Ja, wel een beetje wennen, die lege zaaltjes.
Ze hebben er in de samenvatting wel publieksgeluiden overheen gezet. Al wat leuker.
Ze hebben er in de samenvatting wel publieksgeluiden overheen gezet. Al wat leuker.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs
Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ja vind dat ook echt tof hoor, vooral Herro en Robinson.Robin40 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:47:
Gelukkig kwam je voorspelling niet uit en is het game 6. Ook al hebben ze mijn team eruit geknikkerd hoop ik dat de Heat alsnog de titel pakken, erg leuk team met jongens als Herro
Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
3ds fc: 4270-0926-7440
De normale league pass.Unigo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:20:
Begint toch te kriebelen, dus besloten komend seizoen ook te gaan volgen! Ben van plan een Leaguepass aan te schaffen, maar twijfel nog over welke. Wil als het ff kan ook inside the nba terug kunnen kijken.
Als ik naar https://watch.nba.com/streaming-subscriptions kijk lijkt de pass van 150 euro het best passend. Kan alleen niet vinden of de play-offs daar ook bij in zitten...
Wat doen jullie?
Ha! Beproefde methode, doe ik ook al een paar jaar. Vorig jaar kreeg ik nog korting bij verlenging, dit jaar niets van gezien.matthijst schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:50:
[...]
De normale league pass.
VPN naar Mexico, dan kost het rond de 70 euro
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Ik heb ook gebruik gemaakt van deze methode. Heb al een paar jaar zonder problemen automatische verlenging gehad. Paar weken geleden ook weer bericht gehad dat er binnenkort automatisch wordt verlengdwoutur schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:57:
[...]
Ha! Beproefde methode, doe ik ook al een paar jaar. Vorig jaar kreeg ik nog korting bij verlenging, dit jaar niets van gezien.
Paar jaar geleden ook al eens gedaan, dank! Zitten er nog consequenties aan via VPN? kan wel gewoon hier alles kijken, alsof ik 'm hier gekocht heb toch?matthijst schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:50:
[...]
De normale league pass.
3ds fc: 4270-0926-7440
[Voor 20% gewijzigd door matthijst op 13-12-2020 09:49]
Nou dat gaan we maar eens proberen dan. Ik ben toch niet zo te spreken over de nieuwe app voor Android TV. Ding is zo zwaar dat ik er bijna niet doorheen kan navigeren. En ik heb geen zin om elke dag via de app te gaan casten.matthijst schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:53:
Als je al lid bent en auto renewal uit zet krijg je een dag later een mailtje dat je met 20% kortingen terug kunt komen 😀
Gecheckt bij support. 1700MXN wordt 1360MXN --> 55 euro.
[Voor 9% gewijzigd door woutur op 21-12-2020 13:17. Reden: Update]
Hier VPN naar India, gemiddeld 1,15 EUR p/maand (rupees zijn cheepos).matthijst schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:50:
[...]
De normale league pass.
1 euro 15 per maand?bozzo schreef op woensdag 23 december 2020 @ 01:20:
[...]
Hier VPN naar India, gemiddeld 1,15 EUR p/maand (rupees zijn cheepos).
Nu de start van het seizoen (afgezien van pre-season) aan het bekijken, GSW-BKN met o.a. Durant, Irving en Curry die allen weer terug zijn! De Nets gaan voorlopig lekker 😊
[Voor 70% gewijzigd door matthijst op 23-12-2020 10:52]
VPN is inderdaad nodig bij het inloggen met NBA account, dit standaard via m’n iPad en NordVPN. Wanneer ik aan het streamen ben kan ik via Airplay kijken op de TV, maar het scherm van m’n Pro 12,9” voldoet in de praktijk primamatthijst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:41:
[...]
1 euro 15 per maand?
Wow
India wel VPN nodig om te kijken? Tenminste, dat zeggen ze op Ozbargain?
Werkt 't dan wel via NBA app op je TV?
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs
Heb een beetje het idee dat Harden als “insurance” is gehaald voor de rare fratsen die Irving uithaalt. Zou het ook niet gek vinden als ze hem traden voor wat meer diepte in het team, voornamelijk spelers die ook van de bal af kunnen spelen.rockhopper schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 02:35:
Het zat eraan te komen, maar ik denk dat het dit jaar niks meer wordt met de rockets. Jammer dat Harden gaat, maar het is waarschijnlijk wel beter voor het team.
Ik ben benieuwd hoe het met de Nets gaat, ik vrees dat er weer teveel star power is in één team. En niet in een positieve zin, meer dat het diverse "ballhoggers" zijn die mogelijk niet goed (meer) samenwerken. Al zal de tijd dat leren.
Via Mexico bestellen: Bear Tunnel Chrome add-on.Poulske schreef op zondag 17 januari 2021 @ 14:28:
Welk VPN provider gebruiken jullie voor de league pass?
[Voor 19% gewijzigd door woutur op 17-01-2021 18:11]
30.64 via Argentiniëwoutur schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:05:
[...]
Via Mexico bestellen: Bear Tunnel Chrome add-on.
Afspelen : niets nodig.
Kosten: 70 euro/jaar.
Ik heb in Texas gewoond, dus ik heb het meeste binding met de Texaanse teams, met name Houston die voor het eerst kampioen werd toen ik er woonde. Bij gebrek daaraan volg ik meestal ook Dallas en San Antonio.woutur schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:05:
[...]
Edit: mijn favoriete teams om westrijden van te kijken: Denver Nuggets, Charlotte Hornets, Indiana Pacers en de Memphis Grizzlies. Welke teams kijken jullie graag (en als je wilt: waarom?)?
Ja heb ik ook gedaan, VPN maken naar Argentinie, de pass kopen op je NBA account en vervolgens kun je zonder VPN met dat account alles kijken.
Ik zie in de lijst met condensed games vaak ook video's van 36 minuten staan, echter wanneer ik deze aanklik duren ze maar 9 minuten. Heb je wellicht een idee waar dit door komt?
Mijn team (Sixers) is er helaas niet in geslaagd om Kyle Lowry te halenwoutur schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:14:
De trade deadline is weer voorbij en dit topic zo goed als dood. Dus even een opfrisser
Mijn favoriete team (Nuggets) heeft Aaron Gordon erbij gekregen en van wat ik tot nu toe gezien heb, pakt dat hartstikke goed uit. De man zelf lijkt ook weer het spelplezier te hebben gevonden en ze hebben nu een ijzersterke starting 5. De bank geeft echter weinig diepte. Monte Morris ligt eraf, en er zijn niet heel veel spelers om de starters goed af te wisselen (nou ja, op Barton na, iedereen is beter dan hij). Millsap, Green, McGee en Facundo kunnen allemaal wel wat, maar in het geval van een blessure zijn dat nou niet de jongens die je team gaan redden.
Jullie teams nog leuke updates gehad?
Ik kijk ook minder dan voorheen, maar bij mij lijkt het ook met de evolutie van het spel te maken te hebben. Al dat geschiet van ver en het verloren gaan van de post-up game en gebruik van fatsoenlijke centers is iets dat het minder leuk maakt om naar te kijken. Dat is iets wat ik erg jammer vind.rockhopper schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:12:
Mijn team de Rockets hebben hun fundering verkocht (Harden) en ik denk dat ze nu maar mogen hopen dat er een leuke deal voorbij komt met alle troep en picks die ze hebben verzameld. Kortom ik zie mijn team de komende jaren niet snel terugkeren naar de playoffs. Gelukkig traden ze zoveel en zo vaak dat het mogelijk korter is dan ik denk.
Ik kijk nog maar heel zelden sinds corona. Het mist iets (ja het publiek) waardoor het minder boeiend is. Nog wel de all star game gekeken maar ook dit was voor mij een holle huls van wat het zou moeten zijn.
Denken jullie er zo ook over pre vs post corona (verklaring voor het dode topic) of wordt er nog met veel animo gekeken?
[Voor 3% gewijzigd door MrScratch op 01-04-2021 11:35]
Look behind you! A three headed monkey!
Ben benieuwd waar het dan terecht komt. Het was wel fijn om af en toe gratis wedstrijden te kunnen zien. Ik vond Smeets overigens erg negatief in commentaar tijdens Lakers vs Golden state. Alleen maar klagen over ego's en fouten terwijl het een hele vermakelijke wedstrijd was...DutchOwnage schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:14:
Ziggo raakt de uitzendrechten van de NBA kwijt. Dit maakte Mart Smeets vanochtend bekend. Hij stopt vanwege dit feit na dit seizoen bij Ziggo als commentator.
[Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 21-05-2021 15:38]
Ja, je moet er wel een beetje van houden. Ik kon het ook niet altijd hebben, toch kan ik ook wel genieten van Mart zijn commentaar op momenten.Bigm1990 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:20:
[...]
Ben benieuwd waar het dan terecht komt. Het was wel fijn om af en toe gratis wedstrijden te kunnen zien. Ik vond Smeets overigens erg negatief in commentaar tijdens Lakers vs Golden state. Alleen maar klagen over ego's en fouten terwijl het een hele vermakelijke wedstrijd was...
Tja het is voor hem een betaalde hobby. Het is fijn voor hem dat hij het nog in goede gezondheid kan, maar het is net zoiets als vroeg opstaan om te gaan vissen nadat je met pensioen gegaan bent.MrScratch schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:07:
[...]
Ja, je moet er wel een beetje van houden. Ik kon het ook niet altijd hebben, toch kan ik ook wel genieten van Mart zijn commentaar op momenten.
Sowieso heb ik bergen respect voor Mart die op zijn 74e nog midden in de nacht in (zoals hij dat zelf zegt) een bezemkast in Hilversum gaat zitten om daar voor zijn sport te becommentarieren.
Ik moest echt ff checken waarover dit ging, maar neem aan dat het de 4 op 14 van Ben Simmons betreft? Dat is wel fabelachtig slecht, helemaal voor een guard. 28%, oef!woutur schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:23:
Ik ga vanavond kijken of ik 5-14 kan schieten van de vrije worp lijn en als dat lukt stuur ik mijn C.V. naar de 76'rs.
Vind alleen die Young van de Hawks zo'n vervelend mannetje. Hij speelt geweldig maar hij heeft van die nare trekjes.Robkazoe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:38:
De Bucks hebben het echt aan zichzelf te danken dat ze achter staan. Tucker en Lopez werden echt compleet weggevaagd in defense. Volgende wedstrijd moeten ze:
- Giannis op KD zetten
- Middleton op KD zetten
- Dubbelteamen
- Minder switchen
- Small ball spelen met Giannis op de 5
- of een combinatie van bovenstaande
Harden is duidelijk geblesseerd. Zijn jumpshot is veel te kort en komt niemand voorbij. Hij mist duidelijk explosiviteit. Daar zet je geen Holiday op zetten zou je zeggen. Maar daar dacht Bud anders over.
Ik gun de Nets niet zo heel veel maar vrees dat ze wel doorgaan. En veel respect voor de Hawks. Hebben al meer bereikt dan de Wizards in de afgelopen 11 jaar.
Ryzen 5 5600X | Asrock B450m Steel Legend | Inno3D RTX3060ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Ben Simmons is wel hard onder de bus gegooid door zowel Embiid als Doc Rivers. Slechte vrij worpen %, amper FGA in Q4, geen jumper. Het is dat hij een goede verdediger is, maar met de playoffs ga je hier niet ver mee komen. Simmons heeft nu wel gezegd dat veel dingen door hem veroorzaakt zijn en dat hij deze zomer nu echt aan de bak gaat om de problemen op te lossen.Poulske schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:01:
Helaas hebben de Hawks Philladelphia eruit geknikkerd, had wel een zwak voor de 76'ers. Maar de overgebleven 4 teams zijn ook goed, allemaal in jaren geen titel meer gewonnen. Ik heb nu stiekem dat de Bucks hem gaan winnen, ben een beetje fan van Antetokounmpo.
Heeft Simmons ook wel een beetje over zichzelf afgeroepen. Zowel Embiid als Simmons zijn verschrikkelijk arrogant. Als je vervolgens zo door het ijs heen zakt, dan is de kritiek ook veel forser. Dat heeft ie dus ook een beetje zelf uitgelokt.woutur schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 13:02:
Dus we zitten nu opIk heb niet echt een favoriet, maar de gun-factor gaat bij mij een beetje naar de Suns. Ik hoop op een Suns - Hawks finale. Ik kijk graag naar Booker-Paul-Ayton en ook Young-Collins-Capella. Nou ja, als K'von goed speelt is dat ook leuk (mooi schot heeft die gast (Huerter overigens)).
- Clippers - Suns (0-1)
- Bucks - Hawks
Ik lurk wat rond op Reddit en daar is Ben Simmons zo ongeveer tot op het bot verketterd. De kritiek is aan de ene kant terecht, maar het is teveel en zo hard. Aan de andere kant, stel dat Simmons een goede jumper ,driepunter en vrije-worp percentage krijgt, dan is ie gelijk ook meteen top. Enfin, ik hoorde dat ie best naar een nieuw team kan gaan. Philly heeft hem nou niet echt geholpen op deze vlakken.
[Voor 5% gewijzigd door Robkazoe op 22-06-2021 13:15]
[Voor 3% gewijzigd door Poulske op 22-06-2021 13:20]
Ben Simmons is absoluut niet untradeable... Ondanks dat hij absoluut gefaald heeft, en al eigenlijk sinds zijn debuut in de NBA stilstaat qua ontwikkeling blijft het natuurlijk wel een fenomeen. De vraag is natuurlijk wanneer hij geen schot ontwikkelt, of hij niet gewoon als PF moet gaan spelen waardoor je hier meer mee wegkomt dan wanneer je PG speelt.Robkazoe schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:54:
[...]
Als je Simmons zou vervangen voor bijvoorbeeld OG Anunoby, dan was dit team waarschijnlijk naar de east finals gegaan. Voor nu weet ik alleen niet zo goed wat de 76-ers moeten doen. Simmons lijkt untradeable, ze hebben geen capspace en picks zijn ook waardeloos.
Nee, je hebt gelijk. Ik denk dat de Houston Rockets best een trade willen overwegen met Wall, de Wizards hebben wel oren als ze Westbrook moeten traden, OKC zoekt nog een gegadigde voor Walker en Boston zou best Horford willen traden voor Simmons.YLMOSE schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 13:26:
[...]
Ben Simmons is absoluut niet untradeable... Ondanks dat hij absoluut gefaald heeft, en al eigenlijk sinds zijn debuut in de NBA stilstaat qua ontwikkeling blijft het natuurlijk wel een fenomeen. De vraag is natuurlijk wanneer hij geen schot ontwikkelt, of hij niet gewoon als PF moet gaan spelen waardoor je hier meer mee wegkomt dan wanneer je PG speelt.
Zou jij willen zien dat de Wizards Westbrook traden voor Simmons? Ik denk niet dat ze daarmee er op vooruit gaan.Robkazoe schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 13:47:
[...]
Nee, je hebt gelijk. Ik denk dat de Houston Rockets best een trade willen overwegen met Wall, de Wizards hebben wel oren als ze Westbrook moeten traden, OKC zoekt nog een gegadigde voor Walker en Boston zou best Horford willen traden voor Simmons.
Yes pls!Poulske schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 14:00:
[...]
Zou jij willen zien dat de Wizards Westbrook traden voor Simmons? Ik denk niet dat ze daarmee er op vooruit gaan.
[Voor 8% gewijzigd door Robkazoe op 22-06-2021 14:50]
Van John Wall en een protected first round pick naar Westbrook. En van Westbrook en twee toekomstige second round picks naar een first round pick en KCP, Kuzma en Harrell teruggekregen. Onze GM verdient een standbeeld. Twee untradable contracten verruilen in twee jaar.woutur schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:22:
@Robkazoe gefeliciteerd! Goede deal voor je team!
Ik ben zelf altijd wel gecharmeerd geweest van Harell.
O en als Westbrook echt zo goed is, dan had hij samen met Beal afgelopen jaar wel een winning record gehad met de Wizards. Misschien een kort door de bocht/gewaagde uitspraak, maar als Westbrook echt zo goed is, was dat wel het meest minimale wat haalbaar was.rockhopper schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 09:05:
WB kan nog wel even mee, al denk ik niet dat hij bij de Lakers tot zijn recht komt.
Lebron begint inderdaad echt slijtage te vertonen. Ik ben sowieso niet zo'n fan van al die spelers die blijven rondhoppen op zoek naar de missende ring.
Wat dat betreft vond ik de eindwinst van de Bucks mooi en meteen daad bij woord van Ante.
Robkazoe schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:55:
[...]
O en als Westbrook echt zo goed is, dan had hij samen met Beal afgelopen jaar wel een winning record gehad met de Wizards. Misschien een kort door de bocht/gewaagde uitspraak, maar als Westbrook echt zo goed is, was dat wel het meest minimale wat haalbaar was.
En dat is gewoon ook de reden waarom hij geen winnend basketbal speelt. Bij WB is het individueel belang > team belang..
Dat is natuurlijk weer een discussie op een heel ander niveau. Afhankelijk of de eigenaar een anti vaxxer is zal dit wel of niet door het hoofd spoken. Het blijft sowieso een zooitje ongeregeld in de nba en de vs.Robkazoe schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:38:
Het is dat de owner van de Wizards, niet veel om zijn NBA franchise geeft. Maar als ik bovenaan een bedrijf sta met een marktwaarde van meerdere miljarden dollars, dan zal het woord vaccinatieplicht toch ook in je hoofd beginnen te spoken.
Ik weet niet zo goed waar jij je informatie vandaan haalt. Ik heb net met een VPN via Chili, Argentinië en Brazilië gekeken en de prijzen liggen daar ver onder de Nederlandse prijs van 199 euro. Het goedkoopst vond ik Argentinie waar ik met (jaja) Colombiaanse peso kon betalen. Omgerekend zo 51 euro.Poulske schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 08:21:
Ik was weer aan het kijken voor de league pass maar ze hebben de VPN manier afgeschermd, wanneer ik in India de VPN wil aanschaffen moet ik ook de wedstrijden via de VPN kijken.
Daarnaast zijn de prijzen van de andere landen zoals Brazilië, Chili etc. gelijk aan de Nederlandse prijs.
Ik had jouw bericht opgezocht van vorig seizoen om Tunnelbear naar Argentinië te leidenmatthijst schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:57:
Hier wordt ie automatisch gerenewed voor ARS 6,160.00 = 53 euro zo'n beetje.
Verhip, je hebt gelijk, via Tunnelbear werkt het. Met mijn normale VPN provider werkte het niet goed, of wellicht wat caching van de browser. Nu zie ik dat mijn vorig abonnement pas 27 oktober afloopt, dus kan dan pas een nieuwe aanschaffen. Maar dan weet ik dat voor de volgende keer.woutur schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:34:
[...]
Ik weet niet zo goed waar jij je informatie vandaan haalt. Ik heb net met een VPN via Chili, Argentinië en Brazilië gekeken en de prijzen liggen daar ver onder de Nederlandse prijs van 199 euro. Het goedkoopst vond ik Argentinie waar ik met (jaja) Colombiaanse peso kon betalen. Omgerekend zo 51 euro.
Ik vermoed dat ik of dat ga doen of gewoon weer via Mexico. Nooit een VPN gebruikt, behalve tijdens de aanschaf van de League Pass.
P.s. Tunnelbear is je vriend als je Chrome gebruikt.
[Voor 7% gewijzigd door SebaSlash op 14-09-2021 19:37]
Nou ja, volgens mij is voetbal wel de hoofdmoot van wat ESPN aanbiedt. Maar ik ben wel benieuwd (ik zit bij Ziggo) hoe de 4 kanalen van ESPN gevuld worden. Commentaar bij Ziggo was meestal vervelend. Ik heb niets met die Ronald NogWat. En hoewel ik Smeets soms uitermate pedant vind (met commentaar als ' ... als ze zo ballen weggooien weet je al wat voor wedstrijd het gaat worden' net 2 minuten in de wedstrijd) is zijn kennis over spelers up-to-date en weet hij écht veel. Ik luisterde daar stiekum toch wel graag naar. Wat ik soms ook mis, is een tweede commentator zodat er heen-en-weer een leuke, interessante dialoog ontstaat.rockhopper schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:08:
Dat van ziggo was veel te weinig en op te slechte tijden (al ligt dat laatste meer aan de nba). Commentaar was ook wisselend van kwaliteit. Ik ben benieuwd of en wat espn gaat doen. Met F1 en nba zou het voor mij in ieder geval veel interessanter zijn dan al dat suffe voetbal dat alle andere zenders tot in den treure al uitzenden.
In dat opzicht doen ze dat in de VS veel beter. Drie is daar toch wel standaard met een play-to-play commentator en 2 color commentators (vaak oud spelers die meer diepgang geven over bepaalde spelers, waarom iets gedaan wordt, wat de grotere trend van de game is). Maar gezien het beperkte bereik in Nederland snap ik ook wel dat je geen Mart Smeets, Francisco Elson en Rik Smits voor één wedstrijd kan inhuren.woutur schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:29:
[...]
Nou ja, volgens mij is voetbal wel de hoofdmoot van wat ESPN aanbiedt. Maar ik ben wel benieuwd (ik zit bij Ziggo) hoe de 4 kanalen van ESPN gevuld worden. Commentaar bij Ziggo was meestal vervelend. Ik heb niets met die Ronald NogWat. En hoewel ik Smeets soms uitermate pedant vind (met commentaar als ' ... als ze zo ballen weggooien weet je al wat voor wedstrijd het gaat worden' net 2 minuten in de wedstrijd) is zijn kennis over spelers up-to-date en weet hij écht veel. Ik luisterde daar stiekum toch wel graag naar. Wat ik soms ook mis, is een tweede commentator zodat er heen-en-weer een leuke, interessante dialoog ontstaat.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details