Professioneel Heftruck Syndroom
Het rare is dat hij de eerste twee keer dus erg heet werd, maar ook erg snel was opgeladen. De derde (4e, 5e, 6e enz.) in verschilennde stopcontacten opgeladen: werd niet meer heet, maar laadde ook niet meer snel op....Kweetal_nomap schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:26:
[...]
Een hete stekker kan worden veroorzaakt door een slecht verbinding in het stopcontact. Een slecht contact kan ook verklaren waarom het opladen soms lang duurt. Probeer eens een ander stopcontact?
Ik zit ook bij Tele2 en heb een handmatige APN.Aapzak schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:24:
Ik zit op tele2 netwerk en heb automatische APN aanstaan. Ik heb ook gewoon sms/internet als ik buiten ben dus ik denk dat het wel werkt. Tele2 is geen optie in de handmatige APN en ik heb nog niet uitgevonden hoe ik een APN aan die lijst kan toevoegen. Weet iemand of het nu gewoon goed is en hoe ik een APN kan toevoegen als ik dat nodig heb?
Het enige wat ik heb ingesteld is:
Profile category: internet (always on)
APN=internet.tele2.nl
auth type=pap
Werkt prima.
Als ik de ervaringen om mij heen hoor met Iphones met bumpers etc is het eerder zo dat je bereik er beter van wordt.NeFoRcE schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:22:
Iemand al deze bumper geprobeerd? Word je bereik er ook minder door etc???
* xxxneoxxx ook benieuwd is naar de bumper..
Ik heb hem, maar er ook weer afgehaald. Hij zit wel goed en stevig en alle knopjes zijn goed bereikbaar, maar ik prefereer een al omsluitende case (gel case). Mocht iemand interesse hebben, dan mag jij voor een klein prijsje weg (zwart). DM me dan evenxxxneoxxx schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:21:
[...]
Als ik de ervaringen om mij heen hoor met Iphones met bumpers etc is het eerder zo dat je bereik er beter van wordt.Volgens mij is de bumper die je aanhaalt ook de bumper die al eerder voorbij is gekomen in het topic hier, dus als het goed is zijn er wel ervaringen mee.
* xxxneoxxx ook benieuwd is naar de bumper..
Haha, net de zilveren bumper besteld. Zo'n alles omsluitende hoeft van mij niet. Tis een gebruiksvoorwerp. Dat 't slijt is prima. Maar die bumper houdt mogelijk vallen in bijv clubs tegen... ^^DjVe schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:05:
[...]
Ik heb hem, maar er ook weer afgehaald. Hij zit wel goed en stevig en alle knopjes zijn goed bereikbaar, maar ik prefereer een al omsluitende case (gel case). Mocht iemand interesse hebben, dan mag jij voor een klein prijsje weg (zwart). DM me dan even
Ik weet niet of de taal settings er iets mee te maken heeft maar ik ben blij dat ik me niet meer druk hoeft te maken of mijn toestel wel bereikbaar is.
Edit: ben trouwens met de 3e dag bezig met 1 acculading
Battery information
Remaining battery life:42%
Estimated time remaining:13 hours
Time since last charge:2 days 8 hours
En ja, s'nachts blijft ie gewoon aan staan
[ Voor 14% gewijzigd door poema op 21-06-2013 14:43 ]
Nee, heeft er niets mee te maken. Ik heb hem ook steeds op Engels gehad en tot een SoD gehad.poema schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:38:
Ik weet niet of de taal settings er iets mee te maken heeft maar ik ben blij dat ik me niet meer druk hoeft te maken of mijn toestel wel bereikbaar is.
Toch jammer!
Maar goed op zich is er niet veel te verbeteren aan de Ativ S op dit moment: er mag nog geen quadcore, meer geheugen of hoger resolutie scherm in van MS (niet dat ik hier per se op zit te wachten). Wellicht in de herfst dat dit komt.... maar ik schat eigenlijk dat er voorlopig geen WP toestel meer uitkomt van Samsung. Kijk maar naar de prijsdaling van de Ativ S, dit geeft wel aan dat het toestel slecht verkoopt. Ok ok, het is een beetje het kip en het ei verhaal: Samsung had zelf ook wel even wat reclame mogen maken voor dit toestel. Maar ik denk dat Samsung pas weer een WP toestel uitbrengt als het marktaandeel van WP flink gestegen is.
[ Voor 5% gewijzigd door kippengaas op 21-06-2013 18:29 ]
PSN ID: Aapzak
Heb al wat online zitten zoeken, maar kan niet echt iets vinden; de achterkant (battery cover) van m'n ATIV is eigenlijk al best bekrast/afgesleten.
Kan nergens iets vinden over ergens een nieuwe cover voor de ATIV S te bestellen (mag zelfs de standaard ipv een custom zijn).
Iemand een suggestie?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Z.s.m. opsturen naar je leverancier die hem dan naar Samsung stuurt lijkt me.Aapzak schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:59:
Blech, alweer 2 SOD's vandaag. En ik heb nog iets raars. Ik heb al een paar keer gezien dat ik mijn telefoon wakker maak en dat hij dan geen netwerk connectie heeft. Hebben jullie dat ook ervaren? Ik begin me af te vragen hoe onbereikbaar ik word met deze telefoon. Ik heb weleens waakdiensten dus dat kan ik echt niet gebruiken.
Eeeh...deze misschienJebus4life schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:23:
Hey guys,
Heb al wat online zitten zoeken, maar kan niet echt iets vinden; de achterkant (battery cover) van m'n ATIV is eigenlijk al best bekrast/afgesleten.
Kan nergens iets vinden over ergens een nieuwe cover voor de ATIV S te bestellen (mag zelfs de standaard ipv een custom zijn).
Iemand een suggestie?
Edit: ik las dat de nokia 920 ook last kan hebben van SoD, geeft meer te denken dat het aan WP8 ligt of een geïnstalleerde app. Had er trouwens ook weer eentje. Wat dieper in de menu's gedoken en echt zowat alles op "uit" gezet. Wat op de achtergrond als enige blijft draaien is What'sup. Ook al die shit die te vinden is bij "ïnstellingen"->"toepassingen"->"Games"->"verbinding maken met Xbox"
->"Muziek&Video's"->"Verbinding maken met Xbox Muziek"
->"Cloudcollectie van Xbox Muziek"
uitgezet
Edit 2: Tijdens het maken van dit berichtje zag het er overzichtelijker uit. Nouja, gewoon even zoeken
[ Voor 37% gewijzigd door poema op 23-06-2013 21:39 ]
Ik heb het probleem van de SoD uitgelegd en de medewerkster gaf aan dat het mogelijk het extra geheugen is. Ik heb er een originele samsung 16 gb micro-sd card in gedaan. Ze gaf aan dat er maar een kleine beschadiging in de sd-card hoeft te zitten om te zorgen voor problemen. De telefoon leest de sd-card echter gewoon en ik heb er verder ook geen problemen mee maar misschien dat andere gebruikers hier wat meer mee kunnen.
Ik ben benieuwt of het probleem wordt opgelost en hoelang het gaat duren.
Dat valt natuurlijk te testen. Ik kan best een paar dagen zonder SD kaartje.ribidon71 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:51:
...
Ik heb het probleem van de SoD uitgelegd en de medewerkster gaf aan dat het mogelijk het extra geheugen is. Ik heb er een originele samsung 16 gb micro-sd card in gedaan. Ze gaf aan dat er maar een kleine beschadiging in de sd-card hoeft te zitten om te zorgen voor problemen.
....
Dat SD kaartje is sowieso interessant. Ik heb eerder deze week een paar muziek albums er naartoe gekopieerd. Als je met MTP naar de inhoud van de dir kijkt zie je gewoon de files staan. Echter, de telefoon denkt dat de nummers er meerdere keren op staan. Dat merk ik in de audio player maar ook als ik de windows phone app voor de desktop opstart, ook daarin zie ik nummers dubbel staan. Beetje raar. Ik vind het dus wel interessant om te kijken hoe de telefoon werkt zonder SDcard erin.
Hoe zit het met de rest van de SOD slachtoffers, allemaal een SD card in de slot?
Laat de telefoon checken, maar hij vindt nog steeds geen update. Iemand enig idee of het mogelijk is een update te forceren??
If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Als een app hier schuldig aan is zou ik haast denken dat het aan What's up of Wordfeud moet liggen. Misschien dat iemand die nog nooit een SoD heeft meegemaakt willen kijken of er overeenkomsten zijn (of juist niet) met de sys info en eventueel de 2 genoemde apps? En iemand die ook de SoD's heeft?
[ Voor 38% gewijzigd door poema op 24-06-2013 18:07 ]
Ik heb ook nog gevraagd of de simkaart het probleem zou veroorzaken maar de medewerkster van Solid Vision denkt niet dat het door de simkaart komt. Ik heb zelf namelijk een twee jaar oude simkaart en mogelijk is die aan vervanging toe.
Ik wil wel even zeggen dat ik de telefoon zelf echt super vind. Echt jammer van de SoD's.
Ik heb overigens ook geen softwareupdate ontvangen, is dit niet regiogebonden? Ik weet niet voor welke markt mijn toestel bedoeld was. Het is ook lastig om andere fora over dit toestel te vinden op het internet waar reacties uit het buitenland op staan.
Nog een aanvulling: ik heb een zgn iBood toestel, dus een van oorsprong franse.
[ Voor 15% gewijzigd door winnie op 24-06-2013 20:56 ]
Verwijderd
ik zit op precies dezelfde firmware en kan ook helemaal niets vinden, kan het te maken hebben met het feit dat de mijne toen ik hem ontving ingesteld was als een Frans toestel (apn instellingen waren afgesteld op Frankrijk en hij ging gelijk opzoek naar de Franse tak van Orange). Dus dat het iets te maken heeft met het land waar hij eigenlijk afgezet moest worden?jobvr schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:17:
hmmm ik zit nog steeds op firmware 2424.12.12.3 i.p.v. 2424.13.3.1
Laat de telefoon checken, maar hij vindt nog steeds geen update. Iemand enig idee of het mogelijk is een update te forceren??
Stel, er wordt iets toegevoegd aan de firmware dat in een bepaald land niet toegestaan is (bijvoorbeeld tethering, weet niet maar zou kunnen). Dan zou het theoretisch kunnen dat bepaalde toestellen die voor dat land bedoeld waren de update niet ontvangen.Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:46:
[...]
Dus dat het iets te maken heeft met het land waar hij eigenlijk afgezet moest worden?
Ik denk dat jij precies beschrijft hoe het zit. Ik had ook vrij snel na het uitpakken een SOD en ik heb er ook alweer 1 gehad sinds ik de SD eruit heb gehaald.Irminsul schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:38:
Ik heb mijn eerste SoD gehad toen ik de telefoon ontvangen had. Ik heb hem toen voor werk enkel uitgepakt, aangedaan en aan de lader gehangen (zonder simkaart of SD kaart), bij terugkomst had ik een SoD. Ik vermoed dat het niet met apps of SD kaartjes te maken kan hebben. Ik ken het probleem van SoD's toen ik nog een Nexus had met Android, hier kwam het vaak door (experimentele) instellingen in de kernel, bijvoorbeeld te veel undervolting of andere patches. Apps veroorzaken dit niet naar ik weet.
...
Ik heb geen wordfeud geinstalleerd maar wel WhatsApp.
Ik heb de reparatie al aangemeld en ga het toestel inleveren bij solid vision.
Ik heb overigens ook vrij vaak dat ik het scherm aan laat springen en dat ik dan even zie dat ik geen signal heb. Misschien is er wel meer mis met dit ding, ik hoop dat ze het mobo vervangen en dat mijn problemen vanaf dat moment tot het verleden behoren.
Hoe wordt de garantie bepaald?
Solid Vision richt zich bij reparatie volledig naar de garantiebepalingen van de fabrikant van de mobiele telefoons. Voor de garantie bepaling is altijd een (kopie) aankoopnota nodig. Dezen dient dan ook ten alle tijden mee gestuurd te worden.De garantiebepalingen kunt u nalezen in uw handleiding of op de website van de fabrikant.
Aangezien het toestel nog geen 2 jaar bestaat en de garantie wel 2 jaar is zou het in principe ook niet zoveel uit moeten maken.
Hier trouwens screenshots van mijn batterij:
https://skydrive.live.com...&authkey=!AFb9eg7LYoU2PQ8
Ingezoomd:
https://skydrive.live.com...&authkey=!ACBK7YXCbI38qjo
Je kan er duidelijk in zien dat ik 'm ongeveer om 00:30 aan de oplader hang en dat hij rond 01:50 niet meer rapporteert aan de app. De lijn verandert van richting omdat er tussen het moment dat ik reboot en 01:50 geen metingen meer zijn opgeschreven, de 100% wordt dus behaald op het moment dat de telefoon weer aan gaat.
Ik heb er sinds gisteren al geen SDcard meer inzitten. Dat is bij mij dus iig niet de oorzaak.
[ Voor 1% gewijzigd door Aapzak op 25-06-2013 10:15 . Reden: img -> url ]
Klopt, ik heb img tags veranderd in url tags, nu kan je ze wel openen.Niku schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:11:
Je screenshots werken niet. In ieder geval bij mij niet.
Ik was vergeten om de bon toe te voegen aan het pakketje

Misschien heb ik een goeie serie te pakken.
en dat mag in Windows Phone Store en applicaties besproken worden
[ Voor 26% gewijzigd door PaT op 26-06-2013 10:04 ]
Staat hier nog niet in de store, maar via de market site van MS kom je er wel bij. App geïnstalleerd en werkt prima op m'n Ativ S.Roelant001 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:02:
Voor de geïnteresseerden, de ING app is uit
[mbr]en dat mag in Windows Phone Store en applicaties besproken worden[/mbr]
http://www.nu.nl/tech/351...samsung-aangekondigd.html
Of het ding naar Nederland komt is niet duidelijk, maar ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze nog een WP8 toestel zouden maken, na het gebrek aan adverteren met de huidige.
Valt me alleszins mee.
post.nl zegt dat ze (Solid Vision) gisteren rond lunch hebben getekend voor ontvangst en tot nu toe is er geen status te volgen op de website van Solid Vision. Wat is jullie ervaring, hoe lang ben ik 'm kwijt?
Ik heb nog niets te horen gekregen over mijn telefoon.
De medewerkster vertelde wel dat ze het erg druk hebben met reparaties dus ik denk dat wel eens langer dan vijf werkdagen kan duren.
Ik laat het wel even weten als ik wat hoor.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Dat is een behoorlijke drain. Ik heb al tijden geen drains meer gehad. Gisterenavond rond 10 uur mijn phone van de lader gehaald en nu nog 92% accu over.NeFoRcE schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:02:
Holy Moly, dikke battery drain vandaag. Telefoon 2 uurtjes van de lader, amper gebruikt, beetje whatsapp en klein kwartiertje tweakers app. 30 !!!! % eruit -_-
Vandaag een nette reactie gehad dat mn telefoon uiterlijk maandag aan de beurt was op de reparatie afdeling.Roelant001 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:53:
Bij mij duurde het 2 dagen na aflevering door postnl voor hij in het systeem was opgenomen. Dit is nu 7 dagen geleden en er zijn nog geen updates in hun track&trace verschenen. Heb ze net maar eens een mailtje gestuurd hoe lang ze dr over denken te gaan doen, aangezien de website 5-7 werkdagen aangeeft.
Ze hebben de mobo opnieuw gekalibreerd. De medewerkster vertelde dat er geen onderdelen defect waren maar dat ze mogelijk wel een storing veroorzaken. Dit kan gebeuren bij nieuwe telefoons en de kalibratie moet alles nu resetten. Als ik het weekend zonder problemen doorkom dan moet het goed komen.
Daarnaast hebben ze alle software opnieuw op de telefoon gezet. Ze zeggen dat het probleem nu moet zijn verholpen.
Hou ons op de hoogte!ribidon71 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:56:
Ik heb mijn telefoon vandaag weer opgehaald bij Solid Vision. Afgelopen maandag gebracht dus het viel allemaal wel mee.
Ze hebben de mobo opnieuw gekalibreerd. De medewerkster vertelde dat er geen onderdelen defect waren maar dat ze mogelijk wel een storing veroorzaken. Dit kan gebeuren bij nieuwe telefoons en de kalibratie moet alles nu resetten. Als ik het weekend zonder problemen doorkom dan moet het goed komen.
Daarnaast hebben ze alle software opnieuw op de telefoon gezet. Ze zeggen dat het probleem nu moet zijn verholpen.
Om een beetje variatie in te brengen het topic, ik vraag me nog steeds af wat het idee is met 4G op de ATIV S. De Qualcomm die gebruikt is, is dezelfde als die van de Lumia 920. Om het verhaal nog vreemder te maken, zijn er verschillende mensen die wel 4G (LTE) hebben op hun telefoon. Er loopt een topic op het WPCentral.com ATIV S forum waar dit besproken wordt.
Er zijn dan ook wel 3 verschillende versies van de ATIV S (type nummers) voor zover ik weet. Daar heeft de SGH-T899M zeker weten 4G support, maar verder identieke hardware. Zou de 4G dan alleen software matig geactiveerd moeten worden?
Vanaf dag 1 is het al onduidelijk over de werkelijke 4G ondersteuning. Zie bijvoorbeeld te plaatjes in de eerste post waar 4G stickertjes te zien zijn bovenop.
Dit alles laat me opnieuw (voor de zoveelste keer) twijfelen. Constante SoD problemen en brakke WhatsApp gaan samen toch een breekpunt zijn ben ik bang. Zeker omdat ik ook totaal geen inzicht kan krijgen in hoe wijd verbreid het SoD probleem is.
Ik ga mijn aankoop sowieso uitstellen, en voorzichtig verder kijken naar andere toestellen. Jammer genoeg.
Hier toch echt n Ibood toestel (1e keer dat ie in de aanbieding was gekocht) met SoD'swinnie schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:52:
Het is een beetje gokken, als ik het zo lees. Volgens mij hebben de Ibood toestellen (uit Frankrijk) er geen last van. Die zitten dan wel weer op een oudere firmware / ROM. Of die oude ROM veel dingen mist tov de nieuwere is niet bekend. Nieuwer <> beter
Kan je de systeem info eens plaatsen d.m.v. een screenshot? Welke firmware, radio e.d.Propane schreef op zondag 30 juni 2013 @ 19:05:
Hier al sinds release een Ativ S van Belsimpel... Nog geen enkele SoD of random reboot gehad. Denk dat het eerder uitzondering dan regel is.
Ik had mijn telefoon altijd op trillen+(custom) ringtoon staan. Zowel inkomende gesprekken als berichten. Tja, ergens loopt dat ding op vast
If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.
Fritzbox 7490, 1x Netgear GS108E, 2x TP-Link SG105E, HP2520-8G-POE

Misschien zijn de problemen dan Sim/provider gerelateerd?Niku schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:32:
Geen verschillen in de systeem info, op basis van deze screenshots..
[ Voor 39% gewijzigd door DjVe op 01-07-2013 09:14 ]
Bing is your friend! Zit gewoon ingebakken in WP8!winnie schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:25:
Hoe maak je zo'n schermafdruk? Ouderwets mbv een fototoestel of is er een app? Ik heb trouwens dezelfde versies, en zo nu en dan alleen een spontane reboot. Provider is t-mobile via een bedrijfsabonnement. Dat klinkt dus erg hetzelfde als DjVe
http://answers.microsoft....50-4ae8-ab3b-da431c286fa6
[ Voor 15% gewijzigd door PaT op 01-07-2013 09:56 ]
Zou kunnen, moeten wel meer shots zien om software/hardware matige oorzaak uit te sluiten.PaT schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:05:
[...]
Misschien zijn de problemen dan Sim/provider gerelateerd?
Ik heb trouwens dezelfde systeem-info.
Verwijderd
weet iemand of er ergens een "bedtime" mode op zit (of app) zoals de blokkeerstand op mijn S3? zodat er geen notificaties worden afgespeeld tussen ingestelde tijden. BING heeft geen oplossingen...
Nog steeds zwaar tevreden met het toestel! En whatsapp, tja, dat duurt gewoon even. Lig er niet van wakker.
Nog nooit een SoD gehad.
Wat dus wel gebeurt is de spontane herstart. Maar gelukkig minder dan bij mijn oude htc Titan Dat komt puur en alleen doordat het toestel even aan de powerknop wordt vastgehouden. Bijvoorbeeld door je broekzak, tas of whatever. Doe je toestel maar eens met het scherm naar je been toe in je rechterbroekzak. Ga tuinieren op je hurken en je zal er spoedig een herstart van krijgen: de powerknop wordt toch onbedoeld ingedrukt en dan moet je pincode invullen.
Het enige wat steeds zwaarder gaat irriteren, maar daar kan Samsung of MS niets aan doen: Whatsapp, die verzorgt wel regelmatige zwarte schermen. Wat is dat een "takke app" Het is dat ik in mijn vriendengroep geen keuze heb, maar anders ging die er als eerste aan.
Wij hebben hier bedrijfsmatig al een tijdje Samsung Ativ S toestellen met een Telfort chipje.
Sommige toestellen hebben last van SOD's sommige niet, en ook de één wat vaker dan de ander.
2 Toestellen zijn opgestuurd en daar zijn in tussentijds andere voor besteld, de nieuwe bestelde hebben het probleem niet (bij dezelfde gebruikers en met hun zelfde appjes en instellingen er weer op.
Ik heb nu 2 toestellen met volgende versies:
Besturingssysteem: 8.0.10211.204
Revisienummer firmware: 2424.13.2.1
Revisienummer hardware: 15.15.1.0
Software versie radio: 0.0.0.800
Bootloader-versie: 13.02. 5.15
Chip-SOC-versie 1.5.32
Toestel 1 in mijn bezit: Loopt gemiddeld om de 2,5 dag vast en ik zie hem ook wel een spontaan boote
Toestel 2 in mijn la, met fabrieksinstelling engels., zonder Sim-kaart, maar wel op wifi
dit toestel is van de leverancier teruggekomen met opmerking, 100% perfect, echter in de la liggend loopt hij nog om de 4 dagen vast.
Toestel 3 van collega (nieuw besteld) die eerst toestel 2 had: Geen problemen, heeft zelfde versienummers als hierboven.
Vastlopen kan zowel aan de (originele) lader op het net of op USB, maar
lopen ook prima vast als ze niet aan de lader liggen.Loopt zowel vast als de batterij 13% vol is
maar wil bij 43% ook wel in in de winterslaap gaan, van de instelling bij: batterijbesparing trekt hij zich ook niets aan.
Toestel 2 is vandaag weer vastgelopen, ik doe weer een hard reset en zal hem dan alleen op fabrieksinstellingen zetten, met default volgende (Engels) anders kan ik niet zien hoe vol de batterij (nu 90% is,
Ik heb nog niet genoeg Karma om een foto te uploaden en geen zin om hem ergens anders te plaatsen en vervolgens te linken hier naartoe. Dan maar zo:
Firmware 2424.13.1.3
Radio software 2424.13.1.1
bootloader 13.01.22.21
Ik heb dus veel last gehad van SoD, maar sinds het moederbord is vervangen helemaal niet meer.
Dan ga ik ze ook maar vragen om het mobo te vervangen.
BWT: Simyo is mijn provider en zij gaan via het KPN netwerk.
Vreemd dat je na je weer thuis bent, je geen problemen hebt.
Mijn reparatie status staat na ~2 weken nu op "onderdelen vervangen, kwaliteitscontrole wordt uitgevoerd". Heb dus goede hoop binnenkort een werkend toestel terug te krijgen.
Verwijderd
ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon. nou kwam ik uit op de ATIV S. windows phone 8 lijkt me heel handig. het is ook fijn dat office er op zit. maar ik zou ook kunnen kiezen voor de SIII. ik zou graag jullie mening horen. dus ativ s of nog even door sparen voor de s3?
PS: wat zijn SoDs waar jullie het over hebben?
Even teruglezenVerwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:26:
beste tweakers,
ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon. nou kwam ik uit op de ATIV S. windows phone 8 lijkt me heel handig. het is ook fijn dat office er op zit. maar ik zou ook kunnen kiezen voor de SIII. ik zou graag jullie mening horen. dus ativ s of nog even door sparen voor de s3?
PS: wat zijn SoDs waar jullie het over hebben?
Verder is voor mij de keuze voor de ATIV S gegaan ipv SIII vanwege het snelle gevoel wat wp8 geeft, en ik van mezelf weet dat k bij android veel tijd zou gaan steken in custom roms/tweaken en k dat eigenlijk zonde van mn tijd vind.
Sinds ik op dit forum postte dat ik problemen had, nu SoD gehad....
Levertijden van de Samsung Ativ S mogen besproken worden in Samsung Ativ S - Levertijden en Prijzen.