Ik heb em ook een half jaar nu, in een flap-hoesje met pinpasvakjes erin, en mijne heeft ook al wat kleine krasjes en 1 diepe kras. Ter vergelijking: mijn mp3speler (Cowon S9) met Gorillaglas heb ik al een jaar of 4, zonder hoesje, en zeker de laatste paar jaar ook nog wel eens in tassen met sleutels/muntgeld, en die heeft veel kleine krasjes maar nog geen een is zo diep als de unit die ik al in mijn Lumia scherm heb zitten. Oftewel: mijn ervaring is dat Gorillaglas wel degelijk krasvaster is dan Nokia's alternatief.St00mwals schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:52:
[...]
Ik gebruik hem nu een half jaar en heb hem ook altijd in jas- of broekzak zitten, maar nooit bij iets anders in en die van mij heeft ook behoorlijk wat hele fijne krasjes en een paar iets grotere.
Mijne begint een beetje kuren te krijgen. De laatste dagen start hij opeens opnieuw op, vanmiddag was m'n lockscreen opeens grijs en was dus de achtergrond weg. Een paar minuten later was hij opeens weer terug. Batterij loopt vandaag ook opeens hard leeg op 3G. Wifi deed het gisteren opeens ook niet meer.
Als het nog een paar dagen zo door gaat maar eens contact opnemen met Nokia of Vodafone...
Als het nog een paar dagen zo door gaat maar eens contact opnemen met Nokia of Vodafone...
Ik merkte vorige week ook opeens dat er bepaalde elementen van de flitsservice app ingebrand zijn op m'n scherm, en dat terwijl ik die amper gebruik! Misschien neem ik binnenkort contact op met Nokia want dit had ik niet verwacht op een high-end toestel. Zeer teleurstellend.Bunta schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 10:58:
[...]
Ik heb het zelfde probleem, heb mijn 820 nu ongeveer een half jaar en heb er meerdere krassen op zitten. Gelukkig zijn ze niet hinderlijk maar ja toch jammer. Dit is de eerste telefoon waar ik dit bij heb, nog nooit heb ik een telefoon gehad waar ik zo zuinig op was en toch krassen ging vertonen. Hier voor had ik altijd BB's en nog nooit een krasje gezien op die schermpjes. Ik had toch echt anders verwacht maarja......
mijn scherm is trouwens ingebrand..... Heb de scherm instellingen heel lang op high contrast gehad om dat je dan zo'n lekker minimalistische look heb op je homescreen. Sta nu weer op blauwe tiles maar ik zie heel vraag het toetsenbord ingebrand!
dat inbranden ligt aan de amoled techniek. Heb er zelf geen last van volgens mij, komt omdat ik regelmatig de schermindeling wijzig om het voor te blijven.
Heb het op mijn omnia7 ook, zie je zo precies bij een grijze achtergrond het raster van de tegels, jammer inderdaad.
Heb het op mijn omnia7 ook, zie je zo precies bij een grijze achtergrond het raster van de tegels, jammer inderdaad.
zeker, zeker
Hoe neem je screenshots?
Ik neem ze geregeld zonder dat ik weet hoe het moet. Dus per ongeluk
Drive it like you stole it.
Windows toets tegelijkertijd met de power toets indrukken.MarkoVie schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 08:59:
Hoe neem je screenshots?
XBL: MRE Inc
Ik heb al mijn contacten nog op mijn oude SIM (zo'n grote, past niet in de 820) staan, weet iemand hoe ik die op de lumia kan krijgen? Ik heb die nokia transfer app geprobeerd maar die werkte alleen met foto's, en ze naar een SD kaartje exporteren lijkt ook niet te werken, hij herkent ze gewoon niet. Heeft iemand tips?
op je oude telefoon je contacten laten syncen met een hotmail of een gmail accountkranten schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:57:
Ik heb al mijn contacten nog op mijn oude SIM (zo'n grote, past niet in de 820) staan, weet iemand hoe ik die op de lumia kan krijgen? Ik heb die nokia transfer app geprobeerd maar die werkte alleen met foto's, en ze naar een SD kaartje exporteren lijkt ook niet te werken, hij herkent ze gewoon niet. Heeft iemand tips?
en daarna kan je op je windows phone wederom inloggen op je hotmail/gmail account
en dan heb je de contacten overgezet, ik hoop dat het zo voor je gaat lukken, succes.
control alt oeps deleted
Is het niet eenvoudiger om je oude simkaart even op maat te (laten) knippen?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik heb het met mijn oude telefoon gedaan via bluetooth en dan dat nokia transfer.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Vandaag is mijn toestel helaas met z'n rug op de klinkers gevallen. Paar krassen op de hoeken van de backcover, niet zo ernstig tot mijn verbazing.
Wat erger is, het binnen scherm is gesneuveld

Heeft iemand ervaring met een reparatie uitvoeren door Nokia?
Heb 2 opties; Standaard Reparatie en Reparatie inclusief refurbish. Neem aan dat Standaard Reparatie een nieuw scherm is? Deze is ook een euro of 50 duurder.
Heb 2 opties; Standaard Reparatie en Reparatie inclusief refurbish. Neem aan dat Standaard Reparatie een nieuw scherm is? Deze is ook een euro of 50 duurder.
Bij mij gebruikt de 820 de laatste dagen onwijs veel energie. Soms moet ik wel 2 keer per dag opladen. De meeste backgroundtasks heb ik al uitgezet. Alle apps sluit ik altijd af, geen onnodig wifi en bluetooth maar toch wordt het niet minder. Jullie daar ook last van?
Hoe goed is je signaalsterkte van je telecomprovider? Als je ontvangst beroerd is, kan het soms heel hard gaan.Rhndy schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:05:
Bij mij gebruikt de 820 de laatste dagen onwijs veel energie. Soms moet ik wel 2 keer per dag opladen. De meeste backgroundtasks heb ik al uitgezet. Alle apps sluit ik altijd af, geen onnodig wifi en bluetooth maar toch wordt het niet minder. Jullie daar ook last van?
In mijn huis is het 3G signaal heel zwak. Het toestel blijft dan zoeken. Op die manier kan ik in een paar uur mijn batterij helemaal leeg krijgen.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Dit toestel gister binnengekregen.
Ik was in de overtuiging dat het toestel zonder Wireless charger hoes geleverd werd. Tot mijn verassing zat deze gister toen ik het toestel voor het eerst openmaakte (wat een langdurig werkje was) er wel op. iemand anders dit ook meegemaakt?
Nu ben ik op zoek naar een goede screenprotector en case, wil dit toestel iet langer houden dan een jaartje.
Verder is de eerste indruk goed, de 'lage' resolutie merk ik vrij weinig van, (hier was ik wel bang voor aangezien ik van een HTC Sensation af kwam) echter het amoled scherm is heerlijk om naar te kijken. Verder was ik positief verrast over de snelheid van WP en het toestel.
Misschien wordt dit dan toch mijn eerste volledige product review die ik ga schrijven.
Ik was in de overtuiging dat het toestel zonder Wireless charger hoes geleverd werd. Tot mijn verassing zat deze gister toen ik het toestel voor het eerst openmaakte (wat een langdurig werkje was) er wel op. iemand anders dit ook meegemaakt?
Nu ben ik op zoek naar een goede screenprotector en case, wil dit toestel iet langer houden dan een jaartje.
Verder is de eerste indruk goed, de 'lage' resolutie merk ik vrij weinig van, (hier was ik wel bang voor aangezien ik van een HTC Sensation af kwam) echter het amoled scherm is heerlijk om naar te kijken. Verder was ik positief verrast over de snelheid van WP en het toestel.
Misschien wordt dit dan toch mijn eerste volledige product review die ik ga schrijven.
De 820 heeft inderdaad een wireless charging out of the box. Maar niet alle achterkantjes die je her en der kunt kopen hebben dat ook.GeKo schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:15:
Dit toestel gister binnengekregen.
Resolutie is inderdaad niet merkbaar. Komt vooral ook door de Metro-stijl. Die eist weinig van de resolutie. Heb je veel gradients (zoals bv bij de iPhone) dan zie je dat veel sneller.
Maar waarom een extra case om je telefoon doen als je hem gewoon kunt vervangen door een nieuwe?
Zo zo, het heeft even geduurd maar zojuist eindelijk de update OTA gekregen voor de L820. Vodafone Sim only, op een Duits toestel......... Het is zo lang geleden dat ik niet eens meer wat de update ook al weer in hield. Is voor de rest iedereen voorzien of is Vodafone pas begonnen met de update?
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
De update heeft niets met je provider te maken, ik neem tenminste aan dat je toestel simlock vrij is en niet branded?
zeker, zeker
weet iemand hier toevallig of je een dual sim adapter kunt gebruiken met de nokia 820? ik kan namelijk geen eenduidig antwoord hierover krijgen. Aangezien apps ook niet zomaar geinstalleerd kunnen worden lijkt het me vrij lastig. (vaak heb je wel een app nodig om te switchen)
[ Voor 9% gewijzigd door justice strike op 25-06-2013 21:39 ]
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
De uitrol van updates gaat toch gewoon via je provider!? Zeker deze recent en beruchte update aangezien die in the US of A je verbinding naar de kl*te hielp. Anyway, ik heb hem eindelijk!ozzynator schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:54:
De update heeft niets met je provider te maken, ik neem tenminste aan dat je toestel simlock vrij is en niet branded?
*Edit*
Yep Simlock vrij
[ Voor 3% gewijzigd door Bunta op 27-06-2013 16:55 ]
Maar de provider moet de updates nog wel goedkeuren en doorzetten. Ik heb die update nog steeds niet overigens.ozzynator schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:41:
nee, gaat gewoon via MSFT.
als je een gelockte telefoon hebt, gaat de update idd van msft naar je provider en daarna weer terug, waarna je hem via msft aangeboden krijgt.
Maar als je hem nu nog niet hebt, heb je gewoon een kut provider natuurlijk.
Maar als je hem nu nog niet hebt, heb je gewoon een kut provider natuurlijk.
zeker, zeker
Gister voor het eerst een extreme batterij drain gehad. Oorzaak onduidelijk, had toen ie plotsklap aan begin van mijn uitgaansavondje al op 66% zat het internet uitgezet. Desondanks 3 uur later batterij geheel leeg. Het is dat ik een beetje technisch ben en kan leven met smartphones die af een toe wat ruimte en tijd nodig hebben om te ontwikkelen, maar ben al tegen aardig wat fails aangelopen bij m'n Lumia..

onlangs een nieuwe app geïnstalleerd? Kan het vaak aan liggen, dat hij hem ineens helemaal leeg trekt in een paar uur tijd.
Heb het zelf diverse malen meegemaakt, onlangs nog met de speedtest app van msft.
Heb het zelf diverse malen meegemaakt, onlangs nog met de speedtest app van msft.
zeker, zeker
Wat ik me afvraag, wat maakt de Lumia 820 nou zo zwaar, 160 gram ?
Vind je hem echt zo zwaar? Het lijkt mij eigenlijk wel mee te vallen, de accu zal waarschijnlijk wel doorwegen daar zal waarschijnlijk wel een groot deel van het gewicht in zitten denk ik. Voor mijn werk heb ik een Sonim telefoon en dan een EX uitvoering voor in ATEX zones die is pas zwaar dus ik ben warschijnlijk geen goede vergelijker. Met die Sonim kan je iemand dood gooien maar dan heb je wel even een sterk telefoontje! Dat ding van mij is echt al door de mangel gehaald, niet kapot te krijgen! Als die vuil is was ik hem gewoon onder de kraan, dan staan de mensen wel even raar naar je te kijken haha. Hopelijk bereiken de gewoon huis, tuin en keuken smartphones ook een keer zo'n niveau.Albert020 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 21:46:
Wat ik me afvraag, wat maakt de Lumia 820 nou zo zwaar, 160 gram ?
Verwijderd
Ik heb een Lumia 820 en wil graag de voorgestelde e-mailadressen (vervuiling) kwijt als ik een e-mail maak en een e-mail adres in wil tikken.
Dit inplaats van dit mailadres uit contacten te halen door + te tikken.
Hoe doe ik dit?
Bvd
Dit inplaats van dit mailadres uit contacten te halen door + te tikken.
Hoe doe ik dit?
Bvd
mits niet je primaire adres, dan de account verwijderen en opnieuw instellen. Indien je primaire adres, dus de id van de telefoon, dan zal alleen een harde reset je helpen denk ik.
zeker, zeker
Hoi,
Ik heb sinds een tweetal weken een lumia 820. Zeer tevreden van de telefoon. Het is mijn eerste Windows phone en het bevalt me wel. Ik kom van android.
Nu heb ik echter na twee weken al een kras op mijn scherm. Mijn screenprotector hing er nog niet op. Ik wist niet dat dit scherm zo gevoelig is voor krassen, mijn Google nexus s heb ik twee jaar zonder screenprotector en hier is nog niets op het scherm te zien.
Zijn er echter methoden om die kras nog weg te krijgen of te verbergen op een of nadere manier?
Ik heb sinds een tweetal weken een lumia 820. Zeer tevreden van de telefoon. Het is mijn eerste Windows phone en het bevalt me wel. Ik kom van android.
Nu heb ik echter na twee weken al een kras op mijn scherm. Mijn screenprotector hing er nog niet op. Ik wist niet dat dit scherm zo gevoelig is voor krassen, mijn Google nexus s heb ik twee jaar zonder screenprotector en hier is nog niets op het scherm te zien.
Zijn er echter methoden om die kras nog weg te krijgen of te verbergen op een of nadere manier?
Verwijderd
Hallo,
Ik heb een korte vraag bij een klant vandaan:
De klant past in outlook zijn contact gegevens aan van meerdere mensen.
Het lijkt erop alsof de contact personen niet gesynchroniseerd worden.
Als ik dan op het internet ga zoeken hoe ik kan synchroniseren en hoe ik een synchronisatie kan forceren met de betreffende exchange server, dan kom ik terug op: Zorg dat je Nokia suite geïnstalleerd heb, sluit de usb kabel aan, sluit de telefoon op de usb aan en ga naar sync.
Iemand enig idee of de telefoon via exchange überhaupt wel goed synchroniseert met de contact personen of alleen de mail?
Als ik dan op het internet ga zoeken hoe ik kan synchroniseren en hoe ik een synchronisatie kan forceren met de betreffende exchange server, dan kom ik terug op: Zorg dat je Nokia suite geïnstalleerd heb, sluit de usb kabel aan, sluit de telefoon op de usb aan en ga naar sync.
Iemand enig idee of de telefoon via exchange überhaupt wel goed synchroniseert met de contact personen of alleen de mail?
Denk eerder dat hij moet zoeken in zijn exchange server dan zijn telefoon, hier werkt het iig perfect met een exchange 2010 server op mijn l920,surface, desktop en laptop.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:03:
Hallo,
Verwijderd
Okee, ik installeer de certificaten bij mij klanten voor telefoon gebruik ect.. Echter hebben wij hiervoor geen aparte instellingen gemaakt voor Galaxy's en iPhone's, enig idee wat er voor de lumia extra aangepast zou moeten worden?vali schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:14:
[...]
Denk eerder dat hij moet zoeken in zijn exchange server dan zijn telefoon, hier werkt het iig perfect met een exchange 2010 server op mijn l920,surface, desktop en laptop
** Edit **
zojuist snel een controle gedaan van de exchange en zie dat deze op sp1 draait.
Deze gaan we eerst updaten om dit te verhelpen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2013 11:26 ]
Ik ben de slechte batterij van mijn Lumia 820 eigenlijk een beetje zat, dus heb deze batterij besteld:
http://www.amazon.de/Pola...&keywords=polarcell+lumia
1800 MAh ipv de standaard 1650, hoop dat het iets van verschil maakt, en anders het was maar 12,90 euro.
Ook gelijk maar de draadloze laadstandaard van Nokia erbij besteld, mooi voor als de update er is om de 820 daarin naast mijn bed als alarm/klok te gebruiken en gelijk op te laden.
1800 MAh ipv de standaard 1650, hoop dat het iets van verschil maakt, en anders het was maar 12,90 euro.
Ook gelijk maar de draadloze laadstandaard van Nokia erbij besteld, mooi voor als de update er is om de 820 daarin naast mijn bed als alarm/klok te gebruiken en gelijk op te laden.
Had je misschien net zo goed deze kunnen bestellen: http://www.ebay.de/itm/Fr...eries&hash=item41720534e4johan12 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:19:
Ik ben de slechte batterij van mijn Lumia 820 eigenlijk een beetje zat, dus heb deze batterij besteld:
Misschien wel net zo handig. Die accu's nemen niet veel ruimte in en je kunt dankzij die andere accu's waarschijnlijk langer mee doen dan die batterij van 1800 mAh.
Ik zou dan eerder voor deze gaan: http://www.mugen-power-ba...20-with-battery-door.html
Zit ik zelf ernstig te overwegen.
Daar wordt je telefoon wel echt gigantisch dik van.Ragger schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:53:
Ik zou dan eerder voor deze gaan: http://www.mugen-power-ba...20-with-battery-door.html
Kijk maar:

Dan zou ik persoonlijk één of twee extra accu's overwegen.
Ja, een stukje dikker. Maar ja. Lijkt volgens mij erger dan het is.
De achterkant open peuteren en er elke keer een andere accu inzetten is handig
Het gaat mij vooral om het uiterlijkRagger schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 20:37:
Ja, een stukje dikker. Maar ja. Lijkt volgens mij erger dan het is.
Dan heb je toch de verkeerde foon
Ik ook hoor 
Maar als ie een halve centimeter dikker wordt, wordt ie niet lelijker.
Naar mijn mening dus welRagger schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:15:
Ik ook hoor
Twee losse batterijen kan ik ook wat makkelijker op een andere plek meenemen dan in diezelfde broekzak : )
Precies dat heb ik gedaan. Ideaal. Nooit meer je telefoon opladen, geen geklooi met snoeren (wat ook zo fijn is met chatten met de telefoon horizontaal. Accu wisselen gaat binnen 30sec en opnieuw opstarten duurt ook niet zo lang.Insert12 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:25:
[...]
Had je misschien net zo goed deze kunnen bestellen: http://www.ebay.de/itm/Fr...eries&hash=item41720534e4
Misschien wel net zo handig. Die accu's nemen niet veel ruimte in en je kunt dankzij die andere accu's waarschijnlijk langer mee doen dan die batterij van 1800 mAh.
Ik heb vandaag mijn lumia 820 binnen gekregen wat een pracht toestel. De resolutie merk ik helemaal niks van.
AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB
Ik heb sinds kort een vreemde vlek op mijn scherm, iemand toevallig enig idee wat het kan zijn? Het scherm werkt verder normaal. Er zit alleen een vreemde waas over...

Laat je even weten wat je ervaring met deze accu is? Ben zeer benieuwdjohan12 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:19:
Lijkt wel een luchtbel onder een screenprotector oid, hij loopt door de zwarte rand van het scherm.Gaat niet door schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 20:13:
Ik heb sinds kort een vreemde vlek op mijn scherm, iemand toevallig enig idee wat het kan zijn? Het scherm werkt verder normaal. Er zit alleen een vreemde waas over...
[afbeelding]
Heb je linksboven hetzelfde?
Hier ben ik dus ook wel benieuwd naarJvdHoudt schreef op zondag 07 juli 2013 @ 20:23:
[...]
Laat je even weten wat je ervaring met deze accu is? Ben zeer benieuwd
Vandaag toestel terug gekregen. Zou een heel nieuw toestel moeten zijn, ook aan het imei nummer te zien.JvdHoudt schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 21:23:
Vandaag is mijn toestel helaas met z'n rug op de klinkers gevallen. Paar krassen op de hoeken van de backcover, niet zo ernstig tot mijn verbazing.
[afbeelding]
Nou blijkt dat het scherm weer af en toe vibreert, waar ik met mijn vorige toestel ook al last van had voordat deze kapot viel.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Toeval dat ik weer hetzelfde heb of ben ik niet de enige met een 820 waarvan het scherm zo nu en dan horizontaal vibreert?
Daarnaast steekt de onderkant van het camera afdekplaatje uit, zover dat het zelfs buiten de cover uitkomt. Lijkt slecht geplakt ofzo, want ik kan het terug duwen en dan blijft het zitten... voor ongeveer 5 seconden.
Ik heb sinds de laatste update (al weer een paar weken/maanden geleden) soms dat als ik mijn Lumia 820 aan zet het scherm niet wilt reageren (het naar boven swipen). Als ik op de Windows toets druk krijg ik wel de kleine subtiele animatie.
Zet ik het toestel dan weer uit, en dan weer aan werkt ie weer gewoon. Het gebeurt niet vaak, maar vroeg me af of anderen hier ook last van hebben. Lijkt echt een software bug te zijn.
Zet ik het toestel dan weer uit, en dan weer aan werkt ie weer gewoon. Het gebeurt niet vaak, maar vroeg me af of anderen hier ook last van hebben. Lijkt echt een software bug te zijn.
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Heb ik ook regelmatig (~5x/week). Scherm uit en dan weer aan is inderdaad de workaround. Heb de 820 pas vijf weken dus misschien is het iets van de laatste update, ja.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ervaring met de Polar Cell accu 1800 mah is echt prima, ik merk dat ik een dag veel beter door kom. Met de originele accu was het zo dat ik aan het einde van elke dag rond een uurtje of 17 a 18 meestal al in de energiebesparingsmodus zat. Met deze nieuwe accu is dat niet het geval, deze komt de dag zonder problemen door tot 's avonds in bed. Nu weet ik niet of het verschil nou te wijten is aan de 150 mah meer power of dat de originele batterij al op de helft van zijn levensduur zat, of wellicht beide. In ieder geval voor de 12,90 euro die het me gekost heeft echt heel veel voordeel van. Ik kan deze accu ten zeerste aanraden voor wie niet de extra dikke mugen batterij met dito klep aan zijn telefoon wil.JvdHoudt schreef op zondag 07 juli 2013 @ 20:23:
[...]
Laat je even weten wat je ervaring met deze accu is? Ben zeer benieuwd
Ik heb zojuist de extra dikke Mugen met dito klep besteld. Ik wil niet meer elke dag rond 17 uur zonder stroom zitten.
Ik heb gisteren WhatsApp verwijderd, mijn batterij gaat nu vier dagen mee 
/rant
/rant
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Waar heb je die besteld?johan12 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:37:
[...]
Ervaring met de Polar Cell accu 1800 mah is echt prima, ik merk dat ik een dag veel beter door kom. Met de originele accu was het zo dat ik aan het einde van elke dag rond een uurtje of 17 a 18 meestal al in de energiebesparingsmodus zat. Met deze nieuwe accu is dat niet het geval, deze komt de dag zonder problemen door tot 's avonds in bed. Nu weet ik niet of het verschil nou te wijten is aan de 150 mah meer power of dat de originele batterij al op de helft van zijn levensduur zat, of wellicht beide. In ieder geval voor de 12,90 euro die het me gekost heeft echt heel veel voordeel van. Ik kan deze accu ten zeerste aanraden voor wie niet de extra dikke mugen batterij met dito klep aan zijn telefoon wil.
Meen je dat nou? Wow, niet verwacht dat WhatsApp zo'n batterij vreter is. Helaas kan ik WhatsApp niet missen gezien 99% van mijn communicatie via die app gaatkenneth schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:56:
Ik heb gisteren WhatsApp verwijderd, mijn batterij gaat nu vier dagen mee
/rant
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Lees eens goed
1 dag zonder whatsapp, maar hij gaat al wel 4 dagen mee?
In ieder geval, volgens mij wordt het stroomverbruik van whatsapp zwáár overdreven. Ik heb whatsapp ook verwijderd en merk letterlijk 0,0 verschil, m'n telefoon gaat nog steeds even kort mee als voorheen. Kan wel komen doordat ik altijd stop the music gebruikte om die irritante zooi van whatsapp netjes af te sluiten.
In ieder geval, volgens mij wordt het stroomverbruik van whatsapp zwáár overdreven. Ik heb whatsapp ook verwijderd en merk letterlijk 0,0 verschil, m'n telefoon gaat nog steeds even kort mee als voorheen. Kan wel komen doordat ik altijd stop the music gebruikte om die irritante zooi van whatsapp netjes af te sluiten.
De 820 is al een half jaar oud. Is het nog aan te raden er nu 1 te kopen? Hoe lang zal er bijvoorbeeld nog worden geupdate? (ik heb nu een HTC Desire en heb daar slechte ervaringen mee). Is het sowieso nog slim deze telefoon nu te kopen, ondanks dat hij 'al' een half jaar oud is?
Ik twijfel mede om die redenen een beetje tussen een 820 en een 520. Iemand advies? En hoe is de camera van de 820, bijvoorbeeld in vergelijking met een Desire? De camera van de 520 zal niet veel zijn lijkt me, maar daar is de prijs ook niet naar.
Een antwoord zou fijn zijn, ik hoop dat ik door dit spervuur niet weggemod wordt ofzo
Ik twijfel mede om die redenen een beetje tussen een 820 en een 520. Iemand advies? En hoe is de camera van de 820, bijvoorbeeld in vergelijking met een Desire? De camera van de 520 zal niet veel zijn lijkt me, maar daar is de prijs ook niet naar.
Een antwoord zou fijn zijn, ik hoop dat ik door dit spervuur niet weggemod wordt ofzo
Qua specs is hij net iets beter dan de net uitgebrachte 720 / 620. Ik denk eigenlijk dat zolang die updates blijven krijgen de 920 ook wel wordt meegenomen...
Microsoft ondersteund iedere versie van het besturingssysteem 18 maanden. WP8.0 wordt dus 18 maanden ondersteund met updates, maar WP8.1 ook terwijl die pas volgend jaar komt. Deze zomer komt er een aardig grote update voor WP8.0, de GDR2 update en zo zullen er per versie van het besturingssysteem nog wel wat volgen.ciesouw schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:14:
De 820 is al een half jaar oud. Is het nog aan te raden er nu 1 te kopen? Hoe lang zal er bijvoorbeeld nog worden geupdate? (ik heb nu een HTC Desire en heb daar slechte ervaringen mee). Is het sowieso nog slim deze telefoon nu te kopen, ondanks dat hij 'al' een half jaar oud is?
De camera kan ik niet veel zinnigs over zeggen, omdat ik de camera alleen maar gebruik om even snel een foto te schieten. Kwaliteit is voor mij dan ook niet zo belangrijk. De 520 heeft geen flitser waardoor foto's in het donker niet zo best zullen zijn. De 820 heeft wel een flitser, net als de Desire.
En vanaf nu zelfs 36 maanden.Insert12 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:24:
[...]
Microsoft ondersteund iedere versie van het besturingssysteem 18 maanden.
Je kunt whatsapp wel erop hebben staan, maar als je het niet gebruikt, dan zal het geen verschil maken tussen wel en niet geïnstalleerd. Feit is dat je met whatsapp een volle accu in 5uur leeg kunt trekken. Dit is wel bij 5uur continu whatsapp gebruiken. Maar ja, het scherm staat dan continu aan en je hebt dan best vaak dat de telefoon trilt omdat je een berichtje in een ander gesprek binnenkrijgt. Daarnaast moet er continu verbinding zijn met een telefoonmast en of wifi.Avalaxy schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 20:45:
Lees eens goed1 dag zonder whatsapp, maar hij gaat al wel 4 dagen mee?
No way dat 5 uur haalbaar is, als ik in het weekend wakker wordt en mijn telefoon VOL van de lader haal om vervolgens een uur of twee in de tuin te gaan whatsappen is die telefoon van mij toch echt leeg hoor. Ik heb maar een paar apps op m'n telefoon staan en achtergrondtaken staan uitgeschakeld, dus daar ligt het niet aan. Ook ik heb whatsapp een keer van mijn telefoon verwijderd en dat scheelde echt enorm veel.Universal Creations schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:40:
[...]
Je kunt whatsapp wel erop hebben staan, maar als je het niet gebruikt, dan zal het geen verschil maken tussen wel en niet geïnstalleerd. Feit is dat je met whatsapp een volle accu in 5uur leeg kunt trekken. Dit is wel bij 5uur continu whatsapp gebruiken. Maar ja, het scherm staat dan continu aan en je hebt dan best vaak dat de telefoon trilt omdat je een berichtje in een ander gesprek binnenkrijgt. Daarnaast moet er continu verbinding zijn met een telefoonmast en of wifi.
Als je in de tuin zit, gebruik je dan wifi? Zoja, dan kan het liggen aan het mindere bereik met de router. Anders kan ik het niet verklaren.
Bluh, weer een vage bug. Als ik in de zon zit en automatische helderheid aanstaat, maakt de hoogste helderheid de kleuren bleek. Alsof contrast omlaag gaat. Groen wordt witgroenig etc. Eergister is er een waarschijnlijk ook een app blijven hangen waardoor ik aldus Hi 700mb internet heb verbruikt in twee dagen, ook heel chill.. Lumia ondertussen sinds aankoop (2 maanden) al weer 3 a 4x gecrasht.
Mensen met dezelfde ervaringen? Gekocht bij studentmobiel.
Mensen met dezelfde ervaringen? Gekocht bij studentmobiel.
Maakt deze kleuraanpassing het scherm makkelijker leesbaar in de zon? Dan zou het dus de sunlight readablility enhancement optie kunnen zijn bij scherm+aanraken.Mr.DD schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 16:29:
Bluh, weer een vage bug. Als ik in de zon zit en automatische helderheid aanstaat, maakt de hoogste helderheid de kleuren bleek. Alsof contrast omlaag gaat. Groen wordt witgroenig etc.
Nope dat is het ook niet, ik gebruik nooit WiFi aangezien ik een bijzonder prettig data Abo'tje heb. Bereik van WiFi in mijn tuin is trouwens uitstekend en buiten is mijn 3G bereik ook gewoon goed. Dat Jan en alleman aan het klagen is over de batterij slurper die Whatapp heet is echt niet voor niets hoor. Ooit komt er een update en dan is alles weer ok!Universal Creations schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 16:06:
Als je in de tuin zit, gebruik je dan wifi? Zoja, dan kan het liggen aan het mindere bereik met de router. Anders kan ik het niet verklaren.
De L820 is echt een heerlijke telefoon, nu ING zijn app voor WP8 heeft uitgebracht ben ik op een "normaal" werkende Whatsapp na helemaal tevreden!
Ik vind het vreemd, want bij mij trekt ie de accu niet zo snel leeg daarmee, al vind ik 5uur ook nogal snel eigenlijk. Gelukkig het ik 2 reserve accu's met een accu-lader, dus ik heb binnen 30sec een volgeladen accu in mijn telefoon. Het opstarten duurt langer.
ik heb vanacht weer een drain gehad, alles stond uit, maar van 74% naar leeg en uit in 61/2e uur, ik snap er de ballen niet van.
zeker, zeker
waar ik echt de pest in heb is dat 'overige' storage van 5.4 gb. het maakt de hele telefoon vol. met onzin zo valt terug te lezen op internet.
Ik heb gister mijn telefoon helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen en vervolgens de backup terug gezet. Daarna wel je homescreen opnieuw instellen maar ik heb wel weer 3,5GB!! vrij.
Hopelijk lossen ze deze onzin op. blijkt van doen te hebben met lokale opslag van alles wat ook naar skydrive gaat. Dus je kan fotos wel op je sd kaart zetten. Het gaat evengoed via een kopie op de telefoon naar skydrive. en blijft daar
Ik heb gister mijn telefoon helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen en vervolgens de backup terug gezet. Daarna wel je homescreen opnieuw instellen maar ik heb wel weer 3,5GB!! vrij.
Hopelijk lossen ze deze onzin op. blijkt van doen te hebben met lokale opslag van alles wat ook naar skydrive gaat. Dus je kan fotos wel op je sd kaart zetten. Het gaat evengoed via een kopie op de telefoon naar skydrive. en blijft daar
heb je je navigatie ook op de sd staan, of op de telefoon?
zeker, zeker
Je kunt toch sinds de laatste update die onnodige temp-files (niet allemaal) weghalen? Daar is geen reset meer voor nodig hoor?TF schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:45:
waar ik echt de pest in heb is dat 'overige' storage van 5.4 gb. het maakt de hele telefoon vol. met onzin zo valt terug te lezen op internet.
Vandaag mijn 2e lumia 820 binnen gekregen daar ik mijn eerste gesloopt had.. Blijkbaar zijn ze toch niet onverwoestbaar.
Bij deze is het echter zo dat de accu er gewoon uitvalt als ik hem andersom houd zonder dat de klep erop zat. Kwam hier achter tijdens plaatsen accu en sim.
Kan dit later nog voor grotere problemen gaan zorgen en zal ik toch Bol hierover contacteren of zou ik het gewoon zo laten omdat ik er toch geen last van heb?
Bij deze is het echter zo dat de accu er gewoon uitvalt als ik hem andersom houd zonder dat de klep erop zat. Kwam hier achter tijdens plaatsen accu en sim.
Kan dit later nog voor grotere problemen gaan zorgen en zal ik toch Bol hierover contacteren of zou ik het gewoon zo laten omdat ik er toch geen last van heb?
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Waarom zou dat uitmaken?
Als de contact-punten goed contact maken, dan is het toch in orde lijkt me. Kan je eventueel nog een klein stukje karton tussen de onderkant en de batterij steken mocht het toch teveel speling hebben
Als de contact-punten goed contact maken, dan is het toch in orde lijkt me. Kan je eventueel nog een klein stukje karton tussen de onderkant en de batterij steken mocht het toch teveel speling hebben
Drive it like you stole it.
Verwijderd
Mijn batterij valt er ook uit zonder cover, dit is ook in verschillende reviews aangegeven. Heb er zelf geen last van heb immers altijd de cover erop
Verwijderd
Idem hier met 2 Lumia 820's. Alleen niet zo handig bij het plaatsen van de cover, maar verder een non-issue.
ik heb er 1 via dhgate.com besteld voor net geen 20 euries en die werkt prima.Queros schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:09:
andere Qi-laders?
control alt oeps deleted
Verwijderd
De klok van mijn 820 loopt bijna tien minuten achter terwijl in de instellingen staat dat 'ie dat automatisch bij moet houden. Hoe kan dat?
Verwijderd
Heb geen enkel idee waar 'ie de tijd vandaan haalt, schijnbaar niet van één of andere ntp server?
Verwijderd
Ik heb hem een paar dagen terug besteld op ebay, ik heb hem vandaag geprobeert en het lijkt toch wel een hele verbetering. Normaal is het na 8 a 9 uur wel gedaan met de accu maar vandaag zit ik na 9 uur op 30%. Nu is het mogelijk dat de nieuwe Whatsapp minder batterij verbruikt doordat de stream API eindelijk weg is.
Voor het geld zeker een aanrader, was binnen 3 dagen binnen uit Duitsland.
Hmm, zowel op Google als Ebay kan ik helemaal niks vinden met 'polar cell lumia 820'. Ik kan hem ook op geen enkele site vinden tussen Lumia 820 accessoires.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 02:08:
[...]
Ik heb hem een paar dagen terug besteld op ebay, ik heb hem vandaag geprobeert en het lijkt toch wel een hele verbetering. Normaal is het na 8 a 9 uur wel gedaan met de accu maar vandaag zit ik na 9 uur op 30%. Nu is het mogelijk dat de nieuwe Whatsapp minder batterij verbruikt doordat de stream API eindelijk weg is.
Voor het geld zeker een aanrader, was binnen 3 dagen binnen uit Duitsland.
Verwijderd
Dat is vreemd, bij mij komt hij als eerste link bij het zoeken op lumia 820 battery:Avalaxy schreef op zondag 14 juli 2013 @ 03:24:
[...]
Hmm, zowel op Google als Ebay kan ik helemaal niks vinden met 'polar cell lumia 820'. Ik kan hem ook op geen enkele site vinden tussen Lumia 820 accessoires.
http://www.ebay.nl/itm/Po...Akkus&hash=item5af28f5e55
Mensen, Ik loop tegen de beruchte "Others is wel erg groot"-bug aan... Ik heb Shrink Storage al 2x gedraaid, maar zonder resultaat. Is er nog iets anders om dit op te lossen?
Rare vogel in spe
Sinds vorige week ben ik in het bezit van een Lumia 820. Ik krijg het echter niet voor elkaar om een word bestand te openen vanuit Skydrive via de office hub. Als ik het bestand aanklik (ik kan het wel vinden) krijg ik een blanco scherm met bovenaan de term verbinden en dan gaat hij terug naar het scherm om het bestand weer te selecteren. Kijk ik ergens overheen?
Edit: zojuist nog e.e.a. geprobeerd. Het oorspronkelijke bestand was een .doc bestand. Door het op te slaan in .docx kan ik het bestand wél openen en bewerken op mijn telefoon. Hetzelfde lijkt ook voor excel te gelden. Als ik het bestand opsla als een .xls bestand kan ik het in dit geval wel openen maar nog steeds niet bewerken. Bij gebruik van .xlsx kan ik het bestand zowel openen als bewerken. Overigens zijn deze bestanden gemaakt met Office 2013.
Klopt het dus dat .doc en .xls bestanden niet volledig compatibel zijn met office op de Nokia 820?
Edit: zojuist nog e.e.a. geprobeerd. Het oorspronkelijke bestand was een .doc bestand. Door het op te slaan in .docx kan ik het bestand wél openen en bewerken op mijn telefoon. Hetzelfde lijkt ook voor excel te gelden. Als ik het bestand opsla als een .xls bestand kan ik het in dit geval wel openen maar nog steeds niet bewerken. Bij gebruik van .xlsx kan ik het bestand zowel openen als bewerken. Overigens zijn deze bestanden gemaakt met Office 2013.
Klopt het dus dat .doc en .xls bestanden niet volledig compatibel zijn met office op de Nokia 820?
[ Voor 43% gewijzigd door MarVanOs op 14-07-2013 10:09 ]
Ik had na de mislukte Vodafail actie de plannen om een Lumia 820 te kopen even in de ijskast gezet.
Nu de prijzen echter aan het zakken zijn en ik dagelijks meer "Android-moe"* word, ben ik toch weer even aan het rondkijken om een nieuw toestel los te kopen.
Nu lees ik in dit topic toch ook over zaken die niet goed werken, precies waar ik me zo aan kan ergeren in Android. Is het nu echt zo erg?
Aangezien de Lumia 920 dezelfde CPU heeft, verwacht ik niet dat die beter gaat zijn in dit opzicht. Ik heb ook het liefst een Amoled scherm. De Lumia 925 zou nog kunnen, maar ik vind 600 euro voor een telefoon wel erg veel.
* Android-moe: hiermee bedoel ik dat ik me dagelijks meer begin te ergeren aan de grillen, bugs en spontane vastlopers in Android. Ik heb nu een Samsung Galaxy S met de laatste officiële rom, dat is 2.3.6.
Nu de prijzen echter aan het zakken zijn en ik dagelijks meer "Android-moe"* word, ben ik toch weer even aan het rondkijken om een nieuw toestel los te kopen.
Nu lees ik in dit topic toch ook over zaken die niet goed werken, precies waar ik me zo aan kan ergeren in Android. Is het nu echt zo erg?
Aangezien de Lumia 920 dezelfde CPU heeft, verwacht ik niet dat die beter gaat zijn in dit opzicht. Ik heb ook het liefst een Amoled scherm. De Lumia 925 zou nog kunnen, maar ik vind 600 euro voor een telefoon wel erg veel.
* Android-moe: hiermee bedoel ik dat ik me dagelijks meer begin te ergeren aan de grillen, bugs en spontane vastlopers in Android. Ik heb nu een Samsung Galaxy S met de laatste officiële rom, dat is 2.3.6.
Als je de laatste firmware hebt draaien dan heb je die Shrink Storage helemaal niet meer nodig hoor?Xesxen schreef op zondag 14 juli 2013 @ 05:47:
Mensen, Ik loop tegen de beruchte "Others is wel erg groot"-bug aan... Ik heb Shrink Storage al 2x gedraaid, maar zonder resultaat. Is er nog iets anders om dit op te lossen?
Instellingen->Opslag Controleren->Details->(kopje) Tijdelijke bestanden->Wissen.
Als je daar niet alles mee weg kunt halen is er iets anders aan de hand waardoor je veel geheugen kwijt bent, maar dat ligt dan niet zozeer aan de Other Storage volgens mij. Maar in dat scherm kun je ook te weten komen wat er precies hoeveel ruimte inneemt.
Het zou ook een bug van Skydrive kunnen zijn, maar zo te merken heb je al een (tijdelijke) oplossing. Ik heb zelf voorheen wel .doc bestanden kunnen openen overigens. Bewerken weet ik eigenlijk niet meer maar dat kan ik ook effe niet voor je testen.MarVanOs schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:44:
Sinds vorige week ben ik in het bezit van een Lumia 820. Ik krijg het echter niet voor elkaar om een word bestand te openen vanuit Skydrive via de office hub. Als ik het bestand aanklik (ik kan het wel vinden) krijg ik een blanco scherm met bovenaan de term verbinden en dan gaat hij terug naar het scherm om het bestand weer te selecteren. Kijk ik ergens overheen?
Het valt allemaal wel mee. Dit soort topics (en eigenlijk elk hardware-topic op tweakers) staat vaak vol van de reacties van mensen die problemen hebben, maar hier werkt het allemaal prima. Zeker nu Facebook, Twitter, Whatsapp en diverse Nederlandse apps met fatsoenlijke apps beschikbaar zijn, zie ik geen reden meer om het niet te proberen. Wel zul je hebben dat bepaalde zaken ontbreken (zoals het niet in kunnen stellen van custom ringtones voor notificaties, sms of email (wel de beltoon maar geen ander sms geluid dus). Ook heb je nog geen profielen, notificatiecentrum en wat andere zaken maar zelf mis ik het in ieder geval niet.BounceMeister schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:39:
Ik had na de mislukte Vodafail actie de plannen om een Lumia 820 te kopen even in de ijskast gezet.
Updates zitten in de pijplijn en er gaan nog wat mooie dingen aankomen.
Vind zelf vooral het draadloos laden erg handig en zowel de snelheid als de stabiliteit van het systeem zijn prima. Veel apps zijn er inmiddels al en voor een handvol heb je ook prima 3rd party apps (Instagram, Vine, Buienradar, Youtube bv hebben prima of betere 3rd party apps op dit moment).
Ikzelf heb met mijn 920 geen issues meer en mijn moeder met haar 820 ook niet (die overigens heel erg snel aan het toestel gewend was).
Mocht je twijfelen, dan kun je hier natuurlijk nog altijd vragen stellen, maar ik zeg: gewoon doen
Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar dit scheelt maar een paar MB elke keer. Hier is een screenshotMartinspire schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:17:
[...]
Als je de laatste firmware hebt draaien dan heb je die Shrink Storage helemaal niet meer nodig hoor?
Instellingen->Opslag Controleren->Details->(kopje) Tijdelijke bestanden->Wissen.
Als je daar niet alles mee weg kunt halen is er iets anders aan de hand waardoor je veel geheugen kwijt bent, maar dat ligt dan niet zozeer aan de Other Storage volgens mij. Maar in dat scherm kun je ook te weten komen wat er precies hoeveel ruimte inneemt.

Rare vogel in spe
Dat komt omdat ik naar beneden ben gescrold
De meeste data van de apps zit op dit moment in preloaded video's van youtube, maar ik wil die other size kleiner hebben. Drive etc. gebruik ik niet op mijn telefoon.
Rare vogel in spe
Thanks! Ik heb er ook een besteld. Al scheelt het maar 150 mAh (1650 vs 1800), maargoed. Ben benieuwdVerwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 04:02:
[...]
Dat is vreemd, bij mij komt hij als eerste link bij het zoeken op lumia 820 battery:
http://www.ebay.nl/itm/Po...Akkus&hash=item5af28f5e55
Maar wat een faalsite is ebay zeg

Nee, ik heb een 64GB Samsung kaart erin zitten, waar nog 20GB op vrij is. Dit is echt de interne partitie.Martinspire schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:16:
Ok ander idee: is het data van je SD kaart?

Rare vogel in spe
Verwijderd
Om de temporary files te verwijderen (lees: others) moet je eerst de datum van je telefoon veranderen. Die datum moet bijvoorbeeld 2 jaar in de toekomst liggen. ALs je dat hebt gedaan en je verwijderd de temporary files dan zul je zien dan the ' others' bijna op 0 is. Om de overige ' others' te verwijderen moet je de cache geheugen van internet explorer verwijderen.Xesxen schreef op zondag 14 juli 2013 @ 14:53:
[...]
Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar dit scheelt maar een paar MB elke keer. Hier is een screenshot
[afbeelding]
Tip: Vergeet niet om na deze actie weer de datum terug te zetten naar de datum van vandaag
Heeft iemand enige idee of het mogelijk is om een nieuwe backcover te bestellen zonder draadloos opladen mogelijkheden erin verwerkt zodat de telefoon lichter en dunner is? Zo ja, waar kan ik zo'n backcover bestellen?
doe eens voor de lol bij een online shop kijken, neem bijvoorbeeld amazon. Is maar een idee he.Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:03:
[...]
Heeft iemand enige idee of het mogelijk is om een nieuwe backcover te bestellen zonder draadloos opladen mogelijkheden erin verwerkt zodat de telefoon lichter en dunner is? Zo ja, waar kan ik zo'n backcover bestellen?
zeker, zeker
Ik heb twee domme vragen:
Doet deze sd het in de Lumia 820?: pricewatch: Samsung microSDHC 32GB Class 10
Heeft iemand een goede shop om een andere Shell te kopen? Ik heb gekeken via Ebay en dealextreme.com, maar deze zijn vrij prijzig (25+ euro's) doordat er wireless charging inzit (waar ik geen behoefte aan heb).
Ik heb net de 820 binnen. Ik moet zeggen dat er meer is verandert dan ik had gedacht (ik kom van de Omnia 7). Ook de Nokia apps zijn helemaal top. Heel blij mee dus!
Doet deze sd het in de Lumia 820?: pricewatch: Samsung microSDHC 32GB Class 10
Heeft iemand een goede shop om een andere Shell te kopen? Ik heb gekeken via Ebay en dealextreme.com, maar deze zijn vrij prijzig (25+ euro's) doordat er wireless charging inzit (waar ik geen behoefte aan heb).
Ik heb net de 820 binnen. Ik moet zeggen dat er meer is verandert dan ik had gedacht (ik kom van de Omnia 7). Ook de Nokia apps zijn helemaal top. Heel blij mee dus!
[ Voor 6% gewijzigd door misjavs op 17-07-2013 14:53 ]
hebben er meer mensen last van dat als ze een foto maken deze meerdere keren in de foto-app staat maar slechts fysiek maar 1 keer op de SD kaart.
Ik heb nu dus als ik bijv 5 fotos maak, 15 fotos in de camera-album, en als ik dus door de fotos scroll krijg ik 5 keer dezelfde te zien.
Ik heb nu dus als ik bijv 5 fotos maak, 15 fotos in de camera-album, en als ik dus door de fotos scroll krijg ik 5 keer dezelfde te zien.
Tijd van werken, tijd van rusten
Even goed zoeken op eBay, heb inmiddels al twee shells van eBay (wel mét wireless charging, maar dat zou alleen maar duurder moeten zijnmisjavs schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:52:
Ik vind die wireless charging covers ook mooier trouwens, dat glanzende is imo een stuk minder mooi.
Let op:
In dit topic mogen de ervaringen met het toestel besproken worden. Levertijden horen hier niet en accessoires mogen hier besproken worden
In dit topic mogen de ervaringen met het toestel besproken worden. Levertijden horen hier niet en accessoires mogen hier besproken worden