Geen idee hoe praktisch het is, als jij je telefoon in je broekzak wilt stoppen dan lijkt me dit minder praktisch. Heb je altijd een tas bij, prima!CDRK schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:28:
En ik maar foto's zoeken van de Spigen Neo Hybrid Case silver satin met een zwarte iphone 5.
Super bedankt G33st, nu heb ik een idee hoe dat eruit ziet. Zat namelijk te twijfelen tussen de silver satin of metal slate.
Iemand ervaring met de Vaultskin Lexx voor de Iphone 5?
YouTube: Vaultskin Lexx Wallet Case for iPhone 5
Lijkt me ook wel super fijn en praktisch
[afbeelding]
Ah, mij lijkt het dus prima te passen in de broekzak.. plus het scheelt weer, geen portomonnee nodig.
Stay Frosty!
Ik gebruik al tijden, eerst voor de iphone4 nu voor de iphone5, bookbook.
Past prima in de broekzak en alles bij me!
Past prima in de broekzak en alles bij me!
Bing
Ik heb gisteren een sleeve met ruimte voor een paar pasjes via Etsy van JACCET besteld. Persoonlijk heb ik toch het liefst de telefoon "naakt" in mijn hand voor het bellen en gebruik. Maar natuurlijk wel fijn als ie een beetje beschermd is als ik 'm ergens neerleg of meeneem:

linkje
Deze is (hoop ik) vrij klein en levering is snel, want hij wordt gewoon in Nederland gemaakt en verzonden. :-)

linkje
Deze is (hoop ik) vrij klein en levering is snel, want hij wordt gewoon in Nederland gemaakt en verzonden. :-)
Wat da betreft ben ik nogal pietluttig. De BookBook ziet er goed uit, alleen dat je telkens het boekje moet openen vind ik niet echt fijn. (ik heb nu een flipcover en irriteer me eraan, telkens de cover moeten flippen.
De Etsy hierboven, zit je weer met het feit dat je hem uit de hoes moet halen, wat ook weer een extra handeling is.
De Etsy hierboven, zit je weer met het feit dat je hem uit de hoes moet halen, wat ook weer een extra handeling is.
Stay Frosty!
Ben het gedeeltelijk met je eens, heb een insteekhoesje gehad. Beviel niet. Mijn vrouw heeft zo'n flipcover, ook irritant.CDRK schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:20:
Wat da betreft ben ik nogal pietluttig. De BookBook ziet er goed uit, alleen dat je telkens het boekje moet openen vind ik niet echt fijn. (ik heb nu een flipcover en irriteer me eraan, telkens de cover moeten flippen.
Bookbook is voor mij de oplossing, portemonnee heb ik lang niet meer en toch alles bij me. Als ik hem uit mijn zak haal open ik hem automatisch met één hand. Bovendien is mijn houvast veel beter!!
Maar zoveel mensen zoveel smaken...
Bing
Bij de action prima hoesjes idd. Heb er net 1 gekocht voor 1,59. Lijkt prima materiaal te zijn incl opstaand randje. Heeft de 1e valtest al prima door staan :-)
Ik heb vandaag mijn iPhone 5 opgehaald en aangezien dit mijn eerste telefoon is die het beschermen waard is heb ik nog weinig ervaring met hoesjes.
Ik ben op zoek naar een hoes met redelijk veel bescherming. Krasjes vind ik niet heel belangrijk, maar ik heb weinig zin in een gebroken scherm als ik mijn iPhone 1 keer laat vallen.
Ik wil geen flip-over, want ik wil mijn voorkant wel open houden.
Volgens mij moet ik zoeken naar een stevige hoes met zachte rubberen randen en een opstaande rand aan de voorkant. Zit ik dan een beetje in de goede richting?
De iPhone vind ik dun genoeg, dus de dikte van de hoes vind ik niet zo heel belangrijk.
Ik heb al even zitten zoeken in dit topic en ik vind een aantal hoezen van Spigen wel mooi (bv. Slim Armor, Case Neo Hybrid & Linear Slim Metal). Ook de Switcheasy Tones vind ik mooi. Ik vind het alleen lastig om te zien op de foto's of dat hoezen zijn waar ik wat aan heb.
Kan iemand mij adviseren hierin?
Ik ben op zoek naar een hoes met redelijk veel bescherming. Krasjes vind ik niet heel belangrijk, maar ik heb weinig zin in een gebroken scherm als ik mijn iPhone 1 keer laat vallen.
Volgens mij moet ik zoeken naar een stevige hoes met zachte rubberen randen en een opstaande rand aan de voorkant. Zit ik dan een beetje in de goede richting?
De iPhone vind ik dun genoeg, dus de dikte van de hoes vind ik niet zo heel belangrijk.
Ik heb al even zitten zoeken in dit topic en ik vind een aantal hoezen van Spigen wel mooi (bv. Slim Armor, Case Neo Hybrid & Linear Slim Metal). Ook de Switcheasy Tones vind ik mooi. Ik vind het alleen lastig om te zien op de foto's of dat hoezen zijn waar ik wat aan heb.
Ik zou als eerst kijken naar wat je precies zoekt. Ik vind het fijn om mijn achterkant altijd beschermt te hebben dus de bumpers vielen voor mij al af. Daarna ben ik zelf op youtube reviews gaan kijken van de caes die ik mooi vond.Joostp1 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:07:toon volledige bericht
Ik heb vandaag mijn iPhone 5 opgehaald en aangezien dit mijn eerste telefoon is die het beschermen waard is heb ik nog weinig ervaring met hoesjes.
Persoonlijk zou ik voor de Spigen Neo Hybrid Case gaan als je full protection wilt. Heb zelf deze case nu aantal maanden. Heb nu al 4 cases van Spigen
Nou ik heb er 3 gehad, maar beide waren binnen een maand of zo kapot op de plek van de dock connector.SL65 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:47:
[...]
Persoonlijk zou ik voor de Spigen Neo Hybrid Case gaan als je full protection wilt. Heb zelf deze case nu aantal maanden. Heb nu al 4 cases van Spigenben dan ook erg te spreken over de kwalliteit.
Ik ben er dus absoluut niet over te spreken. Heb de 2e keer een replacement gekregen, omdat ie al binnen een week kapot was, en de replacement heeft het een week of 6 uitgehouden.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Anoniem: 86020
Kortgeleden een Spigen iPhone 5S / 5 Case Ultra Hybrid besteld en ontvangen. De case heeft een erg lelijk afgietsel op de rubberen bumper. Dit doet echt afbreuk aan de case. Ik heb Spigen om opheldering gevraagd. Die zeggen dat het hoort bij het productieproces. Voor een case van 30 dollar mag dit gewoon niet! Niet bestellen dus!
Ik heb, ondanks dat de Tones uit elkaar viel na een paar maanden, toch weer een hoesje van Switcheasy besteld en ontvangen; de Switcheasy Numbers. Is volgens mij onderdeel van een nieuwe lijn van Switcheasy. Fijn hoesje! Rubberachtig materiaal, buigbaar en met plugjes voor de koptelefoon en Lightning connector die vast zitten aan het hoesje.
Pasvorm is goed. Ik vind 't een fijn hoesje, simpel en geen poespas verder.

Idem dito, maar dan gratis.. Tones gewoon opgestuurd onder de garantie.virofi schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:27:
Ik heb, ondanks dat de Tones uit elkaar viel na een paar maanden, toch weer een hoesje van Switcheasy besteld en ontvangen; de Switcheasy Numbers. Is volgens mij onderdeel van een nieuwe lijn van Switcheasy. Fijn hoesje! Rubberachtig materiaal, buigbaar en met plugjes voor de koptelefoon en Lightning connector die vast zitten aan het hoesje.
[afbeelding]
Tones is blijkbaar vernieuwd, heeft nu van die plugs onderin zitten.
Zojuist een Spigen Neo Hybrid case binnengekregen, maar ik vertrouw het toch niet helemaal. De verpakking klopt niet (is de verpakking van een Neo Hybrid EX Vivid in Revebton Yellow, terwijl ik een gewone Neo Hybrid in Dante Red heb), er zit geen authentication number in, en de verpakking is duidelijk aan 1 kant open geweest.. Nu weet ik dus niet of ik een echte of een knockoff heb. Case ziet er verder wel goed uit, maar vertrouw het voor geen meter. Heeft er iemand hier een Neo Hybrid besteld, en kan die mij vertellen wat er allemaal in de verpakking hoort te zitten? Denk dat ik hem maar terugstuur, vind dit niet heel relaxed.
Edit: Reactie webshop ontvangen: "De case is afkomstig uit een vergelijkbaar fabriek. Daarom zit er geen nummer in. Wij zorgen zelf voor de garantie."
Return to sender it is!
Edit 2: Toch maar gewoon in een winkel een case gekocht, keus gevallen op een Switcheasy Tones in het wit. Perfecte pasvorm, en 20x minder 'bulky' als de case op het internet lijkt.. Topding.
Edit: Reactie webshop ontvangen: "De case is afkomstig uit een vergelijkbaar fabriek. Daarom zit er geen nummer in. Wij zorgen zelf voor de garantie."
Return to sender it is!
Edit 2: Toch maar gewoon in een winkel een case gekocht, keus gevallen op een Switcheasy Tones in het wit. Perfecte pasvorm, en 20x minder 'bulky' als de case op het internet lijkt.. Topding.
[ Voor 22% gewijzigd door ethereal81 op 06-10-2013 22:00 ]
Ik denk dat ik na het bekijken van een aantal reviews voor de Spigen Slim Armor S ga. Dank voor de hulp!
Nu nog even een goede plek vinden waar ik die kan halen..
Nu nog even een goede plek vinden waar ik die kan halen..
Ik heb een mooie zwarte case bij de hema gekocht
7 euro lijkt me ruim voldoende.
Het valt me op dat er veel dure cases de revue passeren! Is dealextreme materiaal hier niet zo in trek?
Voor mij is het belangrijkst dat de case dun is en onopvallend
Het valt me op dat er veel dure cases de revue passeren! Is dealextreme materiaal hier niet zo in trek?
Als iemand nog op zoek is naar een switcheasy tones bij mobilecaseshop.nl is een kortingscode voor 20% korting op die dingen (tones als code).
Geen idee of het nog geldig is, was 5 dagen geleden nog wel.
Degenen die op dit forum zitten vinden hun telefoon waarschijnlijk net iets te mooi om er iets goedkoops omheen te doen (inclusief ikzelf).Smobbo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:47:
Daarentegen heb ik wel degelijk twee cases in bestelling bij DX. Is inmiddels al weer drie weken geleden dat ik dat besteld heb, ik hoop dat ze nou toch eens in de buurt zijn...
Ik vind 30€ voor een leren case/sleeve niet duur aangezien het toestel meer dan 600€ kost, ik hou niet van plastic en vind al die otterboxen, switchtones en spigens spuug lelijk en kan je het zelfde bij DX kopen voor aanzienlijk minder. Ik heb een houten achterkant op mijn 5 en gebruik me case ook meteen als portemonnee (alleen pasjes en briefgeld geen kleingeld)Smobbo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:47:
Ik heb een mooie zwarte case bij de hema gekocht7 euro lijkt me ruim voldoende.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
We zijn inmiddels bijna een jaar verder en hij is nog steeds niet geleverd 
http://www.kickstarter.co...on-smart-phone-protection
Ze zeggen nu wel dat ze bijna gaan produceren.. Gelukkig past die bumper straks wel om de 5S, maar rood op de wit/goudkleurige iPhone (die ik waarschijnlijk ga bestellen) gaat toch nergens op lijken.
Ze zeggen nu wel dat ze bijna gaan produceren.. Gelukkig past die bumper straks wel om de 5S, maar rood op de wit/goudkleurige iPhone (die ik waarschijnlijk ga bestellen) gaat toch nergens op lijken.
Heb je dit geregeld met de webshop of bij Switcheasy zelf? Mijn vorige die ik bij appelhoes heb besteld was gescheurd een tijd terug en inmiddels heb ik al een nieuwe bij mobilecaseshop gekocht. Maar als het onder garantie valt dan kan ik er eens een mailtje heen knallen.Draakje5 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:10:
[...]
Idem dito, maar dan gratis.. Tones gewoon opgestuurd onder de garantie.
Tones is blijkbaar vernieuwd, heeft nu van die plugs onderin zitten.
Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II
Ja had ik ook bij mobilecaseshop besteld en geregeld met de webshop, niet met switcheasy.Jurgen_V schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:25:
[...]
Heb je dit geregeld met de webshop of bij Switcheasy zelf? Mijn vorige die ik bij appelhoes heb besteld was gescheurd een tijd terug en inmiddels heb ik al een nieuwe bij mobilecaseshop gekocht. Maar als het onder garantie valt dan kan ik er eens een mailtje heen knallen.
Kon 'm gewoon opsturen en had een dag of 2 later een nieuwe.
Doe je mss niet snel voor een hoesje inderdaad.. Eerder voor een elektronisch apparaat, mja je hebt er garantie op.
Misschien een tip om de topictitel aan te passen naar iPhone 5/5S hoesjes aangezien 90% van de hoesjes voor beide toestellen gewoon past.
Overigens maak ik sinds gisteren gebruik van de bodyguardz full body set, die is bij de 5S aangepast en er is een protector bijgekomen die ook de onderkant helemaal beschermt. Je behoudt zo dus zoveel mogelijk looks en je telefoon is voor 99% beschermt, het enigste wat niet beschermt is zijn de schuin afgewerkte randen.
De screenprotectors zijn ook relatief dik, ongeveer 1 mm ( wat veel is voor een screenprotector ) en na het plakken van de protectors op de iPhone verdwijnen binnen een paar dagen de kleine luchtbubbeltjes vanzelf.
Had met de iPhone 5 ook erg goede ervaringen met de bodyguardz full body set.
Overigens maak ik sinds gisteren gebruik van de bodyguardz full body set, die is bij de 5S aangepast en er is een protector bijgekomen die ook de onderkant helemaal beschermt. Je behoudt zo dus zoveel mogelijk looks en je telefoon is voor 99% beschermt, het enigste wat niet beschermt is zijn de schuin afgewerkte randen.
De screenprotectors zijn ook relatief dik, ongeveer 1 mm ( wat veel is voor een screenprotector ) en na het plakken van de protectors op de iPhone verdwijnen binnen een paar dagen de kleine luchtbubbeltjes vanzelf.
Ik vraag me af of dit in een apart topic moet komen,
maar ivm die screenprotectors: welke heeft de beste prijs/prestatie?
ik heb mijn ogen gericht op Zagg, maar die hebben verscheidene versies...(original,hd, etc)
Mediadevil heeft ook goede reviews en een lage prijs.
iemand suggesties?
ps: kies geen troep van 1$ (die kan je zelfs krassen met een nagel)
ik heb mijn ogen gericht op Zagg, maar die hebben verscheidene versies...(original,hd, etc)
iemand suggesties?
Als je het geld er voor over hebt , probeer die van spigen ,halojamir schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:09:
iemand suggesties?
Hoe zit het met de covers van Spigen....De 5S heeft toch die dubbele LED flitser, past dit dan in deze hoes?
http://www.appelhoes.nl/W...iPhone-5-Metal-Slate.html
http://www.appelhoes.nl/W...iPhone-5-Metal-Slate.html
Als ik het zo bekijk bij mijn 5s is dit nagenoeg hetzelfde oppervlak maar verdeeld in 2 kleuren, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
het zal vast een stomme vraag zijn maar beschermt die bodyguardz set ook tegen vallen? Uiteraard niet van een val vanaf een flatgebouw, maar in tegenstelling tot het gebruik van een hoesje voor eromheen?Scrtz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:50:
Misschien een tip om de topictitel aan te passen naar iPhone 5/5S hoesjes aangezien 90% van de hoesjes voor beide toestellen gewoon past.
hij werkt nog, heb je hier goede ervaringen mee?Draakje5 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:16:
Als iemand nog op zoek is naar een switcheasy tones bij mobilecaseshop.nl is een kortingscode voor 20% korting op die dingen (tones als code).
Bij Applehoes de Spigen air ultra case besteld. Tot nu toe alleen maar bumpers gebruikt voor mijn Iphone 4, wat ervoor gezorgd heeft dat de zijkanten beschadigd zijn.
Anoniem: 268714
Ik heb nog een hoesje flipcase liggen in het rood, iemand daar interesse in? Want ik doe er niks meer mee, i.v.m. dubbele bestelling.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 268714 op 14-10-2013 20:00 ]
Zou je willen laten weten hoe die past? Wil deze namelijk ook gaan halen.ChrisLNFF schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:56:
Bij Applehoes de Spigen air ultra case besteld. Tot nu toe alleen maar bumpers gebruikt voor mijn Iphone 4, wat ervoor gezorgd heeft dat de zijkanten beschadigd zijn.
Met die case?JimmyJoness schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:44:
[...]
hij werkt nog, heb je hier goede ervaringen mee?
Ja zeker. Was jammer dat die kapot ging, maar heb nu een nieuwe dus geen probleem
Doe ik. Als het goed is heb ik 'm morgen al. Op youtube zijn meerdere reviews te vinden en dat zag er iig prima uit.Untouchablezz20 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:04:
[...]
Zou je willen laten weten hoe die past? Wil deze namelijk ook gaan halen.
Hier nog een positieve ervaring. Sinds een poosje een Switcheasy Tones in het wit, supercase! En vooral vele malen minder bulky als deze op foto's lijkt. Perfecte pasvorm, extra dopjes voor in de aansluitingen, voldoende lip om hem op kop op tafel te kunnen leggen, helemaal goed. Erg blij mee!Draakje5 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:08:
[...]
Met die case?
Ja zeker. Was jammer dat die kapot ging, maar heb nu een nieuwe dus geen probleem
een laatste vraagje hierover, als je hem uit je broekzak haalt, blijft de "onderkant" (onderste lip onder de home button) dan niet "vasthangen" zegmaar? dat het een beetje blijft hangen? of een ander deel van de rubbere caseethereal81 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:30:
[...]
Hier nog een positieve ervaring. Sinds een poosje een Switcheasy Tones in het wit, supercase! En vooral vele malen minder bulky als deze op foto's lijkt. Perfecte pasvorm, extra dopjes voor in de aansluitingen, voldoende lip om hem op kop op tafel te kunnen leggen, helemaal goed. Erg blij mee!
Ik zou voor bodyguardz gaan, deze screenprotectors zijn relatief dik dus geven ook nog enige extra 'bescherming' en krassen totaal niet, hele jaar bodyguardz op mijn vorige iphone 5 gehad en nu op mijn 5s en zelfs na een jaar krassen ze niet.halojamir schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:09:
iemand suggesties?
En vanochtend alweer bezorgd, lekker snel. Eerste indruk is prima, mooie case. Nu nog wachten op de 5S....ChrisLNFF schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:56:
Totaal geen last van! Moet wel eerlijk zeggen dat ik de case net anderhalve week in gebruik heb, maar snap wel dat alle reviews zo lovend zijn. Glijdt ook fijn in en uit de broekzak doordat niet de hele case van rubber is, maar het contrasterende gedeelte van kunststof is. En dat is stroef genoeg om voldoende grip te hebben, maar glad genoeg om niet te blijven hangen.JimmyJoness schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:15:
[...]
een laatste vraagje hierover, als je hem uit je broekzak haalt, blijft de "onderkant" (onderste lip onder de home button) dan niet "vasthangen" zegmaar? dat het een beetje blijft hangen? of een ander deel van de rubbere case
oke nice! en welke kleur iphone en hoesje heb je?ethereal81 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:11:
[...]
Totaal geen last van! Moet wel eerlijk zeggen dat ik de case net anderhalve week in gebruik heb, maar snap wel dat alle reviews zo lovend zijn. Glijdt ook fijn in en uit de broekzak doordat niet de hele case van rubber is, maar het contrasterende gedeelte van kunststof is. En dat is stroef genoeg om voldoende grip te hebben, maar glad genoeg om niet te blijven hangen.
je hebt de tones nu ook voor de iphone 5c, zien er ook wel leuk uit.
Anoniem: 471837
Zojuist ook de SwitchEasy Tones aangeschaft bij Appelhoes.nl, had nog een kortingscode van 10% (zie hieronder)ethereal81 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:30:
[...]
Hier nog een positieve ervaring. Sinds een poosje een Switcheasy Tones in het wit, supercase! En vooral vele malen minder bulky als deze op foto's lijkt. Perfecte pasvorm, extra dopjes voor in de aansluitingen, voldoende lip om hem op kop op tafel te kunnen leggen, helemaal goed. Erg blij mee!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
nu wil ik niet lullig doen maar een paar posts hierboven staat een post waarmee je hem voor €18,36 had kunnen bestellen ipv €22,45 (en een witte voor nog geen €16Anoniem: 471837 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:07:
[...]
Zojuist ook de SwitchEasy Tones aangeschaft bij Appelhoes.nl, had nog een kortingscode van 10% (zie hieronder)![]()
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[ Voor 4% gewijzigd door JimmyJoness op 16-10-2013 14:18 ]
Anoniem: 471837
Goede ervaringen met AppelhoesJimmyJoness schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:17:
[...]
nu wil ik niet lullig doen maar een paar posts hierboven staat een post waarmee je hem voor €18,36 had kunnen bestellen ipv €22,45 (en een witte voor nog geen €16)
Lijkt me net als de spigen ultra air, dat het een zachte binnenvoering heeft.
Sinds vandaag deze hoes binnen.Safaci schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:56:
Hoe bevalt die SwitchEasy Tones? Beschadigt het de bezel? Anders bestel ik er ook wel een.
Had hiervoor een goedkope bumper die mijn zijkanten behoorlijk heeft beschadigd in een maand tijd (Helaas).
Hoop dan door deze minder beschadigen op te pakken.
Verder heb ik een nieuwe versie binnen gekregen.
Waarbij de plugs voor je aux en connector in het hoesje zijn verwerkt (wat ik erg fijn vind verlies ik ze niet).
plus er zitten minder screenprotectors bij alleen een voor de voorkant nog.
licht verder ook lekker in de hand, en je toestel word goed beschermd.
Wit... En witJimmyJoness schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:49:
[...]
oke nice! en welke kleur iphone en hoesje heb je?
welke van spigen? de ultraclear? of de glas tr (wat een dikke 30 euro kost) en nog niet eens behoorlijk werkt.Pashtun schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:36:
[...]
Als je het geld er voor over hebt , probeer die van spigen ,
welke van bodyguardz heb je gebruikt? die van pure glass? ik dacht dat de meeste screenprotectors na verloop van tijd putjes van de gedane schade vertoont(die moeilijk/niet weg gaan)Scrtz schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:06:
[...]
Ik zou voor bodyguardz gaan, deze screenprotectors zijn relatief dik dus geven ook nog enige extra 'bescherming' en krassen totaal niet, hele jaar bodyguardz op mijn vorige iphone 5 gehad en nu op mijn 5s en zelfs na een jaar krassen ze niet.
Ik zoek eerder iets tussen 10-15 euro en Zagg en Mediadevil sprongen in het oog.
Ook vind ik het vreemd dat Spigen een ultraclear screenprotector bijlevert bij een SGP linear metal case volgens youtube videos, kan iemand dat verduidelijken? (btw de de case kost rond de 20 euro en de folie is de helft daarvan)
Wit wordt heel snel vies, heb zelf twee soorten witte hoesjes gehad. Beiden verkleurd en vies geworden na enige tijd. Geen aanrader hoor, kun je beter zwart of een ander kleurtje nemen.
Dat is de Glas t waar je naar verwijst. De randen daarvan zijn niet afgerond waardoor de kans groot is dat de randen barsten, vooral i.c.m. een verkeerd hoesje.halojamir schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:19:
[...]
welke van spigen? de ultraclear? of de glas tr (wat een dikke 30 euro kost) en nog niet eens behoorlijk werkt.
[...]
Ik heb zelf de Glas tr en vind het een geweldige screenprotector.
Anoniem: 342038
Beste forumleden,
Ik ben op zoek naar een slim case voor m'n iphone 5. Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar heb nog niet gevonden wat ik zocht. Wellicht dat een van jullie een goede tip voor me heeft?
Enkele voorkeuren
- Licht opstaande rand aan voorzijde, zodat het scherm ook beschermt is.
- Zacht kunstof
- en natuurlijk zo slim en dun mogelijk.
Ik ben op zoek naar een slim case voor m'n iphone 5. Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar heb nog niet gevonden wat ik zocht. Wellicht dat een van jullie een goede tip voor me heeft?
Enkele voorkeuren
- Licht opstaande rand aan voorzijde, zodat het scherm ook beschermt is.
- Zacht kunstof
- en natuurlijk zo slim en dun mogelijk.
De nieuwe leren iPhone 5S case van Apple? Wel redelijk prijzig, maar echt een perfecte case! De 5S case is ook geschikt voor de iPhone 5
. Na een week gebruik ben ik erg tevreden. Sluit erg goed aan en maakt het niet al te dik.
Welke kleur heb je? ik vond de rode erg mooi.iMick schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:42:
De nieuwe leren iPhone 5S case van Apple? Wel redelijk prijzig, maar echt een perfecte case! De 5S case is ook geschikt voor de iPhone 5. Na een week gebruik ben ik erg tevreden. Sluit erg goed aan en maakt het niet al te dik.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
De zwarte. Vond de rode ook erg mooi, maar hoorde dat er snel zwarte 'strepen' op het leer kwamen...Nitai schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:54:
[...]
Welke kleur heb je? ik vond de rode erg mooi.
Iemand ervaring met het originele leren hoesje van Apple voor de 5s? Hij is prijzig, maar ziet er heeel goed uit. Geen bescherming aan de voorkant helaas, maar daar kan ik eventueel nog een lossen screen protector voor kopen.
Oeps ik zie twee post boven mij dat het een fijne case is.
Oeps ik zie twee post boven mij dat het een fijne case is.
[ Voor 12% gewijzigd door OMX2000 op 25-10-2013 14:47 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik heb zojuist de Spigen Linear EX Slim gekocht. Mooie metalen bumper welke mooi aansluit bij het design van de telefoon, en genoeg bescherming geeft zodat het scherm niet kapot gaat als die per ongeluk uit je handen valt. Zitt ook gelijk een protector voor de voor- en achterkant bij, voor nog geen 20 euro een prima deal lijkt mij.

Besteld via ebay: http://www.ebay.nl/itm/28..._trksid=p3984.m1497.l2649
Wel lange levertijd, maar op de iphone moet ik toch ook nog 1-2 weken wachten.

Besteld via ebay: http://www.ebay.nl/itm/28..._trksid=p3984.m1497.l2649
Wel lange levertijd, maar op de iphone moet ik toch ook nog 1-2 weken wachten.
[ Voor 23% gewijzigd door Masioni op 25-10-2013 16:09 ]
Case is prima, zit zo strak als wat en weegt echt niks. Ziet er ook gewoon prima uit. Aanrader.ChrisLNFF schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:08:
[...]
Doe ik. Als het goed is heb ik 'm morgen al. Op youtube zijn meerdere reviews te vinden en dat zag er iig prima uit.
Na lang zitten zoeken en reviews lezen, heb ik besloten de Spigen Neo Hybrid te kopen. Het voldoet aan alle voorwaarden.
Het design is prachtig,slim, strak en oogt mooi. Het rand is dik genoeg als de iPhone op de kop ligt. Het is een twee-delige case, waarbij 1 van rubber en 1 van plastic. Het rubber is voor het schrokbestendigheid. Bedekt de hele achterkan en het heeft een mooi design aan de binnenkant (wat tevens meer schokbestendig biedt volgens Spigen).
De nadelen zijn dat ze geen screenprotectors aanbieden, wel drie buttons (wit, zwart en oranje) voor de iPhone button. Op de achterkant van de rubber ontstaan er krassen en vetvlekken en is daardoor moeilijk schoon te maken. Al met al een dikke 9!
Het design is prachtig,slim, strak en oogt mooi. Het rand is dik genoeg als de iPhone op de kop ligt. Het is een twee-delige case, waarbij 1 van rubber en 1 van plastic. Het rubber is voor het schrokbestendigheid. Bedekt de hele achterkan en het heeft een mooi design aan de binnenkant (wat tevens meer schokbestendig biedt volgens Spigen).
De nadelen zijn dat ze geen screenprotectors aanbieden, wel drie buttons (wit, zwart en oranje) voor de iPhone button. Op de achterkant van de rubber ontstaan er krassen en vetvlekken en is daardoor moeilijk schoon te maken. Al met al een dikke 9!
[ Voor 11% gewijzigd door navi24 op 26-10-2013 21:36 ]
http://www.spigen.com/bra...-5-glas-tr-nano-slim.htmlnavi24 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:29:
Na lang zitten zoeken en reviews lezen, heb ik besloten de Spigen Neo Hybrid te kopen. Het voldoet aan alle voorwaarden.
Is van top kwaliteit.
En voor een case zit ik nog te twijfelen, een Neo Hybrid of Slim Armor S
[ Voor 5% gewijzigd door larsiey op 27-10-2013 00:34 ]
op dit moment ben ik ook aan het kijken voor covers.
wat ik eigenlijk zoek bestaat niet.
een cover die het toestel nauwelijks groter maakt, bescherming biedt tegen vallen en krassen maar ook nog eens nauwelijks te zien is zodat er geen afbreuk wordt gedaan aan het design van het toestel.
de neo hybrid is wel een mooi ding echter biedt deze geen bescherming tegen de achterkant van wat ik zag. dit is dus eigenlijk een bumper toch?
wat ik eigenlijk zoek bestaat niet.
een cover die het toestel nauwelijks groter maakt, bescherming biedt tegen vallen en krassen maar ook nog eens nauwelijks te zien is zodat er geen afbreuk wordt gedaan aan het design van het toestel.
de neo hybrid is wel een mooi ding echter biedt deze geen bescherming tegen de achterkant van wat ik zag. dit is dus eigenlijk een bumper toch?
de bodyguardz ultratough, deze blijven vrij flexibel vind ik zelfs als je afentoe deukjes erin krijgt trekken deze naar verloop van tijd weer weg. Echt hele goede screenprotectors, heb nu weer een fullbody om mijn 5S en ben erg tevreden.halojamir schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:19:toon volledige bericht
[...]
welke van spigen? de ultraclear? of de glas tr (wat een dikke 30 euro kost) en nog niet eens behoorlijk werkt.
[...]
welke van bodyguardz heb je gebruikt? die van pure glass? ik dacht dat de meeste screenprotectors na verloop van tijd putjes van de gedane schade vertoont(die moeilijk/niet weg gaan)
Ik zoek eerder iets tussen 10-15 euro en Zagg en Mediadevil sprongen in het oog.
Ook vind ik het vreemd dat Spigen een ultraclear screenprotector bijlevert bij een SGP linear metal case volgens youtube videos, kan iemand dat verduidelijken? (btw de de case kost rond de 20 euro en de folie is de helft daarvan)
Verkeerde topic..
[ Voor 94% gewijzigd door Faberge op 28-10-2013 10:56 ]
http://steamcommunity.com/id/nijn
Die dingen lijken verrekte veel op die van Shapeways. Heb die destijds voor mijn iPhone 4 besteld en heb em aardig lang gebruikt. Begon na een tijdje wel vaal te worden en iets te slijten, maar het geeft wel een leuk stukje bescherming en look voor je shiny iPhone.360x schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:32:
We zijn inmiddels bijna een jaar verder en hij is nog steeds niet geleverd
Dit is toch wel mijn favoriete iphone 4(s) hoesje:

iemand iets soortgelijks voor de iphone 5? voor een leuke prijs? Kan er wel wat op eBay vinden, maar weet niet of dat wat is. Deze heb ik nu al bijna 2 jaar en is nog steeds niet stuk.

iemand iets soortgelijks voor de iphone 5? voor een leuke prijs? Kan er wel wat op eBay vinden, maar weet niet of dat wat is. Deze heb ik nu al bijna 2 jaar en is nog steeds niet stuk.
[ Voor 22% gewijzigd door sweebee op 31-10-2013 19:47 ]
Gebruik hoesjes van het merk MOSHi en het bevalt prima.
Vandaag bijna de bruine 5(s) case gekocht, maar na het lezen van een heleboel slechte reviews daar toch maar vanaf gezien. Inmiddels is het duidelijk dat de officiele case erg snel vies wordt, en snel kaal wordt. Dat is een beetje te gortig voor een case van 40 euro. Nu ben ik dus op zoek naar een case van leer, die vergelijkbaar met die van Apple om de achterkant zit. Anyone?
Kan niet stoppen met ontploffen!
iemand ervaring met de avanca toughglass? op idayfly/groupon is het te koop voor 20€, goede deal?
(20€ voor een glass protector is wel vreemd als je ziet dat bij anderen over 30€ kosten)
vreemd genoeg zijn er ook nog geen reviews erover...
(20€ voor een glass protector is wel vreemd als je ziet dat bij anderen over 30€ kosten)
vreemd genoeg zijn er ook nog geen reviews erover...
Deze heb ik gekocht op http://www.drphone.nl/nl/...ine-case-dark-golden.htmlkmf schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:34:toon volledige bericht
Ehm... maarre. die stickers beschermen toch juist NIET het gedeelte wat vaak beschadigt? Namelijk de afgeschuinde randen.
Effe een crosspost van mijn oplossing
Ik heb deze week net m'n iPhone5 omgeruild vanwege een probleempje. Deze was wel wat bekrast aan de randen door 1x een ontmoeting met een betonnen vloer, en 1x een date met een tegelvloer (voor de rest waren er eigenlijk geen krassen).
Dus het is mooi dat ik nu een perfect uitziende model heb.
Aangezien dit de laatste keer dat ik zomaar een omruil kan krijgen, ga ik dit keer maar eens een mooie aluminium bumper en tempered glass screen protector.
[afbeelding]
[afbeelding]
ps. ik maak me wel wat zorgen over de signaal als ik de aluminium bumper gebruik...
De vraag is dus hoeveel van deze claim waar is..
[afbeelding]
[afbeelding]
Past echt mooi op me iPhone 5s! Aanrader!
Body guardz inmiddels binnen, maar nog geen tijd gehad om 'm rustig op m'n iPhone te "plakken". Ik merkte dat er toch stiekem meer stof ronddwarrelt dan ik verwachtte.
Hopelijk vandaag nog tijd om het rustig te doen in een nevelige badkamer.
Hopelijk vandaag nog tijd om het rustig te doen in een nevelige badkamer.
Heb ik ook, en bevalt prima!Anoniem: 339435 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:09:
Ik ga denk ik voor dit leren hoesje
http://store.apple.com/nl...ne-5s-case-zwart?fnode=47
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Daar heb ik naar gekeken, maar mijn iPhone viel meestal als ikRobV schreef op zondag 10 november 2013 @ 01:09:
Ik zat meer hieraan te denken:
http://shop.macfreak.nl/n...5-5s-5c-851522002634.html
€39,95
m gebruikte, en met die case is een zijkant niet beschermt. Laat dat nou net het onderdeel van mijn 4S wat het meest te verduren heeft.
Okeeeeeey. Als je hem meestal laat vallen moet je dat zeker doen. :< ik geloof niet dat ik mijn telefoon meer dan één keer uit mijn hand liet glippen. Bewijst maar weer dat hoesjes niet voor de sier zijn!
But seriously, alle hoesjes waar ik twee handen voor moet gebruiken om te bellen (telefoon uit hoesje schuiven) vallen bij mij af.
But seriously, alle hoesjes waar ik twee handen voor moet gebruiken om te bellen (telefoon uit hoesje schuiven) vallen bij mij af.
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Waaruit blijkt dat? Ik heb namelijk ook de officiële 5s hoes en ik zie nog niets.Bob Popcorn schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:25:
Vandaag bijna de bruine 5(s) case gekocht, maar na het lezen van een heleboel slechte reviews daar toch maar vanaf gezien. Inmiddels is het duidelijk dat de officiele case erg snel vies wordt, en snel kaal wordt. Dat is een beetje te gortig voor een case van 40 euro. Nu ben ik dus op zoek naar een case van leer, die vergelijkbaar met die van Apple om de achterkant zit. Anyone?
< dit stukje webruimte is te huur >
Welke kleur heb je?aex351 schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:56:
[...]
Waaruit blijkt dat? Ik heb namelijk ook de officiële 5s hoes en ik zie nog niets.
Ik heb gewoon zo`n beschermhoes van de action. Die bevalt me goed en kost maar €1,59
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Even een vraagje, is het scherm ook beschermd met het officiële hoesje van Apple? Ik bedoel, als de iPhone met het scherm richting de grond valt, is er dan nog ongeveer 2mm leer over dat de iPhone omhoog houdt? Anders kun je net zo goed geen hoes gebruiken, achterkant is toch van aluminium en zal niet zo snel kapot gaan...aex351 schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:56:
[...]
Waaruit blijkt dat? Ik heb namelijk ook de officiële 5s hoes en ik zie nog niets.

An a day keeps the doctor away.
Ik heb de zwarte. Ondanks het echt leer is, vind ik de kwaliteit van het leer tegenvallen. Ik had er meer van verwacht. Het voelt desondanks wel beter aan dan een siliconen hoes. De hoes zelf ziet er goed uit.Bob Popcorn schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:00:
[...]
Welke kleur heb je?als je de reviews op de apple site leest zie je dat heel veel mensen ontevreden zijn over de kwaliteit
Ja, dat klopt. De voorkant is beschermt omdat de telefoon als het ware verdiept ligt in de hoes. De hoes is vrij stug en de zijkanten zijn niet om te buigen.iApp schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:34:
[...]
Even een vraagje, is het scherm ook beschermd met het officiële hoesje van Apple? Ik bedoel, als de iPhone met het scherm richting de grond valt, is er dan nog ongeveer 2mm leer over dat de iPhone omhoog houdt? Anders kun je net zo goed geen hoes gebruiken, achterkant is toch van aluminium en zal niet zo snel kapot gaan...
[ Voor 40% gewijzigd door aex351 op 10-11-2013 21:42 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
watvoor een is dat dan? prijs/foto?pinokkia schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:23:
Ik heb gewoon zo`n beschermhoes van de action. Die bevalt me goed en kost maar €1,59
Ja hoor, de rand van het leren hoesje van Apple komt boven het scherm uit.iApp schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:34:
[...]
Even een vraagje, is het scherm ook beschermd met het officiële hoesje van Apple? Ik bedoel, als de iPhone met het scherm richting de grond valt, is er dan nog ongeveer 2mm leer over dat de iPhone omhoog houdt? Anders kun je net zo goed geen hoes gebruiken, achterkant is toch van aluminium en zal niet zo snel kapot gaan...
Ik heb de zwarte en die zit echt retestrak om de telefoon heen. Heb bij mijn vorige telefoon denk ik wel 10 hoesjes versleten, omdat ze altijd los gaan zitten en open gaan staan. Deze was wat duurder, maar voelt aan alsof ie wel in model gaat blijven. We gaan het zien....
Ja de zwarte verkleurt bijna niet. Is natuurlijk ook niet zo gekaex351 schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:36:
[...]
Ik heb de zwarte. Ondanks het echt leer is, vind ik de kwaliteit van het leer tegenvallen. Ik had er meer van verwacht. Het voelt desondanks wel beter aan dan een siliconen hoes. De hoes zelf ziet er goed uit.
Anoniem: 295641
hmmm...ziet er goed uit...gaat niet ten koste van het ontwerpEmpo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:11:
[...]
Deze heb ik gekocht op http://www.drphone.nl/nl/...ine-case-dark-golden.html
Past echt mooi op me iPhone 5s! Aanrader!
echt strak? ik heb namelijk een autohouder, waar hij in moet...
.
[ Voor 98% gewijzigd door Michie23 op 12-11-2013 08:05 ]
Ik heb nu een hoesje van de HEMA en die is eigenlijk toch wel erg goed!
http://www.hema.nl/winkel...&fh_secondid=pnl_39607062
Voor 7,50€ niet duur en hij is echt bijzonder dun en zit mooi strak om de iphone.
Aan de voorkant steekt hij een heeeeel klein beetje uit, wat mijn voorkeur heeft, je kan gewoon lekker er op los swipen
http://www.hema.nl/winkel...&fh_secondid=pnl_39607062
Voor 7,50€ niet duur en hij is echt bijzonder dun en zit mooi strak om de iphone.
Aan de voorkant steekt hij een heeeeel klein beetje uit, wat mijn voorkeur heeft, je kan gewoon lekker er op los swipen
Hij zit heel strak om het toestel, soms vergeet ik zelfs dat er een case om de telefoon zit 
Anoniem: 295641 schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:33:
[...]
hmmm...ziet er goed uit...gaat niet ten koste van het ontwerp
echt strak? ik heb namelijk een autohouder, waar hij in moet...
Ik zag deze voorbij komen tijdens mijn dagelijkse portie dagaanbiedingen:
www.gaveactie.nl/?zanpid=...21451983873&netwerk=zanox
Anoniem: 295641
ziet er zeker gaaf uit...zit wel te twijfelen...ik denk dat het namaak van de Element Ronin is....MmarkM schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:42:
Ik zag deze voorbij komen tijdens mijn dagelijkse portie dagaanbiedingen:
Ik heb een namaak Ronin besteld op eBay, kostte me $17,99! Is nog niet binnen, dus geen idee wat de kwaliteit is
Ik heb twee van die namaak Ronin's gekocht, een uit China en een uit de UK. Er zit kwaliteitsverschil tussen. Die uit de UK is beter afgewerkt.
Maar ik ben niet tevreden: de telefoon zit er niet echt strak in, ben op zoek naar wat anders.
Denk dat je beter een originele kunt kopen of wat anders. Jammer dat ze zo duur zijn...meer dan 100 euro voor een cover of case vind ik eigenlijk overdreven.
Maar ik ben niet tevreden: de telefoon zit er niet echt strak in, ben op zoek naar wat anders.
Denk dat je beter een originele kunt kopen of wat anders. Jammer dat ze zo duur zijn...meer dan 100 euro voor een cover of case vind ik eigenlijk overdreven.
Bob Popcorn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:28:
Ik heb een namaak Ronin besteld op eBay, kostte me $17,99! Is nog niet binnen, dus geen idee wat de kwaliteit is
merken jullie echt veel problemen met de apple 5s case? Trouwens kan je de telefoon met hoes opladen of lukt niet ?
[ Voor 61% gewijzigd door M0otje op 14-12-2013 22:21 ]
Opladen kan gewoon met hoes... dat zie je toch op de plaatjes en filmpjes wel duidelijk? (de uitgang is vrij toegankelijk)
De eerder genoemde klachten over de kwaliteit van het leder zijn wel kloppend. Ik heb de product red versie en rondom de camera hole begint het leder wat dunner te worden/los te laten van de rand. De gewone randen hebben nog niets te lijden gehad.. wel wat verkleurd natuurlijk, maar de, relatief licht rode kleur, wordt wel wat mooier donker op deze manier.
De eerder genoemde klachten over de kwaliteit van het leder zijn wel kloppend. Ik heb de product red versie en rondom de camera hole begint het leder wat dunner te worden/los te laten van de rand. De gewone randen hebben nog niets te lijden gehad.. wel wat verkleurd natuurlijk, maar de, relatief licht rode kleur, wordt wel wat mooier donker op deze manier.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik had al een keer eerder de review van iPhoneclub.nl gepost over de Apple case, maar hier nog maar een keer: http://www.iphoneclub.nl/...s-lederen-iphone-5s-case/
Hier staat ook in dat het snel lelijk/vies word.
Hier staat ook in dat het snel lelijk/vies word.
Bedankt voor de duidelijke antwoorden, beiden. Ik had aantal vids bekeken op youtube en daar kwam toch het punt dat het lastig was om op te laden, dit vond ik zeer vreemd daarom wou ik graag jullie ervaring weten. Ik heb zojuist toch maar de gok genomen en de bruine besteld voor een mooi bedrag. Ik zal volgend week mijn ervaring hier postenMichael Knight schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 23:36:
Opladen kan gewoon met hoes... dat zie je toch op de plaatjes en filmpjes wel duidelijk? (de uitgang is vrij toegankelijk)
Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar ik kan het nergens vinden, maar ik zoek een bumper met een ruwe voorkant en gladde achterkant. Ik kom er niet uit online, heeft iemand een soortgelijke bumper of weet waar deze te vinden is?
Een ruwe kant zodat hij niet zomaar uit mijn zakken valt en een gladde achterkant omdat ik dat fijner vind vasthouden...
Een ruwe kant zodat hij niet zomaar uit mijn zakken valt en een gladde achterkant omdat ik dat fijner vind vasthouden...
Heb de Valenta Leather Pocket Brown pouch gisteren binnen gekregen, bevalt erg goed, ziet er stijlvol uit en de iphone past er goed in, zit niet te strak en zeker niet los. Erg tevreden dus tot nu toe
Float like a butterfly, sting like a bee.
Weet iemand misschien een mooie case/hoesje voor een 5S goud? Ik vind het model en de kleur van het toestel erg mooi, maar door de meeste hoesjes die ik tegen kom, komt dit niet tot zijn recht.
Ik wil de gouden kleur graag blijven zien
Ik wil de gouden kleur graag blijven zien