Naar aanleiding van
deze post ben ik naar aan APR gegaan om te kijken of zij de kabel uit het toetsenbord konden krijgen. Helaas lukt het ze niet. Vervolgens langs een fysieke winkel van CoolBlue geweest, zij konden mijn keyboard incl. lightningkabel opsturen naar DynaFix, maar dan wisten ze niet of het geld zou gaan kosten

.
Gevraagd naar lightningkabels bij:
-Media Markt
-MyCom
-iCentre
-CoolBlue
Nergens op voorraad (iCentre heeft 1 levering van 2 lightningkabels gehad die direct weer waren verkocht).
Vervolgens een uur met Apple aan de telefoon gehangen. Ze gaan binnen 2 werkdagen een nieuwe kabel opsturen (vreemd, aangezien levertijd in de online apple store 1-2 weken is) en ik moet mijn keyboard incl lightningkabel opsturen naar Apple. Dit doe ik natuurlijk pas wanneer ik de lightningkabel binnen heb.
Het is nog de vraag wat er met het keyboard gaat gebeuren. Ze willen het serienummer van mijn iMac weten, dus die zal ik vanavond doorgeven. Geen idee wat de daarmee moeten, want die stamt uit 2008, het keyboard heb ik in 2010 gekocht. Dus allebei buiten garantie. Wat zouden ze zeggen als ik een keyboard van een ander merk had
Het advies dat ik kan geven: Kijk uit voor die kabel!