WAARSCHUWING ! betreft aankoop bij b2ctelecom.nl (Die het zelf nu ook misschien pas te weten gaan komen)
De eerste note II 's in mijn omgeving, nu ja de eigenaren :-) willen een nieuwe accu.
Zo ook mijn vriendin die alle zeilen bij heeft staan de hele dag en nogal wat prik verbruikt en on de haverklap bij laadt en zo.
Nu kocht ik voor haar bij een webshop een 4200 mah accu, exacte afmetingen als de 3100 mah, voorzien van gouden sticker met 'chinese tekens' er op. Uiteraard was die 'gold line' duurder dan andere met minder mah's.
Net er in gezet, en meteen gecheckt, want if sounds to good to be true... met de DU battery saver app / widget.
Gelukkig bevat de accu wel een chip, en die meldt onder andere helaas :
max capacity : 3100 mah....
en de rest, zoals temp, voltage etc.
Ik heb de webshop gemailt, ff afwachten maar.
De eerste note II 's in mijn omgeving, nu ja de eigenaren :-) willen een nieuwe accu.
Zo ook mijn vriendin die alle zeilen bij heeft staan de hele dag en nogal wat prik verbruikt en on de haverklap bij laadt en zo.
Nu kocht ik voor haar bij een webshop een 4200 mah accu, exacte afmetingen als de 3100 mah, voorzien van gouden sticker met 'chinese tekens' er op. Uiteraard was die 'gold line' duurder dan andere met minder mah's.
Net er in gezet, en meteen gecheckt, want if sounds to good to be true... met de DU battery saver app / widget.
Gelukkig bevat de accu wel een chip, en die meldt onder andere helaas :
max capacity : 3100 mah....
en de rest, zoals temp, voltage etc.
Ik heb de webshop gemailt, ff afwachten maar.
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)