NBA Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:29
FredjeK schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 20:34:
Jeetje , wat zijn jullie allemaal "pessimistisch" na 1 game. De cavs misten wel gewoon 28 schoten in de paint , dat gebeurd ze normaal nooit maar gisteren zat het gewoon tegen.Bijvoorbeeld ook dat JR vroeg geblesseerd aan zijn hand raakte en daardoor geloof ik maar 1(of2?) schoten loste. Channing Frye hebben we ook niet gezien terwijl hij normaal vanaf de bench grote impact heeft. De offday van Curry en Thompson heeft deels ook te maken dat er echt wel gewoon goede defense op hun was. Sure , ze hadden beiden niet hun dag , maar dat was voor een paar Cavs players ook het geval. Ik zie de Cavs zo maar game 2 pakken.

Kijk bovenstaande video ook eens. Er zaten echt een hele hoop momenten bij dat de defense gewoon echt nergens te bekennen waren, dat JR + Kyrie de weg compleet weg zijn, switches niet goed liepen en dat The Splash Bros. daar geen gebruik van maakte. De verdediging staat er gewoon niet al te best.

Zoals in de video aangegeven heeft Frye een hele hoge Net Rating. Het zou mij niets verbazen als hij meer minuten krijgt ten opzichte van Kevin Love. Ik denk dat bij Frye een van de oplossingen ligt om het spel beter te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:24

MrScratch

I am rubber, you are glue

Ik vond vooral de offence van de Cavs erg teleurstellend. Geen motion, geen goed spelletjes. Alleen maar 1 speler de bal, misschien een pick en roll, maar geen goede passing motion en bij de vrije man uitkomen. Als ze dat de rest van de wedstrijden zo blijven doen, dan voorspel ik een simpele serie voor GSW.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D9LOwzs.jpg

Schijf aan het opruimen }:O
Wikipedia: Jodie Meeks
Wikipedia: Luke Harangody

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0ku5A6r.jpg
Wikipedia: Greivis Vásquez
Wikipedia: Jerome Randle
Toch veel journeyman nog (bij degenen die de NBA niet gehaald hebben) en nog de hele wereld rondzwerven van team naar team ...

:7
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/enjnzHO.jpg

Hoe toepasselijk: UCLA tegen Davidson in 2007
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mbHGKnS.jpg

VS

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZLTfYyU.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 06-06-2016 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik heb de game nog niet gezien. Maar wat ik zo lees van de samenvattingen... :X Jefferson op de 5, "smallball" spelen. Je zou bijna denken dat Tyronn Lue dronken was tijdens de wedstrijd en dat ze helemaal niets geleerd hebben van het spel van OKC.
FredjeK: Hebben we nog steeds misplaatste pessimisme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game 2 met wat foutieve informatie vanuit de redactie over de topscoorder maar ach dat zijn we wel weer enigszins gewend van die website.

De volgende wedstrijd speelt Cleveland thuis. Ik ben benieuwd hoe sterk ze daar voor de dag gaan komen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2016 10:44 . Reden: link gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Game twee een nog grotere blamage voor Cleveland. Het leek echt helemaal nergens op. Het moet thuis niet een beetje beter maar echt veel beter. Ik heb geen voorkeur qua team maar een beetje spanning kan geen kwaad.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 21:18
Curry gaat niet mee naar de Spelen met USA, om zijn blessure rust te gunnen..
Zonde? Of verstandig?

http://blogs.mercurynews....ics-brazil-may-not-alone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het is natuurlijk de vraag hoe Curry het in een 'olympisch team' doet.

Ik had 'm zelf wel graag zien spelen, maar ik begrijp dat je na een lang seizoen als bij de gsw je iemand anders de eer laat. Van de andere kant, veel spelers zouden een moord doen om er wel heen te mogen. Het zal dus een hoop afhangen van hoe Curry zijn eigen blessure ziet, heeft hij toch meer last dan dat hij laat merken?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de uitslag van Game 3 is inmiddels bekend. Goed voor de finale dat Cavs nu iets teruggedaan hebben. Bij 3-0 zou het een heel moeilijk verhaal worden. Qua score toch wel een behoorlijke marge voor de Cavs. Op naar de volgende wedstrijd!

Trouwens, Curry kan nog niet helemaal overtuigen tijdens de play-offs (ook in verband met de eerdere blessure die hem verhinderde te kunnen spelen). Hij heeft nu weliswaar de meeste punten gescoord namens zijn team, maar dat zegt ook een en ander over zijn team. Wellicht een verstandig besluit om na een lang seizoen NBA niet naar de Spelen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Ze kunnen het dus wel. Qua spanning hoop ik nu toch wel dat ze game 4 ook gaan winnen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Net even de eerste helft gekeken maar erg spannend werd het niet. Curry leek trouwens wel te slapen deze wedstrijd, so much for being mvp. Toch wel opmerkelijk om te zien dat de Cavs nu weer zonder Love veel beter speelt. Van mij mag pot 4 wel weer wat spannender worden. Ik ziet niet echt te wachten op deze wedstrijden waar het eigenlijk al voorbij is na de rust.

Wat betreft die 3-0, ik geloof niet dat er ooit een team is geweest (nba) die daarvan terug gekomen is. Het is al erg bijzonder om van een 3-1 achterstand terug te komen. (wat de gsw dus in de semi heeft gedaan) Maar goed voorlopig doen de ploegen wat ze moeten doen: thuis winnen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 23:37
Het is idd nog nooit voorgekomen dat er iemand in de finale terug kwam van een 3-1 achterstand.
Nu dus 3-2 en ik denk dat GSW weer wakker is geschud en in Cleveland de titel gaat pakken.
Green speelt weer mee na z'n schorsing.

Sinds Ziggo het uitzend kijk ik toch best wel vaak basketbal, vind het wel leuk.
Volgend jaar blijven ze toch ook NBA uitzenden op Ziggo?

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Geen idee, maar het is natuurlijk een uitstekende reclame boodschap en omdat ziggo sport1 bezit kost het ze niks extra's om het op hun eigen kanaal te gooien.
Ik heb de 3-2 wedstrijd gemist helaas maar man man wat een performance 2 spelers in de 40 punten bij Cleveland. Misschien ga ik 'm nog terugkijken al ben ik nog steeds erg druk deze week. Ik had ook niet meegekregen dat Green geschorst was, maar dat verklaart wel een hoop want ik vind 'm defensief een van de sterkste bij GSW. Maar zijn gedrag is echt kampioen onwaardig.
Ik weet niet of GSW nu helemaal wakker is, maar mocht het tot game 7 komen, ik zie ze niet game 7 verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Lebron is weer on fire. 41 pts tot nu toe.
GSW mist echt veel deze wedstrijd, Curry is net weg gestuurd door z'n 6de fout. Het wordt een game 7 in Oakland. Het duurde al ruim 5 minuten voor dat GSW überhaupt een punt had. Veel missers maar ook veel blocks door de Cavs. Lebron speelt goed.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Zeer goede wedstrijd van Lebron. De wedstrijd zelf vond ik matig, ik ben niet zo van de meer dan 20 punten verschil wedstrijden en met de koude start van GSW kwam het daar al snel op neer. Al probeerden en kwamen ze aan het eind nog aardig terug. Game 7 zondag dus maar. Ik ben nog steeds overtuigd dat ze 'm pakken al zullen ze wel op de foultrouble moeten gaan letten. Als Curry er weer vroegtijdig uitgaat met een krappe marge vroeg in het vierde kwart...

Kom maar op met de zondag uitzending :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Ik moet zeggen dat ik het Cleveland ondertussen volledig gun. Om jezelf terug te vechten vanuit 3-1 verdient respect en een titel. Golden State valt ook best een beetje tegen, zeker gezien het seizoen dat ze gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Cavs hebben het gewoon gedaan! Wat een wedstrijd, wat een spanning. 3-1 terugkomen in de finale, Cleveland eindelijk een ring! Fanatastisch!

Echt kippenvel. Alle emoties uit LeBron, Tyronn Lue huilend op de bank, Kyrie die het niet kan geloven. GSW publiek blijft er allemaal netjes onder en klappen ook voor de Cavs.

Deze brute block was nog wel even belangrijk zo vlak voor het einde:
https://streamable.com/l1h9
Ik heb oprecht genoten van de laatste wedstrijd. Ik geloof dat het 14 keer gelijk stond en 20 keer de lead wisselde. Een nagelbijter maar o zo spannend. Nu nog even een paar uurtjes slaap pakken. :)

[ Voor 72% gewijzigd door Robkazoe op 20-06-2016 05:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 12:02
Geniale game 7 en super dat het LeBron gelukt is in Cleveland.
En, ook niet verkeerd, dat sippe gezichtje van Curry.
73-9, zonder ring...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik ben zelf nog wel redelijk benieuwd waarom de GSW hebben gefaald. Als zij hadden gespeeld zoals tegen OKC en in de rest van het seizoen, dan hadden ze makkelijk Cleveland kunnen verslaan. Maar zowel Curry als Thompson waren echt beduidend minder in de finale dan in het reguliere seizoen. Zal Curry toch last hebben van zijn blessure (mede door te weinig wedstrijdritme)? Of zou de push naar 73 overwinningen net teveel energie hebben gekost waardoor ze op de finale net te kort kwamen? Of was het toch goede defense van de Cavs waardoor Curry en Thompson in toom werden gehouden.

Voorlopig zullen we hier geen antwoord op krijgen, mogelijk dat we dat volgend seizoen kunnen zien... Het fascineert mij wel enorm. Normaal verliezen 60+ wins teams niet in de finale. Nu hebben ze er 73 gehaald en laten ze het liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Terechte winnaar in de vorm van Cleveland. Zeer spannende wedstrijd, deed me denken aan de Rockets - Knicks uit '94. Sowieso is game 7 finals ultiem spektakel. Ik ben al weer klaar voor het nieuwe seizoen, maar eerst de draft nog.

@robkazoe, ik denk dat het een combi is van 'te koude' flashbrothers, de afwezigheid van Green in game 5, de blessures die ditmaal bij GSW lagen mn die van Iguodala is hard aangekomen en wellicht Curry ook, je laat de spelen niet zomaar liggen. Maar misschien ook teveel energie in de loop naar de finals toe, de Cavs hadden het tot de finale relatief makkelijk terwijl GSW zich al uit een 3-1 gat heeft moeten terugvechten. Verder was James op beslissende momenten echt dominant dat en een goede Irving hebben de doorslag gegeven.

Maar het blijft speculeren want alleen de spelers zelf voelen wat zij voelen qua blessure en moraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredjeK
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-08 15:08
Het maakt voor mij niets maar dan ook helemaal niets uit waarom de Warriors het "hebben laten liggen".
Vorm , conditie , blessures maken allemaal net zoveel onderdeel uit van topsport zoals het spelletje zelf.
Hier hadden de cavs vorige finals namelijk ook last van , dus "no excuses".

Ik zelf ben uitermate blij dat de Cavs het gehaald hebben , geen fan van het drie punten spelletje van de Warriors. Ook ben ik blij voor LeBron , dat gedoe van wie de beste speler of het gezicht van de NBA zou zijn begon me ietwat te irriteren. Curry is de beste shooter in de NBA , niets meer en niets minder.
Ik zou ook willen stellen dat Green (hoe iritant hij ook is) de mvp en dus ook beste speler van GS is.
LeBron daarentegen is gewoon van een ander niveau , dat hebben we vorig jaar in de finals al gezien en nu heeft ie er gewoon nog een schepje bovenop gedaan....wat een speler is dat zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acidd91
Robkazoe schreef op maandag 20 juni 2016 @ 04:41:
Cavs hebben het gewoon gedaan! Wat een wedstrijd, wat een spanning. 3-1 terugkomen in de finale, Cleveland eindelijk een ring! Fanatastisch!

Echt kippenvel. Alle emoties uit LeBron, Tyronn Lue huilend op de bank, Kyrie die het niet kan geloven. GSW publiek blijft er allemaal netjes onder en klappen ook voor de Cavs.

Deze brute block was nog wel even belangrijk zo vlak voor het einde:
https://streamable.com/l1h9
Ik heb oprecht genoten van de laatste wedstrijd. Ik geloof dat het 14 keer gelijk stond en 20 keer de lead wisselde. Een nagelbijter maar o zo spannend. Nu nog even een paar uurtjes slaap pakken. :)
Die block was echt bruut, kan er inderdaad niks anders van maken.
Ik vond het echt een spannende pot, geen goede pot, maar wat een spanning. Hele tijd dicht bij elkaar, laatste paar minuten veel fouten en weinig scores. De drie van Irving op het eind was heel goed, knap dichtgehouden daarna. Terechte winnaar gezien de serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
FredjeK schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:42:
Het maakt voor mij niets maar dan ook helemaal niets uit waarom de Warriors het "hebben laten liggen".
Vorm , conditie , blessures maken allemaal net zoveel onderdeel uit van topsport zoals het spelletje zelf.
Hier hadden de cavs vorige finals namelijk ook last van , dus "no excuses".
Het gaat mij ook niet om de "smoesjes" die erbij zitten. Maar als je naar het reguliere seizoen kijkt, hadden de Warriors het gewoon makkelijk moeten kunnen afmaken. Ik vind de reden belangrijker dan "GSW had moeten winnen want ze zijn het beste". Cavs hadden dit probleem vorig jaar met twee belangrijke injuries.
Ik zelf ben uitermate blij dat de Cavs het gehaald hebben , geen fan van het drie punten spelletje van de Warriors. Ook ben ik blij voor LeBron , dat gedoe van wie de beste speler of het gezicht van de NBA zou zijn begon me ietwat te irriteren. Curry is de beste shooter in de NBA , niets meer en niets minder.
Ik zou ook willen stellen dat Green (hoe iritant hij ook is) de mvp en dus ook beste speler van GS is.
LeBron daarentegen is gewoon van een ander niveau , dat hebben we vorig jaar in de finals al gezien en nu heeft ie er gewoon nog een schepje bovenop gedaan....wat een speler is dat zeg.
Ik vind Green persoon een flapdrol en ook totaal niet MVP waardig. Als ik MVP volgorde moet bepalen bij GSW dan zou dat zijn:
1. Livingston
2. Iggy
3. Klay Thompson
4. Curry
Zijn gedrag is totaal niet MVP waardig.

GSW kunnen voor volgend jaar weer een mooi seizoen neerzetten. Maar een aantal teams hebben nu laten zien dat GSW te kloppen zijn in de playoffs. Spurs hebben het al een keer gedaan in het reguliere seizoen, OKC in de Conf. Finals en Cavs in de Finals. Als je een goede coach, fatsoenlijk spelers materiaal hebt en de mogelijkheid hebt om veel te switchen ( + een klein beetje geluk ), dan kom je ver tegen GSW.

Het punt alleen is dat je tijdens het reguliere seizoen eigenlijk te weinig tijd en voorbereiding hebt om goed te kunnen anticiperen op de GSW. Er is maar één team die zoals GSW speelt dus het loont het niet om in het reguliere seizoen te trainen tegen GSW. Gevolg is dat GSW volgend jaar waarschijnlijk weer lachend 60+ overwinningen gaan halen. Alleen dan worden de playoffs weer spannend.

Ben zelf erg benieuwd naar de Free Agents per 1 juli. Een aantal teams moeten moves maken. Boston heeft nog veel financiele ruimtes en een berg draft picks. De Wizards hebben slechts 25 of 30 miljoen op hun roster van 2016-2017 staan. Lakers hebben ook wel een klein gaatje na het wegvallen van Kobe. Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren (ook al vallen het aantal grote moves altijd wel een beetje tegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredjeK
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-08 15:08
Robkazoe schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:25:
[...]

. Maar als je naar het reguliere seizoen kijkt, hadden de Warriors het gewoon makkelijk moeten kunnen afmaken. .

[...]

Ik vind Green persoon een flapdrol en ook totaal niet MVP waardig. Als ik MVP volgorde moet bepalen bij GSW dan zou dat zijn:
1. Livingston
2. Iggy
3. Klay Thompson
4. Curry
Zijn gedrag is totaal niet MVP waardig.
Vind ik dus niet , zo blijkt maar weer dat regular season en playoff(finals) 2 totaal andere dingen zijn.
Met Green mvp vind ik dus niet dat hij ook daadwerkelijk die titel moet krijgen , ik bedoel hiermee dat hij de belangrijkste speler voor de warriors is , dit staat voor mij buiten kijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
FredjeK schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:03:
[...]

Vind ik dus niet , zo blijkt maar weer dat regular season en playoff(finals) 2 totaal andere dingen zijn.
Met Green mvp vind ik dus niet dat hij ook daadwerkelijk die titel moet krijgen , ik bedoel hiermee dat hij de belangrijkste speler voor de warriors is , dit staat voor mij buiten kijf.
Daar heb je beide gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
Rose gaat naar de Knicks! Verrassende move?

http://espn.go.com/nba/st...errick-rose-chicago-bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Het gerucht ging al een tijdje en de Knicks werd toen ook al genoemd. Ik vind het een goede beslissing van de Bulls. Zij hebben altijd gegokt op twee paarden: Butler en D-Rose. Terwijl beide spelers compleet anders zijn en beide personen andere spelers om zich heen moeten hebben. En ik denk dat je aan Butler op dit moment meer hebt, dan aan Rose.

Ik hoop alleen voor de Knicks dat Rose wat beter spel laat zien. De laatste paar maanden ging het echt weer een stuk beter. Maar een ACL-injury komen er maar weinig echt te boven. Als dat gaat lukken dan heb je D-Rose, Melo and Porzingod. Leuk team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Rose, gave speler die tot nu toe met alle blessure leed het een beetje af liet weten. Hij is voor mij een beetje de Yao Ming van Chicago geworden. Al spelen ze allebei wel heel anders, carrières gedomineerd door blessures. Mocht het allemaal goed gaan zien we de knicks wel weer terug in de playoffs dit jaar.

En iemand die al een balletje durft op te gooien waar Lebron naar toe zal gaan deze zomer? Blijven? Zou Dallas er weer een hoop geld tegenaan gooien? Lakers misschien nu Kobe weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ik denk dat Lebron nu wel blijft.
Als die had verloren van de GSW had ik 'm wel zien vertrekken. Maar nu zal die blijven.
Cavaliers hebben een leuke ploeg met Irving, Lebron, Love, JR Smith.... 2x op rij in de Finals.
Zonder Lebron zal ze dat niet zo snel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het zou leuk zijn als hij blijft (wat hij nu kennelijk ook gezegd heeft las ik op nba.com) Maar ik kan me heel goed voorstellen dat nu hij zijn 'belofte' heeft waargemaakt, hij op zoek gaat naar het grote geld. Cashen zeg maar. Hij heeft dit toch om een reden zo met zijn contract geregeld zou ik denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
rockhopper schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:15:
Rose, gave speler die tot nu toe met alle blessure leed het een beetje af liet weten. Hij is voor mij een beetje de Yao Ming van Chicago geworden. Al spelen ze allebei wel heel anders, carrières gedomineerd door blessures. Mocht het allemaal goed gaan zien we de knicks wel weer terug in de playoffs dit jaar.

En iemand die al een balletje durft op te gooien waar Lebron naar toe zal gaan deze zomer? Blijven? Zou Dallas er weer een hoop geld tegenaan gooien? Lakers misschien nu Kobe weg is?
Hij heeft alle tijd om er over na te denken, hij gaat niet mee naar de Spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik denk dat LeBron ook gewoon in Cleveland blijft. Daar zit nu talent wat het goed doet. Lakers zou niet gaan werken. Daar zit teveel talent en als dat talent goed wordt over een jaartje of 5 dan is LeBron te oud om nog zo dominant te zijn. Dallas zou ik nog niet eens heel slecht vinden. Een beetje spelen zoals 2011: Veel veteranen en nog één keer gaan voor een titel. Maar ik denk (mede om zijn historie te bewaken) dat bij de Cavs blijven tot zijn pensioen.

En cashen hoeft hij toch niet voor zijn salaris. Zijn inkomen ligt rond de 25 miljoen dollar qua salaris. Maar zijn sponsordeals leveren hem 50 miljoen dollar op. Met de stijgende sal cap kan hij wel iets meer gaan verdienen maar dan levert hem maar 10 miljoen dollar op. Dat is wel veel geld maar tegenover zijn sponsors is dat relatief weinig.

Wat hopen jullie qua trades en free agents voor jouw favoriete team(s)?

Ik hoop zelf dat de Wizards een goede big aantrekken: http://hoopshype.com/2016...ncy-2016-the-top-players/

Als ik de top 10 bekijk zou mijn voorkeur zijn:
1. D12
2. Horford
3. Whiteside

En als een goede big niet lukt, zou ik graag Nicolas Batum wel naar DC zien gaan. Ik denk dat KD simpelweg niet gaat lukken. KD kan een veel beter contract krijgen in OKC en daarnaast heeft OKC genoeg potentie voor een ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik hoop dat de team dynamiek bij de Rockets veranderen. Harden is een goede speler maar mist leiderskwaliteiten die je nodig hebt om het team te verbinden.

Ik heb me verder niet verdiept in het draft aanbod (of de free agent market) dus wat dat betreft laat ik me verrassen. Het zal in ieder geval interessant worden wat philly en LA gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ibaka weg bij OKC.. Mijn eerste reactie was balen, maar toen zag ik dat de trade onder andere voor Oladipo was. Nice! Heb nu al zo'n zin in het nieuwe seizoen door al deze trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
We zijn nu een aantal dagen verder in Free Agent periode. Moet zeggen, bij de Wizards begint het wel een beetje ergens op te lijken. Ik blijf het nog steeds zonde vinden dat ze vorig jaar het volledige team hebben laten imploderen puur en alleen om KD naar DC te krijgen. En als je in eerste instantie ziet welke namen ze daarvoor terug te kregen hebben:
- Ian Mahimi
- Trey Burke

Dan is dat niet heel verschrikkelijk veel. Maar met de toevoeging van Satoransky en Nicholson begint vooral de bench goed diepte te krijgen.

Wall/Burke
Beal/Satoranksy
Porter Jr/Oubre
Morris/Nicholson
Gortat/Mahimi (of andersom)

Relatief jonge club met genoeg potentie. Hopelijk kunnen de meeste mensen een stap naar voren zetten en beter worden (en gezond blijven *kuch* Beal *kuch*). En had liever een Horford, Batum of D12 gezien. Maar gezien de huidige lineup ziet het er nog niet eens zo heel beroerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Kevin Durant gaat naar de Warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik kan KD wel heel goed begrijpen. Maar ik vind het een zwarte dag voor de NBA. Had de Celtics gejoined of was lekker in OKC gebleven. Dan heb je nog zoiets als een competitie waar de Thunder een goede kans hadden op een ring. Nu loop je gewoon over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hij zal denken dat het makkelijke manier is om een ring te halen. Ik moet nog zien dat hij in het team gaat passen van gsw, ik vind persoonlijk KD's stijl er niet direct bij passen, maar goed ik ben dan ook geen coach ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Je hebt daar wel een punt. Ze moeten Bogut laten gaan (Dallas). Barnes heeft zijn Free Agent periode ook aangegrepen om geld te verdienen en naar Dallas te gaan. Festus Ezeli is ook geforceerd Free Agent geworden door GSW. Ian Clark + McAdoo + Speights + Brandon Rush + Barbosa zijn ook free agents. Iguodala is ondertussen ook al de 30 gepasseerd.

Nu hoeft GSW niet te vrezen dat er wat veteranen met een vet-contract of basketballers met een minimum contract ook wel genoeg nemen. Maar door KD binnen te halen, hebben ze ook veel voor moeten laten gaan.

Rooster bestaat nu (naast wat rookies) uit: Stephen Curry, Draymond Green, Andre Iguodala, Shaun Livingston, Kevon Looney, Klay Thompson, Anderson Varejao en nu KD erbij. De rest is free agent of getrade.

First team: Curry, Thompson, KD, Iguodala, Green
Bench: Livingston, Looney, Varejao en wat rookies.

Van zo'n bench wordt je ook niet echt bang ofzo...

[ Voor 27% gewijzigd door Robkazoe op 04-07-2016 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 10:14
Hela! Pas net een beetje geïnteresseerd in de NBA (thanks nba 2k16...) maar vind de opzet van de Amerikaanse organisaties (idem voor NFL) wel erg aansprekend. Vraag me alleen af hoe jullie de NBA volgen?

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Unigo schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:14:
Hela! Pas net een beetje geïnteresseerd in de NBA (thanks nba 2k16...) maar vind de opzet van de Amerikaanse organisaties (idem voor NFL) wel erg aansprekend. Vraag me alleen af hoe jullie de NBA volgen?
Afhankelijk van hoe ver het seizoen gevorderd is (begin / tegen kwalificatie playoffs aan / playoffs / finale) weinig tot veel lezen op nba.com en af en toe pak ik een wedstrijd mee via ziggo sport. Van de playoffs heb ik dit jaar wat meer meegekregen en gekeken. De finale zelfs alle wedstrijden gezien. Ik heb het te druk irl om er extra geld aan uit te geven (en mijn team de rockets zijn momenteel ook niet goed genoeg ;) )

Het leukste zou wedstrijden live kijken zijn, maar dat gaat in Nederland lastig, dat bijwonen. Op vakantie in de VS zou ik zeker proberen een wedstrijd mee te pakken, en dan maakt het team / stadion / wedstrijd me geeneens veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik koop altijd een league pas voor het seizoen, via een proxy (Vietnam, Maleisië verschilt per jaar), rond de 90 euro per seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
matthijst schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:18:
Ik koop altijd een league pas voor het seizoen, via een proxy (Vietnam, Maleisië verschilt per jaar), rond de 90 euro per seizoen.
Hm, dat is wel te doen. Ook on demand? Niet zo veel zin om s'nachts achter m'n pc te moeten zitten. En ik neem aan dat de proxy alleen nodig is voor het afsluiten en niet voor het kijken? Denk dat m'n roomies het niet waarderen als we komend jaar in vietnam 'wonen' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Klopt. Alleen bij afsluiten :)
Je kunt dan alles terugkijken. Hele wedstrijden en samenvattingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik heb zelf altijd een Canadees account. Het aanmaken moet via een VPN of Proxy van Canada gebeuren. Maar zodra je geregistreerd bent, kun je gewoon kijken via de website zonder VPN of Proxy. Ik kijk zelf graag via de PlayStation 4 (de app werkt daar bijzonder goed). Alleen voor de PS4 moet je dan wel een account hebben in het desbetreffende land. Ik heb een tweede PS4 zilver account aangemaakt uit Canada en dan werkt alles naar behoren. Als ik mijn Nederlands/Engelse account gebruik, dan werkt het weer niet.

Wedstrijden kun je gewoon terugkijken on demand. Soms moet je een beetje mazzel hebben maar vooral op zondagavond rond 18:00 of 21:00 (NL tijd) zijn er nog wel eens live wedstrijden. Vooral de eastcoast teams (zoals New York, Boston en Miami) willen nog wel eens vroeg beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Hoe zat dat met autorenewal vorig jaar?
Krijg je dan dezelfde prijs als het jaar ervoor?
Die mail was nogal vaag dus heb toen opgezegd en opnieuw gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
matthijst schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:08:
Hoe zat dat met autorenewal vorig jaar?
Krijg je dan dezelfde prijs als het jaar ervoor?
Die mail was nogal vaag dus heb toen opgezegd en opnieuw gedaan.
Late reactie maar was toevallig met mijn creditcard overzicht bezig. Ik zie dat er nu een reservering staat voor het komende seizoen. Kosten: 149 CAD (=101 euro) dus dat is hetzelfde bedrag wat ik vorig jaar betaald heb. Alleen heb ik mijn subscription ingetrokken (kan via https://watch.nba.com/account/subscriptions).

De enige manier waarop dit seizoen leuk kan gaan worden is wanneer de GSW geen kampioen gaat worden. En ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Robkazoe schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:52:
[...]

Late reactie maar was toevallig met mijn creditcard overzicht bezig. Ik zie dat er nu een reservering staat voor het komende seizoen. Kosten: 149 CAD (=101 euro) dus dat is hetzelfde bedrag wat ik vorig jaar betaald heb. Alleen heb ik mijn subscription ingetrokken (kan via https://watch.nba.com/account/subscriptions).

De enige manier waarop dit seizoen leuk kan gaan worden is wanneer de GSW geen kampioen gaat worden. En ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
Hier ook idd, 102 euro (25.000 VND) :)
Laat t wel lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Robkazoe schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:52:
[...]De enige manier waarop dit seizoen leuk kan gaan worden is wanneer de GSW geen kampioen gaat worden. En ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
Is dat niet een beetje kort door de bocht? Ik begrijp dat het team je niet ligt en dat je ze geen kampioenschap gunt, maar er zijn zoveel meer teams (en spelers) die toch ook interessant en leuk om naar te kijken zijn?
Ik kijk zelf uit naar hoe de Rockets gaan proberen uit hun dal te klimmen. Verder ben ik benieuwd wat Miami gaat doen nu alle sterspelers zo'n beetje weg zijn en het is altijd leuk om de Cavs in actie te zien.

Dat gezegd hebbende, ik vind het voor mij te veel geld voor één seizoen kijken te meer het merendeel van de wedstrijden 's nachts zijn voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
rockhopper schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:48:
[...]

.

Dat gezegd hebbende, ik vind het voor mij te veel geld voor één seizoen kijken te meer het merendeel van de wedstrijden 's nachts zijn voor mij.
Je kan wedstrijden terugkijken, dat is het mooie ervan. Helemaal, samenvatting van 15-20 minuten of alleen de scores in 2-3 minuten :)

Misschien overbodig, maar toch, wij kijken ook vanuit NL, alleen een proxy gebruikt om abonnement af te sluiten (hierboven via Canada, ik via Vietnam).

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 26-09-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
rockhopper schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:48:
[...]

Is dat niet een beetje kort door de bocht? Ik begrijp dat het team je niet ligt en dat je ze geen kampioenschap gunt, maar er zijn zoveel meer teams (en spelers) die toch ook interessant en leuk om naar te kijken zijn?
Ik kijk zelf uit naar hoe de Rockets gaan proberen uit hun dal te klimmen. Verder ben ik benieuwd wat Miami gaat doen nu alle sterspelers zo'n beetje weg zijn en het is altijd leuk om de Cavs in actie te zien.

Los van het feit dat GSW al een goed team was, vind ik de keuze van KD gewoon erg beroerd. Heeft de hele competitie in de West een beetje onderuit gehaald waardoor eigenlijk alleen de Spurs misschien nog opgewassen zijn tegen de GSW. OKC is nu te zwak geworden en het gat tussen de GSW en Clippers is alleen maar groter geworden.

Ik vind het gewoon erg jammer. Daarnaast, ik keek best wel wat wedstrijden per week (denk dat daar stiekem wel een uurtje of 10 aan op ging) en ik wil die tijd voor andere zaken gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
matthijst schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:15:
[...]

Je kan wedstrijden terugkijken, dat is het mooie ervan. Helemaal, samenvatting van 15-20 minuten of alleen de scores in 2-3 minuten :)

Misschien overbodig, maar toch, wij kijken ook vanuit NL, alleen een proxy gebruikt om abonnement af te sluiten (hierboven via Canada, ik via Vietnam).
Edit: na wat research toch ergens op uit gekomen:

-Ik lees nogal wat over blackouts (games niet live kunnen zien) en wel/geen play offs. Wat ik nu begrijp: met een international league pass (alles behalve US eigenlijk), heb je geen black-outs en wel toegang tot de play offs en de finals. Uitzondering hier op is Canada, waar de games die live worden uitgezonden niet beschikbaar zijn tot ze zijn afgelopen.

Ik begrijp ik de league pass niet uit gaat van het land waar ik 'm afsluit (via VPN --> Canada), maar het land waar ik kijk. In andere woorden: ik zou in Canada kunnen afsluiten, en dus een goedkope prijs hebben, maar in Nederland kijken, en daardoor geen blackouts etc. hebben, correct?

Heb ik dit zo goed? Zo ja: sluit ik een dezer dagen een pass af via canada! :) en: is een league pass die in het buitenland wordt afgesloten automatisch international? of moet ik daar nog wat speciaals voor aanvinken?

[ Voor 60% gewijzigd door Unigo op 04-10-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Unigo schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:22:
Edit: na wat research toch ergens op uit gekomen:
Yep, klopt helemaal!
Je hoeft niks anders te doen, alleen even via een proxy de Canadese site gebruiken om te kopen (had vorig jaar wat moeite via desktop, lukte uiteindelijk met VYPrVPN op iPhone).
Je moet nog kiezen tussen normaal en premium. Ik neem altijd de normale (premium heeft ook "away" streams. Blackouts heb je inderdaad niet in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Heb twee jaar geleden tijdens zo'n trial het geprobeerd maar toen kreeg ik het niet lekker werkend. Op een of andere manier was mijn verbinding naar die servers zo beroerd dat de boel bleef haperen. Hopelijk komen ze aan het begin van dit seizoen weer met zo'n 5 dagen trial zodat ik het kan testen.

De manier die ik gebruikte (torrents) werd ook steeds beroerder. Grote betaal sites werkte wel, maar dan betaal ik toch liever voor de officiële dienst, als dat goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
matthijst schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:23:
[...]

Yep, klopt helemaal!
Je hoeft niks anders te doen, alleen even via een proxy de Canadese site gebruiken om te kopen (had vorig jaar wat moeite via desktop, lukte uiteindelijk met VYPrVPN op iPhone).
Je moet nog kiezen tussen normaal en premium. Ik neem altijd de normale (premium heeft ook "away" streams. Blackouts heb je inderdaad niet in Nederland.
Thanks! Ga voor Canada dan, lijkt een van de goedkoopste dit jaar met 102 euro (omgerekend). Qua VPN diensten: zal eens een poging wagen met Opera (ingebouwde VPN functie) en Windscribe komt ook wel eens langs.

Normaal lijkt me ook prima, maar wat zijn die 'away' streams dan? (niet dat ik ga streamen, kijk ze liever terug op een normaal tijdstip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Unigo schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:42:
[...]

Thanks! Ga voor Canada dan, lijkt een van de goedkoopste dit jaar met 102 euro (omgerekend). Qua VPN diensten: zal eens een poging wagen met Opera (ingebouwde VPN functie) en Windscribe komt ook wel eens langs.

Normaal lijkt me ook prima, maar wat zijn die 'away' streams dan? (niet dat ik ga streamen, kijk ze liever terug op een normaal tijdstip :)
Commentaar van de tegenpartij :)
Kijk ook altijd de samenvatting terug. Alleen Finals kijk ik (deels) live :)

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 04-10-2016 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
matthijst schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:48:
[...]

Commentaar van de tegenpartij :)
Kijk ook altijd de samenvatting terug. Alleen Finals kijk ik (deels) live :)
Dat ga ik niet missen! :)

Nou nog kijken of ik dit ook werkend krijg op m'n ps4/xboxone. Volgens mij de app niet kunnen vinden in de nederlandse store -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Unigo schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:17:
[...]

Dat ga ik niet missen! :)

Nou nog kijken of ik dit ook werkend krijg op m'n ps4/xboxone. Volgens mij de app niet kunnen vinden in de nederlandse store -_-
PS 4werkte het vorig jaar wel op, kan vanavond wel ff testen of dat nog werkt, kan zijn dat de app uit de Canadese of US store kwam, of dat de app voor dit jaar er nog niet is. Gebruik zelf altijd iPhone/iPad of Apple TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Heel wat anders: zit nog een beetje in dubio wie te supporten... Zat eerst met de 76ers in m'n hoofd, maar dat komt eigenlijk door Iverson, die natuurlijk al een tijd niet meer speelt. Zeker nu Simmons er een tijd uit ligt verwacht ik weinig soeps eigenlijk.
Ook nog even de Bulls overwogen, denk dat dat team een aardig seizoen kan draaien met Buttler, Wade en Rondo. Maar vooralsnog denk ik dat ik voor de Pacers ga, vind Paul George erg aantrekkelijk spelen!

(overigens wel een behoorlijke nieuwkomer betreft de NBA, dus misschien mis ik mooie opties?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
LeBron :)
Knicks lijken met ook wel leuk dit jaar, als Rose fit blijft.
Benieuwd wat OKC zonder Durant gaat doen.

En hopen dat Warriors hard onderuit agan *O*

[ Voor 38% gewijzigd door matthijst op 04-10-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
matthijst schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:21:
LeBron :)
Knicks lijken met ook wel leuk dit jaar, als Rose fit blijft.
Benieuwd wat OKC zonder Durant gaat doen.

En hopen dat Warriors hard onderuit agan *O*
Haha, vindt GSW nog best interessant, en (los van elkaar) Durant en Curry sympathieke spelers. Maar samen... beetje overkill. Denk overigens niet dat ze onderuit gaan, mits ze elkaar weten te vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
PS4 werkt, maar dan moet je wel een PSN account hebben van dat land. Ik heb op mijn PS4 twee accounts. Eén reguliere waar mijn games op zitten, waar ik PSN online heb (PSN Gold ofzo). En ik heb één Canadese account waar enkel de NBA app geïnstalleerd staat. Het is even puzzelen om de account werkend te krijgen maar wel te doen. Op mijn reguliere PSN account kreeg ik het niet werkend met mijn Canada NBA account.

Qua teams kijken:
- New York Knicks zou inderdaad wel eens de positieve uitschieter in het oosten kunnen zijn.
- Ik vermoed dat Boston ook een leuk team wordt om te volgen. Consensus is dat ze tweede gaan worden in het oosten. Ze hebben zich versterkt en hadden al een heel goed team. Kan interessant worden.
- In het westen zijn de Clippers altijd leuk om te kijken. Spelen goed en leuk aanvallend basketbal. Ze gaan alleen voorlopig geen kampioenschap winnen met GSW + Spurs in het westen.

Ik hoop het niet maar ik denk dat de Bulls gaan floppen. Rondo is geen goede schutter en Wade heeft ook niet echt een hele effectieve 3 punter. Gevolg is dat alles in de paint samen komt en dat is nou net niet wat een Rondo nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
League pass afgesloten, heb opera gebruikt, die hebben een vpn/proxy optie ingebouwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Wat betreft de PS4 app. Ik heb daarvoor een us account aangemaakt en dan de app uit de us store gehaald. Nadat deze geïnstalleerd is kan ik die ook vanaf mijn normale account gebruiken. Hij staat dan tussen de geïnstalleerde apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Unigo schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:17:
Heel wat anders: zit nog een beetje in dubio wie te supporten...
Als het alleen om support (steun) gaat dan kan je beter bij de 76ers blijven want die kunnen alle hulp gebruiken :+
Maar het antwoord van je vraag hangt vooral af van wat voor een soort supporter je bent.
Volg je juist een speler (zoals le bron cleveland > miami > cleveland) of heb je een band met een bepaalde stad of team (teams kunnen overigens ook nog verhuizen) of wil je juist een specifiek soort team zien, een echte underdog of juist een opkomend team of eentje die juist vaak wint. Tot slot zou je nog kunnen focussen op spelsoort, je hebt verschillende stijlen tussen de teams, dit kwam afgelopen jaar goed naar voren in bijvoorbeeld de finals waarin de GSW echt een heel ander spel lieten zien dan de cavs.

Verder sluit ik me aan bij de antwoorden hierboven. Fwiw ik heb een band met Houston dus ik juich in principe voor teams van die stad (de rockets) of uit die staat (spurs / cowboys indien de rockets al uit de playoffs zijn) (Texas), daarnaast volg ik (maar juich ze verder niet toe) enkele teams en spelers die ik zelf interessant vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Phydomir schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:37:
Wat betreft de PS4 app. Ik heb daarvoor een us account aangemaakt en dan de app uit de us store gehaald. Nadat deze geïnstalleerd is kan ik die ook vanaf mijn normale account gebruiken. Hij staat dan tussen de geïnstalleerde apps.
Shoot me! Krijg het niet voor elkaar... heb een US account (ps4) aan gemaakt, maar kan de app niet in de store vinden helaas. Ook even op mijn xbox bezig geweest: locatie naar US (en canada) veranderd, daar de app kunnen downloaden. maar helaas geeft hij de melding dat mijn login credentials ongeldig zijn -_-

Ideeen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

Nu wil het toeval dat ik over een week een aantal dagen in Canada ben. Betekent dit dat ik daar dan heel goedkoop een NBA league pass kan aanvragen door gewoon in mijn hotel ofzo even een abo te nemen? En dan terug in nederland dit kan gebruiken? Dat zou wel vrij relaxed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
MrScratch schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:34:
Nu wil het toeval dat ik over een week een aantal dagen in Canada ben. Betekent dit dat ik daar dan heel goedkoop een NBA league pass kan aanvragen door gewoon in mijn hotel ofzo even een abo te nemen? En dan terug in nederland dit kan gebruiken? Dat zou wel vrij relaxed zijn.
Dat scheelt je idd klooien met een proxy.
Rond de 100 euro ben je kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

matthijst schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:49:
[...]

Dat scheelt je idd klooien met een proxy.
Rond de 100 euro ben je kwijt.
100 Euro? Wauw, dat is minder dan de helft van wat de NBA eind september van mijn rekening probeerde af te schrijven. Dat is zeker de moeite. Dat ga ik wel even doen dan, denk ik zo.

Wel jammer dat de Raptors precies uitspelen als ik er ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
En we zijn begonnen! Kijk alleen nog steeds via m'n browser, omdat ik 't niet aan de praat krijg op de ps4 of xbone -_-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
Phydomir schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:33:
Heb twee jaar geleden tijdens zo'n trial het geprobeerd maar toen kreeg ik het niet lekker werkend. Op een of andere manier was mijn verbinding naar die servers zo beroerd dat de boel bleef haperen. Hopelijk komen ze aan het begin van dit seizoen weer met zo'n 5 dagen trial zodat ik het kan testen.

De manier die ik gebruikte (torrents) werd ook steeds beroerder. Grote betaal sites werkte wel, maar dan betaal ik toch liever voor de officiële dienst, als dat goed werkt.
Loopt nu een trial periode van 25 - 31 oktober. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Rivanov schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:49:
[...]

Loopt nu een trial periode van 25 - 31 oktober. :)
Thnx, gelijk even gestart.

Zie nu ook dat ze in Europa een team account aanbieden. 13 euro per maand, ook de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Niet slecht. Moet zeggen dat ik de 102 euro voor international league pass ook niet slecht vond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Heeft hier iemand de (nieuwe) app werkend op de PS4? Ik heb net vanuit de us store de app gedownload, op dat account de boel op primary PS4 gezet maar als ik probeer in te loggen dan blijft hij een error geven dat mijn gegevens niet kloppen terwijl ik er op de site en in de app gewoon mee kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Phydomir schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:53:
Heeft hier iemand de (nieuwe) app werkend op de PS4? Ik heb net vanuit de us store de app gedownload, op dat account de boel op primary PS4 gezet maar als ik probeer in te loggen dan blijft hij een error geven dat mijn gegevens niet kloppen terwijl ik er op de site en in de app gewoon mee kan inloggen.
Gelukt via US app.
Geen idee of het toeval is, maar las op Reddit dat je een NBA account moest hebben (dat is niet per sé hetzelfde als een league pass account schijnbaar). Heb hier rechtsboven ingelogd: http://www.nba.com/?5
Was wachtwoord vergeten dus dat opnieuw ingesteld en nu werkt het met inloggen via email op PS4 opeens wel (logde voorheen altijd in met usernaam in de NBA App, maar die kwam dacht ik vorig jaar uit Canada store).

[ Voor 134% gewijzigd door matthijst op 26-10-2016 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Wat een drama is die 'vernieuwde' nba site zeg. :r

Normaal gesproken lees ik in de ochtend meestal even de game recaps door (geen video) maar buiten de 3 wedstrijden die in de 'headlines' staan is het voor mij onmogelijk geworden om bv de recap te lezen van de wedstrijd van de Rockets vs Dallas van afgelopen nacht.

Allemaal banners en ads die tevoorschijn spammen op m'n tablet en op de pc is het iets overzichtelijker maar nog steeds een feest van video's waar ik niet op zit te wachten. En nergens een plek om de recaps te lezen, alleen een ellenlange lijst met video's voor de league pass (nee, bedankt) daarbij een box score (nee, bedankt) maar geen verslag met analyse behalve dus de paar die ik via de rechterkolom kan zien.

Iemand die me in de juiste richting kan helpen, of zijn ze helemaal gestopt met het schrijven van verslagen? Ik kan het me wel voorstellen dat het zo ver is, maar ik zou het jammer vinden.
Iedere oplossing wordt gewaardeerd door deze "lees" fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
rockhopper schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 11:15:

Normaal gesproken lees ik in de ochtend meestal even de game recaps door (geen video) maar buiten de 3 wedstrijden die in de 'headlines' staan is het voor mij onmogelijk geworden om bv de recap te lezen van de wedstrijd van de Rockets vs Dallas van afgelopen nacht.

Allemaal banners en ads die tevoorschijn spammen op m'n tablet en op de pc is het iets overzichtelijker maar nog steeds een feest van video's waar ik niet op zit te wachten. En nergens een plek om de recaps te lezen, alleen een ellenlange lijst met video's voor de league pass (nee, bedankt) daarbij een box score (nee, bedankt) maar geen verslag met analyse behalve dus de paar die ik via de rechterkolom kan zien.

Iemand die me in de juiste richting kan helpen, of zijn ze helemaal gestopt met het schrijven van verslagen? Ik kan het me wel voorstellen dat het zo ver is, maar ik zou het jammer vinden.
Idem helaas voor de recap video's. Ik kan ze lang niet altijd meer vinden. Als ik ze al vind, zijn ze van lagere kwaliteit dan vorig seizoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik gebruik zelf voor de recap video's het YouTube kanaal van Ximo Pierto: klik. Bevalt erg goed en zijn video's zijn altijd erg goed.

Ondertussen ga ik even in een hoekje verder zitten huilen. Aan het begin dacht ik nog van: Ze hebben een pittig programma. Beginnen met Hawks en Grizzlies uit en de Raptors thuis is natuurlijk verre van makkelijk. Dan winnen ze verrassend van de Hawks en vervolgens verliezen ze uit bij de Magic. Gelukkig hebben we Beal max contract gegeven want met 17 PPG is dat toch wel het minste wat je kunt geven... :(

Komende drie wedstrijden: Rockets, Cavs en Boston thuis dus daar mag je ook blij zijn als je er ééntje wint. Daarna de 76-ers en Bulls uit. Dan zou het toch tegen de 76-ers moeten gebeuren...

[ Voor 13% gewijzigd door Robkazoe op 06-11-2016 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

rockhopper schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 11:15:

Precies dit. Ik kan het me werkelijk waar niet voorstellen hoe iemand dit doordrukt en live zet. Wat een achteruitgang vergeleken met hoe de site was. 8)7

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ook kut dat condensed games uit de app zijn gehaald.
Nu heb je die Rapid Replay, waar je meteen de uitslag voor je neus krijgt :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:08

SuBBaSS

-has Ryzen

Open ik Youtube, zie ik ineens een Live logo bij Cavaliers vs. Hornets!
Da's een welkome verrassing!

YouTube: Cleveland Cavaliers vs Charlotte Hornets (Next Los Angeles Lakers vs...

• Robkazoe
Robkazoe schreef op zondag 06 november 2016 @ 17:58:
Ik gebruik zelf voor de recap video's het YouTube kanaal van Ximo Pierto: klik. Bevalt erg goed en zijn video's zijn altijd erg goed.

Ondertussen ga ik even in een hoekje verder zitten huilen. Aan het begin dacht ik nog van: Ze hebben een pittig programma. Beginnen met Hawks en Grizzlies uit en de Raptors thuis is natuurlijk verre van makkelijk. Dan winnen ze verrassend van de Hawks en vervolgens verliezen ze uit bij de Magic. Gelukkig hebben we Beal max contract gegeven want met 17 PPG is dat toch wel het minste wat je kunt geven... :(

Komende drie wedstrijden: Rockets, Cavs en Boston thuis dus daar mag je ook blij zijn als je er ééntje wint. Daarna de 76-ers en Bulls uit. Dan zou het toch tegen de 76-ers moeten gebeuren...
Nou, mijn voorspelling is deels uitgekomen.

Ze hebben één wedstrijd gepakt tegen de Rockets/Cavs/Boston.
De Bulls zouden ze niet winnen, maar dat ze verliezen van de 76-ers die zonder Embiid speelde. :X

Wat een treurig seizoen is het toch voor de Wizards. Ben blij dat ik geen abonnement heb genomen dit seizoen, zou mij heel veel frustratie besparen.

Er zijn altijd mooie beelden die het beeld van de Wizards vast leggen. Zo had je deze clip. Wizards stonden 4 punten voor, vervolgens schoot Zach LaVine 2 driepunters raak en verloren de Wizards: https://vine.co/v/ipEVmDYepZX

Dit seizoen heb je deze clip die alles samenvat:

https://twitter.com/CSNWi...99072200154353664/video/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

NBA Allstar Weekend 2017! *O*

http://www.nba.com/2017-all-star-schedule

Gebruikelijk schema, vannacht skills challenge, 3 point shootout en slamdunk.
Zach Lavine doet niet mee dit jaar, wel weer Aaron Gordon, Deandre Jordan (!), Derrick Jones Jr. van de Suns en Glenn Robinson III.

[ Voor 14% gewijzigd door SuBBaSS op 18-02-2017 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Altijd leuk om weer even te smullen van het spektakel, al vind ik de echte playoffs altijd wel leuker. Het is tof om in ieder geval de spelers in een wat meer ontspannen sfeer te zien. Wel jammer dat zo te zien Curry niet meedoet in met de 3punters wedstrijd.
Mijn voorspelling voor de all stars: weer eens een overwinning voor East.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

SuBBaSS schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:21:
NBA Allstar Weekend 2017! *O*

http://www.nba.com/2017-all-star-schedule

Gebruikelijk schema, vannacht skills challenge, 3 point shootout en slamdunk.
Zach Lavine doet niet mee dit jaar, wel weer Aaron Gordon, Deandre Jordan (!), Derrick Jones Jr. van de Suns en Glenn Robinson III.
Jammer dat Lavine niet meedoet, speciale reden? Hij was vorig jaar echt gruwelijk namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

kevlar01 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:48:
[...]
Jammer dat Lavine niet meedoet, speciale reden? Hij was vorig jaar echt gruwelijk namelijk
Heb geen duidelijke reden kunnen vinden. Misschien wil hij Gordon wel een kans geven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zou zweren dat ik gister nog bij CNN World Sport zag dat ie een paar nieuwe dunks had voorbereid :+ maar nu ik hem opzoek zie ik dat ze nog redelijk veel op elkaar lijken dus het ging zeker over Gordon :D (die over de mascotte kwam idd voorbij als foto)

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/L3qJFjlDvKY/sddefault.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door apis29 op 18-02-2017 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

apis29 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 20:16:
Zou zweren dat ik gister nog bij CNN World Sport zag dat ie een paar nieuwe dunks had voorbereid :+ maar nu ik hem opzoek zie ik dat ze nog redelijk veel op elkaar lijken dus het ging zeker over Gordon :D (die over de mascotte kwam idd voorbij als foto)

[afbeelding]
Schijnt dat hij sowieso een variant op die "sitting chair" dunk gaat doen. Wint ie normaal gesproken alleen al de dunkcontest mee. :+

Tijdens de celebrity allstar game was er ook een dunker bezig die zo voor de prijzen zou kunnen gaan, Jordan Kilganon. Die gast heeft een paar bizarre dunks die zelfs lavine en gordon niet in huis hebben. Hier oa. een backslam waarbij hij met zijn ellebogen in de ring blijft hangen. Als het al gedaan is ooit, is het niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Oja die Canadees, had wel eens een paar andere gezien van hem ja 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

[...]
Zoals ik het gelezen had is het dat hij zijn "alles" heeft gegeven en dat hij eigenlijk niks meer kan laten zien wat hij niet al eens heeft laten zien. Op zich een eerlijk statement hij laat dus de eer aan zichzelf en wil daarmee ook het stokje doorgeven. Helaas weet ik niet meer goed waar ik het gelezen heb, grootste kans ergens op nba.com in een van de vele blogs/news overviews ergens in de afgelopen maanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Nou dat was een beetje een tegenvaller wmb.
Heel veel gemiste dunks, commercieel gelul waarmee die Gordon z'n kansen vernachelde. Had z'n kruit al verschoten. Als die sitting chair 360 was gelukt was het echt meesterlijk geweest, maar hij kwam er niet een klein beetje tekort voor.... :x
Als die Kilganon mee had gedaan had hij de titel mee naar huis genomen. :P

Tribute voor Graig Sager liep ook niet helemaal zoals gepland. Stond nogal wat druk op Curry, vraag me af of dat vantevoren gepland was... Even koud in z'n straafkloffie een halfcourt shot maken was toch iets teveel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

SuBBaSS schreef op zondag 19 februari 2017 @ 13:16:
Nou dat was een beetje een tegenvaller wmb.

Tribute voor Graig Sager liep ook niet helemaal zoals gepland. Stond nogal wat druk op Curry, vraag me af of dat vantevoren gepland was... Even koud in z'n straafkloffie een halfcourt shot maken was toch iets teveel gevraagd.
Mee eens, ik kreeg medelijden met Curry terwijl ze maar bleven aandringen. Dunks waren verder wel aardig, maar het kwam niet helemaal uit de verf (hetzelfde bij de 3punters). Voor mij waren de 2 mooiste toch wel die tegen de zijkant van het bord en de allerlaatste maar het was in zijn geheel all star onwaardig.

Ik denk dat het gedeelte met reggie miller en consorten wel gescript was, curry waarschijnlijk niet, hij deed immers ook al niet mee met het 3 punters gedeelte.

Hopelijk vannacht een betere wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Laatst online: 14-09 20:15
[...]

Zach Lavine is toch geblesseerd? Volgens mij komt hij dit seizoen niet meer in actie.
http://www.nba.com/articl...gs-minnesota-timberwolves

[ Voor 14% gewijzigd door AgeOfPanic op 19-02-2017 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

AgeOfPanic schreef op zondag 19 februari 2017 @ 19:01:
[...]
Zach Lavine is toch geblesseerd? Volgens mij komt hij dit seizoen niet meer in actie.
http://www.nba.com/articl...gs-minnesota-timberwolves
Nog voor zijn blessure had hij al aangegeven dat hij niet meer mee zou doen (in ieder geval dit jaar)
Zie bv dit artikel van eind januari. Eigenlijk wel jammer want ze konden 'm goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Hier nog kijkers?
Tip-off time 2017 Allstar game. *O*

Twijfel tussen Westbrook of Davis voor MVP.
We zullen het gaan zien. 3,5 kwart niet verdedigen en hopelijk een hoop lol op het veld.

[ Voor 6% gewijzigd door SuBBaSS op 20-02-2017 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

SuBBaSS schreef op maandag 20 februari 2017 @ 02:32:
Hier nog kijkers?
Tip-off time 2017 Allstar game. *O*

Twijfel tussen Westbrook of Davis voor MVP.
We zullen het gaan zien. 3,5 kwart niet verdedigen en hopelijk een hoop lol op het veld.
Ik keek deze niet live, duurt allemaal net te lang en er staat net te weinig op het spel. zojuist de wedstrijd gezien, die was wel leuk (niet heel bijzonder verder) ook John Legend deed het leuk bij de halftime show, maar hij is geen Lady Gaga ;) . Het commentaar van Mart was niet heel erg boeiend, hier en daar wat leuke anekdotes van uit den ouden Doosch, maar ook veel lange stiltes. Op zich niet erg, want het is en blijft een mickey mouse demo-spektakel wedstrijd, maar je verwacht van zo'n veteraan toch iets diepere analyses en iets meer opvul momentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

rockhopper schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:46:
[...]

Ik keek deze niet live, duurt allemaal net te lang en er staat net te weinig op het spel. zojuist de wedstrijd gezien, die was wel leuk (niet heel bijzonder verder) ook John Legend deed het leuk bij de halftime show, maar hij is geen Lady Gaga ;) . Het commentaar van Mart was niet heel erg boeiend, hier en daar wat leuke anekdotes van uit den ouden Doosch, maar ook veel lange stiltes. Op zich niet erg, want het is en blijft een mickey mouse demo-spektakel wedstrijd, maar je verwacht van zo'n veteraan toch iets diepere analyses en iets meer opvul momentjes.
Was er gisteravond mooi vroeg voor naar m'n nest gegaan, wekkertje gezet en via nba tv/tnt gekeken. O+
Geen Mart hier, beste man hoor, heeft zelf z'n sporen op basketbalgebied ook wel verdiend maar ik hoor toch liever Marv Albert, Reggie Miller en Chris Webber het commentaar doen.

Tja, dat entertainment. Dacht dat die Legend z'n hele oeuvre zou gaan spelen daar, die deed wel 5/6 nummers. Geen gaga inderdaad; hij doet alles 100% live. Ben niet zo'n fan van z'n dweep-nummers, maar hij is live wel erg goed.

spoiler:
Verder inderdaad geen bijzondere wedstrijd, hoewel er wel wat records sneuvelden. Vond vooral die reactie van de bank op KD's alley-oop naar Westbrook tof. Dat constante gezeur over hun breakup en dat ze niet meer zouden praten.... De mannen respecteren elkaar als goede spelers, het is niet alsof ze in OKC best buddies waren of zo.

Die Westbrook is momenteel met iets heel bijzonders bezig. Zou echt wat zijn als hij over een heel seizoen een triple double gemiddeld zou hebben. Vind veel van de man, maar vooral dat hij een uitzonderlijke speler met een nog uitzonderlijker drive is.

spoiler:
Dat Davis mvp zou worden zat er wel een beetje in natuurlijk. Scheelde ook dat hij constant gezocht werd (en eerlijk is eerlijk: hij heeft ook wel redelijk wat cherries gepicked :P). Toch het scorerecord van Wilt verbroken. Wel verdiend wmb, vind het een toffe speler om te zien. Beetje KD-achtig; als guard begonnen, snel gegroeid en dan een center-sized speler die op alle 5 posities uit voeten kan overhouden. Kan ik wel waarderen.

Het was weer een mooie show. Nu door in de competitie waar de wedstrijden gaan tellen richting play-offs.
Benieuwd hoe de Cavs zich erdoor heen gaan slaan met de blessures.
En March madness ga ik dit jaar wat beter in de gaten houden, dat staat ook weer op stapel. O+

[ Voor 0% gewijzigd door SuBBaSS op 20-02-2017 16:10 . Reden: Ff wat in spoiler tags gehakt voor de "moet nog kijken" peoples ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb ook wel zin in March Madness, vooral de final four natuurlijk!
Bij de skills kwam 'the big O' (Robert Oscarson) nog even voorbij, de enige speler die tot nu toe gemiddeld een triple double heeft over het seizoen.

Tot vorig jaar stonden deze 3 'benchmarks' als onnavolgbaar te boek:
1) 100 punten game door 1 speler (wilt chamberlain)
2) 72 wedstrijden winnen in een regulier seizoen (chicago bulls)
3) triple double over het gehele seizoen (oscar robertson)

#2 is inmiddels al verbroken (hoewel inmiddels een groot woord is als je je bedenkt dat het al ruim 20 jaar als een huis stond)
#3 is mogelijk als westbrook het vol kan houden, het is hem echt gegund
#1 zal wel blijven staan, de enige die ooit in de buurt kwam was bryant met zijn 80? 81? punten wedstrijd, maar dat is een flink eind van de 100 nog.

Ik had trouwens niet zoveel zin in de spoiler tags, daarom hield ik het "algemeen" in mijn comments.
spoiler:
Dat Davis mvp werd had natuurlijk ook wel een hoop te maken dat hij uit New Orleans komt (als speler) verder zaten James en Westbrook bijna het hele 4e kwart uit, zij waren wat mij betreft de enige anderen die er een beetje aanspraak op mochten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

rockhopper schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:44:
Ik heb ook wel zin in March Madness, vooral de final four natuurlijk!
Bij de skills kwam 'the big O' (Robert Oscarson) nog even voorbij, de enige speler die tot nu toe gemiddeld een triple double heeft over het seizoen.

Tot vorig jaar stonden deze 3 'benchmarks' als onnavolgbaar te boek:
1) 100 punten game door 1 speler (wilt chamberlain)
2) 72 wedstrijden winnen in een regulier seizoen (chicago bulls)
3) triple double over het gehele seizoen (oscar robertson)

#2 is inmiddels al verbroken (hoewel inmiddels een groot woord is als je je bedenkt dat het al ruim 20 jaar als een huis stond)
#3 is mogelijk als westbrook het vol kan houden, het is hem echt gegund
#1 zal wel blijven staan, de enige die ooit in de buurt kwam was bryant met zijn 80? 81? punten wedstrijd, maar dat is een flink eind van de 100 nog.

Ik had trouwens niet zoveel zin in de spoiler tags, daarom hield ik het "algemeen" in mijn comments.
spoiler:
Dat Davis mvp werd had natuurlijk ook wel een hoop te maken dat hij uit New Orleans komt (als speler) verder zaten James en Westbrook bijna het hele 4e kwart uit, zij waren wat mij betreft de enige anderen die er een beetje aanspraak op mochten maken.
Oscar Robertson bedoel je (wel mooie verspreking :P).

Die 100 punten zal idd. wel nooit meer gehaald worden. Heel andere tijd toen, vooral qua regels.
Zou het Westbrook ook wel gunnen. Was nooit zo'n fan omdat hij in de assist-categorie nooit zo uitblonk (daardoor ben ik ook nooit zo'n fan van Kobe geweest), maar goed, die assists zijn nu onderdeel van die triple double dus alle respect voor hem wat dat betreft.

MVP: mee eens, locatie maakte zeker uit. Nou was het blijkbaar de derde keer in 10 jaar dat het in NO gehouden werd, wat ik redelijk opmerkelijk vind maar goed, de redenen kan ik ook wel verzinnen..
Laten we wel wezen: de man heeft met dat team niet heel veel kans om prijzen te pakken. Beetje waardering in deze zin zal toch niemand het mee oneens zijn.
Westbrook ging lange tijd qua punten gelijk op, maar die wist het bijv. te presteren om vlak achter elkaar een vrijwel identieke alley-oop op dezelfde manier te borken. Ook best knap. :P
Hadden de tnt-boys wel het een en ander over te zeggen. Oa. Barkley met z'n gepatenteerde "Come on man!". :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Voor de dunk contest: Zach LeVine had een "torn ACL" en lag er al voor de rest van het seizoen uit. Was al bekend voor de dunk contest werd aangekondigd. Aaron Gordon had last van zijn voet, was daardoor een stuk minder explosief. Maar goed, de hele dunk contest was een treurige boel. Van DeAndre Jordan had ik ook al weinig verwacht. Rest zijn weinig indrukwekkend qua dunks en namen.

Had zelf wel graag de volgende spelers in één dunk contest gezien:
- Giannis
- Aaron Gorden
- Zac LaVine
- LeBron James
- Russell Westbrook
- En misschien nog een oude bekende zoals Vince Carter?

Wat ik zelf overigens schokkender vindt: DMC naar NOLA toe. Had zelf verwacht dat DMC of zou blijven, of naar Boston zou gaan. Moet zeggen dat de trade er voor de Kings ook wel heel matig uit zag (weinig assets die ze terug krijgen). Daar had makkelijk meer in gezeten.

Ben benieuwd of Boston nog wat kan doen met bv PG13 of Butler. Aan de andere kant. Boston overspeelt hun hand ook regelmatig heb ik het idee. Volgens mij vinden ze bij Boston dat hun spelers ongeveer minimaal zo goed zijn als Kobe of MJ en als er dus een trade komt, zet Boston volgens mij veel te laag in.

Goed voorbeeld is bv Jared Sullinger. Oud Boston, draaide vorig jaar goed mee op de Center positie en stond in de basis 5. Nu bij Toronto a 6M voor 1 jaar en krijgt ie amper minuten en kan ie totaal niet meekomen. Hetzelfde geldt voor Evan Turner. Heeft voor 60M+$ getekend bij Portland en bakt daar ook niets van.

Als de Bulls Jimmy Butler aan zouden bieden, dan zou Boston nog met Marcus Smart aan komen zetten en het vriendelijke verzoek of de Bulls niet nog één draftpick erbij kunnen doen want anders zouden de verhoudingen wel erg schreef liggen.

En mijn Wizards moeten Lou Williams van de Lakers gaan halen. De bank is nu zo slecht.
Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste