Helaas gaat dat niet zo simpel. Om mezelf maar even te quoten:
kippengaas schreef op maandag 11 november 2013 @ 03:34:
Ok bij mij is het updaten niet helemaal vlekkeloos gegaan. Ik heb eindelijk de GDR2 (en ook 3) update erop kunnen krijgen. De telefoon was nog bezig met allerlei apps aan het installeren en ondertussen werden ook de Nederlandse taal woordenboek/suggesties gedownload. Op een gegeven moment kreeg ik een melding dat dit geïnstalleerd kon worden. Nou prima, ik dus op ok gedrukt. De telefoon werd opnieuw opgestart en ik kreeg de welbekende tandwielen in beeld. Na een seconde of 10 valt de telefoon uit. Hij reageert niet als ik kort op een knop druk. Pas als ik lang op de aan/uit knop druk gaat de telefoon weer aan, tandwielen in beeld en na 10 seconden valt ie weer uit...... Iemand een suggestie hoe ik dit op kan lossen? Ik kan dus nu helemaal niks meer met de telefoon
kippengaas schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:03:
Ok nou hij is officieel dood verklaart door een Samsung service medewerker na mijn avontuurtje om er GDR2 op te zetten.... Prettig. Helaas gekocht via marktplaats, daarom geen winkel bon en dus geen garantie.
kippengaas schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:19:
Ik ben laatst bij een Samsung Service center geweest in Amsterdam bij een Vodafone winkel. Die medewerker gaf aan dat het waarschijnlijk een hardware probleem was (misschien het moederbord), dus dat hij er niks meer aan kon doen).
Hey kippengaas,
Had exact hetzelfde als jou na een factory reset op gdr3 dacht dat het einde verhaal was
Heb een gdr2 rom geflasged en daarna een gdr3 met phn als csc (kpn)
Alles weer oke en automatisch kwam er een gdr3 update overheen , terwijl ik al gdr3 had geflashed
Momenteel draait het stabiel en snel, ben tevreden alles werkt goed , ook bluetooth en slecht bereik en 3g downloaden, geen omkijken meer naar , eindelijk...
het duurde wat maanden maar nu is de ativ s oke