• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Ok, ik lijk een zeur, zeker als ik het zo nalees, maar ben wel degelijk tevreden. De iPhone blijft wat mij betreft uit. Heb zojuist ook een ATIV aangeschaft voor mijn vader :)

kan iemand mij helpen met paypal?
vanuit de telefoon eist men een creditcard die ik niet meer heb. Kan ik op andere manieren koppelen?
zo niet, dan koop ik een prepaid creditcard..... maar liever niet natuurlijk!

[webhero.nl]

• Epiphany
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 09:49
koekiemonster schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:12:
Ok, ik lijk een zeur, zeker als ik het zo nalees, maar ben wel degelijk tevreden. De iPhone blijft wat mij betreft uit. Heb zojuist ook een ATIV aangeschaft voor mijn vader :)

kan iemand mij helpen met paypal?
vanuit de telefoon eist men een creditcard die ik niet meer heb. Kan ik op andere manieren koppelen?
zo niet, dan koop ik een prepaid creditcard..... maar liever niet natuurlijk!
Via IE in op outlook.com kan je volgens mij gewoon paypal koppelen, of via de wallet app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Niet gelukt, ook niet via paypal. MS zelf kon ook niet helpen (ene Terry), dus dan maar via een prepaid creditcard gedaan. Dat hielp. Blijft vreemd dat de paypal constructie zonder creditcard niet werkt.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Hoe oud is je paypal? Ik heb nml geen enkele cc gekoppeld (in het verleden wel gehad) en misschien is je account gewoon te nieuw.. Dat doet mogelijk microsoft niet moeilijk, maar Paypal zelf. ;)

Heb tegenwoordig gewoon alleen m'n bankrekening gekoppeld nml, en via wallet was het in mijn geval in 10 seconden gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:42
Had eerst ook dat gezeik met die CC....

Toen gewoon op de telefoon zelf via "portomonee" en hop daar ging het wel...

Nu stort ik via iDeal geld op die paypal ... kat in't bakkie >:)

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

xxxneoxxx schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:47:
Hoe oud is je paypal? Ik heb nml geen enkele cc gekoppeld (in het verleden wel gehad) en misschien is je account gewoon te nieuw.. Dat doet mogelijk microsoft niet moeilijk, maar Paypal zelf. ;)

Heb tegenwoordig gewoon alleen m'n bankrekening gekoppeld nml, en via wallet was het in mijn geval in 10 seconden gelukt.
Mijn Paypal-account stamt uit 2007.
Ik heb nu bevestiging gevraagd om mijn bankrekening te koppelen. Wie weet werkt dat wel.

Anders probeer ik nog de portomonnee optie van hierboven, maar die moet ik nog uitzoeken.

Rayman is overigens een uitermate toffe game zeg. Tapatalk is daarentegen weer erg vaag en lastig te gebruiken. WPCentral is een zeer mooie app.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Oh, idd vergeten te zeggen, maar koppelen heb ik idd ook op de telefoon zelf via wallet gedaan. Als je tel. Op nl taal staat, kan ik mij voorstellen dat de app idd portomonee heet. Staat voorgeinstalleerd als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:29

Niku

Alagaesii

Mm backcover bekrast wel erg snel, zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
koekiemonster schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:44:
[...]

Mijn Paypal-account stamt uit 2007.
Ik heb nu bevestiging gevraagd om mijn bankrekening te koppelen. Wie weet werkt dat wel.

Anders probeer ik nog de portomonnee optie van hierboven, maar die moet ik nog uitzoeken.

Rayman is overigens een uitermate toffe game zeg. Tapatalk is daarentegen weer erg vaag en lastig te gebruiken. WPCentral is een zeer mooie app.
net even in de wallet app gecontroleerd, mijn paypal is geïmporteerd vanuit mijn microsoft account. Zou je daar dus kunnen instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
werkt een "Class 10x, UHS-Ix" micro sdhc op deze mobiel?

of is die snelheid n beetje overdreven, en gewoon n oudere erin?

[ Voor 37% gewijzigd door silverfaustx op 24-08-2013 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
Na ruim een weel de gdr2 update gedraaid te hebben met wifi op altijd aan heb ik geen enkele SoD gehad. Het is misschien wat tarten met het lot om te stellen dat het helemaal weg is, maar het lijkt er wel op! Dat was namelijk het enige minpunt van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Irminsul schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 08:14:
Na ruim een weel de gdr2 update gedraaid te hebben met wifi op altijd aan heb ik geen enkele SoD gehad. Het is misschien wat tarten met het lot om te stellen dat het helemaal weg is, maar het lijkt er wel op! Dat was namelijk het enige minpunt van de telefoon.
Nu 2 weken geleden sinds de update en geen enkele SoD's meer gehad. Rock solid :). Maar er is een android telefoon onderweg, zodra die binnen is, is het byebye Ativ-S WP8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-09 18:00
poema schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:56:
[...]

Nu 2 weken geleden sinds de update en geen enkele SoD's meer gehad. Rock solid :). Maar er is een android telefoon onderweg, zodra die binnen is, is het byebye Ativ-S WP8
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
Gewoon te beperkt in mogelijkheden en beschikbare apps. Toestel blijft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:54
koekiemonster schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:16:
Zojuist ook besteld, maar blijkbaar had ik wat meer onderzoek moeten doen :(

- Geen Nike Running of Runkeeper, dus dat wordt opnieuw beginnen.... en daar baal ik flink van, plus ik wilde een horloge kopen voor het rennen, maar dat kan ik nu dus blijkbaar ook vergeten.
Enig idee wanneer we een goede turn by turn mogen ontvangen? Die ook gratis is zoals bij de concurrentie?
Ik gebruik Runtastic Pro. Echt een goede app die werkt met bt hartslagmeter (hrz feedback) en ook interval training biedt. Erg compleet en werkt goed. Is ook op WP verkrijgbaar.

Voor navigatie lijkt Here+ Drive een hele goede optie, alleen is die wel betaald voor niet-Nokia telefoons. App kost €35, maar dan kun je kaarten wereldwijd downloaden voor offline navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
waar verstop jij je foon als je hardloopt ?
hijs nogal groot

[ Voor 17% gewijzigd door silverfaustx op 26-08-2013 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
silverfaustx schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 00:57:
waar verstop jij je foon als je hardloopt ?
hijs nogal groot
Ik houd hem gewoon in mijn hand :) Koptelefoon op en gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
niet laten vallen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Runtastic is, alhoewel iets minder dan op een iPhone, nog steeds een draak van een programma anders.
Hangt vrij vaak, scherm staat dan op zwart, of op "start" terwijl er een sessie loopt.
Deze week gingen alle updates naar facebook niet goed (stonden op 0 km gereden).
Ik gebruik het 4-5 keer per week voor het fietsen maar echt stabiel is het niet.

Ook mis ik een aantal zaken die er op de iOS versie wel in zitten als oa. auto pauze
Met wielrennen stop ik hen gewoon in mijn shirt (achterzak) ..

Alleen nog ff wachten op een waterdichte case (met hoofdtel aansluiting) die er helaas nog niet is..

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:19

DjVe

Hatsaflats!

Waarom gebruik je dan geen Endomondo? Die werkt prima voor fietsen en hardlopen en zijn daarna ook nog handmatig op de site te exporteren naar gpx/tcx, zodat je ze ook op andere sites (strava) kan importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
TNX ga ik zo eens doen, stap zo weer op de fiets dus gelijk mooie test

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:47
Ik dacht dat caledos runner het alternatief voor runkeeper was. Je zou het alleszins kunnen koppelen aan je runkeeper account en workouts uploaden. Wel nog niet getest.

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:19
oldsmelly schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 07:06:

Ook mis ik een aantal zaken die er op de iOS versie wel in zitten als oa. auto pauze
Die optie mis ik ook op WP8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Vanmorgen is mijn nummer overgezet van de KPN naar mijn nieuwe provider.
Alles werkt, als ik naar buiten bel dan ziet iedereen mijn oude nummer weer.
Dus dat is goed gegaam.... echter als ik kijk bij mijn telefoon en dan bij de telefoon instellingen zie ik onder "mijn nummer" nog steeds mijn tijdelijke nummer staan.
Iemand een idee hoe ik deze op het juiste nummer krijg en kan dit "kwaad" ?

Ik heb het toestel al meerde malen opnieuw opgestart....

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 15:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Potdomme. Tijdens m'n vakantie vorige week is een kaars met glazen omhulsel geknapt. Glass all over the place. 1 brok klapte op m'n scherm, resultaat; gigantisch veel barsten etc. Scherm is compleet aan gruzelementen.

How to fix it? -_- en vooral, wat kost dat? Ik heb voor 184 euro namelijk een nieuwe Ativ S...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nieuw scherm, als onderdeel, kwam ik laatst tegen voor 125 euro geloof ik. Maar is dus zonder reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:19
NeFoRcE schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:46:
Potdomme. Tijdens m'n vakantie vorige week is een kaars met glazen omhulsel geknapt. Glass all over the place. 1 brok klapte op m'n scherm, resultaat; gigantisch veel barsten etc. Scherm is compleet aan gruzelementen.

How to fix it? -_- en vooral, wat kost dat? Ik heb voor 184 euro namelijk een nieuwe Ativ S...
Ik zou gewoon een nieuwe kopen voor dat geld. Qua reparatie zal je er niet ver onder zitten en je bent hem weer een tijdje kwijt. Daarna moet je je nog maar afvragen of de reparatie wel helemaal goed gedaan is en of er geen andere kwalen door zijn ontstaan.
Voor 184 piek heb je dan wel weer een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:19
184€? Waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Poops_McGhee schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:05:
[...]

Ik zou gewoon een nieuwe kopen voor dat geld. Qua reparatie zal je er niet ver onder zitten en je bent hem weer een tijdje kwijt. Daarna moet je je nog maar afvragen of de reparatie wel helemaal goed gedaan is en of er geen andere kwalen door zijn ontstaan.
Voor 184 piek heb je dan wel weer een nieuwe.
Dat is waar. Hier om de hoek zit een phonestore, ik zal eens even kijken voor welk bedrag zij het kunnen fixen.En anders een nieuwe kopen ja. Zonde, had 'm nog maar 3 maand. En atm is er geen beter toestel nog voor die prijs.

Enneuh; ex btw (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-09 21:11
Met een beetje fatsoenlijke verzekeraar (goede adviseur) heb je gewoon dekking hiervoor onder inboedelverzekering. Als je het ze voorlegd dat een reparatie niet loont tegenover een verse.. Die gaat hem gewoon vergoeden dan en heb jij er geen pijn aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
NeFoRcE schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:46:

Weet natuurlijk niet, of dit bij je thuis gebeurde, maar indien niet, moet de WA verzekering van de eigenaar van die kaars dit toch vergoeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzim
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 22:37
Vandaag GDR2 binnengekregen (Franse Ativ S van BelSimpel, Telfort SIM). Check je telefoon dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Ben ik mee opgehouden, helpt toch niet. We zien hem wel komen (of niet natuurlijk).

• xxxneoxxx
Zo'n beetje overal ex-btw denk ik.

Overigens, voor de mensen die 'm nog zoeken, er is bij Ibood een hunt bezig, en daar komt de ativ s ook regelmatig voorbij voor 200 euro. :P

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Wazzim schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:29:
Vandaag GDR2 binnengekregen (Franse Ativ S van BelSimpel, Telfort SIM). Check je telefoon dus!
Eindelijk! Ik heb hem ook binnen 8) :*)

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Meh, ik bestel wel een nieuwe. Hou ik m'n huidige phone als stap/event phone. Het was op vakantie gebeurd, had alleen geen reisverzekering kwam ik achter toen ik thuis was :| ennn, het was m'n eigen kaars. En inderdaad, ex BTW. toestel kost in verhouding geen drol t.o.v. de specs en andere windows phones.

Was dus uiteindelijk een duur kaarsje geworden -_-'

• xxxneoxxx
NeFoRcE schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:40:
Meh, ik bestel wel een nieuwe. Hou ik m'n huidige phone als stap/event phone. Het was op vakantie gebeurd, had alleen geen reisverzekering kwam ik achter toen ik thuis was :| ennn, het was m'n eigen kaars. En inderdaad, ex BTW. toestel kost in verhouding geen drol t.o.v. de specs en andere windows phones.

Was dus uiteindelijk een duur kaarsje geworden -_-'
Ook inclusief BTW is het eigenlijk wel een koopje met de huidige prijzen. :P

Ik zou de kaars, uit wraak, gewoon ritueel verbranden. Dat zou 'm leren. ;)

• coenox
Coolblue heeft een aantal 'refurbished' exemplaren vanaf 169 euro. Zit nog bijna twee jaar garantie op: http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

Ben zelf aan het twijfelen. Heb een iPhone 4s van mijn werk en verder een Nokia 808 Pureview en een Lumia 800. Kan nu al niet kiezen. Maar het is wel weinig geld voor zo'n compleet toestel.

• xxxneoxxx
Mjah, de "goeie" modellen van deze refurbished zitten tegen de 200 euro, terwijl je voor 200 ook een nieuwe hebt. :P

• coenox
Dat hangt er natuurlijk net vanaf wat je wilt. 169 euro voor een toestel met garantie en een krasje op de achterklep (die je er dan niet meer zelf op hoeft te maken), vind ik een koopje. Maar goed, ieder zijn meug.

• xxxneoxxx
Tsjah, da's ook weer waar. :P In beide gevallen een koopje m.i.

[ Voor 36% gewijzigd door xxxneoxxx op 29-08-2013 13:33 ]

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

En besteld, morgen binnen. Wel kricky, had 'm nog maar 3 maand -_-'
Voor de rest een toptoesteltje.

• MrBB
  • Laatst online: 26-07-2024
Zo, ook hier eindelijk GDR2 binnen op mijn ATIV S (gekocht via Ibood; Frans toestel).

Wil ook nog graag met jullie delen dat Here Drive + als een zonnetje draait op mijn toestel. En d.m.v. de inmiddels redelijk bekende en redelijk simpele proxy truc (wie Googelt, zal vinden :-) ) was de app nog GRATIS ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
MrBB schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:26:
Zo, ook hier eindelijk GDR2 binnen op mijn ATIV S (gekocht via Ibood; Frans toestel).

Wil ook nog graag met jullie delen dat Here Drive + als een zonnetje draait op mijn toestel. En d.m.v. de inmiddels redelijk bekende en redelijk simpele proxy truc (wie Googelt, zal vinden :-) ) was de app nog GRATIS ook.
Nou, na een half uur googlen: nog niks gevonden :'(

Dankzij de tip van MrBB is het toch in 1x gelukt. MrBB.... _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door poema op 30-08-2013 06:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
  • Laatst online: 29-06 12:37
Ik zou dit tip ook wel willen lezen. Kan hem ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

motormuis10000 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:44:
Ik zou dit tip ook wel willen lezen. Kan hem ook niet vinden.
Ik wil ook wel op weg geholpen worden, kan op google hier weinig over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Hmm. Ik heb zelf geen Ativ en kan niet testen of het werkt, maar werd wel nieuwsgierig. Heb 1 keer gegoogled en het gevonden. Vraag me wel af hoe jullie zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
DjVe schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:17:
[...]

Ik wil ook wel op weg geholpen worden, kan op google hier weinig over vinden
Ik wil het niet aan de stok krijgen met de mods hier 8) ; ik heb al eens op mijn kop gekregen toen ik iemand hielp om een een toestel met een code simlock-vrij te maken. O-)

Als je terugscrollt naar de discussie in dit forum op 20 augustus wordt je al een heel stuk wijzer en geeft genoeg aanwijzingen waar je op kan googlen (wp8, proxy, ...). En nog laatste tip: voeg "xda" toe aan je query... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 20:23

tijmeng

Panasonic 7J

Heb hier nu ook wat Nokia apps draaien, t is wat gedoe en opnieuw proberen, maar uiteindelijk werkt het. mistte die apps al aarig sinds mn lumia 800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Tsjah, officieel is het niet zo netjes allemaal he.. Aangezien je aangeeft dat je telefoon een Nokia is en zo.

Aan de andere kant, het is gewoon echt heel slecht geregeld op dat vlak met de marketplace en zo. Ik had minimaal wel SSL communicatie verwacht, maar dat met fiddler gewoon verkeer te onderscheppen en aan te passen valt, dat dat zou werken, had ik niet verwacht. Overigens is dit in dit topic al eens eerder besproken. (hint: zoekfunctie bovenin..) Snap dus ook niet dat mensen moeite hebben om het te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
xxxneoxxx schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:22:
Tsjah, officieel is het niet zo netjes allemaal he.. Aangezien je aangeeft dat je telefoon een Nokia is en zo.

Aan de andere kant, het is gewoon echt heel slecht geregeld op dat vlak met de marketplace en zo. Ik had minimaal wel SSL communicatie verwacht, maar dat met fiddler gewoon verkeer te onderscheppen en aan te passen valt, dat dat zou werken, had ik niet verwacht. Overigens is dit in dit topic al eens eerder besproken. (hint: zoekfunctie bovenin..) Snap dus ook niet dat mensen moeite hebben om het te vinden..
Denk dat er ook wel snel een fix komt. Microsoft heeft het waarschijnlijk zo geimplementeerd omdat er in het verleden nog geen betaalde apps werden aangeboden. Nokia biedt helemaal nog niet zo lang betaalde apps voor andere platformen aan. Alle andere connecties naar de store lopen ook encrypted en het is sinds sinds wp7.5 niet meer mogelijk om .xaps files rechtstreeks van de store af te halen (vroeger kon dit nog wel namelijk).

[ Voor 19% gewijzigd door vali op 30-08-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
MRBB for president!!!!!!!!!!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

MrBB schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:37:
[...]

Ik wil het niet aan de stok krijgen met de mods hier 8) ; ik heb al eens op mijn kop gekregen toen ik iemand hielp om een een toestel met een code simlock-vrij te maken. O-)

Als je terugscrollt naar de discussie in dit forum op 20 augustus wordt je al een heel stuk wijzer en geeft genoeg aanwijzingen waar je op kan googlen (wp8, proxy, ...). En nog laatste tip: voeg "xda" toe aan je query... })
Mijn dank is groot!

Ben zo tevreden met mijn Ativ S, dat ik er voor mijn werk ook maar één besteld heb (op kosten van de baas dan hé) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
vandaag besteld, van de week ff mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
zo te lezen komen die SOD s niet meer voor na de g2 update denk er ook over dit toestel te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:25

winnie

de poes...

Ik krijg net een update voor mijn Ativ-S. Het is een ibood toestel met T-Mobile sim. Het gaat allemaal niet snel, dus het lijkt op een grote telefoonupdate.

Update is klaar, versies:
OS ver: 8.0.10327.77
Firmware: 2424.13.5.1
Bootloader: 13.04.19.21

[ Voor 24% gewijzigd door winnie op 01-09-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hier gisteren ook een update binnen gehad, echter vraag ik me af of het de GDR2 is? Sowieso, hoe kan ik dat zien?

Momenteel draait m'n phone op:

Firmware: 2424.13.5.1
Hardware: 15.15.1.0
RAdio Soft: 24.24.13.5.1
Radio hard: 0.0.0.800
Bootloader: 13.04.19.21
Chip SOC: 1.5.32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik zit nogsteeds op OS version 8.0.10211.204 en firmware 0424.12.12.2.

Echt bizar hoeveel tijd er tussen de updates zit.

Ik zie dat bij mij de MEID leeg is, is dat bij jullie ook zo?

[ Voor 20% gewijzigd door Aapzak op 03-09-2013 12:53 . Reden: MEID ]

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hier is de MEID ook leeg. Check je af en toe ook handmatig op updates??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Even in een aparte reactie:

Ik weet niet of dit al bekend was, of dat het als donderslag bij heldere hemel komt.

Ik zat even te kijken op internet, en het blijkt dus dat de Ativ S i8750 hoofdzakelijk verkocht wordt in NL. Ik heb m'n toestel bij BelSimpel vandaan, en het blijkt inderdaad om een i8750. Echter heeft dit type een 1.3 !!! megapixel frontcam.

de i8370 (globale Ativ S) heeft een 1.9 frontcam.

Zie: http://www.wpcentral.com/samsung-ativ-s-review kopje: "Versions".

Echter in de pricewatch, en op de verkoopsites staat overal; 2 MP frontcam.
Als ik thuis ben zal ik m'n andere (kapotte) Ativ S even checken...

Anyway, worden we gewoon genaaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Zaterdag gigantische drain gehad. Zelfs na een paar uurtjes aan de lader was hij binnen no time leeg. Gelukkig hielp een reset.

Maar gisteren avond hetzelfde probleem. Mijn mobiel was blijkbaar uitgevallen omdat de batterij leeg was. Ik hem aan de lader hangen en vrolijk verder whatsappen, dat duurde 2 minuten en toen resette hij automatisch..... Dit had ik wel vijf keer (ook zonder WA gebruikt te hebben), daarna maar besloten te gaan slapen. Vanochtend hetzelfde verhaal....

Gelukkig wil ie nu wel normaal opladen, maar hoop dat MS snel met een update komt om de drains te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

NeFoRcE schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:06:
Hier is de MEID ook leeg. Check je af en toe ook handmatig op updates??
Ja, net nog geprobeerd. Frustrerende activiteit begint het te worden. Opzich doet mijn telefoon het prima maar ik wil graag de datacounters (was erg welkom geweest op vakantie) en de Lotus Notes connectivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

In dit topic: http://forums.wpcentral.c.../239425-no-gdr2-club.html

is iemand die beweert dat updates op basis van IMEI uitgerold worden. Daar kan ik me wat bij voorstellen. Dat vind ik prima maar dat zou ik wel heel graag het release schema willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:25

winnie

de poes...

Bij mij is de MEID ook leeg. En toch heb ik een GDR2 update gekregen.. IMEI begint bij mij met 35... en is 15 cijfers lang.
En net een foto gemaakt met de front camera: van die foto is de resolutie 960*1280. Dat is inderdaad 1.2 Megapixel. :'( Samsung Nederland geeft zelf ook aan dat er een 1.2 Megapixel camera voorop de i8750 zit. En ik heb trouwens een Franse Ativ-S (van Ibood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Bedankt voor de hints mensen, heb nu ook Here Drive+ op mijn Ativ S staan. Heb wel ff zitten kutten, want er zitten nog wat haken/ogen en trial/error aan, maar is me dan wel gelukt.

Echt belachelijk dat het op deze manier moet, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

AmonTobin schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 21:09:
Bedankt voor de hints mensen, heb nu ook Here Drive+ op mijn Ativ S staan. Heb wel ff zitten kutten, want er zitten nog wat haken/ogen en trial/error aan, maar is me dan wel gelukt.

Echt belachelijk dat het op deze manier moet, maar ja...
Hoeft niet op deze manier hoor, hij kost maar €35. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ja, ik vind het ook een beetje slap om te doen alsof je geen alternatief hebt...

Je weet toch waar je aan begint als je géén Nokia koopt lijkt mij. En €35 is een koopje. Toestel + navigatie kopen en je bent nog steeds vele malen goedkoper uit dan de Nokia tegenhanger. Maar ja, dat is slechts mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Ik heb hem toch echt een keer geprobeerd te installeren een poos geleden, maar toen kon dat niet omdat NL niet ondersteund werd. Toen was ie er alleen voor Nokia toestellen of andere WP8 toestellen buiten NL...meen ik mij te herinneren.

Heb er vervolgens verder niet naar omgekeken tot ik vandaag voorgaande posts vond...dat ie dan meteen gratis te krijgen is, is dan een leuke bijkomstigheid...maar ik dacht echt dat je hem sowieso niet kon installeren zonder proxy hack. Daarnaast vind ik het flauw om in NL niet-Nokia bezitters te laten betalen en in andere landen weer niet. Beetje rare en inconsistente constructie.

Maar whatever...ik ga volgende week toch weer terug naar Android waar een meer dan uitstekende navigatie standaard is inbegrepen.

Overigens verder niets ten nadele van WP8 en de Ativ S. WP8 is best een leuk en verfrissen OS en de Ativ S is een prima toestel. Maar over het algemeen is WP mij net iets onvolwassen...maar dat is een andere discussie voor een ander topic.

Edit: Volgens mij haal ik Here Drive en Here Drive+ hier en daar door elkaar...och laat ook maar... :+

[ Voor 20% gewijzigd door AmonTobin op 03-09-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ben benieuwd of de overname van Nokia door Microsoft vervelende gevolgen gaat hebben voor Ativ S bezitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Niku schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:32:
Ben benieuwd of de overname van Nokia door Microsoft vervelende gevolgen gaat hebben voor Ativ S bezitters.
vast wel, maar ik ben wel blij met de overname. Hopelijk zorgt het ervoor dat de Nokia exlusieve dingen verdijnen en dat de releases wat sneller gaan.

Wat ze nu doen is natuurlijk lachwekkend en te triest voor woorden. Ben superblij met mijn GDR2 update hoor, maar het levert effectief 0,0 op.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Mwah, met de proxy hack is het mogelijk om de nokia exclusives op de Ativ te installeren.. Toen ik de hack uiteindelijk voor elkaar had (eigen pc, niet de half/half proxy) zat ik eens te kijken naar die exclusives. Qua software, meh. Alleen drive/here is interessant imho.
Tuurlijk, de functies die verder in GDR2 zaten voor Nokia users waren aardig, maar ik kan ook wel leven zonder 2 keer tikken op het scherm ipv een knoppie indrukken. Ik lees dat veel mensen zulke functionaliteit uitzetten vanwege de battery life.. Vind ik eigenlijk persoonlijk de "flip to silence" functie van HTC meer toegevoegde waarde hebben. (die overigens wel te downloaden is via proxy hack, maar het helaas niet doet op de Ativ S - I tried. :( )

Wat wel zo is, dat Nokia probeerde te innoveren met deze nieuwe fucntionaliteit. Ze voegde als het ware features toe aan het OS. Ook probeerden ze Microsoft te pushen m.b.t. Windows Phone:
http://www.dailytech.com/...e+Growth/article33060.htm
Dit laatste zal nu niet meer zo snel gebeuren, wat denk ik slecht is voor elke fabrikant die Windows Phone toestellen op de markt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Is juist goed toch? Ik heb namelijk het idee dat de wensen vanuit nokia nu breed verspreid zullen worden. Ik hoop op snellere releases en niet meer op die exclusieve releases, die deels versplintering veroorzaken.

Beetje meer harmonie kan geen kwaad.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Verder is het ook zo dat we vooral aan Microsoft te danken hebben dat we Here Drive op andere toestellen dan Nokia kunnen draaien, die hebben daar hard op lopen pushen.

Ik denk dat we profijt gaan hebben van deze overname, MS wil vooral het marktaandeel vergroten en dus krijgen wij ook de coole extras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik hoop het :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Mjah, feit dat Nokia het gevoel had dat het Microsoft moest pushen om te innoveren, is volgens mij een teken aan de wand dat Microsoft dit dus nog niet vanzelfsprekend vond/vind. Schijnbaar ligt de prio toch niet zo heel erg bij de mobiele divisie.

Maar goed, we zullen zien. Interessante ontwikkeling, dat sowieso. Ben bebieuwd of dit misschien de mobiele divisie een boost geeft. Microsoft heeft nu iig een shitload aan extra kennis en ervaring binnen, misschien helpt 't.

[ Voor 33% gewijzigd door xxxneoxxx op 04-09-2013 17:11 ]

• Epiphany
Hoe je het wend of keert, Microsoft brengt met sneller updates naar het OS dan dat Apple in het begin heeft gedaan.
Als ik vergelijk hoe WP7 in elkaar stak en hoe WP8 is qua features, en zometeen GDR3, dan moet ik zeggen dat de ontwikkeling erg rap gaat. Ja misschien niet zo snel als dat Nokia zou willen, maar het belangrijkste IMO is dat het platform stabiel blijft en geen WinMo verschijnselen gaat vertonen, waarop alles kon etc.

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Ontwikkeling gaat niet rap, ze zijn nog bezig met een inhaal ronde. Apple had vrij spel omdat er amper tot geen degelijke concurrentie was (WM was geen concurrentie). WP moet wel opboksen tegen de concurrentie en heeft minder uitgebreide en minder releases dan de directe concurrentie.

De snelheid is laag en het aantal vreemde bugs in het systeem is nog steeds hoog. Bijna tegen het onacceptabele aan, zeker als je de concurrentie gewend bent.

[webhero.nl]

• silverfaustx
  • Niet online
volgende maand komt toch windows 8.1 uit, dit is toch voor win8 , win8 pro en win rt.
en begin volgende jaar windows blue update

[ Voor 20% gewijzigd door silverfaustx op 05-09-2013 14:23 ]

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 22:59
Ik kom me hier ook eens melden, ik lees al tijden mee maar nooit wat gepost.

Afgelopen week een Ativ gekocht, gisteren ontvangen en lekker mee kunnen spelen. M'n SIM komt vandaag of morgen pas binnen dus daar moet ik nog ff op wachten maar al lekker mee gestoeid.

Mijne komt bij belsimpel vandaan, na uitpakken heeft ie een paar update's gedraaid. Heb GDR2 er nu opstaan en na een harde reset zit datasense ook in het lijstje et Apps.

Ook here drive + geinstalleerd gekregen :D

Andere windows phone waar ik naar zat te kijken is de lumia 720, maar de prijs was te hoog en de specs van de ativ gaven toch wel de doorslag, wat een snel toestel en mooi scherm.

Kom van een galaxy S Advance af overigens.

Gr joris

• silverfaustx
  • Niet online
ik kwam van n samsung marvel af (3jaar oude)
moest ff mn prepaid kaartje laten knippen, kun je gratis laten doen
nog n screen protector zoeken en kan aan de slag

• motormuis10000
Hoe doe je een harde reset en ben je dat al je instellingen kwijt?
Ik heb wel zin in die datasense.

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 22:59
Quote van google:

This process will restore the default (Factory) settings of Windows Phone 8 on Samsung Ativ-S. Soft reset can be done by press and hold the power key for at least 11 seconds. Please remember that the following steps will erase your personal settings, data, document or downloaded apps and games. Factory Reset can be used to solve frequently error such as the Ativ S is frozen and unresponsive, the phone start slowing down or the touchscreen stop responding.

1. Make sure you have enough battery life.
2. Turn off the Ativ-S phone by pressing the power button and holding it for a few seconds then scroll down to turn off the phone.
3. Press the Volume Down Key + Power Key to turn on the unit
4. Still hold the volume down key, the release Power Key.
5. Wait for the startup screen booting with an exclamation mark " ! " then release the volume down key.
6. Press the following buttons in the following order: press the volume up (high volume key) ==> press volume key down (low volume key) ==> press the power key ==> press volume down key.
7. Wait a moment and look at the screen, a message such as loading new software will start the hard reset process

En ja, je bent dan alles kwijt, alles opnieuw instellen etc..

• silverfaustx
  • Niet online
er zit n bug in de gdr2 update, en met hard reset zie je wel de data sense wat er mee kwam (lees ik op n andere site) maar nog geen fm radio

[ Voor 8% gewijzigd door silverfaustx op 05-09-2013 17:55 ]

• vali
silverfaustx schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:53:
er zit n bug in de gdr2 update, en met hard reset zie je wel de data sense wat er mee kwam (lees ik op n andere site) maar nog geen fm radio
komt omdat de ativ s geen radio bevat

• AmonTobin
jorisjan schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:37:
Quote van google:

This process will restore the default (Factory) settings of Windows Phone 8 on Samsung Ativ-S. Soft reset can be done by press and hold the power key for at least 11 seconds. Please remember that the following steps will erase your personal settings, data, document or downloaded apps and games. Factory Reset can be used to solve frequently error such as the Ativ S is frozen and unresponsive, the phone start slowing down or the touchscreen stop responding.

1. Make sure you have enough battery life.
2. Turn off the Ativ-S phone by pressing the power button and holding it for a few seconds then scroll down to turn off the phone.
3. Press the Volume Down Key + Power Key to turn on the unit
4. Still hold the volume down key, the release Power Key.
5. Wait for the startup screen booting with an exclamation mark " ! " then release the volume down key.
6. Press the following buttons in the following order: press the volume up (high volume key) ==> press volume key down (low volume key) ==> press the power key ==> press volume down key.
7. Wait a moment and look at the screen, a message such as loading new software will start the hard reset process

En ja, je bent dan alles kwijt, alles opnieuw instellen etc..
Of gewoon via: Settings -> About -> Reset your Phone

• silverfaustx
  • Niet online
vali schreef op donderdag 05 september 2013 @ 18:22:
[...]

komt omdat de ativ s geen radio bevat
Afbeeldingslocatie: http://forums.wpcentral.com/attachments/samsung-ativ-s/39628d1376139539-wp_20130810_001.jpg

heeft alleen n software update nodig om te unlocken (en dat is er niet)

[ Voor 59% gewijzigd door silverfaustx op 05-09-2013 19:24 ]

• xxxneoxxx
Jep.. Lees dat qua hardware wel een fm radio in zou moeten zitten.. Zou iemand op Xda in een service menu gezien hebben, getest hebben en static hebben gehoord. Zelf de service menu geinstalleerd, maar kan geen diagnostic vinden waar ook fm radio bij staat helaas. Service menu is na installatie ook weer te deinstalleren overigens. Meer info @
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2311626
Pas wel op met de codes, want allicht kan je je telefoon ermee slopen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
dus kan iemand n hele simpele guide geven hoe ik drive+ op de ativ krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

silverfaustx schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:28:
lees de afgelopen 3 pagina's even door met cryptische links naar wpcentral / xda... uitleg geven mag hier niet ivm illegale praktijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
motormuis10000 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:12:
Hoe doe je een harde reset en ben je dat al je instellingen kwijt?
Ik heb wel zin in die datasense.
Als je in instellingen->backup hebt ingesteld dat je applijst en instellingen en ook sms-berichten wilt bewaren ben je niet alles kwijt. Na de harde reset vraagt het toestel of je opnieuw wilt beginnen of dat je oude apps en instellingen terug wilt. Dat werkt behoorlijk goed: bij mij werden alle mail-accounts netjes teruggezet en ook alle apps worden automatisch opnieuw gedownload en geinstalleerd.

Let op: foto's/filmpjes etc die niet op de SD kaart staan worden gewist, dus natuurlijk voor harde reset eerst volledige sync doen met PC!

Ook app instellingen en app-specifieke logins etc (zoals bij facebook, twitter etc) ben je kwijt, maar dat is wel te overzien, lijkt me.

Voordeel harde reset is naast data-sense, dat je stuk van je geheugen terugkrijgt (zie bekende overige storage issue).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Wederom bedankt voor je helder uitleg MrBB!
Nu durf ik het wel aan!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
wpcentral heeft de link niet meer

[ Voor 96% gewijzigd door silverfaustx op 06-09-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Je zoekskills.. Ze zijn.. Niet bestaand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
wat is een legale en gratis alternatief voor drive+ ?
of zijn dat dromen..

zoeken gaat lastig met deze hitte 8)

[ Voor 255% gewijzigd door silverfaustx op 06-09-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Goed nieuws voor de ativ s gebruikers, hij is nu interop unlocked!!!!
Theoretically the hack will allow hackers to run unlimited number of pirated apps, but the hack also allows developers to access part of the operating system and APIs normally reserved only for Microsoft and its OEMs.

[ Voor 41% gewijzigd door vali op 06-09-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
silverfaustx schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:28:
Klik aan in AppStore --> Koop --> klaar

Veel simpeler kan je het niet krijgen :P

35 euro voor navigatie in 85 landen met levenslang updates op de kaarten en dan gaan we hier met zijn allen een partij moeilijk voor zitten doen |:( |:( 8)7 8)7
Had je van te voren kunnen en moeten weten, dan had je een nokia moeten nemen

[ Voor 30% gewijzigd door oldsmelly op 07-09-2013 07:39 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

vali schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:48:
Goed nieuws voor de ativ s gebruikers, hij is nu interop unlocked!!!!

[...]
Het zou toch zeer mooi zijn als het "vergeten WP kindje" ATIV S dezelfde status gaat krijgen als destijds de Htc HD2. Grote hack community en vooral buiten samsung om updates tot sint jutemus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
tijmeng schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:13:
[...]

Het zou toch zeer mooi zijn als het "vergeten WP kindje" ATIV S dezelfde status gaat krijgen als destijds de Htc HD2. Grote hack community en vooral buiten samsung om updates tot sint jutemus.
Dit was ook eerder gebeurd met de omnia 7 die ik destijds had, daar kon je als eerste als echte wp7 toestel unlockes uitvoeren en later custom roms draaien. Heb het toestel aan mijn pa gegeven met een nokia rom erop. Draait nog steeds als een zonnetje :)

Hopelijk gebeurd er nu hetzelfde met de ativ s :D Sommige apps mis ik van meerdere developers op xda, dat ik bijna zou overwegen om de ativ s te kopen haha

[ Voor 13% gewijzigd door vali op 07-09-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
weet iemand waarom deze 5% accu verbruikt terwijl ik slaap en dat ding naast mn op vergrendel ligt (terwijl die daarvoor net vol geladen was) ???

de accu meet app en wifi , is enige wat me nu kan bedenken, die op de achtergrond nog draaien (al staat wifi wel uit als je het vergrendeld), scherm helderheid mss?

maar n accu moet eerst n paar weken inwerken dus kan ook dat zijn

maar deze accu moet toch langer mee gaan dan alleen 11uur als die niet veel doet?

edit met vliegtuigmodes aan, gaat accu 2dagen mee ipv n halve dag

[ Voor 29% gewijzigd door silverfaustx op 07-09-2013 15:52 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste

Let op:
Levertijden van de Samsung Ativ S mogen besproken worden in Samsung Ativ S - Levertijden en Prijzen.