Preseason begint er alweer aan te komen. Eerste wedstrijden worden over een week gespeeld dus dan begint het hopelijk weer een beetje op gang te komen. Heb er eigenlijk wel weer zin in!Phreak schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:19:
Ah heerlijk, er zijn al wat beelden en nog wat meer beelden uit Cleveland.
Wanneer begint het seizoen nou, duurt lang !
Weet iemand hier of je met de NBA premium league pass op twee devices tegelijk ingelogd kunt zijn? Met andere woorden, is het abbonement te delen?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nope. Althans de afgelopen drie jaar niet. Toch deel ik er een abonnement. Je moet alleen een beetje afstemmen wie er wanneer kijkt.
intergalactic.fm
Dat is jammer. Vind het toch nog best prijzig. Vooral als ik het vergelijk met mijn MLB abbo.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Je hebt gedurende het seizoen wel aanbiedingen. Je kan bijvoorbeeld ook alleen een abonnement voor de playoffs afnemen.
intergalactic.fm
Gedurende het seizoen daalt de prijs geleidelijk van het abonnement tot uiteindelijk 40 dollar voor de laatste twee weken plus playoffs. Je betaalt iets van 15 euro per maand. Ik vind het vrij acceptabel. mLB is natuurlijk aantrekkelijker omdat zij 37771 games per seizoen spelen.
De maandelijkse kosten stijgen juist gedurende het seizoen.
Als je nu instapt, kost het je 21 euro/maand. Over een tijdje zal dat 23 zijn, en zo stijgt het door.
Vorig jaar begon het rond de 18 euro, als ik het mij goed herinner.
Of heb jij het over de "op afbetaling" optie? Dus nu 180 euro over x maanden gespreid betalen.
Dan klopt het wel ja. Maar dan zit je gelijk een heel seizoen vast. De maandelijkse optie kun je iedere maand gewoon opzeggen.
Als je nu instapt, kost het je 21 euro/maand. Over een tijdje zal dat 23 zijn, en zo stijgt het door.
Vorig jaar begon het rond de 18 euro, als ik het mij goed herinner.
Of heb jij het over de "op afbetaling" optie? Dus nu 180 euro over x maanden gespreid betalen.
Dan klopt het wel ja. Maar dan zit je gelijk een heel seizoen vast. De maandelijkse optie kun je iedere maand gewoon opzeggen.
Als je dus voor de monthly optie gaat dan is dat dus ook echt per maand? Na een maand moet je dat opnieuw activeren?
Nee, dat loopt gewoon door tot je opzegt. Maar dat kun je dus wel gewoon per maand doen.
Ok, zie ik dan iets over het hoofd? Een maand abbo * 8 (want zo veel maanden spelen ze effectief) is voordeliger dan een jaarlijks abbo?Ken. schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:33:
Nee, dat loopt gewoon door tot je opzegt. Maar dat kun je dus wel gewoon per maand doen.
Als je maar acht maanden wilt kijken en geen games on demand buiten het seizoen wilt kijken, is het wel voordeliger ja. Vertrouwde het vorig seizoen ook niet helemaal, dus ik heb de support maar voor de zekerheid gemaild. Dit was hun reactie:
Hello,
If you got an NBA Monthly Pass the account will last 30 days from the date of purchase at which point you will be charged for the next month of services until you cancel.
You can cancel the account at anytime all you have to do is contact us through Email, we will be more than happy to assist you in the matter. If you have any more questions please let us know.
Thank You
NBA GAME TIME Support
Ok. Eens even kijken. Het gaat mij eigenlijk alleen maar om de games van de Knicks tijdens het seizoen. Jammer dat we in Europa niet dat team abbo hebben wat ze wel in de USA hebben.
Je kan ze natuurlijk een mailtje sturen met de vraag of je ook niet een team abo kan nemen. Nee heb je en customer service betekend in de USA wel iets.Phydomir schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:22:
Ok. Eens even kijken. Het gaat mij eigenlijk alleen maar om de games van de Knicks tijdens het seizoen. Jammer dat we in Europa niet dat team abbo hebben wat ze wel in de USA hebben.
Wat meer ontopic naar het echte NBA werk. Ik zie dat de Cavs in Rio Miami Heat een spannende overwinning heeft afgedwongen. Altijd leuk als topspelers tegen hun oude team spelen. Ziet er goed uit als het seizoen echt gaat beginnen en er om de knikkers gespeeld wordt.
[ Voor 23% gewijzigd door rockhopper op 14-10-2014 13:00 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Met zulke spelers kún je gewoon niet slecht zijn lijkt me. Ik zie ze echt wel ver komen dit seizoen 
En nog even over het echte echte nieuws.. KD is voor een week of acht uitgeschakeld door de breuk in zijn voet en zal sowieso de eerste maand van de competitie missen. Ben benieuwd hoe hard Westbrook los zal gaan dan.
En nog even over het echte echte nieuws.. KD is voor een week of acht uitgeschakeld door de breuk in zijn voet en zal sowieso de eerste maand van de competitie missen. Ben benieuwd hoe hard Westbrook los zal gaan dan.
Ik vind Westbrook echt een goede speler maar op sommige momenten denkt hij een MVP te zijn terwijl afleggen dan een betere optie is. Nu KD problemen heeft, is het misschien wel nodig dat hij zijn stempel erop drukt.
Afgelopen weken was ik op vakantie in de VS. Helaas begon preseason net te laat want ik had graag in MSG willen staan. Uiteindelijk nog wel kaartjes kunnen krijgen voor Washington Wizards thuis tegen de Detroit Pistons. Pistons hebben half Chicago leeggekocht (voor Gasol gok ik) en hadden tot die wedstrijd 2-0. Washington kwam net terug uit Chicago (zeker het kijken waard, de samenvatting, ging er fel aan toe en dat voor een preseason).
Wizards hebben met twee punten verschil gewonnen en vooral de laatste minuut was spannend. Vooral Pierce viel mij positief op. Ariza was een degelijke SF maar ik gok dat Pierce dit wel aardig op kan vullen. Tot nu toe staan ze op drie overwinningen en een verliespartij. Ik zeg niet onderschatten in de oost conference.
Afgelopen weken was ik op vakantie in de VS. Helaas begon preseason net te laat want ik had graag in MSG willen staan. Uiteindelijk nog wel kaartjes kunnen krijgen voor Washington Wizards thuis tegen de Detroit Pistons. Pistons hebben half Chicago leeggekocht (voor Gasol gok ik) en hadden tot die wedstrijd 2-0. Washington kwam net terug uit Chicago (zeker het kijken waard, de samenvatting, ging er fel aan toe en dat voor een preseason).
Wizards hebben met twee punten verschil gewonnen en vooral de laatste minuut was spannend. Vooral Pierce viel mij positief op. Ariza was een degelijke SF maar ik gok dat Pierce dit wel aardig op kan vullen. Tot nu toe staan ze op drie overwinningen en een verliespartij. Ik zeg niet onderschatten in de oost conference.
Misschien een leuk idee dat iedereen een top 5 post voor west en oost. Kijken of de voorspellingen een beetje uitkomen? Ik trap wel af:
West:
1. Spurs
2. Rockets
3. Thunder
4. Clippers
5. Suns
Oost:
1. Caveliers
2. Heat
3. Pacers
4. Wizards
5. Raptors
West:
1. Spurs
2. Rockets
3. Thunder
4. Clippers
5. Suns
Oost:
1. Caveliers
2. Heat
3. Pacers
4. Wizards
5. Raptors
[ Voor 38% gewijzigd door Robkazoe op 15-10-2014 09:20 ]
Wel lastig, aangezien we nog niemand een regular game hebben zien spelen, maar here goes..
West:
1. Spurs
2. OKC
3. Warriors
4. Clippers
5. Rockets
Wow.. West is echt sterk. Ik denk dat Dallas, met Chandler weer terug, ook wel weer lekker mee zullen doen. Phoenix zal ook goed mee kunnen komen bij de top. En wie weet wat de Lakers gaan doen dit seizoen.
East:
1. Cavaliers
2. Heat
3. Bulls
4. Nets
5. Knicks
Ben zeer benieuwd. Het is voornamelijk gokken en kijken naar hoe ze het vorig seizoen hebben gedaan.
West:
1. Spurs
2. OKC
3. Warriors
4. Clippers
5. Rockets
Wow.. West is echt sterk. Ik denk dat Dallas, met Chandler weer terug, ook wel weer lekker mee zullen doen. Phoenix zal ook goed mee kunnen komen bij de top. En wie weet wat de Lakers gaan doen dit seizoen.
East:
1. Cavaliers
2. Heat
3. Bulls
4. Nets
5. Knicks
Ben zeer benieuwd. Het is voornamelijk gokken en kijken naar hoe ze het vorig seizoen hebben gedaan.
Het duurt acht maanden en er kan veel gebeuren. Als lebron zwaar geblesseerd raakt en Kevin love slaat zijn vrouw knock out in een lift, dan wordt het ook een lastig seizoen voor de cavaliers.
West
East
- Rockets
- Spurs
- Clippers
- OKC
- GSW
East
- Cavs
- Indiana
- Bulls
- Knicks
- Brooklyn
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
http://nos.nl/artikel/710...edstrijden-in-de-nba.htmlBasketbalvedette Dirk Nowitzki pleit aan de vooravond van het nieuwe NBA-seizoen, dat op 28 oktober start, voor minder wedstrijden in de profcompetitie. De 36-jarige Duitser van Dallas Mavericks maakt zich echter weinig illusies, gezien de grote financiële belangen.
"We hebben geen 82 wedstrijden nodig om te bepalen welke acht clubs uit een Conference naar de play-offs gaan", zei Nowitzki op de website van televisiezender ESPN. "We kunnen volstaan met 65 wedstrijden tot aan de play-offs."
Nowitzki begint aan zijn zeventiende seizoen in de NBA en spreekt dus uit ervaring. "Te veel wedstrijden komt het spel niet ten goede, maar ik snap de belangen. Iedere wedstrijd minder betekent minder inkomsten voor de clubs, de NBA, de eigenaren en de spelers. Het is een bedrijf."
Experiment: kortere wedstrijden
De NBA experimenteert wel met kortere wedstrijden. Komende zondag spelen Brooklyn Nets en Boston Celtics een oefenduel van 44 minuten in plaats van de normale 48. Omgerekend zou dit ongeveer zeven wedstrijden schelen in een regulier NBA-seizoen.
Volgens superster LeBron James is dit niet de oplossing. "We kunnen wedstrijden van 50 minuten spelen, als we dat zouden willen", aldus de Amerikaan, die dit seizoen terugkeert bij Cleveland Caveliers. "Er zijn gewoon te veel wedstrijden, alle spelers vinden dat. Door het reduceren van speelminuten verkort je het spel niet."
"Zodra je in het veld staat maakt het niet uit of je 22 of 40 minuten speelt", legt James uit. "Tijdens wedstrijden is de fysieke inspanning groot, dus dan bereik je niets met het verminderen van speelminuten. Het gaat om het aantal wedstrijden."
Wat vinden jullie hier van?
Ik vind het een goed punt, zeker nu de playoff wedstrijden allemaal naar best of 7 zijn gegaan (de eerste ronde was dat vroeger niet)
En met zoveel wedstrijden zie je echt niet wie er het beste is pre-playoff. Sterker nog als je eenmaal "safe" bent (locked playoff birth position) spelen ze alleen nog maar met het B of C-team om zo de sterspelers te sparen.
Als fan is het natuurlijk jammer om minder wedstrijden te zien, maar persoonlijk zie ik liever minder wedstrijden van betere kwaliteit (dan meer wedstrijden van een minder niveau) en spelers die langer meegaan ipv burnt out talent #xxx die te veel gespeeld heeft.
Ik denk overigens dat de wedstrijdlengte niet zo belangrijk is. Het heen en weer gereis en ontbreken van rustdagen is veel belangrijker dan de extra minuten die weg zouden vallen. Dus die speelminuten moeten ze gewoon laten. Ze zouden eens terug moeten kijken naar zo'n lock-out seizoen, de league kan prima draaien maar geld is natuurlijk ook belangrijk.
En met zoveel wedstrijden zie je echt niet wie er het beste is pre-playoff. Sterker nog als je eenmaal "safe" bent (locked playoff birth position) spelen ze alleen nog maar met het B of C-team om zo de sterspelers te sparen.
Als fan is het natuurlijk jammer om minder wedstrijden te zien, maar persoonlijk zie ik liever minder wedstrijden van betere kwaliteit (dan meer wedstrijden van een minder niveau) en spelers die langer meegaan ipv burnt out talent #xxx die te veel gespeeld heeft.
Ik denk overigens dat de wedstrijdlengte niet zo belangrijk is. Het heen en weer gereis en ontbreken van rustdagen is veel belangrijker dan de extra minuten die weg zouden vallen. Dus die speelminuten moeten ze gewoon laten. Ze zouden eens terug moeten kijken naar zo'n lock-out seizoen, de league kan prima draaien maar geld is natuurlijk ook belangrijk.
Het is ook gewoon belachelijk dat ze in zo'n korte tijd 82 potten moeten spelen. Soms wel back to back to back
Maak het seizoen een maand langer zodat je beter kunt spreiden. Off season is nu echt belachelijk lang.
Waarom hebben jullie de Pacers eigenlijk zo hoog staan in de top-5 lijsten? Hebben die nog goede spelers over nu dan?

Waarom hebben jullie de Pacers eigenlijk zo hoog staan in de top-5 lijsten? Hebben die nog goede spelers over nu dan?
Op een één of andere manier ademt heel Indiana basketbal, geen afleiding van andere sporten denk ik. En van alle 'teams' vind ik indy in het oosten het meeste een hecht team, beetje zoals de spurs in het westen. Ik vermoed dat ze het meest hongerige team zijn samen met de cavs voor een titel. Maar goed verder is het gewoon koffiedik kijken.
Doelde meer op het feit dat PG13 nog op de blessurelijst staat en Hibbert eind vorig seizoen ook weinig meer leek te kunnen op het veld. Dat is wel een redelijk gebrek in hun aanvallend vermogen.
*kuch* Wikipedia: Indianapolis Colts *kuch*rockhopper schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:30:
Op een één of andere manier ademt heel Indiana basketbal, geen afleiding van andere sporten denk ik.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Leuk grapje Robtimus, maar zonder gekheid, ze zijn daar minstens net zo dol op basketbal.
[ Voor 63% gewijzigd door rockhopper op 16-10-2014 21:51 ]
Indiana is goed vanwege de defensie en idd het team in mijn ogen. Het team (en dan bedoel ik vooral de niet ster spelers) zijn imo bovengemiddeld beter dan bij overige teams. PG ligt er idd even uit, Hibbert komt er denk ik ook wel weer. Daarnaast is de concurrent minder in oost dus kunnen ze makkelijk weer een top 3 halen.
Dat ontken ik ook niet, maar je deed het voorkomen alsof er geen andere sporten zijn waar ze in Indiana naar kijken.rockhopper schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:49:
Leuk grapje Robtimus, maar zonder gekheid, ze zijn daar minstens net zo dol op basketbal.
More than meets the eye
system specs
Nee zo erg is het inderdaad niet, maar voor de ligging zou eigenlijk verwachten dat het 1 football 2 (ijs)hockey 3 basket/baseball 4 basket/baseball zou zijn. Maar ik denk dat het gedeelt eerste plek football basketball is en dan een lange tijd niks. Anyway raakt allemaal lekker offtopic hier, ik wil meer foute voorspellingen zien!Robtimus schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:03:
[...]
Dat ontken ik ook niet, maar je deed het voorkomen alsof er geen andere sporten zijn waar ze in Indiana naar kijken.
Nog een leuke, wie houdt het langst de nul (geen verloren wedstrijden) vast?
Laat ik zelf eens gokken op Thunder.
Ik las trouwens dat Shane Battier gestopt is. Had hij al wel eerder aangekondigd maar vind dat wel erg jammer. Haslem kreeg in de playoffs ook de voorkeur boven battier. Maar toch had Shane iets. Sympathieke speler, had een goed schot in huis en een echte teamspeler, op meerdere posities speelbaar en kan ook nog eens aardig.verdedigen ondanks het gebrek aan kracht. Ik las op een gegeven moment ergens een artikel over hem. Daarin hadden ze stats op een rij neergezet. Telkens als Shane meespeelde werd het team (zowel bij de Rockets als bij de Heat) beter op veel fronten terwijl Shane zijn stats eigenlijk niet eens zo heel veel verbeterde of significant iets toevoegde aan het team als geheel. Dat maakt hem toch wel waardevol.
Zonder KD weet ik dat zo net nog niet. Plus, ze hebben nog best lastige wedstrijden in het begin..rockhopper schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:06:
[...]
Nog een leuke, wie houdt het langst de nul (geen verloren wedstrijden) vast?
Laat ik zelf eens gokken op Thunder.
Ik ga voor de Bulls in het oosten en het westen veilig voor de Spurs
Nog even terug komend op de prijzen van de League Pass. In andere landen kun je er 1 halen voor de helft van het geld. Ik heb er dit jaar 100 euro voor betaald.
intergalactic.fm
Heb toevallig vanwege de huidige trial periode en account aangemaakt maar de streams haperen enorm bij mij. Heb de support al en mail gestuurd en daarin vragen ze om een speedtest te doen naar een server bij hun in de buurt en daar haal ik ook maar 10Mbps, wat het haperen zou kunnen verklaren. Heb een 200Mbit lijn van UPC maar naar die server is een drama. Mocht ik er voor de 4e niet uitkomen dan cancel ik hem maar weer. Toch jammer.
Over jammer gesproken. CHI @ NYC. Au!
Over jammer gesproken. CHI @ NYC. Au!
Go Rockets 2-0
Iemand die mij uit kan leggen waarom ze met 2 winst vierde overall staan, terwijl alle andere teams er pas 1 gewonnen hebben?
Verder harde klappen voor de Lakers, ik denk dat ze nu echt de playoffs niet meer halen, en spannend om te zien hoe Lebron het gaat doen "thuis"

Iemand die mij uit kan leggen waarom ze met 2 winst vierde overall staan, terwijl alle andere teams er pas 1 gewonnen hebben?
Verder harde klappen voor de Lakers, ik denk dat ze nu echt de playoffs niet meer halen, en spannend om te zien hoe Lebron het gaat doen "thuis"
Als je de stand op dit moment ziet, is het wel mooi om te zien dat de toppers wat laten liggen en de wat onbekendere teams veel winnen.
Pacers verloren van Milwaukee en Atlanta. OKC ook van zo'n beetje alles verloren wat ze tegen zijn gekomen. Cavs ook slechts 1 uit 3 gewonnen. Lakers op 0-5 maar daar kan ik echt totaal niet rouwig om zijn. In de West nog wel drie teams die ongeslagen zijn: GSW, Memphis en Rockets die al op 5-0 staan.
Pacers verloren van Milwaukee en Atlanta. OKC ook van zo'n beetje alles verloren wat ze tegen zijn gekomen. Cavs ook slechts 1 uit 3 gewonnen. Lakers op 0-5 maar daar kan ik echt totaal niet rouwig om zijn. In de West nog wel drie teams die ongeslagen zijn: GSW, Memphis en Rockets die al op 5-0 staan.
Ja de Lakers zitten op de express-trein naar de lottery, wel leuk om te lezen dat Kobe bij LA blijft. Stom, maar wel erg sportief en loyaal.
Ik snap momenteel nog steeds de standings niet, Rockets met 5-0 staan 3e... terwijl de nummers 1 en 2 toch echt minder gewonnen hebben. Rare Amerikanen. Wat betreft de voorspelling van 'houdt het langst de nul vast' OKC was het niet helemaal lol. Van de drie teams die over zijn ga ik natuurlijk voor mijn Rockets! (op naar het record 19-0 als ik het me goed herinner (18-0 zou evenaring zijn))
Ik snap momenteel nog steeds de standings niet, Rockets met 5-0 staan 3e... terwijl de nummers 1 en 2 toch echt minder gewonnen hebben. Rare Amerikanen. Wat betreft de voorspelling van 'houdt het langst de nul vast' OKC was het niet helemaal lol. Van de drie teams die over zijn ga ik natuurlijk voor mijn Rockets! (op naar het record 19-0 als ik het me goed herinner (18-0 zou evenaring zijn))
En voor de stats: Rockets hebben het langst de nul gehouden. Zij stonden op 6-0. Kings en GSW wisten slechts tot 5-0 te komen. Volgens mij heeft niemand het juist geraden?
Voor diegene die zoals ik graag wil weten wie wanneer speelt zonder de uitslag te weten te krijgen 
Hier een handige site: http://nba.lemons.se/
Hier een handige site: http://nba.lemons.se/
Noobmeter WoT: Froekie
Of gewoon inloggen op NBA.com en dan de scores uitzetten?
Kan dat ja? *zoeken gaat*

Noobmeter WoT: Froekie
Zoals altijd, volg ik de Dallas Mavericks dit jaar. En het is echt een hele andere speelstijl dan vorig jaar. Waar ze voorheen veel rustige sets draaiden is het nu erg veel transition game geworden met veel free-flowing offense.
De Guards van het team zijn daar ook echt perfect voor. Ellis kan snel veel punten maken, en ook voor 4-5 assists zorgen door alleen al dreigend naar de basket te gaan.
Enige probleem in de eerste wedstrijden is consistentie. Ze laten hun concentratie vallen in de 2de helft, en hebben ze een paar lullige verliezen gehad, zoals tegen de TrailBlazers, en ook tegen de Heat.
Maar er is toch wel echt iets om naar uit te kijken nadat 2 jaar geleden niet eens de playoffs werden gehaald. Chandler is terug, en ik vind Parsons talent hebben om een toppie Small Forward te zijn in het team.
Dan heb je ook nog Monta Ellis, en Dirk Nowitzki. En een 3tal getalenteerde guards in Nelson, Harris, Barea. En een toppie bank center in Brandan Wright.
Dus hopelijk word de chemie wat beter met speeltijd, en kan het team weer een beetje een goede playoff run maken.
De Guards van het team zijn daar ook echt perfect voor. Ellis kan snel veel punten maken, en ook voor 4-5 assists zorgen door alleen al dreigend naar de basket te gaan.
Enige probleem in de eerste wedstrijden is consistentie. Ze laten hun concentratie vallen in de 2de helft, en hebben ze een paar lullige verliezen gehad, zoals tegen de TrailBlazers, en ook tegen de Heat.
Maar er is toch wel echt iets om naar uit te kijken nadat 2 jaar geleden niet eens de playoffs werden gehaald. Chandler is terug, en ik vind Parsons talent hebben om een toppie Small Forward te zijn in het team.
Dan heb je ook nog Monta Ellis, en Dirk Nowitzki. En een 3tal getalenteerde guards in Nelson, Harris, Barea. En een toppie bank center in Brandan Wright.
Dus hopelijk word de chemie wat beter met speeltijd, en kan het team weer een beetje een goede playoff run maken.
Ik heb altijd een snelkoppeling naar de League Pass inlogpagina op mijn bureaublad staan. Daar kun je geloof ik helemaal onderaan het vinkje van scores laten zien uitzetten. En dat zal ook ergens bij de settings terug moeten komen.
Technisch gesproken hebben de phillies ook nog steeds de nul, maar dan wel de hatelijke nul: no wins.Robkazoe schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:23:
En voor de stats: Rockets hebben het langst de nul gehouden. Zij stonden op 6-0. Kings en GSW wisten slechts tot 5-0 te komen. Volgens mij heeft niemand het juist geraden?
Er deden helaas te weinig tweakers mee om het een echte mini wedstrijd te noemen.
En ik sla mezelf voor de kop dat ik niet bij mijn team de rockets ben gebleven
Voorlopig moet ik zeggen dat indiana en san antonio slecht uit de startblokken zijn. Qua Indiana waarschijnlijk niet heel verrassend maar ik had ze zelf beter ingeschat. En San Antonio had een redelijk zwaar programma maar de paar keer dat ze wonnen was het toch steeds erg close (hadden dus net zo makkelijk kunnen verliezen) Maar het seizoen is nog jong.
Het wordt weer een seizoen vol ergernis als de Knicks zo door gaan.
Kijk, nog een Dallas fan. Goed om te zien. Ik deel je analyse grotendeels. Ze kunnen een hoop bereiken, maar het ziet er op het moment nog wat wankel uit. De achilleshiel is wat mij betreft de defence. Die moet om ver te komen top zijn. Als het schot niet loopt en in de playoffs het tempo omlaag gaat, kan dat je door wedstrijden heen slepen.deknegt schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:35:
Zoals altijd, volg ik de Dallas Mavericks dit jaar. En het is echt een hele andere speelstijl dan vorig jaar. Waar ze voorheen veel rustige sets draaiden is het nu erg veel transition game geworden met veel free-flowing offense.
Look behind you! A three headed monkey!
Ik kom er niet helemaal uit op de FAQ nba.com, heb je dan ook een proxy nodig om te kijken? Ik lees namelijk dat je location services aan moet hebben staan. Of kun je met een account gekocht via een proxy gewoon normaal streamen via bijvoorbeeld xbmc addon en mobiel/tablet?yrew schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:02:
Nog even terug komend op de prijzen van de League Pass. In andere landen kun je er 1 halen voor de helft van het geld. Ik heb er dit jaar 100 euro voor betaald.
Uw advertentie hier?
Is het weer drie keer Knicks?Phydomir schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:32:
2 mijlpalen vannacht. Dirk Nowitzki die mijn held Hakeem Olajuwon voorbij ging als topscorer non-american player (oftewel de nieuwe nummer 9 topscorer overall) en Kobe Bryant die nu de speler is die de meeste "missers" heeft in totaal over zijn gehele carrière.
Ik wist niet dat hij zo'n inefficiënte schutter was, hij is de huidige nummer 4 overall qua topscorer, maar met zoveel missers vraag je je toch af of zo iemand niet gewoon een ballhog is.
Ik wist niet dat hij zo'n inefficiënte schutter was, hij is de huidige nummer 4 overall qua topscorer, maar met zoveel missers vraag je je toch af of zo iemand niet gewoon een ballhog is.
Tja, Kobe is nou eenmaal een volume shooter/scorer. Hij krijgt de plays in de moeilijke momenten en zijn ploeggenoten passen hem de bal in de laatste paar seconden van de schotklok. Dan moet hij er ook maar iets van proberen te maken. Gooi daar dan nog een double of triple team bovenop en dan krijg je inderdaad veel gemiste schoten. Durant is ook zo iemand en Melo ook. Als die lang genoeg doorgaan heb je uiteindelijk ook zoiets.rockhopper schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:32:
Kobe Bryant die nu de speler is die de meeste "missers" heeft in totaal over zijn gehele carrière.
Zware tijden voor Knicks fans.Phydomir schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:32:
Volgend jaar wordt het allemaal beter als Durant overkomt..
http://espn.go.com/blog/n...ts-draw-durant-j-r-others
En ik ben ook benieuwd naar de details van die 100 euro League Pass!
[ Voor 54% gewijzigd door Ken. op 17-11-2014 13:10 ]
De rekening voor de League Pass is binnen gekomen. 143,99 CAD (€ 103,97) werd er in eerste instantie afgeschreven. Daarna is er 18,00 CAD (€ 13,03) bijgeschreven op dezelfde afschrift. Waar de korting vandaan komt geen idee want ik heb niets gedaan met mijn account. Maar in totaal dus iets meer dan 90 euro kwijt voor een jaartje NBA. Tientje per maand vind ik nog best acceptabel inclusief playoffs.
Ik had hem vorig jaar via een Canadese VPN de account aangevraagd en dus niets gedaan. Dan verlengt hij dus ook met de Canadese prijzen.
Ik had hem vorig jaar via een Canadese VPN de account aangevraagd en dus niets gedaan. Dan verlengt hij dus ook met de Canadese prijzen.
[ Voor 14% gewijzigd door Robkazoe op 17-11-2014 13:09 ]
En hoe kom je aan een betrouwbare Canadese VPN?
Ik heb van de week toevallig nog naar een US VPN gezocht voor iets anders, maar kwam alleen betaalde varianten of ongure gratis versies tegen die ik niet vertrouwde.
Ik heb van de week toevallig nog naar een US VPN gezocht voor iets anders, maar kwam alleen betaalde varianten of ongure gratis versies tegen die ik niet vertrouwde.
Ik had een gratis trail-account geprobeerd bij een betrouwbare VPN boer. Maar weet even niet meer welke dat was.Ken. schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:22:
En hoe kom je aan een betrouwbare Canadese VPN?
Over Kobe. Kobe schiet gewoon belachelijk veel. Zijn gemiddelde ligt altijd laag. Paar dagen geleden tegen de Spurs: 1-14 (.071). Heb de game niet gezien. Ik weet niet wie hem verdedigd heeft, maar die heeft in ieder geval goed werk geleverd.
Vandaag/vannacht weer 44 punten in een nederlaag. Toch respect voor zijn inmiddels hoge leeftijd (36j) en na al die blessures.
Vanavond spannende wedstrijd Houston - Memphis (go rockets!) beide teams staan 9-1. Zal wel weer all defense worden net zoals de vorige pot van Houston (tegen Oklahoma) waarbij beide teams onder de 70 punten bleven.
Cleveland begint langzaam warm te draaien, philly zit nog steeds op de eerste win te wachten en de Knicks hebben zowaar weer een potje gewonnen.
Kijken jullie die wedstrijden live met league pass, of wachten jullie op een wat fijner tijdstip en kijken "on-demand"?
Vanavond spannende wedstrijd Houston - Memphis (go rockets!) beide teams staan 9-1. Zal wel weer all defense worden net zoals de vorige pot van Houston (tegen Oklahoma) waarbij beide teams onder de 70 punten bleven.
Cleveland begint langzaam warm te draaien, philly zit nog steeds op de eerste win te wachten en de Knicks hebben zowaar weer een potje gewonnen.
Kijken jullie die wedstrijden live met league pass, of wachten jullie op een wat fijner tijdstip en kijken "on-demand"?
Soms live, soms on demand terug. Live vind ik persoonlijk altijd wel wat spannender maar kost wel een uur extra ivm pauzes en alle timeouts bij elkaar. Als ik live kijk, dan probeer ik donderdag-vrijdagnacht of vrijdagnacht-zaterdagnacht te kijken (afhankelijk van wanneer er een goede wedstrijd is te vinden in de East. Daarnaast heel af en toe na het stappen op de zaterdagavond dat ik nog even kijk met de laptop in bed. En de wedstrijd van zondag om 9 uur 's avonds pak ik vaak ook nog wel mee. On-demand kijk ik soms 's avonds of op zondag als ik zin heb met een grote wedstrijd.
Ik keek eigenlijk altijd alleen games op schappelijke tijden live, en die vaak eigenlijk ook niet.
On demand is stukken fijner omdat je dan alle time-outs en half time kunt skippen
On demand is stukken fijner omdat je dan alle time-outs en half time kunt skippen
Vandaag even aan de slag gegaan. Kreeg de GameTime app op de PlayStation 4 niet aan de praat. Maar is nu eindelijk gelukt. Aangezien ik een Amerikaanse PS4 account heb met een Canadese NBA League Pass, kon ik niet inloggen. Nu maar even een gratis PSN account aangemaakt met als adres ergens in Alberta Canada, doet hij het eindelijk wel.
Vroeger streamde ik het beeld + geluid naar mijn TV via de HDMI poort van mijn laptop. Maar de kwaliteit van de PlayStation 4 stream lijkt toch iets beter te zijn dan die van de webplayer op NBA.com. Erg happy
Vroeger streamde ik het beeld + geluid naar mijn TV via de HDMI poort van mijn laptop. Maar de kwaliteit van de PlayStation 4 stream lijkt toch iets beter te zijn dan die van de webplayer op NBA.com. Erg happy
Mooi dat het werkt. Heb zelf tijdens de trial periode het geprobeerd maar beeld stotterde enorm. Support gemaild en het lijkt erop dat ik naar de server waar het vandaan moet komen maar 5mbit trek, terwijl ik een 200mbit lijn heb. Erg jammer, nu maar weer op de minder legale manier de Knicks kijken.
Die zondag eindelijk weer eens een echt goede wedstrijd speelde. Goed in de aanval, solide verdediging. Hopelijk kunnen ze deze lijn nu ook voortzetten tegen de sterkere tegenstanders. De Nuggets zijn dit jaar ook niet echt denderend.
Die zondag eindelijk weer eens een echt goede wedstrijd speelde. Goed in de aanval, solide verdediging. Hopelijk kunnen ze deze lijn nu ook voortzetten tegen de sterkere tegenstanders. De Nuggets zijn dit jaar ook niet echt denderend.
Vind die streams ook niet heel erg stabiel: als Netflix het met 4K kan, dan moet NBA toch ook gewoon lukken? Las wel dat ze dit jaar een nieuw baasje hadden daar en dat streamkwaliteit hoge prioriteit had.
"But the largest complaint has always been stream quality. The team at NBA and Turner's joint project say they have worked to find different ways to fix the repeated interruptions and quality issues that have plagued both broadband and mobile options, including different encodes, bit and frame rates, and a substantial time investment in testing. "We've also built a new comprehensive analytics product on our back end," Occhialini says. "The goal is to snuff out problems as they arise."
"But the largest complaint has always been stream quality. The team at NBA and Turner's joint project say they have worked to find different ways to fix the repeated interruptions and quality issues that have plagued both broadband and mobile options, including different encodes, bit and frame rates, and a substantial time investment in testing. "We've also built a new comprehensive analytics product on our back end," Occhialini says. "The goal is to snuff out problems as they arise."
Haters everywhere but I don’t really care
Ik heb de wedstrijden nu op drie manieren bekeken:
- Laptop via website (Internet Explorer 11) via laptopscherm (1080p) en extern via HDMI op TV (ook 1080p).
- Mobiele telefoon (720p)
- Via de PlayStation 4
Via de mobiele telefoon kun je geloof ik max 1600 of 1800 kbps selecteren qua stream. Dus de kwaliteit is dan al een heel stuk minder. Op de laptop kun je wel 3200 of 3800 kbps (iig de hoogste kwaliteit) selecteren en dan ziet het er een stuk beter uit. Om één of andere reden ziet het er op de laptop wel een stuk beter uit dan als je het via de HDMI doorstuurt naar de TV. En de TV is vrij nieuw. Via de PlayStation 4 vind ik de kwaliteit echt by fare het beste. Afgelopen zondag nog een wedstrijd zitten terugkijken maar ben echt blij dat ik het daarop werkend heb gekregen. Het enige wat mij nog een heel klein beetje stoor is dat er af en toe een kleine stottering plaats vindt. Als de view dan op de hele court is, valt het niet zo heel erg op. Als er een closeup is waar veel bewegend beeld in zit, dan is het een stuk irritanter.
Afgelopen weekend de Bucks tegen de Wizards zitten kijken. Ik begin steeds meer fan te worden van de Wizards. Staan nu tweede in de East en de selectie is IMO erg compleet.
Wall is echt een goede point guard. Goed voor bijna 20 punten, #5 in assists en #1 in steals. In de NBA zijn er betere pointguards te vinden maar zeker top 5 en misschien wel top 3 waardig. Met André Miller een goede ervaren backup op PG. Beal is een jonge getalenteerde SG. Net terug van z'n operatie en nu alweer op dreef. Kan goed schieten en vult de SG rol echt perfect uit. Paul Pierce blijft toch ook wel een baas. Afgelopen wedstrijd 25+ punten en tien rebounds. Kan een aardige driepunter schieten, schuwt het fysieke werk niet en weet er nog aardig vaak een "and-one" uit te slepen. Neemt het team vaak op sleeptouw en tactisch/strategisch kan hij de jonkies als Wall en Beal zeker helpen en verbeteren. En dan de big-man. Met Gortat, Nene, Seraphin en Humphries misschien niet het beste van het beste. Maar doen wat er verwacht wordt (verdedigen, rebounden, pick-and-roll en af en toe scoren van dichtbij).
Ik gun het de Wizards in ieder geval van harte en hopelijk komen ze ver dit seizoen.
- Laptop via website (Internet Explorer 11) via laptopscherm (1080p) en extern via HDMI op TV (ook 1080p).
- Mobiele telefoon (720p)
- Via de PlayStation 4
Via de mobiele telefoon kun je geloof ik max 1600 of 1800 kbps selecteren qua stream. Dus de kwaliteit is dan al een heel stuk minder. Op de laptop kun je wel 3200 of 3800 kbps (iig de hoogste kwaliteit) selecteren en dan ziet het er een stuk beter uit. Om één of andere reden ziet het er op de laptop wel een stuk beter uit dan als je het via de HDMI doorstuurt naar de TV. En de TV is vrij nieuw. Via de PlayStation 4 vind ik de kwaliteit echt by fare het beste. Afgelopen zondag nog een wedstrijd zitten terugkijken maar ben echt blij dat ik het daarop werkend heb gekregen. Het enige wat mij nog een heel klein beetje stoor is dat er af en toe een kleine stottering plaats vindt. Als de view dan op de hele court is, valt het niet zo heel erg op. Als er een closeup is waar veel bewegend beeld in zit, dan is het een stuk irritanter.
Afgelopen weekend de Bucks tegen de Wizards zitten kijken. Ik begin steeds meer fan te worden van de Wizards. Staan nu tweede in de East en de selectie is IMO erg compleet.
Wall is echt een goede point guard. Goed voor bijna 20 punten, #5 in assists en #1 in steals. In de NBA zijn er betere pointguards te vinden maar zeker top 5 en misschien wel top 3 waardig. Met André Miller een goede ervaren backup op PG. Beal is een jonge getalenteerde SG. Net terug van z'n operatie en nu alweer op dreef. Kan goed schieten en vult de SG rol echt perfect uit. Paul Pierce blijft toch ook wel een baas. Afgelopen wedstrijd 25+ punten en tien rebounds. Kan een aardige driepunter schieten, schuwt het fysieke werk niet en weet er nog aardig vaak een "and-one" uit te slepen. Neemt het team vaak op sleeptouw en tactisch/strategisch kan hij de jonkies als Wall en Beal zeker helpen en verbeteren. En dan de big-man. Met Gortat, Nene, Seraphin en Humphries misschien niet het beste van het beste. Maar doen wat er verwacht wordt (verdedigen, rebounden, pick-and-roll en af en toe scoren van dichtbij).
Ik gun het de Wizards in ieder geval van harte en hopelijk komen ze ver dit seizoen.
[YouTube: http://youtu.be/RmR_5cuAQZU?t=1m43s]
Maar eens een subtiel schopje naar boven toe. Zat van de week deze wedstrijd te kijken. Tjezus, wat was dat spannend zeg. En dan die blunder van Paul Pierce op het einde. Dat die niet in de Shaqtin a Fool van deze week is verschenen. Maar goed, gelukkig goed afgelopen want Washington kon niet nog een nederlaag hebben.
Heb nu praktisch alle wedstrijden gekeken (moet alleen de laatste wedstrijden van deze week nog kijken). Ik ben nog steeds blij met de Wizards en steun ze nog steeds. Met de sterkte van dit team moeten ze de Conference Finals wel kunnen halen. Atlanta verslaan zal lastig worden want die zijn echt heel goed bezig.
Maar ze mogen wel wat aan het vierde kwart doen. Beide wedstrijden tegen OKC: Redelijk dik voorgestaan. Vierde kwart geven ze het uit handen. Portland bijna hetzelfde verhaal. Eerste helft ijzersterk. Tweede helft dik ingemaakt. En bij Denver was de OT ook weer veel te spannend gemaakt. Ze hadden 5 of 6 punten voorsprong. Vervolgens nemen ze gas terug. Raken ze de voorsprong kwijt en de tegenstander krijgt er (met veel geluk) de voorsprong praktisch weggewerkt. Ik hoop dat dit met ervaring in dit seizoen er langzaam uit gaat want anders kunnen de playoffs nog lastig gaan worden.
Maar eens een subtiel schopje naar boven toe. Zat van de week deze wedstrijd te kijken. Tjezus, wat was dat spannend zeg. En dan die blunder van Paul Pierce op het einde. Dat die niet in de Shaqtin a Fool van deze week is verschenen. Maar goed, gelukkig goed afgelopen want Washington kon niet nog een nederlaag hebben.
Heb nu praktisch alle wedstrijden gekeken (moet alleen de laatste wedstrijden van deze week nog kijken). Ik ben nog steeds blij met de Wizards en steun ze nog steeds. Met de sterkte van dit team moeten ze de Conference Finals wel kunnen halen. Atlanta verslaan zal lastig worden want die zijn echt heel goed bezig.
Maar ze mogen wel wat aan het vierde kwart doen. Beide wedstrijden tegen OKC: Redelijk dik voorgestaan. Vierde kwart geven ze het uit handen. Portland bijna hetzelfde verhaal. Eerste helft ijzersterk. Tweede helft dik ingemaakt. En bij Denver was de OT ook weer veel te spannend gemaakt. Ze hadden 5 of 6 punten voorsprong. Vervolgens nemen ze gas terug. Raken ze de voorsprong kwijt en de tegenstander krijgt er (met veel geluk) de voorsprong praktisch weggewerkt. Ik hoop dat dit met ervaring in dit seizoen er langzaam uit gaat want anders kunnen de playoffs nog lastig gaan worden.
De Playoffs zijn sowieso een heel ander verhaal omdat de druk dan pas echt erop staat. Het gewone seizoen is wat dat betreft maar "spielerij".
Ik las dat Kobe weer eens een seizoen-eindigende blessure heeft, ditmaal een rotator cuff schouder blessure waarvoor inmiddels alweer geopereerd. De Lakers zullen zich toch eens achter de oren moeten krabben over dat salaris van hem.
Verder volg ik nog steeds de Rockets, die zodra ze GSW tegenkomen in de playoffs er wel uit zullen liggen. Maar buiten tegen dat team doen ze het erg goed dit jaar.
Ik las dat Kobe weer eens een seizoen-eindigende blessure heeft, ditmaal een rotator cuff schouder blessure waarvoor inmiddels alweer geopereerd. De Lakers zullen zich toch eens achter de oren moeten krabben over dat salaris van hem.
Verder volg ik nog steeds de Rockets, die zodra ze GSW tegenkomen in de playoffs er wel uit zullen liggen. Maar buiten tegen dat team doen ze het erg goed dit jaar.
Nou ja, dat salaris verdienen ze echt wel een groot deel van terug aan merchandise en tickets sales. Van alle jerseys en shirts die je in het wild ziet, komt die van Kobe toch wel het vaakst voor. Ok, tegenwoordig misschien wat minder
Laatste wedstrijd van de Wizards gezien voor de All-Star wedstrijd. 10 punten voor in Q3 en weer verliezen ze in Q4. Echt heel onnodig als je het mij vraagt. Zo sta je tweede, zo sta je vijfde. Eerste wedstrijd na de All-Star komen de Cavs langs. Gezien de Cavs wel weer aardig draaien en bij de Wizards nogal wat zand in de motor zit zal dat absoluut niet makkelijk zijn. Hopelijk gaat het na All-Star weer een tikkie beter.
Maar eerst de feest events vannacht nog! 
Skills, Slam Dunk, 3 Point, en de Shooting Stars. Altijd leuk om te zien.
Enjoy allemaal!
Skills, Slam Dunk, 3 Point, en de Shooting Stars. Altijd leuk om te zien.
Enjoy allemaal!
https://vine.co/v/OPLTKm72uM1
Coachen als een pro
Ga vanavond nog het een en ander even terugkijken. Had de driepunt contest al wel gezien. Wat een baas die Curry.
Coachen als een pro
Ga vanavond nog het een en ander even terugkijken. Had de driepunt contest al wel gezien. Wat een baas die Curry.
Ik ga op 15 april nog net even een laatste game van het seizoen meemaken, heb gister kaarten besteld voor Miami @ Philadelphia, in vak 101 van Wells Fargo Center. Mooie plaatsen, hopelijk nog een mooie game al vermoed ik dat het een rustige wedstrijd gaat worden.
Voorbeeldplaatje van uitzicht:
Voorbeeldplaatje van uitzicht:

"Find what you love and let it kill you"
Mooie plek. Rij 10 als ik even zo mag gokken. Qua publiek weet je het toch nooit. Soms zit het op zaterdagavond half vol en door de weeks weer helemaal vol. Daarnaast zouden deze wedstrijd voor Miami nog wel eens belangrijk kunnen worden voor plek 8 in de conference. Eén voordeel: De 76-ers zijn ook dit seizoen weer knudde dus mogelijk zie je nog een paar mooie dunks van Wade als ie fit is.
Zie alleen wel dat het Verizon Center op het meest zuidelijke plekje ligt van de stad. Gelukkig voor je dat er een metrostation naast ligt die vanaf City Hall rijdt dus wel goed te bereiken.
Zie alleen wel dat het Verizon Center op het meest zuidelijke plekje ligt van de stad. Gelukkig voor je dat er een metrostation naast ligt die vanaf City Hall rijdt dus wel goed te bereiken.
Net de All-Star zitten kijken. Maar mijn god, wat zijn die lui van de Hawks poepsaai zeg. Ik snap wel dat ze geselecteerd zijn want het is toch de verrassing van 2014-2015 met hun eerste plek en een hele mooie streak. Maar ze hebben echt helemaal niets te zoeken op een All-Star game.
Kyle Korver liep alleen maar een beetje te driepunteren. Leuk, maar dat moet je voor zaterdagavond bewaren en niet op zondag. En de rest van de drie Hawks hebben bij elkaar een dunk gemaakt. Nee, dan kun je beter een Chris Paul hebben of een D-Wade. Mogen hun teams dan wel ver van de eerste plaats verwijderd zijn, maar die spelen een stuk leuker.
Of zoals Daniel Tosh het vorig jaar over de Spurs zei (en nu eigenlijk ook wel heel toepasselijk voor de Hawks): Nobody will like the Spurs because they play good fundemental basketball (of iets in die richting).
Westbrook overigens 100% terecht gewonnen. Zeker de MVP van de avond.
Kyle Korver liep alleen maar een beetje te driepunteren. Leuk, maar dat moet je voor zaterdagavond bewaren en niet op zondag. En de rest van de drie Hawks hebben bij elkaar een dunk gemaakt. Nee, dan kun je beter een Chris Paul hebben of een D-Wade. Mogen hun teams dan wel ver van de eerste plaats verwijderd zijn, maar die spelen een stuk leuker.
Of zoals Daniel Tosh het vorig jaar over de Spurs zei (en nu eigenlijk ook wel heel toepasselijk voor de Hawks): Nobody will like the Spurs because they play good fundemental basketball (of iets in die richting).
Indrukwekkende score, om jezelf tussen MJ en WC te plaatsen is denk ik trofee genoeg voor 'm. Leuke wedstrijd, minder "lopsided" dan verwacht, had verwacht dat het westen veel vroeger een flinke uitloop zou maken en dat het oosten er daarna niet meer aan te pas kwam, maar dat pakte gelukkig anders uit.Robkazoe schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:17:
Gaat het dan toch nog goedkomen voor New York Knicks?
http://www.nba.com/2015/n...ndex.html?ls=iref:nbahpts
Stoudemire nu dus naar de Mavs. Blijft alleen Melo achter maar die komt dit seizoen niet meer in actie. Volgend jaar hebben ze alleen wel de volledige ruimte om er iets van te maken nu Stoudemire en Bargnani niet zo zwaar in de begroting zitten.
http://hoopshype.com/salaries/new_york.htm
Als ze nu ook nog eens dik laatste worden dit seizoen kunnen ze misschien nog een mooie first pick scoren in de draft.
http://www.nba.com/2015/n...ndex.html?ls=iref:nbahpts
Stoudemire nu dus naar de Mavs. Blijft alleen Melo achter maar die komt dit seizoen niet meer in actie. Volgend jaar hebben ze alleen wel de volledige ruimte om er iets van te maken nu Stoudemire en Bargnani niet zo zwaar in de begroting zitten.
http://hoopshype.com/salaries/new_york.htm
Als ze nu ook nog eens dik laatste worden dit seizoen kunnen ze misschien nog een mooie first pick scoren in de draft.
Nooit fan geweest van Melo,Kobe,cousins enz.
Krijg altijd ball hog gevoelens bij die gasten, die ten kosten van alles de hero moeten zijn.
3on1 en dan toch die bal willen nemen, terwijl er iemand elders helemaal vrij staat.
Heb altijd het gevoel dat de knicks beter zijn zonder melo en lakers ook beter zijn zonder kobe.
Ik snap ook wel dat je met de play-offs zo'n figuur moet hebben (want zonder win je meestal niet)
Aan de andere kant heb je ook spelers als Rondo,Garnett die bijna weigeren de bal zelf te schieten.
Balans is blijkbaar moeilijk.
Krijg altijd ball hog gevoelens bij die gasten, die ten kosten van alles de hero moeten zijn.
3on1 en dan toch die bal willen nemen, terwijl er iemand elders helemaal vrij staat.
Heb altijd het gevoel dat de knicks beter zijn zonder melo en lakers ook beter zijn zonder kobe.
Ik snap ook wel dat je met de play-offs zo'n figuur moet hebben (want zonder win je meestal niet)
Aan de andere kant heb je ook spelers als Rondo,Garnett die bijna weigeren de bal zelf te schieten.
Het is altijd een balans tussen:
Wat past in het budget
Wat wint ons wedstrijden
Wie haalt er publiek naar onze wedstrijden en verkoopt veel merchandise
Waarmee winnen we kampioenschappen.
Als pure liefhebber heb je weinig te doen met de merchandise factor, maar deze speelt een superbelangrijke rol op economisch gebied.
We weten allemaal wel dat je een goede verdediging moet hebben en het liefst drie goede scorers maar zelfs dan...
De knicks zijn voor mij trouwens wel echt de tegenvaller van dit seizoen zeg. Pff ik had van te voren ze in de top 4 Oost staan, maar laten we eerlijk zijn ze eigenlijk vanaf de start kansloos bezig geweest.
Wat past in het budget
Wat wint ons wedstrijden
Wie haalt er publiek naar onze wedstrijden en verkoopt veel merchandise
Waarmee winnen we kampioenschappen.
Als pure liefhebber heb je weinig te doen met de merchandise factor, maar deze speelt een superbelangrijke rol op economisch gebied.
We weten allemaal wel dat je een goede verdediging moet hebben en het liefst drie goede scorers maar zelfs dan...
De knicks zijn voor mij trouwens wel echt de tegenvaller van dit seizoen zeg. Pff ik had van te voren ze in de top 4 Oost staan, maar laten we eerlijk zijn ze eigenlijk vanaf de start kansloos bezig geweest.
San Antonio Spurs heeft al een jaar of 17 patent op de onzelfzuchtige manier van spelen, en dat heeft ze geen windeieren gelegd.Sinned123 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:31:
Nooit fan geweest van Melo,Kobe,cousins enz.
De Atlanta Hawks doen het dit seizoen ook erg goed zonder superster.
Maar de SAS hebben wel degelijk supersterren... Duncan,Parker een goede 6e man (ginobli) en een superster in de dop (leonard)
Bovendien hebben zo ongeveer de enige persoon in dienst die lebron 1op1 in toom kan houden (Diaw)
Beste coach?ooit?
En dan spelen ze ook nog onzelfzuchtig.
Atlanta hawks moet het nog maar bewijzen, Ik denk dat ze in de 2e ronde eruit liggen, waarschijnlijk door de Cavs
Zoals altijd is de east sowieso naar een kwaltitatief mindere conference.
Terwijl de nummer 1 in de west zomaar de thunder kan tegenkomen...
Bovendien hebben zo ongeveer de enige persoon in dienst die lebron 1op1 in toom kan houden (Diaw)
Beste coach?ooit?
En dan spelen ze ook nog onzelfzuchtig.
Atlanta hawks moet het nog maar bewijzen, Ik denk dat ze in de 2e ronde eruit liggen, waarschijnlijk door de Cavs
Zoals altijd is de east sowieso naar een kwaltitatief mindere conference.
Terwijl de nummer 1 in de west zomaar de thunder kan tegenkomen...
[ Voor 15% gewijzigd door Sinned123 op 21-02-2015 10:22 ]
Dat vind ik ook altijd zo opvallend. Als je kijkt naar de beide divisies, dan zie je dat op het moment de east maar 6 teams heeft met een winning record (Miami is 7e met 23-30), terwijl in de west zelfs de nummer 10 (New Orleans met 27-27) nog geen losing record heeft. Dat betekent dat er dus 2 teams met een losing record in de playoffs komen terwijl 2 teams zonder losing record buiten de boot vallen. En dit is niet het eerste jaar dat dit zo is, ik merk al tijden dat de west meer teams heeft met winning records dan de east.
More than meets the eye
system specs
Bij mijn weten heeft de east nog nooit een winning season gehad.
Golden state heeft in 2007/08 met 48-34 de playoffs niet gered.
Weet nog goed dat de kans er toen in zat dat er 9 teams 50wins konden halen
Golden state heeft in 2007/08 met 48-34 de playoffs niet gered.
Weet nog goed dat de kans er toen in zat dat er 9 teams 50wins konden halen
Afgelopen seizoen waren er 5 of 10 wedstrijden voor het einde slechts twee teams die boven de .500 uit kwamen (Heat + Pacers). Het is dat ze de laatste wedstrijden van de top in de East geworden werden want anders... Tegenwoordig is de East wel iets sterker geworden.
Zat laatst de Cavs eens te kijken maar wat een team hebben die lui. Shumpert, J.R. Smith, LeBron, Irving, Love, Thompson. En dan nog op de bank/geblesseerd Mozgov, Varejao, Marion. Hoe past dat ooit in de Salary Cap? EDIT: Ik zie het al, de Guards zitten er eigenlijk voor een schijntje. Een Irving en een Shumpert worden zwaar onderbetaald.
Zat laatst de Cavs eens te kijken maar wat een team hebben die lui. Shumpert, J.R. Smith, LeBron, Irving, Love, Thompson. En dan nog op de bank/geblesseerd Mozgov, Varejao, Marion. Hoe past dat ooit in de Salary Cap? EDIT: Ik zie het al, de Guards zitten er eigenlijk voor een schijntje. Een Irving en een Shumpert worden zwaar onderbetaald.
[ Voor 11% gewijzigd door Robkazoe op 23-02-2015 10:07 ]
Zojuist laatste wedstrijd zitten kijken. Washington nu op 2-8 in de laatste tien wedstrijden. Daarmee staan ze gelijk met de Lakers en de Knicks als laagste van de league. Laatste 12 wedstrijden zelfs 2-10 volgens mij. Echt dikke treurnis en volgende wedstrijd tegen GSW dus dat gaat hem ook niet worden.
Vooral de 3PT stats breken ze zwaar op. Beal nog steeds geblesseerd. En Pierce + Butler vallen zwaar door de mand op dit moment. En van Temple, Porter en Webster mag je het eigenlijk niet verwachten op de lange afstand. December stond het team nog op 40,7% op 3pt, nu in februari staan ze op 30,6%. Dik 10% gedaald en de tegenstanders prikken er juist steeds meer in (in sommige wedstrijden 45+%). Hopelijk draait het snel een beetje om want anders worden de playoffs ook loodzwaar. Daar moet Washington toch wel top #4 staan aangezien ze amper winnen van 0.500 w/l teams.
Vooral de 3PT stats breken ze zwaar op. Beal nog steeds geblesseerd. En Pierce + Butler vallen zwaar door de mand op dit moment. En van Temple, Porter en Webster mag je het eigenlijk niet verwachten op de lange afstand. December stond het team nog op 40,7% op 3pt, nu in februari staan ze op 30,6%. Dik 10% gedaald en de tegenstanders prikken er juist steeds meer in (in sommige wedstrijden 45+%). Hopelijk draait het snel een beetje om want anders worden de playoffs ook loodzwaar. Daar moet Washington toch wel top #4 staan aangezien ze amper winnen van 0.500 w/l teams.
geniaal, moest hardop lachen
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Volgens mij kan je op ncaa.com de streams kijken (live op de manier zoals je netflix usa kan kijken en anders iirc on demand zonder regio restricties). Vanaf morgen dus ...
Echt eeuwig zonde dat het niet op tv te volgen is maar afhankelijk moet zijn van (brak lopende als het tegenzit) livestreams . Was het eigenlijk op NASN?
[ Voor 27% gewijzigd door apis29 op 16-03-2015 12:28 ]
Is het niet op Sport1 te zien? Ik zie daar het hele seizoen al College Basketball voorbij komen. Heb laatst mooi potje Duke tegen UNC gekeken.apis29 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:07:
[afbeelding]
Echt eeuwig zonde dat het niet op tv te volgen is maar afhankelijk moet zijn van (brak lopende als het tegenzit) livestreams . Was het eigenlijk op NASN?
Is het bij Sport 1 niet maar 1 wedstrijd per week ofzo? Het is al weer een paar jaar geleden dat ik via sport1 gekeken heb, maar het viel me enorm tegen hoe weinig NBA er maar te zien was. En die andere sporten kunnen me maar weinig boeien. (en ja ik snap dat nba en college basketball twee verschillende dingen zijn)
NBA is twee wedstrijden per week (vrijdag en zondag). En als de play-offs beginnen gaat de frequentie omhoog naar 3/4 per week en de finals allemaal. Daarnaast dus college basketball inclusief march madness en tevens hebben ze nog euroleague wedstrijden. Dus voor nederland is Sport1 de basketbalzender, wat mij betreft dan.rockhopper schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:34:
Is het bij Sport 1 niet maar 1 wedstrijd per week ofzo? Het is al weer een paar jaar geleden dat ik via sport1 gekeken heb, maar het viel me enorm tegen hoe weinig NBA er maar te zien was. En die andere sporten kunnen me maar weinig boeien. (en ja ik snap dat nba en college basketball twee verschillende dingen zijn)
Daarnaast hebben ze het nederlands team met sponsorgeld in leven gehouden en mede daardoor zijn we er voor het eerst in 25 jaar weer eens bij op een EK. Dus bij mij hebben ze een streepje voor.
Daar was ik niet van op de hoogte, dat het op Sport 1 komt
. Zal ook wel zijn omdat ik Sport 1 niet kan krijgen bij vodafone glasvezel oude stijl voor zover ik weet ... Inmiddels wel dus maar de programmering ziet er wat magertjes uit (1x live deze week march madness?)
March Madness is must-see-tv iig

March Madness is must-see-tv iig
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 16-03-2015 14:41 ]
Dat klinkt inderdaad beter dan het beeld "1 wedstrijd per week" dat ik had. Maar het is voor mij, die alleen van basketbal en biathlon hou qua kijksport, te veel geld om een abonnement voor te nemen. En met name de playoffs zo beperkt is natuurlijk een flinke afknapper.
March Madness is inderdaad wel tof, al heb ik met college altijd veel meer moeite om bij te houden wie er in vorm zijn en sterspelers enzo. Het is jammer dat Fox geen wedstrijden meepakt, maar sport1 zal wel de exclusieve rechten hebben.
March Madness is inderdaad wel tof, al heb ik met college altijd veel meer moeite om bij te houden wie er in vorm zijn en sterspelers enzo. Het is jammer dat Fox geen wedstrijden meepakt, maar sport1 zal wel de exclusieve rechten hebben.

Was alweer vergeten dat je nu ook een soort mini playoffs hebt voor twee of vier plekken in het hoofdtoernooi, daar waren ze dinsdag en woensdag dus nog mee bezig. Op ncaa.com kan je de wedstrijden kijken met het CBS (oog) logo, voor de anderen moet je een account hebben bij een amerikaanse tv provider. Was vorig jaar ook al zo herrinerde ik me ik me toen ik het weer las ...
Ik heb zelf nog nooit een NCAA wedstrijd gezien. Vanwaar de populariteit van deze competitie?

Best wel spot on!
Het is (ook in de nba) wmb. al bijna te gek met al die gesponsorde onderdelen. Zo af en toe pik ik nog wel eens een "hardwood classic game" op nba tv mee en die stadions/uitzendingen zijn echt een verademing bij die van tegenwoordig.
Wel mooi dat er nog steeds geen sponsors op jerseys/broeken staan maar dat komt zo nu en dan ook weer naar boven als optie.
Ik snap best dat er geld verdiend moet worden, met oa. jerseys enzo maar als ik bijv. de Clippers in hun t-shirtjes of de Bulls in het groen zie spelen dan krijg ik daar eerlijk gezegd geen warme gevoelens van...
Het is vooral een enorme pool waar echt natuurtalent zich aankondigt. Verder staat er minder geld belangen op het spel (lees druk van teambazen sponsors en wat nog meer, let wel dat deze druk beslist niet afwezig is) en kan het spel wat spectaculairder zijn. Voor de spelers zelf is het het grote podium om uit te blinken en zo hoog te eindigen op de draft voor de NBA met bijpassend mega-salaris. Voor de achterliggende universiteiten is het pr en prestige.Robkazoe schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:54:
Ik heb zelf nog nooit een NCAA wedstrijd gezien. Vanwaar de populariteit van deze competitie?
Voor Amerikanen zelf is het een tweede kans om alsnog een nationaal winnend team te hebben dat in de buurt ligt. (dus ook al woon je in een kleinere stad je team kan het alsnog ver schoppen)
Het niveau is net wat lager dan NBA maar een stuk hoger dan de Europese competities in mijn ogen.
Ook zie je veel meer verschillende speelstijlen en veel meer zone defense. Plus geen eindeloze best-of 5/7 playoffs al heeft dat ook zn charme, de dramatiek van een enkele knockout wedstrijd ligt toch wel wat hoger.
Vandaag nog een mooi lijstje van buzzer beaters op sports illustrated/fansided http://fansided.com/2015/...in-march-madness-history/
Oja: en je kan zeggen dat je die nog in college hebt zien spelen
Vandaag nog een mooi lijstje van buzzer beaters op sports illustrated/fansided http://fansided.com/2015/...in-march-madness-history/
Oja: en je kan zeggen dat je die nog in college hebt zien spelen
[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 19-03-2015 19:58 ]
De wedstrijd waar ik al naar uitkeek na de loting en hij viel zeker niet tegen
4 dagen spoilers ontweken en ook al was het niet live, toch zeer zeker het March Madness gevoel bij het kijken
(wat daarbij natuurlijk helpt is dat je erg voor een van de twee teams moet zijn of een favoriet moet kiezen en dan nog een close game moet worden)
[ Voor 48% gewijzigd door apis29 op 03-04-2015 12:16 ]
Hier nog wat achtergrond info mbt een aankomende ESPN 30 for 30 aflevering ('Sole Man') over de commercialisatie van basketbal en de invloed van bedrijven op college basketbal http://blogs.wsj.com/spea...ll-shoots-for-redemption/
Wat een toernooi overigens weer, vanavond de finale
80,000+ toeschouwers in een american football stadion (van de Indianapolis Colts) voor de Final Four (eerdere rondes trouwens ook in diverse american football stadions)
Enige minpuntje is eigenlijk de scheidsrechters, het hele toernooi door gewoon fouten of heeeeel erg snel/streng gefloten ... echt belachelijk af en toe (maar er wordt iig nog af en toe voor 'lopen' gefloten
@apis29: Dat is dan wel vreemd. Juist met de playoffs bij de NBA wordt minder hard streng gevloten.
Afgelopen weekend was er op de NOS een samenvatting te zien van de Spurs tegen de Rockets.
Tijdens de samenvatting was ik er heilig van overtuigd dat Duncan een overtreding nodig had om James te stoppen. Maar hoe vaker ik ernaar ga kijken, hoe meer ik geloof dat hij "nipt" de bal raakt (vooral op 1:35 te zien)
http://www.nba.com/spurs/...10/DuncanBlockmp4-3569616
En wat feitelijk ook de nederlaag van de Rockets had ingeluid zijn de vrije worpen. Even het beschaamde rijtje:
Dorsey: 28%
Smith: 49%
Howard: 53%
Ik ben geen van de Hack a Dorsey/Smith/Howard methode maar met zulke percentages vraag je er ook wel heel erg om. Minimaal 60% gooien is toch niet zo heel veel gevraagd. Het is makkelijk te trainen en voorkomt dat je een wedstrijd verliest op free throws.
Doet mij altijd denken aan dit filmpje:
Afgelopen weekend was er op de NOS een samenvatting te zien van de Spurs tegen de Rockets.
Tijdens de samenvatting was ik er heilig van overtuigd dat Duncan een overtreding nodig had om James te stoppen. Maar hoe vaker ik ernaar ga kijken, hoe meer ik geloof dat hij "nipt" de bal raakt (vooral op 1:35 te zien)
http://www.nba.com/spurs/...10/DuncanBlockmp4-3569616
En wat feitelijk ook de nederlaag van de Rockets had ingeluid zijn de vrije worpen. Even het beschaamde rijtje:
Dorsey: 28%
Smith: 49%
Howard: 53%
Ik ben geen van de Hack a Dorsey/Smith/Howard methode maar met zulke percentages vraag je er ook wel heel erg om. Minimaal 60% gooien is toch niet zo heel veel gevraagd. Het is makkelijk te trainen en voorkomt dat je een wedstrijd verliest op free throws.
Doet mij altijd denken aan dit filmpje:
Geen kracht meer in z'n armen he van de nacht (of de ochtend) ervoor
Aankomend #1/2 draft pick Okafor (6'11" 270lbs) kan je rustig in dit rijtje toevoegen. Duke is desondanks kampioen geworden; hij werd gewoon in de eindfase van de wedstrijd eruit gehaald zodat er ook geen overtreding op hem gemaakt kon worden
.
En het in het reguliere seizoen ongeslagen Kentucky raakt maar liefst 7 spelers kwijt aan de draft dit jaar
(vlgns mij zit daar geen één senior bij). Misschien nog leuk feitje: de basisopstelling van Kentucky is gemiddeld het langste team in het totale basketbal, niet eens van college alleen
(met o.a. drie ~7' spelers).
Aankomend #1/2 draft pick Okafor (6'11" 270lbs) kan je rustig in dit rijtje toevoegen. Duke is desondanks kampioen geworden; hij werd gewoon in de eindfase van de wedstrijd eruit gehaald zodat er ook geen overtreding op hem gemaakt kon worden
En het in het reguliere seizoen ongeslagen Kentucky raakt maar liefst 7 spelers kwijt aan de draft dit jaar

[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 13-04-2015 17:23 ]
Familie van? Want die bakte er ook al niets van vanaf de charity stripe. De Wizards pakte Dorsey al aan in Q2. Smith werd begin van Q4 gepakt. Punt is, de bigs van de Rockets scoren gewoon allemaal erg slecht met free throws.apis29 schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:17:
Geen kracht meer in z'n armen he van de nacht (of de ochtend) ervoor![]()
Aankomend #1/2 draft pick Okafor (6'11" 270lbs) kan je rustig in dit rijtje toevoegen. Duke is desondanks kampioen geworden; hij werd gewoon in de eindfase van de wedstrijd eruit gehaald zodat er ook geen overtreding op hem gemaakt kon worden.
En het in het reguliere seizoen ongeslagen Kentucky raakt maar liefst 7 spelers kwijt aan de draft dit jaar(vlgns mij zit daar geen één senior bij). Misschien nog leuk feitje: de basisopstelling van Kentucky is gemiddeld het langste team in het totale basketbal, niet eens van college alleen
(met o.a. drie ~7' spelers).
Jones: 61% (30 min tegen spurs)
Motiejunas: 60% (geen speeltijd tegen spurs)
Howard: 53% (27 min tegen spurs, worden er steeds meer omdat hij net terug is van blessure)
Smith: 49% (22 min tegen spurs)
Dorsey: 28% (5 min tegen spurs, wordt afgebouwd doordat Howard terug aan het komen is).
Als je dat vergelijkt met mijn team de Wizards (die gemiddeld 75% gooien en daarmee buiten de top 20 valt t.o.v. de rest van de teams):
Gortat: 70% (starter, C)
Nene: 60% (starter, PF)
Gooden III: 76% (3e PF)
Humpries: 74% (2e PF)
Seraphin: 71% (2e C
Blair: 67% (3e C, krijgt amper minuten)
Dit oogt al een heel stuk frisser. Enige gevaar is Nene. Wordt ie gepakt, dan heb je nog twee PF's die het over kunnen nemen. Hoe gaan de Rockets dat oppakken? Alle PF/C-ers eruit halen en small ball spelen met alleen maar guards/small forwards?