iPhone 4 heeft dat ook, als alles goed werkt geen zorgen over maken
moet echt wennen dat de 3.5jack beneden zit 
wat vinden jullie?
wat vinden jullie?
[ Voor 17% gewijzigd door Kev7381 op 28-09-2012 22:39 ]
Is inderdaad gewoon de autofocus die kan bewegen en daardoor kan tikken.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Heb er nog geen, maar lijkt me een stuk beter, hij beland nl normaal toch al altjd op de kop in mijn zak
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Vanmorgen bij de Vodafone winkel in Hilversum een zwarte 32 GB exemplaar opgehaald. Ik was nummer 4 in de rij en om 10.15 uur stond ik weer buiten met mijn nieuwe aanwinst. Complimenten aan het personeel van deze winkel. Tijdens het wachten werd ik keurig voorzien van een lekker bakje koffie en gedurende de verkooptransactie werd door een medewerker van de smartfone-crew mijn nieuwe toestel direct klaar voor gebruik gemaakt.
Eerste indrukken:
- prachtige look en feel
- homeknop voelt anders aan
- prachtig scherm
- vliegt ontzettend snel door IOS6.
- lekker licht en dun.
Ik was een beetje huiverig door de "scuffing" verhalen. Maar ik heb een keurig onbeschadigd exemplaar ontvangen.
Eerste indrukken:
- prachtige look en feel
- prachtig scherm
- lekker licht en dun.
Ik was een beetje huiverig door de "scuffing" verhalen. Maar ik heb een keurig onbeschadigd exemplaar ontvangen.
De nieuwe Home-knop is echt relaxt.
Hij voelt weer aan zoals bij de eerste iPhone. Degelijk.
Bij de 3G/GS en 4/4S was de home knop toch wel echt een probleemgeval na een jaartje. Ik hoop dat dit nu opgelost is hiermee...
Hij voelt weer aan zoals bij de eerste iPhone. Degelijk.
Bij de 3G/GS en 4/4S was de home knop toch wel echt een probleemgeval na een jaartje. Ik hoop dat dit nu opgelost is hiermee...
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Nog een tweaker hier met hands-on ervaring met het knippen/schuren van een micro naar nano sim? Zo ja, hoe ging het?
👉🏻 Blog 👈🏻
BioHazard schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:46:
[...]
Ik dacht dat dat de autofocus kon zijn, weet helemaal niet of dat klopt verder.
Bizar! Dat is me in twee jaar tijd nooit opgevallen! Als je schud met je iPhone hoor je inderdaad iets tikken. GrappigNachtapotheker schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 21:14:
iPhone 4 heeft dat ook, als alles goed werkt geen zorgen over maken
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Het was heel gezellig vanochtend in de rij, en de 5 was het wachten waard. Zelden zo'n geordende rij gezien, complimenten voor de goede begeleiding.
Ik kan de eerder genoemde zaken over de 5 volledig beamen, en wat mij ook opvalt, het geluid van de nieuwe oortjes is mooier dan van de oude.
Ik kan de eerder genoemde zaken over de 5 volledig beamen, en wat mij ook opvalt, het geluid van de nieuwe oortjes is mooier dan van de oude.
[ Voor 5% gewijzigd door nicow101 op 28-09-2012 23:34 ]
Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro
Ik heb er 3 geknipt, werken allemaal.kraades schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:19:
Nog een tweaker hier met hands-on ervaring met het knippen/schuren van een micro naar nano sim? Zo ja, hoe ging het?
Deze template gebruikt:
http://www.airportal.de/nanosim/
Ik heb de sim met magic tape op het papier geplakt. Toen met een sharpie die lijnen op de tape getekend en vervolgens met een schaar geknipt. Had het ook geprobeerd met een stanley mesje, maar dat ging iets minder makkelijk bij overgangen van contacten.
Daarna even passen of hij in je simtray past en desnoods over een schuurpapiertje heenhalen. Had zelf ook de achterkant een paar keer over schuurpapier heengehaald, maar dat schijnt niet nodig, las ik later.
Heb een T-Mobile en Telfort "nieuwe" sim geknipt (normale sims, geen micro). En een oude KPN sim (zoeen waarbij bijna de hele sim uit contacten bestaat). KPN sim had ik voor de 4S al naar microsim geknipt, dus moest nu stukken contact wegknippen.
Nog meer mensen waarvan de TAN-functie is geblokkeerd door ING na aankoop van een iphone 5 met nano sim?
Is standaard beveiliging van ING, duurt 48 uur.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Toen ik mijn iPhone bij de apple store ging kopen waren de tmobile nano sims op.kraades schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:19:
Dus heb ik gewoon mijn simkaart geknipt en het ging perfect met de template
Je hoort het bij de ene iPhone luider dan bij de andere is me wel opgevallenUnderworld schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:23:
[...]
[...]
Bizar! Dat is me in twee jaar tijd nooit opgevallen! Als je schud met je iPhone hoor je inderdaad iets tikken. Grappig
Hoi. Heb ff een vraagje wat betreft het ontvangen van smsjes van providers etc. Kon namelijk geen verificatie smsjes ontvangen van whatsapp en viber. Als ik mijn instelling vergelijk met die van mijn broer mis ik bij instelling --> Berichten --> Sturen en ontvangen mijn telefoonnummer. Bij mijn broer staat zijn apple id EN zijn mobiele telefoonnummer bij. Bij mij is dat niet het geval en ik zie nergens een optie om die toe te voegen. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt
Mute knopje... !Nachtapotheker schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:03:
[...]
Je hoort het bij de ene iPhone luider dan bij de andere is me wel opgevallen
(die wiebelt ook als je er zachtjes overheen wrijft.)
[ Voor 11% gewijzigd door World Citizen op 29-09-2012 00:35 ]
FreeReef.nl
Goed te horen! Het is mijn eerste iPhone na 4 jaar Android dus dat is blijkbaar ff wennen :-Dwesleytjuh schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:48:
Is inderdaad gewoon de autofocus die kan bewegen en daardoor kan tikken.
Heb ik ook inderdaad. Voelt niet robuust.World Citizen schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:32:
[...]
Mute knopje... !
(die wiebelt ook als je er zachtjes overheen wrijft.)
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Toch maar terug naar android?Redshark schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 03:48:
[...]
Goed te horen! Het is mijn eerste iPhone na 4 jaar Android dus dat is blijkbaar ff wennen :-D
Stomme tikkende autofocus in die apple toestellen...
Ik heb het overigens ook nooooit gehoord bij mijn iPhone 4.
[ Voor 9% gewijzigd door Draakje5 op 29-09-2012 08:01 ]
Sinds gistermiddag mn zwarte 16gb 5. Wauw. Echt wauw. Hoe langer ik hem heb, hoe gelukkiger ik er van wordt. Wat is ie snel, wat een mooi scherm. Toppie.
Heeft iemand al extra kabeltjes en andere spullen kunnen scoren, behalve in de Apple Store?
Heeft iemand al extra kabeltjes en andere spullen kunnen scoren, behalve in de Apple Store?
Volg de komst van dit toestel met interesse. Gebruik ook al een aantal jaar Android maar de iPhone 5 lijkt me een strak apparaat en ben wel toe aan een ander OS.
Wat zijn de ervaringen van de gebruikers hier als het gaat om de "scuffing"? Het [url="http://http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1445493&highlight=scuffing"]forum van macrumors[/url] is inmiddels 145 pagina's lang en dit weerhoudt me er eerlijk gezegd voorlopig van om zo'n duur apparaat aan te schaffen.
Wat zijn de ervaringen van de gebruikers hier als het gaat om de "scuffing"? Het [url="http://http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1445493&highlight=scuffing"]forum van macrumors[/url] is inmiddels 145 pagina's lang en dit weerhoudt me er eerlijk gezegd voorlopig van om zo'n duur apparaat aan te schaffen.
Bedankt, ik heb ook een KPN sim die ik destijds voor de 4S naar micro sim heb geknipt. Op ons werk zitten we bij een andere provider (Intercity) en die heeft voorlopig geen nano sims...matthijst schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:34:
[...]
Ik heb er 3 geknipt, werken allemaal.
Deze template gebruikt:
http://www.airportal.de/nanosim/
Ik heb de sim met magic tape op het papier geplakt. Toen met een sharpie die lijnen op de tape getekend en vervolgens met een schaar geknipt. Had het ook geprobeerd met een stanley mesje, maar dat ging iets minder makkelijk bij overgangen van contacten.
Daarna even passen of hij in je simtray past en desnoods over een schuurpapiertje heenhalen. Had zelf ook de achterkant een paar keer over schuurpapier heengehaald, maar dat schijnt niet nodig, las ik later.
Heb een T-Mobile en Telfort "nieuwe" sim geknipt (normale sims, geen micro). En een oude KPN sim (zoeen waarbij bijna de hele sim uit contacten bestaat). KPN sim had ik voor de 4S al naar microsim geknipt, dus moest nu stukken contact wegknippen.

👉🏻 Blog 👈🏻
Mycom en dixons hebben al kabels op voorraad.
Wat voor kabels?matthijst schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 08:52:
Mycom en dixons hebben al kabels op voorraad.
idd, ik vond de homeknop ook al anders aanvoelen dan de 4s.Blarretje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:51:
Vanmorgen bij de Vodafone winkel in Hilversum een zwarte 32 GB exemplaar opgehaald. Ik was nummer 4 in de rij en om 10.15 uur stond ik weer buiten met mijn nieuwe aanwinst. Complimenten aan het personeel van deze winkel. Tijdens het wachten werd ik keurig voorzien van een lekker bakje koffie en gedurende de verkooptransactie werd door een medewerker van de smartfone-crew mijn nieuwe toestel direct klaar voor gebruik gemaakt.
Eerste indrukken:
- prachtige look en feel
- prachtig scherm
- lekker licht en dun.
Mijn zwarte iphone kwam met 2 kleine krasjes.nightcrow schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 08:14:
Volg de komst van dit toestel met interesse. Gebruik ook al een aantal jaar Android maar de iPhone 5 lijkt me een strak apparaat en ben wel toe aan een ander OS.
Ga ik later nog omruilen.
bij mij niet.carpebios schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 07:57:
[...]
Heb ik ook inderdaad. Voelt niet robuust.
Gaat om een productie fout, ik zou hem terugbrengen anders zit je over maanden met een kapotte mute knop.
[ Voor 35% gewijzigd door atoombom op 29-09-2012 09:07 ]
USB naar lightning. Waar je bij Apple 2 weken op moet wachten.
Lagen in Oberhausen ook gewoon bergen op voorraad. Heb nu 4 USB > Lightning kabels.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik had mijn iPhone tijdens de pre-order besteld bij Apple UK. Ik vreesde ook het ergste als ik al deze berichten las over schuffing. Ik heb de mijne sinds 2dagen en deze ziet er perfect uit!nightcrow schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 08:14:
Dus so far nog geen Tweakers die ook een ge"scuff"te iPhone5 uit de doos halen? Valt me nog mee, zijn de verhalen dan toch overdreven? En na een dag of wat gebruik? Ook geen krassen?
Ik hoop wel dat de verhalen overdreven zijn! Zometeen zal ik het zien!
Mijn ervaring is wel na elke release van een nieuwe iPhone dat er weer grootse verhalen de rond doen.
Mijn ervaring is wel na elke release van een nieuwe iPhone dat er weer grootse verhalen de rond doen.
Anoniem: 264313
Ik heb mijn zwarte iphone nu een week (Oberhausen) en gebruik hem zonder hoes (zoals ik met al mijn iphones geen hoes gebruik) - geen kras te zien!
Ik gebruik m'n iPhone 5 nu een week en batterylife is drama. Moet elke dag aan de lader met ongeveer nog 10% resterend..
- Clean Install
- WiFi aan
- 3G aan
- Bluetooth aan
- Brightness op 25%
Overigens totaal geen krassen.
- Clean Install
- WiFi aan
- 3G aan
- Bluetooth aan
- Brightness op 25%
[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 29-09-2012 09:56 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb je heel veel push mail of iets dergelijks? Ik heb exact hetzelfde alles aan en ik doe er tot nu toe ruim een dag mee met intensief gebruikRivanov schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 09:55:
Ik gebruik m'n iPhone 5 nu een week en batterylife is drama. Moet elke dag aan de lader met ongeveer nog 10% resterend..
- Clean Install
- WiFi aan
- 3G aan
- Bluetooth aan
- Brightness op 25%
Nope. Geen Push, geen fetch. En doe niets abnormaal. Normaal gebruik..
Misschien moet je batterij even inkomen, of zeg ik nu iets onzinnigs? Dit had ik namelijk met mijn Lumia ik merkte dat de batterij naar verloop van tijd langer mee ging.Rivanov schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:52:
Nope. Geen Push, geen fetch. En doe niets abnormaal. Normaal gebruik..
Misschien een keer goed kaliberen? Helemaal leeg en dan weer helemaal vol?jwtje schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:51:
[...]
Heb je heel veel push mail of iets dergelijks? Ik heb exact hetzelfde alles aan en ik doe er tot nu toe ruim een dag mee met intensief gebruik
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik krijg de iPhone 5 vandaag binnen... neem zelfs de unboxing snel op i.v.m. scuffs en evt. moeilijke garantie...dus als ze erop zitten, krijg je `m wel te zien.virofi schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 09:39:
Dus so far nog geen Tweakers die ook een ge"scuff"te iPhone5 uit de doos halen? Valt me nog mee, zijn de verhalen dan toch overdreven? En na een dag of wat gebruik? Ook geen krassen?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik heb vaak problemen met het toetsenbord wanneer ik de P of Q in wil drukken. Als ik met mijn vinger dan net op het randje van het scherm tik pakt hij de letter niet. Dit gebeurd overigens met alles wat ik op de rand probeer aan te raken. Ga ik een klein beetje opzij met mijn vinger, dan pakt hij het wel.
Kan dit een bijwerking zijn van het ingebouwde touchscreen in het LCD? Volgens mij heeft een traditioneel touchscreen een iets bredere rand dan het LCD groot is waardoor je dit probleem niet hebt.
Met mijn S2 heb ik dit nooit gehad. Misschien een kwestie van wennen..
Kan dit een bijwerking zijn van het ingebouwde touchscreen in het LCD? Volgens mij heeft een traditioneel touchscreen een iets bredere rand dan het LCD groot is waardoor je dit probleem niet hebt.
Met mijn S2 heb ik dit nooit gehad. Misschien een kwestie van wennen..
[ Voor 6% gewijzigd door BizzieBis op 29-09-2012 12:01 ]
Typen in een letterboxed app zoals Whatsapp gaat sowieso echt klote. Typ er vaak naast, vooral de onderste letters.. dan druk je dus op de 'zwarte' balk onder de app. Wordt tijd dat die developers van Whatsapp eens wakker worden.. wat een prutsers.
ja dat is inderdaad irritant je zal toch verwachten van een app die bij miljoenen mensen geinstalleerd staat dat ze een beetje opschieten met een vernieuwde versie...Rivanov schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:01:
Typen in een letterboxed app zoals Whatsapp gaat sowieso echt klote. Typ er vaak naast, vooral de onderste letters.. dan druk je dus op de 'zwarte' balk onder de app. Wordt tijd dat die developers van Whatsapp eens wakker worden.. wat een prutsers.
buiten de irritatie van apps die nog niet geschikt zijn gemaakt ben ik overigens dik tevreden over het toestel.
Whatsapp mag snel met een update komen. Ik typ vaak woorden fout en de spatiebalk sla ik mis omdat hij niet heel het scherm gebruikt en ik dus vaak op dat zwarte terecht kom met mijn vinger.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Inderdaad. Dat mogen ze wel zsm gaan updaten.carpebios schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:42:
Whatsapp mag snel met een update komen. Ik typ vaak woorden fout en de spatiebalk sla ik mis omdat hij niet heel het scherm gebruikt en ik dus vaak op dat zwarte terecht kom met mijn vinger.
Anoniem: 345163
Dat werd toch altijd al geadviseerd? Bij nieuwe telefoons eerst een paar keer helemaal opladen en vervolgens helemaal leeg laten gaan. Niet direct bij 30% weer aan de lader.jwtje schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:53:
[...]
Misschien moet je batterij even inkomen, of zeg ik nu iets onzinnigs? Dit had ik namelijk met mijn Lumia ik merkte dat de batterij naar verloop van tijd langer mee ging.
+1Draakje5 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:49:
[...]
Inderdaad. Dat mogen ze wel zsm gaan updaten.
Ik ben erg tevreden over de batterij. Het gaat merkbaar langer mee dan m'n 4s die in de ochtend van 100% naar in de avond al op 25% stond.
De iPhone 5 heeft op een volle lading al 1,5 dag volgehouden, ik was onder de indruk.
- restore van een backup van m'n 4s
- wifi netwerk joinen vraag - uit
- wifi uit als ik buitenshuis ben
- locatievoorzieningen aan
De iPhone 5 heeft op een volle lading al 1,5 dag volgehouden, ik was onder de indruk.
- restore van een backup van m'n 4s
- wifi netwerk joinen vraag - uit
- wifi uit als ik buitenshuis ben
- locatievoorzieningen aan
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb de mijne ook binnen, geen beschadigingen!
Goed om te horen. Zwart of wit?angelico66 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 17:10:
Ik heb de mijne ook binnen, geen beschadigingen!
Goed niuews ja; welke provider?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik via Vodafone, 32GB Wit, geen beschadigingen ook
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Even een beetje een beginnersvraag maar ik kan het niet plaatsen. Ik heb vandaag al 34 MB aan data via 'mobiele netwerk' verstuurd en ontvangen, maar ben niet van wifi af geweest. Hij telt wifi toch niet mee? Of is er een andere functie die alleen data via netwerk ophaalt? (3G had dat iig niet, maar daar had ik ook aanzienlijk meer ruimte).
Wifi telt gewoon mee. Dus je hebt 34mb verstookt aan data via WiFi.
Kan het dan zijn dat dat op de 3G (iOs 4.2) anders was (alleen 3G ed)?
EDIT:
een youtube video telt die nu niet mee dus het moet alleen 3G data zijn.
EDIT:
een youtube video telt die nu niet mee dus het moet alleen 3G data zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door 6killer op 29-09-2012 18:04 ]
Onzin. Wifi heeft geen teller.Appleman schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 18:00:
Wifi telt gewoon mee. Dus je hebt 34mb verstookt aan data via WiFi.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Heb je wel continu WiFi gehad?6killer schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 17:55:
Even een beetje een beginnersvraag maar ik kan het niet plaatsen. Ik heb vandaag al 34 MB aan data via 'mobiele netwerk' verstuurd en ontvangen, maar ben niet van wifi af geweest. Hij telt wifi toch niet mee? Of is er een andere functie die alleen data via netwerk ophaalt? (3G had dat iig niet, maar daar had ik ook aanzienlijk meer ruimte).
Als ik op mijn slaapkamer ben, heb ik de ene keer wel WiFi en de andere keer niet.
Have Fun Funske
Ja ik heb 3G teken niet gezien nog.
Ik heb wat nieuwe apps erop gezet en met Siri/fotostream/Cloud lopen spelen, dat is het enige (grote) internet gebruik geweest en wat tekstberichten, maar die kunnen het niet zijn geweest.
Ik heb wat nieuwe apps erop gezet en met Siri/fotostream/Cloud lopen spelen, dat is het enige (grote) internet gebruik geweest en wat tekstberichten, maar die kunnen het niet zijn geweest.
Weet iemand trouwens of er iets verteld is over wanneer we clumsy ninja kunnen verwachten?
[ Voor 19% gewijzigd door carpebios op 29-09-2012 18:16 ]
WiFi wordt in gelockte toestand niet gebruikt, tenzij er een app dat daarvoor netjes heeft aangevraagd. Zodra het lockscreen wordt weergegeven zal een iPhone ook zoeken naar een WiFi-netwerk.
Ik wil mijn 4S aan mijn zoon geven en deze eerst terug naar fabrieksinstellingen maar dit lukt me niet.
Hij blijft het ronddraaiende streepje geven, uren lang
Ik heb het al meerdere keren gedaan en via itunes wil ik het niet doen omdat hij dan gelijk op ios6 word geinstalleerd.
Wie weet raad?
Ik heb het al meerdere keren gedaan en via itunes wil ik het niet doen omdat hij dan gelijk op ios6 word geinstalleerd.
Wie weet raad?
Hier 2 iPhone 5's Zwart 32GB beide niet bekrast en gaan makkelijk een hele dag mee op 1 lading
. Zijn overigens toestellen van KPN Zakelijk. Erg tevreden mee, meteen een Bodyguardz om beide gedaan, met een standaard Artwizz screenprotector. Extra kabeltje erbij gekocht, helemaal klaar om de oude iPhone te gaan vervangen
.
gewoon nee.
5.1.1 downloaden (hier de juiste FW vandaan halen).mirelia schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:58:
Ik wil mijn 4S aan mijn zoon geven en deze eerst terug naar fabrieksinstellingen maar dit lukt me niet.
Wie weet raad?
Via iTunes aankoppelen en op herstel/restore drukken met alt ingedrukt, vervolgens 5.1.1 selecteren.
Zwart....hij is wel lichter als mijn iPhone 4.
Gewicht bedoel ik
Gewicht bedoel ik
[ Voor 4% gewijzigd door angelico66 op 29-09-2012 20:27 ]
Anoniem: 354621
Siri werkt hier 7 van die 10 keer niet. Blijft maar laden. Meer mensen last van? Ook bij goede verbinding.
vandaag de kans gehad om een werkend exemplaar te testen bij de mediamarkt. Erg licht en zwart ziet er nu echt mooi uit met die donkere rand. Vergeleken met mijn iPhone 4 was die bovendien ook erg rap in de menus en met het openen van apps.
Hoe kan het dan als ik mobiele data uit heb staan, en wifi aan, ik toch whatsapp berichtjes krijg als het toestel gelocked is?me_mrtn schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 18:19:
WiFi wordt in gelockte toestand niet gebruikt, tenzij er een app dat daarvoor netjes heeft aangevraagd. Zodra het lockscreen wordt weergegeven zal een iPhone ook zoeken naar een WiFi-netwerk.
Elect a clown, expect a circus.
Same here, hele dag al last vanAnoniem: 354621 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:27:
Siri werkt hier 7 van die 10 keer niet. Blijft maar laden. Meer mensen last van? Ook bij goede verbinding.
Bedankt voor je hulp (het was overigens shift)Muthas schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:04:
[...]
5.1.1 downloaden (hier de juiste FW vandaan halen).
Via iTunes aankoppelen en op herstel/restore drukken met alt ingedrukt, vervolgens 5.1.1 selecteren.
Maar nu krijg ik foutmelding 3194 even op googlen.....
Geen last met siri.
Ik had vandaag ook problemen met Siri. Toch niet iPhone 5 related toch hoop ik?
Ik heb er al een paar dagen last van op mijn 4S, dus aan de iPhone 5 zal het niet liggen.Fonta schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:09:
Ik had vandaag ook problemen met Siri. Toch niet iPhone 5 related toch hoop ik?
Wat ik wel vreemd blijf vinden is dat op de momenten dat m'n 4S niks doet, Siri het op m'n iPad wel prima doet, dus het is niet dat op die momenten de hele service down is.
Op mijn iPad heb ik ook helemaal nog niet mee gemaakt dat Siri niet werkt.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dit lijkt het inderdaad te zijn, in lockscreen gebruikt Siri het netwerk ipv wifi. Echter is wel gewoon een wifi logo te zien. Ook als Siri blijft laden (wat nog al eens gebeurd is vandaag) kost dat data. Al twijfel ik nog steeds of Siri zon 30 MB aan ontvangen data heeft wellicht is er iets anders groots gedownload toen die gelockt stond.me_mrtn schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 18:19:
Dit is niet anders in te stellen zeker?
Gaan jullie allemaal echt Engels zitten lullen tegen Siri?
En dat dan ook in het openbaar?
En vind je dan niet dat je enorm voor lul staat?
Of hebben jullie ook nog steeds zo'n Star Trek wannebe bluetooth oortje aan je oor vergroeid?
En dat dan ook in het openbaar?
En vind je dan niet dat je enorm voor lul staat?
Of hebben jullie ook nog steeds zo'n Star Trek wannebe bluetooth oortje aan je oor vergroeid?
Waarom zou ik voor lul staan als ik Engels praat?
Vraagje wat is de effectieve ruimte van een 16 GB telefoon want op de IPAD heb ik zo een 27 GB op een uitvoering van 32 GB?
Iphone 5 -- eerste Iphone
Engels tegen je telefoon praten vind ik nog net even erger.Kjid schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:05:
Engels praten is niets mis mee. Maar tegen een telefoon praten vind ik wel erg raar
Tenzij het je moerstaal is natuurlijk
Anoniem: 354621
Ik gebruik siri vaak om de wekker/timer te zetten en om te sms'en of te bellen in de auto. En soms zoals net vroeg een vriend aan me sinds wanneer Obama president is. Ik zei vraag maar aan de iPhone. En dan hebben we er ook nog wat lol aanmatthijst schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:33:
[...]
Engels tegen je telefoon praten vind ik nog net even erger.
Tenzij het je moerstaal is natuurlijk
Sinds iOS 6 wordt siri hier ook gebruikt om de programma van de eredivisie op te vragen.
De mijne geeft een capaciteit aan van 13,5 GB.Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:30:
Vraagje wat is de effectieve ruimte van een 16 GB telefoon want op de IPAD heb ik zo een 27 GB op een uitvoering van 32 GB?
Je moet dezelfde firmwareversie downloaden als je nu op je iPhone hebt draaien, anders werkt het niet.
mirelia schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:11:
[...]
Bedankt voor je hulp (het was overigens shift)
Maar nu krijg ik foutmelding 3194 even op googlen.....
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Ik heb een beetje een irritant probleem en kom er niet uit.
Mijn vriendin en ik hebben alle bij de iPhone 5 maar gebruiken
Het zelde Apple ID.
Nu als mijn vriendin of ik een apps installeer komt het automatisch
Op beide toestellen en dit is niet de bedoeling.
Ik heb al bij de instellingen van ICloud gekeken maar kon niet over apps vinden.
Het zelde Apple ID.
Ik heb al bij de instellingen van ICloud gekeken maar kon niet over apps vinden.
Instellingen -> iTunes & App Stores -> Automatische downloadsbounzzzzz schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:05:
Ik heb een beetje een irritant probleem en kom er niet uit.
Het zelde Apple ID.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ik heb heel vaak dat die siri maar blijft zoeken nadat ik iets heb gezegd. Ze doet dan helemaal niks meer.
'Im sorry about this, but I cant take any requests right now. Please try again in a little while'
Doet me denken aan een film waar serieus een vrouw Siri bedient.
'Im sorry about this, but I cant take any requests right now. Please try again in a little while'
Doet me denken aan een film waar serieus een vrouw Siri bedient.
[ Voor 14% gewijzigd door Draakje5 op 30-09-2012 11:57 ]
Ik heb hier ook last van. Ook zoiets. 7 van de 10 keer niet. Dan maakt het niet uit of ik op WiFi zit of op 3G.Anoniem: 354621 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:27:
Kan iemand me misschien aangeven hoe ik kan instellen dat mijn nieuwe fotos in fotobibliotheek direct aan het begin komen en de oude fotos onder? Nu moet ik elke keer helemaal naar beneden scrollen als ik bij de nieuwe foto's wil komen.
En nog iets wat betreft fotostream. Ik heb fotostream en alles aanstaan op mijn iphone. Als ik een foto maak op mijn iphone dan verstuurt hij hem wel naar mijn pc in de fotostreammap. Zodra ik een foto zet in de upload map verwacht ik dat die foto te zien zal zijn op mijn telefoon. Dit is helaas niet het geval. Ik kan er maar niet achter komen waar dit aan ligt. Kan iemand mij misschien hiermee helpen?
En nog iets wat betreft fotostream. Ik heb fotostream en alles aanstaan op mijn iphone. Als ik een foto maak op mijn iphone dan verstuurt hij hem wel naar mijn pc in de fotostreammap. Zodra ik een foto zet in de upload map verwacht ik dat die foto te zien zal zijn op mijn telefoon. Dit is helaas niet het geval. Ik kan er maar niet achter komen waar dit aan ligt. Kan iemand mij misschien hiermee helpen?
13GiB.
Oh blijkbaar zat ik een pagina eerder ofzo.
Oh blijkbaar zat ik een pagina eerder ofzo.
[ Voor 79% gewijzigd door CyBeR op 30-09-2012 13:56 ]
Beetje aan de vroege kant misschien, maar zijn er hier tweakers die de iPhone 5 zonder case oid gebruiken? En wat zijn de ervaringen?
Op de eerst volle accu hield ie het 36 uur uit, waarvan 7,5 uur gebruik, netjes.
Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro
Gebruik 'm zonder case, meegenomen met stappen, voetbalwedstrijd en los in de auto, tot nu toe geen krassen op de iPhone, terwijl ik er niet onwijs voorzichtig mee doe.Muurtegel schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:57:
Beetje aan de vroege kant misschien, maar zijn er hier tweakers die de iPhone 5 zonder case oid gebruiken? En wat zijn de ervaringen?
Jaa ik gebruik hem zonder case. Ik ben nog wel voorzichtig ermee als ik over straat ermee loop en typ (ik houd het dan met 2 handen vast). Het is nogal wennen om van een Nokia N8 naar een Iphone 5 te gaan (verschil in dikte). Maar als ik ergens binnen zit dan houd ik het gewoon met 1 hand vast. Achterkant is mooier dan ik had verwacht. Hele mooie matte kleur. Vlekken op het scherm krijg je wel altijd maar vlekken aan de achterkant heb ik bijna niet
Is helaas niet mogelijk. Zou het graag zelf ook wel willen zien. Met 2k aan foto's moet ik af toe eindeloos scrollen. Inmiddels maar alle foto's eraf gehaaldvirish01 schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:42:
Kan iemand me misschien aangeven hoe ik kan instellen dat mijn nieuwe fotos in fotobibliotheek direct aan het begin komen en de oude fotos onder? Nu moet ik elke keer helemaal naar beneden scrollen als ik bij de nieuwe foto's wil komen.
Je kan ze ook in mapjes zetten he?Pixxa schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:09:
[...]
Is helaas niet mogelijk. Zou het graag zelf ook wel willen zien. Met 2k aan foto's moet ik af toe eindeloos scrollen. Inmiddels maar alle foto's eraf gehaald
Anyways ik had zelf 5-6 GB aan fotos die ik zelden bekeek dus heb maar besloten ze te uploaden op CX zodat ik ze alsnog kan bekijken wanneer ik wil maar ze niet onnodig ruimte innemen op mijn iPhone
Goede gratis cloud storage services met een fatsoenlijke/goede iPhone app zijn:
Google Drive, SkyDrive, SugarSync, CX, Box, Dropbox
Ik had hem gister in mijn handen, de iPhone 5, maar zonder hoesje ligt hij niet fijn in de hand...
Op zich ziet hij er OK uit, maar in vergelijking met de 4S echt heel vreemd.
Op zich ziet hij er OK uit, maar in vergelijking met de 4S echt heel vreemd.
Ik krijg geen vol signaal op mijn iphone, steeds 3 ledjes. Af en toe 4.
Met mijn 4 heb ik gewoon vol signaal.
Met mijn 4 heb ik gewoon vol signaal.
[ Voor 8% gewijzigd door angelico66 op 30-09-2012 18:45 ]
Is iOS op de Iphone dan kleiner dan op de Ipad? Want ik zit even te rekenen en volgens mij kom ik op 5GB voor de Ipad?kdhoe schreef op zondag 30 september 2012 @ 09:03:
[...]
De mijne geeft een capaciteit aan van 13,5 GB.
[ Voor 14% gewijzigd door Mouse_NL op 30-09-2012 18:53 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
Op de iPad 16 GB zal je ook rond de 13 GB werkelijke ruimte zitten.Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:46:
[...]
Is iOS op de Iphone dan kleiner dan op de Ipad? Want ik zit even te rekenen en volgens mij kom ik op 5GB voor de Ipad?
Dit is wat mijn iPhone 5 aangeeft. Mijn iPad 32GB geeft een capaciteit van 28,6GB aan.Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:46:
[...]
Is iOS op de Iphone dan kleiner dan op de Ipad? Want ik zit even te rekenen en volgens mij kom ik op 5GB voor de Ipad?
Iemand al ergens de 30-pins naar lightning-adapter gevonden? Hier alle winkels wel langs gegaan maar niemand kan me iets vertellen erover.
PSN: Shiver23
Dit topic is gesloten.