Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:49
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:57:
Als je een zacht 'geratel' hoort bij de camera is dit de autofocus, die hoort een klein geluidje te maken! :)
Ja dit heb ik ook.. Absoluut niet storend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-07 22:36
Ik heb 3 weken geleden mijn iPhone 5 gekocht in een BelCompany winkel. Nu heb ik last van een klikkend scherm af en toe. Bij de kleinste aanraking klikt hij. Soms is het even weg en soms is het er de hele tijd...

Is hij nog om te ruilen in de Apple Store Amsterdam of doen ze dit alleen binnen 14 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Voor garantie kan je ook naar Apple Store in Amsterdam gaan. Even via internet een afspraak maken met de Genius bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:51
Even een update van mijn kant.

Net voor de 2e maal met Apple Support gebeld om mijn creditcardgegevens door te geven voor de 'Express Replacement' af te ronden, want wil graag mijn iPhone 5 omruilen/repareren omdat alle externe knoppen los in hun slot te bewegen zijn.

En nu kreeg in van de meneer te horen dat ik dus een nieuw (misschien refurished?) exemplaar krijg toegezonden en dat ik daarna mijn huidige iPhone 5 moet opsturen die ze gaan maken en daarna bij Apple houden.

Ik heb nu dus een omruiling, in plaats van een reparatie van mijn huidige iPhone 5. Niet dat ik dit erg vind, maar ik was toch wel even verbaast. Want bij het vorige gesprek met Apple Support kon ik er op uitmaken dat ze met Express Replacement bedoelen dat ik voor de 1/2 weken die ze nodig hebben om mijn iPhone 5 te maken even een iPhone 5 van hun te leen krijg. Maar hij wordt dus blijkbaar omgeruild?

Was echt even verbaast, want de vorige meneer zei dat ze niet aan omruilen deden omdat ik hem al langer dan 2 weken had. Deze meneer vroeg daar niet eens naar. :9

Maar goed dat ik dit nu weet zodat ik o.a. mijn hoesje kan redden :o.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:52
AntraXxX schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:50:
Even een update van mijn kant.

Net voor de 2e maal met Apple Support gebeld om mijn creditcardgegevens door te geven voor de 'Express Replacement' af te ronden, want wil graag mijn iPhone 5 omruilen/repareren omdat alle externe knoppen los in hun slot te bewegen zijn.

En nu kreeg in van de meneer te horen dat ik dus een nieuw (misschien refurished?) exemplaar krijg toegezonden en dat ik daarna mijn huidige iPhone 5 moet opsturen die ze gaan maken en daarna bij Apple houden.

Ik heb nu dus een omruiling, in plaats van een reparatie van mijn huidige iPhone 5. Niet dat ik dit erg vind, maar ik was toch wel even verbaast. Want bij het vorige gesprek met Apple Support kon ik er op uitmaken dat ze met Express Replacement bedoelen dat ik voor de 1/2 weken die ze nodig hebben om mijn iPhone 5 te maken even een iPhone 5 van hun te leen krijg. Maar hij wordt dus blijkbaar omgeruild?

Was echt even verbaast, want de vorige meneer zei dat ze niet aan omruilen deden omdat ik hem al langer dan 2 weken had. Deze meneer vroeg daar niet eens naar. :9

Maar goed dat ik dit nu weet zodat ik o.a. mijn hoesje kan redden :o.
Apple doet, naar mijn weten, vrijwel nooit reparatie aan iPhones (tenzij het bijvoorbeeld een nieuwe backplate voor de iPhone4 is). Je krijgt bijna altijd een nieuwe/refurb. Express Replacement is sowieso een nieuwe/refurb. Zij sturen de nieuwe op, jij stuurt je oude terug en daarmee is de zaak af. Stuur je 'm niet terug dan krijg je een boete die van je creditcard geboekt wordt.

EDIT: Overigens sturen ze je bij Express Replacement wel alleen de telefoon en stuur jij alleen de telefoon terug. De accessoires krijg je niet nieuw en de replacement komt (meestal) in een witte, niet retail doos.

[ Voor 6% gewijzigd door virofi op 08-11-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt dus neer op reparatie, alleen krijg je dan de telefoon van een ander en niet je eigen telefoon terug. Ik begreep dat je eigenlijk nooit een nieuwe krijgt, tenzij er direct uit de doos iets mee was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:51
De knoppen zaten inderdaad al los vanuit de doos.
Maar over die creditcardgegevens: die gebruiken ze inderdaad voor als ik mijn huidige iPhone 5 niet opstuur. Maar ik word nu toch niet voor €29 gelapt of wel?
Want wat ik de vorige keer opmaakte was dat ik dus €29 moest betalen voor de Express Replacement, maar ik val toch gewoon 100% onder de garantie dus dit zou toch niets moeten kosten?
Hmm ben even in verwarring nu...

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
AntraXxX schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:05:
De knoppen zaten inderdaad al los vanuit de doos.
Maar over die creditcardgegevens: die gebruiken ze inderdaad voor als ik mijn huidige iPhone 5 niet opstuur. Maar ik word nu toch niet voor €29 gelapt of wel?
Want wat ik de vorige keer opmaakte was dat ik dus €29 moest betalen voor de Express Replacement, maar ik val toch gewoon 100% onder de garantie dus dit zou toch niets moeten kosten?
Hmm ben even in verwarring nu...
Je betaald wel de 29euro voor Express Replacement (trouwens wel alleen als je geen Applecare hebt afgesloten voor je iPhone). Standaard procedure is dat jij hem eerst opstuurt en dat Apple na ontvangst een nieuwe stuurt. Express Replacement is dus niet standaard procedure, en kost daarom 29,-. Moet zeggen dat ik het er zelf graag voor over had de keren dat ik er gebruik van moest maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:05
iPhone schermpje gerepareerd voor 20 euro.

Lekker makkelijk en geen verschil tussen een chinees gorrila glas of een apple gorilla glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Nou, naar aanleiding van de foto's die ik gemaild heb naar Apple geen reactie meer gehad. Telefonisch zeggen ze dat Vodafone het moet afhandelen, maar blijkbaar kunnen ze in Apple Store in Amsterdam wel gewoon omruilen, of je nou bij Vodafone gekocht hebt of niet. Helaas ben ik de komende dagen niet in staat naar Amsterdam te gaan... Zit niks anders op om toch maar WEER terug te sturen naar Vodafone... GRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Draakje5 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:23:
Lekker makkelijk en geen verschil tussen een chinees gorrila glas of een apple gorilla glas.
En dit baseer je op? Uiterlijk? Doorzichtigheid? Of heb je daadwerkelijk een krastest o.i.d. gedaan? Think not.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Laatst online: 10-07 22:36
Ik heb maar een genius afspraak gemaakt voor zaterdag om hem proberen te ruilen. Het klikken van het scherm gebeurt niet altijd en zodra het gebeurt is het weer een tijdje weg. Als ik een beetje kracht zet op de metalen rand hoor je wel telkens een tik.
Heb wel 2 filmpjes van het probleem en dat je het scherm ook hoort tikken dus hopelijk is het voldoende want wie weet wordt het steeds erger en heb ik straks een los scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Production week: 43 (October)
Name: iPhone 5
Colour: Black
Capacity: 16GB
Factory: C3 (China)

1 miniscuul scufje aan de achtergrond. Is zo klein dat je het eigenlijk niet ziet:).

Heb wel problemen met mn 3g, eens kijken waar dat aan ligt. Provider of de iPhone...

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 16:41
Bij mij liet de verf aan de onderkant van het touchscreen los rondom de homebutton.
T-Mobile gebeld en 3 dagen later had ik een nieuwe.
Top service van T-Mobile en Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:43

janklp

FortyTwo Capital

Vandaag eindelijk een goede iPhone 5 opgehaald bij de Apple Store. Derde bezoek in een maand tijd, maar nu wel een onbeschadigde telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:27
Beeeeh, sinds vandaag reageert mijn lockknop niet meer goed. Ik moet stevig aan de linkerkant drukken om te (un)locken. Zo maar even met Amsterdam bellen over het hoe en wat.

Edit: even gebeld, afspraak met de Genius Bar gemaakt. Waarschijnlijk wordt het of ter plekke opgelost of krijg ik een vervangend toestel. Keurig dus. :)

[ Voor 31% gewijzigd door me_mrtn op 09-11-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Draakje5 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:23:
iPhone schermpje gerepareerd voor 20 euro.

Seriously?
Het goedkoopste display wat ik op ebay tegen kom is $125,99

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Underworld schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 22:07:
[...]

Seriously?
Het goedkoopste display wat ik op ebay tegen kom is $125,99
Dat is een ouder model hé. Maar goed, dat heb ik al eerder aangestipt dat het voor zo'n bedrag niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik heb mijne 2 november ontvangen. In perfecte staat gelukkig maar on/off knop rammelt klein beetje.
Alleen had ik er al een screenprotector van 30 euro op gedaan.... dus vind het zonde om hem nu terug te brengen en het stoort me niet.

Wat mij toch het meest verbaasde is toen ik met mijn serienummer de productiedatum ging opzoeken.

Iphone ontvangen van Vodafone op: 2 november (week 44)
Production week: 36 (September)
Iphone: White 16GB

Ik heb dus op 2 november een Iphone ontvangen die precies 2 maanden daarvoor geproduceerd is.

Gaat het denk je om een refurbished model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:11

Niek_1981

Think Different.

Brad Pitt schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:04:
[...]

En dit baseer je op? Uiterlijk? Doorzichtigheid? Of heb je daadwerkelijk een krastest o.i.d. gedaan? Think not.
Tuurlijk niet! Draakje en krasssen? :D Die werd al lijp toen er een mini scuff in zat laat staan dat hij zelf gaat krassen... _O-

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
D2FValinor schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:56:
Ik heb mijne 2 november ontvangen. In perfecte staat gelukkig maar on/off knop rammelt klein beetje.
Alleen had ik er al een screenprotector van 30 euro op gedaan.... dus vind het zonde om hem nu terug te brengen en het stoort me niet.

Wat mij toch het meest verbaasde is toen ik met mijn serienummer de productiedatum ging opzoeken.

Iphone ontvangen van Vodafone op: 2 november (week 44)
Production week: 36 (September)
Iphone: White 16GB

Ik heb dus op 2 november een Iphone ontvangen die precies 2 maanden daarvoor geproduceerd is.

Gaat het denk je om een refurbished model?
Als je een nieuw toestel koopt, die in retail verpakking wordt geleverd, is het 100% zeker geen refurbished model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21
Nog even geduld, volgende maand beginnen ze de 5S al te testen.
http://www.digitimes.com/news/a20121112PB200.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Lijkt me nogal sterk, de 5 is nog niet eens normaal leverbaar en dan zou in het 1e kwartaal van 2013 de opvolger al daar moeten zijn? Stemmingmakerij denk ik zo. Je mag al blij zijn als je in het 1e kwartal van 2013 de iphone 5 kunt krijgen zonder wachttijd.

[ Voor 10% gewijzigd door bear87 op 12-11-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
En de ontwikkelkosten van de 5 niet geheel uitbuiten? Dismissed, volgende gerucht aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je al bij de Apple Store geweest? :)
me_mrtn schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:05:
[...]

Dat is een ouder model hé. Maar goed, dat heb ik al eerder aangestipt dat het voor zo'n bedrag niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:24:
Ben je al bij de Apple Store geweest? :)
[...]
Nee, heb morgen een afspraak staan. Gezellig weer vijf uur treinen in m'n uppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een toeval! Hoelaat, ik mag morgen ook haha.. 15:10
me_mrtn schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:36:
[...]

Nee, heb morgen een afspraak staan. Gezellig weer vijf uur treinen in m'n uppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:36:
Wat een toeval! Hoelaat, ik mag morgen ook haha.. 15:10
[...]
Iets eerder, 14.50 uur. Het probleem is in de paar dagen alleen maar erger geworden overigens. Kan nauwelijks m'n lockknop nog meer goed gebruiken. Dus ik gok dat ze er weinig ter plekke aan kunnen doen, dus dat wordt een nieuw toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad, lijkt mij ook! Zou mooi zijn.
Ik heb last van het bekende 'lichtlek' onder de lockknop en mijn homeknop doet heel raar... Hoop dat ze er ook iets aan kunnen doen, lijkt me geen top kwaliteit voor een iPhone 5..
me_mrtn schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:43:
[...]

Iets eerder, 14.50 uur. Het probleem is in de paar dagen alleen maar erger geworden overigens. Kan nauwelijks m'n lockknop nog meer goed gebruiken. Dus ik gok dat ze er weinig ter plekke aan kunnen doen, dus dat wordt een nieuw toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
me_mrtn schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:28:
En de ontwikkelkosten van de 5 niet geheel uitbuiten? Dismissed, volgende gerucht aub.
Eens, totaal loos gerucht lijkt me. Alsof Apple inderdaad niet eerst de investeringen wil terugverdienen. Wat uiteraard wel mogelijk is is dat ze misschien onderdelen vervangen/verbeteren.

Overigens ontving ik vandaag mijn 3e iPhone 5, de eerste twee kwamen beschadigd uit de doos, de derde, die ik dus vanochtend ontving, heeft een niet functionerende WiFi chip. Erg frustrerend. Ook dit schijnt, naast de scuffs, een bekende issue te zijn met de iPhone 5, waar AppleCare in elk geval ook van op de hoogte is.

Deze was trouwens wel scuff vrij en een week later (week 43) van de band gerold. Leek me geen refurb, maar gewoon backup productie. Benieuwd hoe de volgende uit de doos komt, we blijven proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05
virofi schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:56:
[...]

Eens, totaal loos gerucht lijkt me. Alsof Apple inderdaad niet eerst de investeringen wil terugverdienen. Wat uiteraard wel mogelijk is is dat ze misschien onderdelen vervangen/verbeteren.

Overigens ontving ik vandaag mijn 3e iPhone 5, de eerste twee kwamen beschadigd uit de doos, de derde, die ik dus vanochtend ontving, heeft een niet functionerende WiFi chip. Erg frustrerend. Ook dit schijnt, naast de scuffs, een bekende issue te zijn met de iPhone 5, waar AppleCare in elk geval ook van op de hoogte is.

Deze was trouwens wel scuff vrij en een week later (week 43) van de band gerold. Leek me geen refurb, maar gewoon backup productie. Benieuwd hoe de volgende uit de doos komt, we blijven proberen!
krijg je meteen een nieuwe bij een ''defecte'' of beschadigde? of moet je ook nog bepaalde tijd wachten? en heb je de iphone via apple zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogieer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-04-2023
Heb m'n zwarte iPhone 5 nu ongeveer een maand, deze kwam gaaf bij de Applestore vandaan alleen ondanks het gebruik van een case vanaf het eerste moment, en dat ik er erg voorzichtig mee ben geweest zitten er sinds kort allemaal puntjes (aluminium) achter op de telefoon. Maar eens bellen met Apple erover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik zit nu nog aan de Genius Bar ivm met de lockbutton. Kreeg zonder problemen een nieuwe. Die is op dit moment even aan het herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
@Rogieer
Ik had om mijn iphone4 ook een softshell case, Aangezien deze altijd in mijn broekzak zat zijn er toch kleine stukjes vuil/zand tussen gekomen. De achterkant was nog punt gaaf maar de bezel had overal puntjes/schuur plekken. Ik kan mij voorstellen dat de achterkant en bezel van de iphone5 hier nog veel gevoeliger voor zijn. Ik denk dat jij hier nu ook last van hebt en de mensen die er nog geen last van hebben het wel gaan krijgen, tenzij de iphone in een handtas oid zit welke vrij van vuil is :*) . Mijn iphone5 zit nu dus ook in een sleeve.

[ Voor 14% gewijzigd door Nowa op 13-11-2012 16:26 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
@ Nowa

En daarom snap ik de populariteit van cases ook niet..ik gebruik ook een sleeve, om ondere andere de reden die jij noemt. En het zijn overigens niet alleen Iphones die krasjes krijgen van een case, geen enkele telefoon vindt het fijn om een case te hebben waar een zandkorreltje tussenzit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Laatst online: 15-07 14:05
bear87 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:42:
@ Nowa

En daarom snap ik de populariteit van cases ook niet..ik gebruik ook een sleeve, om ondere andere de reden die jij noemt. En het zijn overigens niet alleen Iphones die krasjes krijgen van een case, geen enkele telefoon vindt het fijn om een case te hebben waar een zandkorreltje tussenzit!
denk dat de meeste een case hebben voor als hij op de grond valt. dan helpt zoon sleeve vrij weinig als jij je iphone in je hand hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:34
Yep, dan heb je een krasloze telefoon met gebroken scherm. Wel mooi, maar ik verkies het omgekeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Kijk net naar de productieweek van m'n vervangende iPhone en die komt uit week 38 uit fabriek C3. Een week jonger dan m'n oude iPhone. Verder is ie perfect gaaf.

[ Voor 9% gewijzigd door me_mrtn op 13-11-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ik heb een verzekering welke valschade etc. dekt. Dus daar maak ik me niet zo druk om. Geef alleen aan waar de slijtage vandaan komt. Wat de mensen er mee doen moeten zij zelf bepalen.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

me_mrtn schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:04:
Ik zit nu nog aan de Genius Bar ivm met de lockbutton. Kreeg zonder problemen een nieuwe. Die is op dit moment even aan het herstellen.
Uit de originele verpakking? Met andere woorden: een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
deurmatje schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:52:
[...]

denk dat de meeste een case hebben voor als hij op de grond valt. dan helpt zoon sleeve vrij weinig als jij je iphone in je hand hebt
Een hardcase die de schok 1:1 doorgeeft helpt ook vrij weinig/niks tegen op de grond vallen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Janusz schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:08:
[...]

Vermoed eentje uit "een wit doosje". Dat zijn over het algemeen refurbs, al heb ik het idee dat die er nog niet zijn voor de iPhone 5. Ik kreeg een "refurb" die uit week 43 kwam, mijn originele kwam uit week 41. Overigens had de "refurb" wel WiFi issues, maar dat hebben nieuwe uit retail dozen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Janusz schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:08:
[...]

Dat heb ik niet gezien eerlijk gezegd, ik gok er op dat het een wit doosje was. Ik was op dat moment bezig met mijn oude te wissen en een krabbel te zetten. Maar er was niets aan te zien, geen rammel, geen krasje, geen putje of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
My god... Ook vervangend exemplaar nummer vier zit onder de deukjes. Zucht... Om samen te vatten:
- 1e exemplaar (week 37), deukjes
- 2e exemplaar (week 42), deukjes
- 3e exemplaar (week 43), kapotte WiFi chip, verder perfect
- 4e exemplaar (week 38), deukjes
En we gaan weer Apple bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

virofi schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:03:
My god... Ook vervangend exemplaar nummer vier zit onder de deukjes. Zucht... Om samen te vatten:
- 1e exemplaar (week 37), deukjes
- 2e exemplaar (week 42), deukjes
- 3e exemplaar (week 43), kapotte WiFi chip, verder perfect
- 4e exemplaar (week 38), deukjes
En we gaan weer Apple bellen....
Wat versta je onder deukjes?
Kan je eens een foto plaatsen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Ik heb hier 10 iPhones ontvangen recent (12 November), deze hebben allemaal géén defecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Tha BasZ schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:43:
Wat versta je onder deukjes?
Kan je eens een foto plaatsen misschien?
Dit soort "deukjes". Zitten er meerdere op, maar deze is het meest prominent. Misschien ben ik een mierenneuker, maar ik vind dat dit soort beschadigingen niet horen bij een nieuw product. Apple is het daar trouwens mee eens, gezien het gemak waarmee ze deze omruilen.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/ip5qmb.png

[ Voor 43% gewijzigd door virofi op 14-11-2012 16:14 ]

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:53

*knip*

Reageer dan gewoon niet... :/

[ Voor 77% gewijzigd door Whieee op 16-11-2012 19:38 ]

Verwijderd

Bij een collega: iphone 5 32gb geswapped voor een defecte iphone 4 32GB onder garantie door T-mobile, volgens het serienummer uit week 43 c3 fabriek, geen beschadigingen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 15:33 ]

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
Dit soort reacties waarderen we hier niet echt. Zeg dan gewoon niks.

Voor een apparaat van 700 euro en meer mag je dit niet verwachten. En Apple vindt dat ook. Of je dan ook daadwerkelijk naar de Apple Store gaat om de telefoon te ruilen is een persoonlijke keuze. Sommigen boeit het niet zo en sommigen zijn nou eenmaal 'mierenfuckers'. Deal with it.

[ Voor 7% gewijzigd door Whieee op 16-11-2012 19:40 ]

• virofi
Goeie oplossing! ;w
Safaci schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:45:
Voor een apparaat van 700 euro en meer mag je dit niet verwachten. En Apple vindt dat ook. Of je dan ook daadwerkelijk naar de Apple Store gaat om de telefoon te ruilen is een persoonlijke keuze. Sommigen boeit het niet zo en sommigen zijn nou eenmaal 'mierenfuckers'. Deal with it.
Precies. Ik ben me ervan bewust dat niet iedereen om een dergelijke beschadiging z'n telefoon om wil ruilen; prima. Ik vind het persoonlijk gewoon niet kunnen. Als Apple de iPhone5 niet zonder beschadigingen weet te produceren, dan moeten ze 'm niet op de markt brengen. Aangezien Apple meer dan begripvol is lijkt het me inderdaad duidelijk dat Apple ook vindt dat dit niet hoort.

Persoonlijk vind ik met een stift aan de slag gaan echt belachelijk, maar goed; als je daarmee geholpen bent, prima!

[ Voor 2% gewijzigd door Whieee op 16-11-2012 19:40 ]

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

virofi schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:51:
[...]

Dit soort "deukjes". Zitten er meerdere op, maar deze is het meest prominent. Misschien ben ik een mierenneuker, maar ik vind dat dit soort beschadigingen niet horen bij een nieuw product. Apple is het daar trouwens mee eens, gezien het gemak waarmee ze deze omruilen.

[afbeelding]
OK ja, dit zijn echt deukjes inderdaad...

Lijkt me niet acceptabel!

Helemaal nie voor dat geld! 8)7

Verwijderd

Hier exact hetzelfde verhaal....

Gisteren in een kleine drie weken tijd, via T-Mobile, de 4e iPhone 5 in huis gekregen.

De eerste had twee beschadigingen aan de onderkant, de tweede had wat kleine krasjes op de achterkant en een beschadiging onder het glas in de linker bovenhoek, de derde had een beschadiging aan de onderkant en een niet goed werkend beeldscherm. Alsof er twee extra spots vanaf de bovenkant op het scherm schenen en er liep een 'balk/schaduw' door het beeld.

De vierde heeft een minimale beschadiging aan de rechter zijkant. Los van het feit dat T-Mobile niet meer wil omwisselen, annuleren en nieuw bestellen (hopende op andere levering zonder problemen) was de enige optie, ben ik er ook wel klaar mee. Ik ben erg zuinig op mijn spullen, voor sommige zal ik onder de categorie "mierenfucker" vallen, maar omdat de beschadiging minimaal is ben ik een bepaalde korting akkoord gegaan. Voorgaande gaat erg tegen mijn gevoel in, er hoort tenslotte gewoon een probleem vrij toestel geleverd te worden, een nieuwe auto koop je tenslotte ook niet met een kras/deuk op de motorkap... Ik heb alleen geen zin meer in dat gezeur, voor de derde omruiling heb ik 45 minuten aan de lijn moeten hangen.

Ik ben erg blij met de Apple producten die wij in huis hebben, het werkt perefct en voor ons beter dan bv Android, maar we kunnen er denk ik kort over zijn dat Apple hier een flink productie probleem te pakken heeft en dat dit voor een toestel van € 670 euro te slecht voor woorden is.

Ik moet er wel bij zeggen dat mijn vrouw een witte iPhone zonder problemen heeft en dat ook vrienden van ons en aantal zwarte iPhone zonder problemen hebben ontvangen. Maar goed, gezien mijn persoonlijk ervaring en de ervaringen o.a. hier in het topic spreekt het denk ik voor zich.

• virofi
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:50:
Hier exact hetzelfde verhaal....
[...]
Brrr, te herkenbaar. Mij werd gister door de Applecare meneer verteld dat hij er ook niet omheen wilde draaien en dat er inderdaad gewoon problemen zijn met de productie van de zwarte iPhone5 en dat ze er alles aan doen om het op te lossen. Apple is er dus absoluut van op de hoogte, krijgt er veel meer dan normaal terug om de problemen in dit topic en vindt, net als wij klanten, dat het gewoon niet hoort.

Als je kunt kiezen tussen een stift of een oplossing van Apple, dan kies ik altijd voor het laatste. De service die ze bieden is niets anders dan top te noemen, ook al is het inmiddels frustrerend.

[ Voor 31% gewijzigd door virofi op 15-11-2012 17:08 ]

• Bard1982
  • Laatst online: 18:08
Erg vervelend als je zo vaak terug moet. Je mag inderdaad verwachten dat een nieuw product onbeschadigd is. Ik heb overigens vanmiddag een puntgave zwarte opgehaald in de Apple Store Amsterdam. Geen krasje te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:15

Kroontje

...

Hoe snel beschadigd de telefoon bij normaal gebruik zonder bumpers, cases en/of sleeves? Dus vervoeren in (verder lege) broek- jaszak, op tafel/bureau leggen, met een ring om de vinger, etc, etc.. beschadigd de telefoon dan snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 19:17
Kroontje schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:55:
Hoe snel beschadigd de telefoon bij normaal gebruik zonder bumpers, cases en/of sleeves? Dus vervoeren in (verder lege) broek- jaszak, op tafel/bureau leggen, met een ring om de vinger, etc, etc.. beschadigd de telefoon dan snel?
Dat valt natuurlijk niet te zeggen, maar als je er zo in staat, maal je vast ook niet om een krasje of putje hier en daar :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:15

Kroontje

...

_Brake_ schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:58:
[...]

Dat valt natuurlijk niet te zeggen, maar als je er zo in staat, maal je vast ook niet om een krasje of putje hier en daar :)
Vanwaar uit mijn tekst maak je op hoe ik er in sta? Natuurlijk wil ik geen telefoon vol krasjes en/of deukjes, maar wil de telefoon wel normaal kunnen gebruiken zonder bescherming voorlopig.

Ik ontvang 'm vanavond, zal het aankijken voorlopig en desnoods alsnog een sleeve of case aanschaffen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Kroontje schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:55:
Niet. Ik heb geen ringen om trouwens, maar leg hem gewoon op tafel, schuif wel wat heen en weer af en toe en zit gewoon in mijn broekzak. Mijn eerste 5 was onbeschadigd en mijn nieuwe heeft sinds donderdag nog steeds niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:49
Inmiddels al paar weken in bezit ... En gebruik geen hoes. En n og steeds geen kras of deuk of wat anders. Dus erg tevreden !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Aangezien ik mn sleeve nog niet binnen had heb ik hem een week of twee gebruikt zonder sleeve.
Is gelukkig niks gebeurt maar ben toch wel blij dat ik er een sleeve om heb nu, gaat er toch wat makkelijker mee om in sommige situatie.
Heb hem er ook lang niet altijd in zitten, ligt er ook vaak op en zal zo (hopenlijk) langer mooi blijven dan dat je hem steeds zo op tafel knikkert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Hier ook zonder sleeve/case etc. en gebruik em gewoon normaal (niet te voorzichtig in ieder geval)...
En nog geen rare scuffs / beschadegingen gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001

GaMbiNo

1337

Mijn Iphone 5 wordt straks omgeruilt vanwege een defecte volumeknop. Nu vraag ik mij dus af of ze de lader en koptelefoon ook weer terug moeten hebben. Kan me niet voorstellen dat ze iemand een tweedehands lader of koptelefoon zouden leveren. En als zij ze dan toch weggooien hou ik ze liever zelf.

Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Natuurlijk werkt het niet zo! Toch logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001

GaMbiNo

1337

Okido, dan geef ik wel gewoon de Iphone terug. Mocht dat toch niet goed zijn hoor ik dat vast wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gister ook perongeluk mijn iphone 5 laten vallen -_- als resultaat dat er een beschadiging zit ( meer een kras ) heel zuurr 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Een kras, heeft ie over de grond geschoven ofzo?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Nog even een update van mijn kant. Ik heb de iPhone 5 nu ruim een maand en zit nog steeds met een perfect toestel met 0 krassen. Ik gebruik geen case of sleeve of wat dan ook, draag het toestel gewoon "naakt" bij me. Het enige waar ik wel op let is dat ik geen sleutels e.d. bij mijn iPhone in dezelfde broekzak doe.
Ik vind de iPhone 5 eerlijk waar de mooiste commercieel verkrijgbare smartphone en was heel bang dat mijn toestel zou snel zou krassen als je op diverse fora en sites kon lezen. Ik denk dat het over het algemeen grotendeels overdreven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Mag schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:08:
Nog even een update van mijn kant. Ik heb de iPhone 5 nu ruim een maand en zit nog steeds met een perfect toestel met 0 krassen. Ik gebruik geen case of sleeve of wat dan ook, draag het toestel gewoon "naakt" bij me. Het enige waar ik wel op let is dat ik geen sleutels e.d. bij mijn iPhone in dezelfde broekzak doe.
Ik vind de iPhone 5 eerlijk waar de mooiste commercieel verkrijgbare smartphone en was heel bang dat mijn toestel zou snel zou krassen als je op diverse fora en sites kon lezen. Ik denk dat het over het algemeen grotendeels overdreven is.
Overdreven is het niet, er is gewoon een groot aantal iPhones die beschadigd uit de doos komen. Het lijkt me ondertussen wel duidelijk dat er gewoon (wellicht in een specifieke fabriek) productieproblemen zijn. Sommige iPhones hebben geen enkel probleem, anderen worden geplaagd door problemen. Dat zelfs Apple het erkend (telefonisch heeft Applecare me al meerdere malen verteld op de hoogte te zijn en te werken aan een oplossing) geeft in elk geval aan dat het niet overdreven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

virofi schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:14:
[...]

Overdreven is het niet, er is gewoon een groot aantal iPhones die beschadigd uit de doos komen. Het lijkt me ondertussen wel duidelijk dat er gewoon (wellicht in een specifieke fabriek) productieproblemen zijn. Sommige iPhones hebben geen enkel probleem, anderen worden geplaagd door problemen. Dat zelfs Apple het erkend (telefonisch heeft Applecare me al meerdere malen verteld op de hoogte te zijn en te werken aan een oplossing) geeft in elk geval aan dat het niet overdreven is.
Dit is dus wat ik bedoel, het is waarschijnlijk gerelateerd aan een verkeerde badge met productie problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
_Brake_ schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 01:32:
Een kras, heeft ie over de grond geschoven ofzo?
Alsof je met het laten vallen van een telefoon geen kras kan krijgen. 8)7

• _Brake_
bram1984 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:14:
[...]

Alsof je met het laten vallen van een telefoon geen kras kan krijgen. 8)7
Dan verwacht ik eerder een deuk / kapot scherm, de 8)7 mag je achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Op dit topic wordt steeds minder gereageerd, denk dat de meeste i5's omgeruild dan wel niet meer in omloop zijn. Of zijn er nog mensen met een recente versie die beschadigd is?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
_Brake_ schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:18:
[...]

Dan verwacht ik eerder een deuk / kapot scherm, de 8)7 mag je achterwege laten.
Prima dat je dat verwacht, maar zo gek is het niet als je een kras krijgt van het vallen. Je telefoon schuift overigens nog wel wat door na de impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Underworld schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:28:
Op dit topic wordt steeds minder gereageerd, denk dat de meeste i5's omgeruild dan wel niet meer in omloop zijn. Of zijn er nog mensen met een recente versie die beschadigd is?
Volgende week krijg ik een echt nieuwe (retail) nadat drie refurbs allemaal met issues (beschadigingen of defecte WiFi) aankwamen. Hopelijk is die helemaal probleem vrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je eens gaan kijken op internet bij de taktik daar bescherm je iphone 5 mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonn0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:19
Vorige week mijn Iphone 5 black (week 43) ontvangen en had geen klachten. Ik hoorde hem wel een keer "klikken" toen ik het scherm linksonder aanraakte. Ik had gehoopt dat het bij deze ene keer bleef, helaas hoor ik de "klik" toch meerdere malen per dag. Net een afspraak gemaakt bij de Apple store in Amsterdam voor eind van de dag, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
iPhone5 nummer 6, productieweek 46; zo klaar mee ondertussen :-(

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/2839/img5282d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Serieus 6 stuks? Damn, dat is niet best. Misschien toch een idee om een witte te pakken? Ik heb in een keer een goede ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mijn iPhone 5 tikt als ik hem neerleg. Rammelt ook als ik hem heen en weer schudt, ook als ik de power button gewoon vasthou.

Had al gelezen dat het waarschijnlijk de camera focus is, maar toen ik de iPhone 5 laatst hoorde trillen en vervolgens een tik hoorde op het einde, dacht ik, misschien is het wel de trilmotor? Meer mensen met dit probleem?

Ik weet het, het is maar een klein iets. Maar als ik de iPhone 5 gewoon normaal neerleg, hoef ik geen tik te horen. Dus misschien maar eens naar Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
bram1984 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:59:
Serieus 6 stuks? Damn, dat is niet best. Misschien toch een idee om een witte te pakken? Ik heb in een keer een goede ontvangen.
Tsja, ik wilde niet voor niets een zwarte. Apple had 't me al aangeboden te switchen naar een witte ("want daar zijn geen problemen mee meneer..."), maar ik wil toch graag een zwarte. Blijkbaar is het toch echt erg lastig om die probleemloos te produceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossiejwt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 11:19
Net mijn Witte 5 binnen, ziet er strak en netjes uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dennischo schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:04:
Mijn iPhone 5 tikt als ik hem neerleg. Rammelt ook als ik hem heen en weer schudt, ook als ik de power button gewoon vasthou.

Had al gelezen dat het waarschijnlijk de camera focus is, maar toen ik de iPhone 5 laatst hoorde trillen en vervolgens een tik hoorde op het einde, dacht ik, misschien is het wel de trilmotor? Meer mensen met dit probleem?

Ik weet het, het is maar een klein iets. Maar als ik de iPhone 5 gewoon normaal neerleg, hoef ik geen tik te horen. Dus misschien maar eens naar Amsterdam.
Nee, ik denk gewoon dat het de autofocus is. Heb namelijk nergens anders mensen met dit probleem gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
MmarkM schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:22:
[...]

Nee, ik denk gewoon dat het de autofocus is. Heb namelijk nergens anders mensen met dit probleem gehoord.
Vreemd dat er ook mensen zijn die het niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonn0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:19
sonn0 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:51:
Vorige week mijn Iphone 5 black (week 43) ontvangen en had geen klachten. Ik hoorde hem wel een keer "klikken" toen ik het scherm linksonder aanraakte. Ik had gehoopt dat het bij deze ene keer bleef, helaas hoor ik de "klik" toch meerdere malen per dag. Net een afspraak gemaakt bij de Apple store in Amsterdam voor eind van de dag, ik ben benieuwd.
Gisteren een nieuw Iphone(week 45) gekregen in de Apple store in Amsterdam :) Ondanks dat ik hem niet bij hun had gekocht deden ze niet moeilijk (4 dagen oud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Wat een onzin zeg. Bij normaal gebruik is dat niet mogelijk, geloof me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Ook al heb ik ondertussen behoorlijk wat deuken en krassen in nieuwe iPhones gezien, ik geloof er geen reet van dat die iPhone twee maanden lang "normaal" gebruikt is. Zo makkelijk krijg je die deuken er nou ook weer niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jariv90
  • Laatst online: 25-11-2022
De mute switch op mijn anderhalf week oude iPhone 5 zit een klein beetje losjes als hij op mute staat. Wanneer hij op normaal staat zit hij als het ware muurvast en op mute is er speling vanaf het scherm naar de achterkant. Nu is mijn vraag of dit normaal is en ik dus aan het zeuren ben. Als je er tegenaan tikt hoor je klein geluidje. Het is een dure telefoon en dan verwacht je toch niet dat er onderdelen licht los zitten.

• Kuhr89
  • Laatst online: 11-09 23:10
Ik heb mijn iPhone nu sinds 3 oktober. Ik merk dat er niet echt krassen zijn, paar kleine beschadigingen die waarschijnlijk door gebruik er zijn gekomen. Ik gebruik wel altijd een sleeve.

Wat ik wel merk is dat de aanhechting bij het scherm en de aluminium, dat hele smalle randje, waar zeg maar het scherm 'inligt'

Daar merk ik dat daar wel wat zilveren plekjes zijn, heeeeel klein en alleen te zien als er een halogeen lamp op staat of je vol in de zon bent. Tijdens het gebruik is het niet te merken, maar als je er specifiek naar kijkt is het wel te zien..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Verwijderd

Vandaag mijnn zwarte iPhone 5 opgehaald. Puntjegaaf!

• Draakje5
Vooruit jongens, jullie hadden gelijk :)

iPhone opengeschroeft, maar touchscreen helaas niet er af te halen totdat het glas alleen overblijft.

Ik vraag me dan wel af waarom men los glas verkoopt voor de iPhone 5 voorkant? Wat moet je met een stukje glas als er bij het originele model het glas niet los te assembleren is van het plastic en touchscreen?

Wordt dus 200 euro of leven met een sterretje rechts onderin de iPhone en een streep door het scherm..

• me_mrtn
Draakje5 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:25:
Vooruit jongens, jullie hadden gelijk :)

iPhone opengeschroeft, maar touchscreen helaas niet er af te halen totdat het glas alleen overblijft.

Ik vraag me dan wel af waarom men los glas verkoopt voor de iPhone 5 voorkant? Wat moet je met een stukje glas als er bij het originele model het glas niet los te assembleren is van het plastic en touchscreen?

Wordt dus 200 euro of leven met een sterretje rechts onderin de iPhone en een streep door het scherm..
Duurt even, maar goed. :) Niet, gewoon afzetters met dat glas.

• Draakje5
Maar dat glas moet toch wel een doel hebben? Bedoel, ze maken toch ook geen glas voor kozijnen waar het glas bij wijze van er niet uit te halen valt?

Misschien dan voor de hele ijverige technici die er ook zelf een nieuw touchscreen op willen monteren ofzo? Nja.. Ik ga het wel eens aan die chinese gast vragen, benieuwd wat 'ie zegt waar het voor is.

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 01:43
Sinds 3 weken trotste eigenaar van een iPhone 5 en hiervoor een iPhone 4/4S in bezit gehad. Tot mijn verbazing heb ik het idee dat de iPhone 5 veel gevoeliger is voor beschadigingen.

Ik heb er bewust geen case omheen zitten omdat dit bij mijn 4s voor schade aan de randen zorgde op het metaal. Nu heb ik alleen een screen protector en een plastic sticker op de achterkant zitten. Alleen aan de randen waar de glasplaten (aan beide kanten) overloopt op het metalen frame zitten snel krassen die te groot zijn bij dagelijks gebruik :-(

• me_mrtn
Draakje5 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:02:
Maar dat glas moet toch wel een doel hebben? Bedoel, ze maken toch ook geen glas voor kozijnen waar het glas bij wijze van er niet uit te halen valt?

Misschien dan voor de hele ijverige technici die er ook zelf een nieuw touchscreen op willen monteren ofzo? Nja.. Ik ga het wel eens aan die chinese gast vragen, benieuwd wat 'ie zegt waar het voor is.
Wie zegt dat het Gorilla Glass 2 is? Ze kunnen wel gewoon gehard glas gebruiken en dat verpatsen voor een leuk bedrag. Jij stonk er ook (bijna?) in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:15
Dinsdag 27-11 een gelukkige nieuwe eigenaar van de iPhone 5. Helemaal puntgaaf op het eerste gezicht qua krassen enz. Nu een aantal dagen in gebruik en had het gevoel dat mijn iPhone een beetje krom liep. Toch maar eens de iPhone uitgebreid onderzocht en toen schrok ik mezelf wezenloos. Er zit een bobbel in mijn scherm. Op het punt waar het scherm tegen het aluminium aankomt. Ik heb hem gekocht bij Vodafone via de F&F actie en vraag mezelf af wat het snelste is om hem om te ruilen. Via Vodafone of Apple? Graag jullie advies...

Fotos bijgevoegd!

http://imageshack.us/photo/my-images/27/img0026tf.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/266/img0025gq.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/11/img0024gz.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/708/img0023qog.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/10/img0022crg.jpg/

Edit: Vooral bij de laatste twee foto's is het heel goed zichtbaar!

EDIT 2: Gaat dus retour richting Vodafone. Krijg binnen een paar dagen een nieuwe iPhone 5.

[ Voor 179% gewijzigd door Redondo1982 op 02-12-2012 23:45 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Mijn iPhone 5 heeft na een paar weken geen beschadigingen, maar vandaag zag ik voor het eerst de "groene gloed" op het ontgrendel-scherm ('Slide to unlock').
Ik heb het probleem naderhand niet meer kunnen reproduceren. Mensen hebben hun iPhone 5 hiervoor al wel omgeruild lees ik via Google.
Zoek op "iphone 5" "groene gloed", of "iphone 5" "green glow".
Man, wat lijkt dit model geplaagd te worden door kwalen. Moet ik me zorgen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Helaas, mijn volledig gave iPhone heeft een stofje in de camera waardoor er altijd een zwart stipje is bij filmen en fotograferen...

Dat wordt dus omruilen... Ben alleen benieuwd waar ik het beste kan zijn zonder te lang zonder iPhone te zitten.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
Ik zou naar de apple store gaan. Ze doen daar over het algemeen helemaal niet moeilijk én ze hebben meer iphones op voorraad = meteen een nieuwe meenemen.
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste