Het Hardstyle-topic - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-06 23:51
Ik wil graag een kaartje bemachtigen, maar heb wel een uitdaging. Moet om 12.00 werken, hopelijk is het niet te druk en kan ik even weg sneaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 17:08

Totaalgeflipt

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
Hoe was Decibel?

:)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:11
@Odinrage , @Grudgie en @NickC , gelukt met kaarten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-06 08:38

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickC
Jazeker, van te voren gemeld op m`n werk. En even 15 min van de vloer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
Ja, 4 kunnen halen terwijl ik er maar 3 nodig heb.
Mocht je nog een kaart nodig hebben stuur maar een PB.

EDIT: verkocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Odinrage op 07-09-2017 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Odinrage schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:46:
[...]

Ja, 4 kunnen halen terwijl ik er maar 3 nodig heb.
Mocht je nog een kaart nodig hebben stuur maar een PB.
Ik had er ook twee over, vandaar mijn vraag. Dan neem ik nu mijn vriendin mee. Na qlimax en de freaqshow begint ze het leuk te vinden. Zolang het maar niet te hard word. Tijdens freaqshow hebben we een uur doorgebracht bij Tartaros in de kleine zaal, direct het enige uur dat ze niet leuk vond. Laat ik dat nou echt fantastisch vinden 👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Werkelijk niets was er bijzonder aan... zo'n beetje het meest generieke feest dat ik tot nu toe heb meegemaakt. _O-
Wel lekkere sets gehoord van Cyber, NCBM, Wild Motherfuckers, Wasted Pengiunz, Atmozfears & Audiotricz en Da Tweekaz 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
mstx schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:14:
[...]

Werkelijk niets was er bijzonder aan... zo'n beetje het meest generieke feest dat ik tot nu toe heb meegemaakt. _O-
Wel lekkere sets gehoord van Cyber, NCBM, Wild Motherfuckers, Wasted Pengiunz, Atmozfears & Audiotricz en Da Tweekaz 8)
Hmm oke Decibel was toen ik nog ging 2007 tm 2012 echt het festival van het jaar naar mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:47
mstx schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:14:
[...]

Ik ben naar de set van Wasted Penguinz geweest. Veelal eigen nummers met dezelfde melodie, vond het niet echt boeiend terwijl ik WP wel vet goed vind. Ze hadden later in de set wat remixen, die waren wel leuk.

Ik vond Dr. Peacock wel fantastisch! Hoop dat ik die set nog ergens kan terug vinden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-06 12:16

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik heb dit jaar haast meer genoten op Decibel dan op Defqon, en dan met name vanwege het Hangout Café, wat een heerlijke bende was dat 's nachts! :)

Ook tof: Back2School stage met Paul Elstak, Sub Zero gevolgd door Crypsis vs. Radical bij Loudness, Peacock bij Uptempo en Angerfist als afsluiting op de Main mogen ze vaker doen! :) Wat een heerlijk geweld! De tent op de camping was vrijdagavond, zaterdagnacht (afterparty) en zondag erg geslaagd vond ik, geluid was prima en de lineups meer dan prima!

Misschien (ik denk het haast..?) kwam het door het wat oudere publiek en de totale afwezigheid van Hee Hoo dat ik me er echt heel goed heb vermaakt. Volgend jaar weer! :)

PS: De kerel die mijn telefoon vond in de campingtent, en had afgegeven bij de bar: 10000000 kudospunten voor jou maat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Kan iemand mij vertellen hoe de plaat heet die je hier op de achtergrond hoort @1:30? Met Shazam krijgen we het niet voor elkaar :(

YouTube: CROSSFIT meets OLYMPIC LIFTING (So Many Knowledge Bombs)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:35
Music made addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Nog mensen naar Q-Base? Wordt mijn 6e keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
Helaas geen Q-base dit jaar, in plaats daarvan naar de Monday Bar Jubilee Cruise :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
Ik heb via The Projeqt een kaartje maar helaas kan ik zelf niet. Daartegenin ben ik wel lekker op vakantie.

Ondertussen is trouwens op de Q-Dance Stage tijdens Mysteryland het Anthem vooor Qlimax gedraaid tijdens de eindshow.

Op Facebook zijn verschillende filmpjes te zien. Als je hem gehoord hebt van wie denk je dat het Anthem is? Ik denk zelf Bass Mudulators, of anders Wildstylez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
NickC schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 23:49:
Ik heb via The Projeqt een kaartje maar helaas kan ik zelf niet. Daartegenin ben ik wel lekker op vakantie.

Ondertussen is trouwens op de Q-Dance Stage tijdens Mysteryland het Anthem vooor Qlimax gedraaid tijdens de eindshow.

Op Facebook zijn verschillende filmpjes te zien. Als je hem gehoord hebt van wie denk je dat het Anthem is? Ik denk zelf Bass Mudulators, of anders Wildstylez.
99% Wildstylez hij teasde pas dat die met wat groots bezig was en daar volle 1000% in stak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
Veel Defqon.1 sets online gezet :)
https://www.mixcloud.com/Q-dance/

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:49

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Vooral die van Regain en Rebellion is erg lekker. :)

Baal nog steeds dat die van Rebellion op Qapital nergens te vinden is.

HENG HENG

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Whoop! Q-Base weekend incoming! :)

• Nirrilith
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:59
Mocht er nog iemand zijn die onverhoopt niet naar the Return of Headhunterz kan, ik sta open voor 1 kaartje voor een vriendin van me.

Battle.net ID: Nirrilith#2845

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
Hoe was Q-Base?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Mijn eerste keer en het was echt heel erg bruut! Wat een geweld kwam er uit de speakers, zo hard, zo zuiver. Heerlijk! _/-\o_ Het was ook de hele nacht helemaal droog maar wel erg fris.

Veel in de Hangar gestaan, af en toe naar Nightbreed en Main. Viel me wel op dat die twee stages wel erg klein waren (maar misschien was het in mijn perceptie wel veel groter). Deetox en Adaro mijn hoogtepunten van de avond, maar ook van D-Block & S-Te-Fan, Endymion & Myst, Sefa en Phuture Noize erg genoten. Al met al een top weekend!

Volgend jaar gaan we écht weer. _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
D-Block & S-Te-Fan
speelde ze wat van hun nieuwe album?

Q-base is altijd gruwelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsuba
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-05 15:54
voor de liefhebbers, de livesets staan inmiddels (deels?!) op mixcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Q-Base was erg tof. Geluid bij de mainstream erg goed. Denk wel het beste van het hele feest. Geluid bij de hangar viel soms wat weg en soms tegen. Was wel jammer.

B-Front was erg dik. Alleen jammer dat het soms zo stampends vol was in de hangar.

En wat me ook veel opvalt is dat er veel mensen stil staan en amper los gaan. Heel irritant. Ga dan niet naar een feest :p. Heb ik weer meer ruimte om los te gaan.

Verder heb ik mij erg vermaakt op het feest. Het weer was lekker. Alleen s'avonds en snachts wat fris. Had onder mijn trui een thermoshirt aangedaan en dat was toch wel aangenaam in de nacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 09:47
Grudgie schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:31:
En wat me ook veel opvalt is dat er veel mensen stil staan en amper los gaan. Heel irritant. Ga dan niet naar een feest :p. Heb ik weer meer ruimte om los te gaan.
Iedereen geniet op zijn/haar eigen manier van een feest. Ik ben ook meer van het stil staan en genieten van de lichtshows en muziek.

Er is geen db limiet in Duitsland en vrienden van mij die wel waren geweest klaagden erover dat dat ook goed te merken was, ook met goede oordoppen in. Maar wat ik begreep was het wel een leuk feestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Nick25 schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:29:
D-Block & S-Te-Fan
speelde ze wat van hun nieuwe album?

Q-base is altijd gruwelijk :D
Jaa, ze deden wat nieuwe tracks laten horen, dat was wel erg relaxt! Zat een heerlijke sound in wat ik al jaren bij ze miste. Morgen komt het album uit, dus laat maar komen!
matsuba schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:56:
voor de liefhebbers, de livesets staan inmiddels (deels?!) op mixcloud
Zie hierzo! ;)
BlackthunderAwf schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:44:
[...]
Er is geen db limiet in Duitsland en vrienden van mij die wel waren geweest klaagden erover dat dat ook goed te merken was, ook met goede oordoppen in. Maar wat ik begreep was het wel een leuk feestje.
Yup! Ik had een beetje hetzelfde effect met oordoppen als een avond in de Ziggo Dome zonder oordoppen. Kneiter hard, maar wel loepzuiver!

[ Voor 62% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 11-09-2017 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ik draag sinds een goed jaar ook oordoppen en kan sindsdien niet meer zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:19
voor het eerst sinds tijden weer kaartjes voor Qlimax..zeker 10 jaar geleden denk ik :) nog meer mensen kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:42
Ik heb afgelopen week voor het eerst in jaren weer eens wat oude qlimax cd's (2 en 3) uit de kast getrokken om in de auto te luisteren. Blijft stiekem toch wel erg fijne muziek.

Ik gok dat het inmiddels early hardstyle genoemd wordt? ;)

Zijn er nog feesten waar dat gedraaid wordt, zeg maar muziek van 2000-2004?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Chrisjuh_15 schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:19:
[...]

Jaa, ze deden wat nieuwe tracks laten horen, dat was wel erg relaxt! Zat een heerlijke sound in wat ik al jaren bij ze miste. Morgen komt het album uit, dus laat maar komen!

[...]

Zie hierzo! ;)

[...]

Yup! Ik had een beetje hetzelfde effect met oordoppen als een avond in de Ziggo Dome zonder oordoppen. Kneiter hard, maar wel loepzuiver!
Waarom worden die nou weer onder "Victory forever Radio" gepost? Is dat een alter ego van Q-dance? :?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsuba
Waarom worden die nou weer onder "Victory forever Radio" gepost? Is dat een alter ego van Q-dance? :?
Lijkt me niet, vanwege de live sets van Defqon 2017 die op last van Q-dance zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Spacecowboy schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:47:
[...]

Denk dat het gewoon iemand is die de Q-Dance Radio ript. Z'n sets van Defqon zijn na verloop van tijd ook offline gehaald door Q. Geniet er nog maar even van dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
  • Laatst online: 13:19
Malfunctions schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:31:
Ik heb afgelopen week voor het eerst in jaren weer eens wat oude qlimax cd's (2 en 3) uit de kast getrokken om in de auto te luisteren. Blijft stiekem toch wel erg fijne muziek.

HemQade is wat je zoekt ;) verder is er volgens mij ook remember van b2s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsuba

Op Defqon de magenta stage en op afgelopen Q-base was dit de Attack Again stage.
Daarnaast is er Hardclassics, Multigroove en waarschijnlijk zullen er nog wel een paar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
@matsuba De laatste keer dat ik op Defqon was, was denk ik in '05 of '06. Denk dat ik dat niet meer trek. ;)

Hemqade was perfect geweest, jammer dat ze dat niet meer gaan doen. Mijn nostalgische gevoelens zijn net een jaartje te laat naar boven gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Vergeet ook Tijdmachine en Back2School van B2s niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Laatst online: 22-06 20:04

Een aantal zijn al genoemd maar 'Vroeger was alles beter' en 'Remember' zijn er ook nog. Remember is ook een area op Decibel maar 1x per jaar is het een losstaand evenement.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-06 22:28
Houd er wel rekening mee dat er qua opvatting van wat er onder 'early hardstyle' valt een overloop is naar wat latere periodes. De generaties schuiven ook op met de jaren. ;) Het lijkt er wel op dat er voor de periode vanaf 2006 nu ook een eigen benaming aan het opkomen is: 'hardstyle classics'. Hopelijk zet dat door zodat 'early hardstyle' idd voor de periode tot aan 2005 blijft (wmb mag dat ook wel 2004 zijn :)).

Op Defqon1 was de magenta op zaterdag "2001-2005" en op zondag "2005-2011".
Voor een impressie van wat daar gedraaid wordt: zie de livesets https://www.mixcloud.com/...n1-weekend-festival-2017/ Voor (gedeeltelijke) tracklists kun je bijv op lsdb.nl kijken

[ Voor 4% gewijzigd door Sassie op 12-09-2017 21:13 ]

• Malfunctions
@Sassie Voor mij stopt het iig na 2004 ;)

Maar bedankt voor de reacties. Ik zal eens kijken of ik nog iemand mee krijg naar een early feestje, als er iets leuks enigszins in de buurt is.

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:54
Ik kom effe tussendoor, maar ben heel naarstig op zoek naar zo rond de 5 tickets voor Return of Headhunterz, en nog naar 2 tickets voor Vroeger Was Alles Beter. Dus mocht iemand er nog wat over hebben of zelf niet meer kunnen gaan en moet van de tickets af, doe me z.s.m. PB! :) _/-\o_

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

PB-powell

Mr. Laziness

Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:52:
[...]

Denk dat het gewoon iemand is die de Q-Dance Radio ript. Z'n sets van Defqon zijn na verloop van tijd ook offline gehaald door Q. Geniet er nog maar even van dus.
Ik luister vaak sets die door HardMusic EventSlovenia worden gepost. Deze post van allerlei grote feesten en festivals livesets. Q-base staat er inmiddels ook tussen net als Decibel en Defqon.
https://www.mixcloud.com/hmes/
Vooralsnog niet meegemaakt dat een set van hun offline is gehaald.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• Sassie
Malfunctions schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:26:
@Sassie Voor mij stopt het iig na 2004 ;)

Maar bedankt voor de reacties. Ik zal eens kijken of ik nog iemand mee krijg naar een early feestje, als er iets leuks enigszins in de buurt is.
Vandaar dat ik het ook even vermeldde. ;) Het is jammer als je early hardstyle van 2000-2004 verwacht en je op een feest terecht komt waar voornamelijk vanaf 2005/2006 wordt gedraaid..
Er zijn meerdere feesten en concepten, sommige richten zich op de early hardstyle ('proto hardstyle' ;)), sommigen meer op de 'hardstyle classics' en bij anderen is het een beetje van beiden (meerdere stages, of een overloop van early hardstyle naar 'hardstyle classics' gedurende het feest). Je kunt het voor een deel wel zien aan de namen op de line-up, maar het kan nog steeds wel gebeuren dat er wat latere tracks langskomen ook als het een early hardstyle concept met dito line-up is.

Hier vind je trouwens nog wat livesets van Hardclassics en Hardclassics on the Beach.
https://soundcloud.com/free2party/sets

https://www.mixcloud.com/...s/hemqade-2014-live-sets/
(tracklists: https://lsdb.nl/events/view/72738/hemqade-2014)

• Grudgie

Grudgie

HouseQ schreef op maandag 11 september 2017 @ 20:58:
voor het eerst sinds tijden weer kaartjes voor Qlimax..zeker 10 jaar geleden denk ik :) nog meer mensen kaartjes?
Ik heb ook kaarten. Presale code gekregen. Hihi

• ChokingHazard
  • Laatst online: 22-06 20:04
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:46:
Vergeet ook Tijdmachine en Back2School van B2s niet! :-)
Back2school richt zich volgens mij alleen op early hardcore. Bestaat Tijdmachine nog wel nu Lose Your Mind failliet is?

Mijn Cardmarket-profiel

• Nick25
ChokingHazard schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:20:
[...]

Back2school richt zich volgens mij alleen op early hardcore. Bestaat Tijdmachine nog wel nu Lose Your Mind failliet is?
Tijdmachine was geen 2000 tm 2004 maar vanaf 2006 tm 2010/11 dacht ik :)

Vind nog steeds 2006 tm 2010 voor mijn fijnste hardstyle om te luisteren en memories op te halen _/-\o_

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
https://www.facebook.com/.../videos/1796170490396608/ Sorry nog geen youtube link.
Maar damn alles wat Phuture Noize aanraakt heeft het afgelopen jaar veranderd in goud tracks. Is voor mij producer van het jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:54
S401 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:20:
https://www.facebook.com/.../videos/1796170490396608/ Sorry nog geen youtube link.
Maar damn alles wat Phuture Noize aanraakt heeft het afgelopen jaar veranderd in goud tracks. Is voor mij producer van het jaar!
YouTube: Phuture Noize - Strike you down

Niet officieel, maar het gaat om het idee :P. En inderdaad, wat een meesterlijke tracks maakt hij. Fire is voor mij momenteel wel echt een favoriet, heerlijke track! Op Q-base ook weer een meesterlijke set neergezet. _/-\o_ _/-\o_

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
HouseQ schreef op maandag 11 september 2017 @ 20:58:
Yes ook present, had gelukkig in de presale al kaarten maar moest er nog wat extra halen voor vrienden. Niet doorgekomen helaas, was weer vrij snel uitverkocht.

Bijna tijd voor headhunterz in de ziggo, tijden niet op een hardstyle feest geweest, ben zeer benieuwd

• Grudgie

Grudgie

Hier ook aawezig met Qlimax. Gelukkig pre-sale code gehad. Het was binnen 10-15 min. ofzo uitverkocht? Gruwelijk snel haha.

Wel jammer dat ticketswap weer volstaat met kaarten.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Ja was echt bizar snel uitverkocht, groot deel al tijdens de pre sale verkocht denk ik.

Doodzonde inderdaad dat ticketswap en marktplaats vol staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
Ik had via Event Travel op 31 Augustus al mijn kaartje voor Qlimax.

Wie gaan er volgende week nog meer naar HHZ in het Ziggo Dome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
NickC schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:39:

Ik d:)b *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

NickC schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:39:

Yes, count me in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:22
HHZ had ik ook wel heen gewild, kan helaas niet.

Wel 15 years scantraxx in de planning 4 november. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ik ben aanwezig bij HHZ, 15 Years Scantraxx en Qlimax. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

PB-powell schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:38:
[...]

Ik luister vaak sets die door HardMusic EventSlovenia worden gepost. Deze post van allerlei grote feesten en festivals livesets. Q-base staat er inmiddels ook tussen net als Decibel en Defqon.
https://www.mixcloud.com/hmes/
Vooralsnog niet meegemaakt dat een set van hun offline is gehaald.
HardMusic EventSlovenia heeft wel alleen recente sets van feesten. Ik zelf heb een oude collectie van de beste livesets online gezet op. https://www.mixcloud.com/hardstylelivesets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

PB-powell

Mr. Laziness

ionn schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:44:
[...]

HardMusic EventSlovenia heeft wel alleen recente sets van feesten. Ik zelf heb een oude collectie van de beste livesets online gezet op. https://www.mixcloud.com/besthardstylelivesets
Zal na m'n vakantie thuis eens kijken wat er tussenstaan :)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• Spacecowboy

Spacecowboy

Staat ook weer mooi setje van Unresolved op mixcloud (Loudness).

https://www.mixcloud.com/...d-loudness-maassilo-2016/

Zowel Loudness als Unresolved staan nog op mijn lijstje om eens te gaan bekijken, tot nu toe alleen iedere keer misgelopen door omstandigheden.

[ Voor 13% gewijzigd door Spacecowboy op 23-09-2017 16:00 ]

HENG HENG

• NickC
Voor de gene die gaan tot vanavond!

Return of Headhunterz Warmup Mix by Qriminal
https://soundcloud.com/qriminal-mixtapes/headhunterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
Nieuwe Tracks van Headhunterz die ik gefilmd heb tijdens `t feest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 10:19

Empathy

Extreme Audio

Er wordt meer gefilmd dan dat er gedanst wordt zie ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
NickC schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 08:16:
Nieuwe Tracks van Headhunterz die ik gefilmd heb tijdens `t feest

[video]

[video]

[video]

[video]

[video]
Vind je dat niet eeuwig zonde? Dat je zoveel tijd hebt gespendeerd aan het filmen ipv aan het luisteren zelf?

Wat een prachtig feest! Alleen jammer dat we de Prophet hebben gemist, maar de cafés in Amsterdam waren te gezellig. Wat mij betreft had Frequencerz op het tijdslot van The Prophet mogen draaien, en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-06 08:53

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Empathy schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:04:
Er wordt meer gefilmd dan dat er gedanst wordt zie ik al.
Dat valt me op bij heel veel video's van feesten. Honderden schermpjes in de lucht 8)7
Toen ik nog ging (damn, dat klinkt of ik stokoud ben...) ging iedereen 'gewoon' uit z'n plaat. Nu waren er toen dan ook geen mobieltjes met camera, (ik bezocht bijvoorbeeld Earthquake, de eerste edities van Thunderdome, de eerste Mystery Lands, de eerste Sensations etc), maar toch. Als ik nu aan mijn kinderen vraag hoe dat er op schoolfeesten aan toe gaat, dan krijg je te horen dat iedereen stilstaat en een soort van met z'n handen danst.

Mijn vrouw is onlangs naar een bardancing geweest na een flinke tijd niet meer uit te zijn geweest. Het viel haar ook op dat vrijwel iedereen van onder de 30 de hele avond een telefoon in de handen had. Overal schermpjes....

Raar volk, die jeugd :+

[ Voor 10% gewijzigd door AllSeeyinEye op 03-10-2017 11:47 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickC
G33st schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:32:
[...]

Vind je dat niet eeuwig zonde? Dat je zoveel tijd hebt gespendeerd aan het filmen ipv aan het luisteren zelf?

Wat een prachtig feest! Alleen jammer dat we de Prophet hebben gemist, maar de cafés in Amsterdam waren te gezellig. Wat mij betreft had Frequencerz op het tijdslot van The Prophet mogen draaien, en andersom.
Dit waren ook de enige keren dat ik gefilmd heb. Ben verder niet iemand die veel filmt op feesten. Soms alleen een stukje voor het hebben. Bijvoorbeeld bij Qlimax als ze weer vette dingen met de lasers doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
NickC schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:04:
[...]

Dit waren ook de enige keren dat ik gefilmd heb. Ben verder niet iemand die veel filmt op feesten. Soms alleen een stukje voor het hebben. Bijvoorbeeld bij Qlimax als ze weer vette dingen met de lasers doen.
Ben je overigens zeer dankbaar voor die filmpjes, haha.

De recensie van hard new:
http://www.hardnews.nl/gu...ck-terugkeer-headhunterz/

Zowel bij het lezen van de recensie als het luisteren van de muziek in je filmpjes blijf ik constant kippenvel houden O+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:59

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dit weekend Thunderdome oOo
Wel zin in; op loopafstand van m'n huis en ook nog uur langer door de wintertijd.

Ga waarschijnlijk hele avond beetje wisselen tussen stages. Nog meer mensen die gaan?

offtopic:
al weg

[ Voor 34% gewijzigd door Bolletje op 26-10-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 22-06 13:31
Bolletje schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:16:
Dit weekend Thunderdome oOo
Wel zin in; op loopafstand van m'n huis en ook nog uur langer door de wintertijd.

Ga waarschijnlijk hele avond beetje wisselen tussen stages. Nog meer mensen die gaan?

offtopic:
al weg
Yup hier een ouwe rot die nog eens gaat proberen een nacht door te halen.

Ga wel met de trein, maatje van mij die zou rijden kon onverwachts niet mee. Maar goedben benieuwd of ik zondagochtend nog in staat ben om met mijn oudste te gaan oefenzwemmen :)

Wel zin an trouwens lekker ouderwets rammen in de Jaarbeurs. En 3 weken later Qlimax.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Voor degenen die vanavond naar Thunderdome gaan: veel plezier!
En dat geldt natuurlijk ook voor degenen die naar een ander feest(je) gaan vanavond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 20:46

masauri

aka qwybyte

Livestream volgen van thunderdome is wel leuk, extra uurtje is goed meegenomen!
Hoop dat de sets erna ook nog op youtube ofzo komen.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Lekker setje van Promo nu 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 315662

masauri schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 01:39:
Livestream volgen van thunderdome is wel leuk, extra uurtje is goed meegenomen!
Hoop dat de sets erna ook nog op youtube ofzo komen.
De hele live stream is gewoon beschikbaar op het kanaal van Thunderdome :)

Ben zelf niet bij de main geweest, dus ook wel even leuk om terug te kijken wat ik gemist heb in die drukte (de main was soms dicht omdat het 'te druk' was :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
Gaat er iemand naar Scantraxx zaterdag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik ben aanwezig bij Radical Redemption: The Road to Redemption! Nog meer Tweakers die daar heen gaan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G33st
douwe.nl schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:02:
Ik oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

douwe.nl schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:02:
Jazeker. Aanwezig met de vriendin. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odinrage
Ook present!

Tweakers meeting??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Nice, zoek me maar op haha.

Ik ben 2 meter, 110 kilo, niet dik, uit m'n plaat en sta ergens beetje rechts achterin meestal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-06 18:25
Iemand die naar Qlimax gaat? Zo ja tweakers meeting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Heerlijk chille avond gehad bij Scantraxx. Me als bob meer dan uitstekend vermaakt! Min punt in de line waren voor mij Adaro en Ran D, heb ik helemaal niks mee. Gunz is al helemaal een ramp. Dat Digital Punk er ook nog bij stond maakte het niet beter.

Afsluiten met de Masochist was heerlijk. Beginnen met A-lusion, prachtig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

nilsson1234 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:31:
Iemand die naar Qlimax gaat? Zo ja tweakers meeting :D
Qlimax ga ik heen.

Vond scantraxx echt een dik feest. Genoten van Zatox en Ran-D en Adaro. Wat een geweld. Heerlijk die oude tracks. Heb nu wel enorme spierpijn haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
Grudgie schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:29:
[...]

Qlimax ga ik heen.

Vond scantraxx echt een dik feest. Genoten van Zatox en Ran-D en Adaro. Wat een geweld. Heerlijk die oude tracks. Heb nu wel enorme spierpijn haha.
Als je wilt kan ik wel effe mn nummer sturen dan kunnen we volgende week een tweakers meeting houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
G33st schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:17:
Heerlijk chille avond gehad bij Scantraxx. Me als bob meer dan uitstekend vermaakt! Min punt in de line waren voor mij Adaro en Ran D, heb ik helemaal niks mee. Gunz is al helemaal een ramp. Dat Digital Punk er ook nog bij stond maakte het niet beter.

Afsluiten met de Masochist was heerlijk. Beginnen met A-lusion, prachtig !
Wat een feest was het zeg, heb me echt optimaal vermaakt van begin tot eind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Chrisjuh_15 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:07:
Ik ben aanwezig bij Radical Redemption: The Road to Redemption! Nog meer Tweakers die daar heen gaan? :)
Dit was zo fucking episch! En die opkomst van Radical, allejezus wat vet!

De nieuwe hal in Breda (Breepark) is ook officieel goedgekeurd. Heel dik geluid, genoeg ruimte voor iedereen (12k kaarten verkocht, nog steeds ruim voldoende!) en alle logistiek liep gesmeerd. Enig puntje: mobiel bereik is kut en dat is best vervelend als je je vrienden kwijt bent.

Maar overall: legendarische avond! _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

nilsson1234 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:24:
[...]

Als je wilt kan ik wel effe mn nummer sturen dan kunnen we volgende week een tweakers meeting houden :D
Haha. Is prima. Ga samen met de vriendin. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
Grudgie schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:43:
[...]

Haha. Is prima. Ga samen met de vriendin. :P
Ik ga met een vriend en mijn vriendin :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-03 21:02

Gave melodie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Lekker 80's inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Los van het feit dat er verderop in de track weinig meer gebeurt, zit er inderdaad wel een leuke melodie in. Doet me aan het begin erg denken aan de rave uit de 90's en Charlie en Theo.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
Hmmmm gemengde gevoelens bij deze track.
Robert Miles heeft met Children een waar kunstwerk gemaakt.
Heel de sfeer is van dit nummer is gelijk weg bij deze versie.
Is een NO-GO voor mij. :F

Het origineel doet me nog altijd denken aan de (zeer) softe p*rn serie op de vrijdagavond op (meen ik) Veronica. >:)
Owwww wat voel ik me nu oud.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
Nog een nummertje voordat we naar Qlimax gaan.

Lets go to the promised land!

Niet zo`n fan van het nieuwe album DBSTF. Maar dit nummer en Angels & Deamons springen er toch wel uit.

[ Voor 27% gewijzigd door NickC op 18-11-2017 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
tot vanavond op Qlimax :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
godverdomme veel zin qlimax, zie jullie daar allemaal, te herkennen aan een gele Aussie pak met een donkerblauwe broek :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 13:40
rsmits007 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:52:
Hmmmm gemengde gevoelens bij deze track.
Robert Miles heeft met Children een waar kunstwerk gemaakt.
Heel de sfeer is van dit nummer is gelijk weg bij deze versie.
Is een NO-GO voor mij. :F

Het origineel doet me nog altijd denken aan de (zeer) softe p*rn serie op de vrijdagavond op (meen ik) Veronica. >:)
Owwww wat voel ik me nu oud.... :+
Die serie staat mij ook nog eeuwig bij O-)
Maar de track vind ik zeker wel waardig (Degon and Re-Done zijn echt wel baas), ik kreeg wel hetzelfde gevoel plus het harde van hardstyle dus double win! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Qlimax was echt te gek, met de laatste 3 sets ging het dak er echt af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickC
De Qlimax set van Frequencerz is uit! YouTube: Qlimax 2017 | Frequencerz

Wat vinden jullie van dit nummer uit de set?

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste