Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:09:
Je hebt gelijk heb het bovenstaande bericht even aangepast.
Enige waar ik over twijfel is dat er geen typenummer staat vermeld. Heb ze al gemaild maar die persoon wist het niet en ging het navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05:36
martijn00 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:00:
[...]

Op zich is dit best goedkoop: http://www.gsmeasy.nl/com...1209&callme=#.UGWe_vlsOiN

Dat is de zelfde actie die geld voor de Galaxy S3. Het rare is dus als je een 1GB abbo neemt, die per maand duurder is, en je nog meer moet bijbetalen ook!
Deze heb ik ook besteld, heb het even nagevraagd bij vodafone, je kan gewoon gratis upgraden naar een duurder abbo, dus heb een gratis telefoon besteld en kan daarna gratis het grotere (en snellere) abonnement nemen

Voordeel was ook dat je gratis accessoires kon bijbestellen, wat nu niet meer kan (gratis 32gig geheugenkaartje en extra samsung oplader bv)

Heb ze vandaag proberen te bellen om te vragen wanneer zij hem binnenkrijgen maar na 5 minuten was er nog steeds geen vooruitgang in de wachtrij...

Ga zometeen weer even proberen...

edit: De wachtrij is nu verdubbeld, dus ik wacht maar weer even...

[ Voor 3% gewijzigd door frankyboy707 op 01-10-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
beetje lame dat ze eerst overal aangeven dat de International versie LTE heeft, en het dan niet heeft.
Is dat het enige verschil tussen deze en de versie die later uitkomt denken jullie?

Wist eigenlijk zeker dat ik zou overstappen van Apple naar deze Note 2 maar dit soort praktijken bevallen me niet! :P Straks eens bij T-Mobile langs.

edit; dit maakt het wel iets duidelijker.

[ Voor 22% gewijzigd door no00waa op 01-10-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no00waa schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:56:
beetje lame dat ze eerst overal aangeven dat de International versie LTE heeft, en het dan niet heeft.
Is dat het enige verschil tussen deze en de versie die later uitkomt denken jullie?

Wist eigenlijk zeker dat ik zou overstappen van Apple naar deze Note 2 maar dit soort praktijken bevallen me niet! :P Straks eens bij T-Mobile langs.
Ik denk dat je in Nederland toch niets hebt aan de Note 2 met LTE/4G aangezien er momenteel nog amper iets is en wanneer eind deze maand de licentie worden verkocht zal het ook nog wel 1 à 2 jaar duren voordat LTE/4G in Nederland echt beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Precies, waarom je daar druk over maken. Eer dat het bruikbaar is zit je al lang met een Note 3 of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Zojuist even contact gehad met Phoneshop en die verwachten hem deze week binnen alleen het aantal is nog niet geheel duidelijk.

Ik heb hem vast besteld bij Phoneshop aangezien ik vanuit duitsland geen reactie krijg op emails van vorige week over de btw.
Wat wel lekker is dat sinds gister de telefoon voor mij 2% goedkoper is geworden aangezien de btw terug gevorderd kan worden :)

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:05:
[...]

Ik denk dat je in Nederland toch niets hebt aan de Note 2 met LTE/4G aangezien er momenteel nog amper iets is en wanneer eind deze maand de licentie worden verkocht zal het ook nog wel 1 à 2 jaar duren voordat LTE/4G in Nederland echt beschikbaar is.
Dat weet ik zeker ;) KPN zal misschien net iets eerder zijn maar ik denk dat LTE inderdaad nog niet eens goed beschikbaar zal zijn rond deze tijd volgend jaar. Het gaat mij ook niet persee om Nederland, meer om het principe en het feit dat ik weer ga reizen volgend jaar Juni (ongeveer).

Ach ja, dan maar de N-7100 eens proberen te regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
Krijg zojuist van GSMeasy te horen dat zij ze vanmiddag binnenkrijgen, eerder werd al gezegd dat het er 150 zouden zijn...

Hoop dat die van mij er bij zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:08:
Zojuist even contact gehad met Phoneshop en die verwachten hem deze week binnen alleen het aantal is nog niet geheel duidelijk.

Ik heb hem vast besteld bij Phoneshop aangezien ik vanuit duitsland geen reactie krijg op emails van vorige week over de btw.
Wat wel lekker is dat sinds gister de telefoon voor mij 2% goedkoper is geworden aangezien de btw terug gevorderd kan worden :)
Weet je ook welk type het is? De Nederlandse of Europese?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 18:40
Ik heb mijne bij getgoods.de besteld voor €575.90 inclusief verzendkosten in duitsland bestelt, erg nette prijs. maar ja dat kan natuurlijk alleen als je een duits afleveradres kunt opgeven, anders is het €20 duurder.
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:11:
[...]

wat is het verschil?

[ Voor 32% gewijzigd door pimjai op 01-10-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:11:
[...]

Nope geen enkel idee en eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit.

Alleen nog even wachten op een goede Brodit houder want die zijn er op dit moment nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:23:
[...]

Nope geen enkel idee en eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit.

Alleen nog even wachten op een goede Brodit houder want die zijn er op dit moment nog niet.
Oke, mij wel aangezien de updates per land nog wel eens willen verschillen. Ook bepaalde content kan niet aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:27:
[...]

Oke, mij wel aangezien de updates per land nog wel eens willen verschillen. Ook bepaalde content kan niet aanwezig zijn.
Wat is er precies verschillend dan? Content in de Play store?

Updates zullen toch niet lang op zich laten wachten lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no00waa schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:54:
[...]

Wat is er precies verschillend dan? Content in de Play store?

Updates zullen toch niet lang op zich laten wachten lijkt me?
Ik bedoel meer content vanuit Samsung zelf. Voorgeïnstalleerde apps enz..
Met updates zijn andere landen een stuk sneller dan andere. Noorwegen is bijvoorbeeld altijd eerder dan Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Samsung apps vind ik persoonlijk geen toegevoegde waarde hebben.

Mocht ik iets vanuit de play store niet kunnen vinden is er altijd wel ergens een apk te vinden waardoor het alsnog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
patrickt35 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:30:
Bij T-mobile zijn ze niet helemaal correct in hun bovenkamer.
Zaterdag gebeld omdat ik mijn abbo kon verlengen. Moest €179,-- bijbetalen bij een smart+ 300 abonnement.
Vandaag wil ik hem gaan bestellen, moet ik ineens €279,-- betalen. Dat is wel heel erg veel voor 2% BTW verhoging
Echt? Heb zaterdag ook gebeld en dit komt er bij mij uit.

Ingangsdatum nieuw contract: 13 april 2013
Contracttermijn: 24 maanden
Tariefplan: iSmart 300 voor €59,50 p.m.
Korting op uw tariefplan*: 6 maand(en) 50% korting iSmart 300

Uw toestel en accessoire(s)

Toestel: Samsung Galaxy Note II Wit
Eenmalige kosten: €99,95

Betaal wel 59e bij omdat ik 7 maanden eerder mijn abonnement eerder verleng. Wel raar dat de medewerker zei dat ik de tel maandag al zou hebben echter is die nog niet eens leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:40
Versteegrob schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:16:
[...]

Echt? Heb zaterdag ook gebeld en dit komt er bij mij uit.

Ingangsdatum nieuw contract: 13 april 2013
Contracttermijn: 24 maanden
Tariefplan: iSmart 300 voor €59,50 p.m.
Korting op uw tariefplan*: 6 maand(en) 50% korting iSmart 300

Uw toestel en accessoire(s)

Toestel: Samsung Galaxy Note II Wit
Eenmalige kosten: €99,95

Betaal wel 59e bij omdat ik 7 maanden eerder mijn abonnement eerder verleng. Wel raar dat de medewerker zei dat ik de tel maandag al zou hebben echter is die nog niet eens leverbaar.
Er is natuurlijk wel een degelijk verschil tussen een I Smart en een I Smart Plus abonnement.
Op dit moment heeft T-Mobile een storing in hun computersysteem, dus kunnen(zoals het er nu naar uitziet) vandaag geen bestellingen plaatsen.
Ook vertelde de medewerkster dat 1 kleur een levertijd had van 1-4 werkdagen, en de andere kleur 4+ werkdagen. Welke levertijd bij welke kleur hoort werd mij niet duidelijk gemaakt.

Afgelopen zaterdag werd mij verteld dat ik voor een I-Smart 200(2 jaar) €100,-- moest bijbetalen.

Iets gaat er daar niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heb de kleur wit dus het lijkt mij dat ik nog langer kan wachten. Naja niks aan te doen. Geef wel een update zodra die onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga vanmiddag even kijken bij de MM in Utrecht of ze hem daar al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:40
Of ik het goed gedaan heb, weet ik niet...Maar heb een topic aangemaakt mbt levertijden en prijzen.
Mocht dat topic niet welkom zijn, mag hij natuurlijk door een mod verwijdert worden.
Samsung Galaxy Note II(N7100) - Levertijden en Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-10-2021
Zijn er nog geen reviews over het batterijverbruik van de SGN2. Je zou denken dat ze in Duitsland alang en breed tests hebben gedaan maar ik kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
max3D schreef op zondag 30 september 2012 @ 01:56:
not a LTE version if you buy the one in the video from Glove (kijk vanaf de 12e min)

Accessoires zijn hier en daar te koop. Bijv. hier (hopen dat die link mag blijven staan.....) http://www.android-enjoye...tanium-grey-unlocked.html screenprotector, flipcase, monster accu van 8000 mAh etc.

En is het correct dat vergeleken met bijv de Galaxy Nexus je meer pixels voor je scherm hebt omdat je fysieke buttons op de Note 2 hebt?
De accu die jij aanhaalt is een externe accu, anders zou het bijna te mooi zijn om waar te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
5arcastro schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:52:
Zijn er nog geen reviews over het batterijverbruik van de SGN2. Je zou denken dat ze in Duitsland alang en breed tests hebben gedaan maar ik kan niets vinden.
Hier spreken ze over 8% batterijverlies in 1 uur video kijken en gokken ze op 14 uur videoplayback

http://www.phonearena.com...-Note-II-Review_id3134#1-

Anderzijds is wellicht de telefoon nog niet op sinds vrijdag en weten ze de resultaten dus nog niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja, gek dat die batterij testen maar uitblijven @sarcastro. Kan ze ook nergens vinden.
(behalve die @frankyboy707 link natuurlijk, maar die is wel erg vaag)

@no00wa: jouw link gaat naar XDA waar ze de Engelse LTE bespreken. Op het vasteland van Europe is de situatie anders. Wij hebben 800/2600 nodig en dat is in Duitsland, Frankrijk en Spanje ook gewoon beschikbaar, maar kennelijk niet op de 7100 modellen.

De meeste advertenties waren tot nu toe fout.

[ Voor 8% gewijzigd door max3D op 01-10-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
max3D schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:07:
@no00wa: jouw link gaat naar XDA waar ze de Engelse LTE bespreken. Op het vasteland van Europe is de situatie anders. Wij hebben 800/2600 nodig en dat is in Duitsland, Frankrijk en Spanje ook gewoon beschikbaar, maar kennelijk niet op de 7100 modellen.

De meeste advertenties waren tot nu toe fout.
Ja klopt, maar denk je dan dat van de LTE variant (n7105) ook nog verschillende versies uitkomen die op verschillende frequenties werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zijn er eigenlijk al goede reviews? Met veel benchmarks? Dit is toch een beetje de concurrent van de iphone 5. Ben wel benieuwd hoe de Note 2 vs de Iphone 5 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
patrickt35 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:39:
Of ik het goed gedaan heb, weet ik niet...Maar heb een topic aangemaakt mbt levertijden en prijzen.
Mocht dat topic niet welkom zijn, mag hij natuurlijk door een mod verwijdert worden.
Samsung Galaxy Note II(N7100) - Levertijden en Prijzen
Zeer bedankt...hoort er eigenlijk standaard bij aangemaakt te worden naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
no00waa schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:34:
[...]

Ja klopt, maar denk je dan dat van de LTE variant (n7105) ook nog verschillende versies uitkomen die op verschillende frequenties werken ?
Wist ik het maar. Tot voor kort kon Samsung geen LTE leveren met zijn eigen quad-core Exynos processor. De Amerikanen moesten het dus doen met de Qualcomm Snapdragon in hun SIII en Note´s. Samsung zal zeker in de nieuwe Exynos lijn (op de A15 gebaseerd, verwacht hem gelijk met de SIV in Februari) wel een geintegreerde LTE oplossing hebben.

Wat resteert is de vraag hoe de Note 2 en de SIII LTE oplossingen zijn. Vermoedelijk toch een aparte chip en niet geintegreerd op de huidige SoC. Dat zou dus kunnen betekenen dat het geen softmodem is en er per land verschillende versies komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Voor wie nu het prijzen topic weer kwijt is: het is door een mod verplaatst naar een ander forum:

"Ik verplaats het topic even naar de juiste plaats op het forum, Telecomproviders."

Niet dat het iets met telecomproviders te maken heeft, dat komt nog uit de tijd dat niemand een los toestel kocht, maar iig moet je nu dus daar zoeken. Misschien kan de OP PimJai de link in de OP zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
max3D schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:45:
[...]

Wist ik het maar. Tot voor kort kon Samsung geen LTE leveren met zijn eigen quad-core Exynos processor. De Amerikanen moesten het dus doen met de Qualcomm Snapdragon in hun SIII en Note´s. Samsung zal zeker in de nieuwe Exynos lijn (op de A15 gebaseerd, verwacht hem gelijk met de SIV in Februari) wel een geintegreerde LTE oplossing hebben.

Wat resteert is de vraag hoe de Note 2 en de SIII LTE oplossingen zijn. Vermoedelijk toch een aparte chip en niet geintegreerd op de huidige SoC. Dat zou dus kunnen betekenen dat het geen softmodem is en er per land verschillende versies komen.
Persoonlijk vind ik die verschillende versies voor andere markten, verschillende functies overal, 100en verschillende modellen en die "vrijheid" bij Android steeds meer nadelig worden maar goed.

Word mijn eerste Android toestel, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
max3D schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:49:
Voor wie nu het prijzen topic weer kwijt is: het is door een mod verplaatst naar een ander forum:

"Ik verplaats het topic even naar de juiste plaats op het forum, Telecomproviders."

Niet dat het iets met telecomproviders te maken heeft, dat komt nog uit de tijd dat niemand een los toestel kocht, maar iig moet je nu dus daar zoeken. Misschien kan de OP PimJai de link in de OP zetten.
Heb hem erin gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Heb je wel eens gekeken hoe LTE bij Apple werkt no00wa? Die zijn wegens valse voorlichting beboet en moesten hun claim op 4G intrekken daar het niet werkte in Australie, Europa en delen van Azie. Dan mag je er dus ook niet mee adverteren. Geloof niet dat dit iets met Android te maken heeft overigens.

en bedankt Pimjai,

Nu nog een oplossing voor het raadsel dat er maar geen echte reviews verschijnen. Tweakers kon toch ook allang een toestelletje hebben als ze al uitgeleverd worden aan consumenten.

[ Voor 25% gewijzigd door max3D op 01-10-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Laatst online: 08-08 09:26
zal de note 2 nu eigenlijk ook wireless charging krijgen?

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
justice strike schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:19:
zal de note 2 nu eigenlijk ook wireless charging krijgen?
zeker weten van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Want? De S3 heeft het ook niet out-of-the-box, en de compatibele backcover moet nu nog uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
Oef, 't gaat nu toch wel erg kriebelen om er ook een te gaan halen :) Wil hem alleen nog wel eerst even echt in de hand houden om te voelen hoe hij in de praktijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Gaan ze de Note 2 ook in het bruin aanbieden zoals de galaxy S3? Vind ik persoonlijk erg mooi.

Afbeeldingslocatie: http://1.androidauthority.com/wp-content/uploads/2012/08/galaxy-s3-amber-brown-official.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
alex3305 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:38:
[...]

Want? De S3 heeft het ook niet out-of-the-box, en de compatibele backcover moet nu nog uitkomen.
Omdat de Note een 50% grotere accu heeft dan de S3 dus je alle problemen van inductie laden uitvergroot. (warmte, tijd, energieverlies). Daarnaast zal Samsung proberen de Note als productivity device neer te zetten en dan zou een hele slimme cover die gelijk als standaard en lader werkt veel beter zijn.
Als de Note niet op een inductieplaatje ligt, maar onder een leuke kijkhoek naast of onder je monitor op je bureau gebruik je hem meer. Op zo´n plaat ligt hij onder een willekeurige hoek en is werken met de stylus lastig.

Verder zou Samsung er verstandig aan doen om te gaan investeren in een eco-systeem van accessoires om mensen niet te laten overstappen in de toekomst van de Note 2 naar een rivaal en een mooie standaard doet dat heel goed terwijl inductie laden juist de uitwisselbaarheid van telefoons bevordert. Niet voor niets dat er nog geen officiele back cover is voor de SIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
max3D schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:57:
[...]

Omdat de Note een 50% grotere accu heeft dan de S3 dus je alle problemen van inductie laden uitvergroot. (warmte, tijd, energieverlies).
Zijn dat problemen dan? Denk dat als je hem snachts laat staan je daar echt weinig van merkt.
Daarnaast zal Samsung proberen de Note als productivity device neer te zetten en dan zou een hele slimme cover die gelijk als standaard en lader werkt veel beter zijn.
ik heb nog nooit een cover gezien die als standaard en lader al werkt. Hie moet ik dat zien. zit er een usb kabeltje aan zo'n cover of stop je die in een stopcontact?
Als de Note niet op een inductieplaatje ligt, maar onder een leuke kijkhoek naast of onder je monitor op je bureau gebruik je hem meer. Op zo´n plaat ligt hij onder een willekeurige hoek en is werken met de stylus lastig.
wie zegt dat de inductieplaat plat moet zijn? nokia heeft ook 2 modellen. Een platte en een zogenaamde stand.
Verder zou Samsung er verstandig aan doen om te gaan investeren in een eco-systeem van accessoires om mensen niet te laten overstappen in de toekomst van de Note 2 naar een rivaal en een mooie standaard doet dat heel goed terwijl inductie laden juist de uitwisselbaarheid van telefoons bevordert. Niet voor niets dat er nog geen officiele back cover is voor de SIII.
Inductie is niet uitwisselbaar tenzij je zoiets als qi gaat ondersteunen. Maar hopelijk gaan ze dat wel doen want ik vind het maar idioot dat accesoires merk (en soms telefoon) specifiek zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Nu online
HP (voormalig Palm) gebruiken daarnaast inductie via een vorm van NFC. Helemaal spannend :+.
spl3ndr schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:25:
Gaan ze de Note 2 ook in het bruin aanbieden zoals de galaxy S3? Vind ik persoonlijk erg mooi.

[afbeelding]
Ga er maar niet vanuit, de bruine S3 is namelijk ook limited, net zoals de zwarte, rode en titanium varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

spl3ndr schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:25:
Misschien een optie om hem te wrappen (beplakken met folie)?
Heb ik toentertijd gedaan met mijn Dell Streak toen de rode pas veel later uitkwam en ik die eigenlijk wou hebben en je kan nu elke kleur kiezen die je maar wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
justice strike schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:07:
[...]

Zijn dat problemen dan? Denk dat als je hem snachts laat staan je daar echt weinig van merkt.

[...]

ik heb nog nooit een cover gezien die als standaard en lader al werkt. Hie moet ik dat zien. zit er een usb kabeltje aan zo'n cover of stop je die in een stopcontact?

[...]

wie zegt dat de inductieplaat plat moet zijn? nokia heeft ook 2 modellen. Een platte en een zogenaamde stand.

[...]

Inductie is niet uitwisselbaar tenzij je zoiets als qi gaat ondersteunen. Maar hopelijk gaan ze dat wel doen want ik vind het maar idioot dat accesoires merk (en soms telefoon) specifiek zijn
Samsung ondersteunt QI justicestrike en voorzover ik weet is de laadstroom wel degelijk een probleem voor inductie laden. Een hele nacht zal altijd wel werken, maar je hebt zo´n mat om hem ook tussendoor op te leggen en het rendement zal dan juist bij de Note 2 laag zijn.

Zo´n cover als notebook achtig iets met een standaard zou dan ook iets unieks zijn voor de Note en dat zou verstandig zijn van Samsung. Investeren in het eco-systeem, net als alle Apple docks. Ik zou wel willen ´dokken´ voor zo´n wat steviger combi cover met een handige standaard en iets dat in de USB connector prikt voor Mhl, laden en bestandsuitwisseling.

Anders gewoon deze [spam=weg] maar dan met een geintegreerde standaard door een uitklapklepje ...

[ Voor 16% gewijzigd door dusty op 20-05-2013 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
max3D schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:43:
[...]

Samsung ondersteunt QI justicestrike en voorzover ik weet is de laadstroom wel degelijk een probleem voor inductie laden. Een hele nacht zal altijd wel werken, maar je hebt zo´n mat om hem ook tussendoor op te leggen en het rendement zal dan juist bij de Note 2 laag zijn.
nee. Samsung is lid van het QI consortium, dat betekent niet dat ze perse QI moeten gebruiken. Naar mijn weten ondersteund de QI standaard geen inductie laden vanaf 1 of 2 meter zoals dat gepromoot wordt voor de samsung s3.

BTW het rendement is niet lager op het moment dat je een grotere batterij erin stopt.
Zo´n cover als notebook achtig iets met een standaard zou dan ook iets unieks zijn voor de Note en dat zou verstandig zijn van Samsung. Investeren in het eco-systeem, net als alle Apple docks. Ik zou wel willen ´dokken´ voor zo´n wat steviger combi cover met een handige standaard en iets dat in de USB connector prikt voor Mhl, laden en bestandsuitwisseling.

Anders gewoon deze maar dan met een geintegreerde standaard door een uitklapklepje ...
en hoe kun je daar me laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Samsung Jelly Bean updates. (NOT CONFIRMED BY SAMSUNG YET)
Galaxy S III – End Q3 begin Q4
Galaxy S II – Q4
Galaxy Note – Q4
Galaxy Note II – begin Q4

Weet jullie al meer over deze update? Wat kan er zo snel veranderen? Er zit tenslotte al jelly bean op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
http://nl.hardware.info/r...-ii-versus-apple-iphone-5

Ik moet eerlijk toegeven dat de benchmarks schrikbarend zijn. Nu ben ik geen expert op dit gebied dus weet ik niet zeker of deze verschillen tussen iphone 5 en note 2 gaan uitmaken voor de gebruikerservaring. Misschien dat iemand mij hier wat meer context kan geven van hoe ik deze resultaten moet interpreteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfox741
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 16:32
Denk dat de Note 2 het onderspit delft t.o.v. de iphone 5 als ik die test zo bekijk, maar er staat wel wat anders tegenover wat ik belangrijker vind dan de iPhone 5 namelijk,

Bij Apple moet je alles via een programma doen om er wat op te krijgen [en de ergenissen nog niet meegerekend]
Geen verwisselbare Accu
Geen uitbreiding van het geheugen
Het OS vind ik beter van Android waar meningen zullen verschillen.

Zelf heb ik nog steeds een HTC HD2 waar ik verschillende OS'sen op heb gehad en nu toe aan een nieuwe dus ook ik ga deze kopen, maar ik heb geduld, eerst in mijn hand hebben gehouden en de prijzen even wat laten zakken.

Tot zover maar weer ... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
5arcastro schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:56:
http://nl.hardware.info/r...-ii-versus-apple-iphone-5

Ik moet eerlijk toegeven dat de benchmarks schrikbarend zijn. Nu ben ik geen expert op dit gebied dus weet ik niet zeker of deze verschillen tussen iphone 5 en note 2 gaan uitmaken voor de gebruikerservaring. Misschien dat iemand mij hier wat meer context kan geven van hoe ik deze resultaten moet interpreteren?
Safari (Apple browser) doet sinds iOS6 aan extreem agressieve caching. Dat is een ramp voor webdevelopers daar Safari vaak niet doorheeft dat je iets verandert hebt aan de pagina, dus ze laden niet opnieuw. Dat is echter wel heel mooi voor benchmarks.
Ik vind die dan ook niet interessant. Als je met de hand moet gaan refreshen is het resultaat langzamer ipv sneller.

De Geekbench is een zwakke benchmark. Dat de Note hem op de CPU weet te winnen is knap, maar de benchmark is gewoon nog niet betrouwbaar genoeg voor Android. Niet serieus te nemen.

De 3D benchmark is prima, maar hier wordt een denkfout gemaakt. Als je wil weten welke grafische chip het beste is dan moet je naar de offscreen performance kijken. Die wordt immers niet geremd door de resolutie van het scherm, dus meet puur de chip.

Als je echter telefoons wil vergelijken is dat oninteressant, dan gaat het alleen om de 3D performance op je scherm, want zo vaak zal je geen spelletjes spelen op je tv. Op ´Egypt´ scoort de iPhone veel hoger; ook op het schermpje zelf, maar bedenk wel dat de Note 2 wat meer pixels moet doen. Op de `Classic´ is daarom de Note 2 de echte winnaar.

Op basis van deze slecht geinterpreteerde cijfers denk ik dat de serieuze reviews vrij positief gaan zijn. De Note 2 is beduidend sneller dan de Galaxy SIII behalve op graphics gebied. Het laatste was te verwachten, het eerste pakt beter uit dan ik verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
@justicestrike: het rendement van draadloos opladen versus een kabeltje. Als de telefoon na een uurtje overdag op die plaat nauwelijks meer prik heeft zien gebruikers de voordelen niet. Niet rendement als in: vermogen in/vermogen uit.

Laden kan je toch via een usb stekkertje in de note 2 behuizing? Omarming van de QI standaard betekent vlgs mij dat Samsung niet een eigen standaard aandurft nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
max3D schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 02:51:
@justicestrike: het rendement van draadloos opladen versus een kabeltje. Als de telefoon na een uurtje overdag op die plaat nauwelijks meer prik heeft zien gebruikers de voordelen niet. Niet rendement als in: vermogen in/vermogen uit.
ik snap wat rendement is maar wie zegt dat het zo dramatisch is. Cafe's installeren nu die plaat in de tafels. Dat doen ze niet als er geen toegevoegde waarde wordt ervaren door de klant. Rendementen van 70-80% zijn heel normaal en dat is dus echt niet zo dat mensen denken dat er bij 30% minder rendement opeens neits gebeurt.
Laden kan je toch via een usb stekkertje in de note 2 behuizing?
je hebt het over een:
Daarnaast zal Samsung proberen de Note als productivity device neer te zetten en dan zou een hele slimme cover die gelijk als standaard en lader werkt veel beter zijn.
een cover als lader zeg je. Dus dat betekent dat ik hem zou moeten kunnen laden zonder dat ik andere accessoires nodig heb. Tenzij het zonnepanelen betreft zie ik geen praktische oplossing om dit mogelijk te maken.
Omarming van de QI standaard betekent vlgs mij dat Samsung niet een eigen standaard aandurft nu.
Je hebt nog steeds niet aangegeven waaromd at voor mij slecht zou zijn. Ik wil geen vendor lockin. Een universele standaard zou beter zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door justice strike op 02-10-2012 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
@justice strike: het lijkt alsof je niet begrijpt wat rendement is. Die percentages hebben toch niets te maken met de netto winst als je zo´n ding een uurtje op de lader legt. Dat wordt héél laag voor de Note 2 met zo´n grote accu, dus gaat Samsung niet zelf daar in investeren. Het zou dan een accessoire zijn dat afgekraakt wordt en wie wil er nu slechte reclame genereren door een inductie back plate te fabriceren.

Voor het raadsel van de oplader: een draadje naar de prik. Geen geheimzinnige energiebronnen, maar gewoon een standaardje waar je een mini-usb stekkertje inprikt die naar een mini trafo gaat. Kosten niets meer en als je er een op je werk hebt en een thuis dan kun je je cover annex stand op de belangrijkste plekken gebruiken als lader.

Je wees QI af omdat het niet op grote afstand werkte; ik heb niets tegen een universele standaard, dat was jij.
("Samsung is lid van het QI consortium, dat betekent niet dat ze perse QI moeten gebruiken. Naar mijn weten ondersteund de QI standaard geen inductie laden vanaf 1 of 2 meter zoals dat gepromoot wordt voor de samsung s3. ")

[ Voor 11% gewijzigd door max3D op 02-10-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
max3D schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:21:
@justice strike: het lijkt alsof je niet begrijpt wat rendement is. Die percentages hebben toch niets te maken met de netto winst als je zo´n ding een uurtje op de lader legt. Dat wordt héél laag voor de Note 2 met zo´n grote accu, dus gaat Samsung niet zelf daar in investeren. Het zou dan een accessoire zijn dat afgekraakt wordt en wie wil er nu slechte reclame genereren door een inductie back plate te fabriceren.
Volgens mij heb je niet helder op je netvlies wat je zelf met rendement bedoeld. De batterij zal niet minder stroom hebben en wireless opladen is ongeveer 80% van gewoon opladen dus wat dat betreft zit er vrij weinig verschil in.

overigens is:
80% is 80% ongeacht of het een s3 is of een note. Dus dat verschil wat jij meent te zien is niet anders dan bij een s3 waarvoor de accessoires wel voor wordt verkocht. Als dit niet is wat je bedoelt moet je toch echt beter je concept uiteen zetten zodat ik een beter beeld heb van wat je bedoelt?
Voor het raadsel van de oplader: een draadje naar de prik. Geen geheimzinnige energiebronnen, maar gewoon een standaardje waar je een mini-usb stekkertje inprikt die naar een mini trafo gaat. Kosten niets meer en als je er een op je werk hebt en een thuis dan kun je je cover annex stand op de belangrijkste plekken gebruiken als lader.
Je bedoelt dus dat het geen lader is. Want je hebt een usbkabel+adapter nodig. Dus de hele case fungeert helemaal niet eens als lader want zonder de case kun je hem ook opladen.

Komt dus weer neer op een oplossing die niet makkelijk te gebruiken is wanneer je ergens bent waar je geen kabel hebt (zoals een cafe bijv).
Je wees QI af omdat het niet op grote afstand werkte; ik heb niets tegen een universele standaard, dat was jij.
Begrijpend lezen is een vak. Maar de zinssnede die je aanhaalt rept geen woord over dat ik niet voor een standaard ben.
("Samsung is lid van het QI consortium, dat betekent niet dat ze perse QI moeten gebruiken. Naar mijn weten ondersteund de QI standaard geen inductie laden vanaf 1 of 2 meter zoals dat gepromoot wordt voor de samsung s3. ")
Ik moet constateren dat er bijzonder veel ruis hier in deze woordenwisseling is en dat je de helft van mijn replies gewoon niet begrijpt of verkeerd interpreteert. Tevens zie ik dat jij zaken uiteen zet onder een bepaald concept maar (voor mij) iets totaal anders bedoelt. Tot dusver mijn constatering.

[ Voor 13% gewijzigd door justice strike op 02-10-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Anders gaan jullie even verder in de DM en kunnen we dit gewoon weer OT houden. Want ondanks dat het OT begon is het ondertussen gewoon een wedstrijdje betweteren geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie er erg in een micro sim te bestellen bij je provider, mocht je de note II als los toestel aanscaffen?
Duurt n. l. ook een weekje per post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
ik ben gisteren een t-mobile winkel binnen gestapt en kon daar meteen zonder kosten mijn mini sim omwisselen voor een micro sim met adapter(en een extra reserve adapter na mijn opmerking dat de adapter er breekbaar uitzag)
t-mobile is er erg snel mee.
via de website of telefoon heb je de nieuwe sim de volgende werkdag, maar dan kost het je waarschijnlijk wel €5-€10
ook kost het maar een paar seconden voordat je abbonement overgeschakeld is naar je nieuwe sim als je naar de winkel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
CrackSlet schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:05:
Anders gaan jullie even verder in de DM en kunnen we dit gewoon weer OT houden. Want ondanks dat het OT begon is het ondertussen gewoon een wedstrijdje betweteren geworden.
Het is niet eens on topic want het gaat over een virtueel accessoire dat er wel of niet ooit komt. Ik ben meer geinteresseerd in de reviews van de echte Note 2 die maar uitblijven en opheldering over de Duitse LTE versie in de 7100 ja/nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:14:
Hebben jullie er erg in een micro sim te bestellen bij je provider, mocht je de note II als los toestel aanscaffen?
Dat is een hele goede! Ik zal vanmiddag gelijk even langs de KPN shop gaan.
Hopelijk zijn zij ook lekker snel zoals T-Mobile. Zou inderdaad wel zuur zijn als ie eindelijk binnen is en ik het nog alleen maar als een WiFi device kan gebruiken (al is dat altijd al beter dan helemaal niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrackSlet schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:43:
[...]

Dat is een hele goede! Ik zal vanmiddag gelijk even langs de KPN shop gaan.
Hopelijk zijn zij ook lekker snel zoals T-Mobile. Zou inderdaad wel zuur zijn als ie eindelijk binnen is en ik het nog alleen maar als een WiFi device kan gebruiken (al is dat altijd al beter dan helemaal niet ;) )
Je kan je bestaande sim toch gewoon klein knippen of is dat voor andere sim kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij mijn weten gebruikt de Note 2 een gewone sim, dus omwisselen lijkt me nogal vreemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pagani schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:48:
Bij mijn weten gebruikt de Note 2 een gewone sim, dus omwisselen lijkt me nogal vreemd :?
Nee een microsim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

_

[ Voor 195% gewijzigd door CrackSlet op 02-10-2012 15:54 . Reden: Dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

pagani schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:48:
Screenshotje uit de handleiding van de Samsungsite:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1954140/Knipsel.PNG
Bron

Let dus ook op je nagels hè dames ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CrackSlet op 02-10-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:14:
voor 5 euro kan je hem laten knippen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5arcastro schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:58:
[...]

Misschien heeft iemand hier iets aan.
Bij Telfort kan je hem gratis vervangen voor een micro sim, levering binnen 5 dagen.
Bij b.v. www.netimes.com kost een 3 delige set adapters (e.v.t. nodig voor je reserve telefoon) € 1,43 plus verzendkosten € 2,31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfox741
Bij Alternate tekoop en direkt leverbaar voor € 639.00

Tot zover maar weer ... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
5arcastro schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:58:
[...]

In de Hi winkel werd mijn simkaart gewoon gratis geknipt hoor? is niet eens 10 seconden werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfox741
O dat is mooi dat ik dat weet, zit ook bij Hi morgen ff langsgaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Als ik de review hier zo bekijk YouTube: review Galaxy Note 2

Is gewoon iedereen positief :) Klinkt echt super.

Deze review laat echt vette software mogelijkheden zien YouTube: Samsung GALAXY Note II First Hands-on Video Awesome Features Review Galaxy Note 2

[ Voor 24% gewijzigd door Wackmack op 02-10-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redlightning
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 16:07
De Note 2 zou wel eens de opvolger van mn huidige Desire kunnen worden... op YouTube kwam ik volgend filmpje tegen, wat me een compleet overzicht gaf van de leukste functies:

YouTube: Introducing GALAXY Note II (First Launch - KOREA)

Enjoy!

[ Voor 1% gewijzigd door redlightning op 02-10-2012 22:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Net mijn Galaxy Note verkocht voor een mooi prijsje en nu shoppen voor een Note II _/-\o_

Ik denk dat het ALTERNATE wordt, aangezien over die Phoneshop weinig positiefs te vinden is ;w

Iemand een idee waar hij evt. 'in het echt' te zien (en te kopen) is omg. Eindhoven?

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
hugoy schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:38:
[...]

In de Hi winkel werd mijn simkaart gewoon gratis geknipt hoor? is niet eens 10 seconden werk...
Zouden ze het ook doen als ik met een grote glimlach en een T-mobile sim aan kom zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Nu online
kwaza schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:49:
Net mijn Galaxy Note verkocht voor een mooi prijsje en nu shoppen voor een Note II _/-\o_

Ik denk dat het ALTERNATE wordt, aangezien over die Phoneshop weinig positiefs te vinden is ;w

Iemand een idee waar hij evt. 'in het echt' te zien (en te kopen) is omg. Eindhoven?
CoolBlue... MediaMarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfox741
Bij Alternate in Duitsland is hij € 589.00 maar wat het dan kost om naar NLD. te zenden weet ik niet.

http://www.alternate.de/h...I/1033949/?click_HP=15354

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Het ging om een plaats om hem eens in het echt te zien djfox741

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
kwaza schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:49:

Who are you kidding... je weet toch dat je hem uiteindelijk wel zal halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

djfox741 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 00:30:
[...]

Bij Alternate in Duitsland is hij € 589.00 maar wat het dan kost om naar NLD. te zenden weet ik niet.

http://www.alternate.de/h...I/1033949/?click_HP=15354
Ik moest 2 jaar geleden 17.85 porto betalen, maar dat was voor 7,5 kilo.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Wat heb je voor de note1 gekregen?]kwaza schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:49:

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

Coennos schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 07:37:
Wat heb je voor de note1 gekregen?]kwaza schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:49:

[/quote]
Nog 330 euro... Achja... je moet het zien als hobby hè :D

Kan iemand mij vertellen of de Note II ergens te zien is in Eindhoven? Moet redelijke afstand rijden en zou zonde zijn als ze hem nog nergens hadden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
en er zijn eindelijk een paar reviews online verschenen: Trustedrevies en reghardware.com.
Ze zijn aan de score te zien erg positief, nu maar even op mijn gemak gaan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
Waar ik Eindhoven kan ik hem zien/kopen dan? ik kom er toevallig in de buurt vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Toch nog een leuke prijs man!!Ga de mijne ook verkopen.Note2 in bestellingn ook mijn hoby :)
kwaza schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:29:
[...]

Nog 330 euro... Achja... je moet het zien als hobby hè :D

Kan iemand mij vertellen of de Note II ergens te zien is in Eindhoven? Moet redelijke afstand rijden en zou zonde zijn als ze hem nog nergens hadden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
coolblue Eibhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooooh yeah give it to me baby :)

It has the physical presence of an A380, the power of Concorde and the stamina of a U-2, and is packed with more features than a Swiss army knife.

http://www.reghardware.co...oid_smartphone/page3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Sommige in Engeland uitgeleverde exemplaren hebben nog niet de firmware waarmee mulit-windows mogelijk worden.
samsung has already said that they will push a firmware update out soon that adds the multi windowing. I guess the first batch of Notes went through before they had the update, but anyone with a N7100 firmware > XXLIH has it. Most of the early ones have XXLIE. Since the firmware already exists, there’s no reason why they can’t just push it out OTA any day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:43

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

max3D schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:51:
Sommige in Engeland uitgeleverde exemplaren hebben nog niet de firmware waarmee mulit-windows mogelijk worden.
samsung has already said that they will push a firmware update out soon that adds the multi windowing. I guess the first batch of Notes went through before they had the update, but anyone with a N7100 firmware > XXLIH has it. Most of the early ones have XXLIE. Since the firmware already exists, there’s no reason why they cant just push it out OTA any day.
Ik draai nu al een klein weekje (I love my job) de versie met split-screen en ik kan zeggen dat dat heel soepel loopt en een enorm coole feature is. Zo kan je bijvoorbeeld video kijken en tegelijkertijd een mailtje sturen. Ik heb nog niets gevonden aan de Note II wat ik niets vind, ik vermoed dat ik nog een flinke tijd met dit speeltje zal rondlopen :)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

https://twitter.com/MediaMarktEHV/status/253433662127878144

Hij is dus te zien in de MediaMarkt in Eindhoven :*) Toch eens een kijkje gaan nemen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een mooie case gezien? Heb deze set gevonden inclusief case:

http://www.mobilefun.nl/3...ccessory-pack---zwart.htm

De set is ook te verkregen voor de S3 en daar klagen de mensen over deze slechte case. Misschien zelfde probleem. Verder nette prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Krijg een error Rolf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar ik opeens ook toch is de link volgens mij goed. Hier nogmaals:

http://www.mobilefun.nl/3...ccessory-pack---zwart.htm

Mocht hij weer niet werken dan en op Note II klikken en dan staan links boven aan 2 accessoires packs (wit en zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet het al Tweakers.net korte de link en en toen werkte hij niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Doet het nu gelukkig wel. Mooi pakket en niet duur. Ga jij die ook nemen. Twijfel alleen of ik niet alleen een anti kras laagje moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:58:
Doet het nu gelukkig wel. Mooi pakket en niet duur. Ga jij die ook nemen. Twijfel alleen of ik niet alleen een anti kras laagje moet hebben.
Misschien. Screenprotector zit er ook bij hoor!

Deze case is ook erg mooi!

http://www.ebay.com/itm/B...-II-2-N7100-/140855149689?

Alleen langere levertijd natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Vergeet dit topic niet Samsung Galaxy Note II(N7100) - Levertijden en Prijzen voor prijzen en levertijden mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie Hands On video! Vooral erg goed beeld.

YouTube: Samsung Galaxy Note 2 - Installation & First Hands-On Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:00:
[...]

Misschien. Screenprotector zit er ook bij hoor!

Deze case is ook erg mooi!

http://www.ebay.com/itm/B...-II-2-N7100-/140855149689?

Alleen langere levertijd natuurlijk!
Die heb ik ook besteld, alleen dan via http://www.netimes.com/sh...-p-4340.html?cPath=87_924

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de link? Is dat inclusief verzendkosten? En wat is de levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:56:
[...]

Bedankt voor de link? Is dat inclusief verzendkosten? En wat is de levertijd?
Ehhh ik heb inc verzendkosten 10,45 eur betaald...
Maar zie nu dat die andere geen verzendkosten heeft, dus die is wel goedkoper

over levertijd niks gehoord eerlijk gezegd, hij staat nu op: in Process..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en een verschrikkelijk irritante vent...
Pagina: 1 2 ... 37 Laatste