Ik heb sinds een paar weken ook een Lumia 820.
Ik was een tevreden iPhone 4 gebruiker en na 2,5 jaar toe aan een nieuw toestel. De iPhone had de geest gegeven. Omdat de iPhone 5 zo verschrikkelijk duur is en meer van hetzelfde heb ik gekozen voor de Lumia 820.
Ik vind de livetiles echt een leuke toevoeging. Wat is dat leuk en handig. Na even te hebben moeten wennen aan het nieuwe touchscreen en os heb ik de volgende plus en minpunten kunnen verzamelen:
+ Nokia Drive....fantastisch!
+ Livetiles.... Telefoon is ineens heel dynamisch
+ Batterij is goed en gaat in een energiebespaarstand als je de 20% raakt (als je dit zo instelt)
+ Kid corner, een aparte sandbox voor je kinderen. Erg handig in mijn geval
+ 4G
- ik mis een hele bunder apps. Echofon, Eredivisie live, Ziggo App, VI en bovenal Spotify
- Whatsapp is crap....Notificeert niet aan lockscreen en is crabby in het gebruik. iPhone app veel beter
Al met al een tevreden gebruiker omdat ik er rekening mee houd dat vele missende apps spoedig komen.
Overigens lijk ik een goede cover te hebbben. Er staat iets van wireless charging bij... Telefoon komt van KPN
Waar kan ik het beste een wireless charger kopen? Of nog even wachten. Ik vind 80 euro veel te veel geld
[
Voor 9% gewijzigd door
TF op 20-01-2013 20:21
]