Voor de WiFi is er een bepaalde fix. Ik geloof dat het idee is dat je pas je TV aan moet zetten als de box is opgestart. Heel vreemd maar ik heb het al heel vaak voorbij horen komen.SolarOrbiter schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 22:53:
Laatste FW erop gezet. Begin was mooi. Menu bar verdwijnt als je xbmc gebruikt. Alles prima, maar toen ik fusion installer wilde gebruiken, kreeg ik een network not found error. Vervolgens beetje gespeeld met wifi en ethernet. Hierop was het me gelukt om alle repositories in xbmc te zetten. Maar na een restart werkt wifi niet meer. En ethernet is super traag geworden. Terwijl wifi, na de eerste keer dat ik de nieuwe FW erop had gezet, sneller was geworden (11000 kbps)...
Ik heb de oude FW ged/l van androidtvbox, maar op de oude FW werkt mijn wifi ook niet meer.
Krijg " error" . ... Balen. Weet nu ff niet verder. Ik heb uiteindelijk weer de laatste FW erop gezet en ik ga verder knutselen.
Dus: stroom uit het boxje trekken, tv uitschakelen, stroom in boxje doen en even volledig op laten starten voor je de TV weer aan zet.
De LAN speed ben ik ook vaak genoeg mee aan het knutselen geweest, tot nu toe leek het te komen door een overbelaste CPU. Ik vermoed dat de lan module via de USB bus gaat en eigenlijk teveel vergt van de processor. Maar ik weet niet of dit klopt.