Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:13:
Ik las ergens dat iemand krassen kreeg door de iPhone 5 in een sleeve te doen. Is het echt zo erg of is dit zwaar overdreven?
Dat is mogelijk, als er een korreltje zand, koek kruimels of wat grover stof tussen hoesjes en sleeves komt, kunnen die als er teveel speling in zit voor krasjes zorgen. Voor mij ook 1 van de reden om hem zonder hoesje in mijn zak te doen en gewoon opletten waar ik hem neer leg.

Een vriend had het laatst met zijn Galaxy note en het standaard klepje die over het scherm valt wat je meegeleverd krijgt. Daar was dus iets tussen gekomen en veroorzaakte een kras op het scherm. Bij de iPhone 3g en gs zag je soms dat door een hoesje krasjes op de chromen rand ontstonden.

[ Voor 22% gewijzigd door -NRG- op 04-10-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:15
HKnoodle schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:20:
[...]

Dat is nog redelijk normaal..
Jij stand-by 28 uur en die van mij nog geeneens 9 uur??
En 9 uur gebruik tegen 5 uur gebruik, met al vind ik de verschillen zeer groot.

Nu begin ik te twijfelen of de batterij wel goed is in die van mij.
Hangt er helemaal van af van hoeveel je daadwerkelijk je je iPhone echt gebruikt denk ik want ik heb:

gebruik: 4 uur en 25 mins
standy: 1 dag, 14 uur

en nog 15% over..

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 11-09 17:15
funk-e schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:51:
Naar aanleiding van deze post ben ik naar aan APR gegaan om te kijken of zij de kabel uit het toetsenbord konden krijgen. Helaas lukt het ze niet. Vervolgens langs een fysieke winkel van CoolBlue geweest, zij konden mijn keyboard incl. lightningkabel opsturen naar DynaFix, maar dan wisten ze niet of het geld zou gaan kosten 8)7.

Gevraagd naar lightningkabels bij:
-Media Markt
-MyCom
-iCentre
-CoolBlue

Nergens op voorraad (iCentre heeft 1 levering van 2 lightningkabels gehad die direct weer waren verkocht).

Vervolgens een uur met Apple aan de telefoon gehangen. Ze gaan binnen 2 werkdagen een nieuwe kabel opsturen (vreemd, aangezien levertijd in de online apple store 1-2 weken is) en ik moet mijn keyboard incl lightningkabel opsturen naar Apple. Dit doe ik natuurlijk pas wanneer ik de lightningkabel binnen heb.

Het is nog de vraag wat er met het keyboard gaat gebeuren. Ze willen het serienummer van mijn iMac weten, dus die zal ik vanavond doorgeven. Geen idee wat de daarmee moeten, want die stamt uit 2008, het keyboard heb ik in 2010 gekocht. Dus allebei buiten garantie. Wat zouden ze zeggen als ik een keyboard van een ander merk had :?

Het advies dat ik kan geven: Kijk uit voor die kabel!
Vandaag zo 4 stuks van die kabels zien liggen bij Staples Office Centre in Assen :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
HKnoodle schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:20:
[...]

Dat is nog redelijk normaal..
Jij stand-by 28 uur en die van mij nog geeneens 9 uur??
En 9 uur gebruik tegen 5 uur gebruik, met al vind ik de verschillen zeer groot.

Nu begin ik te twijfelen of de batterij wel goed is in die van mij.
Ik zit nu met 4 uur gebruik en 13 uur en 24min. op 56%.
Bij intensief gebruik haal ik ongeveer 7,5 tot 8 uur met 15 uur stand-by.

Wifi, bluetooth, icloud backup en push email aan.

[ Voor 5% gewijzigd door -NRG- op 04-10-2012 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik zit nu op 30 uur standby en 4 uur gebruik. Accu zit op 35%.

(edit; 3G aan, alleen BT in auto, wi-fi alleen voor youtube).

Heb de accu wel de eerste 3 keer helemaal leeg laten lopen. Toestel af laten koelen (was flink warm door video/spelen, warme batterij nog warmer maken door opladen is niet goed), vervolgens opgeladen en bij 100% nog even een uurtje in het stopcontact laten zitten.

Dit heb ik ook bij mijn iPads gedaan en resulteerde in een perfect gecalibreerde batterij.

[ Voor 7% gewijzigd door Michael Knight op 04-10-2012 22:34 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
4 uur gebruik bij 30 uur standby? Jij gebruikt je telefoon nooit? :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:37
Ik had vanmiddag 1 dag en een paar uur stand by + 4 uur en 45 minuten gebruik en had nog 45% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKnoodle
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-09 12:13
Michael Knight schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:34:
Ik zit nu op 30 uur standby en 4 uur gebruik. Accu zit op 35%.

(edit; 3G aan, alleen BT in auto, wi-fi alleen voor youtube).

Heb de accu wel de eerste 3 keer helemaal leeg laten lopen. Toestel af laten koelen (was flink warm door video/spelen, warme batterij nog warmer maken door opladen is niet goed), vervolgens opgeladen en bij 100% nog even een uurtje in het stopcontact laten zitten.

Dit heb ik ook bij mijn iPads gedaan en resulteerde in een perfect gecalibreerde batterij.
Bedankt voor je laadtip!
Gisteren mijn toestel binnen gekregen met 70% vervolgens helemaal leeg laten lopen.
En vandaag eerste dag gebruik schrok ik wel even dat ie het maar 9 uur volhield.
Kijk het nog even een paar dagen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Ik heb vandaag de hele dag een beetje met mijn iPhone 5 gespeeld: Bad Piggies, Flipboard, Facebook, Safari enz.

Nu aan het einde van de dag een benchmark gedaan met Geekbench2: 1397 punten
Vervolgens de iPhone gereboot en direct weer een benchmark gedaan: 1642 punten

Maakt best een verschil, en ik ben benieuwd of je dit ook in performance zal gaan merken

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

jasjenl

Liab A Tymo

me_mrtn schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:11:
[...]

Dat was tijdens de beta's van iOS6 al heel random. Soms wel notificaties, dan weer niet. Is voor zover ik heb gemerkt geen verandering in gekomen.
Ligt aan Facebook: op mijn iPad waar nog iOS 5.1 op staat werken (de geluiden van ) Facebook notificaties ook niet goed meer sinds een paar weken. Is een bekend probleem, maar een oplossing heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:33
jasjenl schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:50:
[...]

Ligt aan Facebook: op mijn iPad waar nog iOS 5.1 op staat werken (de geluiden van ) Facebook notificaties ook niet goed meer sinds een paar weken. Is een bekend probleem, maar een oplossing heb ik nog niet gezien.
Vergeet niet dat er ook een nieuwe app beschikbaar is van Facebook en dat in iOS6 Facebook ook verweven zit in iOS zelf. Daar loopt het in ieder geval soms ook spaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Probeer al sinds gisteravond de beide iPhones in huis te restoren. Krijg zowel de software voor de 4S als voor de 4 niet gedownload. Niet via iTunes (time out bij download), niet rechtstreeks (stopt op random punten) op zowel een Mac als 2 windows machines. Kan me niet voorstellen dat het aan mijn verbinding ligt, daar ik verder nergens problemen mee heb.

Bijvoorbeeld:
(iPhone 4S) http://appldnld.apple.com...1_6.0_10A403_Restore.ipsw
of
(iPhone 4) http://appldnld.apple.com...1_6.0_10A403_Restore.ipsw

Erg erg raar probleem dat ik totaal niet kan plaatsen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

UltraSub schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:35:
Probeer al sinds gisteravond de beide iPhones in huis te restoren. Krijg zowel de software voor de 4S als voor de 4 niet gedownload. Niet via iTunes (time out bij download), niet rechtstreeks (stopt op random punten) op zowel een Mac als 2 windows machines. Kan me niet voorstellen dat het aan mijn verbinding ligt, daar ik verder nergens problemen mee heb.

Bijvoorbeeld:
of

Ze zijn momenteel de Store aan het updaten... gisteren avond kon ik ook geen apps downloaden... Dus ik denk dat ze druk bezig zijn met een vernieuwing.. (als iTunes uitkomt dan word de store ook in een nieuw jasje gestoken... dus waarschijnlijk licht het daar aan)

Ik verwacht dat je vanmiddag na 3 uur.. of vanavond na 7 uur weer verder kunt.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Mja, misschien is dat het. Laten we het hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

racoon schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:46:
hoe krijg ik het voor elkaar dag ik bij facebook de functie @gebruikersnaam kan gebruiken, automatisch doet hij dit niet
Niemand die weet waar ik dit kan vinden?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
racoon schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:29:
[...]

Niemand die weet waar ik dit kan vinden?
Ik snap niet eens over welke functie je het hebt ;)

Ik blijf het vervelend vinden dat ik mijn batterijindicatie niet meer op mijn carkit (Parrot CK3100) te zien krijg. Niemand anders dit ervaren? Is sinds de update naar iOS6.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Ik hoop dat er apps snel aangepast zullen worden voor het grotere scherm. Bij apps waar ik het toetsenbord gebruik heb ik veel problemen met typen omdat het toetsenbord 1 cm hoger zit.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-09 22:11

LoneWolf

Just a Byte

@BillPaarbank,
er is veel meer met de BT functie gebeurd, er doen wel meer functies, zoals muziek speler bediening net niet meer.
zie ook mijn post in het iOS 6 topic.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 21:14
Gisteren was ik wat met de camera aan het spelen in een slecht belichte ruimte. Redelijk veel ruis, maar goed wat verwacht je met die ISO waarden.

Vervolgens had ik de flits gebruikt en alle foto's waren ZWART. De flits kwam veel te vroeg en ook niet zo fel als normaal. Een reboot loste het probleem dan wel weer op, maar ik vind het wel vreemd. Zou dit een software foutje zijn? Of is mijn flitsled gewoon niet in orde?

Edit: Het gaat om een iPhone 5 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BizzieBis op 05-10-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

BillSpaarbank schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:40:
[...]

Ik snap niet eens over welke functie je het hebt ;)

Ik blijf het vervelend vinden dat ik mijn batterijindicatie niet meer op mijn carkit (Parrot CK3100) te zien krijg. Niemand anders dit ervaren? Is sinds de update naar iOS6.
Dathij bij een facebook bericht automatisch de naam van je vrienden kan herkennen met een@ ervoor

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Een collega hier heeft een iPhone (eerst een 4s, nu een 5). Wij gebruiken MS exchange. Als hij een mail beantwoord, dan komt deze in concepten ipv dat ie em verstuurt. Nieuwe mails versturen gaat wel goed.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen? Andere iPhone gebruikers hebben er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10
Over mijn Wifi connectie, ik heb net de firmware van mn router geupdate en het scheelt echt een hoop! Eerst was er nog een beetje een probleem. Als ik vliegtuigmodus aanzette met WIFI dan was het beter, maar als het Mobiel + wifi was, dan zakte hij constant weg. Dit is nu dus opgelost met een Router update :)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
UltraSub schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:35:

Bijvoorbeeld:
of

Telefoons in een usb-poort geplugd die echt rechtstreeks op het moederbord zit, of in een of andere monitor/toetsenbord/losstaande usb hub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nope, gewoon een kale download. Eerst vermoedde ik een iTunes probleem. Dus ben ik een directe link gaan gebruiken om te downloaden, gewoon met Firefox. Toen Safari geprobeerd, zelfde probleem. Toen dacht ik aan een OSX probleem, en heb ik twee Windows machines in het thuis netwerk geprobeerd. Ook no go. Verder werkt mijn verbinding vlekkeloos (kan downloaden wat ik wil, ongeacht de grootte), dus is het of een probleem bij Apple, of een probleem bij mijn provider (Ziggo).

Kan iemand die links eens binnen trekken om te zien of ze bij jullie wel normaal compleet binnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKnoodle
Hebben meer mensen problemen met de lichtsensor die het niet goed doet?
Die van mij reageerde eerst niet, bleef steeds op voluit staan.
Na wat Googlen een oplossing voor gevonden en nu doet ie het gewoon weer normaal.

1.Automatisch dimmen uit
2.Slider helemaal naar links
3.Automatisch dimmen weer aanzetten
4.Standby zetten met de sleep-knop
5.Weer aanzetten en dan moet ie het als het goed is weer doen

Je kan het testen door in een donkere ruimte er met iets op te schijnen, dan zie je dat de balk rustig beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

HKnoodle schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:03:
Hebben meer mensen problemen met de lichtsensor die het niet goed doet?
Die van mij reageerde eerst niet, bleef steeds op voluit staan.
Na wat Googlen een oplossing voor gevonden en nu doet ie het gewoon weer normaal.

1.Automatisch dimmen uit
2.Slider helemaal naar links
3.Automatisch dimmen weer aanzetten
4.Standby zetten met de sleep-knop
5.Weer aanzetten en dan moet ie het als het goed is weer doen

Je kan het testen door in een donkere ruimte er met iets op te schijnen, dan zie je dat de balk rustig beweegt.
Op mijn 4s sinds iOS6 inderdaad... Af en toe gaat de brightness niet terug naar normaal als ik uit een felle ruimte kom. Het scherm blijft dan donker... Een keer het aan en uitknopje bovenop je iphone aantikken en het is weer goed.

[ Voor 4% gewijzigd door World Citizen op 05-10-2012 15:12 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKnoodle
Het blijkt inderdaad een iOS6 bug te zijn maar het rare is dat niet iedereen er last van heeft.
Alleen stand-by knop werkte niet bij mij maar na het volgen van de opgegeven stappen deed ie het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:56

Dey

Merkte het gisteren op mijn iPad ook ja, hij bleef in het donker vol brightness geven. Even de stand-by knop indrukken en weer uit stand-by halen loste het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Moet je de lichtsensor ook nog calibreren? Ik zit nu in de woonkamer tijdens regenachtig weer en het beeldscherm staat op ongeveer 5%. Ik vind dat wel erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:02
Werkt de 'kaarten' app ook in het buitenland zonder data verbinding? Dus gewoon via GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

darkshadow83 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:10:
Moet je de lichtsensor ook nog calibreren? Ik zit nu in de woonkamer tijdens regenachtig weer en het beeldscherm staat op ongeveer 5%. Ik vind dat wel erg weinig.
Je lichtsensor werkt samen met de helderheid. Stel je helderheid in zoals je dat goed vindt en als de lichtsensor aanstaat, dan stuurt hij dit automatisch bij obv omgevingslicht.
Brm-G schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:31:
Werkt de 'kaarten' app ook in het buitenland zonder data verbinding? Dus gewoon via GPS?
Nee

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
darkshadow83 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:29:
Gisteren was ik wat met de camera aan het spelen in een slecht belichte ruimte. Redelijk veel ruis, maar goed wat verwacht je met die ISO waarden.

Vervolgens had ik de flits gebruikt en alle foto's waren ZWART. De flits kwam veel te vroeg en ook niet zo fel als normaal. Een reboot loste het probleem dan wel weer op, maar ik vind het wel vreemd. Zou dit een software foutje zijn? Of is mijn flitsled gewoon niet in orde?

Dit ha dik van de week ook, na een reboot maakte hij wel weer normale foto's.
Bleek dat de daadwerkelijke flits voor de reboot achterwege bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

racoon schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:15:
[...]

Dathij bij een facebook bericht automatisch de naam van je vrienden kan herkennen met een@ ervoor
Ik merkte net dat dit nu automatisch gebeurt in de fb app, net zoals op de website. Dus gewoon beginnen met het typen van een naam, komt ie vanzelf met suggesties. Weliswaar op een iPad, maar ik neem aan dat dit op de iPhone hetzelfde werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Helaas, op de iPhone werkt dit niet. Tenminste niet in de status updates. Ik heb alle denkbare manieren geprobeerd maar het lukt me niet. Misschien zit de functie nog niet in de iPhone versie van FB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

darkshadow83 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:29:

Daar schijnen wel meer mensen last van te hebben. Ik heb het zelf niet gezien, overigens.

Waarschijnlijk een softwarebugje.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Volgens mij heb ik het door hoe de automatische helderheid werkt.

Je moet hem inschakelen in bijvoorbeeld een goed verlichte ruimte, of buiten. En daar de gewenste helderheid instellen. Vervolgens ga je naar een donkere ruimte, of je houd je vinger op de lichtsensor, en stelt ook dan een gewenste helderheid in. Dan werkt het zoals het moet.

Als je de helderheid alleen instelt in één ruimte werkt het automatisch regelen niet. Althans bij mij niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

darkshadow83 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:51:
Helaas, op de iPhone werkt dit niet. Tenminste niet in de status updates. Ik heb alle denkbare manieren geprobeerd maar het lukt me niet. Misschien zit de functie nog niet in de iPhone versie van FB.
Vaag, vandaag lijkt het ook niet te werken op de iPad... Beetje wazig, maar ja, dat is wel met meer dingen van Facebook zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

darkshadow83 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 01:23:
Volgens mij heb ik het door hoe de automatische helderheid werkt.

Je moet hem inschakelen in bijvoorbeeld een goed verlichte ruimte, of buiten. En daar de gewenste helderheid instellen. Vervolgens ga je naar een donkere ruimte, of je houd je vinger op de lichtsensor, en stelt ook dan een gewenste helderheid in. Dan werkt het zoals het moet.

Als je de helderheid alleen instelt in één ruimte werkt het automatisch regelen niet. Althans bij mij niet ;)
Zo zou het niet moeten werken. Althans, zo werkt het op mijn iPad met 5.1 zeker niet. Zou ook wel heel krom zijn als je het zo zou moeten instellen...

<edit> dit had nog bij de vorige post gemoeten... |:(

[ Voor 3% gewijzigd door jasjenl op 07-10-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
jasjenl schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:58:
[...]

Zo zou het niet moeten werken. Althans, zo werkt het op mijn iPad met 5.1 zeker niet. Zou ook wel heel krom zijn als je het zo zou moeten instellen...

<edit> dit had nog bij de vorige post gemoeten... |:(
Ik vond het juist wel logisch. Je geeft de gewenste helderheid op bij maximale belichting, en je geeft de gewenste helderheid op bij minimale belichting. Alles daartussen berekend hij aan de hand van de twee ingestelde waarden en de gemeten belichting.

Alhoewel, als ik het terug lees klinkt het toch een beetje wazig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Weet iemand of Sparrow voor iOS al iPhone 5 support heeft? Een mail app met zwarte balken lijkt me niks :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:41
Ik ben benieuwd hoe de accu van de iPhone 5 het doet zonder wifi en mobiel internet.
Dus alleen spraak. Heeft iemand enig idee hoelang de accu dan meegaat?

[ Voor 3% gewijzigd door Gangster93 op 07-10-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik heb trouwens een vraag waar ik zelf niet achter kan komen.

Ik heb een panorama foto gemaakt en deze 'gewijzigd' met de photo app van Apple zelf. Dus gewoon met de magische staf de kleuren laten verbeteren. Als ik de telefoon dan aansluit op de computer, krijg ik de onbewerkte foto te zien. Maar zodra ik deze foto naar mn mail stuur, krijg ik een lagere resolutie foto te zien, net als bij fotostream..

Is er een manier om deze foto van je telefoon af te halen, ook al is deze bewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Kuhr89 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:46:
Ik heb trouwens een vraag waar ik zelf niet achter kan komen.

Ik heb een panorama foto gemaakt en deze 'gewijzigd' met de photo app van Apple zelf. Dus gewoon met de magische staf de kleuren laten verbeteren. Als ik de telefoon dan aansluit op de computer, krijg ik de onbewerkte foto te zien. Maar zodra ik deze foto naar mn mail stuur, krijg ik een lagere resolutie foto te zien, net als bij fotostream..

Is er een manier om deze foto van je telefoon af te halen, ook al is deze bewerkt?
Ik meen dat je kan kiezen voor ' Ware Grootte' als je de foto's mailt, dan zou je de originele moeten krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Rhndy schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:23:
[...]

Ik meen dat je kan kiezen voor ' Ware Grootte' als je de foto's mailt, dan zou je de originele moeten krijgen...
Ja dat dacht ik ook, maar zelfs als ik daar op klik, gaat de foto van 12mb naar 550kb, en de resolutie gaat dan omlaag.. De foto die je krijgt op je mail is dan wel weer de bewerkte variant.. Terwijl je die bewerkte variant helemaal niet ziet als je gewoon bij Verkenner gaat kijken.. Zelfs in de fotostream krijg je de niet-bewerkte variant te zien... Er zou toch een manier moeten zijn om de bewerkte foto full-res te kunnen krijgen? Met disk-aid gaat het iig ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Gangster93 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 19:18:
Ik ben benieuwd hoe de accu van de iPhone 5 het doet zonder wifi en mobiel internet.
Dus alleen spraak. Heeft iemand enig idee hoelang de accu dan meegaat?
Volgens de specs 8 uur bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Volgens mij bedoelt hij stand-by-tijd. Er staat 225 uur.
Ik kan me wel herinerren van m'n iPhone 4 dat ik ooit 2 weken op vakantie ben gegaan en alles uit had gezet (dus alleen spraak/sms) en dat ik 1 keer heb moeten opladen (vlak voor het einde van de reis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 19:08:
Weet iemand of Sparrow voor iOS al iPhone 5 support heeft? Een mail app met zwarte balken lijkt me niks :P
Volgens mij zijn ze helemaal gestopt met het ontwikkelen van de Sparrow app sinds ze gekocht zijn door Google... Jammer maar helaas, waarschijnlijk zullen we wat Sparrow features terugzien in volgende Gmail app updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Misschien let ik er te veel op maar ik vroeg me af of sommige mensen hier ook last hebben van het volgende:

Een rammelend geluidje bij de iPhone 5. Als ik bijvoorbeeld zacht op de achterkant van mijn iPhone 5 tik (op het witte balkje waar de camera ook zit) hoor ik een beetje gerammel. Zou iemand dit bij zijn telefoon eens kunnen testen? Anders moet ik misschien terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nipje schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 23:27:
Misschien let ik er te veel op maar ik vroeg me af of sommige mensen hier ook last hebben van het volgende:

Een rammelend geluidje bij de iPhone 5. Als ik bijvoorbeeld zacht op de achterkant van mijn iPhone 5 tik (op het witte balkje waar de camera ook zit) hoor ik een beetje gerammel. Zou iemand dit bij zijn telefoon eens kunnen testen? Anders moet ik misschien terug :(
Normaal, doet elke iPhone sinds de 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
Is de powerknop als het goed is die zo rammelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
virish01 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 23:30:
Is de powerknop als het goed is die zo rammelt
Nee, de autofocus van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar de power knop zit indd ook niet 100% vast zoals de volume knoppen die je ook kan bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 11-09 16:30

pposthoorn

Constructeur

Ik heb ook dat de autofocus van de camera rammelt, (4 en 4S).

Maar tegenwoordig heb ik nog iets extra's. Als de telefoon trilt dan maakt hij 'herrie' je hoort niet alleen het bzzzz van de trilmotor maar er ratelt iets mee. (iPhone 4s 32GB Zwart 28 oktober 2011)
Het is best storend. Als in in college zit en mensen sturen mij berichten dan maakt mijn telefoon meer herrie met trillen als hij op 'stil' staat dan wanneer ik een ringtone heb zonder trillen. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Ik denk dat ik langs T-Mobile ga om garantie te vragen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:25
Kaarten app is al zichtbaar verbeterd, en wij als gebruikers kunnen daar actief aan meehelpen om de app zsm op het gewenste niveau te krijgen.

http://www.onemorething.n...en-kaarten-app-zichtbaar/

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Nipje schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 23:27:

Jullie zeggen dat de 4 en 4s hier ook last van heeft. Dat wist ik maar zijn er hier ook echt iPhone 5 gebruikers die dit hebben? Het zijn ook niet de knopjes aan de zijkant / bovenkant. Het rammelt ook als ik ze vast hou. Hoop dat iemand het even voor me zou kunnen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nipje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 07:24:
[...]

Jullie zeggen dat de 4 en 4s hier ook last van heeft. Dat wist ik maar zijn er hier ook echt iPhone 5 gebruikers die dit hebben? Het zijn ook niet de knopjes aan de zijkant / bovenkant. Het rammelt ook als ik ze vast hou. Hoop dat iemand het even voor me zou kunnen testen
Omdat het gewoon de autofocus is. Niet moeilijk over doen, dat is bij de 5 niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDwazo
  • Laatst online: 16-08 15:25
Nipje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 07:24:
[...]

Hier ook 2 iphone 5's met ditzelfde probleem echter alleen bij de camera.
Overigens ken ik ook dit probleem bij iphone 4 en 4S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
MrDwazo schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:15:
[...]

Hier ook 2 iphone 5's met ditzelfde probleem echter alleen bij de camera.
Overigens ken ik ook dit probleem bij iphone 4 en 4S
Hoor je het ook als je de telefoon van links naar rechts kantelt? Dan hoor ik het ook een klein beetje tikken ;(.

Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 11-09 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Nipje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:25:
[...]

Hoor je het ook als je de telefoon van links naar rechts kantelt? Dan hoor ik het ook een klein beetje tikken ;(.

Bedankt voor je reactie!
Dat is of de autofocus of de sensor die het kantelen detecteert, hebben alle iPhones ieder geval.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Osxy schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:34:
[...]

Dat is of de autofocus of de sensor die het kantelen detecteert, hebben alle iPhones ieder geval.
Lijkt me sterk dat het de sensor is, ik kantel hem maar een aantal CM naar links of rechts. De telefoon gaat echt niet horizontaal.

Het klinkt gewoon zo raar. Net alsof er echt iets los zit.. En dat voor zo een dure telefoon.

Is de autofocus trouwens ook niet gewoon softwarematig ofzo? ;O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Het Mute Knopje.... wiebel hem maar van boven naar beneden...

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
World Citizen schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:51:
Het Mute Knopje.... wiebel hem maar van boven naar beneden...
Ik heb het getest terwjil ik alle knoppen vast hield. Het heeft niets met de knopjes te maken en daarom maak ik me ook zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
wanneer komt whatsapp met een update voor de 5???? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Nipje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:54:
[...]

Ik heb het getest terwjil ik alle knoppen vast hield. Het heeft niets met de knopjes te maken en daarom maak ik me ook zorgen.
Ik merk dit echt bij elke iPhone... Als je niet te hard duwt op het knopje, maar heel lichtjes een beetje frunnikt.. dan voel je een speling zitten. Oudere iPhone hebben er minder last van omdat er wat vuil tussen zit.

Of je pakt hem tussen je nagels met je duim en wijsvinger.. dan voel je de speling beter, anders word het gedempt door de elasticiteit van je huid.

Althans, ik zweer dat het daar vanaf komt... Maar ook ik zit er wel eens naast.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:40:
[...]
Lijkt me sterk dat het de sensor is, ik kantel hem maar een aantal CM naar links of rechts. De telefoon gaat echt niet horizontaal.

Het klinkt gewoon zo raar. Net alsof er echt iets los zit.. En dat voor zo een dure telefoon.

Hier is al lang en breed over gediscussieerd bij de 4s en de 4 en er is meerdere malen bevestigd dat het gewoon de autofocus van de camera betreft. Niks om je druk over te maken dus!

offtopic:
Ik snap soms echt niet dat mensen zich zo druk kunnen maken over elk geluidje of elk stofje op hun smartphone.. Als je er geen problemen van ondervindt en er zijn geen aanwijzingen dat het iets ernstigs is dan maakt het toch niet uit? Ik snap dat je wilt dat een dure telefoon het goed doet, maar de obsessie met perfectie die sommige mensen hebben is een beetje overdreven. (Overigens niet specifiek op Nipje gericht, maar meer in het algemeen)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:30:
[...]

Hier is al lang en breed over gediscussieerd bij de 4s en de 4 en er is meerdere malen bevestigd dat het gewoon de autofocus van de camera betreft. Niks om je druk over te maken dus!

offtopic:
Ik snap soms echt niet dat mensen zich zo druk kunnen maken over elk geluidje of elk stofje op hun smartphone.. Als je er geen problemen van ondervindt en er zijn geen aanwijzingen dat het iets ernstigs is dan maakt het toch niet uit? Ik snap dat je wilt dat een dure telefoon het goed doet, maar de obsessie met perfectie die sommige mensen hebben is een beetje overdreven. (Overigens niet specifiek op Nipje gericht, maar meer in het algemeen)
Ik snap je punt wel. Moet wel bekennen dat de vibratiemotor van mijn iPhone 4s steeds storender begint te rammelen en ratellen. Ik zet mijn telefoon bewust op stil. Dan wil ik niet dat hij meer geluid maakt op trilstand dan op de belstand.

Ik begin me er steeds meer aan te storen en rij binnenkort wel een keer langs de Apple store als ik tijd heb.

De geluidjes die de cameralens veroorzaakt stoort me dan weer totaal niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:08
In mijn 5 rammelt niks. 4S had het wel. Leek mij de camera te zijn. Niks om je druk om te maken iig.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
matthijst schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:20:
In mijn 5 rammelt niks. 4S had het wel. Leek mij de camera te zijn. Niks om je druk om te maken iig.
Kijk dit bedoel ik dus. Het is dus niet normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Ik heb een iPhone 5 overgenomen van iemand die het toestel met verlenging heeft verkregen. Nu wil ik het toestel activeren met mijn t-mobile kaartje. Maar het toestel vraagt om een simkaartje van de provider waar de telefoon mee kwam. Ik had alleen niet gevraagd van welke provider het toestel kwam.

Ik ging er vanuit dat de telefoons geen lock oid hadden, maar wel dus? Of geld dit nu alleen de activatie?

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:15
treative schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:57:
Ik heb een iPhone 5 overgenomen van iemand die het toestel met verlenging heeft verkregen. Nu wil ik het toestel activeren met mijn t-mobile kaartje. Maar het toestel vraagt om een simkaartje van de provider waar de telefoon mee kwam. Ik had alleen niet gevraagd van welke provider het toestel kwam.

Ik ging er vanuit dat de telefoons geen lock oid hadden, maar wel dus? Of geld dit nu alleen de activatie?
Hmm dat klinkt alsof de iPhone met simlock komt. Maar het kan idd ook best dat bij de eerste activatie een sim van de provider nodig is, waarna de simlock verwijdert wordt. Even op zoek naar een sim van de provider dus! Hoop voor je dat er geen simlock op zit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Er zit 100% geen simlock op. Ik denk dat je indd eerst met provider sim moet activeren. Mijn zusje heeft iphone5 via t-mobiel. Geactiveerd met t-mobiel sim en nu gebruikt ze tijdelijk vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
xamirz schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:02:
Er zit 100% geen simlock op. Ik denk dat je indd eerst met provider sim moet activeren. Mijn zusje heeft iphone5 via t-mobiel. Geactiveerd met t-mobiel sim en nu gebruikt ze tijdelijk vodafone.
Huh, hoe weet jij dat er geen simlock op zit? Jij zit bij T-mobile, maar bovengenoemd toestel komt bij een andere provider vandaan.

Mijn Vodafone iPhone 5 kwam zonder sim-lock trouwens. Ik heb hem geactiveerd met een t-mobile simkaart.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Zijn er hier meer mensen die in de iPhone 5 het gerammel niet horen? En zijn er misschien ook nog wat andere mensen die eens zouden kunnen luisteren naar hun iphone 5? Niet 4 of 4s dus.

Ik wil het liefste niet terug gaan naar de apple store om deze om te laten ruilen.. Dan neem ik weer 1 reserveringskans af voor een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
funk-e schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:17:
[...]

Huh, hoe weet jij dat er geen simlock op zit? Jij zit bij T-mobile, maar bovengenoemd toestel komt bij een andere provider vandaan.

Mijn Vodafone iPhone 5 kwam zonder sim-lock trouwens. Ik heb hem geactiveerd met een t-mobile simkaart.
Misschien leg ik verkeerd uit. Mijn zusje heeft iphone 5 bij t-mob besteld, ging wat fout bij de nummerbehoud. Nu gebruikt ze hetzelfde iphone met vodafone sim. Dus t-mobi is ook simlock vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Alle iPhones in Nederland zijn al een tijdje simlockvrij. Ze waren alleen gelockt toen alleen T-Mobile ze nog verkocht.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Nu online
Nipje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:40:
[...]

Autofocus is natuurlijk gewoon hardware matig, je beweegt een fysieke lens naar voor of achter ten opzichte van de andere lenzen om zo het focuspunt te verleggen. Deze zit altijd los, tenzij deze bekrachtigd wordt zodra je de camera gaat gebruiken, als deze dus niet bekrachtigd is kan je deze horen als je erop tikt. Is alleen als je in de hoek van de camera tikt, in de andere hoeken hoor je niks.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
wesleytjuh schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:53:
[...]

Autofocus is natuurlijk gewoon hardware matig, je beweegt een fysieke lens naar voor of achter ten opzichte van de andere lenzen om zo het focuspunt te verleggen. Deze zit altijd los, tenzij deze bekrachtigd wordt zodra je de camera gaat gebruiken, als deze dus niet bekrachtigd is kan je deze horen als je erop tikt. Is alleen als je in de hoek van de camera tikt, in de andere hoeken hoor je niks.
Ik hoor altijd een rammel. Ook als ik het toestel wat schud als het in standby staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Nu online
Nipje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:54:
[...]

Ik hoor altijd een rammel. Ook als ik het toestel wat schud als het in standby staat..
In standby is de lens niet bekrachtigd dus zit de autofocus los, maar bij jou lijkt er dan meer los te zitten. Misschien toch even laten checken, of vergelijken met een andere iPhone 5.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Nipje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:18:
Zijn er hier meer mensen die in de iPhone 5 het gerammel niet horen? En zijn er misschien ook nog wat andere mensen die eens zouden kunnen luisteren naar hun iphone 5? Niet 4 of 4s dus.

Ik wil het liefste niet terug gaan naar de apple store om deze om te laten ruilen.. Dan neem ik weer 1 reserveringskans af voor een ander.
Ik moet zeggen dat ik het ook een vervelend geluid vind. Het klinkt alsof het toestel niet zo robuust is. Ik had het probleem niet bij de 4, maar veel mensen die het probleem hadden bij de 4S zeggen dat het vanzelf went.

Daar ga ik dan maar vanuit

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:46

Nitai

Live the life you love.

Die rammel is volgens mij de silent knop. Dat hadden mijn iPhone 3gs, 4 en 4s ook namelijk. Als je je vinger op de silent knopje houdt en dan schud, hoor je de rammel dan nog?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 17:02
Ik heb dit rammeltje anders nog nooit gehoord.
Heb de 2G en 3G gehad en heb nu een iPhone 4.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Nitai schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:38:
Die rammel is volgens mij de silent knop. Dat hadden mijn iPhone 3gs, 4 en 4s ook namelijk. Als je je vinger op de silent knopje houdt en dan schud, hoor je de rammel dan nog?
Het zijn niet de knoppen. Dat heb ik al getest. Het is echt iets anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 19:05

xiD

12345

De camera lens geloof ik, wel eens eerder wat over gelezen.

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:28
Als je er niet mee schudt hoor je het ook niet..... Wat een ophef pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Dat is inderdaad gewoon de Auto-focus van de camera. Dit rammeltje is er sinds de iPhone 4, aangezien de iphones vanaf dat moment van een auto-focus en Tap-to-focus voorzien waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Kuhr89 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:48:
Dat is inderdaad gewoon de Auto-focus van de camera. Dit rammeltje is er sinds de iPhone 4, aangezien de iphones vanaf dat moment van een auto-focus en Tap-to-focus voorzien waren.
Verklaart nog niet waarom het ook te horen is als de telefoon op standby staat en waarom andere iPhone 5 toestellen hier blijkbaar geen last van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

pposthoorn schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 23:45:
Ik heb ook dat de autofocus van de camera rammelt, (4 en 4S).

Maar tegenwoordig heb ik nog iets extra's. Als de telefoon trilt dan maakt hij 'herrie' je hoort niet alleen het bzzzz van de trilmotor maar er ratelt iets mee. (iPhone 4s 32GB Zwart 28 oktober 2011)
Het is best storend. Als in in college zit en mensen sturen mij berichten dan maakt mijn telefoon meer herrie met trillen als hij op 'stil' staat dan wanneer ik een ringtone heb zonder trillen. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Ik denk dat ik langs T-Mobile ga om garantie te vragen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Niemand die bij de 4S er last van heeft dat de trilmotor ratelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Nipje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:52:
[...]

Verklaart nog niet waarom het ook te horen is als de telefoon op standby staat en waarom andere iPhone 5 toestellen hier blijkbaar geen last van hebben
Het is juist te horen als de telefoon op Standby, dan hoeft de camera de focus niet te verleggen voor een scherpe foto. Het is een losstaand onderdeel. Ik heb verder geen kennis van het mechanische gedeelte van een camera, maar dit is de auto-focus. Dit hoor je als je achterop de camera tikt met je vinger.

Dat andere iPhones het hebben, lijkt me dan ook stuk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Kuhr89 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:56:
[...]

Het is juist te horen als de telefoon op Standby, dan hoeft de camera de focus niet te verleggen voor een scherpe foto. Het is een losstaand onderdeel. Ik heb verder geen kennis van het mechanische gedeelte van een camera, maar dit is de auto-focus. Dit hoor je als je achterop de camera tikt met je vinger.

Dat andere iPhones het hebben, lijkt me dan ook stuk eigenlijk.
Ook als ik de iPhone gebruik rammelt het gewoon helaas :(. En het is niet alleen te horen wanneer ik er op tik. Ook als ik schud dus. iPhone 5 gebruikers met dezelfde klachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
pposthoorn schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:56:
[...]

Niemand die bij de 4S er last van heeft dat de trilmotor ratelt?
Jawel ik. Zie een paar posts boven je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Nipje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:05:
[...]

Ook als ik de iPhone gebruik rammelt het gewoon helaas :(. En het is niet alleen te horen wanneer ik er op tik. Ook als ik schud dus. iPhone 5 gebruikers met dezelfde klachten?
Oke, ja heb zelf ook een iPhone 5 en die hoor je alleen als je er op tikt met je vinger ( niet je nagel). Als ik schud hoor ik niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 21:29
*snip* spam

[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 08-10-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

*snip* dat kan de volgende keer in een topicreport :)

[ Voor 92% gewijzigd door Daedalus op 08-10-2012 15:13 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Kuhr89 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:30:
[...]

Oke, ja heb zelf ook een iPhone 5 en die hoor je alleen als je er op tikt met je vinger ( niet je nagel). Als ik schud hoor ik niks...
Shit zeg, kan ik weer terug naar de store.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

BillSpaarbank schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:09:
[...]

Jawel ik. Zie een paar posts boven je ;)
Aha ik ben dus niet alleen en jij vindt het ook niet acceptabel zo te zien? Precies wat jij zegt, als je je telefoon op stil zet moet hij ook stil zijn. Zodra mijn 5 binnen is ga ik hem naar T-Mobile brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
pposthoorn schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:15:
[...]

Aha ik ben dus niet alleen en jij vindt het ook niet acceptabel zo te zien? Precies wat jij zegt, als je je telefoon op stil zet moet hij ook stil zijn. Zodra mijn 5 binnen is ga ik hem naar T-Mobile brengen ;)
Ik verwacht dat de Apple store hem zo omruilt.

Zoek maar eens op google "iPhone 4s rattle". We zijn echt niet de enige ;)

Ik heb me er lange tijd niet aan gestoord, maar het ratellen wordt steeds erger. Ik heb overigens inmiddels ook een lelijke kras op mijn scherm. Ik zal mijn ervaring posten als ik in Amsterdam ben geweest.

[ Voor 18% gewijzigd door BillSpaarbank op 08-10-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

BillSpaarbank schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

Ik verwacht dat de Apple store hem zo omruilt.

Zoek maar eens op google "iPhone 4s rattle". We zijn echt niet de enige ;)

Ik heb me er lange tijd niet aan gestoord, maar het ratellen wordt steeds erger. Ik heb overigens inmiddels ook een lelijke kras op mijn scherm. Ik zal mijn ervaring posten als ik in Amsterdam ben geweest.
Ik verwacht ook dat de Apple Store hem zo omruilt, maar ik woon in Rotterdam dus is best een onderneming om 'even langs Apple te gaan' :9
T-Mobile zal hem wel op gaan sturen naar een reparatiebedrijf en we weten allemaal wat voor een feest dat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
CyBeR schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:41:
Alle iPhones in Nederland zijn al een tijdje simlockvrij. Ze waren alleen gelockt toen alleen T-Mobile ze nog verkocht.
Hey, dus ook mijn 5 jaar oude iphone 2G :) en mijn 2 jaar oude 3GS... Kan ik die 3GS dan gewoon updaten naar 6.0 icm een andere simkaart? (Hij is nu gejailbraked)

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Volgens mij zijn ze pas vanaf de iPhone 4 simlockvrij dus ik zou oppassen DrDDay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:15
Maar volgens mij zijn die iPhone2G en 3GS nu wel gratis te unlocken door bijvoorbeeld TMobile als je ze even belt.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.