Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Hey,

Voor de iPhone 5 zijn nog bijna (geen) hoesjes te vinden aangezien het toestel een ander formaat heeft dan de iPhone 4 en iPhone 4S. De iPhone 5 is dunner, maar wel langer, en de iPhone 5 maakt gebruik van een nieuwe oplader genaamd de "Lightning" oplader.

Afijn, tijd voor een nieuw hoesje dus! Zelf heb ik bij zowel mijn iPhone 4 & 4S gebruik gemaakt van de hoesjes van Desmay. Een superdun hoesje van maar liefst 0,35 mm dik! En zojuist ook de iPhone 5 desmay case besteld in 't zwart.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0166/8304/products/slight5_3_1024x1024.jpg?727

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0166/8304/products/slight5_1_1024x1024.jpg?727

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0166/8304/products/slight5_2_1024x1024.jpg?727

Te bestellen bij:
Desmay
Appelhoes

Prijs van Desmay case voor iPhone 5:
$22,99 (exclusief verzendkosten) bij Desmay
€24,95 (exclusief verzendkosten) bij Appelhoes

Wat voor hoesje(s) raden jullie aan?

[ Voor 41% gewijzigd door Rowinio op 29-09-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Ik heb geen hoesje, maar een total body skin van BestSkinsEver besteld. Dat vind ik veel prettiger dan een hoesje/case. Ik gebruik nu een body skin voor mijn iPad 3, ik vind ze ideaal.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-05 23:17
Ik ga denk ik weer voor een Bodyguarz full body protection, heb het nu ook op m'n iPhone zitten en werkt erg goed. Nergens geen krasje te vinden en het blijft er heel lang opzitten. De zijkanten moest ik na een half jaar vervangen maar de voor en achterkant houden het wel een jaar uit. Daarnaast krijg je ook nog eens alles twee keer dus een keer vervangen is geen probleem. Ik heb de gel apply gebruikt en dat was ook nog eens erg makkelijk, kan alleen niet vinden of die er ook is voor de iPhone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 22:57
Heb op mijn iPhone 4 ook de Desmay case van de startpost zitten. Mede omdat ik die vingerafdrukken op de achterkant echt haat, en hij ziet er ook erg strak uit imo.
Denk dat ik op de iPhone 5 geen case ga gebruiken, vind het design echt geweldig (en matte achterkant!)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 19:04
Ik ben wel fan van Fabrix sleeves, heb er alweer 2 in bestelling staan voor iPhone 5.
En mijn kwaliteit SGP screenprotector is al onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Die Desmay biedt slechts bescherming tegen krassen, of zie ik dat verkeerd?

Ik ben er nog niet uit of ik voor een case ga (SGP neo hybrid) die tegen eventueel vallen beschermd omdat hij schokabsorberend is, of dat ik voor een pouch ga. Een pouch zou dan van Sena, Pdair of Fitbag worden. Fitbag is een leuke, die maakt op bestelling van de koper een pouch naar wens. Niet te duur (ongeveer 20 euro inclusief verzendkosten) en van echt leer.

[ Voor 24% gewijzigd door bear87 op 16-09-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 452752
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Ik gebruik een Levis 501 als iPhone hoes. Die had Steve Jobs ook. Het voordeel is dat je de hoes ook als broek kunt gebruiken zodat je twee vliegen in één klap hebt.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/350309u.jpg

Mijn iPhone ziet er anderhalf jaar nog steeds als nieuw uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
bear87 schreef op zondag 16 september 2012 @ 23:23:
Die Desmay biedt slechts bescherming tegen krassen, of zie ik dat verkeerd?

Ik ben er nog niet uit of ik voor een case ga (SGP neo hybrid) die tegen eventueel vallen beschermd omdat hij schokabsorberend is, of dat ik voor een pouch ga. Een pouch zou dan van Sena, Pdair of Fitbag worden. Fitbag is een leuke, die maakt op bestelling van de koper een pouch naar wens. Niet te duur (ongeveer 20 euro inclusief verzendkosten) en van echt leer.
Wat jij zegt klopt inderdaad, de Desmay is vooral tegen krassen. Maar niet helemaal... ook voor vallen op de zijkant of achterkant (scherm uiteraard niet) ik heb er ervaring mee (iPhone 4S) waarbij de hoes scheurde, maar er gelukkig niks met mijn iPhone aan de hand was _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:22
Ik moet het nog even aankijken zodra de iPhone 5 in huis is.

Ben nog niet zeker wat het beste zal passen bij de aluminium achterkant van de iPhone en tevens de gehele look. Zo'n dunne mm case is natuurlijk wel handig en voegt minimale dikte toe. Maar aan de andere kant lijkt me het ook wel leuk om iets uniekers te hebben dan zo'n standaard case. Bijvoorbeeld zoiets: http://x-doria.com/shop/iphone/type/iphone-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:58

Chrisjuh_15

Facta non verba

Heb zelf dit hoesje gekocht, en deze screenprotector. Ik zie wel wat de kwaliteit is :P

[ Voor 37% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 17-09-2012 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Chrisjuh_15 schreef op maandag 17 september 2012 @ 08:35:
Heb zelf dit hoesje gekocht, en deze screenprotector. Ik zie wel wat de kwaliteit is :P
Dat vind ik dan weer zonde..

Wel 600 euro aan een iPhone uitgeven maar geen degelijke screen protector kopen, maar een van 1 euro die je scherm hoogstwaarschijnlijk niet mooier op maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:58

Chrisjuh_15

Facta non verba

Draakje5 schreef op maandag 17 september 2012 @ 08:40:
[...]

Dat vind ik dan weer zonde..

Wel 600 euro aan een iPhone uitgeven maar geen degelijke screen protector kopen, maar een van 1 euro die je scherm hoogstwaarschijnlijk niet mooier op maakt.
Van de screenprotector weet ik dat ze over het algemeen prima van kwaliteit zijn. De hoesjes is vanuit Azië altijd maar afwachten, maar ik ben over het algemeen prima te spreken over de kwaliteit aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-05 09:53

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik vind al die (neppe) Chinese rommel zonde om op zo'n mooi apparaat te doen. Voor mij een mooie sleeve of case van echt leder of een ander premium materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
@ n1ickk

Kijk dan zeker eens naar fitbag, leuk concept en volgens reviews zeer premium. Sena en Melkco zijn uiteraard ook leuk, al vind ik Melkco wat overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
http://www.grovemade.com/product/iphone-5-case/

Kwam die tegen. Lijkt me wel eens leuk om iets van echt bamboo te nemen voor de iPhone. maakt hem wel wat uniek.

Wat vinden jullie hier van?

Afbeeldingslocatie: https://grovemade.s3.amazonaws.com/ajax_uploads/i5_pre_sect_E.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 18-09-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:45
Elke case en hoesje is lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:21
Ik heb een tijdje een griffin case om m'n iphone gehad; volgens mij heeft dat ding meer beschadiging achtergelaten aan de aluminium rand dan dat het voorkomen heeft ... :( ik denk dat ik dus weer voor zonder ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De meeste wel ja. Maar de iPhone kaal vind ik ook bijzonder boring.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:11
Ik ben geen liefhebber van een portemonnee in mijn rechterzak én een iPhone in mijn linkerzak. Een combinatie zou mooi zijn en op zoek naar een goede oplossing kwam ik het volgende tegen:

http://www.etsy.com/shop/portel

Redelijk aan de prijs maar wat ziet dat er goed uit zeg! Zowel de 'kleine' als de normale portemonnee versie. Verleidelijk! Zeker omdat ik van plan ben de iPhone 5 de komende 2 jaar (ipv 1 jaar) te gebruiken en er enigszins zuinig op wil zijn.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Een mooi hoesje maakt de iPhone juist mooier vind ik.
Kaal is ook maar kaal..

Ben benieuwd naar meer tips!

Goedkoop is die Etsy niet, tsjonge tsjonge.

[ Voor 17% gewijzigd door Draakje5 op 18-09-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Draakje5 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:18:
Een mooi hoesje maakt de iPhone juist mooier vind ik.
Kaal is ook maar kaal..

Ben benieuwd naar meer tips!

Goedkoop is die Etsy niet, tsjonge tsjonge.
Wat vind je van de Melkco snap on cover? Die is vrij simpel en clean, maar dan heb je een mooie lederen achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:36
Iemand al van die screenprotectors gezien waar ook protectors voor de rand bij zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Brm-G schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:38:
Iemand al van die screenprotectors gezien waar ook protectors voor de rand bij zitten?
www.bodyguardz.com

Melcko snap on is een hoesje voor op de achterkant met nep leer (volgens de video). Gaat wel, ben er niet enthousiast over.

[ Voor 22% gewijzigd door Draakje5 op 18-09-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:08
Wel vervelend dat ik nu een hoesje heb voor om mijn arm voor bij het hardlopen, en een extra accu (juice) waar ik niks meer aan heb.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 16:39

spartacusNLD

This is Sparta!!

bear87 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:37:
[...]

Wat vind je van de Melkco snap on cover? Die is vrij simpel en clean, maar dan heb je een mooie lederen achterkant.
heb deze ff bekeken op hun site, ziet er goed uit, alleen nog beperkt leverbaar in nederland zover ik heb kunnen opzoeken.

ik zou deze graag willen bestellen ziet er goed uit :) IMHO

Afbeeldingslocatie: http://www.carrymobile.com/media/catalog/product/cache/1/image/265x265/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/c/pc1_29_1.jpg

iemand al wel kunnen vinden waar deze te bestellen is?

EDIT: gevonden

[ Voor 21% gewijzigd door spartacusNLD op 19-09-2012 11:24 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 15:37

Pat-Juh

Patrick

Waarschijnlijk weer een Case-Mate Barely There. Deze heb ik ook voor de iPhone 4 en bevalt zeer goed. Past nog een biljetje tussen ook dus altijd een "reserve" aan geld bij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Eiríkr schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:26:
Ik ben geen liefhebber van een portemonnee in mijn rechterzak én een iPhone in mijn linkerzak. Een combinatie zou mooi zijn en op zoek naar een goede oplossing kwam ik het volgende tegen:

Redelijk aan de prijs maar wat ziet dat er goed uit zeg! Zowel de 'kleine' als de normale portemonnee versie. Verleidelijk! Zeker omdat ik van plan ben de iPhone 5 de komende 2 jaar (ipv 1 jaar) te gebruiken en er enigszins zuinig op wil zijn.
Erg mooi!
Ff afwachten wat saddle back leather doet, vind ik ook altijd erg mooie spullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Cae-mate barely there had ik eerst ook, maar die kost nu 30 euro zag ik.. toch vrij prijzig. De iPhone 4 versie was de helft ongeveer.

[ Voor 18% gewijzigd door Draakje5 op 18-09-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brodinski
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-05 21:22
Eiríkr schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:26:

Dit zit er echt wel stijlvol uit maar je betaalt er wel voor. Zijn er geen goedkopere alternatieven of goede leather sleeves voor de Iphone 5?

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

brodinski schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:14:
[...]

Dit zit er echt wel stijlvol uit maar je betaalt er wel voor. Zijn er geen goedkopere alternatieven of goede leather sleeves voor de Iphone 5?
ik zou hier is tussen kijken: http://www.carrymobile.com/apple/iphone-1/iphone-5.html

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• bear87
@ Spartacus

Die zaak daar heb ik eerder besteld, prima zaak. En hun prijzen liggen op net iets meer dan de helft van wat het in NL kost.

• Draakje5
Die wallet van melcko ziet er wel leuk en handig uit. Maar de leder structuur vind ik spuuglelijk en ook die bevestigingsflap is aan de brede kant..

De Sena walletbook is me ook al opgevallen, maar die zijn volgens mij wat aan de dikke kan.

Iemand ervaring met deze winkel? Volgens mij is het een soort marktplaats, beetje vaag:
http://www.etsy.com/listi...odern-aged-leather-wallet

Er staat bij:
Fits all iPhone models.
If you order it for iPhone 5, please do mention about it.
Dus ik ben een beetje argwanend of het wel goed gaat.

[ Voor 41% gewijzigd door Draakje5 op 19-09-2012 23:22 ]

• brodinski
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-05 21:22
Verkoopt de Apple store in Oberhausen al screen protectors of hoesjes voor de nieuwe Iphone 5 morgen? Mss verwijzen naar vorige Iphone releases.

• Lekkie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-05 18:02
Heb deze besteld: http://www.senacases.com/apple/iphone-5-cases/ultraslim/. Had 'm destijds ook voor m'n 3G en 3GS en kwaliteit was dik in orde. Mooi leer en pasvorm was zeer goed te noemen. Ze geven je nu tijdelijk $ 3,- pre-order korting en als je de couponcode PCWIPNK11 invoert krijgt je een additionele korting van 20%. Totaal komt ie dan op ongeveer $ 31 wat, met de huidige koers, nog geen 25 EUR is.

• Draakje5
Kent iemand leren sleeves met portomonee vakjes voor minder dan 50€?

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-05 14:43
ik ga waarschijnlijk voor de belkin pull tab

You and I have memories longer than the road ahead

• bear87
Lekkie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:02:
Heb deze besteld: http://www.senacases.com/apple/iphone-5-cases/ultraslim/. Had 'm destijds ook voor m'n 3G en 3GS en kwaliteit was dik in orde. Mooi leer en pasvorm was zeer goed te noemen. Ze geven je nu tijdelijk $ 3,- pre-order korting en als je de couponcode PCWIPNK11 invoert krijgt je een additionele korting van 20%. Totaal komt ie dan op ongeveer $ 31 wat, met de huidige koers, nog geen 25 EUR is.
Wel even hopen dat hij door de douane glipt dan ;) Invoer van een land buiten de EU, en een waarde >22 euro..

Wel een mooi hoesje ja, een echte klassieker voor de Iphone.

• Lekkie
  • Laatst online: 31-05 18:02
bear87 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:26:
[...]

Wel even hopen dat hij door de douane glipt dan ;) Invoer van een land buiten de EU, en een waarde >22 euro..

Wel een mooi hoesje ja, een echte klassieker voor de Iphone.
Tsja, dat is altijd afwachten inderdaad. De vorige keer was ie er mooi tussendoor geglipt :-)

• PerryN
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 13:15
Mocht je die gok niet willen nemen: Appelhoes.nl heeft de Sena Ultraslim voor iPhone 5 ook al staan voor €26,95, beschikbaar voor een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 22:28
Mocht je een case willen kopen om je iPhone 5 netjes te houden dan zou ik er niet al te lang mee wachten. :)
De kras op de witte iPhone schijnt afkomstig te zijn van een nagel, maar dat kan ik niet bevestigen, blijft immers informatie van internet.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XzWRc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TWlHj.png

zie http://forums.imore.com/i...240220-iphone-5-back.html onderaan.

[ Voor 4% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 21-09-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

iemand ervaring met deze case (goed merk?): http://www.appelhoes.nl/W...-Nude-iPhone-5-Black.html

en raden jullie en soft of hardcase aan?

[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 21-09-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 29-05 15:11
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:03:
Mocht je een case willen kopen om je iPhone 5 netjes te houden dan zou ik er niet al te lang mee wachten. :)
De kras op de witte iPhone schijnt afkomstig te zijn van een nagel, maar dat kan ik niet bevestigen, blijft immers informatie van internet.

[afbeelding]
[afbeelding]

Dit moet haast wel een hoax zijn, lijkt me een groot probleem namelijk dat Apple meteen zou oplossen in de prototype-fase, gezien de vele klachten die ze anders zullen krijgen.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 22:28
Die kras op de zwarte lijkt mij inderdaad met opzet gedaan met iets scherps, sleutel of paperclip of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 29-05 15:11
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:13:
Die kras op de zwarte lijkt mij inderdaad met opzet gedaan met iets scherps, sleutel of paperclip of zo.
Volgens mij makkelijk te testen, want het aluminium is hetzelfde als op de MacBooks.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrn
  • Registratie: Februari 2004

jrn

X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:03:

[afbeelding]
[afbeelding]

Er zit een beveiliging op beide voorbeelden. Denk eerder dat een nieuwsgierig persoon de kras bestendigheid even heel goed heeft getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Misschien de nagel van de Hulk of Ironman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:43
Ach dit wordt alleen maar opgeblazen gok ik...

De Galaxy SIII had ook van die scheurtjes in de behuizing.. Eerst ophef maar daarna was het ook weer over.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Iemand die deze al heeft besteld?
http://www.etsy.com/listi...her-pocket?ref=v1_other_1

Er is helaas niet veel te vinden van lederen sleeves met vakjes voor creditcards.

Deze http://www.pack-smooch.co...ple-iphone-case-leicester gaat ook wel, maar is er helaas niet voor de iPhone 5.

Andere tips zijn welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrn
  • Registratie: Februari 2004

jrn

Die dingen zien er ongelooflijk gelikt uit. Zijn hier ook mensen die deze hebben? De iPhone eruit halen (of prutsen?) lijkt me nog te doen. Maar wat briefjes geld? Op dat vlak lijkt het me echt wel prutswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 442890

Heb deze besteld : http://telcovers.nl/apple...ne-5-slim-case-zwart-leer.

Ik heb daar voor mijn iPad toentertijd ook wat besteld en de hoes bevalt me nog steeds prima. Ben benieuwd naar deze case :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:00
Ik doe voorlopig een Switcheasy nude om de iPhone 5 , helemaal niets er om durf ik (zoals elk jaar) nóg niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik haak denk ik toch maar af van de Portel leather wallet..

90 euro incl shipping voor een hoesje.. Vind ik toch iets te duur worden.
Dan kon ik ook een 32gb iphone voor bestellen..

Misschien toch deze van Mujjo http://www.mujjo.com/the-...et-sleeve-brown-wool-felt

[ Voor 40% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2012 22:31 ]

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-05 19:14
SGP (Spigen) heeft mooie hoesjes, hun hebben ook een speciale screenprotector, van heel dun glas.

http://www.spigen.com/cel...empered-glass-glas-t.html

• MacbookProx
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-05 17:11
Voor de wallet-iphone-combo liefhebber:

http://www.landmarksandli...ntum-iphone-5-4-4s-wallet

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

cardwizard schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:26:
Ik doe voorlopig een Switcheasy nude om de iPhone 5 , helemaal niets er om durf ik (zoals elk jaar) nóg niet aan
hoe bevalt deze? wil deze namelijk ook gaan bestellen. (er van uit gaande dat je deze al ooit gehad hebt :P)

[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 22-09-2012 11:45 ]

• Cardwizard
spartacusNLD schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:44:
[...]

hoe bevalt deze? wil deze namelijk ook gaan bestellen. (er van uit gaande dat je deze al ooit gehad hebt :P)
De iPhone 5 komt maandag (als het goed is) de "case" maandag of dinsdag , zal even een bericht plaatsen hoe ik er over denk

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-05 14:43
ik wacht op de Case Neo Hybrid Color Series,

You and I have memories longer than the road ahead

• Draakje5
De mensen met de SwitchEasy Nude voor de iPhone 5, opgepast:
http://forums.macrumors.c...read.php?t=1445392&page=2

Als ik een back case neem wordt het sowieso een siliconen/rubberen want die krast niet.

Hier nog een paar mooie kunnen vinden http://www.hardgraft.com/products/pocketphonecase-heritage

[ Voor 53% gewijzigd door Draakje5 op 22-09-2012 16:26 ]

• Cardwizard
damn daar zit ik niet op te wachten

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 17:19

racoon

mooowwww

Ik ben opzoek naar een bumper waar je zelf je eigen tekst achterop kan laten zetten.

Wie weet waar dit zou kunnen?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Draakje5
racoon schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:18:
Ik ben opzoek naar een bumper waar je zelf je eigen tekst achterop kan laten zetten.

Wie weet waar dit zou kunnen?
Een bumper is alleen de zijkanten. Ik denk dat je een backcover bedoelt?

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zijn er geen bumper-achtige cases?

• Draakje5
Wat bedoel je? Een bumper is in principe een ding dat de zijkanten beschermt. Het beschermt niet de aluminium achterkant en ook niet de voorkant. Je kan er dan ook vrij moeilijk iets op laten graveren/schrijven.

Een bumper met een plastic achterkant bestaat er misschien wel maar dan krijg je zoiets: http://shop.x-doria.com/products/scene/406543#
Een bumper is denk ik gewoon de verkeerde verwoording :P Want daar kun je niks op schrijven..

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik ben een ander persoon, niet racoon die erom vroeg. Ik vroeg gewoon los af of er geen bumper-achtige cases waren (dus ja, die enkel de zijkanten beschermt), zoals Apple had in 2010 met de iPhone 4 (en later 4S). Niks aan de achterkant.

Ik vond dat wel een fijne case, aangezien je de iPhone dan niet direct op een oppervlakte legt met allerlei zand en dergelijke, en het toch nog wel aardig bescherming biedt.

• Draakje5
Van Apple zelf niet, wel van andere fabrikanten.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Welke fabrikanten dan?

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 17:19

racoon

mooowwww

ik bedoel zo'n ding die je achterkanten zijkant beschermt,zo iets als dit http://3.bp.blogspot.com/...s400/tyre-iphone-case.jpg

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Draakje5
racoon schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:21:
ik bedoel zo'n ding die je achterkanten zijkant beschermt,zo iets als dit http://3.bp.blogspot.com/...s400/tyre-iphone-case.jpg
Denk niet dat er zo iets is waar je tekst in kan graveren, ben het iig nog nooit tegen gekomen. Meeste cases waar je iets in kan graveren/ontwerpen zijn doodgewone plastic hard covers. Misschien dat je hier iets kan vinden: http://www.skinit.com/ maar ook dat zullen alleen maar hard covers zijn.

• Draakje5
o.a. vapor aluminium twv 140 $. ;) Ik denk als je op iPhone 5 bumper google'd al een heel eind komt.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

cardwizard schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:58:
[...]

damn daar zit ik niet op te wachten
misschien dat ze het bij de 5 hebben gefixt ?

• Draakje5
spartacusNLD schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:04:
[...]

misschien dat ze het bij de 5 hebben gefixt ?
Dat is een probleem van de 5 ;) . Niet van de 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-04 09:27
ook erg mooi spul! en goede kwaliteit kan ik uit ervaring zeggen.
http://www.hardgraft.com/#/category/phonecases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Wacht nog steeds met smart op de Desmay cases voor de iPhone 5. Maar die zijn helaas nog steeds niet te bestellen, ze zijn vast en zeker nog in de maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Peaky schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:00:
ook erg mooi spul! en goede kwaliteit kan ik uit ervaring zeggen.
http://www.hardgraft.com/#/category/phonecases
Ik zat te twijfelen want ik wil de iPhone wel in mijn broekzak mee kunnen nemen. Maar die cases lijken me nogal robuust en dik zodat ik de iPhone helemaal niet meer in een broekzak mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eve123
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-12-2018
Ben ook al een tijdje opzoek naar een goed hoesje voor mijn toekomstige iPhone 5, maar nog niet echt veel succes gehad. Wil een hoesje wat toch doorzichtig is, zodat je het design kunt blijven zien. Waar alle aansluitingen en knopjes goed bereikbaar blijven en het hoesje moet een beetje boven het scherm uitsteken zodat als je telefoon met de voorkant op tafel legt, het scherm niet beschadigd. Verder weet ik niet of ik een hard- of softcase wil, maar denk dat een softcase de telefoon toch wat minder beschadigd. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! BVD.

Zat zelf trouwens al naar deze hoes te kijken.. Heeft iemand hier ervaringen mee?? >> http://www.appelhoes.nl/W...-case-iPhone-5-Clear.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:51
Die zal wel ongeveer dezelfde problemen vertonen als de Switcheasy Nude, zand dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ik denk dat ik toch weer voor een Senna Ultraslim ga. Deze heb ik ook voor mijn iphone 3 gehad en is nu nog steeds in gebruik bij een Iphone 4s. Deze neemt op den duur de vorm van je Iphone aan en zit dus als gegoten. Bijkomend voordeel is dat je hier veel minder last hebt van zand etc.:

http://www.appelhoes.nl/W...aslim-iPhone-5-Black.html

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Kan je dan eigenlijk ook makkelijk je volume-buttons regelen als ie in je zak zit? want dat vind ik op z'n tijd nog wel handig (vooral om dmv. jailbreak liedjes te switchen O-)). Als dat kan zou het voor mij ook nog wel een optie kunnen zijn, want die Element Vapor Pro of Sector zijn me toch echt te duur... die koop ik wel een keer tweedehands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn2280
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06-2022
Nowa schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:53:
Ik denk dat ik toch weer voor een Senna Ultraslim ga. Deze heb ik ook voor mijn iphone 3 gehad en is nu nog steeds in gebruik bij een Iphone 4s. Deze neemt op den duur de vorm van je Iphone aan en zit dus als gegoten. Bijkomend voordeel is dat je hier veel minder last hebt van zand etc.:

Alleen jammer dat deze hoes pas vanaf half oktober verkrijgbaar is. Dat zit je nieuwe iphone al lang vol krassen met een beetje pech. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:05

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nowa schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:53:

Let er wel op dat de versie voor de iPhone 5 veranderd is! Die afbeelding klopt niet. De nieuwe versie heeft een gat onderin voor de connector.
Ik heb ze een week geleden een mailtje gestuurd of ze ook met de 'originele' komen omdat ik dat gat toch nooit ga gebruiken, en het idee was welkom en zouden ze in de groep gooien :)

Ik gebruik ook als sinds 'n 3S een ultraslim en sinds m'n iPad 3 ook daarvoor (daarvoor de apple case), heerlijke dingen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Vind dat gat ook wel jammer mja. Kun je niks mee doen he. Sena gaat niet zomaar hun producten wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Draakje5 schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:09:
Vind dat gat ook wel jammer mja. Kun je niks mee doen he. Sena gaat niet zomaar hun producten wijzigen.
In de mail waren ze redelijk positief (maar dat kan natuurlijk een standaard reactie zijn :P ), en opzich denk ik dat ze hier best wel gehoor aan zullen geven als er meer mensen over mailen, zonder gat zijn ze immers ook makkelijker te maken, dus als er redelijk wat vraag naar is, waarom niet? :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Spike_wolf schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:11:
[...]

In de mail waren ze redelijk positief (maar dat kan natuurlijk een standaard reactie zijn :P ), en opzich denk ik dat ze hier best wel gehoor aan zullen geven als er meer mensen over mailen, zonder gat zijn ze immers ook makkelijker te maken, dus als er redelijk wat vraag naar is, waarom niet? :)
Ik snap dat gat sowieso niet, dat kan iedereen zelf toch knippen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
@Nilsepils
Als je weet waar ze zitten dan kan je dat op gevoel prima doen. Maar het is niet zo dat er een uitsparing zit. Ik heb er in iedergeval nooit problemen mee gehad.

@spike
Goed om te weten. Dat is inderdaad wel jammer aangezien ik hier ook niet op zit te wachten. Dit zal het vuil wat in de hoes terecht gaat komen ook geen goed doen. Jammer zeg. Het zijn echt super hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Nilsepils schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:14:
[...]

Ik snap dat gat sowieso niet, dat kan iedereen zelf toch knippen :+
Door de lengte van de nieuwe iphone kun je m er hier makkelijk mee uit halen. De pouches van sena zitten nogal strak waardoor je de telefoon er soms nogal lastig uit krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Nowa schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:14:
@Nilsepils
Als je weet waar ze zitten dan kan je dat op gevoel prima doen. Maar het is niet zo dat er een uitsparing zit. Ik heb er in iedergeval nooit problemen mee gehad.
Ah okee, thanks :) dat is goed om te horen :P ik kan ze meestal wel vinden :) 't is meer dat ik dacht dat door die rand het lastig was ze in te drukken :)
Draakje5 schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:15:
[...]

Door de lengte van de nieuwe iphone kun je m er hier makkelijk mee uit halen. De pouches van sena zitten nogal strak waardoor je de telefoon er soms nogal lastig uit krijgt.
Ik heb 't gevoel dat het daar dan weer helemaal niks mee te maken heeft, eerder voor de Lightning connector ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Voor de duidelijkheid (en luie mensen :P) ziet het huidige ontwerp er dus zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.senacases.com/apple/iphone-5-cases/ultraslim/tan.jpg
De bruine voor de duidleijkheid, de zwarte zie je niet met een zwarte achtergrond

Deze hoesjes zitten inderdaad redelijk strak, maar dat is vooral gewenning, als je de telefoon er altijd op dezelfde manier uit haalt (ik knijp altijd op de plek van dat nieuwe gat) dan gaat het daar wat uitlubberen/vervormen waardoor hij er na een week of twee gebruiken heel makkelijk uit te halen is :)
Dat hij zo strak zit vind ik ook wel prettig, dan valt hij er niet per ongeluk uit.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Zo strak vind ik ze toch niet zitten hoor. Als hij net nieuw is wel natuurlijk. Het is net als met nieuwe schoenen, op den duur loopt het leer uit en kan je net zoals Wolf zegt hem er gemakkelijk uit wippen. Zal ze ook eens een mail sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Nowa schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:24:
Zo strak vind ik ze toch niet zitten hoor. Als hij net nieuw is wel natuurlijk. Het is net als met nieuwe schoenen, op den duur loopt het leer uit en kan je net zoals Wolf zegt hem er gemakkelijk uit wippen. Zal ze ook eens een mail sturen.
Niet voor niets leder he. Rekt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 17:23

LoneWolf

Just a Byte

Ik wacht met spanning op een nieuwe bookbook voor de iphone5, ben ook erg tevreden met de versie voor de 4(s)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Ik zou trouwens liever een gaatje zien voor de headphone out bedenk ik me net, nou moet je je telefoon er eigenlijk op z'n kop in doen om muziek te kunnen luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Nilsepils schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:30:
Ik zou trouwens liever een gaatje zien voor de headphone out bedenk ik me net, nou moet je je telefoon er eigenlijk op z'n kop in doen om muziek te kunnen luisteren...
Wat dat gat weer nutteloos maakt voor de dock connector. Niet heel erg praktisch als ik er nu over nadenk. Moet je iedere keer je iphone om wisselen in de sleeve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Dat probleem heb je inderdaad met dit hoesje zoals hij nu is. Wanneer het gat voor de dock connector er niet zou zitten dan deed je hem er gewoon op zijn kop in met de connector bij de opening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421911

*snip* spam

[ Voor 111% gewijzigd door Daedalus op 23-09-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:50
Ik ga ook weer voor de Sena Ultraslim. Heb m'n iPhone 5 nu in de Ultraslim van de iPhone 4 zitten. Steekt alleen wat uit natuurlijk. :+
Hoop dat ze snel beschikbaar zijn!

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
*snip* een topicreport is voldoende :)

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 23-09-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Rivanov schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:30:
Ik ga ook weer voor de Sena Ultraslim. Heb m'n iPhone 5 nu in de Ultraslim van de iPhone 4 zitten. Steekt alleen wat uit natuurlijk. :+
Hoop dat ze snel beschikbaar zijn!
Nog een ruime maand wachten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Dat gat in die Sena vind ik ook een nadeel ja. Weer een extra plek waar er zand of kruimels naar binnen kunnen komen. Ik wil wel graag die Sena eigenlijk, vind dat echt een klassieker voor de Iphone. Anders toch maar een fitbag, die heeft het gat aan de onderkant niet en is iets goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
bear87 schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:45:
Dat gat in die Sena vind ik ook een nadeel ja. Weer een extra plek waar er zand of kruimels naar binnen kunnen komen. Ik wil wel graag die Sena eigenlijk, vind dat echt een klassieker voor de Iphone. Anders toch maar een fitbag, die heeft het gat aan de onderkant niet en is iets goedkoper ook.
Wow, die zijn wel erg goedkoop.
Heb je een linkje voor iPhone 5 compatibele fitbags?
Ik ga er van uit dat dit de website is http://shop.fitbag.de/blu...andytasche-nach-mass.html maar kan geen iphone 5 compatibele vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Fitbag maakt ieder hoesje op bestelling op maat voor jouw telefoon, bij het bestellen vragen ze je door te geven welke telefoon je hebt en dan wordt hij speciaal voor jouw telefoon gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door bear87 op 23-09-2012 23:13 ]

Pagina: 1 2 ... 23 Laatste