De line-up is niet "slecht" maar zeker niet goed.
Luna als eerste, dat zullen wel classics worden. Denk dat met mij veel mensen dit wel kunnen waarderen
Tja, Sound Rush. Nog niet echt een gesettelde naam en beetje overhyped door heady. Had wel een andere naam kunnen staan.
Coone heb ik persoonlijk niet zo veel mee maar kan er mee door, had liever een andere melodie dj gezien.
Bass Modulators begin ik steeds meer te waarderen! Net als NC draaien deze lui een set waar ook genoeg stevige tracks in worden geplaatst.
Wildstylez mag je houden, had ook sowieso eerder op de avond gemoeten. Misschien dat hij stevig draait maar dat heb ik hem persoonlijk nog nooit horen doen.
SZP is prima. Wel al veel gezien de laatste tijd. Beetje hetzelfde effect als wat ik bij de Frequencerz(Nog steeds koningen hoor) had. Als je ze zooo vaak ziet gaat het speciale er wel vanaf. Hoe dan ook, SZP zo vroeg is een goede zaak. Moeten ze wel lekker stevig draaien.
Nou Tweekacore, moet ik me hier nog over uitlaten? Happy hardcore van een waardeloos niveau

Tweekaz zijn niet mijn ding maar vroeg op de avond zou het prima passen. Bvb ipv Soundrush. Tevens na een stevige set zal happy hardcore toch een tandje terug voelen lijkt me.
Phuture Noize is zeker een goede dj met lekkere nummers. Stevig met veel tonen. Ik vraag me eigenlijk af waar zijn muziek onder valt. Het is ook niet bepaald echt RAW maar ook zeker niet euforisch.
B-Freqz kan haast niet tegenvallen. Als ze ook de platen van Frequencerz en B-front erbij halen kunnen deze 3 mannen wel 1.5 uur volmaken.
Tja Peacock, vraag me af waarom Q-dance hem zowel op XQ als Qlimax laat afsluiten. Wellicht een half uurtje, dan is het nog wel "grappig" maar ik had hier liever een die-hard hardcore dj willen zien. (Of partyraiser voor een half uur setje

)
Vinden jullie verder niet dat Qlimax iets meer met de trend mee zou moeten gaan de laatste tijd?
Ok PN B-Freqz en SZP zijn/hangen tegen RAW aan maar het is toch wel vol melodie en partysfeer.
Los van het feit, deze 3 artiesten zijn de laatste jaren al vaker geboekt op Qlimax, geef anderen eens een kans.
Ik vind persoonlijk dat er voor de afsluiter echt nog wel een echte 100% RAW act zou mogen staan.
D-sturb bijvoorbeeld(Of Sub Sonic). Die vent timmert echt een eind aan de weg. Dit met zowel melodie als 100% RAW tracks. Hij had van mij betreft ook op 2 na laatst kunnen staan, gevolgd door een Act of Rage, Rebelion of zeker Warface niet te vergeten(Die gaat ook hard op dit momet). Radical Redemption deed het als afsluiter overigens beestachtig goed op Hardbass dit jaar. Maar op een of andere reden heeft Q-dance het niet zo op hem lijkt me. Kan wel moeilijk zijn een passende (Hardcore) artiest na een "lompe" RAW act te plaatsen maargoed.
Ik zag Qlimax altijd als een avond waarin elke harde stijl voorbij kwam, beginnend met een technoboy of nog onbekende muziekstijl tot aan de hardcore/terror in de laatste paar minuten.
Zie ik dit verkeerd of hoor ik dan eigenlijk al niet meer op Qlimax thuis?