Denk dat de forums binnenkort overspoelt worden met iPhone 5's die er niet meer uitzien en vraag me sterk af hoe Apple dit heeft kunnen uitbrengen. Bij tests zou toch al heel snel naar voren moeten komen dat het een design flaw is?
YouTube: iPhone 5 Rear Case Scratch Test
Nu ik aardig wat foto's en video van de iPhone 5 gezien heb waarbij de achterkant toch wel heel snel beschadigd ben ik toch wat geschrokken.
Mijn iPhone 4 zit na 2 jaar zonder hoesje vol kleine krasjes maar deze heb ik wel 40 keer op de grond laten valen en heb er nooit een hoesje omheen gehad. Tevens is een een nieuwe achterkant gemakkelijk te vervangen wat bij de iPhone 5 onmogelijk is gemaakt.
Zijn er meer die juist om deze reden van de iPhone 5 afzien?
YouTube: iPhone 5 Rear Case Scratch Test
Nu ik aardig wat foto's en video van de iPhone 5 gezien heb waarbij de achterkant toch wel heel snel beschadigd ben ik toch wat geschrokken.
Mijn iPhone 4 zit na 2 jaar zonder hoesje vol kleine krasjes maar deze heb ik wel 40 keer op de grond laten valen en heb er nooit een hoesje omheen gehad. Tevens is een een nieuwe achterkant gemakkelijk te vervangen wat bij de iPhone 5 onmogelijk is gemaakt.
Zijn er meer die juist om deze reden van de iPhone 5 afzien?