Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
NetAmp schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:40:
[...]
Edit: ja daar heb je 't al:
[...]
Insert12 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:39:
Ik heb ze net aan de telefoon gehad en het is een foutje. Bij het éénjarige abonnement moet €235 worden bijbetaald en voor het tweejarige abonnement met 1GB en 90 minuten moet ongeveer €70 worden bijbetaald.

Ze hadden ze wel in voorraad.
Ik ben benieuwd, ik verwacht dan wel een telefoontje van ze. We gaan het zien.

[ Voor 14% gewijzigd door TrueChaoZ op 15-01-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 20:19
Met een beetje mazzel krijg je hem nog wel als je hem via de website besteld, maar ik zou er van uit gaan dat het geannuleerd wordt.

Eigenlijk had ik ook gewoon moeten bestellen via de website, maar ik wilde weten of ze hem in voorraad hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
Het grappige is dat mijn abonnementsverlenging al meteen is ingegaan - geen idee eigenlijk waarom, hij loopt officieel pas op 10-2 af, dus dat wordt ook nog lachuh als ze dat weer terug moeten draaien. Want ik ga sowieso niet zomaar akkoord met een hoge toestelprijs, al is het toestel dat vast waard. Maar dan nog liever Sim Only of nog even wachten. Zou wel tof zijn als ik er mazzel mee heb.

Edit: enige nuance is misschien nodig, ik ben absoluut niet van plan om te gaan klagen. Als het zo is dat ik hem krijg voor niks of tegen een lage prijs dan is dat mooi meegenomen, anders draaien ze het maar terug :)

[ Voor 22% gewijzigd door TrueChaoZ op 15-01-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayC
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06 23:03
Ik heb de draadloze lader laten komen, maar ben tot de conclusie gekomen dat de standaard back cover draadloos laden niet ondersteund :-(

Op de site van Nokia staat duidelijk dat de standaard cover daar geschikt voor zou zijn. Wanneer je de cover verwijderd zie je echter 4 contacten in het toestel voor de backcover die geen contact kunnen maken met de standaard backcover.

Ik heb een witte backcover besteld die wel ondersteuning biedt voor draadloos laden. Maar dat is toch een extra investering van 23 Euro.

RayC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 23:23
@RayC:
Ik hoorde laatst dat alleen de matte achterkantjes geschikt zijn voor het draadloos laden. Hoe zit dat bij degene die je eerst had en die je nu besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 21:12
is ook weer niet zo, de mijne is matzwart en ook niet geschikt.
Zal wel andersom zijn, dat die met draadloze functie mat van kleur zijn.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Welke geheugenkaartjes van 16 GB zijn er ongeveer geschikt voor de 820? Een paar pagina's terug staat wel wat over 32 GB, maar aan 16 GB heb ik genoeg en die zijn ook nog eens een stuk goedkoper :P

Er zijn nogal wat verschillende met ook behoorlijk verschillende prijzen. Weet iemand wat een goede is met een goede prijs/kwaliteitsverhouding?

http://tweakers.net/categ...klQzNjCxMlHaXcxAo4r7a2FgA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Code-X
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 03:18
TrueChaoZ schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:55:
Het grappige is dat mijn abonnementsverlenging al meteen is ingegaan - geen idee eigenlijk waarom, hij loopt officieel pas op 10-2 af, dus dat wordt ook nog lachuh als ze dat weer terug moeten draaien. Want ik ga sowieso niet zomaar akkoord met een hoge toestelprijs, al is het toestel dat vast waard. Maar dan nog liever Sim Only of nog even wachten. Zou wel tof zijn als ik er mazzel mee heb.

Edit: enige nuance is misschien nodig, ik ben absoluut niet van plan om te gaan klagen. Als het zo is dat ik hem krijg voor niks of tegen een lage prijs dan is dat mooi meegenomen, anders draaien ze het maar terug :)
Coolblue heeft hem haast voor dezelfde prijs (0 euro versus 15 euro bijbetalen voor het toestel): http://www.pdashop.nl/abo...elector_template=Overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:53
Insert12 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:39:
Welke geheugenkaartjes van 16 GB zijn er ongeveer geschikt voor de 820? Een paar pagina's terug staat wel wat over 32 GB, maar aan 16 GB heb ik genoeg en die zijn ook nog eens een stuk goedkoper :P

Er zijn nogal wat verschillende met ook behoorlijk verschillende prijzen. Weet iemand wat een goede is met een goede prijs/kwaliteitsverhouding?

http://tweakers.net/categ...klQzNjCxMlHaXcxAo4r7a2FgA
Ik heb laatst die Sandisk Ultra gekocht en dat werkt prima. De extra snelheid is wel fijn bij het kopiëren van grotere bestanden (muziek bijvoorbeeld).

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:32
Ik heb WhatsApp geinstalleerd, maar ervaar het volgende: Als iemand mij een WhatsApp bericht stuurt, komt het bij mij als SMS aan. Als ik een reactie stuur is het ook een SMS.

Als ik zelf WhatsApp open, en via ' Alle' iemand opzoek om een WhatsApp te sturen, dan ook stuur ik een SMS (met de tekst " Probeer WhatsApp messenger blabla reclame").

Ik kom geen optie tegen waarbij ik moet kiezen of ik WhatsApp of SMS wil gebruiken. Kan iemand hier iets over roepen? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Insert12 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:39:
Ik heb ze net aan de telefoon gehad en het is een foutje. Bij het éénjarige abonnement moet €235 worden bijbetaald en voor het tweejarige abonnement met 1GB en 90 minuten moet ongeveer €70 worden bijbetaald.

Ze hadden ze wel in voorraad.
Het is toch wat slordig dat je deze combinatie voor deze prijs nog steeds kunt bestellen ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
Code-X schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:34:
[...]
Coolblue heeft hem haast voor dezelfde prijs (0 euro versus 15 euro bijbetalen voor het toestel): http://www.pdashop.nl/abo...elector_template=Overview
Als ik bij CB voor Vodafone, verlenging 1 jaar B-S-W Regelmatig 200MB 32,50 (90 min, onbeperkt sms) kies, krijg ik toch echt een toestelprijs van 291 euro. Bij een nieuw abonnement van 2 jaar met Altijd 1GB(+3GB tijdelijk) wat ook een goede 2 jarige deal is, is het toestel 15 euro. Of zie ik iets over het hoofd?
PinokkioTV schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:09:
[...]
Het is toch wat slordig dat je deze combinatie voor deze prijs nog steeds kunt bestellen ...
Inderdaad slordig. Het is telefonisch gemeld, er hebben mensen al besteld, we zitten niet in het weekend. Je zou toch denken dat ze dat snel zouden oplossen. Ik heb overigens ook nog niets gehoord over m'n toestel. Als ik morgen nog niets gehoord heb (mail of tel), ga ik morgen of vrijdag maar eens bellen. :9

--
Wel erg jammer dat de standaard cover draadloos laden niet ondersteund, al vind ik het maar een gimmick.

@technoaddict
Ik heb geen idee wat daar mis gaat, misschien even het Whatsapp voor Windows Phone topic proberen?

[ Voor 8% gewijzigd door TrueChaoZ op 16-01-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
PinokkioTV schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:09:
[...]

Er is al wel wat aan de prijzen aangepast toch? Dat dacht ik namelijk, want ik heb hem gisteravond laat ook besteld. Vodafone heeft anders tijd zat gehad om de prijzen aan te passen, dus nu houd ik ze er ook gewoon aan. Ze hebben hem me eerder ook al voor €40 aangeboden, dus zo'n groot verschil is het nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
@TrueChaoZ, ik ben toch een stukje verder gekomen. In WhatsApp heb je 'Favorieten' en 'Alle' . Alleen als ik iemand uit de favorieten pak kan ik WhatsAppen. Via 'Alle' gaat het via sms. Heel raar. Ik weet trouwens ook niet hoe ze in 'Favorieten' komen. Er kwamen er net een paar bij :) Misschien omdat ik ze eerder gesmst had en daardoor onder Favorieten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26

Distortion

Bottle to Throttle

Afgelopen maandag de 820 besteld bij Coolblue icm een tele2 abbo. Dinsdagmiddag zoals afgesproken kwam de bezorgdienst langs met het pakket. We nemen alles door en hij ziet dat mijn geboortejaar wat op het contract staat niet overeenkomt met mijn ID kaart. Verdorie, hij mag em niet afgeven. Het is nu inmiddels woensdagavond en ik zou terug gebeld worden door CB voor een nieuwe afspraak, maar ze moeten nog bellen. Wegens de drukte hebben ze nog geen tijd krijg ik zopas te horen. BS, want als iemand nu zou bestellen zou deze binnen 2 uur teruggebeld worden, dat had ik immers maandag avond ook.

Ok, we wachten nog wel even af. Toch nog even een vraag: Ik heb nu een nokia c6-01 (symbian) is het mogelijk dat ik de contacten via Nokia suite bv over kan zetten naar de 820?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:07
Code-X schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:34:
[...]

Da's voor een 2 jarig abbo.
Insert12 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:39:
[...]

Er is al wel wat aan de prijzen aangepast toch? Dat dacht ik namelijk, want ik heb hem gisteravond laat ook besteld. Vodafone heeft anders tijd zat gehad om de prijzen aan te passen, dus nu houd ik ze er ook gewoon aan. Ze hebben hem me eerder ook al voor €40 aangeboden, dus zo'n groot verschil is het nu ook weer niet.
Ik heb er vanavond nog 2 besteld voor 0 euro bij een 1 jarig abbonement.

[ Voor 34% gewijzigd door Jannibal23 op 16-01-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Distortion schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:02:

Ok, we wachten nog wel even af. Toch nog even een vraag: Ik heb nu een nokia c6-01 (symbian) is het mogelijk dat ik de contacten via Nokia suite bv over kan zetten naar de 820?
Op de 820 staat daar een appje van Nokia voor geinstalleerd, dan zet je alles via bt over.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
ozzynator schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:23:
[...]

Op de 820 staat daar een appje van Nokia voor geinstalleerd, dan zet je alles via bt over.
Daar kwam ik wat later ook achter, nadat andere handmatige pogingen niet lukten. Het werkt wel heel goed via die app moet ik zeggen. En dat was met een oude SE w890i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
technoaddict schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:50:
@TrueChaoZ, ik ben toch een stukje verder gekomen. In WhatsApp heb je 'Favorieten' en 'Alle' . Alleen als ik iemand uit de favorieten pak kan ik WhatsAppen. Via 'Alle' gaat het via sms. Heel raar. Ik weet trouwens ook niet hoe ze in 'Favorieten' komen. Er kwamen er net een paar bij :) Misschien omdat ik ze eerder gesmst had en daardoor onder Favorieten komen.
Heb je toevallig al iets meer ondekt? Ik heb hetzelfde probleem, erg raar want er staan mensen in mijn zogenaamde favorieten die ik eigenlijk nooit bel of sms't laat staan WA'ed!! Best wel vervelend want de mensen die ik wel vaak WA'ed staan niet in mijn favo's......

Verder kan ik Nokia Drive niet installeren, hij loopt vast na een aantal MB te hebben gedownload en opnieuw laten downloaden helpt niet. Ben de foutmelding al eerder tegengekomen in een topic (weet even alleen niet meer waar), in de app lijst staat een zwarte Tile met @C:/Data/Programs/{3 deze is verschenen nadat het installeren niet gelukt was en gaat ook niet weg! De foutcode die ik overigens krijg is Error Code:8103010d en kan deze niet terug vinden in de Knowledge Base.....

Voor de rest ben ik echt super tevreden! Ben van een BB Torch naar een Lumia met WP8 gegaan en echt zonder learning curve. Tot nu toe? Geweldig apparaat! Alleen nog even een ING App en dan ben ik weer compleet.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

ozzynator schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:23:
[...]

Ok, bedankt. Als ik em binnen heb ga ik daar mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
technoaddict schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:50:
In principe zijn je 'favorieten' de mensen uit je contactpersonen lijst (daar moeten ze geloof ik wel tussen staan) die ook WhatsApp hebben. Onder het kopje 'alle' staan gewoon alle contactpersonen, om een soort centraal berichtsysteem te geven, en uitnodiging mogelijkheid, die lijst moet je verder niet gebruiken.
Insert12 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:39:
[...]
Nee hoor de 'foute' prijzen staan er nog steeds, nu net gecheckt. Blijf het vreemd vinden, is toch erg slordig. Morgen maar eens bellen, ik heb namelijk nog niks vernomen van m'n nieuwe telefoon O-). Bijvoorbeeld deze:

Product
Nokia Lumia 820 Black € 0,00 € 0,00
Abonnement € 15,00 € 0,00
Bel+Sms 65 1 jaar

Voordeel en aansluitkosten
+ Eenmalige aansluitkosten € 30 (Deze betaal je via je eerste telefoonrekening) € 0,00 € 0,00
+ De eerste 6 maanden 25% korting € 3,75- € 0,00

Totaal € 11,25 € 0,00

[ Voor 36% gewijzigd door TrueChaoZ op 17-01-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jannibal23 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:40:
[...]

Ik heb er vanavond nog 2 besteld voor 0 euro bij een 1 jarig abbonement.
Zijn de telefoons dan wel simlockvrij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
TrueChaoZ schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 20:20:
[...]
In principe zijn je 'favorieten' de mensen uit je contactpersonen lijst (daar moeten ze geloof ik wel tussen staan) die ook WhatsApp hebben. Onder het kopje 'alle' staan gewoon alle contactpersonen, om een soort centraal berichtsysteem te geven, en uitnodiging mogelijkheid, die lijst moet je verder niet gebruiken.
Dat is het rare bij mij, er staan mensen onder "alle" waar ik zeker van weet dat ze Whatsapp hebben maar die dus niet onder de Favo's staan......... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 16:09
Bunta schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:23:
[...]

Dat is het rare bij mij, er staan mensen onder "alle" waar ik zeker van weet dat ze Whatsapp hebben maar die dus niet onder de Favo's staan......... 8)7
In het Instellingen menu van Whatsapp staat een optie om je Favorieten bij te werken. Misschien moet je dat eens proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Jadang schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:27:
[...]

In het Instellingen menu van Whatsapp staat een optie om je Favorieten bij te werken. Misschien moet je dat eens proberen. ;)
Heb het zojuist geprobeerd maar blijft op 48 staan, hoe vaak ik ook een refresh doe.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Bunta schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:00:
[...]

Heb het zojuist geprobeerd maar blijft op 48 staan, hoe vaak ik ook een refresh doe.....
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe dat werkt. Doe maar wat, en uiteindelijk komen ze wel in mijn whatsapp terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
technoaddict schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:22:
[...]

Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe dat werkt. Doe maar wat, en uiteindelijk komen ze wel in mijn whatsapp terecht :)
Hahaha, je kan zo bij een helpdesk gaan werken!!

Grapje natuurlijk, ben online nog wat tegen gekomen waar er wordt gesproken over de manier van opslaan van telefoonnummers, landcode etc. Ik ga even spelen met die info en hou je op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayC
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06 23:03
kippengaas schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:36:
@RayC:
Ik hoorde laatst dat alleen de matte achterkantjes geschikt zijn voor het draadloos laden. Hoe zit dat bij degene die je eerst had en die je nu besteld hebt?
Mijn witte backcover voor draadloos laden is inderdaad mat. Ik heb geen opties gezien om te kiezen tussen mat en glimmend.

RayC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

De mijne is ook wit en mat, en is idd draadloos op te laden. Maar wat een prachtig toestel zeg. Ik kom van een Nokia C6-01, wat een verademing! Het enige kleinigheidje waar ik mee zit is om de contacten te syncen tussen outlook.com en office outlook 2013. Dat gaat heel langzaam, iedere dag komt er een persoon bij. Weet iemand waar dat aan ligt? Het syncen tussen de 820 en de cloud gaat perfect, incl agenda, contacten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Zijn de zwarte ook draadloos op te laden of moet je dan mazzel hebben dat je een mat zwarte hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:49

TF

bla bla

Ik heb sinds een paar weken ook een Lumia 820.

Ik was een tevreden iPhone 4 gebruiker en na 2,5 jaar toe aan een nieuw toestel. De iPhone had de geest gegeven. Omdat de iPhone 5 zo verschrikkelijk duur is en meer van hetzelfde heb ik gekozen voor de Lumia 820.

Ik vind de livetiles echt een leuke toevoeging. Wat is dat leuk en handig. Na even te hebben moeten wennen aan het nieuwe touchscreen en os heb ik de volgende plus en minpunten kunnen verzamelen:

+ Nokia Drive....fantastisch!
+ Livetiles.... Telefoon is ineens heel dynamisch
+ Batterij is goed en gaat in een energiebespaarstand als je de 20% raakt (als je dit zo instelt)
+ Kid corner, een aparte sandbox voor je kinderen. Erg handig in mijn geval
+ 4G

- ik mis een hele bunder apps. Echofon, Eredivisie live, Ziggo App, VI en bovenal Spotify
- Whatsapp is crap....Notificeert niet aan lockscreen en is crabby in het gebruik. iPhone app veel beter

Al met al een tevreden gebruiker omdat ik er rekening mee houd dat vele missende apps spoedig komen.

Overigens lijk ik een goede cover te hebbben. Er staat iets van wireless charging bij... Telefoon komt van KPN

Waar kan ik het beste een wireless charger kopen? Of nog even wachten. Ik vind 80 euro veel te veel geld

[ Voor 9% gewijzigd door TF op 20-01-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
heb hier laatst een review gezien van eentje van Philips, die was € 20,- (uit mijn hoofd). Weet alleen niet of die ook met een 820 werkt.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 11-09 22:37
Ik heb zo'n lader van Philips voor 20 euro (nog te koop bij Paradigit) en krijg binnenkort een L820.

Die 820 kun je toch ook gewoon flashen met NCS en een firmware die je van navifirm kunt downloaden, toch? Dan flash ik er meteen de portico update op, ook al heeft dat niet zoveel zin voor de L820 als voor de L920.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flamingworm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 08:20
Kan iemand duidelijkheid geven over het draadloos laden bij de L820? Als je deze voor maart koopt krijg je van Nokia een gratis draadloze lader, maar dan heb je toch nog steeds een draadloze laadhoes nodig? Of zit die ook standaard in het doosje? Of krijg je van Nokia enkel bij de 920 een draadloze lader en bij de 820 een draadloze laadhoes? Dit is me onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
"gratis" draadloze lader is alleen bij de 920, is volgens mij redelijk duidelijk gecommuniceerd.

[ Voor 5% gewijzigd door ozzynator op 22-01-2013 09:22 ]

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flamingworm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 08:20
Daar ben ik het niet mee over eens "koop de Nokia lumia 920 of 820 en ontvang een gratis draadloze lader"

http://www.nokia.com/be-nl/nokia-lumia-met-gratis-oplader/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Ik heb sinds vandaag ook een Lumia 820. Naast mijn L920 dus. Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn en waar de L820 beter in is dan de L920. 1 ding heb ik zo al wel gezien, zwart is echt zwart op de L820. Wat gaaf.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia820Review/FR0000.jpg

Over draadloos laden, bij de L820 kun je achterkantjes krijgen met een coil erin. Dit zit dus niet standaard bij de L820. Als je de achterkant eraf haalt zie je meteen of je een coil hebt of niet, je ziet dan een zwart plake met 4 elektrische contacten.

[ Voor 30% gewijzigd door zonoskar op 22-01-2013 17:38 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:31:
Ik heb sinds vandaag ook een Lumia 820. Naast mijn L920 dus. Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn en waar de L820 beter in is dan de L920.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Zit nog te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
flamingworm schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:23:
Daar ben ik het niet mee over eens "koop de Nokia lumia 920 of 820 en ontvang een gratis draadloze lader"

Ik heb het ze even in een privébericht gevraagd op Facebook :)
Ik heb sinds vandaag ook een Lumia 820. Naast mijn L920 dus. Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn en waar de L820 beter in is dan de L920. 1 ding heb ik zo al wel gezien, zwart is echt zwart op de L820. Wat gaaf.

[afbeelding]

Over draadloos laden, bij de L820 kun je achterkantjes krijgen met een coil erin. Dit zit dus niet standaard bij de L820. Als je de achterkant eraf haalt zie je meteen of je een coil hebt of niet, je ziet dan een zwart plake met 4 elektrische contacten.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:49

TF

bla bla

ik heb af en toe wel wat geks. Als ik een bericht in het typen ben is ineens mijn hele scherm ingezoomed. Ik krijg het dan niet meer goed en moet de telefoon booten om het op te lossen.

Daarnaast ben ik nogal eens mijn verbinding met KPN kwijt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Gebruikt iemand de 820 ook in de auto met BT connectie op de radio? Ik merk dat de BT verbinding de ene keer wel automatisch tot stand wordt gebracht, en andere keer weer niet. Best irritant, want ik moet de telefoon er dan bij pakken en in het BT overzicht op de daar zichtbare BT RADIO connectie klikken zodat de verbinding geactiveerd wordt. Met de vorige tel ging dat automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Draadloos laden op de Philips lader werkt in ieder geval al. Dus dat is een plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:52

SomerenV

It's something!

Insert12 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:59:
[...]

Ik heb het ze even in een privébericht gevraagd op Facebook :)

[...]

Ik ben benieuwd naar je bevindingen :)
Voor Nederland geldt in ieder geval dat je alleen een draadloze oplader bij de L920 krijgt. Over de 820 wordt met geen woord gerept. Staat ook specifiek in de voorwaarden dat je in het bezit moet zijn van een Nederlandse Lumia 920.

http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/voorwaarden.html

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
SomerenV schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 23:27:
[...]

Voor Nederland geldt in ieder geval dat je alleen een draadloze oplader bij de L920 krijgt. Over de 820 wordt met geen woord gerept. Staat ook specifiek in de voorwaarden dat je in het bezit moet zijn van een Nederlandse Lumia 920.

http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/voorwaarden.html
Ik zie het inderdaad. De post waar ik eerder op reageerde is gelinkt naar de Belgische website en niet naar de Nederlandse. Niet goed opgelet door mij dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 09:49
Vandaag me Nokia 820 via het werk gekregen. Leuk toestel.

Draadloos laden voorbereidingen zit er gewoon in. Jammer genoeg heb ik nog geen draadloze oplader. Is er al wat bekend over de batterijduur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
De batterijstatus heeft bij mij een bugje, lijkt het wel. Soms als ie is opgeladen, blijft de status uren aan een stuk op 99% (of iets in die richting) staan. Als ik dan ga slapen, staat ie de volgende dag wel correct (40% om maar iets te noemen). Dit heb ik nu al een paar keer gehad en vindt dat maar vreemd omdat het uitlezen van accu nu niet bepaald erg lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
flamingworm schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:23:

In Belgie wel ja. Maar daar heb je in Nederland niet veel aan.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Universal Creations schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 00:20:
De batterijstatus heeft bij mij een bugje, lijkt het wel. Soms als ie is opgeladen, blijft de status uren aan een stuk op 99% (of iets in die richting) staan. Als ik dan ga slapen, staat ie de volgende dag wel correct (40% om maar iets te noemen). Dit heb ik nu al een paar keer gehad en vindt dat maar vreemd omdat het uitlezen van accu nu niet bepaald erg lastig is.
Misschien heb je de achtergrondtaak van de app uit gezet.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Als ik via het instellingenmenu de status opvraag, geeft die hetzelfde aan. Het rare is dat ie het soms wel goed doet en soms ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
1 irritant verschil heb ik al gevonden tussen de 920 en de 820. De 820 gaat veel langzamer aan. Als ik de 920 aanzet, dan gaat het scherm zo'n halve seconde nadat ik op het knopje gedrukt heb aan. Bij de 820 zit daar veel langer tussen, misschien wel 1.5-2 sec. Het verschil is zo groot dat ik vaak 2 keer op de aan/uit knop druk, en daarmee gaat de 820 dus meteen weer uit. Zeer irritant. Qua hardware is er geen verschil tussen de 920 en 820 toch? Dus waar zou dat verschil vandaan komen? Het zal toch niet aan het Oled scherm liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
zonoskar schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:21:
1 irritant verschil heb ik al gevonden tussen de 920 en de 820. De 820 gaat veel langzamer aan. Als ik de 920 aanzet, dan gaat het scherm zo'n halve seconde nadat ik op het knopje gedrukt heb aan. Bij de 820 zit daar veel langer tussen, misschien wel 1.5-2 sec. Het verschil is zo groot dat ik vaak 2 keer op de aan/uit knop druk, en daarmee gaat de 820 dus meteen weer uit. Zeer irritant. Qua hardware is er geen verschil tussen de 920 en 820 toch? Dus waar zou dat verschil vandaan komen? Het zal toch niet aan het Oled scherm liggen?
Vreemde zaak, wanneer ik op de powerknop druk van mijn L820 duurt het toch echt geen anderhalf tot twee seconden, zou het geen app kunnen zijn die de boel wat trager maakt?

Met betrekking tot de verschillen zie de volgende zeer gedetailleerde link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
:) ja, dat zijn me nog eens opstarttijden!

Maar zet jij je telefoon dan 16x per dag uit en aan dan, dat je je er aan irriteert? Of bedoel je als je het scherm uit slaapstand haalt, want dat is heel wat anders dan "aanzetten".

De mijne reageert ook binnen de seconde na indrukken, kan dat er iets in je harde waar niet helemaal goed zit.

[ Voor 44% gewijzigd door ozzynator op 23-01-2013 11:06 ]

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Ja, ik bedoel met aanzetten het scherm uit slaapstand halen. Ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn, wie zet zijn telefoon nou helemaal uit? Maar als jullie daar geen probleem mee hebben ga ik een factory-reset proberen, misschien helpt dat.

/edit: Of zou het kunnen komen doordat ik er geen SIM kaart in heb? Misschien zoekt ie bij het uit slaapstand halen wel even naar die kaart.

/edit2: met SIM kaart van mijn L920 gaat het scherm na een vergelijkbare tijd aan, dus dat lijkt niet het probleem.

/edit3: Ook na een factory reset (wat duurt dat frickin' lang zeg!) geen verbetering. Wellicht ligt het nog een met missende SD kaartje? Tijd voor nog een test...

/edit4: Ook met een SD kaart is ie flink trager met aanzetten dan de L920.

[ Voor 55% gewijzigd door zonoskar op 23-01-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
is ook wel logisch ja, maar zo staat het er niet. Kan ja, met die sim, zou ik eerst proberen voordat ik hem hard zou resetten.

al getest dus.

[ Voor 9% gewijzigd door ozzynator op 23-01-2013 12:30 ]

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 23:23
Iemand dit reclame filmpje al gezien waarin de Lumia 820 behoorlijk wat klappen krijgt en er goed uitkomt? (en de iPhone wordt afgebeeld als een apparaat dat helemaal niks kan weerstaan)
Iemand enige ervaringen trouwens met de 820 te laten vallen? Ik las dat de 920 wel gorilla glass heeft en de 820 niet, dus ben een beetje sceptisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:53
kippengaas schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:36:
Iemand dit reclame filmpje al gezien waarin de Lumia 820 behoorlijk wat klappen krijgt en er goed uitkomt? (en de iPhone wordt afgebeeld als een apparaat dat helemaal niks kan weerstaan)
Iemand enige ervaringen trouwens met de 820 te laten vallen? Ik las dat de 920 wel gorilla glass heeft en de 820 niet, dus ben een beetje sceptisch.
Grappig filmpje, al zou ik het zelf nooit uitproberen!
Ik heb de 820 nu bijna 3 weken en heb er nog geen krasje opzitten. De achterkant heb ik er een aantal keren af moeten hebben ivm andere sim en SD kaartje plaatsen enzo, maar daar lijkt die verder ook geen last van gehad te hebben. Gaat nog net zo lastig als de eerste keer (niet dat het heel moeilijk is, zit allemaal gewoon strak en je moet je nagels gebruiken).
Nu heb ik hem (natuurlijk) nooit bij mijn sleutelbos in de zak zitten, maar broekzak (voor en kont) en jaszak, alles heeft hij tot nu toe overleeft. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Ik heb het verschil met een filmpje zichtbaar gemaakt. Kunnen jullie eens testen of jullie 820 net zo snel aangaat als de mijne? Het is geen 1.5-2 sec maar 1 sec, schijnbaar voelde het gewoon trager aan dan het was. Het scherm van de 920 gaat al na 0.5 sec aan (14 frames nadat de aan knop ingedrukt is, 16 frames later komt de 820. Dit @30 fps).

[ Voor 11% gewijzigd door zonoskar op 23-01-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
zonoskar schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:20:
Ik heb het verschil met een filmpje zichtbaar gemaakt. Kunnen jullie eens testen of jullie 820 net zo snel aangaat als de mijne? Het is geen 1.5-2 sec maar 1 sec, schijnbaar voelde het gewoon trager aan dan het was. Het scherm van de 920 gaat al na 0.5 sec aan (14 frames nadat de aan knop ingedrukt is, 16 frames later komt de 820. Dit @30 fps).

[video]
Net even voor je gechecked en het komt aardig overeen, zelf zie ik het probleem eigenlijk niet. Moet er natuurlijk wel bij zeggen dat ik geen L920 naast mijn L820 gebruik dus ik was er vanaf dag 1 al aan gewend. Dat gezegd hebbende, heb ik nog steeds geen moeite mee, snel zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
komt bij mij ook aardig overeen, zal wel in de gebruikte schermtechniek zitten, dat techniek A net wat sneller reageert dan techniek B.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Ok, bedankt. Dan hoef ik niet meer te proberen erachter te komen wat het probleem is :) Voor mij is het ook niet echt een probleem, maar iets wat opviel in vergelijking met mijn 920. En in het begin ga je twijfelen of je het knopje al eens ingedrukt had.

Ik snap ook niet waar het aan zou kunnen liggen, als ik benchmarks op beide telefoons vergelijk, dan is het enige verschil eigenlijk de lees/schrijf snelheid naar het geheugen. De 820 is daar iets trager. Dat komt natuurlijk doordat die maar 8GB aan boord heeft. Qua GPU staat de 820 telkens wat hoger dan de 920 en dat komt natuurlijk door de lagere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Nu online

[afbeelding]

Waar ik vooral benieuwd naar ben (en je hopelijk een antwoord op kan geven) ;) :

Is de schermresolutie van de 820 nou echt heel veel "slechter" in vergelijking met de 920 zoals ik nu in een aantal reviews heb gelezen?
Ik ben nu de resolutie van de iPhone 5 gewend, wat toch wel erg prettig is, maar ik ben benieuwd of de meerprijs van de 920 het wel waard is, alleen voor de schermresolutie.

En ben je verder al grote verschillen tegen gekomen, behalve de tijd voordat het scherm aan gaat?

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
scherm is mijn inziens gewoon een kwestie van smaak, op youtube staat een (Duitstalig) vergelijkingsfilmpje van de schermen van de 820 en 920. Vond ik zelf de 820 veel beter op mijn smaak uitkomen, dit heeft mede mijn keuze bepaald.

Termen als hd, hd+ en wat ze nog niet meer uit de marketingduim zuigen let ik niet op.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
@Maikel64: Alleen voor de schermresolutie? Dan zou ik zeker voor de 820 gaan, ik sluit me dan ook aan bij Ozzynator ze'n bevindingen.

In other news:
Krijg zojuist een OTA Update binnen mijn L820 met de onderstaande updates:
Microsoft Update 8.0.10211.204 (This update includes several quality improvements)
Microsoft Update 8.0.9906.13
Microsoft Update 8.0.9908.15
Nokia Update for Windows Phone
en last but not least Microsoft Update 8.0.9905.12

Ben heel erg benieuwd wat het in gaat houden, even ter info ik draai nog de stock duitse firmware die er op stond dus het kan goed zijn dat andere gebruikers deze update al lang hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Ik ben met een review bezig van de 820 :) Maar ik kan al wel zeggen dat in normale apps je bijna geen verschil zult zien in resolutie. Het enige wat je dan merkt is dat het Amoled scherm veel mooiere kleuren weergeeft en dieper zwart. Dat is voor WP8 eigenlijk wel een groot voordeel.

Waar je wel verschil ziet is in IE10. Als je een pagina in portait mode opent, dan is het op de 920 vaak nog net leesbaar, en op de 820 net niet. Heel groot is het verschil niet. Het verschil is ook maar tussen 217 en 332ppi. Maar het kan net het verschil zijn tussen moeten inzoomen en kunnen lezen. Voor de review zal ik wat foto's plaatsen zodat je zelf kunt vergelijken.

Persoonlijk vind ik het scherm van de 820 mooier dan dat van de 920, vooral door het diepe zwart. Wellicht dat wanneer er meer WP8-only apps komen dat het verschil in resolutie groter zal zijn, maar ik verwacht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Bunta schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:14:
Ben heel erg benieuwd wat het in gaat houden, even ter info ik draai nog de stock duitse firmware die er op stond dus het kan goed zijn dat andere gebruikers deze update al lang hebben.
Dit is Portico (uit mijn hoofd dan), schijnt alles wat stabieler te maken en batterij technisch zuiniger. Heb zelf nog geen melding, heb ook een Duitse telefoon.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
ozzynator schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:52:
[...]

Dit is Portico (uit mijn hoofd dan), schijnt alles wat stabieler te maken en batterij technisch zuiniger. Heb zelf nog geen melding, heb ook een Duitse telefoon.
Ik heb zelf versie 8.0.9903.10.
Hoevaak checked de foon uit zichzelf naar updates? Laatste keer is bij mij een week geleden, maar toen heb ik zelf op de check knop gedrukt.
Vanavond maar ff via wifi weer op de knop drukken en kijken wat er gebeurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
St00mwals schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:58:
[...]

Ik heb zelf versie 8.0.9903.10.
Hoevaak checked de foon uit zichzelf naar updates? Laatste keer is bij mij een week geleden, maar toen heb ik zelf op de check knop gedrukt.
Vanavond maar ff via wifi weer op de knop drukken en kijken wat er gebeurd....
Hmmmm mijn WiFi stond uit, ik kreeg echter de melding om WiFi aan te zetten om met het downloaden van de update te beginnen, vreemd want de checkbox voor downloaden via het mobiele netwerk staat gewoon aan, ach ja. Ik denk trouwens dat de standaard update check wekelijks is, bij mij was dat namelijk ook zo, kan het mis hebben natuurlijk.

@Ozzynator: Weet je toevallig of de verbeteringen in het batterij verbruik ook voor Whatapp geldt? WA is een echte battery hogger!!

[ Voor 8% gewijzigd door Bunta op 24-01-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Nu online
zonoskar schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:28:
Ik ben met een review bezig van de 820 :) Maar ik kan al wel zeggen dat in normale apps je bijna geen verschil zult zien in resolutie. Het enige wat je dan merkt is dat het Amoled scherm veel mooiere kleuren weergeeft en dieper zwart. Dat is voor WP8 eigenlijk wel een groot voordeel.

Waar je wel verschil ziet is in IE10. Als je een pagina in portait mode opent, dan is het op de 920 vaak nog net leesbaar, en op de 820 net niet. Heel groot is het verschil niet. Het verschil is ook maar tussen 217 en 332ppi. Maar het kan net het verschil zijn tussen moeten inzoomen en kunnen lezen. Voor de review zal ik wat foto's plaatsen zodat je zelf kunt vergelijken.

Persoonlijk vind ik het scherm van de 820 mooier dan dat van de 920, vooral door het diepe zwart. Wellicht dat wanneer er meer WP8-only apps komen dat het verschil in resolutie groter zal zijn, maar ik verwacht niet.
Ik ben zeer benieuwd naar de review. Enig idee wanneer je 'ie af is :P .

Kun je al wel iets zeggen over de afmetingen van het toestel? Welke ligt beter in de hand bijvoorbeeld? (Ik weet dat dit persoonlijk is. ter vergelijk: de Samsung Galaxy S3 is wat te groot naar mijn smaak, maar ik ben bang dat de L820 weer te klein zal zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Geen idee :)

De 820 is zeker niet klein! Net als de 920 is het toestel zelf best groot voor het scherm wat er in zit. Ik zal eens flink doorwerken aan de review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Waar kan je trouwens controleren welke versie je hebt?

Edit: Tik in de lijst met apps op Instellingen > Info > Meer informatie. ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Distortion op 24-01-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Nu online
Zojuist bij wat winkels langs geweest om de 820 & 920 te vergelijken. De 920 is me toch wat te groot, dus de 820 meegenomen.

Zo eens gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Ik heb er even 4 op een rij gelegd. HTC Desire, Samsung Omnia W, Lumia 820 en Lumie 920

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia820Review/_MG_0788.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
De Desire is bijna even groot als de 820 en die Desire heb ik nu ook nog. Ik had verwacht dat de 820 een stuk groter zou zijn, omdat het scherm 0,6 inch groter is. Valt me alleszins mee dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn 820 ook vandaag ontvangen. Na 10 min allelei verwensingen naar de telefoon geschreeuwd te hebben eindelijk de sim kunnen plaatsen. Tot nu to zeer tevreden. Ik heb zelf software versie 8.0.9903.10. maar nog geen updates ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:17
Ik ben van plan om in de nabije toekomst een 820 te kopen (hoe nabij hangt een beetje af van Vodafone), maar ik vroeg me af: is er een mogelijkheid om het geluid van de 820 wat bij te stellen adhv een equalizer? Of is dat appafhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Nikolas schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 01:12:
Ik ben van plan om in de nabije toekomst een 820 te kopen (hoe nabij hangt een beetje af van Vodafone), maar ik vroeg me af: is er een mogelijkheid om het geluid van de 820 wat bij te stellen adhv een equalizer? Of is dat appafhankelijk?
zit wel een equalizer op ja, maar of daar het geluid nu echt beter van word?

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Insert12 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:57:
De Desire is bijna even groot als de 820 en die Desire heb ik nu ook nog. Ik had verwacht dat de 820 een stuk groter zou zijn, omdat het scherm 0,6 inch groter is. Valt me alleszins mee dan :)
De Desire is iets kleiner dan de 820, maar de rand om het scherm is groter bij de Desire. Daardoor lijkt de 820 een stuk groter en met name het scherm.
De stroeve achterkant van de Desire vind ik wel wat fijner dan die gladde van de 820, ben bang dat ik mijn 820 nog wel een keer van de grond op kan rapen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Maikel64 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:58:
Zojuist bij wat winkels langs geweest om de 820 & 920 te vergelijken. De 920 is me toch wat te groot, dus de 820 meegenomen.

Zo eens gaan spelen.
Had precies hetzelfde poosje terug, wou voor de 920 gaan, heb ze allebei gezien en ook terug gekomen met de 820.

Heerlijke foon nog steeds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
St00mwals schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:21:
[...]

De Desire is iets kleiner dan de 820, maar de rand om het scherm is groter bij de Desire. Daardoor lijkt de 820 een stuk groter en met name het scherm.
De stroeve achterkant van de Desire vind ik wel wat fijner dan die gladde van de 820, ben bang dat ik mijn 820 nog wel een keer van de grond op kan rapen 8)7
Dan maar een stroef hoesje er om heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Hier een vergelijk van de resolutie. Boven de 920, onder de 820. Sorry voor de groter dan toegestane plaatjes.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia820Review/_MG_0808.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia820Review/_MG_0809.jpg

De foto's zijn op dezelfde afstand genomen, ik heb de lens een tikkeltje uit focus gezet omdat je anders van die lelijke moire effecten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
@Zonoskar: Misschien een domme vraag maar kan je niet gewoon een screenshot van je screen maken met Home+Power in plaats van een foto met je camera?

*Edit*
Bedankt voor de uitleg!

[ Voor 11% gewijzigd door Bunta op 25-01-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Ik wou laten zien hoe je het resolutie verschil ervaart als gebruiker. Als ik een screenshot maak, dan bepaalt de resolutie alleen de grootte van het plaatje. Het plaatje van de 920 zou veel groter zijn dan dat van de 820, omdat de dpi van het scherm waarmee je deze webpagina bezoekt voor beide telefoons dan hetzelfde zou zijn. En dat is op de telefoon dus niet zo, de 820 heeft ca 200 dpi, de 920 ca 300 dpi. Dus een screenshot kan niet laten zien of letters nog leesbaar zijn of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-06 15:45
Lumia 820 of htc 8x? ;)

820 nokia maps..htc 8x een beter scherm..dat is het belangrijkste verschil zoals ik kan zien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Queros schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:52:
Lumia 820 of htc 8x? ;)

820 nokia maps..htc 8x een beter scherm..dat is het belangrijkste verschil zoals ik kan zien toch?
Waarschijnlijk komt Nokia maps naar Htc 8x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Als resolutie==beter, dan heeft de 8X een beter scherm. De 820 heeft dieper zwart en dat is in WP8 een groot voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Ik kan niet kiezen:( Wilde vanavond een nieuwe telefoon gaan kopen.. 1 van deze 2 dus.. moeilijk zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Htc 8x vind ik zelf iets beter.. (Specs enzo) Maar het scheelt ook niet zo heel veel met de Lumia 820
Al naar de Mediamark/Saturn geweest om ze allebei te testen? Ik heb trouwens de Lumia 820 gekozen omdat ik hipster wilde zijn.. :) http://versusio.com/nl/htc-8x-vs-nokia-lumia-820

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
Als ze qua specificaties zo erg op elkaar lijken dat je niet kan kiezen dan zou ik zeggen van, ga eens naar een winkel waar je ze naast elkaar kan zien. Geen review of youtube filmpje die jou kan vertellen hoe die telefoon in jouw hand ligt en hoe jij het gebruik gaat ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Nja gisteren met de 820 zitten spelen bij saturn..kleuren zijn best mooi en ligt ook wel aardig in de hand.. de 8x is gevoelsmatig wat langwerpiger..maar gezien de specs qua scherm wel weer beter..de resolutie in ieder geval wel...maar de 820 kun je dan wel weer uitbreiden met een microSD..heeft nu nokia maps..

Zal eens kijken bij the phonehouse of ze ze allebei hebben liggen..wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lumia 820 is een prima toestel. Ik zelf zou voor diegene gaan die je zelf het mooist vind en het lekkerst in de hand ligt. (Heb ik ook gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Oh ja, draadloos laden heeft de htc ook niet..dat is wel fancy;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeJe krijgt er geen draadloze oplader bij. He

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Niet?? Oh..zal ook wel weer de wereld kosten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kost 70 euro's in de winkel maar ja kan via Ebay ze wel voor 40 euro krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
ah..nja dat kan later ook nog wel..ik ga de 820 maar eens halen:) bedankt he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Bij Paradigit hebben ze een Philips lader voor 20 euro! Heb ik ook en werkt als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook bestelt vandaag. Prive heb ik een Lumia 800 (echt een prachtig toestel), maar zakelijk toe aan een nieuwe. De Lumia 820 dus, het formaat zal wel wennen worden, de rest is natuurlijk al bekend van de 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Het is gelukt hoor, mijn review van de Lumia 820 is klaar. Op wat punten na, vooral de accu duur heb ik nog niet goed kunnen testen. Dit vul ik later aan. Ook de benchmarks bij de Lumia 920 heb ik nog niet toegevoegd.

Check: productreview: Nokia Lumia 820 Geel review door zonoskar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:51:
Het is gelukt hoor, mijn review van de Lumia 820 is klaar. Op wat punten na, vooral de accu duur heb ik nog niet goed kunnen testen. Dit vul ik later aan. Ook de benchmarks bij de Lumia 920 heb ik nog niet toegevoegd.

Check: productreview: Nokia Lumia 820 Geel review door zonoskar
Goede review! _/-\o_
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Let op:
In dit topic mogen de ervaringen met het toestel besproken worden. Levertijden horen hier niet en accessoires mogen hier besproken worden