Ik negeer niets, ik geef je antwoord en daar kun jij op reageren of gewoon laten voor wat het is. Daarnaast snap ik geen fluit van je zin.k995 schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:53:
Omdat je het echte probleem negeert, sorry heb het al 3 maal uitgelegd, je wil het duidelijk niet snappen omdat apple ooit dat probeerde te verbergen, jouw keuze.
Dus een website die het over de mogelijkheid van hoesjes heeft, vind jij genoeg om als conclusie te trekken dat er commotie over was? Wat een referentiekader heb jij zeg. Overigens is het gewoon "inderdaad" en een "iPod".Idd en datw as als reactie dat men bij de ipod die ook kraste er geen commotie rond maakte, dat artikel toont aan van wel.
Dat is gewoon een nieuwsbericht over het feit dat HTC reageert en toestellen vervangt in plaats van repareert. Geen terugroepactie.http://crave.cnet.co.uk/m...ue-promises-fix-50007612/
Stond hierboven ook al ergens zoals ik al zei.
Zal je baas blij mee zijn als je halfbakken werk uitvoert, want "ach, het is toch werk en m'n boodschap komt over"? Nogmaals, je gebrekkige zinsconstructies én foute informatie die je verspreidt, ondermijnen je geloofwaardigheid.Ik heb weinig tijd, de boodschap komt over, weeral je eigen keuze wat je daarmee doet.
[ Voor 4% gewijzigd door me_mrtn op 24-09-2012 15:15 ]