Wat betreft dat laatste, dat ben ik wel met je eens. Ook (een) van de redenen dat ik niet meer zo veel naar feestjes ga. Ook het feit dat ik me vrij oud voel met bijna 40 tussen allemaal mannetjes van 18 speelt daar wel in mee.wessel145 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:45:
[...]
Dit blijft natuurlijk een welles nietes discussie. Hetgeen wat je wel ziet is dat er wel "eilandjes" ontstaan binnen de scene. Ik classificeer mijzelf daarin wel als een euforisch liefhebber (met uitstapjes naar frenchcore en uptempo hardcore, zolang er maar enige vorm van melodie en opbouw in zit), maar moet toch ook zeker bekennen dat er de afgelopen jaren een heleboel prutmuziek is uitgekomen dus zul je mij eigenlijk alleen maar vinden op feestjes met een classics stage.
Waar ik wel erg blij mee ben is dat er voor elke voorkeur wel voldoende feestjes zijn (kan niet wachten tot 8 december, reminder). Eerlijk gezegd staat mij de sfeer bij "RAW" feesten ook niet aan, iedereen zonder shirt en met een opgepompt lichaam, maar ook dat is natuurlijk weer persoonlijke voorkeur...
HENG HENG