• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-07 15:09
Mede-auteur:
  • FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-02-2021

FraxleNL

Wat is FIFA 13 Ultimate Team?

FIFA Ultimate Team (FUT) is een speltype dat gratis bij FIFA 13 zit. In FUT verdien, koop, verhandel en verkoop je FIFA-spelers om je Ultimate Team samen te stellen. Coach je teams en speel tegen andere gamers in dynamische online en offline toernooien en seizoenen voor één speler. Je hebt overal waar je over een internetverbinding beschikt via je iPhone of PC toegang tot je gegevens.

Begrippen

• Coins = De muntjes die je verdient in Ultimate Team
  • TOTW = Team of the Week / Team van de Week. Spelers op een zwarte kaart.
  • TOTY = Team of the Year / Team van het Jaar. Spelers die in TOTY zitten bevatten een kaart met een speciale kleur. Een speler die in dit team zit kan ook worden aangeduid als TOTY-player/speler.
  • IF = In Form, speler die geüpgraded is omdat hij in TOTW zit.
  • Rare = Een speler of item die zeldzaam zijn. Te herkennen aan de glans over een kaart heen.
  • Chemistry = Teamgeest van het team welke bepaalt wordt door hoe de connecties zijn van bepaalde speler met zijn omringende medespelers, of de speler de juiste opstelling bevat en op de correcte positie staat.

Hoe werkt FUT?

• Zoals hierboven beschreven bestaat het spel uit het verhandelen van kaarten en het spelen van online of offline wedstrijden. Door middel van een virtuele currency ( coins ) worden de kaarten gekocht en verkocht en kan je geld verdienen met het spelen van wedstrijden. [br][br] [b]Jouw team[/b]

Links

FUT Spelers

TweakerGamenaamPlatform
Jeroen04EdzeauPS3
Ferdi_lwdFerdiGoodPS3
Odink5odinkzPS3
FraxleNLFraxleHDPS3
Toogjestoogjesdirk Xbox360
PeltPeltjeXbox360
VoiddduezRXbox360
CerberiCerberiXbox360
fstieger99vaioFerXbox360
XamirzaMiR ZzXbox360
SupermachSupermach14Xbox360
SuperVeloceWvanVliet-7PC
Kadoendra404Error79 PC
NincNincrichiePC
Rubeo38Rubeo38PC
Samiej6Samiej66PC
NoloogNoloogPC
VecodoVecodoPC
GerbenKwakkelGAITiiPC

Overige

Deze TS is nog in aanmaak, voor suggesties en tips staan we altijd open! PM ons! :)

[Voor 126% gewijzigd door Edzeau op 29-01-2013 12:10]

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• FraxleNL
Ik zal in overleg met Jeroen zo snel mogelijk dit topic voorzien van informatie. Graag even geduld aub :).

• FraxleNL
GerbenKwakkel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:46:
Wat is het nut van de chemistry eigenlijk? Wat merk je hiervan in-game?
Chemistry ( oftewel Teamgeest ) geeft aan hoe goed de spelers bij mekaar passen. Dit wordt bepaald door:
- Land van herkomst
- Competitie
- Positie
- Opstelling.

Om een zo hoog mogelijke Chemistry te krijgen moet jouw team spelers hebben die bij mekaar passen. Bijvoorbeeld dezelfde nationaliteit of ze spelen in de zelfde competitie. Ook de opstelling waarin het team speelt en de huidige positie van de speler spelen een rol hierin.

• FraxleNL
wouter03 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:51:
[...]

Bedankt voor de verheldering! Als je dus niet genoeg contracten uit de pakjes haalt zal je simpelweg een andere speler op die plaats moeten zetten die je voorheen niet gebruikte omdat ie bijvoorbeeld minder goed was?

Dan ga ik gelijk verder met de volgende vraag :P
Er is dus een team of the week. Spelers die hierin zitten worden beter. Betekent dit dat wanneer jij een speler hebt die in dat team zit hij gewoon wat beter wordt voor een week? Of is het zo dat de spelers die vanaf dan uit pakjes komen wat beter zijn?
Dat betekend dat er een nieuwe versie van die speler beschikbaar is in pakjes en ook verhandeld kan worden. Zie het alsof er een nieuwe iPhone uitkomt. Jij krijgt die niet direct omdat je de vorige versie hebt, dus zal jij deze moeten kopen.

• FraxleNL
Als mede-auteur zou ik graag willen weten welke onderdelen z.s.m. behandeld willen worden. Zo kan ik jullie op een snelle manier helpen.

• FraxleNL
GerbenKwakkel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:54:
[...]

Ghehe, dit wist ik alwel alleen ik heb nooit gemerkt wanneer een team met een chemistry van 40 of 90 dat daar in-game met spelen verschil in zit? Is dit verschil alleen het overspelen en dergelijke?
Ze spelen naar mijn weten veel enthousiaster over. Ze doen meer hun best bij het spelen. Dat verhoogd het speltempo aanzienlijk aan jouw kant.

• Edzeau
Jumpman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:54:
Ik zou graag willen weten, hoe je je team post? Bij de webapp krijg ik een algemene link.

Edit: Gevonden Share. :-)
Tijdens je team bewerken, staat er onder het blokje formatie een shareknop. Linkerkant van het scherm. :)

[Voor 4% gewijzigd door Edzeau op 27-09-2012 14:57]

• Edzeau
Ik begrijp echt niet hoe iedereen aan zo veel geld komt. Ik zou dolgraag iemand van (ik zeg maar wat) 50k willen kopen, maar zo veel geld krijg ik nooit.
- Zo veel wedstrijden spelen en nooit wat uitgeven?
- Heel veel geluk hebben en een dure speler in je pakje krijgen?
- Slim handelen? En zo ja, hoe?

Ben benieuwd hoe jullie aan al dat geld komen, ik ben wel eens toe aan het wat grotere geld! :)

Waar ik ook erg benieuwd naar ben: Hoe verhandelen jullie de zeldzame/dure spelers? Beginnen bij 150 en hopen dat er genoeg uit komt? Of gelijk voor het startbedrag wat je er graag voor zou vangen? Ben je wel eens bedrogen uitgekomen?

[Voor 22% gewijzigd door Edzeau op 22-10-2012 23:24]

• Edzeau
Jumpman schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:43:
[...]
Er zijn mensen die een Seasonal Pass en/of een Ultimate Edition hebben, die krijgen elke week (24 weken lang) één of repectievelijk twee Gold Packs, deze mensen maken dus wel geld, zeker als je en nog geluk hebt en goed kan handelen.

Zelf handel ik heel veel (ik heb geen Seasonal Pass of Ultimate Edition, en heb nu al heel wat verdiend. Als je kennis van de markt hebt, is het handelen goed te doen. Op een gegeven moment krijg je er handigheid in. Klein beginnen. Ik ben ook met bronzen spelers begonnen, inkopen voor 250 en verkopen voor 500. Het zal nu misschien iets moeilijker worden, zijn omdat ik het idee heb, dat veel mensen op een gegeven moment hun bronzen team dumpen (terwijl je die voor sommige bekers nog nodug kan hebben).
Dan moet ik wel érg slecht zijn hierin, ik heb zelf de Ultimate Edition, dus inderdaad iedere week een pakketje. Maar nog nooit een speler waarmee ik echt flink kan cashen. 1000 is max.

• Edzeau
bartburg schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:46:
[...]

als ik Cr7 of Messi zou hebben zou ik ze zeker niet verkopen is toch tof om ze te hebben en te kunnen gebruiken!
Ik heb liever een geweldig team met allemaal spelers rond van 50k dan een team met één speler van 1.500k, eigenlijk. :p

• Edzeau
boe.i schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:51:
[...]
Bouw je toch een teampje om je sterspeler heen!
En als je er genoeg van hebt verkoop je hem, maar het is zonde om er niet mee te spelen toch?
Ach, Messi en Ronaldo zijn allebei véél te duur in FUT. Natuurlijk een paar wedstrijden, maar daarna direct verkopen!

Trouwens, stel dat je zo'n speler krijgt. Is het dan nog handig om deze om te vormen naar een bepaalde formatie (dat 'ie nog meer waard is)? Zo ja, welke?

• Edzeau
Ondertussen ben ik behoorlijk tevreden met mijn Nederlandse elftal:
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#OhOnys0BnHVY6:ps3

Nu nog door sparen voor de grotere namen, RVP en Sneijder wil ik er sowieso nog in hebben. Nederland heeft helaas geen goede LB (geen goud in ieder geval), hoe kan ik dit het beste oplossen? En verder nog tips voor mijn elftal? 4-3-3 vind ik super spelen met dit team, erg fijn!

Verder is mijn duurst gekochte speler VDV (7.300 coins). Ben ik nu zo ongeduldig of heb ik pech dat ik in mijn pakjes nooit een dure speler krijg? Het schiet niet op met de muntjes. En al mijn spelers die ik verkoop, gaan weg voor max 300 coins (behalve de rare kaarten). Het gaat nog érg lang duren voor ik RVP en Sneijder kan kopen, helaas...

• Edzeau
Wat ik zelf nog al jammer vind, is dat je niet erg specifiek de opstelling kan aanpassen in FUT. Normaal gesproken zou je (bijv) 4-3-3 kunnen spellen met 1 verdedigende middenvelder en 2 aanvallende, of andersom. Maar in FUT zijn het gewoon 3 CAM's. Of zie ik iets over het hoofd?
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:06:
[...]
Ik zou Jose Enrique halen, dan laat je vurnon LCM staan en Vlaar kan dan op zijn plek blijven staan. Dan heb je toch nog 100% chemistry ondanks dat je een LB met een andere nationaliteit gebruikt.

Wil je toch perse een Nederlander dan zou ik voor Buttner sparen
Thanks, goed idee inderdaad! :)

• Edzeau
Lol, ik kom er nu pas achter dat als je contracten zoekt, er ook manager contracten tussen staan. Ik ben van de week begonnen met het verhandelen van deze kaarten, bleek dat ik heel veel managerkaarten heb gekocht. Geen probleem, want die raak ik ook makkelijk weer kwijt. Waarschijnlijk omdat anderen ook niet zien dat dit manager kaarten zijn.

• Edzeau
Is er eigenlijk een (EA) FUT app uit? Ik lees wel wat voor iOS, maar nog niks voor Android? Lijkt me super als ik onderweg ook bezig kan. :)

• Edzeau
Cerberi schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:59:
Bij dezen mijn team ook eens.

Ik speel niet zoveel, vandaar een low-cost eredivisie team dat verrassend goed presteert!

http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#eLMmxL7BrOZ:360

Ik heb vd Wiel en Heitinga erin staan omdat er op die posities echt werkelijk niets rondloopt in de eredivisie. Het is hopen dat er op RB of CB een keer een IF komt die de moeite waard is...
Als ik jou was zou ik eens kijken naar Douglas en Vlaar. Ook Marcello doet het bij mij prima.

Ik had net iets vreemds. Ik zet een formatie kaart te koop vanaf 150. Niemand doet een bieding dus doe ik het nog een keer. Krijg ik er op eens 1300 voor... :?

• Edzeau
4-3-2-1, niet echt bijzonder volgens mij...

• Edzeau
Cerberi schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:24:
[...]
Douglas is gewoon te traag, vlaar speelt niet in de eredivisie... Marcelo is idd een optie in plaats van Heitinga, ik zal m eens oppikken
Heitinga is ook geen Eredivisie. ;) Verder is Marcelo bijna net zo snel/traag als Douglas. Je weet in ieder geval zeker met Douglas dat je alle lucht duels zal winnen. Verder kun je de snelheid prima oplossen met je twee snelle backs. Verder is Douglas bijna topscorer bij mij, met alle genomen corners.

• Edzeau
Soms blijf ik me verbazen over ontwikkelingen op de markt. Ik ben zelf iemand die een paar dagen zijn best doet om voor één speler de beste prijs te betalen (en dat kan voor mij een verschil maken van maar 500 coins, maar ik vind dat handelen gewoon mooi). Maar nu ben ik op zoek naar José Enrique (LB Liverpool, op aanraden van een medetweaker). Gister ging deze iedere keer weg voor rond 4.500 coins. Vond ik te hoog, dus ik wou vandaag verder zoeken naar een goedkopere. Echter gaat deze vandaag weg voor niet minder dan 5.500 coins, iedere bieding weer. :?

• Edzeau
Daantj schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:02:
Italiaans team in elkaar gezet: http://www.ea.com/nl/voet...how-off#d8ejYeA9nHXFe:ps3
Wil chiellini nog graag toevoegen nog ff doorsparen :).

Hahaha die pruts goals 3x herhalen erg irritant. Mooi goal kan ik wel waarderen.
Ik krijg vandaag en gister iedere keer dit beeld als ik jullie links open. Anderen daar ook last van?

• Edzeau
Jeroen04 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:11:
[...]

Ik krijg vandaag en gister iedere keer dit beeld als ik jullie links open. Anderen daar ook last van?

[afbeelding]
Ik heb hier nog steeds soms last van, niemand anders met mij? Heb het op verschillende laptops en in verschillende netwerken, daar ligt het dus niet aan...

• Edzeau
goosche schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:59:
[...]
Dit is mijn Brazilaans Elftal gisteren opgebouwd.
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#Ga3ExmgznH2Je:pc

Het zijn een stel beesten niet normaal net iemand helemaal kapot gemaakt 8-1. Speelt echt goed dit elftal alleen jammer dat ik geen echte buiten spelers in deze opstelling kan opstellen zoals Robino en Hulk.

Is het trouwens mogelijk op de trade pile groter temaken? Want ik heb er nu 40 erin staan en ik wil nog 3 team verkopen.
Als ik me niet vergis kun je de tradepile wel íets groter maken. Je kan in Fifa13 met je EA punten dingen kopen uit je catologus. Bijvoorbeeld het vergroten van de tradepile, maar ook extra munten bij de volgende 5 wedstrijden (aanrader!!!). Dus tip voor een ieder: Kijk even in de catologus (in hoofdmenu van Fifa13 -> vierkantje/ B?).

• Edzeau
FUT app is weer online, maar erg lekker ziet het er niet uit... :?
Lekker bezig, EA!

• Edzeau
Voor mij heeft de werkzaamheden aan de webapp een keer voordeel! Vannacht 2,7k geboden op José Enrique (normaal +/- 6k). Echter kon blijkbaar niemand meer bieden omdat alles er uit lag. Een erg goedkope speler dus! :)

• Edzeau
Ik krijg ineens de laatste paar dagen iedere dag een daily gift. Een aantal coins of een mini pack. Ben er blij mee, maar waarom? :?

• Edzeau
Ik heb gister in een pack ook mijn beste kaart ooit gehad. Een IF Keane... (10k)... Dus nog niet veel geluk, maar het gaat de goede kant op! :)

• Edzeau
xamirz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:34:
Ik heb pics nu op mn iphone, hoe kan ik die nu makkelijkst uploaden?
http://www.postimage.org/

• Edzeau
cypher21 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:23:
[...]

_/-\o_
nice!
Erstbesitzer!

Hij heeft sowieso wel een top team trouwens
Inderdaad, zelfs zijn wissels zijn nog beter dan mijn team... :D

• Edzeau
Ik ben op het moment bezig om dit team te maken. Nu vroeg ik me af of het echt een groot verschil maakt of een VDV of Sneijder CAM of CM is. Van der Vaart CAM heb ik per ongeluk al gekocht, waardoor hij nooit een perfecte plek heeft in een team. Maar teamgeest 9 of 7, ga ik het verschil merken?

En verder nog tips/aanvullingen voor dit team (wat me niet te veel geld kost)? Waarschijnlijk doe ik iets fout, want alleen een RVP kopen (die moet nog komen) is al een super grote uitgave voor mij in tegenstelling tot anderen spelers in dit forum. :p

• Edzeau
cypher21 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:30:
tijd op pause lijkt mij idd een vrij makkelijke aanpassing.

Ghehe, nja, nooit goed, als het onderhoud tot 1100 zou duren (wat aangekondigd was :P) dan had ik er een goedkope Robben bij. Die heb ik helaas niet gescored, dat zou wel aardig wat winst zijn geweest
Klopt, maar draai het eens om. Stel je weet niets van die down-time, en je Robben is voor heel weinig geld verkocht. Behoorlijk genaaid toch??

• Edzeau
Ik ben ondertussen een beetje uitgekocht en wil mijn team naar een nieuwe hoogte tillen. Ik wou een Nederlands team, zie hier:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1626662/#

Echter denk ik dat er nog weinig beter kan (alleen Huntelaar zal nog vervangen worden door RVP). Omdat er blijkbaar weinig goede Nederlanders zijn verder, denk ik dat het verstandig is om vooral de achterhoede te vervangen door andere landen/competitie spelers. Kunnen jullie me helpen?

• Edzeau
Vorm bevalt me prima, en is stukken sneller dan Stekelenburg. Volgens mij maakt dat weinig verschil uit, behalve dat meedere spelers uit de verdediging in de Engelse competitie spelen, net als Vorm. :)

Maar ik wil dus het liefst een linie uit een andere competitie/land (verdediging) wat mijn elftal écht goed upgrade.

• Edzeau
Vreemd, vandaag geen daily gift gekregen in de webapp. Iemand anders wel?

Edit: Refresh en ik krijg 'm alsnog. Vaag... :?

[Voor 25% gewijzigd door Edzeau op 29-11-2012 11:22]

• Edzeau
kaat17 schreef op zondag 02 december 2012 @ 00:49:

Ik kan helaas niets met die speler, dus gelijk quick-auction gedaan.
Start price 3.300
Buy now 4.100
1ste keer niet verkocht, 2de keer verkocht tegen de buy-now price.
Aangezien ik nog maar kort FUT speel, ben ik bang dat hij misschien te snel over de toonbank is gegaan, omdat hij bij de 2de keer al voor de buy-now price is verkocht.
Maar het was een mooie onverwachte voltreffer.
Dat denk ik niet. Als 'ie de 1e keer niet verkocht is, kun je er van uit gaan dat de prijs (te) hoog was. Maar er zitten gekken tussen die iets gelijk willen hebben en niet willen wachten. Die betalen de volle mep van de buy now prijs. Je moet mazzel hebben.

Ik zet vaak mijn bronzen contractkaarten voor 150/200 te koop. Het wil nog wel eens voorkomen dat die dingen voor 200 verkocht worden (buy now). Belachelijk! :p

• Edzeau
cypher21 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:46:
[...]

Ghehe, Herkenbaar.
Ik heb echter wel altijd een reserve keeper, en een redelijke CB als wissel. Mocht er een geblesseerd raken (is nog NOOIT gebeurd) of de keeper rood krijgen (ook nog nooit gebeurd) dan kan ik iig een waardige wissel maken.
Heb alleen wel Narsingh en Elia nog steeds op de bank zitten, mocht Affelay moe zijn, dan is een paar verse benen van Elia wel welkom.
Maar dan ook alleen als de tegenstander wisselt :P
En wie staat er bij jou in de basis waar je Narsingh voor kan ruilen? Want volgens mij is Narsingh de beste van NL op het moment...?

• Edzeau
kadoendra schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:49:
Is het niet een idee om in de OP een lijstje op te nemen met GamersTags voor de verschillende platforms? PS3, Xbox en PC?
Wat mij betreft prima! Als iedereen die in de OP wil mij een PM stuurt met nickname & platform, zet ik het in de OP. Wanneer precies weet ik niet, ben zelf nog al druk. ;)

@BraX Er is nog één iemand nóg trager! ;)
http://www.futhead.com/fifa/players/181/

[Voor 9% gewijzigd door Edzeau op 10-12-2012 15:56]

• Edzeau
Nog maar 3 gamerstags binnen! Wil je in de OP? PM me met je nick en platform! :-)

• Edzeau
In de openingspost staat nu iedereen die mij een PM heeft gezonden gister/vandaag! :) Als je alsnog vermeld wil worden: Let me know!

@Vecodo: Strootman & Anita zijn echt een toegevoegde waarde. Verder Huntelaar in de spits, en afellay die 'm bedient vanaf de linker kant. Allemaal goed te betalen! Als je daarna nog een stapje verder wil: Ik vind een middenveld met VDV, Sneijder en Seedorf best lekker! En Vlaar in de verdediging is ook een aanwinst.

• Edzeau
Vecodo schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:01:
[...]
Zie net dat er maar één seedorf op de hele market staat..Te koop voor 950.
Idee om die te kopen en erop te zetetn voor 1200/1300?
Ik weet niet waar jij kijkt, maar ik heb een hele balk vol met Seedorf kaarten... ;) PS3

• Edzeau
Serieus? Een spel niet spelen omdat het financiële gedeelte even niet positief is? Een spel doe je toch omdat je het leuk vind, dan speel je het toch wanneer je zin hebt? :p

• Edzeau
TOTW

Nederlander: De Jong! :)

[Voor 12% gewijzigd door Edzeau op 19-12-2012 16:01]

• Edzeau
Kut hè... Soms heb ik het idee dat Fifa je even moet pesten. Opeens 5 potjes achter elkaar dat ik in de laatste minuut één tegen goal krijg, en ik zelf de hele wedstrijd alle kansen op paal en lat schiet. Ook ineens 2 blessures. Verschrikkelijk spel soms...

• Edzeau
Ik heb verschillende teams in 4-3-3 formatie, ik dacht dat ik dat erg fijn vond, maar ik wou toch eens wat anders proberen. Daarom een Bundesliga elftal gekocht met 4-2-3-1 formatie en dat bevalt me eigenlijk ook wel. Heeft iemand nog tips?

http://www.ea.com/uk/foot...how-off#hPtPsw7jnIxR7:ps3

Op mijn verlanglijstje staan misschien nog: Reus, Schweinsteiger, Lahm, Neuer en Hummels.

• Edzeau
triesvan schreef op woensdag 26 december 2012 @ 15:28:
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#bOJb0TroyFA:360
Ik gebruik nu dit Eredivisie team met FUT, ben nu 1x kampioen geworden in 1e Divisie maar toch verlies ik nog erg veel wedstrijden omdat ik in de laatste minuten gecountert wordt. Iemand suggesties?
Voor zo ver ik weet speelt geen één in de Eredivisie! ;) Verkeerde link!

• Edzeau
Deze slowchat over wie gaat winnen lijkt me een beetje onnodig...

• Edzeau
Heeft er iemand tips om te handelen? Wanneer kun je het beste wie handelen? Mijn neef vertelde me bijvoorbeeld laatst dat Gotze heel hard ging, en daarmee heb ik mooi wat coins kunnen verdienen. Maar wanneer gaat wie heel hard, hoe houden jullie dat in de gaten?

• Edzeau
Anoniem: 406420 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:42:
[...]
Maak een lijst van 5 a 10 spelers die goed verkopen en blijf die in de gaten houden! Zo verdien ik mijn money! Heb hiermee in begin van FUT echt miljoenen mee verdient. Helemaal met pace silvers!
Maar hoe zie je welke spelers goed verkopen?! :p Ik heb nu 20k te besteden, wat zou ik nu het beste kunnen verhandelen bijvoorbeeld, en waarom?

• Edzeau
Ik ben op het moment bezig met een andere manier van coins verdienen. Ik koop allemaal premium bronzen pakket (750 coins) en je kan er haast geen verlies op maken. Als je die blijft kopen zit er vast wel een keer een mooie dure speler tussen. Of zal dit onzin zijn en kan ik beter gouden pakketten kopen?

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee