Dus je kunt wel 100 teamgeest hebben maar het zal nooit lekker spelen?jarnoz schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:03:
[...]
zolang de spelers op de juiste positie en opstelling staan hebben ze zoiezo 9chemistry.
betekent niet dat ze lekker samenwerken natuurijk.
Verwijderd
Wauw, ziet er echt heerlijk uit!
Alleen zet ik dan neuer in het doel.
Verpest dit dan de chem of maakt dit niet uit @Thijmeus?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 10:15 ]
Tips voor mijn squad?? (serie A, Argentijns)
30K over, maar kan ook even doorsparen nog..
http://www.futhead.com/fifa/squads/1210940/
|- Rotterdam -|
NeeeeeVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:04:
[...]
Dus je kunt wel 100 teamgeest hebben maar het zal nooit lekker spelen?
100 teamgeest krijg je wel door een manager.
ThanksVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:07:
[...]
Wauw, ziet er echt heerlijk uit!
Alleen zet ik dan neuer in het doel.
Verpest dit dan de chem of maakt dit niet uit @Thijmeus?
Neuer kan inderdaad! Maar dan moet je wel Santana verwisselen voor Boateng van Bayern om 9 chem. te krijgen voor beiden.
Sneijder ipv Pastore en Nagatomo ipv Ansaldi. Het is zonde om 2 spelers op 7 chem. te hebben terwijl je ze kunt vervangen voor betere (dat is ook niet echt duur). Het is namelijk ook niet echt een hybrid met maar 2 spelers uit andere leagues.polm85 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:13:
Tips voor mijn squad?? (serie A, Argentijns)
[ Voor 22% gewijzigd door Thijmeus op 16-11-2012 10:25 ]
Verwijderd
Hmm ik vind boateng wel een mindere verdediger dan santana, wel beetje jammer maar de keeper is wel weer veel beter!Thijmeus schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:22:
[...]
Thanks
Neuer kan inderdaad! Maar dan moet je wel Santana verwisselen voor Boateng van Bayern om 9 chem. te krijgen voor beiden.
De balans op het middenveld trouwens, is dat niet wat aanvallend met ramires en gundogan?
Volgens mij zit die balans wel goed. Gundogan en Gustavo zijn ook niet echt duur (~5k voor beiden op PC). Dus dat is het proberen wel waard in ieder geval. Ik speel atm met Vidal - Gustavo - Gundogan, werkt prima voor mij.
Verwijderd
Als FUT online is zet ik mijn Serie A er allemaal op en ga ik eraan beginnen!Thijmeus schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:28:
Volgens mij zit die balans wel goed. Gundogan en Gustavo zijn ook niet echt duur (~5k voor beiden op PC). Dus dat is het proberen wel waard in ieder geval. Ik speel atm met Vidal - Gustavo - Gundogan, werkt prima voor mij.
Ik hou je op de hoogte in de loop van de dag, en het uittesten doen we vanavond danmaar.
Top! Ben benieuwd naar de resultaten.
dus jij zegt dat als ik alle spelers op 9 krijg doormiddel van juiste positie en opstelling, dan zijn ze namelijk 9 dat ik dan een team kan maken met spelers uit de hele wereld.
en dat dat net zo lekker samen werkt als allemaal groene lijntjes.
dan ga ik namelijk meteen me team veranderen en overal de bijna beste spelers neerzetten voor die posities!
dan ga ik namelijk meteen me team veranderen en overal de bijna beste spelers neerzetten voor die posities!
Verwijderd
Neehee! Positie en formatie is een deel, en land en competitie is het andere deel!jarnoz schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:33:
dus jij zegt dat als ik alle spelers op 9 krijg doormiddel van juiste positie en opstelling, dan zijn ze namelijk 9 dat ik dan een team kan maken met spelers uit de hele wereld.
Kijk goed naar het team wat hij voor mij heeft samengesteld! 80% van de spelers staan toch in verband met elkaar! Alleen enkele lijntjes zullen rood zijn, wat niet uitmaakt door de groene lijntjes van anderen!
je hebt gelijk sorry ik begreep je verkeerd
Ik heb van de week FIFA13 gekocht, beetje in de Ultimate Team bezig geweest. Leuk! Maar gisteravond kreeg ik een foutmelding dat de service er uit lag, dat is nu nog zo. Meer mensen last van?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Klopt. Staat een aantal posts boven je en op de Officiele Twitter: https://twitter.com/EASPORTSFIFAMrVegeta schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:53:
Ik heb van de week FIFA13 gekocht, beetje in de Ultimate Team bezig geweest. Leuk! Maar gisteravond kreeg ik een foutmelding dat de service er uit lag, dat is nu nog zo. Meer mensen last van?
De webapp doet het weer, alleen staat alles weer op completing/expired
Mijn daily gift voor vandaag is opzich wel goed, was een mini gold pack en alles heeft die glans er over (sorry weet even niet meer hoe die heten). Dus eens zien hoeveel coins het mij gaat opleveren
EDIT: hmm Maggio in 4-1-2-1-2 zat er in en kan paar duizend coins opleveren dus wel goed daily gift geweest
EDIT: hmm Maggio in 4-1-2-1-2 zat er in en kan paar duizend coins opleveren dus wel goed daily gift geweest
[ Voor 22% gewijzigd door Pompi op 16-11-2012 11:24 ]
WHOO!Ferdi_lwd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:18:
De webapp doet het weer, alleen staat alles weer op completing/expired
Heb 2 balotelli's voor 20k en 21k
een Snijder voor 6k
en een v Persie voor 30k
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
WAUW!cypher21 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:22:
[...]
WHOO!
een Snijder voor 6k
en een v Persie voor 30k
Super veel geluk, wat zullen die mensen balen zeg die ze verkochten!
wow dat gaat je vast lekkere winst opleveren.cypher21 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:22:
[...]
WHOO!
een Snijder voor 6k
en een v Persie voor 30k
Verwijderd
Dat is wel heel netjes!cypher21 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:22:
[...]
WHOO!
een Snijder voor 6k
en een v Persie voor 30k
tsja, beetje smerig dankzij dat onderhoud.
Maar goed, keertje winst voor mij
Maar goed, keertje winst voor mij
Nice!
De één zijn 'dood', de ander zijn 'brood'
De één zijn 'dood', de ander zijn 'brood'
Verwijderd
stel dat je robben ofzo erop hebt gezet voor startprijs 30k, en dat je nog de enige was die erop had geboden..
Ik heb specifiek naar Robben gekeken, maar die stond er halaas niet goedkoop op 
heb gekeken naar Aguero, Robben, v persie, Balotelli, Chiellini, Buffon, Vidic, en een zooi spaanse toppers.
overal als een gek op geboden wanneer de prijs laag was, maar helaas was ik niet de enige die doorhad dat er onderhoud zou zijn
heb gekeken naar Aguero, Robben, v persie, Balotelli, Chiellini, Buffon, Vidic, en een zooi spaanse toppers.
overal als een gek op geboden wanneer de prijs laag was, maar helaas was ik niet de enige die doorhad dat er onderhoud zou zijn
[ Voor 59% gewijzigd door cypher21 op 16-11-2012 11:26 ]
Ja inderdaad. Toch maar eens beter opletten met die standaard onderhoud op vrijdag
Verwijderd
Precies! ook weer een manier van slim geld verdienenThijmeus schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:26:
Ja inderdaad. Toch maar eens beter opletten met die standaard onderhoud op vrijdag
Dude! wat een LUCKER ben jij!!cypher21 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:22:
[...]
WHOO!
een Snijder voor 6k
en een v Persie voor 30k
Verwijderd
Mooi, net even akinfeev binnengehaald voor 8K, toch weer 2K winst vergeleken met de rest van de prijzen!
niet met pakjes kopen
Onderhoud wordt iig via twitter en facebook aangekondigd, dus dit had je ook kunnen weten
Sneijder is iig al verkocht voor 19k, nu de rest nog
Haha ja inderdaad ik had het kunnen weten, had me een mooi voordelige Nani op kunnen leveren.
Maar ik had het te laat door dat het zo ook kon
Zal even sparen voor het volgende onderhoud
Maar ik had het te laat door dat het zo ook kon

Zal even sparen voor het volgende onderhoud
Wat een giller. Alles wéér op expired in mijn Trade Pile na wéér een onderhoud, net zoals vorige week
Helpt het ook niet als je uitlogt en weer inlogt?Thijmeus schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:04:
Wat een giller. Alles wéér op expired in mijn Trade Pile na wéér een onderhoud, net zoals vorige week
Hij deed 't niet direct na het reloggen, maar 5 minuten erna wel in ieder geval! 
Bedankt!
Bedankt!
Verwijderd
wauw, het beste team dat je kan maken gok ik zowat.Thijmeus schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:49:
Ik ga even sparen denk ik![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/1212192/#
Haha, ik ben een PES speler, maar FIFA heeft door de uitgebreidere mogelijkheden toch mijn aandacht getrokken. Ik dacht zal eens even gaan lezen hier. Wat denk je, als je alleen de laatste 2 pagina's leest is het net of ik over een trading-card game zit te lezen 
2 ballotelli's en een sneijder
Maar het begint er alleen maar meer voor te kriebelen, om hem toch maar eens een keer te kopen
Maar het begint er alleen maar meer voor te kriebelen, om hem toch maar eens een keer te kopen
je zit in het ultimate team topic, ultimate team is een trading card game mode van FIFAEro-Sensei schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:49:
Haha, ik ben een PES speler, maar FIFA heeft door de uitgebreidere mogelijkheden toch mijn aandacht getrokken. Ik dacht zal eens even gaan lezen hier. Wat denk je, als je alleen de laatste 2 pagina's leest is het net of ik over een trading-card game zit te lezen
hahaq-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:52:
[...]
je zit in het ultimate team topic, ultimate team is een trading card game mode van FIFA
Idd
Het normale fifa topic is hier te vinden:
[Multi] Fifa 13
PES was goed, maar naar mijn mening kan het sinds Fifa09 niet meer aan Fifa tippen.
Daarvoor speelde ik ook altijd PES omdat Fifa sinds pes5 slechter was dan PES
Maar goed, dat is mijn mening, en niet waard een discussie over te voeren !
Ik zou zeker Fifa eens gaan proberen als ik jou was!
Qua hybrid in die formatie denk ik wel. Kan op dit moment qua work rates etc. geen betere verzinnenVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:27:
[...]
wauw, het beste team dat je kan maken gok ik zowat.
Kost wel een duit, maar volgens mij speelt die echt heerlijk.
hmm, heb maar vier spelers nodig voor dat team
Aguero, Lavezzi, da Silva en Lahm
Jammer genoeg wel zowat de vier duurste
Aguero, Lavezzi, da Silva en Lahm
Jammer genoeg wel zowat de vier duurste
Haha ja. Hoe speelt Robben in game trouwens? Is hij goed als RM?
Verwijderd
Ik had eerst een BPL team maar vond het snel saai worden. Young en Valencia vond ik toch niet zo fijn, Johnson daarin tegen wel. Balo is echt een baas, dat was eigenlijk de enigste reden dat ik voor een BPL team ging. Ik heb gister mn hele team verkocht en een serie A team gekocht. Wat zouden jullie aan mijn serie A team aanpassen?
Cavani en Pirlo heb ik ook gehad, maar vind Vidal en Klose fijner. Cavani stond nooit op de plek waar ik wou dat die stond.
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#hAHwxNQov2H:360
Cavani en Pirlo heb ik ook gehad, maar vind Vidal en Klose fijner. Cavani stond nooit op de plek waar ik wou dat die stond.
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#hAHwxNQov2H:360
Verwijderd
Hoi ik ben nieuw op dit forum en ook nieuw op FUT.
Ik begrijp alles wel een beetje alleen heb ik een vraag: Ik heb een paar potjes achter elkaar gespeeld en mijn spelers zijn erg moe. Als ik een nieuw potje start zijn mijn spelers in het begin al heel moe. Ik heb 1 dag geen FUT gespeeld, maar nog steeds zijn mijn spelers moe. Hoe kan ik ze weer fit maken?
Ik begrijp alles wel een beetje alleen heb ik een vraag: Ik heb een paar potjes achter elkaar gespeeld en mijn spelers zijn erg moe. Als ik een nieuw potje start zijn mijn spelers in het begin al heel moe. Ik heb 1 dag geen FUT gespeeld, maar nog steeds zijn mijn spelers moe. Hoe kan ik ze weer fit maken?
Daar heb je speciale fitness kaarten voor in Goud/Zilver en Bronze versie. Door deze toe te passen op een speler worden ze weer fitter. Je kan ze ook op de bank zetten, en een wedstrijd met een andere speler op die positie spelen. Dan zal de speler op de bank een fractie fitter worden.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:50:
Hoi ik ben nieuw op dit forum en ook nieuw op FUT.
Robben is echt een baas!Thijmeus schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:35:
Haha ja. Hoe speelt Robben in game trouwens? Is hij goed als RM?
Snel en bewegelijk twee keer tikken, pookje erbij en je bent menig verdediger voorbij!
Gelukkig is hij niet zo blessure gevoelig als in het echt
cypher21 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:00:
[...]
Robben is echt een baas!
Snel en bewegelijk twee keer tikken, pookje erbij en je bent menig verdediger voorbij!
Gelukkig is hij niet zo blessure gevoelig als in het echt

Zo te horen bevestigd het mijn vermoedens. Wil 'm graag in mijn squad, maar op de PC kost hij ~550k
Tsja, 550k is wel erg veel.
Zijn schot met zijn linker is ook top trouwens.
Ik heb hem nog 2 x op de AH staan (xbox dus heb je niets aan)
btw, als je in dat ultiem hybrid squad nu Clichy op LB en Ribery op LM zet, dan behoud je volgens mij nog steeds 100 chemistry, en is het naar mijn mening nog ultiemer
Zijn schot met zijn linker is ook top trouwens.
Ik heb hem nog 2 x op de AH staan (xbox dus heb je niets aan)
btw, als je in dat ultiem hybrid squad nu Clichy op LB en Ribery op LM zet, dan behoud je volgens mij nog steeds 100 chemistry, en is het naar mijn mening nog ultiemer
Jep. Beste keus ooit van mij om op de PC over te stappen.. NOT.
Helaas niet. Clichy, Ribery en Zanetti krijgen dan 7 chem. T. Silva zelfs maar 6.
Team Chem. wordt dan 97. Jammer, want het zou wel nog beter zijn inderdaad
Helaas niet. Clichy, Ribery en Zanetti krijgen dan 7 chem. T. Silva zelfs maar 6.
hey cypher, wat is je minimum voor Robben op xbox? Heb niet zoveel geld
ik heb Robben redelijk duur aangeschaft omdat hij alleen maar duurder werd dacht ik een mooie deal te maken 
Voor 230 gekocht, dus wil ik die zonder verlies verkopen moet hij minimaal 243k opleveren
dat de spelers minder hebben dan 9 boeit niet echt.
Ghehe,tsja, als ik die prijzen zie op de pc is dat idd belachelijk
Voor 230 gekocht, dus wil ik die zonder verlies verkopen moet hij minimaal 243k opleveren
en een braziliaanse coach erbij? Dan blijft het 100 chem toch?Thijmeus schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:10:
Jep. Beste keus ooit van mij om op de PC over te stappen.. NOT.
dat de spelers minder hebben dan 9 boeit niet echt.
Ghehe,tsja, als ik die prijzen zie op de pc is dat idd belachelijk
[ Voor 57% gewijzigd door cypher21 op 16-11-2012 15:16 ]
Daar vreesde ik al voor :-)
Dat is een beetje veel te veel voormij. Sparen is de boodschap
Dat is een beetje veel te veel voormij. Sparen is de boodschap
bijna de volgende muntenbonus vrijgespeeld 15 x 500 munten extra!
toch weer 7500 hehe
toch weer 7500 hehe
Mensen.. wie gaat er nou een keer Messi of Cr7 uit een pakje trekken, die tijd moet nu toch wel een keer aanbreken toch? :D:D
nee dat is ons niet gegund dat is voor mensen die nooit spelen en maar een keer een pakje open trekken!
net als de postcodeloterij altijd valt in een buurt met rijke mensen!
Verwijderd
Onzin, maat van mij speelt al vanaf 2009. Hij trok er vorig jaar na 3 weken messi uit en dit jaar ronaldo.jarnoz schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:46:
nee dat is ons niet gegund dat is voor mensen die nooit spelen en maar een keer een pakje open trekken!
tuurlijk is dat onzin
ik heb wel een paar toppers uit pakjes gehaald, en speel ook al sinds 2009 (Fut Founder
)
maar ik heb nog NOOIT de allerbeste speler uit het spel uit een pakje gehaald!
ik heb wel een paar toppers uit pakjes gehaald, en speel ook al sinds 2009 (Fut Founder
maar ik heb nog NOOIT de allerbeste speler uit het spel uit een pakje gehaald!
Wat zouden jullie doen dan? Verkopen of in je squad proppen?
[ Voor 6% gewijzigd door Thijmeus op 16-11-2012 16:07 ]
in mijn squad proppen 
Ik heb er nu zo'n 200 potjes op zitten met FUT13, maar nog niet een keer tegen messi of ronaldo gespeeld
Ik heb er nu zo'n 200 potjes op zitten met FUT13, maar nog niet een keer tegen messi of ronaldo gespeeld
Nu verkopen, ronaldo @pc voor rond de 6mil.
Over een aantal maanden dan weer terug kopen voor rond de 1,5 mil.
Over een aantal maanden dan weer terug kopen voor rond de 1,5 mil.
Verwijderd
Wat vinden jullie de fijnste speler in de serie A? Ik persoonlijk vind sneijder echt een baas. Ik vind hem vet fijn om mee te spelen, en op de 1 of andere manier scoor ik altijd met het hoofd. Terwijl die toch echt een tuinkabouter is. Misschien mertens ook maar in mn team plaatsen.
sneijder is idd top, en hij scored ook erg vaak met kopballen hier!
Maar Chiellini is een echte baas met verdedigen, Abate een baas op de RB positie, en Buffon een echte baas met keepen
Dus "beste speler uit de serie A" tsja... wat voor speler
Maar Chiellini is een echte baas met verdedigen, Abate een baas op de RB positie, en Buffon een echte baas met keepen
Dus "beste speler uit de serie A" tsja... wat voor speler
[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 16-11-2012 16:23 ]
Verwijderd
Nocerino, die man bikkelt 90 minuten lang, staat overal op het veld, en wat een vlam heeft die kerel in z'n poot.
Verwijderd
Ik speel 4-1-2-1-2 dus heb niet zoveel aan Nocerino. Workrates zijn idd ziek. Ik heb zonet Klose gekocht, omdat ik toch veel ballen voorgeef en met di natale en cassano had ik niemand om ze er in te koppen. Nu heb ik dus 1 van de beste koppers van het spel. Iemand ervaring met klose?
Heb 'm een tijd gehad. Loopt vaak op de goede positie en kan extreem goed finishen + headen (vooral IF Klose). Een snelle spits, maar dat heb jij, is wel een must om naast zich te hebben. Ga d'r alleen niet mee dribbelen of rennen
Verwijderd
Di natale is idd snel, alleen op de 1 of andere manier wil het niet werken. Ik heb hiervoor in mn BPL team Bent gehad, en Defoe, en daarmee lukte t wel. Maar zal Klose & Di natale eens proberen.
Je kunt ook Pato proberen ipv Di Natale.
Di Natale is namelijk alleen heel erg snel in de 1ste meters (92 acceleratie), maar op de lange afstand heeft hij maar 84 sprint speed. Pato heeft 90 sprint speed!
Di Natale is namelijk alleen heel erg snel in de 1ste meters (92 acceleratie), maar op de lange afstand heeft hij maar 84 sprint speed. Pato heeft 90 sprint speed!
Die Pato is dus echt een nare speler om tegen te spelen.Thijmeus schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:42:
Je kunt ook Pato proberen ipv Di Natale.
Gisteren online in een game waarin ik de bovenliggende partij was toch met 5-3 verloren door 4 goals van Pato. Hij kan in principe alles. Volley, schieten van buiten de 16, afwerken, en hij is ook nog razend snel...
Haha ja.. zeker wel één van mijn favoriete spitsen!
Haha.jarnoz schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:46:
Ik kan me nog heel goed herinneren vroeger in de tijd van de Pokemon kaarten. Voor het eerst mocht ik als kleine jongen een pakje halen. Destijds was Charizzard de allerbeste kaart met een waarde van 100gulden ofzo. En juist die kaart kreeg in toen!
Helaas is het voor mij in FUT elke keer huilen met de pet op...
Het beste wat ik tot nu toe in een pakje heb gekregen is Dos Santos en David Villa.. Heb al zeker een stuk of 20 gouden pakjes gehad, waaronder zelfs 2 van die jumbo packs tijdens happy hour.
pokemon kaarten???
hmmzz, generatiekloof?
Ik spaarde altijd panini voetbal kaarten. Kwam bij mijn ouders laatst nog een vol boek tegen van WK 1990 in Italie.
Daarom vind ik FUT zo gaaf, doet me vooral aan die tijd denken
met deze in zilver:
hmmzz, generatiekloof?
Ik spaarde altijd panini voetbal kaarten. Kwam bij mijn ouders laatst nog een vol boek tegen van WK 1990 in Italie.
met deze in zilver:
[ Voor 40% gewijzigd door cypher21 op 16-11-2012 16:56 ]
Verwijderd
Ik heb Podolski, Balotelli, Benzema, Ozil, en Muller in gouden pakketjes gehad. Maar ik heb er dan ook wel een stuk of 100 geopend.
Mijn team tot nu toe:
klik
Cossu wil ik nog vervangen door Reus. Iemand verder nog suggesties?
En verder, hoe werkte dat nou met dezelfde managers toevoegen zodat je meer contracten krijgt? Ik heb nu een aantal managers maar als ik dezelfde koop dan krijg ik de melding dat het een kopie is. Ik snapte dat van een aantal pagina's geleden ook niet helemaal. Iemand uitleg?
Thanks
klik
Cossu wil ik nog vervangen door Reus. Iemand verder nog suggesties?
En verder, hoe werkte dat nou met dezelfde managers toevoegen zodat je meer contracten krijgt? Ik heb nu een aantal managers maar als ik dezelfde koop dan krijg ik de melding dat het een kopie is. Ik snapte dat van een aantal pagina's geleden ook niet helemaal. Iemand uitleg?
Thanks
Wij hebben hier thuis nog een map met alle Panini WK94 kaarten!cypher21 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:55:
pokemon kaarten???
hmmzz, generatiekloof?
met deze in zilver:
[afbeelding]
Uiteraard niet door mij verzameld, toen was ik 5.
haha, ik was in 1990 pas 9 hoor, maar goed 
Pokemon heb ik altijd zo kinderachtig gevonden (no offence!) dat het voelt alsof ik VEEULL ouder ben, maar dat is niet zo
Pokemon heb ik altijd zo kinderachtig gevonden (no offence!) dat het voelt alsof ik VEEULL ouder ben, maar dat is niet zo
Verwijderd
Morgen m'n nieuwe no budget team uitproberen. Enige investering was Ronaldinho IF en toch 7 spelers met 5* skills en een linkerkant met de legendes Seedorf en Ronaldinho.
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#ebXyj1QmnH83a:ps3
Mocht iemand zin hebben in een potje, PS3 ID: sPUIT_11
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#ebXyj1QmnH83a:ps3
Mocht iemand zin hebben in een potje, PS3 ID: sPUIT_11
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 20:48 ]
jaaaaaaaaaaa, wat is dit nou weer dan.
Had nog 3 wedstrijden te gaan in de 1ste divisie, kon nog kampioen worden.
Start een wedstrijd, maar mn computer crasht dus wedstrijd verloren.
Herstart m'n computer, open fifa, DNF omlaag, en nu zie ik dat ik nog steeds in de 1ste divisie zit maar nu met 0 punten en nog 10 wedstrijden te spelen
Nja, prima, als ik dan de coins zou krijgen voor competitiebehoud, maar nee, zelfs die krijg ik niet.
Had nog 3 wedstrijden te gaan in de 1ste divisie, kon nog kampioen worden.
Start een wedstrijd, maar mn computer crasht dus wedstrijd verloren.
Herstart m'n computer, open fifa, DNF omlaag, en nu zie ik dat ik nog steeds in de 1ste divisie zit maar nu met 0 punten en nog 10 wedstrijden te spelen
Nja, prima, als ik dan de coins zou krijgen voor competitiebehoud, maar nee, zelfs die krijg ik niet.
ik heb een keer gehad dat ik eigenlijk alleen nog kon degraderen met nog 3 games te gaan.
bleef echter de hele tijd op 0 te gaan staan tot ik de 21 punten bij elkaar had toen was ik kampioen:D en kreeg ik het goud pakketje.
bleef echter de hele tijd op 0 te gaan staan tot ik de 21 punten bij elkaar had toen was ik kampioen:D en kreeg ik het goud pakketje.
Tegenwoordig mag je niet meer met een Ultra Defensive techniek spelen of je wordt langs alle kanten uitgekafferd
Verwijderd
Ik twijfel sterk tussen deze squads: een Serie A 4-2-3-1 of een Serie A 3-5-2. De CAM's in de 4-2-3-1 kunnen denk ik beter, maar ik heb nog niet met Fifa 13 gespeeld
Iemand die iets kan aanbevelen?
Ik speel liefst met afstandsschoten, korte en middellange passes, staande tackles (ik slide tackle bijna nooit), en speel liefst door het centrum (maar af en toe steekballen naar de flanken of naar de CAM/CF doe ik ook) en ik cross zelden een bal. Dribbelen doe ik ook, maar skill moves kan ik niet.
http://www.futhead.com/fifa/squads/1251174/ (4-2-3-1) (twijfel om Samuel te vervangen door Barzagli zodat ik Sirigu kan gebruiken)
http://www.futhead.com/fifa/squads/1251324/ (Palacio of Maggio, ik twijfel nog. Quagliarella IF en niet SIF omdat IF goedkoper is en ook goed is voor mij. Tenzij SIF echt een hele verbetering is voor 20k extra). Klose of Klose IF, Muriel, Milito of Miccoli: daar ben ik ook nog niet zeker van.
Ik speel liefst met afstandsschoten, korte en middellange passes, staande tackles (ik slide tackle bijna nooit), en speel liefst door het centrum (maar af en toe steekballen naar de flanken of naar de CAM/CF doe ik ook) en ik cross zelden een bal. Dribbelen doe ik ook, maar skill moves kan ik niet.
http://www.futhead.com/fifa/squads/1251174/ (4-2-3-1) (twijfel om Samuel te vervangen door Barzagli zodat ik Sirigu kan gebruiken)
http://www.futhead.com/fifa/squads/1251324/ (Palacio of Maggio, ik twijfel nog. Quagliarella IF en niet SIF omdat IF goedkoper is en ook goed is voor mij. Tenzij SIF echt een hele verbetering is voor 20k extra). Klose of Klose IF, Muriel, Milito of Miccoli: daar ben ik ook nog niet zeker van.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2012 17:34 ]
Wat zijn eigenlijk jullie favoriete kits en badges? Zelf heb ik momenteel de badge van Newcastle Jets, had ik gewoon van mini-bronze pack en zag er gewoon goed uit. Als home-kit heb ik die van Bayer 04 en m'n away-kit is het tenue van Chelsea.
badge: rkc waalwijk4
thuisshirt: rkc waalwijk
uitshirt: barcalona
thuisshirt: rkc waalwijk
uitshirt: barcalona

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Verwijderd
Zijn er nog meer mensen die alleen traden en te gierig zijn om een team te kopen ? 
Hier 2 trades van vandaag
Sergio Ramos Gekocht: 222.000 Verkocht 276.000
Buffon Gekocht 80.500 Verkocht: 109.000
Zag trouwens dat Ronaldo en messi op de pc versie echt miljoenen kosten .... Op xbox en Ps3 zijn ze veel goedkoper iemand enig idee waarom ?
Hier 2 trades van vandaag
Sergio Ramos Gekocht: 222.000 Verkocht 276.000
Buffon Gekocht 80.500 Verkocht: 109.000
Zag trouwens dat Ronaldo en messi op de pc versie echt miljoenen kosten .... Op xbox en Ps3 zijn ze veel goedkoper iemand enig idee waarom ?
die "daily gifts" stelle ook niks voor... bijna altijd van die domme bronze packs
enige "goede" is 1000 coins
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Heb een keer 4000 coins gekregen en een paar keer een mini gold pack. Toch wel weer leuk.SuperVeloce schreef op zondag 18 november 2012 @ 12:17:
die "daily gifts" stelle ook niks voor... bijna altijd van die domme bronze packs
Snappen jullie waarom Sneijder in onderstaande screenshot maar 7 chemistry heeft?
http://cl.ly/image/060o0T141G3X
Alle spelers komen uit dezelfde league... alleen als ik Cambiasso en Zanetti op de CDM posities zet krijg ik 9 chem. Het is in het spel trouwens ook echt zo
Alle spelers komen uit dezelfde league... alleen als ik Cambiasso en Zanetti op de CDM posities zet krijg ik 9 chem. Het is in het spel trouwens ook echt zo
Geen land/clubgenoten?q-enf0rcer.1 schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:36:
Snappen jullie waarom Sneijder in onderstaande screenshot maar 7 chemistry heeft?
Dat klopt inderdaad. Maar ik dacht altijd dat 1 link genoeg was(in dit geval competitie)
Kennelijk is de CAM positie in een 352 opstelling hier toch wat anders in.
Overigens heb ik net de first league gewonnen met alleen maar ruime overwinningen dus ik zal niet klagen verder. Wel apart, paar dagen terug had ik het nog lastig in de tweede divisie en nu wandel ik ineens over elke tegenstander heen met elke keer 5 goals of meer... die niveau's in FIFA kloppen volgens mij van geen kant.
[ Voor 34% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 18-11-2012 21:49 ]
Raar. League hoort toch gewoon voldoende te zijn?q-enf0rcer.1 schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:36:
Ik ben eigenlijk pas net begonnen maar ik heb op dit moment de volgende opstelling:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1300786/
Ik kreeg aardig wat argentijnen in diverse pakjes dus ben ik maar een beetje een team er van gaan maken. Nou zijn op Emerson, Susaeta, Insua en Costa na de spelers allemaal nog voor een verkeerde opstelling omdat er veel uit pakjes komen. Maar mijn idee was om wat argentijnen te halen die bij spaanse clubs spelen(Diaz en Banega oid). Maar dan zit ik eigenlijk met Di Natale. Voor de pc zou ie iets van 100k kunnen opleveren dus misschien is verkopen wel een optie(heb altijd Demba Ba nog achter de hand) Wat zouden jullie doen, want een elftal vol met argentijnen is nou niet echt een super team.
Ik kreeg aardig wat argentijnen in diverse pakjes dus ben ik maar een beetje een team er van gaan maken. Nou zijn op Emerson, Susaeta, Insua en Costa na de spelers allemaal nog voor een verkeerde opstelling omdat er veel uit pakjes komen. Maar mijn idee was om wat argentijnen te halen die bij spaanse clubs spelen(Diaz en Banega oid). Maar dan zit ik eigenlijk met Di Natale. Voor de pc zou ie iets van 100k kunnen opleveren dus misschien is verkopen wel een optie(heb altijd Demba Ba nog achter de hand) Wat zouden jullie doen, want een elftal vol met argentijnen is nou niet echt een super team.
Ik heb even een Argentijns elftal voor je samengesteld:HamburgerHenk schreef op zondag 18 november 2012 @ 22:26:
Ik ben eigenlijk pas net begonnen maar ik heb op dit moment de volgende opstelling:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1301969/#squad-player
Op de zwakke plekken heb ik goede spelers van andere nationaliteiten neergezet
Toch zou ik overwegen een compleet ander elftal te maken. 2 centrale middenvelders met een verdedigende rating van 70 vind ik wel weinig. Dit zou je wel kunnen opvangen met een Zanetti of Cambiasso bedenk ik me net...
Je houdt op deze manier wel weinig van je huidige spelers over
[ Voor 5% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 18-11-2012 22:56 ]
Das best een net elftal ja, Lavezzi had ik in ieder geval al wel in gedachten. Maar in principe staat er nog weinig vast, heb toevallig nu 3 spelers gekocht voor 433 maar alles kan nog veranderen. Ook de opstelling. Ik speel graag over de vleugels dus een 442 etc is niet echt wat voor mij. Maar ik zal hier wel even naar gaan kijken. Thanks!q-enf0rcer.1 schreef op zondag 18 november 2012 @ 22:54:
[...]
Ik heb even een Argentijns elftal voor je samengesteld:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1301969/#squad-player
Op de zwakke plekken heb ik goede spelers van andere nationaliteiten neergezet![]()
Toch zou ik overwegen een compleet ander elftal te maken. 2 centrale middenvelders met een verdedigende rating van 70 vind ik wel weinig. Dit zou je wel kunnen opvangen met een Zanetti of Cambiasso bedenk ik me net...
Je houdt op deze manier wel weinig van je huidige spelers over