Het zou jammer zijn inderdaad, al moet ik zeggen dat jaren geleden op mijn galaxy S cyanogenmod duidelijk beter was dan de firmwares van samsung. Daarna met mijn galaxy S2 was cyanogenmod wel leuk, maar zag ik toch meer in die aangepaste samsung firmwares, zoals wanamlite.Paradise schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:54:
Tweakers haakt lekker in op de Exynos discussie: poll: ExyNo
Vind het toch wel jammer als CM inderdaad niet meer uit zou komen voor de Note 2. Zit bijvoorbeeld wel echt op een ParanoidAndroid ROM te wachten, want met de grootte van het scherm zou een tablet-modus niet misstaan.
Nu heb ik een note 2, en ik moet zeggen dat ik in de software nog niks ben tegengekomen waardoor ik aan een custom rom zit te denken, ben er erg tevreden over eigenlijk en het werkt echt heel snel. Zolang het toestel maar geroot kan worden ben ik persoonlijk wel tevreden denk ik.
Edit: voor de mensen die van grafisch mooie games houden, probeer eens wild blood. Zover ik weet de eerste game op android die gebruik maakt van de unreal engine. Ziet er toch mooi uit op het scherm van de note.
[ Voor 9% gewijzigd door pimjai op 17-10-2012 09:01 ]