Had deze post helemaal gemist. Tof dat je dat hier in dit topic deelt!Niellie41 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 11:54:
Vandaag begint ook het EK 3x3. Volgens mij kunnen ze hier ook een kwalificatie voor de Spelen verdienen. Dacht ik ergens gelezen te hebben. Kan me ook vergissen.
[YouTube: LIVE🔴| FIBA 3x3 Europe Cup 2023 | Israel | Day 1]
[...]
Stream voor morgen (dag 2): YouTube: LIVE🔴| FIBA 3x3 Europe Cup 2023 | Israel | Day 2
Dan zijn de Nederlandse mannen aan de beurt.
[...]
Zelf volg ik deze tak van basketball op de voet. Ben er ook bij betrokken van de 'media-kant'.
Vind dit een hele toffe ontwikkeling (alleen jammer dat ie 20+ jaar te laat voor me komt qua zelf deelnemen.
Ondertussen staan de OS voor de deur en hebben de mannen zich weten te plaatsen (via een "OQT"; Olympic Qualfying Tournament), maar de vrouwen (die dat evenement waar je naar linkte gewoon even wonnen en Europees Kampioen werden) helaas niet.
En dat is echt heel zuur.
Zelfde hier.Chabio schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 08:42:
Lichte voorkeur voor Dallas, door de twee sterren waar ik van genieten kan (al moet Luka niet te veel zeuren tegen de reff want hij wordt net een voetballer op die manier). Hoop op een spannende strijd. Dallas in 7
Dat eeuwige gejank doet wmb. echt een beetje af aan zijn spel.
Verder fenomenale speler maar types als hij zouden er goed aan doen om dat bovengenoemde 3X3 eens te proberen. They'll have to 'man up'.
[ Voor 18% gewijzigd door SuBBaSS op 07-06-2024 15:25 ]