Toon posts:

Het Hardstyle-topic - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
perryvdbosch schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:59:
Zo deze week Domintator :D, hebben we er al zin in?
Ik ben niet geweest maar zag wel filmpjes voorbij komen van de set van Sefa
https://www.instagram.com/p/BlgHxIAAWsn/
De weg naar die area werd zelfs geblokkeerd door de beveiliging omdat het overvol was :D

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 11:17
Nog mensen naar Fatality geweest dit weekend?

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-05 07:49

Chrisjuh_15

Facta non verba

Bijna Decibel tijd! :D Wie gaan daar nog heen?

• perryvdbosch
Chrisjuh_15 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:01:
Nein, volgende week verhuizen. Dus geen geld ervoor.

Maar ga zondag wel naar Hardcore at Sea!

• ToyotaMR2
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:41
Hopelijk is de timetable een beetje OK, wil een aantal area's checken.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ja Decibel ga ik eindelijk weer eens heen. 2005 (?) laatste keer haha. Is ook alweer een hele tijd geleden.

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-05 13:19
Chrisjuh_15 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:01:
JA!

Kan niet wachten. door omstandigheden ook voorlopig de laatste helaas dus maar even extra van genieten :)

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

douwe.nl schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:47:
[...]

JA!

Kan niet wachten. door omstandigheden ook voorlopig de laatste helaas dus maar even extra van genieten :)
Oei, dat is jammer! Maar extra van genieten inderdaad, hopen dat het weer een beetje meezit!

• douwe.nl
Chrisjuh_15 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:34:
[...]

Oei, dat is jammer! Maar extra van genieten inderdaad, hopen dat het weer een beetje meezit!
Hoe dan ook maak ik er een feest van!

Zal vast ergens lokaal nog wel wat kleins mee pakken maar heb verder andere prioriteiten. Feesten komt wel weer oOo

• mstx
  • Niet online
https://www.b2s.nl/our-story/
https://www.facebook.com/officialb2s/videos/270498387115795/

Eerst dat nieuwe logo en nu komen ze met deze tenenkrommende shit, waar is b2s mee bezig? 8)7 |:( :')

• douwe.nl
ik snap het ook niet zo goed.

Decibel was geniaal gelukkig :D

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:08
nog meer mensen die de mysterland live stream niet lekker binnen krijgen? klapt er bij mij steeds uit...
video dus :)

[Voor 6% gewijzigd door Hennie-M op 25-08-2018 15:05]

• Hennie-M
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:59:
Gezellig gasten! Biertje doen kan altijd natuurlijk! ;-)
Park vol.. ik slaap op die wazige f1 hotel in die oude kazerne..volgende week bouwen en testen, zaterdag Showwwwww! (en zondag breek... maar daar hebben we het niet over)

• perryvdbosch
Zo hebben we al een beetje Q-Base kriebels?

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Echt wel! Enorm veel zin in! :D
Hennie-M schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 23:16:
[...]

Park vol.. ik slaap op die wazige f1 hotel in die oude kazerne..volgende week bouwen en testen, zaterdag Showwwwww! (en zondag breek... maar daar hebben we het niet over)
Wow! Did not expect that!

[Voor 102% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 31-08-2018 09:35]

• Hennie-M
Iedereen naar zijn zin (gehad/ aan het hebben)?

• perryvdbosch
Hennie-M schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:34:
Nou viel zaterdagochtend van de trap, heel mijn enkel dik.

Dus echt genoten.....

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Eindelijk een beetje bijgekomen... Godskanonnen wat was dit een hele vette laatste editie! Echt heel erg genoten!
perryvdbosch schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:00:
[...]

Nou viel zaterdagochtend van de trap, heel mijn enkel dik.

Dus echt genoten.....
Pfff, ben je wel gegaan uiteindelijk?

• perryvdbosch
Chrisjuh_15 schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:19:
Eindelijk een beetje bijgekomen... Godskanonnen wat was dit een hele vette laatste editie! Echt heel erg genoten!

[...]

Pfff, ben je wel gegaan uiteindelijk?
Nee, leek me niet slim. Wel droevig want had een huisje op die Roompot camping.

Gelukkig alles kunnen verkopen 8)7

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Dan heb ik toevalligerwijs met iemand anders een praatje gemaakt die z'n enkel in het verband had en op krukken liep! ;-)

Maar mooi zuur zeg! :\ Volgens mij zijn er veel setjes gelivestreamed dus hoop dat je dan alsnog wat kunt meekrijgen...

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Hennie-M schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:34:
Dit was een prima editie om Q-base af te sluiten. Afgelopen jaren de interesse in hardstyle een klein beetje verloren, van 2008 t/m 2014 geen Q-base editie gemist. Maar de laatste Q-base moest ik bij zijn. Heb dan ook vooral op de main en scantraxx area gestaan.

In de jaren dat ik er heen ging altijd flink genoten van dit festival. Vooral de locatie is uniek, ben dan ook benieuwd waar ze volgend jaar mee gaan komen.

• perryvdbosch
Renfie schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:14:
[...]

Dit was een prima editie om Q-base af te sluiten. Afgelopen jaren de interesse in hardstyle een klein beetje verloren, van 2008 t/m 2014 geen Q-base editie gemist. Maar de laatste Q-base moest ik bij zijn. Heb dan ook vooral op de main en scantraxx area gestaan.

In de jaren dat ik er heen ging altijd flink genoten van dit festival. Vooral de locatie is uniek, ben dan ook benieuwd waar ze volgend jaar mee gaan komen.
Schijnt, dat ze de vergunning kwijt zijn voor de nacht :'( :'( :'( :'(

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
perryvdbosch schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:53:
[...]

Schijnt, dat ze de vergunning kwijt zijn voor de nacht :'( :'( :'( :'(
Dat zou wel heel zuur zijn. Het mooiste aan Q-base is het 's nachts ronddwalen van bunker naar bunker.

• perryvdbosch
Renfie schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:11:
[...]

Dat zou wel heel zuur zijn. Het mooiste aan Q-base is het 's nachts ronddwalen van bunker naar bunker.
Ja vooral dwalen, ben altijd mega gedesorienteerd daar.

• mstx
  • Niet online

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:01
Gaan er hier nog mensen naar X-Qlusive Holland en/of Supremacy? :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• perryvdbosch
sjorremans schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:33:
Nou ik zou wel willen, maar mijn vriendin en ik hebben besloten het maar niet te doen.

En onze vakantie in Spanje met een dag te verlengen. Dat is waarschijnlijk goedkoper dan naar een feest gaan :9

• mstx
  • Niet online

_/-\o_ O+

• mstx
  • Niet online

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Helaas kaartje Supremacy moeten verkopen vanwege gehoorproblemen... Hopen dat ik Qlimax kan halen... :X

Iedereen die gaat: veel plezier! O+

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:40
Supremacy hier!

• Esso21
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 09:53
Hola,

Ik wist niet dat er een Hardstyle forum op tweakers was haha.
Afgelopen weekend XQ bezocht, nu wachten op Qlimax :)

Wat vinden jullie van de line-up?

• perryvdbosch
Esso21 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:25:
Hola,

Bijzonder slecht tbh 8)7

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Esso21 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:25:
Hola,

Niet verkeerd eigenlijk. Er is op Hardtraxx ook veel kritiek maar ik snap het niet zo, de kritiek op Tweakacore na dan...

• perryvdbosch
Chrisjuh_15 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:56:
[...]

Niet verkeerd eigenlijk. Er is op Hardtraxx ook veel kritiek maar ik snap het niet zo, de kritiek op Tweakacore na dan...
Maar die hebben over het algemeen vrij veel kritiek. Ik vind het persoonlijk geen line-up waar ik 80 eu voor neerleg.

Wordt gewoon niet wild van Sound Rush, Tweekacore en Peacock.

Mis bijvoorbeeld een DBSTF, die echt geweldige platen hebben gemaakt dit jaar _/-\o_

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:59

SpoekGTi

AMEX vragen? DM!

Mwah heb wel sterkere line up's gezien op Q feesten en zeker op Qlimax.

Ik bedoel ieder zijn ding hoor, maar vind Dr. Peacock nu wel een beetje mijn neus uit komen, al die Ierse Horlepiep dansen.

Luna, tsja in 2004-2005 nog wel een beste naam/DJ, nu als opener op Qlimax.
Phuture Noize is wel aardig
BM en Coone zouden iets later in de nacht kunnen.

Ga me vast weer vermaken hoor begrijp me niet verkeerd, maar vind de line up nu niet je van het dit jaar en zeker niet voor het parade paardje van Q.

Vond sowieso de prijs van de premium tickets nogal duur.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• ToyotaMR2
2-3 jaar geleden nog €100+ betaald voor een tweedehands kaartje |:(
Nu op TS staan er al tegen de 200 stuks te koop.
Zegt ook al meer dan genoeg volgens mij.

• Esso21
De line-up is niet "slecht" maar zeker niet goed.

Luna als eerste, dat zullen wel classics worden. Denk dat met mij veel mensen dit wel kunnen waarderen _/-\o_

Tja, Sound Rush. Nog niet echt een gesettelde naam en beetje overhyped door heady. Had wel een andere naam kunnen staan. :O

Coone heb ik persoonlijk niet zo veel mee maar kan er mee door, had liever een andere melodie dj gezien.

Bass Modulators begin ik steeds meer te waarderen! Net als NC draaien deze lui een set waar ook genoeg stevige tracks in worden geplaatst. d:)b

Wildstylez mag je houden, had ook sowieso eerder op de avond gemoeten. Misschien dat hij stevig draait maar dat heb ik hem persoonlijk nog nooit horen doen.

SZP is prima. Wel al veel gezien de laatste tijd. Beetje hetzelfde effect als wat ik bij de Frequencerz(Nog steeds koningen hoor) had. Als je ze zooo vaak ziet gaat het speciale er wel vanaf. Hoe dan ook, SZP zo vroeg is een goede zaak. Moeten ze wel lekker stevig draaien.

Nou Tweekacore, moet ik me hier nog over uitlaten? Happy hardcore van een waardeloos niveau |:( Tweekaz zijn niet mijn ding maar vroeg op de avond zou het prima passen. Bvb ipv Soundrush. Tevens na een stevige set zal happy hardcore toch een tandje terug voelen lijkt me.

Phuture Noize is zeker een goede dj met lekkere nummers. Stevig met veel tonen. Ik vraag me eigenlijk af waar zijn muziek onder valt. Het is ook niet bepaald echt RAW maar ook zeker niet euforisch.

B-Freqz kan haast niet tegenvallen. Als ze ook de platen van Frequencerz en B-front erbij halen kunnen deze 3 mannen wel 1.5 uur volmaken. oOo

Tja Peacock, vraag me af waarom Q-dance hem zowel op XQ als Qlimax laat afsluiten. Wellicht een half uurtje, dan is het nog wel "grappig" maar ik had hier liever een die-hard hardcore dj willen zien. (Of partyraiser voor een half uur setje }) )

Vinden jullie verder niet dat Qlimax iets meer met de trend mee zou moeten gaan de laatste tijd?
Ok PN B-Freqz en SZP zijn/hangen tegen RAW aan maar het is toch wel vol melodie en partysfeer.
Los van het feit, deze 3 artiesten zijn de laatste jaren al vaker geboekt op Qlimax, geef anderen eens een kans.

Ik vind persoonlijk dat er voor de afsluiter echt nog wel een echte 100% RAW act zou mogen staan.
D-sturb bijvoorbeeld(Of Sub Sonic). Die vent timmert echt een eind aan de weg. Dit met zowel melodie als 100% RAW tracks. Hij had van mij betreft ook op 2 na laatst kunnen staan, gevolgd door een Act of Rage, Rebelion of zeker Warface niet te vergeten(Die gaat ook hard op dit momet). Radical Redemption deed het als afsluiter overigens beestachtig goed op Hardbass dit jaar. Maar op een of andere reden heeft Q-dance het niet zo op hem lijkt me. Kan wel moeilijk zijn een passende (Hardcore) artiest na een "lompe" RAW act te plaatsen maargoed.

Ik zag Qlimax altijd als een avond waarin elke harde stijl voorbij kwam, beginnend met een technoboy of nog onbekende muziekstijl tot aan de hardcore/terror in de laatste paar minuten.

Zie ik dit verkeerd of hoor ik dan eigenlijk al niet meer op Qlimax thuis?

• SpoekGTi

SpoekGTi

AMEX vragen? DM!

Esso21 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:20:

Luna als eerste, dat zullen wel classics worden. Denk dat met mij veel mensen dit wel kunnen waarderen _/-\o_

Tja, Sound Rush. Nog niet echt een gesettelde naam en beetje overhyped door heady. Had wel een andere naam kunnen staan. :O

Coone heb ik persoonlijk niet zo veel mee maar kan er mee door, had liever een andere melodie dj gezien.

Bass Modulators begin ik steeds meer te waarderen! Net als NC draaien deze lui een set waar ook genoeg stevige tracks in worden geplaatst. d:)b

Wildstylez mag je houden, had ook sowieso eerder op de avond gemoeten. Misschien dat hij stevig draait maar dat heb ik hem persoonlijk nog nooit horen doen.

SZP is prima. Wel al veel gezien de laatste tijd. Beetje hetzelfde effect als wat ik bij de Frequencerz(Nog steeds koningen hoor) had. Als je ze zooo vaak ziet gaat het speciale er wel vanaf. Hoe dan ook, SZP zo vroeg is een goede zaak. Moeten ze wel lekker stevig draaien.

Nou Tweekacore, moet ik me hier nog over uitlaten? Happy hardcore van een waardeloos niveau |:( Tweekaz zijn niet mijn ding maar vroeg op de avond zou het prima passen. Bvb ipv Soundrush. Tevens na een stevige set zal happy hardcore toch een tandje terug voelen lijkt me.

Phuture Noize is zeker een goede dj met lekkere nummers. Stevig met veel tonen. Ik vraag me eigenlijk af waar zijn muziek onder valt. Het is ook niet bepaald echt RAW maar ook zeker niet euforisch.

B-Freqz kan haast niet tegenvallen. Als ze ook de platen van Frequencerz en B-front erbij halen kunnen deze 3 mannen wel 1.5 uur volmaken. oOo

Tja Peacock, vraag me af waarom Q-dance hem zowel op XQ als Qlimax laat afsluiten. Wellicht een half uurtje, dan is het nog wel "grappig" maar ik had hier liever een die-hard hardcore dj willen zien. (Of partyraiser voor een half uur setje }) )

Vinden jullie verder niet dat Qlimax iets meer met de trend mee zou moeten gaan de laatste tijd?
Ok PN B-Freqz en SZP zijn/hangen tegen RAW aan maar het is toch wel vol melodie en partysfeer.
Los van het feit, deze 3 artiesten zijn de laatste jaren al vaker geboekt op Qlimax, geef anderen eens een kans.

Ik vind persoonlijk dat er voor de afsluiter echt nog wel een echte 100% RAW act zou mogen staan.
D-sturb bijvoorbeeld(Of Sub Sonic). Die vent timmert echt een eind aan de weg. Dit met zowel melodie als 100% RAW tracks. Hij had van mij betreft ook op 2 na laatst kunnen staan, gevolgd door een Act of Rage, Rebelion of zeker Warface niet te vergeten(Die gaat ook hard op dit momet). Radical Redemption deed het als afsluiter overigens beestachtig goed op Hardbass dit jaar. Maar op een of andere reden heeft Q-dance het niet zo op hem lijkt me. Kan wel moeilijk zijn een passende (Hardcore) artiest na een "lompe" RAW act te plaatsen maargoed.

Ik zag Qlimax altijd als een avond waarin elke harde stijl voorbij kwam, beginnend met een technoboy of nog onbekende muziekstijl tot aan de hardcore/terror in de laatste paar minuten.

Zie ik dit verkeerd of hoor ik dan eigenlijk al niet meer op Qlimax thuis?
Je wordt oud :P 8)7 8)7

Maar je hebt gelijk over Qlimax, zelf altijd kunnen genieten van de avond opbouw, van hardtrance tot inderdaad dikke hardcore :P

Ah mooi was de tijd met Alpha2 en Showtek (toen ze nog leuk deden) Dj Isaac, Pila. Kan me de 2003 editie (1ste keer gelredome) nog herinneren met Kai Tracid, Daniel Mondello

Man man man, ik ben ook oud.

We gaan het wel zien, is het niets dan is het niets, hoop wel dat er meer qua sets onderling wordt afgestemd wie wat draait, want afgelopen weekend 4x Stampuh van Deepack gehoord op Xqlusive op de main.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• perryvdbosch
Esso21 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:20:

Dit dus, een D-Sturb zou zo vet zijn. Zeker met zijn nieuwe Live act. Daarbij heb je natuurlijk het gezeur met agencies. Radical en Warface zitten bij Most Wanted en daardoor zullen ze veel minder snel geboekt worden op Q-Dance feesten. Juist de DJ's die bij Platinium Agency (het label van Q-dance) worden je door de strot gedouwd :/

• HouseQ
SpoekGTi schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:40:
[...]

Je wordt oud :P 8)7 8)7

Maar je hebt gelijk over Qlimax, zelf altijd kunnen genieten van de avond opbouw, van hardtrance tot inderdaad dikke hardcore :P

Ah mooi was de tijd met Alpha2 en Showtek (toen ze nog leuk deden) Dj Isaac, Pila. Kan me de 2003 editie (1ste keer gelredome) nog herinneren met Kai Tracid, Daniel Mondello

Man man man, ik ben ook oud.

We gaan het wel zien, is het niets dan is het niets, hoop wel dat er meer qua sets onderling wordt afgestemd wie wat draait, want afgelopen weekend 4x Stampuh van Deepack gehoord op Xqlusive op de main.
2003.... afsluiten met Bass-D en King Matthew _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 16:20

Jeroen87

Bier Connaisseur

Qlimax is zeg maar de hitparade van Q-dance geworden, met een programmering die gericht is op de net 18 jarige die voor t eerst naar een hardstyle feest mag. Het is dat ze de sfeer van Qlimax zo goed neer kunnen zetten, anders was het echt een bout feest geweest.

Ik zeg niet dat ze alleen maar rauwe beuk muziek moeten draaien. Maar Sound Rush is zo ontzettend kut, dat is gewoon Headhunterz 2.0. Coone draait ook al jaren niks fatsoenlijks meer, en Tweeakacore is helemaal poep. Als Da Tweekaz kan ik altijd enorm genieten wat vroeger op de avond, of lekker in de middag op een festival. Maar dit is echt 3x niks.

Luna is wel helemaal top, B-Freqz ook, Phuture Noize ook helemaal prima.

Maar de afsluiter met Peacock is toch ook inmiddels wel beetje geweest...sluit lekker af met goeie hardcore ipv die rare Frenchcore, en als je dat wel wilt draaien, nog dan tenminste Sefa uit.

Craft beer specialist

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

perryvdbosch schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:52:
[...]

Dit dus, een D-Sturb zou zo vet zijn. Zeker met zijn nieuwe Live act. Daarbij heb je natuurlijk het gezeur met agencies. Radical en Warface zitten bij Most Wanted en daardoor zullen ze veel minder snel geboekt worden op Q-Dance feesten. Juist de DJ's die bij Platinium Agency (het label van Q-dance) worden je door de strot gedouwd :/
Precies dit. Tel daarbij op dat Radical een eigen feestje organiseert rond die periode en Warface idem dito, dus die namen kun je echt wel afstrepen, hoe zonde dat ook is...

Tegen beter weten in: please Q, geef ons D-Sturb als surprise act :X
Jeroen87 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:12:
Maar de afsluiter met Peacock is toch ook inmiddels wel beetje geweest...sluit lekker af met goeie hardcore ipv die rare Frenchcore, en als je dat wel wilt draaien, nog dan tenminste Sefa uit.
Die sluit het ProjectOne feestje al af een maandje eerder ;-)

[Voor 22% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 04-10-2018 09:21]

• SpoekGTi

SpoekGTi

AMEX vragen? DM!

Chrisjuh_15 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:19:
[...]

Precies dit. Tel daarbij op dat Radical een eigen feestje organiseert rond die periode en Warface idem dito, dus die namen kun je echt wel afstrepen, hoe zonde dat ook is...

Tegen beter weten in: please Q, geef ons D-Sturb als surprise act :X

[...]

Die sluit het ProjectOne feestje al af een maandje eerder ;-)
Als er geen Xqlusive (vul DJ naam) in februari of maart is kan je een suprise act op je buik schrijven denk :P

Ik geloof ook dat ze zich een beetje verkeken hebben op het Project One event qua populariteit.

• perryvdbosch
SpoekGTi schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:30:
[...]

Als er geen Xqlusive (vul DJ naam) in februari of maart is kan je een suprise act op je buik schrijven denk :P

Ik geloof ook dat ze zich een beetje verkeken hebben op het Project One event qua populariteit.
Project One was heel vet Qlimax 2016. Maar misschien moeten ze even stoppen met Xqlusive.

Denk dat er nu ook geen DJ is die het uitverkoopt. En voor iemand als Phuture Noize is het nog een beetje te vroeg om een XQ te hebben. Zou wel kunnen dat ze het aan de hand van labels gaan doen (XQ Roughstate etc...)

• SpoekGTi

SpoekGTi

AMEX vragen? DM!

Ach ja, vroegah, toen Luna dacht dat hij een Gelredome vol kreeg zoals Tiësto, werden op een gegeven moment maar kaarten aan alle kanten uitgedeeld en dan nog hing er halverwege een doek om de leegte te verhullen in het Gelredome.

Was wel een goei feessie overigens vooral aan het einde met DHHD.

En volgens mij in hetzelfde jaar was ook Outblast in Concert maar dan was dat veul kleiner in het Beursgebouw, en dat was ook leuk :)

• sjorremans
Afgelopen weekend ook naar XQ geweest, qua muziek was het mwah.. qua sfeer wel helemaal top en heb ik me echt prima vermaakt. Voornamelijk met slap ouwehoeren en gek doen :+ Dat het qua muziek niet geweldig zou zijn had ik me al wel op ingesteld.

Over 1.5 week naar VWAB waar ik wel echt voor de muziek ga! :D Zijn er hier nog meer mensen die naar VWAB gaan?

Kaartje voor Qlimax heb ik ook, line-up is mwahhh. Zitten 3/4 leuke namen tussen maar verder? Qlimax ga ik naar toe omdat we met een hele groep gaan en ik dat toch wel gezellig blijf vinden. Verder merk ik wel dat de nachtfeestjes mij echt niet meer liggen. Moet maandags gewoon vrij nemen omdat ik anders niet echt functioneer aan het begin van de week. Begin ook wel te merken dat ik ouder aan het worden ben en er ondertussen al 11 jaar feesten op heb zitten :+

Doe maar mij zo'n feestje als VWAB! Overdags, op tijd naar huis en nog lekker een paar uur slapen zonder dat je een nacht over hoeft te slaan :P

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• sjorremans
SpoekGTi schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:30:
[...]

De markt is ook gewoon gigantisch verzadigd op dit moment met alle feestjes die er zijn. Lineup van Project One is namelijk zeker niet slecht.

Wat ik hierboven ook al zei, hoor steeds meer geluiden van mensen dat ze een beetje klaar zijn met nachtfeestjes en liever voor feestjes op de dag gaan :+

• SpoekGTi

SpoekGTi

AMEX vragen? DM!

sjorremans schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:59:
Afgelopen weekend ook naar XQ geweest, qua muziek was het mwah.. qua sfeer wel helemaal top en heb ik me echt prima vermaakt. Voornamelijk met slap ouwehoeren en gek doen :+ Dat het qua muziek niet geweldig zou zijn had ik me al wel op ingesteld.

Over 1.5 week naar VWAB waar ik wel echt voor de muziek ga! :D Zijn er hier nog meer mensen die naar VWAB gaan?

Kaartje voor Qlimax heb ik ook, line-up is mwahhh. Zitten 3/4 leuke namen tussen maar verder? Qlimax ga ik naar toe omdat we met een hele groep gaan en ik dat toch wel gezellig blijf vinden. Verder merk ik wel dat de nachtfeestjes mij echt niet meer liggen. Moet maandags gewoon vrij nemen omdat ik anders niet echt functioneer aan het begin van de week. Begin ook wel te merken dat ik ouder aan het worden ben en er ondertussen al 11 jaar feesten op heb zitten :+

Doe maar mij zo'n feestje als VWAB! Overdags, op tijd naar huis en nog lekker een paar uur slapen zonder dat je een nacht over hoeft te slaan :P
Mwah ouder ouder, wat is ouder. Ik ben nu 38 en draai al 17 jaar mee waarvan de eerste 10 eigenlijk elke maand wel 2 weekenden niet slapen :)

Merkte vooral rond mijn 30ste dat ik er wat minder tegen kon de nachten door te halen. Maar goed, inmiddels 2 koters die ook wel eens snacht komen, de afgelopen 2 jaar weer wat meer feestjes gedaan. Ik merk wel dat 2x per maand wel een impact heeft zowel financieel (hallo ziggodome lezen we ff mee 4,50 voor 1 biertje) als op slaap.

Maar ik hoef er nog geen dag voor vrij te nemen, ben ook over het algemeen niet aan de pep etc gedurende feestjes. Gewoon biertje, water cola etc

• perryvdbosch
sjorremans schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:03:
[...]

Wat ik hierboven ook al zei, hoor steeds meer geluiden van mensen dat ze een beetje klaar zijn met nachtfeestjes en liever voor feestjes op de dag gaan :+
Denk ook dat dat wel een beetje met leeftijd te maken heeft. :9

• Esso21
Jeroen87 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:12:
Ik zeg niet dat ze alleen maar rauwe beuk muziek moeten draaien. Maar Sound Rush is zo ontzettend kut, dat is gewoon Headhunterz 2.0. Coone draait ook al jaren niks fatsoenlijks meer, en Tweeakacore is helemaal poep. Als Da Tweekaz kan ik altijd enorm genieten wat vroeger op de avond, of lekker in de middag op een festival. Maar dit is echt 3x niks.
Ik denk dat RAW juist iets is wat de jeugd meer en meer oppikt. Ik, tegenwoordig 26, begon op mijn 15 met heady, blademasterz, technoboy(die toen echt koning was), frontliner, Angerfist(met zijn classics "the world will shiver blijft gewoon echt goed"). Deze hebben bijna allemaal een enorme euforische sound. Iets wat je tegenwoordig bijna niet meer terug vindt.

Raw haalt qua lomp/hardheid zelfs op sommige plaatsen hardcore zeker wel in :)

Het lijkt me inderdaad met name het probleem met de agencies waarom het gross van de grotere RAW acts niet komen. Idemdito voor frontliner, die sinds zijn incident nergens meer wordt geboekt.

VWAB kan ik me niet de hele dag meer vermaken. 2 classicsets op een feest zou ik geweldig vinden, maar dan mag het gewoon weer wat harder hoor 8)7 .

Wel sluit ik me bij je aan dat het nachtbraken funnest is. Ik woon in Twente, na XQ was ik pas om 11:30 in bed. Vervolgens er om 13.00 weer uit om s'nachts te kunnen slapen. Maandag geen last gehad maar dinsdag was ik redelijk vermoeid.

Intents waren we ook met event travel en met al het geauhoer op de parkeerplaats daar waren we ook pas rond 05:00 thuis. Maar dat is nog acceptabel haha.

Snap wel dat sommige locaties(Gelredome) gewoon niet donker genoeg zullen zijn voor een dagfeest (Lijkt me)
SpoekGTi schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:06:[...]
Ik merk wel dat 2x per maand wel een impact heeft zowel financieel (hallo ziggodome lezen we ff mee 4,50 voor 1 biertje) als op slaap.

Maar ik hoef er nog geen dag voor vrij te nemen, ben ook over het algemeen niet aan de pep etc gedurende feestjes. Gewoon biertje, water cola etc
Kosten zijn inderdaad hoger. Ik lust nog wel eens een biertje waardoor je op een dag zo €200,- kunt kwijtraken. Ziggodome was €6,- voor een halve liter maar goh wat smaakte dat bier daar slecht op het einde. Ik zou haast er geen bier meer bij gaan drinken en enkel van mijn vaatwastabletten en paar glaasjes water gaan genieten als de prijs nog verder oploopt 8)7 Vrij nemen omdat ik rommel gebruik zit er niet in. Gewoon verantwoordelijk mee omgaan :)

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:46

Ik heb het plan om naar VWAB te gaan. Ben hier alleen nog voor op zoek naar een extra kaartje. Eigenlijk hoopte ik hier stiekem iemand te treffen die er nog 1 over heeft? _/-\o_

Wil er wel de ticketswap prijs voor betalen (minder is ook goed, haha).

Verder staat Project 1 nog op de planning. En een week later Trancen op Transmission in Praag (oprechte aanrader)

[Voor 4% gewijzigd door G33st op 05-10-2018 13:27]

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 16:29

Heerlijke lijst :9~

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Kaarten gehaald voor Reactivate in Haaren, begin December. Ben heel benieuwd naar een classic only feestje, nog nooit bij zoiets geweest!

Samen met Loudness en Qlimax zijn dat de laatste drie feestjes dit jaar! Kom ik toch op het mooie aantal van twaalf feestjes (inclusief weekend festivals) uit in 2018! :)

• mstx
  • Niet online
Zaterdag ook naar VWAB *O*
Daarna nog Qlimax, Euphoria, Classixx, Loud en Wow Wow en dan zit het jaar er inderdaad alweer op :o

• perryvdbosch
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:41:
Kaarten gehaald voor Reactivate in Haaren, begin December. Ben heel benieuwd naar een classic only feestje, nog nooit bij zoiets geweest!
Oh god, ben je nog nooit naar de Tijdmachine geweest :|

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

perryvdbosch schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:58:
[...]

Oh god, ben je nog nooit naar de Tijdmachine geweest :|
Nope, haha. Best wel erg eigenlijk.. :z Ik denk dat ik ook echt een van de laatste in Nederland ben :+ :9

• perryvdbosch
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:03:
[...]

Nope, haha. Best wel erg eigenlijk.. :z Ik denk dat ik ook echt een van de laatste in Nederland ben :+ :9
Dan heb je echt wat gemist, god wat is het zonde dat die feesten er niet meer zijn.

Sowieso is het doodzonde dat Lose Your Mind failliet is ;w

• Esso21
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:41:

Samen met Loudness en Qlimax zijn dat de laatste drie feestjes dit jaar! Kom ik toch op het mooie aantal van twaalf feestjes (inclusief weekend festivals) uit in 2018! :)
12 stuks? Netjes oOo En ik dacht dat ik al veel ging.

2018 op een rij

Hardbass
Superbash
Hardfest
Freshtival (als dat meetelt :P)
Intents
Dreamfields (Wederom, als dat meetelt :P)
XQ Holland XXL
En Qlimax :D

Sziget ben ik ook nog geweest maar dat is neit zo relevant voor hier _O-

Iemand nog aanraders voor een Raw feestje zonder dat je er zat van wordt? :P

• perryvdbosch
Esso21 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:24:
[...]

Dit jaar nog?

Anders Supremacy is gewoon mega lomp, maar heel vet!

Of Qapital, dat is echt een aanrader! Zeker met de stage in het midden _/-\o_

• sjorremans
Hier ook wel een aardig lijstje van afgelopen jaar

- Karnaval festival (zondags)
- Rebirth (weekend)
- Supersized
- Emporium
- Defqon (weekend)
- Meadow
- Crazyland
- Xqlusive Holland

Nog 2 feestjes te gaan dit jaar, dan is het wel mooi geweest.

- VWAB
- Qlimax

Volgend jaar gaan het iets minder worden denk ik. De zekerheidjes dan

- Hardbass (optie)
- Karnaval festival
- Rebirth (weekend)
- Defqon (weekend)
- Intents
- Meadow of dreamfields

Verder zullen er ongetwijfeld nog wel een paar bij komen, zo gaat dat altijd :+

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:40
perryvdbosch schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:28:
[...]

Dit jaar nog?

Supremacy was twee weekenden geleden, dus de kans dat die dit jaar nog een keer voorbij komt lijkt me nihil. >:)

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Esso21 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:24:
[...]

12 stuks? Netjes oOo En ik dacht dat ik al veel ging.

• HardBass
  • Qapital
  • Rebirth
  • Supersized
  • Intents
  • Q-Dance presents: Phuture Noize
  • Defqon.1 (weekend)
  • Decibel (weekend)
  • Q-Base
  • Loudness,
  • Qlimax
  • Reactivate
Volgend jaar zal het (zeker omdat de vriendin totaal niet van hardstyle houdt, en ik financieel een pas op de plaats moet maken, iets minder worden, maar m'n weekendje Defqon en Decibel laat ik me niet afnemen! >:)

Voor je raw feestje: pak Qapital! Echt een hele grote aanrader!

• Esso21
perryvdbosch schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:28:
[...]
Dit jaar nog?

Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:23:
[...]
Voor je raw feestje: pak Qapital! Echt een hele grote aanrader!
Qapital lijkt me qua sets donders, maar juist het podium in het midden lijkt me raar/niets waard.
Toch wel typische Q-dance opbouw lijkt me? melodie eerst tot lomp raggen op het eind?

Supremacy lijkt me ook wel vet maar misschien wel erg lomp inderdaad, heb liever op het eind beetje hardcore dan bijvoorbeeld Delete(Wat een schijtmuziek maakt die vent zeg 8)7 :9 )

Feestje waar je slechts 2 uur euforisch hebt daarna raw gevolgd door Hardcore lijkt me ook wel wat overigens :)

• perryvdbosch
Esso21 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:34:
[...]

[...]

(Wat een schijtmuziek maakt die vent zeg 8)7 :9 )
KOM VECHTEN DAN!?!?!?!? ;)

Maar on topic: Nee juist die stage in het midden bij Qapital is héél vet!

Alleen rechtsvoor afsrpeken is geen slimme zet 8)7

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 16:20

Jeroen87

Bier Connaisseur

Ik zie hier flinke lijstjes langskomen, nachtfeestjes waag ik me niet meer aan, dan ben ik week erna nog moe.
Festivalseizoen hou ik wel van, maar rij er liever niet te lang voor. Dus dit jaar maar 1 feest gedaan, Intents, zaterdag en zondag. Normaliter staat de zaterdag van Decibel ook op de planning maar ivm vakantie niet gedaan.

Vroeger naar Defqon geweest toen het nog aan het strand was, in de nieuwe opzet vind ik het feest een stuk minder. (goh ik wordt oud :D )

Craft beer specialist

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

perryvdbosch schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:37:
[...]

KOM VECHTEN DAN!?!?!?!? ;)

Maar on topic: Nee juist die stage in het midden bij Qapital is héél vet!

Alleen rechtsvoor afsrpeken is geen slimme zet 8)7
Haha, volledig eens met Perry! Je raakt wel iedereen kwijt, maar dat podium in het midden maakt het juist heel tof. :9~

• SpoekGTi

SpoekGTi

AMEX vragen? DM!

Jeroen87 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:40:
Ik zie hier flinke lijstjes langskomen, nachtfeestjes waag ik me niet meer aan, dan ben ik week erna nog moe.
Festivalseizoen hou ik wel van, maar rij er liever niet te lang voor. Dus dit jaar maar 1 feest gedaan, Intents, zaterdag en zondag. Normaliter staat de zaterdag van Decibel ook op de planning maar ivm vakantie niet gedaan.

Vroeger naar Defqon geweest toen het nog aan het strand was, in de nieuwe opzet vind ik het feest een stuk minder. (goh ik wordt oud :D )
Precies dat, dat heb ik ook meestal met feesten, als de locatie wijzigt dan mist het iets of het verliest zijn charme.

Daarbij DefQon leuk hoor, maar 3 dagen met 60K+ man rondhobbelen waarvan er 45K+ bij de main staan voor het happy hour nee dank je.

Ik heb het massale qua feesten wel gehad. Ik vind tussen de 15K en de 40K meer dan zat en dan liefst snacht, omdat ik nu 2 kinderen heb en niet wil zeggen op een zaterdag dat pappa er weer niet is (heb ook een fulltime baan) Meestal op zondag thuiskomst slaap ik 2 tot 3 uurtjes en ben ik wel weer fit.

Qua feesten in overall, doe ik niet meer zo gek als vroeger 2 tot 3x per maand had ik wel wat. Nu is het vaak max 2 per jaar, toevallig dit jaar wat meer gedaan.

• mstx
  • Niet online

_O-

• Grudgie

Grudgie

Zaterdag met mijn vriendin ook naar Vroeger Was Alles Beter en week erop Project One en dan in November Qlimax.

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:46
Oeeeh, vandaag Vroeger Was Alles Beter! _/-\o_

#zinin

• mstx
  • Niet online
G33st schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 08:03:
Oeeeh, vandaag Vroeger Was Alles Beter! _/-\o_

#zinin
*O*
Sowieso om 14:00 aanwezig voor Low-e & Alter Egosz _/-\o_

• perryvdbosch
Gister toch besloten last moment naar Delete te gaan. God, wat was dat vet!!! Kan nu alleen amper nog lopen door dat geklaplong ;)

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 16:29
Esso21 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:34:
Delete(Wat een schijtmuziek maakt die vent zeg 8)7 :9 )
Een van de weinige namen die nog kwalitatieve raw hardstyle produceren.

• Esso21
Ik zie veel fans van Delete haha, tis natuurlijk ook maar een kwestie van smaak he _/-\o_
Het zijn meer die doffe kicks van hem wat ik dus absoluut niets vind 8)7

Ik zal Qapital in mijn agenda zetten dan! :)F })

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Delete is echt fantastisch, en dat vond 95% van het Q-Base publiek ook. Christus, wat was het druk toen!
Maar ik vind z'n VIP live act nog wat toffer, dan zijn die kicks nog net even asocialer dan dat ze normaal al zijn.. })
Esso21 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:37:
Ik zal Qapital in mijn agenda zetten dan! :)F })
Heel goed! _/-\o_

[Voor 28% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 16-10-2018 09:18]

• perryvdbosch
De sfeer was afgelopen zaterdag ook extreem goed!

Was echt puur porno toen Zimmersion 2.0 gedraaid werd 8)7

• ToyotaMR2
Iemand bekend met Ace of Spades?

• Esso21
Stom weetje, de Supremacy CD gemixed door D-Sturb bevat 2x Act of Rage - Grown up.

Iemand enig idee of dit om een foutje van de beste man gaat of? haha

• HouseQ
Na eerder al kaartjes voor qlimax besteld te hebben, nu ook voor de laatste editie van Hard Bass.
Hoewel ik Qlimax rond 2008 heb afgezworen, ben ik toch maar gezwicht voor het (bijna) thuisvoordeel :D

Allebei de feesten mijn 1e editie meegemaakt 15 jaar geleden ^^ Qlimax 2003 was zelfs m'n eerste feestje :) dus die jubilea gaan we maar eens goed vieren :-D

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-05 18:42
Dikke remix van Project One - Zero Hour door Phuture Noise.

https://soundcloud.com/us...-hour-phuture-noize-remix

• mstx
  • Niet online

Eindelijk O+

• Grudgie

Grudgie

Nog mensen geweest naar Project One? Het was echt een episch feest! Sfeer goed, muzikaal ook heerlijk! Alleen maar goeie sets gehoord. :D

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-06 12:08
Gaaf, kom er net achter dat dit topic bestaat. Hardstyle is ook overal :)

Zelf dit jaar al de nodige feestjes gehad:

- xxlerator spotlight (noisecontrollers)
- Intents weekender
- Defqon weekender
- Decibel wweekender
- Genesis

En reminder staat nog op de planning! Wie weet kom ik jullie daar nog tegen!

[Voor 26% gewijzigd door LigeTRy op 25-10-2018 11:13]

• perryvdbosch
Gaan mensen nog Radicaal doen dit weekend?

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik pas dit jaar. Vorig jaar heel goed vermaakt maar het trekt me dit jaar veel minder dan toen. Ga jij wel?

Ik pak Loudness volgende week wel! :)

• perryvdbosch
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:35:
Ik pas dit jaar. Vorig jaar heel goed vermaakt maar het trekt me dit jaar veel minder dan toen. Ga jij wel?

Ik pak Loudness volgende week wel! :)
Ja ik zou oorsponkelijk niet gaan, tot mijn vriendin kaartjes won bij een menu bij de McDonald.

En volgende week ook Loudness, maar dat is een thuiswedstrijd :+

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

perryvdbosch schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:43:
[...]

Ja ik zou oorsponkelijk niet gaan, tot mijn vriendin kaartjes won bij een menu bij de McDonald.

En volgende week ook Loudness, maar dat is een thuiswedstrijd :+
Haha heel vet! Dan zou ik ook zeker wel even een kijkje nemen! Geluid in de Radical Dome was vorig jaar echt insane! Ben alleen wel benieuwd of ze het mobiel internet issue hebben opgelost, want dat was echt 3x kut vorig jaar.

Enneh, tof! Mochten we elkaar tegenkomen drinken we er eentje volgende week! ;-) :Y)

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:55

The_Scarabial

MTB for life!

Deze: YouTube: Defqon.1 Weekend Festival 2016 | POWER HOUR blijft ook nog steeds erg vet

• perryvdbosch
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:56:
[...]

Haha heel vet! Dan zou ik ook zeker wel even een kijkje nemen! Geluid in de Radical Dome was vorig jaar echt insane! Ben alleen wel benieuwd of ze het mobiel internet issue hebben opgelost, want dat was echt 3x kut vorig jaar.

Enneh, tof! Mochten we elkaar tegenkomen drinken we er eentje volgende week! ;-) :Y)
Het geluid was dit jaar weer top, alleen de setjes konden me niet echt bekoren.

Maar het werk roept me weer op deze brakke maandag :'(

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-05 20:18

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Potverdorie, luister net even dat laatste album van radical redemption. Da's potdomme een lekker stukje ragwerk. Krijg spontaan zin om weer eens naar een fesstje te gaan.

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Kort Loudness verslagje...

Loudness was écht heel erg tof! Het was niet te druk, geluid bij vlagen prima (stond wel redelijk in het midden/vooraan in zaal 1..) en heb erg genoten van B-Front, D-Sturb, Clocartz & C1 en natuurlijk Delete. Tijdens Rejecta beetje gedwaald en tijdens Rebelion ( :F ) in zaal 3 bij Luminite gestaan. Na Delete maar naar huis gefietst, want de energie was op...

Nog voor Luminite een klein kwartiertje Unresolved meegepakt, maar wat die allemaal voor bagger maakt, mijn god.. 8)7 :? Totaal niet mijn ding.

@perryvdbosch Heb jij het nog naar je zin gehad? :)

[Voor 15% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 12-11-2018 09:55]

• ToyotaMR2
Cr@p.

Laatste keer geroepen dat ik nooit meer een feestje in het Gelredome zou doen, maar... HardBass heeft toch wel een aardige line-up nu.

• perryvdbosch
Chrisjuh_15 schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:53:
Kort Loudness verslagje...

Nog voor Luminite een klein kwartiertje Unresolved meegepakt, maar wat die allemaal voor bagger maakt, mijn god.. 8)7 :? Totaal niet mijn ding.

@perryvdbosch Heb jij het nog naar je zin gehad? :)
Ja vond het wel ok. Blijf de Maassilo een rare locatie vinden haha.

Maar uiteraard was B-Front super, vond het alleen wel jammer dat hij zo kort draaide.

Unresolved is idd vreselijk, heeft weinig te maken met Hardstyle. :'(

Delete was echt mega vet, ben ook heel benieuwd naar zijn album!

Maar de pijn in me rug is wel echt bizar :+

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

perryvdbosch schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:50:
[...]

Ja vond het wel ok. Blijf de Maassilo een rare locatie vinden haha.

Maar uiteraard was B-Front super, vond het alleen wel jammer dat hij zo kort draaide.

Delete was echt mega vet, ben ook heel benieuwd naar zijn album!

Maar de pijn in me rug is wel echt bizar :+
Eens, B-Front had langer gemogen, maar Clockartz en C1 ook... Rejecta heeft bijna alleen maar nummers van anderen gedraaid, had dan die tijd gegeven aan gasten die wel hun eigen platen draaien.. :?
Wel heel tof hoe B-Front stond te genieten van de sfeer in de zaal! Dat moet je als artiest toch wel een heel fijn gevoel geven als de hele zaal staat mee te bleren. _/-\o_ :9~

En inderdaad: ben heel benieuwd naar Delete's album. Klonk in elk geval weer lekker ouderwets. Wat hou ik toch van die diepe, doffe kicks O+

Herstellen maar en op naar Qlimax!

• perryvdbosch
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:24:
[...]

Eens, B-Front had langer gemogen, maar Clockartz en C1 ook... Rejecta heeft bijna alleen maar nummers van anderen gedraaid, had dan die tijd gegeven aan gasten die wel hun eigen platen draaien.. :?
Wel heel tof hoe B-Front stond te genieten van de sfeer in de zaal! Dat moet je als artiest toch wel een heel fijn gevoel geven als de hele zaal staat mee te bleren. _/-\o_ :9~
Ik weet nog wel van vorig jaar dat er alleen maar sets waren van anderhalf uur.

Dat vind ik persoonlijk veel toffer, omdat DJ's dan van hun gebruikelijke sets afwijken.

Maar ik moet nu echt bijkomen en opladen voor Warface op 1 december :+

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-05 20:18

Spacecowboy

XBL: Biggmans

perryvdbosch schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:50:
[...]

Ik was er niet bij, maar de setjes die ik Unresolved heb horen draaien tot nu toe, vond ik een perfecte weergave van hoe Hardstyle nu zou moeten zijn. Niet zeiken, wat aardige soundscapes er in en rammen maar. Net zoals Radical Redemption. Er wordt tegenwoordig een label "Raw" opgeplakt, maar dat is volgens mij hoe hardstyle nou precies hoort te klinken. En dan heb je natuurlijk nog Unresolved met Ukranian resistance, maar dat is helemaal fijn ragwerk. Knakker in je mik en gaan met die banaan!

Sowieso kan ik niet zoveel met melodische muziek, maar als ik dan van die halve "hardstyle" remixen op de radio hoor, dan krijg ik wel tranen in m'n ogen. Waar is de "hard" in hardstyle nou gebleven?

Hoe fijn deze kick door je gehemelte heen beukt: YouTube: Radical Redemption - The Road to Redemption - Concert Registration (....

Dan wordt ik echt weer blij van de laatste plaat van Radical. Misschien ook omdat we "America" als onze themesong voor onze roadtrip met de vrienden (lees: vrouwen mogen niet mee) naar de US hebben gekozen.

En wat dan echt lekker wegbeukt is natuurlijk dit: YouTube: Sjammienators - Uptempo Is The Tempo (Episode 15) maar da's geen hardstyle

[Voor 27% gewijzigd door Spacecowboy op 17-11-2018 03:15]

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 23:24
perryvdbosch schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:21:
[...]

Ik weet nog wel van vorig jaar dat er alleen maar sets waren van anderhalf uur.

Dat vind ik persoonlijk veel toffer, omdat DJ's dan van hun gebruikelijke sets afwijken.

Maar ik moet nu echt bijkomen en opladen voor Warface op 1 december :+
Warface gaan wij ook heen, zin aan! Nog niet uitverkocht..

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-06 12:08
Spacecowboy schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 02:21:
Net zoals Radical Redemption. Er wordt tegenwoordig een label "Raw" opgeplakt, maar dat is volgens mij hoe hardstyle nou precies hoort te klinken.
Dit blijft natuurlijk een welles nietes discussie. Hetgeen wat je wel ziet is dat er wel "eilandjes" ontstaan binnen de scene. Ik classificeer mijzelf daarin wel als een euforisch liefhebber (met uitstapjes naar frenchcore en uptempo hardcore, zolang er maar enige vorm van melodie en opbouw in zit), maar moet toch ook zeker bekennen dat er de afgelopen jaren een heleboel prutmuziek is uitgekomen dus zul je mij eigenlijk alleen maar vinden op feestjes met een classics stage.

Waar ik wel erg blij mee ben is dat er voor elke voorkeur wel voldoende feestjes zijn (kan niet wachten tot 8 december, reminder). Eerlijk gezegd staat mij de sfeer bij "RAW" feesten ook niet aan, iedereen zonder shirt en met een opgepompt lichaam, maar ook dat is natuurlijk weer persoonlijke voorkeur...

[Voor 5% gewijzigd door LigeTRy op 21-11-2018 15:58]

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee