Kabels die verder niet gecertificeerd zijn, qua isolatie waarschijnlijk niet geweldig zijn, et cetera, et cetera. Je moet het zelf weten, maar het is nogal achterlijk. Overigens zou je ook één extra kabel kunnen aanschaffen, aangezien je er toch eigenlijk maar één tegelijkertijd kan gebruiken.wesleytjuh schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:53:
Het probleem is dan ook in mijn geval dat ik gelijk 80 euro aan kabels kwijt ben, gezien ik in het ideale geval er 4 nodig heb. Zoveel oude usb kabels had ik in ieder geval in gebruik.
Voor 7-8 euro heb ik 4 DX kabels. Normaal ben ik hier ook niet zo'n fan van, maar voor dat bedrag is het wel een keer te proberen.
Tja, aan de andere kant. Hij doet het, of hij doet het niet. Verder is het natuurlijk de vraag hoelang hij het doet. USB is gewoon beveiligd tegen allerlei fout condities, dus zorgen te maken hoef je je ook niet.
1 kabel naast mijn bed, 1 kabel bij de PC(dock), 1 kabel in de auto, 1 kabel in de tas. Tuurlijk kan het met 1 kabel, maar praktisch is het niet.
Maar als het inderdaad niks is, komen er langzaam maar zeker weer "kwalitatieve" lightning kabels.
1 kabel naast mijn bed, 1 kabel bij de PC(dock), 1 kabel in de auto, 1 kabel in de tas. Tuurlijk kan het met 1 kabel, maar praktisch is het niet.
Maar als het inderdaad niks is, komen er langzaam maar zeker weer "kwalitatieve" lightning kabels.
[ Voor 12% gewijzigd door wesleytjuh op 08-02-2013 19:24 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Anoniem: 498235
iPhone 5 16gb net 2 dagen in gebruik.
Mijn lock button rammelt best wel, moet ik me daar zorgen over maken?
Dit werd inderdaad ook opgemerkt toen de telefoon net een paar dagen op de markt was. In mijne hoor ik ook iets rammelen als ik op de achterkant klop. Dit zou iets te maken hebben de camera oid. Niets om je zorgen over te maken in ieder geval.Anoniem: 498235 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 16:36:
iPhone 5 16gb net 2 dagen in gebruik.
Anoniem: 423265
Ik zeg altijd maar zo: Kwaliteit herken je aan gerammel. Hoor je niets, dan is het prut. Mijn baby heeft nog nooit zo'n plezier gehad
had ik bij mijn 4 en 4s ook alJEROENrgfgf schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 16:43:
[...]
Dit werd inderdaad ook opgemerkt toen de telefoon net een paar dagen op de markt was. In mijne hoor ik ook iets rammelen als ik op de achterkant klop. Dit zou iets te maken hebben de camera oid. Niets om je zorgen over te maken in ieder geval.
Mijn lightning kabel is gebogen/gebroken en hij laad niet meer op.
Valt dit onder garantie?
Zo ja bij wie moet ik dan zijn want ik hem mijn mobiel online gekocht.
alvast bedankt
Typisch... Een collega trekt net zijn iphone voor het eerst in 3 maanden uit zijn bumper.
Nu blijkt dat de achterkant die nooit beschermd was, geen enkel (letterlijk 0) krasje heeft.... Maar alle plekken waar de bumper zat zitten HELLEMAAL vol met krassen en putjes... De zijkant is vrijwel zilver.
Conclusie: wat hij met zijn bumper beschermd zit vol met krassen... Wat hij niet beschermd (achterkant) heeft helemaal geen krassen.
Hij balen.
Nu blijkt dat de achterkant die nooit beschermd was, geen enkel (letterlijk 0) krasje heeft.... Maar alle plekken waar de bumper zat zitten HELLEMAAL vol met krassen en putjes... De zijkant is vrijwel zilver.
Conclusie: wat hij met zijn bumper beschermd zit vol met krassen... Wat hij niet beschermd (achterkant) heeft helemaal geen krassen.
Hij balen.
FreeReef.nl
Dat is toch eigenlijk niet zo verwonderlijk? Er komt gewoon zand en ander fijn materiaal tussen de bumper en de iPhone en dat materiaal doet z'n destructieve werking gewoon. Bumper kan prima, maar maak dat ding wel zo vaak mogelijk schoon.World Citizen schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:38:
Typisch... Een collega trekt net zijn iphone voor het eerst in 3 maanden uit zijn bumper.
Hij balen.
Nou, ik heb het vervangende kabeltje binnen! Ik moest wel twee envelopen open maken om bij het kabeltje te komen. En ik heb een boekje in wel zeven talen (17 pagina's) gekregen met instructies om het defecte kabeltje terug te sturen (Ophaalafspraak maken met UPS).
Fuck het milieu.
Fuck het milieu.

[ Voor 6% gewijzigd door NSG op 12-02-2013 23:11 . Reden: Exif data uit foto gehaald. ]
Mijn MacBook terugsturen ging nog makkelijker, ik hoefde alleen de MacBook in de doos in te pakken, 5 papieren met handtekening uitprinten en terug opsturen. Owja, de MacBook werd zelfs nog door Apple opgehaald.Enes_81 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 18:39:
Nou, ik heb het vervangende kabeltje binnen! Ik moest wel twee envelopen open maken om bij het kabeltje te komen. En ik heb in boekje in wel zeven talen (17 pagina's) gekregen met instructies om het defecte kabeltje terug te sturen.
Fuck het milieu.
[afbeelding]
Nu praten wij over een kabeltje van €19,- euro, en dan moet je zoveel moeite doen!?

An a day keeps the doctor away.
Iphone opsturen is online aanvragen en volgende dag kom dhl met doos en dan is het klaar. Ziet erna uit dat ze niet weten hoe ze ermee moetn omgaan
Inderdaad iets meer dan €19 is de waarde van zo'n kabeltje, en deze word dan bezorgd met een koerier van de UPS en moet ook nog eens opgehaald worden door een koerier, de kosten daarvan wegen toch niet op tegen het 'verlies' wat er word gemaakt als ik dat kabeltje mag houden.iApp schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:23:
[...]
Mijn MacBook terugsturen ging nog makkelijker, ik hoefde alleen de MacBook in de doos in te pakken, 5 papieren met handtekening uitprinten en terug opsturen. Owja, de MacBook werd zelfs nog door Apple opgehaald.
Nu praten wij over een kabeltje van €19,- euro, en dan moet je zoveel moeite doen!?
Dat had ik ook al begrepen aan de telefoon inderdaad, alsof het nooit voorkomt dat een kabeltje defect word geleverd (althans, ik zie het als defect). Ik moest geholpen worden door een Senior Advisor omdat een defect als deze niet in het systeem kon worden gezet.kx22 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:25:
Iphone opsturen is online aanvragen en volgende dag kom dhl met doos en dan is het klaar. Ziet erna uit dat ze niet weten hoe ze ermee moetn omgaan
Wat ik vergeten ben aan te kaarten is dat ik gisteren nog mail van Apple heb gehad, waarin ik werd verzocht het defecte kabeltje binnen 4 dagen met een koerier mee te sturen, want zo niet zou het bedrag van mijn creditcard af worden geschreven. Dus weer moeten bellen naar Apple om aan te geven dat ik het nog niet terug kon sturen omdat ik het vervangende kabeltje nog niet binnen had.
------------------------------------
Achteraf gezien had ik beter heel mijn iPhone kunnen laten omruilen, want ook ik mijn zwarte iPhone begint last te krijgen van loslatende 'lak'
[ Voor 5% gewijzigd door NSG op 12-02-2013 23:23 ]
Morgen is het zo ver.. Ik ga de iPhone 5 bestellen.
Iemand ervaring met super dunne leren hoesjes?
ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder
Kan je beter hier kijkenMrManuel schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:28:
Morgen is het zo ver.. Ik ga de iPhone 5 bestellen.
Greetings from Earth
Dankje
Maar ik vind de iPhone 5 wel erg duur bij Vodafone mbt bijbetalen.
Ga ze straks eens bellen om te kijken wat er mogelijk is.
ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder
Iemand nog wat gehoord hierover? Coating op mijn iPhone begint ook los te laten op de randen.Goudvis12 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:19:
[...]
Hey, klopt niet helemaal. Weliswaar wordt er begin februari de nieuwe lichtingen verwacht van de iPhone 5 zwart met een dubbele coating dit is door Apple Care Nederland bevestigd aan meerdere klanten (waaronder ikzelf).
Heb uiteindelijk een uitzondering gekregen en krijg een witte iPhone 5 aanstaande week. GELUKKIG! Een zwarte iPhone 5 hoef ik niet meer, zonde.. heel zonde.
Mijn 1e iphone 5 was ook beschadigd, deze die ik nu heb is nog steeds onbeschadigd sinds begin oktober... ik gebruik wel een sleeve.
Heb 1 of 2 witte puntjes op de achtetkant van me 5 welke ik sinds november heb. Is niet anders, stoort me ook niet nog steeds een pracht foon.
Als het nou een dood puntje was op het scherm was ik wel gaan zeuren. De vita hier 2x voor geruild want daar kan ik echt niet tegen.
Als het nou een dood puntje was op het scherm was ik wel gaan zeuren. De vita hier 2x voor geruild want daar kan ik echt niet tegen.
Mmmmmm stof achter de lens @ mijn iPhone 5 die je nu ook gaat zien met foto's maken:

Lees op internet dat omruilen @ Apple Store/Amsterdam de snelste oplossing is.
(ze doen daar ook niet echt moeilijk lees ik).
Iemand hier ervaringen mee?

Lees op internet dat omruilen @ Apple Store/Amsterdam de snelste oplossing is.
(ze doen daar ook niet echt moeilijk lees ik).
Iemand hier ervaringen mee?
Dit kan ook vuil op de sensor zijn. Bij een SLR maak je die zo schoon, bij een iPhone is dat natuurlijk lastiger.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik ZIE et ook letterlijk zitten als ik achterop kijk (kan daar nu even geen foto van maken).
Dus denk echt stof achter/tussen glas zit...
Dus denk echt stof achter/tussen glas zit...
Ja, dat begrijp ik natuurlijk wel, maar dat wil nog niet zeggen dat deze vlekken op de foto van het stof komen. Op een telefoon luistert het natuurlijk wel erg nauw maar bij een camera is het ook niet zo dat je elk stofje op de lens ook terug ziet op je foto's. Bovenstaande vlekken lijken sterk op vuil op de sensor. Wat ook aannemelijk is, aangezien jouw behuizing kennelijk niet stof- en vuildicht is.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Omruilen neem ik aan @ Apple Store / Amsterdam?
Is er wat bekend over de februari toestellen, dus dat deze daadwerkelijk een betere (o.d.) coating hebben? Heb net een dag een zwarte iphone5 binnen (van november 2012) en zie al een licht krasje. Dan wil ik deze wel ruilen voor feb. exemplaar.
Waar heb je dan gehoord / gelezen dat de "februari"-toestellen betere coating hebben??
In deze topic, op de laatste pagina's wordt dit genoemd. Geen idee of het waar is, vandaar de vraag.
Mijn randen beginnen ook steeds blanker te worden. Zit continu in leren hoesje en het blanke aluminium eronder is ook niet beschadigd... Twijfel nu of ik hem in moet ruilen. Ik zal eens foto's posten en het jullie ter beoordeling laten zien.
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Ja ben inderdaad ook benieuwd!
Overigens ik heb mijn iPhone 5 zwart ook ingeruild vanwege stof @ sensor/lens.
Ze deden trouwens totaal niet moeilijk @ AppleStore dus stond zo weer buiten met een nieuwe...
En toch heb ik het idee dat de coating beter is van deze telefoon dan mijn oude...
Deze is natuurlijk tig weken nieuwer dan mn oude en heb eigenlijk nu 0,0 witte plekjes / losgelaten coating...
Zoals ik al zei heb ik et idee... totaal dus niet onderbouwd met iets...
Overigens ik heb mijn iPhone 5 zwart ook ingeruild vanwege stof @ sensor/lens.
Ze deden trouwens totaal niet moeilijk @ AppleStore dus stond zo weer buiten met een nieuwe...
En toch heb ik het idee dat de coating beter is van deze telefoon dan mijn oude...
Deze is natuurlijk tig weken nieuwer dan mn oude en heb eigenlijk nu 0,0 witte plekjes / losgelaten coating...
Zoals ik al zei heb ik et idee... totaal dus niet onderbouwd met iets...
Heb mijn iPhone 5 sinds februari, en nog geen 1 krasje, telefoon ziet er nog als nieuw uit. Heb 'm in een leren 'sleeve' zitten.
Dit ter info.
Dit ter info.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Bij mij overigens zonder enige case/sleeve/protector...
Ik loop er ook niet mee te gooien of zo, maar ligt ook zeker niet op fluwelen kussentje elke keer!
Ik loop er ook niet mee te gooien of zo, maar ligt ook zeker niet op fluwelen kussentje elke keer!
Voorkant (het ergst):

Standbyknop:

Achterkant (beginnend):

Altijd in een Joli sleeve gezeten
Wat zeggen jullie er van?
Standbyknop:
Achterkant (beginnend):
Altijd in een Joli sleeve gezeten
Wat zeggen jullie er van?
[ Voor 27% gewijzigd door _Brake_ op 24-04-2013 14:08 ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Tsja, ik zou dit gewoon slijtage van een veel gebruikt product noemen.
Het is niet alsof Apple een magische coating heeft ontwikkeld die nooit te nimmer eraf zal gaan.
Toen Apple de eerste iPhone introduceerde vertoonde de achterkant precies hetzelfde:

Maar daar hoorde je niemand over, omdat dit normaal is voor producten die je gebruikt. Maar nu begint iedereen te miepen over iets wat je van te voren al kon weten bij aluminium...
Maar je kunt altijd terug gaan naar Apple, ze zullen hem vast wel omruilen als hij nog binnen het jaar valt.
Het is niet alsof Apple een magische coating heeft ontwikkeld die nooit te nimmer eraf zal gaan.
Toen Apple de eerste iPhone introduceerde vertoonde de achterkant precies hetzelfde:

Maar daar hoorde je niemand over, omdat dit normaal is voor producten die je gebruikt. Maar nu begint iedereen te miepen over iets wat je van te voren al kon weten bij aluminium...
Maar je kunt altijd terug gaan naar Apple, ze zullen hem vast wel omruilen als hij nog binnen het jaar valt.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ik heb ook veel last van stof bij de sensor als ik een foto maak.. Dus ga ook maar eens een ritje naar de Apple Store maken. Moet ik dan alles meenemen of is de telefoon voldoende?

[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 24-04-2013 15:36 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Vriendelijke vriend als je er een stuk rubber omheen hebt of gewoon in een sleeve en er vallen nog stukjes lak vanaf omdat het coating proces gewoon niet goed gepakt heeft mag je daar best over klagen.RobbieB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:13:
Tsja, ik zou dit gewoon slijtage van een veel gebruikt product noemen.
[afbeelding]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
@ _Brake_ -> ik weet niet of je vlakbij @ AppleStore Amsterdam woont?
Je kan altijd langsgaan toch en kijken wat ze voor je kunnen betekenen???
(ben overigens wel benieuwd)
@ M@cer, bij mij hetzelfde probleem en heb alleen mijn telefoon moeten inleveren voor een nieuwe.
Kortom je hoeft die alleen mee te nemen...
Factuur voor de zekerheid misschien meenemen?? Mij hebben ze er overigens totaal niet naar gevraagd, maar ja je weet et nooit...
Ikzelf stond binnen een kwartier weer buiten met een tig weken nieuwere telefoon (in een bruin doosje)...
Je kan altijd langsgaan toch en kijken wat ze voor je kunnen betekenen???
(ben overigens wel benieuwd)
@ M@cer, bij mij hetzelfde probleem en heb alleen mijn telefoon moeten inleveren voor een nieuwe.
Kortom je hoeft die alleen mee te nemen...
Factuur voor de zekerheid misschien meenemen?? Mij hebben ze er overigens totaal niet naar gevraagd, maar ja je weet et nooit...
Ikzelf stond binnen een kwartier weer buiten met een tig weken nieuwere telefoon (in een bruin doosje)...
[ Voor 11% gewijzigd door Tha BasZ op 24-04-2013 15:32 ]
Hij zegt zelf dat hij hem altijd in een Joli Sleeve had zitten, wat dus inhoud dat de bovenkant (waar de beschadigingen zitten) 'open' is en hij hem bij gebruik nergens in heeft zitten.Shunt schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:31:
[...]
Vriendelijke vriend als je er een stuk rubber omheen hebt of gewoon in een sleeve en er vallen nog stukjes lak vanaf omdat het coating proces gewoon niet goed gepakt heeft mag je daar best over klagen.
Als je er inderdaad een hoes omheen hebt die het hele apparaat bedekt aan de randen zou dit niet mogen gebeuren nee... Maar ik heb ook nog niemand gezien waarbij het apparaat spontaan beschadigde (afgezien van out-of-the-box defecten die inderdaad níet mogen).
Maar zoals ik al zei, gewoon langs bij de Apple Store en hij wordt waarschijnlijk gewoon omgeruild...
[ Voor 6% gewijzigd door RobbieB op 24-04-2013 15:36 ]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ik vind dat een telefoon behoorlijk "durable" hoort te zijn. Als je 'm dan ook nog eens in een hoesje bewaard en je alsnog dergelijke slijtage hebt, dan klopt er gewoon iets niet. Ik zou een poging wagen bij de Apple Store. Vriendelijk blijven, uitleggen dat je dit niet verwacht van een dergelijk premium product en vragen of ze wat kunnen doen. Ze ruilen 'm denk ik gewoon om.
Apple weet echt wel van dit probleem, ook al erkennen ze het niet publiekelijk. Ik heb er al 6 omgeruild omdat ze schade en krassen hadden out of the box en tijdens de vele minuten aan de telefoon is meer dan eens toegegeven dat ze dit (te) vaak hoorden als klacht. Overigens is de 7e iPhone die ik nu heb nog steeds niet goed en kwam met beschadigingen uit de doos. Ik ben er alleen wel een beetje klaar mee nu...
Apple weet echt wel van dit probleem, ook al erkennen ze het niet publiekelijk. Ik heb er al 6 omgeruild omdat ze schade en krassen hadden out of the box en tijdens de vele minuten aan de telefoon is meer dan eens toegegeven dat ze dit (te) vaak hoorden als klacht. Overigens is de 7e iPhone die ik nu heb nog steeds niet goed en kwam met beschadigingen uit de doos. Ik ben er alleen wel een beetje klaar mee nu...
Hier ook veel stof...

Hoelang doet de provider (t-mobile) er over om het toestel om te ruilen? Anders wordt het maar een ritje A'dam..

Hoelang doet de provider (t-mobile) er over om het toestel om te ruilen? Anders wordt het maar een ritje A'dam..
Voor het stofprobleem ben ik zelf naar de Apple Store gegaan (daar ook de iPhone gekocht) en binnen 5 minuten had ik een nieuw toestel. De backup terugplaatsen en je kan weer gaan.
Tja een telefoon moet zeker wel durabel zijn maar mensen vergeten ook snel dat je een telefoon tegenwoordig ook wel 100x per dag in de hand hebt, 100x per dag in en uit een hoesje haalt en 100x op tafel legt of waar dan ook.
Desondanks vind ik het ook wat jammer dat de schuine randen zo snel slijten..
enigste voordeel wat ik ondervind is dat als er eenmaal krasjes op komen eentje meer of minder je ook niet meer zo'n "pijn" doet. Zelf ook de iphone 5 zwart sinds het begin in mijn bezit en viel binnen een maand al op de stenen vloer op station roermond..
Desondanks vind ik het ook wat jammer dat de schuine randen zo snel slijten..
enigste voordeel wat ik ondervind is dat als er eenmaal krasjes op komen eentje meer of minder je ook niet meer zo'n "pijn" doet. Zelf ook de iphone 5 zwart sinds het begin in mijn bezit en viel binnen een maand al op de stenen vloer op station roermond..
Via XDA forum gevonden... touch up pen voor je zwarte iPhone 5:
http://www.amazon.com/Bir...C2%99-Touch/dp/B0000C5395
http://www.amazon.com/Bir...C2%99-Touch/dp/B0000C5395
I love watercooling
Welk sleeve gebruik je als ik vragen mag?Scrummie schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:32:
Heb mijn iPhone 5 sinds februari, en nog geen 1 krasje, telefoon ziet er nog als nieuw uit. Heb 'm in een leren 'sleeve' zitten.
Dit ter info.
Vandaag even naar Apple gebeld i.v.m stof achter het camera glas; ook nog getracht een witte te krijgen ter vervanging van mijn zwarte, maar dat was tevergeefs.
Maar goed, zojuist dus de mail gehad met daarin het serienummer van het vervangen toestel, heb deze vervolgens nagetrokken op chipmunk en zag daar dat deze precies een week geleden (29 juli 2013) uit de fabriek is komen rollen. Ik hoop dan ook dat het scuffgate gedoe verleden tijd is.
Edit: Of zou het een refurbished toestel zijn met een nieuwe productiedatum ?
Maar goed, zojuist dus de mail gehad met daarin het serienummer van het vervangen toestel, heb deze vervolgens nagetrokken op chipmunk en zag daar dat deze precies een week geleden (29 juli 2013) uit de fabriek is komen rollen. Ik hoop dan ook dat het scuffgate gedoe verleden tijd is.
[ Voor 7% gewijzigd door NSG op 05-08-2013 22:06 ]
Vraagje,
Ik heb mijn Iphone 5 geleasd bij HI.
Nu zitten er behoorlijk wat beschadigingen op en zit er stof op mijn lens.
Wat is voor mij verstandig om te doen, het via HI te regelen naar de AppleStore gaan?
Alvast bedankt.
Wat is voor mij verstandig om te doen, het via HI te regelen naar de AppleStore gaan?
Alvast bedankt.
Omdat hij geleasd is, en dus NIET jouw eigendom (blijft die van Hi zoalng je je iphone niet koopt) moet je dus bij Hi wezen.Thijs2012 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 23:21:
Vraagje,
Alvast bedankt.
Als het serienummer met C3 begint heb je in ieder geval een refurb. De coating op die toestellen is in mijn ervaring in ieder geval prima.Enes_81 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 21:47:
Vandaag even naar Apple gebeld i.v.m stof achter het camera glas; ook nog getracht een witte te krijgen ter vervanging van mijn zwarte, maar dat was tevergeefs.
Ik ben momenteel in de VS en daar hebben ze het stof bij de Apple store uit mijn toestel verwijderd en de lens opnieuw gesealed of iets dergelijks. Geen refurb in ieder geval.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik heb sinds mei ook een C3 als vervanging. Oude laadde niet meer op en is vervangen.
Ook hier laat coating los. Ik heb hem zonder beschadigingen in een hoes gedaan en nu is bovenkant aardig beschadigd. Ik vind dit bizar dat zo dure telefoon hier last van heeft. Een beetje spijt dat ik geen witte genomen heb.
Ik heb AppleCare. Valt dit ook er onder?
Ook hier laat coating los. Ik heb hem zonder beschadigingen in een hoes gedaan en nu is bovenkant aardig beschadigd. Ik vind dit bizar dat zo dure telefoon hier last van heeft. Een beetje spijt dat ik geen witte genomen heb.
Ik teken nergens meer voor
Zelfs zonder Apple Care kun je gewoon langs gaan. Hoewel ze bij mij een aantal maanden terug wel zeiden dat het normaal was vanwege het geanodiseerde aluminium ofzo. Ik had toen ook meerdere problemen dus toch een omruil. Verwacht wordt dat de iPhone 5 van de markt verdwijnt als de 5S komt en het goedkopere model. Het zou best kunnen door de beschadigingen en de complexiteit om het toestel te maken.Quakie schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:49:
Ik heb sinds mei ook een C3 als vervanging. Oude laadde niet meer op en is vervangen.
Ook hier laat coating los. Ik heb hem zonder beschadigingen in een hoes gedaan en nu is bovenkant aardig beschadigd. Ik vind dit bizar dat zo dure telefoon hier last van hebt. Een beetje spijt dat ik geen witte genomen heb.
[ Voor 21% gewijzigd door Underworld op 06-08-2013 15:06 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Ik hoop in September naar Amsterdam te gaan en zal wel een bezoekje brengen aan de AppleStore.
Dan vraag ik het wel even.
Ik vind het nogal een "hier zijn we gauw vanaf" antwoord. Aan de ene kant ook wel weer logisch want anders gaat iedereen continue zijn telefoon om de zoveel maanden omwisselen.
Ik zou het als Apple zijne ook doen. Gewoon de volledige 5 terugtrekken, een versie 5S uitbrengen die er geen last van heeft en een plastic versie om wat mid range toestel te hebben...
Dan vraag ik het wel even.
Ik vind het nogal een "hier zijn we gauw vanaf" antwoord. Aan de ene kant ook wel weer logisch want anders gaat iedereen continue zijn telefoon om de zoveel maanden omwisselen.
Ik zou het als Apple zijne ook doen. Gewoon de volledige 5 terugtrekken, een versie 5S uitbrengen die er geen last van heeft en een plastic versie om wat mid range toestel te hebben...
Ik teken nergens meer voor
Serienummer begint met DQ, aan de twee schroeven aan de onderkant te zien lijkt dit ook een refurb (lak van de schroeven is beschadigd). Toestel ziet er voor de rest netjes uit, dus hoop dat deze geen problemen gaat opleveren.BillSpaarbank schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 03:15:
[...]
Als het serienummer met C3 begint heb je in ieder geval een refurb. De coating op die toestellen is in mijn ervaring in ieder geval prima.
Ik ben momenteel in de VS en daar hebben ze het stof bij de Apple store uit mijn toestel verwijderd en de lens opnieuw gesealed of iets dergelijks. Geen refurb in ieder geval.
Edit: Heb na het overzetten van een back-up eens beide toestellen naast elkaar gelegd en toen werd mij direct duidelijk dat er een bagger scherm in het vervangend toestel zit
Edit 2: na wat zoeken kwam ik een topic op macforums tegen over interlacing. Heb vervolgens deze wallpaper als lockscreen ingesteld op beide toestellen en op de vervangende knippert het scherm als de malle, erg jammer.
[ Voor 35% gewijzigd door NSG op 06-08-2013 20:46 ]
Ik snap die iPhones sowieso niet, ik had voor mijn Galaxy S4 een iPhone 4, had veel kuren en is na 2 jaar onbruikbaar traag, Apple geeft een support van maximaal 3 jaar op software gebied en dan is je iPhone ineens een nutteloos mooi uitziend kastplantje.
Ben blij met mijn Galaxy S4 want die heeft een beter scherm, mooier design naar mijn mening dan en is ook nog goedkoper, de hardware is ook dermate slecht van de iPhone 5 als ik die vergelijk met andere telefoons uit die prijsklasse.
Ben blij met mijn Galaxy S4 want die heeft een beter scherm, mooier design naar mijn mening dan en is ook nog goedkoper, de hardware is ook dermate slecht van de iPhone 5 als ik die vergelijk met andere telefoons uit die prijsklasse.
okay?... en je verhaal is relevant aan het topic op welke manier? het is eerder iets voor je dagboekSpeakerfreak95 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:09:
Ik snap die iPhones sowieso niet, ik had voor mijn Galaxy S4 een iPhone 4, had veel kuren en is na 2 jaar onbruikbaar traag, Apple geeft een support van maximaal 3 jaar op software gebied en dan is je iPhone ineens een nutteloos mooi uitziend kastplantje.
39
Dus...Speakerfreak95 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:09:
Ik heb zelf geen iPhone of ook maar iets van Apple, maar wat is het nut van deze post in dit topic?
Speed limits are like herpes.
Omdat er in het topic stond dat de iPhone 5 gevoelig is voor krassen en ik een stukje terug las over de slechte reparatiewerkzaamheden bij Apple dacht ik even mijn probleem over de support te melden.Plato112 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:16:
[...]
Dus...
Ik heb zelf geen iPhone of ook maar iets van Apple, maar wat is het nut van deze post in dit topic?
In dit topic discussieert men over de gevoeligheid voor beschadigingen van de iPhone 5. Posts over een hoe blij jij met een Galaxy S4 bent, en deze beter vindt dan een iPhone 5 horen derhalve niet in dit topic thuis en zijn daarom offtopicSpeakerfreak95 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:19:
[...]
Omdat er in het topic stond dat de iPhone 5 gevoelig is voor krassen en ik een stukje terug las over de slechte reparatiewerkzaamheden bij Apple dacht ik even mijn probleem over de support te melden.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik reageer maar even omdat jij volgens mij op mijn reactie doelde? Zo ja, dan heb je dus verkeerd gelezen; mijn toestel is niet ter reparatie gegaan (dat is waar Apple zich mee onderscheid van anderen). Ik heb terwijl ik het oude toestel nog thuis heb liggen een vervangend toestel ontvangen (mogelijk refurbished), dit toestel mankeert helaas ook wat, maar na een belletje naar Apple (waar er zelden een wachtrij aan de telefoon) krijg ik nogmaals een vervangend toestel.Speakerfreak95 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:19:
[...]
Omdat er in het topic stond dat de iPhone 5 gevoelig is voor krassen en ik een stukje terug las over de slechte reparatiewerkzaamheden bij Apple dacht ik even mijn probleem over de support te melden.
Was het een ander random merk geweest ging je telefoon een reparatieproces in van enkele weken.
Ik heb deze week net m'n iPhone5 omgeruild vanwege een probleempje. Deze was wel wat bekrast aan de randen door 1x een ontmoeting met een betonnen vloer, en 1x een date met een tegelvloer (voor de rest waren er eigenlijk geen krassen).
Dus het is mooi dat ik nu een perfect uitziende model heb.
Aangezien dit de laatste keer dat ik zomaar een omruil kan krijgen, ga ik dit keer maar eens een mooie aluminium bumper en tempered glass screen protector.

Dus het is mooi dat ik nu een perfect uitziende model heb.
Aangezien dit de laatste keer dat ik zomaar een omruil kan krijgen, ga ik dit keer maar eens een mooie aluminium bumper en tempered glass screen protector.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Hier mijn beschadigingen. Zoals je ziet zit er wat achter bij de camera, dit zie je in sommige foto's. Het stoort mij persoonlijk ook al om het alleen te zien zitten.
Daarnaast zie je op de randen, vooral aan de kant van de simkaart dat de coating er vanaf gaat en bij wat andere randen ook te zien op de foto's.
Mobiel heeft altijd in een TPU case gezeten.
Maar nu zitten er ook wat beschadigingen in, die door mij zelf zijn toe gebracht. Door de telefoon dus op verkeerde plekken te laten vallen.
Vooral de ene deuk bij de headphone ingang.
Nu vraag ik mij af, zal het lukken om hem te vervangen? of wordt er erg veel gekeken na de schade van mijn eigen toe doen.
Overigens stoort de camera mij het meeste.
[ Voor 5% gewijzigd door Hupske op 11-08-2013 17:53 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hoe oud is de iphone? Ik ben er vorige keer mee terug gegaan en dit was geen enkel probleem. Nu zijn dit wel erg veel beschadigingen en had je er misschien eerder mee moeten gaan toen de schade van scuffs nog beperkt was.
De iPhone is van februari. Dus een half jaartje oud.
Ben benieuwd hoe Apple hiermee omgaat...
Valschade...
Valschade...
Zit toch al een tijdje met verbazing dit topic te lezen. Sinds eind november heb ik een iP5, heb hem 1 keer laten vallen en daardoor zit er een buts in 't ding, coating is er niet vanaf maar je ziet een klein deukje. Verder is hij nog in nieuwstaat. Gewoon niet in plastieken/stalen hoesjes stoppen; gewoon gebruiken! Die hoesjes schuren alleen maar en daardoor gaat je coating stuk. Gewoon van 't ding genieten, hij is 't mooist zonder al die stickers/hoesjes (die uiteindelijk niet eens werken! (wat ik hier zo lees iig)).
Heb mijn iPhone 5 gekocht in mei dit jaar via Tele2, helaas na een maand al een probleem met de camera die niet focuste en opgestuurd. Toen netjes een refurb (C3 serienummer) teruggekregen. Met die eerste telefoon had ik géén hoesje en daardoor liet de coating vrij snel los van de randen. Nu rond deze refurb wel een siliconen hoes gedaan (argh wat is het lelijk
), maar werkt wel tegen de beschadigingen. Toch vertik ik het om er een screenprotector op te doen, zolang het toestel niet valt zal 'ie toch behoorlijk krasbestendig moeten zijn..
Dance with the stars
Ik had ook een flinke deuk bij de jack ingang door een val. Afgelopen vrijdag langs gegaan voor een haperende power button en geen enkel probleem met inruilen.
Kijk, daar heb ik wat aan. Dan ga ik er volgende week even dagje Amsterdam van makenJanusz schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:13:
Ik had ook een flinke deuk bij de jack ingang door een val. Afgelopen vrijdag langs gegaan voor een haperende power button en geen enkel probleem met inruilen.
Dat hoeft niet. Mijn eerste iPhone (nieuw gekocht in de Apple Store) was een C3.BillSpaarbank schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 03:15:
[...]
Als het serienummer met C3 begint heb je in ieder geval een refurb. De coating op die toestellen is in mijn ervaring in ieder geval prima.
Nee je moet een afspraak maken op de apple site in de genius store.hupske schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:16:
[...]
Kijk, daar heb ik wat aan. Dan ga ik er volgende week even dagje Amsterdam van makenNeem aan dat je er zo zonder afspraak binnen kan hupsen?
Ik heb onlangs ook een nieuwe iPhone gekregen onlangs vrij forse valschade (dikke deuk boven en onderkant schade) Had probleem met batterij. Werd direct omgeruild in de Apple Store.hupske schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:16:
[...]
Kijk, daar heb ik wat aan. Dan ga ik er volgende week even dagje Amsterdam van makenNeem aan dat je er zo zonder afspraak binnen kan hupsen?
Maak wel een afspraak! Anders heb je grote kans dat je niet eens aan de beurt komt
[ Voor 11% gewijzigd door hdtracer op 12-08-2013 16:44 ]
Feit dat hij nieuw uit de doos komt, betekent niet dat je geen kans hebt op een refurb. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de C3 nummers uit de fabriek komen waar de refurbished exemplaren vandaan komen.MarcoC schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:20:
[...]
Dat hoeft niet. Mijn eerste iPhone (nieuw gekocht in de Apple Store) was een C3.
Ik kan er naast zitten, maar de 3 vervangende exemplaren die ik heb gehad, waren allen C3 nummers. Uiteindelijk een nieuwe gekregen van Apple en deze heeft een F2 serienummer en komt uit een andere fabriek. De refurbished exemplaren die ik heb gehad hadden allen weer stof onder de camera lens of dooie pixels en stof onder het scherm.
Helaas heb ik de laatste iPhone wel laten vallen zonder hoes en daar is hij niet beter op geworden. Deuk aan de rand en beschadigingen rondom. Nu de eerste beschadigingen erop zitten, maak ik me ook niet meer zo druk om de rest. Zolang het toestel maar werkt. De eerste beschadigingen doen altijd even zeer.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Toen ik mijn i5 had gelijk een case gekocht. Daardoor zitten er allemaal puntjes op de achterkant
.... Had beter gewoon zo een sticker net zoals op het glas achterop kunnen plakken. Zonde want de achterkant is juist zo sexy

Dat klopt niet. Ik heb de mijne al vanaf de eerste week dat deze beschikbaar was en deze heeft ook een serienr dat begint met C3.BillSpaarbank schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:53:
[...]
Feit dat hij nieuw uit de doos komt, betekent niet dat je geen kans hebt op een refurb. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de C3 nummers uit de fabriek komen waar de refurbished exemplaren vandaan komen.
Waarom gewoon niet een hoesje kopen ipv al die cases. Dan heb je later ook geen last van beschadigingen!
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Ik heb mijn iPhone laten vallen en ga binnenkort naar de Apple Store om een neiuwe op te halen (refurbished). Hij was gelukkig verzekerd.
In ieder geval, dit leek me een goed moment om te laten zien hoe mijn iphone er uit ziet. Ik heb hem ongeveer een maand na launch in huis gekregen.

Zoals te zien op de foto's zijn de randen echt vernacheld. Dit was na ong 4 maanden al zo. Ik heb enkel de eerste maand een case gebruikt.
In ieder geval, dit leek me een goed moment om te laten zien hoe mijn iphone er uit ziet. Ik heb hem ongeveer een maand na launch in huis gekregen.

Zoals te zien op de foto's zijn de randen echt vernacheld. Dit was na ong 4 maanden al zo. Ik heb enkel de eerste maand een case gebruikt.
Na 5 jaar iphones gebruikt te hebben durf ik te beweren dat jouw gebruik niet normaal is. Uiteraard, als je hem laat vallen zijn barsten en deuken normaal. Maar het aantal krassen op je scherm geeft mij wel aan dat de iphone regelmatig met harde voorwerpen in aanraking komt.
Maar uiteraard geen probleem zolang je er zelf mee kan leven
Ja leuk dat je de moeite genomen hebt om foto's te delen maar ik kan dat niet aanzien hij is echt mishandeld haha, zo zie je maar weer iedereen gaat er anders mee om, succes met de vervanger.
Hij heeft al die tijd zonder krassen geleefd, echter, 2 weken geleden bij het uitgaan is er zand op het scherm gekomen en heeft dit tegen een andere telefoon in mijn broekzak geschuurd.Janusz schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:11:
Na 5 jaar iphones gebruikt te hebben durf ik te beweren dat jouw gebruik niet normaal is. Uiteraard, als je hem laat vallen zijn barsten en deuken normaal. Maar het aantal krassen op je scherm geeft mij wel aan dat de iphone regelmatig met harde voorwerpen in aanraking komt.
Ik ga altijd netjes om met mijn spullen. Helaas gebeuren er wel eens ongelukjes.
Mishandeld? Neen. Ik ben er netjes mee om gegaan. Hij is welgeteld één keer gevallen. Het scherm is een resultaat van zand, uitgaan en dronkenschapMediacj schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:35:
Ja leuk dat je de moeite genomen hebt om foto's te delen maar ik kan dat niet aanzien hij is echt mishandeld haha, zo zie je maar weer iedereen gaat er anders mee om, succes met de vervanger.

Die rand
Sorry, maar dat is geen "normaal" gebruik. Ik weet dat ze redelijk gevoelig zijn, maar dit na 1 maand?
Nee man.TranceSetter schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:20:
Die randSorry, maar dat is geen "normaal" gebruik. Ik weet dat ze redelijk gevoelig zijn, maar dit na 1 maand?

Je zou eens de iPhone 2G van mijn kennis moeten zien, na meer dan 5 jaar lijkt dat ding als nieuw, helemaal krasloos en op de batterij na helemaal origineel.
Ik had vroeger met mijn 3GS nooit een hoesje, vaak gevallen op tegels, tijdens fietsen enz en nooit problemen gehad (op die kleine val in de bus na die hem de kop heeft gekost).
Maar nu ik een iphone 4 heb, heb ik meteen op dag 1 een folie voor en achter geplakt en een siliconen hoesje van Philips gekocht, en 1 keer thuis van ongeveer 20cm laten vallen maar niks gebeurd
Zonder hoesje ga ik hem ECHT NIET gebruiken, ik heb te weinig grip erop (dat probleem had ik ook met de 3gs) maar die siliconen hoesje biedt basis bescherming maar wel veel grip ook al ziet het er niet uit
Plus dat die hoesje maar 4 euro was.
Ik had vroeger met mijn 3GS nooit een hoesje, vaak gevallen op tegels, tijdens fietsen enz en nooit problemen gehad (op die kleine val in de bus na die hem de kop heeft gekost).
Maar nu ik een iphone 4 heb, heb ik meteen op dag 1 een folie voor en achter geplakt en een siliconen hoesje van Philips gekocht, en 1 keer thuis van ongeveer 20cm laten vallen maar niks gebeurd
Zonder hoesje ga ik hem ECHT NIET gebruiken, ik heb te weinig grip erop (dat probleem had ik ook met de 3gs) maar die siliconen hoesje biedt basis bescherming maar wel veel grip ook al ziet het er niet uit
Plus dat die hoesje maar 4 euro was.
Ik heb zomaar het idee dat met de iPhone 5S dit probleem grotendeels is verholpen.
Zeker gezien de nieuwe kleurstelling.
Zeker gezien de nieuwe kleurstelling.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Ik ga toch ook vrij normaal met mijn spullen om, en mijn iPhone 5 zit er nu na bijna 1 jaar ook niet meer uit. Design is mooi, maar de duurzaamheid is ronduit waardeloos. Mijn iPhone 4S, zag er na 1 jaar, op een paar kleine butsen van een enkele keer valschade na, nog helemaal top uit. Mijn iPhone 5 is helaas ook al 1x gevallen, en dat is goed te zien ook. Daar komen dan nog eens alle kleine beschadiging bij die er zo gemakkelijk op komen. Het is jammer dat de 4/4S zo zwaar was door zijn design, maar geef mij dat maar.
[ Voor 15% gewijzigd door wesleytjuh op 11-09-2013 11:27 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Hier ook heel zuinig op mn Iphone 5, maar mijn vorige kreeg toch ook last van de randen.. nooit los op tafel liggen, 's nachts altijd op een fiberdoekje op mn nachtkastje zodat ie niet kraste, nooit met iets anders in mn broekzak.. maar op de een of andere manier gingen de randen toch langzaam eraan..
nu een nieuwe (vorige was de sleep/awake button half kapot dus kreeg een nieuwe/refurbished in de apple store).. nu dus hopen dat het ondanks mijn uiterste voorzichtigheid niet weer voorkomt.. (hij zit in een hoesje).. wel zonde om sommige foto's te zien.. al is het uiteindelijk natuurlijk een gebruiksvoorwerp en kun je eigenlijk niet zo panisch doen als er toch een krasje op komt, maar ja
edit: heb trouwens een F2 serienummer gekregen
nu een nieuwe (vorige was de sleep/awake button half kapot dus kreeg een nieuwe/refurbished in de apple store).. nu dus hopen dat het ondanks mijn uiterste voorzichtigheid niet weer voorkomt.. (hij zit in een hoesje).. wel zonde om sommige foto's te zien.. al is het uiteindelijk natuurlijk een gebruiksvoorwerp en kun je eigenlijk niet zo panisch doen als er toch een krasje op komt, maar ja
[ Voor 3% gewijzigd door Richard89 op 18-09-2013 15:40 ]
F2 als in F20? Dan is de iPhone op 20 september 2012 geproduceerd.Richard89 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:34:
Hier ook heel zuinig op mn Iphone 5, maar mijn vorige kreeg toch ook last van de randen.. nooit los op tafel liggen, 's nachts altijd op een fiberdoekje op mn nachtkastje zodat ie niet kraste, nooit met iets anders in mn broekzak.. maar op de een of andere manier gingen de randen toch langzaam eraan..
Dus niet. F2 staat voor een fabriek.
[ Voor 10% gewijzigd door Safaci op 26-09-2013 23:22 ]
Anoniem: 541261
Wat mij net overkwam...
Mijn iPhone zit altijd in een hard case van Spigen. Ik haalde hem net even uit het hoesje om te kijken of er iets te zien was want mijn home button deed het niet. Zit de iPhone dus eigenlijk los in de rand die er omheen hoort te zitten. Heb hem terug kunnen drukken en alles werkt weer/nog.
Mijn iPhone zit altijd in een hard case van Spigen. Ik haalde hem net even uit het hoesje om te kijken of er iets te zien was want mijn home button deed het niet. Zit de iPhone dus eigenlijk los in de rand die er omheen hoort te zitten. Heb hem terug kunnen drukken en alles werkt weer/nog.
Handige site! Ik heb vandaag ook een replacement iPhone5 ontvangen, één uit de C7 serie. Gefabriceerd in september dit jaar, best recent dus! Ondanks dat wel geleverd met iOS 6.1.4.Safaci schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:19:
[...]
F2 als in F20? Dan is de iPhone op 20 september 2012 geproduceerd.
Dus niet. F2 staat voor een fabriek.Je kan hier altijd kijken wanneer je iPhone is geproduceerd: http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html
Heb nu last van een klikkend scherm. Is het nog steeds mogelijk om je telefoon in te wisselen? Het irriteert me echt mateloos. Ik ga echt ongelooflijk zuinig met mijn telefoon om en nu dit. Iemand die weet wat je er aan kunt doen?
Op Apple producten heb je twee jaar garantie? Gekocht in de Apple store dan afspraak maken Genius Bar. Abbonement bij de provider dan via de provider laten gaan.
Provider heeft er echt niks mee te maken. Het gaat erom waar je je iPhone hebt gekocht.
En wat als je je telefoon van je provider hebt gekregen..MarcoC schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 02:25:
Provider heeft er echt niks mee te maken. Het gaat erom waar je je iPhone hebt gekocht.
Ik moet zeggen, ik ben erg "laks" met mijn telefoons. Ook mijn iPhone 5 (nu één jaar en twee/drie maanden oud) heb ik erg veel en hard laten vallen. Tot nu toe ben ik erg verbaasd over de kwaliteit van de achterkant en het scherm.
Op het scherm is totaal niets te zien van een beschadiging of wat dan ook, de achterkant heeft hier en daar zeker wel wat krassen. Het zilvere frame is echter op meerdere plekken aardig ingedeukt of vervormt maar met de aanrakingen met de grond van bepaalde hoogtes is dit zeker niet gek. In een -niet zo- nuchtere staat, waar ik beweerde dat mijn telefoon niet kapot kon, heeft die zelfs enkele vluchtreizen door een bus gemaakt.
De power button werkt verder ook nog 100%.
Het enige min puntje (sinds kort) wat ik kan melden is dat de batterij soms kuren vertoond ten opzichte van het percentage (bij 17% uitvallen, eenmaal aan de lader opeens 30+% hebben) dit komt echter sporadisch voor. Dit is de eerste telefoon in ~3 jaar waar ik langer dan vijf maanden mee doe zonder dat die kapot gaat of ik hem wil verkopen wegens brakheid. Dit terwijl ik toch een van de eerste serie heb.
Ik ben hierdoor erg benieuwd wat de iPhone 6 gaat brengen
.
Op het scherm is totaal niets te zien van een beschadiging of wat dan ook, de achterkant heeft hier en daar zeker wel wat krassen. Het zilvere frame is echter op meerdere plekken aardig ingedeukt of vervormt maar met de aanrakingen met de grond van bepaalde hoogtes is dit zeker niet gek. In een -niet zo- nuchtere staat, waar ik beweerde dat mijn telefoon niet kapot kon, heeft die zelfs enkele vluchtreizen door een bus gemaakt.
De power button werkt verder ook nog 100%.
Het enige min puntje (sinds kort) wat ik kan melden is dat de batterij soms kuren vertoond ten opzichte van het percentage (bij 17% uitvallen, eenmaal aan de lader opeens 30+% hebben) dit komt echter sporadisch voor. Dit is de eerste telefoon in ~3 jaar waar ik langer dan vijf maanden mee doe zonder dat die kapot gaat of ik hem wil verkopen wegens brakheid. Dit terwijl ik toch een van de eerste serie heb.
Ik ben hierdoor erg benieuwd wat de iPhone 6 gaat brengen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm