Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:48:
[...]

Blauwe bolletje? Heb ik niet? Hoe krijg je dat tevoorschijn?
Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of hij heeft zijn telefoon nog niet geüpdatet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:36
Iemand hier die deze ROM al draait? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1970335 Lijkt me echt geweldig als toevoeging op de Phablet form factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt het blauwe balletje op de manier dat je hem ook weg haalt,

De terugknop lang indrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspercornege
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-08 19:40
Zojuist mijn Note 2 besteld! Nu kan ik me ook bij de community voegen :) Ik heb me al een beetje bijgelezen maar ik vroeg me toch af of er al veel gebruikers zijn die ook ervaring hebben met de flipcover. Hij is 35 euro bij nederlandse shops en dat vind ik toch wel erg veel geld. Hij ziet er gelikt uit, maar is hij ook praktisch? Zijn er wellicht beter alternatieven? Een pouch lijkt me ook wel goed, als die dingen niet zo dik waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caspercornege schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:01:
Zojuist mijn Note 2 besteld! Nu kan ik me ook bij de community voegen :) Ik heb me al een beetje bijgelezen maar ik vroeg me toch af of er al veel gebruikers zijn die ook ervaring hebben met de flipcover. Hij is 35 euro bij nederlandse shops en dat vind ik toch wel erg veel geld. Hij ziet er gelikt uit, maar is hij ook praktisch? Zijn er wellicht beter alternatieven? Een pouch lijkt me ook wel goed, als die dingen niet zo dik waren...
Ik heb deze nu een week in gebruik en ben er zeer tevreden over zuiver leer en hij past er mooi in. Gekocht bij cool blue en snelle levering.
http://www.pdashop.nl/pro...luna-pouch-black-4xl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

caspercornege schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:01:
Ik heb de flipcover in gebruik en hij bevalt uitstekend. Hij vervangt ook meteen je batterij cover dus de originele heb je mooi als reserve. O.k. het is even veel geld maar je hebt bescherming voor het beeldscherm die eigenlijk geen extra ruimte inneemt. Er is ook een goedkopere versie maar die heeft geen NFC antenne.

Zo'n pouch vind ik maar niks. Je moet je telefoon er iedere keer uithalen en zit je met twee dingen in je handen.
De flipcover geeft ook meteen extra grip als je de telefoon bedient.

Op eBay staan meer dan genoeg flip covers.

En natuurlijk de flip covers met NFC.

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 07-11-2012 19:37 . Reden: Linkje naar eBay met flip covers toegevoegd ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mobilesupplies...2-n7100-rood-p-14470.html

Deze heb ik nu in gebruik de flap kan naar achteren gevouwen. Wil misschien wel de originle maar wil wel graag weten of die ook achter het toestel gevouwen kan worden. Anders lijkt het me lastig bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

@Silvertje: De originele flip cover is heel soepel en kan helemaal naar achter om het toestel gevouwen worden.
De voorkant van de flipcover is van een steviger materiaal met een zacht bekleding aan de binnenkant en is ongeveer 1mm dik. De batterijklep is hetzelfde als de originele klep.

De flip cover waarnaar jij verwijst staat ook op eBay.

[ Voor 30% gewijzigd door sjaool op 07-11-2012 19:42 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspercornege
Ok bedankt voor de reacties :) Ik denk dat het toch maar de Samsung flip cover wordt. Voorheen had ik de SE Xperia Play, en dat was dus een redelijk dikke telefoon en daarom heb ik nooit enige bescherming er omheen gedaan omdat hij dan te dik zou zijn voor in mijn broekzak. Met de note 2 is dat echter niet het geval, dus ik ben er uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo net geroot, CWM geinstalleerd, ik begin me weer wat meer thuis te voelen op mijn telefoon zo. :D
Tijd voor een leuke custom rom.

Paranoid rom download is wat traag, maar die gaat er voor het slapen gaan nog op. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door -TheNose- op 07-11-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caspercornege schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:45:
Ok bedankt voor de reacties :) Ik denk dat het toch maar de Samsung flip cover wordt. Voorheen had ik de SE Xperia Play, en dat was dus een redelijk dikke telefoon en daarom heb ik nooit enige bescherming er omheen gedaan omdat hij dan te dik zou zijn voor in mijn broekzak. Met de note 2 is dat echter niet het geval, dus ik ben er uit :)
28 eurootjes http://www.mobielbereikba...-galaxy-note-ii/hoesjes/2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspercornege
Thnx! Ik heb hem direct besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sutekh82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10-2024
Nadeel van zo'n flipcover is dat je note 2 niet meer in een autohouder past. Tenzij het een universele is. Maar dan nog zit je met die flap die je ergens kwijt moet.
Daarom heb ik de samsung pouch die vrij eenvoudig en dun is. Ik mis alleen zo'n 'touwtje' waarmee je hem eruit kunt trekken. Nu knijp je 'm eruit alsof je tube tandpasta bijna leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspercornege
Telefoon hoeft in mijn geval niet in de autohouder :p Ik reis met de trein :(
Zijn er trouwens mensen die een screenprotector gebruiken voor de Note 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin198
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09 18:20
caspercornege schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:41:
Dat zou belachelijk dom zijn.
-Het is gorilla glass (2) dus krassen zijn erg onwaarschijnlijk
-Als hij valt met een screenprotector breekt hij alsnog.
-In de handleiding staat dat je het niet moet doen omdat het de s-pen of sensors kan beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Robin198 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:05:
[...]

Dat zou belachelijk dom zijn.
-Het is gorilla glass (2) dus krassen zijn erg onwaarschijnlijk
-Als hij valt met een screenprotector breekt hij alsnog.
-In de handleiding staat dat je het niet moet doen omdat het de s-pen of sensors kan beïnvloeden.
Nee.. écht??? 8)7
"Belachelijk dom" dekt de lading in dit geval prima ja. Die dingen zijn tegen krassen, niet tegen breuken.

Zélfs bij Gorilla Glass kunnen krassen ontstaan. Ik heb meerdere toestellen gehad met GG, zonder screenprotector en reken maar dat die krasjes hadden. Ik gebruik sinds ik dit weet altijd een screenprotector en vele anderen met mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sutekh82
Je zit er toch alleen met je vingertoppen of stylus op? Ik zie het nu van zo'n screenprotector niet. Alleen marketing-technisch :P
Volgens mij oogt je scherm ook minder mooi met een extra laag plastic erover.
Mijn Galaxy S 1 is na twee jaar trouwe dienst nog steeds krasvrij. Heeft ook altijd in een pouch gezeten.

[ Voor 20% gewijzigd door Sutekh82 op 08-11-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin198
Ken. schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:39:
[...]

Nee.. écht??? 8)7
"Belachelijk dom" dekt de lading in dit geval prima ja. Die dingen zijn tegen krassen, niet tegen breuken.

Zélfs bij Gorilla Glass kunnen krassen ontstaan. Ik heb meerdere toestellen gehad met GG, zonder screenprotector en reken maar dat die krasjes hadden. Ik gebruik sinds ik dit weet altijd een screenprotector en vele anderen met mij.
In de handleiding staat dat het de s-pen en sensors beïnvloed. Maargoed als jij je toestel lelijker wil maken zonder enig nut moet je zelf weten. Verder heb ik op mijn afgelopen 3 toestellen de afgelopen jaren nog nooit ook maar 1 kras gehad. Ze hadden alle 3 gorilla glass btw. Mijn vader heeft al 2 jaar een HD2 zonder screenprotector en ook hij heeft nog nooit krassen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Een goed geplaatste screenprotector zie je niet zitten. Hebben we het wel over hetzelfde :?

In de handleiding staat ook dat je garantie vervalt als je je toestel root en aanpast, moet ik dat dan ook maar niet doen?

EDIT: Lees dit ook maar even dan.. Note 2 met krassen:
http://tinyurl.com/b7qqzun (stukje scrollen en lezen)

[ Voor 48% gewijzigd door Ken. op 08-11-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin198
Ken. schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:44:
Een goed geplaatste screenprotector zie je niet zitten. Hebben we het wel over hetzelfde :?

In de handleiding staat ook dat je garantie vervalt als je je toestel root en aanpast, moet ik dat dan ook maar niet doen?

EDIT: Lees dit ook maar even dan.. Note 2 met krassen:
http://tinyurl.com/b7qqzun (stukje scrollen en lezen)
Mijn vorige toestellen:
-HD2 vanaf launch
-Evo3d vanaf launch
-Nu note2 vanaf launch
Mijn vaders HD2, mijn ooms HD2, mijn moeders Desire,
Al deze toestellen hebben nooit een screenprotector gehad. Ook hebben ze allemaal geen krassen gehad ooit.

Wel had ik een glasbreuk in mijn evo3d, maar dat was nadat hij vanaf 1 hoog uit het raam was gevallen. Overigens had die ondanks een kleine breuk (1cm) nog altijd geen krassen.

Maargoed, ga jij maar lekker nutteloos een screenprotector gebruiken, die lelijk is, niks bereikt, en ook nog eens je s-pen en sensors negatief beïnvloed. Have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
-TheNose- schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:08:
Iemand hier die deze ROM al draait? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1970335 Lijkt me echt geweldig als toevoeging op de Phablet form factor.
Ik ga hem binnenkort wel even testen, moet alleen eerst even mijn 64gb sd kaart formatteren naar fat32.

Ik lees wel veel over dat het niet zo soepel is als stock dus ik wacht nog eventjes af tot hij wat verder ontwikkeld is :)

@hierboven deze post

Laat iedereen lekker doen wat ie wilt, ervaringen verschillen toch per mens.
Heb er zelf ook een spigen steinheil op zitten en die bevalt me prima. Geen problemen met m'n styles hoor :)

[ Voor 17% gewijzigd door struukduuker op 08-11-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die ervaring heeft met oordopjes? Ik vindt de standaard niet denderend, er zijn zoveel merken en prijzen. Ik houdt van een stevige bas en hoge tonen vindt ik belangrijk. Ik luister hoofdzakelijk naar dance muziek, dat maakt het misschien al wat makkelijker om een bepaald merk uit te kiezen. Ik wi tot ongeveer 175 euro uitgeven, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Geen idee of het hier al eens is langsgekomen, maar ik wil toch even waarschuwen voor het gebruik van de 'Find my phone' functie die Samsung ingebouwd heeft. Het is een leuke functie, maar het aanzetten hiervan zorgt voor een battery drain door het gpsd process.

Als je hier last van hebt, uitzetten gaat via Settings > Security > Remote Controls.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:53
Robin198 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:02:
[...]

Mijn vorige toestellen:
-HD2 vanaf launch
-Evo3d vanaf launch
-Nu note2 vanaf launch
Mijn vaders HD2, mijn ooms HD2, mijn moeders Desire,
Al deze toestellen hebben nooit een screenprotector gehad. Ook hebben ze allemaal geen krassen gehad ooit.

Wel had ik een glasbreuk in mijn evo3d, maar dat was nadat hij vanaf 1 hoog uit het raam was gevallen. Overigens had die ondanks een kleine breuk (1cm) nog altijd geen krassen.

Maargoed, ga jij maar lekker nutteloos een screenprotector gebruiken, die lelijk is, niks bereikt, en ook nog eens je s-pen en sensors negatief beïnvloed. Have fun.
Ik kan je bij deze dan wel gelijk mededelen dat mijn Note 2 zijn eerstje krasje al heeft opgelopen.
Dus een screenprotector heeft wel degelijk nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sutekh82
Mijn note 2 krijgt alleen vingertoppen en een stylus op z'n voorruitje. Verder ligt hij altijd omhoog te kijken en als hij op reis gaat, gaat hij in z'n slaapzak. Op deze manier nooit krassen, hij komt namelijk niet in contact met scherpe voorwerpen. Echt niet dat ik z'n gezicht afplak met plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sutekh82 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:07:
Mijn note 2 krijgt alleen vingertoppen en een stylus op z'n voorruitje. Verder ligt hij altijd omhoog te kijken en als hij op reis gaat, gaat hij in z'n slaapzak. Op deze manier nooit krassen, hij komt namelijk niet in contact met scherpe voorwerpen. Echt niet dat ik z'n gezicht afplak met plastic.
Schitterende reactie, ben het helemaal met je eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:18
Om even op het 'screen protector' verhaal terug te komen, ik heb een week lang een cheap protector uit china erop gehad. 0.50 cent en deze beinvloedde totaal de s-pen niet. Mijn screen protector zit er zo mooi en strak op dat je deze bijna niet zit zitten.

Voor de mensen die gaan klagen dat het overbodig is vanwege gorilla glass, leer eerst een niet meekijken op mijn mooie note, gesprekken en mijn foto's van mijn sexy vriendin :9 in de trein. Dat is ook een van de redenen om een mirror screen protector er op te zetten voor mij.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
Wist niet eens dat die dingen bestonden, maar een mirror screen protector klinkt wel heel interessant. Zeker omdat je met dat grote scherm wel snel last hebt van (het idee) dat mensen meelezen op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2day
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Eigenlijk ben ik geen fan van screenprotectors.Voelt toch anders aan. Om het maar geen durex gevoel te noemen. Maar het beschermt wel. :)
Mijn Note 1 had na 2 dagen al een flinke kras. Ik zou niet weten waar of wanneer dat gebeurt zou moeten zijn. Draag de Note altijd in mijn binnenzak. Maar toch.
Ik heb daarom bij de SGN II direkt deze set gekocht een case met screenprotector. Daar ben ik blij mee want ik denk dat het scherm anders al een paar krassen opgelopen zou hebben. Verder wordt aan functionaliteit nergens ingeboet. Dus dan toch maar een screenprotector. Als je met je S-pen continu door een groef gaat weet je wel beter.

[ Voor 9% gewijzigd door 2day op 11-11-2012 12:26 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Heb zakelijk een mooie aanbieding gehad voor een ander toestel (zie mijn, ik mis mijn iphone post eerder in dit topic) en heb mijn 4 weken oude Note 2 dus te koop gezet. Volgens members hier moet ik er makkelijk 500 euro voor kunnen krijgen, dus eens kijken of ze gelijk krijgen.

V&A aangeboden: Samsung Galaxy Note 2 N7100 16GB Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Hmmmm een nieuwe note vind je al voor 530 .....

Wat betreft de screen protectors: Beter voorkomen dan genezen dus ... plastic om dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pinky-H9 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:08:

Wat betreft de screen protectors: Beter voorkomen dan genezen dus ... plastic om dat ding
Volgens de pricewatch 544. Ach het is een richtprijs. O-)

[ Voor 4% gewijzigd door -TheNose- op 09-11-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartb
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:07
Komt ie nu mee, net gisteren een nieuwe opgepikt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
lennartb schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:29:
Komt ie nu mee, net gisteren een nieuwe opgepikt ;-)
Sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Robin198 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:02:
[...]

/me kijkt naar de reacties hierboven..
/me kijkt naar het ontbreken van verdere reacties van Robin198
/me :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 13:02
Mhja, de meningen/ervaringen met screenprotectors verschillen. Persoonlijk heb ik bij mijn afgelopen 3 telefoons geen protector gebruikt en heb nooit 1 krasje gehad, waarbij sommige mensen het voor elkaar krijgen om binnen de eerste week na aanschaf al een kras op te hebben gelopen.

Het is zo dat Gorrilla Glass lastig te bekrassen is. Echter, als je met het scherm naar de onderkant gericht op een tafel o.i.d. legt waar een paar zandkorreltjes liggen is het al snel raak.

Eigenlijk heb ik geen idee of sleutels het scherm kunnen krassen. Glas van bijvoorbeeld een ruit is niet te krassen d.m.v. ijzer/staal etc.

Edit: ik dacht dat Gorilla Glass v2 nog niet geïmplementeerd werd in producten. Kan het zo snel niet vinden of de Note 2 nou wel V2 heeft of niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Junia op 09-11-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspercornege
Ik heb vandaag mijn Note 2 en mijn flipcover van samsung allebei binnengekregen. Wat een geweldig toestel zeg! Ik ben er ook over uit dat er bij mij geen screenprotector op komt aangezien de flipcover voldoende bescherming moet bieden. Na nu zo'n 4 uur er mee gespeeld te hebben ben ik wel tot de conclusie gekomen dat die handschriftherkenning geweldig goed werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 21:02
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:31:
Is er iemand die ervaring heeft met oordopjes? Ik vindt de standaard niet denderend, er zijn zoveel merken en prijzen. Ik houdt van een stevige bas en hoge tonen vindt ik belangrijk. Ik luister hoofdzakelijk naar dance muziek, dat maakt het misschien al wat makkelijker om een bepaald merk uit te kiezen. Ik wi tot ongeveer 175 euro uitgeven, iemand een idee?
Zou denken dat boven de 50 euro je al stuk betere kwaliteit kunt krijgen.
Heb zelf oordopjes van Sony, toendertijd een duo-pack van iBood gekocht, en zijn een stuk beter dan de originele. Veel meer bas en algemene kwaliteitsverbetering.

Kost ongeveer 25 euro dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Pinky-H9 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:08:

Zeker met bescherming voor de gehele behuizing. Heb het nog niet een volle 2 weken en per ongeluk vanaf 30 centimeter op mijn stenen vloer laten vallen. Nu kraakjes op het glasvlak, en moet het helaas binnenkort gaan vervangen. Denk bij repair.smartphoneworld.nl.

De Note II is ten opzichte van de eerste S velen malen gevoeliger!

Houd er rekening mee mensen.

Deze week een siliconenhuisje gekocht op Amazon.de. Stuk goedkoper dan NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
DingieM schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:14:
[...]

Zeker met bescherming voor de gehele behuizing. Heb het nog niet een volle 2 weken en per ongeluk vanaf 30 centimeter op mijn stenen vloer laten vallen. Nu kraakjes op het glasvlak, en moet het helaas binnenkort gaan vervangen. Denk bij repair.smartphoneworld.nl.

De Note II is ten opzichte van de eerste S velen malen gevoeliger!

Houd er rekening mee mensen.

Deze week een siliconenhuisje gekocht op Amazon.de. Stuk goedkoper dan NL...
Niet dat je hier echt veel waarde aan kan hechten, maar volgens de youtube droptests is de note2 is stukje steviger dan de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspercornege
Klopt inderdaad. Het filmpje gaf aan dat de S3 al vanaf een val van 1 meter 35 al barsten in het scherm heeft, terwijl de note zelfs vanaf 1 meter 60 viel en die was nog heel! Ja uiteraard heb je wat butsen in je plastic rand om je telefoon, maar ach als het zover is dan doe je er een bumper omheen en dan zie je er ook niets meer van! Zolang het scherm maar niet kapot gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:30
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:31:
Ik heb zelf oordopjes van Sennheiser, kostte me ongeveer € 79.00 (1,5 jaar geleden) en ik moet zeggen wat een topgeluid. Vond het een hele hoop geld voor een stel oordopjes, maar neem nu niets anders meer dan de wat duurdere Sennheiser dopjes.
Ben zelf ook een liefhebber van muziek met een stevige bass, en kwam met dit merk goed aan mijn trekken :*)

Heb het verschil met de meegeleverde dopje nog even getest, maar het is inderdaad een behoorlijk verschil. Niet dat de samsung dopjes slecht zijn, maar als je daarana switcht naar Sennheiser hoor je echt een duidelijk verschil.

Succes met de keuze!

PSN ID = OTL002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boldarak schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:56:
[...]

Ik heb zelf oordopjes van Sennheiser, kostte me ongeveer € 79.00 (1,5 jaar geleden) en ik moet zeggen wat een topgeluid. Vond het een hele hoop geld voor een stel oordopjes, maar neem nu niets anders meer dan de wat duurdere Sennheiser dopjes.
Ben zelf ook een liefhebber van muziek met een stevige bass, en kwam met dit merk goed aan mijn trekken :*)

Heb het verschil met de meegeleverde dopje nog even getest, maar het is inderdaad een behoorlijk verschil. Niet dat de samsung dopjes slecht zijn, maar als je daarana switcht naar Sennheiser hoor je echt een duidelijk verschil.

Succes met de keuze!
Kun je me vertellen welk type nr jij hebt? Ik had zelf ook gedacht aan Sennheiser, maar ze hebben nogal een brede modellen range. Alvast dank voor het meedenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Iemand een idee hoe het ding nog vlotter reageert met het aangaan van het scherm? Het duurt ruim een seconde voordat ie aangaat na het drukken op de knop.
En na het bellen duurt het ook lang voordat het beeld er weer is, de tegenpartij heeft dan al opgehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspercornege
Ik vind de flipcover van samsung ideaal. Mijn enige minpunt is dat ik mijn notificatie ledje niet zie. Zijn er al mensen die hier zelf een gaatje in hebben gemaakt? Ik vroeg me namelijk af of dat lukt, en zo ja, hoe heb je dat gedaan? Foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caspercornege schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:54:
Ik vind de flipcover van samsung ideaal. Mijn enige minpunt is dat ik mijn notificatie ledje niet zie. Zijn er al mensen die hier zelf een gaatje in hebben gemaakt? Ik vroeg me namelijk af of dat lukt, en zo ja, hoe heb je dat gedaan? Foto's?
Wellicht dat het lukt/goed gaat met een tank waar je gaatjes mee in je riem kunt knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Sinds vandaag laadt mijn note nauwelijks op. Heb de lader van de HTC en de ipad gebruikt alleen dan met de usb kabel van de htc.

Ben mijn note lader kwijt maar dit moet toch niet uitmaken. Het rare is hij laadt wel iets op. Vannacht van 1 uur tot 7 uur heeft die 6% geladen.

Iemand een idee wat k kan doen. De note zit nu alweer 2 uur aan de lader en hij blijft maar op 39% staan.

Edit hij laadt nu wel maar de % veranderd niet. We.na een reboot. Hmmm

[ Voor 8% gewijzigd door Wackmack op 10-11-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin198
Hier is de accu ook een beetje vreemd bezig. De laatste 15 of 10 % gaan belachelijk snel. Ik doe met 100% makkelijk 48 uur, maar gisteravond ging ik naar bed met 12% en ik werd wakker was hij leeg. Erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspercornege
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 23:39:
[...]

Wellicht dat het lukt/goed gaat met een tank waar je gaatjes mee in je riem kunt knippen.
Ik heb zojuist het eerst geprobeerd met zo'n tang om er een gaatje in te krijgen. Dit is echter niet gelukt. Hierna een houtboor gepakt en een gaatje geboord met de accutol. Het ziet er niet zo super uit want de randjes zijn iets gerafeld, maar op deze manier zie ik iig het indicatieledje. Zeker handig wanneer je je trilfunctie uit moet hebben in bepaalde gelegenheden. Mijn Note 2 heeft een zeer harde trilfunctie die veel geluid maakt.

Daar ben ik echter wel over te spreken. Bij mijn vorige toestel, en SE Xperia Play voelde ik de trilfunctie vaak niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 10:33:
Sinds vandaag laadt mijn note nauwelijks op. Heb de lader van de HTC en de ipad gebruikt alleen dan met de usb kabel van de htc.

Ben mijn note lader kwijt maar dit moet toch niet uitmaken. Het rare is hij laadt wel iets op. Vannacht van 1 uur tot 7 uur heeft die 6% geladen.

Iemand een idee wat k kan doen. De note zit nu alweer 2 uur aan de lader en hij blijft maar op 39% staan.

De oplader van de Note II levert 2A. die van HTC 1A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin198
Versteegrob schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 10:33:

Ik las er helemaal overheen dat je de note lader kwijt bent. Ja das dom, want inderdaad die levert 2x zoveel als vrijwel alle andere laders voor smartphones. Ik heb zelfs nog wat laders liggen van 0,7A en 1,0A, maar als je dan je note gebruikt maakt hij meer leeg dan wat hij bijlaad. Dus ik zou die originele maar gaan zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin198 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 10:53:
Hier is de accu ook een beetje vreemd bezig. De laatste 15 of 10 % gaan belachelijk snel. Ik doe met 100% makkelijk 48 uur, maar gisteravond ging ik naar bed met 12% en ik werd wakker was hij leeg. Erg vreemd.
1x leegstoken is niet zo'n ramp, maar het is beter om dat te vermijden.
Voor li-ion batterijen is dat nl nogal nadelig.
Het is beter om hem boven de 20% te houden.
Als ik naar bed ga hang ik hem aan de lader ongeacht de inhoud.
Dan begint de dag in ieder geval met een volle accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Makkelijk op te lossen: zet de Note uit als je hem aan de lader hangt. Niet ideaal, maar je kunt hem dan in ieder geval opladen tot je een nieuwe lader hebt.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin198
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 16:52:
[...]

1x leegstoken is niet zo'n ramp, maar het is beter om dat te vermijden.
Voor li-ion batterijen is dat nl nogal nadelig.
Het is beter om hem boven de 20% te houden.
Als ik naar bed ga hang ik hem aan de lader ongeacht de inhoud.
Dan begint de dag in ieder geval met een volle accu.
Iedereen zegt wat anders, zo heb ik ook al vaker gehoord dat tot 0% gaan juist het beste is.
Daarnaast hoor je ook vaak dat de lader er in laten terwijl hij 100% is ('s nachts dus) ook belachelijk slecht is.
Ik doe gewoon wat mij het beste uitkomt qua laden, en ik koop dan desnoods na een jaar ofzo wel een nieuwe accu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin198 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 17:07:
[...]

Iedereen zegt wat anders, zo heb ik ook al vaker gehoord dat tot 0% gaan juist het beste is.
Daarnaast hoor je ook vaak dat de lader er in laten terwijl hij 100% is ('s nachts dus) ook belachelijk slecht is.
Ik doe gewoon wat mij het beste uitkomt qua laden, en ik koop dan desnoods na een jaar ofzo wel een nieuwe accu ;)
Klopt wel wat je zegt.
Het meeste wat ik lees is is toch wel dat vaker opladen en zeg maar 1x per 30x bijna helemaal ontladen het beste schijnt te zijn.
Hij gaat dan langer mee en blijft toch redelijk goed gekalibreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenjaminvSoest
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 22:50
weet iemand duur het is om het glas te vervangen van de note II?
mijne is gesneuveld toen hij van de trap af viel recht met het beeldscherm op de plavuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Reken maar op een bedrag van rond de 230 euro.
Die van mij is ook gevallen, heb er ook een grote barst aan overgehouden.
Foto's volgen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
ikweetniks schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 22:08:
Foto's volgen nog.
Bij je provider of een particuliere reparateur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BenjaminvSoest schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 21:33:
weet iemand duur het is om het glas te vervangen van de note II?
mijne is gesneuveld toen hij van de trap af viel recht met het beeldscherm op de plavuizen.
Zoiets?
http://www.touchfix.nl/reparatie/samsung/galaxy-note-2-n7100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ikweetniks schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 22:08:
Foto's volgen nog.
Yep.. Mijn Note 1 is vorige week voorzien van een nieuw scherm á 219,90 euro :X
Heb tientallen sites bekeken, maar iedereen zit rond dat bedrag helaas.
Digitizer en glas zijn overigens één unit, dus alleen één van de twee vervangen doen ze niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden we binnenkort ook een Siyah kernel voor de Note2 kunnen verwachten?
Dit ook om de Stweaks die hierin zit. De geluids instellingen bij Siyah zijn erg goed.
Heb nu al een aantal apps uit de androidmarket geprobeerd maar het is allemaal bocht,en kunnen niet tippen aan Stweaks. :-( Daarna nog volume+ gekocht in de market dit gaat redelijk,maar bij het instellen van het geluid wordt het er niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 09:20
Een maat van mij heeft een note 2, maar hij heeft nu al een grote barst Door het scherm, iemand een idee waar je dit goedkoop kan laten repareren?

[ Voor 8% gewijzigd door pimjai op 11-11-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimjai schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:15:
Een maat van mij heeft een note 2, maar hij heeft nu al een grote barst Door het scherm, iemand een idee waar je dit goedkoop kan laten repareren?
Kijk eens 3 posten terug......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:53
caspercornege schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:54:
gaatjesknipper voor je riem, als dat niet helpt kan je het gratis bij een hakkenbar laten doen, moet je wel ongeveer weten waar je het gaatje wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Robin198 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 16:40:
[...]

Ik las er helemaal overheen dat je de note lader kwijt bent. Ja das dom, want inderdaad die levert 2x zoveel als vrijwel alle andere laders voor smartphones. Ik heb zelfs nog wat laders liggen van 0,7A en 1,0A, maar als je dan je note gebruikt maakt hij meer leeg dan wat hij bijlaad. Dus ik zou die originele maar gaan zoeken!
Je hebt een 2A lader nodig. Die wordt standaard meegeleverd. Laden gaat dan sowieso wel snel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Bij repair.smartphoneworld.nl is-ie 219 euro en krijg je nog gratis onderzoekje. Je kunt wachten terwijl ze repararen, zeggen ze. Moeten de componenten wel aanwezig zijn. Er zijn onlangs 3 display units besteld voor de donkere versie. Ze hadden al 3 witte units.
Het is in Breda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Vond het wel grappig. Vorige week kreeg ik een siliconen jasje binnen, besteld bij Amazon.de (goedkoop), en met dat jasje kan ik de telefoon gewoon tussen het dashboard en de A-stijl van de auto schuiven. Staat best stevig. Enige nadeel is dat je de mUSB plug er niet in kan stoppen. Navigeren met GPS gaat je batterij achteruit, echter valt dat best mee met die enorme batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Check http://www.leka-trading.c...h=40_41_90&product_id=145

Deze accu is twee zo groot als de originele en de prijs is maar 20e.
Kennen mensen deze accu en winkel? Betrouwbaar? Mijn accu laadt heel slecht op dus dit lijkt me een mooi alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Robin198 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 16:40:
[...]

Tegenwoordig zijn de laders toch universeel? De laatste teken heb ik dagelijks de lader van htc gebruikt en dit ging prima. Vannacht aan de lader en hij is maar tot 63% opgeladen. Ga nu een extra accu kopen. Of is de originele lader ergens te koop! Was gisteren bij vier winkels geweest en hij werd nergens verkocht.

Edit: Heb de originele lader gevonden maar het opladen gaat nog steeds erg traag. Ga maar is opzoek naar een goede accu.

[ Voor 12% gewijzigd door Wackmack op 12-11-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:53
Versteegrob schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:13:
[...]

Tegenwoordig zijn de laders toch universeel? De laatste teken heb ik dagelijks de lader van htc gebruikt en dit ging prima. Vannacht aan de lader en hij is maar tot 63% opgeladen. Ga nu een extra accu kopen. Of is de originele lader ergens te koop! Was gisteren bij vier winkels geweest en hij werd nergens verkocht.

Edit: Heb de originele lader gevonden maar het opladen gaat nog steeds erg traag. Ga maar is opzoek naar een goede accu.
Hoe weet jij nou hoelang het duurt om met je originele lader te laden? Tussen het posten, en wijzigen van je post zit 1,5 uur. In die tijd heb je ook nog eens moeten zoeken.

Niet alle laders zijn hetzelfde. Voltage output is wel hetzelfde, alleen het amperage niet. Praktisch alle telefoonladers zijn 1A of lager. Die van de Note2 is 2A.
Hou met het volledig opladen rekening met +2 uur.

Verder vind ikhet met de capaciteit van de accu van de Note 2 onbelangrijk hoelang hij erover doet om volledig op te laden. DE capaciteit is dusdanig dat je bij intensief gebruik makkelijk een volledige dag je Note 2 kan gebruiken.
Tijdens mijn slaapje gaat hij onder de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:37:
[...]

Hoe weet jij nou hoelang het duurt om met je originele lader te laden? Tussen het posten, en wijzigen van je post zit 1,5 uur. In die tijd heb je ook nog eens moeten zoeken.

Niet alle laders zijn hetzelfde. Voltage output is wel hetzelfde, alleen het amperage niet. Praktisch alle telefoonladers zijn 1A of lager. Die van de Note2 is 2A.
Hou met het volledig opladen rekening met +2 uur.

Verder vind ikhet met de capaciteit van de accu van de Note 2 onbelangrijk hoelang hij erover doet om volledig op te laden. DE capaciteit is dusdanig dat je bij intensief gebruik makkelijk een volledige dag je Note 2 kan gebruiken.
Tijdens mijn slaapje gaat hij onder de lader.
Ja inderdaad de capaciteit van de note2 batterij is echt een verademing. Heb hiervoor en S3 gehad,maar dat is niet te vergelijken, binnen een dag leeg. Met deze telefoon zomaar 3 dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:44:
[...]

Ja inderdaad de capaciteit van de note2 batterij is echt een verademing. Heb hiervoor en S3 gehad,maar dat is niet te vergelijken, binnen een dag leeg. Met deze telefoon zomaar 3 dagen. :)
Dat is wel raar want de S3 heeft iets van 1800 en de note 2 3100. En de note heeft een scherm wat meer berbruikt. Dus je doet er meer dan 3x zo lang mee terwijk de accu niet eens 2x zo groot is.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Er zijn echter gebruikers die het scherm nauwelijks gebruiken, dan krijg je die drie dagen wel voor elkaar (al was het mijns inziens dan handiger geweest om een compactere en goedkopere telefoon met deze accu te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pagani schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:13:
Er zijn echter gebruikers die het scherm nauwelijks gebruiken, dan krijg je die drie dagen wel voor elkaar (al was het mijns inziens dan handiger geweest om een compactere en goedkopere telefoon met deze accu te hebben)
Op dit moment Batterij 81% in gebruik 1 dag 4uur 18 minuten Schermtijd 2 uur 48 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 19:26
Ben ook van plan een Note 2 te nemen.

Nu wil ik het natuurlijk zo goedkoop mogelijk.

Via de pricewatch kom ik dan uit op
http://www.midimedia.nl/S...N7100-Galaxy-Note-II-Grey

Alleen dit is dus geen Nederlandse versie.
handleiding(D, F, IT)

Nu weet ik dat het met Android niks uit maakt want je kan gewoon de taal instellen op Nederlands,
Maar hoe zit ik met garantie bij Samsung na 1 jaar wanneer ik op hun terug moet vallen ipv de webshop?

Is dit verstandig of kan ik beter op zoek gaan naar een webshop die wel een NL versie heeft en wat meer betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathy_ schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:49:

handleiding(D, F, IT)

Nu weet ik dat het met Android niks uit maakt want je kan gewoon de taal instellen op Nederlands,
Maar hoe zit ik met garantie bij Samsung na 1 jaar wanneer ik op hun terug moet vallen ipv de webshop?

Is dit verstandig of kan ik beter op zoek gaan naar een webshop die wel een NL versie heeft en wat meer betalen?
Telefoon is altijd in te stellen op nederlans menu. Evt via odin orginele nl rom downloaden.
Garantie Samsung maakt niet uit zolang je hem in europa hebt gekocht,
Als je telefoon hebt gekocht even registreren via de samsung website Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:17:
[...]

Op dit moment Batterij 81% in gebruik 1 dag 4uur 18 minuten Schermtijd 2 uur 48 minuten :)
Dat is nauwelijks gebruik. Ik zit na 10u40m al op 2,5 uur schermtijd (en 53% batterij, maar heb dan ook spotify al de hele dag draaien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
[...]

En wat synced er? Zit je op wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:14:
[...]

En wat synced er? Zit je op wifi?
Wifi staat altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 19:26
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:05:
[...]

Telefoon is altijd in te stellen op nederlans menu. Evt via odin orginele nl rom downloaden.
Garantie Samsung maakt niet uit zolang je hem in europa hebt gekocht,
Dat is wel beter.
Moet wachten tot morgen voor bevestiging of ik hem zelf aanschaf of via het bedrijf van me pa.
Kan niet wachten tot ik hem kan bestellen en hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathy_ schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:49:

handleiding(D, F, IT)

Ik heb hem bij gsmkliniek gehaald in schiedam voor 539, weet niet of zij ook aan versturen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
[...]

De batterij doet het weer goed. Vandaag 2.5 uur in de trein gezeten en max zitten internetten, muziek geluisterd en nog meer en dit kostte maar 20%. Ben erg tevreden over de batterij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:52

sanook

_/-\o_

Iemand al ervaring met de Brodit auto houder ?

http://www.brodit.com/pro...y+Note+2+GT-N7100&pn=prod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een aantal NFC stickers binnen gekregen en gelijk eentje uitgeprobeerd. Het werkt goed, alleen is het jammer dat je je toestel aan moet zetten om de NFC stickers te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
DingieM schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:13:
[...]

Bij repair.smartphoneworld.nl is-ie 219 euro en krijg je nog gratis onderzoekje. Je kunt wachten terwijl ze repararen, zeggen ze. Moeten de componenten wel aanwezig zijn. Er zijn onlangs 3 display units besteld voor de donkere versie. Ze hadden al 3 witte units.
Het is in Breda.
Oeps repair.smartphoneworld.nl zegt nu dat een display unit 399 euro kost...wel erg veel...
Klopt dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Ok net even gebeld met TouchFix (http://www.touchfix.nl/reparatie/samsung/galaxy-note-2-n7100) voor de reparatiekosten, naar aanleiding van het misleidende telefoontje naar repair.smartphoneworld.nl.

De display unit om de barsten te verhelpen (kleiner kan niet) zijn standaard niet op voorraad en via een mailtje zou ik TouchFix kunnen vragen om een exemplaar ter reparatie.
Lijkt me best een ok service, en dat ga ik dan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:05:
[...]

Linkje ? kon niets daarvan terug vinden of bedoel je gewoon een samsung account die je op de telefoon aanmaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinky-H9 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:18:
[...]

Linkje ? kon niets daarvan terug vinden of bedoel je gewoon een samsung account die je op de telefoon aanmaakt ?
Nee even naar de website van Samsung http://www.samsungworld.nl/nl/product/register.
Hier kun je een account aanmaken en je telefoon registreren. Succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Overmorgen eindelijk met m'n nootje spelen,
hij ligt als sinds 19 oktober thuis te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWSAH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-09 11:40
Ja, had er één voor mijn Desire HD en heb er nu weer één voor de Note 2. Wederom gekozen voor de Active Holder. Het mooie is dat ze rekening houden met dat beest genaamd Note 2, want de USB-adapter, die je in de sigarettenaansteker stopt heeft een output van 2,1 Ampere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sutekh82
Ja heb hem nu sinds vrijdag in gebruik. En zoals verwacht van brodit gewoon perfect.
Ik heb de passieve versie die ik gebruik met gewoon een losse autolader die ik nog had. Deze ga ik waarschijnlijk nog wel vervangen ivm 1 ampere.
Wel opletten dat je er een 'proclip' bij nodig hebt. Dit is het onderdeel dat je op je dashboard vastklikt, en waarop je de houder schroeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:52

sanook

_/-\o_

CasperGraaf en Sutekh82 bedankt, ik ga waarschijnlijk ook de actieve houder bestellen + de proclip voor montage aan het dashboard. Wel een kleine 100 euro bij elkaar maar dan is het wel weer goed voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Is het iemand al opgevallen dat de lader een tikkend geluid maakt? Zelfs als ik hem uit het stopcontact haal blijft het geluid zeker 10 minuten aanhouden. Is dat normaal? Ik ben bang dat is een keer uit elkaar klapt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
darkdesign schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:45:
Is het iemand al opgevallen dat de lader een tikkend geluid maakt? Zelfs als ik hem uit het stopcontact haal blijft het geluid zeker 10 minuten aanhouden. Is dat normaal? Ik ben bang dat is een keer uit elkaar klapt haha.
Heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

darkdesign schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:45:
De mijne heeft een soort zoemend/hoog piepend geluid.. Ik gebruik voor de veiligheid maar de lader van mijn HTC Desire :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWSAH
sanook schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:12:
CasperGraaf en Sutekh82 bedankt, ik ga waarschijnlijk ook de actieve houder bestellen + de proclip voor montage aan het dashboard. Wel een kleine 100 euro bij elkaar maar dan is het wel weer goed voor elkaar.
Goede keuze. Alleen jammer dat de Active Holder 20 euro duurder is dan die van bijvoorbeeld de Desire HD (€ 65 > € 45). Ik had geluk, kreeg de mijne voor € 45 vanwege een prijsfout op de website. Is reeds aangepast. Verder topding, vooral met navigatie handig. Speel ook vaak Spotify af via mijn telefoon in de houder. Via een bluetooth-dongel gaat de muziek over de autostereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
Met die Brodit houder is denk ik geen enkele case/cover te gebruiken, of wel? En laadt de accu bij als je navigeert met scherm aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWSAH
xburchartz schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:01:
Met die Brodit houder is denk ik geen enkele case/cover te gebruiken, of wel? En laadt de accu bij als je navigeert met scherm aan?
Nee, een case of cover past inderdaad niet. Maar als ik hem gebruik is het vaak voor een lange rit, geen probleem om dan de case/cover even te verwijderen. Met opzet al geen flipcase gekocht, want dan kan je constant die backcase verwijderen.

Opladen tijdens navigeren gaat prima, komt vooral door de output van 2,1A. Dat is nog 0,1A meer dan de originele Samsung-lader. Niet dat die 0,1A veel toevoegt, maar hij laadt zeker bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sutekh82
xburchartz schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:01:
Hij past inderdaad naadloos in de houder. Dus zorg dat je geen uitbouw aan je note 2 hebt ;)
Zelfs met mijn 1 ampere lader laadt hij tijdens navigeren bij, al zijn dit maar enkele procenten. Hij raakt in ieder geval niet leger.
Pagina: 1 ... 12 ... 37 Laatste