Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-05 11:53
Vorige week had een vriend de element ronin case binnen gekregen. Die werd hierboven ook al eens gepost, maar die was volgens mij niet echt. In ieder geval is het een prachtige case met een geweldige afwerking. Zou um zelf ook graag hebben, maar meer dan 100 euro voor een case gaat me toch wat te ver. Ik zoek meer iets, zoals die sword case, maar er zijn nog niet echt overtuigende reviews geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-05 08:50
Nou hij is binnen! Ziet er erg mooi uit!
Alleen wel wat anders als op de foto's
Zo is de onderkant niet compleet open maar zoals de foto die hier al eerder is laten zien.
Daarnaast mist de carbon achterkant....
Mocht iemand interesse hebben in een foto laat het even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 16:22
Na lang wachten eindelijk mijn sword5 binnengekregen van dx-box en hij is beter dan ik had verwacht. Kwaliteit is meer dan prima, geen beschadigingen (kwam in een nette verpakking van dik plastic) en hij ziet er precies uit zoals op de website van dx-box vermeld wordt (alleen onderaan schroefjes).

Het enigste gemis is de carbonnen achterplaat, maar deze was ik toch niet van plan te gebruiken.

Ik kan eventueel foto's maken als iemand dit graag zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 31-05 01:50
Zojuist de Spigen SGP Slim Armor Color iPhone 5 case besteld bij Applehoes.nl in het oranje, iemand al enige ervaring met deze case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-02 18:17
Nano2009 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:33:
Na lang wachten eindelijk mijn sword5 binnengekregen van dx-box en hij is beter dan ik had verwacht. Kwaliteit is meer dan prima, geen beschadigingen (kwam in een nette verpakking van dik plastic) en hij ziet er precies uit zoals op de website van dx-box vermeld wordt (alleen onderaan schroefjes).

Het enigste gemis is de carbonnen achterplaat, maar deze was ik toch niet van plan te gebruiken.

Ik kan eventueel foto's maken als iemand dit graag zou willen.
Gaarne!

Heeft iemand overigens ervaring met de Incase Pro Snap Case?

http://youtu.be/8HEmIIuqOqE

Afbeeldingslocatie: http://store.storeimages.cdn-apple.com/3086/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/HA765?wid=370&hei=370&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.v=1366648164379

25EUR in de Apple store.

[ Voor 22% gewijzigd door Polen op 10-05-2013 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 31-05 01:50
Zojuist de Spigen SGP Slim Armor Color iPhone 5 ontvangen van appelhoes.nl,
Bevalt zeer goed, erg sterk materiaal en vangt de klappen goed op wanneer hij evt. zou vallen.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/4r51k7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 16:39

spartacusNLD

This is Sparta!!

JustwilliamNL schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:33:
Bevalt zeer goed, erg sterk materiaal en vangt de klappen goed op wanneer hij evt. zou vallen.

[afbeelding]
heb deze ook maar dan in een andere kleur.. gebruik hem nu ongeveer 3 maanden en ben er zeer tevreden mee.. al een aantal keer laten vallen en niks aan de hand :) top spul!!

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:22
Polen schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 08:13:
[...]

Gaarne!

[afbeelding]

25EUR in de Apple store.
Nee, wel met de view case van belkin. Volgens mij vrijwel hetzelfde. Ziet er iig hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05 14:55
Afbeeldingslocatie: http://www.ikonicedge.com/iphone_ss_images/ss_h_LRG.jpg

Misschien dat ik hier iemand blij kan maken. Iemand interesse in deze sleeve van ikonic voor de iPhone 5? Is nog nieuw, nooit gebruikt. Mag weg omdat de iPhone weggaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Laatst online: 22:40
jick schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:18:
[afbeelding]

Misschien dat ik hier iemand blij kan maken. Iemand interesse in deze sleeve van ikonic voor de iPhone 5? Is nog nieuw, nooit gebruikt. Mag weg omdat de iPhone weggaat..
Wat vraag je ervoor :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-05 11:53
Ik heb sinds kort een Iphone 5, maar kan nog steeds geen goed hoesje vinden. Hardcases ben ik niet zo'n fan van en die soft cases zijn over het algemeen erg lelijk. Misschien toch maar eens kijken naar zo'n aluminium bumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonn0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-05 04:32
sonn0 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 22:36:
Aangezien ik nog geen foto's ben tegengekomen van de BodyGuardz Iphone 5 Armor Case zal ik hier mijn ervaring posten + foto's. Ik had eerst een QooQoon Silqshield full body rond mijn Iphone 5 zitten. Maar deze liet al zeer snel los en ik was al wat stukjes verloren in mijn broekzak. Nadat ik deze eraf had gehaald ben ik gaan kijken naar een vervangend product, aangezien het idee me wel beviel.

Ik ben toen uitgekomen op de BodyGuardz en deze bevalt tot nu toe goed. Zit een stuk beter vast dan de QooQoon variant. Hierbij een aantal foto's.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Smaken verschillen, maar ik vind het wel wat hebben. De bescherming is puur tegen krassen.
Mocht iemand interesse hebben in de BodyGuardz Armor case, stuur me een bericht/PM. Ik heb er namelijk 1 over nieuw in de verpakking. (mijn Replay Sleeve is ook te koop(zie ander post voor foto's), alleen die is gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05 14:55
Ik zit te denken aan 20,-, nieuw was 'ie 40 :)

[ Voor 4% gewijzigd door jick op 15-05-2013 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:53
V&A mag in het daarvoor bestemde onderdeel: http://www.tweakers.net/aanbod. Maar niet in dit topic ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506822

Spammen is niet gewenst hier

[ Voor 80% gewijzigd door Whieee op 19-05-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Is het de bedoeling dat we hier naar namaak spul gaan linken?
Lijkt me niet, tenzij een tweaker een boete van de douane wilt in zijn of haar brievenbus, aangezien de import van namaak strafbaar is.

Zomaar een tip, zou oppassen met sites als die hierboven genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Wat is nu de beste waterdichte case voor een iphone 5? Gisteren na een onbalans in een kano heeft een van onze iphones een duik gemaakt... momenteel ligt ie nog in een rijstbadje, bij te komen van zijn 1e plons... An sich is alles verzekerd, maar het is zo een gedoe...

vandaar graag advies over een waterdichte case... iemand ervaring met een lifeproof case?

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
ChillPascal schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:29:
[...]

Zo'w he, gaaf hoesje.

Hmm die site die jij geeft, is dat de neppe van deze?
20$ of 50€ is nog best een verschil :P

50€ is mij veelste veel, maar 20$ incl verzending klinkt heel verleidelijk!
40EUR momenteel incl. verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:53
Gebruik nu sinds 4 weken de Strap SP Natural Brown van Beyzacases (€50, http://www.beyzacases.com/pd-iphone-5-new-strap-sp-case.cfm), ben er erg tevreden mee moet ik zeggen. Vooralsnog geen slijtagesporen op het leer ondanks frequent gebruik :) Vind hem er persoonlijk ook stijlvol uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
miel schreef op zondag 26 mei 2013 @ 13:56:
Wat is nu de beste waterdichte case voor een iphone 5? Gisteren na een onbalans in een kano heeft een van onze iphones een duik gemaakt... momenteel ligt ie nog in een rijstbadje, bij te komen van zijn 1e plons... An sich is alles verzekerd, maar het is zo een gedoe...

vandaar graag advies over een waterdichte case... iemand ervaring met een lifeproof case?
Nee, maar van wat ik zie en lees een van de betere waterdichte cases. Erg slank ook.. Tegenover ene otterbox of griffin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:22
miel schreef op zondag 26 mei 2013 @ 13:56:

topeak heeft een waterdicht hoesje http://www.vakantiefietss...bag-clip-bevestiging.html en op het moment heeft de ANWB er ook één van lifeproof http://webwinkel.anwb.nl/...terproof-case-iphone.html, die ziet er iets subtieler uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 22:58
[...]

Gaarne!

[afbeelding]

25EUR in de Apple store.
Jup! heb zelf de geheel mat zwarte variant zonder dat doorzichtige, erg goede pasvorm en telefoon is erg makkelijk om erin en eruit te halen zonder te beschadigen ( de zijkant zijn erg stevig maar toch buigzaam en een beetje plastic/rubberachtig, erg mooi spul iig )
Wel is het verstandig om iig een screenprotector te gebruiken op de achterkant van je iphone want op den duur komt er toch vuil tussen wat kleine schade kan veroorzaken ( zoals bij elke hardcase wel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 518504

Spam, weg

[ Voor 93% gewijzigd door MueR op 25-06-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402288

JustwilliamNL schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:33:

[afbeelding]
Ik heb zojuist deze case besteld in een andere kleur :9
Afbeeldingslocatie: http://www.ipodhoes.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/372x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/p/spigen-sgp-slim-armor-iphone-5-hardcase-gunmetal_1.jpg

[ Voor 190% gewijzigd door MueR op 25-06-2013 10:40 . Reden: oeps, verkeerde geedit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Anoniem: 402288 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:29:
[...]

[afbeelding]
Ik heb deze ook, erg mooie case. Ik vind het alleen jammer dat het toestel net wat bewegingsruimte heeft in de lengte van het toestel. Hierdoor komt er nog wel eens een hoek los in mijn broekzak. Verder geen klachten over. De afwerking is dik in orde.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402288

BillSpaarbank schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:43:
[...]

Ik heb deze ook, erg mooie case. Ik vind het alleen jammer dat het toestel net wat bewegingsruimte heeft in de lengte van het toestel. Hierdoor komt er nog wel eens een hoek los in mijn broekzak. Verder geen klachten over. De afwerking is dik in orde.
Ik dacht dat ik op internet had gelezen dat er geen bewegingsruimte was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Anoniem: 402288 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:06:
[...]

Ik dacht dat ik op internet had gelezen dat er geen bewegingsruimte was :o
Bij de mijne wel :(

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06-2020
Heb dit hoesje sinds vanmiddag in gebruik. Super fijn hoesje en in tegen stelling tot mijn oude belkin hoes heeft de telefoon geen speling in het hoesje. Merk wel dat als telefoon op het bureau ligt deze gemakkelijk rond draait (geen grip op het oppervlak).

Ook de knoppen zijn beter te gebruiken dan mijn belkin. Absolute aanrader..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

[...]

[afbeelding]
deze heb ik ook, top case! en geen beweging of iets dergelijks..

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:09
Lifeproof waterdichte case deze is nu te koop bij 1dayfly. Deze lijkt mij tijdens mijn werkzaamheden, veel buiten en dichtbij de waterkant, ideaal.

Echter ik zou hem bij thuiskomst over willen zetten naar een flipover ( die vindt ik wel mooier) . Nu mijn vraag voor die het weten, het regelmatig uit halen van de iphone 5 uit de Lifeproof case zal dit ten koste gaan van de degelijkheid?

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
rambocus schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:26:
Lifeproof waterdichte case deze is nu te koop bij 1dayfly. Deze lijkt mij tijdens mijn werkzaamheden, veel buiten en dichtbij de waterkant, ideaal.

Echter ik zou hem bij thuiskomst over willen zetten naar een flipover ( die vindt ik wel mooier) . Nu mijn vraag voor die het weten, het regelmatig uit halen van de iphone 5 uit de Lifeproof case zal dit ten koste gaan van de degelijkheid?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, iemand ervaringen met zo'n case?

Voor vakanties, sporten en feesten/festivals lijkt zo'n water- en stofdichte hoes mij ideaal. Ik ben alleen niet van plan om bij normaal gebruik ook met zo'n lomp omhulsel rond te lopen, daarvoor heb ik al een mooie leren backcover van Spigen die uitstekend bevalt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:52

HaterFrame

Well... Poo came out!

Draakje5 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:09:
Is het de bedoeling dat we hier naar namaak spul gaan linken?
Lijkt me niet, tenzij een tweaker een boete van de douane wilt in zijn of haar brievenbus, aangezien de import van namaak strafbaar is.
Zomaar een tip, zou oppassen met sites als die hierboven genoemd.
offtopic:
Boete van de Douane zul je niet krijgen, die heeft alleen een stop functie. De merkhouder moet dan verder zelf maar uitmaken wat hij/zij er mee doet. Sterker nog, namaak uit het buitenland mag! Tot een aantal artikelen per soort ;). Kijk maar eens bij vluchten uit turkije, 3 kledings artikelen per persoon bijv.
Gaat het om grote partijen dan kan de FIOD het oppakken in samen werking met de merkhouder ;)

Voorzover mijn 3 centjes

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voor degene die het kickstarter project SLIMLINE : NEXT GENERATION SMART PHONE PROTECTION in de gaten hielden...

Volgende dieptepunt is bereikt :')

These are the dispursments thus far to Vendors, Engineers, Mold makers...etc.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D8n5DIU.jpg

Ik ga er iig vanuit dat men naar z'n centen kan fluiten... En daar ook geen bumper voor gaan krijgen :N

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-06 17:42
BtM909 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:29:
Voor degene die het kickstarter project SLIMLINE : NEXT GENERATION SMART PHONE PROTECTION in de gaten hielden...

Volgende dieptepunt is bereikt :')

These are the dispursments thus far to Vendors, Engineers, Mold makers...etc.
[afbeelding]

Ik ga er iig vanuit dat men naar z'n centen kan fluiten... En daar ook geen bumper voor gaan krijgen :N
Pfff

Zat dus al een poos te kijken / wachten op die slimline :(

Waar heb je die image eigenlijk vandaan als ik vragen mag? :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Camo op 03-06-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Komt uit een update die ik per e-mail heb gekregen (volgens mij alleen voor de backers bedoeld).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Op het moment maak ik gebruik van het volgende hoesje. Heb er nog meerdere, maar vind deze wel leuk voor nu :).

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/oiavxs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/4iy069.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/m7rmad.jpg

Type: NEWTONS I5 Protective Plastic Back Case for iPhone 5 - Green + Transparent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
Ik heb die Sword 5 gekocht, 40EUR. Op zich een heel stijlvol en sterke case. Minpunt is toch wel dat de bovenkant niet over het scherm heen valt en er ook geen screenprotector wordt bijgeleverd.
Volumeknoppen zijn ook lastiger te bereiken, maar dat is iets waar je wel aan went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-05 13:58
[...]

Gaarne!

[afbeelding]

25EUR in de Apple store.
Ik heb ervaring, voelt goed in de hand en is niet beefy. Ik vind het een lekkere case die ook nog gewoon je mooie iPhone 5 laat zien!
Aanradertje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-06 17:42
Nog suggesties voor een 'leuke' case maar waar ik nog wel de iPhone look redelijk mee behoud? :P
Of is er al nieuws over die SlimLine??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Polen schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:01:
Ik heb die Sword 5 gekocht, 40EUR. Op zich een heel stijlvol en sterke case. Minpunt is toch wel dat de bovenkant niet over het scherm heen valt en er ook geen screenprotector wordt bijgeleverd.
Volumeknoppen zijn ook lastiger te bereiken, maar dat is iets waar je wel aan went.
Je maakt een geintje toch, die sword 5 kost 15 euro, ik heb hem nu ook maar vind hem wel redelijk groot uitvallen en mijn mini jack met 45graden hoek past er niet meer in wat wel irritant is (alles iets groter dan de originele oordoppen past niet). Bouwkwalitiet is wel goed maar het maakt je telefoon te lomp ik haal hem er weer af.

[ Voor 7% gewijzigd door D0gtag op 18-06-2013 22:05 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spam, dus weg.

[ Voor 93% gewijzigd door MueR op 25-06-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 30-05 23:50
Zojuist tot de ontdekking gekomen dat mijn Spigen iPhone 5 Case Ultra Thin Air langzaam het aluminium van mijn telefoon begint op te eten (rechterrand, is beschadigd).

Zit te denken aan andere cover, die wat meer bescherming biedt.
Wat denken jullie wat slimmer is, en het toestel het meeste bescherming biedt (heb een hekel aan krassen), een rubber case (Spigen iPhone 5 Case Slim Armor)? Of een sleeve bijv de Joli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie_Kabbie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-06 11:34
dx5314 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:20:
Zojuist tot de ontdekking gekomen dat mijn Spigen iPhone 5 Case Ultra Thin Air langzaam het aluminium van mijn telefoon begint op te eten (rechterrand, is beschadigd).

Zit te denken aan andere cover, die wat meer bescherming biedt.
Wat denken jullie wat slimmer is, en het toestel het meeste bescherming biedt (heb een hekel aan krassen), een rubber case (Spigen iPhone 5 Case Slim Armor)? Of een sleeve bijv de Joli?
Heel herkenbaar, ik kreeg ook krassen van deze case icm zand. Dat zal je helaas bij elke case wel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Nou er is serieus wat aluminium van die rand af, geen prettig gezicht.
Denk dat ik zo maar even ga kijken voor een hoesje van rubber, en daarnaast bestel ik nog wel een Joli hoesje.
Ben alleen benieuwd of ik zo'n sleeve wel prettig vind werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
[...]

[afbeelding]
Ik heb ook maar deze case besteld, volgens mij precies wat ik zoek.
Hopelijk is het plastic niet te hard, zodat ik geen beschadigingen krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spam, dus weg.

[ Voor 149% gewijzigd door MueR op 25-06-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 524701

Hallo,

Vorige maand heb ik dit hoesje gekocht. Hier een aantal foto's;

[img]http://http://myshop.s3-external-3.amazonaws.com/shop2450000.pictures.9044-1.jpg[/img]
Afbeeldingslocatie: http://myshop.s3-external-3.amazonaws.com/shop2450000.pictures.9044-2.jpg

Ik ben zeer tevreden over dit hoesje, hij functioneert goed en is ook niet al te duur.
Ik had hem voor 17:00 besteld en had hem de volgende dag al om 10 uur in huis.

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 524701 op 24-06-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Graag een TR aanmaken en niet reageren in het topic.

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 24-06-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spartacusNLD schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:38:
[...]

op tweakers graag geen reclame maken voor je eigen website :O

http://www.phonegigant.nl/contact/

allebei Vriezenveen :/
Ik kom inderdaad uit Vriezenveen,
maar heb via via gehoord dat dit een 'goede' webshop is, deze webshop is gevestigd in Vriezenveen.
Ik heb alleen bij deze webshop een hoesje besteld, meer niet.
Ik ben dus gewoon een tevreden klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:53
Helaas is dit topic gevoelig voor spam. Dat weten we. Als je een vermoeden hebt dat iets niet klopt, maak dan een TR aan en reageer niet in het topic :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 01:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Anoniem: 524701 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:24:
Hallo,

Vorige maand heb ik dit hoesje gekocht. Hier een aantal foto's;

[[url="http://http://myshop.s3-external-3.amazonaws.com/shop2450000.pictures.9044-1.jpg"]afbeelding[/url]]
[afbeelding]

Ik ben zeer tevreden over dit hoesje, hij functioneert goed en is ook niet al te duur.
Ik had hem voor 17:00 besteld en had hem de volgende dag al om 10 uur in huis.
Ik heb `m hier ook liggen, maar het ding raakt zóó snel vol met stof achter het 'glas'. Verder is het inderdaad een lekker stugge bumper die wel wat kan hebben.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halojamie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-04-2023
Heb een lifeproof case gekocht. Ben benieuwd naar de geluidskwaliteit, heb gemixte reacties op internet gezien. (een video op youtube beweerd dat het zelfs te fixen valt met een stukje papier).

Zijn er tweakers met ervaringen over de verbindingsterkte van wifi/3g/bellen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-05 15:34
Ik heb de UltraSlim classic van Sena om mijn nieuwe iPhone 5. Bij het inschuiven geeft deze (door de stiksels) alleen wat weerstand bij de volumeknopjes. Nu weet ik uit ervaring (had hem bij de 3gs en de 4s ook) dat het hoesje wel wat soepeler wordt, maar kan dit kwaad voor mijn knopjes? Meer mensen dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik hou niet echt van hoesjes dus heb ik maar gezocht naar stickers en ja hoor heb de perfecte gevonden.
Alles wordt goed beschermd (achterkant na) Vindt het zelf super gaaf uitzien.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/le51QqP.jpg?1
Ja je ziet het Apple logotje wel maar niet op de foto :p

[ Voor 14% gewijzigd door Msi92 op 28-06-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-05 22:07

janklp

FortyTwo Capital

Linkje naar waar je hem gekocht hebt zou ik op prijs stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Janusz schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:35:
Linkje naar waar je hem gekocht hebt zou ik op prijs stellen :)
http://bydevon.nl/74-iphone-5

Verzendkosten is duurder dan het product zelf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-06 15:44
Welk hoes en case kunnen jullie aanraden dat geen schade toebrengt op de telefoon zelf? Ik zag zelf deze een o!coat jelly, iemand ervaring ermee?
http://www.wehkamp.nl/com...00&F=3,2,1,4,17&PI=1&SM=5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik heb net de Muvit Sunglasses (zwart) gehaald voor 2 tientjes bij de Mediamarkt. Fijn hoesje :)

Sterk jelly-achtig rubber aan de zijkant en een doorzichtige achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Een aantal maanden geleden heb ik de Switcheasy Tones gekocht. Prachtig hoesje, maar helaas niet zonder problemen. De rand is los gaan zitten en de zwarte coating rondom de camera-hole is verdwenen. Ik heb een garantie claim ingediend bij de winkel en mag nu een nieuw hoesje uitzoeken.

Ik had de Tones gekozen omdat dit hoesje heel strak en netjes om de iPhone 5 zit. De lightning en headphone jack holes zijn mooi weg gesneden. Ook is de rand om hem scherm heen niet te breed. Wat ik persoonlijk ook erg mooi vind is dat de camera hole niet groot is. Het aluminium van de iPhone is niet zichtbaar (meeste hoesjes hebben een gigantische uitsparing. Graag zou ik hetzelfde hoesje weer willen, maar ik lees op het internet alleen maar gedonder. Daarom zoek ik iets anders.

Ik vroeg mij af of iemand een ander hoesje weet wat er net zo strak uit ziet als de Tones, maar van betere kwaliteit is? In mijn zoektocht kom ik qua fit en afwerking steeds weer bij Switcheasy (naast de Tones ook de Bonds of Freerunner), maar die hebben soortgelijke problemen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Spigen heeft ook meerdere modellen met ongeveer dezelfde looks, of zelfs mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05 15:17
Ik heb op dit moment de Ozaki O!coat Spring: http://ozakiverse.com/products/iphone_5/ocoat-spring
Afbeeldingslocatie: http://ozakiverse.com/assets/images/OC542-i2.jpg

Erg fijn hoesje wat om de gehele iPhone zit, ook de onderkant, met de speakers opengelaten. Tevens zitten er twee losse bandjes bij, deze span je aan de voor en achterkant van de telefoon om het hoesje heen zodat dit goed strak blijft zitten. Hiervoor zitten ook twee sleuven in het hoesje waar ze perfect invallen. Tevens komt hij net over het randje van je scherm te vallen zodat als de iPhone op de scherm kant legt deze niet de grond raakt en dus niet beschadigd. Ik gebruik hem i.c.m. Spigen Screen Protector GLAS.t SLIM Premium Tempered Glass welke overigens echt geweldig is!
http://www.spigen.com/cel...emium-tempered-glass.html

Hoesje koste 14 euro bij bol...
http://www.bol.com/nl/p/o...09184654/?featuredProduct

[ Voor 47% gewijzigd door hdtracer op 31-07-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295641

Iemand ervaring met die hoesjes van HEX

Ik twijfel tussen de Solo en de Stealth....

IK wil graag een hoesje/case voor iphone5, met papiergeld en creditcard mogelijkheid..

De Solo is wel strak..maar 2 gleufjes voor geld..pasjes..
de Stealth meer een omslag, waardoor ik ook bang ben, dat hierdoor mijn brodit autohouder niet meer past...iemand ervaring hiermee of een betere oplossing?

Zo minimaal mogelijk, en creditcard/ papiergeld ruimte...

Er is ook nog een Steal case van Hex, met opslag ruimte achter de iphone..een beetje verborgen...wel strak gedaan..ik weet niet hoeveel ruimte die hebben...maar aan de andere kant, ze stelen eerder je iphone..dan dat het om de credit cards/geld gaat..

http://www.shophex.com/shop/cases/iphone-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Michael Knight schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:38:
[...]

Ik heb `m hier ook liggen, maar het ding raakt zóó snel vol met stof achter het 'glas'. Verder is het inderdaad een lekker stugge bumper die wel wat kan hebben.
Ik had 'm ook willen kopen. Maar tijdje terug toen toch voor de Griffin variant gegaan. Is blijkbaar beter dan de Belkin en ongeveer hetzelfde. Wat minder hard rubber aan de zijkant en minder gevoelig voor krassen. Want die belkin zit na 1 dag al vol met krassen.

[ Voor 12% gewijzigd door Draakje5 op 05-08-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ben beetje op zoek voor een nieuw hoesje, iemand ervaring met die hoesjes die dat speciale materiaal hebben dat stootbestendig is? Ben even de naam kwijt.. Heeft een oranje kleur en volgens mij ooit bij een van die crowdfunding sites geweest om geld te verzamelen voor het ontwikkelen ervan.

Zou dit wat zijn ?
ozaki o coat jelly

Edit:

En iemand ervaring met deze switseasy tones?
Is daar volgens mij wel vrij goedkoop nu?

[ Voor 46% gewijzigd door Draakje5 op 06-08-2013 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-05 17:48
Draakje5 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 20:46:
Ben beetje op zoek voor een nieuw hoesje, iemand ervaring met die hoesjes die dat speciale materiaal hebben dat stootbestendig is? Ben even de naam kwijt.. Heeft een oranje kleur en volgens mij ooit bij een van die crowdfunding sites geweest om geld te verzamelen voor het ontwikkelen ervan.

Zou dit wat zijn ?
ozaki o coat jelly

Edit:

Heb nu de switcheasy tones black 8 maanden gebruikt. Hij is nu wel gescheurd (het rubberen gedeelte en het harde gedeelte is nu los van elkaar). Zal ook komen omdat ik hem vaak er wel afhaalde ook, helaas heeft die afgelopen week toch een mooi putje in de zijkant van mijn telefoon veroorzaakt :F waarschijnlijk toch wat vuil of iets tussen gekomen omdat die kapot is.

Maar als die gewoon heel is dan ik hem wel aanraden want in die periode is alles goed gegaan . Ken die site die je aangeeft verder niet, heb de mijne destijds bij Appelhoes besteld.

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Heb nu de switcheasy tones black 8 maanden gebruikt. (...) helaas heeft die afgelopen week toch een mooi putje in de zijkant van mijn telefoon veroorzaakt :F waarschijnlijk toch wat vuil of iets tussen gekomen omdat die kapot is.

Maar als die gewoon heel is dan ik hem wel aanraden want in die periode is alles goed gegaan . Ken die site die je aangeeft verder niet, heb de mijne destijds bij Appelhoes besteld.
Heb dezelfde case ook alweer een klein half jaartje om m'n iPhone zitten. De bescherming die hij biedt is fantastisch (combinatie van hard en zacht plastic is echt geweldig en zorgt voor zowel schokbestendigheid als een kwalitatief goed aanvoelende grip), maar ook bij mij zijn aan de binnenkant al meerdere (kleine) beschadigingen te zien. Dit mede omdat de case van binnen op een paar plekken toch niet helemaal glad blijkt te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
Edit:

Heb mijn zwarte SwitchEasy Tones ook van die webshop ;). Betaald met PP en werd snel geleverd.
Compleet legit dus, en de Tones was voor mij ook het beste hoesje prijs/kwaliteit dat ik kon vinden.
Ik zou zeggen, doen :). iPhone ook met dat hoesje verkocht na 4 maanden wegens omstandigheden. iPhone was helemaal krasloos en zag er gewoon picobello uit.
Zodra de iPhone 5S gereleased wordt, ga ik kijken of ik ofwel de iPhone 5 met een mooie korting kan terugkopen ofte iPhone 5S (maar dat lijkt me onwaarschijnlijk).

[ Voor 10% gewijzigd door Agent 47 op 08-08-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb de Tones, ook van deze winkel. Prima service! Mijn tones lag op een gegeven moment helemaal uit elkaar (zoek maar eens op Amazon reviews, bekend probleem). Kon mijn Tones zo naar deze webshop terugsturen en mocht een nieuwe uitzoeken. Vind een Tones het mooist, dus heb het risico genomen om nogmaals hetzelfde hoesje te nemen. Hopelijk ditmaal zonder problemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Reb87 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:15:
[...]

Ik heb de Tones, ook van deze winkel. Prima service! Mijn tones lag op een gegeven moment helemaal uit elkaar (zoek maar eens op Amazon reviews, bekend probleem). Kon mijn Tones zo naar deze webshop terugsturen en mocht een nieuwe uitzoeken. Vind een Tones het mooist, dus heb het risico genomen om nogmaals hetzelfde hoesje te nemen. Hopelijk ditmaal zonder problemen ;)
Oke goed om te horen dat het ook wel snor zit daar als die na een tijdje kapot gaat. Dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Nieuwe edge sticker gefixt _/-\o_ :9~

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O6lDOWN.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ehm... maarre. die stickers beschermen toch juist NIET het gedeelte wat vaak beschadigt? Namelijk de afgeschuinde randen.

Effe een crosspost van mijn oplossing

Ik heb deze week net m'n iPhone5 omgeruild vanwege een probleempje. Deze was wel wat bekrast aan de randen door 1x een ontmoeting met een betonnen vloer, en 1x een date met een tegelvloer (voor de rest waren er eigenlijk geen krassen).
Dus het is mooi dat ik nu een perfect uitziende model heb.

Aangezien dit de laatste keer dat ik zomaar een omruil kan krijgen, ga ik dit keer maar eens een mooie aluminium bumper en tempered glass screen protector.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DVfJlBml.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IBLY6a1l.jpg

ps. ik maak me wel wat zorgen over de signaal als ik de aluminium bumper gebruik...

De vraag is dus hoeveel van deze claim waar is..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CymNapTl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CY6JA7rl.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door kmf op 11-08-2013 11:58 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Juist wel, ze bedekken alles behalve de 4 netwerk antennes :p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XcB8kb1.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bGWF3XB.jpg?1

[ Voor 51% gewijzigd door Msi92 op 11-08-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:46
kmf schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:34:
Ehm... maarre. die stickers beschermen toch juist NIET het gedeelte wat vaak beschadigt? Namelijk de afgeschuinde randen.

Ik heb deze week net m'n iPhone5 omgeruild vanwege een probleempje. Deze was wel wat bekrast aan de randen door 1x een ontmoeting met een betonnen vloer, en 1x een date met een tegelvloer (voor de rest waren er eigenlijk geen krassen).

Aangezien dit de laatste keer dat ik zomaar een omruil kan krijgen, ga ik dit keer maar eens een mooie aluminium bumper en tempered glass screen protector.

[afbeelding]
[afbeelding]

ps. ik maak me wel wat zorgen over de signaal als ik de aluminium bumper gebruik...

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb deze bumper al maanden, het gewone bereik is er niet minder om, maar voor mijn gevoel is mijn wifi-ontvangst wel verslechterd. Daarnaast houdt de bumper zich ook niet echt mooi, mijn bruine kleur gaat er lichtelijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

G33st schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:58:
[...]

Ik heb deze bumper al maanden, het gewone bereik is er niet minder om, maar voor mijn gevoel is mijn wifi-ontvangst wel verslechterd. Daarnaast houdt de bumper zich ook niet echt mooi, mijn bruine kleur gaat er lichtelijk af.
Ik zal het zien. zal wel 1-2 weken duren alvorens ik het krijg.

Maar voor die prijs maakt het ook niet uit als de kleur het niet houdt. Dat is toch juist de reden dat je die bumpers koopt? Als het goed werkt, koop ik wel een paar extra. Is toch maar iets van 5 euro.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Msi92 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:17:
Juist wel, ze bedekken alles behalve de 4 netwerk antennes :p

[afbeelding]
Ik kan het verkeerd zien, maar ik zie het toch echt niet de edge beschermen. Daar waar de scuffgatelegende zijn oorsprong kent. Afbeeldingslocatie: http://photos.appleinsider.com/12.09.21-Scuffgate-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322649

Ik gebruik al een lange tijd de Puro Plasma Cover Black, heb nog steeds geen krasjes!

Gekocht bij Xtreme-Case.nl voor €16,95

http://www.xtreme-case.nl...ck-/--white-voor-iphone-5

Afbeeldingslocatie: http://www.telforceone.pl/gfx/invents/ToImg0000009450/Img0000009401_oryg.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 322649 op 12-08-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robain
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-05 08:35
Mensen die ervaring hebben met Pong hoesjes?

Deze beweren middels een extra antenne minder straling richting je grijze massa te sturen terwijl ze de ontvangst zouden verbeteren...
Er zijn een paar reviews te vinden, maar geen van degelijke betrouwbare bronnen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

hdtracer schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:24:
Ik heb op dit moment de Ozaki O!coat Spring: http://ozakiverse.com/products/iphone_5/ocoat-spring
[afbeelding]

Erg fijn hoesje wat om de gehele iPhone zit, ook de onderkant, met de speakers opengelaten. Tevens zitten er twee losse bandjes bij, deze span je aan de voor en achterkant van de telefoon om het hoesje heen zodat dit goed strak blijft zitten. Hiervoor zitten ook twee sleuven in het hoesje waar ze perfect invallen. Tevens komt hij net over het randje van je scherm te vallen zodat als de iPhone op de scherm kant legt deze niet de grond raakt en dus niet beschadigd. Ik gebruik hem i.c.m. Spigen Screen Protector GLAS.t SLIM Premium Tempered Glass welke overigens echt geweldig is!
http://www.spigen.com/cel...emium-tempered-glass.html

Hoesje koste 14 euro bij bol...
http://www.bol.com/nl/p/o...09184654/?featuredProduct
is dit nu ook dunste hosje van dit type dat er te krijgen is? Of kan het nog dunner?

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

stickeren en een bumpercase lijkt me perfect.
Ik heb nu een switcheasy en een lederen hoesje voor mijn 4S, maar het aluminium is reeds beschadigd door zandkorrels. Als ik nu deze had gestickerd had ik die schade niet.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• leonvw
  • Laatst online: 04-01 14:49
Vanwege stof op de camerasensor heb ik dinsdag een nieuwe iPhone 5 ontvangen van de Apple Store, oude iPhone heb ik niet in een hoesje gehad dus die had wel wat last van scuffs en een flinke kras in het scherm aangezien ik net de screenprotector verwijderd had en hij juist toen viel :F
Deze wil ik wel netjes houden, dus gisteren de SPIGEN SGP Neo Hybrid EX Slim Vivid Series iPhone 5 Bumper Case Reventon Yellow besteld en zojuist om mijn iPhone gedaan :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ipodhoes.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/372x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/p/spigen-sgp-neo-hybrid-ex-slim-vivid-series-iphone-5-bumper-case-reventon-yellow_2.jpg

Ben er geloof ik wel tevreden mee. Zaten screenprotectors bij voor zowel de voor- als achterkant die er netjes en vlekkeloos opzitten. Wellicht zit de bumper er wel wat losjes omheen... Maar of ik daar last van zal hebben, merk ik wel met de tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:34

Flipm0de

geen

Ik zie op een nederlandse website (budgetkoop.nl) de BookBook staan voor 32E. Kan ze verder echt nergens vinden voor minder van de normale 60. Dit moet toch wel te mooi zijn om waar te zijn? De foto die erbij zit is van de bookbook voor de 4s ipv de 5. Zulke dingen vind ik altijd net slordig en komt dan niet professioneel over.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Mijn aluminium bumper en tempered glass screenprotector zijn binnen. kmf in "[iPhone 5] Hoesjes / cases"

Heel tevreden mee. Bumper ziet er goed uit en screenprotector voelt gewoon goed aan (niet stroef zoals de plastic protectors)

Ik moest m'n docks wel een beetje verbouwen om de iphone toch in te kunnen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ben alvast wat iPhone 5 producten aan het zoeken (aanschaf zal waarschijnlijk in oktober gebeuren). Maar deze moet ik ff delen:

6 screenprotectors à $ 0,99.

http://www.ebay.com/itm/6...ctors&hash=item4ac5d2ac07

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

RickvN schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:47:
Ben alvast wat iPhone 5 producten aan het zoeken (aanschaf zal waarschijnlijk in oktober gebeuren). Maar deze moet ik ff delen:

De 5s mag ik hopen :)

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Dat weet ik nog niet. Als het prijsverschil niet groot is en blijkt dat het het waard is, misschien wel ja. Maar voor alleen de vingerafdrukherkenning ga ik de 5s niet kopen. Koop 'm prepaid dus wacht het rustig af.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 538714

Spam is niet de bedoeling.

[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 08-09-2013 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-04 17:17

pclinde

TechGaming.nl

Graag een TR maken en niet reageren in het topic :)

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 08-09-2013 02:51 ]

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Anoniem: 86020

Sinds een dag een Belkin View Case rond mijn iPhone 5 zitten. De case voelt solide aan, heeft een transparante achterkant en een vrij dikke rubberen bumper. Aan de voorkant komt de bumper iets boven het scherm uit, waardoor je het toestel ook veilig met het scherm naar onder op tafel kunt leggen. Nadeel is dat de doorzichtige achterkant vrij snel krassen vertoond.

Ik heb er tevens een screenprotector van Belkin opgezet. Deze heeft als nadeel dat je er werkelijk alles op ziet. Vingerafdrukken zijn snel zichtbaar. De protector zelf is niet stroef. Je merkt bijna niet dat hij erop zit.

Op zich twee prima producten, voor een redelijke prijs.

• kmf
  • Niet online

kmf

RickvN schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:47:

Je kan beter 6x 1 dollar uitgeven voor een goede (glazen) screenprotector dan 6 slechte plastic screenprotectors voor 1 dollar.

Maar da's mijn mening. Mijn "tempered glass film for iphone 5" koste me 6.8 dollar en is de eerste screenprotector waar ik echt tevreden mee bent.
Gewoon helder en belangrijkste: het voelt niet anders aan dan het scherm. Want het is gewoon glas.
Alleen is het oleofobe laagje op de protector niet zo goed als die van het scherm zelf.

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:34

Bas90

Addicted2bass

kmf schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:34:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb zeeeer slechte ervaringen met alu bumpers.. M'n vader liet mijn telefoon 1 x vallen waardoor de iPhone een stuk uit het scherm miste (o.a...).

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:38
Ik zit te eraan denken om de Spigen Case Linear Metal te kopen.
Iemand ervaring mee?

http://www.spigen.com/cel...-5-case-linear-metal.html

• Draakje5
Als ik een 5s ga kopen, kan ik toch ook gewoon een iphone 5 hoesje er om heen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:38
Draakje5 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:33:
Als ik een 5s ga kopen, kan ik toch ook gewoon een iphone 5 hoesje er om heen nemen?
Ja, het zijn gewoon de zelfde afmetingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
larsiey schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 21:06:
[...]

Ja, het zijn gewoon de zelfde afmetingen.
Oke vreemd want ik zie bijv. Van het merk bodyguardz screen protectord voor de iphone 5 en andere alleen voor de 5s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:29
Voor een screenprotector maakt het wel uit, omdat de 5S met zijn Touch ID sensor een andere uitsparing nodig heeft dan de home knop bij de 5. Voor een hoesje of bumper maakt het niet uit.

• Scrtz
jorikc schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 21:24:
Voor een screenprotector maakt het wel uit, omdat de 5S met zijn Touch ID sensor een andere uitsparing nodig heeft dan de home knop bij de 5. Voor een hoesje of bumper maakt het niet uit.
Ligt eraan hoe groot de uitsparing is voor de camera en flitser, aangezien de 5S 2 flitsers gebruikt. Maar ik denk wel dat de meeste hoesjes hier nogsteeds omheen passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322649

Had 'm al eerder gepost maar nu een foto dat ie om m'n iPhone zit.

Puro Plasma Cover Black gekocht bij: http://www.xtreme-case.nl...ck-/--white-voor-iphone-5

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/11ucnzn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Anoniem: 322649 schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:10:
Had 'm al eerder gepost maar nu een foto dat ie om m'n iPhone zit.

Puro Plasma Cover Black gekocht bij: http://www.xtreme-case.nl...ck-/--white-voor-iphone-5

(...)
Ziet er mooi uit. Enig idee wat de precieze afmetingen zijn?

Ik heb al een tijdje de SwitchEasy Tones om m'n iPhone 5 heen zitten. Afgezien van een paar opgelopen scuffs door scherpe puntjes in de case zelf, ben ik er aardig tevreden mee.

Ik ben nu alleen op zoek naar een nieuwe case die minder bulky is en meer van de telefoon zelf laat zien. Daarbij wil ik wel dat de gehele boven- en onderkant ook bedekt is. (Zacht) plastic heeft de voorkeur, en opstaande randen zou mooi zijn (al verwacht ik dat niet te vinden bij minimalistische cases). Qua kleur heb ik 'm dus het liefst zwart/grijs transparant (heb een zwarte iPhone).
Tot nu toe komt de Desmay Slight 5 het dichtst in de buurt.

Heeft iemand nog andere suggesties voor soortgelijke cases?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:46
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img513/8492/dp6q.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img821/7763/yi62.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img194/3528/12l6.jpg

Spigen Neo Hybrid Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 08:57
En ik maar foto's zoeken van de Spigen Neo Hybrid Case silver satin met een zwarte iphone 5.
Super bedankt G33st, nu heb ik een idee hoe dat eruit ziet. Zat namelijk te twijfelen tussen de silver satin of metal slate.

Iemand ervaring met de Vaultskin Lexx voor de Iphone 5?
YouTube: Vaultskin Lexx Wallet Case for iPhone 5
Lijkt me ook wel super fijn en praktisch
Afbeeldingslocatie: http://www.vaultskin.com/media/catalog/product/cache/1/image/700x700/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/p/iphone_5_wallet_case_by_vaultskin_brown__no4.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door CDRK op 15-09-2013 17:29 ]

Stay Frosty!

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste