• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Mijn vermoeden is dat Jesse met die opmerking doelt op Walts familie.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 19:56
Ram0n schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:28:
Mijn vermoeden is dat Jesse met die opmerking doelt op Walts familie.
en hoewel Jesse ongetwijfeld veel last van zijn geweten zou krijgen zou het mij niets verbazen als hij dan doelt op walt jr. Het zou immers een gelijkwaardige wraakactie zijn t.o.v de vergiftiging van dat jochie.

Ik ben ook razend benieuwd naar het einde. Traditioneel gezien moeten de good guys winnen. Dat is bij elke film zo. Ooit ergens een theorie gelezen waarom filmmakers dat nodig vinden, maar waar weet ik ff niet meer. Maar we hebben als kijker sympathie voor Hank en voor walt, misschien nog wel meer voor Jessie. Dus ookal wint de een, zal ik het k*t vinden voor de ander. En breaking bad is wel het type serie waar de Bad guy walt, ookal is het misschien moraal verwerpelijk, kan winnen en wij als kijker blij zijn.

ik weet nog steeds niet wat er gaat gebeuren, dat is goed!
Vervelend man dat wachten!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:30
Ik verwacht dat er nog wel iets met het SD-kaartje gaat gebeuren.. Werd heel subtiel gehint, maar (misschien express) niet zo duidelijk in beeld gebracht.
Misschien dat marie een sd kaartje nodig heeft oid en dat kaartje gaat overschrijven.

• venneke
  • Nu online
analogworm schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:25:
[...]

en hoewel Jesse ongetwijfeld veel last van zijn geweten zou krijgen zou het mij niets verbazen als hij dan doelt op walt jr. Het zou immers een gelijkwaardige wraakactie zijn t.o.v de vergiftiging van dat jochie.

Ik ben ook razend benieuwd naar het einde. Traditioneel gezien moeten de good guys winnen. Dat is bij elke film zo. Ooit ergens een theorie gelezen waarom filmmakers dat nodig vinden, maar waar weet ik ff niet meer. Maar we hebben als kijker sympathie voor Hank en voor walt, misschien nog wel meer voor Jessie. Dus ookal wint de een, zal ik het k*t vinden voor de ander. En breaking bad is wel het type serie waar de Bad guy walt, ookal is het misschien moraal verwerpelijk, kan winnen en wij als kijker blij zijn.

Jullie vergeten toch wel dat Jesse nu met Hank zit, die zal echt wel proberen om Walt zijn familie te beschermen. Het lijkt me meer dat Jesse bedoelt dat hij gaat samenwerken met de DEA om zodoende Walt erbij te naaien..

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
analogworm schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:25:
[...]

Er is altijd nog wel sympathie voor Walt, dus je wilt eigenlijk niet dat hij verliest. Maar van de andere kant werd hij naarmate de serie vorderde steeds onhebbelijker, dus eigenlijk gun je hem nu de overwinning niet meer. Maar hij hoeft ook niet kapot. Lastig.. ik ben zeeeer benieuwd naar wat er gaat gebeuren. Aangezien deze serie niet echt van de losse eindjes is en op basis van interviews verwacht ik geen open einde. Het zou best wel eens dramatisch kunnen worden. En het komt al zo snel! (8>

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 14:29

DinX

Motormuis

Ik verwacht dat ze het echt nog gaan opbouwen tot de allerlaatste aflevering. En die laatste denk ik dat er zo eentje wordt waar je nog 5 minuten met open mond naar de aftiteling zit te kijken :p

Zoals na The Red Wedding in Game of Thrones. Ook zo eentje :p

[ Voor 14% gewijzigd door DinX op 05-09-2013 12:09 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mooi dat een serie je toch zo bezig kan houden naar wat er gaat gebeuren.
Ik denk er niet teveel over na, want waarschijnlijk gebeurt er toch iets wat je niet verwacht. :)
Misschien dat Jesse in de volgende aflevering inderdaad Walt Jr. omlegt of zo.

Ik ben het wel eens met wat hierboven ook al een paar keer aangegeven wordt mbt Walt.
Je bent in het begin erg met hem begaan, hebt emotioneel geinvesteerd in zijn karakter. Dat geef je nu niet snel meer op, maar het wordt steeds lastiger om aan jezelf te verantwoorden dat je aan zijn kant staat.

• DinX

DinX

Motormuis

Zamorano schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:11:
Mooi dat een serie je toch zo bezig kan houden naar wat er gaat gebeuren.
Ik denk er niet teveel over na, want waarschijnlijk gebeurt er toch iets wat je niet verwacht. :)
Misschien dat Jesse inderdaad Walt Jr. omlegt of zo.

Ik ben het wel eens met wat hierboven ook al een paar keer aangegeven wordt mbt Walt.
Je bent in het begin erg met hem begaan, hebt emotioneel geinvesteerd in zijn karakter. Dat geef je nu niet snel meer op, maar het wordt steeds lastiger om aan jezelf te verantwoorden dat je aan zijn kant staat.
Klopt. Zoals ik boven al zei, je moet voor de volgende aflevering eens 1 van de eerste herbekijken. De Jessen en Walt toen vergeleken met nu...

En huh? :p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wBLFiWr.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door DinX op 05-09-2013 12:15 ]

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wat moeten we zien?

PSN: Shiver23

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:02

Ravefiend

Carpe diem!

Pizza in de boom ofzo ... ? :+

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:22
Die knuffel in de boom?

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:20
CyberAmp schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:54:
[...]
alleen we weten zeker dat Walt's huis af gaat branden one way or another.
:?

Kijk nog eens naar het begin van S05E08. Het huis is niet afgebrand hoor. Alleen verlaten.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Ravefiend

Ravefiend

Carpe diem!

Lijkt me sterk want die viel toch vanuit de lucht recht in het zwembad?

• UltraSub
Toch hangtie daar. Dat, of hij valt er voor langs. Wel interessante cap.

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Of het is gewoon een tasje in een boom op de set?

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Of een reflexie in het raam van een lampje aan de binnenkant van de auto...

"May our framerates be high and our temperatures low."

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:20
Of...........aliens.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Of er liep een meisje met een hele vieze suikerspin die ze boos omhoog smeet in een boom.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 10:11

jeka

Support your local club.

Of jullie zijn allemaal gek want ik zie geen boom..

FCG

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Nog een overblijfsel van de vliegtuigcrash? :P

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

De schrikreactie van de buurvrouw uit de S05E01 flashforward is nu niet direct een reactie dat je hebt bij het plotseling in het oog komen te staan met een drugsbaron. Zelfs als het op het nieuws breed uitgemeten was dan vind ik de reactie van de buurvrouw nog niet juist. Zo'n reactie krijg je alleen maar als de buurvrouw met eigen ogen heeft gezien wat voor horror Walt begaan heeft. Dat is niet zo, dus iets anders moet hoofdzaak zijn.

Daarom zet ik er ook op in dat Walt zijn eigen dood heeft gespeeld. De reactie van de buurvrouw komt hier ook meer mee overeen. Wait, whut? Jij was toch dood? Plus het feit dat Walt een andere achternaam heeft aangenomen en dat hij een nieuwe verblijfplaats op zijn paspoort heeft staan bevestigd dat vermoeden. Dat hij is ontmaskerd voor de wereld is wel duidelijk na de graffiti. Hij heeft ook een dikke baard om zijn identiteit enigszins te maskeren. Zijn kleding is ook wat vreemd, Walt kennende. Heeft Walt vaker een bril gedragen?

Hij moest dus verdwijnen en is ontmaskerd, maar besluit terug te komen met een machinegeweer en de ricin. Zijn kanker heeft weer de overhand genomen, dus het lijkt alsof hij nog maar kort te leven heeft en niets heeft te verliezen. Het huis is verlaten, leeg en gekraakt. De familie is dus kennelijk weg.

Het kan alle kanten op, maar ik ga een gokje wagen. Walt krijgt hulp van de familie van Todd om zijn dood in scene te zetten. Jesse denkt dat Walt dood is en onderneemt geen verdere actie. Todd kan niet koken en ritselt Jesse. Jesse hoort dat Walt leeft. Jesse legt de familie van Walt om. Walt komt terug met een nieuw identiteit. De machinegeweer is voor de familie van Todd, de ricin voor Jesse. Walt laat het lijken alsof Todd en familie Heisenberg is. Alles is voor niets geweest. Walt leert de rand van zijn moraal kennen als hij in gun-point staat met Hank en weigert. Walt wordt neergehaald door een collega van Hank en roept, "ja lul vanaf ep01 wist ik al dat het je zwager was, duh". Saul, Hank en Marie krijgen een spinoff. In de laatste scene zien we Saul bezweet en met een schep in de woestijn en Lydia komt bij mij op visite. :+

Meh, te makkelijk. Walt is te slim voor simpele vergelding (misschien breekt hij als zijn familie verdwijnt) en Jesse heeft een te hoog moraal voor een killing-spree.

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Lol...ok ik zal maar happen, waarom precies zou Jesse de familie van Walter om willen leggen?, kent hij Walter Jr eigenlijk wel? waarom hij Skyler om zou willen brengen zie ik ook niet echt, ik kan me niet voorstellen dat hij maar iedereen van Walters familie om gaat brengen omdat hij een hekel aan Walter heeft.

Nee ik geloof niet echt in dat scenario.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik denk dat Walt de ricin die hij haalde in de flashforward (die achter het stopcontact) wederom bij Jesse in huis gooit en dan in alle toonaarden ontkent Brock te hebben vermoord. Eind goed al goed? Dan op de vlucht ofzo? Ik vind het zo heerlijk dat we het waarschijnlijk geen een van allen goed hebben.
autje schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:51:
Ik weet in ieder geval één ding zeker: Walt Jr. gaat genieten van het ontbijtbuffet in het hotel :D.
Exact wat ik zei :'). Mijn vriendin en ik zaten samen te kijken toen Walt vroeg "Zullen we naar een hotel gaan J.R.?", waarop we tegen elkaar zeiden, zolang er maar breakfast is :D :+

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• UltraSub
Kecin schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:25:
Ik denk dat Walt de ricin die hij haalde in de flashforward (die achter het stopcontact) wederom bij Jesse in huis gooit en dan in alle toonaarden ontkent Brock te hebben vermoord
Dit. 8)

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 11:13
Oyster schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:55:
Heeft Walt vaker een bril gedragen?
Ja, die heeft ie al vanaf het begin opgehad.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 10:49

Firesphere

Yoshis before Hoshis

DinX schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:13:
[...]

Klopt. Zoals ik boven al zei, je moet voor de volgende aflevering eens 1 van de eerste herbekijken. De Jessen en Walt toen vergeleken met nu...

En huh? :p

[afbeelding]
NVM, te lang geleden, verkeerde herinneringen dus.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zrzwYTGZS8w]
(Let op, roze teddybeer-t-shirt in de achtergrond! :o )

[ Voor 38% gewijzigd door Firesphere op 05-09-2013 17:47 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://s3-ec.buzzfed.com/static/enhanced/webdr02/2013/3/10/21/enhanced-buzz-21676-1362967095-2.jpg

• enchion
  • Niet online

How do you save a random generator ?

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Spuit1111111111198023745023856-23794809138 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kecin schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:25:
Ik denk dat Walt de ricin die hij haalde in de flashforward (die achter het stopcontact) wederom bij Jesse in huis gooit en dan in alle toonaarden ontkent Brock te hebben vermoord.
Brock is toch niet vermoord, alleen vergiftigd en via het ziekenhuis weer beter geworden !

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

ZeRoC00L schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:36:
[...]

Brock is toch niet vermoord, alleen vergiftigd en via het ziekenhuis weer beter geworden !
achteraf bleek toch ook dat Brock niet was vergiftigd met ricin maar door een bloem die Walt in zijn tuin had staan?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:23

Barbas

Gallego!

Dat dacht ik inderdaad ook ja! Ricin was toch om Gus te vermoorden?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend

Ravefiend

Carpe diem!

w4rguy schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:59:
[...]
achteraf bleek toch ook dat Brock niet was vergiftigd met ricin maar door een bloem die Walt in zijn tuin had staan?
Klopt, en Jesse weet dat het niet de ricin was maar heeft ook nog niet door dat het Walt was die Brock vergiftigd had met die bloem. Remember Walt die alle sporen uitwiste, inclusief de bloempot? Voor zover ik weet is Jesse nog altijd in de veronderstelling dat Walt daar niks mee te maken heeft. Heeft Jesse het trouwens al door dat Walt ook deels verantwoordelijk is voor de dood van Jane? Ik dacht van niet ..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Yep, hij is niet vergiftigd door Ricin, daarom begrijp ik ook niet helemaal waarom Jesse zich zo opwindt.

E: volgens mij heeft walt wel enigszins laten weten dat hij met Jane's dood te maken heeft, weet nog dat hij zich een keer probeerde te verontschuldigen ofzo toen Jesse uit de rehab was, en Jesse zei dat het niemands schuld was, toen heeft Walt het volgens mij maar bij "I'm so sorry" gelaten.

[ Voor 58% gewijzigd door Thomas op 06-09-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend

Ravefiend

Carpe diem!

Thomasx4 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:33:
Yep, hij is niet vergiftigd door Ricin, daarom begrijp ik ook niet helemaal waarom Jesse zich zo opwindt.
Ik vermoed omdat ie door heeft dat Huell dit deed in opdracht van Walt, en zo dus weet dat de ricin nog ergens kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ja zal wel. Soms is het allemaal een beetje moeilijk te herinneren helaas. Heb t/m episode 8 van se5 bijna in één keer uitgekeken, nouja, elke dag 2 afleveringen ofzo. Nu ik elke keer een week moet wachten vergeet ik het wel 'ns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Mensen, jullie hebben een slecht geheugen hoor :)

http://breakingbad.wikia.com/wiki/Lily_of_the_Valley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Maar die Jane is in dr eigen kots gestikt en Walt deed er niets aan. Wat denk Jesse dan dat er met die Ricin is gebeurd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Kecin schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:29:
Maar die Jane is in dr eigen kots gestikt en Walt deed er niets aan. Wat denk Jesse dan dat er met die Ricin is gebeurd?!
Dat ze in haar eigen kots is gestikt kwam Walt wel goed uit, hoefde hij zelf niets meer te doen.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Firesphere schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:30:
[...]

Dat ze in haar eigen kots is gestikt kwam Walt wel goed uit, hoefde hij zelf niets meer te doen.
Klopt, las net op die Wiki dat eigenlijk in de eerste instantie van het script het de bedoeling was dat hij haar zelfs een dosis zou geven en zodoende te laten sterven.
Maar alsnog, waar is nu die Ricin? En waarom flipt Jesse hem ineens de vorige aflevering, puur doordat die Ricin weg is. Hij trekt wel snel conclusies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Kecin schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:32:
[...]

Klopt, las net op die Wiki dat eigenlijk in de eerste instantie van het script het de bedoeling was dat hij haar zelfs een dosis zou geven en zodoende te laten sterven.
Maar alsnog, waar is nu die Ricin? En waarom flipt Jesse hem ineens de vorige aflevering, puur doordat die Ricin weg is. Hij trekt wel snel conclusies.
Dat is een hele optelsom van alle zaken. Het vergiftigen van Brock, de ricin die verdwenen was, het besef dat die grote gast van Saul een zakkenroller is, en nog meer factoren die ik zo niet weet.

Het pakken van z'n sigaretten deed hem beseffen dat die dikke z'n zakken heeft gerold, plus de gedachte aan die ricin want die zat in een sigaret.

Het is gewoon een "WTF dit klopt niet" ontdekking van hem op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 15:25

Zeddicius

Conscience do cost

Plus Saul geeft het min of meer toe dat Walt Brock heeft vergiftigd, wanneer Jesse hem bedreigd en aanvalt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:43
Firesphere schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:36:
[...]
Het is gewoon een "WTF dit klopt niet" ontdekking van hem op dat moment.
Volgens mij is het ook de zoveelste bevestiging voor Jessie dat Walt hem direct - of via Saul en Huell - bespeelt. De scenes ervoor kwam dat ook al ter sprake. Het zou voor Jessie goed zijn te verdwijnen, terwijl Jessie prima doorhad dat het Walt gewoon beter uitkwam. Zelfde als met die Ricin die verdween en nu met de drugs die verdween. Jessie heeft zelf de touwtjes niet in handen en dat frustreert hem. Nu neemt hij het heft in eigen handen. Zijn eerste poging daartoe is nog verijdeld door Hank (toch niet burning down the house), maar na de 'pleinontmoeting' kondigt Jessie opnieuw aan dat HIJ nu weer bepaalt wat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nIDGyq5.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Walt zal Jesse wel vergiftigen met die ricin, is die gelijk van hem af

[ Voor 22% gewijzigd door Cthulhu op 08-09-2013 20:37 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Moet zeggen dat ik genoten heb van de nieuwste aflevering, zonder met spoilers te gaan strooien, dat telefoongesprek met Jesse en Walter was intens, wat een show. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Het eerste half uur: "dat is ook een trage aflevering, gebeurt geen bal"
Naar het einde toe: :o

Zoals iemand op Reddit de laatste paar minuten samenvat:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mjjos62.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door DinX op 09-09-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Ja dat dus... ze hebben een hele mooie spanningsboog neergezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus dat einde! Maar Hank en zijn collega stonden vrij open en bloot toen die vrienden van die oom begonnen te schieten met dikke rifles. Het zag er even niet naar uit dat iemand geraakt is, dat verbaasde me wel. Maar ik zat echt die laatste paar minuten weer op het puntje van mn stoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:01:
Jezus dat einde! Maar Hank en zijn collega stonden vrij open en bloot toen die vrienden van die oom begonnen te schieten met dikke rifles. Het zag er even niet naar uit dat iemand geraakt is, dat verbaasde me wel. Maar ik zat echt die laatste paar minuten weer op het puntje van mn stoel!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Yy7QJcH.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Moet toch eerlijk zeggen dat ik dat schieten wel vond tegenvallen, zo in het open met zoveel geweren, er moet toch iemand geraakt worden? Maar goed, wie weet wat wat er de volgende aflevering gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Het is inderdaad raar dat ze niet geraakt werden.
Juist terwijl die eerst nog even goed ging aimen, ofja probeerde in elk geval..

Zitten ook lekker veel kogels in het wapen van Hank :D

spoiler:
Maar je weet toch al dat hij veilig eruit komt. Begin van de eerste aflevering zat die al in het witness protection program.

[ Voor 28% gewijzigd door Famous op 09-09-2013 11:32 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook wel nice is: Walt heeft in 1 klap al zijn misdaden bekend, waar hij de afgelopen jaren altijd heel voorzichtig was. 10 tegen 1 dat we daar meer van gaan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:37:
Wat ook wel nice is: Walt heeft in 1 klap al zijn misdaden bekend, waar hij de afgelopen jaren altijd heel voorzichtig was. 10 tegen 1 dat we daar meer van gaan horen.
Niet al zijn misdaden, hij schreeuwde wel te veel dat klopt.
Had ook wel verwacht dat hij ging denken dat hij getraceerd werd als die dicht bij de dessert kwam. Not so smart after all ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Ja vooral dat zijn telefoon buiten bereik raakte had een belletje moeten doen rinkelen... Toen hij het geld begroef en toen ze vast zaten met de camper had hij ook geen bereik meer. Mare, wel een supertelefoon dan waarmee hij vanaf diezelfde plek Todd en co kon bellen nadat hij hem gesmashed had..
Nodig voor het plot, maar wel een beetje jammer voor de consistentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

analogworm schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:42:
Ja vooral dat zijn telefoon buiten bereik raakte had een belletje moeten doen rinkelen... Toen hij het geld begroef en toen ze vast zaten met de camper had hij ook geen bereik meer. Mare, wel een supertelefoon dan waarmee hij vanaf diezelfde plek Todd en co kon bellen nadat hij hem gesmashed had..
Nodig voor het plot, maar wel een beetje jammer voor de consistentie.
Na het op de grond gooien eraf moet je zeker nog wel kunnen bellen. mijn iPhone 5 is ook veel en hard gevallen maar werkt nog perfect.
Met het bereik ben ik het wel met je eens, lijkt mij ook dat ze hem niet meer kunnen traceren wanneer het bereik weg valt? Toch komen ze precies op die plek aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Famous schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:45:
[...]
Na het op de grond gooien eraf moet je zeker nog wel kunnen bellen. mijn iPhone 5 is ook veel en hard gevallen maar werkt nog perfect.
Maar heb je er daarna ook op lopen stampen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

analogworm schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:02:
[...]

Maar heb je er daarna ook op lopen stampen? :+
Heb jij een andere aflevering gekeken dan ik?
Hij schopte wat zand weg NAAST zijn telefoon (in mijn aflevering :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:03

PBP

m19 schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:23:
Moet toch eerlijk zeggen dat ik dat schieten wel vond tegenvallen, zo in het open met zoveel geweren, er moet toch iemand geraakt worden? Maar goed, wie weet wat wat er de volgende aflevering gaat gebeuren.
Midden in de shootout was de aflevering afgelopen. Hank en Gomie gaan echt niet meer weg zonder geraakt te worden :P, alleen dat zal volgende aflevering wel komen. Maar ze waren wel scheef ja. Al had ik het idee dat Gomie wel geraakt werd, moet het zo nog even terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Famous schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:14:
[...]
Heb jij een andere aflevering gekeken dan ik?
Hij schopte wat zand weg NAAST zijn telefoon (in mijn aflevering :+ ).
Okido, ik ben scheel.. 8)7
PBP schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:33:
[...]
Midden in de shootout was de aflevering afgelopen. Hank en Gomie gaan echt niet meer weg zonder geraakt te worden :P, alleen dat zal volgende aflevering wel komen. Maar ze waren wel scheef ja. Al had ik het idee dat Gomie wel geraakt werd, moet het zo nog even terugkijken.
Ja een zeer mooie cliffhanger.. ik had echt zoiets van neee, wat nu? Normaal kan je wel redelijk voorspellen welke personages opgeofferd kunnen worden. Maar in breaking bad? Ze blijven mij in ieder geval verbazen. Er zouden wat nietszeggende personages van Todds gang dood kunnen, misschien ook zelfs gomez. Maar walt ontkomt wel denk ik zo.. Maar wat gaat er met Hank gebeuren? Hij is zwaar underpowered.. de kans dat hij weg komt is nihil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Hank en Gomie kunnen niet wegkomen dus die gaan wel dood denk ik. Misschien laten ze Walt voor dood achter omdat hij ook geraakt is? Auto werd helemaal doorzeeft. Todd kent Jesse dus die nemen ze mee om voor hem te koken. Walt belt Saul, slaat op de vlucht en gaat Jesse redden met zijn M60. Althans dat is het eerste wat ik me bedenken kan. Maar aangezien bij BB het altijd totaal anders is zal ik er wel weer naast zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Ja ik denk dat je er inderdaad naast zal zitten :+ Hank kan niet dood.. hij mag niet dood.. hij is nodig voor het slot.. we zijn er nog niet, nog slechts 3 afleveringen te gaan (dat gaan ze never nooit niet vullen met een Dragonball Z style gevecht in de desert)

In ieder geval is het enige wat met zekerheid te zeggen valt: it aint over till the fat lady sings :+

[ Voor 16% gewijzigd door analogworm op 09-09-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

analogworm schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:47:
Ja ik denk dat je er inderdaad naast zal zitten :+ Hank kan niet dood.. hij mag niet dood.. hij is nodig voor het slot.. we zijn er nog niet, nog slechts 3 afleveringen te gaan (dat gaan ze never nooit niet vullen met een Dragonball Z style gevecht in de desert)
Marie weet alles. En Hank heeft de tape van Jesse thuis liggen. Ze kan daarmee naar de DEA gaan en alles uitleggen. Ik zie niet hoe Hank hier nog gered kan worden. Wat hebben de nazi's aan Hank als ze hem zouden ontvoeren oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

analogworm schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:47:
Hank kan niet dood.. hij mag niet dood.. hij is nodig voor het slot..
Jij kijkt zeker geen Game of Thrones? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

analogworm schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:39:
[...]

Okido, ik ben scheel.. 8)7

[...]

Ja een zeer mooie cliffhanger.. ik had echt zoiets van neee, wat nu? Normaal kan je wel redelijk voorspellen welke personages opgeofferd kunnen worden. Maar in breaking bad? Ze blijven mij in ieder geval verbazen. Er zouden wat nietszeggende personages van Todds gang dood kunnen, misschien ook zelfs gomez. Maar walt ontkomt wel denk ik zo.. Maar wat gaat er met Hank gebeuren? Hij is zwaar underpowered.. de kans dat hij weg komt is nihil..
Walt ontkomt ook, die heeft later weer haar en een baard(en een dikke gun) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
w4rguy schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:50:
[...]

Jij kijkt zeker geen Game of Thrones? :P
Nope, vallen de helden daar met bosjes neer? :+
PBP schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:49:
[...]

Marie weet alles. En Hank heeft de tape van Jesse thuis liggen. Ze kan daarmee naar de DEA gaan en alles uitleggen. Ik zie niet hoe Hank hier nog gered kan worden. Wat hebben de nazi's aan Hank als ze hem zouden ontvoeren oid?
Ja daar zeg je wat.. een scenario waarbij Marie alles uit de doeken doet, geeft natuurlijk ook een mooie ingang tot de algemene bekendheid van Heisenberg

[ Voor 54% gewijzigd door analogworm op 09-09-2013 13:02 . Reden: Reactie op PBP toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

analogworm schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:59:
[...]

Nope, vallen de helden daar met bosjes neer? :+
De mensen die je dood wil hebben gaan maar niet dood. De mensen die je niet dood wil hebben gaan zomaar vanuit het niets dood (Referentie: The Red Wedding).

Anyway: on topic .. ik hoor allemaal goede verhalen over de episode! Zit nog op kantoor dus kan hem nog niet zien. Ik begrijp dat er veel geschoten wordt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

w4rguy schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:01:
[...]

De mensen die je dood wil hebben gaan maar niet dood. De mensen die je niet dood wil hebben gaan zomaar vanuit het niets dood (Referentie: The Red Wedding).

Anyway: on topic .. ik hoor allemaal goede verhalen over de episode! Zit nog op kantoor dus kan hem nog niet zien. Ik begrijp dat er veel geschoten wordt? :P
GoT verhaal zeker waar, leuk stuk was dat ook >:)

Het eerste half uur is lekker opbouwend en daarna komt de actie.
Magazijn met 40 kogels hebben ze even uitgevonden voor een pistol :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Famous schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:04:
Maar dat mag de pret niet drukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

analogworm schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:05:
[...]

Maar dat mag de pret niet drukken!
consequentheid is wel ver te zoeken hierdoor, in seizoen twee moest die nog wel mags wisselen na ~8 schoten.
Vind ik persoonlijk wel jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Zo weer op het puntje van mijn stoel gezeten. Wel wat tegenstrijdigheden in deze aflevering. Walt die opeens uit de school klapt zonder zijn stappen te overpeinzen.. kom op hij heeft de hele serie bewezen dat hij daar te slim voor is. En dan de shoot-out waarbij Hank en Gomez in een open veld staan. Niet direct geraakt worden en eerst schieten voordat je dekking zoekt. Ik had trouwens verwacht dat Hank het einde van het telefoongesprek met Marie niet zou halen. De sfeer was er echt naar, Oh darling I'm so happy! .. Klabam! Had een dikke shocker geweest. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Oyster schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:18:
Zo weer op het puntje van mijn stoel gezeten. Wel wat tegenstrijdigheden in deze aflevering. Walt die opeens uit de school klapt zonder zijn stappen te overpeinzen.. kom op hij heeft de hele serie bewezen dat hij daar te slim voor is. En dan de shoot-out waarbij Hank en Gomez in een open veld staan. Niet direct geraakt worden en eerst schieten voordat je dekking zoekt. Ik had trouwens verwacht dat Hank het einde van het telefoongesprek met Marie niet zou halen. De sfeer was er echt naar, Oh darling I'm so happy! .. Klabam! Had een dikke shocker geweest. :p
Het leek ook een beetje of ze twijfelde of het wel het juiste was nu dat ze Walt ook daadwerkelijk hebben.
Ben in elk geval benieuwd wat de volgende aflevering brengt.

Gelukkig ook opnieuw begonnen met Sopranos dus kan de tijd wel even doden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Famous schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:12:
[...]
consequentheid is wel ver te zoeken hierdoor, in seizoen twee moest die nog wel mags wisselen na ~8 schoten.
Vind ik persoonlijk wel jammer :'(
Tsja ach, ik tel pak em beet 25 schoten van hank in de schietpartij van een kleine 40sec. Meestal wordt het reloaden in films gebruikt om het spannend te maken (ow nee, te weinig kogels en we liggen zo hard onder vuur). Of het super snelle reloaden om de kracht van een held te versterken (kijk die eens, in the heat of battle reload ze ff dr gun alsof er niks aan de hand is).
Maar geen van deze situatie's is van toepassing in deze aflevering. De spanning is al keihoog.. Het is een all-in shootout met nog onbekende afloop. Bijna zonde om enkele seconden te besteden aan het (meermaals) reloaden. Dan zou de scene denk ik uit ritme zijn gevallen. Daarnaast, Hank duikt meerdere malen weg achter de auto waar hij eventueel ook zijn gun zou hebben kunnen reloaden. Je hoeft niet alles te zien, ik stoor mij er in ieder geval niet aan.

Maar baal wel dat ik weeer een week moet wachten! (gelukkig geen jaren alvorens het hier geshuffled op tv komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

analogworm schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:28:
[...]

Tsja ach, ik tel pak em beet 25 schoten van hank in de schietpartij van een kleine 40sec. Meestal wordt het reloaden in films gebruikt om het spannend te maken (ow nee, te weinig kogels en we liggen zo hard onder vuur). Of het super snelle reloaden om de kracht van een held te versterken (kijk die eens, in the heat of battle reload ze ff dr gun alsof er niks aan de hand is).
Maar geen van deze situatie's is van toepassing in deze aflevering. De spanning is al keihoog.. Het is een all-in shootout met nog onbekende afloop. Bijna zonde om enkele seconden te besteden aan het (meermaals) reloaden. Dan zou de scene denk ik uit ritme zijn gevallen. Daarnaast, Hank duikt meerdere malen weg achter de auto waar hij eventueel ook zijn gun zou hebben kunnen reloaden. Je hoeft niet alles te zien, ik stoor mij er in ieder geval niet aan.

Maar baal wel dat ik weeer een week moet wachten! (gelukkig geen jaren alvorens het hier geshuffled op tv komt)
Dit is zeker waar, maar je zag het ook van de zijkant gefilmd dat Hank achter de auto zat, hier konden ze ook filmen dat hij alleen het magazijn al uit zijn wapen liet vallen, maarja kleine details.

Heb de kogels ook niet geteld, was gewoon een wilde gek :X

En nu eerst eens tijd voor de sportschool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Famous schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:31:
[...]
Dit is zeker waar, maar je zag het ook van de zijkant gefilmd dat Hank achter de auto zat, hier konden ze ook filmen dat hij alleen het magazijn al uit zijn wapen liet vallen, maarja kleine details.

En nu eerst eens tijd voor de sportschool
Klopt, ze hadden het inderdaad ook subtiel in beeld kunnen brengen.. was mooi geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

idd, een magazijn die in slomo uit het wapen valt, van onderaf gefilmd, terwijl de kogels ala Matrix style Hank om de oren vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Wel wat vreemd dat ze die auto doorzeven met Walt er nog in :P

[ Voor 4% gewijzigd door HammerNL op 09-09-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

HammerNL schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:01:
Wel wat vreemd dat ze die auto doorzeven met Walt nog erin :P
Volgens mij geven ze geen fuck om Walt aangezien ze hem ook negeren , en Todd weet dat Jesse ook kan koken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Famous schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:04:
[...]

GoT verhaal zeker waar, leuk stuk was dat ook >:)

Het eerste half uur is lekker opbouwend en daarna komt de actie.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uvQfU5F.png

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
So the shit has hit the fan officially.

Vond de foto van Jesse met het "vlees" echt gaaaf. :D
Had idd ook het idee dat Walt het eerder door zou hebben dat het bluf was mbt zn geld, nadat de andere kant van de lijn stil werd. (hoeft niet buiten bereik geweest te zijn, kan zijn dat Jesse gewoon zn mond hield, hoewel de auto gewoon geluid had moeten maken)
Die laatste scene dat de posse er toch ineeens was, was ongeveer de eerste keer in BB dat ik iets goed voorspeld had.

De eerder geposte theorie dat Marie "Heisenberg" in Walt`s woning had gemaakt vind ik ook wel goed btw, zou best kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 14:11
Nog een mogelijkheid: Jesse zit momenteel in Walt zijn wagen, dus hij kan de wagen tot bij Hank en Gomez rijden en zo raken ze weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

mngm schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:25:
Nog een mogelijkheid: Jesse zit momenteel in Walt zijn wagen, dus hij kan de wagen tot bij Hank en Gomez rijden en zo raken ze weg?
Ja en dan stoppen Jack en z'n vriendjes met schieten? Denk het niet. Misschien dat Jesse zelf wegrijdt omdat ze niet bewust op zijn auto schoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Jesse die een "Waltje" doet en heel het zooitje omver rijdt ? :p

Of het nu Hank+ Gomie is of de rest, wie weet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
PBP schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:03:
[...]

Volgens mij geven ze geen fuck om Walt aangezien ze hem ook negeren , en Todd weet dat Jesse ook kan koken.
Oh, shit. Hier had ik nog niet eens aan gedacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

mngm schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:25:
Ik denk niet dat die auto nog gaat rijden nadat die doorzeefd is met kogels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 14:11
Ze schieten enkel op de SUV van Hank, de wagen van Walt is helemaal niet doorzeefd. Als Jesse gewoon een paar meter achteruit rijdt, dan staat hij ook beschut achter de SUV en kunnen Hank en Gomez erin springen...

We zien het volgende week wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

mngm schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:09:
Ze schieten enkel op de SUV van Hank, de wagen van Walt is helemaal niet doorzeefd. Als Jesse gewoon een paar meter achteruit rijdt, dan staat hij ook beschut achter de SUV en kunnen Hank en Gomez erin springen...

We zien het volgende week wel :)
Jesse zit niet eens meer in de auto.
Voordat ze gaan schieten doet hij de deur al open

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uvQfU5F.png

Net vóór dit^ stukje zie je Jesse uit de auto komen (iemand in het zwart beweegt achter de auto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

En Jack en z'n crew die stoppen dan met schieten? Klinkt niet heel geloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mijn god, wat een spannende aflevering zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Todd stond er inderdaad knullig bij! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Mijn voorspelling: Walt loopt er ongeschonden van weg, gaat op de vlucht om later wraak te nemen voor de dood van Hank. De Ariërs zijn over de zeik dat Walt niet meer voor hen kookt en doen wat met Walt's woning (vandaar Heisenberg op de muur gekalkt). De rest van de familie van Walt gaat ook op de vlucht. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
9gag heeft hem van reddit gekopieerd, zoals alles op 9gag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Afbeeldingslocatie: http://darren.amexd.com/no-hits.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Het is al een keer op MythBusters geweest dat de enige twee dingen aan een auto die een kogel nog een beetje kunnen stoppen, de velgen en het motorblok zijn. (en een beetje degelijk geweer schiet daar ook gewoon doorheen)

Maw je kan beter achter een stuk steen schuilen dan achter een auto.

(tenzij het Hank/DEA vehicle bulletproof is, maar Walt lijkt al anders op te merken)

[ Voor 13% gewijzigd door enchion op 09-09-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik heb maar 1 reactie op deze aflevering:

:o :o :o

En dat stukje waar Walt over de weg/woestijn scheurt zat ik in mijn hoofd "holy shit holy shit holy shit" te roepen. :D

GE-NI-AAL!

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Hank heeft deze samenloop van omstandigheden ook overleefd, dus ik ben benieuwd. :p

(Wat was dat een ontzettende spannende scene, pff)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BUN0R92.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Laatst online: 21-04-2018
Hoe kwam Saul ook weer aan die littekens? Had Jesse dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
Wat een spanning! Pff... nog even volhouden! Van Bryan Cranston (Talking Bad) begrijp ik dat we een nette mooie Breaking Bad afsluiter krijgen. Ik ben erg benieuwd.

@ Hierboven, ja Jesse had flink op hem ingeschopt en gemept :)

[ Voor 16% gewijzigd door ChuckyDevil op 09-09-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 20:02

Mach

[END]Avengers

max schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:00:

En dat stukje waar Walt over de weg/woestijn scheurt zat ik in mijn hoofd "holy shit holy shit holy shit" te roepen. :D
Was een mooie scene ja, zoals zoveel in deze serie!

DUGG

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste