Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
idd! Ik had vidic ook zeker zelf gehouden!

Ik open net weer een pakje, weer allemaal onzin :(

Kom op, nog twee uur voor een IF neymar :P

edit:
Hmm, trek nu Kroos uit het pakje, die is ook wel wat waard geloof ik

edit2:
Niet dus :(

[ Voor 25% gewijzigd door cypher21 op 14-11-2012 16:28 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Je kunt het, kom op! ;)
Ja wat een beest. 89 algemene rating... zijn 59 pace zal wel oké zijn met zijn 'marking' en clichy + kompany naast hem ;)

Die Jenas zat er ook gewoon bij in, zilveren 74 speler. Blijkbaar op de PC ook nog zo'n 50k waard, dat wordt een fijne autorit straks naar huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
shit, consumables vol, en mijn trade pile ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Thijmeus schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:28:
Je kunt het, kom op! ;)
Ja wat een beest. 89 algemene rating... zijn 59 pace zal wel oké zijn met zijn 'marking' en clichy + kompany naast hem ;)

Die Jenas zat er ook gewoon bij in, zilveren 74 speler. Blijkbaar op de PC ook nog zo'n 50k waard, dat wordt een fijne autorit straks naar huis ;)
Wat een lucker! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een nieuw team om te maken maar kom er niet meer uit.
ik heb al een serie a team geprobeerd niet echt mijn ding al speelt het wel lekker als alle lijnen groen zijn.
Daarna alles verkocht en een bundesliga/ bbva team gemaakt.
dat was niet wat ik hoopte dus mischien kunnen jullie me helpen.
ik heb nu 850k te besteden en als iniesta verkocht is nog eens 80k erbij.

mijn voorwaarden:

geen serie a, bundesliga, bbva.
cb die kunnen koppen snelle flank

opstelling 433 of 442.

iniesta is verkocht heb nu 925k
thnks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnoz schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:31:
hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een nieuw team om te maken maar kom er niet meer uit.
ik heb al een serie a team geprobeerd niet echt mijn ding al speelt het wel lekker als alle lijnen groen zijn.
Daarna alles verkocht en een bundesliga/ bbva team gemaakt.
dat was niet wat ik hoopte dus mischien kunnen jullie me helpen.
ik heb nu 850k te besteden en als iniesta verkocht is nog eens 80k erbij.

mijn voorwaarden:

geen serie a, bundesliga, bbva.
cb die kunnen koppen snelle flank

opstelling 433 of 442.

iniesta is verkocht heb nu 925k
thnks alvast
frankrijk? die hebben die cheater van een biabiany (snelste volgens mij in fifa) en aardig wat creatieve en sterke mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ga voor zoiets zoals ik nu heb. Speelt heerlijk.

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#eDxCSaxNnH7Br:pc

[ Voor 7% gewijzigd door Thijmeus op 14-11-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
ik denk idd de neiging te hebben naar de premier league.
dus kom maar op met die tips!!

925k te besteden

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 16:23
Ik word wel een beetje moe van keepers, lijkt of ze soms nog steeds debiel zijn 8)7
Akkefietjes waarbij de keeper tegen de paal aan loopt (met de bal in zijn handen) en de bal zo maar voor de voeten van de spits laat vallen, een bal vangen en dan 2 passen zetten zodat hij het doel in loopt of gewoon helemaal niet duiken en tegen mijn poppetje aan lopen waardoor de tegenstander vrij baan heeft |:(

Verwijderd

snoepbanaan schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:03:
Ik word wel een beetje moe van keepers, lijkt of ze soms nog steeds debiel zijn 8)7
Akkefietjes waarbij de keeper tegen de paal aan loopt (met de bal in zijn handen) en de bal zo maar voor de voeten van de spits laat vallen, een bal vangen en dan 2 passen zetten zodat hij het doel in loopt of gewoon helemaal niet duiken en tegen mijn poppetje aan lopen waardoor de tegenstander vrij baan heeft |:(
man man man precies dit ... verdomme heeft me mijn joystick gekost.... ik word hier echt ziek van

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Thijmeus schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:21:
Premium gold :P
Er zat ook nog Jenas in, die toch ook nog wel wat waard is. Eindelijk weer een voltreffer.. dus mensen moraal van het verhaal: geef niet op! :)
Vol goede moed trek ik ook even een 7,500 pakje open: IF Fred!
Mijn eerste IF (wel bagger maar goed).
Zo eens kijken wat die waard is.

Edit: DAMN, minimaal 30k waard! Bedankt voor de circa 25k winst!
Edit2: Kon het niet laten om nog 1 pakje te kopen: Sneijder. Nu ga ik weer even stoppen met pakjes, want vanaf nu kan het alleen maar berg afwaards gaan...

[ Voor 20% gewijzigd door EricNL op 15-11-2012 07:57 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
wat is nu de snelste manier om punten te krijgen Season of cup ?

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
EricNL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 07:54:
[...]

Vol goede moed trek ik ook even een 7,500 pakje open: IF Fred!
Mijn eerste IF (wel bagger maar goed).
Zo eens kijken wat die waard is.

Edit: DAMN, minimaal 30k waard! Bedankt voor de circa 25k winst!
Edit2: Kon het niet laten om nog 1 pakje te kopen: Sneijder. Nu ga ik weer even stoppen met pakjes, want vanaf nu kan het alleen maar berg afwaards gaan...
Dit soort posts de hele tijd lokken je echt uit om zelf ook n pakje te kopen...
of ben ik de enige die dit heeft 8)7

@bartburg,
Snelste manier?
Replays skippen, elk scherm zo snel mogelijk wegdrukken..
En goed verdedigen natuurlijk om geen goals tegen te krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Samiej6 op 15-11-2012 08:15 ]

• EricNL
Houdt je centrale duo goed stand? Ik heb dezelfde vleugel-verdedigers, maar ik speel met Luiz-Kaboul in het centrum. Ik heb Kompany op de bank zitten, maar die heb ik nog niet getest.

Btw: De voeding van mijn modem heeft het gister begeven, dus ik kon helaas niet online komen (vandaar ook Kompany nog niet kunnen testen). Deze ochtend hangt er een nieuwe modem (of voeding) dus dan ben ik weer beschikbaar :)

Nu proberen zoiets te bouwen *kwijjjjlll*: http://www.futhead.com/fifa/squads/1183879/
Samiej6 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:14:
[...]

Ja, ik doe het normaal gesproken ook niet, maar ik raakte geinspireerd door de Vidic van Thijmeus. 1e pakje leverde mij een IF op, en toen had ik eigenlijk zoiets van "Ah what the hell, nog 1 pakje mag wel" > Sneijder.

Uitgaven: 15k
Verwachte inkomsten: minimaal 45k.

Let wel op: Stop op je hoogtepunt! Als ik alles bij elkaar op tel sta ik nog steeds ruim in het rood :P

Edit3: Toch nog even 1 pakje gekocht: Nani en een 4-1-2-1-2 player modifier.
Wat een geweldig begin van de dag zeg. Heb ik nu binnen weten te halen:

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/wkss9c.jpg

- Hamsik had ik al
- De overige 2 formation cards zijn 3-5-2 :P

[ Voor 44% gewijzigd door EricNL op 15-11-2012 08:31 ]

Verwijderd

Samiej6 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:14:
[...]

dit soort verhaaltjes hebben me gisteren 15k gekost... 2 pakjes geopend... zat bullshit in :(

• Ferdi_lwd
Ik ben er toch ook weer ingetrapt. Gister nog een pakje van 15k opengemaakt, niks. Toen nog eentje van 7.5k weer niks. Waarom trap ik er toch steeds weer in.. |:( m'n beste speler wat erin zat was een CB van Milan, waarde: 600 coins.

Dit is op dit moment m' team: http://www.ea.com/uk/foot...how-off#dNj0MnuenH5I4:ps3
M'n zwakke punten zijn duidelijk mijn LM en LB, die zijn veel te licht.

Ik moet zeggen, geen spijt dat ik sneijder heb ingeruild voor Suarez. Wat een eindbaas!! >:)
Eerste goal die hij maakte was buitenkantje rechts in de kruising. verder speelt ie gewoon heerlijk, snelle combi's e.d.
Ben nu nog aan het sparen voor Toure, maar dan moet Sneijdertje even worden verkocht. En dat loopt niet zo storm helaas.

Gisteravond 3 potjes gespeeld, 2 gewonnen (6-1 en 6-2) 3e potje verloren (2-0).
Dat 3e potje sloeg helemaal nergens meer op. Mijn tegenstander scoorde 2x uit een ingooi, en dan bedoel ik: ik onderschepte zijn ingooi en wil een pass versturen naar mijn verdediger die het dichtst bij staat, ik een klein tikje op x dan zou je toch zeggen dat ie zacht passt, maar niks was minder waar... hij schiet m keihard door het midden, en zijn spits onderschept en haalt m in 1x uit, goal. en dat 2x, en ik miste 4 kansen voor open goal.. :'( maargoed, ook dat is FIFA.

EDIT: raar, als ik zelf op de link klik krijg ik mijn oude team.. :?

Haha zag het al, had de oude link geplakt.
Dit is de goeie: http://www.ea.com/uk/foot...how-off#0MgkNjn1nH7XR:ps3

[ Voor 6% gewijzigd door Ferdi_lwd op 15-11-2012 08:50 ]

• EricNL
Ferdi_lwd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:47:
*knip*
Dit is op dit moment m' team: http://www.ea.com/uk/foot...how-off#dNj0MnuenH5I4:ps3
M'n zwakke punten zijn duidelijk mijn LM en LB, die zijn veel te licht.
Ik krijg je linkje niet geopend "Error Occured". WebApp werkt overigens bij mij wel.
Kan je misschien nieuw linkje maken?

Edit: Nevermind, ik zie nu dat je al een nieuwe hebt gemaakt. Die werkt wel.

Edit2: Ik zou sowieso David Luiz halen. Onderschept bij mij gigantisch veel, en is sterk aan de bal. Mocht je de coins hebben, en op de PC spelen, ik heb Nani op dit moment op de AH staan met een Start Bid van 63,000 (Buy-out: 85k).

[ Voor 26% gewijzigd door EricNL op 15-11-2012 08:58 ]

• Ferdi_lwd
EricNL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:53:
[...]

Ik krijg je linkje niet geopend "Error Occured". WebApp werkt overigens bij mij wel.

Edit2: Ik zou sowieso David Luiz halen. Onderschept bij mij gigantisch veel, en is sterk aan de bal. Mocht je de coins hebben, en op de PC spelen, ik heb Nani op dit moment op de AH staan met een Start Bid van 63,000 (Buy-out: 85k).
Dan ga ik Luiz een proberen. Die is ook niet al te duur.
Ik speel op de ps3 dus jouw Nani is geen optie, hij staat wel nog op m'n verlanglijstje :)

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 12:35
EricNL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:53:
[...]

Dus je verkoopt Nani? Wat is je reden? Ik meende dat je wel tevreden was? Heb hem zelf enige tijd gehad maar ook weer verkocht.

• Riemer
Heeft iemand ervaring met Falcao in een 4-3-3 formatie? Heb nu Benzema en ben dik tevreden maar wil proberen meer kopgoals te maken.

• EricNL
RiemerDas schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:08:
[...]
Dus je verkoopt Nani? Wat is je reden? Ik meende dat je wel tevreden was? Heb hem zelf enige tijd gehad maar ook weer verkocht.
Als je een klein stukje terug leest, dan zie je dat ik deze ochtend een "nieuwe" Nani uit een pakje heb gehaald. Ik heb er dus 2, en uiteraard gaat er maar 1 van in de verkoop. Ik ben zeer tevreden met "mijn eigen" Nani :D!

• Samiej6
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met Falcao in een 4-3-3 formatie? Heb nu Benzema en ben dik tevreden maar wil proberen meer kopgoals te maken.
Ja, ik heb Falcao gehad in 4-3-3.
Het kan zijn dat ik wat verkeerd deed, maar ik heb vrij weinig goals gemaakt met falcao.
Alleen bij corners was hij goed...
Benzema lijkt een stuk fijner door zijn pace en dribbel

• Riemer
EricNL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:14:
[...]

Als je een klein stukje terug leest, dan zie je dat ik deze ochtend een "nieuwe" Nani uit een pakje heb gehaald. Ik heb er dus 2, en uiteraard gaat er maar 1 van in de verkoop. Ik ben zeer tevreden met "mijn eigen" Nani :D!
Aha, het is vroeg! Dat was inderdaad een mooi pakje. Ik probeer nog steeds Robben te slijten.

• Riemer
Samiej6 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:15:
[...]

Ja, ik heb Falcao gehad in 4-3-3.
Het kan zijn dat ik wat verkeerd deed, maar ik heb vrij weinig goals gemaakt met falcao.
Alleen bij corners was hij goed...
Benzema lijkt een stuk fijner door zijn pace en dribbel
Daar was ik al bang voor. Ga toch kijken of ik hem ergens goedkoop kan vinden en den paar wedstrijden proberen.

• Ferdi_lwd
Ik heb Falcao ook gehad in een 4-5-1 formatie. Ik kon er niks mee.

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
ik heb in begin falcao gehad. Hij is echt een spits die ook ander ST naast zich moet hebben. Hij is goed in koppen maar tegelijkertijd bakt die niks van omdat hij gewoon te klein is.

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:44
Even een vraagje ik heb FIFA The Ultimate Editon gekocht, maar als ik een week niet inlog krijg ik dus ook geen pakje? Dan heb ik er al een aantal misgelopen vrees ik namelijk.

• xamirz
Gait schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:49:
Even een vraagje ik heb FIFA The Ultimate Editon gekocht, maar als ik een week niet inlog krijg ik dus ook geen pakje? Dan heb ik er al een aantal misgelopen vrees ik namelijk.
Vanaf het moment dat je UT code activeert krijg je pakjes. Als je wel activeert en paar weken niet inlogt krijg je al die pakjes wel in store.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Maar ze verlopen wel na een dag of 5, het precieze aantal dagen weet ik niet.

Edit: Je moet het pakje openen, voordat het volgende wekelijkse pakje komt.
Failure to use the gold pack in any given week will result in forfeiture of that week's gold pack offering.

[ Voor 103% gewijzigd door SR8 op 15-11-2012 10:18 ]

• Thijmeus
Wat een trage slakken @ EA. ~2 dagen geleden een ticket aangemaakt omtrent Hart die plots verdween nadat ik hem met ~60k muntjes had gewonnen. Begint aardig frustrerend te worden ;(

Nog steeds geen antwoord..

[ Voor 9% gewijzigd door Thijmeus op 15-11-2012 10:16 ]

• cypher21
lol, er staat nog steeds een ticket open van mij over een v Persie die ik verkocht heb en nooit coins gekregen heb. Da's al 3 weken geleden...

• Thijmeus
Oh jee. Dat is geen goed teken dan..
Wel kansloos, zij maken de fout (een bug) en service.. ho maar.

• xamirz
We hadden er gister over. Die f*** Hernandez kost minimal 206K
Mensen zijn gek geworden. Hij is t echt niet waard.

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Thijmeus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:16:
Wat een trage slakken @ EA. ~2 dagen geleden een ticket aangemaakt omtrent Hart die plots verdween nadat ik hem met ~60k muntjes had gewonnen. Begint aardig frustrerend te worden ;(

Nog steeds geen antwoord..
Waarom niet gewoon live chat met een vriendelijke indiër dan?

• Thijmeus
Wordt het dan direct opgelost?

• cypher21
Nope :)

thank you come again

• Ferdi_lwd
cypher21 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:18:
lol, er staat nog steeds een ticket open van mij over een v Persie die ik verkocht heb en nooit coins gekregen heb. Da's al 3 weken geleden...
Dacht al, wat heb ik die RvP goedkoop.. ;)

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Mijn issue hebben ze wel een keer direct opgelost, maar andere zaken maken ze idd vast ook gewoon een case aan :(

• Thijmeus
Nou.. heb net zo'n live chat gedaan met een advisor. Opzich hielp hij wel goed, maar hij stuurt het inderdaad gewoon door naar de 'studio'.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
xamirz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:53:
[...]

Vanaf het moment dat je UT code activeert krijg je pakjes. Als je wel activeert en paar weken niet inlogt krijg je al die pakjes wel in store.
Dit klopt niet. Vanaf de release (1 oktober) krijg je per week 1 gold pack. Dus niet vanaf het moment dat je de code inlost. Je moet bovendien elke week het pakje claimen anders ben je het pakje ook kwijt.

http://eacom.s3.amazonaws.com/FIFA13_TOS_ROW.pdf

• Ferdi_lwd
Wat is trouwens een goed alternatief voor Cech? Ik begin me eigenlijk ook te storen dat veel houdbare ballen erin vliegen, en dan vooral door fouten van meneer Cech.

Hart wil ik wel, maar die is (nu nog) onhaalbaar. tenzij ik Cech en Sneijdertje verkoop, maar dan moet ik Toure weer op de lange baan schuiven. hmm, keuzes...

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Gister voor het eerst de titel gepakt in divisie 1. Oorspronkelijk speelde ik met een nederlands team, maar achterin ben ik nu een beetje naar italiaans aan het ombouwen omdat ik niet over de 79 punten team rating kwam.

Tot gister speelde op rechtsback nog v/d Wiel (sterker nog, ik heb nog niet met deze rechtsback gespeeld).

Hebben jullie nog tips om mijn team verder aan te sterken? Op korte termijn denk ik aan Ogbonna voor Douglas en aan Stekelenburg.

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#dkDj76HdnH71m:ps3

• cypher21
jongf7 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:26:
Gister voor het eerst de titel gepakt in divisie 1. Oorspronkelijk speelde ik met een nederlands team, maar achterin ben ik nu een beetje naar italiaans aan het ombouwen omdat ik niet over de 79 punten team rating kwam.

Tot gister speelde op rechtsback nog v/d Wiel (sterker nog, ik heb nog niet met deze rechtsback gespeeld).

Hebben jullie nog tips om mijn team verder aan te sterken? Op korte termijn denk ik aan Ogbonna voor Douglas en aan Stekelenburg.

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#dkDj76HdnH71m:ps3
Barzagli, Chiellini, en dan idd stekelenburg (of Buffon als je veel coins hebt)

Ik heb een verdediging met Clichy, Chiellini, barzagli en Abate en Buffon in de goal
Knappe jongen die daar doorheen komt :P

edit;
Je hebt vd vaart verkeerd staan. Hij is links, Sneijder is rechts, kun je beter omwisselen. Sowieso zijn dat niet de beste spelers voor een 4-3-3 opstelling aangezien ze te traag zijn op de vleugels zeg maar
daarnaast is Sneijder (naar mijn mening) te aanvallend ingesteld om in een 4-3-3 als CM te gebruiken

[ Voor 15% gewijzigd door cypher21 op 15-11-2012 11:39 ]

Verwijderd

cypher21 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:37:
[...]

Ik heb een verdediging met Clichy, Chiellini, barzagli en Abate en Buffon in de goal

edit;
Je hebt vd vaart verkeerd staan. Hij is links, Sneijder is rechts, kun je beter omwisselen. Sowieso zijn dat niet de beste spelers voor een 4-3-3 opstelling aangezien ze te traag zijn op de vleugels zeg maar
daarnaast is Sneijder (naar mijn mening) te aanvallend ingesteld om in een 4-3-3 als CM te gebruiken
is de chem van clichy dan niet dramatisch?

• cypher21
Mwa, hij is 7 geloof ik, maar uit recent onderzoek is gebleken dat dat geen drol uitmaakt ;)

zolang de team chemistry maar goed is, hij op de juiste positie speelt en met de juiste opstelling is er niets aan de hand

zie

http://fifaaddiction.com/...hemistry-in-ultimate-team

[ Voor 56% gewijzigd door cypher21 op 15-11-2012 11:47 ]

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
cypher21 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:37:
[...]

edit;
vd vaart en sneijder had ik zo om staan vanwege de chemistry, ik had nog een NL back dus daar kon vd vaart beter mee samen. Ik heb ze nu omgedraaid, thnx.
Verder trek ik meestal naar binnen met deze twee omdat ze (vooral vd vaart) te traag zijn om buitenom te gaan, maar in de combinatie vind ik ze wel lekker spelen en kunnen dan ruimte maken voor afellay en narsing.

Als ik weer wat coins heb ga ik eens naar al die Italiaanse verdedigers kijken die je noemt :)

• Thijmeus
Deze squad lijkt me ook wel een keer leuk om te bouwen/proberen. Vooral met de vrije trappen van IF Diego :)

http://www.futhead.com/fifa/squads/1186382/

[ Voor 17% gewijzigd door Thijmeus op 15-11-2012 12:01 ]

• Ferdi_lwd
Thijmeus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:00:
Deze squad lijkt me ook wel een keer leuk om te bouwen/proberen. Vooral met de vrije trappen van IF Diego :)

http://www.futhead.com/fifa/squads/1186382/
Hoe neem jij de ideale vrije trap als ik vragen mag?? Weet niet of het uit te leggen is..

• Thijmeus
>30 meter ben ik op dit moment wel gevaarlijk met vrije trappen. Dichtbij weet ik het niet zo heel goed.
Vanaf 30 meter of meer hou ik altijd LB in en de LS hou ik dan naar linksboven. Ik zorg ervoor dat het linkermannetje van de muur (of rechtermannetje van de andere kant) iets voorbij de buitenste paal staat. Zo schoot ik gister nog een vrije trap vanaf 34 meter erin en 1 van 30 meter op de lat xD

• Samiej6
  • Niet online
Ik raak ze juist van dichtbij wel makkelijk. LS naar boven drukken en ong 2 bars vol schieten.
Dan gaat de bal over de muur, en in het doel :P

Lange afstand lukt mij echter totaal niet..

• Thijmeus
Oké nice. Eens proberen dat van dichtbij :D

Nou ja die van 34 meter was wel enigszins lucky. Hij ging vol op de kruising af en de keeper kon er net niet meer bij, dus hij tikte hem in de kruising. Maar die bal ging wel snoeihard en met aardige curve, Arteta was degene die schoot. Heb 'm natuurlijk opgeslagen, wel fijn dat je dat aan het eind van online wedstrijden nog kunt doen d.m.v. hoogtepunten.

• EricNL
Samiej6 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:36:
Ik raak ze juist van dichtbij wel makkelijk. LS naar boven drukken en ong 2 bars vol schieten.
Dan gaat de bal over de muur, en in het doel :P

Lange afstand lukt mij echter totaal niet..
Tip voor tussen de 37 en 45 meter.
- Druk 1x op LT (zodat er een 2e man bij komt staan)
- Het beeld zo positioneren dat de bal precies langs de speler gaat (als deze rechtdoor zou gaan).
- Hou nu LB en RB ingedrukt
- Iets minder dan 4 bars power gebruiken (bij 45 meter kun je precies 4 bars gebruiken) en dan het linkerpookje alleen maar naar links of naar rechts houden.

Het blijft natuurlijk lastig om een vrije trap tekstueel uit te leggen, maar met deze techniek heb ik veel lange afstands vrije-trappen gescoord. Daarnaast gaat de bal met deze techniek gigantisch hard, en draait als een gek. Als de bal tussen de palen gaat dan is het óf een goal, óf de keeper kan de bal niet klem-vast pakken, dus dan heb je met een beetje geluk ook nog een rebound kans.

• Samiej6
  • Niet online
@EricNL

1x op LT alleen voor de show neem ik aan?
Of de bal langs die speler uitlijnen, of langs de muur? binnenkant/buitenkant?
De rest klinkt wel redelijk uitvoerbaar, kan natuurlijk oefenen in de arena

[ Voor 23% gewijzigd door Samiej6 op 15-11-2012 12:42 ]

• EricNL
Samiej6 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:41:
@EricNL

1x op LT alleen voor de show neem ik aan?
Of de bal langs die speler uitlijnen, of langs de muur? binnenkant/buitenkant?
De rest klinkt wel redelijk uitvoerbaar, kan natuurlijk oefenen in de arena
Nee het is niet voor de show, want de vrije trap wordt genomen met de man die er bij komt staan. Ik twijfel nu alleen even of de combinatie "LB + RB" niet "LT + RT" moet zijn. Ik zit op dit moment op me werk, dus kan het niet met 100% zekerheid zeggen. Is een beetje hetzelfde als je aan iemand vraagt met welke voet je op de rem drukt in de auto: als je het niet doet/voelt begin je te twijfelen :P

Wat betreft het uitlijnen vind ik moeilijk om uit te leggen. Als je zeg maar aan de linkerkant van de 16 staat (dus meer aan de kant van de linker corner vlag dan aan de rechter cornervlag) dan zorg je ervoor dat je de bal "uitlijnt" naast de meest rechtse speler in de muur. Je krult de bal dan met een curve naar links, in de linkerhoek van het doel.

[ Voor 19% gewijzigd door EricNL op 15-11-2012 12:55 ]

• Thijmeus
Gewoon met je rechtervoet hoor! :P

• EricNL
_/-\o_
Off-topic:
Moet je eens in een automaat gaan zitten. Als je dat een lange tijd niet hebt gedaan garandeer ik je dat je in het begin in ieder geval twijfelt. Pas om het moment dat je met je linkervoet remt merk je dat dat niet fijn is :+

On-topic:
Hamsik en Nani verkocht. Nu kan ik eindelijk mijn wissel-speler voor LM gaan kopen: Bale!
Ik verwacht dat Nani (voor de duidelijkheid: ik had er 2, dus heb maar 1 Nani verkocht :)) wel mijn basisspeler op LM blijft, daar Bale misschien toch net iets verdedigender is. Hoe dan ook, ik denk dat het een prima alternatief is.

[ Voor 30% gewijzigd door EricNL op 15-11-2012 13:11 ]

• Samiej6
  • Niet online
EricNL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:53:
[...]

Nee het is niet voor de show, want de vrije trap wordt genomen met de man die er bij komt staan. Ik twijfel nu alleen even of de combinatie "LB + RB" niet "LT + RT" moet zijn. Ik zit op dit moment op me werk, dus kan het niet met 100% zekerheid zeggen. Is een beetje hetzelfde als je aan iemand vraagt met welke voet je op de rem drukt in de auto: als je het niet doet/voelt begin je te twijfelen :P

Wat betreft het uitlijnen vind ik moeilijk om uit te leggen. Als je zeg maar aan de linkerkant van de 16 staat (dus meer aan de kant van de linker corner vlag dan aan de rechter cornervlag) dan zorg je ervoor dat je de bal "uitlijnt" naast de meest rechtse speler in de muur. Je krult de bal dan met een curve naar links, in de linkerhoek van het doel.
Het zal wel LB+RB zijn, want RT is geloof ik dat je een andere speler kiest om de vrije trap mee te nemen.
Eigenlijk doe je hetzelfde als net ook al werd uitgelegd door Thijmeus, alleen neem jij hem dan met de 2de speler en Thijmeus met de speler die achter de bal staat.
Vanavond even uitproberen.

Offtopic: ik had hetzelfde toen ik voor het eerst in een automaat reed, geef mij maar gewoon een schakelbak :)

[ Voor 12% gewijzigd door Samiej6 op 15-11-2012 13:17 ]

• EricNL
Samiej6 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:16:
[...]

Het zal wel LB+RB zijn, want RT is geloof ik dat je een andere speler kiest om de vrije trap mee te nemen.
Eigenlijk doe je hetzelfde als net ook al werd uitgelegd door Thijmeus, alleen neem jij hem dan met de 2de speler en Thijmeus met de speler die achter de bal staat.
Vanavond even uitproberen.

Offtopic: ik had hetzelfde toen ik voor het eerst in een automaat reed, geef mij maar gewoon een schakelbak :)
Het lijkt er alleen op denk ik. Ik heb deze techniek uit een Youtube filmpje gehaald met Fifa 12. Het heeft even nodig om het onder te knie te krijgen, en de vrije trap reageerd natuurlijk ook anders op de speler die hem neemt (hier heb je helaas geen keus in aangezien de 2e man hem neemt). Ze zorgen bij mij inmiddels altijd voor dreiging.

En geloof me, de 1e keer dat je zo'n vrije trap raakt sta je versteld, want de snelheid en curve is echt geweldig!

Verwijderd

automaat zwaar boven schakelbak!

ontopic: dat LB en naar boven ingedrukt houden werkt idd, ik doe het ook altijd zo.

• Ferdi_lwd
Ik zie hier regelmatig de naam van Clichy voorbij komen, maar nooit Ashley Cole voor de linksback positie. Is hier een reden voor?

http://www.futhead.com/fifa/players/compare/551/2649

Clichy is sneller, maar verder toch zeker niet beter, volgens de stats. En het scheelt volgens FUTHead maar 5k. Iemand al met Cole gespeeld?

Verwijderd

Ferdi_lwd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:57:
Ik zie hier regelmatig de naam van Clichy voorbij komen, maar nooit Ashley Cole voor de linksback positie. Is hier een reden voor?

http://www.futhead.com/fifa/players/compare/551/2649

Clichy is sneller, maar verder toch zeker niet beter, volgens de stats. En het scheelt volgens FUTHead maar 5k. Iemand al met Cole gespeeld?
De links en rechts back hoeven niet zo goed te zijn in verdedigen, ze moeten vooral snel genoeg zijn om de snelle vleugels van tegenstanders bij te kunnen houden en op te kunnen vangen.

• Thijmeus
Heb hem wel eens geprobeerd.. niet zo heel fijn. Ik vind hem te langzaam als LB.

• EricNL
En Bale is binnen!
Team is nu als volgt: http://www.ea.com/uk/foot...show-off#iCNrJsPCnH76d:pc
Ik mis eigenlijk alleen nog Vidic.

@Thijmeus,
Aangezien jij Vidic toch redelijk onverwachts uit een pakje kreeg, ben ik best bereid om hem voor 10k van je over te nemen O-)

• Thijmeus
Haha. You wish! :) Al heb ik dan natuurlijk wel 2.5k winst t.o.v. het pakje, hehe.
Maar vind hem ietwat tegenvallen, maar dat kan ook liggen aan mijn manier van verdedigen natuurlijk ;)

• EricNL
Thijmeus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:09:
Haha. You wish! :) Al heb ik dan natuurlijk wel 2.5k winst t.o.v. het pakje, hehe.
Maar vind hem ietwat tegenvallen, maar dat kan ook liggen aan mijn manier van verdedigen natuurlijk ;)
Zie je, dan pak je toch mooi 2,5k winst. Ik zeg: doen :)!
Nee even serieus: jammer dat die tegen valt. Wordt hij er vaak uitgelopen, of is zijn Pace niet het probleem?

• Thijmeus
Het d'r uit lopen valt opzich nog wel mee met redelijke positionering. Hij heeft immers ook 66 sprint speed. Maar tegen snelle, behendige spelers is het wel moeilijk.. zijn acceleratie is laag, agility is laag en balance is laag. Hij voelt dus een beetje als een vrachtwagen.. wat soms wel vrij vervelend is. In de lucht is hij wel dodelijk :)

• Ferdi_lwd
Team-update: http://www.ea.com/uk/foot...how-off#i4cswqEfnH76G:ps3

Heb toch eerst maar in verdedigend opzicht versterking gehaald. Moet alleen nog even een goeie opstelling halen voor Luiz, helaas laten m'n coins (28) dat niet toe. Hoop dat ik Sneijder snel verkoop voor ± 20k en de rest van de crap uit die pakketjes, en dan verder voor Toure of Nani.

• Samiej6
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met Podolski op CAM?

• Riemer
Net Robben verkocht voor 575K. Zal vanavond even een team update posten.

• Thijmeus
Nice! Dat is wel wat meer dan de 230k die ik voor mijn Vidic ving :P

• Riemer
Thijmeus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:02:
Nice! Dat is wel wat meer dan de 230k die ik voor mijn Vidic ving :P
Ja idd. Had hem eerst zelfs nog goedkoper aangeboden maar niemand wilde robben hebben. Formatiekaartje gekocht 4-1-2-1-2 en daarna ging het snel!

Ik las dat Vidic niet aan je verwachtingen voldeed. Gelukkig kon je hem goed verkopen.

• Thijmeus
Haha ja, formaties veranderen werkt soms aardig goed voor de luie kopers! :P En nee helaas.. geweldig in H2H, maar niet echt heel fijn in FUT.

Met Vidic ongeveer voor 85% van deze Hybrid kunnen financieren! :D
Ik post vanavond wel hoe die speelt, maar dit moet goed komen lijkt me zo.

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#eDdgrviKnH8c0:pc

[ Voor 12% gewijzigd door Thijmeus op 15-11-2012 17:17 ]

• Riemer
Thijmeus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:17:
Haha ja, formaties veranderen werkt soms aardig goed voor de luie kopers! :P En nee helaas.. geweldig in H2H, maar niet echt heel fijn in FUT.

Vind het er tof uitzien. Wordt nu al angstig van je spitsen! Damn... Lahm vind ik een fantastische RB.

• Riemer
Bij deze mijn twee teams:

BPL team
http://www.futhead.com/fifa/squads/1196503/

Op de bank: Baines, Kaboul, David Luis, Richards, Ramires, Young, Teves, David Silva, Lennon en Milner.

Liga BBVA team
http://www.futhead.com/fifa/squads/1196667/

Op de bank: Jordi Alba, Puyol, Pique, Mascherano, Sergio Busquets, Song, David Villa, Alexis Sanchez, Pedro en Fernando Llorente.

Zit te twijfelen over Dani Alves. Vind hem te duur en wil eigenlijk gewoon Messi maar denk dat ik dan nog wel even door moet sparen / traden en gamen. Voor mijn BPL team zit ik te denken om toch nog Aguero te kopen. van Persie is fantastisch maar Rooney valt me op CF erg tegen. Speel denk ik liever met Aguero / Tevez of Aguero / David Silva. Suggesties?

[ Voor 15% gewijzigd door Riemer op 15-11-2012 19:24 ]

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 12:39
absurd wat ze op PC voor Ronaldo vragen, 6.500.000 en 8.500.000...
gaat nergens over en wie heeft er zoveel coins..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Riemer
SuperVeloce schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:41:
absurd wat ze op PC voor Ronaldo vragen, 6.500.000 en 8.500.000...
gaat nergens over en wie heeft er zoveel coins..
Ja idd echt absurd. Zat net even bij 'leaderboards' te kijken. zijn dus mensen die al 12 miljoen aan matchcoins hebben verdient! Hebben meer dan 24000 wedstrijden gewonnen en slechts 30 verloren. Dan snap ik dat je zoveel coins hebt. Hoe het mogelijk is dat ze zoveel wedstrijden gespeeld hebben???

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
RiemerDas schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:43:
[...]

Ja idd echt absurd. Zat net even bij 'leaderboards' te kijken. zijn dus mensen die al 12 miljoen aan matchcoins hebben verdient! Hebben meer dan 24000 wedstrijden gewonnen en slechts 30 verloren. Dan snap ik dat je zoveel coins hebt. Hoe het mogelijk is dat ze zoveel wedstrijden gespeeld hebben???
dat is uiteraard niet echt gespeeld... gewoon cheaters

• q-enf0rcer.1
Thijmeus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:17:

Ik raad je aan Welliton en Emenike om te ruilen van plek. Dan kan Emenike makkelijker profiteren van zijn long shots omdat hij dan minder zijn weak foot hoeft te gebruiken

• Samiej6
  • Niet online
Eindelijk van Persie maar eens gekocht :D
Gelukkig maar voor 54k ipv 60k+
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#hRDufKn4nH8tc:pc

[ Voor 12% gewijzigd door Samiej6 op 15-11-2012 22:00 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
De tering wordt telkens uit FUT gegooid, ligt dat aan mijn verbinding of blijft het overal slecht

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 12:39
welke opstelling raden jullie me aan?

zo 4-1-2-1-2?
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#cOdlN7wSnH8xr:pc

of 4-2-3-1
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#j9XkBDXanH8xs:pc

heb zelf het idee dat 4-1-2-1-2 beter is... moet alleen wel formatie kaartjes kopen, zijn 10k ofzo...

[ Voor 4% gewijzigd door SuperVeloce op 15-11-2012 23:03 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• jarnoz
Dit is nu mijn team maar ik vind het helemaal niet lekker spelen mischien is het wennen maar serie a speelde beter vond ik.

http://www.ea.com/uk/foot...how-off#evVNue9enH8xo:ps3

• q-enf0rcer.1
jarnoz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:03:
Dit is nu mijn team maar ik vind het helemaal niet lekker spelen mischien is het wennen maar serie a speelde beter vond ik.

Je hebt een erg zwak middenveld. Misschien dat het daarom tegenvalt. Hazard, Valencia en Silva zijn allemaal veel te aanvallend ingesteld.

Voor de rest wel een heerlijk team zeg!

• Riemer
jarnoz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:03:

Je middenveld is niet in balans maar ook je backs zijn uit balans. Bale kan voor een middenvelder goed verdedigen maar is geen links back. Daarnaast heb ik ook ervaring met een 4-4-2 opstelling met een vergelijkbaar team en vond het ook niet fijn spelen. Speel nu 4-4-1-1 en heb het idee dat mijn vleugels meer bereikt worden.

• Thijmeus
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:51:
[...]

Ik raad je aan Welliton en Emenike om te ruilen van plek. Dan kan Emenike makkelijker profiteren van zijn long shots omdat hij dan minder zijn weak foot hoeft te gebruiken
Inderdaad. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
ik ga wat anders doen wat zeggen jullie hiervan?

http://www.futhead.com/fifa/squads/1206752/#squad-player

mischien bale nog ruilen met hazard?

[ Voor 15% gewijzigd door jarnoz op 16-11-2012 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind persoonlijk een serie A team het fijnst spelen... vraag me niet waarom maar het voelt gewoon zo door de sterke verdedigers in deze competitie. Ook zijn voorhoedespelers relatief goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
FUT plat voor onderhoud.

Helaas wisten er meer mensen van :(

Als het goed is ben ik iig nog steeds de hoogste bieder met 3x 20k op balotelli en 2x 25k op v Persie. Hopelijk zijn die van mij als FUT terug online komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
jarnoz schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 00:57:
ik ga wat anders doen wat zeggen jullie hiervan?

http://www.futhead.com/fifa/squads/1206752/#squad-player

mischien bale nog ruilen met hazard?
Heb zelf nog niet met Hazard gespeeld maar zijn stats zien er wel indrukwekkend uit. Bale speel ik zelf ook mee. Is een prima keuze. Ben heel erg benieuwd hoe David Silva het bij jou doet. Ik stel hem in een 4-4-1-1- opstelling als CF op en vind dat hij dan wat minder goed tot zijn recht komt. Wellicht komt dit ook door het feit dat ik net als jij Rooney en van Persie voor hem heb staan en hij met bijv. Tevez en Aguero beter uit de verf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
cypher21 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:05:
FUT plat voor onderhoud.

Helaas wisten er meer mensen van :(

Als het goed is ben ik iig nog steeds de hoogste bieder met 3x 20k op balotelli en 2x 25k op v Persie. Hopelijk zijn die van mij als FUT terug online komt :P
Wow, dat zou erg mooi voor je zijn! maar eerlijk is eerlijk, ze moeten gewoon (als dat kan) alle trades op expired zetten wanneer ze weer gaan sleutelen. Na het onderhoud heb ik waarschijnlijk Vorm binnen en hoop dat ik Cech kwijt ben! Daarna heb ik genoeg coins voor Nani :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Nah eerlijk zou zijn als ze gewoon alles op pause zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:21:
[...]

Wow, dat zou erg mooi voor je zijn! maar eerlijk is eerlijk, ze moeten gewoon (als dat kan) alle trades op expired zetten wanneer ze weer gaan sleutelen. Na het onderhoud heb ik waarschijnlijk Vorm binnen en hoop dat ik Cech kwijt ben! Daarna heb ik genoeg coins voor Nani :)
Zit er zelf ook over te denken Cech te verkopen. Had hiervoor Vorm en die was of net zo goed of stabieler. Cech laat veel los / stompt weg en in de rebound ben ik de klos. Heb nog een Julio Cesar in mijn club staan. Is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Keepers blijven een apart verhaal. Bijv. Cech is een beest voor de één, maar voor de ander waardeloos. Met mijn boeren verstand denk ik gewoon dat over de 'long term' Cech meer ballen stopt dan een keeper die lager dan 84 rating heeft.

Vorm zou in theorie nog meer wegstompen/loslaten vanwege zijn 74 handling t.o.v. 81 voor Cech.
Aan de andere kant maakt het mij echt geen donder uit tegen welke goalie ik speel en heb ik twijfels bij de verhouding tussen stats en prestaties. Zo scoorde ik er eenvoudig 4 bij een Lloris, maar kreeg een Marchetti een 10! Omdat hij alle onmogelijke ballen eruit hield.. die wedstrijd verloor ik overigens met 1-0 terwijl hij 2 schoten had en ik 15 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Klopt, maar als je ziet wat Cech kost en wat Vorm kost, heb ik liever dat Vorm er meer loslaat en wegstompt dan een Cech waar je veel meer van verwacht, en die klemt echt bijna niks. En met de coins van Cech kan ik mijn middenveld aardig versterken :)

Julio Cesar heb ik met FIFA 12 gehad, weet niet of dat te vergelijken is maar vond 'm daarin niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio cesar was echt BAGGER in Fifa 12, die man kreeg de simpelste schoten nieteens eruit.

Geen idee hoe hij in 13 is overigens.

EDIT: Heeft er iemand van jullie een prachtig idee voor een Bundesliga/BPL hybrid? die in totaal rond de 230K kost? Ben ik erg benieuwd naar en zou ik wel is willen maken. (graag in FUThead maken en showen :> )

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Heb hem echt heel lang gehad in mijn eerste team, toen ik nog nauwelijks coins had. Zoals ik al zei vind ik het lastig keepers te beoordelen.. dus laat ik het als volgt zeggen: hij hield de ballen tegen die hij moest tegenhouden en ik ergerde me nauwelijks aan mijn keeper, ook maakte hij zelden een blunder. Het feit dat ik hem eigenlijk niet verving zegt al genoeg denk ik. Naar mijn mening één van de betere keepers in zijn prijsklasse. Perfecte aankoop als je niet genoeg coins hebt of wilt betalen voor de duurdere GK's van deze wereld: Hart, Cech etc.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:42:
Julio cesar was echt BAGGER in Fifa 12, die man kreeg de simpelste schoten nieteens eruit.

Geen idee hoe hij in 13 is overigens.

EDIT: Heeft er iemand van jullie een prachtig idee voor een Bundesliga/BPL hybrid? die in totaal rond de 230K kost? Ben ik erg benieuwd naar en zou ik wel is willen maken. (graag in FUThead maken en showen :> )
Alsjeblieft! :)

http://www.futhead.com/fifa/squads/1210715/

[ Voor 36% gewijzigd door Thijmeus op 16-11-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijmeus schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:46:
Heb hem echt heel lang gehad in mijn eerste team, toen ik nog nauwelijks coins had. Zoals ik al zei vind ik het lastig keepers te beoordelen.. dus laat ik het als volgt zeggen: hij hield de ballen tegen die hij moest tegenhouden en ik ergerde me nauwelijks aan mijn keeper, ook maakte hij zelden een blunder. Het feit dat ik hem eigenlijk niet verving zegt al genoeg denk ik. Naar mijn mening één van de betere keepers in zijn prijsklasse. Perfecte aankoop als je niet genoeg coins hebt of wilt betalen voor de duurdere GK's van deze wereld: Hart, Cech etc.

[...]

Alsjeblieft! :)

http://www.futhead.com/fifa/squads/1210715/
Hoe kan die teamgeest nu nog 100 zijn terwijl ze allemaal verschillende nationaliteiten hebben en niet bij elkaar in de competitie spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
servers zijn om 11 uur weer beschikbaar.
vorige keer met het onderhoud had ik een iniesta voor 10k kunnen kopen omdat na mijn bod de servers plat liggen.
hoop idd dat ze dat na vele klachten nu anders aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:00:
[...]

Hoe kan die teamgeest nu nog 100 zijn terwijl ze allemaal verschillende nationaliteiten hebben en niet bij elkaar in de competitie spelen?
zolang de spelers op de juiste positie en opstelling staan hebben ze zoiezo 9chemistry.
betekent niet dat ze lekker samenwerken natuurijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:00:
[...]

Maximum per speler is 9. Zoals je ziet hebben ze allemaal 9 chem. 11x 9 = 99 en de manager doet de rest.
jarnoz schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:03:
[...]

zolang de spelers op de juiste positie en opstelling staan hebben ze zoiezo 9chemistry.
betekent niet dat ze lekker samenwerken natuurijk.
Feitelijk niet juist. In die formatie heb ik de spelers zodanig opgesteld dat ze maximale chem. krijgen door club en league. Bijvoorbeeld Ramires heeft 9 chem. door zelfde league, nationaliteit en club als Luiz. Dit team speelt net zo goed samen als een volledig BPL team..

[ Voor 42% gewijzigd door Thijmeus op 16-11-2012 10:05 ]

Pagina: 1 ... 33 ... 82 Laatste