Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ozzynator schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:15:
[...]

Glance en het verbeterde batterij gebruik.
Dat heet toch Glimp?

Oh wacht, Engels vs Nederlands natuurlijk. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Glimp? :D Kan vertaalde software niet gewoon wettelijk verboden worden _o-

Blij met Glance en Data Sense, batterijverbruik moet ik nog even aanzien, sowieso heb ik het idee dat mijn batterij minder lang meegaat door alle verhalen die ik hier lees. Als ik rustig aan doe zit ik rond 19:00 op 30% ... maar misschien gebruik ik mijn telefoon gewoon vaker dan gemiddeld.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Rhndy schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:10:
[...]

DataSense!
Heb het glance-scherm is ook wel leuk maar zolang deze geen lockscreen notificaties toont heeft het weinig toegevoegde waarde. Ook lijkt de batterij een stuk minder snel leeg te lopen
Hij geeft wel aan als ie oplaadt, dus wie weet komen de email en sms icoontjes ook nog wel. (Zou wel zo logisch zijn :) )
Ik vind Glance echt ideaal, om telefoon als horloge te kunnen gebruiken ;)
Batterijverbruik ligt hier ook absurd laag tot nog toe; 7% sinds 7:00u vanochtend! Voor mijn gevoel zou ik normaalgesproken nu rond de 80% moeten zitten ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46

TF

bla bla

Hoe werkt trouwens de FM radio, of werkt deze niet voor de 820. Ik heb begrepen dat dit na de update wel zou moeten kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Tomba schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:11:
[...]

Hij geeft wel aan als ie oplaadt, dus wie weet komen de email en sms icoontjes ook nog wel. (Zou wel zo logisch zijn :) )
Ik vind Glance echt ideaal, om telefoon als horloge te kunnen gebruiken ;)
Batterijverbruik ligt hier ook absurd laag tot nog toe; 7% sinds 7:00u vanochtend! Voor mijn gevoel zou ik normaalgesproken nu rond de 80% moeten zitten ;)
Neem aan dat dat niet echt veel moeite kost om op te halen en te laten zien idd, maar ja, ik heb geleerd dat MS en logica niet altijd helemaal samengaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:15
TF schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:20:
Hoe werkt trouwens de FM radio, of werkt deze niet voor de 820. Ik heb begrepen dat dit na de update wel zou moeten kunnen
Jawel, via music en video, dan radio selecteren. Werkt trouwens alleen met aangesloten koptelefoon, die fungeert als antenne.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:58:
[...]

Bij een herinstallatie zet ie altijd de originele apps terug. Dat kunnen dus inderdaad oude versies zijn (al vind ik het wel raar dat die niet bij de nieuwe installatie staan. Maar als je een dagje wacht krijg je alle updates weer.

Wat je wel kunt doen is SysApp Pusher downloaden. Daar kun je ze ook allemaal mee downloaden (gezien die Lumia Pusher niet meer te krijgen is). Voor de overige 820 eigenaren is dat overigens ook wel aan te raden om even te checken ;)

Verder is die firmware wel de laatste versie. De laatste 4 cijfers kunnen soms nog wel wat afwijken, maar dat is verder geen probleem. De oude versie had iets met 1232.5957.1308.XXXX. Wacht hier zelf nog op de Country Variant, maar hoop dat die deze week wel gaat komen. Snap niet waarom die vertraagd is.
Bedankt! :)
Alles lijkt up to date. Zelfs Nokia Pro Cam heb ik werkend gekregen (via deze pagina: http://forums.wpcentral.c...-pro-cam-lumia-820-a.html )
Dan laat ik het handmatig flashen maar even zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Insert12 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:18:
[...]
Niet echt krasbestendig. Ik heb er al een flink aantal krassen op zitten, terwijl ik hem sinds eind januari heb en hem niet anders gebruik dan m'n oude HTC Desire. Die heeft het twee jaar overleefd zonder hoesje en daar zitten nog geen krassen op.
DMN schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:34:
Klopt, bij mij ook al een aantal flinke krassen binnen de eerste maanden. Terwijl mijn HTC Incredible S na 2 jaar nog nauwelijks diepe krassen had. Ik had er achteraf toch beter een screen protector op kunnen doen.
GDR2 is dus net geïnstalleerd en werkt prima. Alleen alle foto's in het album "opgeslagen foto's" staan daar nu dubbel in. Hebben meer mensen daar last van en is dit eenvoudig op te lossen?
Dank heren :) Op basis van jullie ervaringen toch maar besloten om meteen een Zagg InvisibleSHIELD erbij te bestellen. Ik ken mezelf, en ik zou het zonde vinden als er al snel krassen op mijn scherm zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-08-2023
BounceMeister schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:20:
[...]

Alles lijkt up to date. Zelfs Nokia Pro Cam heb ik werkend gekregen (via deze pagina: http://forums.wpcentral.c...-pro-cam-lumia-820-a.html )
Nice! Heb hem ook geinstalleerd nu. Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

En de Zagg InvisibleSHIELD zit erop. Was wel effe pielen tot ie goed zat, maar oke. Nu 24 uur wachten voor ik de 820 kan gaan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 13:48
Net de update binnengehaald, vooralsnog geen echte problemen tegen gekomen. Is het meer mensen opgevallen dat de weergave van de kleuren en dan voornamelijk blauw een stuk 'koeler' is afgesteld nu? Ik heb mijn tiles kobaltblauw ingesteld en dat was een redelijke bonte kleur, dat is ineens een stuk minder, ook bij rood is er wat verandering te zien... alsof er een heel licht filter overheen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

[...]

Bedankt voor de tip! Werkt inderdaad perfect :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UXwYB6TTelTsHZ0WbZDx3rV8/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nZKkqMKqkegjA7na6tIXAvi7/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pFjAiByIfKj3oKg4hHWTLvex/full.png
MicGlou schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:34:
Net de update binnengehaald, vooralsnog geen echte problemen tegen gekomen. Is het meer mensen opgevallen dat de weergave van de kleuren en dan voornamelijk blauw een stuk 'koeler' is afgesteld nu? Ik heb mijn tiles kobaltblauw ingesteld en dat was een redelijke bonte kleur, dat is ineens een stuk minder, ook bij rood is er wat verandering te zien... alsof er een heel licht filter overheen ligt.
Viel mij ook al op. Via Instellingen --> Scherm en aanraken --> Lumia-kleurprofiel aanpassen kun je hem helemaal finetunen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Tomba op 27-08-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb laatst foto's van mijn telefoon ge-upload naar Skydrive. De telefoon maakt dan onder je albums een extra map aan Mobile uploads, waar exact dezelfde foto's instaan als op je camera roll... Die map staat op mijn SD kaart (alsmede ook alle foto's muziek, video's en kaarten). Toch krijg ik nu de melding in het Opslag overzicht dat ik 3,8 GB aan Media en bestanden voor bestanden zou gebruiken. Als ik bij details kijk, staat er muziek, 1,32 mb, afbeeldingen 9,35 mb, overig 4,26 GB, vrije ruimte 199 mb....
Met geen mogelijkheid krijg ik die overig minder leeg. Tijdelijke bestanden zou al 2,9 GB moeten zijn, maar op de knop "wissen" drukken heeft totaal geen resultaat?

Wie heeft een oplossing, want dit is mateloos irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bedankt voor de tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 16:26
Ben ik de enige die het vervelend vind dat ze het geluidje voor 'Nokia message' hebben aangepast in de update? Ik herken mijn eigen telefoon niet eens meer als er een bericht binnenkomt en het is volgens mij veel zachter dan voorheen.
Of heb ik ergens een instelling gemist?
Overigens nog steeds problemen met verstaanbaarheid tijdens het bellen, dus binnenkort gaat hij echt een keer terug.

[ Voor 17% gewijzigd door Makster op 28-08-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Nu je het zegt, hij is inderdaad slecht te horen. Ik heb er nu maar "melding 5" van gemaakt (voor berichten).
(Staat bij instellingen - beltonen en geluiden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 07:04
De Amber/GDR2 update is nu ook beschikbaar voor de Duitse Country Variant. Ik ben hem nu aan het downloaden

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:29
Ik heb hem net geïnstalleerd en nu kan ik eindelijk zien wat ik verbruik aan data (met data sense), want dat kon t-mobile mij niet laten zien (ik heb een oud onbeperkt abonnement waarbij dat blijkbaar niet gaat).

Nu nog kijken naar de andere nieuwigheden...

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matt1991 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:48:
De Amber/GDR2 update is nu ook beschikbaar voor de Duitse Country Variant. Ik ben hem nu aan het downloaden
De NL CV ook. Net op de Lumia 820 van mijn dochter gezet.
Nou ja, 3 klikken en hij stond erop :)

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Heb mijn mobiel weer in beschikking. Nokia repairservice had 'm verstuurd naar het betaaladres, waar ik drie dagen afwezig was. Lekker onbeveiligd bij de deur van mijn studentenhuis gelegen. Way to go UPS.

• Dakdoef
Dakdoef schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:25:
Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb laatst foto's van mijn telefoon ge-upload naar Skydrive. De telefoon maakt dan onder je albums een extra map aan Mobile uploads, waar exact dezelfde foto's instaan als op je camera roll... Die map staat op mijn SD kaart (alsmede ook alle foto's muziek, video's en kaarten). Toch krijg ik nu de melding in het Opslag overzicht dat ik 3,8 GB aan Media en bestanden voor bestanden zou gebruiken. Als ik bij details kijk, staat er muziek, 1,32 mb, afbeeldingen 9,35 mb, overig 4,26 GB, vrije ruimte 199 mb....
Met geen mogelijkheid krijg ik die overig minder leeg. Tijdelijke bestanden zou al 2,9 GB moeten zijn, maar op de knop "wissen" drukken heeft totaal geen resultaat?

Heb inmiddels Shrink Storage ook geprobeerd, zonder resultaat. Wie heeft advies. Hoe krijg ik dat overig van 4,26 GB leeg. In ieder geval niet door de tijdelijke bestanden te wissen, dat doet ie namelijk niet.....
Kan het een bug van Skydrive zijn. Zo ja, hoe los ik die op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 13-09 08:57
Ik zie dat er weer map updates zijn!
Is de versie van Here Maps ondertussen al uit Beta, zodat ik de maps op mijn SD kaart kan opslaan, of zit die standaard bij de GDR2/Amber update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
om de maps op sd kaart te zetten, heb je de storage check app van betalabs nodig: http://betalabs.nokia.com/trials/Storage-Check
mogelijkheid om kaarten op sd kaart te zetten zit nog niet standaard in Amber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Na een paar dagen gebruik kom ik tot de volgende conclusie m.b.t. de Amber-update.

Allereerst is het batterijverbruik dus gestegen (het leek in het begin alsof het beter was).
Ten tweede heb ik een heel irritant Wi-Fi probleem:

Als ik naar m'n werk ga dan laat ik Wi-Fi aanstaan en als ik thuis kom verbond het toestel automatisch met mijn thuisnetwerk. Dat gebeurt dus niet meer. Als ik deze aanklik krijg ik de melding dat er niet verbonden kan worden. Ik moet dus Wi-Fi eerst uitzetten en weer aanzetten om verbinding te krijgen. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Rhndy schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:08:
Meer mensen die hier last van hebben?
Nee, want ik kom nooit bij jou thuis. :9

Heb ik ook gehad, even alles verwijderd en opnieuw ingesteld, was voldoende. Heb je Ziggo toevallig en ook de hotspot aanstaan, kan ook conflicten geven met elkaar.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 19:46
[...]

Thanx voor deze tip :)
Heb 'm erop staan, nu nog ff mooi instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yarc
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-03-2021
Ik heb dit jaar in februari een lumia 820 gekocht in de UK. Nu weet ik niet goed welk lijntje in de gaten te houden :p

Belguim
Lumia 820 Proximus 1232.5957.1308.0003 Waiting for approval

United Kingdom
Lumia 820 Country variant 1232.5957.1308.0003 Coming soon

Iemand die mij misschien wat duidelijkheid kan geven hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kan er iemand een goede sleeve/pouch aanraden voor de 820? :) Mag gewoon zwart zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
yarc schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:21:
Ik heb dit jaar in februari een lumia 820 gekocht in de UK. Nu weet ik niet goed welk lijntje in de gaten te houden :p

Belguim
Lumia 820 Proximus 1232.5957.1308.0003 Waiting for approval

United Kingdom
Lumia 820 Country variant 1232.5957.1308.0003 Coming soon

Iemand die mij misschien wat duidelijkheid kan geven hierover.
Menu - Instellingen - Extra's en Informatie (onderaan op meer info drukken)
Daar kan je zien welke versie je hebt, als je het toestel in de UK hebt gekocht, zal dit geen Belgische versie zijn :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:45
Klopt het dat de update voor de 820 een paar dingen niet heeft, zoals dubbeltikken om te unlocken en flip to silence? Ik heb een Duitse Country Variant die onlangs de GDR2 update heeft gehad, maar deze zaken ontbreken. De rest zoals FM radio en always on clock heb ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Dubbeltikken om te unlocken ben ik al wel tegengekomen. Flip to silence heb ik eerlijk gezegd nog niet naar gezochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Dubbel tikken om te unlocken staat bij scherm+aanraken. Flip to silence kan ik nergens vinden, maar werkt gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Universal Creations schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:55:
Dubbeltikken om te unlocken ben ik al wel tegengekomen. Flip to silence heb ik eerlijk gezegd nog niet naar gezochten.
Zit geloof ik standaard erin gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Ik heb onlangs een Lumia 820 gekocht en ik merk dat het 'metalen plaatje' van de camera aan de achterkant aan een kant iets boven de behuizing uitsteekt. Vandaag even gekeken in een winkel bij een dummy en daar zag het er allemaal peima uit; dit plaatje ligt iets verzonken in de behuizing.

Nu ben ik bang dat dit plaatje gaat beschadigen of dat dit blijft hangen wanneer ik de telefoon in of uit mijn broek haal.

Hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-09 15:32
Peter1706 schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:39:
Ik heb onlangs een Lumia 820 gekocht en ik merk dat het 'metalen plaatje' van de camera aan de achterkant aan een kant iets boven de behuizing uitsteekt. Vandaag even gekeken in een winkel bij een dummy en daar zag het er allemaal peima uit; dit plaatje ligt iets verzonken in de behuizing.

Nu ben ik bang dat dit plaatje gaat beschadigen of dat dit blijft hangen wanneer ik de telefoon in of uit mijn broek haal.

Ik heb het hier ook. De linkerkant zit iets hoger dan de rechterkant. De oplossing? Een cover met draadloos laden gebruiken. Dan ligt dit mooi verzonken in de behuizing, maar heb je wel een iets dikker en zwaarder toestel. (Ik wissel zelf af tussen een witte cover met draadloos laden, en een rode zonder.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Ik heb net met Nokia gebeld voor het Wi-Fi-probleem en het hoge batterijgebruik en zij adviseren mij om een hard-reset te doen en als dat niet werkt om de telefoon op te sturen..

Lekker is dat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vali schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:25:
[...]

Zit geloof ik standaard erin gebakken.
Flip to Silence kan je uitzetten door naar instellingen te gaan en dan Audio dan naar rechts swipen en daar kan je het aan of uit vinken.

Ik heb screenprotectors bij DealExtreme gekocht, zeer tevreden en erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
ImpaileR schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:12:
Dubbel tikken om te unlocken staat bij scherm+aanraken.
Die optie heb ik dus niet onder scherm+aanraken staan, wel de optie om de klok op het stand-by scherm te tonen (onder het tabblad stand-by).
Het lijkt dus wel of er verschillende varianten zijn, waar maar een deel van de wijzigingen in is doorgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Rhndy schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:24:
Ik heb net met Nokia gebeld voor het Wi-Fi-probleem en het hoge batterijgebruik en zij adviseren mij om een hard-reset te doen en als dat niet werkt om de telefoon op te sturen..

Lekker is dat :'(
Wat had je dan verwacht? Sowieso is een hard reset aan te raden als je een toestel moet opsturen en anders doet Nokia dat zelf wel.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-09 15:32
Makster schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:35:
[...]

Die optie heb ik dus niet onder scherm+aanraken staan, wel de optie om de klok op het stand-by scherm te tonen (onder het tabblad stand-by).
Het lijkt dus wel of er verschillende varianten zijn, waar maar een deel van de wijzigingen in is doorgevoerd?
Bij mij staat onder Display+Touch, onder het tabblad "touch" de optie "Double tap to wake up phone". (Firmware = de gelekte Tsjechische Amber Firmware die een week voor de algemene release beschikbaar kwam.)

Anders moet je met behulp van Sysapp pusher eens nagaan of je wel de laatste versie van scherm+aanraken / display+touch hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devlam
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09-2022
FORZAM schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:39:
[...]

Bij mij staat onder Display+Touch, onder het tabblad "touch" de optie "Double tap to wake up phone". (Firmware = de gelekte Tsjechische Amber Firmware die een week voor de algemene release beschikbaar kwam.)

...
Vorige week via officiele weg GDR2 ontvangen. Daar staat het ook bij instellingen/scherm+aanraken/tabblad-aanraken/optie "Tik tweemaal om de telefoon te activeren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
FORZAM schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:39:
Anders moet je met behulp van Sysapp pusher eens nagaan of je wel de laatste versie van scherm+aanraken / display+touch hebt.
Thanks, dat heeft het truukje gedaan. Blijft toch apart dat ik dus blijkbaar met de officiele versie wel een nieuwe versie van 'scherm + aanraken' heb gekregen (met de stand-by klok), maar dat dat niet de laatste versie is. Vroeger kreeg ik ook nog wel eens een notificatie op mijn store tile als er iets te updaten viel, maar dat heb ik ook al in geen tijden meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:45
Bij mij stond dit dus na de GDR/Amber update ook niet bij scherm+aanraken. Ik moest zelf scherm+aanraken nog updaten om dit wel te verkrijgen. En zoals Makster al zei, waarom is de auto update functie ooit uit de store gehaald??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Peter1706 schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:39:

Was me nog niet opgevallen, maar inderdaad steekt het aan één kant een tiende millimeter uit. Zou zonde zijn als het hierdoor beschadigt. Nu durf ik hem helemaal nergens meer neer te leggen. ;)
Ik heb nu een gele cover zonder draadloos laden. Ik heb ook nog een zwarte met draadloos laden, maar vind geel mooier. Lastige keuze nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
hoe heb je dat gemeten?

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Héél goed voelen. Maarja, de een is beter met z'n vingers dan de ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de update het storage probleem (extreem veel data onder overig, maar niet duidelijk wat het is en hoe je dat weg moet krijgen) ook zou oplossen?? Ik heb dit bijzonder irritante probleem echter nog steeds. Weet iemand dit (of hoe ik dit probleem anders kan oplossen, shrink storage en alle "bekende" zaken al geprobeerd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
BounceMeister schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:16:
[...]
de een is beter met z'n vingers dan de ander...
Dat zijn meestal ook de mensen, die zeggen dat grootte er niet toe doet... ;)

Annie W: heb dat ook, dat het niet helemaal aansluit, maar heb er een extra cover omheen zitten, omdat hij anders niet in mijn superdeluxe lederen Krusell hoes pastte. Maar desondanks zitten er toch wat krasjes op het metaaltje, maar het is niet anders.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:12
ozzynator schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:09:
[...]
Dat zijn meestal ook de mensen, die zeggen dat grootte er niet toe doet... ;)
:9 :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vSchooten
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik heb mijn Lumia 820 sinds eind februari, gisteren is er in de rechter bovenhoek opeens een zwarte vlek die zich traag (over de hele dag verspreid) het hele scherm zwart maakte.
Het unieke was dat het proces vergelijkbaar was met stervende huid( eerst blauw dan langzaam naar zwart) mijn touchscreen deed het nog wel en verder was het in orde...
Iemand anders die een vergelijkbaar probleem heeft meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
NielsvSchooten schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:10:
Ik heb mijn Lumia 820 sinds eind februari, gisteren is er in de rechter bovenhoek opeens een zwarte vlek die zich traag (over de hele dag verspreid) het hele scherm zwart maakte.
Het unieke was dat het proces vergelijkbaar was met stervende huid( eerst blauw dan langzaam naar zwart) mijn touchscreen deed het nog wel en verder was het in orde...
Iemand anders die een vergelijkbaar probleem heeft meegemaakt?
Misschien te voor de hand liggend, maar is je scherm niet toevallig op de rechterbovenhoek gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen waarvan de navigatiesoftware eigelijk niet goed werkt? Hier wordt ik veel te vaak kleine binnenbaantjes in gestuurd, met gedeelde rijstrook, in plaats van de normale weg te volgen met twee vakken.
Heb al zowel de snellere als de gebananceerde route geprobeerd.

Bijvoorbeeld in volgende gevallen kon ie veel langer de rose straat gevolgd hebben waar 4 rijvakken zijn.
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/11l1t2o.pngAfbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2iks5d0.png

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2013 20:03 ]

• Driek
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:58:
Zijn er nog mensen waarvan de navigatiesoftware eigelijk niet goed werkt? Hier wordt ik veel te vaak kleine binnenbaantjes in gestuurd, met gedeelde rijstrook, in plaats van de normale weg te volgen met twee vakken.

Bijvoorbeeld in volgende gevallen kon ie veel langer de rose straat gevolgd hebben waar 4 rijvakken zijn.
[afbeelding][afbeelding]
Hier dezelfde ervaring, vaak binnendoorweggetjes terwijl er een gewone A of N weg beschikbaar is.

Tijd van werken, tijd van rusten

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:58:

[afbeelding][afbeelding]
Zelfde ervaring aflopen weekend in Belgie, af en toe lagen we in de slappe lach door de routes die de navigatie voorstelde.

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:20
Ik gebruik de navigatie niet echt vaak maar heb ook die ervaring met routes. Minst goede ervaringen waren vorige week in Frankrijk. Stuurde ons een onverhard baantje op dat na 100m evenwijdig liep met een viervaksbaan. Hadden we dus dat baantje niet genomen en nog een 500m rechtdoor gereden kwamen we aan het kruispunt met die viervaksbaan en konden we dus 90km/u rijden ipv 5 op dat onverhard baantje.
En ook al de verschillende route instellingen geprobeerd.

Gaan nu regelmatig naar dezelfde locatie in Frankrijk en laatste stuk is altijd verkeerd. Komen in klein dorp, moeten dan nog een 8km N-weg volgen en we zijn er. Aankomstplaats is gewoon langs die baan. Maar we moeten in het dorp afslaan, in een boog rondrijden, we komen dan op die N-weg en moeten dan nog vijf kilometer terugkeren. En dat die boog is een Départementale dus lagere kwalificatie qua baan

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Wat hebben jullie ingesteld staan bij Settings -> Route settings -> Route optimisation?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• ozzynator
kenneth schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:08:
Wat hebben jullie ingesteld staan bij Settings -> Route settings -> Route optimisation?
Als ik boven je lees zal er bar weining aangevinkt staan. Grappig om te lezen, dat iemand verkeerd rijdt terwijl ze de goede route weten, enkel en alleen maar omdat de navigatie het zegt.

zeker, zeker

• Chevalley
ozzynator schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:52:
[...]

Als ik boven je lees zal er bar weining aangevinkt staan. Grappig om te lezen, dat iemand verkeerd rijdt terwijl ze de goede route weten, enkel en alleen maar omdat de navigatie het zegt.
Je gaat niet verkeerd rijden uiteraard. Maar het is raar dat als je weet dat je ergens op een N-weg rijdt en nog paar kilometer rechtdoor moet, je opeens een afslag een boerenweggetje in moet nemen.

Maar inmiddels de snellere route maar ingeschakeld, nog niet eerder gezien.

• Chevalley
Overigens wat ik nog wilde toevoegen m.b.t. HERE.

Ik heb HERE afgelopen weekend in Belgie gebruikt, terwijl ik mobiel netwerk/roaming had uitstaan. Ik dacht dus dat ik de kaart had gedownload. Dit bleek terug in Nederland niet het geval te zijn.

Echter de navigatie deed het echter wel gewoon, misschien omdat internetverbinding binnen HERE aanstond. Toen ik deze had uitgeschakeld deed de navigatie het niet meer. Maar het kan toch niet zo zijn dat een app als HERE de uitgeschakelde instellingen uit het normale instellingenmenu overruled? In elk geval zal ik het volgende maand wel op mijn rekening zien in dat geval.

• Spaiker
  • Laatst online: 12-09 10:33
Die standby-klok, vind ik wel leuk, heeft er iemand ervaring mee of dat een grote invloed heeft op de batterij-levensduur?

@ hierboven: ik denk dat als je een kaart download en installeert, dat hij wel soweiso de grote wegen download van de daaromliggende landen. Niet meteen de volledige kaart. Want hier heb je, voor zover ik weet, WiFi voor nodig?

[ Voor 48% gewijzigd door Spaiker op 05-09-2013 16:45 ]

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:36
Zojuist een firmware update ontvangen waarmee het revisienummer naar 1333 gebruikt ging. Iemand die toevallig weet wat er veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Chevalley schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:03:
Overigens wat ik nog wilde toevoegen m.b.t. HERE.

Ik heb HERE afgelopen weekend in Belgie gebruikt,
Here Drive, of Here maps?

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
Beide, maar doel hier voornamelijk op Here Drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
raar dan, maar kun je niet bij je provider kijken wat je afgelopen weekend hebt gebruikt aan internet of buiten de bundel?

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Insert12 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 07:14:
Zojuist een firmware update ontvangen waarmee het revisienummer naar 1333 gebruikt ging. Iemand die toevallig weet wat er veranderd is?
Welke variant heb je van de 820?
Ik heb de CV NL, geen updates op dit moment.

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 06-09-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
ozzynator schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:07:
raar dan, maar kun je niet bij je provider kijken wat je afgelopen weekend hebt gebruikt aan internet of buiten de bundel?
In september niets buiten mijn bundel, maar ik kan voor zover ik weet mijn verbruik van vorige maand(zaterdag was 31 augustus) pas terugzien op de rekening die de 15e komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
Even een vraag. Heeft iemand al een oplossing voor het probleem dat "other storage" helemaal vol loopt? Heb de nieuwste update inmiddels geïnstalleerd, shrink storage geprobeerd, maar het helpt allemaal niets. De enige manier om ruimte te krijgen is handmatig apps verwijderen. Maar ja, daar heb je natuurlijk geen smartphone voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

MarkoVie schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:41:
Die standby-klok, vind ik wel leuk, heeft er iemand ervaring mee of dat een grote invloed heeft op de batterij-levensduur?
Yep, merk je amper :) Ik heb Glance aanstaan en ook dat dubbel tikken om telefoon aan te zetten, en mijn telefoon zit bij licht gebruik 's-avonds rond de 70%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
ik heb het klokje wat anders ingesteld: hele dag de nachtstand, want mooier vind ik. En dat hij na een kwartier uit gaat, als ik dan de tijd wil weten, even over de sensor en ploep, daar istie.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46

TF

bla bla

Dakdoef schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:23:
Even een vraag. Heeft iemand al een oplossing voor het probleem dat "other storage" helemaal vol loopt? Heb de nieuwste update inmiddels geïnstalleerd, shrink storage geprobeerd, maar het helpt allemaal niets. De enige manier om ruimte te krijgen is handmatig apps verwijderen. Maar ja, daar heb je natuurlijk geen smartphone voor...
wat bij mij heeft gewerkt. Backup maken, fabrieksinstellingen en weer restoren. Kost echter wel wat tijd en moeite want je moet je boedel wel zelf weer op orde brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Insert12 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 07:14:
Heb je ook al de scherm + aanraken instellingen vernieuwd? Kan dat het daarmee van doen heeft, want bij glimp zit een meldingen optie. Kn dat de firmware de optie activeerd!

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
ozzynator schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:25:
[...]

Heb je ook al de scherm + aanraken instellingen vernieuwd? Kan dat het daarmee van doen heeft, want bij glimp zit een meldingen optie. Kn dat de firmware de optie activeerd!
Hoe doe je dat? Bij glimp zie ik nu nog geen meldingen optie overigens.

Ik heb de Vodafone branded 820

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
via Nokia app pusher, die controleert alle systeem apps.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
ozzynator schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:00:
via Nokia app pusher, die controleert alle systeem apps.
Ah, gelukt. Glimp staat nu apart in Instellingen. Eerst stond het onder Scherm+Aanraken, maar dat heet nu alleen Scherm. Glimp is nu apart en ik kan aanvinken dat ik meldingen wil ontvangen, maar ik zie nog been melding dat ik email binnen heb gekregen, terwijl ik dat wel zie op het lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Die verandering van Glimp naar instellingen ligt aan de Extra's & Info app. Niet aan nieuwe firmware.
Verder zie je geen notificaties maar wel dingen als dat ie aan het opladen is of de trilstand aan heeft staan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Dakdoef schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:23:
misschien de app van betalabs proberen: http://betalabs.nokia.com/trials/Storage-Check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bing op "lumia 820 firmware 1333" dan zie ik
New firmware 3049.0000.1333.0010 available…Deze pagina vertalen
forums.wpcentral.com/nokia-lumia-820/238473-new-firmware-3049-0000...
FYI, i found this on nokia server today. Lumia 920 also just gets the 1330 firmware, so may be it's a signal that lumia 620 will be next one. Code:

Kan de thread alleen niet meer vinden. Er lijkt dus daadwerkelijk een 3049.0000.1333.0010 update te zijn.
Als ik er op google dan vindt google search niks maar bing search dus wel.

Heb nog niet gekeken bij updates via NCS, maar daar zou hij dus al moeten staan.

Iets meer:
New firmware 3049.0000.1333.0010 available for Lumia 820 on Nokia server
http://nds2.fds-fire.noki...M825_059Q9P6_hwt_v103.bin
http://nds2.fds-fire.noki...M825_059Q9P6_ccc_v103.bin
http://nds2.fds-fire.noki...33.0010_103_signature.bin
http://nds2.fds-fire.noki...49.0000.1333.0010_103.dcp
http://nds2.fds-fire.noki...gstandard_bb5_crcA59A.bin
http://nds2.fds-fire.noki...mplate_development_v4.bin
http://nds2.fds-fire.noki...Group1_DM_CoO_Eng_002.xml
http://nds2.fds-fire.noki...49.0000.1333.0010_103.vpl
http://nds2.fds-fire.noki...346/5997829A_108384v1.pcx
http://nds2.fds-fire.noki...00.1333.0_268392_2339.nvi
http://nds2.fds-fire.noki...010_RETAIL_apac_australia

Is CV AU (Country Variant Australië), dus zal het maar niet proberen ;)
.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
heb hem net aan de laptop hangen, even gecontroleerd met NSU, maar die geeft niets aan qua nieuwe software.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:45:
Als ik bing op "lumia 820 firmware 1333" dan zie ik
New firmware 3049.0000.1333.0010 available…Deze pagina vertalen
forums.wpcentral.com/nokia-lumia-820/238473-new-firmware-3049-0000...
FYI, i found this on nokia server today. Lumia 920 also just gets the 1330 firmware, so may be it's a signal that lumia 620 will be next one. Code:

Kan de thread alleen niet meer vinden. Er lijkt dus daadwerkelijk een 3049.0000.1333.0010 update te zijn.
Als ik er op google dan vindt google search niks maar bing search dus wel.

Heb nog niet gekeken bij updates via NCS, maar daar zou hij dus al moeten staan.[...]
Is CV AU (Country Variant Australië), dus zal het maar niet proberen ;)
.
Vreemd genoeg is de thread inderdaad weg op WPCentral, maar kwam nog wel een draadje op een Pools forum tegen met deze interessante screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/R1AwcXHxn9mnJY3EydWHovuA/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1HcMmrZPIG8oAIT7lPg6dF42/full.png
Lijkt me best een handige optie, heb op bepaalde plekken bij ons op het werk net niet dead zones qua wifi en dan moet ik altijd handmatig wifi uitzetten...

[ Voor 36% gewijzigd door Tomba op 07-09-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
Die had ik al geprobeerd. Die werkt dus niet. Tijdelijke bestanden wissen staat op 2,9 GB en blijft daar op staan. Zal wel een reset naar fabrieksinstellingen worden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Tomba schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:00:
[...]

Vreemd genoeg is de thread inderdaad weg op WPCentral, maar kwam nog wel een draadje op een Pools forum tegen met deze interessante screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me best een handige optie, heb op bepaalde plekken bij ons op het werk net niet dead zones qua wifi en dan moet ik altijd handmatig wifi uitzetten...
Het vreemde is dan weer dat dit een net ander firmware nummer is. Hier staat 3049.0000.1333.0010 en bij mij staat er 3049.0000.1333.0008. Heeft dat er mee te maken dat de versie in dat plaatje een Australische is? Ik kreeg die update trouwens gewoon OTA binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Insert12 schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:54:
[...]Het vreemde is dan weer dat dit een net ander firmware nummer is. Hier staat 3049.0000.1333.0010 en bij mij staat er 3049.0000.1333.0008. Heeft dat er mee te maken dat de versie in dat plaatje een Australische is? Ik kreeg die update trouwens gewoon OTA binnen..
De laatste cijfers zijn regio of provider nummers. Alles vóór die punt is van belang.
Opmerkelijk dat je 'm al via OTA binnen kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:04:
[...]

De laatste cijfers zijn regio of provider nummers. Alles vóór die punt is van belang.
Opmerkelijk dat je 'm al via OTA binnen kreeg.
Ook opmerkelijk dat het opnieuw de Vodafone variant is die hem als eerste krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:20
Chevalley schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:55:
[...]

Je gaat niet verkeerd rijden uiteraard. Maar het is raar dat als je weet dat je ergens op een N-weg rijdt en nog paar kilometer rechtdoor moet, je opeens een afslag een boerenweggetje in moet nemen.

Maar inmiddels de snellere route maar ingeschakeld, nog niet eerder gezien.
De eerste keer dat je ergens naartoe rijdt, weet je niet dat je nog gewoon enkele km rechtdoor moet.
Volgde de aanwijzingen en toen we terug op dezelfde N-weg kwamen, had ik door dat er iets niet klopte.

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Martinspire schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:00:
Die verandering van Glimp naar instellingen ligt aan de Extra's & Info app. Niet aan nieuwe firmware.
Verder zie je geen notificaties maar wel dingen als dat ie aan het opladen is of de trilstand aan heeft staan.
Bij Glimp (instellingen voor het scherm) kan je instellen dat je klok en meldingen ziet. Maar als ik dat opzet, zie ik enkel klok en of mijn geluid al dan niet opstaat?

Nog iemand dit probleem? Of is dit geen probleem, en is het normaal..

Never mind, hier is het antwoord al :)

[ Voor 44% gewijzigd door Spaiker op 09-09-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 23:29
Wat een ramp om die micro sim card te verwijderen :') Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Amdwarrior schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:26:
Wat een ramp om die micro sim card te verwijderen :') Iemand tips?
induwen, dan floept hij er uit.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 23:29
ozzynator schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:31:
[...]

induwen, dan floept hij er uit.
Bedankt d:)b Dat ik daar niet eerder op kwam :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Tomba schreef op maandag 09 september 2013 @ 06:47:
[...]

Ook opmerkelijk dat het opnieuw de Vodafone variant is die hem als eerste krijgt!
Nog opmerkelijker dat ik de 1308 update via de Nokia Software Updater heb moeten downloaden omdat ze die pas samen met de GDR2 update aanboden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:29
ik heb die NSU op mijn win8_64x geinstalleerd echter ik krijg het helaas nog niet werkend, via een google search lees ik oa over homegroup en firewall issues ?!? dan maar braaf wachten op OTA updates ... argh

edit: ik volg momenteel de tip van Martinspire: er bestaat blijkbaar ook een NSU retail

[ Voor 19% gewijzigd door cazzie op 10-09-2013 12:01 ]

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
die moet je hebben ja.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Heb me een "genuine" touchscreen met digitizer gekocht, ik erger me dood aan die krassen die erop staan :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petronix
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-02-2022
Misschien hier al ergens besproken, maar is een hele bundel geworden 8)7 , blijkbaar is de mogelijkheid om bepaalde nummers te blokkeren niet mogelijk bij deze gsm (820) .......... dus "black list" of sms-blocker enz....kan niet ???
Echter een week terug na een update stond deze mogelijkheid er wel _/-\o_ .... toen ik die wilde instellen, moesten het nummers zijn die in mijn "bel-geschiedenis" stonden, die was op dat moment leeg :'( (dus zelf kon ik de nummer in kwestie niet inbrengen ....
En ja s'anderendaags was deze functie-mogelijkheid weer verdwenen op mijn toestel .....
Weet iemand raad of een betere oplossing :? daar ik met een abbbonement zit, is deze mogelijkheid tot blokkering niet mogelijk door mijn provider ........... thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Petronix schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:07:
Misschien hier al ergens besproken, maar is een hele bundel geworden 8)7 , blijkbaar is de mogelijkheid om bepaalde nummers te blokkeren niet mogelijk bij deze gsm (820) .......... dus "black list" of sms-blocker enz....kan niet ???
Echter een week terug na een update stond deze mogelijkheid er wel _/-\o_ .... toen ik die wilde instellen, moesten het nummers zijn die in mijn "bel-geschiedenis" stonden, die was op dat moment leeg :'( (dus zelf kon ik de nummer in kwestie niet inbrengen ....
En ja s'anderendaags was deze functie-mogelijkheid weer verdwenen op mijn toestel .....
Weet iemand raad of een betere oplossing :? daar ik met een abbbonement zit, is deze mogelijkheid tot blokkering niet mogelijk door mijn provider ........... thanks!!
Als ik in mijn geschiedenis mijn vinger op een nummer houdt krijg ik de optie deze te blokkeren; die heb jij niet?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RIUq5eEAzXXU6IVZWrlVjBx7/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Tomba schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:23:
[...]

Als ik in mijn geschiedenis mijn vinger op een nummer houdt krijg ik de optie deze te blokkeren; die heb jij niet?
[afbeelding]
Ik heb deze mogelijkheid niet met mijn l920 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

vali schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:35:
[...]

Ik heb deze mogelijkheid niet met mijn l920 :/
En je hebt wel GDR2 en de nieuwste Nokia apps geinstalleerd én Bel+SMS blokkade aanstaan in de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Tomba schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:38:
[...]

En je hebt wel GDR2 en de nieuwste Nokia apps geinstalleerd én Bel+SMS blokkade aanstaan in de instellingen?
Als ik bij sysapp pusher kijk kan ik de call+ sms filter niet eens installeren (heb GDR2 erop staan)

Ik zie nu pas dat ik steeds een error krijg als ik het bij instellingen open :/ Weet niet wat er fout gaat...Had het wel aangezet heel lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxlode
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-08 11:39
Dakdoef schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:25:

Probeer dit eens, heeft bij mij goed gewerkt
http://www.wpcentral.com/...mory-move-photos-skydrive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

vali schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:43:
[...]

Als ik bij sysapp pusher kijk kan ik de call+ sms filter niet eens installeren (heb GDR2 erop staan)

Ik zie nu pas dat ik steeds een error krijg als ik het bij instellingen open :/ Weet niet wat er fout gaat...Had het wel aangezet heel lang geleden.
@Nokianl is your friend in dat geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devlam
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09-2022
Mijn dochter heeft haar lumia 820 laten vallen van een tafel. Zie geen glasbreuk maar bij aanzetten zie ik alleen een drietal horizontale lijntjes van verschillende lengte oplichten.
Iemand een idee wat er dan allemaal kapot is. Ik lees eerder dat digitizer en scherm goed zelf te repareren is. Of is de lcd bij deze symptomen kapot of .... .?
Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: https://skydrive.live.com/cid=375a2deeb0794c46&id=375A2DEEB0794C46%214261&v=3&sff=1&authkey=!AF3e2H-Zd1t3_XI

[ Voor 14% gewijzigd door devlam op 10-09-2013 19:53 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Let op:
In dit topic mogen de ervaringen met het toestel besproken worden. Levertijden horen hier niet en accessoires mogen hier besproken worden