Dat heet toch Glimp?ozzynator schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:15:
[...]
Glance en het verbeterde batterij gebruik.
Oh wacht, Engels vs Nederlands natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 09:24 ]
Verwijderd
Dat heet toch Glimp?ozzynator schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:15:
[...]
Glance en het verbeterde batterij gebruik.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 09:24 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Hij geeft wel aan als ie oplaadt, dus wie weet komen de email en sms icoontjes ook nog wel. (Zou wel zo logisch zijnRhndy schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:10:
[...]
DataSense!
Heb het glance-scherm is ook wel leuk maar zolang deze geen lockscreen notificaties toont heeft het weinig toegevoegde waarde. Ook lijkt de batterij een stuk minder snel leeg te lopen
Neem aan dat dat niet echt veel moeite kost om op te halen en te laten zien idd, maar ja, ik heb geleerd dat MS en logica niet altijd helemaal samengaanTomba schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:11:
[...]
Hij geeft wel aan als ie oplaadt, dus wie weet komen de email en sms icoontjes ook nog wel. (Zou wel zo logisch zijn)
Ik vind Glance echt ideaal, om telefoon als horloge te kunnen gebruiken
Batterijverbruik ligt hier ook absurd laag tot nog toe; 7% sinds 7:00u vanochtend! Voor mijn gevoel zou ik normaalgesproken nu rond de 80% moeten zitten
Jawel, via music en video, dan radio selecteren. Werkt trouwens alleen met aangesloten koptelefoon, die fungeert als antenne.TF schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:20:
Hoe werkt trouwens de FM radio, of werkt deze niet voor de 820. Ik heb begrepen dat dit na de update wel zou moeten kunnen
zeker, zeker
Bedankt!Martinspire schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:58:
[...]
Bij een herinstallatie zet ie altijd de originele apps terug. Dat kunnen dus inderdaad oude versies zijn (al vind ik het wel raar dat die niet bij de nieuwe installatie staan. Maar als je een dagje wacht krijg je alle updates weer.
Wat je wel kunt doen is SysApp Pusher downloaden. Daar kun je ze ook allemaal mee downloaden (gezien die Lumia Pusher niet meer te krijgen is). Voor de overige 820 eigenaren is dat overigens ook wel aan te raden om even te checken
Verder is die firmware wel de laatste versie. De laatste 4 cijfers kunnen soms nog wel wat afwijken, maar dat is verder geen probleem. De oude versie had iets met 1232.5957.1308.XXXX. Wacht hier zelf nog op de Country Variant, maar hoop dat die deze week wel gaat komen. Snap niet waarom die vertraagd is.
Insert12 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:18:
[...]
Niet echt krasbestendig. Ik heb er al een flink aantal krassen op zitten, terwijl ik hem sinds eind januari heb en hem niet anders gebruik dan m'n oude HTC Desire. Die heeft het twee jaar overleefd zonder hoesje en daar zitten nog geen krassen op.
Dank herenDMN schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:34:
Klopt, bij mij ook al een aantal flinke krassen binnen de eerste maanden. Terwijl mijn HTC Incredible S na 2 jaar nog nauwelijks diepe krassen had. Ik had er achteraf toch beter een screen protector op kunnen doen.
GDR2 is dus net geïnstalleerd en werkt prima. Alleen alle foto's in het album "opgeslagen foto's" staan daar nu dubbel in. Hebben meer mensen daar last van en is dit eenvoudig op te lossen?
Nice! Heb hem ook geinstalleerd nu. Werkt perfect!BounceMeister schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:20:
[...]
Bedankt!![]()
Alles lijkt up to date. Zelfs Nokia Pro Cam heb ik werkend gekregen (via deze pagina: http://forums.wpcentral.c...-pro-cam-lumia-820-a.html )
Dan laat ik het handmatig flashen maar even zitten.
Bedankt voor de tip! Werkt inderdaad perfectBounceMeister schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:20:
[...]
Bedankt!![]()
Alles lijkt up to date. Zelfs Nokia Pro Cam heb ik werkend gekregen (via deze pagina: http://forums.wpcentral.c...-pro-cam-lumia-820-a.html )
Viel mij ook al op. Via Instellingen --> Scherm en aanraken --> Lumia-kleurprofiel aanpassen kun je hem helemaal finetunenMicGlou schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:34:
Net de update binnengehaald, vooralsnog geen echte problemen tegen gekomen. Is het meer mensen opgevallen dat de weergave van de kleuren en dan voornamelijk blauw een stuk 'koeler' is afgesteld nu? Ik heb mijn tiles kobaltblauw ingesteld en dat was een redelijke bonte kleur, dat is ineens een stuk minder, ook bij rood is er wat verandering te zien... alsof er een heel licht filter overheen ligt.
[ Voor 32% gewijzigd door Tomba op 27-08-2013 20:48 ]
Verwijderd
Bedankt voor de tip !BounceMeister schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:20:
[...]
Bedankt!![]()
[ Voor 17% gewijzigd door Makster op 28-08-2013 10:16 ]
AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
De NL CV ook. Net op de Lumia 820 van mijn dochter gezet.matt1991 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:48:
De Amber/GDR2 update is nu ook beschikbaar voor de Duitse Country Variant. Ik ben hem nu aan het downloaden
Heb inmiddels Shrink Storage ook geprobeerd, zonder resultaat. Wie heeft advies. Hoe krijg ik dat overig van 4,26 GB leeg. In ieder geval niet door de tijdelijke bestanden te wissen, dat doet ie namelijk niet.....Dakdoef schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:25:
Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb laatst foto's van mijn telefoon ge-upload naar Skydrive. De telefoon maakt dan onder je albums een extra map aan Mobile uploads, waar exact dezelfde foto's instaan als op je camera roll... Die map staat op mijn SD kaart (alsmede ook alle foto's muziek, video's en kaarten). Toch krijg ik nu de melding in het Opslag overzicht dat ik 3,8 GB aan Media en bestanden voor bestanden zou gebruiken. Als ik bij details kijk, staat er muziek, 1,32 mb, afbeeldingen 9,35 mb, overig 4,26 GB, vrije ruimte 199 mb....
Met geen mogelijkheid krijg ik die overig minder leeg. Tijdelijke bestanden zou al 2,9 GB moeten zijn, maar op de knop "wissen" drukken heeft totaal geen resultaat?
Wie heeft een oplossing, want dit is mateloos irritant!
Nee, want ik kom nooit bij jou thuis.Rhndy schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:08:
Meer mensen die hier last van hebben?
zeker, zeker
Thanx voor deze tipBounceMeister schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:20:
[...]
Bedankt!![]()
Menu - Instellingen - Extra's en Informatie (onderaan op meer info drukken)yarc schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:21:
Ik heb dit jaar in februari een lumia 820 gekocht in de UK. Nu weet ik niet goed welk lijntje in de gaten te houden
Belguim
Lumia 820 Proximus 1232.5957.1308.0003 Waiting for approval
United Kingdom
Lumia 820 Country variant 1232.5957.1308.0003 Coming soon
Iemand die mij misschien wat duidelijkheid kan geven hierover.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Zit geloof ik standaard erin gebakken.Universal Creations schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:55:
Dubbeltikken om te unlocken ben ik al wel tegengekomen. Flip to silence heb ik eerlijk gezegd nog niet naar gezochten.
Ik heb het hier ook. De linkerkant zit iets hoger dan de rechterkant. De oplossing? Een cover met draadloos laden gebruiken. Dan ligt dit mooi verzonken in de behuizing, maar heb je wel een iets dikker en zwaarder toestel. (Ik wissel zelf af tussen een witte cover met draadloos laden, en een rode zonder.)Peter1706 schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:39:
Ik heb onlangs een Lumia 820 gekocht en ik merk dat het 'metalen plaatje' van de camera aan de achterkant aan een kant iets boven de behuizing uitsteekt. Vandaag even gekeken in een winkel bij een dummy en daar zag het er allemaal peima uit; dit plaatje ligt iets verzonken in de behuizing.
Nu ben ik bang dat dit plaatje gaat beschadigen of dat dit blijft hangen wanneer ik de telefoon in of uit mijn broek haal.
Hebben meer mensen daar last van?
Verwijderd
Flip to Silence kan je uitzetten door naar instellingen te gaan en dan Audio dan naar rechts swipen en daar kan je het aan of uit vinken.
Die optie heb ik dus niet onder scherm+aanraken staan, wel de optie om de klok op het stand-by scherm te tonen (onder het tabblad stand-by).ImpaileR schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:12:
Dubbel tikken om te unlocken staat bij scherm+aanraken.
Wat had je dan verwacht? Sowieso is een hard reset aan te raden als je een toestel moet opsturen en anders doet Nokia dat zelf wel.Rhndy schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:24:
Ik heb net met Nokia gebeld voor het Wi-Fi-probleem en het hoge batterijgebruik en zij adviseren mij om een hard-reset te doen en als dat niet werkt om de telefoon op te sturen..
Lekker is dat
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Bij mij staat onder Display+Touch, onder het tabblad "touch" de optie "Double tap to wake up phone". (Firmware = de gelekte Tsjechische Amber Firmware die een week voor de algemene release beschikbaar kwam.)Makster schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:35:
[...]
Die optie heb ik dus niet onder scherm+aanraken staan, wel de optie om de klok op het stand-by scherm te tonen (onder het tabblad stand-by).
Het lijkt dus wel of er verschillende varianten zijn, waar maar een deel van de wijzigingen in is doorgevoerd?
Vorige week via officiele weg GDR2 ontvangen. Daar staat het ook bij instellingen/scherm+aanraken/tabblad-aanraken/optie "Tik tweemaal om de telefoon te activeren"FORZAM schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:39:
[...]
Bij mij staat onder Display+Touch, onder het tabblad "touch" de optie "Double tap to wake up phone". (Firmware = de gelekte Tsjechische Amber Firmware die een week voor de algemene release beschikbaar kwam.)
...
Thanks, dat heeft het truukje gedaan. Blijft toch apart dat ik dus blijkbaar met de officiele versie wel een nieuwe versie van 'scherm + aanraken' heb gekregen (met de stand-by klok), maar dat dat niet de laatste versie is. Vroeger kreeg ik ook nog wel eens een notificatie op mijn store tile als er iets te updaten viel, maar dat heb ik ook al in geen tijden meer gezien.FORZAM schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:39:
Anders moet je met behulp van Sysapp pusher eens nagaan of je wel de laatste versie van scherm+aanraken / display+touch hebt.
Was me nog niet opgevallen, maar inderdaad steekt het aan één kant een tiende millimeter uit. Zou zonde zijn als het hierdoor beschadigt. Nu durf ik hem helemaal nergens meer neer te leggen.Peter1706 schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:39:
Ik heb onlangs een Lumia 820 gekocht en ik merk dat het 'metalen plaatje' van de camera aan de achterkant aan een kant iets boven de behuizing uitsteekt. Vandaag even gekeken in een winkel bij een dummy en daar zag het er allemaal peima uit; dit plaatje ligt iets verzonken in de behuizing.
Nu ben ik bang dat dit plaatje gaat beschadigen of dat dit blijft hangen wanneer ik de telefoon in of uit mijn broek haal.
Hebben meer mensen daar last van?
Héél goed voelen. Maarja, de een is beter met z'n vingers dan de ander...
Dat zijn meestal ook de mensen, die zeggen dat grootte er niet toe doet...BounceMeister schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:16:
[...]
de een is beter met z'n vingers dan de ander...
zeker, zeker
ozzynator schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:09:
[...]
Dat zijn meestal ook de mensen, die zeggen dat grootte er niet toe doet...
Misschien te voor de hand liggend, maar is je scherm niet toevallig op de rechterbovenhoek gevallen?NielsvSchooten schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:10:
Ik heb mijn Lumia 820 sinds eind februari, gisteren is er in de rechter bovenhoek opeens een zwarte vlek die zich traag (over de hele dag verspreid) het hele scherm zwart maakte.
Het unieke was dat het proces vergelijkbaar was met stervende huid( eerst blauw dan langzaam naar zwart) mijn touchscreen deed het nog wel en verder was het in orde...
Iemand anders die een vergelijkbaar probleem heeft meegemaakt?
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2013 20:03 ]
Hier dezelfde ervaring, vaak binnendoorweggetjes terwijl er een gewone A of N weg beschikbaar is.Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:58:
Zijn er nog mensen waarvan de navigatiesoftware eigelijk niet goed werkt? Hier wordt ik veel te vaak kleine binnenbaantjes in gestuurd, met gedeelde rijstrook, in plaats van de normale weg te volgen met twee vakken.
Heb al zowel de snellere als de gebananceerde route geprobeerd.
Bijvoorbeeld in volgende gevallen kon ie veel langer de rose straat gevolgd hebben waar 4 rijvakken zijn.
[afbeelding][afbeelding]
Tijd van werken, tijd van rusten
Zelfde ervaring aflopen weekend in Belgie, af en toe lagen we in de slappe lach door de routes die de navigatie voorstelde.Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:58:
Zijn er nog mensen waarvan de navigatiesoftware eigelijk niet goed werkt? Hier wordt ik veel te vaak kleine binnenbaantjes in gestuurd, met gedeelde rijstrook, in plaats van de normale weg te volgen met twee vakken.
Heb al zowel de snellere als de gebananceerde route geprobeerd.
Bijvoorbeeld in volgende gevallen kon ie veel langer de rose straat gevolgd hebben waar 4 rijvakken zijn.
[afbeelding][afbeelding]
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Als ik boven je lees zal er bar weining aangevinkt staan. Grappig om te lezen, dat iemand verkeerd rijdt terwijl ze de goede route weten, enkel en alleen maar omdat de navigatie het zegt.kenneth schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:08:
Wat hebben jullie ingesteld staan bij Settings -> Route settings -> Route optimisation?
zeker, zeker
Je gaat niet verkeerd rijden uiteraard. Maar het is raar dat als je weet dat je ergens op een N-weg rijdt en nog paar kilometer rechtdoor moet, je opeens een afslag een boerenweggetje in moet nemen.ozzynator schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:52:
[...]
Als ik boven je lees zal er bar weining aangevinkt staan. Grappig om te lezen, dat iemand verkeerd rijdt terwijl ze de goede route weten, enkel en alleen maar omdat de navigatie het zegt.
[ Voor 48% gewijzigd door Spaiker op 05-09-2013 16:45 ]
Drive it like you stole it.
Here Drive, of Here maps?Chevalley schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:03:
Overigens wat ik nog wilde toevoegen m.b.t. HERE.
Ik heb HERE afgelopen weekend in Belgie gebruikt,
zeker, zeker
Beide, maar doel hier voornamelijk op Here Drive.
zeker, zeker
Welke variant heb je van de 820?Insert12 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 07:14:
Zojuist een firmware update ontvangen waarmee het revisienummer naar 1333 gebruikt ging. Iemand die toevallig weet wat er veranderd is?
[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 06-09-2013 09:20 ]
In september niets buiten mijn bundel, maar ik kan voor zover ik weet mijn verbruik van vorige maand(zaterdag was 31 augustus) pas terugzien op de rekening die de 15e komt.ozzynator schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:07:
raar dan, maar kun je niet bij je provider kijken wat je afgelopen weekend hebt gebruikt aan internet of buiten de bundel?
Yep, merk je amperMarkoVie schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:41:
Die standby-klok, vind ik wel leuk, heeft er iemand ervaring mee of dat een grote invloed heeft op de batterij-levensduur?
zeker, zeker
wat bij mij heeft gewerkt. Backup maken, fabrieksinstellingen en weer restoren. Kost echter wel wat tijd en moeite want je moet je boedel wel zelf weer op orde brengenDakdoef schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:23:
Even een vraag. Heeft iemand al een oplossing voor het probleem dat "other storage" helemaal vol loopt? Heb de nieuwste update inmiddels geïnstalleerd, shrink storage geprobeerd, maar het helpt allemaal niets. De enige manier om ruimte te krijgen is handmatig apps verwijderen. Maar ja, daar heb je natuurlijk geen smartphone voor...
Heb je ook al de scherm + aanraken instellingen vernieuwd? Kan dat het daarmee van doen heeft, want bij glimp zit een meldingen optie. Kn dat de firmware de optie activeerd!Insert12 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 07:14:
Zojuist een firmware update ontvangen waarmee het revisienummer naar 1333 gebruikt ging. Iemand die toevallig weet wat er veranderd is?
zeker, zeker
Hoe doe je dat? Bij glimp zie ik nu nog geen meldingen optie overigens.ozzynator schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:25:
[...]
Heb je ook al de scherm + aanraken instellingen vernieuwd? Kan dat het daarmee van doen heeft, want bij glimp zit een meldingen optie. Kn dat de firmware de optie activeerd!
zeker, zeker
Ah, gelukt. Glimp staat nu apart in Instellingen. Eerst stond het onder Scherm+Aanraken, maar dat heet nu alleen Scherm. Glimp is nu apart en ik kan aanvinken dat ik meldingen wil ontvangen, maar ik zie nog been melding dat ik email binnen heb gekregen, terwijl ik dat wel zie op het lockscreen.ozzynator schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:00:
via Nokia app pusher, die controleert alle systeem apps.
misschien de app van betalabs proberen: http://betalabs.nokia.com/trials/Storage-CheckDakdoef schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:23:
Even een vraag. Heeft iemand al een oplossing voor het probleem dat "other storage" helemaal vol loopt? Heb de nieuwste update inmiddels geïnstalleerd, shrink storage geprobeerd, maar het helpt allemaal niets. De enige manier om ruimte te krijgen is handmatig apps verwijderen. Maar ja, daar heb je natuurlijk geen smartphone voor...
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2013 22:59 ]
zeker, zeker
Vreemd genoeg is de thread inderdaad weg op WPCentral, maar kwam nog wel een draadje op een Pools forum tegen met deze interessante screenshots:Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:45:
Als ik bing op "lumia 820 firmware 1333" dan zie ik
New firmware 3049.0000.1333.0010 available…Deze pagina vertalen
forums.wpcentral.com/nokia-lumia-820/238473-new-firmware-3049-0000...
FYI, i found this on nokia server today. Lumia 920 also just gets the 1330 firmware, so may be it's a signal that lumia 620 will be next one. Code:
Kan de thread alleen niet meer vinden. Er lijkt dus daadwerkelijk een 3049.0000.1333.0010 update te zijn.
Als ik er op google dan vindt google search niks maar bing search dus wel.
Heb nog niet gekeken bij updates via NCS, maar daar zou hij dus al moeten staan.[...]
Is CV AU (Country Variant Australië), dus zal het maar niet proberen
.
[ Voor 36% gewijzigd door Tomba op 07-09-2013 14:01 ]
Die had ik al geprobeerd. Die werkt dus niet. Tijdelijke bestanden wissen staat op 2,9 GB en blijft daar op staan. Zal wel een reset naar fabrieksinstellingen worden ben ik bang.Bart40 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:41:
[...]
misschien de app van betalabs proberen: http://betalabs.nokia.com/trials/Storage-Check
Het vreemde is dan weer dat dit een net ander firmware nummer is. Hier staat 3049.0000.1333.0010 en bij mij staat er 3049.0000.1333.0008. Heeft dat er mee te maken dat de versie in dat plaatje een Australische is? Ik kreeg die update trouwens gewoon OTA binnen..Tomba schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:00:
[...]
Vreemd genoeg is de thread inderdaad weg op WPCentral, maar kwam nog wel een draadje op een Pools forum tegen met deze interessante screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me best een handige optie, heb op bepaalde plekken bij ons op het werk net niet dead zones qua wifi en dan moet ik altijd handmatig wifi uitzetten...
Verwijderd
De laatste cijfers zijn regio of provider nummers. Alles vóór die punt is van belang.Insert12 schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:54:
[...]Het vreemde is dan weer dat dit een net ander firmware nummer is. Hier staat 3049.0000.1333.0010 en bij mij staat er 3049.0000.1333.0008. Heeft dat er mee te maken dat de versie in dat plaatje een Australische is? Ik kreeg die update trouwens gewoon OTA binnen..
Ook opmerkelijk dat het opnieuw de Vodafone variant is die hem als eerste krijgt!Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:04:
[...]
De laatste cijfers zijn regio of provider nummers. Alles vóór die punt is van belang.
Opmerkelijk dat je 'm al via OTA binnen kreeg.
De eerste keer dat je ergens naartoe rijdt, weet je niet dat je nog gewoon enkele km rechtdoor moet.Chevalley schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:55:
[...]
Je gaat niet verkeerd rijden uiteraard. Maar het is raar dat als je weet dat je ergens op een N-weg rijdt en nog paar kilometer rechtdoor moet, je opeens een afslag een boerenweggetje in moet nemen.
Maar inmiddels de snellere route maar ingeschakeld, nog niet eerder gezien.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Bij Glimp (instellingen voor het scherm) kan je instellen dat je klok en meldingen ziet. Maar als ik dat opzet, zie ik enkel klok en of mijn geluid al dan niet opstaat?Martinspire schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:00:
Die verandering van Glimp naar instellingen ligt aan de Extra's & Info app. Niet aan nieuwe firmware.
Verder zie je geen notificaties maar wel dingen als dat ie aan het opladen is of de trilstand aan heeft staan.
[ Voor 44% gewijzigd door Spaiker op 09-09-2013 12:58 ]
induwen, dan floept hij er uit.Amdwarrior schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:26:
Wat een ramp om die micro sim card te verwijderenIemand tips?
zeker, zeker
Nog opmerkelijker dat ik de 1308 update via de Nokia Software Updater heb moeten downloaden omdat ze die pas samen met de GDR2 update aanbodenTomba schreef op maandag 09 september 2013 @ 06:47:
[...]
Ook opmerkelijk dat het opnieuw de Vodafone variant is die hem als eerste krijgt!
[ Voor 19% gewijzigd door cazzie op 10-09-2013 12:01 ]
control alt oeps deleted
Als ik in mijn geschiedenis mijn vinger op een nummer houdt krijg ik de optie deze te blokkeren; die heb jij niet?Petronix schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:07:
Misschien hier al ergens besproken, maar is een hele bundel geworden, blijkbaar is de mogelijkheid om bepaalde nummers te blokkeren niet mogelijk bij deze gsm (820) .......... dus "black list" of sms-blocker enz....kan niet ???
Echter een week terug na een update stond deze mogelijkheid er wel.... toen ik die wilde instellen, moesten het nummers zijn die in mijn "bel-geschiedenis" stonden, die was op dat moment leeg
(dus zelf kon ik de nummer in kwestie niet inbrengen ....
En ja s'anderendaags was deze functie-mogelijkheid weer verdwenen op mijn toestel .....
Weet iemand raad of een betere oplossingdaar ik met een abbbonement zit, is deze mogelijkheid tot blokkering niet mogelijk door mijn provider ........... thanks!!
Ik heb deze mogelijkheid niet met mijn l920Tomba schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:23:
[...]
Als ik in mijn geschiedenis mijn vinger op een nummer houdt krijg ik de optie deze te blokkeren; die heb jij niet?
[afbeelding]
En je hebt wel GDR2 en de nieuwste Nokia apps geinstalleerd én Bel+SMS blokkade aanstaan in de instellingen?vali schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:35:
[...]
Ik heb deze mogelijkheid niet met mijn l920
Als ik bij sysapp pusher kijk kan ik de call+ sms filter niet eens installeren (heb GDR2 erop staan)Tomba schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:38:
[...]
En je hebt wel GDR2 en de nieuwste Nokia apps geinstalleerd én Bel+SMS blokkade aanstaan in de instellingen?
Probeer dit eens, heeft bij mij goed gewerktDakdoef schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:25:
Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb laatst foto's van mijn telefoon ge-upload naar Skydrive. De telefoon maakt dan onder je albums een extra map aan Mobile uploads, waar exact dezelfde foto's instaan als op je camera roll... Die map staat op mijn SD kaart (alsmede ook alle foto's muziek, video's en kaarten). Toch krijg ik nu de melding in het Opslag overzicht dat ik 3,8 GB aan Media en bestanden voor bestanden zou gebruiken. Als ik bij details kijk, staat er muziek, 1,32 mb, afbeeldingen 9,35 mb, overig 4,26 GB, vrije ruimte 199 mb....
Met geen mogelijkheid krijg ik die overig minder leeg. Tijdelijke bestanden zou al 2,9 GB moeten zijn, maar op de knop "wissen" drukken heeft totaal geen resultaat?
Wie heeft een oplossing, want dit is mateloos irritant!
@Nokianl is your friend in dat gevalvali schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:43:
[...]
Als ik bij sysapp pusher kijk kan ik de call+ sms filter niet eens installeren (heb GDR2 erop staan)
Ik zie nu pas dat ik steeds een error krijg als ik het bij instellingen openWeet niet wat er fout gaat...Had het wel aangezet heel lang geleden.
[ Voor 14% gewijzigd door devlam op 10-09-2013 19:53 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq