Je negeert weer wat ik zeg. Ik ben niet tegen kleine teams. Leer toch eens lezen.Camacha schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:35:
De invulling van het spectrum is wat mij betreft al genoeg. Als er alleen maar Ferrari's en Red Bulls rond zouden rijden zou er geen zak aan zijn. Je kunt geen groten hebben als er geen kleintjes zijn. Daarnaast maken ze de races ook interessanter, zoals de GT-auto's dat op Le Mans doen. Tot slot bieden kleinere teams een instap voor coureurs.
Redenen genoeg, me dunkt. Kan jij omgekeerd aangeven wat die grote teams dan allemaal te bieden hebben wat HRT op zijn eigen manier niet ook kan?
En btw: bij Le Mans rijden GT auto's niet tegen de LMP1 en 2. Binnen de klassen heb je wel weer de strijd tussen grote en kleine teams. En ook daar vind ik het prima als er een klein team zich inspant en iets presteert (or die trying). Maar er rijden ook van die flapdrollen mee die niets toevoegen en er alleen maar bij zijn 'omdat het kan'. Daar heeft niemand wat aan.
Een team als Sauber heb ik altijd een warm hart toegedragen. Peter Sauber heeft in 2d instantie de boel heel goed opgepakt en voor een sterke auto gezorgd. Toen ie weer mee ging doen was de auto bijna helemaal blanco, dus had ie ook niet veel (sponsor)geld.
[Voor 31% gewijzigd door mphilipp op 03-12-2012 01:19]