Toon posts:

NBA Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:30
Ja, wel een beetje wennen, die lege zaaltjes.
Ze hebben er in de samenvatting wel publieksgeluiden overheen gezet. Al wat leuker.

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-02 09:52

SuBBaSS

-has Ryzen

Zeker wennen ja. Gelukkig doet dat het snel (al lang tof om weer wat actie te zien).

Dat gejeremieer over 'the bubble' komt me al wel (lichtelijk) mijn strot uit.
We weten nu wel dat ze daarin zitten.
Maar goed, voor die commentatoren is het ook weer even nieuw, dus het is ze vergeven.

• Robtimus
  • Laatst online: 14:06

Robtimus

me Robtimus no like you

FYI, https://www.nba.com/fool#/ is ook weer actief.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Zitten er hier nog lieden net als deze jongen te wachten op game 5? De mogelijke afsluiting van dit bizarre seizoen...

Wat verwachten we?
Ik vermoed dat de Lakers deze wel binnen zullen halen. Met AD en James 'hot' moet je met meer dan Butler aankomen. De Heat zullen zich niet gemakkelijk gewonnen geven met mastermind Spoelstra maar tegen de lengte en diepte van de Lakers zullen ze het niet kunnen bolwerken vermoed ik.

Dat betekent dus dat de Heat dit gaan winnen, want die voorspellingen van mij komen nooit uit. :+

• Robin40
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-02 17:42
Gelukkig kwam je voorspelling niet uit en is het game 6 :+ . Ook al hebben ze mijn team eruit geknikkerd hoop ik dat de Heat alsnog de titel pakken, erg leuk team met jongens als Herro _/-\o_

• rockhopper
  • Laatst online: 16:45

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik gun het de Heat meer, al zou ik voor de Lakers moeten juichen omdat die mijn team eruit geknikkerd hebben. Maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk sinds de corona ingetreden is het hele nba gebeuren nog maar amper volg.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Robin40 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:47:
Gelukkig kwam je voorspelling niet uit en is het game 6 :+ . Ook al hebben ze mijn team eruit geknikkerd hoop ik dat de Heat alsnog de titel pakken, erg leuk team met jongens als Herro _/-\o_
Ja vind dat ook echt tof hoor, vooral Herro en Robinson.
Kreeg weer in alles ongelijk, Butler kan gewoon wel alles voor dat team doen. Wat een speler is dat zeg.
Ben geen fan van hem vanwege zijn verleden met ellende bij teams; als er geen match is is het geen fijne kerel. Maar tof dat het bij de heat zo op z'n plek valt.

Nou maar gewoon volop voor game seven baby, game seeeeeeeeevvvvveeeeeeeennn. 8)

LA moet dit eigenlijk wel winnen (blijf erbij) maar zou echt tof zijn als Miami het pakt.
Gun het ze beiden.

• Robin40
Inderdaad mooi om te zien dat het nu wel werkt bij de Heat met Butler. Laat maar komen nog 2 wedstrijden!

• matthijst
Toch een leuke serie, had niet verwacht dat de heat 't nog semi spannend kon maken.
Maar goed, terugkomen en winnen vanaf 3-1 achter is alleen LeBron gelukt :)
Wel leuk voor de Lakers/Kobe blabla als ze winnen.
En LeBron weer 1 stapje dichter bij Kobe/Jordan qua ringen.

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Nou dat was em dan.
Mooi voor de lakers, voor Kobe.

Nu benieuwd wat het vervolg zal zijn. Normaal gesproken hadden we nu pre-season maar wat nu?
"Gewoon" alle teams verschillende 'bubbles' in en verkorte competitie spelen?

Wordt in ieder geval weer even afkicken. -O-

• Robin40
Ze weten het zelf ook nog niet geloof ik. Ben bang dat we tot begin 2021 moeten wachten voor het seizoen start.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dacht dat ze wel voor/rond de Kerstdagen wilden beginnen maar dit waarschijnlijk niet haalbaar is ...

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik ben bang dat het misschien wel eens zou kunnen uitdraaien op een jaartje niks en dat ze pas eind volgend jaar op de reguliere datum starten.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• aardnoot91
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 05-02 21:35
Paar belangrijke data om in de gaten te houden:

Ben vooral benieuwd of de Warriors nog wat van plan zijn met hun 1st round pick en Andrew Wiggins :)

• Robin40
Gelukkig dit jaar nog de start van het seizoen *O*

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:03

woutur

Klauwtjes uit!

En daar ging Chris Paul naar de Suns. Ik snap dat de Suns een veteraan erbij willen hebben zodat ze wat volwassener kunnen worden, maar Paul en Booker: bijt dat niet?

Harden naar Brooklyn voelt aan als Durant naar GSW.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-02 00:18
Begint toch te kriebelen, dus besloten komend seizoen ook te gaan volgen! Ben van plan een Leaguepass aan te schaffen, maar twijfel nog over welke. Wil als het ff kan ook inside the nba terug kunnen kijken.

Als ik naar https://watch.nba.com/streaming-subscriptions kijk lijkt de pass van 150 euro het best passend. Kan alleen niet vinden of de play-offs daar ook bij in zitten...

Wat doen jullie?

3ds fc: 4270-0926-7440

• matthijst
Unigo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:20:
Begint toch te kriebelen, dus besloten komend seizoen ook te gaan volgen! Ben van plan een Leaguepass aan te schaffen, maar twijfel nog over welke. Wil als het ff kan ook inside the nba terug kunnen kijken.

Als ik naar https://watch.nba.com/streaming-subscriptions kijk lijkt de pass van 150 euro het best passend. Kan alleen niet vinden of de play-offs daar ook bij in zitten...

Wat doen jullie?
De normale league pass.
VPN naar Mexico, dan kost het rond de 70 euro ;)

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

matthijst schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:50:
[...]

De normale league pass.
Ha! Beproefde methode, doe ik ook al een paar jaar. Vorig jaar kreeg ik nog korting bij verlenging, dit jaar niets van gezien.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• aardnoot91
woutur schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:57:
[...]

Ha! Beproefde methode, doe ik ook al een paar jaar. Vorig jaar kreeg ik nog korting bij verlenging, dit jaar niets van gezien.
Ik heb ook gebruik gemaakt van deze methode. Heb al een paar jaar zonder problemen automatische verlenging gehad. Paar weken geleden ook weer bericht gehad dat er binnenkort automatisch wordt verlengd :)

• matthijst
lees op reddit dat het niet meer werkt.
S ff kijken anders auto renew maar weer aan zetten,

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-02 00:18
[...]

De normale league pass.
Paar jaar geleden ook al eens gedaan, dank! Zitten er nog consequenties aan via VPN? kan wel gewoon hier alles kijken, alsof ik 'm hier gekocht heb toch?

3ds fc: 4270-0926-7440

• matthijst
Ja dat kan.
Lees alleen dat nba actief vpn blockt (die je nodig hebt voor afsluiten), ff kwestie van proberen welke werkt.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:48
Hhm ga ook maar eens de VPN proberen.

• matthijst
Als je al lid bent en auto renewal uit zet krijg je een dag later een mailtje dat je met 20% kortingen terug kunt komen 😀

Gecheckt bij support. 1700MXN wordt 1360MXN --> 55 euro.

[Voor 20% gewijzigd door matthijst op 13-12-2020 09:49]

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

matthijst schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:53:
Als je al lid bent en auto renewal uit zet krijg je een dag later een mailtje dat je met 20% kortingen terug kunt komen 😀

Gecheckt bij support. 1700MXN wordt 1360MXN --> 55 euro.
Nou dat gaan we maar eens proberen dan. Ik ben toch niet zo te spreken over de nieuwe app voor Android TV. Ding is zo zwaar dat ik er bijna niet doorheen kan navigeren. En ik heb geen zin om elke dag via de app te gaan casten.

Ai, ik heb het uitgezet maar geen mailtje gekregen. Nu ook geen optie meer om het aan te zetten. Oei oei :)

[Voor 9% gewijzigd door woutur op 21-12-2020 13:17. Reden: Update]

• bozzo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

[...]

De normale league pass.
Hier VPN naar India, gemiddeld 1,15 EUR p/maand (rupees zijn cheepos).

Nu de start van het seizoen (afgezien van pre-season) aan het bekijken, GSW-BKN met o.a. Durant, Irving en Curry die allen weer terug zijn! De Nets gaan voorlopig lekker 😊

• matthijst
bozzo schreef op woensdag 23 december 2020 @ 01:20:
[...]

Hier VPN naar India, gemiddeld 1,15 EUR p/maand (rupees zijn cheepos).

Nu de start van het seizoen (afgezien van pre-season) aan het bekijken, GSW-BKN met o.a. Durant, Irving en Curry die allen weer terug zijn! De Nets gaan voorlopig lekker 😊
1 euro 15 per maand?
Wow _O-

India wel VPN nodig om te kijken? Tenminste, dat zeggen ze op Ozbargain?
Werkt 't dan wel via NBA app op je TV?

[Voor 70% gewijzigd door matthijst op 23-12-2020 10:52]

• bozzo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

matthijst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:41:
[...]

1 euro 15 per maand?
Wow _O-

India wel VPN nodig om te kijken? Tenminste, dat zeggen ze op Ozbargain?
Werkt 't dan wel via NBA app op je TV?
VPN is inderdaad nodig bij het inloggen met NBA account, dit standaard via m’n iPad en NordVPN. Wanneer ik aan het streamen ben kan ik via Airplay kijken op de TV, maar het scherm van m’n Pro 12,9” voldoet in de praktijk prima :). VPN kan desgewenst tijdens het streamen worden uitgeschakeld, de stream blijft dan intact.

De NBA app op mijn Apple TV kan ik niet gebruiken, op de Apple TV is immers niet direct een VPN mogelijk en mijn connectbox heeft eveneens geen VPN mogelijkheid. Met bijv. een extra router of Raspberry Pi zou dat nog wel op te lossen zijn, maar die behoefte heb ik niet.

• matthijst
Ah, OK, misschien volgend jaar 's zo proberen, kijk altijd via Apple TV tot nu toe.
55 euro kwam het nu op, Mexico, zonder VPN (t/m vorig jaar iig).

• Robtimus
  • Laatst online: 14:06

Robtimus

me Robtimus no like you

Harden speelt voortaan bij de Nets. De trade is enigszins complex, maar wat ik er vooral uit begrepen heb is dat de Nets 4 spelers, de rechten op een speler en alle 1st round draft picks van 2021 t/m 2027 inruilen voor 1 enkele speler (Harden) en een 2nd round draft pick in 2022. Met andere woorden, op het moment hebben ze hun toekomst bij Irving + Harden + Durant neergelegd.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het zat eraan te komen, maar ik denk dat het dit jaar niks meer wordt met de rockets. Jammer dat Harden gaat, maar het is waarschijnlijk wel beter voor het team.
Ik ben benieuwd hoe het met de Nets gaat, ik vrees dat er weer teveel star power is in één team. En niet in een positieve zin, meer dat het diverse "ballhoggers" zijn die mogelijk niet goed (meer) samenwerken. Al zal de tijd dat leren.

• YLMOSE
  • Registratie: September 2020
rockhopper schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 02:35:
Het zat eraan te komen, maar ik denk dat het dit jaar niks meer wordt met de rockets. Jammer dat Harden gaat, maar het is waarschijnlijk wel beter voor het team.
Ik ben benieuwd hoe het met de Nets gaat, ik vrees dat er weer teveel star power is in één team. En niet in een positieve zin, meer dat het diverse "ballhoggers" zijn die mogelijk niet goed (meer) samenwerken. Al zal de tijd dat leren.
Heb een beetje het idee dat Harden als “insurance” is gehaald voor de rare fratsen die Irving uithaalt. Zou het ook niet gek vinden als ze hem traden voor wat meer diepte in het team, voornamelijk spelers die ook van de bal af kunnen spelen.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

We gaan het zien, al vind ik het zonder publiek veel minder aantrekkelijk om naar te kijken. Ik volg alles veel minder sinds de lockdown / 2e helft vorig seizoen. Houston blijft mijn team, dus ik hoop dat er nog wat leuks die kant uit gaat. Het lijkt erop dat deze generatie met het vertrek van Harden zijn kans heeft gemist.

• Poulske
Welk VPN provider gebruiken jullie voor de league pass?

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Poulske schreef op zondag 17 januari 2021 @ 14:28:
Welk VPN provider gebruiken jullie voor de league pass?
Via Mexico bestellen: Bear Tunnel Chrome add-on.
Afspelen : niets nodig.
Kosten: 70 euro/jaar.

En Harden: aan de ene kant hebben de Nets helemaal geen assets meer die nodig zijn om je team te versterken. Dat zal dus via free agency moeten. Ik ben benieuwd hoe ze het vertrek van Allen gaan opvangen. Gast had potentie en DeAndre is best OK, maar ook geen topper. Ik zal eens een wedstrijdje bekijken om te zien hoe 'ie pick-n-rolled. Verder is er niets op de 5.

Daarnaast is het natuurlijk ook weer zo dat ze met Harden, Durant en Irving wel iets hebben waar je ook iets voor terug kan krijgen. De vraag of andere teams op Irving zitten te wachten laat zich redelijk makkelijk beantwoorden. Wat me wel altijd intrigeert is dat er natuurlijk iets achter zit bij Irving waarom hij een tijdje eenzijdig vrijaf heeft genomen. Meestal is daar achteraf meer begrip voor dan tijdens. Denk maar eens aan Markelle Fultz en de shit die hij over zich heen heeft gekregen. Ik was des te meer blij toen hij dit seizoen echt op de belofte begon te lijken die hij tijdens de draft meebracht. En dan ook weer erg bedroefd om te horen dat hij dit seizoen niet meer in actie komt.

Edit: mijn favoriete teams om westrijden van te kijken: Denver Nuggets, Charlotte Hornets, Indiana Pacers en de Memphis Grizzlies. Welke teams kijken jullie graag (en als je wilt: waarom?)?

Denver kijk ik graag om het prachtige teamspel met Jokic en soms ongelooflijke prestaties van zijn medespelers (Porter, Murray, etc.)
Charlotte met Ball en een hernieuwde Hayward. Ook Graham en Bridges zijn het kijken waard.
Indiana speelt mooi basketbal en ik ben al tijden en tijden fan van Sabonis en zijn prachtige voetenwerk en fundamentals.
Memphis: Morant, Morant en Morant. Omschreven als 'electric' en daar kan ik me volledig bij aansluiten.

[Voor 19% gewijzigd door woutur op 17-01-2021 18:11]

• matthijst
woutur schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:05:
[...]

Via Mexico bestellen: Bear Tunnel Chrome add-on.
Afspelen : niets nodig.
Kosten: 70 euro/jaar.
30.64 via Argentinië :)

• Poulske
Yes het is gelukt via Argentinië, bedankt!
Ik zie dat er al een flink aantal wedstrijden vanavond zijn, op een fatsoenlijk tijdstip.

Ik ben nog redelijk nieuw met het volgen van de NBA, wat zijn de aanraders qua wedstrijden vanavond?

Helaas is Warriors - Lakers niet te doen om 4:00 uur, maarja.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

woutur schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:05:
[...]
Edit: mijn favoriete teams om westrijden van te kijken: Denver Nuggets, Charlotte Hornets, Indiana Pacers en de Memphis Grizzlies. Welke teams kijken jullie graag (en als je wilt: waarom?)?
Ik heb in Texas gewoond, dus ik heb het meeste binding met de Texaanse teams, met name Houston die voor het eerst kampioen werd toen ik er woonde. Bij gebrek daaraan volg ik meestal ook Dallas en San Antonio.

Verder is het meer een kwestie van kijken of er leuke ontwikkelingen zijn bij teams, post transfer of kijken of er talentvolle rookies/sophomores zijn of hoge score games / OT games (ik vind het niet zo heel erg om een spannende wedstrijd terug te kijken).

• matthijst
Vind vooral terugkijken mooi.
Die 5-10 minuten condensed games.

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ook met kijken zonder VPN?

• Poulske
Ja heb ik ook gedaan, VPN maken naar Argentinie, de pass kopen op je NBA account en vervolgens kun je zonder VPN met dat account alles kijken.

• matthijst
Ja

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik zie in de lijst met condensed games vaak ook video's van 36 minuten staan, echter wanneer ik deze aanklik duren ze maar 9 minuten. Heb je wellicht een idee waar dit door komt?

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

De trade deadline is weer voorbij en dit topic zo goed als dood. Dus even een opfrisser :)

Mijn favoriete team (Nuggets) heeft Aaron Gordon erbij gekregen en van wat ik tot nu toe gezien heb, pakt dat hartstikke goed uit. De man zelf lijkt ook weer het spelplezier te hebben gevonden en ze hebben nu een ijzersterke starting 5. De bank geeft echter weinig diepte. Monte Morris ligt eraf, en er zijn niet heel veel spelers om de starters goed af te wisselen (nou ja, op Barton na, iedereen is beter dan hij). Millsap, Green, McGee en Facundo kunnen allemaal wel wat, maar in het geval van een blessure zijn dat nou niet de jongens die je team gaan redden.

Jullie teams nog leuke updates gehad?

• aardnoot91
woutur schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:14:
De trade deadline is weer voorbij en dit topic zo goed als dood. Dus even een opfrisser :)

Mijn favoriete team (Nuggets) heeft Aaron Gordon erbij gekregen en van wat ik tot nu toe gezien heb, pakt dat hartstikke goed uit. De man zelf lijkt ook weer het spelplezier te hebben gevonden en ze hebben nu een ijzersterke starting 5. De bank geeft echter weinig diepte. Monte Morris ligt eraf, en er zijn niet heel veel spelers om de starters goed af te wisselen (nou ja, op Barton na, iedereen is beter dan hij). Millsap, Green, McGee en Facundo kunnen allemaal wel wat, maar in het geval van een blessure zijn dat nou niet de jongens die je team gaan redden.

Jullie teams nog leuke updates gehad?
Mijn team (Sixers) is er helaas niet in geslaagd om Kyle Lowry te halen :-( Begrijp niet helemaal waarom de Raptors uiteindelijk geen deal hebben gemaakt.. denken ze hem te kunnen re-signen op een veel goedkoper contract deze zomer?? George Hill is een ok toevoeging op de PG plek, maar ben niet razend enthousiast. Even goed heb ik nog wel vertrouwen in een championship run als Embiid weer terug is en niet te veel last heeft van blessures :)

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mijn team de Rockets hebben hun fundering verkocht (Harden) en ik denk dat ze nu maar mogen hopen dat er een leuke deal voorbij komt met alle troep en picks die ze hebben verzameld. Kortom ik zie mijn team de komende jaren niet snel terugkeren naar de playoffs. Gelukkig traden ze zoveel en zo vaak dat het mogelijk korter is dan ik denk.
Ik kijk nog maar heel zelden sinds corona. Het mist iets (ja het publiek) waardoor het minder boeiend is. Nog wel de all star game gekeken maar ook dit was voor mij een holle huls van wat het zou moeten zijn.

Denken jullie er zo ook over pre vs post corona (verklaring voor het dode topic) of wordt er nog met veel animo gekeken?

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Tja, als Rockets fan is er niet heel veel om over te juichen ;( All-star game is al decennia geen flikker aan. Heel soms is de dunk contest nog aardig en is de 3-punter wedstrijd spannend.

Ik kijk zo af-en-toe wat samenvattingen. Ik heb net ontdekt dat je ook wat MarchMadness wedstrijden via YouTube kan kijken en dat vind ik dan ook wel weer aardig. Het is wat energieker met wat meer domme fouten en daarom wat dynamischer.

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:05

MrScratch

I am rubber, you are glue

rockhopper schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:12:
Mijn team de Rockets hebben hun fundering verkocht (Harden) en ik denk dat ze nu maar mogen hopen dat er een leuke deal voorbij komt met alle troep en picks die ze hebben verzameld. Kortom ik zie mijn team de komende jaren niet snel terugkeren naar de playoffs. Gelukkig traden ze zoveel en zo vaak dat het mogelijk korter is dan ik denk.
Ik kijk nog maar heel zelden sinds corona. Het mist iets (ja het publiek) waardoor het minder boeiend is. Nog wel de all star game gekeken maar ook dit was voor mij een holle huls van wat het zou moeten zijn.

Denken jullie er zo ook over pre vs post corona (verklaring voor het dode topic) of wordt er nog met veel animo gekeken?
Ik kijk ook minder dan voorheen, maar bij mij lijkt het ook met de evolutie van het spel te maken te hebben. Al dat geschiet van ver en het verloren gaan van de post-up game en gebruik van fatsoenlijke centers is iets dat het minder leuk maakt om naar te kijken. Dat is iets wat ik erg jammer vind.

Kijkend naar mijn team Dallas is het op zich wel vaak smullen met Doncic, maar ook Dallas is veel te vaak bezig vanuit de perimeter voor mijn smaak.

Jokic is ook een genot om naar te kijken trouwens, momenteel kan ik erg van Denver genieten.

[Voor 3% gewijzigd door MrScratch op 01-04-2021 11:35]

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:10

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zo, rustig hier.. Zeker gezien de play-off en play-in matchups bekend zijn.
Ik volg KD sinds het begin bij OKC en het gaat nu lekker bij de Nets, wat een heerlijk team is dat geworden.
Ben erg benieuwd hoe het ze in de post season zal vergaan. KD, KAI en Harden hebben door al die blessures en 'personal reasons' niet veel wedstrijden met elkaar kunnen spelen, dus ik hoop dat ze snel een chemie zullen ontwikkelen nu Harden eindelijk weer is hersteld.

• Poulske
Persoonlijk vind ik de Brooyklyn Nets geen leuk team, maar dat komt omdat het allemaal van die typetjes met sterallures zijn. Zelf volg ik vooral de Knicks en de Warriors.

Zo jammer dat de wedstrijd tussen Warriors en Lakers vannacht om 4:00 is, ik heb niet echt zin om daar voor op te staan.

• MrScratch

MrScratch

Kevin Durant is inderdaad wel een gast met sterallures. Had hij niet op Social Media allemaal nepaccounts lopen om kritiek op zijn persoontje te kunnen afbranden?

Maar het blijft toch een fenomenale basketballer. Wat kan die gast ballen, zeg. Toch wel een genot om naar te kijken. Laatst een wedstrijd zitten kijken, maar kon het toch wel waarderen. Ze deelden de bal best goed en niet beroerd om naar de extra pass te kijken.

Ook Denver gekeken en dat vond ik echt smullen. Die Jokic vind ik echt een hele fijne basketballer om naar te kijken en Denver als geheel was ook een goed samenspelend team. Micheal Porter was ook on-fire, dat was ook mooi om te zien.

• Robin40
Blij dat Tatum vannacht terug was tegen de Wizard om de 7th seed veilig te stellen. Heb alleen weinig hoop tegen de Nets dat we iets kunnen doen :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:56
Ziggo raakt de uitzendrechten van de NBA kwijt. Dit maakte Mart Smeets vanochtend bekend. Hij stopt vanwege dit feit na dit seizoen bij Ziggo als commentator.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bigm1990
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-01 09:30
DutchOwnage schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:14:
Ziggo raakt de uitzendrechten van de NBA kwijt. Dit maakte Mart Smeets vanochtend bekend. Hij stopt vanwege dit feit na dit seizoen bij Ziggo als commentator.
Ben benieuwd waar het dan terecht komt. Het was wel fijn om af en toe gratis wedstrijden te kunnen zien. Ik vond Smeets overigens erg negatief in commentaar tijdens Lakers vs Golden state. Alleen maar klagen over ego's en fouten terwijl het een hele vermakelijke wedstrijd was...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:56
Grote kans dat een streamingservice het dan gaat overnemen. F1 gaat ook naar streaming, zou mij niets verbazen als bijvoorbeeld een Amazon Primevideo een poging zal wagen. Die waren immers ook al in de race voor de F1 rechten.

[Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 21-05-2021 15:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• matthijst
Neem gewoon een abonnement voor 40 euro oid per jaar, klaar ben je.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

Bigm1990 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:20:
[...]

Ben benieuwd waar het dan terecht komt. Het was wel fijn om af en toe gratis wedstrijden te kunnen zien. Ik vond Smeets overigens erg negatief in commentaar tijdens Lakers vs Golden state. Alleen maar klagen over ego's en fouten terwijl het een hele vermakelijke wedstrijd was...
Ja, je moet er wel een beetje van houden. Ik kon het ook niet altijd hebben, toch kan ik ook wel genieten van Mart zijn commentaar op momenten.

Sowieso heb ik bergen respect voor Mart die op zijn 74e nog midden in de nacht in (zoals hij dat zelf zegt) een bezemkast in Hilversum gaat zitten om daar voor zijn sport te becommentarieren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

MrScratch schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:07:
[...]

Ja, je moet er wel een beetje van houden. Ik kon het ook niet altijd hebben, toch kan ik ook wel genieten van Mart zijn commentaar op momenten.

Sowieso heb ik bergen respect voor Mart die op zijn 74e nog midden in de nacht in (zoals hij dat zelf zegt) een bezemkast in Hilversum gaat zitten om daar voor zijn sport te becommentarieren.
Tja het is voor hem een betaalde hobby. Het is fijn voor hem dat hij het nog in goede gezondheid kan, maar het is net zoiets als vroeg opstaan om te gaan vissen nadat je met pensioen gegaan bent.

Ziggo nba en f1 kwijt dus. Daar kijk ik wel van op. Mja beide is jammer, maar nba is gewoon een ruk tijdstip voor Europa. Dus meestal was het opnemen en achteraf kijken. Misschien dat ik volgend jaar eens ga kijken hoe het met de stream service gaat. Maar mijn team is momenteel dead-last, dus eerst maar eens afwachten wat de draft gaat doen.

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Ik ga vanavond kijken of ik 5-14 kan schieten van de vrije worp lijn en als dat lukt stuur ik mijn C.V. naar de 76'rs.

• MrScratch

MrScratch

woutur schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:23:
Ik ga vanavond kijken of ik 5-14 kan schieten van de vrije worp lijn en als dat lukt stuur ik mijn C.V. naar de 76'rs.
Ik moest echt ff checken waarover dit ging, maar neem aan dat het de 4 op 14 van Ben Simmons betreft? Dat is wel fabelachtig slecht, helemaal voor een guard. 28%, oef!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-02 16:44
Is toch stiekem wel mooi. Trust the process. 2x eerste pick, 2x derde pick. En dan nog faalt het team. Maar zelfs als ik koud ben, schiet ik nog 50%. Dus ik heb mijn cv al opgestuurd!

Ander werelds nieuws: Scott Brooks wordt niet verlengd. *O* *O* *O* *O* *O*

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Hoe staan we ervoor:
Hawks - 76'rs 3-2
Clippers - Utah 3-2
Nets - Bucks 3-2
Suns - Nuggets 4-0

Vanavond hebben de Nets kans op de Bucks eruit te knikkeren. Zou Durant het volhouden vanavond? Ik hoop dat hij wat hulp krijgt van role players als Brown, Green, Shamet, Harris. Misschien voelt Harden zich wat zekerder vanavond.

Ik vind het jammer dat de Nuggets er al uit liggen, aan de andere kant speelden ze niet het fantastische bubble-basketball van vorig jaar door het ontbreken van Murray. Porter Jr. kon niet overtuigen en er is nog niet voldoende magie met Jokic en Gordon. Aan de andere kant deden de Suns het gewoon goed! Hopelijk ligt de gevaccineerde Paul er maar een paar daagjes uit en kan hij snel weer ballen.

Van de andere twee hoop ik dat de Hawks en Utah doorgaan (gunfactor). We gaan het zien :)

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Go Jazz! B)

Heb een groot deel van m'n leven niet veel sympathie voor de club en z'n fans gehad (vooral vanwege StockAlone) maar van mij mogen ze 'all the way' gaan.
Vind Mitchell een fenomenale speler en ik heb me best vermaakt bij menig wedstrijd van ze afgelopen seizoen.

• Robkazoe
De Bucks hebben het echt aan zichzelf te danken dat ze achter staan. Tucker en Lopez werden echt compleet weggevaagd in defense. Volgende wedstrijd moeten ze:
- Giannis op KD zetten
- Middleton op KD zetten
- Dubbelteamen
- Minder switchen
- Small ball spelen met Giannis op de 5
- of een combinatie van bovenstaande :p

Harden is duidelijk geblesseerd. Zijn jumpshot is veel te kort en komt niemand voorbij. Hij mist duidelijk explosiviteit. Daar zet je geen Holiday op zetten zou je zeggen. Maar daar dacht Bud anders over.

Ik gun de Nets niet zo heel veel maar vrees dat ze wel doorgaan. En veel respect voor de Hawks. Hebben al meer bereikt dan de Wizards in de afgelopen 11 jaar.

• Poulske
Robkazoe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:38:
De Bucks hebben het echt aan zichzelf te danken dat ze achter staan. Tucker en Lopez werden echt compleet weggevaagd in defense. Volgende wedstrijd moeten ze:
- Giannis op KD zetten
- Middleton op KD zetten
- Dubbelteamen
- Minder switchen
- Small ball spelen met Giannis op de 5
- of een combinatie van bovenstaande :p

Harden is duidelijk geblesseerd. Zijn jumpshot is veel te kort en komt niemand voorbij. Hij mist duidelijk explosiviteit. Daar zet je geen Holiday op zetten zou je zeggen. Maar daar dacht Bud anders over.

Ik gun de Nets niet zo heel veel maar vrees dat ze wel doorgaan. En veel respect voor de Hawks. Hebben al meer bereikt dan de Wizards in de afgelopen 11 jaar.
Vind alleen die Young van de Hawks zo'n vervelend mannetje. Hij speelt geweldig maar hij heeft van die nare trekjes.

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Over die vrije worpen gesproken: die struggles van Giannis zijn ook echt pijnlijk om te zien.
Die lijkt helemaal vast te slaan in z'n hoofd (en z'n benen ook; check eens hoe stijf hij die houdt tijdens z'n schot).
En dat wachten..... ja dat gaat wat oplossen..

Klote situatie om in te zitten, want het is blijkbaar niet goed aangeleerd en play-offs zijn nou niet het moment om (nog) aan zulke dingen te sleutelen.

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:32
In 2019 in Salt Lake City bij een wedstrijd van de Jazz geweest. Sindsdien een beetje fan 🤣
Hoop dat ze deze slechte serie nog om kunnen draaien maar heb er weinig vertrouwen in. Zou wel een domper zijn naar zo’n geweldig seizoen

Ryzen 5 5600X | Asrock B450m Steel Legend | Inno3D RTX3060ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

• Poulske
Helaas hebben de Hawks Philladelphia eruit geknikkerd, had wel een zwak voor de 76'ers. Maar de overgebleven 4 teams zijn ook goed, allemaal in jaren geen titel meer gewonnen. Ik heb nu stiekem dat de Bucks hem gaan winnen, ben een beetje fan van Antetokounmpo.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ze hadden het halverwege de eerste ronde al over (toen er een hoop recente kampioenen er al uit geknikkerd waren) dat er nog maar weinig spelers actief waren in de playoffs met een championship ring. Dat aantal zal nu wel helemaal laag zijn. In mijn ogen alleen maar een goede ontwikkeling.
Ik heb verder niks met de overgebleven teams, dus van mij mogen ze allemaal winnen. Het team van Antetokounmpo is wel een beetje de meest underdog als ik naar de thuis stad kijk. Dus prima keuze verder.
Trouwens wel een nagelbijter die game 7 tegen brooklyn.

• Robkazoe
Poulske schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:01:
Helaas hebben de Hawks Philladelphia eruit geknikkerd, had wel een zwak voor de 76'ers. Maar de overgebleven 4 teams zijn ook goed, allemaal in jaren geen titel meer gewonnen. Ik heb nu stiekem dat de Bucks hem gaan winnen, ben een beetje fan van Antetokounmpo.
Ben Simmons is wel hard onder de bus gegooid door zowel Embiid als Doc Rivers. Slechte vrij worpen %, amper FGA in Q4, geen jumper. Het is dat hij een goede verdediger is, maar met de playoffs ga je hier niet ver mee komen. Simmons heeft nu wel gezegd dat veel dingen door hem veroorzaakt zijn en dat hij deze zomer nu echt aan de bak gaat om de problemen op te lossen.

Maar even heel plat geslagen: Hij is ondertussen 5 jaar in de league, heeft 4 volle seizoenen gespeeld. Hij wordt over een maand 25. Meerdere keren beloofd wat aan zijn jumper te gaan doen. Ben benieuwd of het nog gaat lukken. Voor de 76-ers is het te hopen want die hebben nog 4 jaar/150M dollar geïnvesteerd in Simmons.

De lineup van de 76-ers is voor de rest meer dan prima. Seth Curry speelt stiekem een belangrijk goede rol (zwaar onderbetaald overigens met zijn contract). Thybulle is voor zo'n jonge gast echt een goede verdediger. Als hij iets beter kan gaan schieten, dan is hij voor de rest perfect. Harris doet misschien iets te weinig voor het geld wat hij aangeboden krijgt, maar is voor de rest wel solide. Embiid is een top 3 MVP kandidaat. Embiid lijkt wel wat moeite te hebben in de playoffs met de tweede helft. Je merkt de laatste wedstrijden dat hij in de eerste helft fysiek en veel rond/in de paint doet maar in de tweede helft trekt hij steeds meer richting midrange/3 punterland. Mogelijk dat zijn blessure hiermee te maken heeft?

Als je Simmons zou vervangen voor bijvoorbeeld OG Anunoby, dan was dit team waarschijnlijk naar de east finals gegaan. Voor nu weet ik alleen niet zo goed wat de 76-ers moeten doen. Simmons lijkt untradeable, ze hebben geen capspace en picks zijn ook waardeloos.

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Dus we zitten nu op
  • Clippers - Suns (0-1)
  • Bucks - Hawks
Ik heb niet echt een favoriet, maar de gun-factor gaat bij mij een beetje naar de Suns. Ik hoop op een Suns - Hawks finale. Ik kijk graag naar Booker-Paul-Ayton en ook Young-Collins-Capella. Nou ja, als K'von goed speelt is dat ook leuk (mooi schot heeft die gast (Huerter overigens)).

Ik lurk wat rond op Reddit en daar is Ben Simmons zo ongeveer tot op het bot verketterd. De kritiek is aan de ene kant terecht, maar het is teveel en zo hard. Aan de andere kant, stel dat Simmons een goede jumper ,driepunter en vrije-worp percentage krijgt, dan is ie gelijk ook meteen top. Enfin, ik hoorde dat ie best naar een nieuw team kan gaan. Philly heeft hem nou niet echt geholpen op deze vlakken.

• Robkazoe
woutur schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 13:02:
Dus we zitten nu op
  • Clippers - Suns (0-1)
  • Bucks - Hawks
Ik heb niet echt een favoriet, maar de gun-factor gaat bij mij een beetje naar de Suns. Ik hoop op een Suns - Hawks finale. Ik kijk graag naar Booker-Paul-Ayton en ook Young-Collins-Capella. Nou ja, als K'von goed speelt is dat ook leuk (mooi schot heeft die gast (Huerter overigens)).

Ik lurk wat rond op Reddit en daar is Ben Simmons zo ongeveer tot op het bot verketterd. De kritiek is aan de ene kant terecht, maar het is teveel en zo hard. Aan de andere kant, stel dat Simmons een goede jumper ,driepunter en vrije-worp percentage krijgt, dan is ie gelijk ook meteen top. Enfin, ik hoorde dat ie best naar een nieuw team kan gaan. Philly heeft hem nou niet echt geholpen op deze vlakken.
Heeft Simmons ook wel een beetje over zichzelf afgeroepen. Zowel Embiid als Simmons zijn verschrikkelijk arrogant. Als je vervolgens zo door het ijs heen zakt, dan is de kritiek ook veel forser. Dat heeft ie dus ook een beetje zelf uitgelokt.

Ik heb zelf ook niet echt een favoriet. Elk team heeft wel een gunfactor. Laten het gewoon maar mooie wedstrijden worden.

[Voor 5% gewijzigd door Robkazoe op 22-06-2021 13:15]

• Poulske
Als de wedstrijden net als de voorgaande play-offs wedstrijden worden komt dat wel goed, helaas zijn de tijdstippen haast niet te doen.

[Voor 3% gewijzigd door Poulske op 22-06-2021 13:20]

• YLMOSE
Robkazoe schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:54:
[...]

Als je Simmons zou vervangen voor bijvoorbeeld OG Anunoby, dan was dit team waarschijnlijk naar de east finals gegaan. Voor nu weet ik alleen niet zo goed wat de 76-ers moeten doen. Simmons lijkt untradeable, ze hebben geen capspace en picks zijn ook waardeloos.
Ben Simmons is absoluut niet untradeable... Ondanks dat hij absoluut gefaald heeft, en al eigenlijk sinds zijn debuut in de NBA stilstaat qua ontwikkeling blijft het natuurlijk wel een fenomeen. De vraag is natuurlijk wanneer hij geen schot ontwikkelt, of hij niet gewoon als PF moet gaan spelen waardoor je hier meer mee wegkomt dan wanneer je PG speelt.

• Robkazoe
YLMOSE schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 13:26:
[...]

Ben Simmons is absoluut niet untradeable... Ondanks dat hij absoluut gefaald heeft, en al eigenlijk sinds zijn debuut in de NBA stilstaat qua ontwikkeling blijft het natuurlijk wel een fenomeen. De vraag is natuurlijk wanneer hij geen schot ontwikkelt, of hij niet gewoon als PF moet gaan spelen waardoor je hier meer mee wegkomt dan wanneer je PG speelt.
Nee, je hebt gelijk. Ik denk dat de Houston Rockets best een trade willen overwegen met Wall, de Wizards hebben wel oren als ze Westbrook moeten traden, OKC zoekt nog een gegadigde voor Walker en Boston zou best Horford willen traden voor Simmons. :P

• Poulske
Robkazoe schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 13:47:
[...]

Nee, je hebt gelijk. Ik denk dat de Houston Rockets best een trade willen overwegen met Wall, de Wizards hebben wel oren als ze Westbrook moeten traden, OKC zoekt nog een gegadigde voor Walker en Boston zou best Horford willen traden voor Simmons. :P
Zou jij willen zien dat de Wizards Westbrook traden voor Simmons? Ik denk niet dat ze daarmee er op vooruit gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robkazoe
Poulske schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 14:00:
[...]

Zou jij willen zien dat de Wizards Westbrook traden voor Simmons? Ik denk niet dat ze daarmee er op vooruit gaan.
Yes pls!
Simmons: + rebounder + assists/playmaker - inefficiënte shooter
Westbrook: + rebounder + assists/playmaker - inefficiënte shooter

Maar met Simmons krijg je wel een All NBA Defense ervoor terug. Westbrooks defense is gemiddeld op z'n best. Een defense upgrade zou niet misstaan bij de Wizards. En daarnaast staat Westbrook op het punt van een klif af te vallen qua productie want hij is 33 jaar als het nieuwe seizoen begint. Simmons is veel jonger. En dan heb ik het niet eens over de 10 miljoen discount op het salaris.

Twee tellen later: Artikel op SB Nation :P
https://www.bulletsforeve...simmons-russell-westbrook

[Voor 8% gewijzigd door Robkazoe op 22-06-2021 14:50]

• Poulske
De Bucks hebben zich laten piepelen door de Hawks 2 nachten terug, ben benieuwd of ze dat vanavond kunnen herstellen. Goeie pot van de Clippers trouwens vannacht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

En daar zijn we dan: de finales. Net de Bucks - Hawks gekeken. De Hawks kwamen er gewoon niet aan te pas. Ze misten Young, die wel meedeed maar voor spek en bonen. De defense van de bucks was fantastisch: PJ, Jrue en Middleton gaven zoveel druk dat je zag dat Huerter,Bogdanovic en Collins de bal liever opgaven dan een actie maakten. Samenspel was ver te zoeken. Capella had nog een paar goede acties maar chemie was er niet. Driepunters vielen niet en ik snap de coach van de Hawks niet zo goed,want op de bank zaten Galli en Reddish die wél raakten.

Enfin, Jrue was gruwelijk goed en Middleton ook. Lopez had niet de hoofdrol van vorige keer maar deed het defensief prima.

Lang verhaal kort: Bucks verdiende het meer dan de Hawks. Zin in de finale!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

@Robkazoe gefeliciteerd! Goede deal voor je team!
Ik ben zelf altijd wel gecharmeerd geweest van Harell.

• Robkazoe
woutur schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:22:
@Robkazoe gefeliciteerd! Goede deal voor je team!
Ik ben zelf altijd wel gecharmeerd geweest van Harell.
Van John Wall en een protected first round pick naar Westbrook. En van Westbrook en twee toekomstige second round picks naar een first round pick en KCP, Kuzma en Harrell teruggekregen. Onze GM verdient een standbeeld. Twee untradable contracten verruilen in twee jaar.

Snap voor de Lakers overigens niet dat iedereen zo blij is met Westbrook. Ja, hij komt terug naar LA sinds zijn universiteit tijd. En hij is zeker een HoF. Maar betwijfel of hij de Lakers de goede kant op kan bewegen. Denk het persoonlijk van niet. WB wordt 33, Lebron 37. Ze beginnen nu wel echt oud te worden.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

WB kan nog wel even mee, al denk ik niet dat hij bij de Lakers tot zijn recht komt.
Lebron begint inderdaad echt slijtage te vertonen. Ik ben sowieso niet zo'n fan van al die spelers die blijven rondhoppen op zoek naar de missende ring.
Wat dat betreft vond ik de eindwinst van de Bucks mooi en meteen daad bij woord van Ante.

• Robkazoe
rockhopper schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 09:05:
WB kan nog wel even mee, al denk ik niet dat hij bij de Lakers tot zijn recht komt.
Lebron begint inderdaad echt slijtage te vertonen. Ik ben sowieso niet zo'n fan van al die spelers die blijven rondhoppen op zoek naar de missende ring.
Wat dat betreft vond ik de eindwinst van de Bucks mooi en meteen daad bij woord van Ante.
O en als Westbrook echt zo goed is, dan had hij samen met Beal afgelopen jaar wel een winning record gehad met de Wizards. Misschien een kort door de bocht/gewaagde uitspraak, maar als Westbrook echt zo goed is, was dat wel het meest minimale wat haalbaar was.

Er zitten wel wat argumenten voor en tegen hierin:
- RB heeft COVID gehad.
- RB heeft een quad blessure gehad.
- De binding met een nieuwe ploeg is altijd beroerd aan het begin van het seizoen.
- De Wizards hebben gewoon geen goed team.
- De coach was ook erg ondermaats.
Aan de andere kant:
+ We hebben het over de east met veel tanking teams.
+ Als iemand het beste uit Westbrook kan halen, zou dat Scott Brooks geweest moeten zijn. Die heeft 8+ jaar met hem samen gewerkt.
+ Beal is all nba 3rd dit jaar. Westbrook is een oud MVP net na zijn prime. Die moeten een team toch wel naar de playoffs kunnen dragen met minimaal een plek 6 in de conference.
+ Het is dat ze aan het einde van het seizoen een relatief makkelijk programma hadden met veel teams die aan het tanken waren. Maar anders hadden ze zelfs de play in niet gehaald.

• matthijst
Robkazoe schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:55:
[...]

O en als Westbrook echt zo goed is, dan had hij samen met Beal afgelopen jaar wel een winning record gehad met de Wizards. Misschien een kort door de bocht/gewaagde uitspraak, maar als Westbrook echt zo goed is, was dat wel het meest minimale wat haalbaar was.
;(

Triple double gemiddeld over het seizoen :D

• YLMOSE
matthijst schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 12:28:
[...]

;(

Triple double gemiddeld over het seizoen :D
En dat is gewoon ook de reden waarom hij geen winnend basketbal speelt. Bij WB is het individueel belang > team belang..

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

@YLMOSE Dat speelt zeker mee, maar er zit uiteindelijk ook financieel belang bij een sterspeler die toch weer iets bijzonders uithaalt in een seizoen (de triple double over het seizoen dus). Ik wil daarmee zeggen dat het deels door WB komt, maar de coach en het team laten het ook toe. Het is niet voor niks dat het hem bij de Rockets niet lukte. En ook bij de LAL zie ik de triple double niet herhaalt worden.

Maar goed we wachten eerst maar even af hoe de rest van de teams zich gaan vormen.

• Robkazoe
Dag 2 van free agency voorbij. De euforie van de Westbrook trade begint langzaam weg te ebben aangezien de Wizards nog geen enkele move hebben gemaakt. We missen nog een startende PG, we hebben nog steeds geen goede SF en we hebben 41 PF's. Nu is onze GM druk bezig met Spencer Dinwiddie maar voor mijn gevoel is dat een beetje een doekje voor het bloeden.

De Bulls, Knicks en Heat hebben groots ingeslagen waardoor ze behoorlijk wat kwalitatieve spelers hebben kunnen toevogen. De Nets, Bucks, 76-ers en Hawks zijn nog steeds ijzersterk. Daarmee lijkt een top 7 plek bij voorbaat al uitgesloten voor dit seizoen. Dan heb je nog de Pacers en Celtics die geen gekke dingen gedaan hebben maar nog steeds wel een kwalitatief aardig/redelijk diep team hebben. En de Hornets zijn nog jong en kunnen daardoor alle kanten op (tegenvallen en buiten de play in belanden, maar misschien verrassen ze en doen ze het beter dan vorig jaar).

Denk dat het echt een moeilijk seizoen gaat worden. Want de goede beschikbare free agents zijn nu wel zo'n beetje weg. https://sports.yahoo.com/...ree-agents-045838999.html

Van de top 10:
Leonard: Blijft waarschijnlijk bij Clippers
Collins: Heeft nieuw contract gekregen bij de Hawks.
Dinwiddie: Die gaat dan mogelijk naar de Wizards toe maar is nog geen done deal and de Celtics liggen ook op de loer. Plus heeft ACL blessure gehad, dus nog maar de vraag hoe goed hij zal zijn.
Oubre: Is wel een beetje een problemenkindje en betwijfel of hij terug naar de Wizards wil.
Schroder: Wil een groot contract hebben wat hij sowieso niet waar kan gaan maken.
Danny Green: Is al 34 en gaat waarschijnlijk naar een contender toe.
Markkanen: Is RFA.
Reggie Jackson: Das eigenlijk nog een van de weinig serieuze opties die zou kunnen.
Oladipo: Is geblesseerd geweest.
Kanter: Als Kanter al in de top 10 verschijnt, dan weet je dat de free agents wel een beetje op zijn...

Ik roep het al jaren, er moet een rebuild komen. Elk seizoen lijkt slechter uit te pakken dan het vorige en ze blijven maar aanmodderen. Ik verwacht dat ze gaan vechten om in het play in toernooi te komen (dus binnen de top 10). Het wordt een goed seizoen als ze top 8 of hoger eindigen en een slecht seizoen als ze de top 10 niet halen (wat nog niet eens super onrealistisch is). Dan moet je als GM toch maar eens achter de oren krabben en bedenken of 20M dollar per jaar voor Dinwidee echt zo'n geweldig idee is.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik zie dat de Lakers nog wat meer geld en talent rondom LBJ hebben gezet. Oftewel melo gaat een hail mary doen voor een ring bij de lakers. Ik moet bij de lakers steeds meer aan "the expendables" denken, veel oude spelers. Ik ben benieuwd of al deze ego's tot een team gaan komen, ik heb er voorlopig een hard hoofd in.

Bij the Rockets gebeurt er momenteel niet veel. Ze hadden dan wel de #2 draft pick, maar ze hebben nog wel wat meer nodig om uit dat gat te klimmen waarin ze momenteel zitten. En het blijft met de rookies afwachten of ze het in de nba redden en echt tot bloei komen, daarbij kost dat tijd (kijk maar naar Ante bij de bucks)

• Robkazoe
Wizards - Pacers "uitgesteld" vanwege teveel corona gevallen bij de Wizards en het daaruit voortvloeiende contractonderzoek. Betekent dat het team waarschijnlijk de komende 7 dagen niet kan spelen. Handig, want deze ronde van de Summer League loopt tot 17-8. Dit begint toch ondertussen ook wel een beetje een shitshow te worden. Vorig jaar/seizoen is het team al hard geraakt door een grote corona uitbraak in het team. Team heeft toen meerdere weken stilgezeten.

Vervolgens de Olympische Spelen. Bij Jeremy Grant werd nadrukkelijk gezegd: Enters COVID protocols, is zelf niet positief, blijft wel bij het team. Bij Beal werd er meteen geroepen: Enters COVID protocols, (stilte rond het feit of hij wel/niet positief is), gaat niet mee naar Tokyo toe. Tot de dag van vandaag is het onduidelijk of hij wel/niet gevaccineerd is. Rest van het team heeft niets opgelopen. En nu zijn de jonkies van het team aan de beurt met weer een corona golf.

In de eerste golf konden ze er nog niet zo heel veel aan doen. Vaccinatie was er nog niet, dus het was bidden voor gods gratie dat je het niet kreeg. Maar er beginnen toch echt teveel toevalligheden te ontstaan en ze ontstaan allemaal bij de Wizards. En zelfs als je gevaccineerd ben, kun je nog besmet raken. Maar de toevalligheden bij Beal rond OS en nu bij de jonge spelers van de Wizards. Het begint er steeds meer van weg te hebben dat veel van hen nog niet gevaccineerd zijn. Tja, dan blijven we kutten.

Het is dat de owner van de Wizards, niet veel om zijn NBA franchise geeft. Maar als ik bovenaan een bedrijf sta met een marktwaarde van meerdere miljarden dollars, dan zal het woord vaccinatieplicht toch ook in je hoofd beginnen te spoken.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Robkazoe schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:38:
Het is dat de owner van de Wizards, niet veel om zijn NBA franchise geeft. Maar als ik bovenaan een bedrijf sta met een marktwaarde van meerdere miljarden dollars, dan zal het woord vaccinatieplicht toch ook in je hoofd beginnen te spoken.
Dat is natuurlijk weer een discussie op een heel ander niveau. Afhankelijk of de eigenaar een anti vaxxer is zal dit wel of niet door het hoofd spoken. Het blijft sowieso een zooitje ongeregeld in de nba en de vs.

Het is natuurlijk wel zonde dat er hierdoor weer minder gespeeld gaat worden.

• Poulske
Ik was weer aan het kijken voor de league pass maar ze hebben de VPN manier afgeschermd, wanneer ik in India de VPN wil aanschaffen moet ik ook de wedstrijden via de VPN kijken.

Daarnaast zijn de prijzen van de andere landen zoals Brazilie, Chili etc. gelijk aan de Nederlandse prijs.

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Poulske schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 08:21:
Ik was weer aan het kijken voor de league pass maar ze hebben de VPN manier afgeschermd, wanneer ik in India de VPN wil aanschaffen moet ik ook de wedstrijden via de VPN kijken.

Daarnaast zijn de prijzen van de andere landen zoals Brazilië, Chili etc. gelijk aan de Nederlandse prijs.
Ik weet niet zo goed waar jij je informatie vandaan haalt. Ik heb net met een VPN via Chili, Argentinië en Brazilië gekeken en de prijzen liggen daar ver onder de Nederlandse prijs van 199 euro. Het goedkoopst vond ik Argentinie waar ik met (jaja) Colombiaanse peso kon betalen. Omgerekend zo 51 euro.
Ik vermoed dat ik of dat ga doen of gewoon weer via Mexico. Nooit een VPN gebruikt, behalve tijdens de aanschaf van de League Pass.

P.s. Tunnelbear is je vriend als je Chrome gebruikt.

• matthijst
Hier wordt ie automatisch gerenewed voor ARS 6,160.00 = 53 euro zo'n beetje.

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

matthijst schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:57:
Hier wordt ie automatisch gerenewed voor ARS 6,160.00 = 53 euro zo'n beetje.
Ik had jouw bericht opgezocht van vorig seizoen om Tunnelbear naar Argentinië te leiden :)

• Poulske
woutur schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:34:
[...]

Ik weet niet zo goed waar jij je informatie vandaan haalt. Ik heb net met een VPN via Chili, Argentinië en Brazilië gekeken en de prijzen liggen daar ver onder de Nederlandse prijs van 199 euro. Het goedkoopst vond ik Argentinie waar ik met (jaja) Colombiaanse peso kon betalen. Omgerekend zo 51 euro.
Ik vermoed dat ik of dat ga doen of gewoon weer via Mexico. Nooit een VPN gebruikt, behalve tijdens de aanschaf van de League Pass.

P.s. Tunnelbear is je vriend als je Chrome gebruikt.
Verhip, je hebt gelijk, via Tunnelbear werkt het. Met mijn normale VPN provider werkte het niet goed, of wellicht wat caching van de browser. Nu zie ik dat mijn vorig abonnement pas 27 oktober afloopt, dus kan dan pas een nieuwe aanschaffen. Maar dan weet ik dat voor de volgende keer.

• SebaSlash
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:07

Ik zag deze reclame tijdens een NFL wedstrijd dit weekend, kon het nog verder nergens op internet verder maar dit lijkt er toch op dat ESPN de NBA gaat uitzenden.

Edit: hopelijk gaan ze wat meer uitzenden dat Ziggo deed, dat was soms wel wat karig.

[Voor 7% gewijzigd door SebaSlash op 14-09-2021 19:37]

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dat van ziggo was veel te weinig en op te slechte tijden (al ligt dat laatste meer aan de nba). Commentaar was ook wisselend van kwaliteit. Ik ben benieuwd of en wat espn gaat doen. Met F1 en nba zou het voor mij in ieder geval veel interessanter zijn dan al dat suffe voetbal dat alle andere zenders tot in den treure al uitzenden.

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

rockhopper schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:08:
Dat van ziggo was veel te weinig en op te slechte tijden (al ligt dat laatste meer aan de nba). Commentaar was ook wisselend van kwaliteit. Ik ben benieuwd of en wat espn gaat doen. Met F1 en nba zou het voor mij in ieder geval veel interessanter zijn dan al dat suffe voetbal dat alle andere zenders tot in den treure al uitzenden.
Nou ja, volgens mij is voetbal wel de hoofdmoot van wat ESPN aanbiedt. Maar ik ben wel benieuwd (ik zit bij Ziggo) hoe de 4 kanalen van ESPN gevuld worden. Commentaar bij Ziggo was meestal vervelend. Ik heb niets met die Ronald NogWat. En hoewel ik Smeets soms uitermate pedant vind (met commentaar als ' ... als ze zo ballen weggooien weet je al wat voor wedstrijd het gaat worden' net 2 minuten in de wedstrijd) is zijn kennis over spelers up-to-date en weet hij écht veel. Ik luisterde daar stiekum toch wel graag naar. Wat ik soms ook mis, is een tweede commentator zodat er heen-en-weer een leuke, interessante dialoog ontstaat.

• Robkazoe
woutur schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:29:
[...]

Nou ja, volgens mij is voetbal wel de hoofdmoot van wat ESPN aanbiedt. Maar ik ben wel benieuwd (ik zit bij Ziggo) hoe de 4 kanalen van ESPN gevuld worden. Commentaar bij Ziggo was meestal vervelend. Ik heb niets met die Ronald NogWat. En hoewel ik Smeets soms uitermate pedant vind (met commentaar als ' ... als ze zo ballen weggooien weet je al wat voor wedstrijd het gaat worden' net 2 minuten in de wedstrijd) is zijn kennis over spelers up-to-date en weet hij écht veel. Ik luisterde daar stiekum toch wel graag naar. Wat ik soms ook mis, is een tweede commentator zodat er heen-en-weer een leuke, interessante dialoog ontstaat.
In dat opzicht doen ze dat in de VS veel beter. Drie is daar toch wel standaard met een play-to-play commentator en 2 color commentators (vaak oud spelers die meer diepgang geven over bepaalde spelers, waarom iets gedaan wordt, wat de grotere trend van de game is). Maar gezien het beperkte bereik in Nederland snap ik ook wel dat je geen Mart Smeets, Francisco Elson en Rik Smits voor één wedstrijd kan inhuren.

Kun je met een NBA account nog steeds wisselen tussen thuis/uit team commentaar? Dat was altijd wel leuk om een beetje te wisselen. Sommige teams hebben echt goede thuis commentators en die zijn ook zeker het beluisteren waard ondanks dat ze tegen jouw team spelen. Sommige zijn echter ook compleet niet aan te horen *kuch* Cleveland *kuch* Boston *kuch* Warriors *kuch*. New York (zowel Knicks als Nets) + Lakers hebben wel goede en neutrale commentators.
Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee