NBA Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

En daar valt de coach van de Rockets als eerste slachtoffer van de 'slump' waarin ze zitten. Onverwacht zo vroeg in het seizoen en nadat ze verder kwamen in de playoffs tov de voorgaande jaren.

Misschien te vroeg, ik verwacht dat ze de komende wedstrijden meer winstkans hebben omdat de teams waartegen ze de komende weken spelen er minder goed voor staan. Als het ontslag alleen gebaseerd is op resultaten (en de eigenaar van het team kennende zou dat best wel eens een hele grote rol geweest kunnen zijn) dan is dat jammer. Van de andere kant als de spelers zelf beslissen om maar eens een 'vergadering' te houden rammelt er echt iets.

Ik ben benieuwd wie ze aan gaan trekken als nieuwe coach.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Robkazoe schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:53:
Niet om jou nu te beschuldigen ofzo maar dat soort filmpjes laten alleen de highlights zien. Als je mij een dag laat basketballen dan kun je ook zo'n filmpje maken en denk je ook dat ik een geweldige schutter ben. Enig verschil is dat mijn filmpje 24 uur aan beeldmateriaal nodig heeft om er één van te maken en bij Porzingis slechts 3 uur.
Wat je wel uit dit filmpje kon opmaken was z'n schottechniek en kwam vandaag toevallig een artikeltje tegen dat ie het blijkbaar al vrij aardig aan het doen is. En hard op weg de meeste drie punt attempts voor iemand van 7'3 of groter te verbreken :+ (wel van Sabonis, dat wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Laatst online: 14-09 18:57

Robtimus

me Robtimus no like you

Voor wie het vergeten is, http://www.nba.com/fool is alweer een paar weken actief.

En ik zat te kijken wat er vanavond bij Ziggo Sport komt, en volgens de Ziggo EPG komt er om 0:00 NBA Action. Volgens tvgids.nl dan weer niet, maar als het zo is dan zal het de eerste keer in zo'n 10 jaar zijn dat ik dat kan kijken :)

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

De wedstrijd van vanavond (Kings tegen Magic) is vanaf 23:00 live te volgen volgens Ziggo Sport zelf.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

En zo begint Clippers - Raptors. Kan me toffere potten bedenken, maar ga toch maar even kijken :)

EDIT: Ehhh, alleen de tweede helft zo te zien :X

[ Voor 21% gewijzigd door Ken. op 22-11-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:29
apis29 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 01:01:
[...]

Wat je wel uit dit filmpje kon opmaken was z'n schottechniek en kwam vandaag toevallig een artikeltje tegen dat ie het blijkbaar al vrij aardig aan het doen is. En hard op weg de meeste drie punt attempts voor iemand van 7'3 of groter te verbreken :+ (wel van Sabonis, dat wel)
Heb overigens Porzingis wel in mijn NBA Pool opgegeven als Rookie of the Year. Tot nu toe doet hij het zeker niet slecht dus hij is wel lekker bezig. Zeker geen "bust" tot nu toe.
Robtimus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:09:
Voor wie het vergeten is, http://www.nba.com/fool is alweer een paar weken actief.
De nieuwe site is responsive gemaakt. Op zich mooi ware het niet dat de hele site niet werkt onder Windows Phone. Beetje jammer.
En ik zat te kijken wat er vanavond bij Ziggo Sport komt, en volgens de Ziggo EPG komt er om 0:00 NBA Action. Volgens tvgids.nl dan weer niet, maar als het zo is dan zal het de eerste keer in zo'n 10 jaar zijn dat ik dat kan kijken :)
Ik vind het aan de ene kant wel mooi dat Ziggo er nu mee bezig is. Een echte sportzender ontbreekt IMO in het Nederlandse TV landschap. Maar aan de andere kant ben ik zo blij dat ik weg ben bij Ziggo en gewoon glasvezel heb. Ik kijk mijn games wel gewoon via de NBA zelf.

Overigens: GSW nog steeds flawless. En ook de 76-ers liggen nog op schema...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Nog eentje en GSW gaan over het record van de Rockets heen. Ik denk met weemoed terug naar '93 toen mijn geliefde Rockets onder Olajuwon 15-0 gingen en Houston voor het eerst een sprankje hoop kreeg op een eerste kampioenschap.

Wat dat betreft missen de GSW nog wel een echte superster, al is Curry hard op weg er eentje te worden. Ik ben benieuwd hoever ze gaan komen.

Ik zag op nba.com ook al een vergelijking qua statistieken tussen de Bulls 72-10 en de GSW (een beetje vroeg wat mij betreft, maar de Bulls hadden op dit punt al twee wedstrijden verloren) op zich is het wel leuk om te zien dat een van de drie onbreekbare geachte records onder vuur ligt. (de andere twee zijn het triple double gemiddelde over een seizoen van Oscar Robertson en de 100 punten game van Wilt Chamberlain)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Het valt me trouwens op dat dit seizoen de win-loss verhoudingen tussen East en West zijn omgedraaid. Waar er meestal meer winning teams in West zijn dan in East, heeft West nu maar 6 winning teams en East 10. Vorig seizoen was dat precies andersom. Weet iemand hoe dit komt?

Slecht seizoen om voor de Sixers te zijn overigens ;)

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Robtimus schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:43:
Het valt me trouwens op dat dit seizoen de win-loss verhoudingen tussen East en West zijn omgedraaid. Waar er meestal meer winning teams in West zijn dan in East, heeft West nu maar 6 winning teams en East 10. Vorig seizoen was dat precies andersom. Weet iemand hoe dit komt?
Het zal wel een combi zijn van: oppermacht GSW die meer games in het westen hebben, de samenstelling van het overal wedstrijden schema en de teams in het westen draaien gewoon minder dan in het oosten met een hele grote uitzondering ;)

Er valt eigenlijk pas echt iets zinnigs over de win-loss verhoudingen als je tegen de playoffs aan loopt. Zeg maar 60+ matches played. Niet dat het verder heel boeiend is want het komt uiteindelijk toch maar aan op de finals waarin het "beste" team van het oosten tegen het "beste" team van het westen speelt. En beste is maar net hoe de playoffs voor dat team verloopt, we hebben vorig jaar gezien dat de blessures een grote rol hebben gespeeld helaas.

Als ik trouwens naar de sixers kijk moet eigenlijk denken aan die honkbalfilm over de Cleveland Indians "Major League". Ze gaan min of meer omgekeerd gelijk op met de GSW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik zie het zelf eigenlijk ietsje anders. Veel teams in het oosten hebben gewoon betere teams gekregen en het begint ook gewoon goed te lopen.
- Pacers rebuild loopt eigenlijk vrij direct van het begin van het seizoen.
- Heat lijken James vervangen te hebben door Whiteside plus Bosh is er weer bij.
- Pistons hebben goede versterkingen gehaald + VanGundy die zijn stempel erop heeft gezet.
- Celtics ook een rebuild. Ook hier zijn de resultaten vrij snel zichtbaar en dat had ik persoonlijk niet verwacht.
- Orlando Magic hebben een goed jong team met potentie en een aantal zeer goede spelers. Hezonja + Winslow lijken overigens erg goede picks te zijn voor Magic.
- Hornets: Lijken gewoon erg goed getrade te hebben. De rotte appels eruit en een aantal degelijk goede spelers erbij.

Raptors, Cavs, Hawks en Bulls waren al goede teams. De Knicks vallen mij eigenlijk nog een beetje tegen. Had wel verwacht dat ze ergens rond de .500 zouden zitten. Bucks en Wizards zijn geen schim van wat ze vorig seizoen waren. Gezien de aankopen van de Bucks verbaast mij dat wel een beetje. Wizards hebben op safe gespeeld. Nu alle andere teams zo sterk zijn geworden + de vele blessures, leggen ze het hard af.

Ben erg benieuwd waar het voor de Wizards eindigt. Het seizoen is met zo'n 30 wedstrijden onderweg. Zoals rockhopper aangeeft, kan er nog genoeg gebeuren. Maar ik denk niet dat het dit seizoen goed gaat komen met de Wizards. De Power Forward / Center posities zijn onderbemand. Het team speelt vaak small ball of met drie guards. En dat werkt leuk. Maar als een fatsoenlijk team hier zich tegen wapent, houdt het ook wel op voor de Wizards.

Zou mooi zijn als we dit of volgend seizoen een nieuwe fatsoenlijke coach krijgen. Nene met 13 miljoen die free agent wordt plus verhoogde salary caps. Er is dan genoeg mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Zojuist de wedstrijd tegen de Cavs gezien maar ze kunnen de NBA net zo goed de Cavs Basketball Association noemen. Wat wordt er toch soms erbarmelijk slecht gevloten door de scheidsrechters. Ik denk dat er wel 15 momenten in zaten die fout beoordeeld zijn of niet gezien waren. En als de verhouding nu 50-50 lag, dan had ik er niet zo'n moeite mee. Maar als er drie keer in het voordeel wordt gehandeld naar de Wiz en 12 keer naar de Cavs, dan heb je gewoon scheidsrechters die een vooroordeel hebben. Wat je niet meer rechtgetrokken krijgt.

En dan verliezen als Wiz met 55,3% FG% en 58,3% van achter de 3 punterlijn en op de rebounds na alle stats beter dan het seizoendsgemiddelden. Wat een bullshit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:51

Niellie41

[object Object]

Ik was vandaag bij de Celtics-Clippers wedstrijd in TD Garden. Wat een gave wedstrijd was dat zeg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dit weekend eindelijk weer eens een all-star game kijken via Ziggo sport. Ik ben benieuwd, meestal heb ik geen tijd om te kijken of zit het achter betaal zenders. Ik gok op een glorieuze overwinning van West maar het zal er om spannen gezien hoe de teams zich verhouden dit jaar.

En dan mijn Rockets... geruchtenmolen gaat weer flink rond dat ze Howard willen gaan traden. Eerst de prima coach ontslaan en nu Howard eindelijk beter is gaan ze 'm in de verkoop doen? Het gaat 'm weer niet worden dit jaar voor mijn team ben ik bang.

De grootste verassing tot nu is eigenlijk voor mij dat de GSW nog steeds op schema zitten om de onverbeterbaar-geachte 72 overwinningen van de Bulls te evenaren/verbeteren.

@niellie Celtics - clippers ging naar OT he? Zal inderdaad een hele spannende wedstrijd geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja, die wedstrijd was OT. De sfeer in het stadion was geweldig. Het publiek bleef het team steunen tot aan het eind. Toen de gelijkmaker in reguliere tijd werd gemaakt, ontplofte het stadion zo wat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

De sfeer maakt die wedstrijden zo mooi he. Het is jammer dat je er helemaal voor naar de VS moet gaan alleen ;)

Net de all star 'special skills e.d.' saturday gekeken. Wel weer vermakelijk. De wedstrijd van vrijdag (usa vs the world) was niet zo heel spannend, maar ja dat krijg je ook als niemand verdedigd behalve de laatste 2 minuten.
De slamdunk contest was heel erg gaaf dit jaar. Hopelijk vannacht een leuke wedstrijd.

• apis29
  • Niet online
Een traktatie op Ziggo sport zodadelijk: North Carolina tegen Duke college b'ball. Een vd grootste rivaliteiten 8)

NU dus d:)b (blijkbaar is het rivalry week, benieuwd wat er nog meer is :) )

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 18-02-2016 18:34 ]

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

En een mooie onverwachte overwinning voor Duke! (74-73)

More than meets the eye
system specs

• apis29
  • Niet online
:) ja de winnaar was ik helaas al eerder op de dag achter gekomen (maar de score nog niet). Was nu alleen afwachten hoe ze dat voor elkaar gekregen hadden na 8 punten achterstand met 5 minuten te gaan en op alle fronten slechter ...
Het is wel een vreemd seizoen dit jaar met relatief veel verliespartijen voor de top 10 of zelfs top 5 ranked teams. Veel hoog gerankte teams die verliezen van niet gerankte (waaronder wel ook eerder gerankte teams die uit de top 25 zijn gevallen), Yale die kans maakt op March Madness en die heb ik er nog nooit in gezien (wel Princeton en Harvard).
Maar ik heb het vrij matig gevolgd tot nu toe, zie alleen af en toe een update voorbij komen en een wedstrijdje op Ziggo Sport. Hopelijk uitgebreide coverage van March Madness op Ziggo :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik hoop inderdaad dat in ieder geval alle final four wedstrijden te zien zullen zijn, maar we gaan erachter komen als de tijd daar is.
Ik vraag me trouwens ook af hoe ze de playoffs van de nba gaan doen. Erg veel wedstrijden voor een niet heel breed gedragen sport hier in Nederland (qua populariteit). Ik hoop stiekem wel op een wedstrijd per dag, maar ik ben bang dat het wel weer een teleurstelling gaat worden met het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Na de allstar weekend is het toch altijd even kijken wie de eindsprint gaat inzetten naar de bovenste acht posities en wie er blijven steken. Ik denk dat het voor Washington Wizards nu wel officieel is: Die gaan het echt niet meer halen. Het makkelijkste programma hebben en dan je laatste 10 wedstrijden met 4-6 afsluiten en in een 5 losses streak zitten. Dat er niet gewonnen wordt van de Cavs valt nog wat voor te zeggen. De Pacers hadden ze gewoon moeten pakken (zeker ook gezien de Pacers relatief kort voor lopen op de Wizards) maar daar scoren ze minder dan 50% op Free Throws en dan uiteindelijk met 1 punt verliezen. En dan tegen de Jazz en de Nuggets. Beide onder de .500 wins en dan nog verliezen. Dat zijn gewoon de laagvliegers die je moet pakken om jezelf een betere positie in de East te geven en die verliezen ze dan met relatief grote uitslagen.

Het team moet op de schop. Nieuwe coaches (Tom Thibodeau?), nieuwe GM en een bak nieuwe spelers. Gelukkig verlopen er veel contracten aan het einde van de zomer en zijn er best aardige free agents beschikbaar. Er moet toch meer uit te halen zijn met een relatief jong team dat ze nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Die wedstrijd die ik van ze zag op Ziggo zag er ook niet uit nee. Benieuwd of Toronto nog de eerste plaats kan afpakken; Cleveland zou nog van bijv. de Clippers kunnen verliezen. En benieuwd of of Golden State er nog vol voor gaat (voor het record).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

apis29 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 13:02:
Die wedstrijd die ik van ze zag op Ziggo zag er ook niet uit nee. Benieuwd of Toronto nog de eerste plaats kan afpakken; Cleveland zou nog van bijv. de Clippers kunnen verliezen. En benieuwd of of Golden State er nog vol voor gaat (voor het record).
Volgens mij moeten er nog drie wedstrijden Spurs - GSW gespeeld worden. Dus dat zal nog niet meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

dwa

Heeft iemand van jullie ervaring met tickets kopen voor een playoff wedstrijd? Ik zit in eind april/begin mei in Orlando en Miami en wil graag een of twee wedstrijden meepakken. Dat zal dan een wedstrijd van de Heat worden aangezien Orlando het niet meer gaat redden ben ik bang.
Kan ik pas een kaartje kopen als de playoffs echt begonnen zijn of zijn die nu ook al te reserveren bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

dwa schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:25:
Heeft iemand van jullie ervaring met tickets kopen voor een playoff wedstrijd? Ik zit in eind april/begin mei in Orlando en Miami en wil graag een of twee wedstrijden meepakken. Dat zal dan een wedstrijd van de Heat worden aangezien Orlando het niet meer gaat redden ben ik bang.
Kan ik pas een kaartje kopen als de playoffs echt begonnen zijn of zijn die nu ook al te reserveren bijvoorbeeld?
Het zal nu wel lastig zijn. In principe zijn de data voor de eerste wedstrijden wel gezet, maar juist de locatie zal afhangen van plaatsing en vooral de rang (seeding). Dit ivm homecourt advantage enzo.
Je zou contact kunnen opnemen met de ticket office van Miami Heat om eens te kijken of zij je meer info kunnen geven. Maar gezien je eind april zit en begin mei wordt het een lastiger verhaal omdat je dan waarschijnlijk al met de 2e ronde zit met andere woorden minder zekerheid dat er überhaupt nog een Florida team meedoet. Zie ook dit overzicht met data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

dwa

Bedankt. Eerste ronde zal me wel gaan lukken aangezien ik vanaf 19 april al in de buurt ben.

Edit: Toch niet helemaal. Het is dan te hopen dat Miami geen homecourt advantage heeft of dat ze geen sweep veroorzaken/om de oren krijgen.

[ Voor 43% gewijzigd door dwa op 14-03-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:07
Er worden ook vaak nog wel tickets verhandeld op de dag van de wedstrijd dus tegen die tijd kan je er vast nog wel aankomen op tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Zijn de prijzen dan niet sky rocket high?

Geef je net de Wizards op voor het seizoen, winnen ze met bijna 50 punten verschil van Detroit :') Moet ik vaker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Des te dichter je bij de wedstrijd-aanvang bent (qua tijd) des te hoger de prijs je meestal betaald. Ik heb met playoffs geen ervaring wat kaartjes betreft maar ik verwacht dat ze een stuk hoger zijn op de dag zelf of gewoon helemaal uitverkocht. Ik weet ook niet hoe er daar tegenwoordig om wordt gegaan met "zwarte markt" kaartjes.

Wat betreft Miami ze zweven rond seed 4/5 momenteel dus een redelijke kans op homecourt advantage.
Ik weet niet wat je precies daar gaat doen in die tijd, maar misschien heb je vrienden of kennissen in de buurt die eventueel kaartjes voor je kunnen aanschaffen. Of des noods via de service van je hotel. Klantenservice staat redelijk hoog in het vaandel daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Een maand geleden ben ik naar de Celtics gegaan. Toen heb ik twee uur voor de wedstrijd Loge (onderste ring) kaarten gekocht voor $60 per stuk. Normaal kosten die plekken $170 per stuk. Je kan gewoon via de officiële kaartverkoop tweede hands kaarten kopen. Het zijn waarschijnlijk kaarten van mensen met een seizoenskaart die dan zelf niet kunnen.

Gewoon op de dag zelf kopen, dan vind je vast wel een goede aanbieding. Wel echt via de officiële weg kopen en dat kan gewoon via de sites van de teams.

[ Voor 23% gewijzigd door Niellie41 op 16-03-2016 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Vandaag en morgen iig een March Madness wedstrijd op Ziggo. Geen reclames ook itt Amerika om de minuut :*) . Tijdens de onderbrekingen stond de mic nog gewoon open net _O- (meeneurien met de band en ander geouwehoer) ...

edit: ze hebben wel 'geluk' met de wedstrijden bij Ziggo :') . Dag 1: Buffalo v Miami :z , dag 2: Pitt v Wisconsin één van de laagstscorende wedstrijden ooit in het toernooi (Wisconsin vorig jaar nog in de Final Four maar belangrijke spelers en coach kwijt). En nu Yale v Duke en Duke gaat los, dikke vette blowout (op papier leek het nog wel interessant :D ). Yale voor het eerst ooit in het toernooi en in ronde 1 nog een upset winst tegen Baylor.
47-43 was Wisconsin tegen Pitt, Duke heeft na helft 1 er al 48 :+ . Nog maar 9 punten verschil nu, Yale komt sterk terug in de tweede helft. Wordt het toch nog leuk ;) ... 7 nog maar, was 23 bij rust.

[ Voor 62% gewijzigd door apis29 op 20-03-2016 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wat een stilte :D . Toch redelijk bezig bij Ziggo, bijna elke dag één wedstrijd 8)

Presenting: Buddy Hield _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/v5bssw.jpg

Oklahoma, senior SG, aankomend top 8 pick. Een jaar geleden blijkbaar misschien nog niet eens een eerste ronde keus maar laat nu toch wel wat Curry-achtige dingen zien (je zal het nu vast wel over de volgende Curry moeten hebben tegenwoordig ipv bijv. de nieuwe LeBron O-) ). Hij schiet echt zo makkelijk en zodra ie z'n hand verlaat zie je de bal er al ingaan.
Wel al 24 jaar zag ik, misschien eerst junior college gedaan ... Komt van de Bahamas, zo te zien een extra jaartje of twee high school in Amerika na high school op de Bahamas.
http://www.kansascity.com...g-12/article58483728.html

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5w_DVvCmYAQ]

[ Voor 69% gewijzigd door apis29 op 28-03-2016 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:26
2 week geleden naar de Knicks vs Bulls geweest.... wat een feestje.... gaaf om een keer gezien te hebben. Zaten op de rolstoel tribune, was niet verkocht. prachtige plekken.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Vannacht de kraker spurs vs warriors, een van de twee records gaat sneuvelen (loss-free homeseason voor de spurs, of de kans op 73 wins voor de warriors)

Helaas weinig tijd gehad om te kijken, misschien tijdens de playoffs weer, al vrees ik dat mijn rockets daar niet bij zullen zijn. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 10:23
De playoffs staan voor de deur en ik heb Ziggo gemaild of ze wedstrijden of het gehele traject zouden uitzenden. Ze bevestigden dit, maar als ik naar het programma van Ziggo kijk, wordt er op 16 en 17 april geen wedstrijden uitgezonden. Dit zijn de eerste wedstrijden van de playoffs. Is er een andere legale manier om alle playoffs wedstrijden te zien in HD op mobiele apparaten dan te kopen via (de) NBA (app)?

Iemand ervaring met een abonnement bij BT Sport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
Yash100 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:06:
De playoffs staan voor de deur en ik heb Ziggo gemaild of ze wedstrijden of het gehele traject zouden uitzenden. Ze bevestigden dit, maar als ik naar het programma van Ziggo kijk, wordt er op 16 en 17 april geen wedstrijden uitgezonden. Dit zijn de eerste wedstrijden van de playoffs. Is er een andere legale manier om alle playoffs wedstrijden te zien in HD op mobiele apparaten dan te kopen via (de) NBA (app)?

Iemand ervaring met een abonnement bij BT Sport?
Ziggo Sport Totaal:
Van de play-offs zenden we gegarandeerd 18 duels live uit. Van The Finals hoef je helemaal niets te missen. De best-of-seven serie die beslist over het kampioenschap, kun je live en in zijn geheel meemaken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 12:02
NBA komt meestal rond deze tijd met een aanbieding voor de Playoffs.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

M'n toch nog de playoffs gehaald *O*
De warriors zullen helaas wel gehakt gaan maken van de rockets, wat een seizoen hebben die gasten achter de rug.
En straks toch maar eens kijken of ik ergens de laatste wedstrijd van kobe kan zien, want dat zal toch ook wel een speciale wedstrijd geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Warriors - Rockets nu op Ziggo Sport Extra 1. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Jammer dat ze dat dan weer niet op die gratis sportzomer van ze doen?
Daar is korfbal op :D

Lang leve NBA Gametime op Apple TV :)

[ Voor 18% gewijzigd door matthijst op 16-04-2016 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Om 22:00 (na het korfbal) komt de wedstrijd op Ziggo Sport Select en ook op het open kanaal.

Wát een game nu al! :D

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 16-04-2016 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Mooi inderdaad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wedstrijd is nu te zien op Ziggo Sport Select en Ziggo Sport op kanaal 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Gezien de Wizards er uit liggen dit seizoen (net als de Head Coach! :P ), pak ik nu maar random wat wedstrijden. Pacers vs Raptors was wel weer vermakelijk. Derde rij op jaar dat ze de eerste wedstrijd verliezen. Weer Lowry helemaal uit zijn element gehaald, Lowry / Derozan schoten weer belachelijk slecht. Het was op sportamerika.nl al een paar weken al geanalyseerd. Zonder Lowry / Derozan, stelt het team eigenlijk weinig voor. Maar dit lijkt weer een herhaling van de afgelopen 2 jaar te worden. Aan de ene kant sneu voor ze. Team is al zo lang aan het opbouwen en dit seizoen lijkt het er eindelijk uit te komen. Aan de andere kant is het toch ook wel ergens ironisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

De Raptors zijn tot nu toe de enige die een thuiswedstrijd verloren in de eerste ronde. Maar ik denk dat we herhaling gaan zien van de finale van vorig jaar. Hoewel misschien de spurs nog roet in het eten van de warriors kunnen gooien in de semi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Laatst online: 14-09 21:18
Vraagje! Ik zit half mei in Washington DC, maar helaas hebben de Wizards het niet gehaald. Wat zouden mogelijkheden zijn om vanuit daar playoffs te kijken? Semifinals worden het dan denk ik, zou Cleveland te doen zijn om daar naar toe te reizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het is natuurlijk wel te doen, al hangt het sterk van je budget, tijd en persoonlijke mening af wat je "te doen" vind. Verder geld natuurlijk dat het toekomst kijken is welke teams er in de semi zullen eindigen. Bookies zullen gokken op Cleveland - Miami maar het kan natuurlijk net zo goed Boston - Toronto worden, daar blijven het playoffs voor.
Verder denk ik dat het nog een behoorlijke klus zal zijn om kaartjes te scoren al heb ik geen persoonlijke ervaring met playoffs kaarten kopen. Hoe dan ook, de sfeer zal magisch zijn! Alvast veel plezier en post ook wat foto's als je geweest bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
acidd91 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:27:
Vraagje! Ik zit half mei in Washington DC, maar helaas hebben de Wizards het niet gehaald. Wat zouden mogelijkheden zijn om vanuit daar playoffs te kijken? Semifinals worden het dan denk ik, zou Cleveland te doen zijn om daar naar toe te reizen?
Het worden de conference finals denk ik (en dat zijn de semi's als je vergelijkt met het gehele plaatje). Maar dan praat je over de beste 2 teams in het oosten. De teams en hun (vlieg)afstand:

- Cleveland: 490 km
- Charlotte: 530 km
- Toronto: 560 km
- Detroit: 630 km
- Boston: 630 km
- Indianapolis: 790 km
- Atlanta: 870 km
- Miami: 1500 km

Als je naar het huidige seizoen kijkt, zijn Cleveland en Toronto het meest dichtbij en hebben denk ik de meeste kans. Maar goed, 500 km dat is Utrecht - Parijs. Rijdend met de auto of OV niet te doen. Dus dat gaat je sowieso een vliegticket kosten. En dan is het even de vraag of je kaartjes kunt krijgen. De stadions zijn altijd helemaal vol maar de wedstrijden worden pas kort van te voren bekend gemaakt dus je zou nog wel een kans moeten hebben maar denk wel dat het lastig + duur gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Prima te doen met de auto hoor, helemaal als je halverwege in een goedkoop motelletje overnacht, alleen je bent wel behoorlijk wat tijd kwijt. Afstand Utrecht - Parijs is wel een leuk voorbeeld, maar de afstanden in de VS zijn veel beter te doen met de auto. Ook al is de snelheidslimiet wat lager de wegen zijn veel beter ingericht op afstanden.
Het OV zou ik mooi achterwege laten inderdaad of er moet net toevallig een trein langsgaan.

En als je dan toch het vliegtuig pakt kan je net zo goed ook de Western teams meepakken, want dat kan met een binnenlandse vlucht soms nog wel eens goedkoper uitpakken. Maar zoals al aangegeven alles hangt af van de tijd die je eraan kwijt wilt en hoe groot je budget is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Golden State - Houston, mooie wedstrijd, nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Heel mooi :+ , hebben ze geen mercy rule ofzo: 20 punten verschil na 3 kwarten = game over :P . Niet dat het een straf is om naar de Warriors te mogen kijken ...

Ondertussen heb ik me de afgelopen week prima vermaakt met de NHL playoffs en in het bijzonder de Chicago tegen St.Louis serie (nou ben ik ook een groter ijshockey dan NBA fan). Chicago, net als Houston over een paar minuten, op 3-1 achterstand na game 3 én 4 thuis verloren te hebben. Om vervolgens in de tweede overtime game 5 in St. Louis te pakken en vannacht game 6 weer thuis te winnen om er 3-3 in de serie van te maken (vroeg op 1-0 om er vervolgens drie in vijf minuten om de oren te krijgen halverwege periode 1 en een deja vu naar game 3 en 4 als beter spelend team toch verliezen. Dan uit de kleedkamer komen om periode 2 met 3-0 te pakken en het in periode 3 vast te houden en uiteindelijk sealen met nog twee goals voor een 6-3 winst)

[ Voor 101% gewijzigd door apis29 op 25-04-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Toen ik postte was het nog spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik ben als verstokte Rockets fan ook afgehaakt na het 3e kwart. Het ging echt nergens meer over, leek wel alsof de rockets gewoon niet naar ronde 2 willen maar liever vakantie gaan vieren ofzo.
En curry deed ook niet meer mee dus toch maar voor de verstandige keuze (slaap) gegaan. Hopelijk valt zijn blessure mee anders gaat het nog lastig worden tegen de spurs in de semi's.

De spurs en de cavs inmiddels door. Eigenlijk zijn alleen de boston - atlanta en de indy - toronto serie nog een beetje spannend. Eens kijken of Toronto nou eindelijk door kunnen stoten, eigenlijk wel stand verplicht als #2 seed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mijn voorspelling door naar ronde 3: east cavs - heat en west gsw - spurs. Finale gsw - cav dan maar weer. Als curry geblesseerd blijft misschien toch een buitenkansje voor de spurs.

Ik ben verder blij dat toronto eindelijk weer eens een serie won, en mijn rockets niet helemaal gesweeped zijn al deden ze het toch wel heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
rockhopper schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:40:
Mijn voorspelling door naar ronde 3: east cavs - heat en west gsw - spurs. Finale gsw - cav dan maar weer. Als curry geblesseerd blijft misschien toch een buitenkansje voor de spurs.

Ik ben verder blij dat toronto eindelijk weer eens een serie won, en mijn rockets niet helemaal gesweeped zijn al deden ze het toch wel heel slecht.
Gisteren de wedstrijd van de Heat zitten kijken. Terechte overwinning. Walker was in zeer slechte doen. Al Jefferson (die sinds wedstrijd 3 startte en goed was om Hassan uit de paint te houden) was ook matig. Ik vind het persoonlijk erg jammer dat de Pacers niet door zijn gegaan. Ik gun het Toronto gewoon niet. Hun backcourt valt zwaar tegen, ze spelen verschrikkelijk matig. Het is dat de Pacers gewoon minder bedeeld is qua talent want als er ook maar één goede speler extra bij de Pacers was, dan hadden ze het klusje wel geklaard.

Ik denk dat je gelijk hebt qua con. finals. Ik denk dat een West team de winnaar gaat worden. Ik hoop alleen stiekem op de Spurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het maakt mij weinig uit wie er kampioen wordt verder. Ik denk dat ook mijn voorkeur uitgaat naar de spurs, zeg maar "Texas team by proxy" omdat de rockets er al (terecht) uitliggen. Ik verwacht ook dat het Westen van het Oosten wint, al zal het waarschijnlijk een stuk spannender worden dit jaar als alle teams gezond blijven, vorig jaar waren de cavs nogal gehandicapt.
Pacers was balen, maar wel te verwachten. Het was eigenlijk al een klein wonder dat ze de playoffs gehaald hebben, laat maar weer zien wat een instelling zij hebben. Had het Houston team maar zoveel inzet. Verder vond ik het ergens wel triest dat Toronto nagenoeg nooit verder komt in de playoffs. Maar ze spelen nou niet bepaald als #2 seed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Laatst online: 14-09 21:18
Vraag: hoe en waar zou ik aan tickets kunnen komen voor de Conference Finals? Ik ben in Washington komende week, kan wel naar Cleveland vliegen. Is het uberhaupt mogelijk om daar tickets voor te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

acidd91 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:06:
Vraag: hoe en waar zou ik aan tickets kunnen komen voor de Conference Finals? Ik ben in Washington komende week, kan wel naar Cleveland vliegen. Is het uberhaupt mogelijk om daar tickets voor te krijgen?
Hoop dat je inmiddels www.stubhub.com had gevonden. (En een dikke portomonnee ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Toch nog een shocker dat de spurs er al uit liggen. En eigenlijk ook verrassend om te zien dat thunder de eerste wedstrijd pakten tegen de warriors. Dat gaat nog een spannende semi worden, al denk ik niet dat de warriors het gaan verliezen. East lijkt al wel beslist, het moet gek lopen als de cavs niet in de finale staan in juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als OKC fan vrees ik dat de Warriors toch western conference champs gaan worden. Die eerste wedstrijd vielen de 3-punters gewoon niet in de 2e helft. Gebeurt ze niet vaak en ik denk dat het ook niet meer gaat gebeuren. Maar goed, fingers crossed. KD speelde ook een draak van een wedstrijd, dus dat geeft ook hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik hoop zelf op een finale tussen OKC en de Cavs. Met één van die twee als winnaar zou ik totaal geen moeite hebben. Ik heb niets met de Raptors (ik blijf Lowry en DeRozan overgewaardeerd vinden) en vind het maar een matig team. Het is wat mij betreft jammer dat ze niet meer gesweept kunnen worden door de Cavs. En met GSW heb ik nooit wat gehad en ik vind het stiekem wel mooi dat een traditioneel team als OKC met 2 bigs gewoon kan winnen tegen de Warriors.

OKC moet een beetje geluk hebben dat de motor van GSW gaat lopen sputteren. Maar ik denk dat het grotere gevaar van OKC in OKC zelf zit. Als je ziet hoe KD loopt te klagen in game 2, dan voelt het allemaal als weinig constructief. Vannacht game 3, ik hoop dat ze gaan winnen. Morgenavond mee eens kijken wat het geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Hoop dat Cavs winnen (want LeBron, mooi verhaal voor die stad).
Maar anders idd ook OKC.
Poep op Curry, met zn blije bakkes :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredjeK
  • Laatst online: 30-08 15:08
Kijkt iemand wel eens ESPN ( Smith en Bayless) ? Die hebben hun geloof in de cavs verloren vanwege de loss in Game 3. Nu weet ik dat Skip echt een tyfushekel aan LeBron heeft , maar de laatste tijd lijkt 't wel of heel ESPN achterlijk geworden is. Ik denk juist dat deze verliespartij goed is voor de cavs , eventjes met beide benen op de grond , zal ze niet nog eens gebeuren door op deze manier te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Je bedoelt Stephen A. Smith? Ik ken hem alleen van wat YouTube filmpjes waarin ie compleet zat te ranten over Porzingis en dat dit de slechtste pick ooit was. Dus ik zou daar niet al te veel waarde aan hechten. Waar ik wel waarde aan hecht is de kick van Draymond Green tegen Steven Adams. Wat een flapdrol is het ook. Ik hoop dat ie geschorst wordt en dat de GSW eruit vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:24

MrScratch

I am rubber, you are glue

Het begint nu echt wel interessant te worden, had ik niet echt verwacht. OKC staat gewoon voor tegen GSW en hebben echt een vernederende mokerslag toegebracht met die laatste blowout. Was op gegeven moment 41 punten verschil. Wow! Ook tegen de Spurs gaf ik ze niet echt een kans, maar die hebben ze ook heel knap aan de kant weten te zetten.

In de east is Toronto knap langszij gekomen. Had ik niet verwacht, maar thuis zijn ze echt een ander team, zo lijkt het. Ben benieuwd wat dit gaat worden, deze serie.

Van de gedachte finale GSW - Cavs ben ik nu niet zo zeker meer. Zou Kevin Durant dan toch kampioen kunnen worden dit jaar? Zeer interessant allemaal. Vind het wel verfrissend een team dat ook gebruik maakt van zijn centers/powerforwards met Kanter en Adams tegenover al dat smallball driepunter geknal.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Wat bij OKC vs GSW gewoon erg speelt, is hoe ze in een wedstrijd zitten. Zit een team niet in de wedstrijd, dat gaat het hem gewoon niet worden. Je ziet nu dat als het even niet loopt bij GSW en OKC komt op dreef dat er gewoon geen houden aan is. En dan mag Curry wel MVP zijn, maar die staat dan niet even op om het tij te keren. Het koppie gaat hangen, open driepunters gaan er niet in en zelfs vrijworpen miste hij. Hetzelfde met Draymond. Die begint agressief en lomp te doen, mist zijn layups. Alleen Thompson schoot nog wel aardig maar ook zwak achter de lijn. En daarom kan ik een LeBron dan wel waarderen. Want als hij niet in een wedstrijd zit, dan maakt hij alsnog/maar 20 punten, maar pakt ie vaak wel een tripple double. Want rebounden is gewoon een kwestie van effort en als hij in een double team terecht komt of zijn schoten vallen niet, dan passt hij meer naar zijn medespelers. En dat mis ik gewoon compleet aan Curry.

OKC pakt het overigens ook erg goed aan. Ze switchen zo'n beetje alles wat mogelijk is en zetten zelfs Kanter, Ibaka en Adams op Curry. En het lijkt te werken. Heel soms zijn ze de weg even kwijt waardoor Curry/Thompson ineens kunnen driven naar de basket of een open schot hebben, maar het werkt in 90% van de gevallen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
En de NBA gaat Draymond niet schorsen. Wat een bs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:15
OKC spelen de Warriors er toch best wel hard uit hoor. Ik gun het de Warriors op een of andere manier meer, maar als je nu speelt hoe OKC steeds weer hard terugkomt: doen ze echt netjes.

Normaal zou Curry dan komen en je helemaal kapot schieten met zn driepunters uit alle hoeken, maar tegen OKC lukt het hem gewoon niet. Hij is gewoon zo goed verdedigd, of uit de wedstrijd gehaald.

Edit: Here comes the trouble :p Klay Thompson. Ik was al van plan weer lekker terug op bed te gaan, maar misschien wordt het nu toch interessant.

[ Voor 16% gewijzigd door marcop23 op 25-05-2016 04:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:30

woutur

Klauwtjes uit!

Ik volg het ook allemaal redelijk en had me al ingesteld op een finale tussen de Cavs en GSW. Dat blijkt nu behoorlijk ongegrond of in ieder geval spannend te worden. Ik ben behoorlijk fan van het basketbal van GSW maar kan ook de OKC waarderen. Prachtige combinaties, goede afstandschoten en minder duw en trekwerk onder de basket. Ik heb nog nooit zoveel wedstrijden gezien sinds Ziggo ze uitzendt, het is echt smullen :) Ik kan echt genieten van de individuele acties van Durant, Westbroo, DeRozan en Curry. Daarnaast is de snelle passing van GSW ook een lust voor het oog.

Er valt een hoop te beleven deze play-offs en er is spanning alom!

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat Toronto nog een 7e game kan afdwingen, maar de Cavs zijn wel erg sterk. Daarnaast ben ik enigszins verbaasd over de GSW. Die moeten nu echt anders gaan spelen, anders is het over en uit na een geweldig seizoen met een record.

Curry had al eens gezegd dat het record niet uitmaakt, wanneer de NBA Final niet gewonnen wordt. Dan is iedereen dat allang weer vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het zou eigenlijk ook de waarde van het reguliere seizoen nog verder afwaarderen mochten de gsw niet de kampioen worden. "Kijk maar naar de spurs en de gsw in 2016" zullen ze zeggen als er weer een team een goed regulier seizoen draait. Dus ik hoop eigenlijk ook dat de gsw een Houston stunt uithalen en de nieuwe clutch city gaan worden. (na een 3-1 achterstand toch de serie winnen) Maar ik vind voorlopig de voorsprong van OKC wel terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
Het zal echt niet de eerste en ook echt niet de laatste keer zijn dat een team met 60+ wins de finals niet halen. Playoffs zijn niet het reguliere seizoen en dat laten OKC duidelijk zien.

Heb net de eerste helft van game 5 gezien tussen OKC/GSW. Maar vooral het eerste kwart viel mij erg tegen qua scheidsrechters. Als er na 10,5 minuten spelen 7-0 staat qua fouls, dan klopt er in mijn ogen echt niets. Draymond die weer liep te trappen om een foul aan te dikken (en C-Webb ondertussen aangeven dat de scheids hier niet meer voor fluit omdat dit bij zijn game hoort, dan kan Ron Artest nog een max contract krijgen aan het einde van dit seizoen, like WTF), Draymond die na de block zat te taunten naar Westbrook, Durant die duidelijk door Iggy gefouled werd tijdens een drive (C-Webb: het is een goede foul als de scheidsrechters het niet zien. WTF^2). En dan heb ik het nog niet eens gehad over het vastgrijpen (van shirts) door Curry en Draymond van offball spelers tijdens de rebounds.

Drie dingen die ik geleerd heb in die wedstrijd:
1. De NBA wilt maar al te graag dat GSW weer kampioen wordt.
2. Omdat je een debiel als Green gewoon zijn gang laat gaan omdat hij zo goed en geweldig is maar wat nukken heeft, ga je ook een debiel fluitbeleid krijgen.
3. Ik begin steeds meer respect voor Van Gundy te krijgen als commentator. Als je graag een commentator wilt hebben die mak alle beslissingen van de scheids gaat zitten verdedigen, dan kan ik jullie Chris Webber maar al te graag voordragen.

Ik hoop dat OKC game 6 gaat winnen. Ik zie ze namelijk geen game 7 winnen in de Oracle Arena. En dan zijn we meteen verlost van rare snuiter Draymond Green.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:30

woutur

Klauwtjes uit!

Ik heb gisteren de tweede helft van OKC vs GSW gezien en wat spannend! GSW speelde als een dweil. Veel balverlies, driepunters die niet vielen, zwak onder de basket... Maar dan in het vierde kwart staat Thompson op en opent de jacht op de winst met fantastische driepunters en even later wordt dit voorbeeld gevolgd door Curry. Dat had ik absoluut niet verwacht. OKC speelde goed. Mooie combinaties, Westbrook die prachtige slashes had en Durant die de afstandschotjes gewoon netjes raakte.

Op naar een hopelijke thriller in Oakland!

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik had niet gedacht dat OKC het uit handen zou gaan geven, maar kennelijk was het allemaal te spannend voor ze in het 4e kwart. Ik geef ze niet veel kans in Oakland op revanche maar ik lees het morgenvroeg wel. Helaas weer veel te druk om zelf te kunnen kijken.

Hoe is de weergave via ziggo sport? Beetje goed commentaar? Ik heb een klein deel mee kunnen pakken ergens vorige week en ik meende mart smeets te horen... al dacht ik dat hij al zo'n beetje met pensioen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mart Smeets en Geert Hammink bij Game 6 iig, wel goed te doen (en altijd nog optie voor amerikaans commentaar). Zelfs in kwart 4 leek het nog de kant van OKC op te gaan maar het werd van beide kanten slordig en meer van wie niet mistte bracht de score dichterbij elkaar.
Hier had Smeets het wel over een 'ongelofelijk goed niveau' van beide kanten :S

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 30-05-2016 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:15
De smaken over Mart Smeets verschillen gewoon heel erg. Ik vind het echt vermakelijk en interessant om naar hem te luisteren, en er zijn veel mensen te vinden die dat ook vinden. Aan de andere kant heb je groep die al jaren probeert hem met pensioen te krijgen omdat ze hem niet uit kunnen staan.

Het is dus gewoon persoonlijk. Meer kan ik er niet van maken. En anders kan je altijd via language->english het originele commentaar krijgen inderdaad, vind ik ook wel goed geregeld.

Ik ben trouwens echt benieuwd naar G7, ik hoop een beetje toch op Golden State, maar we gaan het zien. OKC speelt ook gewoon heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ik kan er wel naar luisteren ja naar Smeets, met een co-commentator bij voorkeur waarvan het nog wel interessant is om hun kijk erop te horen. Anders wordt het gewoon audiospoor #2
Was alleen wel vreemd om over het zeer hoge niveau te spreken als Durant de ene na de andere driepunter mist en wie nog wel meer niet. Eén mooie layup van Curry op het eind, een mooie verre driepunter van Thompson (en moeiteloos nog een paar meer) en een paar slashes van Westbrook. Meer viel er niet te genieten ...

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 30-05-2016 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb bij Mart Smeets altijd het idee dat "hoog niveau" meer is "uiterst vermakelijk om naar te kijken" dan dat het technisch hoogstaand is. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo heel veel commentaren van hem heb gehoord. Goed om te horen dat er ook een audiospoor 2 is, ik denk dat ik de game vannacht maar eens opneem en misschien lukt het me om niet de uitslag te lezen ;)

Een echte voorkeur heb ik trouwens niet over wie er mag/moet winnen. Beide teams hebben wat mij betreft de finale wel verdient. Als ik dan toch moet kiezen, lichte voorkeur voor GSW omdat ik die vooraf voorspelt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
rockhopper schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:56:
Ik heb bij Mart Smeets altijd het idee dat "hoog niveau" meer is "uiterst vermakelijk om naar te kijken" dan dat het technisch hoogstaand is. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo heel veel commentaren van hem heb gehoord. Goed om te horen dat er ook een audiospoor 2 is, ik denk dat ik de game vannacht maar eens opneem en misschien lukt het me om niet de uitslag te lezen ;)

Een echte voorkeur heb ik trouwens niet over wie er mag/moet winnen. Beide teams hebben wat mij betreft de finale wel verdient. Als ik dan toch moet kiezen, lichte voorkeur voor GSW omdat ik die vooraf voorspelt heb.
Dat vind ik al járen zo heerlijk aan Sport 1 / Ziggo Sport Totaal, de originele audiostream. Heerlijk om het gewoon te kijken met het native commenataar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000

Phydomir

Dennis

Mooie wedstrijd maar ik vond beide teams wel heel erg slordig. Van beide kanten veel slechte schoten vroeg in de schotklok. Alsof ze heel erg gehaast speelde.
Terechte winnaar wat mij betreft. Benieuwd naar de finale.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredjeK
Ik vind het zo zonde van OKC , ze laten het gewoon weer zelf liggen. Op het moment dat GS ook maar 1 puntje voorstaat , gaat KD in kip zonder kop - mode. Hij speelt dan net alsof er nog maar 2 minuten te spelen zijn i.p.v. een heel 4e kwart. Hij passed niet meer , neemt de domste schoten en maakt drives naar de basket die gewoon onmogelijk zijn. Dit deed hij ook al in game 6.

Over de finales , ik hoop op een overwinning van de Cavs , puur omdat ik de stad Cleveland het gun om eindelijk weer eens een prijs te pakken.....en ook een beetje omdat ik Green heel graag zie verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

8e team dat terug komt van een 3-1 achterstand (en 10e keer dat het gebeurt). Ik vond ze ook terecht winnaars, al denk ik dat het allemaal net een tandje scherper zal moeten tegen de uitgeruste Cavs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

10e team ;)

Of wil je zeggen dat het het 1 en zelfde team was van de Boston Celtics en de Houston Rockets? :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
rockhopper schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 20:27:
8e team dat terug komt van een 3-1 achterstand (en 10e keer dat het gebeurt). Ik vond ze ook terecht winnaars, al denk ik dat het allemaal net een tandje scherper zal moeten tegen de uitgeruste Cavs.
Aan de andere kant, ik vrees een heel klein beetje voor de Cavs. Begrijp mij niet verkeerd, ik hoop dat de Cavs winnen (ik gun het Green en daardoor GSW ook niet). Maar een paar dingen zitten gewoon niet mee:
- Klay Thompson lijkt momentum te winnen. Was aan het begin van de OKC serie nergens te bekennen. Nu neemt hij het hele team op sleeptouw.
- Curry: Hetzelfde geldt voor Curry. Eerste zes wedstrijden stond hij er niet echt. Nu de laatste wedstrijd weer bijna 40 punten.
- Cavs defense: Hier ben ik nog het meeste bang voor. Offensief zijn beide teams sterk zat. Maar de Cavs defense. Kevin Love is nou niet echt een super defender. Kyrie is iets beter geworden maar nog steeds geen super verdediger. En al s er small ball gespeeld gaat worden zal Thompson op Green gezet moeten worden en ik betwijfel of dat goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ben er ook bang voor ><
Hoop dat Cleveland wint, maar zal nog lastig zat worden.
Hoopte hiervoor iig dat GS de finals niet zou halen, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

BtM909 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 02:09:
10e team ;)

Of wil je zeggen dat het het 1 en zelfde team was van de Boston Celtics en de Houston Rockets? :P
Het zullen uiteraard niet dezelfde spelers zijn geweest, maar ik denk dat je me wel begrijpt. Ik vind het trouwens knap hoor om van zo'n achterstand terug te kunnen komen. Vergt veel mentale weerstand (en waarschijnlijk ook een flinke dosis geluk)
Robkazoe schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:47:
[...]

Aan de andere kant, ik vrees een heel klein beetje voor de Cavs. Begrijp mij niet verkeerd, ik hoop dat de Cavs winnen (ik gun het Green en daardoor GSW ook niet). Maar een paar dingen zitten gewoon niet mee:
- Klay Thompson lijkt momentum te winnen. Was aan het begin van de OKC serie nergens te bekennen. Nu neemt hij het hele team op sleeptouw.
- Curry: Hetzelfde geldt voor Curry. Eerste zes wedstrijden stond hij er niet echt. Nu de laatste wedstrijd weer bijna 40 punten.
- Cavs defense: Hier ben ik nog het meeste bang voor. Offensief zijn beide teams sterk zat. Maar de Cavs defense. Kevin Love is nou niet echt een super defender. Kyrie is iets beter geworden maar nog steeds geen super verdediger. En al s er small ball gespeeld gaat worden zal Thompson op Green gezet moeten worden en ik betwijfel of dat goed gaat.
Je kan het natuurlijk ook andersom zien, de GSW offense is niet meer het feilloze 'altijd raak' team dat het eigenlijk het hele seizoen was. Het gaat er erg vanaf hangen welke spelers een off-night hebben en of dat juist uit of thuis is. Het zou wel eens een spannende 7 serie gaan worden en daarin hebben de gsw niet het beste record (4-4 meen ik) al wint in de finale eigenlijk nagenoeg altijd het thuisteam in game 7, je moet een behoorlijk eind terug gaan om een verliezend thuisfinalist te vinden bij game 7 finals.
Dus er zijn nog wel een aantal x-factors, green zou zichzelf zomaar buiten spel kunnen zetten als ie weer eens een emo-night heeft, de splash brothers kunnen koud worden, bij de cavs zullen love en kyrie nu moeten bewijzen dat het vorig jaar aan hun afwezigheid lag dat ze verloren. En de koning moet zijn spel blijven volhouden, al verwacht ik aan zijn kant geen problemen.

Toch gek dat ik james als een zekerheid beschouw terwijl de unanieme mvp curry een beetje twijfelachtig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
rockhopper schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:14:
[...]

Je kan het natuurlijk ook andersom zien, de GSW offense is niet meer het feilloze 'altijd raak' team dat het eigenlijk het hele seizoen was. Het gaat er erg vanaf hangen welke spelers een off-night hebben en of dat juist uit of thuis is. Het zou wel eens een spannende 7 serie gaan worden en daarin hebben de gsw niet het beste record (4-4 meen ik) al wint in de finale eigenlijk nagenoeg altijd het thuisteam in game 7, je moet een behoorlijk eind terug gaan om een verliezend thuisfinalist te vinden bij game 7 finals.
Dus er zijn nog wel een aantal x-factors, green zou zichzelf zomaar buiten spel kunnen zetten als ie weer eens een emo-night heeft, de splash brothers kunnen koud worden, bij de cavs zullen love en kyrie nu moeten bewijzen dat het vorig jaar aan hun afwezigheid lag dat ze verloren. En de koning moet zijn spel blijven volhouden, al verwacht ik aan zijn kant geen problemen.

Toch gek dat ik james als een zekerheid beschouw terwijl de unanieme mvp curry een beetje twijfelachtig is.
Je kunt heel veel over James zeggen, maar hij staat er gewoon altijd. Kijk naar zijn statslijn. Hij is gewoon seizoen in seizoen uit gewoon verantwoordelijk voor 25-7-7. En als spelers uitvallen, dan kan hij ook prima het team in zijn eentje dragen. Kijk naar zijn blessures. Amper geblesseerd en als hij geblesseerd is, is hij ook zo weer terug. Kijk naar zijn fysiek. Amper tot niet kapot te krijgen.

En Curry is natuurlijk ook wel goed. Maar hij speelt pas 2 seizoenen goed. LeBron James speelt al vanaf zijn Rookie jaar zo. Dat stats als 25-7-7 voor LeBron nu niet meer als speciaal gezien worden, kan natuurlijk wel zo zijn. Maar het zijn maar heel weinig spelers die hem dat na doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

rockhopper schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:14:
[...]

Het zullen uiteraard niet dezelfde spelers zijn geweest, maar ik denk dat je me wel begrijpt.
Uiteraard, loop een beetje te stangen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al bekend wanneer de NBA Final van start gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Vannacht om 3 uur eerste wedstrijd @ GSW. Ben echt benieuwd welke opstellingen ze gaan gebruiken. Gisteren bij Buckets TV werd er ook al over gediscussieerd. In dat opzicht hebben beide teams nog wel wat troeven die ze kunnen uitproberen.

Cavs: Dellavadova en Frye zouden meer minuten kunnen krijgen. Love en Thompson zouden daarvoor eventueel op de bank kunnen gaan zitten. De opoffering van Love zou nog niet eens zo heel raar zijn. Hij kan goed schieten, maar zijn postgame en defense is gewoon niet goed genoeg. Als dat wel het geval was, had ik Love op de 5 laten starten.
GSW: Iggy beginnen tegen LeBron (had ik sowieso gedaan, Barnes is nog te jong en onervaren). De rol van Bogut lijkt sowieso overbodig deze series dus de kleinere GSW lineup zit er denk ik wel in (Green op de 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:30:
Vannacht om 3 uur eerste wedstrijd @ GSW. Ben echt benieuwd welke opstellingen ze gaan gebruiken. Gisteren bij Buckets TV werd er ook al over gediscussieerd. In dat opzicht hebben beide teams nog wel wat troeven die ze kunnen uitproberen.

Cavs: Dellavadova en Frye zouden meer minuten kunnen krijgen. Love en Thompson zouden daarvoor eventueel op de bank kunnen gaan zitten. De opoffering van Love zou nog niet eens zo heel raar zijn. Hij kan goed schieten, maar zijn postgame en defense is gewoon niet goed genoeg. Als dat wel het geval was, had ik Love op de 5 laten starten.
GSW: Iggy beginnen tegen LeBron (had ik sowieso gedaan, Barnes is nog te jong en onervaren). De rol van Bogut lijkt sowieso overbodig deze series dus de kleinere GSW lineup zit er denk ik wel in (Green op de 5)
Thanks!

De uitslag van 1e game is inmiddels bekend: linkje

2e game is zondag opnieuw in Oakland. Wellicht een poging doen om er iets van mee te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Klote, ben benieuwd, 4-1 voor GSW, als Cleveland mazzel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Cleveland zag er niet best uit. Ik vrees een beetje het ergste. Die 4-1 kan nog best wel eens de waarheid worden. Hebben zowel Klay als Steph een offday en dan niet profiteren. Heel veel van deze scenario's krijg je over het algemeen niet... Kyrie: 7-22 LeBron: 9-21 Kevin: 7-17. Dit zijn geen hele mooie cijfers.

En Kyrie's defense was echt om te huilen. De enige die hij kan guarden is Curry. Zodra er een missmatch ontstaat met elke andere speler is hij de pineut. De bigs kan hij sowieso niet verdedigen want te groot. En van de guards is alleen Curry ongeveer even groot. Klay, Barbossa, Livingston. Allemaal groter en maken allemaal heel makkelijk misbruik van de situatie. En als Curry een beetje fatsoenlijk speelt, dan kan hij zelfs die niet verdedigen.

Andersom is het ook om te huilen. Op een gegeven moment stond Love (6ft10) op Curry (6ft3). In plaats van een spinmove, naar binnen dringen of een posthook uit te voeren, past ie de bal terug. Twee tellen later switchen de GSW alweer terug en staat Iggy er alweer op. Krijg je zo'n kans, doe je er nog niets mee. :F :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

De eerste wedstrijd die ik sinds lange tijd weer eens heb kunnen kijken. (leve de vrije vrijdag) Ik vond het vooral shocking om te zien hoe weinig de cavs van de off-nights van beide splash brothers hebben geprofiteerd en was daarnaast erg onder de indruk van hoe diep het gsw team eigenlijk is. Bij de cavs was het vooral james die alles probeerde op te knappen en tot aan het derde kwart ging de tred redelijk gelijk op, maar ook bij hem ging op een gegeven moment het lampje uit met het geloof uit.
Ik ga toch nog uit van een gsw in 6 of 7 situatie, de cavs moeten zich kunnen herpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Pfff. Volgend seizoen wordt nu al saaaaaaI :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredjeK
Jeetje , wat zijn jullie allemaal "pessimistisch" na 1 game. De cavs misten wel gewoon 28 schoten in de paint , dat gebeurd ze normaal nooit maar gisteren zat het gewoon tegen.Bijvoorbeeld ook dat JR vroeg geblesseerd aan zijn hand raakte en daardoor geloof ik maar 1(of2?) schoten loste. Channing Frye hebben we ook niet gezien terwijl hij normaal vanaf de bench grote impact heeft. De offday van Curry en Thompson heeft deels ook te maken dat er echt wel gewoon goede defense op hun was. Sure , ze hadden beiden niet hun dag , maar dat was voor een paar Cavs players ook het geval. Ik zie de Cavs zo maar game 2 pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000

Phydomir

Dennis

Ze zullen we heel wat beter moeten. Ik had echt het idee dat GSW tot het 4e kwart half gas speelde en toen even liet zien wat ze konden. Als het zo dramatisch blijft bij de Cavs wordt dit gewoon 4-0.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredjeK
Kom op , zo dramatisch was het helemaal niet...het zat gewoon tegen. Al maken de cavs maar de helft van hun gemiste schoten in de paint dan winnen ze gewoon. De bench van de warriors hadden gewoon een buitengewoon goede avond en daar hadden de cavs niet op gerekend , dat kunnen ze zichzelf kwalijk nemen ja. Ook wordt er net gedaan dat cavs nog mazzel hadden dat Splash Bro's niet echt uit de verf kwamen , kijk de wedstrijd nog maar eens terug en zul je zien dat de defense op hun gewoon spot on was.

[ Voor 57% gewijzigd door FredjeK op 04-06-2016 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

FredjeK schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 00:41:
Kom op , zo dramatisch was het helemaal niet...het zat gewoon tegen. Al maken de cavs maar de helft van hun gemiste schoten in de paint dan winnen ze gewoon. De bench van de warriors hadden gewoon een buitengewoon goede avond en daar hadden de cavs niet op gerekend , dat kunnen ze zichzelf kwalijk nemen ja. Ook wordt er net gedaan dat cavs nog mazzel hadden dat Splash Bro's niet echt uit de verf kwamen , kijk de wedstrijd nog maar eens terug en zul je zien dat de defense op hun gewoon spot on was.
Tja als je het hele team in moet zetten om twee sterspelers af te remmen heeft de rest vrij spel. Maar ik vond eigenlijk de offense van de cavs tegenvallen. Het was net alsof ze geen vuur en geloof hadden na het eerste kwart. Maar goed het is niet voor niks een best of 7 serie, het zou wel eens alles thuis winnen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredjeK
rockhopper schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 01:00:
[...]

Tja als je het hele team in moet zetten om twee sterspelers af te remmen heeft de rest vrij spel. Maar ik vond eigenlijk de offense van de cavs tegenvallen. Het was net alsof ze geen vuur en geloof hadden na het eerste kwart. Maar goed het is niet voor niks een best of 7 serie, het zou wel eens alles thuis winnen kunnen worden.
Het enige wat ik aan de offense vond tegenvallen waren de 3 point attempts , maar zoals ik al eerder zei ze kwamen vaak genoeg in de paint maar misten gewoon heel wat schoten die ze normal wel maken. En het was echt niet het hele team wat Curry onder de duim had , het was vooral LeBron die het hem heel erg lastig maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

FredjeK schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 01:38:
[...]
Het enige wat ik aan de offense vond tegenvallen waren de 3 point attempts , maar zoals ik al eerder zei ze kwamen vaak genoeg in de paint maar misten gewoon heel wat schoten die ze normaal wel maken.
Dus ook de schoten in de paint vielen dan tegen lijkt me zo. En dan hou je niet heel veel meer over, nou ja de offensive rebounds en daar waren ze erg sterk in.

Nou ja de wedstrijd is gespeeld, het gaat denk ik vooral belangrijk worden wat er de komende twee wedstrijden gebeurt. Als gsw weer thuis wint is de eerste wedstrijd in Cleveland cruciaal voor de cavs.

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste