Net mijn ativ s terug van solid vision vanwege de sod en alleen een nieuwe firmware update met de gdr2 update gedaan
Volgens solid vision was de reboot met sod een verkeerde aansturing van een chip en zou de firmware update van samsung dit oplossen
deze firmware update kon alleen door een samsung service point worden gedaan
vannacht is het goed gegaan, telefoon bleef zowaar aan
informatie versie nu
besturingsysteem 8.0.10327.77
rev nr firmware 2424.13.5.1
rev nr hardware 15.15.1.0
software vers radio 2424.13.5.1
hardw vers radio 0.0.0.800
bootloader 13.04.19.21
chip soc versie 1.5.32
opmerking is dat de "extra instelling" niet werkt, reageert niet op wijzigingen dus heb een trillingsreactie bij de voorste aanraaktoetsen die ik niet kan uitzetten
ook bij het 'toetsenbord' kun je de extra instellingen niet wijzigen, het zgn woord voorspellen blijft staan op 'downloaden voorbereiden'
Al met al ben ik blij indien het sod gebeuren is opgelost , zo'n probleem is niet meer van deze tijd en is erg onproffesioneel
het windows phone platform is nu bij versie 8 en nog steeds zitten er bugs in, dingen die niet werken dus slecht getest
Zou me niets verbazen dat de gdr2 update hierdoor nog even op zich laat wachten
Heb vanaf dag 1 een iphone en nog nooit dit soort gedoe meegemaakt met niet werkende settings of het hopeloze updaten
Volgens solid vision was de reboot met sod een verkeerde aansturing van een chip en zou de firmware update van samsung dit oplossen
deze firmware update kon alleen door een samsung service point worden gedaan
vannacht is het goed gegaan, telefoon bleef zowaar aan
informatie versie nu
besturingsysteem 8.0.10327.77
rev nr firmware 2424.13.5.1
rev nr hardware 15.15.1.0
software vers radio 2424.13.5.1
hardw vers radio 0.0.0.800
bootloader 13.04.19.21
chip soc versie 1.5.32
opmerking is dat de "extra instelling" niet werkt, reageert niet op wijzigingen dus heb een trillingsreactie bij de voorste aanraaktoetsen die ik niet kan uitzetten
ook bij het 'toetsenbord' kun je de extra instellingen niet wijzigen, het zgn woord voorspellen blijft staan op 'downloaden voorbereiden'
Al met al ben ik blij indien het sod gebeuren is opgelost , zo'n probleem is niet meer van deze tijd en is erg onproffesioneel
het windows phone platform is nu bij versie 8 en nog steeds zitten er bugs in, dingen die niet werken dus slecht getest
Zou me niets verbazen dat de gdr2 update hierdoor nog even op zich laat wachten
Heb vanaf dag 1 een iphone en nog nooit dit soort gedoe meegemaakt met niet werkende settings of het hopeloze updaten