• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Is het niet een idee om een harddance topic hiervan te maken? Of blijft het echt specifiek Hardstyle? :D

Daarnaast, een beetje scheef filmpje. Maar toch kan ik er echt wel keihard om lachen!

http://www.flabber.nl/web...dome-the-final-exam-13618

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
RickvN schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:32:
Is het niet een idee om een harddance topic hiervan te maken? Of blijft het echt specifiek Hardstyle? :D

Daarnaast, een beetje scheef filmpje. Maar toch kan ik er echt wel keihard om lachen!

http://www.flabber.nl/web...dome-the-final-exam-13618
Buitenbeeld :D

Er een harddance topic van maken vind ik helemaal prima.

Overigens ik vind het erg jammer dat Fear fm er nu definitief mee stopt. En nu heeft de 2 dangerous show er ook besloten om er mee te kappen. Ik zat toch wel elke donderdagavond klaar voor die show. Maarja niks aan te doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 17:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

De laatste tijd luister ik ook naar wat hardstyle. Ik word er eigenlijk wel vrolijk van. Geïnspireerd op dat bekende liedje van Niels Geuzenbroek heb ik thuis af en toe een digitally imported stream met hardstyle opgezet. Klinkt ook goed!
Vooral wat ook in de TS staat, 'de aanwezige melodielijnen' vind ik erg prettig!

Nu zoek ik een leuk feestje waar ze dit soort muziek draaien, maar niet meteen een festival of feest van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Iemand tips?

Ik woon in Utrecht, maar binnen een straal van 60km vind ik alles best

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
PromWarMachine schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:39:
De laatste tijd luister ik ook naar wat hardstyle. Ik word er eigenlijk wel vrolijk van. Geïnspireerd op dat bekende liedje van Niels Geuzenbroek heb ik thuis af en toe een digitally imported stream met hardstyle opgezet. Klinkt ook goed!
Vooral wat ook in de TS staat, 'de aanwezige melodielijnen' vind ik erg prettig!

Nu zoek ik een leuk feestje waar ze dit soort muziek draaien, maar niet meteen een festival of feest van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Iemand tips?

Ik woon in Utrecht, maar binnen een straal van 60km vind ik alles best
Voor YoS van Wildstylez kan je gewoon naar de kroeg toe, want daar zullen ze hem vast wel draaien.

De meeste indoor hardstyle feesten beginnen rond een uur of 10/11 en eindigen rond een uur of 6/7. Een feestje waar hardstyle met veel melodie de overhand heeft is denk ik wel Euphoria.
Als je iets eerder was geweest met de vraag stellen, had je naar X-Qlusive Wildstylez kunnen gaan. Wat in de HMH is en wat de beste indoor hardstyle locatie is die ik bezocht heb.

Kijk gewoon rond op partyflock, daar staan nog wel de meeste hardstyle feesten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Jefrim schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:54:
[...]

Voor YoS van Wildstylez kan je gewoon naar de kroeg toe, want daar zullen ze hem vast wel draaien.

De meeste indoor hardstyle feesten beginnen rond een uur of 10/11 en eindigen rond een uur of 6/7. Een feestje waar hardstyle met veel melodie de overhand heeft is denk ik wel Euphoria.
Als je iets eerder was geweest met de vraag stellen, had je naar X-Qlusive Wildstylez kunnen gaan. Wat in de HMH is en wat de beste indoor hardstyle locatie is die ik bezocht heb.

Kijk gewoon rond op partyflock, daar staan nog wel de meeste hardstyle feesten op.
Bedankt!

Die X-Qlusive is te duur voor een experiment. Normaliter luister ik vooral naar Snow Patrol, Muse, Nightwish en Robbie Williams. Dat lijkt niet echt op hardstyle. :+

Op partyflock kwam ik Euphoria al tegen ja. Dat is betaalbaar en als jij ook nog aangeeft dat daar veel melodie is, dan denk ik dat ik daar gewoon heen ga.

Dichterbij huis kwam ik ook The Grid tegen, maar ik herken die DJ's niet en kan op 't werk ook niet echt Youtubben :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
@Jefrim, mooi. Voel me nu altijd te verplicht om alleen over hardstyle te praten.

I knew it, YoS fucks it up. No offence PromWarMachine, maar had wel verwacht dat dit zo zou gaan gebeuren.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat is altijd als een nummer uit een minderheidsstroming commercieel wordt. Niets nieuws onder de zon.

Ik twijfelde ook of ik het moest noemen, maar heb het uiteindelijk wel gedaan om in ieder geval duidelijk te maken dat ik niet op zoek ben naar iets met zo hoog mogelijke bpm zonder vocals. Dat is volgens mij ook geen hardstyle, maar uit de TS bleek wel dat er ook rauwere vormen van hardstyle zijn. Dat zoek ik niet.

Mijn vraag is ook juist om uit te zoeken of het genre wat voor me is.
De streams van DI, maar ook het hardstyle channel van SlamFM en de stream die ik nu luister op hardstyle.nu klinken gewoon lekker en lijken maar heel in de verte op het commerciele(re) YoS.

Stellen dat YoS 'it up fucks' is wel erg kort door de bocht en licht puberaal als je het mij vraagt. No offence taken overigens. :)

[ Voor 8% gewijzigd door PromWarMachine op 03-01-2013 11:20 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
PromWarMachine schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:07:
[...]

Bedankt!

Die X-Qlusive is te duur voor een experiment. Normaliter luister ik vooral naar Snow Patrol, Muse, Nightwish en Robbie Williams. Dat lijkt niet echt op hardstyle. :+

Op partyflock kwam ik Euphoria al tegen ja. Dat is betaalbaar en als jij ook nog aangeeft dat daar veel melodie is, dan denk ik dat ik daar gewoon heen ga.

Dichterbij huis kwam ik ook The Grid tegen, maar ik herken die DJ's niet en kan op 't werk ook niet echt Youtubben :)
Maar verwacht niet de hele avond mooie melodieën, want bijvoorbeeld Adaro sluit af bij Euphoria en dat gaat een stuk harder als je het vergelijkt met YoS.
Hij zal dit soort hardstyle draaien:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Gunz For Hire Feat. Ellie - Sorrow

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Ran-D & Adaro - Under Attack (HQ Preview)

Veel livesets zijn terug te vinden op www.lsdb.nl en veel nieuwe releases zijn makkelijk te vinden op forum van hardtraxx. Daar gewoon nummers luisteren en setjes luisteren en dan merk je van zelf wat je leuk vind en niet.
Een podcast die ik wel kan aan jouw kan aanraden is The Magic Show. ;)

Oja en The Grid is volgens mij gewoon meer een elektro, hiphop house feestje. Als ik zo naar de dj's op partyflock kijk.

Zaterdag voor het eerst Pussy lounge en ik heb er echt super veel zin in. :)
RickvN schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:12:
@Jefrim, mooi. Voel me nu altijd te verplicht om alleen over hardstyle te praten.

I knew it, YoS fucks it up. No offence PromWarMachine, maar had wel verwacht dat dit zo zou gaan gebeuren.
Achja ik heb me er even druk over gemaakt, het is toch wel een hype die op een gegeven moment weer voor bij is. En hardstyle is al jaren commercieel en ik weet dat het hoogtepunt bereikt wordt als mijn zwager YoS aankomt zetten, want normaal vind hij het maar herrie die ik luister.

[ Voor 23% gewijzigd door S401 op 03-01-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:53
@ PromWarMachine, Muse en Nightwish zitten natuurlijk aan de andere kant van het muzikale spectrum, maar toch zijn er wel wat overeenkomsten te vinden als je (in grote lijnen) kijkt naar de melodieuze en theatrale kanten.

De echte liefhebbers staan inderdaad een beetje kritisch tegenover het tot radio-hit verworden van Year of Summer en sommigen zijn inderdaad vooral bang voor een (nog grotere) aanwas aan de zgn 'dagjesmensen' naar feesten/festivals en het verder vervlakken van hun favo muziek.
Aan de andere kant, ik ben midden jaren '90 via de happy hardcore in contact gekomen met de 'echte' gabbermuziek en ben daar ook niet meer vanaf gekomen. ;)

Trouwens als voorbereiding (om in de stemming te komen bijv) of om te kijken of het je verder trekt kun je op Youtube wel naar filmpjes van voorgaande edities zoeken (en ook sfeerfoto's bekijken op Partyflock oa), en ook staan er tegenwoordig veel livesets online (soms zelf vrijgegeven door organisaties en anders van een radiostream (Q-Dance radio of b2s radio bijv) gerecorded). Zo kun je dus ook al checken welke namen je interessant vindt en welke niet.
B2S is trouwens wel een gevestigde naam in het wereldje en weet wel hoe je een goed feestje organiseert/aankleedt. Ik denk dat je op dat vlak er iig geen buil aan zal gaan vallen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Sassie op 03-01-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik ben toch meer van de darkcore en terror. Dj Producer - The last great Overdose = DIK!
Maar sommige hardstyle tracks zijn ook cool, zoals deze:
Frontliner - The First Cut
Coone & Technoboy - NuStyle Crap (technoboy goes crazy mix)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Jefrim schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:22:
[...]
Maar verwacht niet de hele avond mooie melodieën, want bijvoorbeeld Adaro sluit af bij Euphoria en dat gaat een stuk harder als je het vergelijkt met YoS.
Hij zal dit soort hardstyle draaien:
[video]
[video]
Helemaal prima, niets meer aan doen. Aan het einde van de avond kun je dit wel gebruiken als opkikker. :P
Veel livesets zijn terug te vinden op www.lsdb.nl en veel nieuwe releases zijn makkelijk te vinden op forum van hardtraxx. Daar gewoon nummers luisteren en setjes luisteren en dan merk je van zelf wat je leuk vind en niet.
Een podcast die ik wel kan aan jouw kan aanraden is The Magic Show. ;)
The Magic Show meteen aangezet. Tot nu toe lekker. Het heeft niet veel tijd nodig om de spanning en de beats op te bouwen. Dat is goed. Luister de meest recente (114).

Luisteren jullie ook nog andere muziek? Voor mij is dit namelijk wel afwisseling en niet voor ieder moment.
The Grid is gratis, maar zelfs gratis hoef ik niet naar een 'elektro en hiphop house feestje'. Thanks!
Achja ik heb me er even druk over gemaakt, het is toch wel een hype die op een gegeven moment weer voor bij is. En hardstyle is al jaren commercieel en ik weet dat het hoogtepunt bereikt wordt als mijn zwager YoS aankomt zetten, want normaal vind hij het maar herrie die ik luister.
Dat laatste is wel een verschil met mij. Ik kon dit altijd al goed hebben, alleen tot nu toe nog geen uren achter elkaar. Trance is te soft, zonder vocals is het te saai, darkstyle en terror (veel) te hard, dubstep gaat te veel heen en weer, maar dit is goed. Een beetje opbouwen en daarna knallen.
Sassie schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:32:
@ PromWarMachine, Muse en Nightwish zitten natuurlijk aan de andere kant van het muzikale spectrum, maar toch zijn er wel wat overeenkomsten te vinden als je (in grote lijnen) kijkt naar de melodieuze en theatrale kanten.
Dat vind ik dus ook!
De echte liefhebbers staan inderdaad een beetje kritisch tegenover het tot radio-hit verworden van Year of Summer en sommigen zijn inderdaad vooral bang voor een (nog grotere) aanwas aan de zgn 'dagjesmensen' naar feesten/festivals en het verder vervlakken van hun favo muziek.
Aan de andere kant, ik ben midden jaren '90 via de happy hardcore in contact gekomen met de 'echte' gabbermuziek en ben daar ook niet meer vanaf gekomen. ;)
Komen die critici dan niet naar festivals als Q-base en Defqon? Dat is toch ook voor het grote publiek?
Trouwens als voorbereiding (om in de stemming te komen bijv) of om te kijken of het je verder trekt kun je op Youtube wel naar filmpjes van voorgaande edities zoeken (en ook sfeerfoto's bekijken op Partyflock oa), en ook staan er tegenwoordig veel livesets online (soms zelf vrijgegeven door organisaties en anders van een radiostream (Q-Dance radio of b2s radio bijv) gerecorded). Zo kun je dus ook al checken welke namen je interessant vindt en welke niet.
B2S is trouwens wel een gevestigde naam in het wereldje en weet wel hoe je een goed feestje organiseert/aankleedt. Ik denk dat je op dat vlak er iig geen buil aan zal gaan vallen. :)
Mooi. Ik had nog nooit van die organisator gehoord, maar de tickets voor Euphoria gaan inderdaad ook via B2S.

offtopic:
Je naam klinkt bekend, maar wel van jaaaaaaaaren terug! Je sig bevestigde dat. Jij was betrokken bij die GoT icoontjes in MSN / Trillian. Wel grappig dat ik je hier weer tegen kom. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
PromWarMachine schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:39:
[...]

Helemaal prima, niets meer aan doen. Aan het einde van de avond kun je dit wel gebruiken als opkikker. :P

[...]

The Magic Show meteen aangezet. Tot nu toe lekker. Het heeft niet veel tijd nodig om de spanning en de beats op te bouwen. Dat is goed. Luister de meest recente (114).

Luisteren jullie ook nog andere muziek? Voor mij is dit namelijk wel afwisseling en niet voor ieder moment.
The Grid is gratis, maar zelfs gratis hoef ik niet naar een 'elektro en hiphop house feestje'. Thanks!

[...]

Dat laatste is wel een verschil met mij. Ik kon dit altijd al goed hebben, alleen tot nu toe nog geen uren achter elkaar. Trance is te soft, zonder vocals is het te saai, darkstyle en terror (veel) te hard, dubstep gaat te veel heen en weer, maar dit is goed. Een beetje opbouwen en daarna knallen.

[...]

Dat vind ik dus ook!

[...]

Komen die critici dan niet naar festivals als Q-base en Defqon? Dat is toch ook voor het grote publiek?

[...]

Mooi. Ik had nog nooit van die organisator gehoord, maar de tickets voor Euphoria gaan inderdaad ook via B2S.

offtopic:
Je naam klinkt bekend, maar wel van jaaaaaaaaren terug! Je sig bevestigde dat. Jij was betrokken bij die GoT icoontjes in MSN / Trillian. Wel grappig dat ik je hier weer tegen kom. :)
toon volledige bericht
Dan komt het helemaal goed met jouw. :+
En ik luister ook veel andere muziek, van speedcore tot minimal en van metal tot klassiek. Dus erg brede muziek smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
PromWarMachine schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:18:
Dat is altijd als een nummer uit een minderheidsstroming commercieel wordt. Niets nieuws onder de zon.

Ik twijfelde ook of ik het moest noemen, maar heb het uiteindelijk wel gedaan om in ieder geval duidelijk te maken dat ik niet op zoek ben naar iets met zo hoog mogelijke bpm zonder vocals. Dat is volgens mij ook geen hardstyle, maar uit de TS bleek wel dat er ook rauwere vormen van hardstyle zijn. Dat zoek ik niet.

Mijn vraag is ook juist om uit te zoeken of het genre wat voor me is.
De streams van DI, maar ook het hardstyle channel van SlamFM en de stream die ik nu luister op hardstyle.nu klinken gewoon lekker en lijken maar heel in de verte op het commerciele(re) YoS.

Stellen dat YoS 'it up fucks' is wel erg kort door de bocht en licht puberaal als je het mij vraagt. No offence taken overigens. :)
DJ's zoals Headhunterz & Wildstylez zijn ook al heel lang om proberen door te breken bij het grote publiek. Dus ook niets nieuws.
Luister bijv. ook eens Hard With Style van Headhunterz op youtube/podcast.
En Frontliner zal je ook wel aan staan, meer melodieuzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05 15:07
PromWarMachine schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:39:

Meestal zijn de feestjes van 22:00 tot 06:00? Maar je kan altijd zelf beslissen wanneer je erheen wilt en wanneer je weer naar huis gaat. Ik blijf meestal tot het einde om het hele feest mee te maken. Maar we hebben vaak gehad dat we rond 4u weg zijn gegaan omdat het niet boeiend was of omdat de helft van de groep niet meer kon :P

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:57
Ik heb persoonlijk een voorkeur voor feesten in de zomer omdat je dan tenminste op normale tijden van de muziek kan genieten.. 11 - 23 is prima :P Toen ik nog 18 was had ik geen moeite met 21 tot 7 maar vandaag de dag heb ik er rond een uur of 3 al wel genoeg van :)

Wbt nieuwe hardstyle - ik ben gestopt te luisteren naar nieuwe tracks in 2007 of 2008, dat is nu dus al een jaar of 5. Nieuw spul is gewoon niet te vergelijken met de hardstyle waar ik in 2001 verliefd op werd :)
Mijn grootste probleem is het type kick/bass dat gebruikt wordt in combinatie met de melodiën. Niet dat ik iets op melodie tegen heb, ik luisterde enorm veel naar trance in de periode 1999-2002 maar de combinatie staat me niet aan.

Verder ben ik groot liefhebber van hardtrance, hardtechno en af en toe een beetje hakkûh wil ook wel.
Dan krijg je onderstaand resultaat:
http://www.mixcloud.com/S...ckability-halloween-2011/

Voor liefhebbers van ouderwets zaagwerk in een nieuw jasje kan ik ook onderstaande aanbevelen:
http://www.mixcloud.com/d...ass-injection-chapter-36/
:)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
PromWarMachine schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:39:

Q-Base valt denk ik nog wel mee, is wat minder bekend, maar wel op een vette lokatie (oude militaire gedeelte van vliegveld Weeze - geluid is daar ook knetterhard, gehoorbescherming is daar méér dan verstnadig). Defqon en Qlimax zijn wdb veel bekender (en in iets mindere mate ook Decibel en Hard Bass), bij deze feesten gaat de kaartverkoop ook keihard (binnen enkele uren uitverkocht). Maar ja het grote publiek zal ws het grootste deel van de tijd bij de mainstage blijven plakken, en uit andere area's alleen de populaire of gehypete namen meepakken.

Op 'dagjesmensen' is het ook wel gemakkelijk afgeven of je er tegen afzetten.
Zolang iemand met een :) staat te genieten en losgaat heb ik er geen problemen mee of iemand 2x per jaar of 4x per maand naar hardstyle of hardcore feesten gaat. Sowieso zoek ik op een feest toch wel de plekken op waar het een beetje losgaat. Wel zie je tegenwoordig nogal veel mensen stilstaan op feesten (en ook filmers natuurlijk), maar of dat allemáál 'dagjesmensen' zijn?
B2S kent z'n oorsprong in Rotterdam (rond 2000), maar valt intussen onder dezelfde holding als Q-Dance en ID&T. Q-Dance en B2S dat zijn samen wel de 2 grote spelers binnen de scene, met de grootste feesten en festivals. Daarnaast zijn er nog een heleboel (iets) kleinere spelers die festivals en indoorfeesten organiseren.
offtopic:
Ja dat is ook alweer een hele tijd geleden inmiddels. Trillian gebruik ik allang niet meer ondertussen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sassie op 03-01-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-04 20:55

Ultimation

Het is als Appels en peren

Sassie schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:27:
[...]

Wel zie je tegenwoordig nogal veel mensen stilstaan op feesten (en ook filmers natuurlijk), maar of dat allemáál 'dagjesmensen' zijn?
mompelt iets met verdovende middelen

Ik ga al een stuk minder feesten af juist omdat het wat drukker word en er veel dagjes mensen op de grotere feesten staan. Persoonlijk vind ik YoS echt het begin van de commerciële ondergang van de scène.

Omdat straks iedereen hooked is zijn feesten als DefQon, Qlimax e.d. binnen 5 minuten uitverkocht en kosten de (dag)kaartjes gelijk €120,-. Aan de andere kant is het wel mooi voor de muziek zelf, losstaand van de feesten, omdat er meer artiesten in het genre gaan draaien wat voor evolutie/revolutie kan zorgen. De hardstyle kan qua ontwikkeling van muziek best een 'oppepper' gebruiken

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Pussy Lounge van 9 maart in Matrixx ook alweer uitverkocht. In 20 minuten, gaat werkelijk nergens meer over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
RickvN schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:33:
Pussy Lounge van 9 maart in Matrixx ook alweer uitverkocht. In 20 minuten, gaat werkelijk nergens meer over :/
Was bij de vorige edities ook al zo. Ga vanavond naar Pussy Lounge toe, is me eerste keer. Maar ben zeker benieuwd naar het mooiste freestyle circus van Nederland. Wel relaxt dat B2S gratis pendelbussen heeft geregeld voor de terugweg naar Centraal station. Scheelt weer taxi of stuk lopen. Echt kudos! Ook al vallen ze beide onder ID&T, is B2S toch meer service gericht en luisteren ze meer naar de bezoekers.

Zijn er trouwens meer Dr. Peacock fans hier op tweakers? Ben normaal helemaal niet van de frenchcore of terror, maar zijn stijl is zo enorm geniaal.

[ Voor 18% gewijzigd door S401 op 05-01-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Jefrim schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:33:
[...]

Was bij de vorige edities ook al zo. Ga vanavond naar Pussy Lounge toe, is me eerste keer. Maar ben zeker benieuwd naar het mooiste freestyle circus van Nederland.

Zijn er trouwens meer Dr. Peacock fans hier op tweakers? Ben normaal helemaal niet van de frenchcore of terror, maar zijn stijl is zo enorm geniaal.
Ben ook wel eens in Utrecht geweest. Vet feestje daar, veel ouderen ook daar en ze lusten hem ook wel.
Ik heb er zelf (buiten Decibel) 3 gehad. 1x indoor (utrecht) en 2x outdoor.
Tilburg is juist het dichtste bij, maar daar nooit heen gekund omdat ik dan net druk zat.

Dr Peacock zegt mij niks, dus heb nu een setje op staan, die mij eigenlijk ook wel bevalt.

Aan Frenchcore was ik altijd wel een beetje fan van Radium.
En dit setje: _/-\o_

Bekijk op YouTube
ILLNOIZE - Frenchcore mix

[ Voor 13% gewijzigd door RickvN op 05-01-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
RickvN schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:36:
[...]

Ben ook wel eens in Utrecht geweest. Vet feestje daar, veel ouderen ook daar en ze lusten hem ook wel.
Ik heb er zelf (buiten Decibel) 3 gehad. 1x indoor (utrecht) en 2x outdoor.
Tilburg is juist het dichtste bij, maar daar nooit heen gekund omdat ik dan net druk zat.

Dr Peacock zegt mij niks, dus heb nu een setje op staan, die mij eigenlijk ook wel bevalt.

Aan Frenchcore was ik altijd wel een beetje fan van Radium.
En dit setje: _/-\o_

[video]
Radium afgelopen jaar op Dance Valley gezien en we kwamen toen eigenlijk voor de hardstyle, maar grotendeels toen in de hardcore tent gestaan. En ik was nog steeds herstellende van mijn enkel breuk (gips was er maand van af) en ik die terug toch naar de bus was echt een hel. Dance Valley was misschien wel qua beleving samen met Q-base beste feestje van 2012.

Q-Dance heeft weer een nieuw concept aangekondigd in het Ziggodome. Ik heb het idee dat het draait om meer de talenten van de scene.

Bekijk op YouTube
Qapital 2013 | Official Q-dance Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Year of Summer net in Eigen Huis en Tuin als 'achtergrond'muziek, gekker moet het niet worden! :o

Trouwens deze week op #5 in de Mega Top 50 (3FM) en #4 in de MM Top40 (538).

[ Voor 7% gewijzigd door Sassie op 05-01-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-06 12:08

RBH

Jefrim schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:56:
Q-Dance heeft weer een nieuw concept aangekondigd in het Ziggodome. Ik heb het idee dat het draait om meer de talenten van de scene.
[video]
Zag het ook gisteren idd.. Heb toch het idee dat ik wat meer info nodig heb om kaartjes voor deze te bestellen. Ziggo Dome als locatie trekt me ook niet echt. Maar als het een opvolger is van In Qontrol (geruchten las ik), dan ga ik zeker wel een kijkje nemen! :D
Sassie schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:57:
Year of Summer net in Eigen Huis en Tuin als 'achtergrond'muziek, gekker moet het niet worden! :o

Trouwens deze week op #5 in de Mega Top 50 (3FM) en #4 in de MM Top40 (538).
Hou op schei uit, ik zie zelfs mensen in mijn FB timeline dat nummer posten die normaliter alleen maar rap luisteren. :P

[ Voor 25% gewijzigd door RBH op 05-01-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Aftermovie van Q-Dance @ Mysteryland Chile is dan wel weer tof:

Bekijk op YouTube
Q-dance at Mysteryland Chile 2012 | Official Q-dance Aftermovie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

RBH schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:57:
[...]

Ziggo Dome als locatie trekt me ook niet echt.
Feestje van Headhunterz was daar, vond het een prima locatie met TOP geluid :)
Geen piep in de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05:17
Dat begin lijkt verdacht veel op een intro van q-dance op EDC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Tom schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 21:18:
[...]

Feestje van Headhunterz was daar, vond het een prima locatie met TOP geluid :)
Geen piep in de oren.
Ja, zag het toen op je Twitter idd, wilde het je nog vragen. Ik was er met Swedish House Mafia en vond het geluid zuigen (mocht van mij stukje harder) en het was een beetje klein vond ik. Je stond zo op elkaar gedrukt. Maar goed, misschien was dat een moment opname van SHM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
RBH schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:57:
[...]

Zag het ook gisteren idd.. Heb toch het idee dat ik wat meer info nodig heb om kaartjes voor deze te bestellen. Ziggo Dome als locatie trekt me ook niet echt. Maar als het een opvolger is van In Qontrol (geruchten las ik), dan ga ik zeker wel een kijkje nemen! :D

[...]

Hou op schei uit, ik zie zelfs mensen in mijn FB timeline dat nummer posten die normaliter alleen maar rap luisteren. :P
In Qontrol, ben ik nooit geweest, maar dat is voor mij toch het gevoel van meerdere zalen. Ziggodome heeft toch maar 1 of 2 zalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495754

Ziggodome heeft er maar 1. Anders kijk je ff op ziggodome.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

RickvN schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 21:53:
[...]

In Qontrol, ben ik nooit geweest, maar dat is voor mij toch het gevoel van meerdere zalen. Ziggodome heeft toch maar 1 of 2 zalen?
1 of meerdere zalen boeide me niet zoveel, ik stond toch altijd main. Eigenlijk vind ik meerdere area's alleen leuk op festivals (Defqon, Decibel, Dance Valley), dan moet je toch een dag volmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408459

omg mn favoriete website met een harddstyle topic <3 tweakers wordt steeds leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302316

Idd leuk om te zien dat zelfs hier over een topic bestaat. Gaat direct men bookmarks in!

Luister eigenlijk nog niet zo heel lang naar hardstyle maar ben afgelopen jaar naar fusion of dance en fantasy island geweest, waar ik me beide keren echt kostelijk vermaakt heb (eerste keer onder invloed, andere keer moest ik rijden)

Om enigszins up 2 date te blijven en ook om af en toe lekkere ouwe classics tegen te komen luister ik voornamelijk de hard with style podcasts, wat dat betreft mis ik in de TS toch wel een beetje ran-d / gunz for hire aangezien hij in bijna alle episodes wel een keer voorbij komt mag hij toch eigenlijk niet ontbreken IMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Anoniem: 495754 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 21:56:
Ziggodome heeft er maar 1. Anders kijk je ff op ziggodome.nl ;)
Zat even op mijn mobiel, ga dan niet een partij moeilijk lopen doen.
Excuses voor het ongemak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
RBH schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 21:58:
[...]

1 of meerdere zalen boeide me niet zoveel, ik stond toch altijd main. Eigenlijk vind ik meerdere area's alleen leuk op festivals (Defqon, Decibel, Dance Valley), dan moet je toch een dag volmaken. :)
Ziggodome is 1 area met een max cap van 15k mensen, er is wel een VIP ruimte maar zo groot is die niet. In Qontrol werd gehouden in de RAI met minimaal 4 areas en een max cap van 30k mensen, vergelijkbaar? nee.. denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Zowel bij HWS als bij Freaqshow was er een (kleinere) 2e area in de Ziggodome, alleen zat deze op een verdieping en kon je er alleen met een lift komen. Logistiek niet handig dus het gevolg waren lange wachtrijen, vooral bij HWS was dat het geval als ik de commentaren mag geloven.

Om even wat meer muziekgewijs te posten: wat ik zelf regelmatig (bijna wekelijks) download qua muziek zijn de Theracords radioshows, de early hardstyle setjes van DJ Mani op Fear.FM en qua hardcore de setjes van Krauser (ook op Fear.FM). Helaas is Fear.FM er nu mee gestopt ;( , dus op dat vlak geen wekelijkse setjes meer, hoewel Theracords iig wel doorgaat via Youtube. Verder download ik vooral promomixen voor en livesets van feesten, vaak al vrijgegeven door de organisatie en soms opgenomen van internetradiostreams. Verder ook wel eens podcasts of online gezette setjes door dj's.

Eerste feest van dit jaar voor mij wordt trouwens Hard Bass, ben benieuwd want nog niet eerder in de Gelredome geweest. Ik ben ook nogmaal niet zo van de hardstyle feesten met maar 1 zaal (uitgezonderd Hardclassics, early hardstyle ftw!), maar de line-up trok me deze keer over de streep (en ik wilde toch een keer een feest in de Gelredome meemaken en Hard Bass is wat dat betreft toch iets gemakkelijker qua kaartverkoop - die gaat nog niet zo snel als die van Qlimax).

[ Voor 4% gewijzigd door Sassie op 06-01-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:59
Sassie schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:20:
Om even wat meer muziekgewijs te posten: wat ik zelf regelmatig (bijna wekelijks) download qua muziek zijn de Theracords radioshows, de early hardstyle setjes van DJ Mani op Fear.FM en qua hardcore de setjes van Krauser (ook op Fear.FM). Helaas is Fear.FM er nu mee gestopt ;( , dus op dat vlak geen wekelijkse setjes meer, hoewel Theracords iig wel doorgaat via Youtube. Verder download ik vooral promomixen voor en livesets van feesten, vaak al vrijgegeven door de organisatie en soms opgenomen van internetradiostreams. Verder ook wel eens podcasts of online gezette setjes door dj's.
Ik weet dat de hard stream van Fear.FM weinig setjes meer binnenkreeg mbt early hardstyle.
Maar er zijn nog genoeg setjes op internet te vinden LSDB...

Wellicht dat een van de opvolgers van Fear.FM nog verder gaat met deze muziekstroming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:59
Jefrim schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:20:
[...]

Buitenbeeld :D

Er een harddance topic van maken vind ik helemaal prima.

Overigens ik vind het erg jammer dat Fear fm er nu definitief mee stopt. En nu heeft de 2 dangerous show er ook besloten om er mee te kappen. Ik zat toch wel elke donderdagavond klaar voor die show. Maarja niks aan te doen. :(
Als je nog wat nostalgie wilt snuiven, dit is een filmpje wat ik gemaakt heb toen Fear.FM voor de 2e keer ging starten: YouTube: Fearfm the opening 06-11-2010

En hier nog een: YouTube: Dozer at Fear FM 2nd of July 2009

[ Voor 8% gewijzigd door genesisfm op 06-01-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Voor mij het enige indoor feestje wordt voor mij denk ik Twisted: http://partyflock.nl/party/237492:Twisted.html

Heel misschien nog wat 90's feestjes via Vakantieveilingen of misschien wel Knock Out. Sportpaleis schijnt ook een knaller te zijn O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

momenteel is dit by far mijn meest favoriete track

http://www.lololyrics.com/free-2251

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Zit ook in Far Cry 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

ScuL schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:57:
[...]

Ziggodome is 1 area met een max cap van 15k mensen, er is wel een VIP ruimte maar zo groot is die niet. In Qontrol werd gehouden in de RAI met minimaal 4 areas en een max cap van 30k mensen, vergelijkbaar? nee.. denk het niet.
Dat zeg ik ook niet he. Maar als de muziek net als IQ is ben ik tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Jefrim schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:56:
[video]
Eindelijk weer een opvuller tussen XQlusive en Defqon! Ik vond het zooo zonde dat ze stopte met InQontrol. Ik ga hier zeker even kijken, lijkt me wel een InQontrol achtig feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Zolang er duistere sounds te vinden zijn en geen klompendans is het een interessant concept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Geen geld, en iemand anders kan vanavond pas vanaf 12u kaarten halen. Nou, nu kan ik het zeker wel schudden. Dit is ook met een half uur uitverkocht.

Een TV spotje? WTF, vorig jaar was het in 2 dagen uitverkocht, waar is dit voor nodig?
YouTube: Intents Festival 2013 - TV Spot

En dan krijg je zulke mensen: "Welke muziek wordt er voornamelijk gedraaid".

Rete vet feest, 2x heen geweest. Vorig jaar ineens door die absurde vvk misgegrepen (wat overal nu ineens is :S ) en dit jaar zal het hem ook niet worden. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Moet helaas HardBass 2013 missen dit jaar, 2011 en 2012 waren echt super! Sowieso kijk ik weer uit naar de trailert van Decibel 2013!!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 13:18

Geckoo

Good news, everyone!

respect trouwens voor Rebirth, top festival wat door een zooi 20jarige wordt georganiseerd :)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Pussy Lounge was trouwens een heerlijk feestje. Ik hou wel van de freestyle sfeertje. Maar wat was het warm in Central Studios zeg en het toilet was echt een sauna. Voor de rest alleen maar aardige en gezellige mensen. en heb een heerlijk warme Pussy Lounge muts gescoord.

Wat wel raar was, was dat B2S had aangegeven dat de pendelbussen op de terug weg gratis waren, maar volgens de buschauffeur moesten we 3 euro betalen, denk dat hij alles in eigen zak heeft gestoken.

We twijfelen nog of we kaarten gaan halen voor Knock Out, iemand enig idee hoe duur die kaarten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
27 april Dr. Peacock in Raggazzi (Nieuwe Zalinaz). Lijkt mij toch wel érg vet.
En daarnaast zag ik op partyflock weer veel kleine feestjes (zo rond tientje entree). Dus binnenkort maar weer is wat meer gaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Euphoria was gaaf! Bedankt voor de tips jongens.

Bijzonder feestje. Leuk experiment wel. De muziek was meer dan prima. De entourage was even wennen. Ik had het idee dat er voornamelijk mensen liepen die de helft zo 'oud' waren als ik. Dat kan helemaal niet, want de minimumleeftijd was 18, maar ik was als bijna 30'er behoorlijk in de minderheid.

Helaas had ik de nacht er voor erg slecht geslapen. Daarom heb ik in de vooravond nog wat geslapen. Uiteindelijk ben ik er van 0:00 tot 2:15 bij geweest. Daarna begon ik me echt gaar te voelen, maar dat lag niet aan de muziek!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
PromWarMachine schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:53:

Bijzonder feestje. Leuk experiment wel. De muziek was meer dan prima. De entourage was even wennen. Ik had het idee dat er voornamelijk mensen liepen die de helft zo 'oud' waren als ik. Dat kan helemaal niet, want de minimumleeftijd was 18, maar ik was als bijna 30'er behoorlijk in de minderheid.

Helaas had ik de nacht er voor erg slecht geslapen. Daarom heb ik in de vooravond nog wat geslapen. Uiteindelijk ben ik er van 0:00 tot 2:15 bij geweest. Daarna begon ik me echt gaar te voelen, maar dat lag niet aan de muziek!
Dan ben je er echt maar heel even geweest ja. Goed dat het beviel. Mocht je nog wat willen weten, er zijn binnenkort genoeg kleine feestjes voor weinig geld waar je wel wat kan experimenteren.

Kijk bijv. eens naar Rebirth. Is overdag en zeker weten dat je dit dan ook vet vind. Misschien als starter wel wat aan de lange kant.

En tsja je leeftijd. Wen er maar aan. Ik ben 21 en voel me soms al verrekte oud op feesten. Als je meer naar Pussy Lounge gaat of op early hardcore/rave stages staat, dan zul je meer leeftijdsgenoten tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Hardbass tickets zijn toch nog gelukt. Best bijzonder om te zien dat de vorige editie van Hardbass tot een paar dagen voor het feest zelf niet uitverkocht was en nu binnen een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
PromWarMachine schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:53:

Leuk om te lezen dat je naar Euphoria geweest ben, was je in je eentje? En balen dat je je al zo snel gaar bent. Ik heb dat ook wel dat je op zo'n punt komt da je denkt hoe ga ik dit nog 2 uur volhouden (zeker met Q-base), maar als je over dat moment heen bent en de muziek knalt een beetje door dus het liefst weinig breaks dan knal ik zo tot het einde door. Gewoon niet stil staan dan heb je ook niet de kans om moe te worden en dat zonder "voedingsupplementen".

Een festival waar ook veel mensen van jouw leeftijd op afkomen is Dance Valley. Is ook niet alleen hardstyle, maar ook hardcore, trance, hard dance, etc. Heb me daar vorig jaar echt goed vermaakt. En heb voor de editie van dit jaar ook maar gelijk tickets gehaald.

Overigens las ik vorige week dat het sublabel van Theracords, Therabytes er mee stopt. ;( . Is echt doodzone, want er werd heerlijk experimentele muziek op gereleased. Zoals bijvoorbeeld Soul Train van Geck-E, krijg nog steeds kippenvel als ik dat nummer hoor. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Idd Soul Train is voor mij de beste track van 2012, wat mij betreft is de richting daar duidelijk, er zit meer geld in mainstream. Misschien dat ik zelf mijn label weer heractiveer en wat alternatieve dingen het web op slinger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eekcMNH3ASs]

Ik kwam laatst deze tegen (kende hem nog niet :o masterlijke track!!) en de flashbacks naar vroeger vlogen om mn oren :P Er zijn delen van oude hardcore tracks gebruikt, oa The Masochist VS DJ Neophyte - The Tunnel, maar ik kan de melodie niet meer plaatsen, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
ScuL schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:15:
Idd Soul Train is voor mij de beste track van 2012, wat mij betreft is de richting daar duidelijk, er zit meer geld in mainstream. Misschien dat ik zelf mijn label weer heractiveer en wat alternatieve dingen het web op slinger :)
Voor mij denk ik ook wel, de eerste keer dat ik dat nummer hoorde, man ik was verliefd O+ . :D Sowieso is Geck-O een geniale producer. Ben ook benieuwd wat er uit de collaps met Headhunterz komt.

Was ook groot fan van Tiifa, blijf het zonde vinden :'( . Ik hoop dat iedereen van therabyte een nieuw label kan vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door S401 op 17-01-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Ultimation schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:38:
Hardbass tickets zijn toch nog gelukt. Best bijzonder om te zien dat de vorige editie van Hardbass tot een paar dagen voor het feest zelf niet uitverkocht was en nu binnen een paar uur.
Inderdaad! Mijn eerste HardBass was in 2011, helaas dit jaar niet omdat alles zo snel uitverkocht was! Vorig jaar had ik paar dagen voor het feest nog ff een kaartje gekocht.

Ik baal als een stekker }:|

Wellicht word het dit jaar toch een keer Defqon.1 :P

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Oja en de line-up van Beat The Bridge!!

Afbeeldingslocatie: https://partyflock.nl/images/cache/001579370030d40abbea03570a004181c3
  • Avio _/-\o_
  • Prefix & Density :)
  • Frequencerz
  • Titan :D
  • Degos & Re-done :9~
  • Geck-O O+
  • Mind Illusion, groot fan van zijn podcast
  • Redical Redamption
Was eigenlijk van plan om maar 1 dag te gaan, maar met deze line-up en zeker bij de factory stage ben ik zeker beide dagen aanwezig :)

Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar was, wie dragen er allemaal oordoppen tijdens feesten?
Ik heb ze voor Q-base aangeschaft en heb ze sindsdien elk feest in gehad. Geluid klinkt in sommige gevallen beter, je kan nog redelijk een gesprek voeren en je hebt geen last van een piep of/en een ruis na een feest.

[ Voor 24% gewijzigd door S401 op 17-01-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik heb op maat gegoten doppen (waren circa 150 euro). Ik ben naar meer dan 200 feesten geweest in mijn carrière en draai zelfs met de doppen in dus voor mij is dat een noodzaak, en een hele goede investering! (Zodra de trilhaartjes afbreken groeien ze NOOIT meer terug!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
In zo'n geval zou ik het ook doen, maar nah geen oordoppen voor mij, het is mischien ongezond en kort door de bocht maar ik wil leven, knallen, het kan me niet hard genoeg gaan, van vroeger op bv de thundome feesten tot nu op de hardstyle feesten. Zo vaak ga ik trouwens niet meer, heel af en toe nog een ouderwets feestje. M'n gehoor zal vast een stuk minder zijn dan het had kunnen zijn, maar tot zover geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 09:32
Ik was bij Headhunterz in de Ziggo Dome, maar ik ga er niet meer heen hoor die Ziggo Dome met een dance feest.. 15k bezoekers is leuk, maar er wordt vergeten dat dit inclusief alle tribune kaarten zijn. Ja als je naar een dance event gaat, ga je ook lekker de hele avond op de tribune zitten.. Amper bewegingsruimte, zelfs niet achter in de zaal. Het geluid is goed daar, voorzieningen zijn goed, drinken was wel ff wachten af en toe, maargoed even klein ommetje en in de gang drinken halen/boven deed wonderen. Alles is ook zeer ruim opgezet, behalve de "vloer" die is gewoon klein. Echt niet heel veel groter als de HMH ernaast..
Ik ben blij dat ze X-Qlusive niet verplaatst hebben naar de Ziggo Dome anders had ik daar niet meer gegaan, voor mij tot nu toe elke keer het feest van het jaar geweest dus zal me morgen dan ook wel weer uitstekend vermaken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ik heb de party plugs van Alpine met betrekking tot oordoppen. Zo +/- 60-70 feesten bezocht in 3-4, dus dan is het ook wel noodzaak. Had toen ook een tijdje een constante piep, een maand niet naar een feest geweest en nog suizende oren. Gelukkig helemaal weggetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Oordoppen horen bij mij inmiddels bij de standaarduitrusting voor een feestje. Op Q-Base 2008 had ik ze al voor de zekerheid meegenomen (de verhalen over het loeiharde geluid in acht genomen) en toch al vrij snel ook ingedaan (ik wilde een van de bunkers in maar dat geluid binnen was me toch iets te hard). Dat waren toen nog van die schuimrubberen dingen, die veel dempen. Later overgegaan op Alpine Partyplugs, maar daar was ik niet ook niet heel tevreden over. Zaten niet lekker en op een gegeven momeny kreeg ik het idee dat ze bij mij lekten. In 2010 de universele doppen van Noizezz geprobeerd en die bevielen goed. Zaten redelijk comfortabel (iig genoeg om een feest lang vol te houden) en zelfs met zwaarste filter (opzettelijk gekozen) was het geluid dat binnenkwam nog goed van kwaliteit.

[ Voor 5% gewijzigd door Sassie op 19-01-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Ik heb geen oordoppen, zou ze eigenlijk wel moeten gaan dragen. Soms heb ik na een feest een beetje last van ruis of suis, maar dat trekt met een paar dagen weer weg. Ik heb nu al 6x Q-Base gezien, zonder doppen. Maar ik merk niet echt dat het geluid daar veel harder gaat.

Wel 1x op Pussy Motherfuckers geweest in de Turbinehallen in Oberhausen, daar durfde ik niet midden op de dansvloer te gaan staan, ging te hard daar, 120db.. De speakers waren zo geplaatst dat je een soort van vierkant had, allen naar 1 middenpunt. En dan heb je nog van die wausen die juist wel daar tussen in gaan staan. Ik kan mij niet voorstellen dat zij iets horen de volgende morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Haha, ik ben er wel zo eentje :P Flinke oorsuizen maar trekt wah weg (als je pecht hebt niet :P ), mooi wark!
Mja, hou wel van een portie herrie, toen ik nog klein was stond ik altijd al bij het vliegveld, zo dicht mogelijk bij F-16's die motoren lieten proefdraaien e.d.
Maar naar feesten ging/ga ik echt puur om de muziek, ben ook wel eens in mn eentje geweest, niks fijner dan op het midden van de vloer staan, ogen dicht en echt niks anders dan de muziek, helemaal afgesloten en alleen muziek!! _/-\o_

(wat een braverikken hier :P , niks mis mee, ik weet dat het niet goed is..mja, tis een keuze :P )

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eekcMNH3ASs]
Weet iemand waar deze melodie(en) vandaan komt? Kan er maar niet op komen.

[ Voor 27% gewijzigd door Mutatie op 19-01-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Mutatie schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:04:
Haha, ik ben er wel zo eentje :P Flinke oorsuizen maar trekt wah weg (als je pecht hebt niet :P ), mooi wark!
Mja, hou wel van een portie herrie, toen ik nog klein was stond ik altijd al bij het vliegveld, zo dicht mogelijk bij F-16's die motoren lieten proefdraaien e.d.
Maar naar feesten ging/ga ik echt puur om de muziek, ben ook wel eens in mn eentje geweest, niks fijner dan op het midden van de vloer staan, ogen dicht en echt niks anders dan de muziek, helemaal afgesloten en alleen muziek!! _/-\o_

(wat een braverikken hier :P , niks mis mee, ik weet dat het niet goed is..mja, tis een keuze :P )

[video]
Weet iemand waar deze melodie(en) vandaan komt? Kan er maar niet op komen.
Op forum van Hardtraxx las ik dat het van dit nummer afkomstig was de melodie en de vocals van Tales from a vinyl van Technoboy.

Bekijk op YouTube
B.O.N.Y. - The Angels Cry (B.O.N.Y. Mix) Rip TPL

Ik heb nu nog van die universele oordoppen van Noizezz, maar ik zie meer voordelen aan die dingen dan nadelen. Dit jaar maar ook op maat laten maken is de investering wel waard.

En die clip van het nieuwe nummer van The Prophet :F

Bekijk op YouTube
The Prophet - Everlasting (Official videoclip)

[ Voor 1% gewijzigd door S401 op 19-01-2013 17:05 . Reden: link gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 09:32
Jefrim schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:03:
[video]
Hahaha bekende gespot! Die gozer (Dave) van de Leipe Shit Ouwe zit in die videoclip!
Wel beetje vage clip voor zo een plaat!
Gaan er overigens nog meer tweakers naar X-Qlusive vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
[...]

Op forum van Hardtraxx las ik dat het van dit nummer afkomstig was de melodie en de vocals van Tales from a vinyl van Technoboy.
De vocals ken ik van

Bekijk op YouTube
The Masochist VS DJ Neophyte - The Tunnel

[ Voor 7% gewijzigd door Mutatie op 27-01-2013 04:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Bij Intents Festival zijn ze kaarten aan het blokkeren, van de zwarte handel.

Kom maar hoor, met die 2e verkoop oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
RickvN schreef op zondag 20 januari 2013 @ 18:36:
Bij Intents Festival zijn ze kaarten aan het blokkeren, van de zwarte handel.
Organisaties zijn nu eindelijk actief bezig tegen deze zwarte handel de laatste tijd. B2S deed dit ook al bij de afgelopen voorverkopen. Zou mooi zijn als de grootste organisators, Q-Dance en ID&T, zich daar ook bij aansluiten. Volgens mij is dat veel grotere zwarte markt (misschien ook wel lastiger daardoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

[...]

[video]
Waar ik wel blij om ben is dat hij eindelijk een keer die doorzaag kick van hem heeft laten vallen. Maar dan nog moet hij nodig eens op les gaan bij de jongere producers. Lijkt er wel op alsof hij vast wilt houden aan die oudere hardstyle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16

Bekijk op YouTube
Knock Out 2013 challenge against Omegatypez

Haha die vijandigheid rivaliteit _O-
Iemand die gaat naar Knock Out?

[ Voor 22% gewijzigd door Maranello op 21-01-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Dat weet ik nog niet zeker. Ziet er zeker interessant uit en ik heb mij daar al een aantal keer goed vermaakt. Ik weet het nog niet zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Maranello schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:31:
[video]
Haha die vijandigheid rivaliteit _O-
Iemand die gaat naar Knock Out?
Haha geniaal _/-\o_

Kan die track van D-block & S-te-fan nog herinneren toen ze tegen de Noisecontrollers

Bekijk op YouTube
D-block & S-te-fan - Fuck the Noisecontrollers

The noisecontrollers are wack one more time :D Blijft echt een briljant goed nummer.

Ik twijfel nog of ik ga, want wil ook graag naar de tijdmachine in Schagen, wat sowieso een geniaal feestje gaat worden. Is alleen pokke eind weg. De kaartjes van knock out waren ook nog best prijzig. Dus ik twijfel nog erg.

Hardbass wordt trouwens live uitgezonden door middels livestream via youtube. En daarnaast komt er geen dvd, maar
In tegenstelling tot andere jaren zal er dit jaar geen Hard Bass DVD uitkomen. In plaats daarvan zal er een 90 minuten durende video registratie On Demand worden aangeboden via UPC, Ziggo, Tele2, KPN, iTunes en diverse andere platformen. Hiermee is b2s ook de eerste die een Hardstyle evenement On Demand aanbied.

Dit is trouwens een livesetje van Knock out wat ik nog regelmatig luister tussen Frontliner & B-front
https://soundcloud.com/fr...nt-vs-frontliner-at-knock

[ Voor 6% gewijzigd door S401 op 21-01-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Jefrim schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:18:
[...]

Haha geniaal _/-\o_

Kan die track van D-block & S-te-fan nog herinneren toen ze tegen de Noisecontrollers
[video]
The noisecontrollers are wack one more time :D Blijft echt een briljant goed nummer.

Ik twijfel nog of ik ga, want wil ook graag naar de tijdmachine in Schagen, wat sowieso een geniaal feestje gaat worden. Is alleen pokke eind weg. De kaartjes van knock out waren ook nog best prijzig. Dus ik twijfel nog erg.

Hardbass wordt trouwens live uitgezonden door middels livestream via youtube. En daarnaast komt er geen dvd, maar
In tegenstelling tot andere jaren zal er dit jaar geen Hard Bass DVD uitkomen. In plaats daarvan zal er een 90 minuten durende video registratie On Demand worden aangeboden via UPC, Ziggo, Tele2, KPN, iTunes en diverse andere platformen. Hiermee is b2s ook de eerste die een Hardstyle evenement On Demand aanbied.

Dit is trouwens een livesetje van Knock out wat ik nog regelmatig luister tussen Frontliner & B-front
https://soundcloud.com/fr...nt-vs-frontliner-at-knock
toon volledige bericht
Haha, Fuck the NC, toen wilde we net gaan, bij dat nummer nog even gebleven toen.
Leuk feest, maar €100 voor een indoorfeest (met drank etc.) Heb ik er nu gewoon niet meer voor over.

En als b2s kaarten ongeldig maakt, zal Q en ID&T dat ook gaan doen. Moedermaatschappijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-05 11:39
ID&T, Q-Dance, B2S, allemaal één pot nat toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ze zijn allemaal onderdeel van hetzelfde concern ja, concurrentie is er binnen de HS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 21:22
RickvN schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:12:
[...]

En als b2s kaarten ongeldig maakt, zal Q en ID&T dat ook gaan doen. Moedermaatschappijen...
Gebeurde met DefQon kaarten afgelopen jaar ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

ScuL schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:20:
Ze zijn allemaal onderdeel van hetzelfde concern ja, concurrentie is er binnen de HS niet.
Dat is ook niet helemaal waar. Er zijn ook andere ondernemingen die feesten organiseren. Alleen niet op dusdanig grote schaal. Neem bijvoorbeeld Intens Festival en Rebirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:55

Gotiniens

Fairly odd Tim

Er zijn geen andere grote landelijke organisaties nee, maar genoeg lokale organisaties die dingen organiseren. Van klein tot redelijk grote feesten. Zoals inderdaad Intents en Rebirth, Wish festival, Fantasy Island. Allemaal feesten van organisaties die niet echt buiten hun regio komen met feesten organiseren, maar wel publiek vanuit het hele land trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ultimation schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:44:
[...]

Dat is ook niet helemaal waar. Er zijn ook andere ondernemingen die feesten organiseren. Alleen niet op dusdanig grote schaal. Neem bijvoorbeeld Intens Festival en Rebirth.
Mark my words. Door platinum zullen vele kleine feesten de fillestijnen indraaien.

Daarnaast, B2S wilde Intents Festival overnemen dacht ik. Zo nog meer. Die organisaties zitten echt niet stil.
De enige concurrentie die zij hebben, zijn zijzelf. Daarnaast houden die organisaties er maar 1-2 per jaar...

Al die kleine feestjes, is minimaal voor hun. Tegenwoordig raken alle feesten van ID&T & The kids uitverkocht. Concurrentie? Nee jo, prijzen omhoog? Zeker.

[ Voor 3% gewijzigd door RickvN op 22-01-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 03-06 10:34
RickvN schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:53:
[...]

Mark my words. Door platinum zullen vele kleine feesten de fillestijnen indraaien.

Daarnaast, B2S wilde Intents Festival overnemen dacht ik. Zo nog meer. Die organisaties zitten echt niet stil.
De enige concurrentie die zij hebben, zijn zijzelf. Daarnaast houden die organisaties er maar 1-2 per jaar...

Al die kleine feestjes, is minimaal voor hun. Tegenwoordig raken alle feesten van ID&T & The kids uitverkocht. Concurrentie? Nee jo, prijzen omhoog? Zeker.
Misschien dat dat bij een aantal feesten gebeurd is, maar het betekent niet dat dat bij alle feesten gebeurt. Absolutely Fresh timmert al een tijdje aan de weg, maar organiseert steeds meer feesten in het oosten van het land.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie

Bekijk op YouTube
The Outside Agency - The Strangers

Industrial hardstyle?
Hoe dan ook...erggggg lekkah!!! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ultimation schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:33:
[...]

Waar ik wel blij om ben is dat hij eindelijk een keer die doorzaag kick van hem heeft laten vallen. Maar dan nog moet hij nodig eens op les gaan bij de jongere producers. Lijkt er wel op alsof hij vast wilt houden aan die oudere hardstyle.
Maar is daar dan wat mis mee? Zijn stijl sluit meer aan bij de oude hardcore dan dat de HS van tegenwoordig doet, al gaat het wel steeds meer weer die kant op :). En daar liggen dan ook zijn roots. Ik vind het niet raar, hoor.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Laatst online: 19:37
Mutatie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:08:
[video]
Industrial hardstyle?
Hoe dan ook...erggggg lekkah!!! oOo
TOA is altijd rammen, maar met je r_AW logo moet je dat ook wel weten ;-) Zou tijd worden dat de HC scene weer meer naar 150-160bpm trekt.. Maar daarvoor zit ik in een verkeerd topic denk ik haha.

Hopelijk heeft theracords weer een eigen stage op alcatrazz, dat was vorig jaar echt top _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
consolefreak schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:26:
[...]

TOA is altijd rammen, maar met je r_AW logo moet je dat ook wel weten ;-) Zou tijd worden dat de HC scene weer meer naar 150-160bpm trekt.. Maar daarvoor zit ik in een verkeerd topic denk ik haha.

Hopelijk heeft theracords weer een eigen stage op alcatrazz, dat was vorig jaar echt top _/-\o_
Naja, denk dat dit meer als harddance topic gezien kan worden. Misschien ff de topic naam wijzigen?

Daarnaast, vandaag kaartverkoop Pussy Lounge at the Park, de derde alweer :D
En maandag vvk Rebirth. Zeer fraaie line-up!

Alpha²
Code Black
D-Block & S-te-Fan
Da Tweekaz
Deepack
Digital Punk
Frequencerz
Isaac
Josh & Wesz
Juized
Noisecult
Tatanka
Wasted Penguinz
Zatox
Live: Atmozfears
Live: DV8
Live: E-Force
Live: Scope DJ
MC: Villain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Hey! Dikke VETTE PANNEKOEK!!

Bekijk op YouTube
Activator - Big Fat Pancake

*O*
consolefreak schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:26:
[...]

TOA is altijd rammen, maar met je r_AW logo moet je dat ook wel weten ;-)
Oow I know, don't worry! ;)
Vond deze een lekkere zet van ze :Y

[ Voor 95% gewijzigd door Mutatie op 26-01-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking_Deejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 12:42

Tweaking_Deejay

www.dj-erik.nl

Murcielago schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:35:
[...]

Misschien dat dat bij een aantal feesten gebeurd is, maar het betekent niet dat dat bij alle feesten gebeurt. Absolutely Fresh timmert al een tijdje aan de weg, maar organiseert steeds meer feesten in het oosten van het land.
Absolutely Fresh is goed bezig :)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/46990416/FantasyIsland.jpg

"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-05 11:39
RickvN schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:30:
[...]
Daarnaast, vandaag kaartverkoop Pussy Lounge at the Park, de derde alweer :D
Ik zie de kaarten toch echt nergens staan hoor: http://tickets.b2s.nl/
Alleen voor de indoor versie in de Matrixx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
nvm, iets totaal over het hoofd gezien :+

[ Voor 92% gewijzigd door Mutatie op 27-01-2013 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
PieterAelse schreef op zondag 27 januari 2013 @ 02:27:
[...]

Ik zie de kaarten toch echt nergens staan hoor: http://tickets.b2s.nl/
Alleen voor de indoor versie in de Matrixx.
True, faalde eventjes. Las zo wat geruchten. Morgen vvk van Rebirth in ieder geval.
Emporium dit jaar ook maar eens meepakken, altijd al benieuwd naar geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Zeker lekker! Kaarten voor Freshtival al binnen door loyalty code, woensdag ff voor Fantasy halen. Verder even besluiten wat ik verder nog voor feestjes doe (MoH, Loudness?)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Ik weet dat het geen marktplaats is, maar heeft iemand nog 1 kaartje te koop voor HardBass? Ik zoek me een ons.

Ben de afgelope 2 jaar geweest en vindt het zo een geweldig feest!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Noctonix schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:07:
Ik weet dat het geen marktplaats is, maar heeft iemand nog 1 kaartje te koop voor HardBass? Ik zoek me een ons.

Ben de afgelope 2 jaar geweest en vindt het zo een geweldig feest!
Volgens mij gaat het moeilijk worden, enige tips die ik je kan geven is hou Partyflock goed in de gaten. Of ga zaterdag naar het Gelredome toe en hoop daar nog een kaartje te scoren. Wordt altijd wel aangesproken of ik nog kaartje wil kopen, maar die personen zien er niet altijd even betrouwbaar uit.

De nieuwe Wake You From Your Boredom podcast van Mind Illusion. _/-\o_ Hij krijgt het elke keer voor elkaar om een perfecte tracklist (combinatie van nieuw en oude nummers) neer te zetten.

https://soundcloud.com/dj...illusion-wake-you-from-57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 03-06 10:34
Zeker weten. Ik bezoek sowieso al hun feesten dit jaar. Lekker dicht in de buurt en genoeg bekenden. Dus vermaak me er zeker.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Jefrim schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:57:
[...]

Volgens mij gaat het moeilijk worden, enige tips die ik je kan geven is hou Partyflock goed in de gaten. Of ga zaterdag naar het Gelredome toe en hoop daar nog een kaartje te scoren. Wordt altijd wel aangesproken of ik nog kaartje wil kopen, maar die personen zien er niet altijd even betrouwbaar uit.

De nieuwe Wake You From Your Boredom podcast van Mind Illusion. _/-\o_ Hij krijgt het elke keer voor elkaar om een perfecte tracklist (combinatie van nieuw en oude nummers) neer te zetten.

https://soundcloud.com/dj...illusion-wake-you-from-57
Ja dat zie ik vaak op zulke feesten, dan staan ze daar langs de weg "you buy ticket?" Ik kijk eerst even in mijn vrienden kring of iemand niet ergens een kaartje kan lostrekken ;)

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:47

D4NG3R

kiwi

:)

Wie gaan er dit jaar eigelijk nog naar Fantasy Island?

Zojuist gehoord dat half m'n vriendenclub er naar toe gaat dus morgen maar ff kaarten kopen :P .

[ Voor 44% gewijzigd door D4NG3R op 30-01-2013 23:33 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Ik zit er over te denken dit jaar. Line-up ziet er wel interessant uit.
Maar goed eerst nog 2 indoorfeesten: zaterdag Hard Bass en 2 weken later Hardclassics. Verder is Emporium ook een zekerheidje. Voor de rest bekijk ik het nog wel, hangt oa van de beschikbaarheid van kaarten en de line-ups af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Laatst online: 23:55

Gotiniens

Fairly odd Tim

De harde Absolutley fresh feesten zijn voor mij altijd een zekerheid, zijn allemaal thuiswedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Yeah! toch naar Hard Bass dit jaar! Had nog een kaartje kunnen regelen! De Line-up ziet er ook top uit! vooral team Blue! Code Black, Wasted Penguinz vindt ik echt geweldig! Lekker melodische Hardstyle!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:28:
Wie gaan er dit jaar eigelijk nog naar Fantasy Island?

Zojuist gehoord dat half m'n vriendenclub er naar toe gaat dus morgen maar ff kaarten kopen :P .
Ik ben ook zeker weer van de partij! Hoop wel dat het iets warmer is dan vorig jaar, toen was de wind echt koud. Gelukkig was het wel droog.

Hier nog paar nieuwe tracks die ik net tegenkwam

Bekijk op YouTube
Coone - Headbanger (Official Videoclip)

Bekijk op YouTube
Da Tweekaz - Break the Spell (Technoboy's Vision) (Official HQ Preview)

en deze vind ik overigens ook nog steeds heerlijk

Bekijk op YouTube
Ran-D & Zatox - Hectic (Official videoclip)
Pagina: 1 2 ... 18 Laatste