NBA Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Kidd met een 3 punter vanaf zijn eigen 3pt lijn 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Phydomir op 06-04-2013 19:01 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Wat maakte OKC en NYK er een geweldig spektakel van zeg. Heerlijke wedstrijd.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb ook echt genoten inderdaad. Weet ook gelijk voor mezelf dat ik toch stiekem meer voor de Knicks was dan voor OKC. Goed dat ze wonnen ;)

Met dit spel kunnen ze nog best een potje breken over een paar weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:45
De Knicks spelen idd geweldig de laatste weken, ik zie zelfs Melo de scoringstitel nog van Durant afpakken.
Voor de Lakers in de play-offs denk ik inmiddels dat dat niet meer gaat gebeuren, zijn namelijk afhankelijk van Utah,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Maar Utah heeft vannacht verloren van OKC, dus LA staat (voor nu) gewoon in de Play-Offs. Kan nog prima hoor. Zou wel hard zijn voor ze als het niet lukt met zo'n team..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Boozer door de bocht:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cN0ZK1f.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ai6hshZ.gif

:D

Zijn er al leuke aanbiedingen gespot om de play-offs te bekijken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Eh.. Wat gebeurt er bij de eerste? :P Moet haast wel een edit zijn lijkt me..
Aanbiedingen zullen over twee weken wel langskomen denk ik.

Knicks zijn Division Champs! w00t :D
Lekkere pot ook weer tegen de Wizards. Net geen franchise record aan 3-punters.
Ben erg blij dat Cope eindelijk weer mag spelen van Woodson. Dude is nog best een goeie center met aardig compleet spel uiteindelijk. Vond 'm in het begin al erg goed spelen voor een rookie, maar nu speelt hij alweer beter dan een rookie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:57

Robtimus

me Robtimus no like you

Ken. schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:57:
Eh.. Wat gebeurt er bij de eerste? :P Moet haast wel een edit zijn lijkt me..
Aanbiedingen zullen over twee weken wel langskomen denk ik.
Nope, die stond afgelopen vrijdag ook al in Shaqtin A Fool

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ah, zo ziet 'ie er toch net even wat anders uit.

En de streak killers (Bulls) hebben vannacht weer toegeslagen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
De Lakers hebben twee belangrijke zeges gepakt, maar Kobe Bryant is geblesseerd. Een gescheurde achillispees, duurt 6 tot 9 maanden om te revalideren. Ik denk dat de play-off ambities als die er al waren de ijskast in mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:53

SuBBaSS

-has Ryzen

Tja, hij had in al z'n emotie op facebook al een doembericht gepost waarin ie zichzelf afvroeg of het het nog waard zou zijn om terug proberen te komen naar z'n top. Hij is dan ook al 35. Maar MJ's score heeft ie nog niet te pakken aan de andere kant.
Ben erg benieuwd, was vroeger nooit een Kobe fan omdat hij gewoon een ontzettende ego was. Daarin is hij erg veranderd en afgezien daarvan is hij natuurlijk gewoon een ontzettend goede basketballer. De enige wmb. die de vergelijking met MJ qua spel kan doorstaan. Wel erg zuur voor hem vooral, maar ook voor de franchise. Met hem valt er wel heel veel productie weg die niet zomaar even wedstrijd op wedstrijd door een ander daar overgenomen kan worden.

Ik vrees in ieder geval voor verschijnselen zoals wat ik nu bij spurs-lakers zie, dat de spurs vooral tegen het eind van de kwarten maar op 1 ding uit zijn: Howard hacken. Het is echt te triest voor woorden om te zien. De bal is nog nauwelijks in het spel of er wordt alweer gefloten omdat er (off-ball) een spur Howard vastpakt.
Krijg ineens een stuk minder sympathie voor coach Pop, hij kan tactisch nog zo goed zijn, dit is gewoon spelverneukerij zo.
Maar goed, zoals de commentatoren het ook zeggen: better get used to it. Het mag reglementair, bij Howard heeft het ook daadwerkelijk zin en alleen het feit dat je als coach je spelers op gaat dragen je foutentotaal op te offeren aan zo'n onsportieve strategie is verwerpelijk te noemen. Daar zal coach Pop ongetwijfeld een gezond portie lak aan hebben, terecht misschien ook vanuit het oogpunt van een club die voor de titel gaat maar niet vanuit die van de fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik snap echt niet hoe je zó slecht kunt zijn in vrije worpen nemen. Als ik Howard was zou ik uren spenderen aan het perfectioneren van mijn techniek. Kijk naar OKC. Die gasten hebben elke training een wedstrijdje om de eer wie het meeste achter elkaar kan maken en die is dan voor de rest van de dag "de man" :P
Als je dan naar hun cijfers kijkt, werpt dat zéker wel zijn vruchten af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Klopt... Vrije worpen zou toch echt in je basistraining erbij moeten zitten :Y

On a funny note :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z8KYDcC.jpg

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

En we gaan weer verder:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/476151_641214632572471_723078026_o.jpg

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Tickets gekocht voor Knicks vs Celtics. Jammer genoeg niet gezien dat de datum kon verschuiven. ;w NBA zien irl :'(

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Net Knicks - Celtics Game 3 gekeken. Kan toch haast niet meer mis gaan. Zondag maar even afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Helaas.. nog een wedstrijdje wachten maar. Met J.R. weg en Melo die niet meer hot is, wordt het lastig :P

En wég zijn de Lakers!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n47Bwbf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
Haha, mooie foto.

Gisteren trouwens Milwaukee-Miama gezien. Goh, wat was dat een slecht wedstrijd zeg. Miami op zijn dode akkertje, maar wint wel gemakkelijk. Volgende ronde tegen Chigago/Brooklyn wordt vast beter om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Fingers crossed voor de Bulls. Die zie ik echt nog wel een kans maken gezien hun win in het reguliere seizoen.

Nog steeds mooi crappy van Westbrook overigens ;(
Hoe dan ook hoop ik dat Durant nu gaat vlammen en ze sowieso de finale halen, maar dat kan haast niet in je eentje vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hola, nog mensen actief aan 't kijken? Vast wel ;) Ik moet het helaas met samenvattingen doen :'(

Nog een gouwe ouwe:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gZPjEoY.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Het is angstvallig stil hier tijdens de Play-Offs ja..

Geen goede tijd voor mij als OKC & NYK fan helaas. De volgende potten moeten ze beide echt gaan winnen, anders zie ik het somber in.

Ben overigens positief verrast over GSW! Zou toch wat zijn als ze in de conference finals zouden komen te staan in plaats van de Spurs, die iedereen wel had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

MEM vs GSW in de Western Finals zou wel mooi zijn. Denk toch dat de meeste hun geld hebben gezet op SAS vs OKC.

NYK doen het eigenlijk net als in het reguliere seizoen. Heel wisselvallig. Als ze goed spelen dan zijn ze haast onverslaanbaar maar zoals in game 3 maar weer bleek zijn ze gewoon niet constant genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Blijft toch raar dat veel spelers totaaaal instorten bij de Play-Offs. Zie Harden vorig jaar en dit jaar Martin en Ibaka (meerdere open dunks missen.. DUDE?! ;( ) Fisher die even een record neerzet met 0 punten 0 rebounds en 0 assists in 30 minuten. Snap echt niet dat hij zoveel minuten krijgt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
Vanavond is het "Win or Go Home" voor Oklaham City. Alhoewel ik denk dat Memphis de series gaat winnen, hoop ik toch nog wel op Oklahama. Is toch een ploeg die niet 4-1 hoort te verliezen.

In het oosten zal Miami het vanavond wel afmaken tegen Chigago, die schoten dinsdag maar 29%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

OKC! OKC! ;(
Zonder Westbrook was gewoon geen doen met een Ibaka die choked..
Volgend seizoen maar weer proberen. Dik applaus aan het einde van de wedstrijd wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Tsja, hadden ze Harden nog maar gehad... Dan waren ze een stuk kansvoller geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Niet als hij weer zo had gespeeld als vorig jaar in de Play-Offs :P
Maar dat zullen we nooit weten vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 12:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Niet veel activiteit hier voor een toch wel spannende play off serie tussen Indiana en Miami.
Vanavond beslissende wedstrijd en hoewel ik met beide teams niet zo veel heb ga ik toch voor de underdog Ind juichen!
Daarna in de finals San Antonio all the way. *O* *O* *O*

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Snap ook niet dat het hier op het belangrijkste moment in het seizoen zo goed als dood is hier. Oh well ;)

Als de Pacers maar winnen vanavond vind ik alles prima in de finale. Gun het de Spurs wel weer en de Pacers ook zeker. Die waren voor mij wel de verrassing van de Play Offs eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mijn team is Houston, dus veel reden tot juichen had ik niet helaas. Nog net de playoffs gehaald maar al meteen eruit door OKC.

Voor mij zijn de verassingen van deze playoffs de grizzlies en de pacers. Hoewel de pacers nog niet echt grote weerstand hebben gehad, de nicks zijn echt te wisselvallig nog, houden ze zich erg goed tegen Miami.

San Antonio heeft het in ieder geval relatief makkelijk gehad en ze gaan uitgerust (hopelijk missen ze niet teveel wedstrijd ritme) de finale in. Tot nu toe maar 2 games verloren in de playoffs.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
Ik hoop ook dat de Pacers gaan winnen vanacht, maar ik denk eigenlijk dat LeBron dit niet laat gebeuren. Maar daar kan de Heat natuurlijk ook aan ten onder gaan: LeBron te veel laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Eerlijk gezegd staan de statistieken er goed voor wat betreft Miami, game 7 wordt bijna altijd door het thuis team gewonnen. Maar bij de Miami - Ind serie heb ik eigenlijk steeds meer het idee dat de Heat een one-man-team aan het worden is, terwijl Indy het over de breedte beter doet.
Ik ben echter bang dat het niet genoeg gaat zijn en dat Heat inderdaad de winst gaat pakken, misschien na OT (hoop op tenminste één verlenging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik vrees ook voor de Heat. We weten allemaal hoe LeBron onder druk zijn turbo mode aan kan zetten..
Wil eigenlijk de wedstrijd live kijken zo, maar ik moet morgen gewoon werken. De hele dag de uitslag proberen te ontwijken is ook nooit te doen. Hmm.. lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Same here, waarschijnlijk hebben die ^%@ van nu.nl het meteen 's ochtends op de mainpage staan. Trek ik altijd erg slecht maar goed ik heb toch al niks live kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
De Heat hebben uiteindelijk makkelijk gehaald en op basis van de wedstrijd was dat dik verdient. Beide partijen speelden echter bij lange na niet hun beste spel.

@rockhopper: Dat dacht ik dus ook dat het een one-man-team zou worden, maar dat viel in deze wedstrijd wel mee. Wade scoort eindelijk weer eens meer dan 20 punten en Allen deed het ook vrij behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Yup, gaat wel de interessantste finale worden, eerlijk is eerlijk ik denk niet dat indy tegen SA zou gaan winnen. Met Miami - SA kan het beide kanten uit gaan, maar ik denk dat Miami toch de beste papieren hebben. Desalniettemin hoop ik dat SA nog een soort 'last hurrah' kunnen uithalen als veteranen. Ze zullen in ieder geval een keer uit moeten winnen. Qua gister was Miami wel dik de verdiende winnaar maar ze zullen het beter moeten gaan doen tegen SA.

Overigens had ik inderdaad de 'uitslag' al 's ochtends gezien op nu.nl. Die site moet echt iets aan Amerikaanse teamsport uitslagen doen en deze niet op de mainpage zetten. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb de hele dag alle sites met mogelijke spoilers vermeden net eindelijk de wedstrijd gezien. Ben blij dat ik hier niet voor ben opgebleven :X Heb me zitten opvreten over de slechte passes en daarmee turn-overs van de Pacers.. Ze begonnen echt met ijzersterke D, maar hun offense wat om te huilen zo slecht.

Heb de Spurs dit seizoen eigenlijk helemaal niet bekeken, dus ik zou niet weten hoe ik hun kansen in kan schatten. Vrees toch weer voor nog een ring voor 'bron 'bron :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat het toch weer de Spurs worden. Respect voor die coach hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik denk dat Miami nu wel een wake-up call heeft gehad. James wel een triple double maar in 4Q stond ie toch wel geparkeerd en dat heeft ze de wedstrijd gekost.
Respect voor het harde werk van SA, erg goede defense en potentiële winnaars. Tim Duncan had z'n avond niet geloof ik. Verder denk ik dat deze finale all the way gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sweep the Heat! Sweep the Heat! Sweep the Heat! :P
Dat zal wel niet gebeuren gok ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
Vanochtend alleen even een korte samenvatting gezien in SportsCenter en toch wel een kleine instorting van de Heat in Q4. De series tegen Indiana zullen nog wel in de benen hebben gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zou best kunnen ja.
Aan de andere kant kun je ook zeggen dat ze wel in het wedstrijdritme zitten en SA niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het is een soort traditie dat Miama de eerste wedstrijd verliest. Niet eentje waar ze blij mee zullen zijn overigens. Als ze morgen weer verliezen dan zou het wel eens een sweep kunnen gaan worden, maar ik verwacht eigenlijk nog steeds dat dit een 7-game finals gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

En dat hebben ze inderdaad ook gedaan. Maar het gaat alweer de goede kant op :)
2-1 Spurs! Nog even de volgende pakken en dan zijn ze er wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

2-1 is een grote stap maar als ze thuisvoordeel vast kunnen houden, en dat zouden ze wel moeten kunnen, geef ik ze goede kans. Miami werd bij vlagen echt weg gespeeld.
Ik ben verder verrast dat de coach van de grizzlies 'ontslagen' is, die deden het in mijn ogen juist zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik stond anders ook te kijken van het ontslag van Del Negro.. Vind dat ze zijn gekomen waar ik had verwacht dat ze zouden kunnen komen. En wat te denken van Kidd als hoofdcoach bij de Nets :D 0 ervaring en gelijk zo'n positie krijgen.

Om het verhaal nog even compleet te maken mag Phil weer terug bij de Lakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
Ik vind het ook vreemd dat die Hollins ontslagen is, beste teamprestatie ooit en dan ontslagen worden. Maar volgens mij heeft zo wat een derde van de leauge hun coaches ontslagen, dus er is vast wel ergens werk voor hem volgens jaar.

Over de Finals. Het is erg wisselvallig allemaal: Game 1 close, Game 2 Miani wint makkelijk, Game 3 San Antonio wint nog makelijker.
Het is echter wel genieten als je kijkt hoe die Green van SA al die driepunters er injaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Was er nou laatst in de playoffs niet een vette play waar de ene speler de ball passte door iemand anders z'n benen? Dacht dat het filmpje hier was gepost, maar kan hem niet meer vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat was Ginobili in game 1:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Was dat niet D Wade naar Ray Allen door Birdman zijn benen?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_BT76fNpTTk]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nee het was die eerste, maar die tweede is ook dope _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
Nog een uur en dan de beslissende wedstrijd. Ik denk helaas niet dat ik het vol kan houden om de hele wedstrijd te kijken. Morgen ben ik in ieder geval wel vrij dus het is wel een optie om het helemaal te zien.
Ik hoop dat the Heat wint maar ik kan geen waarschijnlijke winnaar aanwijzen. Game 6 was in ieder geval zeer vermakelijk en spannend en ik hoop op een vervolg hiervan.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
:z

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Spannend tot het einde. Heerlijke finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Crap.. ik was van plan de wedstrijd vanavond te gaan bekijken en de hele dag de uitslag te vermijden.
Alle sites netjes vermeden, tot het nieuws op de radio vrolijk de uitslag verkondigde :X
Normaal hoor je nóóit wat over de NBA, maar dit willen ze wel even voor me spoilen natuurlijk.

Kan helaas niet zeggen dat ik anders had verwacht. Op naar volgend jaar dan maar.
Alles behalve een Heat three-peat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

IK WIL DE UITSLAG NOG NIET HOREN!!!!

* BtM909 runs weer uit het topic tot na vanavond! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik zag de bui al hangen na game 6. Daar hadden ze hun kans moeten grijpen. Game 7 gaat nagenoeg altijd naar de thuisploeg. Maar een mooie evenwichtige finale-serie. Niet mijn beoogde winnaar, maar wel verdient. Ik vond het knap hoe ze sommige sleutelspelers van SA plat hebben gelegd deze wedstrijd. Enne 7-game finale, I called it!

Ik ben benieuwd naar wat het trade seizoen nu gaat brengen.

-even spoiler tags toegevoegd, maar je moet beter weten dan na de finale in dit topic te lezen als je de wedstrijd 'blanco' wil bekijken.
-en de spoiler tags zijn weer weg.

[ Voor 39% gewijzigd door rockhopper op 22-06-2013 01:49 . Reden: wat meer tekst en spoiler tags ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BtM909 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:08:
IK WIL DE UITSLAG NOG NIET HOREN!!!!

* BtM909 runs weer uit het topic tot na vanavond! :P
Het laatste wat ik zou doen als ik de uitslag niet wil weten, is het NBA topic openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

spoiler:
Net final game gezien, maar wat is die lebron james een beest zeg.
En opvallend dat die green ineens echt geen pepernoot raakte.
Vond het een mooie finale, heb alleen game 6 niet gezien.
Uitslag was idd wel te verwachten, toch vond ik het wel bruut dan SAS ineens geloof game 3 of 2, miami extreem afslachte, echt niet normaal. En sas waren ook echt heel goed, en hadden als duncan die laatste paar geraakt hadden denk ik ook kunnen winnen.

Zet voor zekerheid effe in spoiler tag zodat niemand perongeluk de uitslag leest en niet wou weten ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
spoiler: title
Mooie wedstrijd gezien vanacht. James en Wade deden het toch wel op het moment dat het moest. Toch wel opvallend dat sommige belangrijke spelers uit Game 6 (Allen, Bosh) er weinig van bakten vanacht.

Wat ik ook vreemd vond dat Popovich Parker tijdens de allerlaatste minuut de helft van die tijd aan de kand hield. Als er iemand die op zulke momenten een schot kan maken is hij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ehm mensen... De regel is altijd dat nadat iets is uitgezonden spoiler-tags niet meer nodig zijn :)

Ik wilde alleen even een post plaatsen dat ik de game vanavond ging kijken en dus snel het topic weer uitging :)

En heb me ook moeten inhouden om niet de tekst actief te lezen (achteraf bleek er nog niks in te staan) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dusss.. dat zijn me de veranderingen wel zeg :D

- Doc Rivers is naar de Clippers verhuisd.
- KG en Pierce gaan naar de Nets (bye bye Big Three era..)
- David Stern werd massaal uitgejouwd bij de draft. (ok, geen verandering ;))
- Bobcats aanhangers zijn niet blij met Cody Zeller:

- Zoals ik het lees gaat Howard alweer weg bij de Lakers en de kans is groot dat hij naar Houston gaat (dankzij onder andere de slicke moves van Chandler Parsons haha)
- Overall first draft pick is geworden: Anthony Bennett

En dus niet:
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iUjtC1Bf7Zpex.gif

[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 29-06-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

:D dat beeld ook :D

Maarre Stern werd ook al uitgejouwd tijdens de winnaarsspeech dus whatelse is new :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
Zijn echt geniale beelden. Daarna werd die ook niet als tweede gekozen, nee gewoon als nummer 6.

Ben trouwens benieuwd of Rondo ook nog weg gaat bij de Celtics. Zo ja, dan beginnen ze echt helemaal opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
BtM909 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 23:14:
Ehm mensen... De regel is altijd dat nadat iets is uitgezonden spoiler-tags niet meer nodig zijn :)

Ik wilde alleen even een post plaatsen dat ik de game vanavond ging kijken en dus snel het topic weer uitging :)

En heb me ook moeten inhouden om niet de tekst actief te lezen (achteraf bleek er nog niks in te staan) :)
Niet? Ik zie hier de uitslag gewoon in staan....
Ken. schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:23:
Crap.. ik was van plan de wedstrijd vanavond te gaan bekijken en de hele dag de uitslag te vermijden.
Alle sites netjes vermeden, tot het nieuws op de radio vrolijk de uitslag verkondigde :X
Normaal hoor je nóóit wat over de NBA, maar dit willen ze wel even voor me spoilen natuurlijk.

Kan helaas niet zeggen dat ik anders had verwacht. Op naar volgend jaar dan maar.
Alles behalve een Heat three-peat graag.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kent u deze nog-nog-og-og-og:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RerTVet.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mooi beeld! :D
Buiten dat Jordan wordt gepwnd door Shaq zie je nog een glimp van het oude Charlotte Hornets trainingspak. Good old days!

Voor mij wat minder nieuws: K-Mart gaat zeer waarschijnlijk weg uit OKC.
Harden weggedaan voor onder andere hem en dan een seizoen later niks meer hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit was toch tijdens een all-stars weekend?

En idd, Charlotte Hornets O+

[ Voor 28% gewijzigd door BtM909 op 04-07-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat kan haast niet anders ja :)

En this just in!
Report: J.R. Smith, Knicks close on four-year, $24-million deal

http://www.cbssports.com/...four-year-24-million-deal
Beter! Bargnani heeft ook net getekend en Novak (die vorig seizoen weinig meer heeft gepresteerd, en wát een aanfluiting was die 3point contest :X) is eindelijk weg. Nu al zin in het begin van het seizoen!

EDIT: Awww yeah! Priggy Smalls heeft ook bijgetekend! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Ken. op 05-07-2013 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
Howard gaat naar Houston. Kondingt het aan via Twitter en veranderdt daarop meteen zijn profielfoto naar een waarin hij in een Houston-shirt staat. Een beetje vreemd manier als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Haha, zo is het helemaal niet gegaan toch? Hij heeft eerst alle clubs gesproken waar hij niet heen zou gaan en vervolgens Houston als laatste gebeld dat hij naar de Rockets zou komen.

Kobe heeft toen hij het hoorde gelijk een foto van hem samen met Pau getweet en Howard unfollowed :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Even een hele gekke vraag misschien hoor. Maar ik weet niet waar het gevoel vandaan komt, maar ik begin steeds meer de 'urge' te krijgen om te beginnen met het kijken van NBA-wedstrijden (ik ben totaal geen sportman en kijk vrijwel nooit sport, maar wil dat wel eens zien). Nou vroeg ik mij af: Hoe en/of via waar kijken jullie NBA wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Volgens mij zijn er hier drie types.

1: De mensen die via NBA.com een season pass hebben en a 180 dollar per seizoen alles kunnen zien. Weet alleen niet of daar ook de play-offs bij zitten.
2: Mensen met Sport1 en zo twee wedstrijden per week mee pakken en de rest via uitslagen en highlights op nba.com doen
3: Via torrents/nieuwsgroepen downloaden en de dag erna kijken.

Zelf kijk ik de wedstrijden op Sport 1 en daarnaast download ik alle Knick games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dan zijn er vier types. Ik doe namelijk een combinatie van die drie. Meestal begin ik met punt 2 en 3 en halverwege het seizoen koop ik een league pass @ 24 euro/maand. Dit seizoen heb ik echter bijzonder weinig wedstrijden gekeken door de vroege uitschakeling van NYK en OKC in de Play-Offs ;(

In het begin begon ik gewoon door elke ochtend op nba.com de samenvattingen te kijken. Ze hadden toen nog bij de app voor Android (League Pass) elke dag samenvattingen van alle potten, maar dat doen ze helaas tegenwoordig niet meer. De daily zap is ook steeds korter aan het worden.. Maar het is wel goed om snel even alles te zien. Uiteindelijk volg je toch meer jouw favoriete team(s).

EDIT: Gaat lekker met de free agents verder..
Josh Smith naar de Pistons. Jarrett Jack naar de Cavs. Andre Iguodala naar San Francisco en de Mavs schijnen Bynum wel te willen hebben. Als ik hem was, zou ik met Iggy willen spelen, of naar de Knicks gaan..

[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 07-07-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
Bij Bynum zal het er wel vanaf hangen hoe veel salaris hij wil en hij veel hij kan krijgen. Ik zou hem zelf niet te veel aanbieden, toch grote risico's met blesseurers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Het blijft toch een beetje koffiedik kijken, maar als hij gezond blijft, zou hij een zeer welkome aanvulling kunnen zijn voor ons center probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Die zag ik niet aankomen! Metta World Peace is gewaived door de Lakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

YNhuis schreef op zondag 07 juli 2013 @ 19:27:
Bij Bynum zal het er wel vanaf hangen hoe veel salaris hij wil en hij veel hij kan krijgen. Ik zou hem zelf niet te veel aanbieden, toch grote risico's met blesseurers.
Maar voor een team als de Cavs is deze deal IMO toch geen slechte zet.. Ben benieuwd of hij dit seizoen weer in actie te zien zal zijn. Nog een seizoen 16 miljoen verdienen voor een beetje aan de kant zitten gaat wel vervelen lijkt me ;) :P

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1004459_684205424940058_1275302466_n.jpg

En Metta stopt er gewoon maar mee lees ik net.

[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 11-07-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
Lijkt mij ook wel een goede deal. Hij krijgt als hij niet speelt komend seizoen, "maar" zes miljoen. En de Cav's zouden na 1 jaar zo weer van hem af.

En World Peace ging toch naar de Knicks als Kobe zijn zin niet kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

YNhuis schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:40:
En World Peace ging toch naar de Knicks als Kobe zijn zin niet kreeg?
Mag toch hopen van niet. Wat moeten we er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb Metta nooit gemogen, maar ik zie wel in dat hij bij de Knicks een waardevolle rol zou kunnen vervullen. Maar goed, hij is al gestopt, dus dat gaat sowieso niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Eén van de kortste retirements ooit :P
Gisteren werd bekend dat World Peace voor twee jaar naar de Knicks gaat.
Ben er nog niet helemaal over uit of ik er blij mee ben.. De tijd zal het leren I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
Is sowieso al een apart iemand. Als jij je als betrokkene bij een grote vechtpartij tijdens een wedstrijd je naam gaat veranderen in World Peace dan spoor je toch niet. En als je ook ziet wat hij allemaal tweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preseason is begonnen en voor mij de eerste keer dat NBA wil gaan volgen.
Ben al enige tijd op zoek naar een goede manier om het te kunnen volgen, maar ver kom ik niet (zonder veel te betalen met creditcards).

Hoe / waar doen jullie dit?

Ik heb nu alle apps op mijn telefoon, die standen doorgeeft, maar uit gezet en ook op facebook krijg ik niets meer in mijn nieuwsoverzicht anders is de lol er snel van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Lees Het algemeen beleid #verbodencopyright nog eens na, dit hoort hier niet.

[ Voor 77% gewijzigd door SmartDoDo op 11-10-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ging de afgelopen paar seizoenen halverwege voor een League Pass. Zit er dit jaar aan te denken om dit nu vanaf het begin te doen. In het begin was de kwaliteit echt huilen met de pet op, maar dat hebben ze sinds vorig seizoen echt goed verbeterd. Vooral het wegknippen van de game breaks bij de games on demand is héél fijn. (eerst moest je handmatig doorspoelen bij íedere game break.. :X)

Ik zou eigenlijk de One Team pass willen kopen, maar ik volg OKC én NYK (en af en toe ook nog andere losse wedstrijden als er een leuke matchup is.)

[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 07-10-2013 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een pass kopen vind ik voor dit seizoen nog een beetje een tè grote gok aangezien ik er net instap (impulsief).
Ik heb ook nog geen favoriet eigenlijk dus een one team pass is ook een gok.
Blijkbaar vind ik het, na wat potjes nba2k13, toch wel een erg interesante sport om te zien.
Maar jeetje, het is nou niet echt een sport dat je snel begrijpt kwa termen, scores en de waslijsten met afkortingen en percentages.

Ik hoop snel een site te vinden waar alles valt te torrenten want €200+ betalen is eigenlijk geen optie.

Momenteel volg ik maar gewoon de Lakers, waarschijnlijk omdat die mij met hun grootsheid hebben weten te trekken. Voor nu leuk om te volgen en dan komen de rest van de teams vanzelf wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:32:
Ik hoop snel een site te vinden waar alles valt te torrenten want €200+ betalen is eigenlijk geen optie.
Ze zijn vrij snel. Iedere wedstrijd is wel in 720P/60fps te vinden de dag na de wedstrijd.

Qua termen zit je er zo in. Mocht je regels niet snappen is er altijd wiki waar het vrij duidelijk staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Nou ja er zitten natuurlijk wel wat verschillen in nba basketbal en europees basketbal, dus ik snap wel dat het best verwarrend kan zijn. Maar als je regelmatig een wedstrijd kijkt moet dat wel zo op te pakken zijn, dat dan weer wel.
Ik blijf het overigens raar vinden dat de NFL gratis te zien is, en de NBA toch de hoofdprijs vraagt voor kijkers in Nederland. Ik weet dat het een beetje appels en peren is, maar beide zijn in principe Amerikaanse sporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
rockhopper schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:10:
Nou ja er zitten natuurlijk wel wat verschillen in nba basketbal en europees basketbal, dus ik snap wel dat het best verwarrend kan zijn. Maar als je regelmatig een wedstrijd kijkt moet dat wel zo op te pakken zijn, dat dan weer wel.
Ik blijf het overigens raar vinden dat de NFL gratis te zien is, en de NBA toch de hoofdprijs vraagt voor kijkers in Nederland. Ik weet dat het een beetje appels en peren is, maar beide zijn in principe Amerikaanse sporten.
Basketball is voor de meeste Europeanen natuurlijk ook veel duidelijk te begrijpen dan American football en daardoor er is waarschijnlijk meer intresse in en dus ook maar kans om er echt geld aan te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:32:
Een pass kopen vind ik voor dit seizoen nog een beetje een tè grote gok aangezien ik er net instap (impulsief).
Ik heb ook nog geen favoriet eigenlijk dus een one team pass is ook een gok.
Blijkbaar vind ik het, na wat potjes nba2k13, toch wel een erg interesante sport om te zien.
Maar jeetje, het is nou niet echt een sport dat je snel begrijpt kwa termen, scores en de waslijsten met afkortingen en percentages.

Goed nieuws dan man.. Dit seizoen kun je namelijk ook een maandabonnement nemen voor ~17 euro, dat je ook elke maand op kan zeggen. Kun je het in ieder geval even proberen. Ik heb zelf toch liever dat ik thuis kom en als ik tijd heb, een wedstrijd opzet ipv een brakke stream of dat ik nog moet zoeken naar en wachten op een torrent :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten wachten en inplannen om te kijken (downloadedn) is iets dat mij al vaker heeft weerhouden om iets te kijken.
Xbox aanslingeren en via de NBA app streamen zou toch wel een pré zijn.
Ik ga eens zoeken naar die maand abo's, thanks!

edit: Ik vervloek creditcard... ik heb er geen. :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:53:
Moeten wachten en inplannen om te kijken (downloadedn) is iets dat mij al vaker heeft weerhouden om iets te kijken.
Xbox aanslingeren en via de NBA app streamen zou toch wel een pré zijn.
Ik ga eens zoeken naar die maand abo's, thanks!

edit: Ik vervloek creditcard... ik heb er geen. :'(
Je hebt tegenwoordig toch van die pre-paid CC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inderdaad nog een 3v! Helemaal vergeten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Let wel op. Per maand is zo te zien alleen NBA TV. Volgens mij is dat wel live en on demand maar kun je niet zelf kiezen welke wedstrijd je wilt zien. Beetje zoals bij Sport 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Werken jullie niet ofzo? Ik vind het namelijk verdomde lastig om af en toe een wedstrijd mee te pikken aangezien ik de volgende dag gewoon om 7:30 al aan de bak moet.

Damn you tijdsverschil ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De truc is - voor mij althans - gewoon om het niet live te kijken. Lekker aan één stuk door kijken, zonder game breaks (time-outs en half-time zijn bijna de helft van de kijktijd). Het enige lastige is dat je online de uitslagen moet ontwijken. Normaal gesproken is dat geen probleem, maar tijdens de play-offs komen de uitslagen ook opeens op de Nederlandse radio :X
Phydomir schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:28:
Let wel op. Per maand is zo te zien alleen NBA TV. Volgens mij is dat wel live en on demand maar kun je niet zelf kiezen welke wedstrijd je wilt zien. Beetje zoals bij Sport 1.
Nope :) Per maand betalen geeft je gewoon toegang tot:

Regular Season
2014 All-Star
2014 Playoffs
2014 NBA Finals
2012-2013 Season***
Most Preseason

Het duurdere pakket geeft je nog toegang tot NBA Live TV, maar dat heeft IMO geen toegevoegde waarde. Documentaires, analyses etc. en kan ook gewoon maandelijks worden afgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Start net vol enthousiasme mijn xbox360 en NBA gametime om er vervolgens achter te komen dat ik eigenlijk helemaal geen wedstrijden kan zien (vinden).
Ik ben er zeker van dat ik ben ingelogt (ging vrij omslachtig overigens), maar ik zie alleen de wedstrijd van 30 dec a.s staan.

Maar ik kan de preseason wedstrijden wel op de site kijken via de laptop. Xbox dan weer niet wegens een gebrek aan flash.

snap ik het nou gewoon niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Thunder00x schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 08:16:
Werken jullie niet ofzo? Ik vind het namelijk verdomde lastig om af en toe een wedstrijd mee te pikken aangezien ik de volgende dag gewoon om 7:30 al aan de bak moet.

Damn you tijdsverschil ;(
Ik denk dat de meeste gewoon on-demand kijken en niet live. Enige wedstrijden die ik vorig seizoen live heb gezien waren de zondag middag wedstrijden. Die zijn hier dan rond 6/7 uur en dat is goed te doen.
Al gaat mijn voorkeur wel uit naar on-demand want al die time-outs.

Oh ja. Ook nog wat wedstrijden live gezien toen ik in de USA was voor de Indy500, maar dat telt niet echt. De Pacers moesten toen tegen de Heat en het was wel gaaf om te zien dat de hele binnenstad vol hing met "Beat the Heat" posters. Het leefde daar echt enorm. Helaas niet naar een wedstrijd geweest want ik vond $200,- of meer per kaartje echt te veel van het goede. Helemaal als je ziet waar je dan zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Phydomir op 15-10-2013 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:44:
Start net vol enthousiasme mijn xbox360 en NBA gametime om er vervolgens achter te komen dat ik eigenlijk helemaal geen wedstrijden kan zien (vinden).
Ik ben er zeker van dat ik ben ingelogt (ging vrij omslachtig overigens), maar ik zie alleen de wedstrijd van 30 dec a.s staan.

Maar ik kan de preseason wedstrijden wel op de site kijken via de laptop. Xbox dan weer niet wegens een gebrek aan flash.

snap ik het nou gewoon niet? 8)7
Heb je hetzelfde bij de mobiele app? Anders denk ik dat de Gametime app pas begint bij de daadwerkelijke start van het seizoen. Daar zijn ze vaak wat laat mee helaas :X
Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste