Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Volgend jaar beter. Ben benieuwd of ze met dit team ooit een kampioenschap gaan halen..
Echt doorpakken kan OKC ook weer niet. Zie deze link:
http://bleacherreport.com...or-every-nba-team/page/23
Het geld is op voor dit seizoen dus aankopen doen kunnen ze niet. Het enige wat ze kunnen doen is veel trainen en hopen dat het gehele team beter kan worden. En gezien de jonge leeftijd van de ploeg moet daar nog wel wat te halen zijn. Tel daarbij op dat de Spurs IMO alleen maar slechter en blessuregevoeliger kunnen worden gezien hun hoge leeftijd dus ik zie nog wel kansen. Maar het moet wel met de huidige selectie.

Zend sport 1 de NBA Finals in HD uit? Want dat zou voor mij de enige reden zijn om te kijken via Sport1. Ik gok dat het commentaar van Elson pro Spurs is gezien zijn verleden? League Pass online heeft slechts een stream van 3000kbps die nog niet eens 720p is. Dat is bij de NFL toch beter geregeld waar ze zelfs 4K uitzenden.

Dat is dan $5000 meneer Wade.
Ik snap nooit dat mensen dit doen.

[ Voor 93% gewijzigd door Niellie41 op 10-06-2014 16:57 ]
Ik dacht dat dit alleen een typisch voetbal iets was, maar gebeurt bij de NBA helaas ook te veel. Maar goed, om bij elke overtreding te gaan fluiten en de video-ref in te schakelen komt de wedstrijd ook niet echt ten goede. Games duren nu al 2,5 tot 3 uur. Dus goede keuze om dat achteraf te beboeten.
Overigens is commentaar wel erg persoonlijk om daar nog even op terug te komen. Ik gok dat Elson pro Spurs is gezien zijn verleden? Ik kan zelf er erg slecht tegen als Marv Albert spreekt. Die kerel is bijna niet te verstaan met zijn "rare" stemgeluid. Gelukkig verslaat hij vooral west-coast wedstrijden en die kijk ik toch minder ivm de slechte tijden. Van Gundy is overigens erg grappig. Ben zelf voorstander van Kevin Harlan, Steve Kerr en Mike Breen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Alles voor de titel. Dit kan twee vrije worpen opleveren (mits in de bonus uiteraard), waarmee je de wedstrijd precies kunt winnen. Dan is 5000 dollar ineens een belachelijk laag bedrag om de winst te kopen

Had niet verwacht dat Miami zo hard onderuit zou gaan thuis. Nu maar hopen dat zij zich donderdagavond kunnen herpakken want anders wordt het een lastig verhaal.rockhopper schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:40:
Zo, de Spurs nemen in Miami het heft weer in eigen handen, wordt toch nog een leuke finale zo
Ja, in HD en met dubbel commentaarspoor (bij UPC in ieder geval), dus ook met het oorspronkelijke Amerikaanse commentaar.Robkazoe schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:45:
Zend sport 1 de NBA Finals in HD uit?
Ik zie tot op een 50" geen verschil namelijk. (groter heb ik nooit getest)
En volgens mij zenden ze wel degelijk alle Finals games uit?
Misschien moet je eens kijken of je een nieuwe bril nodig hebt? Zonder gekheid, het verschil is niet schokkend maar wel goed zichtbaar. Zeker als je de twee verschillende formaten naast elkaar draait. Ik hoop natuurlijk dat je niet de tv-uitzendingen als standaard gebruikt want dat is erg vaak 'upscaled' rommel. Als een echte 720p source met een echte 1080p source naast elkaar vergelijkt zou je toch verschil moeten zien, en niet pas bij 50" + maar ook op gangbare formaten.Ken. schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:16:
Wat voor enorme TV heb je dan wel niet dat je het verschil tussen 720P en 1080P opmerkt?
en weer ontopic:
Was trouwens een spectaculaire eerste helft. 70 punten had ik nog niet eerder gezien in een wedstrijd, het leek wel alsof het zo'n jaren '80 nep-basketbal film was a-la teenwolf, zo vaak ging alles erin. Ik verwacht dat de Heat wel terug zal slaan na deze vernedering, maar als de spurs de volgende winnen is het gedaan met miami.
Teen Wolf zo maar eens downloaden. Bedankt voor de indirecte tip hehe.
Hoop dat SAS zo door zal gaan.. Zie het echter ook gewoon zo naar een game 7 gaan.
In het rijtje b-ball films is er nog 'white men can't jump' 'space jam' en 'hoosiers' die zeker de moeite waard zijn. Misschien iemand anders nog leuke aanvullingen?
Ok, dat zijn de wat minder serieuze films..
Sport1 zendt alle finals uit maar de overige wedstrijden niet. En qua prijs is het ongeveer net zo duur maar met de League Pass kun je wel samenvattingen kijken + terugkijken.Ken. schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:16:
Wat voor enorme TV heb je dan wel niet dat je het verschil tussen 720P en 1080P opmerkt?
De kwaliteit van League Pass is niet helemaal super. Ik weet niet of dit filmpje actueel is maar mijn gevoel zegt van wel.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xk3sINh4x8k]
Als je dan daarnaast naar de de bitrate kijkt (3000kbps). Een paar "concurrenten" van NBA League Pass:
- Netflix: Max 5,6 Mbit op full HD (en daar wordt behoorlijk over geklaagd vanwege de belabberde kwaliteit).
- Youtube: Zij adviseren om bij 480p standaard (dus niet high quality!) minimaal een bitrate van 2500kbps te selecteren voordat je een video uploadt.
NFL heeft bijvoorbeeld al 4000kbps streams vanaf hun iOS apps. Het zou wat mij betreft nog wel een boost kunnen krijgen en 8000kbps. Maar ik gok dat de Amerikaanse internetters daar nog niet klaar voor zijn.
De vraag ging over de Finals en dat was het gevalRobkazoe schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:27:
[...]
Sport1 zendt alle finals uit maar de overige wedstrijden niet. En qua prijs is het ongeveer net zo duur maar met de League Pass kun je wel samenvattingen kijken + terugkijken.
[...]
Dan diegene moeten vragen over de Play-Offs.
Mooie uitleg die inderdaad wat dieper ingaat op de stof. Ik wilde er niet al te diep op ingaan en gebruikte daarom maar de brede term "originele 720p bron tegenover een originele 1080p bron". Het probleem met TV en streaming is dat er gewoon erg veel / vaak compressie is toegepast zonder daar erg helder in te zijn wat er precies gebeurt of gedaan is. Dit is overigens ook een mooi punt waar bij diverse "onderzoeken" waar Ken het over heeft niet erg diep wordt ingegaan.Robkazoe schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:27:
[...]
De kwaliteit van League Pass is niet helemaal super. Ik weet niet of dit filmpje actueel is maar mijn gevoel zegt van wel.
[video]
Als je dan daarnaast naar de de bitrate kijkt (3000kbps). Een paar "concurrenten" van NBA League Pass:
- Netflix: Max 5,6 Mbit op full HD (en daar wordt behoorlijk over geklaagd vanwege de belabberde kwaliteit).
- Youtube: Zij adviseren om bij 480p standaard (dus niet high quality!) minimaal een bitrate van 2500kbps te selecteren voordat je een video uploadt.
NFL heeft bijvoorbeeld al 4000kbps streams vanaf hun iOS apps. Het zou wat mij betreft nog wel een boost kunnen krijgen en 8000kbps. Maar ik gok dat de Amerikaanse internetters daar nog niet klaar voor zijn.
Ik ben het met je eens dat een kwalitatieve slechte uitzending, zij het door compressie, zij het door matige bronnen of door upscaling, er niet beter / anders gaat uitzien op een groter scherm. Ook zal je minder snel verschillen gaan zien.
Weer wat meer ontopic: ik vind het nog steeds te prijzig om voor een league pass / final / playoff abo te betalen. Ga liever in een bar kijken is meteen ook gezelliger. Wat betreft het commentaar op sport1 die is inderdaad bedroevend, maar gelukkig kan je daar nog voor amerikaans commentaar kiezen. Overigens is bij erg veel sporten het Nederlandse commentaar triest als je een eurosport uitzending NL tegen engels vergelijkt.
Vanavond maar eens kijken hoe Miami terug gaat krabbelen van het pak slaag dat ze gekregen hebben.
Blue Chipsrockhopper schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 00:19:
Game 7 finales zijn altijd het leukste, dit keer wel thuisvoordeel voor de spurs. Heat staat eigenlijk bijna met de rug tegen de muur. Overigens is er ook een vervolg, teenwolf too maar dat is een vette afrader
In het rijtje b-ball films is er nog 'white men can't jump' 'space jam' en 'hoosiers' die zeker de moeite waard zijn. Misschien iemand anders nog leuke aanvullingen?
In Nederland is dat inderdaad wat lastiger. Misschien in A'dam ergens? Ik doelde zelf wat meer op in het buitenland. Ik weet dat voor de superbowl wel een paar bars speciale aanpassingen maken, die zouden de NBA finals ook kunnen doen.Robkazoe schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:47:
Idem hiero. Zit te twijfelen. Of vannacht de wekker zetten of de volgende dag op tijd opstaan en dan de wedstrijd zonder de timeouts kijken. Denk toch dat ik voor het eerste ga. Waar kijk je overigens basketball in de kroeg? Heb hier wel een paar kroegen waar live voetbal te zien is maar basketball nog niet gezien.
Tja, ik kan het heel goed begrijpen. De wedstrijd was niet om aan te zien. Wade had 1/10 in de eerste helft en 0/2 of 1/4 uit zijn vrije worpen. James was weliswaar iets beter maar 9 punten in de eerste helft is nog steeds te weinig. James krijgt voor mij dan nog het voordeel van de twijfel omdat ie tegen het zieke aan zat en dat hij in Q3 7/7 erin gooide en eindigde met 25 punten. Maar Wade maakte zoveel fouten in zowel offense als defense.Niellie41 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:32:
http://bleacherreport.com...aign=programming-national
Lekkere support daar in Miami.
Ik kan het ook wel begrijpen , als de Heat echt gewoon hadden gewerkt tot ze erbij neervielen zou je geen gefluit hebben gehoord , maar de hangende kopjes en halfslsachtige defense was gewoon niet om aan te zien. Dan heb je als falende multimiljonair echt wel een fluitconcert verdient.Niellie41 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:32:
http://bleacherreport.com...aign=programming-national
Lekkere support daar in Miami.
Ik zou het tof vinden hehe.
Maar laat de trades maar komen! Ben erg benieuwd.
Ik heb de hoop nog dat de Knicks nog een run kunnen maken. Heb niet zoveel zin om een paar tank seizoenen voorgeschoteld te krijgen namelijk
In ieder geval weten we nu dat de voorspelling dat MJ zou spelen niet is uitgekomen (dit jaar).Ken. schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:24:
Ik skip vast door naar een paar seizoenen verder..
Zou best een logische stap zijn en veel van zijn andere voorspelllingen zijn ook uitgekomen. Hmm..
[video]
Jammer dat de finales alweer voorbij zijn, eigenlijk mag achteraf gezien Miami nog van geluk spreken dat het geen 4-0 blow-out is geworden (gezien de uiterst minieme marge waarin ze die ene game wonnen).
Nu wordt het speculeren wie waar naar toe gaat. En of Duncan nog een jaartje doorgaat. Ik denk dat ik in zijn plaats zou stoppen, hoewel het team echt wel lekker loopt.
Denk dat het een hele drukke zomer wordt, de aankomende draft zou de meest talentrijke sinds vele jaren moeten zijn. Veel draftpicks (proberen te) verzamelen dus ...Robkazoe schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:32:
Maar laat de trades maar komen! Ben erg benieuwd.
Dat was ik alweer glad vergeten.. Misschien ook wel beter dat hij het niet heeft gedaan.rockhopper schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:33:
[...]
In ieder geval weten we nu dat de voorspelling dat MJ zou spelen niet is uitgekomen (dit jaar).
Jammer dat de finales alweer voorbij zijn, eigenlijk mag achteraf gezien Miami nog van geluk spreken dat het geen 4-0 blow-out is geworden (gezien de uiterst minieme marge waarin ze die ene game wonnen).
Nu wordt het speculeren wie waar naar toe gaat. En of Duncan nog een jaartje doorgaat. Ik denk dat ik in zijn plaats zou stoppen, hoewel het team echt wel lekker loopt.
Het kan alleen maar negatief voor hem uitpakken immers.
En als ik Timmeh was, zou ik stoppen op een hoogtepunt, which would be now
Ik kan me voorstellen dat hij er nog even over nadenkt. Hoewel het team al aan het verouderen is, is het toch een heel goed team en ook met genoeg diepgang om nog door te groeien. Er zitten immers ook spelers in opkomst bij. Het grote vraagteken is dus hoe hij zich na de zomer zal voelen (fysiek en mentaal) nu de honger na de verloren finale weg is, en hoe het team zich ontwikkelt na alle transfers. Een zware gok, maar om op "gelijke hoogte" te komen met MJ heeft Tim er nog één nodig.
Kwam deze toevallig tegen op Youtube gisteren. Tweede filmpje is vrij recent, eerste is al wat ouder. Maar blijft leuk
- Rudy Gay blijft bij de Kings. Dat was toch wel de grootste bedreiging voor de Kings. Hopelijk kunnen ze volgend jaar wel eens de playoffs halen al is dat best pittig als je hun divisie/west-side ziet.
- De Mavs willen Pau Gasol overnemen. Is nu Laker maar free agent aan het einde van het seizoen.
- Grootste transfer die waarschijnlijk plaats gaat vinden is Melo. Melo schijnt al aangegeven te hebben dat ie weg wil bij de Knicks. Hij kon een nieuw contract krijgen voor 129 miljoen dollar voor 5 jaar (25,8 miljoen per jaar). Hij schijnt bij andere teams voor 96 miljoen dollar te krijgen voor 4 jaar (24 miljoen per jaar). Teams met interesse? Mavs, Rockets, Heat en Bulls. Melo schijnt al nagevraagd te hebben of de Windy City stad leuk is om te te wonen.
Heat zelf zie ik niet als een optie. De Big 3 zouden wel bereid zijn om salaris in te leveren. Big 3 scoren nu zo'n 60 miljoen dollar salaris. Als je Melo daaraan toevoegt, dan zou ieder 5 miljoen euro moeten inleveren en Melo slechts 15 miljoen per jaar verdienen. Hoewel een kans op een overwinning een stuk groter is bij de Heat, denk ik niet dat Melo dat zal doen. Die zit nu op 21,5 miljoen dus die schiet er dan 6,5 miljoen dollar mee in.
Ben wel benieuwd hoe Hardaway jr het volgend seizoen gaat doen. Ben afgelopen seizoen best fan cm die jongen geworden.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Maar wat te denken van Bargnani met zijn 11 miljoen per jaar

Dát is pas zonde..
Ik heb overigens helemaal gemist dat de Knicks Lamar Odom voor twee jaar hebben vastgelegd?? Weer zo'n typische Knicks move.. Kan goed uitpakken, maar kan ook finaal mislukken. Voor 1,2 miljoen kun je die gok wel wagen.
Shannon Brown zit er nu ook bij zag ik. Leuk teampje zo! Maar goed, zonder Melo zal het wel een stuk minder worden allemaal. Wellicht zien we wel de wederopstanding van Amar'e
Vergeet ook de transfer van Kevin Love niet. Dat gaat ook wel voor een klapper zorgen.
Zowel Mavs als Bulls lijken Love te willen hebben. Duncan gaat nog een jaartje verder. Denk dat de Spurs-fans dit wel kunnen waarderen.
Zowel dit als vorig jaar is hij een behoorlijk deel van het seizoen geblesseerd geweest. Pas de 2e helft van het seizoen ging hij redelijk spelen. Hij is trouwens ook geen echte centre.Robkazoe schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:36:
Ik ken de STAT alleen van dit jaar maar toen was ie geen 22M waard. In een tijd waar goede centres (zo goed als) uitgestorven zijn.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[ Voor 50% gewijzigd door Robkazoe op 24-06-2014 16:56 ]
Toch denk ik dat de andere teams flink zullen jagen.If LeBron re-signs with Heat, he can earn $127.7 million over 5 years max. If he signs elsewhere, he can earn $94.8 million over 4 years max
Wel leuk dat Duncan doorgaat (hij wil toch op gelijke hoogte met MJ komen denk ik) al was ik in zijn schoenen gestopt.
[ Voor 58% gewijzigd door rockhopper op 24-06-2014 17:16 ]
Swaggy P. is ook op de markt hoor!
Maar alle gekheid op een stokje. Ik hoop echt dat LeBron en Melo lekker samen gaan spelen zoals ze willen.
En dan het liefst bij de Sixers met MCW.

Ik vraag toch altijd serieus af wat voor een capaciteit clubs als de 76-ers en andere laagvliegers hebben. Tuurlijk, iedereen heeft dezelfde salary cap problemen en kunnen dus maar een maximaal bedrag besteden. Maar zijn er ook teams die uberhaupt niet aan dat budget komen? Dat de Lakers, Knicks en Bulls geld hebben dat is niet zo heel gek.
Overigens wordt het nog leuk. Naast de Bulls, Hawks, Rockets en Heat zou ook de Clippers interesse hebben in Melo. En voor LeBron wilde de Clippers zelfs Blake ruilen.
LeBron zou een leuke aanvulling zijn voor Harden & Howard. Maar ik denk dat Melo en LeBron bij elkaar gaan komen in een ander team.
Twee main ball handlers gaat 'm echt niet worden.
Dag Tyson.. bedankt voor de paar leuke jaren.
Dag Raymond.. bedankt voor de ehh.. dag Raymond
Nu Shump' nog naar OKC en dan kunnen de Knicks lekker tanken.
[ Voor 26% gewijzigd door Ken. op 26-06-2014 12:53 ]
en een andere is 'it takes 3 "starplayers" to win a championship'
Dus Houston kan nog wel een derde gebruiken, maar of Lebron de beste is daarvoor, en wie wel en wie niet goed samenwerken is lastig in te schatten. Dat laat ik maar mooi aan coaches en scouts over. Maar uiteindelijk denk ik dat er maar één ding de doorslag geeft voor bijna iedere sterspeler. En dat is "will it get me a ring?".
'offense wins games, defense wins championships' staat nog wel aardig overeind. Ik zou daarom het ook raar vinden als Melo naar de Heat toe gaat. Natuurlijk, dan ligt alle last niet op James zijn schouder en al helemaal als de rest van de Heat het even niet lukt dan kan het scorevermogen van Melo mooi wat extra punten opleveren. Maar het grootste probleem wat de Heat heeft is in mijn ogen defense. En daar win je weinig mee met Melo naar mijn mening.
Met zoveel sterspelers als free agent wordt het in ieder geval wel een van de interessantere trading seasons van de afgelopen jaren.
Iemand trouwens nog de draft gezien? Best een leuk moment die 'honorary draft pick' van die gast die een week eerder te horen kreeg dat ivm een ziekte geen nba carriere kon gaan maken.
Twee titels op een rij met the Big Three is anders niet niks toch?Robkazoe schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:11:
'it takes 3 "starplayers" to win a championship' is afgelopen seizoen wel een beetje ontkracht. Miami Heat hadden Bosh + Wade + LeBron en wonnen niet. Thunder hadden Westbrook + Ibaka + Durant en wonnen ook niet.
En OKC had vorig jaar Westbrook niet (bedankt hè, Beverly..) en dit jaar was Serge afwezig en stond later geblesseerd op het veld. En het jaar daarvoor hadden ze last van Harden die opeens niet meer wist hoe hij een bal moest vasthouden
Ik gok dat ze Kyle Lowry erbij proberen te nemen als de rest bij Heat blijft.
- Volgens geruchten wilde Bosh het wel doen voor een paar miljoen minder (ik geloof ~15 miljoen). Dat levert 4 miljoen op.
- James wilde een max contract (= 22 miljoen uit het hoofd). Dat kost dan weer 3 miljoen euro.
- Wade is onbekend maar gezien zijn spel en leeftijd lijkt mij dat logisch dat hij ook een stapje terug doet net als Bosh. Laten we hem ook op 15 miljoen dollar zetten. Dan levert dat 3 miljoen op.
Totaal is dat 4 miljoen dollar. Lowry verdient nu bij Raptors 6 miljoen dollar en kan eventueel een jaar bijtekenen. Tevens is er interesse vanuit Houston. Om dat verschil van 2 miljoen dollar te overbruggen zou het hele team samen nog een paar ton minder moeten gaan verdienen (dus ook James en Haslem laten korten). Andere optie is om een huidige PG te verkopen: Chalmers met ruim 4 miljoen dollar of Cole voor 1,4 miljoen dollar salaris.
Maar dit is een berekening even op de achterkant van een bierviltje.
Gelukkig hoef je het niet zelf te doen en heeft er al iemand het werk voor je gedaan. Mooi artikel met goede uitleg en een hele boel "want en maar en indien" die van toepassing zijn. Voorlopig klopt het aardig wat er staat.Robkazoe schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:05:
Voor Heat lijkt het er toch op dat de big 3 behouden blijft maar dat ze ruimte proberen te maken. Ik moet overigens nog wel zien hoe dit allemaal in elkaar gaat passen.
Maar dit is een berekening even op de achterkant van een bierviltje.
Ik blijf het overigens een ingewikkeld systeem vinden dat opting out en die salary cap, als is het wel goed voor de sport dat er niet 5 (of 2) teams zijn die alle sterren opkopen. Nu maken kleinere steden/teams (zoals Indiana/San antonio (pas de 3e stad van Texas na Houston en Dallas)) een veel beter kans.
Ik zie dat er al diverse teams een balletje bij LeBron hebben opgegooid, dus ik ben benieuwd of het meesterplan van Miami gaat werken.
Schijnt dat zijn vrouw La La wel heel graag in NY wil blijven, dus even kijken wat zwaarder weegt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
http://basketball.realgm....2M-In-Cap-Space-Availablerockhopper schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:22:
[...]
Gelukkig hoef je het niet zelf te doen en heeft er al iemand het werk voor je gedaan. Mooi artikel met goede uitleg en een hele boel "want en maar en indien" die van toepassing zijn. Voorlopig klopt het aardig wat er staat.
Ik blijf het overigens een ingewikkeld systeem vinden dat opting out en die salary cap, als is het wel goed voor de sport dat er niet 5 (of 2) teams zijn die alle sterren opkopen. Nu maken kleinere steden/teams (zoals Indiana/San antonio (pas de 3e stad van Texas na Houston en Dallas)) een veel beter kans.
Ik zie dat er al diverse teams een balletje bij LeBron hebben opgegooid, dus ik ben benieuwd of het meesterplan van Miami gaat werken.
Hier nog een alternatieve variant waarin Wade en Bosh slechts 12/11 miljoen gaan verdienen.
Marcin Gortat verlengt met Wizards. Dat was volgens mij ook wel een kandidaat volgens insiders en de vele journo's.
Overigens is Melo bezig met zijn tour door amerika en ik geloof niet dat phoenix deel uitmaakt van de stops, ik las alleen chicago, houston, dallas en LA (en dan weer terug naar NY) Maar goed als Phoenix met de beste papieren zou komen is natuurlijk alles mogelijk. Persoonlijk hoop ik dat ie naar Houston gaat (toch mijn team) maar ik verwacht dat het of Dallas of NY wordt voor hem.
Ik zag dat Cleveland ook weer bezig is hem binnen/terug te hengelen. Als ik Cleveland fan zou zijn weet ik niet wat ik van zo'n terugkeer zou moeten vinden (van de andere kant ze hebben 'm nodig om ooit weer een kampioenschap te winnen)

Dat betekend dat Miami wel

Ik had niet verwacht dat ie terug zou gaan naar Ohio, maar goed we gaan wel zien hoe het uit gaat pakken nu. Ik denk dat het een leuk team wordt om in de gaten te houden dit jaar.
Blijft nu nog over wat Bosh/Wade gaan doen (snel wegrennen gok ik) en of Melo voor NY of LA (of Chicago) kiest.
Maar vind het wel mooi deze transfers. Hopelijk worden de teams wat uitgebalanceerder en wordt East wat sterker.
Maar goed , nu de Melo "decision" nog en we weten zo'n beetje waar we aan toen zijn voor volgend seizoen
Wie bedoel je met "Love"? Eerlijk gezegd denk ik dat de Cavs nul ruimte over hebben op hun salary cap.
Wade is nog onbekend, (95% zeker naar Miami) en Melo nog 80% zeker dat ie in NY blijft 15% LA 5% Chicago, Houston zal misschien ook nog een poging wagen nu Bosh afgevallen is, maar ze hebben weinig maneuvreer ruimte nu Chandler Parsons al een bod van Dallas op de tafel heeft.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
De heat vind ik een ander verhaal. LeBron gaat weg wat een grote aderlating is. Vervolgens gaan bosh (en ik gok wade ook) beide met riantere salarissen drukken op de begroting. En dat met een zwakke Wade die nog wel eens geblesseerd is en Bosh vind ik nog niet bepalend genoeg voor het geld dat ie krijgt. Daarnaast zijn er een hoop bang for Buck (laag salaris voor relatief goede ) spelers weggegaan. Dit verlies van kwaliteit kun je onmogelijk opvangen. Daarnaast moeten veel mensen weer aan elkaar laten wennen omdat het team compleet nieuw is.
Blijkbaar geldt voor zowel bosh als melo het aantal dollars zwaarder wegt dan een goed team (bosh en de Rockets en Melo met Chicago).
Pau Gasol btw naar de Bulls. Ik wil de Bulls wel Eem goede kans geven voor volgend seizoen. Hopelijk blijft rose fit en kan het team naar een hoger niveau gepusht worden.
Miami zit denk ik in nergensland met Wade en Bosh die samen geen ruimte overlatten voor solide aanvullingen. Dus compleet met je eens die gaan de finale niet halen en misschien zelfs de playoffs niet.
Chicago pakt Gasol erbij dus ziet er goed uit voor de windy city. Melo in NY is geen verassing voor mij, Phil Jackson zal meespelen en ook die suffe vrouw van m en dan het grote geld. Die tour is natuurlijk allemaal ego-strelerij geweest.
Cleveland is nog het leukste om in de gaten te houden. LBJ tekent voor slechts 2 jaar in de hoop over twee jaar een hogere max te ontvangen (of om elders weer meer geld te krijgen). Dan is er nog speculatie of ze de n1 draftpick gaan traden voor insta-power.
Reken maar dat LeBron gewoon een nieuw contract tekent over 2 jaar , hij komt om daar een kampioenschap te pakken en dat gaat langer dan 2 jaar duren.rockhopper schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:41:
Cleveland is nog het leukste om in de gaten te houden. LBJ tekent voor slechts 2 jaar in de hoop over twee jaar een hogere max te ontvangen (of om elders weer meer geld te krijgen). Dan is er nog speculatie of ze de n1 draftpick gaan traden voor insta-power.
Ik zou NYK en Melo niet zo laag inschatten. Phil weet écht wel wat hij doet.. Fisher moet nog blijken, maar dat kan haast niet veel slechter zijn dat hoe Woodson het soms (niet) deedRobkazoe schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:08:
Bosh blijft idd bij miami en Melo bij NY. De enige reden dat zij dit doen is voor het geld. Melo mag blij zijn dat ie de playoffs gaat halen met dat team en daarna liggen ze er weer snel uit.
[...]

Luol Deng heeft een 2-jarig contract getekend, ook hebben Josh McRoberts en Danny Granger een contract.
Mario Chalmers heeft ook weer bijgetekend.
Wade blijft ook, dus Bosh en Wade zullen het stokje overnemen van James.
James krijgt nog een oud teammate erbij in Cleveland.
Mike Miller schijnt het team te joinen voor de komende 2 jaar.
Noobmeter WoT: Froekie
++ Lance gaat naar de Hornets toe. Ben benieuwd wat hij daar voor elkaar krijgt.
[ Voor 12% gewijzigd door Robkazoe op 16-07-2014 15:35 ]
James Jones komt er ook bij, hij ruikt ook wat meer minuten speeltijd dan bij Miami.
Nu beginnen de rumoeren over het traden van nr1 pick Andrew Wiggins.
Hij schijnt nog geen rookie contract getekend te hebben.
Het management van de Cavs willen zo te zien zoveel mogelijk shooters om Lebron hebben.
Er zijn nu gesprekken om z'n oude olympische teammaat Love binnen te halen.
Spannend!

When you booze, you lose! Carlos naar de Lakers. (slap excuus om deze GIF nog maar eens te posten).
[ Voor 3% gewijzigd door Robkazoe op 18-07-2014 11:53 ]
Paul George suffers serious right leg injury during Team USA scrimmage
Gifje op die site kan wellicht te veel zijn. U bent gewaarschuwd.
(het verschil met de meeste andere blessures in de nba is dat deze vaak aan ligamenten/pezen gerelateerd zijn en deze wel herstellen maar vaak in een zwakkere vorm, en daarom keren deze vaker terug)
Je zou van die patriottische Amerikanen wel verwachten dat ze hun land goed gaan vertegenwoordigen bij internationale wedstrijden. Maar blijkbaar is de kracht van de dollar sterker dan dit soort wedstrijden.
Yes, eindelijk. Zat hier wel een beetje op te wachten. Dus ben benieuwd wat er op het programma komt te staan. Overigens hou ik de wedstrijden niet bij en kijk ik meestal per weekend wat er op het programma staat.kampers schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:06:
Morgen nacht word de nieuwe kalender van 2014-2015 vrijgegeven!

De Kerst matchups zijn bekend!
Washington at New York
OKC at San Antonio
Cleveland at Miami
L.A. Lakers at Chicago
G-State at L.A. Clippers.
Idd, wat een lelijk logo.Ken. schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:13:
Link is kapot. Maar ik gok dat je doelt op die DC, waarbij het stokje van de D een lelijke hand is?
De Kerst matchups zijn bekend!
Washington at New York
OKC at San Antonio
Cleveland at Miami
L.A. Lakers at Chicago
G-State at L.A. Clippers.
Mooie wedstrijden voor kerst inderdaad.
Wanneer begint het seizoen nou, duurt lang !
[ Voor 23% gewijzigd door Phreak op 03-10-2014 08:44 ]