http://www.ea.com/nl/voet...how-off#cDTfGEe3nIaSd:ps3
Mijn serie-A team. Ik heb nog 75k te besteden.. iemand suggesties?
Verwijderd
Een serie A team zonder Chielinni is geen serie-A team. Persoonlijk vind ik sneijder ook veel beter op CAM dan Hamsik. Ik heb mijn serie-A team veranderd. De spitsen werkten bij mij gewoon niet. Daarom heb ik een hybrid squad gemaakt met Wellinton en Emike. Dat zijn echt twee beesten.ind0mi schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:00:
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#cDTfGEe3nIaSd:ps3
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2012 08:43 ]
Mooi was die tijd (van de Panini plaatjes)..cypher21 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 17:54:
haha, ik was in 1990 pas 9 hoor, maar goed
Pokemon heb ik altijd zo kinderachtig gevonden (no offence!) dat het voelt alsof ik VEEULL ouder ben, maar dat is niet zo
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Ferdi_lwd op 19-11-2012 11:37 ]
|- Rotterdam -|
Sneijder is goedkoper dan Boateng.(360) en ook beter. Boateng op cam is niet goed.ind0mi schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:35:
Heb net Chiellini gekocht voor mn serieA team.(3-5-2) heb nu nog 35k over .. heb op het moment Hamsik als CAM. Zal ik Boateng (Milan) halen voor deze positie? of even doorsparen voor Sneijder?
Chielini is een goeie en of misschien de Rossi voor cdmpolm85 schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:38:
Tips voor mijn squad?? (serie A)
30K over, maar kan ook even doorsparen nog..
http://www.futhead.com/fifa/squads/1210940/
Verwijderd
|- Rotterdam -|
Gewoon hybrid maken, kun je het beste mee balanceren. Vind namelijk de aanval en het middenveld van de Serie A niet bijster 'spectaculair'. Verdediging is echter wel godlike.Ferdi_lwd schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:15:
Ik ben nu van plan om een "Italiaans" team te bouwen, hoor zulke goeie verhalen...
Welke opstelling is voor dit team de beste? Chiellini gaat er zeker komen!
Ik heb al deze verdedigers ook in mijn 352 elftal.xamirz schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:58:
Wat Thijmeus zegt. Ik had samuel IF zelfs, maar die kon het niet aan.
Als je Ogbono en chielini hebt dan gaan de meesten al janken. Die 2 zijn erg goed...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ooit gedaan. Ik heb liever 2 spitsen met Cam.HamburgerHenk schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:44:
Gebruikt er eigenlijk iemand wel de posities LF en RF
Misschien is dit iets?Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:52:
Yeah kwam ik ook op, goede squadWil alleen mn cam anders. Krijg t niet voor elkaar. Bedankt voor je hulp so far
[ Voor 7% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 19-11-2012 15:11 ]
Verwijderd
Ik vind dit wel de mooiste totzover. Dan kan je nog een van de ST wisselen met Pato.q-enf0rcer.1 schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:10:
[...]
Misschien is dit iets?
http://www.futhead.com/fifa/squads/1315047/#
Heerlijke long shots met Inler en Hernandes ;p
Daar had ik eigenlijk niet eens over nagedacht. Maar dan zou ik Pato op de plek van Emenike zetten. Zijn in het spel denk ik ook gelijkwaardige spelers.xamirz schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:14:
[...]
Ik vind dit wel de mooiste totzover. Dan kan je nog een van de ST wisselen met Pato.
Verwijderd
Je kan hem zeker van achtreren tackelen maar dan heb je roodVerwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:24:
Emenike heeft 94 strength en 89 balance, het is gewoon onmogelijk om hem van achter te tackelen. Soms denk je van, shit nu fuck ik t hard, en loopt die door 2-3 verdedigers heen en sta je 1 op 1 met de keeper. Hij is gewoon zo gruwelijk over powered. Het maakt niet uit of je tegen kompany staat of pique, hij rent er gewoon langs. Zijn strengt is zelfs hoger dan die van Ibrahimovic.
Inderdaad overpowered. Maar dat kan je ook van Welliton zeggen. Hoewel zijn stats het misschien minder aangeven zie ik toch vaak dat hij zo door verdedigers heen loopt.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:24:
Emenike heeft 94 strength en 89 balance, het is gewoon onmogelijk om hem van achter te tackelen. Soms denk je van, shit nu fuck ik t hard, en loopt die door 2-3 verdedigers heen en sta je 1 op 1 met de keeper. Hij is gewoon zo gruwelijk over powered. Het maakt niet uit of je tegen kompany staat of pique, hij rent er gewoon langs. Zijn strengt is zelfs hoger dan die van Ibrahimovic.
Verwijderd
xamirz schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:30:
[...]
Je kan hem zeker van achtreren tackelen maar dan heb je rood
Hij is indd goed, een beessst die niet op voetbalveld hoort. Joke
Nu we over strength hebben moet je deze van AKINFENWA zien.
http://www.futhead.com/fifa/players/11648/
Offtopic: YouTube: FIFA 13 | IF Akinfenwa
Deze dude is zooo funny
Pato niet te vergeten. Die heeft 88 acceleratie, 90 sprintsnelheid, 76 strength, 86 finishing en weak foot 4. En High/Low. Echt de beste ST die ik ooit heb gebruikt.q-enf0rcer.1 schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:31:
[...]
Inderdaad overpowered. Maar dat kan je ook van Welliton zeggen. Hoewel zijn stats het misschien minder aangeven zie ik toch vaak dat hij zo door verdedigers heen loopt.
In de serie a loopt trouwens ook zon soort speler rond; Muriel van Udinese.
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2012 15:42 ]
[ Voor 19% gewijzigd door xamirz op 19-11-2012 15:44 ]
Idd pacey, maar je CB's totaal nietSamiej6 schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:37:
Heb dit team maar eens gekocht voor ongeveer 9k
Speel normaal gesproken niet met zo'n pace team, maar ga het nu dus wel uitproberen...
http://www.futhead.com/fifa/squads/1317291/#
Verwijderd
Als je goed kunt timen als je geen balbezit hebt dan speelt het heerlijk.Thijmeus schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:00:
Heeft iemand hier ooit 4-4-2 gespeeld? Ben wel benieuwd of dat lekker speelt zonder CDM en CAM..
PSN ID = Jorco
Verwijderd
Als je met je eerste team speelt en ze zijn moe, vervolgens speel je met je 2de team, rust je eerste team dan uit?Jorco schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:44:
[...]
Als je goed kunt timen als je geen balbezit hebt dan speelt het heerlijk.
Gebruik het zelf als alternatief team als m'n Nederlands Elftal (in 4-4-1-1) wat rust nodig heeft.
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#Bjz8n91fnIa8j:ps3
Als ik jou was dan zou ik kiezen voor Vlaar i.p.v Douglas en Vorm i.p.v. Steek.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:40:
Ik heb nu een nieuw extra Nederlands team in 4-2-3-1:
Stekelenburg
Vd Wiel - Heitinga - Douglas - Nelom (Buttner of V Aanholt hier)
Seedorf - Wijnaldum - Fer
Narsingh - Castaignos - Depay
En vooral Depay wat een heerlijke speler is dat zeg!
PSN ID = Jorco
Verwijderd
Vorm is te slecht. Heb hem gehad in FUT maar no thanks. Douglas is overigens echt een beest in de verdediging ipv Ron Beton.Jorco schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:47:
[...]
Als ik jou was dan zou ik kiezen voor Vlaar i.p.v Douglas en Vorm i.p.v. Steek.
Dan heb je een mooi BPL-trio en daar komt straks eventueel Buttner nog bij.
Ook zou ik persoonlijk Fer centraal zetten gezien zijn kracht en toch wel goed afstandsschot.
Ook in deze combinatie? Anders wellicht Krul?Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:48:
[...]
Vorm is te slecht. Heb hem gehad in FUT maar no thanks. Douglas is overigens echt een beest in de verdediging ipv Ron Beton.
PSN ID = Jorco
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Oké dan. Het proberen waard dus! Thanks.Jorco schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:44:
[...]
Als je goed kunt timen als je geen balbezit hebt dan speelt het heerlijk.
Gebruik het zelf als alternatief team als m'n Nederlands Elftal (in 4-4-1-1) wat rust nodig heeft.
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#Bjz8n91fnIa8j:ps3
[ Voor 15% gewijzigd door SuperVeloce op 20-11-2012 01:39 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Verwijderd
Ik vind het sowieso belachelijk dat Valdes 85 is. In het echt vind ik hem ook niet Barcelona waardig. Hij staat er volgens mij alleen in omdat hij catalaan is en uit de jeugd opleiding komt. Hij is relatief klein voor een keeper en compenseert dat naar mijn mening niet goed genoeg met snelheid en goede reflexen.SuperVeloce schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 01:37:
snap niet dat Victor Valdés 85 is... houd weinig tegen
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ja, tuurlijk won hij. Ik kan alleen niet begrijpen hoe je dan ook nog plezier in het spel kunt hebben...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Buffon is een BAAS!Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:21:
Idd haha, iemand ervaring met bufon?
Ik zou daar niet tegen kunnen idd.EricNL schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:21:
[...]
Ja, tuurlijk won hij. Ik kan alleen niet begrijpen hoe je dan ook nog plezier in het spel kunt hebben...
[ Voor 53% gewijzigd door cypher21 op 20-11-2012 09:23 ]
Verwijderd
cypher21 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:22:
[...]
Buffon is een BAAS!
Wel duur, maar hij heeft echt veel ballen klemvast en hij is erg snel
[...]
Ik zou daar niet tegen kunnen idd.
Maar goed, ik speel ook COD, en als ik die stakkers zie die alleen maar in een hoekje liggen te wachten tot er iemand langskomt om ze vervolgens af te schieten, vraag ik me ook af waarom ze dat spel spelen..
Mja, ieder zijn dinghij had denk ik na de 90e minuut iig wel plezier
ik vind Buffon stukken beter dan Hart, met Neuer heb ik niet gespeeld.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:24:
Zoals Hart en Neuer dus? Mooizo, ga ik buffon kopen.
[...]
Verwijderd
Wow, klinkt goed. Deel je squad eenscypher21 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:26:
[...]
ik vind Buffon stukken beter dan Hart, met Neuer heb ik niet gespeeld.
Hier staat Clichy, Chiellini, Barzaghli en Abate voor Buffon te verdedigen, meesterlijke muur zeg maar, krijg sinds ik die verdediging en keeper heb een heel stuk minder tegendoelpunten
hierbij
[ Voor 29% gewijzigd door cypher21 op 20-11-2012 09:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
|- Rotterdam -|
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door xamirz op 20-11-2012 11:33 ]
Daar staat Stekelenburg nog in de goalVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:28:
Net Buffon gekocht. Hopelijk maakt hij het waar voor 60.000 coins.
Mijn squad is nu:
http://www.ea.com/intl/fo.../show-off#hAHwxNQov2H:360
Vind alleen mn RM iets minder. Rest is perfect.
Verwijderd
Verwijderd
Nog niet. Zal hem eens een kans geven. Stats zien er wel goed uit namelijkxamirz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:32:
Palacio is op RF dodelijk. Heb je magio geprobeerd?
Als je een echte RM zoekt, dat is je man..Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:46:
[...]
Nog niet. Zal hem eens een kans geven. Stats zien er wel goed uit namelijk
Mij lijkt je middenveld wat te aanvallend, en je CB's misschien wat te sloom.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:46:
snap er echt niks van maar dit speelt voor geen meter http://www.futhead.com/fifa/squads/1133107/ iemand enig idee?
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq