[F1] Seizoen 2012 - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.406 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Phusebox schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 18:00:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/103994

Als ik dit lees, moet Vettel toch ook gewoon naar achteren geplaatst worden. Auto's moeten op wegen kracht naar de pits mits er dus een oorzaak is die van buitenaf komt. Nu hebben ze zelf bewust de auto gestopt om waarschijnlijk erger te voorkomen. Jammer dan, en als ze niet gestraft eisen is dacht echt ridicuul. Als je dure straf niet wil riskeren moet je dus maar de gok nemen om de ronde af te maken.
Hopelijk zetten ze vettel naar achteren

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:22

fynrd1

Fooled by Randomness

Weet je wat zo grappig is, ook al wordt Vettel naar achter gezet, ook al valt hij uit deze race, met dit tempo kan Alonso hem nog niet eens passeren in de ranglijst

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Vierde zou Alonso wel moeten kunnen worden als Vettel wegvalt. Winnen is uiteraard bij normale omstandigheden out of the question.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Voor de BBC kijkers, voor de kwali hadden ze een interview met Senna, die was niet echt positief over de baan net zoals de presentatoren die de Tilke banen ook saai vinden.
Ben erg benieuwd naar het circuit van Amerika :)

[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 03-11-2012 18:18 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Phusebox schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 18:09:
Vierde zou Alonso wel moeten kunnen worden als Vettel wegvalt. Winnen is uiteraard bij normale omstandigheden out of the question.
Helaas is Vettel in staat om vanaf de 24ste positie helemaal naar voren te rijden, zeker aangezien ze alle vrijheid hebben voor wat betreft veranderingen aan de auto.

Maargoed, zo ver zal het niet komen. Vettel start morgen gewoon als derde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Cubic X schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 18:26:
[...]

Helaas is Vettel in staat om vanaf de 24ste positie helemaal naar voren te rijden, zeker aangezien ze alle vrijheid hebben voor wat betreft veranderingen aan de auto.

Maargoed, zo ver zal het niet komen. Vettel start morgen gewoon als derde.
Echt absurd als ze hier weer mee wegkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het zal me niks verbazen, hij is toch een favoriet van de organisatie

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het gaat dus om een benzine probleem en de auto stil zetten om voldoende benzine over te houden is dus 100% zeker diskwalificatie.

Maar goed, aangezien men er zo lang over doet omdat meneer Whiting zo nodig moet gaan uit eten, lijkt meer een verkapt "eens zoeken welke uitzondering weer hier op kunnen verzinnen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05:04

StarWing

Huh ?!?

Hamilton had dit vorig jaar ook aan de hand in Canada, maar die heeft toen geen penalty gekregen als ik mij niet vergis.

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
StarWing schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 18:44:
Hamilton had dit vorig jaar ook aan de hand in Canada, maar die heeft toen geen penalty gekregen als ik mij niet vergis.
Hamilton is dit jaar nog van p1 naar p24 gezet voor zo'n zelfde reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
StarWing schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 18:44:
Toen bestond die regel afaik ook niet. Die is juist naar aanleiding van dat incident ingesteld, toch?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:55

AzzKickah

06-CENSORED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:31

DDX

Maakt het wel weer wat spannender :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Kaboom, lullig voor Vettel en Red Bull maar leuk voor het seizoen (mits Alonso voor Vettel blijft :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
Goed voor de wedstrijd van morgen. Met de goede race-pace van de Ferrari kan Alonso morgen hopelijk een podium pakken.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Yes, blijft het tenminste nog spannend

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Gunstig voor het kampioenschap :) Geeft de race ook wat extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 10:34
Het is te hopen dat de Ferrari dan opnieuw het van de racesnelheid moet hebben. De kwalificatiesnelheid is toch wel een zwakke plek van de Ferrari.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben voor Alonso, maar vind de kritiek op Vettel (wint alleen vanwege de snelste auto, niet goed in inhalen) vaak onterecht. Als Vettel morgen op het podium eindigt wil ik niemand meer horen zeuren hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
smvs schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:08:
Ik ben voor Alonso, maar vind de kritiek op Vettel (wint alleen vanwege de snelste auto, niet goed in inhalen) vaak onterecht. Als Vettel morgen op het podium eindigt wil ik niemand meer horen zeuren hierover.
Mwoa, ik heb Vettel aan het begin van dit seizoen toch wat vreemde fouten zien maken. Ik ben benieuwd of hij morgen het geduld kan bewaren om clean langs het veld te komen.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als ik het zo lees heeft RedBull dus weer met een smoes zich er uit proberen te lullen, en als Vettel 1 liter brandstof over had was het nog gelukt ook. Die regels kloppen dus ook voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Phusebox schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:18:
Als ik het zo lees heeft RedBull dus weer met een smoes zich er uit proberen te lullen, en als Vettel 1 liter brandstof over had was het nog gelukt ook. Die regels kloppen dus ook voor geen meter.
Waar lees je dat?

http://www.gpupdate.net/n...ettel-iets-met-brandstof/

Hier zegt Horner gewoon dat het iets is met de brandstof. Dat klopt toch? Natuurlijk gaat-ie niet zelf zeggen "Ja we hadden veel te weinig brandstof bij ons". Dat is aan de FIA om dat te ontdekken. Of tip jij ook altijd de politie als je een keertje 110 op de snelweg rijd waar je 100 mocht en er geen flitspaal stond?

Die teams zoeken gewoon de grenzen op. Nu een stukje aan de verkeerde kant van de grens...

[ Voor 43% gewijzigd door JvS op 03-11-2012 20:24 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 09:30

faust2016

You yes have my shirt

Overigens ook wel dom om hem stil te zetten met 850 mL brandstof.. Zet hem dan stil als er nog meer dan een liter in zit, of rij de auto nog terug naar de pits.. Dan voldoe je in ieder geval nog aan 1 van de twee regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Volgens autosport waren de aangedragen redenen voor het stilzetten van de auto geaccepteerd als "force majeure" . Wat inhoudt dat er geen straf volgt. Toen men later de benzine controleerde bleek er niet voldoende aanwezig. Als er dus wel voldoende was, dan was er blijkbaar niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Tering, wat een flex.... Ik zou wel eens willen zien hoeveel andere auto's dat doen op datzelfde punt....

Mooi dat Vettel morgen achteraan start. Alleen jammer dat realistisch gezien Alonso en Vettel zicht hebben op het WK, met allebei heb ik he-le-maal niets. Wat had Alonso nou weer te janken tijdens de kwali dat Webber 'm in de weg zat? :? En wat Vettel betreft: hengedengedeng..... 2003 belde, hij wil graag z'n geluid terug.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Was inderdaad niet netjes van Alonso en ondanks alle goed weer verhalen van hem en Ferrari proef je hier dus toch de frustratie en stress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
"For me, Fernando is more accurate," McLaren driver Hamilton is quoted by British newspapers in Abu Dhabi.

"He (Alonso) hits all the apexes. He (Vettel) goes off and he still goes quickest. And I think holy sh*t, I couldn’t do that lap even if I was on the limit.

"His car is just that far ahead of everyone else’s," said Hamilton.

Lol.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Phusebox schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:29:
Volgens autosport waren de aangedragen redenen voor het stilzetten van de auto geaccepteerd als "force majeure" . Wat inhoudt dat er geen straf volgt. Toen men later de benzine controleerde bleek er niet voldoende aanwezig. Als er dus wel voldoende was, dan was er blijkbaar niets aan de hand.
Sowieso zit dat raar inelkaar. Ik vind gewoon dat je na je kwalificatieronde op eigen kracht terug moet kunnen keren (brandstofgewijs) naar het parc fermé. Als je je auto in je ronde terug naar de pits stil moet zetten omdat er anders te weinig brandstof inzit heb je je eigenlijk gekwalificeerd met te weinig brandstof aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

McBoom schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:31:
[...]
Tering, wat een flex.... Ik zou wel eens willen zien hoeveel andere auto's dat doen op datzelfde punt....
Veel en veel minder, ik vind het knap dat je daarop een auto kan afstellen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Christian Horner: 'Sebastian will start from the pit lane for tomorrow’s race'

Waarom dit? Puur om malaise in de eerste bocht te ontwijken?

EDIT: Dit is de reden blijkbaar:

Red Bull within their rights & will get a choice of tyres as a result

[ Voor 27% gewijzigd door Fasterinside op 03-11-2012 20:44 ]

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Fasterinside schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:43:
Christian Horner: 'Sebastian will start from the pit lane for tomorrow’s race'

Waarom dit? Puur om malaise in de eerste bocht te ontwijken?

EDIT: Dit is de reden blijkbaar:

Red Bull within their rights & will get a choice of tyres as a result
Ook en volgens mij mag je dan ook meer aanpassen aan de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Waarschijnlijk aanpassingen zodat ze wat meer rechtelijn snelheid hebben om DRS te kunnen gebruiken. En als Alonso wereldkampioen wordt, mag hij wel een bloemetje richting Renault sturen. Dit begint gewoon genant te worden.

Maargoed, als Alonso maximaal scoort (geen hele grote kans) en Vettel niet (ook niet waarschijnlijk), kan Alonso 12 punten voorsprong pakken. Ik denk echter dat Alonso net een podium pakt (15 punten) en Vettel wel een paar punten. Grote kans dat ze (bijna) gelijk komen.
Ik ben benieuwd, jammer dat er morgen rond 15:00 visite komt..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aangezien het een 1 stop race gaat worden en de medium en softs elkaar niet veel ontlopen heeft Vettel niet heel veel voordeel van zijn bandenkeuze. Zeker als de rest om hem heen ook op medium zal starten.

Echter gezien de snelheidsverschillen en dubbele DRS zal hij toch wel zeker in de top 5 eindigen verwacht ik. Hopelijk kan Massa het hem een keer wél moeilijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Top 5 is optimistisch; ik denk wel punten, maar het zal wel rond plek 8 worden.
Belangrijker is nog: kan Alonso profiteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:06

Harrie

NederVlaming

Phusebox schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 22:11:
Aangezien het een 1 stop race gaat worden en de medium en softs elkaar niet veel ontlopen heeft Vettel niet heel veel voordeel van zijn bandenkeuze. Zeker als de rest om hem heen ook op medium zal starten.

Echter gezien de snelheidsverschillen en dubbele DRS zal hij toch wel zeker in de top 5 eindigen verwacht ik. Hopelijk kan Massa het hem een keer wél moeilijk maken.
Top 5 zou ik al serieus knap vinden. Ik zou verwachten ergens rond p8 ofzo? De McLarens, Ferraris en Webber zouden hem normaliter sowieso voor moeten blijven. En dan heb je nog de Lotussen en Maldonado, ik verwacht dat ie ergens daar tussen terecht komt.

Maar inderdaad, als die DRS zones goed werken, zou hij inderdaad ook wel eens verderverder naar voren kunnen komen.

edit: We moeten wel hopen dat er geen 1st corner drama is met Pastor op de 2e rij.

[ Voor 4% gewijzigd door Harrie op 03-11-2012 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MrSleeves schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 22:04:
Waarschijnlijk aanpassingen zodat ze wat meer rechtelijn snelheid hebben om DRS te kunnen gebruiken.
Ze mogen niets aan de auto of de afstelling veranderen, alleen de bandenkeuze is vziw vrij. Maar slordig van Red Bull.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

gambieter schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 22:54:
[...]

Ze mogen niets aan de auto of de afstelling veranderen, alleen de bandenkeuze is vziw vrij. Maar slordig van Red Bull.
Op de bbc website staat: " Horner added that Vettel would start from the pit lane rather than the back of the grid. The team wanted to investigate the causes of the fuel problem, he said, which breaks F1's parc ferme regulations that dictate teams cannot modify their cars between qualifying and race.

Starting from the pit lane also enables them to change such features as gear ratios and downforce settings, which Red Bull may want to do to make it easier for Vettel to overtake in the race."

Ik vind het ook vreemd.. Maar blijkbaar is de wagen dan dus uit parc fermé condities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik ben "blij" met het feit dat vettel vanuit de pits start. leuk voor het kampioenschap.
Hierdoor hoop ik juist stiekem op op raikkonen. Hoe tof zou dat zijn als alonso ( ook al gun ik het hem ook van harte) uitvalt en raikonen kan inlopen.
Met de huidige puntentelling... ( ah just wishfull thinking :+ )

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Harrie schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:27:
Ik vind het ook vreemd.. Maar blijkbaar is de wagen dan dus uit parc fermé condities.
Vreemd inderdaad, dit gaat in tegen alles wat er normaal gezegd wordt. Om eerlijk te zijn: ik hoop dat de BBC ernaast zit.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

http://www1.skysports.com...el-from-Abu-Dhabi-pitlane
"If they start Vettel from the pitlane then they can change loads of things on the car," confirmed Sky Sports F1's Ted Kravitz. "They could change his tyres, his gearbox and even give Sebastian a new engine. They could also change his wing level to make it easy for him to overtake."
Opzich logisch natuurlijk, want wat voor straf willen ze geven als hij gearbox wisselt ?
(straf voor race erop ? ;))

Leuk filmpje ook op die pagina :)

[ Voor 15% gewijzigd door DDX op 03-11-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Humma Kavula schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:35:
Ik ben "blij" met het feit dat vettel vanuit de pits start. leuk voor het kampioenschap.
Hierdoor hoop ik juist stiekem op op raikkonen. Hoe tof zou dat zijn als alonso ( ook al gun ik het hem ook van harte) uitvalt en raikonen kan inlopen.
Met de huidige puntentelling... ( ah just wishfull thinking :+ )
Haha, dat zou inderdaad nogal een stunt zijn. Maar als zowel Alonso en Vettel morgen niet scoren, en Raikkonen wint, staat hij nog 42 punten achter op Vettel met nog 2 races.. Dus Alonso moet morgen profiteren als het kampioenschap spannend moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

gambieter schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:37:
[...]

Vreemd inderdaad, dit gaat in tegen alles wat er normaal gezegd wordt. Om eerlijk te zijn: ik hoop dat de BBC ernaast zit.
Nee, juist niet. Laat ze maar eens een auto afstellen die kan inhalen. Ben wel benieuwd hoe ver hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Nu nog hopen dat hij na deze race vierkante banden krijgt :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Het is natuurlijk wel slim van Red Bull. Vettel stond op het betere deel van de grid en dan plek drie. Maldonado klasseerde zich één plek erachter, op het slechtere deel van de grid. Stel je toch eens voor dat Maldonado een jump start of een wereldstart zou krijgen. Moet je als Vettel niet willen. :+

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Dit lees ik op Twitter
The FIA has confirmed that the gearbox, gear ratios and suspension set-up of Vettel's car have been changed. Presumably to aid overtaking

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Ok. Maar het zal dan zeer waarschijnlijk een consessie zijn in lap time, een afstelling die sneller is in de DRS zones, maar trager elders op het circuit. Komt hij sneller voorbij de tragere wagens, maar ik verwacht dat hij dan wat meer problemen gaat krijgen met bijvoorbeeld de Lotussen. Die waren slechts een paar tienden trager in kwalificatie.

Hoewel, eens je er in de DRS zone voorbij loopt, kan je je de rest van de ronde wel gemakkelijk breed maken natuurlijk... Wat dat betreft is een aanpassing om een wat hogere top snelheid in de DRS zone te hebben handig, ze komen je dan ook minder gemakkelijk op DRS voorbij.

[ Voor 21% gewijzigd door Harrie op 04-11-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Ik ga er vanuit dat Vettel relatief makkelijk op het podium komt en dat het kampioenschap deze wedstrijd eindigt (jaja, theoretisch kan het dan nog en blabla...maar realistisch gezien is het na deze wedstrijd gewoon over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik weet niet of Vettel het zo makkelijk gaat krijgen hier. In het jaar dat hij hier kampioen werd zagen we immers ook Webber en Alonso de grootste moeite hebben om de mindere goden voorbij te komen. Ik denk dat het in het begin redelijk simpel gaat, maar dat zo rond plaats 10 het wel eens afgelopen kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

echt een gat in het reglement

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Het is goed mogelijk dat alles meer 'op breken' is ingesteld. Maximale snelheid, met het risico dat onderdelen in de auto de extra druk niet aankunnen. Een beetje zoiets als we een paar jaar geleden vooral bij McLaren zagen en hun motoren. Net iets meer vermogen uit de motor proberen te halen dan echt veilig, terwijl Ferrari daar iets terughoudender in was en meer voor de betrouwbaarheid ging.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Cubic X schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:06:
Ik ga er vanuit dat Vettel relatief makkelijk op het podium komt en dat het kampioenschap deze wedstrijd eindigt (jaja, theoretisch kan het dan nog en blabla...maar realistisch gezien is het na deze wedstrijd gewoon over).
Volgens Horner mogen ze blij zijn met punten. Het is hier moeilijk inhalen en de eerste zooi is makkelijk, maar de top 8 wordt lastig. Een Mercedes inhalen kan al lastig zijn. Het zou me niks verbazen als de Mercedes net zo hard loopt als een RB met DRS open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Fietsbel schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:10:
[...]

echt een gat in het reglement
Eens. De auto deed het gewoon. Zo is het geen straf meer.

Leuk om Newey achter het stuur van de RB te zien :) Zie je niet vaak dat een ontwerper achter het stuur plaats neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Van plek 3 naar plek 24 is geen straf meer?

8)7

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Als er geen probleem met de auto is zie ik niet in waarom je van alles aan je auto aan zou mogen passen. De auto zou gewoon de race moeten starten zoals hij de kwalificatie geeindigd is, mits er natuurlijk iets aantoonbaars aan de auto mankeert (een (te) lege tank is geen mankement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Dadona schreef op zondag 04 november 2012 @ 11:32:
Het is natuurlijk wel slim van Red Bull. Vettel stond op het betere deel van de grid en dan plek drie. Maldonado klasseerde zich één plek erachter, op het slechtere deel van de grid. Stel je toch eens voor dat Maldonado een jump start of een wereldstart zou krijgen. Moet je als Vettel niet willen. :+
Met Grosjean en Maldonado in de buurt zou Alonso ook liever ergens anders starten denk ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

McBoom schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:43:
Als er geen probleem met de auto is zie ik niet in waarom je van alles aan je auto aan zou mogen passen. De auto zou gewoon de race moeten starten zoals hij de kwalificatie geeindigd is, mits er natuurlijk iets aantoonbaars aan de auto mankeert (een (te) lege tank is geen mankement).
Waarom niet? Het is in weze het zelfde als je niet zou kwalificeren in mijn ogen.
Buiten dat, wat wil je doen, grid straf geven? :+

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Mooi shot Bernie die nog even bij Sebastian komt babbelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Nieuw technisch snufje bij de HRT: De bandenwarmer aan de band houden d.m.v. dat touwtje. Schijnt ie sneller van te worden :+

[ Voor 18% gewijzigd door Nilsinho op 04-11-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Het is toch altijd wat met Webber; kan hij niet gewoon een keer goed starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nando _/-\o_

Dit gaat een mooie race worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Nog geen drie ronden gereden en hij is al beter dan de vorige race. :D

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 04-11-2012 14:07 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Vettel: "Damaged front wing"

NICE!

[ Voor 11% gewijzigd door Nilsinho op 04-11-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Moet je ook maar niet denken dat iedereen meteen voor je aan de kant gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:50
Nu al een topwedstrijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Goede start van de wedstrijd!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

DDX schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:07:
Moet je ook maar niet denken dat iedereen meteen voor je aan de kant gaat.
Zou het de komkommer zijn geweest :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

DDX schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:07:
Moet je ook maar niet denken dat iedereen meteen voor je aan de kant gaat :)
Wauw, jij hebt een glazen bol.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Webber en starten... En hij drukt Button weg, waardoor Alonso makkelijk voorbij Button kwam, en knap voorbij Webber. Vandaag lijkt alles goed uit te werken voor Alonso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

gambieter schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:13:
Webber en starten... En hij drukt Button weg, waardoor Alonso makkelijk voorbij Button kwam, en knap voorbij Webber. Vandaag lijkt alles goed uit te werken voor Alonso.
Ooohhh Vettel ligt al 13e dus juich niet te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
En Maldonado lijkt Alonso nu op te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Maldonado is gewoon de Petrov van 2 jaar geleden.. ;)

Maar Alonso zou toch zeker 2e of in ieder geval 3e moeten kunnen worden. Tenzij Webber een keer gaat doorrijden..

[ Voor 52% gewijzigd door MrSleeves op 04-11-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Waarom zien we alle acties als replay??

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Rosberg doet een Schumachertje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Holy shit.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

enchion schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:18:
Waarom zien we alle acties als replay??
Om te verdoezelen dat er niks gebeurd :P

Oh Rosberg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Woei SC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
SC. Nu heeft Vettel weer mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:50
kut, safetycar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ze hebben Vettel's auto nu optimaal kunnen aanpassen voor de race wat een groot voordeel geeft ten opzichte van de rest, nu ook de safetycar er nog eens bij komt helpt dat hem allemaal. Hele rare regel

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Alonso is goed at restarts dus kan ook goed uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Beste remsporen daar op het asfalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Holy shit11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wow, Rosberg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Rosberg maakt er een tank van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sensationele crash!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Goed om ze zo met elkaar te zien praten. Erg sportief!

[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 04-11-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Boeiendste arabische grand prix ooit ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Denk het wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

enchion schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:21:
Boeiendste arabische grand prix ooit ???
Doorgestoken kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Waar concurrert het mee, het altijd saaie Bahrein? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Heb jij je alu hoedje wel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Als het zo nog gaat regenen geloof ik je wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

sjaool schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:22:
[...]

Heb jij je alu hoedje wel op?
Oeps nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Nilsinho schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:21:
[...]

Waar concurrert het mee, het altijd saaie Bahrein? :)
Mja, waarschijnlijk wel. Maar dat is helemaal een draak van een circuit geworden (of was dat weer teruggedraaid?)

edit: alleen in 2010...

[ Voor 4% gewijzigd door MrSleeves op 04-11-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

HRT heeft nog nooit zoveel screentime gehad :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

MrSleeves schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:23:
[...]

Mja, waarschijnlijk wel. Maar dat is helemaal een draak van een circuit geworden (of was dat weer teruggedraaid?)
2012 was i.t.t. 2010 weer op de oude layout omdat het ook de organisatie het maar een boutbaan vond. Al vond ik deze editie wel enigszins te pruimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Weer een los wiel stuiterend over het asfalt, was dat niet verboden/verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Wat deed die gekke indier nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Zamorano schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:23:
Als het zo nog gaat regenen geloof ik je wel. :)
Zo komt Vettel binnen, gooit er intermediates onder en vervolgens gaan de sproeiers aan... dan pas is het doorgestoken kaart :P
Die niks, z'n auto ook niet meer :P

[ Voor 23% gewijzigd door Speedpete op 04-11-2012 14:25 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Pagina: 1 ... 7 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]