iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Met dit spel kunnen ze nog best een potje breken over een paar weken!
Voor de Lakers in de play-offs denk ik inmiddels dat dat niet meer gaat gebeuren, zijn namelijk afhankelijk van Utah,

Zijn er al leuke aanbiedingen gespot om de play-offs te bekijken?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Aanbiedingen zullen over twee weken wel langskomen denk ik.
Knicks zijn Division Champs! w00t
Lekkere pot ook weer tegen de Wizards. Net geen franchise record aan 3-punters.
Ben erg blij dat Cope eindelijk weer mag spelen van Woodson. Dude is nog best een goeie center met aardig compleet spel uiteindelijk. Vond 'm in het begin al erg goed spelen voor een rookie, maar nu speelt hij alweer beter dan een rookie.
Nope, die stond afgelopen vrijdag ook al in Shaqtin A FoolKen. schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:57:
Eh.. Wat gebeurt er bij de eerste?Moet haast wel een edit zijn lijkt me..
Aanbiedingen zullen over twee weken wel langskomen denk ik.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
En de streak killers (Bulls) hebben vannacht weer toegeslagen
Ben erg benieuwd, was vroeger nooit een Kobe fan omdat hij gewoon een ontzettende ego was. Daarin is hij erg veranderd en afgezien daarvan is hij natuurlijk gewoon een ontzettend goede basketballer. De enige wmb. die de vergelijking met MJ qua spel kan doorstaan. Wel erg zuur voor hem vooral, maar ook voor de franchise. Met hem valt er wel heel veel productie weg die niet zomaar even wedstrijd op wedstrijd door een ander daar overgenomen kan worden.
Ik vrees in ieder geval voor verschijnselen zoals wat ik nu bij spurs-lakers zie, dat de spurs vooral tegen het eind van de kwarten maar op 1 ding uit zijn: Howard hacken. Het is echt te triest voor woorden om te zien. De bal is nog nauwelijks in het spel of er wordt alweer gefloten omdat er (off-ball) een spur Howard vastpakt.
Krijg ineens een stuk minder sympathie voor coach Pop, hij kan tactisch nog zo goed zijn, dit is gewoon spelverneukerij zo.
Maar goed, zoals de commentatoren het ook zeggen: better get used to it. Het mag reglementair, bij Howard heeft het ook daadwerkelijk zin en alleen het feit dat je als coach je spelers op gaat dragen je foutentotaal op te offeren aan zo'n onsportieve strategie is verwerpelijk te noemen. Daar zal coach Pop ongetwijfeld een gezond portie lak aan hebben, terecht misschien ook vanuit het oogpunt van een club die voor de titel gaat maar niet vanuit die van de fans.
Als je dan naar hun cijfers kijkt, werpt dat zéker wel zijn vruchten af!

On a funny note

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
En wég zijn de Lakers!

Gisteren trouwens Milwaukee-Miama gezien. Goh, wat was dat een slecht wedstrijd zeg. Miami op zijn dode akkertje, maar wint wel gemakkelijk. Volgende ronde tegen Chigago/Brooklyn wordt vast beter om naar te kijken.
Nog steeds mooi crappy van Westbrook overigens
Hoe dan ook hoop ik dat Durant nu gaat vlammen en ze sowieso de finale halen, maar dat kan haast niet in je eentje vrees ik.
Nog een gouwe ouwe:

Geen goede tijd voor mij als OKC & NYK fan helaas. De volgende potten moeten ze beide echt gaan winnen, anders zie ik het somber in.
Ben overigens positief verrast over GSW! Zou toch wat zijn als ze in de conference finals zouden komen te staan in plaats van de Spurs, die iedereen wel had verwacht.
NYK doen het eigenlijk net als in het reguliere seizoen. Heel wisselvallig. Als ze goed spelen dan zijn ze haast onverslaanbaar maar zoals in game 3 maar weer bleek zijn ze gewoon niet constant genoeg.

In het oosten zal Miami het vanavond wel afmaken tegen Chigago, die schoten dinsdag maar 29%.
Zonder Westbrook was gewoon geen doen met een Ibaka die choked..
Volgend seizoen maar weer proberen. Dik applaus aan het einde van de wedstrijd wel
Maar dat zullen we nooit weten vrees ik.
Vanavond beslissende wedstrijd en hoewel ik met beide teams niet zo veel heb ga ik toch voor de underdog Ind juichen!
Daarna in de finals San Antonio all the way.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Als de Pacers maar winnen vanavond vind ik alles prima in de finale. Gun het de Spurs wel weer en de Pacers ook zeker. Die waren voor mij wel de verrassing van de Play Offs eigenlijk..
Voor mij zijn de verassingen van deze playoffs de grizzlies en de pacers. Hoewel de pacers nog niet echt grote weerstand hebben gehad, de nicks zijn echt te wisselvallig nog, houden ze zich erg goed tegen Miami.
San Antonio heeft het in ieder geval relatief makkelijk gehad en ze gaan uitgerust (hopelijk missen ze niet teveel wedstrijd ritme) de finale in. Tot nu toe maar 2 games verloren in de playoffs.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik ben echter bang dat het niet genoeg gaat zijn en dat Heat inderdaad de winst gaat pakken, misschien na OT (hoop op tenminste één verlenging)
Wil eigenlijk de wedstrijd live kijken zo, maar ik moet morgen gewoon werken. De hele dag de uitslag proberen te ontwijken is ook nooit te doen. Hmm.. lastig
@rockhopper: Dat dacht ik dus ook dat het een one-man-team zou worden, maar dat viel in deze wedstrijd wel mee. Wade scoort eindelijk weer eens meer dan 20 punten en Allen deed het ook vrij behoorlijk.
Overigens had ik inderdaad de 'uitslag' al 's ochtends gezien op nu.nl. Die site moet echt iets aan Amerikaanse teamsport uitslagen doen en deze niet op de mainpage zetten.

Heb de Spurs dit seizoen eigenlijk helemaal niet bekeken, dus ik zou niet weten hoe ik hun kansen in kan schatten. Vrees toch weer voor nog een ring voor 'bron 'bron

Respect voor het harde werk van SA, erg goede defense en potentiële winnaars. Tim Duncan had z'n avond niet geloof ik. Verder denk ik dat deze finale all the way gaat.
Dat zal wel niet gebeuren gok ik zo..
Aan de andere kant kun je ook zeggen dat ze wel in het wedstrijdritme zitten en SA niet.
2-1 Spurs! Nog even de volgende pakken en dan zijn ze er wel..
Ik ben verder verrast dat de coach van de grizzlies 'ontslagen' is, die deden het in mijn ogen juist zo goed.
Om het verhaal nog even compleet te maken mag Phil weer terug bij de Lakers
Over de Finals. Het is erg wisselvallig allemaal: Game 1 close, Game 2 Miani wint makkelijk, Game 3 San Antonio wint nog makelijker.
Het is echter wel genieten als je kijkt hoe die Green van SA al die driepunters er injaagd.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_BT76fNpTTk]
Mejor así
Ik hoop dat the Heat wint maar ik kan geen waarschijnlijke winnaar aanwijzen. Game 6 was in ieder geval zeer vermakelijk en spannend en ik hoop op een vervolg hiervan.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Alle sites netjes vermeden, tot het nieuws op de radio vrolijk de uitslag verkondigde

Normaal hoor je nóóit wat over de NBA, maar dit willen ze wel even voor me spoilen natuurlijk.
Kan helaas niet zeggen dat ik anders had verwacht. Op naar volgend jaar dan maar.
Alles behalve een Heat three-peat graag.
* BtM909 runs weer uit het topic tot na vanavond!
Ik ben benieuwd naar wat het trade seizoen nu gaat brengen.
-even spoiler tags toegevoegd, maar je moet beter weten dan na de finale in dit topic te lezen als je de wedstrijd 'blanco' wil bekijken.
-en de spoiler tags zijn weer weg.
[ Voor 39% gewijzigd door rockhopper op 22-06-2013 01:49 . Reden: wat meer tekst en spoiler tags ]
Het laatste wat ik zou doen als ik de uitslag niet wil weten, is het NBA topic openenBtM909 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:08:
IK WIL DE UITSLAG NOG NIET HOREN!!!!
* BtM909 runs weer uit het topic tot na vanavond!
En opvallend dat die green ineens echt geen pepernoot raakte.
Vond het een mooie finale, heb alleen game 6 niet gezien.
Uitslag was idd wel te verwachten, toch vond ik het wel bruut dan SAS ineens geloof game 3 of 2, miami extreem afslachte, echt niet normaal. En sas waren ook echt heel goed, en hadden als duncan die laatste paar geraakt hadden denk ik ook kunnen winnen.
Zet voor zekerheid effe in spoiler tag zodat niemand perongeluk de uitslag leest en niet wou weten
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wat ik ook vreemd vond dat Popovich Parker tijdens de allerlaatste minuut de helft van die tijd aan de kand hield. Als er iemand die op zulke momenten een schot kan maken is hij het wel.
Ik wilde alleen even een post plaatsen dat ik de game vanavond ging kijken en dus snel het topic weer uitging
En heb me ook moeten inhouden om niet de tekst actief te lezen (achteraf bleek er nog niks in te staan)
- Doc Rivers is naar de Clippers verhuisd.
- KG en Pierce gaan naar de Nets (bye bye Big Three era..)
- David Stern werd massaal uitgejouwd bij de draft. (ok, geen verandering
- Bobcats aanhangers zijn niet blij met Cody Zeller:
- Zoals ik het lees gaat Howard alweer weg bij de Lakers en de kans is groot dat hij naar Houston gaat (dankzij onder andere de slicke moves van Chandler Parsons haha)
- Overall first draft pick is geworden: Anthony Bennett
En dus niet:

[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 29-06-2013 12:53 ]
Maarre Stern werd ook al uitgejouwd tijdens de winnaarsspeech dus whatelse is new
Ben trouwens benieuwd of Rondo ook nog weg gaat bij de Celtics. Zo ja, dan beginnen ze echt helemaal opnieuw.
Niet? Ik zie hier de uitslag gewoon in staan....BtM909 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 23:14:
Ehm mensen... De regel is altijd dat nadat iets is uitgezonden spoiler-tags niet meer nodig zijn
Ik wilde alleen even een post plaatsen dat ik de game vanavond ging kijken en dus snel het topic weer uitging
En heb me ook moeten inhouden om niet de tekst actief te lezen (achteraf bleek er nog niks in te staan)
Ken. schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:23:
Crap.. ik was van plan de wedstrijd vanavond te gaan bekijken en de hele dag de uitslag te vermijden.
Alle sites netjes vermeden, tot het nieuws op de radio vrolijk de uitslag verkondigde
Normaal hoor je nóóit wat over de NBA, maar dit willen ze wel even voor me spoilen natuurlijk.
Kan helaas niet zeggen dat ik anders had verwacht. Op naar volgend jaar dan maar.
Alles behalve een Heat three-peat graag.
pepernooot

Buiten dat Jordan wordt gepwnd door Shaq zie je nog een glimp van het oude Charlotte Hornets trainingspak. Good old days!
Voor mij wat minder nieuws: K-Mart gaat zeer waarschijnlijk weg uit OKC.
Harden weggedaan voor onder andere hem en dan een seizoen later niks meer hebben

En idd, Charlotte Hornets
[ Voor 28% gewijzigd door BtM909 op 04-07-2013 14:44 ]
En this just in!
Beter! Bargnani heeft ook net getekend en Novak (die vorig seizoen weinig meer heeft gepresteerd, en wát een aanfluiting was die 3point contestReport: J.R. Smith, Knicks close on four-year, $24-million deal
http://www.cbssports.com/...four-year-24-million-deal

EDIT: Awww yeah! Priggy Smalls heeft ook bijgetekend!
[ Voor 6% gewijzigd door Ken. op 05-07-2013 09:16 ]
Kobe heeft toen hij het hoorde gelijk een foto van hem samen met Pau getweet en Howard unfollowed
1: De mensen die via NBA.com een season pass hebben en a 180 dollar per seizoen alles kunnen zien. Weet alleen niet of daar ook de play-offs bij zitten.
2: Mensen met Sport1 en zo twee wedstrijden per week mee pakken en de rest via uitslagen en highlights op nba.com doen
3: Via torrents/nieuwsgroepen downloaden en de dag erna kijken.
Zelf kijk ik de wedstrijden op Sport 1 en daarnaast download ik alle Knick games.
In het begin begon ik gewoon door elke ochtend op nba.com de samenvattingen te kijken. Ze hadden toen nog bij de app voor Android (League Pass) elke dag samenvattingen van alle potten, maar dat doen ze helaas tegenwoordig niet meer. De daily zap is ook steeds korter aan het worden.. Maar het is wel goed om snel even alles te zien. Uiteindelijk volg je toch meer jouw favoriete team(s).
EDIT: Gaat lekker met de free agents verder..
Josh Smith naar de Pistons. Jarrett Jack naar de Cavs. Andre Iguodala naar San Francisco en de Mavs schijnen Bynum wel te willen hebben. Als ik hem was, zou ik met Iggy willen spelen, of naar de Knicks gaan..
[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 07-07-2013 11:53 ]
Maar voor een team als de Cavs is deze deal IMO toch geen slechte zet.. Ben benieuwd of hij dit seizoen weer in actie te zien zal zijn. Nog een seizoen 16 miljoen verdienen voor een beetje aan de kant zitten gaat wel vervelen lijkt meYNhuis schreef op zondag 07 juli 2013 @ 19:27:
Bij Bynum zal het er wel vanaf hangen hoe veel salaris hij wil en hij veel hij kan krijgen. Ik zou hem zelf niet te veel aanbieden, toch grote risico's met blesseurers.

En Metta stopt er gewoon maar mee lees ik net.
[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 11-07-2013 10:38 ]
En World Peace ging toch naar de Knicks als Kobe zijn zin niet kreeg?
Mag toch hopen van niet. Wat moeten we er mee?YNhuis schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:40:
En World Peace ging toch naar de Knicks als Kobe zijn zin niet kreeg?
Gisteren werd bekend dat World Peace voor twee jaar naar de Knicks gaat.
Ben er nog niet helemaal over uit of ik er blij mee ben.. De tijd zal het leren I guess.
Verwijderd
Ben al enige tijd op zoek naar een goede manier om het te kunnen volgen, maar ver kom ik niet (zonder veel te betalen met creditcards).
Hoe / waar doen jullie dit?
Ik heb nu alle apps op mijn telefoon, die standen doorgeeft, maar uit gezet en ook op facebook krijg ik niets meer in mijn nieuwsoverzicht anders is de lol er snel van af.
[ Voor 77% gewijzigd door SmartDoDo op 11-10-2013 22:00 ]

Ik zou eigenlijk de One Team pass willen kopen, maar ik volg OKC én NYK (en af en toe ook nog andere losse wedstrijden als er een leuke matchup is.)
[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 07-10-2013 08:59 ]
Verwijderd
Ik heb ook nog geen favoriet eigenlijk dus een one team pass is ook een gok.
Blijkbaar vind ik het, na wat potjes nba2k13, toch wel een erg interesante sport om te zien.
Maar jeetje, het is nou niet echt een sport dat je snel begrijpt kwa termen, scores en de waslijsten met afkortingen en percentages.
Ik hoop snel een site te vinden waar alles valt te torrenten want €200+ betalen is eigenlijk geen optie.
Momenteel volg ik maar gewoon de Lakers, waarschijnlijk omdat die mij met hun grootsheid hebben weten te trekken. Voor nu leuk om te volgen en dan komen de rest van de teams vanzelf wel voorbij.
Ze zijn vrij snel. Iedere wedstrijd is wel in 720P/60fps te vinden de dag na de wedstrijd.Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:32:
Ik hoop snel een site te vinden waar alles valt te torrenten want €200+ betalen is eigenlijk geen optie.
Qua termen zit je er zo in. Mocht je regels niet snappen is er altijd wiki waar het vrij duidelijk staat.
Ik blijf het overigens raar vinden dat de NFL gratis te zien is, en de NBA toch de hoofdprijs vraagt voor kijkers in Nederland. Ik weet dat het een beetje appels en peren is, maar beide zijn in principe Amerikaanse sporten.
Basketball is voor de meeste Europeanen natuurlijk ook veel duidelijk te begrijpen dan American football en daardoor er is waarschijnlijk meer intresse in en dus ook maar kans om er echt geld aan te verdienen.rockhopper schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:10:
Nou ja er zitten natuurlijk wel wat verschillen in nba basketbal en europees basketbal, dus ik snap wel dat het best verwarrend kan zijn. Maar als je regelmatig een wedstrijd kijkt moet dat wel zo op te pakken zijn, dat dan weer wel.
Ik blijf het overigens raar vinden dat de NFL gratis te zien is, en de NBA toch de hoofdprijs vraagt voor kijkers in Nederland. Ik weet dat het een beetje appels en peren is, maar beide zijn in principe Amerikaanse sporten.
Goed nieuws dan man.. Dit seizoen kun je namelijk ook een maandabonnement nemen voor ~17 euro, dat je ook elke maand op kan zeggen. Kun je het in ieder geval even proberen. Ik heb zelf toch liever dat ik thuis kom en als ik tijd heb, een wedstrijd opzet ipv een brakke stream of dat ik nog moet zoeken naar en wachten op een torrentVerwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:32:
Een pass kopen vind ik voor dit seizoen nog een beetje een tè grote gok aangezien ik er net instap (impulsief).
Ik heb ook nog geen favoriet eigenlijk dus een one team pass is ook een gok.
Blijkbaar vind ik het, na wat potjes nba2k13, toch wel een erg interesante sport om te zien.
Maar jeetje, het is nou niet echt een sport dat je snel begrijpt kwa termen, scores en de waslijsten met afkortingen en percentages.

Verwijderd
Xbox aanslingeren en via de NBA app streamen zou toch wel een pré zijn.
Ik ga eens zoeken naar die maand abo's, thanks!
edit: Ik vervloek creditcard... ik heb er geen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2013 17:49 ]
Je hebt tegenwoordig toch van die pre-paid CC's?Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:53:
Moeten wachten en inplannen om te kijken (downloadedn) is iets dat mij al vaker heeft weerhouden om iets te kijken.
Xbox aanslingeren en via de NBA app streamen zou toch wel een pré zijn.
Ik ga eens zoeken naar die maand abo's, thanks!
edit: Ik vervloek creditcard... ik heb er geen.
Damn you tijdsverschil

NopePhydomir schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:28:
Let wel op. Per maand is zo te zien alleen NBA TV. Volgens mij is dat wel live en on demand maar kun je niet zelf kiezen welke wedstrijd je wilt zien. Beetje zoals bij Sport 1.
Regular Season
2014 All-Star
2014 Playoffs
2014 NBA Finals
2012-2013 Season***
Most Preseason
Het duurdere pakket geeft je nog toegang tot NBA Live TV, maar dat heeft IMO geen toegevoegde waarde. Documentaires, analyses etc. en kan ook gewoon maandelijks worden afgenomen.
Verwijderd
Ik ben er zeker van dat ik ben ingelogt (ging vrij omslachtig overigens), maar ik zie alleen de wedstrijd van 30 dec a.s staan.
Maar ik kan de preseason wedstrijden wel op de site kijken via de laptop. Xbox dan weer niet wegens een gebrek aan flash.
snap ik het nou gewoon niet?

Ik denk dat de meeste gewoon on-demand kijken en niet live. Enige wedstrijden die ik vorig seizoen live heb gezien waren de zondag middag wedstrijden. Die zijn hier dan rond 6/7 uur en dat is goed te doen.Thunder00x schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 08:16:
Werken jullie niet ofzo? Ik vind het namelijk verdomde lastig om af en toe een wedstrijd mee te pikken aangezien ik de volgende dag gewoon om 7:30 al aan de bak moet.
Damn you tijdsverschil
Al gaat mijn voorkeur wel uit naar on-demand want al die time-outs.
Oh ja. Ook nog wat wedstrijden live gezien toen ik in de USA was voor de Indy500, maar dat telt niet echt. De Pacers moesten toen tegen de Heat en het was wel gaaf om te zien dat de hele binnenstad vol hing met "Beat the Heat" posters. Het leefde daar echt enorm. Helaas niet naar een wedstrijd geweest want ik vond $200,- of meer per kaartje echt te veel van het goede. Helemaal als je ziet waar je dan zit.
[ Voor 7% gewijzigd door Phydomir op 15-10-2013 07:47 ]
Heb je hetzelfde bij de mobiele app? Anders denk ik dat de Gametime app pas begint bij de daadwerkelijke start van het seizoen. Daar zijn ze vaak wat laat mee helaasVerwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:44:
Start net vol enthousiasme mijn xbox360 en NBA gametime om er vervolgens achter te komen dat ik eigenlijk helemaal geen wedstrijden kan zien (vinden).
Ik ben er zeker van dat ik ben ingelogt (ging vrij omslachtig overigens), maar ik zie alleen de wedstrijd van 30 dec a.s staan.
Maar ik kan de preseason wedstrijden wel op de site kijken via de laptop. Xbox dan weer niet wegens een gebrek aan flash.
snap ik het nou gewoon niet?