Spam, dus

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 29-11-2012 15:40 ]
MHL gaat helaas niet direct werken.skatebiker schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:28:
[...]
Moet je een MHL kabel voor bestellen. Een gewone Micro USB naar HDMI werkt niet. Op de Note nog niet geprobeerd maar op de S2 werkte die MHL kabel prima.
[ Voor 53% gewijzigd door Junia op 31-10-2012 23:21 ]
Je hebt totaal iets van 15 beschikbaar.Junia schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:06:
[...]
MHL gaat helaas niet direct werken.
Voor de één of andere (bewuste?) reden is het zowel bij de Galaxy S3 als de Note 2 niet mogelijk om MHL op de aanwezige connector aan te sluiten. Wat wel kan, is een adapter kopen.
Afhankelijk van de adapter moet je dan ook nog een MHL of HDMI kabel kopen.
Het valt mij nu pas op dat mijn 16GB variant eigenlijk maar 10.36GB ruimte heeft. Ik snap dat er een deel verloren gaat bij de conversie van Giga naar Gibi en dat er een deel gereserveerd moet worden voor het OS, maar 35.25% had ik niet verwacht
Ik mis je even, je hebt toch enkel 'interne SD' ?Robin198 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 23:23:
[...]
Je hebt totaal iets van 15 beschikbaar.
10.** intern en 5.** interne sd.
Daarnaast kan je nog een "echte" sd plaatsen uiteraard.
[ Voor 10% gewijzigd door Junia op 31-10-2012 23:48 ]
Je mist inderdaad iets. Je hebt ook een 5gb "nep sd". Die staat daar niet tussen maar wel als je hem aansluit op de pc als camera.Junia schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 23:48:
[...]
Ik mis je even, je hebt toch enkel 'interne SD' ?
Als ik bijvoorbeeld bij mijn storage kijk zie ik:
[afbeelding]
Zoals gezegd vannacht getest met Wi-Fi aan, verschil met Wi-Fi uit is nihil. Ging iets van 3% batterij vanaf gedurende de 6/7 uur dat ik sliep. Dat is vergelijkbaar met de nacht ervoor.Ken. schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:17:
[...]
FEIT
Ik heb WIFI non-stop aan op mijn Note 1 en zit soms aan het einde van de dag nog op >75% accu.
Als ik WIFI uit heb staan haal ik dat nooit.
EnFrequent charging shortens the life span of a Lithium ion battery. Batteries should be charged only after they expend all their power.
For the long-term health of your Galaxy Note 2's 3,100 mAH battery, make sure to charge often and don’t let the battery drain completely before you decide to plug it into the charger. This is called 'power cycling,' and it is key to extending the overall lifespan of any battery.
[ Voor 28% gewijzigd door MWSAH op 01-11-2012 10:31 . Reden: Aanvulling ]
Is dat zo? Nooit geweten. Dus als ik hem ga gebruiken terwijl hij vol zit tijdens het laden dan zakt de accu gewoon? Dat zou een beetje vaag zijn als je het mij vraagt.418O2 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:31:
dat maakt niets uit, je telefoon stopt met laden als hij vol zit. Je zal ook zien dat je accupercentage niet per sé 100% is als je hem eraf haalt.
Catch22 bedoelt meer dat hij de accu op peil houdt als hij vol is. Hij stopt dus bij een volle accu en loopt daarna weer leeg, waarna de lader weer aanslaat en het toestel vol gooit.Robin198 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:44:
[...]
Is dat zo? Nooit geweten. Dus als ik hem ga gebruiken terwijl hij vol zit tijdens het laden dan zakt de accu gewoon? Dat zou een beetje vaag zijn als je het mij vraagt.
Verwijderd
Even verder gezocht, ik hou me maar op dit verhaal: http://vinner.hubpages.co...-life-of-your-smart-phoneVerwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:08:
Ik weet niet wie of wat ik moet geloven, dus ik laad hem op rond de 1% indien mogelijk. Het is een keuze, ik weet niet of dit goed is of niet...
Komt er dus eigenlijk een beetje op neer dat beide verhalen kloppen. Je moet het niet helemaal leeg laten lopen, maar ook niet telkens korte stukjes opladen. Vanaf onder de 20% opladen naar 100% dusCasperGraaf schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:35:
[...]
Even verder gezocht, ik hou me maar op dit verhaal: http://vinner.hubpages.co...-life-of-your-smart-phone
Kom ik vaker tegen dan dat je de batterij moet laten leeglopen.
Verwijderd
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
kwam ik vandaag toevallig tegen, ook al eens gezocht wat beste manier was:)CasperGraaf schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:22:
[...]
Precies, dan is het nut van 8MP weg.
[...]
Ja, dat heb ik gezien. Gaat mij alleen om de voorkant. Toch maar eens proberen met een app dan, bijv. Photoshop Touch of Paper Artist.
Je hebt gelijk net geprobeerd op mijn Samsung TV. Geen sjoegeJunia schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:06:
[...]
MHL gaat helaas niet direct werken.
Voor de één of andere (bewuste?) reden is het zowel bij de Galaxy S3 als de Note 2 niet mogelijk om MHL op de aanwezige connector aan te sluiten. Wat wel kan, is een adapter kopen.
Afhankelijk van de adapter moet je dan ook nog een MHL of HDMI kabel kopen.
Inderdaad. Als je df -h (standaard Linux commando om partitionering te laten zien) uitvoert in een terminal naar de Note 2 dan zie je:Het valt mij nu pas op dat mijn 16GB variant eigenlijk maar 10.36GB ruimte heeft. Ik snap dat er een deel verloren gaat bij de conversie van Giga naar Gibi en dat er een deel gereserveerd moet worden voor het OS, maar 35.25% had ik niet verwacht
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| Use 'root' as username Default password is 'admin' root@galaxy's password: localhost:systemfolder # df -h Filesystem Size Used Available Use% Mounted on tmpfs 895.7M 84.0K 895.6M 0% /dev tmpfs 895.7M 0 895.7M 0% /mnt/asec tmpfs 895.7M 0 895.7M 0% /mnt/obb /dev/block/mmcblk0p13 2.0G 1.3G 638.2M 68% /system /dev/block/mmcblk0p3 19.7M 9.2M 10.5M 47% /efs /dev/block/mmcblk0p12 1.3G 23.4M 1.3G 2% /cache /dev/block/mmcblk0p16 10.5G 7.2G 3.3G 69% /data /dev/fuse 10.4G 7.2G 3.2G 69% /storage/sdcard0 /dev/block/dm-0 2.0M 84.0K 1.9M 4% /mnt/asec/eu.chainfire.supersu.pro-1 /dev/block/dm-1 2.0M 64.0K 1.9M 3% /mnt/asec/com.jaredshack.keyboardswitcher-1 /dev/block/dm-2 2.0M 540.0K 1.5M 26% /mnt/asec/com.limpidfox-1 /dev/block/dm-3 2.0M 108.0K 1.9M 5% /mnt/asec/com.keramidas.TitaniumBackupPro-1 /dev/block/vold/179:17 29.2G 15.1G 14.2G 52% /storage/extSdCard localhost:systemfolder # |
[ Voor 4% gewijzigd door skatebiker op 01-11-2012 21:52 ]
Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.
Huh? Als ik mijn telefoon in plug krijg ik nog steeds 10.2GB te zien (Zowel in MTP als PTP mode)Robin198 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 00:04:
[...]
Je mist inderdaad iets. Je hebt ook een 5gb "nep sd". Die staat daar niet tussen maar wel als je hem aansluit op de pc als camera.
Dat één worden van de partitie is een groot voordeel, maar ik vind ik het nog steeds vreemd waarom er zoveel ruimte wordt gereserveerd voor beide folders.skatebiker schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:49:
Er gaat dus e.e.a. naar /system en /tmp dir voor niet-geroote toestellen niet toegankelijk zijn. Wel vreemd is dat /sdcard dezelfde partitie is als de apps /data.
Wel heel anders dan de S2 waar op /sdcard 12G staat en de /data en /system kleiner zijn.
Voordeel is met de Note 2 (en S3) dat je niet meer apps naar sdcard hoeft te verplaatsen, het is nu één partitie.
Probeer de helderheid van het scherm lager te zetten. Het scherm is by far de grootste boosdoener.Nielsjuhz schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:02:
Hey
Ben sinds gisteren troste eigennaar van dit schitterende apparaat
Maar heb wel een vraagje
Ik zie mmensne nallemaal anderehavle dag 2 dagen met 1 oplaadverbruik, Hoeveel gebruiken jullie je note daarvoor dan? Want oke ik heb hem gisteren voor het eerst helemaal leeg laten lopen en daarna vol opgeladen maar ik heb hem nu 11uur en 20min van de lader af en goed gebruik gemaakt van WIFI en youtube downloads enz. enz. hele dag mee gespeeld zowat. en zit al op 35%:O
Wordt dit in der loop van opladen beter of kunnen jullie zo lang mee met 1 oplaadverbruik omdat jullie weinig er mee doen?
[ Voor 3% gewijzigd door Junia op 02-11-2012 02:24 ]
Dat is ook al het probleem, ik heb helderheid al bijna de heledag op uit gehad. Die automatische helderheid vind ik heel erg irritant dus ik zet hem overdag op een kwart van wat hij kan en savonds op minimaal[...]
Probeer de helderheid van het scherm lager te zetten. Het scherm is by far de grootste boosdoener.
Als het goed is zal de batterij beter presteren na eerst een aantal keer ontladen/geladen te zijn ( nooit exact tot 0% laten gaan though )
Als je hem constant gebruikt zal hij ook geen 1.5 dag mee gaan. De mijne heb ik vannacht op 23% aan de lader gelegd, zat toen op 29 uur ongeveer. Mijn on-time screentime is dan ongeveer 4.5 uur. Daar is bellen niet bij meegerekend, want dan schakelt het scherm zichzelf uit. Ik zou wel eens willen testen of de batterij na 4 uur screentime met tussendoor een film of Youtube ook leeg is.Nielsjuhz schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 07:54:
[...]
Dat is ook al het probleem, ik heb helderheid al bijna de heledag op uit gehad. Die automatische helderheid vind ik heel erg irritant dus ik zet hem overdag op een kwart van wat hij kan en savonds op minimaal
Verwijderd
De terugtoets is bij mij het pijltje verlicht, daaromheen is het donkerder.Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:01:
ik heb alleen 1 vraag, hoe ziet bij jullie het terug toets er uit.
bij mij lijkt het namelijk op of het lampje er niet goed in zit.
Eingelijk ben ik gewoon erg aardig
Eingelijk ben ik gewoon erg aardig
Hier geen probleem. Ga naar de mail en/of sms app en daar ga je naar je instellingen.Gregyor schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:55:
Helaas heb ik 1 nadeel aan dit toestel gevonden. Ik krijg op geen manier een eigen berichten toon ingeregeld voor mijn email of smsjes. Waar in de vorige telefoons je dit of via MP3 kon regelen, of door de toon in een bepaalde map te slepen lukt dat niet met deze. Heeft 1 van jullie dit al voor elkaar gekregen?
Excuses als deze vraag al beantwoord is, ik kon deze niet terugvinden in dit topic.
Niet nodig. De partitie van de Apps en sdcard is nu samen een van 10GB groot. Dus alle apps staan standaard op de sdcard al kun je alleen met een geroot toestel daadwerkelijk in de /data folder maar dat was voorheen ook al.Headline schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 02:43:
Vraagje
is het mogelijk om Apps op de Ext SDkaart te installeren?
Is het mogelijk om ze te verplaatsen?
Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.
Heb je het ook op bijvoorbeeld tweakers.net of nu.nl? Want op beide sites gaat 'langzaam scrollen' nagenoeg compleet scherp. ('Langzaam' is dan ook wel erg relatief)no00waa schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:40:
Vraagje; hebben jullie ook dat tekst een zichtbare trail achterlaat bij het scrollen op webpaginas? Een soort ghosting, goed zichtbaar bij langzaam heen en weer scrollen. Lijkt wel of het scherm een lage refresh rate heeft... niet zichtbaar bij films oid. Echt surfen dus en bv in de imdb app.
[ Voor 3% gewijzigd door Junia op 02-11-2012 19:05 ]
Ja inderdaad erg relatiefJunia schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 19:03:
[...]
Heb je het ook op bijvoorbeeld tweakers.net of nu.nl? Want op beide sites gaat 'langzaam scrollen' nagenoeg compleet scherp. ('Langzaam' is dan ook wel erg relatief)
Op die (normaal voor mij niet bruikbareno00waa schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 20:42:
[...]
Ja inderdaad erg relatiefZoom in op de letters (dat je echt maar 12-14 halve artikelen ziet op de FP van tweakers) in Chrome en dan zo snel scrollen dat het 1-2 sec duurt voordat je van boven naar onder bent. Dan zie ik in ieder geval een dikke trail, wat ik eigenlijk vrij raar vind voor zo'n modern scherm.. Op mijn oude iPhone 4 zie ik dit geheel niet namelijk.
Dat had ik ook en naast een licht gebogen rand bij de headsetaansluiting was dit voor mij een reden het toestel te retourneren en nog maar even te wachten met aanschaf van dit apparaat. Moet zeggen dat ik het verder een geweldig apparaat vindt. Zal hem dan uiteindelijk ook wel aanschaffen.Gregyor schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:42:
[...]
De terugtoets is bij mij het pijltje verlicht, daaromheen is het donkerder.
Verwijderd
Verwijderd
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door ikweetniks op 03-11-2012 16:56 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 16:16:
Ik wil een 64GB microSD erbij kopen, iemand enig idee of ervaring met een goed type voor bij de Note 2?
Maakt het qua compatibiliteit nog iets uit, welk merk wel welke niet op de Note 2, ook ivm snelheid van lezen e.d.?
Er is nu weer wat nieuws, UHS1. Dat is volgens mij gelijk aan class 40 (als dat zou bestaan). Deze dus:ikweetniks schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 16:44:
Het liefst een class 10 kaart minimaal. bij fotos en mp3 afspelen geen prob met een class 4. Maar wil je 720p enz goed kunnen afspelen, is een class 10 microsd wel gewenst.
[...]
Verwijderd
ok thanks, iemand ervaring met deze?Robin198 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:01:
[...]
Er is nu weer wat nieuws, UHS1. Dat is volgens mij gelijk aan class 40 (als dat zou bestaan). Deze dus:
pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDXC 64GB + Adapter
Verwijderd
Yes yes ik heb deze kaart afgelopen week aangeschaft via Alternate €61,99
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2012 16:23 . Reden: Sorry, reageerde op verkeerde bericht. ]
Verwijderd
Bedankt voor je zeer informatieve post!-TheNose- schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:39:
Pfff, begin echt spijt te krijgen weer terug te zijn gegaan naar android. Ik kom van de Iphone 4S af die ik vooral zakelijk gebruikte en ik merk dat ik een stuk sneller kon werken met mijn Iphone dan nu ik weer in Android werk (ik werk met een MacBook pro en windows machines). Android voelt toch meer als een gadget om mee te spelen (jammer dat er nog weinig ROMs zijn). Mijn Iphone mis ik gewoon als zakelijke tool. Denk dat mijn telefoongebruik toch veranderd is sinds ik een eigen zaak heb.
Had ik maar een Iphone 5 gekocht...volgend jaar beter!
Verwijderd
Bij de Iphone zit je nog steeds te pielen op een klein scher,batterij is niet vervangbaar,en je wordt ook nog eens uitgeknepen als je apps wil voor je telefoon.-TheNose- schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:39:
Pfff, begin echt spijt te krijgen weer terug te zijn gegaan naar android. Ik kom van de Iphone 4S af die ik vooral zakelijk gebruikte en ik merk dat ik een stuk sneller kon werken met mijn Iphone dan nu ik weer in Android werk (ik werk met een MacBook pro en windows machines). Android voelt toch meer als een gadget om mee te spelen (jammer dat er nog weinig ROMs zijn). Mijn Iphone mis ik gewoon als zakelijke tool. Denk dat mijn telefoongebruik toch veranderd is sinds ik een eigen zaak heb.
Had ik maar een Iphone 5 gekocht...volgend jaar beter!
Misschien handig omdat je ook een iPhone hebt gehad heb een week geleden A.I. type Keyboard erop gezet en geloof me het typen is net als op de IPhone alleen heb je meerdere functies er gratis bij.Pinky-H9 schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:50:
Zo me ook maar even melden hier aangezien ik net mijn Note 2 heb.
Ik kom van Iphone 4S Maar ja het meisje wilde wat anders dus 4S naar haar en de Note 2 voor mij.
Op zich kan ik alles wat k met de Iphone deed en mis niet gek veel dingen. Enigste wat ik wel echt mis is dat je bij de uitgaande mail servers meerdere account kon aangeven bij IOS. In Android is dat blijkbaar niet mogelijk wat dus lastig is als je op wifi netwerken zit die port 25 blocken. Gmail smtp route is ook niet ideaal ivm het from adres.
Verder dus prima indruk van de Note 2 en moet nog veel ontdekken
Ben ik niet met je eens denappel die je voor IOS kunt gebruiken zijn toch beter ik wil Apps via android kopen maar moet een creditkaart hebben geen losse kaarten die je kunt aanschaffen of een iDeal of paypal en dan in deze tijd vind ikmecht een bummer maar wat scherm betreft en batterij ben ik het met je eens dit is toch vele Male beter! Het is gewoon wennen tenslotte heb ik de mogelijkheid om beide te gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:13:
[...]
Bij de Iphone zit je nog steeds te pielen op een klein scher,batterij is niet vervangbaar,en je wordt ook nog eens uitgeknepen als je apps wil voor je telefoon.
Misschien had je even wat beter op moeten letten alvorens je een telefoon aan ging schaffen.![]()
Veel succes met de Iphone.Pfff alleen het merk al Brrrr
Ach ik ben altijd Android fan geweest en heb in een opwelling voor mezelf bedacht dat ik met de iphone minder kon spelen, echter gebruikte ik mijn telefoon efficienter. Ook moet ik helaas toegeven dat de apps onder IOS van betere kwaliteit zijn vaak, of beter...er zijn meer kwalitatief goede apps. Dat uitgeknepen voor apps snap ik dus niet.Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:13:
[...]
Bij de Iphone zit je nog steeds te pielen op een klein scher,batterij is niet vervangbaar,en je wordt ook nog eens uitgeknepen als je apps wil voor je telefoon.
Misschien had je even wat beter op moeten letten alvorens je een telefoon aan ging schaffen.![]()
Veel succes met de Iphone.Pfff alleen het merk al Brrrr
Als ik jou was verkocht ik hem gewoon en ging alsnog om een iPhone.-TheNose- schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:58:
[...]
Ach ik ben altijd Android fan geweest en heb in een opwelling voor mezelf bedacht dat ik met de iphone minder kon spelen, echter gebruikte ik mijn telefoon efficienter. Ook moet ik helaas toegeven dat de apps onder IOS van betere kwaliteit zijn vaak, of beter...er zijn meer kwalitatief goede apps. Dat uitgeknepen voor apps snap ik dus niet.
Dat kleine scherm was alleen lastig met browsen, maar daar heb ik mijn macbook en ipad voor.
Dat batterij verhaal wordt ook oud zeg, wie van jullie vervangt er nou een accu? Dingen gaan ruim 2 jaar mee voor die tijd hebben jullie allemaal al een nieuw toestel.
Prachtig toestel hoor de Note2 maar helaas toch niet voor mij, maar goed ik moet het er dus even een jaartje mee doen.
Verwijderd
Dat is en sensor. Als je je telefoon plat hebt liggen en je je hand erboven laat zweven gaat je scherm kort aan. Zo kan je snel zien of je gebeld bent of een sms hebt ontvangen. Het heet "snelle weergave" Kan je aan en uit zetten via de instellingen en daar kies je dan voor "beweging"Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 02:53:
Rechts van de speaker voor het bellen zitten 3 dingen. Een frontcamera en 2 andere dingen waarvan een een ambient light sensor is neem ik aan.
Bij mij brand er een rood lampje meteen rechts van die speaker, zegmaar het eerste ding van die 3. Het brand heel zwak, en als me scherm uit staat is het er. Zodra ik me scherm weer aan doe verdwijnt het lampje weer. Ik bedoel dus niet de notificatieled aan de linkerkant! Kan iemand mij vertellen waarom? Wat is dit?
Die sensor meet geloof ik ook met bellen of je je telefoon aan je oor houd zodat het scherm uit kan (en je niet perongeluk ophangt met je wang).Magicjjk schreef op maandag 05 november 2012 @ 06:23:
[...]
Dat is en sensor. Als je je telefoon plat hebt liggen en je je hand erboven laat zweven gaat je scherm kort aan. Zo kan je snel zien of je gebeld bent of een sms hebt ontvangen. Het heet "snelle weergave" Kan je aan en uit zetten via de instellingen en daar kies je dan voor "beweging"
Zeker een goede Rom, ik draai hem echter op 240dpi. Iets fijner naar mijn smaak!Paradise schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:12:
Voor de mensen die van het installeren van alternatieve ROM's houden kan ik de Hypernote ROM op XDA van harte aanbevelen. Gebaseerd op de originele ROM, maar sneller, meer toggles, stuk kleiner en toch alle belangrijke toevoegingen van Samsung intact. Grootste voordeel: LCD density van 280DPI. Daardoor veel meer info in beeld! Werkt super op het grote scherm; hiermee maak je pas echt gebruik van de 5,5".
Daarnaast is ParanoidAndroid ook uitgekomen voor de N2, op basis van een on-officiele CM10 port. Nadeel vind ik er geen Samsung S-pen software inzit; daardoor raak je een groot stuk van de meerwaarde van de N2 kwijt. Wellicht belovend voor de toekomst...
Dat zou mijn 3de telefoon worden in ongeveer een jaar. Zo vaak switchen is een dure grap.Boontjes schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:05:
[...]
Als ik jou was verkocht ik hem gewoon en ging alsnog om een iPhone.
Zou wel moeten lukken, gezien de populariteit van het toestel.-TheNose- schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:08:
[...]
Dat zou mijn 3de telefoon worden in ongeveer een jaar. Zo vaak switchen is een dure grap.
Tenzij ik iemand kan vinden die een paar weken oude Note 2 voor 500 euro wil overnemen.
Verwijderd
Netjes.....Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:53:
[...]
ziet er leuk uit, Ik geef de voorkeur te dekken, *spam*.
[ Voor 14% gewijzigd door pven op 14-11-2012 11:28 ]
Verwijderd
Dat is de nabijheids sensor oftewel proximity sensor.svenk91 schreef op maandag 05 november 2012 @ 06:46:
[...]
Die sensor meet geloof ik ook met bellen of je je telefoon aan je oor houd zodat het scherm uit kan (en je niet perongeluk ophangt met je wang).
Ja maar goed, dan mag ik er weer 300 euro bij lappen voor die Iphone. Het is geen straf die Note 2 natuurlijk.Junia schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:44:
[...]
Zou wel moeten lukken, gezien de populariteit van het toestel.
Als ik het goed zie heeft die cover geen NFC antenne.Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:53:
[...]
ziet er leuk uit, Ik geef de voorkeur te dekken, *spam*.
[ Voor 22% gewijzigd door pven op 14-11-2012 11:29 ]
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
[spam=weg]sjaool schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:32:
[...]
Als ik het goed zie heeft die cover geen NFC antenne.
[ Voor 23% gewijzigd door dusty op 20-05-2013 01:06 ]
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Draai hier omega v6 werkt (hier althans) ook perfect.kabrok schreef op maandag 05 november 2012 @ 07:46:
[...]
Zeker een goede Rom, ik draai hem echter op 240dpi. Iets fijner naar mijn smaak!
De basis in hypernote is verder prima!
Verwijderd
Ik zie het nu ook ja... vreemd met die foto's..sjaool schreef op maandag 05 november 2012 @ 20:32:
Lijkt mij niet de juiste foto. Links is de cover met flap en rechts is volgens mij de originele batterij cover met NFC antenne. Chinezen nemen het over het algemeen niet zo nauw met de werkelijkheid.
Ik zou er in ieder geval een mailtje aan wagen om er zeker van te zijn dat er wel een NFC antenne in zit voordat ik hem bestelde.
Verwijderd
Verwijderd
Ging het maar zo makkelijk, heb al op xda gekeken en heb de hack geprobeerd uit kitchen rom van V31. Maar deze werkt helaas niet voor de V6 rom.kabrok schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 07:48:
Bij xda heb je wel topics waar staat hoe je de headphones volume kan verhogen.
Goed zoeken en je vind hem zo
probeer dit ff, maybe it helpsVerwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:28:
[...]
Ging het maar zo makkelijk, heb al op xda gekeken en heb de hack geprobeerd uit kitchen rom van V31. Maar deze werkt helaas niet voor de V6 rom.
Did you know that i can bend minds with my spoon ?
PSN ID = OTL002
Helemaal top!Pinky-H9 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:22:
Back knop even langer inhouden gaat het weg
PSN ID = OTL002
Verwijderd
Ik heb de mod uit dit topic gebruikt.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 03:23:
Ik draai omega rom V6 zeer tevreden over, maar een vraag. Weet iemand of er een loud hack zip is? Het geluid met de oordopjes is bedroeved zacht. Heb hier ook een s3 met omega v31 en een Loud hack en dat klinkt super. Of misschien een andere suggestie is ook welkom.
[ Voor 0% gewijzigd door redlightning op 06-11-2012 15:06 . Reden: typo ]
Meulendijks89 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:11:
Ik heb op dit moment een NOTE 1 en op me bureau ligt de NOTE 2 nog ongeopend in doos. Ik wou bij KPN mijn abo opzeggen maar ze hadden na een mooi verhaal mij toch overgehaald om te verlengen toen wist ik nog niet dat KPN tegenwoordig ook al lease is en dat zie ik niet zo zitten eigenlijk. Aanbod is 9x 15 euro 15x 46 euro.. en daarna inleveren of afkopen. Is lease een slim idee of niet? daarnaast is mijn vraag is het een goede stap om van de note 1 naar de note 2 te gaan of is het verschil niet al te groot(geld niet waard?)
Verwijderd
Daar ben ik inmiddels al gewend aan geraakt aan het rebooten... Heb om de dag wel een rebootMikayu schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:14:
Ik ben net voor het eerst gecrashed. Waarschijnlijk door whatsapp, de lockscreen reageerde niet meer en beeld ging niet meer uit. 10sec later reboot
Verwijderd
Dat is het wereldberoemde split-screenBoldarak schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:20:
Gisteren mijn Note 2 binnengekregen (Dank Vodafone voor de zeer snelle levering!)
Wat een super toestel zeg! Ik kom van een HTC desire, dus de overstap naar dit toestel is echt een wereld van verschil! (dat was dan ook niet zo moeilijk gezien de leeftijd van de desire..)
Nu heb ik 1 klein dingetje die mij tegenstaat. Op het scherm zit een soort van snelstart rondje, die je over de randen van het scherm kan verplaatsen. Als je deze opent verschijnt er een kleine lijst met apps die je snel kan starten
Is er ook een mogelijkheid deze snelkeuze balk/rondje weg te halen?, hij zit nl overal overheen, en blokkeerd soms tekst op een internet pagina bijvoorbeeld
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, anders moet ik even een foto posten met dat *$#^%& rondje erop.
Dankje
Verwijderd
Here you go.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:24:
Iemand een link naar Perseus 25.4 kernel?
Kan dat ding nergens vinden
Verwijderd
Kies via wifi loopt via je telefoon toch?Pinky-H9 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:52:
Iemand ervaring met Kies & Wifi?
Vreemd genoeg meldt kies op de PC via Wifi dat de Note 2 niet ondersteund wordt (Via usb werkt het overigens wel)
Verwijderd
Verwijderd
Blauwe bolletje? Heb ik niet? Hoe krijg je dat tevoorschijn?CrackSlet schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:34:
Pfff...mensen moeten echt even lezen voordat ze een vraag stellen. Er wordt nota bene op de laatste pagina nog (voor de 15e keer gevraagd) hoe je dat blauwe bolletje weg krijgt, wordt er 3 post later wéér naar gevraagd! Kom op jongens, neem even een beetje intiatief!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq