Lees dat van DMC net ook.Robkazoe schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:00:
Voor de dunk contest: Zach LeVine had een "torn ACL" en lag er al voor de rest van het seizoen uit. Was al bekend voor de dunk contest werd aangekondigd. Aaron Gordon had last van zijn voet, was daardoor een stuk minder explosief. Maar goed, de hele dunk contest was een treurige boel. Van DeAndre Jordan had ik ook al weinig verwacht. Rest zijn weinig indrukwekkend qua dunks en namen.
Had zelf wel graag de volgende spelers in één dunk contest gezien:
- Giannis
- Aaron Gorden
- Zac LaVine
- LeBron James
- Russell Westbrook
- En misschien nog een oude bekende zoals Vince Carter?
Wat ik zelf overigens schokkender vindt: DMC naar NOLA toe. Had zelf verwacht dat DMC of zou blijven, of naar Boston zou gaan. Moet zeggen dat de trade er voor de Kings ook wel heel matig uit zag (weinig assets die ze terug krijgen). Daar had makkelijk meer in gezeten.
Ben benieuwd of Boston nog wat kan doen met bv PG13 of Butler. Aan de andere kant. Boston overspeelt hun hand ook regelmatig heb ik het idee. Volgens mij vinden ze bij Boston dat hun spelers ongeveer minimaal zo goed zijn als Kobe of MJ en als er dus een trade komt, zet Boston volgens mij veel te laag in.
Goed voorbeeld is bv Jared Sullinger. Oud Boston, draaide vorig jaar goed mee op de Center positie en stond in de basis 5. Nu bij Toronto a 6M voor 1 jaar en krijgt ie amper minuten en kan ie totaal niet meekomen. Hetzelfde geldt voor Evan Turner. Heeft voor 60M+$ getekend bij Portland en bakt daar ook niets van.
Als de Bulls Jimmy Butler aan zouden bieden, dan zou Boston nog met Marcus Smart aan komen zetten en het vriendelijke verzoek of de Bulls niet nog één draftpick erbij kunnen doen want anders zouden de verhoudingen wel erg schreef liggen.
En mijn Wizards moeten Lou Williams van de Lakers gaan halen. De bank is nu zo slecht.
NO kiest er dus voor om de komende seizoenen niets met draft picks te doen.The Kings dealt one of the most talented but temperamental big men in the game along with Omri Casspi to New Orleans in exchange for Tyreke Evans, 2016 first-round draft pick Buddy Hield, Langston Galloway and first- and second-round draft picks this summer, a source told AP. The trade is not yet official and has not been announced by either team.
Benieuwd hoe het uit zal pakken.
Apart hoe dat soms kan gaan ja, dat spelers totaal niet uit de verf kunnen komen waar dat bij het voorgaande team wel het geval was.