Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
MmarkM schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:24:
Wat vind jij na gebruik? Na een paar dagen hem in je zak te hebben gehad, in een sleeve, op het nachtkastje te hebben gelegd om op te laden en er vervolgens allemaal witte puntjes op de iPhone zitten, lak die los gaat, de coating? Rare strepen op de zijkanten vanuit de fabriek?

Je hebt zoiets het is een verbruiksartikel, het hoort? Misschien bij een tablet van het Kruidvat die je voor 99 euro hebt gekocht. Maar niet bij een iPhone van het bedrijf Apple die staat voor kwaliteit. En ja, ze lossen het netjes op, alleen het had nooit mogen gebeuren. Dat is een fout dat het bedrijf heeft gemaakt. Het is onzin om te zeggen dat het een risico is om de eerste te zijn om een product te kopen.
Je komt over alsof "het bedrijf" ervoor heeft gekozen om een fout te maken. Apple had dit liever anders gezien. Het is ook allemaal groter gemaakt dan dat het is en er wordt hier en daar gedaan alsof er een suikerlaagje om het toestel zit. Het probleem lijkt nu ook opgelost te zijn dus maak je niet druk.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
treative schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:57:
[...]

Je komt over alsof "het bedrijf" ervoor heeft gekozen om een fout te maken. Apple had dit liever anders gezien. Het is ook allemaal groter gemaakt dan dat het is en er wordt hier en daar gedaan alsof er een suikerlaagje om het toestel zit. Het probleem lijkt nu ook opgelost te zijn dus maak je niet druk.
Natuurlijk heeft Apple niet gekozen voor deze fout. Het kost hun klauwen met geld. Als ze het product beter hadden bekeken en getest voordat het op de markt kwam was dit probleem er waarschijnlijk niet. Daar wil ik best een half jaar langer voor wachten. Mensen betalen tussen de 700 en 900 euro dus is het zo gek niet dat ze kwaliteit verwachten. Logisch dat het zo groot is. Iedereen heeft er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Juist niet iedereen heeft er last van, dat is het vervelende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

bear87 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:04:
Juist niet iedereen heeft er last van, dat is het vervelende.
Hier sluit ik mij ook bij aan, een aantal toestellen die ik verkocht heb, heb ik ook terug gezien en inderdaad ook zonder enige beschadigingen. De demo die wij hebben heeft dat helaas wel (eerste batch).
Ik kan alleen maar hopen dat er of een passende oplossing wordt gezocht voor klanten die er last van hebben en voor nieuwe klanten het probleem er niet is. Wellicht dat iedereen daarom ook nog steeds aan het wachten is op de eerste levering vanuit de Online Apple Store.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:16
Underworld, worden toestellen met krasjes ed gewoon terug naar apple gestuurd? En is dit nog een forste kostenpost voor jullie? Ik kan indenken dat een telecomprovider die van de 10000 verkochte iphones er 1000 opnieuw moet versturen ivm krassen er aardig wat kosten bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:11

Niek_1981

Think Different.

Vandaag mijn nieuwe iPhone 5 in ontvangst mogen nemen en deze is echt helemaal puntgaaf toen hij uit de doos kwam. Lkkr snel ook t.o.v. mijn iPhone 4 :P

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
In welke week is hij gemaakt? Je kunt dat checken door het serienummer in te vullen op http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:11

Niek_1981

Think Different.

DaSaN schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:52:
In welke week is hij gemaakt? Je kunt dat checken door het serienummer in te vullen op http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html/
Week 40, C3, China, zwart, 32GB

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:21
Hopelijk komen er idd vanaf nu enkel nog iPhones van na week 40 via de verschillende kanalen naar klanten. Dit is zo ongeveer na de rellen en aangescherpte kwaliteitscontrole. Hopelijk is dan ook scuffgate verleden tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Draakje5 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:23:
Underworld, worden toestellen met krasjes ed gewoon terug naar apple gestuurd? En is dit nog een forste kostenpost voor jullie? Ik kan indenken dat een telecomprovider die van de 10000 verkochte iphones er 1000 opnieuw moet versturen ivm krassen er aardig wat kosten bij krijgt.
Die kosten betaald Apple in dit geval allemaal. Volgens mij alleen de kosten niet van het versturen met de leverancier mee naar het distributiepunt.
virofi schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:27:
Hopelijk komen er idd vanaf nu enkel nog iPhones van na week 40 via de verschillende kanalen naar klanten. Dit is zo ongeveer na de rellen en aangescherpte kwaliteitscontrole. Hopelijk is dan ook scuffgate verleden tijd.
Zo denk ik er precies zo over...Hopelijk klopt dat en waren de rellen daadwerkelijk ook de oorzaak van de scuffs.
DaSaN schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:52:
Handig! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Net ook mijn Iphone 5 binnen. Puntgaaf en strak. Production week: 41 (October) Factory: C3 (China) Black

[ Voor 13% gewijzigd door Deem op 19-10-2012 16:51 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Lekker! De 40+ week producties rollen binnen en goed om te horen dat deze inderdaad puntgaaf zijn! Enjoy Deem ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 15:18
Nu een week mijn iPhone 5 zwart in bezit, screenprotector voor en een hoesje erom. Toch merk je dat de zwarte rand echt krasgevoelig is, doe er heel voorzichtig mee en toch is er al een spikkel zwart af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 22:37

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb sinds maandag mijn iPhone 5 in gebruik. Bij aanschaf zaten er al scuffs op de zijkant. Helaas was dit de laatste 16gb die er in de Apple Store voorradig was dus toch maar meegenomen. Mag hem binnen 2 weken omruilen als zijnde DOA en dan of een nieuwe of geld terug.

Productiedatum: week 39

Gelukkig heb ik ook online een iPhone besteld. Deze zou volgende week moeten arriveren. Als die er is dan breng ik deze terug en vraag ik mijn geld terug. Dan heb ik een nieuwere iPhone die in een later stadium geproduceerd is en ook nog tegen het oude btw tarief van de online aankoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:48
Heb dinsdag via T-Mobile mijn 32 GB black mogen ontvangen, uit productieweek 34. (augustus en pas midden oktober ontvangen...)

Heb één hele kleine scuff aan de onderkant ontdekt maar deze is zo klein dat hij me niet deert. Waar ik wel mee zit is dat de lockbutton een beetje los zit, dus als je de iPhone schudt hoor je de lockbutton een wiebel geluidje maken wat gewoon niet hoort.

Ik vraag me af hoe ik dit nu moet regelen, via T-Mobile of de Apple Store? Aangezien ik in de regio Eindhoven woon is een tripje Amsterdam ook niet zomaar gemaakt en in hem lang kwijt zijn via T-Mobile heb ik ook niet zoveel zin in..
Of bestaat er misschien een workaround waarmee ik de lockbutton zelf zou kunnen fixen?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Naar mijn weten is dat de autofocus van de camera welke geluid maakt bij het schudden. Volgens mij hebben alle iPhone's dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
Inderdaad, de lock knop zit bij mij ook losjes. Dit hoort geloof ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Lunick schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:45:
Inderdaad, de lock knop zit bij mij ook losjes. Dit hoort geloof ik zo.
Bij mijn iPhone 4S had ik hier anders nooit last van, evenmin bij mijn iPhone 4, 3GS en 3G destijds...
Het lijkt mij dus niet dat alle iPhones het hebben. ;)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
iApp schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:52:
[...]

Bij mijn iPhone 4S had ik hier anders nooit last van, evenmin bij mijn iPhone 4, 3GS en 3G destijds...
Inderdaad, de lockbutton bij mijn iPhone 4 zat ook gewoon goed vast zonder te wiebelen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iApp schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:52:
[...]
Nou, hier een 4S die wel degelijk rammelt (wel subtiel hoor). Je merkt het vooral als je met je vinger op de achterkant tikt. En het is niet de sleepknop, maar iets binnenin, waarschijnlijk de autofocus waar iedereen het over heeft. Anyway, ik heb er geen problemen mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij voelt de zijkant van de glasplaat aan de rechterkant steeds grover aan. Net daarnaast zitten ook braampjes die eerst niet te voelen waren. Ik erger me er nu best wel aan. Ook op de achter-zijkant is een stukje lak weg, terwijl ik hem heel zorgvuldig gebruik.

Hoe zit dat met omruilen? Doen ze dat gewoon zonder moeite bij het leidseplein? Heb hem nu 1,5 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:49
Hier week 39 via de Apple Store Amsterdam, ook perfect zonder krasjes oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazzzx
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-09 03:55
was vandaag in de apple store en zag daar ook al een iphone 5 met verschillende beschadigingen, niet erge beschadigingen maar wel beschadigingen die je niet wilt als je een nieuwe iphone voor 679 euro koopt... wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Heb mijn iPhone 5 net binnen gehad. Na heel goed zoeken heb ik 2 kleine witte stipjes gevonden op de bezel waarvan ik denk dat het krasjes zijn. Het is zo klein dat het me nooit was opgevallen in een normale situatie enkel omdat ik er naar zat te zoeken. Anyways, ik houd dit toestel dus gewoon :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister in de MediaMarkt geweest. Daar hing ook een toestel. Achterkant was onbeschadigd. De randen van zowel de voor als achterkant hadden allemaal krassen (lak eraf). Ik vond de schade meevallen als je bedenkt dat heeeeeeel veel mensen hem in de handen hebben en het ook niet zo nauw nemen met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:32:
Gister in de MediaMarkt geweest. Daar hing ook een toestel. Achterkant was onbeschadigd. De randen van zowel de voor als achterkant hadden allemaal krassen (lak eraf). Ik vond de schade meevallen als je bedenkt dat heeeeeeel veel mensen hem in de handen hebben en het ook niet zo nauw nemen met het toestel.
Dit komt natuurlijk ook door de hele hype die eromheen hangt, mensen proberen letterlijk alles op die test toestellen om te kijken wanneer die wel of niet krast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 18:52
Zojuist mijn iPhone 5 uitgepakt. Zitten al enkele putjes in de rand (kwam zo uit de doos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

ibidriv3r schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:09:
Zojuist mijn iPhone 5 uitgepakt. Zitten al enkele putjes in de rand (kwam zo uit de doos).
Heeeeel toevallig een foto van die putjes?

Ben wel benieuwd "hoe erg" het nu is...

Moeten we hier zeg maar genoeg mee nemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:27
Benieuwd waar nu de relschoppers als k995 uithangen, nu blijkt dat het nog wel meevalt in dit topic en dat Apple er niet moeilijk over doet met inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

ibidriv3r schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:09:
:/ Kun je met het boven genoemde tooltje kijken wanneer die is gemaakt?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

me_mrtn schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:05:
Benieuwd waar nu de relschoppers als k995 uithangen, nu blijkt dat het nog wel meevalt in dit topic en dat Apple er niet moeilijk over doet met inruilen.
Ik vindt het helemaal niet mee vallen. Ik begrijp het goed praat gedrag van velen ook niet in dit topic. Apple had namelijk gewoon een bericht kunnnen geven waar ze in aangeven dat er series van de iPhone 5 rond gaan die qua lak niet aan de specificaties voldoen. Maar nee, ze stoppen het allemaal in de doofpot....

Totaal niet netjes van Apple, helemaal omdat het blijkt dat het een stuctureel probleem is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
Zpottr schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:15:
[...]

:/ Kun je met het boven genoemde tooltje kijken wanneer die is gemaakt?
Week 39 (september) fabriek c3 china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:27
Bullet NL schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:24:
[...]

Ik vindt het helemaal niet mee vallen. Ik begrijp het goed praat gedrag van velen ook niet in dit topic. Apple had namelijk gewoon een bericht kunnnen geven waar ze in aangeven dat er series van de iPhone 5 rond gaan die qua lak niet aan de specificaties voldoen. Maar nee, ze stoppen het allemaal in de doofpot....

Totaal niet netjes van Apple, helemaal omdat het blijkt dat het een stuctureel probleem is.
Wat wordt er dan in de doofpot gestopt? Toen ik m'n week 39 iPhone ophaalde werd er netjes door diverse medewerkers gezegd dat ik goed m'n iPhone moest controleren en dat er anders een vervangende zou worden geregeld. En daar ben ik niet de enige in. Dat er fouten worden gemaakt met producten is natuurlijk niets nieuws. Apple laat je er niet mee zitten en neemt gelijk in. Daarnaast is het nogal krom om publiekelijk te maken (de geruchten zijn er wel!) dat je quality control niet goed genoeg is en dat er verbeteringen zijn aangebracht. Aandeelhouders nemen dat heel anders op.

Maar had jij niet die slechte ervaring met die Reseller? Hoe is dat afgelopen of heb ik daar over heen gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
Bij mij begint nu de lak aan de glimmende "schuine" zijkant het te begeven. Een screenprotector en altijd een hoesje eromheen die ik schoonmaak, zodat er geen troep tussen kan schuren.
Toch kun je op verschillende plekjes het kale aluminium te zien. |:(

Baal er toch wel van, als het er nu al na één week niet uitziet. Hoe moet dat dan over een jaar? Zit nu te twijfelen om Apple toch op te bellen, heb hem in de Apple store in A'dam gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Lunick schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:10:
Bij mij begint nu de lak aan de glimmende "schuine" zijkant het te begeven. Een screenprotector en altijd een hoesje eromheen die ik schoonmaak, zodat er geen troep tussen kan schuren.

Baal er toch wel van, als het er nu al na één week niet uitziet. Hoe moet dat dan over een jaar? Zit nu te twijfelen om Apple toch op te bellen, heb hem in de Apple store in A'dam gekocht.
Ik zou bellen. Blijf erbij dat dit soort dingen niet al na 1 week gebruik of direct uit de doos mogen voorkomen. Ik denk dat Apple 'm direct omruilt als je belt en verteld dat je hier niet tevreden mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Lunick schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:10:

Je kan beter langsgaan naar de Apple Store als je in de buurt woont van Amsterdam iig. Anders zou ik inderdaad bellen. Ze zullen het in de eerste instantie namelijk afschuiven naar Amsterdam omdat ze hem willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De iPad mini is ook van aluminium. Daar straks ook krassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:27:
De iPad mini is ook van aluminium. Daar straks ook krassen?
Bedoel je dan out of the box, of bij gebruik? Want bij gebruik gaat het sowieso krassen, dat doen de oudere iPad's (zonder bescherming) ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Dat aluminium kan krassen is net zo bekend als het feit dat er ijs op de noordpool te vinden is. Je moet er een beetje voorzichtig mee zijn, maar als je na een jaar een kaar krasjes hebt, so what? Ik ga ermee terug als ik binnen zeer korte tijd loslatende lak heb natuurlijk, maar een paar kleine krasjes op termijn..ach de eerste is de vervelendste maar je zal je dan niet meer druk maken om de tweede.

Een kras op aluminium irriteert mij nog altijd minder dan een kras op plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:02

Saven

Administrator

Mag schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:44:
[...]

Dit komt natuurlijk ook door de hele hype die eromheen hangt, mensen proberen letterlijk alles op die test toestellen om te kijken wanneer die wel of niet krast.
mwoah lijkt me redelijk sterk. ik denk dat 90% van de mensen die dat ding geprobeerd hebben niet echt bezig zijn geweest met de gebreken die jij een hype noemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
Niet echt een beschadiging vraag, maar hoort het dat de powerbutton rammelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Saven schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:01:
[...]

mwoah lijkt me redelijk sterk. ik denk dat 90% van de mensen die dat ding geprobeerd hebben niet echt bezig zijn geweest met de gebreken die jij een hype noemt ;)
En als elke dag laten we zeggen honderd mensen dat ding proberen, hoeveel zijn er dan die wel krassen proberen te maken? En hoeveel zijn het er na een week of 4?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Saven schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:01:
[...]

Ik denk 99%, maar dat maakt niet uit, die ene procent is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
ibidriv3r schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:50:
Niet echt een beschadiging vraag, maar hoort het dat de powerbutton rammelt?
Heb zelf ook last van een rammelende lock/powerbutton en imo hoort het niet. Het is zeker iets waar ik geen 2 jaar mee wil blijven rondlopen, dus ik ga hem laten ruilen.
Mijn iPhone 4 had hier 0,0 last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
AntraXxX schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 01:56:
[...]

Heb zelf ook last van een rammelende lock/powerbutton en imo hoort het niet. Het is zeker iets waar ik geen 2 jaar mee wil blijven rondlopen, dus ik ga hem laten ruilen.
Mijn iPhone 4 had hier 0,0 last van.
Klopt, het eerst wat me ook opviel was dat de bouwkwaliteit van mijn 4S veel beter leek (knoppen voelen beter etc.)

Maar dat is dus allemaal te linken aan die week 39 batch?
Probleem met ruilen is --> hebben ze wel iPhones op voorraad hiervoor (en wanneer gaan ze akkoord...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v-c
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-04-2013
De topic starter wil even mededelen dat hij inmiddels een witte iPhone 5 gekocht heeft. :o >:) :( :P _/-\o_

De eerste uit de doos was gelukkig meteen goed
Heb de witte gekozen omdat die het langst voor zover mijn research is gegaan er langer mooier uit zal blijven zien. (we gaan het zien :P)

Heb niks gereserveerd, ze hadden genoeg 16GB iPhones op voorraad bij Vodafone in Rotterdam.
Het abonnement is er een van 65,- in maand waarbij de eerste 12 maanden 50% korting wordt toegepast. (het eerste jaar is dus een totaal van 390,- als ik binnen de 300 bel minuten blijf etc.)
Na het eerste jaar kan ik overwegen het abonnement een stap te verlagen. ( anders zijn de kosten voor het 2e jaar 780,-) Totale abonnementskosten (300 min. 10GB internet) komt uit op 390 +780 + 149,- (voor de iphone5) = 1319,-

Als ik even voor gemak mezelf rijk reken en bij verkoop van me iPhone 4 nog eens 300,- kan vangen dan kom uit op 42,49 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Helaas had mijn eerste iPhone scuffs. De iPhone die ik vandaag per post ontving had een rammelende powerbutton en een hele kleine scuff. Jeetje, wat een gebrekkige controle. Gelukkig is de service van Apple wel goed achteraf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Net naar de Apple Store in Amsterdam geweest. Ik had telefonisch al een afspraak gemaakt i.v.m. scuffs. iPhone 5 64GB Black werd zonder problemen omgeruild en ik zit nu met een scuff-vrije nieuwe iPhone ! :) Ik ben blij :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee joh.. Ik ging ermee terug en mocht hem alleen terugbrengen. Dat toen ook maar gedaan, maar nu zit ik zonder iPhone.

Hoe lang had je 'm al en heb je een manager gesproken? Ik heb zojuist gebeld en er werd gezegd dat het inderdaad niet mogelijk is om een toestel in te ruilen, alleen bij het open maken van de doos.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2012 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:25:
Nee joh.. Ik ging ermee terug en mocht hem alleen terugbrengen. Dat toen ook maar gedaan, maar nu zit ik zonder iPhone.

Hoe lang had je 'm al en heb je een manager gesproken? Ik heb zojuist gebeld en er werd gezegd dat het inderdaad niet mogelijk is om een toestel in te ruilen, alleen bij het open maken van de doos.
21 September gekocht in Duitsland. Manager niet direct gesproken, maar die gast van de telefonische helpdesk had wel met een manager overlegd geloof ik!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks,

Morgen nog maar een keer bellen. Vandaag werd me verteld dat ik maar even langs moest komen en naar een manager moest vragen. Morgen vraag ik gewoon of hij het met een manager kan overleggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Na bijna een week met mijn zwarte iPhone 5 die ik zonder hoesje of case ofzo altijd bij me draag nog steeds geen krasjes :D Hoe lang duurde het voor de andere mensen voor ze er veel last van kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Waarschijnlijk als je geen krasjes hebt zal je die ook niet meer krijgen. In de meeste gevallen is het bij out of the box krasjes hebt dat er meer zullen ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Mag schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:58:
Na bijna een week met mijn zwarte iPhone 5 die ik zonder hoesje of case ofzo altijd bij me draag nog steeds geen krasjes :D Hoe lang duurde het voor de andere mensen voor ze er veel last van kregen?
Das wel goed teken!

Ik wil mijn nog te krijgen iPhone 5 ook zonder enige bescherming gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
Morgen ook maar even bellen voor de krasjes en wifi probleem. Heb hem in A'dam opgehaald, maar hoop niet dat ik weer helemaal terug moet vanuit Brabant..

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/1576/fotoop281012om1531.jpg
Foto is gemaakt met m'n macbook dus is iets onduidelijk :/

[ Voor 34% gewijzigd door Lunick op 28-10-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Heb sinds 4 oktober me iPhone en geen last van krassen en of iets gehad ( gebruik ook geen hoesje of iets )

Sinds gisteren wel een heel andere probleem, mijn scherm begint van de links midden los te komen :?

Je hoort heel duidelijk een klik als je erop drukt en nu ik het weet best irritant eigenlijk :'(

Morgen maar met Vodafone bellen wat en kijken wat de opties zijn.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
sekeroglan schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:11:
Heb sinds 4 oktober me iPhone en geen last van krassen en of iets gehad ( gebruik ook geen hoesje of iets )

Sinds gisteren wel een heel andere probleem, mijn scherm begint van de links midden los te komen :?

Je hoort heel duidelijk een klik als je erop drukt en nu ik het weet best irritant eigenlijk :'(

Da's al de derde melding van dit probleem in dit topic. Nieuwe scuffgate? ;-)

Ik zou overigens proberen om dit buiten Vodafone om te regelen bij Apple zelf (Apple Store bij voorkeur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

virofi schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

Da's al de derde melding van dit probleem in dit topic. Nieuwe scuffgate? ;-)

Ik zou overigens proberen om dit buiten Vodafone om te regelen bij Apple zelf (Apple Store bij voorkeur).
Kan ik i.p.v Apple store ook naar een Apple iCentre? Woon in Rotterdam namelijk.

Moet ik dan ook iets meenemen of is mijn iPhone voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
sekeroglan schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:34:
[...]

Kan ik i.p.v Apple store ook naar een Apple iCentre? Woon in Rotterdam namelijk.

Moet ik dan ook iets meenemen of is mijn iPhone voldoende?
Ik zou naar de Apple Store gaan en niet naar een iCentre. In de Apple Store heb je kans dat ze 'm direct omruilen. Als dat niet lukt zou ik Apple bellen en als dat niet lukt zou ik pas bij Vodafone aankloppen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
Net een Apple express replacement aangevraagd, m'n telefoon was 16 dagen oud, daardoor kwam hij niet meer in aanmerking voor een "Swap". Binnen 14 dagen was het geen enkel probleem geweest!
Ik had nog de vraag of ik een witte kon krijgen i.p.v. een zwarte maar dit was helaas niet mogelijk :?.

Binnen een aantal dagen krijg ik een nieuwe iPhone 5 opgestuurd, hopelijk zonder scuffs en wifi probleem!
Kostte me helaas wel 30euro. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Draakje5 schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:55:
Omdat sommige het probleem van mij eerder niet konden waarnemen, nu een duidelijker voorbeeld gemaakt:
Naast het feit of het storend is of niet, lijkt het me ook niet erg handig met al het vuil en stof dat er in kan komen te zitten, toch?
Zoals je ziet, past er gewoon een post-it note tussen! Erg slechte afwerking voor 700 euro als je het mij vraagt..
Afbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/dmsf1w.jpg
Heb ik ook met mijn zwarte iPhone 5, ga m ook omruilen, erg storend.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Lunick schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:38:
Net een Apple express replacement aangevraagd, m'n telefoon was 16 dagen oud, daardoor kwam hij niet meer in aanmerking voor een "Swap". Binnen 14 dagen was het geen enkel probleem geweest!
Ik had nog de vraag of ik een witte kon krijgen i.p.v. een zwarte maar dit was helaas niet mogelijk :?.

Binnen een aantal dagen krijg ik een nieuwe iPhone 5 opgestuurd, hopelijk zonder scuffs en wifi probleem!
Kostte me helaas wel 30euro. :(
Heb net ook gebeld en toestel wordt binnen 3 dagen opgehaald door UPS.

heb zelf niet gekozen voor een replacement ga niet nog meer geld toeleggen.... Kan 10 tot 15 dagen duren heb ik begrepen voordat je hem terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:42
itsme schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:41:
[...]

Heb ik ook met mijn zwarte iPhone 5, ga m ook omruilen, erg storend.
Dit heb ik dus ook, buiten dat ook al op de zwart gepolijste rand op een stuk of 6 plekken wat pixel achtige plekjes waar de verf vanaf is. Dit terwijl ie sinds de levering (afgelopen vrijdag) in een leren met wollen bekleding hoesje zit... Ik ga Apple dus maar ff bellen, onacceptabel voor 750+ euro...

Probleem is dat ik echt geen witte wil, zwart is zoveel mooier, maar dat ie ZO snel beschadigd doet me twijfelen toch naar een witte te gaan... Erg jammer dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:46
Zijn er al problemen (scuffs, wifi, etc. etc.) gemeld van de iPhone batch van week 42?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb Vrijdag mijn Zwarte 16GB C3 week41 mogen ontvangen met 4 scuffs, waarvan de eerst in het glas zit (een scheurtje onderhuids), ik had dit ook bij mijn 3GS (nadat ie 100x was gevallen):

Afbeeldingslocatie: http://www.eurodance.eu/scuffgate/photo%201.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.eurodance.eu/scuffgate/photo%202.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.eurodance.eu/scuffgate/photo%203.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.eurodance.eu/scuffgate/photo%204.JPG

Zit nu een screenprotector op, heb voor mijn gevoel 2 minuten aan de lijn gehangen met een apple medewerker om een nieuw exemplaar mijn kant op te doen toekomen. Op mijn vraag of ik deze mocht gebruiken kreeg ik als antwoord: "Ja hoor meneer, maak uzelf maar lekker wegwijs met dit toestel".

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Mooie service van Apple, maar behalve een scheurtje in het glas valt de rest toch nogal mee?

Dit is geen kritiek op jouw overigens, erger je je eraan, lekker ruilen. Maar voor potentiele kopers misschien wel goed om een keer te zien welke minimale, te verwaarlozen plekjes nou leiden tot iets dat wereldwijd bekend staat als 'scuffgate'. (dan heb ik het nie over het glas, maar over de rest)

[ Voor 38% gewijzigd door bear87 op 29-10-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 18:43
sekeroglan schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:11:

ik links onderin last van

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
bear87 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:03:
Mooie service van Apple, maar behalve een scheurtje in het glas valt de rest toch nogal mee?

Dit is geen kritiek op jouw overigens, erger je je eraan, lekker ruilen. Maar voor potentiele kopers misschien wel goed om een keer te zien welke minimale, te verwaarlozen plekjes nou leiden tot iets dat wereldwijd bekend staat als 'scuffgate'. (dan heb ik het nie over het glas, maar over de rest)
Ik snap het hele "het is toch minimaal c.q. te verwaarlozen" niet helemaal. Het gaat om een duur product, 700+ euro, en de meesten onder ons zijn inmiddels gewend aan de "Apple kwaliteit". Die "minimale" scuffs passen daar gewoon niet bij. Een hagelnieuw apparaat hoort niet van dit soort beschadigingen te hebben (ook niet bij elk ander merk overigens, niet alleen Apple). Tuurlijk; erger je je er niet aan; lekker zo laten, maar ik vind het apart dat men als consument dit soort gebreken gewoon voor lief neemt.

Het feit dat Apple zonder moeilijk te doen het apparaat direct omruilt zegt genoeg; Apple vind het zelf ook niet kunnen. Waarom zouden wij als consumenten er dan genoegen mee moeten nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Wat is nu het verstandigste om te doen als je je iPhone 5 icm een abbonoment hebt (T-Mobile in mijn geval) en hem wilt laten omruilen. Apple bellen of het via de provider laten verlopen?

Of ruilt Apple hem alleen maar zelf om als je hem daadwerkelijk via hun hebt gekocht (Apple Store/online besteld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
virofi schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:56:
[...]

Ik snap het hele "het is toch minimaal c.q. te verwaarlozen" niet helemaal. Het gaat om een duur product, 700+ euro, en de meesten onder ons zijn inmiddels gewend aan de "Apple kwaliteit". Die "minimale" scuffs passen daar gewoon niet bij. Een hagelnieuw apparaat hoort niet van dit soort beschadigingen te hebben (ook niet bij elk ander merk overigens, niet alleen Apple). Tuurlijk; erger je je er niet aan; lekker zo laten, maar ik vind het apart dat men als consument dit soort gebreken gewoon voor lief neemt.

Het feit dat Apple zonder moeilijk te doen het apparaat direct omruilt zegt genoeg; Apple vind het zelf ook niet kunnen. Waarom zouden wij als consumenten er dan genoegen mee moeten nemen?
Veel van de gevallen 'ruilen' zitten ook gewoon binnen de 14 dagen koop op afstand regeling, Apple biedt goede service maar geheel zonder grondslag is het ook niet.

Ik bedoel overigens zeker niet te zeggen dat je als consument alles voor lief dient te nemen. Echter zijn sommige plekjes zo klein, dat ik bedoel dat scuffgate en alles wat eromheen is ontstaan wel veel groter doet vermoeden, het was/is een wereldwijde hype waarin wordt gedaan alsof er extreem beschadigde telefoons uit doosjes komen, vooral macrumors heeft er een handje van. Dat er eindelijk wat foto's verschijnen hier is daarom fijn, dat nuanceert de boel aanzienlijk, los ervan of je het zelf acceptabel vind of niet. Het sluit mijns inziens echter in zijn geheel niet aan met de enorme aandacht die eraan besteed is op sommige sites, dat deed erger vermoeden toch?

Voor lief nemen daar heb ik het niet over, dat je hem ruilt voor een scheurtje onder het glas: logisch! Maar het gaat mij er puur om dat de rest van de plekjes zoveel kleiner zijn dan wat die hele 'scuffgate' klopjacht doet vermoeden. Ik ben niet on kritisch, ik heb mijn s2 3x laten omruilen en mijn s3 1 keer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

AntraXxX schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:09:
Wat is nu het verstandigste om te doen als je je iPhone 5 icm een abbonoment hebt (T-Mobile in mijn geval) en hem wilt laten omruilen. Apple bellen of het via de provider laten verlopen?

Of ruilt Apple hem alleen maar zelf om als je hem daadwerkelijk via hun hebt gekocht (Apple Store/online besteld)?
Via Apple, gaat veel sneller.

Ze vragen alleen om een IMEI nummer, dus geen bon ( althans bij mij, want heb hem zelf via Vodafone )

[ Voor 10% gewijzigd door sekeroglan op 29-10-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
sekeroglan schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:57:
[...]

Via Apple, gaat veel sneller.

Ze vragen alleen om een IMEI nummer, dus geen bon ( althans bij mij, want heb hem zelf via Vodafone )
Bij mij was het toch anders. Ik kon m'n Vodafone iPhone niet bij Apple (telefonisch) omruilen. Daarvoor moest ik bij Vodafone zijn volgens Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Jeroenvde89 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:41:
Zijn er al problemen (scuffs, wifi, etc. etc.) gemeld van de iPhone batch van week 42?
Hier Week 42 (via AOS besteld) en een minimaal plekje bij de ronding (dus aan de zijkant), vind het niet noemenswaardig en zoals eerder gezegd, vind ik het een gebruiksproduct en naar van loop van tijd komen er toch wel krasjes op door 'the band' die er om heen zit.

- Autofocus hoor je bijna niet tikken, tenzij je er met je vinger op loopt te tikken. Maar in normaal verband zie ik niet in waarom je dat in vredesnaam zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
Ook ik moest er uiteindelijk aan geloven..
Al tijdje een griffin case, helaas door kruimels tussen de case en de iPhone een paar mooie putjes midden op de achterkant ontstaan. Met zichtbaar glinsterend aluminium tot gevolg.

Ik had nog geen backscreenprotector, maar nu wel.

Anyway, ik heb me er bij neergelegd, het is een gebruiksvoorwerp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

keanu_ schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:21:
Ook ik moest er uiteindelijk aan geloven..
Al tijdje een griffin case, helaas door kruimels tussen de case en de iPhone een paar mooie putjes midden op de achterkant ontstaan. Met zichtbaar glinsterend aluminium tot gevolg.

Ik had nog geen backscreenprotector, maar nu wel.

Anyway, ik heb me er bij neergelegd, het is een gebruiksvoorwerp!
Dit gebeurde bij de 4S al met bepaalde cases. Dat de zilveren rand vol krassen kwam door vuil tussen case en telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:12
Ook last van gehad. Met een sleeve heb ik het echter nooit gehad. Vandaar mijn overstap van case naar sleeve ook. Iets meer handeling om je iphone eruit te halen maar voor mijn geval wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Vandaag een matige ervaring gehad in de Apple Store. Ik kwam langs om mijn iPhone van twee weken geleden om te ruilen. Deze had een beschadiging en op dat moment had Apple geen nieuwe telefoon voorhanden. Vandaag de nieuwe opgehaald en bij deze zag ik wederom beschadigingen. Daarnaast zaten de volume en powerbutton merkbaar losser dan bij mijn huidige iPhone 5.

De medewerker en zijn manager waren het hier niet mee eens. Gelukkig erkenden ze wel dat de verkleuring van het aluminium rechtsonder bij de antenne niet hoort. Nu kom ik wederom op een lijst om binnen twee weken een nieuwe telefoon te mogen ophalen. Ik ben het nu wel zat, dit wordt straks de 3e keer dat ik naar de Store moet en de zoveelste keer dat ik moet bellen.

Onderhand zouden de telefoons toch wel perfect moeten zijn na al die kwaliteitscontroles die kennelijk ingebouwd zijn bij Foxxcon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Gisteren beide iPhones (wit en zwart) grondig geïnspecteerd en geen beschadigingen kunnen ontdekken. Hoe kon ik ook al weer controleren welke week en fabriek ze zijn? Dan zal ik dat nog even posten hier ter referentie.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:12
zwarte 16b Iphone van week 42 - C3. Zelfs een vergrootglas erbij gepakt. Nergens schade. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 10:43
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:27:
Hoe kon ik ook al weer controleren welke week en fabriek ze zijn? Dan zal ik dat nog even posten hier ter referentie.
http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Thanks!

Wit:
Production week: 41 (October)
Colour: White
Capacity: 16GB
Factory: C3 (China)

Zwart:
Production week: 42 (October)
Colour: Black

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Iphone 5 al 3 weken, aan de buitenkant geen enkele krasje of iets maar, wanneer ik iets wil downloaden in de Appstore krijg ik soms last van witte strepen in mijn beeldscherm deze strepen komen alleen als ik mijn ww moet opgeven van mijn apple-id. (deze witte strepen worden alleen zichtbaar in de toetsenbord) ik heb nog geen plaatje hiervan maar ik ben benieuwd of het iemand ook al is opgevallen. Excusses als ik het in de verkeerde topic zet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
@Dave92

Jep viel mij ook op. Is een software bug. Zal wel verholpen zijn bij een update ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie! Ik zat daar ook aan te denken maar ik kon het nergens vinden op internet, vandaar dat ik maar hier deze vraag gesteld heb. Ik had gister mijn Ios 6 opnieuw geinstalleerd het is wel minder erg als eerst maar ik heb er alsnog wel eens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
ik had ook geen schade.....

1210...
Model introduced: 2012
Serial number:
Production year: 2012
Production week: 38 (September)
Name: iPhone 5
ModelCode: iphone_5
Group1: iPhone
Group2:
Generation: 7
Machine Model: iPhone5,1
CPU speed: 1.3GHz
Family name: Become a pro user to see this information. (sorry)
Screen size: 4 inch
Screen resolution: 1136x640 pixels
Factory: C3 (China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
iPhone 5 nu ruim 3 weken in gebruik en ziet er nog top uit. Erg tevreden.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:32

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:02:
Bedankt voor je reactie! Ik zat daar ook aan te denken maar ik kon het nergens vinden op internet, vandaar dat ik maar hier deze vraag gesteld heb. Ik had gister mijn Ios 6 opnieuw geinstalleerd het is wel minder erg als eerst maar ik heb er alsnog wel eens last van.
Ik zag het bij mij ook, na een reboot is het (nog?) niet terug gekomen. Lijkt idd op een bug in de software, aangezien ik het in andere apps niet tegen kom.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angelico66 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:11:
ik had ook geen schade.....

1210...
Serial number:
Production week: 38 (September)
Group2:
Family name: Become a pro user to see this information. (sorry)
Factory: C3 (China
Waar kun je dit vinden?

Zal mijn gegevens ook wel willen plaatsen mijn iPhone is ook puntgaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:00:
[...]

Waar kun je dit vinden?

Zal mijn gegevens ook wel willen plaatsen mijn iPhone is ook puntgaaf.
Door werkelijk een X aantal posts omhoog te scrollen (5 ongeveer):

http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwart 16 GB/ Week 42 (October)/ Fabriek C3 China

Geen schade..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Laatst online: 07-09 17:54
Production week: 39 (September)

Ook helemaal gaaf. Geen scuffs of wat dan ook, enkel wat stofjes onder het stickertje op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Production week: 36 (September)

Paar weken in gebruik nu inclusief weekje zon, zee en strand in Turkije.
Ben wel een poweruser, gebruik hem heel de dag door op het werk, waar hij tussen iMac/MacBook onderdelen en gereedschap rondslingert, vaak met maar soms ook zonder hoesje.
Toestel had geen scuffs, krasjes of loslatende onderdelen en tot nu toe heeft hij dat ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geen schade.

1211...
Serial number:
Production week: 35 (September)
Model Number: MD299
Group2:
Capacity: 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:49
Vind het allemaal erg meevallen . Heb hem nu 3 dagen erg intensief gebruikt en absoluut niet voor zichtig. Maar heb nog geen kras putje of wat dan ook. En gebruik geen case .. Dit ziet er toch niet uit voor zo mooie telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Doet me goed om te lezen dat het blijkbaar ook gewoon zonder case goed kan gaan...
Wil mijn morgen in ontvangst te nemen iPhone 5 ook net als mijn iPhone 4 graag zonder enige case or what so ever gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Laatst online: 11-09 10:34
Vorige week mijn Iphone 5 opgehaald bij AMP Logistics, besteld via TMobile.
Nadat ik het doosje had opengemaakt zag ik dat de glasplaat een scheur had van links boven naar het midden van de rechterkant. Tevens zag ik dat naast de headphone uitgang er een kras zat.
Dit is niet het quality niveau wat ik verwacht had van Apple.
Ruilafspraak met TMobile gemaakt en morgen komt AMP hem omruilen.
Ben benieuwd hoe die nieuwe eruit ziet.....

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Buayakeren schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:13:
Vorige week mijn Iphone 5 opgehaald bij AMP Logistics, besteld via TMobile.
Nadat ik het doosje had opengemaakt zag ik dat de glasplaat een scheur had van links boven naar het midden van de rechterkant. Tevens zag ik dat naast de headphone uitgang er een kras zat.
Dit is niet het quality niveau wat ik verwacht had van Apple.
Ruilafspraak met TMobile gemaakt en morgen komt AMP hem omruilen.
Ben benieuwd hoe die nieuwe eruit ziet.....
Ik denk dat dit los staat van Apple. Heb nog niet eerder gehoord dat ze geleverd worden met complete barsten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:49
Tha BasZ schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:12:
Doet me goed om te lezen dat het blijkbaar ook gewoon zonder case goed kan gaan...
Wil mijn morgen in ontvangst te nemen iPhone 5 ook net als mijn iPhone 4 graag zonder enige case or what so ever gebruiken...
Gewoon doen. heb hem al per ongeluk dat dan weer wel met sleuteld in me jas gehad. laten vallen in de auto.. En schuif hem gewoon overal op tafel. Dus niet echt voorzichtig zeg maar. En ziet er nog punt gaaf uit. En ik weet dat er hues wel een beschadiging op gaat komen zo. Maar vind dit geen probleem is wel een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

@ Buayakeren -> heel toevallig daar een foto van?
Ben wel erg benieuwd namelijk!!

@ BioHazard -> hoezo staat dit los van Apple? Daar komen de toestellen toch vandaan en zorgen dat de quality control goed moet zijn... Dat ze nou ergens in China ergens in elkaar gezet worden is wat anders maar je kan Apple zelf wel hier op aanspreken toch?

@k1978 -> ja zo denk ik er ook over hoor! Met mn iPhone 4 was ook soms niet heel voorzichtig. Zag je op een gegeven moment ook wel...
Maar uiteindelijk toch weer erg goed kunnen verkopen... dus tsja...

[ Voor 5% gewijzigd door Tha BasZ op 01-11-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Laatst online: 11-09 10:34
Foto van de unboxing of a broken Iphone 5

Unboxing a broken Iphone 5

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste