Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Draakje5 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 07:32:
Ik vroeg me af of we straks weer allemaal aparte apps krijgen voor de iPhone 5?

Netzoals met de iPad/iPhone. Heb ik Angry Birds voor de iPhone gekocht, kan ik nog eens lekker 79 cent neerleggen voor hetzelfde spel op de iPad, belachelijk.
Iemand enig idee of dit voor iPhone 4 - iPhone 5 idem dito werkt?
Ik verwacht het niet maar dit is 100% afhankelijk van de app ontwikkelaars. Zijn genoeg apps (ook betaald) die iPad en iPhone in 1 zijn.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:39
Osxy schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:03:
[...]

Ik verwacht het niet maar dit is 100% afhankelijk van de app ontwikkelaars. Zijn genoeg apps (ook betaald) die iPad en iPhone in 1 zijn.
Ja inderdaad, sommige zijn wel weer geschikt voor beide toestellen.

Vind het maar geldklopperij als je voor de iPhone 5 Angry Birds bijvoorbeeld opnieuw zou moeten kopen om deze passend voor je scherm te maken.
Aan de andere kant moeten ze het design natuurlijk wel aanpassen maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Geen idee of ik dit topic goed ben...

Maar heeft iemand die EarPods al eens geprobeerd?

De reviews erover zijn gemixed... ene zegt beter dan de oude, andere zegt mwah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Tha BasZ schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:47:
Geen idee of ik dit topic goed ben...

Maar heeft iemand die EarPods al eens geprobeerd?

De reviews erover zijn gemixed... ene zegt beter dan de oude, andere zegt mwah...
Ze zijn wel redelijk. 100 keer beter dan de vorige apple headphones, maar komen niet in de buurt van een paar in-ears van € 20,-

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
funk-e schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:56:
[...]

Ze zijn wel redelijk. 100 keer beter dan de vorige apple headphones, maar komen niet in de buurt van een paar in-ears van € 20,-
Ik heb ze ook getest en ze zijn wel beter dan de vorige headphones maar niet beter dan een goed setje in ears. Ik zweer zelf bij de Creative EP-830. Echt heerlijk geluid komt daar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik vind ze erg fijn, zitten goed in m'n oren en geluid is niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Ik heb een groot probleem met mijn Lighning-kabel. Deze zit namelijk muurvast in mijn alu iMac toetsenbord. Maar dan bedoel ik echt ook muurvast!

En zo te zien ben ik niet de enige: google

Apple heeft me aangeraden om naar een APR te gaan. :S

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 18:59
funk-e schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:22:
Ik heb een groot probleem met mijn Lighning-kabel. Deze zit namelijk muurvast in mijn alu iMac toetsenbord. Maar dan bedoel ik echt ook muurvast!

Daar heb ik nog geen probleem mee gehad.
Imac van juni, of er een foutje zit in een aantal toetsenborden?
Of natuurlijk een slechte productie van usb lighting kabels.

[ Voor 4% gewijzigd door H5550 op 03-10-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
funk-e schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:22:

Dit artikel omschrijft het probleem : http://www.iphoneclub.nl/...usb-poort-te-verwijderen/
Dat lijkt me het beste ja.. No way dat ik dit als eerst in m'n iMac(en dan bedoel ik niet het keyboard) ga stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Rhndy schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:25:
[...]

Dit artikel omschrijft het probleem : http://www.iphoneclub.nl/...usb-poort-te-verwijderen/
Dat lijkt me het beste ja.. No way dat ik dit als eerst in m'n iMac(en dan bedoel ik niet het keyboard) ga stoppen.
Ik ben ook superblij dat ik gisteren te lui was om achter mijn iMac te kruipen ;)
H5550 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:25:
[...]

Daar heb ik nog geen probleem mee gehad.
Imac van juni, of er een foutje zit in een aantal toetsenborden?
Of natuurlijk een slechte productie van usb lighting kabels.
Het probleem zit in de kabel. Ik lees redelijk wat horrorverhalen van mensen die poorten op laptops en pc's kapot hebben getrokken. Blij dat het slechts mijn toetsenbord is.

Wel superirritant dat dit mijn enige kabel is! Heb hem vannacht dus naast de computer moeten laten liggen (met cafeine aan)

Het blijkt dat de inkepingen veel dieper zijn:
Afbeeldingslocatie: https://discussions.apple.com/servlet/JiveServlet/downloadImage/2-19770228-158459/450-300/Apple+Dock+v+Lightning+Cable.jpg
rechts de Lightningkabel

[ Voor 9% gewijzigd door funk-e op 03-10-2012 10:56 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 12:37

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Heb je niet misschien nog ergens een usb verlengkabel liggen, als hij daarin vast komt te zitten maakt het niet zoveel uit en kun je hem altijd nog makkelijk uit je usbpoort halen. ;)

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:24

Amiet01

Master_A

Ik heb nog steeds het probleem dat mijn beltoon altijd een normaal volume heeft, maar dat alle push notificaties en smsjes zachter klinken. Ook heb ik het probleem dat je bij Facebook push helemaal geen geluid meer hoort. Ik heb gewoon een fresh install van iOS 6 op de iPhone 5 en heb dus geen backup oid terug gezet. Andere mensen er ook last van?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:14
Hoort het glas aan de voorkant helemaal vlak te zijn bij de iPhone 5? Ik voel namelijk een klein opstaand randje als ik met mijn nagel langs de rand voel. Of is het een plastic rand wat om het scherm zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:53
Plastic randje.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
dus niemand kent dit probleem of heeft er van gehoord?
angelico66 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:48:
Ik blijf een laag signaal houden, ik heb een tmobile smart Abbo. Ik heb hem opnieuw opgestart en zo.
Ik heb hem op verschillende locaties getest, overal 3 à 4 blokjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:15
iPhone net ontvangen van Dynalogic. Direct uit de doos inderdaad een beschadiging (deukje) aan de zijkant... What to do... Toch maar even Vodafone bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
angelico66 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:44:
[...]
Nope, buiten het feit om dat t-mobile gewoon een naar mijn mening slecht netwerk heeft, zie ik toch regelmatig de sterkte op voluit staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Met deze beschadiging kwam m'n iPhone5 uit de doos... Wat vinden jullie? Genoeg reden om om te ruilen bij Vodafone?

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img33/1287/iphonehw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04:18
virofi schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:16:
Met deze beschadiging kwam m'n iPhone5 uit de doos... Wat vinden jullie? Genoeg reden om om te ruilen bij Vodafone?

[afbeelding]
Wat vind jij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Ik ben al aan het bellen ;-) Wil alleen even horen of ik me aanstel of niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
De vraag is inderdaad of je het zelf storend vind.

Het lijkt mij een vrij opvallende beschadiging, ik zou 'm omruilen. Maar er zijn ook zat mensen die 'm gewoon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
omruilen die hap, je hebt recht op een nieuw perfect exemplaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Zou mij niet gaan om de grootte van de beschadiging maar om het principe van iets kopen wat al meteen beschadigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Idd, dat vind ik dus ook. Hang inmiddels in de wachtrij bij Vodafone...

EDIT;
Vodafone zegt; retour sturen. Logisch natuurlijk, maar ik wil wel graag een vervangend toestel voordat mijn nieuwe abonnement (waar alleen een nano-sim voor is) ingaat. Dit kon de meneer aan de telefoon niet beloven (grote vraag). Onhandig dus... Kan ik ook bij Apple terecht?

[ Voor 66% gewijzigd door virofi op 03-10-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken-dj
  • Laatst online: 17-08 18:32

ken-dj

Life is short break the rules

Afbeeldingslocatie: http://www.thegadgetsblog.com/wp-content/uploads/2012/09/iPhone-5-Production.jpg

iemand zin in een potje mens erger je niet .........??

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Zojuist mijn 2 bestelde iPhone 5's binnen gekregen. 1 prima, 1 pietepeuterig plekje op de achterkant maar niets storend.

Andere een gebroken simkaart houden ... dus die word nu retourbesteld en de nieuwe is al in bestelling.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Draakje5 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:08:
[...]

Ja inderdaad, sommige zijn wel weer geschikt voor beide toestellen.

Vind het maar geldklopperij als je voor de iPhone 5 Angry Birds bijvoorbeeld opnieuw zou moeten kopen om deze passend voor je scherm te maken.
Aan de andere kant moeten ze het design natuurlijk wel aanpassen maargoed..
Dit lijkt me wel heel sterk. Enig logisch nadenken zegt mij dat dit niet gebeurt. De app hoeft alleen maar geschaald te worden. Daarnaast is Angry Birds inmiddels redelijk 2010 aan het worden. Er zijn veel leukere games tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er net achter dat mijn pushmail op de iphone 5 niet naar behoren werkt. Er wordt pas mail opgehaald wanneer ik op het icoon mail druk. Terwijl dit eigenlijk direct zou moeten gebeuren incl de nodige notificatie badge aan de bovenzijde van het mail icoon. Ik gebruik gmail, met standaard instellingen op de iphone (dat is incl push bij settings). In gmail zelf staat ook IMAP al jaren aan. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:02:
Ik kom er net achter dat mijn pushmail op de iphone 5 niet naar behoren werkt. Er wordt pas mail opgehaald wanneer ik op het icoon mail druk. Terwijl dit eigenlijk direct zou moeten gebeuren incl de nodige notificatie badge aan de bovenzijde van het mail icoon. Ik gebruik gmail, met standaard instellingen op de iphone (dat is incl push bij settings). In gmail zelf staat ook IMAP al jaren aan. Iemand hier ervaring mee?
IMAP is geen push. Stel Gmail in via Microsoft Exchange: http://support.google.com...er.py?hl=en&answer=138740

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, werkt nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliene
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07 13:29
Ik weet helemaal niet of het hier thuishoort. Zo niet, dan spijt dat mij, maar ik weet ook niet zo goed waar het dan wel zou horen. Ik heb sinds maandag mijn iPhone 5 en ik kan niets meer zoeken in de App Store. Als ik echt zelf een app zoek, blijft het scherm wit. Bij mijn oude iPhone (4, ook iOS6) kan ik nog wel zoeken en krijg ik gewoon apps in beeld die ik kan downloaden. Hebben mensen hier ook last van? Ik moet hier wel bij zeggen dat ik maandag gewoon dingen kon opzoeken in de App Store, dus het is niet zo vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:48
FYI: Ik kreeg net deze mail van de online apple store:
Beste J,

Wij stellen het zeer op prijs dat je onlangs een bestelling hebt geplaatst bij de Apple Online Store.

Met ingang van vandaag is het btw-tarief in Nederland verhoogd naar 21%. Aangezien je bestelling vóór 1 oktober is geplaatst, valt die nog onder het lagere tarief van 19%. Om wettelijke en belastingtechnische redenen staat op de factuur het nieuwe tarief van 21% vermeld. Het totaalbedrag van je bestelling zal daardoor echter niet hoger uitvallen.

Je kunt je bestelling bekijken en volgen via http://store.apple.com/nl/order/list

We stellen je keuze voor Apple zeer op prijs.

Met vriendelijke groet,
De Apple Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
angelico66 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:44:
[...]
KPN staat hier ook lager dan op m;n 4S.
Maar goed, de 4S had in het begin ook problemen met dat icoontje, hadden ze daarna gefixt en was ie opeens wel 5 balkjes. Dus zolang je geen wegvallende gesprekken hebt boiet het weinig,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
virofi schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:16:
[afbeelding]
Ruilen.... voor een witte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Laatst online: 04-06 09:32
Anteros schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:01:
FYI: Ik kreeg net deze mail van de online apple store:

[...]
Die kreeg ik ook. Dacht dat m'n telefoon verstuurd was. Wat nou dooie mus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
iPhone inmiddels retour gezonden naar Vodafone. Toch liever langer wachten dan leven met beschadigingen die ik niet zelf gemaakt heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Naar aanleiding van deze post ben ik naar aan APR gegaan om te kijken of zij de kabel uit het toetsenbord konden krijgen. Helaas lukt het ze niet. Vervolgens langs een fysieke winkel van CoolBlue geweest, zij konden mijn keyboard incl. lightningkabel opsturen naar DynaFix, maar dan wisten ze niet of het geld zou gaan kosten 8)7.

Gevraagd naar lightningkabels bij:
-Media Markt
-MyCom
-iCentre
-CoolBlue

Nergens op voorraad (iCentre heeft 1 levering van 2 lightningkabels gehad die direct weer waren verkocht).

Vervolgens een uur met Apple aan de telefoon gehangen. Ze gaan binnen 2 werkdagen een nieuwe kabel opsturen (vreemd, aangezien levertijd in de online apple store 1-2 weken is) en ik moet mijn keyboard incl lightningkabel opsturen naar Apple. Dit doe ik natuurlijk pas wanneer ik de lightningkabel binnen heb.

Het is nog de vraag wat er met het keyboard gaat gebeuren. Ze willen het serienummer van mijn iMac weten, dus die zal ik vanavond doorgeven. Geen idee wat de daarmee moeten, want die stamt uit 2008, het keyboard heb ik in 2010 gekocht. Dus allebei buiten garantie. Wat zouden ze zeggen als ik een keyboard van een ander merk had :?

Het advies dat ik kan geven: Kijk uit voor die kabel!

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10
Telefoon hier is perfect!

Lightningkabel hier prima uit de computer te halen. Lijkt wel alsof ze de 'haakjes' bij deze eruit gesloopt hebben :P

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Vreemde situatie met die kabel. Heb het zelf nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:56
Fliene schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:56:
Ik weet helemaal niet of het hier thuishoort. Zo niet, dan spijt dat mij, maar ik weet ook niet zo goed waar het dan wel zou horen. Ik heb sinds maandag mijn iPhone 5 en ik kan niets meer zoeken in de App Store. Als ik echt zelf een app zoek, blijft het scherm wit. Bij mijn oude iPhone (4, ook iOS6) kan ik nog wel zoeken en krijg ik gewoon apps in beeld die ik kan downloaden. Hebben mensen hier ook last van? Ik moet hier wel bij zeggen dat ik maandag gewoon dingen kon opzoeken in de App Store, dus het is niet zo vanaf het begin.
Ik heb dit ook gehad met mijn nieuwe iPhone 5 na een complete herstel via iTunes was het verholpen. Gewoon software issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ook te denken om mijn 4 up te graden naar de 5. Maar die krassen schrikken me af. Ik snap ook niet dat er bij mensen een krasje op de achterkant kan zitten als ze hem uit de doos halen. Daar zit toch een plastic folietje op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:20:
Zit ook te denken om mijn 4 up te graden naar de 5. Maar die krassen schrikken me af. Ik snap ook niet dat er bij mensen een krasje op de achterkant kan zitten als ze hem uit de doos halen. Daar zit toch een plastic folietje op?
Dat plastic folietje zit er toch niet op als ze 'm aan het produceren zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Het probleem zijn meer krassen/deuken in de rand. Niet aan de voor- of achterkant. Die van mij (die inmiddels retour is naar Vodafone) had een deukje in de zwarte rand, waardoor het aluminium kleurtje er doorheen piepte. Dat is blijkbaar een vaker voorkomend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

virofi schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:33:
Het probleem zijn meer krassen/deuken in de rand. Niet aan de voor- of achterkant. Die van mij (die inmiddels retour is naar Vodafone) had een deukje in de zwarte rand, waardoor het aluminium kleurtje er doorheen piepte. Dat is blijkbaar een vaker voorkomend probleem.
Mmmm, ik gebruik mijn 4 echt heel voorzichtig. Altijd in een sleeve, apart in mijn zak, zonder sleutels e.d., leg hem nooit op tafel, maar op de sleeve. Als ik zo met de 5 omga, dan voorkom ik de krassen toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Lijkt me wel. Kijk; krassen door gebruik is onoverkomelijk en krijg je uiteindelijk toch wel. Als je direct uit de verpakking met een kras of deuk zit is het een ander verhaal wat mij betreft. Dan is er iets in de fabriek fout gegaan.

Als ik m'n iPhone5 morgen had laten vallen en dit eenzelfde deuk had veroorzaakt als die er nu direct out of the box al inzat, dan had ik 'm uiteraard gewoon gehouden; mijn schuld, niks aan te doen. Maar nu is het niet mijn schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Ik zie hier mensen die de telefoon willen terugsturen naar Vodafone als er scuffs aanwezig zijn. Dit is toch iets wat ook bij de Apple Store in Amsterdam kan? Daar ruilen ze hem om en ben je hem niet kwijt. Of vergis ik me nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Janusz schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:01:
Ik zie hier mensen die de telefoon willen terugsturen naar Vodafone als er scuffs aanwezig zijn. Dit is toch iets wat ook bij de Apple Store in Amsterdam kan? Daar ruilen ze hem om en ben je hem niet kwijt. Of vergis ik me nu?
Klopt.

Bij tmobile ruil je 'm direct om met de bezorger. Dus daar ben je 'm ook niet kwijt. Misschien doet vodafone het ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

als ik een e-mail krijg zie ik een 1 staan bij de mail ap, weet iemand ook hoe ik hem in de vergrendelstand op het scherm kan krijgen?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Dat klopt, maar Amsterdam is niet voor iedereen om de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Laatst online: 11-09 15:54
racoon schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:11:
als ik een e-mail krijg zie ik een 1 staan bij de mail ap, weet iemand ook hoe ik hem in de vergrendelstand op het scherm kan krijgen?
Je stelt wel hele simpele vragen de hele tijd. Er wordt hier ook verwacht dat je ook een beetje eigen inzet toont. Dit is allemaal met een simpele Google query prima te zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Draakje5 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:01:
[...]

Klopt.

Bij tmobile ruil je 'm direct om met de bezorger. Dus daar ben je 'm ook niet kwijt. Misschien doet vodafone het ook zo?
Vodafone en Apple gebeld. Apple zegt dat ik bij Vodafone moet zijn (logisch; zij zijn de verkopende partij) en Vodafone meldt dat ik 't toestel alleen terug kan sturen met de retourbon die meegeleverd werd. Ben ook naar de lokale Vodafone winkel geweest, maar daar kon ik 'm ook niet ruilen.

Misschien dat het in de Apple Store inderdaad wel mogelijk is, maar zoals al werd gezegd; dat is niet bij iedereen om de hoek. Bij mij ook niet dus, helaas :'( Baal er behoorlijk van. 1 uurtje met de iPhone5 was me iets te weinig ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

me_mrtn schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:27:
[...]

Je stelt wel hele simpele vragen de hele tijd. Er wordt hier ook verwacht dat je ook een beetje eigen inzet toont. Dit is allemaal met een simpele Google query prima te zoeken. :)
Ik weet dat je de voorvertoning aan of uit moet zetten , maar ik kan alleen kiezen uit een aantal regels?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
racoon schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:33:
[...]

Ik weet dat je de voorvertoning aan of uit moet zetten , maar ik kan alleen kiezen uit een aantal regels?
Heeft niets met voorvertoning te maken. Notifications in het lockscreen stel je in via Instellingen > Berichtgeving en dan de App selecteren waar het om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hahaha, wel mooi met jou Draakje :F . Jij hebt ook echt totaal geen idee hoe of wat en roept steeds maar wat om interessant over te komen.. In een ander topic vroeg ik 't volgende:
ProfoundValue schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:36:
Dus.. Ik heb mijn iPhone 5 online in de T-Mobile Shop besteld. Stel dat ik 'm thuis krijg door AMP, wat is dan de beste optie?

1 - Vragen of de chauffeur even blijft wachten, het toestel uitpakken, nakijken en wanneer deze scuffs bevat weer mee laten nemen en zeggen dat ik een nieuwe wil? (Tenzij dit niet kan.)

[..]

Wat te doen?
Hierop antwoordde jij met dit gevatte antwoord:
Draakje5 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 07:26:
[...]

Wat te doen?
Je laat je ID zien, zet een krabbel en je neemt het pakketje aan.

Je gaat er van uit dat je het toestel terug gaat sturen? een zeer kwalijke zaak. Ik zou maar eerst het toestel aannemen en als er iets niet correct aan het toestel is dan volg je gewoon de normale procedure, dat is de klantenservice bellen. De tmobile shop kan niks voor je doen.
En een paar posts verder met dit antwoord:
Draakje5 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:57:
[...]

Ja. Alleen als je het in de winkel hebt gekocht kun je het door hun laten omruilen. De chauffeur gaat niet wachten en ook al wacht ie, kan die niet zomaar een toestel meenemen.
En vervolgens kom je hier weer een totaal ander verhaal vertellen:
Draakje5 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:01:
[...]

Klopt.

Weet je uberhaupt wel iets van de procedure die de telco's hanteren op dit gebied of zit je maar slap uit je nek te l*llen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:29
Hij zal bedoelen dat er bij melding een nieuwe wordt gebracht die je kunt omruilen als ie geleverd wordt. Tenminste, zo interpreteer ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij T-Mobile moet je aanmelden dat je je toestel wil omruilen.. Er komt dan een speciale koerier die je toestel komt omruilen voor een nieuw exemplaar..

Dus niet de bezorger die hem komt leveren met je contract.. Voor omruiling geldt een andere procedure..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
ProfoundValue schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:46:
Hahaha, wel mooi met jou Draakje :F . Jij hebt ook echt totaal geen idee hoe of wat en roept steeds maar wat om interessant over te komen.. In een ander topic vroeg ik 't volgende:

[...]

Hierop antwoordde jij met dit gevatte antwoord:
[...]

En een paar posts verder met dit antwoord:
[...]

En vervolgens kom je hier weer een totaal ander verhaal vertellen:
[...]

Weet je uberhaupt wel iets van de procedure die de telco's hanteren op dit gebied of zit je maar slap uit je nek te l*llen?
Misschien moet je zelf eens de context gaan begrijpen en nadenken voordat je antwoord met jouw slap gel*l?

Ten eerste zeg ik dat de chauffeur niet wacht bij een bezorgafspraak voor het afleveren van een besteld toestel (tenzij je een contract moet tekenen) en tevens geen pakketje mee terug neemt. Simpeler kan ik het niet voor je maken.

Daarna raak jij de kluts al weer kwijt, want blijkbaar begrijp je de context niet. Persoon vraagt hoe het omruilen in elkaar zit, of dit in de Apple store kan of ook per bezorger zodat je 'm niet kwijt hoeft te zijn.
Daarop antwoord ik dat dit bij tmobile per bezorger kan. De bezorger komt een nieuw toestel brengen en jij levert je oude toestel in. Hierbij checkt de bezorger het IMEI nr. van je toestel. Dit kan alleen wanneer er een afspraak is gemaakt voor het omruilen van een toestel.

Begrijp je het nu of heb je nog wat te klagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Draakje5 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:17:
[...]

Misschien moet je zelf eens de context gaan begrijpen en nadenken voordat je antwoord met jouw slap gel*l?

Ten eerste zeg ik dat de chauffeur niet wacht bij een bezorgafspraak voor het afleveren van een besteld toestel (tenzij je een contract moet tekenen) en tevens geen pakketje mee terug neemt. Simpeler kan ik het niet voor je maken.

Daarna raak jij de kluts al weer kwijt, want blijkbaar begrijp je de context niet. Persoon vraagt hoe het omruilen in elkaar zit, of dit in de Apple store kan of ook per bezorger zodat je 'm niet kwijt hoeft te zijn.
Daarop antwoord ik dat dit bij tmobile per bezorger kan. De bezorger komt een nieuw toestel brengen en jij levert je oude toestel in. Hierbij checkt de bezorger het IMEI nr. van je toestel. Dit kan alleen wanneer er een afspraak is gemaakt voor het omruilen van een toestel.

Begrijp je het nu of heb je nog wat te klagen?
Kort door de bocht is de context van een tekst beter te begrijpen als de auteur hiervan zijn teksten beter te begrijpen maakt. Als je eerst zegt dat de berzorger je iPhone niet meeneemt en een paar posts later zegt dat de bezorger je iPhone wel meeneemt (zonder enige toelichting) dan is de rol van de bezorger in deze tweede context onduidelijk.

Tip voor de volgende keer: Herlees je tekst en gebruik woorden die context voor de lezer duidelijker maken waardoor hierover geen misverstanden meer onstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik zit hier trouwens op mijn iPhone 5 te kijken naar Maps.. Maar toch is het wel een vette app hoor! Als je naar de 3D dingen gaat zitten kijken, zijn de bergen in Zwitserland ook allemaal 3D! Echt super vet. Heb de wandelroute van afgelopen zomer terug kunnen vinden en bekijken.. Ook Grand Canyon is 3D enzo..

Oke oke en kan zeker nog heeeeeel veel verbeterd worden, maar hier zat ik toch wel even van te genieten haha.. Mont Blanc is nog best hoge resolutie ook.. Mooi hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:13
Kuhr89 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:28:
Ik zit hier trouwens op mijn iPhone 5 te kijken naar Maps.. Maar toch is het wel een vette app hoor! Als je naar de 3D dingen gaat zitten kijken, zijn de bergen in Zwitserland ook allemaal 3D! Echt super vet. Heb de wandelroute van afgelopen zomer terug kunnen vinden en bekijken.. Ook Grand Canyon is 3D enzo..

Oke oke en kan zeker nog heeeeeel veel verbeterd worden, maar hier zat ik toch wel even van te genieten haha.. Mont Blanc is nog best hoge resolutie ook.. Mooi hoor.
Dan moet je ook eens Google Earth downloaden.;) Nog meer opties.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Erulezz schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:34:
[...]

Dan moet je ook eens Google Earth downloaden.;) Nog meer opties.
Klopt ja! Dat had ik al eens eerder uitgetest, maar was toch wel verrast dat het op Apple Maps ook zat.. Neemt niet weg dat er een aantal dingen nog niet goed zijn hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Kuhr89 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:28:

Bij mij was zelfs de eiffeltoren niet in 3d? Maar bergen in de middle of nowhere zijn wel al 3d? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:02:
Probeer ook eens de Gmail app. Dan heb je direct toegang tot al je mail ipv alleen de laatste paar. En wat andere voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:13
Kuhr89 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:44:
[...]

Klopt ja! Dat had ik al eens eerder uitgetest, maar was toch wel verrast dat het op Apple Maps ook zat.. Neemt niet weg dat er een aantal dingen nog niet goed zijn hoor ;)
Goed dat je het zegt, want dat 3d in oostenrijk op apple maps zat wist ik nog niet.:) Alleen heb ik er nog geen drol aan want de satelliet beelden zijn in mijn favoriete skigebied zo slecht..(zwart wit foto's/ erg onscherpefotos/ plaatsen die niet kloppen e.d.)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Erulezz schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:22:
[...]

Goed dat je het zegt, want dat 3d standaard op apple maps zat wist ik nog niet.:) Alleen heb ik er nog geen drol aan want de satelliet beelden zijn in mijn favoriete skigebied zo slecht..(zwart wit foto's/ erg onscherpefotos/ plaatsen die niet kloppen e.d.)
Welk skigebied is dat? Dan kan ik ook eens kijken:)

Hoeveel 'overig' gebruiken jullie eigenlijk op de iPhone?

Ik heb zojuist mijn backup helemaal terug gezet, alleen die 1400 nummers duren altijd zo lang om er terug op te krijgen. Nu is het dus:
5.7GB muziek
0.07: Foto's
1.21GB apps
0.01GB Boeken
1.04 Overig

Is dit overig gewoon normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Mijn iPad heeft 2,1GB aan overige bestanden staan... :S

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

iApp schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:38:
[...]

Mijn iPad heeft 2,1GB aan overige bestanden staan... :S
Mijn iPhone 4S op iOS6 heeft 2.3GB :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik had rond de 4GB aan overig op m'n 5. Kreeg het alleen weg met een volledige restore en alles opnieuw installeren. Nu is het rond de 1GB.

Had tot nu toe alleen maar backup / restores gedaan. Schijnbaar wordt die loze ruimte daarin meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicow101
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-08 21:49
Mijn iPhone 5 gebruikt op dit moment 0,92 GB overig, iPad 1,68 GB, beide draaien op iOS6. Volgens mij regelt het device dit zelf en schoont het zichzelf op.

Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Oke, nja dan lijkt het me gewoon normaal. Heb tot nu toe ook altijd maar gewoon backups terug gezet, deze backup is ook nog vanaf 2008:P mijn 3G. In die tussentijd is er natuurlijk al wel veel veranderd enzo.. Wel jammer, want hij heeft nu voor de eerste keer zijn Mobiele Netwerk gebruik gereset. Zo paranoide dat ik ben, heb ik de stand van mn iPhone 4 ergens opgeschreven:P Kan ik het van de 5 er weer bij op tellen :)

Soms Apps verwijderen die veel cache gebruiken en weer terug installeren helpt ook vaak. Facebook slaat soms enorm veel cache op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
funk-e in "[iPhone] Ervaringen en Discussie - deel 37"

Wow, gisteren met Apple gebeld (rond 15:00 uur) over bovenstaande en zojuist stond DHL hier voor de deur met een nieuwe lightningkabel! Ik moet keyboard incl. kabel opsturen en waarschijnlijk krijg ik ook een nieuw keyboard toegestuurd.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MSmbPsSoeVecNItHGce5zXUk/medium.jpg

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:29
*snip* spam

[ Voor 97% gewijzigd door Daedalus op 04-10-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Ieder z'n eigen ding maar brrrrr wat een gedrocht ;-)

[ Voor 63% gewijzigd door Daedalus op 04-10-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
funk-e schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:27:
funk-e in "[iPhone] Ervaringen en Discussie - deel 37"

Wow, gisteren met Apple gebeld (rond 15:00 uur) over bovenstaande en zojuist stond DHL hier voor de deur met een nieuwe lightningkabel! Ik moet keyboard incl. kabel opsturen en waarschijnlijk krijg ik ook een nieuw keyboard toegestuurd.

[afbeelding]
had je extra garantie gekocht ook? Of gewoon alleen standaard 1 (of 2) jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Draakje5 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:38:
[...]

had je extra garantie gekocht ook? Of gewoon alleen standaard 1 (of 2) jaar garantie?
standaard

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Mooie oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Iemand anders ook problemen met Facebook notificaties? Geen geluid/tril enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

matthijst schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 00:13:
Ik had rond de 4GB aan overig op m'n 5. Kreeg het alleen weg met een volledige restore en alles opnieuw installeren. Nu is het rond de 1GB.

Had tot nu toe alleen maar backup / restores gedaan. Schijnbaar wordt die loze ruimte daarin meegenomen.
Je kan volgens mij een nieuwe telefoon ook beter opzetten als nieuwe telefoon en dus niet restoren van een backup. Daarmee verlies je misschien je texts en savegames enzo, maar die kan je ook overzetten met programma's als Phone Disk (geen jailbreak nodig).

Voordeel hiervan is dat je geen oude meuk van je oude toestellen meekrijgt, waardoor de overige categorie ook klein blijft. Ook is je phone sneller en is het batterijverbruik lager.

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 04-10-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Fonta schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:45:
Iemand anders ook problemen met Facebook notificaties? Geen geluid/tril enzo?
Dat was tijdens de beta's van iOS6 al heel random. Soms wel notificaties, dan weer niet. Is voor zover ik heb gemerkt geen verandering in gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Zijn er trouwens meer mensen die denken dat WIFI op de iPhone 5 wat minder snel is dan op de iPhone 4?
Ik heb soms bij iTunes Festival dat beeld kwaliteit even minder wordt en dat ie minder snel voor kan bufferen.

Ook speedtest is wat trager op de 5 dan op de mijn 4.. Zou het aan io6 liggen? Want soms is het gelijk, soms is het oneerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Kuhr89 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:50:
Zijn er trouwens meer mensen die denken dat WIFI op de iPhone 5 wat minder snel is dan op de iPhone 4?
Ik heb soms bij iTunes Festival dat beeld kwaliteit even minder wordt en dat ie minder snel voor kan bufferen.

Ook speedtest is wat trager op de 5 dan op de mijn 4.. Zou het aan io6 liggen? Want soms is het gelijk, soms is het oneerlijk ;)
Kan aan alles liggen, combinatie van de 5 en de router misschien? Heb je ook een dualband router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
me_mrtn schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:52:
[...]

Kan aan alles liggen, combinatie van de 5 en de router misschien? Heb je ook een dualband router?
Ik heb een Sitecom 300N router.. Weet even zo snel niet of het een dualband router is. Hij staat ingesteld op alle wifi formats iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Kuhr89 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:56:
[...]

Ik heb een Sitecom 300N router.. Weet even zo snel niet of het een dualband router is. Hij staat ingesteld op alle wifi formats iig.
Dat is volgens mij een generieke Sitecom serie, maar WiFi is een bitch. Ik heb overigens in testen niet gezien dat WiFi slechter zou presteren bij de 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Nja Wifi doet het hier altijd goed, op alle apparaten. Maar ik hoor wel wat mensen klagen over WiFi, maar dat zijn ook mensen met een 4 en 4S, dus zou misschien iets te maken kunnen hebben met iOS6.. Verder doet hij het prima hoor, maar merkte dat het downloaden van een app wat trager ging op de 5 dan op de 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliene
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07 13:29
jwtje schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:15:
[...]

Ik heb dit ook gehad met mijn nieuwe iPhone 5 na een complete herstel via iTunes was het verholpen. Gewoon software issue
Ohw thanks! Dan ga ik dat dadelijk maar even doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hebben jullie geen last van gebrek aan lightning-accesoires?
Volgens mij is er nog steeds niet verkrijgbaar. Zou graag een dockadapter en/of extra kabel willen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
http://www.iphoneclub.nl/...eind-november-in-winkels/

Op www.apple.nl kan je volgens mij wel al accesoires vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door Fonta op 04-10-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 11-09 12:53
Shiver23 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:05:
Volgens mij is er nog steeds niet verkrijgbaar. Zou graag een dockadapter en/of extra kabel willen.
Extra kabels zijn al bij de resellers te verkrijgen. Adapters nog niet.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Heb het artikel zelf nog niet gelezen, maar mss is het een handige link: http://www.cultofmac.com/...l-at-least-late-november/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Heeft iemand nog meer het problemen met het feit dat de iPhone 5 wifi steeds vergeet? En je dus opnieuw het wachtwoord moet opgeven.

Soms ook het juiste wachtwoord en zegt de telefoon dat hij geen verbinding kan maken en als je dan nog een keer op doorgaan drukt werkt het wel.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

RobbieB schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:19:
[...]

Extra kabels zijn al bij de resellers te verkrijgen. Adapters nog niet.
Welke resellers? Ik ben bij Dixons, MM, Xando en Dynabyte geweest maar nergens hebben ze hier iets. Ook via pricewatch nergens op voorraad. Kabel staat bij Apple ook op 1-2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de dixons is de Lightning - USB voorradig in diverse winkels; http://www.dixons.nl/appl...ghtning-to-usb-cable.html Stond vanmorgen ook nog op 9 beschikbaar via de webshop, maar daar zijn ze door de voorraad heen. Stond toen ook op beschikbaar in 145 winkels, nu op 127. Ze hadden er in Tilburg (Heuvelstraat) b.v. gisteren nog 5 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tnx, ze gaan blijkbaar snel maar ik heb de laatste bij Dixons in Enschede besteld. € 20 voor een kabel. Eigenlijk ben ik het er niet mee eens....maar ja. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:55

World Citizen

FreeReef.nl

Een Tip

Apple Docking naar Bluetooth....

Je hebt kleine plugjes die je op de iPod dock van bv je speakersysteem kunt plaatsen, en dat plugje maakt je aparaat dan Bluetooth capable.

Geen verloop plugjes meer, geen kabels, en je kunt je telefoon in je zak houden...

Zie bv

http://www.engadget.com/2...in-pear-bluetooth-module/
http://xmashi.en.alibaba....le_s_Speaker_by_Dock.html
http://www.google.nl/imgr...ed=1t:429,r:13,s:58,i:293

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nu nog opladen via bluetooth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 11-09 12:53
Shiver23 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:24:
[...]

Welke resellers? Ik ben bij Dixons, MM, Xando en Dynabyte geweest maar nergens hebben ze hier iets. Ook via pricewatch nergens op voorraad. Kabel staat bij Apple ook op 1-2 weken.
Bij de Xando in Nijmegen zijn ze echt ruim voorradig in ieder geval.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKnoodle
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-09 12:13
Ik lees dat de meeste gebruikers goede ervaring hebben met de batterij maar die van mij gaat naar mijn idee toch erg snel leeg..? Van volledig opgeladen naar 5% in 8,5 uur, heb dan wel bijna 5 uur mee gespeeld..

http://www.flickr.com/pho...8054648170/in/photostream

Heb iCloud, Fotostream, iMessage en dropbox (foto upload) aanstaan.
Voor de rest geen rare dingen mee gedaan dan beetje surfen en Appstore verkennen.
Apps die ik open sluit ik meteen weer na gebruik, laat het niet doordraaien op de achtergrond.

Is dit normaal, want ik lees in de Tweakers review dat de iPhone 15-20 uur volhoud bij zwaar gebruik.

[ Voor 11% gewijzigd door HKnoodle op 04-10-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ergens dat iemand krassen kreeg door de iPhone 5 in een sleeve te doen. Is het echt zo erg of is dit zwaar overdreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Die van mij:

Gebruik: 9 uur
Standby: 1 dag en 4 uur

15 uur gebruik is echt onzin..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKnoodle
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-09 12:13
Rivanov schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:14:
Die van mij:

Gebruik: 9 uur
Standby: 1 dag en 4 uur

15 uur gebruik is echt onzin..
Dat is nog redelijk normaal..
Jij stand-by 28 uur en die van mij nog geeneens 9 uur??
En 9 uur gebruik tegen 5 uur gebruik, met al vind ik de verschillen zeer groot.

Nu begin ik te twijfelen of de batterij wel goed is in die van mij.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.