Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 14:42
Een bag is naar mijn optiek gewoon poep. Je moet dan nog steeds een bank/bagslot opofferen.

Ik had liever gezien dat ze in het huisje op je farm gewoon een kast neer hadden gepleurd waar je je cooking reagents en farming spul in kwijt kon welke je uiteindelijk ook kunt upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04 11:40
Tegen de tijd dat die bag er is hebben de meeste farmers toch al max skill en dragen ze alleen raidfeasts en paar stacks bufffood mee. Beetje laat met deze bag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
detheavn schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:27:
Een bag is naar mijn optiek gewoon poep. Je moet dan nog steeds een bank/bagslot opofferen.

Ik had liever gezien dat ze in het huisje op je farm gewoon een kast neer hadden gepleurd waar je je cooking reagents en farming spul in kwijt kon welke je uiteindelijk ook kunt upgraden.
ik had het er gisteren toevallig ook over dat ze een 32-38 slots cooking bag ofzo moesten maken is nu abust met het aantal cooking mats & feasts dat ik in mn bags heb.
Ik was er al berekend door de beta en had extra grote bags geregeld voor mop live ging maar toch blijft het problematisch. Zo vaak als ik shit over en weer gemailed heb :)

een kast op 1 locatie vind ik niet zo handig, want dan moet ik nogsteeds al die feasts meezeulen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Helza schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:29:
een kast op 1 locatie vind ik niet zo handig, want dan moet ik nogsteeds al die feasts meezeulen :)
En dat moet met een baggie niet wil je zeggen? :p

Gaat er ook om dat je reagents niet je baggies lopen te vervuilen :)

[ Voor 12% gewijzigd door detheavn op 12-10-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
detheavn schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:30:
[...]

En dat moet met een baggie niet wil je zeggen? :p

Gaat er ook om dat je reagents niet je baggies lopen te vervuilen :)
je wint 12 slots dan :)
en die ingredients pick je automatisch weer op tijdens de onnoembare dailies dus lopen je bags weer vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Kaap schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:20:
[...]

Nogmaals lezen dan. Ik had het over abilities die je reguliere damage verzorgen. Niet je utility skills.
Nogmaals lezen want het eerste stukje had ik het over de reguliere skills.. Touch of Karma gebruik ik offensief met Fortifying Brew.. Gebruik het actief voor damage ipv als utility om damage te voorkomen.. Net als ToD met FB combi.. Eerste stuk heb ik het zelfs over de standaard rotatie.. Expel harm als je het goed gebruikt doet meer damage dan Jab.. ook geen utility..

En als je gaat miereneuken dat alle dingen die je doet om meer damage te doen 8)7 utility is dan bestaat de pure rotatie uit 6 spells.. Geloof me daarmee kom je nooit in de top 5 dps..

http://www.icy-veins.com/...ation-cooldowns-abilities

[ Voor 27% gewijzigd door bechown op 12-10-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
IntToStr schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:40:
Gisteren eindelijk een groep gevonden voor Sha of Anger zonder horde in de weg. Nu dus een paar mooie nieuwe laarzen erbij, maar helaas verder niets, ook niet met de bonus.
Liep gisteren toevallig met mijn 87 lock bij de Sha en kon een invite krijgen. Zeer lage dps vanwege slechte hit rating maar toen hij plat ging lootte ik wel alvast mijn eerste 496 item :*) Jammer dat ik die nog niet aan kan.

Geen enkele lock hier die zijn keuze voor affliction/demo/destro wil beargumenteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
bechown schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:41:
[...]

Nogmaals lezen want het eerste stukje had ik het over de reguliere skills.. Touch of Karma gebruik ik offensief met Fortifying Brew.. Gebruik het actief voor damage ipv als utility om damage te voorkomen.. Net als ToD met FB combi.. Eerste stuk heb ik het zelfs over de standaard rotatie.. Expel harm als je het goed gebruikt doet meer damage dan Jab.. ook geen utility..
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_8Kp394Xt-4E/TQ8_dsuTHAI/AAAAAAAAAEc/w0bbRyOpnM4/s1600/smiley_zen.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Helza schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:33:
je wint 12 slots dan :)
en die ingredients pick je automatisch weer op tijdens de onnoembare dailies dus lopen je bags weer vol :)
Nee, ik lever effectief 22 slots in, als het een embersilk bag is welke ik zou vervangen door een cooking bag.
Een 36 slot cooking bag is niet meer of minder dan dat ... 36 slots gereserveerd in je inventory of bank voor wat sla, wortels en een stack of 4 aan raidvoer.

Maar het probleem ligt hier ook niet aan de cooking materials, maar het opslaan van je zut in het algemeen. Mensen krijgen void storage, maar ik krijg er niet eens al mijn armor sets in. Mijn bags lopen vol van de vanity items, gear en daarnaas dan nog de nodige profession zut. Er moet voor zo'n zaken gewoon een andere oplossing gevonden worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
detheavn schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:52:
[...]

Nee, ik lever effectief 22 slots in, als het een embersilk bag is welke ik zou vervangen door een cooking bag.
Een 36 slot cooking bag is niet meer of minder dan dat ... 36 slots gereserveerd in je inventory of bank voor wat sla, wortels en een stack of 4 aan raidvoer.

Maar het probleem ligt hier ook niet aan de cooking materials, maar het opslaan van je zut in het algemeen. Mensen krijgen void storage, maar ik krijg er niet eens al mijn armor sets in. Mijn bags lopen vol van de vanity items, gear en daarnaas dan nog de nodige profession zut. Er moet voor zo'n zaken gewoon een andere oplossing gevonden worden :)
:)
een pvp gear setje, flask/pots en rest is bij mij allemaal cooking shizzle op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Bij mij is MoP gewoon een stortvloed aan gems geweest ... ziekelijk veel gems ...

Ik ben nu in sommige gevallen maar overgegaan naar het tijdelijk doormailen van spul naar een alt, zodat ik die retour kan zenden wanneer ik het nodig heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Lateralus010 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:28:
Tegen de tijd dat die bag er is hebben de meeste farmers toch al max skill en dragen ze alleen raidfeasts en paar stacks bufffood mee. Beetje laat met deze bag!
Ik zeul het allemaal gewoon mee in mijn bags, genoeg ruimte, heb een 26 slot speciaal voor mijn potions, food en flasks en mana drinks, een 26 slot speciaal voor gear, en dan nog twee 26 slots speciaal voor andere professions/quest items. Alles wat er voor mij teveel is stuur ik naar mijn bank guild.

Moet alleen nog wat rep om ze allemaal te opgraden naar 28 slots :P

En ik heb enkel specifieke profession bags op mijn alts, zo heeft mijn druid een enchanting + herb bag, en mijn hunter jewelcrafting en mining. (ik heb toch maar 1 gearkit op die chars, alles wat ik voor een raid eventueel nodig zou hebben stuur ik voor de raid wel naar die chars). Hier wederom ook, stuur de overblijvselen naar mijn bank guild. (P.S. heb voor de > cata mats en zooi een apparte bank guild)
detheavn schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:56:
Bij mij is MoP gewoon een stortvloed aan gems geweest ... ziekelijk veel gems ...

Ik ben nu in sommige gevallen maar overgegaan naar het tijdelijk doormailen van spul naar een alt, zodat ik die retour kan zenden wanneer ik het nodig heb :p
Heb ik ook gemerkt op mijn hunter, voor ik level 86 ben geworden allang 600 JC, puur door wat ore te pakken tijdens het questen (wat ore is een understatement, ik heb een obsessie om alle nodes die ik zie te pakken).

[ Voor 21% gewijzigd door ValHallen op 12-10-2012 11:58 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04 11:40
ValHallen schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:57:
[...]

Ik zeul het allemaal gewoon mee in mijn bags, genoeg ruimte, heb een 26 slot speciaal voor mijn potions, food en flasks en mana drinks, een 26 slot speciaal voor gear, en dan nog twee 26 slots speciaal voor andere professions/quest items. Alles wat er voor mij teveel is stuur ik naar mijn bank guild.

Moet alleen nog wat rep om ze allemaal te opgraden naar 28 slots :P

En ik heb enkel specifieke profession bags op mijn alts, zo heeft mijn druid een enchanting + herb bag, en mijn hunter jewelcrafting en mining. (ik heb toch maar 1 gearkit op die chars, alles wat ik voor een raid eventueel nodig zou hebben stuur ik voor de raid wel naar die chars). Hier wederom ook, stuur de overblijvselen naar mijn bank guild. (P.S. heb voor de > cata mats en zooi een apparte bank guild)

[...]

Heb ik ook gemerkt op mijn hunter, voor ik level 86 ben geworden allang 600 JC, puur door wat ore te pakken tijdens het questen (wat ore is een understatement, ik heb een obsessie om alle nodes die ik zie te pakken).
Heb ook altijd mijn bags vol. Setje offspec gear, flasks, food en archeology stuff. Daarnaast ook alle cooking mats gewoon nog, totdat ik dit gemaxed heb. Standaard maar 10 slots over, maar met paar uurtjes dungeons doen zit dat alweer vol. Scheelt dat ik de mammoet heb uit Dalaran met vendors er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:02
Ik zit ook altijd te kloten met bag space. Sowieso altijd tank gear en dps gear en voor beide diverse trinkets extra. Maar goed, na al het levelen valt dat nu wel weer mee.

Gisteren ook eindelijk net op tijd de direbrew attack power trinket gewonnen, werd tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
IntToStr schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:19:
Ik zit ook altijd te kloten met bag space. Sowieso altijd tank gear en dps gear en voor beide diverse trinkets extra. Maar goed, na al het levelen valt dat nu wel weer mee.

Gisteren ook eindelijk net op tijd de direbrew attack power trinket gewonnen, werd tijd :)
ja ik ben blij dat ik niet mn druid als main heb. Altijd al bagspace problemen met mn hunter en 1 setje pvp gear.
Krijg je als druid 3sets gear + pvp gear :}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Tijdens het levelen van mijn monk heb ik valley of the four winds links laten liggen, omdat ik met mijn alt al die farms/cooking wou gaan doen. ( omdat die ook alle sec profs heeft )
Is het nu gewoon kwestie van alle quests daar doen (ook in de zone eronder,? naam even kwijt)

En kan ik dan vanzelf beginnen met vriendjes te worden met al die farmers daar? (en nog eventueel tips)
Kan niet alles sites op werk bezoeken, vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 11:24
bechown schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:41:
[...]

En als je gaat miereneuken dat alle dingen die je doet om meer damage te doen 8)7 utility is dan bestaat de pure rotatie uit 6 spells.. Geloof me daarmee kom je nooit in de top 5 dps..
Maakt verder niet uit, we gaan het niet eens worden, en dat mag :) Ik vind Windwalker saaie gameplay en heb mijn twijfels over hun skill set. Toevoeging in raids daargelaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Kaap schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:26:
[...]

Maakt verder niet uit, we gaan het niet eens worden, en dat mag :) Ik vind Windwalker saaie gameplay en heb mijn twijfels over hun skill set. Toevoeging in raids daargelaten...
Ik zie wel veel mistweavers & brewmasters terug komen in de top guilds, maar Windwalker's inderdaad nauwelijk, dus echt onderscheidend zijn ze kennelijk niet :)

LOL at the dream paragon setup for will of the emporer, feral druid's ftw :) zal wel door alle roots komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Meer door de mogelijkheid voor meerdere dots, feral druids / warlocks zijn dus erg handig :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 18:55

hmr

Helza schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:28:
[...]

Ik zie wel veel mistweavers & brewmasters terug komen in de top guilds, maar Windwalker's inderdaad nauwelijk, dus echt onderscheidend zijn ze kennelijk niet :)

LOL at the dream paragon setup for will of the emporer, feral druid's ftw :) zal wel door alle roots komen
Weinig verrassend geen rogues...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

[...]

Windwalkers doen erg weinig dps op het moment. Een vriend van me is er niet blij mee :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Waarom zeult men feasts mee ?
Hebben jullie daar geen GBank tab voor ?

Wij hebben een tab waar iedereen gewoon hun cooking mats in kan doen die ze niet nodig hebben, wij officers halen het er uit maken er of zo'n bag van om in te wisselen voor een token en dus soja en alle pink turnips en tiger meat gaat apart voor die grote feast.

Zolang mensen iig in hun eigen way maxed is het wel best voor ons.

250 stats worden gebruik bij het tactiek leren.
275 stats wanneer we voor een kill gaan.
300 stats voor elegon en will mochten we daar komen om die stricte dps te halen.

Na 50 min raiden zijn we nog niet erg ver :P

-edit-

Ligt het aan mij of heeft Sha of Anger een spawntimer van 30 min ?
Niet dat ik het erg vind maar valt me op dat er constant lfm sha in /2 en in /1 kun lai summit te zien is.

Gister wel loot gehad, 496 Shadow gloves (helaas geen healing) deze heeft spirit dus erg goed te gebruiken tot mijn t14 healing gloves :)

In eerste instantie kreeg ik alleen gold, maar die good luck charm gaf dit keer gloves <3

[ Voor 25% gewijzigd door Derr_Hans op 12-10-2012 12:55 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Derr_Hans schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:52:
Waarom zeult men feasts mee ?
Hebben jullie daar geen GBank tab voor ?

Wij hebben een tab waar iedereen gewoon hun cooking mats in kan doen die ze niet nodig hebben, wij officers halen het er uit maken er of zo'n bag van om in te wisselen voor een token en dus soja en alle pink turnips en tiger meat gaat apart voor die grote feast.

Zolang mensen iig in hun eigen way maxed is het wel best voor ons.

250 stats worden gebruik bij het tactiek leren.
275 stats wanneer we voor een kill gaan.
300 stats voor elegon en will mochten we daar komen om die stricte dps te halen.

Na 50 min raiden zijn we nog niet erg ver :P
Hoezo 50 minuten raiden?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Kaap schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:26:
[...]

Eens, ik heb een Monk geleveld tot lvl 45, maar ik vind Windwalker echt waardeloos.
Wat mij betreft hadden ze deze spec eruit gelaten en Mistweaver en Brewmaster de specs gemaakt.

Brewmaster is namelijk wel erg leuk om te spelen en doet nog meer dps ( tijdens levelen) dan een Windwalker.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-04 22:31
hmr schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:53:
[...]

Hoezo 50 minuten raiden?
Hij bedoeld dat ze tot nu toe nog maar 50 minuten echt geraid hebben denk :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Joenino schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:54:
[...]

Dat begrijp ik ;) ik vroeg me alleen af waarom maar 50 min.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 02:31
Dakreal schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:53:
[...]

Eens, ik heb een Monk geleveld tot lvl 45, maar ik vind Windwalker echt waardeloos.
Wat mij betreft hadden ze deze spec eruit gelaten en Mistweaver en Brewmaster de specs gemaakt.

Brewmaster is namelijk wel erg leuk om te spelen en doet nog meer dps ( tijdens levelen) dan een Windwalker.
Same met Pala, levelen gaat sneller als prot dan als ret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Joenino schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:54:
[...]

Dit dus :)

Kwam wat tussen bij mij, iemand die naar geneva is verhuist vanuit de uk met bagger hotel connectie die we hebben we replaced zodra onze mage (die ook later kwam) online was.

Zondag, wel een full night..
Hopen dat de tanks het taunten onder de knie krijgen in die 50min dat we hadden was dat echt een probleem.

[ Voor 42% gewijzigd door Derr_Hans op 12-10-2012 12:58 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:39
Gister voor het eerrst geraid.

Stone guardians met Jasper, Cobalt, Amethyst.

Wat een klote combo om mee te starten. Nadat na een try of 5-6 de tank doorhadden hoe het wisselen perfect werkte, hadden we nog zeker een try of 4-5 nodig om de persoonlijke errors eruit te krijgen.

Uiteindelijk gekilled door het volgende te doen:

Chains: Nooit breken, heel gevecht met dezelfde chains rondlopen, en altijd close bij elkaar. We hadden maar 1 melee mee, dat scheelde wel.
Cobalt mines alleen breaken tijdens cobalt petriffication
Amethyst pools: Gewoon niet in gaan staan ;)

Al met al na wat training wel te doen, maar imho veel te veel movement met deze combo, zo nu en dan gewoon niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

[...]

Vorige xpac release hadden ze ook aan kitteh class stacking gedaan bij een bepaalde baas. Dat filmpje daarvan was wel grappig: op het eind van het filmpje inzoomen op recount (als ik het mij goed herinner) en een kat die je hoort purren 8)

edit:
filmpje! :)
YouTube: Paragon VS Nefarian 25 Heroic

[ Voor 9% gewijzigd door temp00 op 12-10-2012 18:41 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429308

Dennism schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:58:
Gister voor het eerrst geraid.

Stone guardians met Jasper, Cobalt, Amethyst.

Wat een klote combo om mee te starten. Nadat na een try of 5-6 de tank doorhadden hoe het wisselen perfect werkte, hadden we nog zeker een try of 4-5 nodig om de persoonlijke errors eruit te krijgen.

Uiteindelijk gekilled door het volgende te doen:

Chains: Nooit breken, heel gevecht met dezelfde chains rondlopen, en altijd close bij elkaar. We hadden maar 1 melee mee, dat scheelde wel.
Cobalt mines alleen breaken tijdens cobalt petriffication
Amethyst pools: Gewoon niet in gaan staan ;)

Al met al na wat training wel te doen, maar imho veel te veel movement met deze combo, zo nu en dan gewoon niet leuk meer.
Is inderdaad een klote combo, maar volgens mij kun je er haast niet door wipen (behalve de chains en mayor fuckups).

Het overloaden van de verkeerde baas is echter een veel grote probleem. Als dan 1 dps low hp heeft, is hij gelijk dood, en als je de juiste baas alleen maar overload, dan is de raiddamage vrij laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:38:
[...]

Is inderdaad een klote combo, maar volgens mij kun je er haast niet door wipen (behalve de chains en mayor fuckups).

Het overloaden van de verkeerde baas is echter een veel grote probleem. Als dan 1 dps low hp heeft, is hij gelijk dood, en als je de juiste baas alleen maar overload, dan is de raiddamage vrij laag.
Onze wipes waren vooral in het begin idd overload van de verkeerde mob door verkeerd taunten. Toen dat over was en de tanks perfect taunten, nog wat wipes omdat we probeerder de chains te breaken ipv het buddy systeem.

Daarna liep het lekker, en hadden we geloof ik nog 1 of 2 wipes door persoonlijke fouten (o.a. te lang in een puddle staan als healer om de tank te healen, ipv weglopen en dan healen). Maar ik verwacht idd niet dat deze boss in de toekomst nog veel problemen gaan opleveren. Als je alle mechanics eenmaal hebt is het idd vrij simpel. Daar om ook niet erg om te beginnen met de lastigste, kan het in de toekomst alleen maar simpeler zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:05

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren 4 bazen in de nieuwe raid (25M) neergelegd zonder al te veel moeite. De trash voor Elagon is dan wel weer lachen, met name die Wardens die tanks oneshotten :P Blijkt dus dat je ze even moet kiten zodat ze hun buff verliezen. :+ Elagon lijkt wel een leuke fight te zijn met een behoorlijke dikke dps check op 25M.

Zag dat de topguild op onze server de laatste twee op 10M hebben gedaan zodat ze konden beginnen aan HC. Beetje lame eigenlijk...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 12:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wij hadden woensdag onze eerste raid (10M). Ging eigenlijk bar slecht, maar ik had niet anders verwacht. Drie no-shows, dus uiteindelijk pas 3 kwartier later dan bedoeld begonnen en omdat een van de no-shows een tank was moest ik van resto naar guardian respeccen, waardoor onze shadow priest holy moest en uiteindelijk ik meer damage pakte omdat mijn gear niet super was, en zij mij vervolgens niet makkelijk up kon houden omdat haar gear ook niet berekend was op healing. Tel daarbij op dat de DPS allround redelijk laag was en een van de aanwezigen niet op Ventrilo kon zijn en het is ineens een wonder dat we die eerste baas nog naar 70% gekregen hebben. :+

Tactics zitten er wel goed in nu, dus zondag nog maar eens proberen met een goeie setup. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik vrees ook heel erg voor onze eerste raid. Zondag wordt er mogelijk een poging gedaan, maar ik weet niet eens zeker of ik zelf wel kan die avond. Verder moet er nog een 2e tank gezocht worden. En ik denk dat er ook meer dan gewenst aantal mensen denkt dat het net als bij DS gewoon even raiden wordt, maar nu is er uiteraard geen xx% buff en zijn we niet overgeared. De guild leader heeft in de uitnodiging ook niets over gems/enchants/tactics gezet volgens mij. Dat wordt dus wipen...

Wat me er aan doet denken dat ik m'n eigen enchants ben vergeten te mailen van m'n mage naar m'n paladin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
IntToStr schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:17:
Ik vrees ook heel erg voor onze eerste raid. Zondag wordt er mogelijk een poging gedaan, maar ik weet niet eens zeker of ik zelf wel kan die avond. Verder moet er nog een 2e tank gezocht worden. En ik denk dat er ook meer dan gewenst aantal mensen denkt dat het net als bij DS gewoon even raiden wordt, maar nu is er uiteraard geen xx% buff en zijn we niet overgeared. De guild leader heeft in de uitnodiging ook niets over gems/enchants/tactics gezet volgens mij. Dat wordt dus wipen...

Wat me er aan doet denken dat ik m'n eigen enchants ben vergeten te mailen van m'n mage naar m'n paladin :+
tja het blijft me verbasen dat sommige mensen dat tactics helemaal niet weten. Dat ze een of 2 basen ofzo niet kennen, of de details vergeten zij, ok.. maar sommige mensen.. pffft..

in onze raid woensdag & donderdag hadden we ook een andere tank, maar hem moest ook alles uitgelegd worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Overigens zijn er een paar filmpjes uitgekomen met een hele grote spoiler voor 5.1. Bepaald persoon die dood gaat. Het zou in ieder geval wel passen in de context van de hele expansion. Zal hier verder geen details plaatsen, maar op mmo-champion is het een en ander wel terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IntToStr schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:43:
Overigens zijn er een paar filmpjes uitgekomen met een hele grote spoiler voor 5.1. Bepaald persoon die dood gaat. Het zou in ieder geval wel passen in de context van de hele expansion. Zal hier verder geen details plaatsen, maar op mmo-champion is het een en ander wel terug te vinden.
Wow, dat is wel heftig, dat had niemand verwacht denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
neeeee, niet m'n hunter, niet m'n hunter.... oh wacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helza schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:39:
[...]
tja het blijft me verbasen dat sommige mensen dat tactics helemaal niet weten. Dat ze een of 2 basen ofzo niet kennen, of de details vergeten zij, ok.. maar sommige mensen.. pffft..

in onze raid woensdag & donderdag hadden we ook een andere tank, maar hem moest ook alles uitgelegd worden :(
Wij hadden gisteren een trial healer in de Raid. Dat was ook echt om te huilen.

Eerst geeft ie aan dat hij geen tactics wist, daarna moest hij constant zijn router resetten, dus hele raid laten wachten en tot overmaat van ramp verknalt hij echt alles wat hij kan verknallen tijdens de eerste baas (bleef in traps\paarse pools staan, Linkte de chains niet.

Dus toen de healer online kwam die er eergisteren bij was, heb ik die direct geinvite en aan de trial verteld dat hij zijn trial gefailed had en hem direct uit de guild gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477385

Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:29:
[...]

Eerst geeft ie aan dat hij geen tactics wist, daarna moest hij constant zijn router resetten, dus hele raid laten wachten en tot overmaat van ramp verknalt hij echt alles wat hij kan verknallen tijdens de eerste baas (bleef in traps\paarse pools staan, Linkte de chains niet.

Dus toen de healer online kwam die er eergisteren bij was, heb ik die direct geinvite en aan de trial verteld dat hij zijn trial gefailed had en hem direct uit de guild gekicked.
Heb je hem ook het advies gegeven om niet meer te gaan beginnen met raiden? Is wel handig om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:29:
[...]

Hmmmm je zou toch denken dat als je een trial bent je iig op de hoogte bent van de tactics... haha wow nowadays.... :F

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmr schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:31:
[...]
Hmmmm je zou toch denken dat als je een trial bent je iig op de hoogte bent van de tactics... haha wow nowadays.... :F
Ja, als je al een vaste spot hebt en een keer slack oke, maar als je nieuw bent verwacht ik inderdaad dat je al het mogelijke doet om een goede indruk achter te laten.
Anoniem: 477385 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:22:
[...]
Heb je hem ook het advies gegeven om niet meer te gaan beginnen met raiden? Is wel handig om te doen.
Ik niet, maar we hadden niet in de gaten dat hij nog op mumble was, en er kwamen dus wel wat minder leuke opmerkingen voor hem langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik herinner me nog wel dat Gerhard83 mij voor het eerst mee nam in LFR :p Ik speelde pas een paar maanden, vond tanken wel leuk, dus ik had al behoorlijk wat dungeons getankd, maar altijd max 5 man groepjes en nog nooit een raid gedaan. Dat ging dus niet zo goed... Taunten? Wat is dat? Stond niet op m'n action bars, dus ik wist niet wat men bedoelde. Positioning en het goed gebruiken van cooldowns was ook vreemd voor me. Door wat tips van hem en daarna wat verder lezen heb ik in ieder geval een hoop geleerd. Nu een paar maanden later ben ik zelf assistent raid leader.

Nu hoor je als trial natuurlijk wel voorbereid te zijn en is het niet met mijn situatie te vergelijken, maar voor nieuwe spelers kan het soms erg lastig zijn om te wennen aan raiden. Alle andere content is zo eenvoudig (voor de ervarener spelers) dat je meestal weg komt met een hele serie fouten die je misschien niet eens opmerkt, maar die in een raid wel afgestraft worden. Geen idee of deze speler nieuw was natuurlijk, neem aan van niet, maar goed, wie weet kan iemand met een paar aanwijzingen wel een nuttige speler worden. Al kan dat dan waarschijnlijk ook beter in een ander type guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

inmiddels gefixed

[ Voor 119% gewijzigd door Security op 12-10-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:23
Volgens mij is het zelfs nog niet eens zeker dat die persoon inderdaad dood gaat, maar dat ze hem iets aandoen is vrij duidelijk. De volgorde van de soundfiles op MMO-champ zijn een beetje verwarrend.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

IntToStr schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:47:
Nu hoor je als trial natuurlijk wel voorbereid te zijn en is het niet met mijn situatie te vergelijken, maar voor nieuwe spelers kan het soms erg lastig zijn om te wennen aan raiden.
Ik verwacht van mijn nieuwe raiders eigenlijk vrijwel niks. Fights leg ik met liefde even quick & dirty uit, die hoeven ze echt niet tot in detail te kennen. Het enige dat ik van ze verwacht is dat ze hun eigen class kennen (wat ik kan herkennen omdat ik zelf steeds alle classes naar max level) en dat ze niet in rotzooi op de vloer staan. Als ze dat kunnen, dan geef ik ze netjes een trial van een paar weken. Kunnen ze dat niet, dan mogen ze opdonderen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Jerry schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:51:
[...]

Windwalkers doen erg weinig dps op het moment. Een vriend van me is er niet blij mee :(.
Ik vind het erg leuk spelen, ik ben inmiddels level 88. In instances valt het me wel op dat de dps soms tegenvalt. Ik heb op 87 en 88 verschillende instances gedaan met een groep met DK, Rogue en ik als dps. (halverwege levelde ik dus)

Op dezelfde bosses was ik de ene keur laatste met dps en de volgende keer stond ik ruim bovenaan. Trash was nog meer random. Ik verdenk zelf de mastery, je bent erg afhankelijk van procs aangezien je de chi building abilities zo min mogelijk wil gebruiken. Op dungeon bosses kan ik heel hoog staan als ik mazzel heb met procs. Dat zou betekenen dat het op lange gevechten stabieler moet zijn. Uit de forums begrijp ik dat je dan onder gemiddeld uitkomt.

Als monks echt structureel onderaan staan doet Blizzard er wel iets aan, hun nieuwe class ondermaats is gegarandeerd negatieve publiciteit en slecht voor de mensen die speciaal voor monks resubbed zijn.

En als ze niets doen ... ik wilde dps+tank spec gaan, maar de guild kan ook healers gebruiken dus healer+tank is ook een prima optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Als healer dps-en ik vermaak me kostelijk!
spinning crane kick en 2e van de dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ben nu net een heroic aan het healen geweest op mijn druid (iLevel 339 met een pvp item in bag), wat is het daar makkelijk mee om te healen. Eigenlijk helemaal geen klap aan. Doe mij dan toch maar liever mijn priest waar ik iets meer moeite moet doen.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Nee toch, hebben ze Hogger eindelijk liggen of zo?! ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:16
Heerlijk dat die persoon dood gaan, mag wel weer wat war in warcraft komen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-12-2024
Kan iemand reseruct scroll naar mij toe sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-03 11:58
ValHallen schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:02:
Ben nu net een heroic aan het healen geweest op mijn druid (iLevel 339 met een pvp item in bag), wat is het daar makkelijk mee om te healen. Eigenlijk helemaal geen klap aan. Doe mij dan toch maar liever mijn priest waar ik iets meer moeite moet doen.
Mijn paladin ilvl460 is een heel ander verhaal.. Moet echt mijn best doen om fatsoenlijk te healen.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
rare shit nu op mijn server, kan wel chatten, maar de wereld doet niets lol, net terwijl ik een rare aant killen ben die ik nog moest voor glorious, een van de laatste 4 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wincenty schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:33:
Kan iemand reseruct scroll naar mij toe sturen ?
Je PM staat niet aan. Kan je mij een van de volgende dingen toesturen?
1) battle.net email adres of
2) characternaam en realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dennism schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:09:
rare shit nu op mijn server, kan wel chatten, maar de wereld doet niets lol, net terwijl ik een rare aant killen ben die ik nog moest voor glorious, een van de laatste 4 :/
Hmm.. en ik dacht dat het aan mij lag. (bronzebeard)
Was bezig met wat dailies. Ik kan niet eens mounten, hij blijft dan een animatie geven. Ook uitloggen gaat niet zoals normaal.

edit: hmm, door quote knopje nu twee post achter elkaar |:(

[ Voor 6% gewijzigd door purge op 12-10-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
zit ook op bronzebeard, na een alt-f4 werkt het weer na inloggen. Rare is gedespawned lijkt het :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
net shado pan instance gedaan, die trash voor de laatste boss. Uiteindelijk lastige trash! Finally >_<

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
mensen die zeker vergeten die panda's te activeren en die orbs te killen in die paarse troep en die in de shadow whirl gaan staan, en 2 van de 4 (geloof ik) zijn nog skippable ook nog :P

[ Voor 18% gewijzigd door Dennism op 12-10-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Neh dat is het niet, maar gewoon tactics moeten gebruiken op trash, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:49
lanerios schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:06:
Neh dat is het niet, maar gewoon tactics moeten gebruiken op trash, heerlijk.
uhm... tactics op trash? Zo'n trashpack ben ik nog niet tegengekomen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dus nog geen shadopan heroic gedaan. ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
als je wow mop nu begint zonder iets van Heirblooms of wat ik ook lees. ben je dan lang bezig om bijvoorbeeld een monk te levellen? en zou je dat aanraden aan een nieuw iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lanerios schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:16:
De "tactics" daar zijn tot nu toe nog altijd samengevat als "this stuff hurts" waarna het gewoon allemaal gegroepeerd en gekilld wordt. Gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-04 14:06

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

jaydenjarno schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:19:
als je wow mop nu begint zonder iets van Heirblooms of wat ik ook lees. ben je dan lang bezig om bijvoorbeeld een monk te levellen? en zou je dat aanraden aan een nieuw iemand?
Gaat nog rap zat hoor. Als je in een guild terecht komt krijg je ook al gauw een bonus op xp gain (hangt van guild level af), maar zelfs zonder is het goed te doen.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:49
Ik zit in full 463 HC gear. Ik ben overal geweest ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

NMe schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:21:
[...]

De "tactics" daar zijn tot nu toe nog altijd samengevat als "this stuff hurts" waarna het gewoon allemaal gegroepeerd en gekilld wordt. Gaat prima.
Zolang er maar iemand is die op de zwevende mob klikt wel ja ;). Als iemand dat niet doet blijven de mobs op 1 hp steken :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zojuist 89 gedinged. Nog voor 80% rested XP maar vrees dat ik Coren Direbrew niet meer ga meepakken. Kan er wel al voor queuen maar vrees dat je als 89 alleen maar een blok aan het been bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dude...gewoon queuen man! Ik heb 'm vanavond ook gedaan @ lvl89 (op de valreep). Het is geen hc mode world first ofzo (gevecht van 5 min) en bovendien zie ik heel veel @89 queuen. Dus queuen met die hap en wie weet heb je nog wat leuke lewt ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
idd, gewoon queuen, afhankelijk van class zijn sommige trinkets best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-03 11:58
Vannavond twee keer Shado-Pan Monastery gedaan op heroic als paladin healer.. moet zeggen dat ik normal lastiger vond op 90 haha.

Je moet DPS hebben die een beetje interrupt.. dan is het best te doen. Daarnaast als paladin gooi ik gewoon lekker droog een hamer op de grond en rol een peuk :P

//

Ik ben dus begin Cataclysm gestopt met WoW.. Nu met MoP, ik ben helemaal verslaafd _/-\o_

Boerderij spelen vind ik erg leuk, maar ik doe het alleen om de motes of harmony.

Verder is het voor mij allemaal erg snel gegaan.. heb afgelopen week alleen maar heroics gedaan op mijn paladin wat geresulteerd heeft in 3x ~ilvl460 Holy, Protection en Retribution gear.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
als ik nu helemaal opnieuw begin. dus als eerste char. wat raden jullie aan. gewoon pandaren monk of lopen er daar teveel van. heb in het verleden als een een hunter en een paladin gespeeld. maar das nog voor cataclism.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Geweldig "Ik heb alle heroics gedaan" en dus geen enkel idee van tactics hebben. En dan zeggen ze dat WoW weer moeilijker is. >_>
Ben zo blij met de WoW community, nog nooit zoveel scrubs gekicked.

Ik hoop echt dat de heroic raid content wat lastiger is dan DS heroic, want dat sloeg nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

lanerios schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 09:24:
Geweldig "Ik heb alle heroics gedaan" en dus geen enkel idee van tactics hebben. En dan zeggen ze dat WoW weer moeilijker is. >_>

Ik hoop echt dat de heroic raid content wat lastiger is dan DS heroic, want dat sloeg nergens op.
spine HC niet moeilijk?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Spine HC was qua tactics niet bepaald lastig (heb em zelf niet gekilled, ben in Cata in princiepe gestop met raiden bij de 5% buff uit mijn hoofd, op wat fun raids na). De lastigheid zat het em in het moeten stacken van bepaalde classes met bepaalde wapens om de DPS te halen om de kill snel te kunnen halen, niet in de over gecompliceerde tactics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:23
Ik was erg nieuwsgierig naar de nieuwe Brawler's Guild, welke in patch 5.1 erbij gaat komen. Het ziet er echt allemaal heel vet uit. Beide arena's zijn nog lang niet af. In Orgrimmar hebben momenteel even een quick'n'dirty iets ingedeeld lijkt het wel. Dat komt, waarschijnlijk, omdat ze de bestaande arena-map gepakt hebben en wat opgevuld. Verder nog low resolution textures enzo. Het is allemaal nog niet heel mooi afgewerkt.
Alliance is wat beter uitgewerkt. Die hebben een nieuwe plek gekregen op best wel coole plek. De arena is namelijk in de Deeprun Tram (Stormwind kant). Alliance heeft een bar en een loungehoek om de arena pit heen. Ziet ook allemaal vrij donker/duister uit.

Check de screens:

Brawler's Guild in Orgrimmar en Stormwind
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YVHquncJz1aKxzXmgUb7zLOV/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OJx4T1gejsDTEKBt0EAehwoK/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iXsLKDaXXpgKYkEeXIs6KKtx/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V6d8r8mp63J64dLKHEarKUan/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/plPWTkKwu3n5SE92Tquw4cA2/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2SeBcafEkdEwbUCx8RnfY4ra/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SoAZsx35FPqsNtXoeXqMyGDA/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tg9thVhJW8CTsPAs7mO6pA1j/thumb.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ben wel benieuwd hoe ze dit gaan doen met de pet classes. Heb tot nu toe alles makkelijk kunnen soloén, zelfs de lastigste rares door gewoon blueberry te gebruiken, deze te healen en daarnaast te dpssen. 99% immune op alle AOE is gewoon vrij OP en de rest is makkelijk te healen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Eerste baas heroic is best pittig. Als healer zie je de hp bars aardig op en neer spiken :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
totaal niet, het verwacht dat 10 mensen opletten en hun rotation kennen, dat is alles. Tendon is dps race. Bloods tanken + amalgation is gewoon makkelijk te tanken.
En nee, de dispells zijn niet moeilijk, behalve als je al te langzaam was met het dispellen bij andere fights, ik zou eerder Hagara lastiger noemen dan spine, omdat daar een stuk meer gebeurt.

En jaja, ik ben geboost. Maar helaas werkt dat smoesje niet. Als je mensen kan boosten in heroic raids terwijl je zelf nog niet eens halverwege in BiS zit, dan is de raid te makkelijk. The end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
raden jullie een nieuwe speler (laatste was ver voor cataclysm) aan om met een pandaren monk te gaan spelen of wat anders? denk dat er veel pandaren monks zullen zijn nu. heb al een paladin en een hunter gespeeld dus misschien wat anders proberen en dat is de nieuwste class vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Monk zijn er redelijk wat, maar als je een goede monk bent, dan win je gelijk. 99% van de monks op 60+ zijn compleet crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Zojuist heerlijk wat heroic achies gedaan met een pug groepje
ging verbazend goed. more like that please _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

lanerios schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:25:
[...]

totaal niet, het verwacht dat 10 mensen opletten en hun rotation kennen, dat is alles. Tendon is dps race. Bloods tanken + amalgation is gewoon makkelijk te tanken.
En nee, de dispells zijn niet moeilijk, behalve als je al te langzaam was met het dispellen bij andere fights, ik zou eerder Hagara lastiger noemen dan spine, omdat daar een stuk meer gebeurt.

En jaja, ik ben geboost. Maar helaas werkt dat smoesje niet. Als je mensen kan boosten in heroic raids terwijl je zelf nog niet eens halverwege in BiS zit, dan is de raid te makkelijk. The end.
10 man is sowieso peanuts vergeleken met 25 imho.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:20
Jawel, zonder tank met 4 dps en een healer. Ging prima, gewoon nuken en uit badshit lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Security schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:15:
Zojuist heerlijk wat heroic achies gedaan met een pug groepje
ging verbazend goed. more like that please _/-\o_
De meeste achieves zijn idd goed te doen als Pug als je maar een goede uitleg geeft.
Vooral de Scholo achives op Janice en gandling verwacht ik echter wel wat problemen.

Maar bijv de meeste in Nizou temple, shado pan monastary en de beide scarlets (op de hond achive na, omdat we dachten dat alleen de dogs tijdens de bossfight zouden gelden en niet alle dogs) deed ik daar ook alles vrij makkelijk in een pug, daarna de meeste hiervan ook nog met een guild groepje gedaan en dat ging helemaal simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Xenomorphh schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:31:
[...]

10 man is sowieso peanuts vergeleken met 25 imho.
Dat lijkt deze tier toch iets anders te zijn, tot op heden hebben 10 mans meer moeite lijkt het dan 25m guilds op paragon na uiteraard. Maarja, die hebben ook het beste uit een 25 man roster nu in een 10 man roster gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

De verleiding is langzaamaan wat groter aan het worden, dus ben wat meer informatie aan het zoeken. En nu liep ik bij een van de reacties op de review van Tweakers tegen het volgende aan:
En je hoeft gelukkig niet wéér dagenlang ofnnog langer te grinden voor nog een Anzu voor je alt. Die heb je nu meteen als je die al op een andere char had. Hulde!
Bij mijn laatste WoW periode, was ik zo fortuinlijk om de roll voor Ashes of Al'ar te winnen. Als ik het dus goed begrijp zou een alt de betreffende flying mount op het betreffende level (70 dacht ik) dus ook krijgen?

Zou dat persoonlijk wel erg nice vinden, uiteraard geen directe reden om WoW wel of niet weer op te pakken, maar toch erg leuk om het zeker te weten! :Y)

Edit: Ok, ik zie op wowhead dat ie nu op account wide staat. Dus dan ga ik er vanuit dat het inderdaad klopt. Nifty!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 265288 op 13-10-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Het spijt me dat ik dit hier zo moet zeggen, maar wat lijk jij mij een naar mannetje..
Als je al jouw berichten onder elkaar zet kan ik niet ontkennen dat er een tikje grootheidswaanzin bij jou speelt :')
Anyway ik speel WoW nog steeds op een regelmatige basis (paladin is eindelijk 86 ;) ) , en ben blij dat ik me niet meer druk hoef te maken om dat raiden, want als ik ergens een hekel aan heb is het wel verplicht gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, bijna 89 op mn Monk, heb net een rare spawn geslacht met een of andere rain en channeled spel. 3x dood gegaan totdat ik hem naar een ruimere plek kite, daar ging het een stuk beter en was hij na 3 minuten dood.

[ Voor 17% gewijzigd door corset op 13-10-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Echt, dat elitaire gedrag van jou in dit topic. Kun je niet beter verder op Elitist Jerks... :r
temp00 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:42:
Dude...gewoon queuen man! Ik heb 'm vanavond ook gedaan @ lvl89 (op de valreep). Het is geen hc mode world first ofzo (gevecht van 5 min) en bovendien zie ik heel veel @89 queuen. Dus queuen met die hap en wie weet heb je nog wat leuke lewt ;)
Gedaan vandaag. Uiteindelijk liet ik veel level 89 DPS ver achter me. Iets van 7de run ofzo dropt die trinket en ik win hem nog ook. Happy camper :>

[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-10-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Weet je, ik reageer er gewoon niet op. Ik heb een mening als hardcore raider, jullie hebben een mening as casual. The end.

Coren Direbrew gedaan, was wel grappig. Tank wordt gekegged, healer kan niet goed genoeg healen (89 in groene quest gear, dus was beetje undergeared, can happen), tank gaat dood. En 2 dps gaan janken dat de tank zuigt etc etc.

[ Voor 88% gewijzigd door corset op 13-10-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nee lanerios jij hebt niet 'gewoon' een mening dat is het probleem. Als iets niet in je straatje past, en dat komt vaak voor, moet iedereen het weten. Dat is al zo vanaf het moment dat je in dit topic begon te posten. Ik zou zeggen probeer eens wat minder flamerig te posten en een andere houding aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
lanerios schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:28:
Weet je, ik reageer er gewoon niet op. Ik heb een mening als hardcore raider, jullie hebben een mening as casual. The end.

Coren Direbrew gedaan, was wel grappig. Tank wordt gekegged, healer kan niet goed genoeg healen (89 in groene quest gear, dus was beetje undergeared, can happen), tank gaat dood. En 2 dps gaan janken dat de tank zuigt etc etc.
Begin ook wel weer een beetje te balen van je ik-weet-alles-beter houding...

Je bent best een aardige speler van wat ik heb kunnen zien die 5 runs dat je mee door DS HC bent gegaan, maar zo super als je het hier doet lijken goed ben je nou ook weer niet. Wel goed genoeg voor ons hoor, alleen niet constant genoeg qua interesse/ lange termijn attendance.

Dat is opzich geen probleem, maar elke mogelijkheid aangrijpen om mensen op dit forum tegen hun schenen te trappen/ te laten zien hoe uber je bent gaat echt te ver man...

En DS HC was echt wel lastig, ook voor hardcore raiders, maar dan wel 4-5 maanden voor jij eraan begon. :)

[ Voor 7% gewijzigd door hulkie op 13-10-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
weet je, ik geef het op.

@Temp00, ik ga het proberen, bedankt voor de tip.

@Hulkie, ik erger me ook aan genoeg dingen bij jou en de guild. Dat haal ik er hier toch ook niet bij? Maar goed, het is al duidelijk wat je guildies van me vinden (al enige tijd trouwens), waarom denk je dat ik al tijden niet meer online ben.
En qua DS moeilijkheid. Het is een raar beeld om te zeggen dat DS moeilijk is, als ze die binnen 1 á 2 resets clear hadden (world first) en de wotlk (minder al) en TBC (erger) een stuk langer duurden. Ik mis die world first races, die zijn er nu gewoon niet meer.

Nu om "aardig" te zijn:

Wat vinden mensen van Mistweaver healing, ik begreep van een paar guildies dat ze vergeleken met hun priest (guildie a) of paladin (guildie b) een stuk sneller door hun mana heenwaren. Ik ben zelf nog net geen 90 (45% te gaan ><) dus kan er nog niet echt een mening over vormen.
Is het nu nuttig om mistweaver te gaan? Of zijn ze gewoon slechter dan de andere healers nu?

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 13-10-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2022
Over moeilijkheid van HC`s kan ik niet meepraten, ben net aan level 87 op mijn shaman. Wel vind ik zelf dat de normals al veel te makkelijk zijn tot nu toe. Heb er twee gedaan een tempel/brouwerij instances. Mischien dat de anderen lastiger zijn. Van wat ik hoor en lees moet je overigens je moeilijkheid ook niet zoeken op HC instances maar op die challenge versie. En nu snel door met mn panda brewmaster...ik was namelijk profs aan het levellen jeey!

[ Voor 26% gewijzigd door Ducar op 13-10-2012 19:03 . Reden: Lanerios lijkt zn leven gebeterd te hebben ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Ducar,

ik moet wel zeggen dat zodra je in Shadopan/vaults (87+) komt, het niveau iets hoger wordt. Trash die veel AOE doet, bosses die in een bepaalde volgorde dood moeten, dat maakt het wel een stuk leuker.
Ik ben zeker nieuwsgierig naar de challenge modes, hoewel ik me wel besef dat de gold times nog een tijd weg zijn voor me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
lanerios schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:59:
@Hulkie, ik erger me ook aan genoeg dingen bij jou en de guild. Dat haal ik er hier toch ook niet bij? Maar goed, het is al duidelijk wat je guildies van me vinden (al enige tijd trouwens), waarom denk je dat ik al tijden niet meer online ben.
En qua DS moeilijkheid. Het is een raar beeld om te zeggen dat DS moeilijk is, als ze die binnen 1 á 2 resets clear hadden (world first) en de wotlk (minder al) en TBC (erger) een stuk langer duurden. Ik mis die world first races, die zijn er nu gewoon niet meer.
Jammer, om dat via dit medium te horen. Maargoed, dat je toch niet bij ons ging raiden terwijl ik je een core spot als tank had gegeven hoorde ik ook via dit forum. Ik zal je uit de guild verwijderen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

8)7 :X |:(

Jij had Spine HC pre nerf neer neem ik aan ? Of is dit het commentaar van iemand die met de 30% buff (en de nodige nerfs) en easy epics even door DS HC heen wandelde ?

Maar goed. Deze week begonnen aan Heroic Vaults op 25. En moet zeggen dat het toch wel pittig is, zeker als healer. Maar in ieder geval blij dat het geen makkie is zoals LFR is nu :P .

Wat me trouwens op valt is dat er niet zo heel veel 25 mans guilds meer zijn. Op mijn huidige server zijn we de enige (misschien nog een verdwaalde casual guild) en ook op 3 andere servers waar ik gespeeld heb, is er nog maar 1 over. Wel heel erg jammer en geen goede ontwikkeling als je het mij vraagt.

Begin zo onderhand wel een beetje "Daily moe" te worden :r . Hoop ook echt dat ze de rep die je main hebt, account wide of in ieder geval server wide maken. Moet er niet aan denken om alles straks op alts nog eens te gaan doen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
goed punt zertaxka, maar het valt me gewoon op qua content. Vroeger hadden veel guilds constant moeite met raids,world firsts duurden weken, soms maanden. Was dat goed? Nee, dat was gewoon te lang en te ontoegankelijk voor veel spelers.
Dus hebben ze het toegankelijk gemaakt met de buff van DS, maar helaas werden de encounter buffs/nerfs gedesigned om de buff heen.

Ze moesten daar in een middenweg zoeken, en ik denk/hoop dat ze dat in mists hebben gevonden.

goed voorbeeld waar het wel goed ging:

Morchok, ja undertuned (pugs op Dragonblight deden hem wekelijks) maar was wel een leuk gevecht op heroic, omdat je opeens 2 bosses had. Je moest opeens heel anders denken en spelen.

ander goed gevecht:

Hagara heroic, veel tegelijk waar rekening mee gehouden moet worden.

[ Voor 25% gewijzigd door corset op 13-10-2012 19:22 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.