[Serie] The Big Bang Theory - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Ik sluit mij aan bij de twee reacties direct boven mij. Het niveau van de eerste paar seizoenen wordt niet meer gehaald. Dat kan uiteraard ook komen doordat we verwend zijn geraakt, maar ik gooi het voorlopig op Amy en Bernadette.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-05 12:03
Jup, desperate Howard was veel leuker dan gekoppelde Howard met erg snel dat huwelijk. Voegde weinig toe en we zullen wel geen scheiding gaan krijgen in een feel-good serie. Raj hangt er al een paar seizoenen maar losjes bij, vooral doordat Sheldon met Amy zit. Er zijn onnodig veel acteurs nu bij betrokken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

uchiha tijntje schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 09:30:
De eerste 2 tot 3 seizoenen blijven het beste. Daarna had het ook gewoon lekker moeten stoppen :). Echter is het blijkbaar zo'n succes dat het maar door blijft gaan.

Ik kijk het nog steeds, maar heb alles nu wel onderhand een paar keer gezien. De scavenger hunt was leuk bedacht, maar irriteerde me deze episode ook mateloos aan Bernadette. }:| Sinds de cast definitief werd uitgebreid met Bernadette en Amy is de serie imo down hill gegaan en steekt het niet meer boven het maaiveld uit van een gemiddelde romcom.
Ik vond Bernadette en Howard wel geniaal in die aflevering :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik denk niet dat ik de twee beste punten van de ep van vandaag hoef te geven :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

wontcachme schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:19:
Ik denk niet dat ik de twee beste punten van de ep van vandaag hoef te geven :+ :+
Doe ik het :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aMjqur8iJMnPEkcOkjNQ3Vz8/full.jpg
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Wilde ik er een HQ gifje van maken, bevat de 1080p net in déze scene artifacts |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:32
Eerste vier afleveringen gezien en heb weer genoten! Dat wordt weer veel geduld hebben om de rest te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-05 20:42
Anthirian schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:19:
Ik sluit mij aan bij de twee reacties direct boven mij. Het niveau van de eerste paar seizoenen wordt niet meer gehaald. Dat kan uiteraard ook komen doordat we verwend zijn geraakt, maar ik gooi het voorlopig op Amy en Bernadette.
Sinds ze allemaal knappe vriendinnen hebben zijn ze niet meer relatable ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 06:07
Daarom zou het leuk zijn als er relatiebreuken kwamen en de op dit moment zeer zelfverzekerde heren nerds weer wat onzekerder werden.

Alhoewel Leonard nog altijd onzeker over komt.

Wat voor vent ben je dan ook als je je zo door je moeder laat bespotten, en bedotten. 8)7

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 23:26

odan

The dark side is within all!

Snowwie schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 02:34:
Daarom zou het leuk zijn als er relatiebreuken kwamen en de op dit moment zeer zelfverzekerde heren nerds weer wat onzekerder werden.

Alhoewel Leonard nog altijd onzeker over komt.

Wat voor vent ben je dan ook als je je zo door je moeder laat bespotten, en bedotten. 8)7
eentje met een groot trauma uit zijn jeugd :P

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat liedje :D

Dat einde..

"Can't talk, in the zone" ;( _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:31
Dat lied was echt super! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:00
En was zag Bernadette (Melissa Rauch) er lekker uit zeg! Auach!

Maar dat liedje was inderdaad geweldig en het einde was goud! Zeer goede aflevering

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:20
De light saber belt buckle, en de moves van Raj _O_ Geweldig hoe hij daar in die deuropening bezig was. En die blik van Howard erbij _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JanW schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:53:
De light saber belt buckle, en de moves van Raj _O_ Geweldig hoe hij daar in die deuropening bezig was. En die blik van Howard erbij _o-
Ja, ziet er naar uit dat Amy's voorspelling uit gaat komen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 09:35
Erg leuke aflevering weer!

Maaruh, vraagje.. Ben ik de enige die ietwat perverse gedachten krijgt bij deze scenes? :$

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4t614AC.jpg?1?6380

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Nee, want het zit niet op haar hoofd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:51

almightyarjen

When does the hurting stop?

Het valt me op dat Sheldon altijd van die knalrode handen heeft. Ligt dat aan mijn tv (versterking van bepaalde kleuren oid) of zien jullie dat ook?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope, dat is geen instelling oid, sommige mensen hebben dat van nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Het was weer een leuke aflevering en Sheldon dronken! FTW!

Die reactie van Amy toen hij dr tegen dr kont sloeg hehe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Laatst online: 08:58

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Een paar dagen geleden een blooper reel gezien van seizoen 6 :p YouTube: BBT S6 bloopers vooral het volgende stuk: http://youtu.be/gBGL5LUELxQ?t=1m48s

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Damic schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:50:
Een paar dagen geleden een blooper reel gezien van seizoen 6 :p YouTube: BBT S6 bloopers vooral het volgende stuk: http://youtu.be/gBGL5LUELxQ?t=1m48s
Erg komisch idd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Laatst online: 10-09-2024
Zeer matige aflevering deze keer. De teksten worden dit seizoen ruwer, "goedkoper", "te makkelijk", veel minder subtiel. Zelden dit seizoen nog het nivo t/m vorig seizoen.

Ook is er nauwelijks meer een rode draad met enige karakterontwikkelingen te bespeuren, het is hergebruik van bekende thema's, opgeleukt door wat oudere bijrollen er weer bij te slepen - Dr Proton onlangs was nog aardig, maar dat "vergeten" Las Vegas huwelijk met Zack was gewoon flauw en pa Rostenkowski - hoewel in basis een leuke rol - voegde ook nauwelijks meer wat toe. Sowieso hadden we een dronken Sheldon al een paar keer gehad, het leverde niets nieuws of echt leuks op.

Van de oorspronkelijk succesformule - out-of-the-water-nerds/geeks - was deze aflevering zelfs helemaal niets meer terug te vinden. TBBT hoeft niet alleen dat aan te snijden natuurlijk, maar helemaal niets is wel triest.

De nu veel te vaak matige grappen werken dan af en toe alleen nog door het talent van de acteurs en het feit dat we als kijkers de personages goed kennen. Als we dit niveau in de eerste twee seizoenen hadden gehad dan was de serie allang verdwenen. Hopelijk vinden ze de weg snel weer terug naar minimaal het niveau van de tweede helft van vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Al die extra vrouwen zaten er in de eerste seizoenen niet bij. Ze zijn ook al een seizoen of 3 bezig met shamy. En desperate Howard is veel leuker. Als je lang genoeg op Veronica kijkt, kan je weer van de eerdere seizoenen genieten. Toch blijft 1-3 het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Die extra vrouwen vind ik best leuk. Hebben lange tijd heel wat toegevoegd. Maar in Shamy zit nauwelijks meer ontwikkeling (Shamy-grappen vallen nu vaak in herhaling ook - soms hebben ze nog een juweeltje zoals helemaal aan het einde van de vorige aflevering) en de relatie Bernadette-Howard levert op een uitzondering na zelfs helemaal geen grappen meer op.

Bij Howard is er zelfs sprake van out-of-character handelingen: zijn steeds vaker echt bijtende kwetsende grappen over en richting zijn moeder kloppen gewoon niet met zijn relatie en gevoelens t.a.v. zijn moeder t/m vorige seizoen en de grappen en opmerking die hij toen maakte over zijn moeder. Tuurlijk, TBBT is geen zware complexe dramaserie, maar het moet wel een beetje blijven kloppen om het te kunnen laten werken. Analoge maar - voorlopig althans - minder zware karaktermissers worden ook bij de anderen steeds vaker gemaakt.

Ik heb het nog niet nagekeken, maar ik het gevoel dat er nieuwe scenarioschrijvers zijn aangetrokken die te weinig feeling met de oorspronkelijke personages hebben. Of is de druk vanuit de tv- en filmmaatschappijen om kost wat kost de hoge kijkcijfers vast te houden zo groot dat men deze stappen wel moet doen op de grote Joe Sixpack massa achter de buis te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik vind het knap dat jullie nog kunnen vertellen hoe een bepaald seizoen ging... ik kijk de serie echt met mijn verstand op -0,0 en als het voorbij is dan kijk ik wat anders of ga ik wat anders doen :)

Kortom : Het is maar een comedy serie! Doe niet zo moeilijk :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:00

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Het wordt steeds meer "Friends". Het gaat alleen nog maar over relaties. Nu was Penny met/tegen de nerds wel de basis van de serie, maar het gaat nergens anders meer over.
Verder vind ik het maar vervelend dat Sheldon zo'n pestkop is geworden. Vroeger deed hij wel gemene dingen maar besefte hij het zelf niet. Tegenwoordig is hij actief bezig met de rest te treiteren, zoals bv de trui van Leonard. Daar kan ik geen sympathie meer voor voelen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik vond deze aflevering best aardig, lekker losjes en niet te diepgaand. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:47
nero355 schreef op zondag 24 november 2013 @ 00:28:
Ik vind het knap dat jullie nog kunnen vertellen hoe een bepaald seizoen ging... ik kijk de serie echt met mijn verstand op -0,0 en als het voorbij is dan kijk ik wat anders of ga ik wat anders doen :)
Ik heb de hele serie van begin tot eind zo'n 3-4x gezien onderhand (nog niet zo vaak als friends!), ik zou het knap vinden als ik niet wist hoe een bepaald seizoen ging :+
Idd, gewoon een paar poep en scheet grappen 20min lang, het is maar een comedy serie, dus niet zo moeilijk doen. :P

Ik ben het wel eens met de meesten, er is haast niks over van hoe het begon.
Een tijdje terug ben ik weer bij S1 begonnen en de eerste 2-3 seizoenen zijn echt fijner om te zien, het paste ook meer bij de karakters en opzet van de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
nero355 schreef op zondag 24 november 2013 @ 00:28:
Tja, dat geldt natuurlijk voor alle vormen van cultuur. Het is maar een film, symfonie, verzameling liedjes, stuk canvas met wat verf, een gebundeld stapel papier met tekst etc, etc.

TBBT is en was geen kunst met een grote K, maar goeie comedy wordt vaak zwaar onderschat - zeker in hoe moeilijk dat te maken en te acteren is.. En ik vind het jammer een comedy-serie die zo goed was te zien afglijden tot dertien in een dozijn.

Sowieso lukt het mij niet om ergens hersenloos van te genieten. Beperking van mijn verstand ongetwijfeld dat ik deze niet uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Aan de andere kant; het zou ook wel redelijk kansloos zijn als de karakters zich niet zouden ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Karakters ontwikkelen zich altijd wel op één of andere manier. De één wat sneller dan de andere.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Het enige waar ik mij mateloos aan stoor bij TBBT is dat er gewoon geen rode draad is. Elke aflevering van de laatste paar seizoenen kan je gewoon afzonderlijk kijken en je zou geen idee hebben wanneer ze in welk seizoen zitten.

Overigens hoeft het hebben van een rode draad niet perse te zeggen dat dat het beter maakt. Iedereen weet dat dit het laatste seizoen is van HIMYM en toch blijven ze week na week afleveringen weg gooien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

jpiwf

licenced pepernootaddict

Anoniem: 104562 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:13:
Het enige waar ik mij mateloos aan stoor bij TBBT is dat er gewoon geen rode draad is. Elke aflevering van de laatste paar seizoenen kan je gewoon afzonderlijk kijken en je zou geen idee hebben wanneer ze in welk seizoen zitten.

Overigens hoeft het hebben van een rode draad niet perse te zeggen dat dat het beter maakt. Iedereen weet dat dit het laatste seizoen is van HIMYM en toch blijven ze week na week afleveringen weg gooien....
Idd, die rode draad mist een beetje. neemt niet weg dat het nog steeds lekker wegkijkt, dus swa. Ik kan het niet eens zijn met je voorbeeld, Himym heeft zeker wel een rode draad, zeker dit seizoen. alle afleveringen spelen zich in het weekend voor de bruiloft, waarbij iedereen eerst de moeder ontmoet. ze moeten echter wel 20 afleveringen vullen en wat losse eindjes van de afgelopen jaren afsluiten, dus zal niet elke aflevering over de moeder gaan. Ik vind het een gewaagde zet van de makers om het zo te doen, en tot nu toe gaat het volgens mij prima zo.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Sheldon was wel weer geniaal, lang niet zo hard gelachen terwijl ik de serie toch wel een beetje zat begon te worden.
Het mag idd wel meer de nerd kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

jpiwf schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:48:
[...]

Idd, die rode draad mist een beetje. neemt niet weg dat het nog steeds lekker wegkijkt, dus swa. Ik kan het niet eens zijn met je voorbeeld, Himym heeft zeker wel een rode draad, zeker dit seizoen. alle afleveringen spelen zich in het weekend voor de bruiloft, waarbij iedereen eerst de moeder ontmoet. ze moeten echter wel 20 afleveringen vullen en wat losse eindjes van de afgelopen jaren afsluiten, dus zal niet elke aflevering over de moeder gaan. Ik vind het een gewaagde zet van de makers om het zo te doen, en tot nu toe gaat het volgens mij prima zo.
Het gaat om de bruiloft van Robin en Barney. Prima, maar ik wil juist het huwelijk van Ted en zijn vrouw zien! Dat komt er niet meer van. In de laatste vijf minuten van de season finale leren ze elkaar daadwerkelijk kennen door te merken dat er een klik is, elkaar verliefd aan te staren en dan nog een open zin te zeggen.

Weten we, na 9 seizoenen, nog niets van de moeder. Ik weet dat het heet; HOW I met your mother, en niet, After I met your mother, maar toch...

Ik moet TBBT van afgelopen weekend eens opnieuw gaan bekijken. Ik besef me dat ik behoorlijk dronken was en dat ik me er helaas te weinig van kan herinneren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Nu online

jpiwf

licenced pepernootaddict

Anoniem: 104562 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:28:
[...]

Het gaat om de bruiloft van Robin en Barney. Prima, maar ik wil juist het huwelijk van Ted en zijn vrouw zien! Dat komt er niet meer van. In de laatste vijf minuten van de season finale leren ze elkaar daadwerkelijk kennen door te merken dat er een klik is, elkaar verliefd aan te staren en dan nog een open zin te zeggen.

Weten we, na 9 seizoenen, nog niets van de moeder. Ik weet dat het heet; HOW I met your mother, en niet, After I met your mother, maar toch...

Ik moet TBBT van afgelopen weekend eens opnieuw gaan bekijken. Ik besef me dat ik behoorlijk dronken was en dat ik me er helaas te weinig van kan herinneren :D
mooi onderwerp voor een eventuele afsluitende film :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Hij was weer grappig:

Sheldon: "This is no way to make new humans, people coming out of people"

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Leukste van de afgelopen 5 afleveringen.. Penny in BH. Ben er nu wel helemaal klaar mee met deze serie trouwens. Lachband publiek is irritatie nummer 1 en zo zijn er nog wel een paar dingen. Dikke doei BBT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
PuDy schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:50:
Leukste van de afgelopen 5 afleveringen.. Penny in BH.
Ik vond het voor de operatie mooier eigenlijk, ze zitten wat hoog nu.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Nu online

jpiwf

licenced pepernootaddict

PuDy schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:50:
Leukste van de afgelopen 5 afleveringen.. Penny in BH. Ben er nu wel helemaal klaar mee met deze serie trouwens. Lachband publiek is irritatie nummer 1 en zo zijn er nog wel een paar dingen. Dikke doei BBT.
psst, de show wordt opgenomen voor een live publiek
Neemt niet weg dat er vast wat knip- en plakwerk bij komt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 11:31
Tuurlijk wordt er in geknipt/geplakt, het is niet dat ze de show in 1 stuk opnemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 11:47
Jup, en het publiek moet natuurlijk lachen en stil zijn op commando ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:12

heuveltje

KoelkastFilosoof

Wel grappig hoe snel ze altijd trouwen daar aan de overkant van de plas.
Blijkbaar kennen ze elkaar pas sinds juni :?

De meeste huwelijken die ik ken duurt de verloving al 2 keer langer dan hun hele relatie :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-05 20:09
ze zijn in amerika dan ook een stuk makkelijker met scheiding aanvragen, dus dat trekt het zaakje weer aardig in balans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Voor daarna: Pick me! Pick me!

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ach, je zag laatste aflevering hoe dat gaat. Depressief + fles wijn = aanzoek ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:33

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Veronica zendt door de week om 20:00 TBBT uit. Dat waren al reruns en nu zijn ze weer vooraan begonnen. Op vrijdag kwam om 20:30 altijd een nieuwe episode, maar vrijdag was er iets anders op TV.
Zijn ze aan het einde van een seizoen aanbeland?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Waar ging die laatste aflevering over?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:33

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Geen idee.
Maar dat had ik natuurlijk ook zelf kunnen uitzoeken aan de hand van imdb. Het is iig geen seizoeneinde, want 7.6 heb ik gezien. 7.7 ben ik niet zeker van.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anders wacht je a.s. vrijdag even af, het was nogal een zooitje overal qua reguliere programmering he, met al die kerst- en oud- en nieuwdagen ;)

Helaas heb ik geen krant oid. met een tvgids die verder kijkt dan 2 dagen (of terugkijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 07:25
Volgens mij is Veronica weer helemaal opnieuw begonnen want de Pilot werd vorige week uitgezonden en vrijdag was er ook geen nieuwe episode. Ze stoppen regelmatig ergens in het midden van een seizoen. Dat is echt typisch Nederlands lijkt het wel.

[ Voor 27% gewijzigd door tiguan op 06-01-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Gelukkig heb je daar geen last van als je ze wekelijks downloadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-04 11:48

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik begin me altijd maar meer en meer af te vragen. Welke redenen zijn er nog om uit legale bron je entertainment te halen? Zelfs wanneer ik iets legaal koop ga ik het vervolgens als nog via TPB (en heel aso de upload op 0) of gewoon via een illegale website die materiaal op zijn boeren-http host binnentrekken. Net zo met Discworld ebooks. Ik kan ze wel legaal kopen (doe ik ook wel), maar denken ze nu echt dat ik daarna de moeite ga nemen om naar Windows te booten en dan nog Adobe DE te starten? Ik ken wel een leuke host die Discworld ebooks ter download aanbiedt. Gewoon een PDF binnentrekken met Firefox, gebruikersgemak gaat nog altijd voor. Wat mij betreft konden er net zo goed webwinkels komen die licenties verkopen voor het idee, zonder het product zelf aan te bieden (deze moet je daarna alsnog uit illegale bron opsnorren, maar je hebt er in ieder geval wel voor betaald). Wat mij betreft zou dit absoluut geen verschil maken, want op mijn betere dagen doe ik toch al op die manier zaken.

En zo zie je maar weer, als je over legaal vs illegaal begint, zie je mij snel aan het ranten. De conclusie is simpel: als je een goede service wil hebben moet je niet bij legale aanbieders wezen, want die naaien je waar je bij staat.

[ Voor 10% gewijzigd door Amanoo op 07-01-2014 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
tiguan schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:13:
Volgens mij is Veronica weer helemaal opnieuw begonnen want de Pilot werd vorige week uitgezonden en vrijdag was er ook geen nieuwe episode. Ze stoppen regelmatig ergens in het midden van een seizoen. Dat is echt typisch Nederlands lijkt het wel.
Niet typisch Nederlands hoor. Kijk maar eens in de Amerikaanse TV gids hoeveel herhalingen ze uitzenden.

Neem bijvoorbeeld The Blacklist. Er zijn eerst 10 afleveringen uitgezonden, 1 per week.
Daarna doen ze 5 weken lang een herhaling waarbij ze elke week een blok van 2 afleveringen uitzenden. En volgende week gaan ze verder met aflevering 11.
(ik neem ff TBL als voorbeeld en niet TBBT omdat ik van TBBT niet kan zien welk seizoen ze herhalen)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Dat zijn geen herhalingen, maar 'encore' afleveringen 8)7 |:(

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon een leuke marketingterm voor herhaling :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 15:55
Sheldon op vakantie... Awesome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Sheldon blijft mijn held. En Raj en Howard knappen het weer mooi op voor Amy 8)7

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-04 15:08

Mindwalker

zappen is zinloos

Leuke aflevering (7x13 - The Occupation Recalibration). Aangezien de voorlaatste episode nogal onzeker en open eindigt betreft de relatie tussen Leonard en Penny en ik de titel van deze episode las, dacht ik: hmm dit zou wel eens het einde kunnen zijn. Maar meer dan een serieuze deuk (die wel heel eenvoudig en snel weer werd uitgedeukt) was het niet. De titel doelde op het verhaaltje Amy - Bert.

Mooi om te zien dat de rol van Stuart steeds wat groter lijkt te worden. Geeft toch meer mogelijkheden om wat variatie aan te gaan brengen.

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 10:39
Amanoo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 01:26:
Ik begin me altijd maar meer en meer af te vragen. Welke redenen zijn er nog om uit legale bron je entertainment te halen? Zelfs wanneer ik iets legaal koop ga ik het vervolgens als nog via TPB (en heel aso de upload op 0) of gewoon via een illegale website die materiaal op zijn boeren-http host binnentrekken. Net zo met Discworld ebooks. Ik kan ze wel legaal kopen (doe ik ook wel), maar denken ze nu echt dat ik daarna de moeite ga nemen om naar Windows te booten en dan nog Adobe DE te starten? Ik ken wel een leuke host die Discworld ebooks ter download aanbiedt. Gewoon een PDF binnentrekken met Firefox, gebruikersgemak gaat nog altijd voor. Wat mij betreft konden er net zo goed webwinkels komen die licenties verkopen voor het idee, zonder het product zelf aan te bieden (deze moet je daarna alsnog uit illegale bron opsnorren, maar je hebt er in ieder geval wel voor betaald). Wat mij betreft zou dit absoluut geen verschil maken, want op mijn betere dagen doe ik toch al op die manier zaken.

En zo zie je maar weer, als je over legaal vs illegaal begint, zie je mij snel aan het ranten. De conclusie is simpel: als je een goede service wil hebben moet je niet bij legale aanbieders wezen, want die naaien je waar je bij staat.
Toch komen er steeds meer legale diensten die het wel snappen. Zo vind ik de iTunes store best prettig, snel vinden, kopen en downloaden. Een cd halen in de winkel kost meer moeite, en heb je een aan elkaar gemixt album, krijg je zowel de losse tracks als de mix.
Spotify ook even gebruikt, dat leek me ook best oke.

En wat meer richting dit topic, Netflix, klikken en kijken... downloaden duurt langer en is lastiger zoeken en zeker met torrents kan je soms wat langer wachten omdat er weinig aanbod is. Daarbij onthoudt het waar je was met kijken en start vanzelf de volgende aflevering...
Nadeel is dat die dan weer niet helemaal bij is en soms enkele seizoenen achter loopt.

Arme Sheldon ook weer... al mocht ie wel lekker yoga-en met Penny, je kan het slechter treffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59
Mindwalker schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 23:35:
De titel doelde op het verhaaltje Amy - Bert.
Euh... nee. Penny had als 'occupation' werken bij Cheesecake Factory.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Laatst online: 04-04 15:08

Mindwalker

zappen is zinloos

dreamscape schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 23:57:
[...]

Euh... nee. Penny had als 'occupation' werken bij Cheesecake Factory.
Ohja, ik ga lekker O-)

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Is The Big Bang Theory nu toch gestopt na aflevering 13 van seizoen 7. Kon het niet ergens vinden, maar zie ook nergens of er nog meer afleveringen komen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Speedy55 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:02:
Is The Big Bang Theory nu toch gestopt na aflevering 13 van seizoen 7. Kon het niet ergens vinden, maar zie ook nergens of er nog meer afleveringen komen.
Komen er nog meer.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:43
7x14 komt 30 januari pas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gelukkig, zou balen als ze stoppen, het is zon superserie!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Laatst online: 10:57
tiguan schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:13:
Ik baal hier best flink van. In 2012 was precies hetzelfde. Ik dacht van ik ga eens gewoon de serie volgens via de NL tv i.p.v. te downloaden. Stoppen ze deze keer weer na aflevering 6. Nu wordt ik weer 'gedwongen' om te downloaden.

Weten jullie wanneer ze weer met het huidige seizoen (afl. 7) verder gaan bij Veronica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is niet te voorspellen. Veronica draait de afleveringen grijs en recycled constant een paar komedies tussen 18.00 en 20.30.

2,5 men
70's show
BBT
Nu die tenenkrommend slechte serie met die gilwijven

Dat doen ze nu al een paar jaar. Vroeger had je ook nog Friends in deze cyclus, maar Comedy Central heeft dat stokje overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Nu online

jpiwf

licenced pepernootaddict

70's show is ook bij comedy central tegenwoordig, Veronica heeft er **** my dad says voor in de plaats. Ook bagger. Die oude 2.5 men en bbt zijn nog altijd wel vermakelijk tijdens het eten, maar ik blijf voor m'n series toch lekker bij het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 07:25
Ik vind 2 Broke Girls geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Echt nee. Twee van die gillers die nog erger cliche zijn dan dit soort series normaal al zijn. Ik kijk nu The Simpsons op Fox op de vooravond. Gaat hard met de seizoenen als 3-4 afleveringen op de achtergrond hebt. :p

Vroeger zond Veronica dit ook nog uit, i.c.m. Voyager. Maar dat hebben ze helemaal laten varen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

tiguan schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:26:
Ik vind 2 Broke Girls geweldig :D
Soms zelfs leuker dan TBBT zo nu en dan :)
ctrlaltdelbe schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 01:06:
Penis. Vagina. Zo, heb je de volgende aflevering ook alweer gehad :>
:F Some people...

[ Voor 35% gewijzigd door nero355 op 28-01-2014 01:07 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 10:11
nero355 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:36:
[...]

Soms zelfs leuker dan TBBT zo nu en dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:32

Spooksel

Spooksel!

Senor Sjon schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:34:
Vroeger zond Veronica dit ook nog uit, i.c.m. Voyager. Maar dat hebben ze helemaal laten varen.
Veronica moet zich imho nooit meer aan Sci-Fi wagen... als ze iets uit het verband weten uit te zenden is dat het wel. Then again, dat is een kwaal waar ze bij meer series wel last van hebben...

Woensdagavond 3-4x achter elkaar Criminal Minds bijvoorbeeld tegenwoordig. Keihard beginnen met deel 2 van een 2 parter die de week ervoor niet gestart is. Of deel 1 van een tweeparter uitzenden en direct daarna ineens een totally random aflevering van een paar seizoenen eerder... echt WTF guys!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Sowieso weten ze bij Veronica niet wat ze uit moeten zenden. Eigen programma's zie je er niet meer, alleen komedies, series, films en Top Gear. Het is een soort doucheputje van de SBS-groep, die eigenlijk niet weet wat ze met Net5 en Veronica aan moeten. Dan maar weer clusteren van series. Serievolgorde is al sinds de uitvinding van de TV een probleem voor omroepen volgens mij.

Goed, dat is voer voor een ander topic, dit is TBBT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ctrlaltdelbe schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 01:06:
[...]

Alsof TBBT zo diepgaand is ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:43
Zeker niet diepgaand, maar wel iets gevarieerder qua humor. Niet véél gevarieerder, maar wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Maar toch niet meer zo leuk als in het begin, toen sci-fi en nerdiness veel meer aanwezig waren.

Hoe lang is het geleden dat er een referentie werd gemaakt naar Star Trek, of Star Wars?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 12-04 10:56
Spooksel schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:21:
[...]
[...]

Veronica moet zich imho nooit meer aan Sci-Fi wagen... als ze iets uit het verband weten uit te zenden is dat het wel. Then again, dat is een kwaal waar ze bij meer series wel last van hebben...

Woensdagavond 3-4x achter elkaar Criminal Minds bijvoorbeeld tegenwoordig. Keihard beginnen met deel 2 van een 2 parter die de week ervoor niet gestart is. Of deel 1 van een tweeparter uitzenden en direct daarna ineens een totally random aflevering van een paar seizoenen eerder... echt WTF guys!
Series moet je ook niet op TV volgen dat slaat toch nergens op. Gewoon downloaden als het een tijdje op gang is, kun je ook gelijk door kijken als je het leuk vind en spanned wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
meesje schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:57:
[...]

Ik baal hier best flink van. In 2012 was precies hetzelfde. Ik dacht van ik ga eens gewoon de serie volgens via de NL tv i.p.v. te downloaden. Stoppen ze deze keer weer na aflevering 6. Nu wordt ik weer 'gedwongen' om te downloaden.

Weten jullie wanneer ze weer met het huidige seizoen (afl. 7) verder gaan bij Veronica?
Elke keer als ik kijk op TV dan zie ik de halloween costume party (dopler Sheldon) of 1 van seasons later met Amy enzo. Geen touw aan vast te knopen, gewoon volledige sersie downloaden en gewoon kijken wanneer je het zelf uit komt.

TV heb ik al bijna opgegeven met al die reclames en oude meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132566

Die afl. in S07 dat Sheldon dronken is, omdat ie met de schoonvader van die Wallowitz aan het zuipen is tijdens de football game, die is echt grappig imo :D

Dat die moeder (die je nooit ziet, alleen hoort schreeuwen) wordt afgeschilderd als "clown" en dat Sheldon dan roept: "and that's the clown that came out of her" als Wallowitz (of hoe heet die gast) de kamer in loopt… echt #EPIC. :D :D :D

Die gast helemaal in een dip, superzielig omdat ie compleet genegeerd wordt… :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:15

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

James Earl Jones en Carrie Fisher :D _O_

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Spike_wolf schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:24:
James Earl Jones en Carrie Fisher :D _O_
Ja geniale aflevering, echt weer zoals het hoort. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 12:15

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Snowwie schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:36:
Maar toch niet meer zo leuk als in het begin, toen sci-fi en nerdiness veel meer aanwezig waren.

Hoe lang is het geleden dat er een referentie werd gemaakt naar Star Trek, of Star Wars?
Je wordt op je wenken bediend. ;)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Ik vond deze aflevering weer heel erg cool, zou helemaal vet zijn als er nu ook een aflevering komt waarin de jongens ook echt met James Earl Jones naar Comic-Con gaan.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:13:
[...]

Je wordt op je wenken bediend. ;)
Alsof ze het wisten. :P

Fijne aflevering.

Ik heb nog nooit het gezicht achter de stem van Darth Vader gezien, toch zeer leuk om dat zo op deze manier te zien. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Snowwie schreef op maandag 03 februari 2014 @ 01:29:
[...]

Alsof ze het wisten. :P

Fijne aflevering.

Ik heb nog nooit het gezicht achter de stem van Darth Vader gezien, toch zeer leuk om dat zo op deze manier te zien. :)
En hij is natuurlijk de vader van Prince Akeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:22
"I have to collect some additional data." :')

Heerlijke aflevering weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
inderdaag was weer een goede leuke aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

We praten nog steeds over de aflevering van 6 feb "The Locomotive Manipulation" right?w

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:01
Helaas wel, de volgende komt pas 27 februari uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:49

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Heel veel series lijken even te stoppen. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Coenen schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:15:
Heel veel series lijken even te stoppen. Erg irritant.
Olympische Spelen he, gisteren "The Locomotive Manipulation" gezien, wat een geweldige aflevering! Vooral die scene met de kus van Sheldon. Deed me een beetje aan Mr. Bean denken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:20

Wildfire

Joy to the world!

En whoppa... The Big Bang Theory is verlengd met drie seizoenen :)

http://www.nu.nl/film/372...d-met-drie-seizoenen.html

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Nu online

jpiwf

licenced pepernootaddict

Ben benieuwd wat voor verhaallijnen ze gaan verzinnen om het nog 3 jaar leuk te houden. Vast meer drama en minder leuke geeky grapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
De hoofdrolspelers zitten op lauweren, die vangen elk meer dan een half miljoen per aflevering of zo.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-05 10:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Poeh, nog drie jaar...
Ik kijk de serie nog met veel plezier hoor, maar het aantal echt leuke afleveringen per seizoen wordt wel steeds minder.
Penny en Leonard kunnen nog trouwen... Wanneer gebeurt er echt iets tussen Sheldon en Amy... Raj moet toch echt eens aan de vrouw... Kind voor Howard en zijn moppie.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste