rockhopper schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:46:
[...]
Ik keek deze niet live, duurt allemaal net te lang en er staat net te weinig op het spel. zojuist de wedstrijd gezien, die was wel leuk (niet heel bijzonder verder) ook John Legend deed het leuk bij de halftime show, maar hij is geen Lady Gaga

. Het commentaar van Mart was niet heel erg boeiend, hier en daar wat leuke anekdotes van uit den ouden Doosch, maar ook veel lange stiltes. Op zich niet erg, want het is en blijft een mickey mouse demo-spektakel wedstrijd, maar je verwacht van zo'n veteraan toch iets diepere analyses en iets meer opvul momentjes.
Was er gisteravond mooi vroeg voor naar m'n nest gegaan, wekkertje gezet en via nba tv/tnt gekeken.
Geen Mart hier, beste man hoor, heeft zelf z'n sporen op basketbalgebied ook wel verdiend maar ik hoor toch liever Marv Albert, Reggie Miller en Chris Webber het commentaar doen.
Tja, dat entertainment. Dacht dat die Legend z'n hele oeuvre zou gaan spelen daar, die deed wel 5/6 nummers. Geen gaga inderdaad; hij doet alles 100% live. Ben niet zo'n fan van z'n dweep-nummers, maar hij is live wel erg goed.
spoiler:Verder inderdaad geen bijzondere wedstrijd, hoewel er wel wat records sneuvelden. Vond vooral die reactie van de bank op KD's alley-oop naar Westbrook tof. Dat constante gezeur over hun breakup en dat ze niet meer zouden praten.... De mannen respecteren elkaar als goede spelers, het is niet alsof ze in OKC best buddies waren of zo.
Die Westbrook is momenteel met iets heel bijzonders bezig. Zou echt wat zijn als hij over een heel seizoen een triple double gemiddeld zou hebben. Vind veel van de man, maar vooral dat hij een uitzonderlijke speler met een nog uitzonderlijker drive is.
spoiler:Dat Davis mvp zou worden zat er wel een beetje in natuurlijk. Scheelde ook dat hij constant gezocht werd (en eerlijk is eerlijk: hij heeft ook wel redelijk wat cherries gepicked

). Toch het scorerecord van Wilt verbroken. Wel verdiend wmb, vind het een toffe speler om te zien. Beetje KD-achtig; als guard begonnen, snel gegroeid en dan een center-sized speler die op alle 5 posities uit voeten kan overhouden. Kan ik wel waarderen.
Het was weer een mooie show. Nu door in de competitie waar de wedstrijden gaan tellen richting play-offs.
Benieuwd hoe de Cavs zich erdoor heen gaan slaan met de blessures.
En March madness ga ik dit jaar wat beter in de gaten houden, dat staat ook weer op stapel.
[
Voor 0% gewijzigd door
SuBBaSS op 20-02-2017 16:10
. Reden: Ff wat in spoiler tags gehakt voor de "moet nog kijken" peoples ]