Het Hardstyle-topic - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-04 20:55

Ultimation

Het is als Appels en peren

Morgen knallen! Lekkere thuiswedstrijd. Zo te zien gaan de diverse artiesten wel het een en ander laten horen morgen, allemaal druk in de studio.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:36

RBH

Zo enorm veel zin in morgen, wel een stukje er voor in de trein (*kuch*), maar it's worth it hoop ik! :)

Line-up/teams beloven iig veel goeds!

Plaatje om in de stemming te komen alvast maar. ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1zIhropPPSQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Ja ik las het al, helemaal omrijden via Den Bosch. Echt dik balen.
Voor mij is het 10 minuten fietsen. :D

[ Voor 23% gewijzigd door Ultimation op 01-02-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Ultimation schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:43:
?

Amsterdam -> Amersfoort -> Ede-Wageningen -> Arnhem.

2 keer overstappen, totaal 1 uur en 44 minuten. *snik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
Ultimation schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:43:
Voor mij ook minuut of 10 fietsen. Heerlijk is dat. Ik lig rond half/8 uur lekker al in mijn bed. :z

Zijn trouwens wel meer vette feestjes morgen, namelijk Qult en Footworxx The Dutch edition.

[ Voor 12% gewijzigd door S401 op 01-02-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Net even gekeken en idd, overstappen via Den Bosch is maar 1 keer overstappen. Wel 2 uur maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Trouwens die nieuw track van B-front &Frequencerz :9~

https://soundcloud.com/fi...ront-frequencerz-delusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Hm, mensen gaan soms dus naar feesten voor de line-up?
Dat doe ik dus echt niet meer. Ik ga naar feesten waar ik heen wil, en weet waarvan ze goed zijn (al geweest of gehord) en line-up boeit mij nu echt niks meer... Maar ik zal dan bijvoorbeeld nooit op de main staan bij decibel.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
RickvN schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 10:45:
Dat doe ik dus echt niet meer. Ik ga naar feesten waar ik heen wil, en weet waarvan ze goed zijn (al geweest of gehord) en line-up boeit mij nu echt niks meer... Maar ik zal dan bijvoorbeeld nooit op de main staan bij decibel.
Dat ligt er een beetje aan, bij de grote feesten is de line-up meestal pas later bekend. Maar als je keuze moet maken tussen twee feesten waarvan een de line-up erg mainstream is (headhunterz, Brennen Heart etc.) of tussen een line-up met namen die mij mij meer liggen (Thera, Mind Illusion, Audiofreq) dan is voor mij de keuze wel makkelijk gemaakt. Het is een van de onderdelen die mijn keuze bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:28
Dat is ook mijn insteek. Ik ga om de eerste plaats naar een feest voor de muziek dus dan wil ik toch ook wel de artiesten zien die draaien wat in mijn straatje valt. Het is niet zo dat een line-up perse alleen maar uit mijn favo artiesten moet bestaan, maar ik wil er toch minstens een paar van tussen zien staan.

Bij de echt grote & populaire feesten (DefQon, Decibel oa) moet je natuurlijk al een een kaartje kopen voordat de line-up bekend is, maar op zulke feesten zijn vaak zoveel stages dat er vaak wel iets van je gading te vinden is en als er eventjes écht niks is dan kun je ff gaan chillen of eten natuurlijk (of rondjes lopen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Precies, ik ga naar Hard Bass omdat ik weet dat daar toch wel goed gedraaid gaat worden. Ik zou niet alléén maar voor een line-up naar een bepaald feestje gaan. Moet alleen zeggen dat de line-up van HB me wel erg trekt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Hm. Ik ga naar Rebirth, omdat het een heldenfeest is. Super goed georganiseerd. Pussy Lounge outdoor is dichtbij en altijd beren gezellig.
Emporium hoor ik erg goede verhalen over, Decibel is altijd geweldig en voor ieder wat wils.
En intents wil ik nog naartoe, geen kaart. Maar 2010 en 2011 waren ook magistraal vet. En de line-up hoeft daar niet aan mee te werken. Als het geluid, sfeer en opbouw goed is, ben ik al snel tevreden.
Daarnaast begint gezelligheid ook bij jezelf, dus maakt mij die line-up niet heel erg veel uit. Tuurlijk, rijtje HHZ, BH, WS wordt ik niet vrolijk van. Maar tegenwoordig is dat ook niet vaak meer. Dat was wel op Qlimax 2009, maar ook daar prima vermaakt en niet voor line-up gegaan... Vroeger had ik het nog wel eens. Als ik nu zie dat de line-up vooraf vet is, is dat gewoon mooi meegenomen voor mij....

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Toch hoor ik veel negatieve verhalen altijd over HHZ, niet altijd terecht vind ik. Vaak heeft 'ie wel prima setjes op de wat grotere feesten. Vanavond heeft 'ie een live-set, ben erg benieuwd hoe dat zal gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494567

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 494567 op 03-02-2013 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-06 19:29
nog iets van een half uurtje nog maar :( maar heb genoeg gezien :P altijd wel lekker
begon te kijken van af rond half 5 zo iets

stream kwa beeld hadden ze denk iets meer aan moeten werken
audio was wel best

maar heb er genoeg van genoten straks maar even aan het ontbijt en slapen :P

[ Voor 11% gewijzigd door NLMarcel194 op 03-02-2013 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Wat een heerlijk feestje was dat! Gunz for Hire live: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05 15:07
Bijgekomen van HB, was weer een prima feest! volgend jaar weer!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-05 11:39
Iemand die toevallig de stream heeft opgenomen?
Ik was helaas live aanwezig O-)

Edit: 6.5uur in 360p gevonden: http://we.tl/VJbKwgqHvV. Zelf nog aan het downloaden (ETA +2h)

[ Voor 37% gewijzigd door PieterAelse op 04-02-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Iemand nog naar de afterparty in Platinum geweest?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
*O* Scope DJ is de eerste naam die bekend is gemaakt voor de Tijdmachine. *O*

Hard Bass was een goed feest. Pas toen Gunz 4 Hire begon ging het tempo een beetje omhoog. Maar Dj Thera was wel de held van de avond, hij ging gewoon het hardst van het hele Gelredome los! Jammer dat hij moest draaien met de rem erop, vanwege B-freqz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Laatste setje ging zeker prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:29

Gotiniens

Fairly odd Tim

Jefrim schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:22:
*O* Scope DJ is de eerste naam die bekend is gemaakt voor de Tijdmachine. *O*

Hard Bass was een goed feest. Pas toen Gunz 4 Hire begon ging het tempo een beetje omhoog. Maar Dj Thera was wel de held van de avond, hij ging gewoon het hardst van het hele Gelredome los! Jammer dat hij moest draaien met de rem erop, vanwege B-freqz.
Ik stond naar Thera te kijken, en toen schoot het me te binnen, een act samen met MC da Syndrome! ADHD on stage. Daar wil ik wel naartoe ;-)

Ik had zon gratis VIP upgrade, maar verdomd dat is wel relaxed zeg zon VIP kaart. Vooral in het gelredome scheelt het, want op de wc's loop je niet in een cm pis, in VIP ruimte een bar die hartstikke rustig is. En de entree is zoveel relaxter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Gotiniens schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:06:
[...]

Ik stond naar Thera te kijken, en toen schoot het me te binnen, een act samen met MC da Syndrome! ADHD on stage. Daar wil ik wel naartoe ;-)
Volgens mij is Da Syndrome regelmatig mc bij Dj Thera. Vind Da Syndrome een fijne mc om een feestje te hebben. Wat een energie heeft die gozer.

Rond 1.15 gaan ze redelijk hard los samen.

Dj Thera en Mark EG is ook een goede energieke combinatie trouwens. :D

vanaf 2:30 ongeveer. Die track 2-1 blijft ook geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302316

RickvN schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 10:45:
Naja dit jaar vallen fusion of dance en fantasy island bijvoorbeeld beide op 18 mei. Aangezien de early bird sale van beide ook ongeveer hetzelfde moment was, heb ik er toch voor gekozen naar fantasy te gaan aangezien daar de line up bekend was en van fusion nog niet. Vorig jaar waren ze niet opdezelfde dag en ben ik naar beide toegeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 21:22
Headhunterz signs global deal with EDM label Ultra Music

Headhunterz gefeliciteerd, het geld heeft gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:48
Ach, ik kon zn muziek al lang geen echt hardstyle meer noemen. Instap-handjesklap-happystyle :+
Dit zegt toch genoeg

Ik moet ervan ;(

[ Voor 36% gewijzigd door Mutatie op 05-02-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik was zelf niet bij hard-bass. Had wel gewild maar was 2 keer achteraan in de rij blijkbaar. De setjes vallen me wel een beetje tegen...allemaal op safe. Thera wil overigens wel lekker.

Line up van loudness al gezien? Die valt me vies tegen. Zal wel een toppertje worden, maar had wel wat meer verwacht!

@hierboven. Dat is wel een verrekte 8)7 nummer

[ Voor 7% gewijzigd door Mu.siQ op 05-02-2013 15:50 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
En jij had het contract geweigerd zeker? Ik had denk ik precies hetzelfde gedaan als Heady. Dit is een kans die je denk ik wel moet grijpen als je in zijn positie staat. Ultra Music geeft hem de kans om verder te groeien, waar hij waarschijnlijk bij Scantraxx aan zijn plafond zat. Het was voor hem de volgende logische stap in zijn carrière. Zijn youtubekanelen hebben bijvoorbeeld al meer als 40 miljoen views, hij heeft een fanbase van over de hele wereld.

En natuurlijk had ik liever de oude headhunterz gehad, vooral de project one platen samen met Wildstylez waren geniaal! En mensen die nu gaan zeggen dat Hardstyle commercieel is ;w , dat is het al jaren.
Mutatie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:40:
Ach, ik kon zn muziek al lang geen echt hardstyle meer noemen. Instap-handjesklap-happystyle :+
Dit zegt toch genoeg
[video]
Ik moet ervan ;(
Dit was best lekker live, het zonnetje kwam net toen op. En volgens mij waren er meer artiesten die aan het experimenteren waren met verschillende muziekstijlen te mixen met hardstyle toen op mysteryland.

En oke het nummer is minder geslaagd, maar zonder te experimenteren kan je niet groeien. En soms werkt de combinatie hiphop en hardstyle best wel goed.
Zoals in Still Drunk van Activator & Zatox

[ Voor 27% gewijzigd door S401 op 05-02-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 21:13
Ik riep het onlangs al, Hardstyle wordt wat Happy Hardcore vroeger was. Die weg was het sinds 2009 al ingeslagen. Ik krijg nog gelijk ook.

Ik was Headhunterz al langer beu. Niet alleen zijn muziek, maar ook hem zelf. Zo naar zijn bol gestegen.

Afijn, je moet maar zo zien, aan zulke dingen zitten ook voordelen. Namelijk dat er nieuwe subgenres en andere afsplitsingen komen. Dus ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Jefrim schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:05:
[...]

En oke het nummer is minder geslaagd, maar zonder te experimenteren kan je niet groeien. En soms werkt de combinatie hiphop en hardstyle best wel goed.
Zoals in Still Drunk van Activator & Zatox
[video]
Experimenteren heb ik niets tegen, ook niet een goede combinatie van bv rap en hardstyle. Maar het grote nadeel vind ik van bv HH is dat hij zo enorm populair is en zn muziek een foute sfeer heeft.

Stijlen mixen en aparte dingen doen houd ik wel van, dat is het niet, maar hou de sfeer/feeling juist.

:+

Maargoed, rap en house gaan zijn altijd al wel samen gegaan, maar HH..tsja...neem bv zn Skyrim nr.. ik moet er niks van hebben hoor en op een party breekt dat mn hele sfeer terwijl de (pre)pubers helemaal los gaan :O
Kaap schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:12:
Ik riep het onlangs al, Hardstyle wordt wat Happy Hardcore vroeger was. Die weg was het sinds 2009 al ingeslagen. Ik krijg nog gelijk ook.

Ik was Headhunterz al langer beu. Niet alleen zijn muziek, maar ook hem zelf. Zo naar zijn bol gestegen.

Afijn, je moet maar zo zien, aan zulke dingen zitten ook voordelen. Namelijk dat er nieuwe subgenres en andere afsplitsingen komen. Dus ik ben benieuwd...
Idd, dit happyhardstyle noem ik het al een hele tijd.
De rawstyle afsplitsing (is dat een afsplitsing? Oude hardstyle was ook al aardig hard al is de sound nu heel anders) is idd een erg goede ontwikkeling (ik moest paar jaar terug wel ff slikken om die benaming *kijkt naar avater* ), maffe maar erg lekkere experimenten onder Thera ook.

Wat dingetjes:
Neem bv Geck-e (held!!)

Maar gooi die dingen eens in een HH publiek, denk dat ze er niks van snappen :P

[ Voor 40% gewijzigd door Mutatie op 05-02-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik vind persoonlijk de rawstyle erg scherp. Daar bedoel ik mee dat er heel veel scherpe hoge tonen inzitten. Net alsof het in de studio overstuurd wordt. Met mainstream hardcore heb ik dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 21:22
[...]

En jij had het contract geweigerd zeker? Ik had denk ik precies hetzelfde gedaan als Heady. Dit is een kans die je denk ik wel moet grijpen als je in zijn positie staat. Ultra Music geeft hem de kans om verder te groeien, waar hij waarschijnlijk bij Scantraxx aan zijn plafond zat. Het was voor hem de volgende logische stap in zijn carrière. Zijn youtubekanelen hebben bijvoorbeeld al meer als 40 miljoen views, hij heeft een fanbase van over de hele wereld.
Nee, ik had hetzelfde gedaan. Maar hij zei laatst zelf dat het de verkeerde kant op ging in de Hardstyle scene (kan even zo snel geen bron vinden) en dan vervolgens zelf een contract tekenen waardoor hij nog verder van de scene af gaat.
Ik gun het hem van harte, dat zeker. Hij staat ook niet voor niets al jaren als beste hardstyle dj in de dj mag top 100.
En natuurlijk had ik liever de oude headhunterz gehad, vooral de project one platen samen met Wildstylez waren geniaal! En mensen die nu gaan zeggen dat Hardstyle commercieel is ;w , dat is het al jaren.
Het is al jaren commercieel, anders gaat de kaartverkoop voor de meeste feesten niet zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Kaap schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:20:
Ik vind persoonlijk de rawstyle erg scherp. Daar bedoel ik mee dat er heel veel scherpe hoge tonen inzitten. Net alsof het in de studio overstuurd wordt. Met mainstream hardcore heb ik dat ook.
Que? Ik snap niet helemaal wat je bedoeld... Hardcore sound zit al zo'n beetje vanaf het begin in hardstyle, het woord "hard" zit er niet zomaar in :P

Die Delete type kicks vind ik ook heerlijk, laag en diep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mutatie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:27:
[...]

Que? Ik snap niet helemaal wat je bedoeld... Hardcore sound zit al zo'n beetje vanaf het begin in hardstyle, het woord "hard" zit er niet zomaar in :P
Nee, je snapt inderdaad niet wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Leg eens uit? :+
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld maar heb het idee dat dat niet helemaal klopt, het ligt denk ik een beetje aan hoe tracks gemastered worden maar als het goed is is het hoog meestal wel aardig vol.
Aan gehoorschade zal het niet liggen :P

[ Voor 94% gewijzigd door Mutatie op 05-02-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik bedoel dus niet dat de nummers te "hard" zijn. Ik bedoel dat voor mijn oren veel van de hoge tonen in rawstyle en mainstream hardcore te scherp zijn. Daar doel ik dus op de gehoor pijn factor. Alsof het overmastered is ja.

Daarna vind ik rawstyle nummers vaak iets "te" druk.

Ik hou zelf meer van vol laag geluid.

Tja, lastig uit te leggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Beetje gemengde gevoelens bij die deal van HHZ. Ik snap hem wel, denk dat iedereen in zijn situatie het gedaan had. Het is aan de andere kant natuurlijk ook wel jammer dat 'ie zo toch wel de scene 'verlaat'. Maar goed, daar kan je natuurlijk van zeggen dat zijn muziek al langer commercieel is.

Ik kan er toch niet echt wakker van liggen. Ik geniet van de RAW-stijl en vond zijn muziek al langer niet echt wat. Nu maar hopen dat er nog meer harder RAW-spul was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Line-up van Qapital is bekend:

Qapital Line Up
Area 1

Adaro
B-front
Noisecontrollers
Frontliner
Zatox
Psyko Punkz live
Frequencerz live
E-force
Thera
Acti vs Geck-E
Hosted by Villain

Area 2

Digital Punk
Titan
Tartaros
Scope DJ
High Voltage
Submotion
Hosted by Shizzler

Area 3

Bass Chaserz
D-Droned
Emperador
Demolite & Festuca
Juized
Contest winner
Hosted by Axys

En die is best lekker moet ik zeggen, helaas ga ik op 6 april al naar A State of Trance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
En zijn er mensen van Tweakers die naar de Tijdmachine gaan? Gaat denk ik een feestje met legendarische setjes worden. Wordt alleen maar Hardstyle gedraaid van 2004 t/m 2009. En in dat is wel de periode waar ik echt verliefd op hardstyle ben geworden. Dus een feestje naar mijn hart. Heb er zo veel zin in! Ook al is het helemaal in Schagen, het is mij de reis wel waard.

En voor 10 euro is de line-up zeer goed te noemen met o.a. Scope DJ, Alphaverb _/-\o_ , Alphatwins en 2-sidez en Prankster.

Nieuwe Wake You From Your Boredom van Mind Illusion is weer super dik! En zeker het checken waard die man heeft zo'n goede smaak qua hardstyle!
https://soundcloud.com/dj...illusion-wake-you-from-59

• Ultimation

Ultimation

Tijdmachine? Die ga ik eens opzoeken op Partyflock.

EDIT: Jammer dat het zaterdag is, ga dan al naar Energy. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Ultimation op 28-02-2013 10:46 ]

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:01
Als je voor de goede oude sound wil gaan is er maar 1 feest dat z'n naam waar maakt en dat is HardClassics, ben er zelf 2x geweest ondanks dat ik nu in Engeland woon en het was het waard.

Over HHZ kan ik niet te veel kwijt gezien een voorval een paar jaar geleden en eventuele juridische implicaties, maar ik kan niet harder onderstrepen dat het een gedrocht is dat de titel mens onwaardig is, met name vanwege zijn gedrag en omgang met andere mensen in de scene zowel voor als achter de schermen. De scene zal een stuk beter af zijn op deze manier.

Het andere comment over dat raw en moderne mainstream hardcore hoger ligt, dat klopt. De oudere sound had heel veel punch in de kicks (tussen de 20 en 100Hz), de nieuwere sound heeft vaak een enorm overstuurde bas in de baslijnen tussen de kicks, maar de kicks zelf zijn vaak erg hol en op een hoge frequentie (2KHz+). Dat en het oversturen en tot het einde compressen maakt de opbouw van een tune heel erg vlak en dat zie je ook als je een moderne tune in een spectrum editor bekijkt tov een wat oudere plaat.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Holy fuck! Hoezo creatief!! Damn wat een track!!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NH5xWdF6_08]
_/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix

Lekker nummertje dan!

En ik ga dus onverwachts naar Knock Out 23 maart!!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 10:34
Sinds afgelopen vrijdag word ik achtervolgd door deze set:

Dat kun je nog eens RAW noemen. Ik heb er in elk geval weer een favoriete colab bij.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:00
De set voor B-Freqz ging nog veel harder, Thera samen met Crypsis en DP. Wat ging dat haaaard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Meer mensen die zaterdag naar Knock out gaan? Volgens mij wordt dan wel een leuk feestje.

Het is dan wel geen hardstyle, maar wat is deze zieke megamix The Sickest Squad vet! , gewoon 99 tracks in 17 minuten. _/-\o_ :D
Bas. schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:06:
De set voor B-Freqz ging nog veel harder, Thera samen met Crypsis en DP. Wat ging dat haaaard!
Hun set was zeker het hoogte punt van Hard Bass.

[ Voor 30% gewijzigd door S401 op 17-03-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 489137

Jefrim schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:28:
Meer mensen die zaterdag naar Knock out gaan? Volgens mij wordt dan wel een leuk feestje.
Helaas niet. Was t wat?

Defqon was een twijfelgeval maar na het zien vd lineup een zekerheid. Blue & UV lineup is echt gruwelijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Defqon is sowieso een zekerheidje. Vorig jaar op de camping gestaan, prachtig, dat was echt genieten. Daarbij is het dit jaar goedkoper dan voorgaande jaren! €95,- voor een heel weekend! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-06 00:25
Noctonix schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 16:23:
[video]

Lekker nummertje dan!

En ik ga dus onverwachts naar Knock Out 23 maart!!
Is dit de hardstyle van tegenwoordig? Ik luisterde tot 2003 veel naar hardstyle, daarna vooral metal (je moet wat ;)). Af en toe luister ik nog naar de oude tracks en kwam toen dit topic tegen.
Het is wel heel erg richting hardcore gaan klinken van uit die tijd wat mij betreft. Zeker de bassline is er niet beter op geworden naar mijn mening. Veel te scherp. Ik mis de lompe diepe harde bass erin.

Waarschijnlijk is de harddance van toen nu ook inmiddels de hardstyle van vroeger ;) Ik moet maar eens zoeken hoe die stijl ook is geëvolueerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Anoniem: 489137 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 13:33:
[...]

Helaas niet. Was t wat?

Defqon was een twijfelgeval maar na het zien vd lineup een zekerheid. Blue & UV lineup is echt gruwelijk. :D
Ja was een aardig feestje *O* . Geluid stond echt snoeihard -O- Zelfs met oordoppen in een piep in mijn oor.

Maar voor de rest is Ahoy zeer relaxte locatie, we waren zo binnen. Hoefde nergens te wachten om drank te halen of te pissen. Plus de drankprijs was best te doen, je betaalde geen 5 euro voor een water of een redbull.

Setjes waren best tof! Had wel wat meer edits verwacht. Daarnaast waren het hoog aantal breaks in de laatste twee uur een beetje irritant -O- .

OJa er loopt trouwens best lomp volk rond, was net een groepsfoto aan het maken slaat een of andere maloot mijn telefoon uit mijn hand, waardoor hij op het beton valt en natuurlijk een dikke barst in het scherm. :X

Eerst volgende feestje wordt een niet hardstyle feestje en daar heb ik zoveel zin, namelijk A state of trance.

Daarna Beat The Bridge, beide dagen
En waarschijnlijk ook nog Pussy Lounge at the park en Defqon Weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jefrim schreef op zondag 24 maart 2013 @ 15:42:
[...]

Ja was een aardig feestje *O* . Geluid stond echt snoeihard -O- Zelfs met oordoppen in een piep in mijn oor.

Maar voor de rest is Ahoy zeer relaxte locatie, we waren zo binnen. Hoefde nergens te wachten om drank te halen of te pissen. Plus de drankprijs was best te doen, je betaalde geen 5 euro voor een water of een redbull.

Setjes waren best tof! Had wel wat meer edits verwacht. Daarnaast waren het hoog aantal breaks in de laatste twee uur een beetje irritant -O- .

OJa er loopt trouwens best lomp volk rond, was net een groepsfoto aan het maken slaat een of andere maloot mijn telefoon uit mijn hand, waardoor hij op het beton valt en natuurlijk een dikke barst in het scherm. :X

Eerst volgende feestje wordt een niet hardstyle feestje en daar heb ik zoveel zin, namelijk A state of trance.

Daarna Beat The Bridge, beide dagen
En waarschijnlijk ook nog Pussy Lounge at the park en Defqon Weekend
Luister nu net Frequencerz vs Chris one, idd tof!

Relaxte locatie scheelt wel echt een hoop, shit, nog steeds een trauma aan hardbass. Niet normaal druk overal toen.

Apart van die vele breaks dan, Radical redemption vs Titan sloten af toch? Zou toch nonstop beukwerk verwachten..

State of trance lijkt me ook gruwelijk. Alleen financieel niet te doen atm ;) Vette feestjes op je agenda, tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Anoniem: 489137 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:43:
[...]
Relaxte locatie scheelt wel echt een hoop, shit, nog steeds een trauma aan hardbass. Niet normaal druk overal toen.
Ik had bij hard bass zon gratis vip upgrade. En ik denk dat ik in het vervolg in het gelredome altijd een vip ticket neem. Voor 20 euro heb je dan iig geen drukte bij de ingang, kluisjes, bar en de (schone) wc's. Moet je wel in de buurt van de vip blijven voor het maximale effect. Maar dat gaat makkelijk met die plateau's op de tribune tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Ultimation schreef op zondag 24 maart 2013 @ 15:40:
Defqon is sowieso een zekerheidje. Vorig jaar op de camping gestaan, prachtig, dat was echt genieten. Daarbij is het dit jaar goedkoper dan voorgaande jaren! €95,- voor een heel weekend! :D
Sinds 2006 trouwe Defqonganger, helaas vorig jaar door omstandigheden niet erbij kunnen zijn er toen uiteindelijk voor Decibel weekend gekozen. Dat was wel prima bevallen, camping was wel gezellig en uiteindelijk minder geld voor betaald dan Defqon in 2011. Toen paar weken terug Decibel weekend in de verkoop ging was eigenlijk de keuze voor Decibel gemaakt. Nog wel even met reserveren gewacht tot de Defqon aankondiging afgewacht, wat misschien de beste belissing is. Want wat mij betreft wordt het toch weer Defqon weekend met de nieuwe prijs. Hoop alleen dat het niet als een trein uitverkoopt met dat soort prijzen. Vorige jaren liep het niet bepaald storm op de weekendtickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Was een prima locatie gisteren, geluid stond inderdaad snoeihart, had er vanmorgen nog last van!
Drinken had je binnen no time alleen bij de plee was het redelijk druk.

Die lange breaks vondt ik ook irritant!

Verder een prima feestje!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gotiniens schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:58:
[...]

Ik had bij hard bass zon gratis vip upgrade. En ik denk dat ik in het vervolg in het gelredome altijd een vip ticket neem. Voor 20 euro heb je dan iig geen drukte bij de ingang, kluisjes, bar en de (schone) wc's. Moet je wel in de buurt van de vip blijven voor het maximale effect. Maar dat gaat makkelijk met die plateau's op de tribune tegenwoordig.
Hoor vaak dat de VIP totaal geen meerwaarde heeft maar na Hardbass zit ik dat voor een volgend feestje ook te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
En wat vinden jullie van de rel in Hardstyle land rondom Frontliner's Facebook post dat hij niet op de radio gedraaid wil worden.

De post van Frontliner op facebook:
Many of you are wondering why my music isnt broadcasted on dutch radio stations, I am(unfortunately) aware of by doing this i step on some peoples toes. I still believe I have to put this word out after doubting this issue for a long long time now. Lets start at why I love this, Hardstyle is about friends meeting each other, new bonds are formed at every party, memories rise, powers unite.
I think everyone that breathes hardstyle started doing that upon invitation of a friend, come along, you will LOVE this! You enter the famous grounds of Defqon.1, step into the holy grail of hardstyle, the Heineken Music Hall, you see the lasers, everyone going crazy, forgetting their problems letting go of everything that hold them back, dress up in an army outfit, refuse to wear anything that isnt bright yellow pink or green, put on a shirt and jeans, wear a bra and fish tights, it doesn't matter, the love for this music unites us all.
This is where i produce for, these great events is where my music is made to be played, I only listen to the radio bored in traffic, that is not where my music belongs, my music is made for all you party loving beasts like I am! I always dreamt of the whole world to know who I am but the last months I realized, I don't want everyone in the world to know me, I want the right people to do! You guys, who all have shared a party with me or a dying to be at an age where you legally can, you are the right people for me!
Therefor I rejected the request to play Frontliner ft. John Harris - Halos on radio stations. Special thanks and much respect to John Harris who fully agrees with me on this even while this could have been great promotion for him! See you on the next party where I'll love to play my music, just for YOU!
En nu hebben Heady en Wildstylez Halos live op 538 gedraaid. Ik vind het persoonlijk een erg lage streek... :r

Audiofreq zijn reactie vond ik nog wel het mooiste! _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/165413_559922477372313_249068924_n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Jefrim schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 01:16:
En wat vinden jullie van de rel in Hardstyle land rondom Frontliner's Facebook post dat hij niet op de radio gedraaid wil worden.

De post van Frontliner op facebook:

[...]

En nu hebben Heady en Wildstylez Halos live op 538 gedraaid. Ik vind het persoonlijk een erg lage streek... :r
Ik maak uit Frontliners' verhaal op dat het hem niet zozeer gaat om een bepaald publiek dat hij wil uitsluiten (misschien stiekem ook wel), maar dat zijn muziek niet goed uit komt op de radio. Daar kan ik me wel in vinden. Muziek komt heel anders over in de beruchte verknipte radio edits en de context waarin je een nummer draait is ook bepalend: Als je hardstyle gaat draaien tussen platen van Coldplay, Rihanna, maar ook als tussen Tiësto of Guetta, gaat de sfeer wel verloren.

Headhunterz is zeker fan van Frontliners producties. En als ze hem zo in een hele set op de radio draaien denk ik niet dat dit een statement is tegen Frontliners betoog. Althans ik begreep dat ze liveset draaiden voor goed doel, maar ik luister zelf ook geen radio.

BTW: Toch maar Decibel weekend + camping geboekt *O* Beekse Bergen is toch meer sfeer.

[ Voor 4% gewijzigd door Maranello op 28-03-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:01
Het zijn alledrie clowns die eraan bijgedragen hebben dat de scene is verloederd tot commerciële bagger sinds 2007. Hun meningen over wat HS is en moet zijn neem ik sowieso niet serieus. Waar ik wel respect voor heb is dat Barry (Frontliner) zegt dat HS niet op de radio moet, dat ben ik ook met hem eens maar daar is hij nu wel een beetje laat mee, wat er met HS is gebeurd de afgelopen jaren is niet meer terug te draaien. Het beste wat ze kunnen doen als ze serieus zijn met muziek is overstappen naar andere genres waar wel grof geld mee te verdienen is zoals house, want dat is klaarblijkelijk waar het om draait. HS begon als een fusie tussen ondergrondse stijlen uit Duitsland, Nederland, Engeland, Italië en Zwitserland. Ondergronds is het absoluut niet meer te noemen, en de passie en support en unieke geluiden uit diverse landen is ook niet meer te herkennen, het is 1 grote éénheidsworst geworden met dezelfde kicks en synth geluiden, blije melodietjes vocals en hoppa.. standaard template. Probeer tegenwoordig eens een Italiaanse van een Nederlandse plaat te onderscheiden.. en zijn er nog Engelse, Duitse of Zwitserse DJ's groot? Dit is allemaal met grof geweld weggeconcureerd. Sowieso, Rihanna - Only Girl heeft nog een hardere reverse bassline dan de meeste "hardstyle" tunes van het laatste jaar.. lol :9

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Ik weet niet zo goed wat ik er allemaal van vind. Persoonlijk vind ik het radio gebeuren niet goed voor mijn portemonnee, iedereen wilt ineens naar Defqon om daar Headhunterz en Wildstylez te bezoeken. Grote kans dat daardoor een dagkaart Defqon 100€ kost.

Aan de andere kant komt er meer aandacht voor de hardstyle scène, waardoor er meer artiesten zich in de scène gaan begeven en muziek verder ontwikkeld word.

Dat Headhunterz en Wildstylez dan toch een nummer van Frontliner draait vind ik gewoon jammer. Hij geeft duidelijk aan dat hij dat niet wilt en dan toch op die manier een hak zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Ultimation schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:51:
Ik weet niet zo goed wat ik er allemaal van vind. Persoonlijk vind ik het radio gebeuren niet goed voor mijn portemonnee, iedereen wilt ineens naar Defqon om daar Headhunterz en Wildstylez te bezoeken. Grote kans dat daardoor een dagkaart Defqon 100€ kost.

Aan de andere kant komt er meer aandacht voor de hardstyle scène, waardoor er meer artiesten zich in de scène gaan begeven en muziek verder ontwikkeld word.

Dat Headhunterz en Wildstylez dan toch een nummer van Frontliner draait vind ik gewoon jammer. Hij geeft duidelijk aan dat hij dat niet wilt en dan toch op die manier een hak zetten.
Defqon is dit jaar toch een stuk goedkoper geworden, het weekend iig, want die kost nu maar 95 euro, wat ik een heel schappelijke prijs vindt.

En qua eenheidsworst die hardstyle is geworden, daar heb je denk ik wel deels gelijk in en dat is voor al bij Raw hardstyle vind ik persoonlijk. Er zijn nog maar weinig nummers die je gelijk kan herkennen wie hem geproduceerd heeft. Behalve Geck-O wat die pik ik er altijd wel gelijk uit. Die man vind ik toch een van de beste producers in Hardstyle/Harddance land. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Daar ben ik het niet helemaal mee eens... Een track van bv Frontliner, B-Front, Thera, Crypsis, Delete e.d. herken ik toch wel direct, typische eigen stijl, sounds en kicks.
Juist in mainstream hoor ik haast enkel die eenheidsworst, in Rawstyle hoor ik persoonlijk toch meer variatie en creativiteit.

[ Voor 28% gewijzigd door Mutatie op 28-03-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01:16
Ik dacht dit jaar defqon over te slaan.. vond het de laatste 2 keer wel wat tegen vallen vergeleken met Decibel. Defqon is te groot geworden .. en heb 1 keer almere strand meegemaakt 2009. Die keer is ngo niet gevenaard. Maar misschien ook wel te begrijpen, toen was het festival nieuw voor me.

Maar nu krijg ik deze mail:
Beste MUVO,
Gefeliciteerd! Jij bent geselecteerd om voordat de officiële kaartverkoop van Defqon.1 start je ticket al veilig te stellen. Elk jaar doen wij ons uiterste best om zoveel mogelijk tickets direct bij de fans te krijgen.
In deze mail vind je een unieke code waarmee je tot 4 tickets kunt kopen. Wij raden je aan deze mail goed te lezen, dan kun je weloverwogen de keuze maken welk type ticket je gaat aanschaffen.
Er kan geboekt worden vanaf vrijdag 29 maart 12.00 uur tot vrijdag 05 april 12.00 uur. Je bent binnen deze periode verzekerd van je ticket(s).
Diegene die meer info wil:
TICKETS
Q-dance wil dit jaar het hele Defqon.1 weekend toegankelijker maken voor iedereen. Naast het feit dat het nu op zaterdag en zondag is, is daarom ook de prijs van het Weekend ticket verlaagd naar 95 EUR in plaats van de 140 EUR van vorig jaar. Gek genoeg krijg je hiervoor meer dan vorig jaar. Twee volle festival dagen, 3 eindshows en een camping op Q-dance niveau.
Naast het Weekend ticket is er ook een Dag ticket beschikbaar die alleen toegang geeft tot Defqon.1 Festival op zaterdag.

WEEKEND TICKETS
Vrijdag
Defqon.1 begint op vrijdagmiddag, als de camping open gaat. Je hebt dan alle tijd om een mooie stek voor je tent te vinden, kennis te maken met buren en om in het zonnetje van je eerste biertje te genieten. Ben je er klaar voor? Ok, gas erop! Op vrijdagavond worden alle weekend warriors verwacht bij de RED voor 'The Gathering'. The Gathering is een traditie in wording, waarbij bezoekers, DJ's en Q-dance samen de mainstage inwijden. Was je er vorig jaar niet bij? Bekijk hier dan eens de video van vorig jaar.

Zaterdag
Op zaterdag kun je maximaal genieten van Defqon.1 Festival. Tussen 11.00 tot 23.00 uur wordt het festivalterrein overgenomen door duizenden party-gangers vanuit de hele wereld. De hele waaier aan harde stijlen wordt vertegenwoordigd door toonaangevende DJs uit alle genres. Na de eindshow gaan de echte weekend warriors natuurlijk door naar de afterparty!

Zondag
Als je op zondag wakker wordt, ben je nog maar op de helft! Dus trotseer je kater met een vers gebakken eitje en een biertje, en zorg dat je om 11 uur klaar staat om het terrein weer op te gaan! Zondag gaan de BLACK, BLUE, GOLD, UV, WHITE en MAGENTA open. Om 20.00 uur wordt iedereen verwacht bij 'The Closing' op de RED; een drie uur durend eindspektakel om het weekend waardig af te sluiten.
Een Weekend ticket voor defqon.1 houdt in;

Pre-party op vrijdag
Festival dag 1 + afterparty op zaterdag
Festival dag 2 op zondag
Drie overnachtingen op onze 5 sterren camping
Een Weekend ticket voor Defqon.1 kost € 95,00 (ex. fee).

SATURDAY TICKET
Met dit ticket heb je toegang tot Defqon.1 festival, op zaterdag 22 juni 2013 in Biddinghuizen. Je kunt hiermee van 11.00 tot 23.00 uur in 11 verschillende area's terecht. Bekijk voor de complete programmering de Defqon.1 website Een Saturday ticket voor Defqon.1 Festival kost € 70,00 (ex. fee).
Bekijk voor de complete programmering de Defqon.1 website

ARRANGEMENTEN
Er zijn 5 arrangementen:
Camping Comfort: Tweepersoons Defqon.1 tent incl Defqon.1 tas en luchtbed
Camping Adventure: Hierbij overnacht je in een luxe tipi welke geschikt is voor minimaal 2 tot maximaal 8 personen.

Camping Deluxe. Hierbij slaap je met maximaal 2 personen in een echte hotelkamer op het campingterrein!
Tevens heb je de mogelijkheid om een hotel of Cottage op Landal Waterparc Veluwemeer arrangement te boeken via Q-dance Travel.

Voor meer informatie over de verschillende arrangementen en prijzen kun je een email sturen naar: travel@q-dance.nl
Nu weet ik nog niet wat ik ga doen, kan in alle rust overwegen een ticket te kopen of door te verkopen.. Wat is jullie mening over Defqon tegenwoordig?

Dit jaar wil ik sowieso weer naar Decibel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Ik heb ook een Code :)

Maar dat gezeur over de locatie snap ik echt niet. Almere strand was leuk voor de sfeer, maar verder gewoon een slechte locatie, door dat het een lang gebied was, was je soms wel een halfuur onderweg naar een andere tent. Dat is ook een halfuur waarin ik meer van een setje had kunnen horen. Dat is bij Walibi IMHO een stuk beter geregeld.

Ook denk ik dat het hele weekend een mooie toevoeging is, al ben ik jammer genoeg nog niet het hele weekend geweest. (Krijg mijn vrienden niet mee, en een heel weekend alleen zie ik nog niet zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Hier heb je jullie eenheidsworst.
Pan an dan! :+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GpExQ6a-JVE]
oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Oh wat leuk een hardstyle topic.
Zit nu lekker HWS 21 te luisteren van Heady. Jammer alleen dat 't eerste nummer dubstep is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Niks mis met dubstep, wel vanalles mis met Heady >:)
(sorry, moest ff :P )

Uit die set van Blackburn is dit trouwens wel een heeeeel fijne :)
Chain Reacion is eigenlijk altijd wel lekker.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LHD5D5SSKfo]

Paar dagen geleden Full Metal Jacket weer eens gezien, komt deze langs vanavond :+
(samples zijn al vaaaaaaak gebruikt, I know)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Zw010Z8jAGk]

[ Voor 100% gewijzigd door Mutatie op 29-03-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Nog meer mensen in de rij voor pussy lounge tickets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-05 13:14

stuffer

Ondertietel

Jefrim schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:09:
Nog meer mensen in de rij voor pussy lounge tickets?
http://www.b2s.nl/ site is stuk?

---edit--niet meer

--------edit2
Wachtrij gaat van 30 naar 15 minuten en weer naar 30 minuten?

----edit3
Uitverkocht..

Bummer

[ Voor 25% gewijzigd door stuffer op 30-03-2013 14:29 ]

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
stuffer schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:26:
[...]

http://www.b2s.nl/ site is stuk?

---edit--niet meer

--------edit2
Wachtrij gaat van 30 naar 15 minuten en weer naar 30 minuten?

----edit3
Uitverkocht..

Bummer
Ik heb nog wel kaarten kunnen kopen. Had als eerst de link via partyflock. Maar die werkte niet. Gelukkig vond ik de normale link en toen was ik er binnen 5 minuten door heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Als iemand een Defqon code ontvangen heeft en niet gebruikt wil ik die graag hebben. Daarnaast ik ben nu 5x op Defqon geweest. Ook op Almere strand, persoonlijk vond ik dat wel wat hebben. Maar het is nog moeilijk te vergelijken met Walibi omdat het weer toch een belangrijk aspect is van het geheel.

Afgelopen jaar voor het eerst op de camping geweest, nog nooit zoveel schik gehad! Daarom dit jaar lekker weer in een tentje. Alleen nu hopen op mooier weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gisteravond mijn laatste Tek/Hardstyle mix geupload.

Dus liefhebbers van harder styles:
[Soundcloud: http://soundcloud.com/djkaap/explicit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Kaap schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:06:
Gisteravond mijn laatste Tek/Hardstyle mix geupload.

Dus liefhebbers van harder styles:
[audio]
Ik zal hem morgen eens luisteren :)

Wat vinden jullie van de nieuwe Geck-O plaat :9~ @6:30. Ik vind hem echt heerlijk relaxt. Echt een festival nummer, waarbij je even in de zon op het gras gaat zitten met een biertje in je hand en alleen maar kan genieten.

Deze blijven ook fijn *O*
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=L08qQcYH_9U]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3laOXXt5evg]

Dikke Bleek O+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xlncKUs4T-o]

:9~

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wuLqQMi2r5c]

<3

En afsluiten met 2-Sidez :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Mooie lijst Jefrim :) Om op die sound nog verder op in te gaan: Met deze set van Charly Lownoise op Defqon 2003, die ik toen van iemand al aanbeveling kreeg, ben ik hardstyle gaan waarderen en meer gaan luisteren. Ik luisterde toen al die Bitte ein Beat compilaties, maar dat was toch meer hardtrance.

Uit die set _/-\o_
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DDeMJ_R4X3k~%5B]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gruwelijke platen hierboven. Zit net Headhunterz @ hardbass 2009 te luisteren. Jezus, waar ging het in godsnaam mis? Zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Anoniem: 489137 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 01:48:
Gruwelijke platen hierboven. Zit net Headhunterz @ hardbass 2009 te luisteren. Jezus, waar ging het in godsnaam mis? Zonde..
Dat vraag ik me ook bij bijvoorbeeld de psyko punkz. Waarom maken ze niet meer platen zoals deze:

<3

Edit: Deze bijna vergeten

En deze blijft ook zo lekker, vooral de intro is zo dik. Kan je niet stil bij blijven staan.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9tl6UzbdbmQ]

En aankomende zaterdag mijn niet harder stylen feestje in tijden, namelijk A State of Trance! En heb er echt super veel zin. Ben ook wel toe aan wat afwisseling, na een jaar lang zeker elke maand een hardstyle of hardcore feestje te hebben gehad. :)

[ Voor 4% gewijzigd door S401 op 04-04-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 21:40

Wom

Jefrim schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:13:
[...]

Wat vinden jullie van de nieuwe Geck-O plaat :9~ @6:30. Ik vind hem echt heerlijk relaxt. Echt een festival nummer, waarbij je even in de zon op het gras gaat zitten met een biertje in je hand en alleen maar kan genieten.
[video]
Dat is gewoon een jumpplaat uit 2004 als je het mij vraagt.Wel lekker die sound weer eens te horen :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 08:44
Iemand toevallig nog een code voor Defqon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Fixio schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:10:
Iemand toevallig nog een code voor Defqon?
Volgens mij waren dat pre-sale codes. Maar je kan nu gewoon tickets kopen voor Defqon weekend bij Q-dance of als je alleen de zaterdag wil gaan moet je even wachten tot zaterdag want dan begint de voorverkoop van de dagkaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Laatst online: 20-05 20:37
Gaan er nog mensen naar dikke feesten?
Voor mij staan Emporium en Defqon sowieso op de planning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Laatst online: 04-06 07:47
DaanDH schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:39:
Emporium check....dit jaar de eerste keer voor mij. Ben heel erg benieuwd en heb er super veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
- Beat The Bridge, beide dagen
-Pussy Lounge at the Park
-Defqon Weekend
-Dance Valley

En aankomende vrijdag naar twee feestjes in Breda. Waarvan er een een freestyle feestje is. Nu al zoveel zin in, want ik hou wel van freestyle. Jammer dat Darkraver niet tussen de line-up staat, want die draait maandelijks wel in Breda.
Hij draait dan samen met Nosferatu en Gizmo samen. Wel eens mee gemaakt dat er maar 10 man in die tent aanwezig waren en dat Darkraver gewoon lekker met ons aan het los aan het gaan was met zijn fles Bacardi. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
In '98 stond ik ook even met hem los te gaan op Thunderdome :+
Op z'n zachts gezegd: aparte kerel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Maranello schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:43:
Mooie lijst Jefrim :) Om op die sound nog verder op in te gaan: Met deze set van Charly Lownoise op Defqon 2003
Defqon 2010: Charley Lownoise & Mental Theo. _/-\o_
Daar hing pas een sfeer. Echt een ongelofelijk vette set was dat. Nog nooit zo uit mijn plaat gegaan.
http://www.dancetunesradi..._LOWNOISE_MENTAL_THEO.mp3

Sfeer impressie.

De gene die er ware herkennen de doeken denk ik wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Moeilijk te geloven misschien. Maar het jaar ervoor in de grey was nog 10x vetter. Enige optreden wat in de buurt kwam wat ik heb meegekregen was gunz for hire vorig jaar in de blue.

Verder planning voor deze zomer:
Hard fest
Fantasy island
Freshtival
Defqon zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:28
Voor mij ook, met daaraan toegevoegd BTB Q-Night.
Als opties verder nog Hardshock en Fantasy Island.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Zaterdag Rebirth 8) !
Morgen eens een rondje op het terrein kijken en zaterdag goed naar de klote. Nikste bob, bewust beschonken bijrijder >:) !

[ Voor 3% gewijzigd door RickvN op 23-04-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Oke ik heb mijn EP van het jaar gevonden, namelijk Ther-097 van Geck-O waar hij nogmaals bewijst dat hij een geniale producer is. Super gevarieerde EP O+ . Echt verliefd op de melodie in Broken Glass en volgens mij gaat Assquake echt snoei en snoei hard live, opvolger van how low can you go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Echt heerlijk idd! Leve de variatie, maakt setjes zooo lekker!!

[ Voor 98% gewijzigd door Mutatie op 27-04-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekkere EP idd. Geck-o sowieso _/-\o_ :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Zit iedereen al klaar voor de kaartverkoop van Decibel?

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Noctonix schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:52:
Zit iedereen al klaar voor de kaartverkoop van Decibel?

[video]
Nee dat kan ik niet meer betalen, mijn festival agenda staat zo goed als vast. Het enige festival waar nog kaarten gehaald voor moet worden is Electronic Family, maar dat is geen hardstyle festival. Maar heeft wel een heerlijke trance line-up.

Oja en Q-base niet te vergeten, maar dat raakt toch niet uitverkocht, dus die kaarten halen we eind van de vakantie. :)

Tof B2S heeft een hoop oude dvd's van Decibel op youtube gezet!
Zit nu dvd van 2005 terug te kijken en ik ben echt een paar jaar te laat geboren :( . Wat had ik graag die feestjes willen mee maken. En wat is verfrissend om geen 1000000000 telefoontjes in de lucht te zien, maar mensen die daadwerkelijk los gaan. :P

[ Voor 39% gewijzigd door S401 op 11-05-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Jefrim schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:47:
[...]

Nee dat kan ik niet meer betalen, mijn festival agenda staat zo goed als vast. Het enige festival waar nog kaarten gehaald voor moet worden is Electronic Family, maar dat is geen hardstyle festival. Maar heeft wel een heerlijke trance line-up.

Oja en Q-base niet te vergeten, maar dat raakt toch niet uitverkocht, dus die kaarten halen we eind van de vakantie. :)

Tof B2S heeft een hoop oude dvd's van Decibel op youtube gezet!
Zit nu dvd van 2005 terug te kijken en ik ben echt een paar jaar te laat geboren :( . Wat had ik graag die feestjes willen mee maken. En wat is verfrissend om geen 1000000000 telefoontjes in de lucht te zien, maar mensen die daadwerkelijk los gaan. :P
[video]
Ja q-base wil ik ook weer een keer naar toe, is inmiddels 3 jaar geleden dat ik daar een bezoekje heb gebracht.

Ik vind het echt onzin om zo iets te filmen, Oke 2 of 3 filmpjes. Maar sommige zie ik echt minuten lang filmen.. Zo geniet je toch niet van het festivel :(

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-06 22:30
Gotiniens schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:32:
Moeilijk te geloven misschien. Maar het jaar ervoor in de grey was nog 10x vetter. Enige optreden wat in de buurt kwam wat ik heb meegekregen was gunz for hire vorig jaar in de blue.

Verder planning voor deze zomer:
Hard fest
Fantasy island
Freshtival
Defqon zaterdag
Klopt inderdaad, helaas was de tent wel helemaal tot de nok gevuld, je kon amper meer bewegen. Maar die set staat me inderdaad nog wel helemaal bij _/-\o_

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-04 20:24
Hij kwam niet voorbij in de search :) mag niet ontbreken naar wij dachten.

2x naar DefQon geweest, periode een beetje voorbij - maar 20 minuten stampen op deze manier gaat er zeker nog wel in :)

Vooral omdat het in een zo'n gigantisch rap tempo voorbij komt <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:27
dit stukje: YouTube: DEFQON 1 2012 RED Headhunterz \[ Official Blu-ray 1080p ] tot rond de 23e minuut

kip-pen-vel <3

Alleen die MC he ;(

[ Voor 18% gewijzigd door ThinkPad op 13-05-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:32

Quad

Doof

vanaf +- 1:30 vind ik anders iets lekkerder dan enkel een deuntje.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 21:35
Noctonix schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:55:
[...]
Ik vind het echt onzin om zo iets te filmen, Oke 2 of 3 filmpjes. Maar sommige zie ik echt minuten lang filmen.. Zo geniet je toch niet van het festivel :(
Snap dat ook nooit. Het grootste gedeelte staat met zijn brakke smartphone camera het podium te filmen terwijl daar later gewoon een blu-ray van uit komt van hoge kwaliteit. :|
Of misschien doen ze het om de sfeer vast te leggen op video... alleen jammer dat er tegenwoordig alleen mensen op staan die hetzelfde staan te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302316

Nog meer tweakerts die aanstaande zaterdag naar fantasy island gaan? Ondanks de weersverwachtingen, kan ik niet wachten weer een keer ouderwets kapot stuk te gaan :D

Kreeg het idee dat Crypsis ook wat een softere weg aan het inslaan is met z'n nieuwe track break down low. Desondanks wel zeer benieuwd naar de superbash area, die door hem gehost wordt. Denk dat als het regent dat ik daar sta en anders gewoon lekker bij de main.

Ondanks alle kritiek op het anthem vind ik die vertrouwde Ran-D sounds overigens nog steeds heerlijk!

we walk in the darkness, suppressing our agony
nothing but muppets, controlled by society
no more control, unleashing brutality
inside our mind, inside our fantasy
Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste