Onzin
Bij beiden verminderd de ontvangst maar hebben een VERSCHILLENDE oorzaak. Antennegate komt ENKEL door het unieke design van de iphone4 , de iphone 3gs heeft OOK deathgrip maar NIETantennegate .
Dit is al ontelbare malen uitgelegd op internet en nu enkele keren hier.
De fout daarin is wel degelijk toegegeven, anders hadden ze geen persconferentie gegeven en het Bumper Case Program opgezet, lijkt mij.
Toon me dan maar eens waar men zegt dat het aan het ontwerp van de iphone zelf ligt (en dan spreek ik van antennegate) .
Gast, leer eens lezen. Het gaat er puur om dat er een markt is voor een accessoire, in dit geval een case. Dat heeft niets te maken met je gebrek aan begrijpend lezen en zoals je het hier wenst te plaatsen.
Er is een markt omdat mensen erover klagen, indien het geen probleem was was er geen markt .
Oh? Vandaar dat je je iPhone gewoon binnen 30 dagen terug kunt brengen als het je niet bevalt en dat Apple daar totaal niet moeilijk over doet.
Probeer dat maar eens in belgie waar de meeste hun iphone niet van apple kopen, of na de 30 dagen voor een "gekend" probleem zoals dit.
Heb het zelf meegemaakt met de bedrijfs iphone 3g met haarscheurtjes. Ook zo'n probleem dat ze nooit erkende en waar velen last mee hadden.
Ik hoor ze al afkomen "gebruikserfout"
Wat wil je trouwens bereiken met het random gebruiken van "semantiek"?
Random? 1 keer
En het ging hem erover of apple de fouten erkend . In mijn ervaring doen ze dat niet , zoals ik al zei zoals de meeste grote bedrijven dat niet doen.
Het heeft er mee te maken hoe je in het algemeen in het leven staat en hoe je jezelf presenteert. Daar is veel uit af te leiden, maar ik zal je verder niet belasten met dergelijke informatie. Aan een dood paard trekken is immers onbegonnen werk.

En maak jij gerust maar een beeld op van mensen aan de hand van enkele posts waar je duidelijk niet mee akkoord bent. DAT zegt veel meer over een persoon dan een schriffoudt in een snel getpte post.
Edit: die laatste zin trek ik ook even door naar mijn persoonlijke mening over jou hier en ik ga dan ook echt geen moeite meer in jou steken. Of je nu hierop reageert of niet, ik laat het zitten.
Had het al vroeger verwacht, mensen die geen fouten van "hun" merk kunnen zien hebben meestakl weinig intresse in een discussie waar "hun" merk negatief in voorkomt.