[Serie] The Big Bang Theory - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
De nieuwe staat weer klaar voor vanavond. Ik vind het vermakelijk kijken voor tijdens het eten (samen met vriendin). Ook de oude afleveringen op Veronica, en dan proberen zoveel mogelijk mee te babbelen :P. Er zitten mindere afleveringen tussen, maar soms ook weer steengoeie. Hopen dat de nieuwe weer prima is :)

edit: en het is avond geweest:). Een leuke aflevering, maar niet heel geweldig.

[ Voor 11% gewijzigd door mat.hi.as op 14-03-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30
Nog niemand de nieuwe gezien?
Moet wel zijn, anders hadden hier zeker al screenshots uit de laatste scene gestaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/puI2oA6.jpg
:9

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik dacht dat je screenshots van Ape Wil in bikini bedoelde :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nee, die is te harig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Het was in ieder geval een leuke aflevering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De pluspunten altijd tot het eind bewaren he :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mat.hi.as schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:40:
Het was in ieder geval een leuke aflevering :)
Ik moest inderdaad een paar keer goed hardop lachen. En niet zoals gewoonlijk omdat één persoon alle grappen voor die aflevering kreeg maar omdat ze allemaal wel wat grappigs te zeggen hadden deze keer. :+

Van mij mogen ze dit niveau vasthouden. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34
Je zou toch van Sheldon verwachten dat hij een keer een nieuwe laptop koopt.

Hij heeft die rode Alienware nu inmiddels al bijna 7 jaar :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sheldon houdt niet van verandering. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Hij probeert al 7 jaar een nieuwe te kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Hij heeft toch al een nieuwe? De oude was ergens in seizoen 4/5/6 gestolen. Samen met al die gamecomputer spelletjes :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hij heeft zijn laptop toch verkocht na de blotekont-op-kussen-en-laptop-op-naakte-schoot-met-penis wraak van Howard, toen ze aan het ruzien waren over de parkeerplek?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de kwaliteit van de afleveringen achteruit gaan, de socially awkward momenten waren toch wel wat deze serie voor mij zo leuk maakte in het begin.

Nu wordt de serie uitgemolken totdat niemand het meer leuk vindt, community idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:20:
Vind de kwaliteit van de afleveringen achteruit gaan, de socially awkward momenten waren toch wel wat deze serie voor mij zo leuk maakte in het begin.
Deze aflevering zat juist vol met dat soort momenten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dat is toch wel de meest irritante serie die ik ook heb gezien :X Hoe kan je dat met TBBT vergelijken :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:45

ToCuS

It begins in the brain!

Eindelijk kunnen bekijken, hij was zeer goed dit keer..
op naar de volgende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 23:05

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

nero355 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 01:04:
[...]

Dat is toch wel de meest irritante serie die ik ook heb gezien :X Hoe kan je dat met TBBT vergelijken :?
Community staat in mijn beleving toch echt wel een paar stapjes hoger op de kwalitatieve ladder dan TBBT. Dus snap inderdaad de vergelijking niet :P. Het lijkt alsof ze de laughtrack met elk seizoen een seconde of 2 langer maken... De laatste episode van TBBT weer gekeken, maar het blijft mediocre at best.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 12:57:
[...]

Community staat in mijn beleving toch echt wel een paar stapjes hoger op de kwalitatieve ladder dan TBBT. Dus snap inderdaad de vergelijking niet :P. Het lijkt alsof ze de laughtrack met elk seizoen een seconde of 2 langer maken... De laatste episode van TBBT weer gekeken, maar het blijft mediocre at best.
The big bang wordt opgenomen met live publiek en die hoor je (op commando dat weet ik niet) lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Donstil schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:18:
[...]

The big bang wordt opgenomen met live publiek en die hoor je (op commando dat weet ik niet) lachen.
En je denkt dat dat niet wordt aangevuld met lachsalvo's uit de computer? :P

<insert laugh>

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:56
Beste is: Sheldon die daar vanachter gewoon staat te kijken, typisch zou ik zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:27

steveman

Comfortabel ten onder

spoiler:
Hij doet mee, hij zegt Bazinga op 't eind

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 23:05

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Donstil schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:18:
[...]

Ik weet dat het voor een live publiek wordt opgenomen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze bij iedere zin zo hard uit zich zelf lachen :P Met name ook omdat de flow tijdens zo'n live opname natuurlijk veel anders is dan de gemonteerde 20 minuten die wij voorgeschoteld krijgen.

@hieronder. Exact :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

uchiha tijntje schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:45:
Met name ook omdat de flow tijdens zo'n live opname natuurlijk veel anders is dan de gemonteerde 20 minuten die wij voorgeschoteld krijgen.
.. en het de zesde take is die we krijgen te zien :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:42
[...]

Ik weet dat het voor een live publiek wordt opgenomen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze bij iedere zin zo hard uit zich zelf lachen :P Met name ook omdat de flow tijdens zo'n live opname natuurlijk veel anders is dan de gemonteerde 20 minuten die wij voorgeschoteld krijgen.

Ze werken natuurlijk met commando's zoals bij de meeste programma's. Er hangen bv schermen waarop staat wat je moet doen, oeh ah, haha etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Ik loop een aantal afleveringen achter, maar ik heb het gevoel dat ze het laatste seizoen heel erg op elkaar aan het hakken zijn; het wordt allemaal wat gemener, zeg maar. Jammer.

[ Voor 5% gewijzigd door ijdod op 14-04-2014 20:05 ]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

staat er een productie mannetje met een opgeheven krant dan moet er gelachen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:13
Net op www.mijnserie.nl gelezen dat vanaf 1 mei dagelijks (werkdagen) om 20.00 uur bij Veronica seizoen 7 wordt uitgezonden. Net even de online UPC tv gids de uitzendingen van 1, 2 en 5 mei gecheckt (titel van de aflevering) en inderdaad dit zijn afleveringen 1, 2 en 3 van seizoen 7.

In de herfst van 2013 was Veronica al eens begonnen met het uitzenden van afl. 1 t/m 6, maar toen stopten ze er opeens mee... Dat was destijds met seizoen 6 hetzelfde... Echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

lang leve sickbeard ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:35
De grappen en storyline worden nu wel erg vaak van hetzelfde.. Ben erg benieuwd hoe ze nog 3 seizoenen gaan vullen. Was echt niks aan deze aflevering :X

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erulezz schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:01:
...Was echt niks aan deze aflevering :X
Geen Star Wars fan? Ik vond het een erg vermakelijke aflevering iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Inderdaad, er zaten best een hoop leuke momenten in. Die taart die van de tafel af rolde was ook wel erg grappig :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Het was inderdaad een erg vermakelijke aflevering, maar ik vind Star Wars ook tof, dus misschien heeft dat geholpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 22:24:
[...]

Geen Star Wars fan? Ik vond het een erg vermakelijke aflevering iig :D
Nee niet echt, dus daar zal het wel aan liggen! :P

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Vind Star Wars leuke films, maar om nou te zeggen dat deze aflevering goed was... Neh, ik vond van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ach het hele seizoen is al niet bijzonder.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Season finale vond ik niet bijster goed... Als de kwaliteit nog 3 seizoenen achteruit stommelt ga ik er geen 3 meer kijken hoor -_-

De combinatie Stewart met de moeder van Howard was dan wel weer geniaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Stewart was echt geweldig. Persoonlijk vraag ik mij ook af hoelang dit nog zo door blijft kabbelen. Natuurlijk kan Raj wel een vriendin krijgen en lennart en penny die kunnen ook samen gaan wonen, maar het hele nerds die samen de raarste shit doen is er wel een beetje vanaf en dat vond ik persoonlijk toch wel het leukste aan de serie. En door dit einde ga ik mij ook afvragen of Jim parsons er misschien uitgeschreven zal worden omdat dit toch een "mooi" begin daarvoor is. het zou erg jammer zijn, want imo carried hij de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Inderdaad, als ze er sheldon uitschrijven is het voor mij ook onmiddelijk over hoor. Hij is de belangrijkste reden dat ik er uberhaupt nog naar wil kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Sheldon verdwijnt echt niet uit de serie... heel de serie draait rond hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 21:18
Bv202 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:06:
Sheldon verdwijnt echt niet uit de serie... heel de serie draait rond hem.
Inderdaad, als hij zou stoppen zouden ze die serie hopelijk niet voort zetten. Zat laatst weer wat afleveringen van seizoen 3 terug te kijken en toen was het niveau toch een stuk hoger, de grappen zaten beter in elkaar enz.

Maarja aan al het goede komt een einde he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik kan anders niet wachten dat Sheldon eruit geschreven wordt. Zijn toegevoegde waarde zie ik niet en ik vind het alleen maar een irritant personage.
Laatst was er op Veronica de aflevering waar Leonard de oude gehuurde DVD vindt en Sheldon hem die trui laat dragen. Dat zit toch vol met precies die plotholes waar Sheldon toch altijd zo naar op zoek is? Hoe kun je dan zo'n aflevering maken? Ik vond het de meest irritante aflevering die ze gemaakt hebben.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
Meh, niet de beste season finale idd. Maar ach, het kijken kost me 20 minuten per week, en voor de tijd dat het me kost haal ik er genoeg plezier uit:)

Sheldon gaat wel zwaar achteruit, maar hoop niet dat hij eruit geschreven word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Sheldon gaat er 100% zeker niet uit. Deze wending in het verhaal is gemaakt om Sheldon bepaalde ontwikkelingen te laten doormaken.

De schrijvers moeten een nieuwe draai aan het verhaal geven om andere, nieuwe basissituaties te creeeren om met dezelfde personages nieuwe komische ontwikkelingen te kunnen verzinnen en tonen. De koers die het tot voor kort volgde is langzamerhand uitgeput. Niet voor niets zaten ook diverse eindes in de laatste afleveringen die zo'n veranderende koers aankondigen: Sheldon wil/moet wat anders, Raj heeft een echte vriendin, Penny en Leonard gaan trouwen, comic book store afgebrand. Allemaal ouwe getrouwe basissen voor komische ontwikkelingen die men afsluit.

Hopelijk komt er weer een lijn omhoog. Dit afgelopen seizoen was echt de zwakste. Vooral de dialogen en grappen waren serieus minder subtiel - dat was voorheen juist een van de sterkste punten. TBBT verruwdde dit seizoen, vaak ook te banaal, te makkelijk - paste ook niet bij de karakters. Ook meer slordigheden in continuiteit, tegenstrijdigheden met eerdere seizoenen in uitspraken en acties van de personages (ik let daar niet bewust op of zo, maar het valt me vanzelf op en dat is best storend)

Als dat allemaal niet betert volgend seizoen dan kan het wel een sneller dan verwacht afgelopen zijn. De serie wordt steeds duurder om te maken dus men moet (in de USA) wel de hoge kijkcijfers vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sheldon gaat er niet uit idd, althans niet als de acteur zijn eigen keuzen.
Ik dacht afgelopen jaar gelezen te hebben dat ze allemaal hebben getekend voor nog 3 seizoenen (dus hierna nog twee).

Edit: zit ik een bron te zoeken, kom ik een ander artikel tegen.
Serie is idd voor nog drie seizoenen bij gekocht maar onderhandelingen met acteurs lopen nog.

Voor dit laatste seizoen kregen Johnny Galecki, Jim Parsons en Kaley Cuoco-Sweeting $350.000 per aflevering 8)7

Het is goed in balans ook, Amy en de vrouw van Howard (kom ff niet op haar naam.) krijgen maar $40.000 per aflevering.

[ Voor 52% gewijzigd door Donstil op 16-05-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

En reken ook maar dat als de acteur die Sheldon speelt zou willen stoppen, dat CBS er flinke dollars aan salaris verhoging tegenaan zal gooien. Die serie brengt hun gruwelijk veel geld op via reclames, doorverkopen en herhalingen :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Laatst online: 20:32
arsimo schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:47:
Niet voor niets zaten ook diverse eindes in de laatste afleveringen die zo'n veranderende koers aankondigen: Sheldon wil/moet wat anders, Raj heeft een echte vriendin, Penny en Leonard gaan trouwen, comic book store afgebrand. Allemaal ouwe getrouwe basissen voor komische ontwikkelingen die men afsluit.
Ik had het er twee weken terug met een vriend over dat de serie misschien wel op z'n eind is. De opmerkingen die we daarbij hadden waren dat Leonard en Penny dan moeten trouwen en dat Sheldon het bed in duikt met Amy o.i.d.. Wel grappig dat in ieder geval het eerste gebeurde in de aflevering een dag later. :P Al helemaal nu er in de laatste aflevering een hoop is afgesloten. Ik geef de serie nog één of twee seizoenen..

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:05
Donstil schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:43:
Ik dacht afgelopen jaar gelezen te hebben dat ze allemaal hebben getekend voor nog 3 seizoenen (dus hierna nog twee).

Serie is idd voor nog drie seizoenen bij gekocht maar onderhandelingen met acteurs lopen nog.

Voor dit laatste seizoen kregen Johnny Galecki, Jim Parsons en Kaley Cuoco-Sweeting $350.000 per aflevering 8)7

Het is goed in balans ook, Amy en de vrouw van Howard (kom ff niet op haar naam.) krijgen maar $40.000 per aflevering.
Heel verstandig van de directie daar om de overige castleden voor iets meer dan 10% van Johnny Galecki zijn salaris te laten acteren.
Stond er in het artikel toevallig hoeveel Howard krijgt want die heeft met Sheldon toch wel het meeste acteertalent in vergelijking met Johnny Galecki die na 7 seizoenen nog steeds aan zijn handen friemelt en stompzinnig lacht. Je zou verwachten dat zijn personage een dermate ontwikkeling zou hebben doorgemaakt waardoor hij een zelfverzekerdere indruk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Aramiss schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:39:
[...]

Heel verstandig van de directie daar om de overige castleden voor iets meer dan 10% van Johnny Galecki zijn salaris te laten acteren.
Stond er in het artikel toevallig hoeveel Howard krijgt want die heeft met Sheldon toch wel het meeste acteertalent in vergelijking met Johnny Galecki die na 7 seizoenen nog steeds aan zijn handen friemelt en stompzinnig lacht. Je zou verwachten dat zijn personage een dermate ontwikkeling zou hebben doorgemaakt waardoor hij een zelfverzekerdere indruk maakt.
Je beseft dat Galecki wel al meer acteer-ervaring heeft dan alleen TBBT? In die andere films/series friemelt hij niet hoor. Dat staat in het script dus doet hij dat ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:49:
En reken ook maar dat als de acteur die Sheldon speelt zou willen stoppen, dat CBS er flinke dollars aan salaris verhoging tegenaan zal gooien. Die serie brengt hun gruwelijk veel geld op via reclames, doorverkopen en herhalingen :X
Hij had al getekend voor nog twee jaar dus waarom hij nu ineens zou stoppen is mij een compleet raadsel.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Phyxion schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 09:33:
[...]

Hij had al getekend voor nog twee jaar dus waarom hij nu ineens zou stoppen is mij een compleet raadsel.
Omdat sommige hier naar aanleiding van de laatste aflevering als afsluiting van het zevende seizoen tot die conclusie komen. Sheldon wil er namelijk even tussen uit, weg van alle veranderingen > de gedachte heeft post gevat dat Sheldon er dan weleens uitgeschreven kan worden. Dat is wel het laatste wat Chuck zou doen. Zou mij niks verbazen als Sheldon de trein naar Texas neemt, tijdje bij zijn ma intrekt en hij van zijn ma te horen krijgt dat veranderingen bij het leven horen, men gaat van de ene levensfase naar de andere bladiebladiebla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:27

jpiwf

licenced pepernootaddict

Ik zie het net als de reis naar de (N- of Z-) pool. ze vertrekken in de laatste afl van een seizoen, en komen (met baard en al) terug in afl 1 van het volgende seizoen. Oftewel: Sheldon is nu 3 maanden crashen bij z'n moeder en het volgende seizoen opent met de terugkeer van Sheldon.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik denk dat er nog wel een overlap is in de eerste (paar) afleveringen waarin je Sheldons 'rite of passage' ziet :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik denk dat Sheldon aan de pubertijd gaat beginnen. Met een Sheldon die foute sexgrapjes maakt kunnen ze het nog wel een seizoen rekken.

Af en toe hoop ik wel eens dat alle relaties stuk gaan en dat de heren weer gewoon Dungeons & Dragons gaan spelen en over wetenschap praten.

Van de andere kant vind ik de dames het vaak beter doen dan de heren. Misschien moeten ze de dames maar een tijdje de hoofdrol geven.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Sheldon die eruit wordt geschreven? Dat gaat echt alleen gebeuren als de acteur zelf weg wil. Zonder Sheldon is TBBT geen TBBT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zou deze echt zijn!? :) *NSFW*
http://www.pinterest.com/pin/258816309809200068/

[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 18-05-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kijk eens naar die nek. Tenzij spieren plotseling in het niets ophouden en dat dat het bruine/oranje opeens bleek wordt dan kan die echt zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Hm, juist...
Ik was een beetje afgeleid denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
Donstil schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:43:

Als dit klopt is de rek er nog niet uit hoor. Ik doe even lui en neem Wikipedia aan als de waarheid, en daarop staat dat TBBT nog elk seizoen stijgt in kijkcijfers en nu de aantallen van Two and a half Men aan raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Laatst online: 17:59

Jebus4life

BE User

Jup, S7 was het meest bekeken seizoen tot nu toe (maar ze zitten wel op de limiet lijkt me, kijkcijfers waren nauwelijks hoger dan S6 dus ik vermoed een neergaande trend volgend jaar); beetje logisch want geen enkele serie kan het niveau/de aandacht van de kijker eeuwig boeien, zo werkt tv nu eenmaal.
Is het minder dan de eerste seizoenen: uiteraard; maar het blijft 1 van de beste sitcoms vind ik.

Je merkt dat ze nu idd op een punt gekomen zijn dat de schrijvers merken dat de rek er uit is, en ze dus naar S8 toe wat dingen omgooien, aanpassingen in het personage van Sheldon, trouw van
& het afbranden van de comic book store; Raj die (al dan niet definitief) een vriendin heeft. Allemaal nieuw materiaal om mee te gaan brainstomen. Ik vrees wel dat Stuart nu een grotere rol gaat krijgen, hoewel het echt een zalig personage is (met Howard z'n moeder, echt genieten :D) denk ik dat die kracht gaat afnemen als hij 'wekelijks' in beeld komt.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:23

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Jebus4life schreef op zondag 18 mei 2014 @ 23:57:
Ik vrees wel dat Stuart nu een grotere rol gaat krijgen, hoewel het echt een zalig personage is (met Howard z'n moeder, echt genieten :D) denk ik dat die kracht gaat afnemen als hij 'wekelijks' in beeld komt.
Stuart was in het begin natuurlijk iets minder permanent depri dan tegenwoordig en denk dat zo'n houding kijkers erg snel gaat vervelen. Capitein Proton kwam er mee weg omdat hij het op een heerlijke manier bracht en gortdroog was.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

als ik iemand moet kiezen voor nieuw seizoen; Zack :+ altijd lachen met dat figuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:35
FunkyTrip schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:43:
[...]

Stuart was in het begin natuurlijk iets minder permanent depri dan tegenwoordig en denk dat zo'n houding kijkers erg snel gaat vervelen. Capitein Proton kwam er mee weg omdat hij het op een heerlijke manier bracht en gortdroog was.
Captain Proton. Als iemand niet kon acteren. :X

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Jebus4life schreef op zondag 18 mei 2014 @ 23:57:
Jup, S7 was het meest bekeken seizoen tot nu toe (maar ze zitten wel op de limiet lijkt me, kijkcijfers waren nauwelijks hoger dan S6 dus ik vermoed een neergaande trend volgend jaar); beetje logisch want geen enkele serie kan het niveau/de aandacht van de kijker eeuwig boeien, zo werkt tv nu eenmaal.
Is het minder dan de eerste seizoenen: uiteraard; maar het blijft 1 van de beste sitcoms vind ik.
Dit zijn de ratings met IMDB als bron:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xz70Jm0.png

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Maasluip schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:22:
Ik kan anders niet wachten dat Sheldon eruit geschreven wordt. Zijn toegevoegde waarde zie ik niet en ik vind het alleen maar een irritant personage.
Laatst was er op Veronica de aflevering waar Leonard de oude gehuurde DVD vindt en Sheldon hem die trui laat dragen. Dat zit toch vol met precies die plotholes waar Sheldon toch altijd zo naar op zoek is? Hoe kun je dan zo'n aflevering maken? Ik vond het de meest irritante aflevering die ze gemaakt hebben.
Dus jij kijkt naar een serie waarvan je (een van) de hoofdpersonage(s) niet leuk vindt?
Dat is ook onhandig :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

spoiler:
[quote]“The Big Bang Theory” renewal for season 8 is already in place, luckily. In fact, the show was renewed for three seasons at once earlier this year, one of the few shows that ever sees that kind of network confidence. That said, Molaro says they don't have a long-term plan and don't even know where they're headed with Sheldon as season 8 begins.[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
chaoscontrol schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:56:
[...]
Captain Proton. Als iemand niet kon acteren. :X
Ja, ja, kan niet acteren:

http://www.imdb.com/name/nm0627878/awards?ref_=nm_awd

Weet je wel wat acteren is?

Sowieso was het Professor Proton, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Volgens mij zit TBBT vol met mensen die zo goed kunnen acteren dat ze niet kunnen acteren van de andere kant kunnen benaderen. Maar in hun geval doen ze dat alleen wanneer ze het zelf zo willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Afvalzak schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:55:
Dus jij kijkt naar een serie waarvan je (een van) de hoofdpersonage(s) niet leuk vindt?
Dat is ook onhandig :P
Tuurlijk vinden we Sheldon op zijn manier grappig, maar ik denk dat we ons allemaal een beetje in de positie van Leonard schuiven met de gedachte van "Sheldon, GET STUFFED!"...

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 22:40
Snowwie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:44:
[...]

Tuurlijk vinden we Sheldon op zijn manier grappig, maar ik denk dat we ons allemaal een beetje in de positie van Leonard schuiven met de gedachte van "Sheldon, GET STUFFED!"...
Inderdaad, daarom maakt deze serie het leuk om te kijken, maar je zou absoluut niet in de situatie van hem willen zitten.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ik denk ook dat 'wij' (de kijker) Leonard zijn. Als je begrijpt wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gerucht; gerucht;

Neil Patrick Harris (barney stinson) schijnt mogelijk eventueel potentieel een rol te krijgen in volgend seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ook geruchten hebben een bron. ;)

Zou wel een leuke reunie zijn:
Afbeeldingslocatie: http://sonarent.com/_img/247/bb_SuddenFury_hirez_019.jpg?width=600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
NMe schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:06:

Zou wel een leuke reunie zijn:
[afbeelding]
Waar is dit van? TV serie of echte jeugdvrienden? Barney vs Sheldon zou toch wel awesome zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NMe schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:06:
afgelopen week paar keer voorbij zien komen imdb/irc/forum/reddit/twitter - zal aankomende periode vast wel ontkracht of bevestigd gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Brammos85 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:37:
[...]

Waar is dit van? TV serie of echte jeugdvrienden? Barney vs Sheldon zou toch wel awesome zijn 8)
Challenge accepted!

Als er twee karakters recht tegenover elkaar staan dan zijn zij het wel :D Ik kom niet meer bij als blijkt dat Barney Sheldons Yoda is geweest tijdens zijn afwezigheid. Suit up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

himlims_ schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:40:
[...]
afgelopen week paar keer voorbij zien komen imdb/irc/forum/reddit/twitter - zal aankomende periode vast wel ontkracht of bevestigd gaan worden
Ik zie (overigens) nog geen enkele media dit verder oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Brammos85 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:37:
[...]

Waar is dit van? TV serie of echte jeugdvrienden?
Geen idee, kwam het tegen toen ik een bron zocht voor himlims_'s gerucht. :P Edit: gevonden! IMDB: A Family Torn Apart (TV Movie 1993)
BtM909 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 19:12:
[...]

Ik zie (overigens) nog geen enkele media dit verder oppikken.
Ik ook niet, wat ook de reden was dat ik een bron vroeg. :P

[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 06-06-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De acteurs worden greedy en vragen nu een één miljoen dollar per aflevering (ipv 325.000). De productiestart van seizoen acht is dan ook tijdelijk uitgesteld, tot wanneer beide partijen een overeenkomst bereiken.

http://www.flickeringmyth...ue-contract-disputes.html

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hopen dat niet alleen het salaris, maar ook de kwaliteit weer zal toenemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
$ 1.000.000,- voor een aflevering van 22 minuten?

En ze produceren dacht ik 1 aflevering per week, of twee weken, pfff dat zijn toch absurde salarissen.....?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:26
En dan te bedenken dat Game of Thrones $ 6.000.000 kost per aflevering. En Breaking bad kostte 3 miljoen per ep.
En dat zijn dan series van een uur (voor got) en 40 minuten (bb). En in het geval van GOT ook zeer veel CGI en ook acteurs en `extra's`.
Hier zit je dan al op $ 5.000.000 voor alleen het salaris van 5 hoofdrolspelers. Komt de rest aan acteurs en productie kosten er nog bij. Voor episodes van 20 minuten van een serie die al sinds seizoen 2 aan het aftakelen is in kwaliteit. Koekoek 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door CrashOverDrive op 01-08-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

1 miljoen is echt nog niet zo veel. De serie heeft de bijna zo niet de hoogste kijkcijfers van Amerika, de serie is goedkoop te maken (in tegenstelling tot Breaking Bad of GoT) en heeft veel advertentie inkomsten. Ook wordt de serie massaal verkocht aan het buitenland en aan Amerikaanse zender voor herhalingen.

Charlie Sheen had bv 1.25 miljoen per ep voor Two and a Half Men maar dat liep zelfs uit tot 2 miljoen met geld voor herhalingen enz... De show die hij nu heeft ontvangt hij in totaal 200 miljoen dollar wanneer ze aflevering 100 halen. En dat is ook wat de zender heeft besteld. Één seizoen van 100 eps 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
De set kost inderdaad niet veel. En voor de rest hoeven ze weinig gebruik te maken van CGI of andere technische snufjes. Zo blijft er wel flink geld over voor de acteurs.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dit soort series kun je nog jaren uitmelken, het wordt maar herhaald en herhaald en herhaald. Zie bijvoorbeeld Seinfeld en Friends. Als je dan een onmisbaar onderdeel van de serie bent - wat de acteurs in ieder geval als collectief zijn - dan valt er wat te eisen. Maar als ze zo creatief begaan zijn met de serie, zou ik eerder betere verhaallijnen eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CrashOverDrive schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 23:01:
En dan te bedenken dat Game of Thrones $ 6.000.000 kost per aflevering. En Breaking bad kostte 3 miljoen per ep.
En dat zijn dan series van een uur (voor got) en 40 minuten (bb). En in het geval van GOT ook zeer veel CGI en ook acteurs en `extra's`.
Hier zit je dan al op $ 5.000.000 voor alleen het salaris van 5 hoofdrolspelers. Komt de rest aan acteurs en productie kosten er nog bij. Voor episodes van 20 minuten van een serie die al sinds seizoen 2 aan het aftakelen is in kwaliteit. Koekoek 8)7
In de vorige seizoenen zat er financieel een enorm gat tussen Penny, Sheldon , Lennard en de rest.
Misschien dat ze dst nu proberen glad te trekken.

Ik las op een andere bron dat de studio bijna altijd wel overstag gaat omdat uitstellen meer kost oid.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 02-08-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:58
Kan me voorstellen dat het een duur grapje kan worden. De zender (CBS) heeft 3 seizoenen besteld waar de studio mee akkoord is gegaan, schijnbaar voordat ze zekerheid hadden of de acteurs überhaupt mee zouden gaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

De acteurs van Friends kregen toch ook een miljoen per aflevering? Dus zo vreemd vind ik het niet bij een succesvolle comedyserie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Na 10 seizoen vroegen de acteurs van Friends ook één miljoen ja. Maar er is een verschil met langzaam aan naar dat bedrag toegroeien en elk seizoen wat meer vragen, dan plotseling van 325.000 naar één miljoen willen springen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

McBoom schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:51:
De acteurs van Friends kregen toch ook een miljoen per aflevering? Dus zo vreemd vind ik het niet bij een succesvolle comedyserie :)
Maar dat was ook het laatste seizoen

XWB schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 22:58:
Na 10 seizoen vroegen de acteurs van Friends ook één miljoen ja. Maar er is een verschil met langzaam aan naar dat bedrag toegroeien en elk seizoen wat meer vragen, dan plotseling van 325.000 naar één miljoen willen springen.
CBS verdient op dit moment alleen al $2,5M aan advertentie-inkomsten (per half uur). Daar is dus alle merchandise en doorverkoop over de wereld niet meegerekend. :)

Die bedragen zijn juist enorm laag en daar willen de acteurs nu ook een "graantje" van. Wat de media ook niet helemaal verteld is dat dit soort contracten voor 7 jaar worden afgetikt en dat het nu tijd was voor nieuwe contractonderhandelingen:
Actors in US programs are generally signed to seven-year agreements when a new program launches, though increases in salary during that period are often negotiated, particularly with hit shows.

The significance of the present negotiation is that those original contracts have now expired, which means all five stars of The Big Bang Theory come to the table with no contractual obligation, a situation which tips the negotiating scales heavily in their favour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:22
Ik vind die miljoen per aflevering ook nog niet eens zo heel gek hoor. Zoals eerder aangegeven was Friends precies hetzelfde verhaal. Qua succes zitten die series wel gelijk aan elkaar. Beide shows zijn de grootste komedies van hun tijd. Maar Friends was wel 10 jaar geleden en met tien jaar inflatie erop kom je al snel aan een prijs van 1,35 miljoen dollar per aflevering toen voor de cast van Friends. Tel daarbij op dat Friends met 6 man was. Dit is de club van 5 dus ik vind het nog niet eens zo'n hele rare gedachtegang van de cast van deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
BtM909 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:27:
[...]

CBS verdient op dit moment alleen al $2,5M aan advertentie-inkomsten (per half uur). Daar is dus alle merchandise en doorverkoop over de wereld niet meegerekend. :)
Detail: CBS betaalt de acteurs niet, dat doet Warner Brothers. CBS is de klant van WB die de serie afneemt om deze uit te zenden en dat terug te verdienen met advertenties en daar een winstmarge op te namen. WB verdient naast aan wat CBS betaalt aan buitenlandse tv-stations en daarnaast door DVD/BR, Video-on-demand en vooral nog wat later aan syndication. Wat wel zo is dat als CBS of ander US tv-station geen klant meer is voor een serie aan TBBT dat het voor WB niet rendabel is om de serie te produceren, de latere verdiensten komen te laat of zijn dan te gering. Het is WB die de vraagprijs van de acteurs moet uit onderhandelen en kunnen ophoesten, CBS heeft daar formeel niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

arsimo schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:08:
[...]

Detail: CBS betaalt de acteurs niet, dat doet Warner Brothers. CBS is de klant van WB die de serie afneemt om deze uit te zenden en dat terug te verdienen met advertenties en daar een winstmarge op te namen. WB verdient naast aan wat CBS betaalt aan buitenlandse tv-stations en daarnaast door DVD/BR, Video-on-demand en vooral nog wat later aan syndication. Wat wel zo is dat als CBS of ander US tv-station geen klant meer is voor een serie aan TBBT dat het voor WB niet rendabel is om de serie te produceren, de latere verdiensten komen te laat of zijn dan te gering. Het is WB die de vraagprijs van de acteurs moet uit onderhandelen en kunnen ophoesten, CBS heeft daar formeel niets mee te maken.
Misschien is mijn post een beetje misleidend, maar ik haalde CBS aan omdat daar wel duidelijk is wat er wordt verdiend aan de serie; WB doet een beetje wazig over de exacte revenue (terecht waarschijnlijk). Het was niet mijn bedoeling om voor te doen komen dat CBS hier een partij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Het lijkt erop dat de deal rond is, Jim Parsons, Johnny Galecki and Kaley Cuoco gaan één miljoen per aflevering vangen. Opnames voor season 8 zouden op 6 augustus starten.

http://www.deadline.com/2...uoco-close-big-new-deals/

Het nieuwe contract is voor drie jaar overigens.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
XWB schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 22:58:
Maar dat was een hele andere tijd, er gaat de laatste jaren een stuk meer geld om in de serie industrie dan pak weg 15 jaar geleden.

1 miljoen per aflevering was best een dingetje toen ze dat bij friends gingen verdienen. Nu al een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:23

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zouden die acteurs (net als voetballers overigens) nog een flauw benul hebben van de waarde van geld en hoe mensen met een 'normaal' inkomen leven?

Ik bedoel, het zijn gewoon normale mensen met een heel gemiddeld acteertalent (de 1 ondergemiddeld, de ander bovengemiddeld), die ziekelijk veel geld verdienen.

Niks ten nadele van ze; ik gun het ze, maar ik vroeg het me af.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hangt er vanaf hoe je als persoon bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:11
Het is best wel ironisch dat Kaley Cuoco nu een miljoen per aflevering opstrijkt om een mislukt actrice te spelen. Vind het eigenlijk een beetje over-the-top, maar goed wie ben ik. De serie vind ik eigenlijk ook steeds minder leuk worden. Het is eigenlijk gewoon Friends geworden, de geeky humor uit de eerste seizoenen is grotendeels verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Het gaat inderdaad allang niet meer over een stelletje gameverslaafde computernerds die zich ongemakkelijk voelen bij vrouwen.

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste