Toon posts:

NBA Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:25
woutur schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:50:
Over een maand begint het circus weer. Ik ga dit jaar maar eens een League Pass voor het hele seizoen aanschaffen. Ik koop em in Mexico, 79 euro. Daar kan ik het nog eens voor doen. Of misschien een 8 wedstrijden per maand abo voor 49 euro per jaar (+ 2 van Ziggo, zit je al op 4 wedstrijden in de week, dat kijk ik nooit).

Voor zover ik weet kan je het aanschaffen in een ander land en werkt het vervolgens prima in andere landen. Hoewel het niet illegaal is, verwijs ik iedereen naar Reddit om uit te zoeken hoe je dat zou moeten doen.
Bedankt voor de tip! Ik heb dit net gedaan en is toch wel een serieus verschil t.o.v. de normale prijzen. Ik veronderstel dat ze niet echt op geolocatie gaan controleren om dan uiteindelijk het account te bannen?

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:51
Neu, doe 't al jaren zo :)

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-02 09:52

SuBBaSS

-has Ryzen

Wel goeie tip ja!
Ga ik ook maar eens overwegen (van die normale prijs zakt m'n broek al jaren af nl. :X).

Kijk wel uit naar dit seizoen, ga er redelijk blanco in. Ben vooral benieuwd om te zien hoe alle trades uit gaan pakken. Ben normaal niet zo van de voorspellingen maar aangezien GS er zeker niet slechter van is geworden verwacht ik hen (weer) op 1.
Vooral benieuwd naar de Lakers. Vermoed dat dat in eerste instantie heel stroef zal gaan daar maar hoop toch op stiekem op een showtime 2.0. O-)

• rockhopper
  • Laatst online: 13:25

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het zal vooral een Western feestje worden, althans zo lijkt het op papier. De Rockets (m'n team) zijn er per saldo op achteruit gegaan denk ik. Maar misschien vergis ik me daarin, ik hoop het natuurlijk. De Lakers moeten goede papieren hebben om flinke vooruitgang te boeken, echter zie ik ze nog niet GSW verslaan in de playoffs.
Qua rookies en andere big trades heb ik het allemaal nog niet bijgehouden. Maar ik kijk in het reguliere seizoen niet heel veel wedstrijden, meestal vergeet ik het, of is het tijdstip gewoon matig tot slecht.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• gibsonneke
Nog even een vraag ivm een league pass. Kan je dit probleemloos delen en op hetzelfde moment gebruiken met twee personen?

• matthijst
Nee, dan logt ie je uit.

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-02 22:30
Ik heb de league pass 2 jaar geleden via een proxy in Vietnam gekocht met creditcard, wordt jaarlijks verlengd voor 80 euro, hoef ik niets voor te doen :)

Enige probleem waar ik tegenaan liep, was dat mijn xbox op US Store stond, dan download je de US NBA App terwijl je moet kijken via de internationale app. Maar dat lag dus meer aan de Xbox dan het account >:)

Via mijn Apple TV en de plugin in Kodi werkte het gewoon hartstikke goed. Dit jaar heb ik een Android Smart TV, dus kan ik de app direct op de tv draaien ipv via Kodi (Apple TV staat op slaapkamer) :D

[Voor 62% gewijzigd door CyPh op 17-09-2018 09:58]

Uw advertentie hier?

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

MrScratch

I am rubber, you are glue

Heb voor de herfstvakantie de hand kunnen leggen op kaartjes voor Madison Square Garden. Wedstrijd tegen Golden State Warriors. Ben wel benieuwd, hopelijk wordt het een mooie pot om de NBA kampioen aan het werk te zien. Is wel een rib uit mijn lijf en thuis waren ze erg ontstemt over wat dat wel niet moet kosten allemaal.

Maar ik hoop dat MSG een belevenis is en toch wel een ervaring op zich.

Look behind you! A three headed monkey!

• gibsonneke
MrScratch schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:11:
Heb voor de herfstvakantie de hand kunnen leggen op kaartjes voor Madison Square Garden. Wedstrijd tegen Golden State Warriors. Ben wel benieuwd, hopelijk wordt het een mooie pot om de NBA kampioen aan het werk te zien. Is wel een rib uit mijn lijf en thuis waren ze erg ontstemt over wat dat wel niet moet kosten allemaal.

Ik heb vorig jaar de game in MSG tegen de cavs gezien. Toch best wel een unieke ervaring. Houdt er wel rekening mee dat er heel veel toeristen gaan kijken en dat er hierdoor iets minder echte aanhang is naar de thuisploeg toe. Dit en het feit dat de Knicks al jaren bijzonder slecht zijn. :)

• CyPh
MrScratch schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:11:

Gaaf man, ik ben jaloers _/-\o_ Ik heb voor eind dit jaar of begin volgend jaar een trip naar Florida in gedachten. Wil dan bij de Magic of Heat gaan kijken met mijn zoon. Een wedstrijd moet je toch een keer meemaken als fan zijnde.

Uw advertentie hier?

• matthijst
Ik ga in december naar BK-OKC, hopelijk speelt Westbrook dan weer :)
Paar jaar terug een keer naar BK-LAL geweest, was Kobe geblesseerd :(

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:55

Rivanov

Apple freak

CyPh schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:29:
[...]

Gaaf man, ik ben jaloers _/-\o_ Ik heb voor eind dit jaar of begin volgend jaar een trip naar Florida in gedachten. Wil dan bij de Magic of Heat gaan kijken met mijn zoon. Een wedstrijd moet je toch een keer meemaken als fan zijnde.
Afgelopen vakantie nog onder de American Airlines Arena geparkeerd. $ 5 voor een hele dag! :+

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• MrScratch
  • Nu online

MrScratch

gibsonneke schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:21:
[...]

Ik heb vorig jaar de game in MSG tegen de cavs gezien. Toch best wel een unieke ervaring. Houdt er wel rekening mee dat er heel veel toeristen gaan kijken en dat er hierdoor iets minder echte aanhang is naar de thuisploeg toe. Dit en het feit dat de Knicks al jaren bijzonder slecht zijn. :)
Afgelopen maart LeBron gezien in Cleveland. Ook wel een gave ervaring, maar verloren de Cavs zo maar van Denver thuis. Aarghh! Daarbij is Cleveland als stad geen klap aan en was ik er alleen. Wat dat betreft hoop ik meer van New York. Prijs van kaartje was er ook wel naar, bij de Cavs zat ik voor 130$ best wel redelijk dicht bij. Nu in new york zitten we goed bovenin in vak 222 voor 2.5x dat bedrag ongeveer. 8)7

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

MrScratch schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:14:
[...]

Afgelopen maart LeBron gezien in Cleveland. Ook wel een gave ervaring, maar verloren de Cavs zo maar van Denver thuis. Aarghh! Daarbij is Cleveland als stad geen klap aan en was ik er alleen. Wat dat betreft hoop ik meer van New York. Prijs van kaartje was er ook wel naar, bij de Cavs zat ik voor 130$ best wel redelijk dicht bij. Nu in new york zitten we goed bovenin in vak 222 voor 3x dat bedrag ongeveer. 8)7
Waar heb je de kaartjes gekocht? Drie weken geleden zat ik bij de Tampa Bay Buccaneers (NFL) en had kaartjes via Stubhub.com gekocht. Scheelt heel veel t.o.v. de normale kaartverkoop.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• matthijst
NY Knicks zijn belachelijk duur, helemaal als je ziet wat ze presteren :D

• MrScratch
  • Nu online

MrScratch

Rivanov schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:15:
[...]

Waar heb je de kaartjes gekocht? Drie weken geleden zat ik bij de Tampa Bay Buccaneers (NFL) en had kaartjes via Stubhub.com gekocht. Scheelt heel veel t.o.v. de normale kaartverkoop.
Via Ticketmaster. Dat is het officiële verkoopkanaal voor single-game tickets bij de Knicks. Heb ook op Stubhub gekeken, maar daar was het even erg of zelfs nog duurder.

Het was de enige thuiswedstrijd aan de eastcoast in de window van de herfstvakantie, dus ik had weinig keus. Washington en Philly spelen allebei uit die week. Whatchagonnado.

[Voor 15% gewijzigd door MrScratch op 17-09-2018 14:31]

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

MrScratch schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:29:
[...]

Via Ticketmaster. Dat is het officiële verkoopkanaal voor single-game tickets bij de Knicks. Heb ook op Stubhub gekeken, maar daar was het even erg of zelfs nog duurder.

Het was de enige thuiswedstrijd aan de eastcoast in de window van de herfstvakantie, dus ik had weinig keus. Washington en Philly spelen allebei uit die week. Whatchagonnado.
Lekker naar Boston gaan :)

Wat een prijzen zeg, ik dacht dat de Formule 1 erg was, maar dit komt aardig in de buurt en dan ook nog regulier seizoen waarbij het maar afwachten is in hoeverre er echt gespeeld gaat worden.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• CyPh
Zojuist is mijn “vietnamees” account hernieuwd... 68 euro. Wow het is nog goedkoper geworden

Uw advertentie hier?

• matthijst
Mexico was 70 :)
Mooi dat het kan, dit is ook wel zo'n beetje wat ik het 'waard' vind.

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:18

woutur

Klauwtjes uit!

(jarig!)
matthijst schreef op woensdag 26 september 2018 @ 07:24:
Mexico was 70 :)
Mooi dat het kan, dit is ook wel zo'n beetje wat ik het 'waard' vind.
Ik betaalde een week geleden op mijn credit card 79 euro voor Mexico. Deflatie? :)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• michelwuyts
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-09-2019
CyPh schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:29:
[...]

HEAT is de moeite waard. Kaartjes zijn ook goedkoop: 13 dollar ofzo.
Kwaliteit van het team viel me wel tegen, maar ben geen kenner ofzo :P .

• matthijst
woutur schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:33:
[...]

Ik betaalde een week geleden op mijn credit card 79 euro voor Mexico. Deflatie? :)
Nee, maar bij verlengen krijg ja automatisch korting, dacht ik (mail weggegooid).

Edit, ah:
As a loyal customer, we're offering you a 10% discount on this seasons' price, with no action required by you to enjoy the discount and continue your access. The billing information on file will be charged 1529.99 MXN, that's 10% off the regular price,

[Voor 31% gewijzigd door matthijst op 26-09-2018 12:19]

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

(jarig!)
Nice!

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MrScratch schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:14:
[...]

Afgelopen maart LeBron gezien in Cleveland. Ook wel een gave ervaring, maar verloren de Cavs zo maar van Denver thuis. Aarghh! Daarbij is Cleveland als stad geen klap aan en was ik er alleen. Wat dat betreft hoop ik meer van New York. Prijs van kaartje was er ook wel naar, bij de Cavs zat ik voor 130$ best wel redelijk dicht bij. Nu in new york zitten we goed bovenin in vak 222 voor 2.5x dat bedrag ongeveer. 8)7
New York is gewoon een kneiterdure sportstad. Zie je ook terug in Yankees stadium (infield is onbetaalbaar), bij de Giants/Jets en bij basketbal. Er zijn veel mensen in de New York die goed willen zitten en ook nog eens relatief veel mensen met veel geld. Dat drijft de prijzen op. Tel daarbij op dat er ook nog dynamische prijzen zijn en de verschillen zijn van stad tot stat enorm. In Toronto afgelopen voorjaar kostte een kaartje bij de Raptors (lange zijde, 2e ring) ook richting de 100 euro p.s., de Maple Leafs (IJshockey) was nog 2x zo duur voor nog hogere plekken.

• MrScratch
  • Nu online

MrScratch

PolarBear schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:33:
[...]

New York is gewoon een kneiterdure sportstad. Zie je ook terug in Yankees stadium (infield is onbetaalbaar), bij de Giants/Jets en bij basketbal. Er zijn veel mensen in de New York die goed willen zitten en ook nog eens relatief veel mensen met veel geld. Dat drijft de prijzen op. Tel daarbij op dat er ook nog dynamische prijzen zijn en de verschillen zijn van stad tot stat enorm. In Toronto afgelopen voorjaar kostte een kaartje bij de Raptors (lange zijde, 2e ring) ook richting de 100 euro p.s., de Maple Leafs (IJshockey) was nog 2x zo duur voor nog hogere plekken.
Ik denk dat je gelijk hebt. Waarschijnlijk maakt het ook uit dat het tegen de Warriors is, die natuurlijk de regerende kampioen zijn. Tegen, ik zeg maar wat, de Timberwolves, is het waarschijnlijk een ander verhaal.

• CyPh
michelwuyts schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:01:
[...]

HEAT is de moeite waard. Kaartjes zijn ook goedkoop: 13 dollar ofzo.
Kwaliteit van het team viel me wel tegen, maar ben geen kenner ofzo :P .
Waar heb jij de kaartjes gekocht? Gewoon online of daar aan de deur?

Uw advertentie hier?

• michelwuyts
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-09-2019
CyPh schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:07:
[...]

Waar heb jij de kaartjes gekocht? Gewoon online of daar aan de deur?
online met ticketmaster.

Je krijgt een e-ticket die je alleen op je telefoon kunt laten zien.
ticket kun je daarna ook weer verkopen mocht je toch niet kunnen gaan. Echt een briljant systeem.

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Vannacht gaat het weer los!

Eerst Celtics vs. Sixers en dan later Warriors vs. Thunder. *O*

Op nba.com krijg ik net een banner te zien dat league pass voor 7 dagen gratis is.
Wellicht leuk om ff te proberen voor diegenen die nog twijfelen.
Loopt zo te zien wel automatisch door, dus wel zelf weer afmelden anders wordt dat gratis bijna 200 dollar. :X

Ben in jaren niet zo hyped geweest voor een seizoen.
Erg benieuwd hoe de wisselingen allemaal uit gaan pakken.

Maar vooral echt zin om Irving en Hayward weer te zien spelen.
En de Sixers sowieso, die hebben me vorig seizoen verrast. Echt tof team om te zien spelen met de Simmons enzo.

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

(jarig!)
Er is zoveel om naar uit te kijken.
  • Ayton bij Phoenix
  • Fultz bij de Sixers
  • Bagley bij de Kings
  • Doncic bij de Mavericks
  • Allen bij de Jazz
  • Knox bij NY
  • Young bij de Hawks
En dat zijn dan nog maar een paar rookies (muv Fultz).

Gaan de Lakers vol gas? Past Hayward in Boston? Werkt The Process nog steeds in Philly? Is Kahwi roestig? Blijft Carmelo op de bank? Wordt de Jazz eindelijk weer een topploeg? Kan Dwight Howard ook de Wizards slechter maken? Moet GSW met Boogey een eigen league krijgen?

Man man man, het wordt smullen!

[Voor 0% gewijzigd door woutur op 16-10-2018 23:11. Reden: Howard speelt bij was, niet cha.]

• matthijst
Vooral benieuwd wat LeBron met de Lakers gaat doen :D

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Lekker begin altijd, eerste schot van het seizoen meteen een airball. :D

Heb Celtics-Sixers gekeken en best wel zitten smullen.
Helaas was Kyrie stone cold maar vind dat toch een van de tofste spelers om te zien qua spel en techniek.
Simmons aan de andere kant was beestachtig, ook echt een goede speler. Pakt meteen bijna een triple double.
Ga komend seizoen wel meer wedstrijden van ze kijken want ze spelen leuk.

Vannacht 10 wedstrijden! _/-\o_

Bucks-Hornets
Nets-Pistons
Grizzlies-Pacers
Heat-Magic
Hawks-Knicks
Cavs-Raptors
Pelicans-Rockets
Twolves-Spurs
Jazz-Kings
Nuggets-Clippers
Mavs-Suns
:9

Ik kijk vooral uit naar The Brow vs. The Beard. 8)
En naar de Jazz vanwege hun verrassende spel en met name Donovan Mitchell. Die speelde vorig seizoen al alsof hij er al jaren rondliep.

En wat highlights uit de pre-season games:

Die putbacks van Miles Bridges van de Hornets. _/-\o_

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02 22:05
Had nog geprobeerd om kaartjes voor de NBA LONDON Game 2019 te krijgen. Wizards vs Knicks. Kaarten voor de O2 arena in 11 minuten uitverkocht en heb helaas niets :(

EDIT: LOL op stubhub staan ondertussen een kleine 1000 kaarten.
Retailprice O2: 53,25 en 413,08 pond
Stubhub resell: 238 tot 2500 pond.

Dacht dat het in Nederland erg was met concerten maar dit slaat ook weer alles...

[Voor 41% gewijzigd door Robkazoe op 19-10-2018 11:16]

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Dat ging er hard aan toe!
En er komen zeker 3 suspensions uit voort.

Op zich wel beetje jammer allemaal, maar goed. Volgens Paul Pierce zijn Rondo en Paul nooit goede vrienden geweest. Daarbij zou eerste gespuugd hebben.
Maar waarom die Ingram nou zo fel reageerde is met niet helemaal duidelijk.
Dat hij beter wat meer aan de gewichten kan gaan hangen wel. :P

Update:
4,3 en 2 wedstrijden schorsing 'without pay' voor resp. Ingram, Rondo en Paul.

[Voor 8% gewijzigd door SuBBaSS op 22-10-2018 20:04]

• CyPh
Even een vraagje voor de League Pass kijkers i.c.m. Android TV. Ik heb sinds een paar weken een Android TV en heb daar de NBA App op geïnstalleerd voor wedstrijden te kunnen kijken. Ik heb de scores uitgezet bij instellingen, maar bij de wedstrijden zie je nog steeds de win:loss ratio, erg fijn (NOT |:( :X :( ) want je ziet dus nog wie er gewonnen heeft. Nog meer mensen die hier tegen aanlopen of een oplossing hebben zoals een alternatieve app? (Ik kan ook een ander apparaat gaan gebruiken, maar ik gebruik het liefste de tv aangezien die het zelf kan)

Uw advertentie hier?

• Robkazoe
Kun je niet via de browser kijken?

• CyPh
Dat is nogal omslachtig, dan kan ik net zo goed de app op de xbox downloaden. Op de slaapkamer heb ik een Apple TV en daar zie je geen ratio bij de wedstrijden, waarom op Android wel 8)7

Uw advertentie hier?

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

CyPh schreef op woensdag 26 september 2018 @ 06:44:
Zojuist is mijn “vietnamees” account hernieuwd... 68 euro. Wow het is nog goedkoper geworden
Werkt dit nog steeds? Gaat via VPN neem ik aan.

• matthijst
Afsluiten via vpn inderdaad. Kijken werkt zonder.

• CyPh
Rivanov schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:46:
[...]

Werkt dit nog steeds? Gaat via VPN neem ik aan.
Ja eenmalig via VPN aanvragen, verlenging gaat automatisch vanaf creditcard. Kijken kan gewoon overal ter wereld

[Voor 6% gewijzigd door CyPh op 24-10-2018 09:33]

Uw advertentie hier?

• Robkazoe
Rockets hebben 4 first round picks aangeboden voor Butler. GM Morey doet echt alles om nu te winnen. :o

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-12-2022
CyPh schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Ja eenmalig via VPN aanvragen, verlenging gaat automatisch vanaf creditcard. Kijken kan gewoon overal ter wereld
Damn dank je voor de tip. Ik betaal nu 188 op jaarbasis maar is mss een optie voor volgend seizoen. Wist niet dat dit überhaupt kon. Dus gewoon aankopen via VPN en dan kan je zonder VPN overal kijken? En nooit problemen dan?

PSN: extreme8eight

• matthijst
Klopt, doe 't al een paar jaar zo. Nooit problemen :)

• CyPh
extreme8eight schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:45:
[...]

Damn dank je voor de tip. Ik betaal nu 188 op jaarbasis maar is mss een optie voor volgend seizoen. Wist niet dat dit überhaupt kon. Dus gewoon aankopen via VPN en dan kan je zonder VPN overal kijken? En nooit problemen dan?
Net als hierboven heb ik dit nu al enkele jaren, dit is mijn vierde verlenging. Ik heb alleen bij het aankopen VPN gebruikt en daarna nooit meer. Werkt super, 3 jaar seizoenen geleden heb ik de Finals live op vakantie in Turkije gekeken op mijn mobiel, gewoon via het Hotel WiFi.

Uw advertentie hier?

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

(jarig!)
Eerste jaars hier, VPN via Mexico aangekocht, kijken via NL. Geen probleem. Enige waar ik mee zit is de kwaliteit van de streaming (en dat is onafhankelijk van waar je het gekocht hebt). Het is hoogstens 720p en eerlijk gezegd echt niet zo best. Geluid loopt vaak uit sync. Bij dribbels en passes is de bal eigenlijk een soort stop-and-go animated motion. Ik schakelde van de week van basketbal op League Pass even naar TV, ziggo sport voetbal. Hoewel dat op 1080i uitgezonden wordt, is dat in één keer wel een heel groot verschil.

• Robkazoe
woutur schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:43:
Eerste jaars hier, VPN via Mexico aangekocht, kijken via NL. Geen probleem. Enige waar ik mee zit is de kwaliteit van de streaming (en dat is onafhankelijk van waar je het gekocht hebt). Het is hoogstens 720p en eerlijk gezegd echt niet zo best. Geluid loopt vaak uit sync. Bij dribbels en passes is de bal eigenlijk een soort stop-and-go animated motion. Ik schakelde van de week van basketbal op League Pass even naar TV, ziggo sport voetbal. Hoewel dat op 1080i uitgezonden wordt, is dat in één keer wel een heel groot verschil.
Hoe kijk je? Via laptop? Ik heb zelf eigenlijk altijd de beste kwaliteit in Internet Explorer/Edge op mijn laptop. Die sluit ik dan via HDMI aan op de TV. Niet dat ik dat doe, want dan is de kwaliteit nog niet om aan te zien. Maar dat ligt aan de Wizards, niet aan het beeld :)

[Voor 7% gewijzigd door Robkazoe op 31-10-2018 15:49]

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

(jarig!)
@Robkazoe Ik kijk of via de Chromecast of via de app op mijn Android TV. Maar het zou leuk zijn als ze eens naar 1080i/p zouden gaan. En dan met een goede compressie. Enfin, uiteindelijk is er op internet al heel veel over gesproken maar de NBA houdt stug vol.

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

(jarig!)
Ik heb gisteren de wedstrijd van D Rose gekeken met zijn 50 punten. De wedstrijd was de moeite waard.

Ik heb een voorstel voor dit topic: als je een wedstrijd hebt gezien die de moeite waard is, vermeld hem dan hier met eventuele details over de wedstrijd in spoiler tags. Het aanbod is zo groot en vantevoren weet je niet welke wedstrijd de moeite waard is. Als je hier een tip kan krijgen voor een leuke wedstrijd, zonder de uitslag te weten, scheelt dat weer een hoop tijd in het uitzoeken :)

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

(jarig!)
Voor LP abonnees: kijk Sac - Den en GSW - Sac van deze week! Enorm leuke wedstrijden!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-01 15:36
Altijd mooi die NBA wedstrijden. Zo nu en dan zend ziggo een aantal wedstrijden uit. Gezien de tijdstippen veelal terugkijken maar man man blijft smullen. Ziggo mag van mij nog wel wat meer wedstrijden inkopen...

...

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het is voor de NL tv echt te weinig en ik vind de prijs vanuit de nba te veel. Het blijft dus een beetje vlees noch vis hier. Uiteraard zijn de wedstrijden die je kan zien mooi meegenomen, dat wel.

Harden's 40 punten streak is helaas voorbij, 2 puntjes te kort in de laatste wedstrijd :'(
Maar de Rockets vallen niet tegen nu ze een beetje beter in het ritme komen. Ik dacht echt dat ze geen playoff kandidaat meer zouden zijn met de blessure van 3cp.

Ik denk dat de volgende wedstrijd die ik helemaal kan en ga zien pas de all stars gaan zijn, maar dat is meestal wel leuk.

• Robtimus
  • Laatst online: 06-02 14:06

Robtimus

me Robtimus no like you

Fixed that for you.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

(jarig!)
Rockets basketball is niet om aan te zien tenzij je een Harden fan bent. Elke aanval is het de vraag of de bal nog iemands anders handen raakt dan Harden. Die doet vervolgens een truukje, valt en mag dan wel of niet naar de vrije worplijn.

Nee, dan eerder genoemde Nuggets en Sacramento. Samenspel waar de vreugde vanaf druipt! GSW is zijn vorm ook aan het hervinden, het gemak waarmee ze scoren is bijna niet te geloven. Tegenstanders moeten zó hard werken voor een puntje en de GSW laten het eruit zien alsof het niets is.

• CyPh
rockhopper schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:40:
Het is voor de NL tv echt te weinig en ik vind de prijs vanuit de nba te veel. Het blijft dus een beetje vlees noch vis hier. Uiteraard zijn de wedstrijden die je kan zien mooi meegenomen, dat wel.
80 per jaar valt toch wel mee?

Uw advertentie hier?

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

CyPh schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:53:
[...]

80 per jaar valt toch wel mee?
Dat bedrag heb ik nog niet gezien zonder te stunten met vpn. Maar ok uitgaande van die 80€, het is niet een super bedrag, maar je krijgt dan verder ook niks in het Nederlands. Dat maakt het voor de rest van de kijkers bij mij in huis veel minder aantrekkelijk.
Dus kan komt het hier bij mij thuis aan op: waar kijkt men liever naar: netflix / amazon prime of nba, en je kan wel raden dat de nba het dan aflegt. Dat de wedstrijden vooral laat / 's nachts afspelen helpt de boel ook niet om het aantrekkelijker te maken.

@woutur Je hebt wel een punt, de rockets zijn heel erg afhankelijk van Harden en het maakt niet het mooiste basketbal. Maar ik ben wel blij dat m'n team een beetje uit het gat van begin het jaar is geklommen.

@Robtimus Ik merk dat ik weer teveel star wars gekeken heb dit weekend ;)

• CyPh
rockhopper schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:37:
[...]

Dat bedrag heb ik nog niet gezien zonder te stunten met vpn. Maar ok uitgaande van die 80€, het is niet een super bedrag, maar je krijgt dan verder ook niks in het Nederlands. Dat maakt het voor de rest van de kijkers bij mij in huis veel minder aantrekkelijk.
Dus kan komt het hier bij mij thuis aan op: waar kijkt men liever naar: netflix / amazon prime of nba, en je kan wel raden dat de nba het dan aflegt. Dat de wedstrijden vooral laat / 's nachts afspelen helpt de boel ook niet om het aantrekkelijker te maken.
Ja ik snap wel dat het voor de gemiddelde persoon zal verliezen van netflix/prime. Mijn bedrag is inderdaad gebaseerd op registreren via VPN, maar daarna is het automatisch laten verlengen via CC en gebruik gewoon via normale internetverbinding. Maar inderdaad alleen US of Spaanse commentaar.
Je kan dan wel gewoon ieder moment wedstrijden terugkijken. Dus wedstrijden van 's nachts kijk ik de volgende avond gewoon (m.u.v. de Play Offs, daar blijf ik af en toe voor wakker. De 2016 finals game 7 heb ik op vakantie in Turkije live zitten kijken :D )

Uw advertentie hier?

• matthijst
Kijk meestal tegen het eind van het seizoen pas wedstrijden terug.
Seizoen duurt toch wel erg lang 🙂
Playoffs keek ik de spannende wedstrijden van Cleveland live.

Vind de samenvattingen van wedstrijden in de app wel super. 8-10 minuten, alle scores en acties zo'n beetje.
70-80 euro per jaar is 't me wel waard.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ze bieden inderdaad behoorlijk veel, maar het is veel meer dan dat ik wil zien. Voor mij zijn ook met name de spannende playoff wedstrijden alleen het geld waard, gelukkig kan ik de meeste hiervan of in ieder geval een aantal, via ziggo. Niet ideaal, maar zoals gezegd kan ik voor mezelf de 80€ eraan niet verantwoorden wat het alternatief zou zijn.

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

rockhopper schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:37:
@woutur Je hebt wel een punt, de rockets zijn heel erg afhankelijk van Harden en het maakt niet het mooiste basketbal.
Het valt dit jaar pas op hoe erg dat met de Cavs en James was vorig jaar. Dat team is van verliezend finalist naar slechtste team uit de league afgezakt. Ook de Lakers verliezen veel nu hij geblesseerd is.

More than meets the eye

• Robkazoe
woutur schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:48:
Rockets basketball is niet om aan te zien tenzij je een Harden fan bent. Elke aanval is het de vraag of de bal nog iemands anders handen raakt dan Harden. Die doet vervolgens een truukje, valt en mag dan wel of niet naar de vrije worplijn.

Nee, dan eerder genoemde Nuggets en Sacramento. Samenspel waar de vreugde vanaf druipt! GSW is zijn vorm ook aan het hervinden, het gemak waarmee ze scoren is bijna niet te geloven. Tegenstanders moeten zó hard werken voor een puntje en de GSW laten het eruit zien alsof het niets is.
Ik vind het spel van de Rockets ook maar eenzijdig. Ik moet wel erkennen dat Harden misschien wel een van de beste aanvallers ooit is, maar het betekent nog niet dat het mooi basketball is om te zien. Geen idee hoe zijn spel stand houdt in de playoffs. Daar wordt toch minder gevloten voor overtredingen en wordt het spel daardoor wat harder en dus ook lastiger voor Harden.

Betreft de tarieven. Ik betaalde vroeger altijd 120 euro voor een seizoen. Qua handigheid kan het wel beter want ik zat altijd te kloten met de laptop op mijn TV. En dat het niet standaard 1080p met een fatsoenlijke bitrate is, is toch ook wel "ouderwets". Maar ik vind het bedrag zelf meer dan prima. Je krijgt er ruwweg 7 maanden regular season voor en 2 maanden playoffs. Ik had het er wel altijd voor over.

Dit seizoen alleen weinig tijd dus ook geen abbo genomen. En das maar goed ook, want de huidige Wizards zijn nog geen 50 euro waard. Mooie stunt tegen OKC maar dit team moet eigenlijk één seizoen tanken en hopen op een goede draft. Ze staan 6 wins achter op een .500 schema maar ja, slechts 3 games behind op de #8 in het oosten. En wat ga je zo meteen krijgen:
- Ze gaan iets meer winnen en eindigen met 38 tot 40 wins op de 7e of 8e plek in het oosten. Worden er door de Bucks of Raptors eruit geknikkerd in de eerste ronde en krijgen in de draft pick #16 ofzo.
- Of nog erger: Eindigen met 36 wins en eindigen als 9e in het oosten. In het kader van, playoffs zijn net niet gelukt en dan ook nog een draft pick krijgen die #10 of hoger is waar je geen fluit aan hebt.
- Ze hadden eigenlijk gewoon keihard moeten tanken. Geef Beal zijn rust en laat je jongen spelers spelen zodat ze ervaring krijgen. Krijg een goede draftpick (top 5 ofzo) en selecteer een goede NBA ready speler en probeer het volgend seizoen nog een keer.

Laatste plan was het beste geweest. Maar goed, heb het management van de Wizards zelden betrapt op een goede beslissing. Dus het zal wel optie 1 of 2 worden.

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

(jarig!)
Ja, als Wizards fan is het niet best op dit moment en de komende jaren. Ik heb de oplossing ook niet behalve dan dat dat hele team omgegooid moet worden. Kies eindelijk maar eens tussen Beal of Wall. Neem eens een center die 1. heel blijft 2. vriendjes blijft met de rest. Haal wat talent binnen, jongens die lekker hard kunnen rennen. Mwoah, misschien wordt het dan nog wat :P

• Robkazoe
De Tank is real! Hopelijk zit er nog een top 6 pick in voor de Wizards. Seizoen is sowieso al succesvol. Onze GM is zijn functie uit gezet. Hopelijk kan er met een nieuwe GM eindelijk eens een nieuwe stap gezet worden. Hoe bevalt het seizoen voor de rest van ons?

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Nog altijd Rockets fan hier, na de miserabele start zijn ze goed terug gekomen. Zeer onder de indruk van de prestaties van Harden, maar ik vraag me af hoeveel roofbouw het reguliere seizoen heeft gehad op 'm. Met andere woorden, het zal wel weer geen kampioenschap/finale worden dit jaar.

Verder helaas geen wedstrijd kunnen zien behalve de verplichte all star game, maar ik lees de dailies door op nba.com Met die kennis vooral nieuwsgierig of de Greek Freak of Harden mvp gaat worden. En of de Bucks of GSW kampioen worden dit jaar.
On a side note: derde triple double seizoen van Westbrook en de 20-20-20 game deze week 8)
James die de playoffs niet haalt met de Lakers ;w
en nog altijd spannend wie in het oosten wel en niet de playoffs halen met nog maar een wedstrijd of 3 te gaan. *O*

• Robkazoe
Degene die aan het vechten zijn voor plek 6 t/m 8 voor de playoffs in het oosten, zijn gewoon kanonnenvoer. De enige die misschien nog serieus iets kan aanrichten in de playoffs, zijn de Heat. Maar dan voornamelijk vanwege hun defense. Pistons moet het zonder Griffin doen, Nets en Magic spelen wel aardig basketbal maar missen gewoon individueel talent.

Ik zou de Heat wel eens tegen de 76-ers willen zien spelen. Bucks en Raptors zijn gewoon een maatje te groot. Tegen de 76-ers zie ik de Heat misschien wel twee wedstrijden pakken. 76-ers hebben een magere bench en Simmons die niet kan schieten. Dat moet wel uit te buiten zijn met een goeie defense. En met Whiteside hebben ze wel iemand die Embiid kan verdedigen. Maar het is voor de Heat nog een lange weg te gaan...

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Tja als je het zo bekijkt kan je meteen de trofee wel aan team Curry geven. De weg naar de finale is ook leuk om te kijken. Om het nou meteen cannonfodder te noemen....

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

(jarig!)
woutur schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:49:
Er is zoveel om naar uit te kijken.
  • Ayton bij Phoenix
  • Fultz bij de Sixers
  • Bagley bij de Kings
  • Doncic bij de Mavericks
  • Allen bij de Jazz
  • Knox bij NY
  • Young bij de Hawks
En dat zijn dan nog maar een paar rookies (muv Fultz).

Gaan de Lakers vol gas? Past Hayward in Boston? Werkt The Process nog steeds in Philly? Is Kahwi roestig? Blijft Carmelo op de bank? Wordt de Jazz eindelijk weer een topploeg? Kan Dwight Howard ook de Wizards slechter maken? Moet GSW met Boogey een eigen league krijgen?

Man man man, het wordt smullen!
Terugkijkend op mijn eigen post: rookies Doncic en Young waren niets minder dan spectaculair!
Lakers :') Hayward :O The Process (y) Kahwi oOo Carmelo -O- Jazz :/ Dwight Howard :w Boogey :Y

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Blijft een populair topic dit hè? :+

Beste verrassing dat de Toronto Raptors de Finals bereikt hebben en nu de hegemonie van de Warriors mogen gaan proberen te doorbreken.
Prachtig feest daar in Canada! Leonard for president. :P

Heel benieuwd hoe het uit gaat pakken.
Zoals ze tot nog toe speelden hebben ze wel een kans, maar dan moeten de spelers die nu ineens het vuur hebben dat ook houden. Van Vleet/ Lowry bijv.
Aan Leonard zal het niet liggen, da's een beest!

Kijken wat voor trucs Kerr uit de hoge hoed tovert om hem uit te schakelen.
En of KD meedoet zal ook schelen.

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ah, Raptors. Daar heb ik wel goede herinneringen aan; Vince Carter <3 Ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Raptors kampioen zou wel leuk zijn.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik was wel verbaasd dat de Raptor gewonnen hebben, ik dacht dat gaan die Bucks makkelijk halen.
Maar goed dat dacht ik ook bij de Rockets - Warriors toen KD uitviel.
Ik hoop dat de Raptors winnen, maar ik vrees dat het threepeat gaat worden voor de Warriors.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Ivysaur schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 15:56:
Ah, Raptors. Daar heb ik wel goede herinneringen aan; Vince Carter <3 Ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Raptors kampioen zou wel leuk zijn.
Ik ook wel. :+

Vet oude ransfoto (denk dat ie wel zo oud is als het nummer dat erop staat in jaren) maar de jersey heb ik hier nog in de kast liggen.
En zo lekker ga ik ook niet meer in de hoogte trouwens. :P

spoiler:
Ze pakken dus wel game 1 en behouden thuisvoordeel. Verdiend gewonnen ook, vooral die Siakam was heel goed bezig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Even iets algemeners qua basketball: is er animo voor een algeme(e)n(er) basketballtopic?
Ik vrees het ergste maar wil wel een balletje opgooien (hurhur) en me evt. aanbieden als topic-starter. Hang hier vaak genoeg rond en hoewel ik het zelf niet zo actief beoefen op het moment (als in: niet verbonden aan een club maar ga tegenwoordig wel weer meermaals in de week mijn bal uitlaten zeg maar) volg ik het spel wel zoveel mogelijk.

Zo ook het 3X3 gebeuren wat eindelijk (wmb.) de aandacht krijgt die het verdient, oa. door een fiba dat zo'n beetje elk toernooi streamt op youtube. Voor de niet-ingewijden: da's 3 tegen 3 (goh) op 1 basket.
Voorheen heette het ook wel 'streetball' maar daar zijn ze vanaf gestapt (en menig toernooi is overdekt tegenwoordig).
Het is ook een olympische discipline bij de komende spelen en er is onderhand aardig geld mee te verdienen. Jammer alleen dat het vooral naar 1 team, Novi Sad (een team Serviërs dat nagenoeg onverslaanbaar is) gaat. Maar de belangstelling (en deelname en kwaliteit) wordt er alleen maar groter door.
Daarbij hebben we met een dikke week 3X3 World Cup (voor landenteams) op het museumplein in Amsterdam en doet "TeamNL" heel leuk mee. Willen ze de Serven verslaan dan moet alles wel zo ontzettend meezitten, maar ze doen iig. mee voor een podiumplek.
Heb nog gekeken naar kaartjes maar die zijn mij wat te prijzig per losse wedstrijd. Kijk het wel op de stream. Als het goed is ook weer commentaar van "the voice of 3x3" Kyle Montgomery. Die voegt wmb. ook wel wat toe als commentator. Ook dat heeft de fiba goed voor elkaar.

Al met al teveel en te off-topic voor hier in het nba-topic.
Ik ben me er bewust van dat de basketballliefhebber hier een 'niche' is, maar wellicht zijn er enthousiastelingen als ik ben die er wel voor te porren zijn?
Ben verre van een master of topic starts maar ik geef (ook) graag assists. O-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

(jarig!)
Als basketballer vind ik dat alleen maar leuk! En de topicstart zou ik 1) kopieren 2) klein houden.

• Ivysaur
  • Niet online
Vanavond maar eens de wedstrijd kijken. Hopelijk de laatste want wil Toronto zien winnen. <3 Begint om 2 or 3 uur, als ik het goed heb.

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:05
Durant out. Wordt een hele zware dobber voor GS.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Ivysaur
  • Niet online
Dat was een interessante finale. Leuk! :D Op naar Le Mans morgen!

• Robkazoe
Toronto denk ik terecht gewonnen. Speelden gewoon een hele goede playoffs. Ze hadden een beetje injury geluk nodig maar hebben het toch geflikt. Hoewel ik beide teams niet heel hoog heb zitten, kan ik er wel mee leven. Was hoe dan ook een historische finale. Of de Warriors hadden drie titels op rij gehaald. Of het eerste Canadese team dat de NBA wint.

Het is goed dat er nu wat ruimte komt voor nieuwe titelkandidaten. Maar gezien het talent wat bij GSW rond liep, is het eigenlijk bizar dat ze geen drie titels op rij hebben kunnen halen. Historisch gezien staan ze daardoor onder Shaq/Kobé, Jordan/Pippen en Russell/Celtics terwijl GSW qua talent misschien wel het beste team ooit is/was.

Ander dingetje wat ook wel (zwarte) humor is: Heel veel teams hebben capspace zitten maken om free agents binnen te halen dit seizoen. Maar Klay + Durant zijn geblesseerd en komen misschien maximaal een half seizoen terug maximaal. Kyrie speelde heel wisselvallig dit jaar. Dit kan zomaar weer eens een seizoen worden dat veel teams spelers aan zich gaan binden voor teveel geld of een waardeloze geld/resultaat verhouding. Alleen maar omdat er teveel capspace is.

Gelukkig hebben de Wizards dat probleem niet. :X

• Robin40
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:28
De wedstrijd was me vrije dag vandaag meer dan waard haha, heerlijke pot. Benieuwd of Toronto ook met Thompson op het veld had gewonnen, was wel het kantelpunt in de wedstrijd. Heb persoonlijk niks met GSW dus kan er prima mee leven zo :+

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-01 16:24
Robkazoe schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:00:
Ander dingetje wat ook wel (zwarte) humor is: Heel veel teams hebben capspace zitten maken om free agents binnen te halen dit seizoen. Maar Klay + Durant zijn geblesseerd en komen misschien maximaal een half seizoen terug maximaal. Kyrie speelde heel wisselvallig dit jaar. Dit kan zomaar weer eens een seizoen worden dat veel teams spelers aan zich gaan binden voor teveel geld of een waardeloze geld/resultaat verhouding. Alleen maar omdat er teveel capspace is.

Gelukkig hebben de Wizards dat probleem niet. :X
Mooi win voor Toronto. Ik gun het ze wel.

En wat je hierboven noemt, is idd wel grappig. Wel zuur voor KD en Thompson. Ben benieuwd wat de GSW met hen gaan doen.
Het wordt een heel interessant off-season met Kawhi, AD, Kyrie en beide bovengenoemde heren...

Las overigens dat de Wiz een bod willen gaan doen op Ujiri....

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:06
Ja mooie uitslag vind ik het en goed gestreden. Ben echt blij dat de Raptors hebben gewonnen, al komt dat enigzins omdat een van mijn beste vrienden die in Miami woont een vriendin uit Toronto heeft.
Voor de Raptors is dit de eerste keer daar GSW er al 4 (6 volgens wikipedia) heeft toch een underdog positie, waar ik van hou, voor Toronto.
Denk wel dat ze mede door de blessures van Durant hebben gewonnen maar goed winst is winst en ik ben er erg blij mee.
Ik heb er overigens niet heel veel verstand van het is ook een gevoelskwestie dat ik het goed vind dat de Raptors hebben gewonnen (irriteer me aan het gedrag van Curry) dus ja prima zo.
Eens kijken of ik de wedstrijd vanavond op de bank ergens terug kan kijken, wish me luck ;)!

• Robkazoe
eduardtee schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:52:
[...]
Las overigens dat de Wiz een bod willen gaan doen op Ujiri....
Het zou fijn zijn als er eens een fatsoenlijke GM deze kant op zou komen.

• Ivysaur
  • Niet online
Dat Klay gebeuren vond ik een beetje raar. Maar dat zijn die Amerikanen nou eenmaal. Vind het nog steeds alsof ik naar een natuurprogramma aan het kijken ben. Die Amerikanen zijn een apart volkje. o.a die reclame en alles over de top moet. Haha.

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Ivysaur schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:41:
Dat Klay gebeuren vond ik een beetje raar. Maar dat zijn die Amerikanen nou eenmaal. Vind het nog steeds alsof ik naar een natuurprogramma aan het kijken ben. Die Amerikanen zijn een apart volkje. o.a die reclame en alles over de top moet. Haha.
En weer "World Champs" hè, alsof er nergens anders gebasketballt wordt. :P
Tongue in cheek hoor: zo zien ze het gewoon.

Vind het ook erg tof voor de canadese fans. Ze hebben daar wat moois neergezet en optimaal geprofiteerd van Lebron die naar het westen ging en sowieso het beste uit het team gehaald.
Maar wat was die Leonard weer belangrijk. Zonder hem waren ze echt niet zo kansrijk.
Ben dan ook benieuwd wat hij gaat doen volgend seizoen.

En wel een beetje zuur voor GS. En voor KD natuurlijk.
Wat doet dit voor zijn kansen. Ik begreep dat er een kans is dat hij het grootste deel van volgend seizoen kan gaan missen door deze blessure.

Toffe ontknoping in ieder geval.
Het is ze gegund daar.

Nu op naar de FIBA 3X3 World Cup in Amsterdam.
Kijken of onze "Lions" nog wat potjes kunnen breken tussen (vooral het) oost-europese basketbalgeweld.

• CyPh
Ik ben toch zeer benieuwd wat de Zomer ons gaat brengen. Trades en Free Agency. Ook m.b.t. KD en KT kan het nog diverse kanten op, alhoewel ik denk dat KD niet weggaat nu en na zijn recovery voor een soort revanche wil gaan.
Ook ben ik benieuwd waar Kyrie, AD (ik verwacht Lakers), Kemba, Butler e.d. terecht gaan komen. Er kunnen gekke dingen gebeuren, maar het kan ook "tegenvallen" net als vorige zomer

Uw advertentie hier?

• eduardtee
Zonder Kawhi hebben de Raps dit seizoen 17-5 gespeeld, begreep ik.
Rumors over Kyrie naar Nets. De oom (surrogaat vader) van Kawhi woont daar ook... Maar Kawhi is in LA opgegroeid... Genoeg input voor de rumor-machine.
Ik hoop dat Kawhi bij de Raps blijft (voelt als een 50-50 op dit moment). Ik gun het ze iig.
AD voelt als een afgelopen zaak bij NO. Ik denk niet dat de Celtics de gok wagen, zijn AD's agent al heeft gezegd dat het een one and done wordt.
Als de rumors kloppen, dan lijkt LA de meest logische plek nu. LAL moeten dan wel hun toekomst weggeven om volgend(e) seizoen(en) allesofniets te spelen. Maar denk dat dat niet mogelijk is met een clown als Lance en een wisselvallige Rondo. Vraag me af of LBJ ook nog echt wilt, aangezien hij dit seizoen weer heeft laten zien dat hij vaak genoeg geen motivatie heeft.
GSW zullen een dieper roster moeten creëren, aangezien er twee starters het grootste deel van het seizoen eruit zullen liggen. Heel knap hoe close ze game 5 en 6 hebben kunnen houden, ondanks dat (maar ja, als je Iggy en Green hebt, is dat ook nog best ok).
Raps hebben playoffs met 8 man rotation gespeeld. Wellicht door goed load-management, maar het zou verstandig zijn om ook een iets diepere bank te creëren... Ze hebben iig laten zien dat je door goed te scouten ook een titel kan winnen.
Butler vind ik persoonlijk overrated. Overal waar hij komt, ontstaat drama. Geen enkel team kan met dat soort gedoe een titel winnen.
Kemba vind ik twijfelachtig. Kan hij het echt? Wil hij het echt? En waar hij dan heen gaat, vraag ik me dan helemaal af...
Eerst de draft op 20 juni maar eens afwachten om te zien wat er dan allemaal gaat gebeuren!

• CyPh
Qua trades zal er juist nog wat kunnen gebeuren vóór de draft. Voor AD->LAL is dat i.i.g. wel het geval. Of we krijgen misschien weer hetzelfde als bij de Draft toen Kevin Love naar CLE ging.

CLE heeft in 2016 ook met een kleine rotatie de playoffs doorgelopen, maar dat kwam ook voornamelijk puur door Kyrie en LBJ. Toch zou het grappig zijn als Kyrie naar LAL zou vertrekken, helemaal als AD ook die kant op gaat. Dan zal LBJ echt wel weer voluit gaan. Die geruchten zijn ook even geweest maar alles lijkt erop naar de Nets nu.

Ik vermoed ook dat Kawhi blijft. Hij valt goed onder de groep daar en de fanbase is huge daar.

Kemba kan het zeker wel vermoed ik, maar denk dat hij bij de (huidige) Hornets niet alles eruit kan halen.

Uw advertentie hier?

• eduardtee
De Amerikaanse media focust teveel op de grote namen en stats imho, trouwens...
Karakter, persoonlijkheid, etc worden (heb ik het idee) onvoldoende meegenomen in de analyses bij of speler bij een team succesvol kan zijn.
Heb het idee dat de front-office van bijv. de Spurs en nu ook de Raps dat wel goed doen. Raps zonder lottery picks champs. Spurs hebben ook altijd slim gedraft. Misschien wordt de volgende stap wel dat naast alle data-analisten, de speler-psycholoog/persoonlijkheids-analist een grotere rol gaat krijgen in het geheel.

[Edit] AD trade bekendgemaakt ondertussen. Lakers spelen alles of niets. Kijk maar naar de picks die ze inleveren (naast alle jonge spelers, Ingram, Ball, Hart):
No. 4 pick in 2019
Top-8 protected in 2021, becomes unprotected in ‘22
Unprotected swap in ‘23
Unprotected first in ‘24
Unprotected swap in ‘25
Om het roster compleet te maken, moeten ze nu een aantal ervaren shooters erbij krijgen in de free agent markt... Ben benieuwd!
Lakers staan voor de komende 2 seizoenen in ieder geval interessant ervoor. En de Pelicans kunnen een heel mooi roster gaan bouwen met rode 1e en 4e pick dit jaar... En een hoop mooie picks in de toekomst hopelijk...

[Voor 38% gewijzigd door eduardtee op 16-06-2019 08:08]

• gibsonneke
Ondanks dat ik gemengde gevoelens heb over de trade, ben ik wel blij dat er eindelijk iets gebeurd is daar in Zuid-Californië.

Er wordt inderdaad wel veel weggeven voor een speler die mogelijks volgend jaar als free agent kon komen. Aan de andere kant is de toekomst van Ingram onzeker, Ball is een goeie verdediger maar heeft geen consistent shot en Hart is niet meer dan een rotatiespeler en blessuregevoelig. Bovendien is het nog maar afwachten wat draft picks echt waard zijn als ze gaan meespelen in de play-offs.

Ik ben wel benieuwd of ze nog die grote free agent kunnen tekenen of toch enkele mindere goden (shooters) aantrekken. 1 juli wordt een spannende dag. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robkazoe
Vind het offseason nu al meer dan geslaagd. Genoeg gerommel die de league redelijk op z'n kop zet:
Kyrie zo goed als weg
Horford weg bij Celtics
AD naar Lakers
Veel teams willen traden, er gaat genoeg vuurwerk komen dit offseason.

• Ivysaur
  • Niet online
Door al die gebeuren in de NBA en voornamelijk de finale heb ik wel zin in NBA 2k19, maar zit vol met microtransactions zag ik. Mycareer lijkt me wel nice, maar om te VC te moeten kopen om te groeien wel jammer.

Ben zelf trouwens Fan van de Pacers. Toen nog met Rik Smits en Dirk Nowitski. <3 Oof :D edit: Die hebben blijkbawar nooit samen in Pacers gespeeld. Valse herinnering, gok ik. :+

[Voor 13% gewijzigd door Ivysaur op 19-06-2019 17:47]

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Ivysaur schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 17:39:
Ben zelf trouwens Fan van de Pacers. Toen nog met Rik Smits en Dirk Nowitski. <3 Oof :D edit: Die hebben blijkbawar nooit samen in Pacers gespeeld. Valse herinnering, gok ik. :+
Was je misschien in de war met Detlef Schrempf? Die heeft wel met Smits bij de Pacers gespeeld.

More than meets the eye

• Ivysaur
  • Niet online
@Robtimus Volgens mij was er ergens in 2001 - 2003 ofzo een documentaire over Dirk Nowitski of over Rik Smits. Waarbij Dirk werd geïntroduceerd als rookie / nieuwkomer, en Rik Smits er wat over te vertellen had.

Misschien vandaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Kan het niet helemaal on topic krijgen maar toch maar even kort.

Beide nederlandse teams uitgeschakeld in de 3x3 WC (in eigen huis).
Gisteren de mannen tegen de VS in een wedstrijd die ze moesten winnen. Helaas te laat wakker geworden en (dus) uitgeschakeld.
In dat 3x3 team van de VS speelt Canyon Barry, jawel een van de "Barry Brothers" (die dan weer zonen zijn van legende Rick Barry).
Daar is dan ook de NBA connectie, deze canyon heeft er ooit ook gespeeld.

Maar waar het me vooral om ging: deze kerel heeft de nogal onorthodoxe manier van vrije worpen schieten van z'n pa overgenomen:

Ok, hij schiet er schijnbaar 86% van zijn vrije worpen in maar ik kan er maar moeilijk naar kijken eerlijk gezegd. :P

Overigens heeft de VS (voor het eerst) Servie verslagen op het WK.
En verder best toffe potten gezien.
Dit weekend finaleronden. Helaas dus geen Nederlanders (ja eentje in de dunk contest, da's ook wel verrassend).
Staan nog een heel aantal mooie potten op het programma, zowel bij mannen als vrouwen.

• gibsonneke
Ivysaur schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 17:39:
Door al die gebeuren in de NBA en voornamelijk de finale heb ik wel zin in NBA 2k19, maar zit vol met microtransactions zag ik. Mycareer lijkt me wel nice, maar om te VC te moeten kopen om te groeien wel jammer.
Of je kan ook gewoon wedstrijden spelen om zo (langzaam) beter te worden. ;) De optie om VC te kopen is er maar is zeker geen verplichting.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-02 17:31
Durant en Irving naar the Nets :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Tomski1986 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 00:46:
Durant en Irving naar the Nets :o
Nets? In mijn tijd, eind 90 begin 2000, stelden die echt niks voor. Ben benieuwd wat die twee voor de Nets kunnen betekenen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

DeAndre Jordan mogelijk ook naar Nets, zoals het gerucht gaat zijn Durant en Irving bereid salaris in te leveren (5 miljoen per jaar pp) Het zal een team worden om in de gaten te houden, al denk ik dat ze teveel betalen voor Durant met zijn blessure.
Dat zag er lelijk uit en ik vrees voor zijn toekomst. (pure speculatie van mij persoonlijk en het kan dus reuze meevallen)

Grote vraag nog altijd is wat er met de Raptor of the year gaat gebeuren(kawhi), ik hoop dat hij blijft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

rockhopper schreef op maandag 1 juli 2019 @ 13:01:
DeAndre Jordan mogelijk ook naar Nets, zoals het gerucht gaat zijn Durant en Irving bereid salaris in te leveren (5 miljoen per jaar pp) Het zal een team worden om in de gaten te houden, al denk ik dat ze teveel betalen voor Durant met zijn blessure.
Dat zag er lelijk uit en ik vrees voor zijn toekomst. (pure speculatie van mij persoonlijk en het kan dus reuze meevallen)

Grote vraag nog altijd is wat er met de Raptor of the year gaat gebeuren(kawhi), ik hoop dat hij blijft.
Nets lijken goede zaken gedaan te hebben ja (hoewel ik je twijfel wb. Durant deel).

En die laatste... Vermoed dat veel canadezen tussen hoop en vrees leven nu. Hoop het ook maar dat hij blijft, anders wordt een 'repeat' wel erg lastig voor ze.
Ondertussen zoemen er (ook) geruchten dat hij wel oren zou hebben naar een avontuur in LA maar dat zou bijna idioterie zijn wmb.
Over LA gesproken: ik kijk er wel naar uit om AD in een andere omgeving te zien spelen. En naar het schijnt (bron: twitter :X) heeft hij het al helemaal naar z'n zin daar aan de westkust.

Interesting times in ieder geval.
En lastig om overzicht te houden. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

Ondertitel van deze gebruiker

NBA.com heeft een overzicht per team gemaakt.

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

SuBBaSS schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 12:10:
Ondertussen zoemen er (ook) geruchten dat hij wel oren zou hebben naar een avontuur in LA maar dat zou bijna idioterie zijn wmb.
En toch gaat het gebeuren, maar niet bij de Lakers: https://www.nba.com/artic...set-out-beat-lebron-james.

De Lakers krijgen er trouwens wel Cousins bij: https://www.nba.com/artic...t-demarcus-cousins-lakers. Dit gaat de Warriors waarschijnlijk wel pijn doen: Durant, Cousins en Iguodala weg en Thompson nog lang geblesseerd.

More than meets the eye

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Robtimus schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:56:
[...]

En toch gaat het gebeuren, maar niet bij de Lakers: https://www.nba.com/artic...set-out-beat-lebron-james.

De Lakers krijgen er trouwens wel Cousins bij: https://www.nba.com/artic...t-demarcus-cousins-lakers. Dit gaat de Warriors waarschijnlijk wel pijn doen: Durant, Cousins en Iguodala weg en Thompson nog lang geblesseerd.
Over pijn gesproken: volgens de laatste geruchten gaat Westbrook naar de Rockets. :o

En met de zoon van Manute Bol, BOL Bol kwam er via de draft al een big man (zeg maar 'huge' met 7'6") in de league.
Blijkt er nog zo'n jongen rond te lopen bij de Celtics, undrafted maar ook 'gewoon' in staat om staand te dunken.

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

NBA weer voorzichtig begonnen, momenteel spelen ze 'scrimmages' voordat op de 30ste de competitie weer covid-proof van start gaat.
Mooi om weer te zien, iedereen heeft er lol in en gaat er vol voor. Geen laffe pre-seasonpraktijken. >:)

En: redelijk gunstige tijden ook voor ons!
Zo spelen nu de Lakers tegen de Magic. Maak je normaal alleen rond kerst mee (toch?) dit soort middagwedstrijden.
Kijken er nog anderen hier?
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee