NBA Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De app op WP8 doet 't zelfde ja.
Kleine moeie om de laptop even aan de receiver te hangen, ging er stomweg van uit dat ik via de xbox al kon streamen.

Voorlopig is het wat rustig rond de Lakers dus heb ik alle tijd om even wat wedstrijden in te halen :).

Laatst heb ik voor de grap ook eens opgezocht wat die tickets kosten... belachelijk!
Zag prijzen van $3000+ voorbij komen :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja, courtside tickets en floor seats kun je wel vergeten ;)
Ben in NYC naar de Knicks gegaan tegen de Cavs en was 140 dollar per kaartje kwijt voor eerste ring.
Spannende wedstrijd (voor rust 20 punten achter en uiteindelijk met 20 punten gewonnen). Novak on fire, Lin en Anthony, Fields.. Vet om te hebben gezien en nog goeie plaatsen ook. Was wel wennen om het vanaf de andere kant van het veld te zien waar de camera's niet staan.

Prima te doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hier een leuk overzichtje van wat de GM's (general managers) van de NBA zelf verwachten dit jaar.
Opvallend is dat Kobe Bryant niet meer zijn nummer één spot als beste shooting guard heeft (in deze survey). Verder wordt de Miami Heat weer als grote favoriet gezien om de titel te pakken dit jaar en is LeBron eigenlijk al MVP voordat het seizoen begint :P

Verder valt op dat de Lakers min of meer afgeschreven zijn dit jaar.

Ik krijg er langzaam al weer zin in, en kan alleen maar zeggen Go Rockets! *O*

[ Voor 12% gewijzigd door rockhopper op 23-10-2013 19:24 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik skip vast door naar een paar seizoenen verder..
Zou best een logische stap zijn en veel van zijn andere voorspelllingen zijn ook uitgekomen. Hmm..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7-_K3gWqaBk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Voor een pre-season game was NYK @ TOR van de 21e echt een briljante wedstrijd. Laat het reguliere seizoen maar komen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ken. schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:24:
Ik skip vast door naar een paar seizoenen verder..
Zou best een logische stap zijn en veel van zijn andere voorspelllingen zijn ook uitgekomen. Hmm..

[video]
Interessant filmpje, zei hij nou dat hij dacht dat MJ ook één game ging spelen dit jaar? Of begreep ik dat nou verkeerd...
Anyway ik zie Houston weer langzaam verbeteren en uit het dal klimmen de laatste jaren dus met nog een sterspeler erbij... wie weet. Blijft jammer dat de Chinese reus niks geworden is (yao ming) maar het blijft toch je team he? O-)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja, ik stond ook even te kijken van die uitspraak over Jordan inderdaad. Lijkt me héél erg apart. Voor welk team dan en ook: tégen welk team. Zou wel dik zijn in elk geval! (in theorie althans.. ;))

Houston is inderdaad weer op de goede weg. Ben érg benieuwd hoe ze het gaan doen met D12 in hun midden. Ik ga zeker een paar van hun wedstrijden bekijken dit seizoen.

Maar goed, mijn team aan de oostkust blijft de Knicks en OKC voor het westen. Zal mij echt benieuwen wat zij gaan doen. Hoe lang het duurt voor Westbrook weer terug is en hoe de nieuwe spelers het zullen doen. En vooral ook of Perkins zijn spel gaat verbeteren. NYK gaat ook zeker weer leuk worden om te kijken dit jaar.

Het format van de Finals is ook aangepast van 2-3-2 (thuis-uit-thuis) naar 2-2-1-1-1 (thuis-uit-thuis-uit-thuis) Drie wedstrijden op een rij bij het lager geklasseerde team gaf ze inderdaad een redelijk scheef voordeel, maar om voor de laatste drie wedstrijden telkens heen en weer te moeten vliegen lijkt me ook niet heel relaxed.

Laat maar komen, die tip-off! Oh en Kerstdag natuurlijk. Wát een match-ups! :D
Bulls @ Nets
OKC @ NYK
Heat @ Lakers
Rockets @ Spurs
Clippers @ Warriors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 09:45
Ken. schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:09:

Laat maar komen, die tip-off! Oh en Kerstdag natuurlijk. Wát een match-ups! :D
Bulls @ Nets
OKC @ NYK
Heat @ Lakers
Rockets @ Spurs
Clippers @ Warriors
Ja, ze weten wel hoe ze hoge kijkcijfers moeten halen. Ben benieuwd welke sport1 zal uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

YNhuis schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:50:
[...]

Ja, ze weten wel hoe ze hoge kijkcijfers moeten halen. Ben benieuwd welke sport1 zal uitzenden.
Zoals het nu is denk ik heat - lakers maar persoonlijk denk ik dat thunder - knicks een leukere wedstrijd gaat worden. Als ik ga kijken zal het wel het texas onderonsje worden, altijd leuk SA - Houston.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ken. schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:09:
Ja, ik stond ook even te kijken van die uitspraak over Jordan inderdaad. Lijkt me héél erg apart. Voor welk team dan en ook: tégen welk team. Zou wel dik zijn in elk geval! (in theorie althans.. ;))
Ben benieuwd hoe ze dan om de regel heen gaan dat owners != playing. Lijkt me stug dat ze die regel tijdelijk loslaten of dat MJ eerst ff de Bobcats verkoopt :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Daar zullen ze vást wel weer wat aparts voor verzinnen gok ik zo :P
Denk dat de financiële belangen om de GOAT weer op een veld te zien voor wereldwijde aandacht zal zorgen, en laat dat nou pre_cies zijn wat de NBA nu wilt met hun nieuwe 'Global NBA' campagne..
rockhopper schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:04:
[...]

Zoals het nu is denk ik heat - lakers maar persoonlijk denk ik dat thunder - knicks een leukere wedstrijd gaat worden. Als ik ga kijken zal het wel het texas onderonsje worden, altijd leuk SA - Houston.
Als ik dan nog geen League Pass heb, koop ik weer een dagpas zodat ik alles kan kijken. Nu nog zorgen dat ik die dag Kerst dan bij mij thuis vier B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Kerstdagen zijn te druk om het live te zien, met al dat familiegebeuren. Dus ik denk dat ik het via newsgroepen ga doen. De leaguepass moet echt omlaag in prijs voor mij om het te overwegen. Maar het wordt natuurlijk pas echt leuk als (Houston) de playoffs in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

17,30 per maand voor zo goed als íedere avond live wedstrijden kijken én een on demand database, is IMO echt niet te duur. Zeker als je het vergelijkt met het voetbalkanaal van Fox, wat 25 euro/maand kost.

Vergeleken met de voorgaande seizoenen is het al heel veel goedkoper geworden. Ik betaalde vorig seizoen nog 30 euro per maand :D

Het is trouwens een goede tijd om een Rockets fan te zijn.. Als dit een indicatie is voor het komende seizoen, komen die wel ver! Harden en Howard take-over:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ken. schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:44:
17,30 per maand voor zo goed als íedere avond live wedstrijden kijken én een on demand database, is IMO echt niet te duur. Zeker als je het vergelijkt met het voetbalkanaal van Fox, wat 25 euro/maand kost.
Nog even over die €17,30. Iemand zei hier dat die per maand opzegbaar is. Maar als je voor montly subscription kiest. Is dat dan ook daadwerkelijk per maand opzegbaar of is het gewoon een manier om aan te geven dat je het hele seizoen per maand wilt betalen?

In de ToU staat namelijk:

"If You purchase a monthly subscription, your Designated Payment Method will be billed each month on the anniversary day of the commencement of your paying Service or the last day of such month, whichever day occurs earlier (e.g., in the event your first payment occurred on January 31, your next payment date will be February 28)"

Het lijkt me dan dat er gewoon iedere maand 17,30 wordt afgeschreven van mijn CC.

[ Voor 28% gewijzigd door Phydomir op 25-10-2013 18:26 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ken. schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:44:

Vergeleken met de voorgaande seizoenen is het al heel veel goedkoper geworden. Ik betaalde vorig seizoen nog 30 euro per maand :D

Het is trouwens een goede tijd om een Rockets fan te zijn.. Als dit een indicatie is voor het komende seizoen, komen die wel ver! Harden en Howard take-over:

[video]
Ik ben al fan sinds ik mijn uitwisselingsjaar in Texas deed, de gouden tijden van Hakeem Olajuwon en hun eerste twee kampioenschappen. Maar ik hoop dat ze weer eens wat verder komen en tot zover ziet het er goed uit *O*

Persoonlijk vind ik het veel geld, te meer omdat ik eigenlijk maar de wedstrijd van één team wil zien meestal, ik snap dat ik veel meer krijg maar daar heb ik weinig behoefte aan en betaal dus liever minder. Voor mij als semi-casual fan met één team zou ik 5€ nog wel overwegen, maar 17,50 en dan alles in het Engels en alleen via internet is mij net te weinig interessant.
Phydomir schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:23:
[...]
Nog even over die €17,30. Iemand zei hier dat die per maand opzegbaar is. Maar als je voor montly subscription kiest. Is dat dan ook daadwerkelijk per maand opzegbaar of is het gewoon een manier om aan te geven dat je het hele seizoen per maand wilt betalen?

In de ToU staat namelijk:

"If You purchase a monthly subscription, your Designated Payment Method will be billed each month on the anniversary day of the commencement of your paying Service or the last day of such month, whichever day occurs earlier (e.g., in the event your first payment occurred on January 31, your next payment date will be February 28)"

Het lijkt me dan dat er gewoon iedere maand 17,30 wordt afgeschreven van mijn CC.
Ik kan uit je gequote tekst niet eenduidig afleiden of het wel of niet opgaat. Er staat alleen dat je een maandelijks contract aangaat en dat er op dag x of y wordt afgeschreven. Over opzeggen wordt niks gezegd, wel wordt er geïmpliceerd dat het stilzwijgend verlengt wordt tijdens het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dan zou ik het inderdaad gewoon bij torrents etc houden.
Ik zou bij een Fox Sports abonnement ook alleen maar de wedstrijden van Ajax bekijken denk ik, en die zijn maar één keer per week.

Voor die krappe 18 euro kan ik zowel OKC als NYK volgen. Op mijn telefoon, op mijn laptop en ook nog op mijn XBOX360. Als de Play-Offs weer zo lopen als vorig seizoen, kan ik het ook weer lekker opzeggen.

Ben je in Texas ook bij wedstrijden geweest?
Phydomir schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:23:
[...]

[...]
Dat was ik :)

Heb het rechtstreeks gevraagd aan het bedrijf dat de service verzorgt, en dit was hun antwoord:
Hello,

If you got an NBA Monthly Pass the account will last 30 days from the date of purchase at which point you will be charged for the next month of services until you cancel.

You can cancel the account at anytime all you have to do is contact us through Email, we will be more than happy to assist you in the matter. If you have any more questions please let us know.

Thank You

NBA GAME TIME Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik woonde vrij ver van Houston af, dus heb alleen één wedstrijd live kunnen zien helaas, vs Sacramento Kings. Maar de sfeer in alles in het dagelijkse leven tijdens de finale van '94 was enorm indrukwekkend. Zeker toen ze van choke city naar clutch city gingen. En daarna de finale die all-the-way ging met de twee grote centers Olajuwon - Ewing :Y)
Het was het eerste grote sport kampioenschap dat Houston ooit binnenhaalde. Opmerkelijk gezien de stad toch de 4e stad van USA is na LA - NY en Chicago.
Had graag MJ willen zien spelen, maar net toen ik er was zat hij in zijn eerste "retirement" en was ie bezig met honkbal 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So far so good, met die gametime app.
Vermaak me er prima mee en ik denk dat ik die €17 wel kan missen de komende maanden.

Ik merk alleen wel dat ik moeite heb om het commentaar te volgen met al dat achtergrond geluid.
Tevens is zomaar spontaan instappen en deze sport volgen zonder verdere kennis, dan weten dat het leuk is om zo nu en dan eens een bal richting een bord te gooien, toch iets te veel.
Aanschaf van basketbal voor dummies is geen overbodige luxe denk ik.
Bij elke foul of rebound moet ik gaan googlen omdat, ik geen idee heb wat er nou gebeurt... maar `t is in ieder geval wel een leuke sport, eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het helpt ook niet dat de nba andere regels hanteert dan de rest van de basketbal wereld. Zo zul je bijvoorbeeld in de nba zelden "lopen met de bal" als fout zien.
Houston is het jaar trouwens al goed begonnen, itt Miami ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad dus één van de dingen die ik me nog wel kan herinneren van de potjes basketbal op school, lopen met de bal resulteerde in een schel fluitje door de gymzaal.

Ik ga wel een keer een avondje youtuben naar alle regels of nòg meer NBA2K13 spelen.

Maar eerst Spurs vs Lakers aangooien... verwacht niet dat het veel beter zal zijn dan tegen de Warriors, maargoed ben benieuwd!

edit: wedstrijden kijken via de app op mijn WP (lumia 820) is dan weer niet mogelijk; "the content you requested is blocked in your territory".

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik doe het voorlopig gewoon met de dagelijkse samenvattingen op NBA.com en de Game Time app. Heb helaas geen tijd om hele wedstrijden te bekijken.

Qua regels was het bij mij gewoon: veel kijken en goed opletten. Het commentaar legt vaak ook dingen uit, waardoor je het uiteindelijk zelf ook wel gaat snappen. Wat dan wel stom is, is dat niet elke wedstrijd hetzelfde wordt gefloten. Bij de ene wedstrijd zie je een overtreding gebeuren, en dan fluiten ze er gewoon niet voor, terwijl je bijvoorbeeld net een wedstrijd hebt gezien waarbij ze het de hele tijd deden. Ligt dus ook aan de scheidsrechters (Joey Crawford.. |:( ) en de situaties.

Als je dat proces wilt versnellen, kun je de wedstrijdanalyses van Coach Nick bekijken:
YouTube: BBALLBREAKDOWN
Die gaat goed de diepte in door de plays uit te leggen (of het gebrek daaraan.. he, Mike Woodson :'( refererend aan het feit dat tijdens clutch time het er meestal op neerkomt dat Melo of JR gaan iso'en en zichzelf dan vastlopen, hetgeen resulteert in een loss ;w )

Dus, eh dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ja het valt niet mee, en de regels in de nba worden ook nog wel eens veranderd. Dat er inconsequent gefloten wordt is iets waar iedere fan altijd over loopt te zeuren, het is jammer maar helaas een sterk voorbeeld van menselijk falen. Er gebeurt ook teveel in een te hoog tempo om het goed bij te kunnen houden helaas.
De belangrijkste regels voor mij zijn altijd de shotklok en niet meer blokkeren zodra de bal daalt, daar is eigenlijk nooit veel discussie over. De rest kan inderdaad lastig zijn.
Let overigens goed op je zoektocht naar regels dat je de NBA versie er op na houdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Laatst online: 18:57

Robtimus

me Robtimus no like you

De tweede Shaqtin' a Fool is trouwens ook alweer uit. McGee zat er vorige week alweer in, en Kendrick Perkins allebei de keren. Alsof ze het erom doen.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ha, die wilde ik net posten :) Bij deze dan:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=J0d6KMXr7EQ]

Ik ga voor #3 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Ben nu de Knicks tegen de Spurs aan het kijken maar man oh man, wat een slechte wedstrijd. Spurs maakt de Knicks echt he-le-maal af en dat zonder zelf echt bijster goed te spelen. Teleurstellende wedstrijd.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
Resteleiro schreef op zondag 10 november 2013 @ 20:18:
Ben nu de Knicks tegen de Spurs aan het kijken maar man oh man, wat een slechte wedstrijd. Spurs maakt de Knicks echt he-le-maal af en dat zonder zelf echt bijster goed te spelen. Teleurstellende wedstrijd.
Was inderdaad teleurstellend. Is er een keer een wedstrijd overdag, is er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

De Knicks zijn tot nu toe sowieso behoorlijk teleurstellend. Waar vorig seizoen de bal heerlijk rond ging is er nu bar weinig team play te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

True, weinig team play en 0,0 defense. Echt te lachwekkend voor woorden.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als ik de stats zo bekijk, ben ik blij dat ik de wedstrijd niet live heb gekeken. Dat was echt een akelig naar pak slaag :X Maar zoals ik al tegen een collega zei: het vorig seizoen begon ijzersterk en eindigde slecht. Laten we hopen dat het dit seizoen dan eens andersom zal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Rockets game van gister was wel superspannend, double overtime :Y)

Ik moet zeggen dat ik vooral verrast ben door de Pacers tot nu toe. Ik ben benieuwd wanneer hun zege-reeks aan een eind komt. Zaterdag misschien tegen Chicago?

NY nog niet in actie gezien dit seizoen, maar als ik jullie zo hoor is dat maar goed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hoezo verrast door de Pacers? Ze waren vorig seizoen echt ijzersterk in de Play-Offs :)

En wow, ik mis als Knicks fan Lin alweer na zijn spel van gisteren. Fields ook trouwens.
Al was het alleen al om hun openings handshake :P

[ Voor 18% gewijzigd door Ken. op 12-11-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ken. schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:04:
Als ik de stats zo bekijk, ben ik blij dat ik de wedstrijd niet live heb gekeken. Dat was echt een akelig naar pak slaag :X Maar zoals ik al tegen een collega zei: het vorig seizoen begon ijzersterk en eindigde slecht. Laten we hopen dat het dit seizoen dan eens andersom zal zijn ;)
Tegens SA was echt dramatisch. Bij de andere nederlagen was vooral het 1e kwart een probleem. Laten we inderdaad maar hopen dat het nu het tegenovergestelde van vorig seizoen is. Slecht beginnen en goed eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:37

Niellie41

[object Object]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=V2ZfpsQ0KvE]
:D

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 15-11-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

rockhopper schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:41:
Ik moet zeggen dat ik vooral verrast ben door de Pacers tot nu toe. Ik ben benieuwd wanneer hun zege-reeks aan een eind komt. Zaterdag misschien tegen Chicago?
Zo, ik had in de VS tijdens een poule vast geld gewonnen hiermee, maar het is eindelijk zover. Chicago lijkt weer op weg naar de top met Rose actief.
De Rockets hebben weer een aantal spannende games achter de rug met wat overtimes en een spannende wedstrijd tegen Denver (zonder OT) maar ze draaien erg goed. Helaas verbleekt het tegenover de prestaties van de Spurs, dus dat Texas onderonsje gaat leuk worden.
Miami lijkt zich ook uit de koude start te herstellen. Ik kijk nu al uit naar het All-star weekend. Waarschijnlijk team oost dat dit jaar de winst gaat pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
Ken. schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:08:
Ha, die wilde ik net posten :) Bij deze dan:

[video]

Ik ga voor #3 :')
_O- Heerlijk zulke filmpjes. Passfouten zijn veel grappiger in basketbal dan in bijv. voetbal.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Bulls spelen momenteel tegen de Clippers, blijkt dat Derrick Rose wederom geblesseerd is aan zijn knie en dit seizoen waarschijnlijk weer niet in actie komt. Zo zo triest voor die jongen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ja het zal niet het eerste talent zijn dat door aanhoudende blessures een mooie carrière ziet verdwijnen. Wel erg triest voor zo'n talent en ook voor de Bulls die met hem een stuk verder zouden gaan komen.

Nog niet veel wedstrijden kunnen zien, maar er zijn toch al flink wat teams indrukwekkend bezig. Het lijkt overigens dat de traditie dat de Westerse Teams het zwaarder hebben dan de Eastern zich voort zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begreep in het begin van het seizoen dat er nog al een D Rose "hype" gaande was, voor zover ik info kan vinden: komt niet meer in actie?
Zonde!

Zojuist tweede maand NBA live afgerekend, prima te nassen deze sport! :D
Zo zonde dat ik daar nu pas achter kom, maar ach beter laat dan nooit.

Ben trouwens ondertussen wel eens benieuwd wanneer Kobe in actie gaat komen, als dat nog gaat gebeuren.

Eens zien wat de bulls tegen de cavs doen nu :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:36:
Begreep in het begin van het seizoen dat er nog al een D Rose "hype" gaande was, voor zover ik info kan vinden: komt niet meer in actie?
Zonde!
[...]
Het heeft een heel seizoen geduurd voor hij zelf weer durfde te spelen nadat hij zijn ACL had gescheurd in de Play-Offs van 2011-2012. Toen hij dit seizoen eindelijk weer begonnen was, scheurde zijn meniscus, waardoor hij de rest van dit seizoen ook weer zal missen :X

Eerste blessure:

Tweede:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=y7F881JWJvA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:36:

Ben trouwens ondertussen wel eens benieuwd wanneer Kobe in actie gaat komen, als dat nog gaat gebeuren.
Vrijdag als ik ESPN mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:18
Even een subtiel schopje. Sinds ik NBA2k14 heb opgepakt begin ik weer hooked te raken aan de NBA. De bijbehorende app kun je ook wedstrijden voorspellen voor ingame bonussen. En dat motiveert mij vervolgens nog meer om wat wedstrijden te pakken. Maar nu zit ik wel met een paar vragen.

1. Ik vind de NBA League Pass zo verschrikkelijk duur. Ik hang niet echt een favoriete team aan dus wil eigenlijk alleen de highlights + wat topwedstrijden gaan kijken. Maar als ik op NBA.com kijk, dan kost een kwartaal 35 euro en een jaar 130 euro. Ik vind dat nogal een hoop geld vooral met de dollar/euro koers van nu. Omgerekend is dat 180 dollar, dat is nog duurder dan de Amerikaanse league passes. Zijn er nog andere manieren om aan een League Pass te komen?
2. Heeft iemand een mooi kanaal waar je de laatste "Shaqtin A Fool" kan volgen op YouTube? Ze staan wel op NBA.com/fool maar een YouTube kanaal is makkelijker :P En ze blijven vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wás een League Pass maar 36,21 euro per kwartaal :P Je betaalt 36,21 euro per maand. Dus dan kom je uit op 144,84 euro :X En voor die 130 euro voor een "jaar" krijg je nu dus nog een half seizoen.

In het begin van het seizoen bieden ze nog maandabonnementen aan van 17 euro/maand, maar die gooien ze op een gegeven moment dus mooi omhoog..

Er is inderdaad een soort alternatief voor LP, maar die is niet officieel. Ik pak dit seizoen gewoon de samenvattingen mee op nba.com en via de Game Time app op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

LP gaat ook mijn budget te boven helaas. Eigenlijk zijn bijna alle prijzen gewoon te veel ondanks dat ze leuke dingen bieden. Voor ons is het in principe in een vreemde taal op een verkeerd tijdstip als je het live wilt zien (wat toch wel het leukste is)
Persoonlijk pak ik soms een wedstrijdje mee via de newsgroepen en hou ik het ook op de samenvattingen. Misschien dat er ooit een betaalbaar alternatief komt a la netflix prijzen. Dan hap ik meteen toe.

All-stars roster is ook bekend. Weinig verrassende namen. Ondertussen blijf ik me ieder jaar verbazen hoeveel "slechter" het gemiddelde is in de Eastern Conference. Eigenlijk zijn het daar maar 2 teams die de dienst uitmaken. De nummer 8 west staat er beter voor dan de nummer 3 oost bij de huidige stand. (niet dat het zoveel uitmaakt verder)

Overigens verwacht ik dit jaar all star winst voor west. Maar het zal wel een close game worden denk ik.

[ Voor 33% gewijzigd door rockhopper op 31-01-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Op het eerste gezicht dat ik ook dat West way overpowered was ten opzichte van East, maar bij nader inzien valt dat nog best mee denk ik. Bryant speelt uiteraard niet mee, dus dat scheelt ook al wat.

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.business2community.com/wp-content/uploads/2014/01/NBA-600x416.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
In East heb je eigenlijk twee teams die het goed doen. Indiana en Miami. Tot voor kort waren dat ook de enige twee teams die een positief saldo hadden qua winst/verlies in wedstrijden in East. West is veel diverser: OKC Thunder, LA Clippers, Houston Rockets, Portland Blazzers, Phoenix Suns. Allemaal degelijke teams die goed presteren.

Voor East moeten er eigenlijk een paar teams opstaan. Ik hoop zelf dat de Toronto Raptors en de Knicks nog een keer eens goed gaan winnen. Maar voor Knicks gaat het een lastig verhaal worden denk ik en dat is wel sneu voor Carmelo. In de "Ewing"-tijd wist New York ook niets te winnen en ik gok dat dit nu ook niet zo snel gaat gebeuren. Daar waren ze toen nog in ieder geval kampioen van het oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hoe naar ik het ook ga vinden als Knick aanhanger, hoop ik echt dat Melo na dit seizoen naar een goed team kan gaan. Dit is gewoon eeuwig zonde van zijn kwaliteiten op deze manier. Bijvoorbeeld naar de Suns of toch stiekem de Lakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Het zou leuk zijn voor de Lakers. Dan hebben ze Gasol als Centre, Kobe als PG en Melo als PF/SF. Als ze alle drie kunnen spelen, dan ben je al een heel eind denk ik. Als ze dan nog verliezen, dan moeten we eens twijfelen aan hun talenten. Het salaris zal echter wel een probleem worden. Kobe, Pau en Melo verdienen met zo'n drieën veel meer dan Bosh, Wade en LeBron samen. Selectie van de Heat is al niet superbreed en ik moet nog maar zien of ze goed gaan presteren in de playoffs. Aan de andere kanten moeten de Lakers nu toch ook wel inzien dat dat Kobe en Gasol de kar in hun eentje gaan trekken en dat ze misschien salaris moeten inleveren om meer ruimte te maken voor betere spelers. Maar goed, dat is speculatie voor na het seizoen eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Heeft Kobe niet pas een nieuw contract getekend voor veeeeeel $$$? 2 jaar voor $48.5 miljoen
De draft van dit jaar zou de meest interesante in een heel wat aantal jaren moeten zijn dus er zal vast veel geruild en gewisseld worden deze zomer. Toevallig is het eerst wat ik tegenkom bij het opzoeken van de datum van de draft dat Gasol mischien naar Phoenix wordt geruild voor een speler plus eerste ronde pick in een artikel van gisteren ... Dat heb ik wel vaker gelezen dit seizoen, dat er weinig anders op zit dan Gasol ruilen vanwege z'n salaris. NBA volg ik verder nauwlijks nog, het spel is echt zo slordig dat je soms zo een wedstrijd kijkt: :')

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 04-02-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Kobe staat nu voor 30 miljoen dollar op de 2013-2014 loonlijst. Zie: Wikipedia: Highest-paid NBA players by season

Player Salary Team
Kobe Bryant $30,453,805 Los Angeles Lakers
Dirk Nowitzki $22,721,381 Dallas Mavericks
Amare Stoudemire $21,679,893 New York Knicks
Joe Johnson $21,466,718 Brooklyn Nets
Carmelo Anthony $21,388,953 New York Knicks
Dwight Howard $20,513,178 Houston Rockets
Pau Gasol $19,285,850 Los Angeles Lakers
Chris Bosh $19,067,500 Miami Heat
Lebron James $19,067,500 Miami Heat
Dwyane Wade $18,673,000 Miami Heat

Kobe en Gasol verdienen dus meer dan de super 3 van Miami. Verschil met de Lakers is dat Miami tweede van boven staat en de Lakers tweede van onder. Kun je wel zeggen contract is contract maar dat dit nu slecht voor de Lakers is, moge duidelijk zijn.

Maar de Heat hebben komend seizoen ook een probleem. Wade, Bosh, LeBron, Battier, Chalmers, Allen, Andersen, Haslem en Beasley zijn allemaal vrij na dit jaar. Groot kans dat het hele team uit elkaar valt aangezien. Dan heeft Indiana meer perspectief. Enkel Stephenson (SG) en een bankzitter hebben een aflopend contract. Als Indiana een goed naseizoen draait, dan zullen die ook niet weg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

LA heeft Kobe dit seizoen nog bewust een contractverlenging gegeven voor dat geld. Bryant is al jaren trouw aan de club en heeft ze veel gegeven. Daarbij genereert hij zoveel inkomsten voor ze dat het zichzelf wel terug verdient uiteindelijk. Helaas hebben ze daar in het spelletje zelf natuurlijk helemaal niks aan, aangezien je daar met de salary cap te maken hebt. Leuk joh, kapitalisme ;)

De Lakers hebben in theorie nog genoeg geld voor Melo. Het probleem (is dat dan wel een probleem?) is dat ze daarnaast dan zo goed als niets meer kunnen doen.. Anthony is aan het einde van dit seizoen free agent en zou dan toe zijn aan zijn max contract.

Ik lees ook dat NYK achter Rondo aan zitten om Melo te behouden. Zou een vette optie zijn :)
Een andere optie is om naar de Bulls te gaan met Noah en Rose (als die ooit weer op zijn oude niveau komt en blijft..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Toch wel weer een vermakelijk NBA weekend. Miami Heat heb ik nog een deel van kunnen zien na het stappen op zaterdagavond/zondagnacht. LeBron had duidelijk zijn dag niet met 30% en slechts 12 of 13 punten. Was wel een spannende pot. Utah Jazz gaven het bijna uit handen in Q4. Ray Allen wist met een driepunter de achterstand te verkleinen tot 2 punten maar drukte toen niet door. Jazz wist de laatste punten wel te maken en de Heat juist niet. Pacers hadden ook verloren zag ik, dus heeft weinig gevolgen voor beide partijen.

LA Lakers was ook briljant. Die wiste met vier man in Q4 te winnen van de Cleveland Cavaliers. Die mogen zich dan ook wel eens achter de oren krabben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
"March Madness" , live te bekijken (met de media hint browser add-on) op de NCAA website http://goo.gl/pFnSn 8)
Het imo nr.2 meest interessante sportevenement na de WK voetbal :D ; als je de normale tv uitzending kan kijken tenminste zoals vroegah. Gekloot met streams haalt toch een deel weg van de beleving; voorgaande jaren niet iets als media hint nodig voor de vroege rondes maar dit jaar wel blijkbaar. Op deze manier echter de finale vast wel te bekijken d:)b (LIVE wel te verstaan; replays zijn ook buiten de US gewoon te bekijken dus daarvoor geen media hint nodig)

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 21-03-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit is trouwens vet gedaan _o_ _o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EixAcTO.gif

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zo! Daar gaan we dan :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4I2R8va.png

Mijn voorspelling: (ok, ok, misschien wat gewaagd, maar niet onmogelijk ;))
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zbmFug1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Wow, dit is zeker vet!
Ken. schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:21:
Zo! Daar gaan we dan :D

[afbeelding]

Mijn voorspelling: (ok, ok, misschien wat gewaagd, maar niet onmogelijk ;))
[afbeelding]
Je idee om de Heat uit te laten schakelen tegen de Nets kan ik goed begrijpen. Maar ik vrees dat de Raptors dat niet laten gebeuren. Tegen de Raptors zie ik de Heat wel winnen.

Indiana heeft vormproblemen en dat kan ze op gaan breken. Maar laatst tegen OKC vond ik ze vrij solide weer spelen. Alleen Hibbert blijft nog een zorgenkindje. Als ik Vogel was had ik mooi gestart met Mahimi. Misschien niet zo goed voor Hibbert zijn zelfvertrouwen maar Mahimi speelt veel beter op dit moment dan Hibbert. Dat de Bulls de Pacers kunnen gaan nekken, geloof ik wel. Bulls spelen na de All-Star zeer degelijk terwijl Indiana het toen heeft laten liggen.

Ik vermoed dat de Heat uiteindelijk wel kampioen van het oosten worden al zal het pittig worden.

In het westen denk ik dat je redelijk gelijk hebt alleen hoop ik dat de Clippers doorgaan ipv GSW. Clippers tegen OKC kan een hele leuk pot worden. Finale OKC vs Heat zou wel de droomfinale zijn voor mij. En dan moge de beste winnen. Leuk als KD eindelijk een titel pakt. Leuk als de Heat nu de laatste titel pakt met de huidige samenstelling. Daarna zal de Heat wel afbrokkelen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Denk inderdaad ook wel dat het nu threepeaten is of klaar, voor Miami. Je ziet dit seizoen dat het alweer wat moeizamer gaat allemaal. Ik heb de Raptors dit seizoen alleen eigenlijk nauwelijks in actie gezien, maar de Nets beginnen net op stoom te komen (het verlies tegen de Knicks niet meegerekend :P). Daarbij hebben ze echt een schat aan ervaring met hun veteranenselectie!

Zoals al duidelijk mag zijn hoop ik dat OKC eindelijk de titel pakt. Zou een mooie aanvulling zijn op de MVP titel van Durant ;) (die titel lijkt me toch wel een zekerheidje?)

Hoop dat Sport1 wat leuke wedstrijden zal gaan uitzenden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ken. schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:34:
Denk inderdaad ook wel dat het nu threepeaten is of klaar, voor Miami. Je ziet dit seizoen dat het alweer wat moeizamer gaat allemaal. Ik heb de Raptors dit seizoen alleen eigenlijk nauwelijks in actie gezien, maar de Nets beginnen net op stoom te komen (het verlies tegen de Knicks niet meegerekend :P). Daarbij hebben ze echt een schat aan ervaring met hun veteranenselectie!

Zoals al duidelijk mag zijn hoop ik dat OKC eindelijk de titel pakt. Zou een mooie aanvulling zijn op de MVP titel van Durant ;) (die titel lijkt me toch wel een zekerheidje?)

Hoop dat Sport1 wat leuke wedstrijden zal gaan uitzenden..
Durant is wat mij betreft ook wel MVP. Meest constante van het hele seizoen waar LeBron het nog wel eens heeft laten liggen her en der.

Ik heb zelf League Pass gekocht via een VPN in Canada. Ik heb nu toegang gehad voor 17 euro voor een maandje ongeveer. Heb ongeveer 7 wedstrijden gekeken. Laptop aan TV gehangen en gekeken. Ben zelf vrijdag vaak vrij, dus als er een goede game is van donderdag op vrijdag of vrijdag op zaterdag dan pak ik hem mee en slaap ik de dag erop uit. Zondag is wel mooi omdat er dan vaak één match begint om 7 uur Nederlandse tijd. Ben benieuwd of ik met die league pass die ik heb, ook de playoffs kan bekijken. En hoop ook dat ze een beetje christelijk qua tijd uitgezonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik moet natuurlijk mijn rockets laten winnen en kampioen laten worden. En idealerwijs tegen vooruit de bulls zou wel leuk zijn :)
Maar eerlijk gezegd hoop ik dat als ze dat niet worden het thunder gaat worden.

Echter denk ik dat het San Antonio van dit jaar te sterk is en er met het westen vandoor gaat. In het oosten is het spannender verwacht ik zeker omdat de pacers inderdaad in een vormcrisis zitten (of ze zijn meesterlijk aan het uitrusten en komen ongenadig hard terug) maar ik denk dat het een finale Heat vs Spurs wordt waarbij het weer Heat als winnaar wordt.

Ik sluit me aan bij Durant voor seizoen mvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Aangezien de Knicks de play-offs niet gehaald hebben maar mijn favo westelijke team supporten. Go Rockets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
iemand ergens een goede aanbieding gezien voor de playoffs?
63€ via lbp vind ik een beetje veel.

Monthly membership van 6,30€ afsluiten en na 2maanden opzeggen kan dat? Laat maar dat is nba live tv

Met chrome als browser heb ik hola unblocker als extensie geinstalleerd, taal op India gezet.
Dan kost de LBP ineens maar 40$ ~ 29€
Dan vind ik het wel waard.
Hmm via de website doet hij het dan niet, wel via de ipad....

[ Voor 71% gewijzigd door Sinned123 op 19-04-2014 23:29 . Reden: toevoegen goedkope manier ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Goeie pot gisteren zeg! GSW @ Clippers bedoel ik dan. Spannend tot het eind. Wel veel slechte calls, maar een waardige play-off game. Wordt een vette serie op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
Ken. schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:13:
Goeie pot gisteren zeg! GSW @ Clippers bedoel ik dan. Spannend tot het eind. Wel veel slechte calls, maar een waardige play-off game. Wordt een vette serie op deze manier.
Klopt. De arbiters waren niet op hun best, maar wat een wedstrijd al. Hoop echt dat die serie gewoon naar een Game 7 toe gaat.

Vanavond eens op sport1 Charlotte @ Miami bekijken. Eens zien of de Cats kunnen verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Zoals verwacht hebben de Heat vrij eenvoudig gewonnen van de Bobcats. Kreeg niet echt de indruk dat Heat zich echt 100% aan het inzetten was.

Clippers tegen de GSW was inderdaad van een ander kaliber! Echt een hele vette wedstrijd. Benieuwd wie van deze 2 aan het langste eind gaat trekken.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Niet slecht :) (geen filmpje van?). Met een schepje erboven op krijg je: apis29 in "Het grote NHL Topic"

Filmpje Cleveland [stukje beter dan die gif ;) ]

[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 21-04-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Trailblazers @ Rockets. Wat een game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Phydomir schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:40:
Trailblazers @ Rockets. Wat een game _/-\o_
Superspannend, helaas verkeerde winnaar. Maar zo mogen er nog wel 6 komen tussen die twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Na gisteren staan alle favorieten gewoon weer voor in de series. Alleen de Bulls liggen er uit ondanks dat ze hoger eindigden in de reguliere competitie. Had stiekem eigenlijk wel gehoopt op een stunt van de mavs of Hawks maar het lijkt erop dat de topteams zich op tijd hersteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Alle favorieten? Bedoel je jouw persoonlijke favorieten? :)
OKC staat anders mooi 3-2 achter. Zo ook Houston en Indiana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Je hebt gelijk. Die NBA playtime app is waardeloos met de tussen standen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ah, zo! Die notering van die standen is inderdaad zeer onlogisch.

Hoop dat OKC vanavond niet nu al uit de race ligt. Vrees het ergste alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Best een leuke eerste ronde tot nu toe. Vooral de rockets-blazers wedstrijden zijn superspannend, niet alleen omdat ik daar zelf fan van ben maar ook veel OT wedstrijden. Ben verbaasd dat chicago er al uit ligt had zeker verwacht dat die wel de eerste ronde door zouden komen.
Hopelijk gaan OKC en IND samen met HOU door al hebben ze het zwaar, alledrie op achterstand. Verder zie ik in het westen SAS en LAC doorgaan, als de clippers er niet de brui aan geven met die suffe eigenaar. En als laatste team hoop ik de raptors in het oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De Clippers lijken juist sterker te zijn geworden na de bestraffing van hun eigenaar.
De (meeste) wedstrijden zijn inderdaad wel lekker close ja. Helaas gaan de meeste OT's naar de teams waarvan ik niet wil dat ze winnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik hoop zelf dat de Hawks en de Mavs gewoon doorgaan zoals eerder aangegeven. Zou het gewoon mooi vinden als die als zware underdog alsnog doorgaan naar de volgende ronde. Daarnaast van wat ik gezien heb van de Pacers, speelde ze ook niet heel denderend. Het zou niet eens heel onterecht zijn als de Hawks doorgaan. Wizards vs Hawks kan een leuke pot worden. Dan hoop ik persoonlijk dat de Nets het op mogen nemen tegen de Heat. Ben benieuwd of de Heat nu wel het verschil kan maken.

In de west heb ik eigenlijk weinig wedstrijden gezien. Misschien dat ik vannacht de mogelijk laatste Clippers vs GSW game ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hoop inderdaad ook op Nets vs Heat gezien de 4-0 regular season stand.
De Pacers vallen gewoon voor onze ogen uit elkaar. De laatste paar reguliere wedstrijden waren ook niet goed. Denk ook eerder dat het komt door het slechte spel van de Pacers dan dat de Hawks opeens heel goed zijn geworden :P

De wedstrijden die ik heb gezien van de Clippers vs GSW waren stuk voor stuk erg spannend om te zien.
Hoop daar op GSW. Ook omdat iedereen ze kansloos achtte na de blessure van Bogut en Lee nu gewoon het gat netjes opvult.

Maar alles kan me eigenlijk gestolen worden. Als OKC maar gewoon kampioen wordt! Zie het op deze manier alleen niet gebeuren helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
OKC lijkt wel weer aardig op dreef. Westbrook had 30 punten met een tripple-double. KD was met 26 punten ook al weer aardig op de goede weg al zaten er nog wel een paar slechte missers bij. Tel daarbij op dat ze vaak overtime gespeeld hebben en dat het telkens erg close was. M.i. kan het echt alle kanten nog op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb juist het tegengestelde. Russ had wel 30 punten, maar daar had hij wel 31 schotpogingen (1 uit 7 3-punters, yikes) voor nodig :X Schotpercentage van 30% is echt bedroevend laag. KD schoot ook 50% van zijn vrije worpen waar hij normaal tegen de 90% zit.

Het loopt daar echt alles behalve soepel helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

My oh my. Damian Lillard. Hij speelt voor de verkeerde ploeg maar een waardige afsluiting van een fantastische serie.

Daarbij ook nog eens 5 game 7's. Heerlijke eerste ronde van de play-offs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Brooklyn / Toronto was een nagelbijter. Toronto heeft het net niet gehaald. Maar nu wel Nets vs Heat! Wedstrijd van gisteren van de Hawks viel trouwens vies tegen. Die heb ik maar halverwege uitgezet, zo slechts speelde Atlanta. Nu nog even de Texas battle kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ben zó opgelucht dat OKC door is.. Had het heel slecht getrokken als ze er in de eerste ronde uit waren geknikkerd door Vancouver. Zij zelf denk ik ook wel overigens ;)

De Nets waren echt dramatisch in de laatste paar minuten. Acht punten voorsprong met drie minuten te gaan en dan zo hard choken! Was het de Raptors toch nog bij_na gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik zat op het puntje van mijn stoel bij de Raptors. Leuk dat de Nets door zijn maar had het de Canadezen ook wel gegund. Overigens wel een erg slechte play van Lowry. Zes seconden op de klok, genoeg tijd dus om iets voor elkaar te krijgen. Dan wordt er altijd gekeken naar de belangrijkste mensen van het team. Lowry is dan één van de aangewezen mensen die het dan moet doen. De Nets hadden dat ook door en hadden al snel een double team op hem gezet. Eerste keer probeert hij zich er doorheen te worstelen en bij de tweede keer nog een half schot te doen welke hopeloos faalde. Ik snap dat hij graag de matchwinner had willen zijn, maar de bal terugleggen naar de driepunter lijn waar in ieder geval één iemand vrij stond (en volgens mij zelfs twee), was veel verstandiger geweest.

Mavs was wel een triest verhaal. Waren bar en barslecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Laatst online: 18:57

Robtimus

me Robtimus no like you

Memphis. De Grizzlies zijn alweer een jaartje of 13 geleden verhuisd vanuit het hoge noorden.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mijn voorspelling voor ronde 2:
San Antonio wint van Portland, ik verwacht dat deze de spannendste van de 4 matchups gaat worden. portland heeft wat extra rust gehad en de spurs hebben al veel moeten geven tegen dallas.
Thunder wint van clippers, ik gok er op dat de clippers te veel heisa hebben met die gare eigenaar.
Indiana wint van Washington, ook al lijken de pacers nog niet helemaal terug te zijn van hun wegzakking, toch denk ik dat ze het beter doen dan washington.
en Miami Heat wint van de Nets, miami is lekker uitgerust en zou een makkie moeten hebben. Hopelijk bewijzen ze mijn ongelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik gok op: Spurs over Blazers, Thunder over Clippers (vrees echter het ergste, gezien het wisselvallige spel van OKC de laatste tijd), Wizards over Pacers (zeker met Hibbert zoals hij nu is..) en tot slot..

Nets over Heat!

Zou heel tof zijn, maar de play-offs zijn geen regular season natuurlijk.
Robtimus schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:48:
[...]

Memphis. De Grizzlies zijn alweer een jaartje of 13 geleden verhuisd vanuit het hoge noorden.
Haha nice. Blijft stiekem dus gewoon hangen. Zelfde met de Hornets uit Charlotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:37

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Wel mooi dat de Bobcats teruggaan naar de Hornets. Hornets was en is nog steeds een begrip. Ook veel stoerder dan de Bobcats want dat vond ik toch zo'n slappe teamnaam.

Mijn voorspelling:
Wizards over Pacers
Wizards zijn uitgerust en zijn in goede vorm. Pacers te wisselvallig en hebben het in de eerste wedstrijd thuis al laten liggen. Als de Wizards naar de finale willen van East, dan is dit hun kans.

Heat over Nets
Heat is uitgerust in een goede flow voor de playoffs en zijn gebrand om dit te winnen. Hebben iets te bewijzen en ze hebben de capaciteiten.

Spurs over Trailblazers
Hoe meer wedstrijden ik van de Spurs kijk, hoe meer ik een hekel aan die lui begin te krijgen. TB zijn meer uitgerust maar Gregg zal weer een mooi plan hebben klaar liggen. Ik ga er vanuit dat de ervaring de Spurs de "rookies" van de Trailblazers er wel onder krijgen. Maar het liefst zie ik de Trailblazers doorgaan.

Clippers over OKC
Dit vind ik nog de meest lastige. OKC niet in goede vorm. Laatste twee wedstrijden wel weer gewonnen en in de laatste wedstrijd waren KD en Westbrook goed voor 60 punten en 60+% FG. Laatste wedstrijd van de Clippers gezien maar daar vond ik ze toch wel erg overtuigend winnen van GSW. Ik denk dat dit de meest interessante pot gaat worden en ik gok dat het een coinflip wordt. Ik hoop dat OKC doorgaat, ik denk dat het de Clippers gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Bump: het is officieel!

Afbeeldingslocatie: http://i2.cdn.turner.com/nba/nba/dam/assets/140506095228-kevin-durant-mvp-art-for-3pack-050614.home-t3.jpg
The widely speculated is now fact. Kevin Durant is named the 2013-14 Kia Most Valuable Player.

Zie: NBA.com

[ Voor 27% gewijzigd door Robkazoe op 06-05-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als ze LeBron tot MVP hadden verkozen had niemand de NBA meer serieus genomen. KD stak er dit seizoen met kop en schouders bovenuit. Zeer terecht!

En ik vrees ook dat de Clippers nog best eens zouden kunnen winnen van OKC.
Het kan echt beide kanten op. Zeker aangezien KD en Westbrook de laatste tijd zo extreem wisselvallig spelen. Ze moeten hem vaker Mr. Unreliable noemen, dan speelt hij de wedstrijd erna de sterren van de hemel :P
Had het inderdaad gehoord en nu dan ook echt gezien :)
Dat is een tof logo geworden zeg.

De Raptors gaan ook hun oude jaren '90 logo revampen. En ik ving ook op dat ze Vince Carter terug willen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Finale: Spurs vs Heat

Mijn god, wat een afslachting / bloedbad was het gisteren. Als OKC niet snel bij hun positieven komen, dan liggen ze eruit voordat ze het door hebben. Ibaka is een gemis, maar als Westbrook + KD zo slecht blijven schieten dan houdt het wel een beetje op voor dit seizoen. Komende drie wedstrijden moeten gewonnen worden anders wordt het een lastig verhaal denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Volgende twee wedstrijden zijn thuis, dus hopelijk werkt dat in hun voordeel.
Maar ik vrees dat het gewoon klaar is zonder Ibaka, of denk ik dan te simpel. Heb de eerste twee wedstrijden helemaal niet gezien overigens. Ik zie Perkins en Adams het gat echt niet opvullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het westen lijkt wel beslist ja, eerlijk gezegd zie ik OKC niet meer terugkomen en als ze dat toch doen dan denk ik dat de ervaring van de spurs alsnog doorslag geeft. In het oosten heeft indiana alweer het thuis voordeel weggegeven toch blijf ik stiekem hopen dat ze doorgaan na een spannende 7-game series. Maar eerlijk gezegd ben ik bang voor een spurs-heat finale, waarin waarschijnlijk heat wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
OKC toch verrassend gewonnen uiteindelijk. Zou Ibaka echt zo veel verschil geven? Benieuwd of ze vanavond ook kunnen winnen. Pacers lijkt afgelopen te zijn nu het 3-1 staat. Heat nog één wedstrijd en dan zijn ze er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ibaka maakt echt zoveel verschil ja. Aan beide kant van het veld. Goeie verdediging en blocks en op goeie avonden ook nog een puntje of 10 á 15. Dat maakt echt het verschil wel in dit soort wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ibaka is de beste powerforward qua verdediging. Qua aanval vind ik Griffin veel beter. Maar dan zit dat meer in PPG dan in shot%. Want Ibaka is IMO een betere schutter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Precies. Hoe vaak ik van hem (bijna) perfect games heb gezien.. Erg netjes.
Hoop écht dat OKC deze series gaat winnen. (En uiteindelijk de eerste ring pakken voor KD ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Toch wel knap om te zien hoe de Spurs gewonnen hebben van OKC.
- Bonnet stelde ze op om tegen Ibaka te spelen. Bonner had ik nog nooit van gehoord maar speelde de laatste wedstrijd ook al wat minuten. Van oorsprong is hij een power forward/center maar zijn specialiteit is eigenlijk de drie punter. Het gevolg was dat Ibaka hem moest dekken terwijl Bonner enigenlijk alleen maar zat te wachten in de corner 3p positie. Het machtige koppel Perkins en Ibaka werd zo uit elkaar gehaald waardoor er meer ruimte was voor Parker en Duncan. Bonner heeft overigens geen bal gepresteerd maar was daarmee toch belangrijk voor de overwinning.
- OKC speelde de eerste helft nog niet eens zo heel beroerd. Met 50% FG% mag je niet klagen maar de Spurs zaten toen dik boven de 60%. oKC defense iet teveel erdoor heen glippen. Bij de offence had er wel meer in gemoeten. 50% is al aardig hoog maar er zaten missers bij, daar kreeg je alleen maar pijn in je ogen van. Jackson die van 12 foot miste zonder dat ie verdedigt werd, Ibaka deed hetzelfde, Westbrook miste na twee perfecte wedstrijden ook een of twee FTs. Durant miste twee FTs achter elkaar. Als die er wel in vielen hadden de Spurs nooit zoveel momentum kunnen ontwikkelen en was de schade veel beperkter gebleven.

De Heat gaan het vanavond afmaken. Vorige wedstrijd verloren ze met drie punten terwijl James grotendeels van de wedstrijd op de bank zat vanwege foul troubles. OKC wordt een lastig verhaal. Als ze zaterdag winnen, dan moet er een wonder komen om de game 7 thuis bij de spurs te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het blijft toch nog spannend in het westen, maar ik zie toch nog steeds de spurs naar de finale gaan. Het is net alsof OKC alleen maar thuis een antwoord heeft op de spurs.

Ik hoop dat indy een wonder (of twee) uit de hoed tovert en ook doorgaat, maar ik ben inderdaad bang dat miami het niet zo ver laat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Pacers at Heat na eerste helft: 34 - 60.

Dit moet toch wel genoeg zijn. En het commentaar wat ze bij ESPN gaven.

Commentator #1: What would you say during the break if you were Frank Vogel?
Commentator #2: It was one heck of a year.

Geweldig! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

In derde kwart uitgelopen naar 37 punten en in vierde kwart netjes uitgespeeld met de bank. Overigens gooide een Pacer (weet niet wie) nog een ruime half court bal erin in de laatste seconde. Werd een beetje ondergesneeuwd door het gejuich van de Heat fans maar toch erg netjes.

[ Voor 34% gewijzigd door Robkazoe op 31-05-2014 05:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ja de routine van Heat geeft duidelijk doorslag, pacers kwamen er niet genoeg aan te pas. Wel jammer want ik had graag een zevende wedstrijd gezien in deze serie. Misschien dat ze volgend jaar hun beste spel (pacers) voor de tweede helft van het seizoen en de playoffs bewaren, want nu leken ze na de all-star break al snel opgebrand. Da's eigenlijk zonde van al het harde werk.

Ik denk dat OKC thuis weer gaat winnen en dat het westen dus wel een 7-game serie gaat worden met nog steeds de spurs als winnaar en andere finalist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik denk ook dat het tot het bittere einde zal gaan ja. Alleen dan met de winst voor OKC.
Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste